[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.048 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Het ligt eraan, heb je wel enige trade/combat experience? Zo ja dan kan je gerust die missies gaan doen. Het kost je een paar dagen en dan ben je baron (schijnt wel sneller te kunnen).

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ben nu zelf net Count oOo

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Tsss n00bs

U mag mij gewoon Duke noemen :P

Geen idee wat er gebeurt is maar opeens was ik duke.. en kan dus elk imperial schip kopen :D

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Ribbon schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:03:
Het ligt eraan, heb je wel enige trade/combat experience? Zo ja dan kan je gerust die missies gaan doen. Het kost je een paar dagen en dan ben je baron (schijnt wel sneller te kunnen).

Members only:

ooh, het kan met traden ook? Dat zou wel moeten lukken dan. Eens naar daar vliegen.

Weet je ook hoe dat bij Federation werkt topevallig? Wil Sol ook wel eens bezoeken.
En die independents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
witchdoc schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:51:
ok, ik wil een imperial clipper kopen (de type-7 is te lelijk) en daar heb ik dus baron rang voor nodig als imperial.
Ik heb nu géén rang. Hoe geraak ik het snelste aan die baron? En is dat haalbaar in een paar game sessies of ga ik daar best lang over doen?

Ik veronderstel ook dat die missies waar jullie het over hadden net niet kunnen zonder enige rang?
Die missies die wij doen kan jij ook gewoon doen. Is geen Enpire rang voor nodig. Als je een hogere gevechtsrang hebt krijg je er wel meer credits voor. Dat is het enige :) gewoon doen dus.

Ah de clipper, wat is dat een prachtig schip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Leutje schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:27:
Tsss n00bs

U mag mij gewoon Duke noemen :P

Geen idee wat er gebeurt is maar opeens was ik duke.. en kan dus elk imperial schip kopen :D
Dat lijkt me heel vervelend om mee te maken, sterkte met de verwerking Duke :+
witchdoc schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:48:
[...]

ooh, het kan met traden ook? Dat zou wel moeten lukken dan. Eens naar daar vliegen.

Weet je ook hoe dat bij Federation werkt topevallig? Wil Sol ook wel eens bezoeken.
En die independents?
Hmm ik kan zo snel geen gedetaileerde info voor Federation vinden, maar klik even door onderstaande topic heen (er zijn wel systemen welke vergelijkbaar zijn met die van de empire):
https://forums.frontier.c...read.php?t=164309&page=96
EliteGhost schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:10:
[...]

Die missies die wij doen kan jij ook gewoon doen. Is geen Enpire rang voor nodig. Als je een hogere gevechtsrang hebt krijg je er wel meer credits voor. Dat is het enige :) gewoon doen dus.

Vooral het geluid en de snelheid zijn geweldig van de Clipper. Ik hoop dat de iCutter dit ook heeft :D

Zojuist heb ik ook nog een Robigo run gedaan, maar de experience viel me vies tegen (ben nu weer terug naar het oude systeem). Echt bij elk stelsel wordt je lastig gevallen door de beveiliging en andere random NPCs, het haalde de snelheid er dusdanig uit dat ik die Robigo runs alleen maar kan aanraden (als rank-middel) als je wilt leren vloeken. |:(

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
witchdoc schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:48:
[...]

En die independents?
Ik ben voor federation aan het levelen bij "TUN" system, een deel van de missies op het bulletin board kan je direct via commodities op hetzelfde station voltooien en er zijn ook veel donatie missies naast wat korteafstand trademissies. Ik ben gisteren 4 levels gestegen naar petty officer, ik moet er nog 1 voor chief petty officer (FAS req.) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
base_ schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:27:
[...]

Ik ben voor federation aan het levelen bij "TUN" system, een deel van de missies op het bulletin board kan je direct via commodities op hetzelfde station voltooien en er zijn ook veel donatie missies naast wat korteafstand trademissies. Ik ben gisteren 4 levels gestegen naar petty officer, ik moet er nog 1 voor chief petty officer (FAS req.) ;)
Daar ben ik onlangs ook nog luitenant geworden ;)

momenteel 62% richting Marquis :*) Heb een Viper Mk. IV gekocht en het laatste onderdeel van m'n Anaconda (de motoren) naar A klasse geüpgraded . Momenteel doe ik de zelfde missies in de Viper Mk IV en dat is geweldig! Met een rotgang aan komen vliegen, beam lasers op de generator, vervolgens "strafing runs" met m'n beam lasers en geleide raketten op die Sentry's.

Het is heerlijke om te zien hoe die raketten met zo'n maffe weg op het doel inslaan. Met een beetje mazzel staan die sentry's bij elkaar en schakel ik er 3 in 1 klap uit. Anders maken de beam lasers het wel af.

Zoals op einde van die trailer van Horizons te zien is, zo gaat het wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:10:
[...]

Heb me vulture hoor :P Heb hem gelijk tank based gebouwd. Moet alleen nog de military alloy erop :)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:49:
[...]

Heb me vulture hoor :P Heb hem gelijk tank based gebouwd. Moet alleen nog de military alloy erop :)
Mooi. Jij zei dat je ook de Cutter wilde gaan halen. Dan moet je ook maar eens mijn kant op komen. :)

Het glorieuze keizerrijk kan altijd nieuwe zieltjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:32:
[...]

Mooi. Jij zei dat je ook de Cutter wilde gaan halen. Dan moet je ook maar eens mijn kant op komen. :)

Het glorieuze keizerrijk kan altijd nieuwe zieltjes gebruiken.
Hahaha lijkt me een goed plan! Maar
Moet je me even begeleiden erheen. :)

Daarnaast hoef ik maar 4m te sparen voor me alloy en nog 1 shield cell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

witchdoc schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:51:
ok, ik wil een imperial clipper kopen (de type-7 is te lelijk)
Ik vind de clipper (en alle andere iShips) beduidend lelijker dan de Type 7 :X Kwestie van smaak denk ik. Gekke vliegende fruitschalen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:56:
[...]

