[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.051 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:42
Heb je al online gemist RobV! Beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Ik heb al mijn schepen verkocht en een Anaconda gemaakt voor exploren. Ik ben van plan om de Distant Worlds expeditie te volgen. Inhalen zal waarschijnlijk niet lukken, maar ik volg dezelfde route. Exploren is het enige dat ik niet beu geraak na een paar uur. Ik zit ongeveer 1500 ly van mijn startpunt nu in de Shapley 1 nevel. Dit was tevens waypoint 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RobV schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:33:
Ik ben een paar daagjes onderwater geweest ivm uitputting. Ondertussen lees ik wel even vanaf de kantlijn mee hoe het gaat met ED.
Sterkte, je bent toch niet een 1:1 python cockpit om je opstelling/stoel aan het bouwen he?, anders kan ik het me wel voorstellen dat je uitgeput bent :+

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ribbon schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:48:
[...]

Sterkte, je bent toch niet een 1:1 python cockpit om je opstelling/stoel aan het bouwen he?, anders kan ik het me wel voorstellen dat je uitgeput bent :+
Oh god nee. Ik heb gewoon moeite met mijn energie-beperkingen. Ik heb een paar drukke dagen achter de rug en die komen bij mij dubbel binnen.

Voor zo'n setup moet je hier eens kijken: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=43192

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

3,5 milj credits in 1 klap weg. KUT npc en KUT AI van dit spel. Sta verdomme gewoon stil te schieten en 3 NPC's knallen gewoon met volle snelheid achter mij aan die van helemaal onderaan kwamen.

Klapte me schip kapot en het was me laatste kill die ik wilde maken voordat ik naar me station ging. Fuck echt Fuck pleuris AI. Een ticket heeft nagenoeg geen enkel nut want hun ticket systeem klopt van geen kant en krijg toch geen reactie.

Leuk dit, weet je het ook weer waarvoor je het allemaal doet. :(

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Xtr3me4me schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:09:
3,5 milj credits in 1 klap weg. KUT npc en KUT AI van dit spel. Sta verdomme gewoon stil te schieten en 3 NPC's knallen gewoon met volle snelheid achter mij aan die van helemaal onderaan kwamen.

Klapte me schip kapot en het was me laatste kill die ik wilde maken voordat ik naar me station ging. Fuck echt Fuck pleuris AI. Een ticket heeft nagenoeg geen enkel nut want hun ticket systeem klopt van geen kant en krijg toch geen reactie.

Sorry voor je verlies..

http://www.fliptable.wtf/how-to

Lekker even uitloggen, pc uit, blokje buiten lopen, biertje pakken. Het zijn maar credits in een spelletje. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RobV schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:26:
[...]

Sorry voor je verlies..

http://www.fliptable.wtf/how-to

Lekker even uitloggen, pc uit, blokje buiten lopen, biertje pakken. Het zijn maar credits in een spelletje. :X
Ja baal er alleen van, heb maar 3 uurtjes om te spelen per dag en dit was 3 dagen verzamel credits. Jammer dat de AI zo slecht is van het spel.
Ach morgen weer nieuwe kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Zelf zit ik met 3mil goud en 10mil verzekering ook wel eens goed te billenknijpen; bij mij is het ook wel eens goed misgegaan. Misschien volgende keer iets eerder de bounties inleveren maar daar heb je nu weinig aan, dus ik leef gewoon even met je mee!

'maar' 3 uur per dag? Wow dat haal ik niet hoor :X

[ Voor 12% gewijzigd door RobV op 01-03-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Xtr3me4me schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:42:
[...]

Ja baal er alleen van, heb maar 3 uurtjes om te spelen per dag en dit was 3 dagen verzamel credits. Jammer dat de AI zo slecht is van het spel.
Ach morgen weer nieuwe kans.
Bedenk wel, ook al ben je wanted je kan altijd docken in het systeem waar je wanted bent. Het word wat anders als je gescand word... dan moet je weg wezen :P

En RobV! goed dat je er weer een beetje bent :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Bedankt Leutje, misschien dat ik vanavond even inlog tegen het stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03

Ok, Duke kan wel even wachten. Donderdag vliegen we weer samen als je wilt.