Hahaha lijkt me een goed plan! Maar
Moet je me even begeleiden erheen. :)

Daarnaast hoef ik maar 4m te sparen voor me alloy en nog 1 shield cell.
Oke, limpit controller en fuel limpits dus. Maar goed dat m'n conda zo'n 40 ton lichter is dan :p

@snoeikoei

De clipper is mooi, die cutter valt tegen. Soort vliegende ruimtedildo (als je dapper genoeg bent). Die hadden ze wat hoekiger mogen maken zoals je tegenwoordig bij veel auto's ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Oke, limpit controller en fuel limpits dus. Maar goed dat m'n conda zo'n 40 ton lichter is dan :p

@snoeikoei

De clipper is mooi, die cutter valt tegen. Soort vliegende ruimtedildo (als je dapper genoeg bent). Die hadden ze wat hoekiger mogen maken zoals je tegenwoordig bij veel auto's ziet.
Dan gaan we samen reizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ik kost wel 1000cr per jump ;)
Reken ook voorvliegkosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:54:
[...]

Ik kost wel 1000cr per jump ;)
Reken ook voorvliegkosten :+
Hahaha, dan wil ik wel 1e klas vliegen en gratis maaltijd erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben inmiddels zo'n 150 jumps onderweg richting het middelpunt van de galaxy in mijn explorer Adder. Gek genoeg heb ik tijdens het reizen al echt heimwee terug naar bewoond space. Toch wel tof dat Elite dat soort gevoelens kan losmaken, haha.

Ik ben overigens nog echt een noob wat Elite betreft en deze reis is het eerste serieuze werk dat ik doe in de game. Ik heb een week Robigo runs gedaan in een Cobra om de reis te bekostigen, thats it.

Ik merk dat ik toch wel in een redelijk tempo wil blijven jumpen. Ik vraag me daarom af hoe zinvol het scannen is. Ik heb de beste scanner en detailed surface scanner aan boord, maar het is zo ontzettend tijdrovend om veel te scannen. Voor de credits doe ik het niet echt, hoewel een leuke payday bij terugkomst natuurlijk niet verkeerd is.

Wat ik momenteel vooral doe is jumpen tot ik moet tanken, tijdens het tanken even de ster waar ik tank scannen en een discovery scan doen om vervolgens in de system map te kijken of er iets interessants aanwezig is.
Is dit een goede aanpak of zie ik nog iets over het hoofd om het iets effectiever te doen?

Nu zou ik het scannen al een stuk leuker vinden als ik een indicatie zou hebben dat ik bijvoorbeeld de eerste commander ben die een bepaald systeem/ster/planeet scanned. Kan ik dit ergens zien?

Iemand tips?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voxalizer schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:49:
Nu zou ik het scannen al een stuk leuker vinden als ik een indicatie zou hebben dat ik bijvoorbeeld de eerste commander ben die een bepaald systeem/ster/planeet scanned. Kan ik dit ergens zien?
Op je system map staat er bij de naam van iedere planeet / ster "First discovered by" gevolgd door de naam van een speler als die planeet of ster al door een ander is gescand EN de data is verkocht in de bewoonde wereld. Staat er geen "first discovered by", dan is dat hemellichaam óf nog nooit gescand, óf wel gescand maar de data is (nog) niet verkocht.

De manier waarop ik explore is:
- jumpen
- meteen advanced discovery scanner gebruiken ("honken")
- evt dichterbij de ster vliegen zodat er gescoopt kan worden
- ondertussen de main star targeten zodat die gescand wordt
- zodra het honken klaar is, system map openen
- checken of er interessante objecten zijn (earthlike, ammonia of water worlds, black holes, neutron stars) en op basis daarvan bepalen of ik iets van dichterbij wil bekijken
- earthlike, ammonia en water worlds scan ik altijd, ook al moet ik er 250.000 ls voor vliegen. Meer voor mijn "verzameling" dan omdat het loont. Van earthlikes maak ik ook altijd een screenie.
- high metal content en metal worlds scan ik alleen als ik er niet ver voor hoef te vliegen (+/- 250ls, alleen verder als het er interessant uitziet)
- gasplaneten scan ik alleen als ze minder dan zo'n 1500ls weg zijn maar die kun je ook al van een grote afstand scannen
- secundaire en verdere sterren scan ik alleen als ze direct scanbaar zijn, tenzij het neutron stars zijn (maar daar vlieg ik ook geen 1000ls voor)

[ Voor 44% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-03-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Voxalizer schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:49:
Ik ben inmiddels zo'n 150 jumps onderweg richting het middelpunt van de galaxy in mijn explorer Adder. Gek genoeg heb ik tijdens het reizen al echt heimwee terug naar bewoond space. Toch wel tof dat Elite dat soort gevoelens kan losmaken, haha.

Ik ben overigens nog echt een noob wat Elite betreft en deze reis is het eerste serieuze werk dat ik doe in de game. Ik heb een week Robigo runs gedaan in een Cobra om de reis te bekostigen, thats it.

Ik merk dat ik toch wel in een redelijk tempo wil blijven jumpen. Ik vraag me daarom af hoe zinvol het scannen is. Ik heb de beste scanner en detailed surface scanner aan boord, maar het is zo ontzettend tijdrovend om veel te scannen. Voor de credits doe ik het niet echt, hoewel een leuke payday bij terugkomst natuurlijk niet verkeerd is.

Wat ik momenteel vooral doe is jumpen tot ik moet tanken, tijdens het tanken even de ster waar ik tank scannen en een discovery scan doen om vervolgens in de system map te kijken of er iets interessants aanwezig is.
Is dit een goede aanpak of zie ik nog iets over het hoofd om het iets effectiever te doen?