3.5 mil credits is echt zonde. Dat was een dikke type 6 geweest als je die nog wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Ok, Duke kan wel even wachten. Donderdag vliegen we weer samen als je wilt.

3.5 mil credits is echt zonde. Dat was een dikke type 6 geweest als je die nog wilt.
Dat is goed. Baal er stevig van, gewoon 3 imperial clippers die volop tegen me aanrammen. Stond lekker op een anaconda te schieten samen met 3 andere np's en die anaconda moest gewoon nog maar 9% en was niet eens gefocused op mij.

Uit het niets 3 x volop achter elkaar geramd, wilde nog gas geven bij de 2e hit maar voordat ik me knop kon indrukken zag ik de explosie.
Pleurde me gamepad op me bureau en Alt+F4. Wat had ik er de pest in zeg. Die AI klopt gewoon van geen kant. 8)7

3,5m cr pleitte. 2,4 milj bij Federation en 1,1 milj. cr die ik kon inleveren bij Ombabivas waar ik me station had (kennan orbital) totdat me wanted level voorbij was.

Ik wilde doorsparen voor een Vulture of een betere battle ship. Tenminste een schip die wat betere firepower en armor kan hebben dan me cobra MK3 kan hebben.
Maar als die klojo's me gaan gebruiken alsof het een botsauto spel is, dan schiet het ook niet op.

Ik krijg nu gemiddeld per uur zo'n 1,5milj binnen. Alleen gisteren was het rustig en veel wings. Heb nu 4milj als credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:16:
[...]

Dat is goed. Baal er stevig van, gewoon 3 imperial clippers die volop tegen me aanrammen. Stond lekker op een anaconda te schieten samen met 3 andere np's en die anaconda moest gewoon nog maar 9% en was niet eens gefocused op mij.

Uit het niets 3 x volop achter elkaar geramd, wilde nog gas geven bij de 2e hit maar voordat ik me knop kon indrukken zag ik de explosie.
Pleurde me gamepad op me bureau en Alt+F4. Wat had ik er de pest in zeg. Die AI klopt gewoon van geen kant. 8)7

3,5m cr pleitte. 2,4 milj bij Federation en 1,1 milj. cr die ik kon inleveren bij Ombabivas waar ik me station had (kennan orbital) totdat me wanted level voorbij was.

Ik wilde doorsparen voor een Vulture of een betere battle ship. Tenminste een schip die wat betere firepower en armor kan hebben dan me cobra MK3 kan hebben.
Maar als die klojo's me gaan gebruiken alsof het een botsauto spel is, dan schiet het ook niet op.

Ik krijg nu gemiddeld per uur zo'n 1,5milj binnen. Alleen gisteren was het rustig en veel wings. Heb nu 4milj als credits.
Vulture gaat je ongeveer 5 miljoen kosten dus dat kan bijna. Met upgrades echter bijna 24 miljoen :p (die van mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Vulture gaat je ongeveer 5 miljoen kosten dus dat kan bijna. Met upgrades echter bijna 24 miljoen :p (die van mij dan).
Vulture is wel beter dan Cobra MK3 toch? Tenminste betere upgrade mogelijkheden neem ik aan en wat sterker ook? Ik ga wel door voor de Python, word even doorsparen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 02-03-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Vulture is wel beter dan Cobra MK3 toch? Tenminste betere upgrade mogelijkheden neem ik aan en wat sterker ook? Ik ga wel door voor de Python, word even doorsparen :)
Vulture is zéker beter dan Cobra als je RES wil farmen. Heerlijk schip! Extreem wendbaar en 2 large hardpoints. Maar voor je hem echt lekker up to date hebt ben je inderdaad heel wat miljoenen verder.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Vulture VS. Cobra? Ik zet m'n geld op de Vulture. Zelfs als er een lompe piloot in zit. 2 pulse lasers of een kanon + plasma accelerator en dat ding kan een flink pak slaag uitdelen.