Iemand tips?
Ik scan enkel interessante sterren en planeten. Je kan luisteren naar het geluid dat een planeet maakt in de system map om te weten wat voor planeet (HMC, Waterworld, Earth Like,...) het is. Je kan ook de route van de Distant Worlds expeditie volgen (passeert ook langs de core) zodat je zeker zo veel mogelijk interessante dingen passeert. Een voorbeeld hiervan is de PW2010 cluster met veel neutron stars en zwarte gaten.

Wat betreft niet ontdekte systemen, als je je cursor plaatst op een ster/planeet/whatever en er staat niets bij van first discovered by XXX, dan ben jij de eerste die het ontdekt heeft en dan moet je ook een scan uitvoeren (dus dicht genoeg bij het object gaan) om je naam erop te krijgen. Let wel op dat je naam er pas bijkomt als je je data verkoopt bij terugkomst. Na 1000 ly verwijderd van Sol is bijna ieder systeem waar je komt nog niet ontdekt. Hopelijk helpt dit en veel succes!

Ik was van plan om met mijn Anaconda een trip naar de core te maken, maar ik vind het zicht uit de cockpit te belabberd. Ik ga terug een Asp kopen en dan de trip nog eens proberen. Ik was tot aan de Eagle Nebula geraakt. Heb inmiddels ook een Thrustmaster Hotas X en het is nog even wennen, maar het is wel veel vlotter om mee te vliegen dan M+KB. Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bedankt voor de tips!

Aha, dat first discovered by ben ik nog nergens tegengekomen; goede route uitgekozen dus.

ik gebruik zelf ook een Hotas X in combinatie met een Logitech G13 gameboard. Die G13 heb ik al jaren liggen, eigenlijk nooit echt gebruikt, maar ik kan in ED echt niet meer zonder. Best wel een aanrader voor bediening van de UI.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:42
Ik ben momenteel in Cubeo bezig met imperal rank farming maar tis maar beetje saai zo alleen. Iemand zin om een beetje vaste wing te maken om dingen samen te doen? Of kan ik me ergens aansluiten?

Heb een A rated FAS en een mining clipper te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Voxalizer schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:51:
Bedankt voor de tips!

Aha, dat first discovered by ben ik nog nergens tegengekomen; goede route uitgekozen dus.

ik gebruik zelf ook een Hotas X in combinatie met een Logitech G13 gameboard. Die G13 heb ik al jaren liggen, eigenlijk nooit echt gebruikt, maar ik kan in ED echt niet meer zonder. Best wel een aanrader voor bediening van de UI.
Ik heb een toetsenbord zonder numpad en dat past perfect tussen de stick en throttle :p knopjes genoeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
EliteGhost schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:08:
[...]

@snoeikoei

Persoonlijk vind ik het een schitterend ding, hier kan je toch geen nee tegen zeggen? Flink wat kofferruimte en een bak meer snelheid dan een Anaconda, met dat ding ga ik trade-elite binnenhalen *O*
stand: 43% Count
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BL1r9ye.png
bron: link
een appel-logo zou trouwens niet misstaan op de iCutter O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Drumatiko op 07-03-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:00:
[...]

Persoonlijk vind ik het een schitterend ding, hier kan je toch geen nee tegen zeggen? Flink wat kofferruimte en een bak meer snelheid dan een Anaconda, met dat ding ga ik trade-elite binnenhalen *O*
stand: 43% Count
[afbeelding]
bron: link
een appel-logo zou trouwens niet misstaan op de iCutter O-)
92% Earl, zelfde plan ;)

Aanpassing: 2% Marquis _/-\o_ Dat wordt deze week nog Duke. Wel 1 probleem: beide stations hebben een stronthekel aan me door al die missies :+ Maar maakt ook niet uit. Heb een sloot geld binnen gehaald met die missies, daar kan zelfs bounty hunten niet tegenop.

[ Voor 18% gewijzigd door EliteGhost op 07-03-2016 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ribbon schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:00:
[...]

Nou ja, meningen verschillen uiteraard, ik vind die Gutamaya-crap totaal niet in het Elite-universum passen. De enige reden waarom ik er ooit 1 zou kopen is de reden die je noemt: vroeg of laat wil ook ik Elite trader worden en dan kun je nauwelijks om de Cutter heen. Maar tegen die tijd ben ik Elite explorer (nu al bijna), Elite in combat (duurt even wat langer) en ik vermoed dat geld dan nauwelijks meer een rol speelt, dan kan ik het me veroorloven een schip te kopen dat ik gewoon echt vreselijk vind. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:13:
[...]

92% Earl, zelfde plan ;)

Aanpassing: 2% Marquis _/-\o_ Dat wordt deze week nog Duke. Wel 1 probleem: beide stations hebben een stronthekel aan me door al die missies :+ Maar maakt ook niet uit. Heb een sloot geld binnen gehaald met die missies, daar kan zelfs bounty hunten niet tegenop.
Ben morgen weer aanwezig. Vanavond even tijd gemaakt voor vrouwtje lief! Moet ook gebeuren :P

Morgen gaan we vliegen dan? Dus dinsdag avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:39:
[...]

Ben morgen weer aanwezig. Vanavond even tijd gemaakt voor vrouwtje lief! Moet ook gebeuren :P

Morgen gaan we vliegen dan? Dus dinsdag avond :P
Nou ik wil deze week eerst even de rang van Duke halen ;)

Daarna maakt het me niks meer uit. Heb meer dan genoeg geld voor een Cutter en wil ook nog de rang voor dat federatieschip (Corvette) halen. Maar dat kan wachten. We kunnen na het halen van de Duke rang best weer samen optrekken.
Je kan proberen om zelf richting Gende te gaan maar als je zonder brandstof zit moet je toch even wachten. Ben zelf lid van de fuel rats en heb al een paar keer mensen gered toen ik nog in een clipper zat. Dat waren echte beginners dus heb ik de beloning vriendelijk afgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Waarom geen fuel scoop meenemen? ik heb voor de ranking mijn 4b scoop ff verkocht maar zojuist ff teruggekocht voor wat robigo missies (10M/uur doe ik t voor)... Uiteraard zijn er gebieden waar b.v. 16t fuel niet genoeg is kan ik uit ervaring vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:39:
[...]