Zelfs NPC vultures zijn irritant (je hebt me vast wel eens horen vloeken om die dingen). Ze draaien makkelijk rondjes om een Anaconda. Dankzij een redelijk schild voor hun formaat kunnen ze ook best wat hebben. Ze hebben alleen een kleine krachtcentrale dus moet je wat handig omgaan met de stroomverdeling.

Nou heb ik weer zin om Elite te spelen maar zit hier nog tot 1730 :p

Heb trouwens eindelijk weer een TV. Alleen geen TV meubel :p 2 verhuisdozen als palen en de tv doos als bovenblad gebruikt. Beetje vastmaken met ductape et voila! Ben je dan ingenieur voor :D

[ Voor 10% gewijzigd door EliteGhost op 02-03-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:35:
[...]

Vulture VS. Cobra? Ik zet m'n geld op de Vulture. Zelfs als er een lompe piloot in zit. 2 pulse lasers of een kanon + plasma accelerator en dat ding kan een flink pak slaag uitdelen.

Zelfs NPC vultures zijn irritant (je hebt me vast wel eens horen vloeken om die dingen). Ze draaien makkelijk rondjes om een Anaconda. Dankzij een redelijk schild voor hun formaat kunnen ze ook best wat hebben. Ze hebben alleen een kleine krachtcentrale dus moet je wat handig omgaan met de stroomverdeling.

Nou heb ik weer zin om Elite te spelen maar zit hier nog tot 1730 :p

Heb trouwens eindelijk weer een TV. Alleen geen TV meubel :p 2 verhuisdozen als palen en de tv doos als bovenblad gebruikt. Beetje vastmaken met ductape et voila! Ben je dan ingenieur voor :D
hahaha geniale opstelling ghost _O-

Maar Vultures kunnen dus meer hebben dan Cobra MK3 kan en hebben meer firepower dus? Het is alleen dat Vulture maar 2 hardpoints hebben en Cobra MK3, 2 mediums en 2 small points. Maar beter is dus 2 hardpoints.

Of zeg je van, spaar door en ga voor de Python?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:44:
[...]

Maar Vultures kunnen dus meer hebben dan Cobra MK3 kan en hebben meer firepower dus? Het is alleen dat Vulture maar 2 hardpoints hebben en Cobra MK3, 2 mediums en 2 small points. Maar beter is dus 2 hardpoints.

Beetje studentikoos (en dat ben ik helaas niet meer) maar aangezien er nog een los peertje boven m'n bed hangt zonder leuke kap, past het wel. Heb wel geld voor een TV meubel maar als ik wil geen vierkant ding. Liever langwerpig.. maar dat past niet in m'n autotje.

Vultures hebben 2 grote ophangpunten. De cobra 2 kleine en 2 medium. Dat wint de Vulture dus al.
Bovendien is de overlevingskans van een Vulture groter.
Enige nadelen: minder snel, lagere jumprange en totaal geen vrachtcapaciteit. Het is puur een gevechtsschip.

Aangezien dat is waar je toch mee bezig bent: gewoon aanschaffen. Python kost zo'n 56 miljoen en met upgrades gaat dat tot boven de 160 miljoen. Dus dat komt later wel.

Met een Vulture kan je sneller je geld binnen harken.

[ Voor 5% gewijzigd door EliteGhost op 02-03-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Beetje studentikoos (en dat ben ik helaas niet meer) maar aangezien er nog een los peertje boven m'n bed hangt zonder leuke kap, past het wel.

Vultures hebben 2 grote ophangpunten. De cobra 2 kleine en 2 medium. Dat wint de Vulture dus al.
Bovendien is de overlevingskans van een Vulture groter.
Enige nadelen: minder snel, lagere jumprange en totaal geen vrachtcapaciteit. Het is puur een gevechtsschip.

Aangezien dat is waar je toch mee bezig bent: gewoon aanschaffen. Python kost zo'n 56 miljoen en met upgrades gaat dat tot boven de 160 miljoen. Dus dat komt later wel.