Nou ik wil deze week eerst even de rang van Duke halen ;)

Daarna maakt het me niks meer uit. Heb meer dan genoeg geld voor een Cutter en wil ook nog de rang voor dat federatieschip (Corvette) halen. Maar dat kan wachten. We kunnen na het halen van de Duke rang best weer samen optrekken.
Je kan proberen om zelf richting Gende te gaan maar als je zonder brandstof zit moet je toch even wachten. Ben zelf lid van de fuel rats en heb al een paar keer mensen gered toen ik nog in een clipper zat. Dat waren echte beginners dus heb ik de beloning vriendelijk afgeslagen.
Ohh dat is prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Overigens, dat plaatje met die minion. Ik heb het minifimpje gezien. Zit SnoeiKoei in dat potje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Overigens, dat plaatje met die minion. Ik heb het minifimpje gezien. Zit SnoeiKoei in dat potje? :P
hahaha niet naar mijn weten :P

Maar 200LY reizen, pffooee hoe lang zou het duren (kan 11LY per jump maken)? Ze hebben bij jou daar ook hazardous site toch?
Als we samen reizen, hoe lang zou het duren denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Minifilmpje? Potje? Watbedoelu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:43:
[...]

Minifilmpje? Potje? Watbedoelu?
Dit filmpje. MOEEEEEE }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo heb ook een nieuwe paint job gekocht voor me Vulture. Vanavond eens lekker vinger verven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:43:
[...]

hahaha niet naar mijn weten :P

Maar 200LY reizen, pffooee hoe lang zou het duren (kan 11LY per jump maken)? Ze hebben bij jou daar ook hazardous site toch?
Als we samen reizen, hoe lang zou het duren denk je?
Met een uurtje jumpen/scoopen moet je er toch wel zijn. Je kan ook tijdelijk je schild verkopen en er een grote fueltank in gooien (ik denk dat je dan nieteens een fuelscoop nodig hebt om daar aan te komen).

Minions zijn trouwens simpelweg geniaal _/-\o_

dagelijkse uurtje grinden ook weer gehad, 62% count nu

[ Voor 6% gewijzigd door Drumatiko op 08-03-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:11:
[...]

Met een uurtje jumpen/scoopen moet je er toch wel zijn. Je kan ook tijdelijk je schild verkopen en er een grote fueltank in gooien (ik denk dat je dan nieteens een fuelscoop nodig hebt om daar aan te komen).

Minions zijn trouwens simpelweg geniaal _/-\o_

dagelijkse uurtje grinden ook weer gehad, 62% count nu
Haal jij ook sloten credits binnen met die missies? Heb uit die missies nu onderhand meer dan 80 miljoen gehaald. :D
Van Viscount (51%) naar Marquis (20%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
EliteGhost schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:23:
[...]

Haal jij ook sloten credits binnen met die missies? Heb uit die missies nu onderhand meer dan 80 miljoen gehaald. :D
Van Viscount (51%) naar Marquis (20%)
Credits,.. ik.. nee hoor? O-)

Om mijn schuldgevoel kwijt te raken moet ik denk ik een a-spec anaconda 3 keer tegen een meteoor vliegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:30:
[...]

Credits,.. ik.. nee hoor? O-)

Om mijn schuldgevoel kwijt te raken moet ik denk ik een a-spec anaconda 3 keer tegen een meteoor vliegen >:)
Meh, schuldgevoel. Ik koop wel een FDL. Dan is dat schuld gevoel ook zo weg. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Schuldgevoel na het doen van smokkelmissies? Klinkt alsof je het verkeerde beroep hebt gekozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:23:
Schuldgevoel na het doen van smokkelmissies? Klinkt alsof je het verkeerde beroep hebt gekozen :P
Geen smokkelmissies. Worden betaald om een nederzetting aan te vallen. Het schuldgevoel komt uit 20 mississ voor de zelfde generator die je in 1 klap allemaal kan voltooien. Krijg er tussen de 100k en 400k credits voor per missie :p
Is bedoelt om de rang te verhogen maar kan ondertussen een nieuwe type 9 kopen xD

Ook ondertussen een bounty van 100k op m'n hoofd staan en iedere keer krijg ik te lezen: "Your presence will not be tolerated, enemy!".... "Docking request granted" :)

Euhm.. oke bedankt O-)

[ Voor 15% gewijzigd door EliteGhost op 09-03-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Geen smokkelmissies. Worden betaald om een nederzetting aan te vallen. Het schuldgevoel komt uit 20 mississ voor de zelfde generator die je in 1 klap allemaal kan voltooien. Krijg er tussen de 100k en 400k credits voor per missie :p
Is bedoelt om de rang te verhogen maar kan ondertussen een nieuwe type 9 kopen xD

Ook ondertussen een bounty van 100k op m'n hoofd staan en iedere keer krijg ik te lezen: "Your presence will not be tolerated, enemy!".... "Docking request granted" :)

Euhm.. oke bedankt O-)
:D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
zo'n standard docking computer helpt niet bij het exiten van een station?
EliteGhost schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:34:Het schuldgevoel komt uit 20 mississ voor de zelfde generator die je in 1 klap allemaal kan voltooien.
Hoezo krijg je diezelfde missies dan precies? Elke keer 10 minuten wachten voor er eentje bijkomt ofwat?

[ Voor 69% gewijzigd door witchdoc op 09-03-2016 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Mooie route :9~ , maar kan je die niet beter in [.mo][./mo] tags zetten voordat half Nederland die route gaat gebruiken?