Met een Vulture kan je sneller je geld binnen harken.
Toppie, dan wordt het Vulture. Maar handiger om eerst wat meer miljoentjes te sparen ook vanwege de upgrades die daarbij nodig zullen zijn? Want Vulture kaal kan zeker nog niet veel?
Lees veel dat het een must is om een classe A powerplant meteen te kopen bij aanschaf van de Vulture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:44:
[...]

Python is een all-round ship, Vulture is combat. Python is vrij traag en maar gemiddeld wendbaar, Vulture is niet snel maar wel zeer wendbaar. Ook groot verschil in aankoop + upgrades. Combat build Vulture is 15-20 mil, Python combatbuild is 120-150 mil :P. Ik heb ze allebei, ik hou van de Python (mijn is zo'n 85 mil waard) maar voor RES farming is de Vulture toch handiger, en geen miljoenen insurance kosten moest het verkeerd gaan.

BTW: naar aanleiding van het artikel op Tweakers over de OSVR, lijkt me wel iets voor Elite op een kleiner budget (€650+ vind ik, en het vrouwtje ook :P, teveel geld voor iets dat ik wellicht niet continu ge gebruiken).

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

BlaSfem0n schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Python is een all-round ship, Vulture is combat. Python is vrij traag en maar gemiddeld wendbaar, Vulture is niet snel maar wel zeer wendbaar. Ook groot verschil in aankoop + upgrades. Combat build Vulture is 15-20 mil, Python combatbuild is 120-150 mil :P. Ik heb ze allebei, ik hou van de Python (mijn is zo'n 85 mil waard) maar voor RES farming is de Vulture toch handiger, en geen miljoenen insurance kosten moest het verkeerd gaan.

BTW: naar aanleiding van het artikel op Tweakers over de OSVR, lijkt me wel iets voor Elite op een kleiner budget (€650+ vind ik, en het vrouwtje ook :P, teveel geld voor iets dat ik wellicht niet continu ge gebruiken).
Weet wel dat OSVR veel lagere kwaliteit heeft dan Vive of Rift. Tuurlijk het is goedkoper, maar als je de rift of vive zelf nooit op hebt gehad dan weet je natuurlijk niet beter dan is OSVR uiteraard iets voor jou.

En ik ga wel voor Vulture, ben er toch al bijna en wil niet constant wachten totdat iemand op 10% zit :P
Wil zelf kunnen aanvallen en overall redelijk op 100% uit komen steeds qua HP.
Ik heb de combat behoorlijk onder de knie en kan zelfs een cobra MK3 tot op 800meter voor me houden en volgen zonder problemen.

Leer manouvres heb ik nu duidelijk onder de knie op me xbox controller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:54:
[...]

Toppie, dan wordt het Vulture. Maar handiger om eerst wat meer miljoentjes te sparen ook vanwege de upgrades die daarbij nodig zullen zijn? Want Vulture kaal kan zeker nog niet veel?
Lees veel dat het een must is om een classe A powerplant meteen te kopen bij aanschaf van de Vulture.
Dat is waar. Vulture heeft zeer veel problemen met beschikbaar vermogen. 2 pulse lasers met 5A shields en een shield cell bank gaan nog, maar 2 beams kan je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Die galaxy powers.. is het de moeite dat ik daar iets voor doe?
Kan ik meerdere powers 'steunen' of ben ik beperkt in aantal?

Is het de moeite dat ik hier meer tijd in ga stoppen om het te doorgronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Daarom ben ik zo'n fan van de Diamondback Scout in RES, hij is nog wat wendbaarder, heeft een betere vermogens verdeling en maakt met de 2x size 1 + 2x size 2 hardpoints op de neus versus 2x size 3 hardpoints op de schouders van de Vulture redelijk goed. Ook is het een stuk goedkoper allemaal.

Vanavond eens kijken wat ik kan doen. Ik lees iets over oorlog in Windjet?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:42
daPet schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:31:
Daarom ben ik zo'n fan van de Diamondback Scout in RES, hij is nog wat wendbaarder, heeft een betere vermogens verdeling en maakt met de 2x size 1 + 2x size 2 hardpoints op de neus versus 2x size 3 hardpoints op de schouders van de Vulture redelijk goed. Ook is het een stuk goedkoper allemaal.