@Witchdoc, docking pc werkt alleen bij entree, niet bij het wegvliegen (weggaan is best makkelijk, bij sommige schepen moet je alleen beseffen dat je hoog/laag een cockpit hebt en daar je invlieghoogte op aanpassen).

en weer een stapje verder: 81% count

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ribbon schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:15:
Mooie route :9~ , maar kan je die niet beter in [.mo][./mo] tags zetten voordat half Nederland die route gaat gebruiken?

@Witchdoc, docking pc werkt alleen bij entree, niet bij het wegvliegen (weggaan is best makkelijk, bij sommige schepen moet je alleen beseffen dat je hoog/laag een cockpit hebt en daar je invlieghoogte op aanpassen).

en weer een stapje verder: 81% count
T'is geen geheim, ik heb op eddb.io gezocht op max profit, en deze zat bij mij in de buurt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
witchdoc schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:10:
zo'n standard docking computer helpt niet bij het exiten van een station?

[...]

Hoezo krijg je diezelfde missies dan precies? Elke keer 10 minuten wachten voor er eentje bijkomt ofwat?
Wachten doen we niet aan :X
Continu wisselen tussen open - groep - solo. Iedere keer bij elke variant het bullitin bord controleren op de gewenste missies. Er zijn 2 soorten die handig zijn.

Zojuist de 53% Marquis gehaald en zit op 104 miljoen credits _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Grappig zeg, ik had nog nooit die Loop Route finder gezien, ik doop het bij deze de tip van de dag :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ribbon schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:28:
Grappig zeg, ik had nog nooit die Loop Route finder gezien, ik doop het bij deze de tip van de dag :Y)
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zooo me vulture met lekkere beam lasers. Tjeeez ik ben een tank met over powered lasers. Ros nu door iedereen heen en me shields blijven continue op.

Nu alleen nog wat credits verzamelen voor de beste shield generator (heb nu de 1 na beste erop) en we kunnen rossen door de bounty field :P

Jups vulture is echt mijn type schip hehehe :) me happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Ribbon schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:03:

Members only:

grrr, aangekomen op aditi, naar pew-1901 gegaan, missies voor diamond mission genomen, naar het SYNUEFE RT-R C20-7 systeem gevlogen. Daar aangekomen... alles undiscovered en nergens iets met de naam diamond vision te vinden. Ook geen planeet om op te landen lijkt het wel.

Moet ik echt zo'n basic discovery scanner gaan kopen/equipen eer ik die plek ga vinden?
Ik bedoel... een planeet op 32 ls van de ster zou toch vrij simpel te vinden moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
witchdoc schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:25:
[...]

grrr, aangekomen op aditi, naar pew-1901 gegaan, missies voor diamond mission genomen, naar het SYNUEFE RT-R C20-7 systeem gevlogen. Daar aangekomen... alles undiscovered en nergens iets met de naam diamond vision te vinden. Ook geen planeet om op te landen lijkt het wel.

Moet ik echt zo'n basic discovery scanner gaan kopen/equipen eer ik die plek ga vinden?
Ik bedoel... een planeet op 32 ls van de ster zou toch vrij simpel te vinden moeten zijn?
Als geprobeerd via je System map? Ik kan me herinneren dat mission targets daar wel te vinden zijn. Maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Type-9 gekocht van mijn laatste centjes, meer dan 450t verplaatsen! Wel jammer dat ik een L pad nog heb nu.

Update, ja ik heb nog genoeg voor upgrades, verzekering en cargo ;)

[ Voor 24% gewijzigd door RobV op 10-03-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
witchdoc schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Och ja, de eerste keer moest ik ook zo'n scanner meenemen (heb daar eerst zelf ook een half uur lopen ronddwalen :F ). Gelukkig hoef je maar 1 keer die scanner te gebruiken, daarna kan je de scanner weghalen en er gebruik van blijven maken.

Je kan overigens beter naar die andere plek gaan voor de combat missies (levert je nog wat credits op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Kom thuis: internetstoring in Amersfoort en ik heb er ook last van.
HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT!

Pas om 2200 opgelost..

VEUL HAAT. En haat aan spellen die online moeten :(
Zelfs 4g is weg. Zit op 3g of h+.

Bah wat ben ik verslaafd aan techniek :p

[ Voor 18% gewijzigd door EliteGhost op 10-03-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Pas maar op straks halen we je nog in :p

Zelf net Earl geworden, en krijg daarna meteen de volgende missie aangeboden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M8l7Ufs.jpg
"kunstmatig vlees,... uhuh..."

Wie heeft dat feestje georganiseerd jongens :9~ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:16:
Pas maar op straks halen we je nog in :p

Zelf net Earl geworden, en krijg daarna meteen de volgende missie aangeboden:

[afbeelding]
"kunstmatig vlees,... uhuh..."

Wie heeft dat feestje georganiseerd jongens :9~ ?
*mompelt vanuit een hoekje wat verwensingen en iets met stom spel en internet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:17:
Kom thuis: internetstoring in Amersfoort en ik heb er ook last van.
HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT!

Pas om 2200 opgelost..

VEUL HAAT. En haat aan spellen die online moeten :(
Zelfs 4g is weg. Zit op 3g of h+.

Bah wat ben ik verslaafd aan techniek :p
Ohhh dat sucks zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Op het moment dat jij reageerde sprong 4g weer aan op m'n telefoon. Jij wordt mijn nieuwe internet geluks-voorwerp :p
Hup, in het glazen kastje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Gelukkig deed Tweakers het nog wél

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:17:
[...]

Op het moment dat jij reageerde sprong 4g weer aan op m'n telefoon. Jij wordt mijn nieuwe internet geluks-voorwerp :p
Hup, in het glazen kastje :D
Hahaha ik ben je geluks totem _O-

Oeii...tevens met me vulture toch nog wel een beetje moeite met Federal gunships. Maar heb 1 pulse en 1 beam, die andere moet ook naar beam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:02:
[...]
Oeii...tevens met me vulture toch nog wel een beetje moeite met Federal gunships.
Ja, de kunst is om niet geraakt te worden door een FGS. Die 7 hardpoints doen best pijn. Maar ga vlak achter hun kont vliegen en ze kunnen niet veel meer uitrichten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EliteGhost
Hoera! Duke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Proficiat, ik ben nog steeds credits aan het grinden, 1.4m per loop. De type9 heb ik opgegeven vanwege waardeloze jumprange. Ik kan dan misschien weer 60% meer cargo vervoeren maar als ik er 3x zo lang over doe heeft het weinig nut. Dus nu terug in de Python :X

[ Voor 33% gewijzigd door RobV op 11-03-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Proficiat, ik ben nog steeds credits aan het grinden, 1.4m per loop. De type9 heb ik opgegeven vanwege waardeloze jumprange. Ik kan dan misschien weer 60% meer cargo vervoeren maar als ik er 3x zo lang over doe heeft het weinig nut. Dus nu terug in de Python :X
Danku :)
Zit door die missies nu op 141 miljoen credits O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:42
Ben aangekomen bij de CG om paladium te minen voor de nieuwe outpost. Is mn eerste CG en maar eens kijken wat dat kan opbrengen. Had al 12 paladium gemined en toen crashte ED. Morgen maar verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:15:
[...]

Danku :)
Zit door die missies nu op 141 miljoen credits O-)
* RobV gaat volgende week eens kijken was EliteGhost voor missies doet dat hij zoveel cash heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 00:17:
[...]

* RobV gaat volgende week eens kijken was EliteGhost voor missies doet dat hij zoveel cash heeft
HIP 10716 -> HIP 10716 1 A -> Morgan Depot: Cut the power & performance evaluation missies. Allemaal stapelen. Hoeveelheid geld hangt een beetje af van je gevechtsrang.

Oh en ik moest hard lachen. Don't want to be a Federal idiot!

Let meeeeeeheeee interdict you! *O*

[ Voor 8% gewijzigd door EliteGhost op 12-03-2016 00:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ahh níce gefeliciteerd!

*O* oOo *O* oOo *O*

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WvFTy0euBYQ]

*O* oOo *O* oOo *O*

En heb je al die iCutter gehaald?

Hier is nog zo'n geinige parodie: _O-

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=22u26PYAucI]

Edit: stand van de dag: 60% earl en 176m in cash >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Drumatiko op 12-03-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Ahh níce gefeliciteerd!

*O* oOo *O* oOo *O*

[video]

*O* oOo *O* oOo *O*

En heb je al die iCutter gehaald?

Hier is nog zo'n geinige parodie: _O-

[video]

Edit: stand van de dag: 60% earl en 176m in cash >:)
Nee ik gebruik eerst m'n Anaconda om Elite gevechtsrang te halen. Daarna koop ik de Cutter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
100.000.000 cr.

(+de 99mil die mijn Python waard is)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JCIvk2O.png

[ Voor 22% gewijzigd door RobV op 12-03-2016 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Gefeliciteerd! *O*

heb je serieus maar 1 schip?

[ Voor 47% gewijzigd door Leutje op 12-03-2016 22:10 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Eehm, ja..

Ik heb alle nog een paar sidewinders en een MarkIII ergens rondhangen, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om die op te halen. Ik heb de type9 gisteren verkocht, omdat ik hem niet efficient vond. Ik spaar nog even door zodat ik een Anaconda kan kopen, maar dan denk ik wel dat ik de Python erbij houd. Vulture heb ik ook gehad, maar met mijn Python sta ik mijn mannetje wel in de RES. En een kleiner schip heb ik niet want ik ben 'niet zo goed' in smokkelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
EliteGhost schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 00:49:
[...]

HIP 10716 -> HIP 10716 1 A -> Morgan Depot: Cut the power & performance evaluation missies. Allemaal stapelen. Hoeveelheid geld hangt een beetje af van je gevechtsrang.

Oh en ik moest hard lachen. Don't want to be a Federal idiot!

Let meeeeeeheeee interdict you! *O*
Wat voor schip gebruik je normaal voor deze missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Oei...

Koop eens een cobra. Doe er een beste FSD en Thruster set in
Geen schilden er in doen en naar Robigo of Fehu gaan.

De beste manier om snel geld te verdienen. Je kan niet al te veel mee nemen maar dat is ook niet nodig. Ik haal er ook met gemak 10 mil per uur uit en ik ben ook geen beste (streepdoorwatvantoepassingis) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Leutje op 12-03-2016 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
celshof schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:06:
[...]
Wat voor schip gebruik je normaal voor deze missies?
Viper MK IV. Dat houdt het leuk en is relatief goedkoop. 2 kleine beam lasers + 2 middel raketplatformen.
Heeft ook een aardige jumprange.
Misschien dat ik volgende keer mijn Imp. Eagle neem.

[ Voor 15% gewijzigd door EliteGhost op 13-03-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Je kunt die missies ook al met een Sidewinder doen (doe ik zelf althans). Stop er 2 rocket-pads op en je schiet in no-time die powerplant en die drones neer. Vergeet niet dat in het centrum van het bouwwerk nog 4 extra drones spawnen als je dichtbij komt (dus totaal 7 stuks).

Wanneer alles neergeschoten is vlieg ik mezelf te pletter (eerst silent running aanzetten, dan gaat het sneller), hierdoor respawn je meteen weer op die basis (scheelt weer een paar minuten vliegen). Afhankelijk van de samenstelling van je sidewinder kost de respawn je ca. 20 ~ 35k aan credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:35:
[...]

Oei...

Koop eens een cobra. Doe er een beste FSD en Thruster set in
Geen schilden er in doen en naar Robigo of Fehu gaan.