Vanavond eens kijken wat ik kan doen. Ik lees iets over oorlog in Windjet?
Windjet heeft 4 fractions in War status maar ik kan geen enkele conflict zone vinden. Ben nu maar wat missies voor The Gathering aan het doen daar.

edit: Zie net dat The Gathering niet meer in War state is

[ Voor 4% gewijzigd door Kolhrafn op 02-03-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online

_O-

Ik vind trouwens dat er een extra cone-slot moet komen voor op de voorkant van onze vliegende bolides:
- optie 1: Radar Cone
- optie 2: Mining Cone
en speciaal voor Xtr3me4me :
- optie 3: Imperial Navy Ramming Cone:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qXG4WKd.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:28:
[...]

_O-

[video]

Ik vind trouwens dat er een extra cone-slot moet komen voor op de voorkant van onze vliegende bolides:
- optie 1: Radar Cone
- optie 2: Mining Cone
en speciaal voor Xtr3me4me :
- optie 3: Imperial Navy Ramming Cone:

[afbeelding]
Niet echt een fan van dat voorstel. Er zijn nogal wat problemen met het schademodel tijdens botsingen. Bovendien zijn de NPC's er niet slimmer op gemaakt en voor ik het weet hangt er weer zo'n system security pauper aan m'n conda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
witchdoc schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:25:
Die galaxy powers.. is het de moeite dat ik daar iets voor doe?
Kan ik meerdere powers 'steunen' of ben ik beperkt in aantal?

Is het de moeite dat ik hier meer tijd in ga stoppen om het te doorgronden?
Je kan er maar 1 tegelijk kiezen en ze hebben allemaal andere voordelen.
Is het de moeite? Wmoh,als er je even tijd in kan steken wel. Ik ben er mee gestopt omdat je als imperial gealieerde steeds lastig wordt gevallen door kleine rotschepen van de federatie.
Vlieg ik door hartje imperial ruimte, verstoord door een federal Eagle die zegt: you're in the wrong part of space, commander. O.i.d.

Echt gewoon.. 'U wot m8?' Momentje. Die eagle is de gene die er niet thuis hoort!

Constant die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
EliteGhost schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:57:
[...]

Je kan er maar 1 tegelijk kiezen en ze hebben allemaal andere voordelen.
Is het de moeite? Wmoh,als er je even tijd in kan steken wel. Ik ben er mee gestopt omdat je als imperial gealieerde steeds lastig wordt gevallen door kleine rotschepen van de federatie.
Vlieg ik door hartje imperial ruimte, verstoord door een federal Eagle die zegt: you're in the wrong part of space, commander. O.i.d.

Echt gewoon.. 'U wot m8?' Momentje. Die eagle is de gene die er niet thuis hoort!

Constant die onzin.
`
k thanks.. niet echt nuttig en soms zelfs irritant dus beter skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo eventjes gespeeld. 2 uurtjes bounty's gedaan en weer 1,5 milj credits rijker. Kan met gemak de Vulture kopen, maar wil even meer sparen zodat ik in 1 keer de class A power plant kan nemen. Anders is me Vulture ook zo powerless :P

Morgen samen Ghost? Gaat denk ook wat sneller nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:10:
Zo eventjes gespeeld. 2 uurtjes bounty's gedaan en weer 1,5 milj credits rijker. Kan met gemak de Vulture komen, maar wil even meer sparen zodat ik in 1 keer de class A power plant kan nemen. Anders is me Vulture ook zo powerless :P

Doen we. Heb in theorie genoeg geld voor de a7 thursters, maar dan blijft er te weinig over voor de verzekering :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:55:
[...]