De beste manier om snel geld te verdienen. Je kan niet al te veel mee nemen maar dat is ook niet nodig. Ik haal er ook met gemak 10 mil per uur uit en ik ben ook geen beste (streepdoorwatvantoepassingis) ;)
MarkIII of IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

3 Natuurlijk. De snelste van het spel :D
Als je geinterdicked word gewoon toegeven. Daarna BOOST! BOOST! en weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Seriously?

:X

Ik ga het eens proberen. Ik heb nu een Mk3 met 4A FSD/Thruster en nog wat spulletjes, 32t fuel (ik haat scoopen) en een jump range van 26ly leeg. Moet nog 360ly jumpen (26 jumps) dus dat wordt lachen vandaag.

update: de 32t fuel zal ik wel weer uit-configureren als ik bij Robigo in de buurt ben, maar nu voor de grote trip is het wel handig.

[ Voor 17% gewijzigd door RobV op 13-03-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ja serieus :D (je bent de eerste die het opvalt lol)

Eneuh.. een scoop is best handig hoor. hoe minder je jumpt des te minder je kans hebt op geinterDICKED te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Nog 1 te gaan en dan kan ik eindelijk die space-boeing halen *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0Aqfztq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
1e robigo run gedaan, 4.5m cr. Voor 19 jumps en ik moet er nog 19 terug.

Ter vergelijking, mijn cemiess run was 1.5m voor 8 jumps (4 heen, 4 terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:16:
Nog 1 te gaan en dan kan ik eindelijk die space-boeing halen *O*

[afbeelding]
Zeer netjes! Wat voor missies doe jij nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:20:

Maar wees eerlijk. Dit is toch vele malen spannender dan wat cargo haulen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:33:
[...]

Maar wees eerlijk. Dit is toch vele malen spannender dan wat cargo haulen? ;)
"Kriss Kross is gonna make you jump, jump, daddy mack wiil make you jump jump", 38 jumpen kan ook snel vervelen.

Spannender, meh. Met 10M insurance en 4M gold tegen een muurtje aan vliegen is spannender dan interdicted worden terwijl je weet dat je met een boost kunt ontsnappen 8)

Maar: zodra je de missies kunt gaan stapelen, gaat de kans op dikke winst natuurlijk wel lokken. Die fase komt nog bij mij.

[ Voor 14% gewijzigd door RobV op 13-03-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
EliteGhost schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:31:
[...]

Zeer netjes! Wat voor missies doe jij nu?
Ik ben nog steeds met die powerplant missies bezig om mijn empire rank omhoog te krijgen. Mijn hoop is dat dit nog max een weekje duurt (pakweg uurtje per avond en nog een ochtendje in het weekend), als het nog veel langer duurt dan word ik 8)7

Waarschijnlijk zal ik mijn Anaconda moeten kaalstrippen om dit beest te kunnen betalen:
Imperial Cutter loadout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Ik ben nog steeds met die powerplant missies bezig om mijn empire rank omhoog te krijgen. Mijn hoop is dat dit nog max een weekje duurt (pakweg uurtje per avond en nog een ochtendje in het weekend), als het nog veel langer duurt dan word ik 8)7

Waarschijnlijk zal ik mijn Anaconda moeten kaalstrippen om dit beest te kunnen betalen:
Imperial Cutter loadout
Ziet er uit alsof je een gevechts Cutter wil? Zou ik niet doen. Ik maak er een handelsschip van :9 Voor vechten kan ik dan m'n Conda behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
EliteGhost schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:26:
[...]

Ziet er uit alsof je een gevechts Cutter wil? Zou ik niet doen. Ik maak er een handelsschip van :9 Voor vechten kan ik dan m'n Conda behouden.
Het is meer bedoeld als een trader die een klap kan uitdelen. Omdat het schip wat langzaam schijnt te draaien heb ik alles op Burst-laser gezet zodat ik heel snel mijn accu leeg kan schieten. In de tijd dat deze oplaad kan ik weer omcirkelen om een tweede strafe-run te doen (althans dat hoop ik dan O-) , tegen andere spelers zal het sowieso niet werken maar tegen de pc wellicht wel)

Voor het betere bounty-werk zal ik mijn conda weer uit de mottenballen moeten halen, maar tegen die tijd ben ik trade-elite en heb ik dus weer genoeg geld om die weer aan te kleden.

Zoveel plannen, zo weinig tijd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
EliteGhost schreef op zondag 13 maart 2016 @ 01:12:
[...]

Viper MK IV. Dat houdt het leuk en is relatief goedkoop. 2 kleine beam lasers + 2 middel raketplatformen.
Heeft ook een aardige jumprange.
Misschien dat ik volgende keer mijn Imp. Eagle neem.
Ik heb ook nog ergens een MK IV (en Imp. Eagle). Ik zal hem eens gaan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Leuk muziekje voor de mensen die aan het exploren zijn (of iets anders natuurlijk):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-1U9LNsfMTI&ab_channel=FullSoundtracks]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
RobV schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:20:

Je moet ook meteen een stuk of 5 missies pakken, ze gaan allemaal naar dezelfde regio en dan verdien je minstens het dubbele ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo gisteren rankje omhoog gegaan for bounties. Ben nu expert en dat in een avondje van competent naar expert.

Tevens 8m gelijk verdient. Je krijgt meer credits naarmate je level hoger is blijkt.

Was wel even spannend! Anaconda en ik, moest goed reageren om achter hem te blijven. 2 dikke beamlasers a 1,9m per stuk op zijn achterste.
Het duurde even maar was het ook wel waard 260k. En zelf geen schrammetje hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo uitgevogeld wat me nieuwe schip word. Zat te twijfelen maar beste is in 1 ruk door te zetten naar Anaconda.
Zat eerst te denken aan FDL. Maar meeste zeggen al dat als je een Vulture hebt, je hebt beste daarop kan blijven voor PvE.

[ Voor 73% gewijzigd door Xtr3me4me op 14-03-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:03:
Zat eerst te denken aan FDL. Maar meeste zeggen al dat als je een Vulture hebt, je hebt beste daarop kan blijven voor PvE.
Als het echt om pure combat gaat zijn er wat mij betreft 2 betere schepen dan Vulture: FAS en FDL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Laat ik nou net moeite hebben met kiezen tussen FAS en FDL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SnoeiKoei schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:31:
[...]

Als het echt om pure combat gaat zijn er wat mij betreft 2 betere schepen dan Vulture: FAS en FDL.
Geen idee, velen op forums geven aan dat de Python de betere opvolger is van Vulture. Ja de Vulture is een bruut, maar zijn energie is erggg snel op, tenzij je pulse lasers neemt en wat dingen uitschakelt.
Alleen ik ben iemand die graag komt aanrossen en een tegenstander asap moet uitschakelen. Daarvoor moet je dan toch de zwaardere wapens nemen en die kosten grof energie.

Dit kost veel tijd en veel schuil momenten. Een Python daarin tegen heeft een betere power plant, waardoor zwaardere wapens niet zo snel gedraind worden en heeft langere jumps. Ja hij is wat lomper door zijn grote, maar goed ik doe solo npc bounties en ik val iemand pas aan als ik weet dat ik hem aankan.

Zoals anaconda's val ik aan rond de 25% als andere hem ook aanvallen. Eagle's, Adders, Cobra's, Imperial Couriers, Sidewinders, asp's zijn schepen die ik aanval ook al zijn ze 100% met schild aan.

Maar ik wil wat meer power hebben, ook al staat een FGS voor me dat me schild en hull het makkelijk houd maar mijn power de tegenstander snel wegblaast.
Op forums wordt iedere keer de Python als de aangewezen schip gemeld. Kan als trading gebruikt worden, maar in combat staat hij rustig zijn mannetje ook tegen zwaardere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:45:
[...]

Geen idee, velen op forums geven aan dat de Python de betere opvolger is van Vulture. Ja de Vulture is een bruut, maar zijn energie is erggg snel op, tenzij je pulse lasers neemt en wat dingen uitschakelt.
Alleen ik ben iemand die graag komt aanrossen en een tegenstander asap moet uitschakelen. Daarvoor moet je dan toch de zwaardere wapens nemen en die kosten grof energie.

Dit kost veel tijd en veel schuil momenten. Een Python daarin tegen heeft een betere power plant, waardoor zwaardere wapens niet zo snel gedraind worden en heeft langere jumps. Ja hij is wat lomper door zijn grote, maar goed ik doe solo npc bounties en ik val iemand pas aan als ik weet dat ik hem aankan.

Zoals anaconda's val ik aan rond de 25% als andere hem ook aanvallen. Eagle's, Adders, Cobra's, Imperial Couriers, Sidewinders, asp's zijn schepen die ik aanval ook al zijn ze 100% met schild aan.

Maar ik wil wat meer power hebben, ook al staat een FGS voor me dat me schild en hull het makkelijk houd maar mijn power de tegenstander snel wegblaast.
Op forums wordt iedere keer de Python als de aangewezen schip gemeld. Kan als trading gebruikt worden, maar in combat staat hij rustig zijn mannetje ook tegen zwaardere tegenstanders.
Python is een prachtige all-rounder en heeft idd best veel fire power. Maar een puur combat ship is het níet, in tegenstelling tot Vulture/FAS/FDL en dat verschil merk je echt. Denk niet dat je met een Python veel langer de trigger ingedrukt kunt houden voor je power gedraind is. Langere jumps is leuk voor een armed trader (een rol waarin de Python uitblinkt) maar voor een puur combat ship volkomen oninteressant.

Wat je aan de Python vooral op zal vallen is dat draaien traaaaaaaaag gaat vergeleken bij de 3 echte fighters. Je bent haast verplicht met gimbaled of turreted weapons te gaan werken want Vultures, FAS en FDL (en Cobra's, Eagles, Clippers...) draaien fluitend rondjes om je heen.

Begrijp me niet verkeerd, Python is een beest en een geweldig schip. Maar als je alleen maar combat wil doen (RES farmen, bounty hunten) dan is het waarschijnlijk niet de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SnoeiKoei schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Python is een prachtige all-rounder en heeft idd best veel fire power. Maar een puur combat ship is het níet, in tegenstelling tot Vulture/FAS/FDL en dat verschil merk je echt. Denk niet dat je met een Python veel langer de trigger ingedrukt kunt houden voor je power gedraind is. Langere jumps is leuk voor een armed trader (een rol waarin de Python uitblinkt) maar voor een puur combat ship volkomen oninteressant.

Wat je aan de Python vooral op zal vallen is dat draaien traaaaaaaaag gaat vergeleken bij de 3 echte fighters. Je bent haast verplicht met gimbaled of turreted weapons te gaan werken want Vultures, FAS en FDL (en Cobra's, Eagles, Clippers...) draaien fluitend rondjes om je heen.

Begrijp me niet verkeerd, Python is een beest en een geweldig schip. Maar als je alleen maar combat wil doen (RES farmen, bounty hunten) dan is het waarschijnlijk niet de beste keus.
Alleen om voor een FAS te gaan moet ik dus eerst rang gaan halen bij de FED, laat ik daar nog steeds neutraal staan :P
Zoek eigenlijk gewoon de beste opvolger van Vulture. Meer power, meer destruction met goede shield en hull.
Zou je zeggen dat de FDL de opvolger is van Vulture? Toch breek ik een FDL gauw in 2en in combat met me Vulture. Of is het beter de jump te maken naar Anaconda?

Lastig lastig, want me vulture is nu max equipped. En wil een nieuwe troon opvolger :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Is er ook een andere manier dan missies om rang te krijgen voor federal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Als je op een outpost dockt, EN je hebt nog meerdere smokkelmissies, is het wellcht een idea om 'enter hangar' te doen. Ik kreeg namelijk een scan detected terwijl ik gedockt was...

9 missions failed. Not happy.

Pagina: 1 ... 37 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.