Doen we. Heb in theorie genoeg geld voor de a7 thursters, maar dan blijft er te weinig over voor de verzekering :p
Hahaha top! Ik zit in de Haxel Port op LTT 15574 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die gebruik maken van Discord.

https://discord.gg/0raAnQeBEeogNA42

Handig om met mede Tweakers te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Merk wel dat er weinig patches zijn voor elite. Werken de makers er nog wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:22
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:57:
Merk wel dat er weinig patches zijn voor elite. Werken de makers er nog wel aan?
Ja, maar de updates gaan een stuk trager dan vorig jaar en kennelijk blijven de bugfixes ook acher.

https://www.reddit.com/r/...fixes_until_next_planned/
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=211990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 06:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Xtr3me4me schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:10:
Zo eventjes gespeeld. 2 uurtjes bounty's gedaan en weer 1,5 milj credits rijker. Kan met gemak de Vulture kopen, maar wil even meer sparen zodat ik in 1 keer de class A power plant kan nemen. Anders is me Vulture ook zo powerless :P

FYI, ik had 30M nodig voor mn Vulture :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SandStar schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:57:
[...]

FYI, ik had 30M nodig voor mn Vulture :)
Ja alleen begreep ook dat innen een stuk sneller gaat op een Vulture dan een Cobra :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Ja alleen begreep ook dat innen een stuk sneller gaat op een Vulture dan een Cobra :P
Even snel gekeken,voor +/- 17 miljoen heb je een zeer degelijke (gewoon goede) Vulture.

Weet niet hoe veel je nu totaal hebt, incl. Je huidige schip?
Verzekering is dan zo'n 850k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Even snel gekeken,voor +/- 17 miljoen heb je een zeer degelijke (gewoon goede) Vulture.

Weet niet hoe veel je nu totaal hebt, incl. Je huidige schip?
Verzekering is dan zo'n 850k.
Ohh vanavond eerst even bounties doen voordat ik hem aanschaf. Heb nu iets van 7m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:16:
[...]

Ohh vanavond eerst even bounties doen voordat ik hem aanschaf. Heb nu iets van 7m.
Dat was snel. :p
A klasse powerplan voor de vulture kost 'maar' 1.6 mil. Het is maar een formaatje 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Dat was snel. :p
A klasse powerplan voor de vulture kost 'maar' 1.6 mil. Het is maar een formaatje 4.
Het gaat ook snel als het lekker druk is :P Had gisteren helaas weer een wanted to pakken, damn mijn trigger happy fingers. Maar heb een truukje gevonden om alsnog me bountie prijs te halen bij het station :P

Dat heb ik gisteren ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Het gaat ook snel als het lekker druk is :P Had gisteren helaas weer een wanted to pakken, damn mijn trigger happy fingers. Maar heb een truukje gevonden om alsnog me bountie prijs te halen bij het station :P

Dat heb ik gisteren ook gedaan :)
Bedoelde je antwoord :p

Trucje? Silent running?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Voordeel is dat je alle grote schepen aan kan.
Clippers, Pythons, Anaconda's; alles is wel neer te krijgen zonder noemenswaardige hits op je eigen schip.
Puur omdat je vrij makkelijk achter die logge schepen kan blijven vliegen. En dan gaat het idd snel :)

Zelf vlieg ik rond met dual plasma's... Is wel flink mikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Bedoelde je antwoord :p

Trucje? Silent running?
Gewoon eerst docking vragen, daarna snel naar binnen rossen met +/- 230 en dan eenmaal binnen afremmen en gaat ie zelf landen. Eruit vliegen ook makkelijk, power boost aan volop energie in de motoren en dat 3 x doen en ben ver buiten bereik zonder maar 1 shot of 1 scan te krijgen en kan ik weer verder gaan.

ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SandStar schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Voordeel is dat je alle grote schepen aan kan.
Clippers, Pythons, Anaconda's; alles is wel neer te krijgen zonder noemenswaardige hits op je eigen schip.
Puur omdat je vrij makkelijk achter die logge schepen kan blijven vliegen. En dan gaat het idd snel :)

Zelf vlieg ik rond met dual plasma's... Is wel flink mikken
:D top! lijkt me leuk en uitdaging om me vulture te pimpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Gewoon eerst docking vragen, daarna snel naar binnen rossen met +/- 230 en dan eenmaal binnen afremmen en gaat ie zelf landen. Eruit vliegen ook makkelijk, power boost aan volop energie in de motoren en dat 3 x doen en ben ver buiten bereik zonder maar 1 shot of 1 scan te krijgen en kan ik weer verder gaan.

ideaal :)
Wacht maar tot je in de wat grotere schepen komt. Dan zit je net als ik met samengeknepen billen in je stoel : ALSJEBLIEFT! STOOOHOOOOP!' te roepen wanneer je wil landen :p
Silent running wordt dan toch echt nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door EliteGhost op 03-03-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Wacht maar tot je in de wat grotere schepen komt. Dan zit je net als ik met samengeknepen billen in je stoel : ALSJEBLIEFT! STOOOHOOOOP!' te roepen wanneer je wil landen :p
Silent running wordt dan toch echt nodig.
hahahahaha! ahhh tegen de tijd ik de grote schepen heb, zijn we al een tijd verder Heuuuuul wat tijd verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

@Xte3me4me

Kale Vulture met Pulse lasers

Basis Vulture met Pulse lasers

"TanK" Vulture :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:29:
[...]

hahahahaha! ahhh tegen de tijd ik de grote schepen heb, zijn we al een tijd verder Heuuuuul wat tijd verder :P
Nee hoor. Voor je het weet heb je een python.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Patje040175 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:45:
@Xte3me4me

Kale Vulture met Pulse lasers

Basis Vulture met Pulse lasers

"TanK" Vulture :*)
Oehhhh Thankssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:27:
[...]

Nee hoor. Voor je het weet heb je een python.
hahaha zal mij benieuwen. Alleen de wenbaarheid van een Python is stukken minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:47:
[...]

hahaha zal mij benieuwen. Alleen de wenbaarheid van een Python is stukken minder.
Inderdaad maar het is wel een erg gaaf schip. :9 Maar als logische opvolgers voor een Vulture moet je eerder denken aan FAS of FDL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
ben nu aant sparen voor FAS ja is toch tegen de 100ML

trouwens anaconda op elite is toch even goed thrusten om in blindspot te blijven die hebben beam en Multi-cannon turrets

ik heb op mijn vulture class2 en class 3 beam gimbled heel goed voor die escorts er rap aan te krijgen en dan heel rap powerplant uit te schakelen doen niet mee aan dat hull bashen

[ Voor 34% gewijzigd door dabelg op 03-03-2016 12:58 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als er één schip is waar je geen gimbaled weapons nodig hebt is het wel de Vulture. Zonde van de lagere damage output imho. Dat ding is zo wendbaar dat je tegenstander nog bochtjes draait om je in het vizier te krijgen terwijl jij alweer vol losgaat met 2 fixed wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
bwa das lui zijn deje damage output valt wel mee je kunt sneller beginnen schieten en tegen eagles en sidewinders is het veel nuttiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
Hmmz ik ben ook al aan het sparen voor een betere bounty hunter, en overweeg idd FAS of FDE. Gebruik nu een Cobra om al smokkelend de nodige cash binnen te halen, toch maar eens een fatsoenlijke fuel scoop erop gezet, ik werd helemaal simpel van het lange scoopen met een class 2 scoop, class 4 (B, A scheelt niet veel behalve in de portemonnee) is dan een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Zie juist dat community goal bounty hunten in LHS 3447 is wie doet er mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

@dabelg, FAS hoeft niet zoveel te kosten hoor :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Patje040175 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:09:
4A shield, foutje hoop ik? :X Op zich kun je met een FAS er ook voor kiezen om te hull tanken maar dan moet je hem daarvoor inrichten. Military composites, hull reinforcement en bv bi-weave shields.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 03-03-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Patje040175 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:09:
Docking computer? In een FAS? Kom op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:32:
[...]

Yepp, lui geboren 8)
SnoeiKoei schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:28:
[...]

4A shield, foutje hoop ik? :X Op zich kun je met een FAS er ook voor kiezen om te hull tanken maar dan moet je hem daarvoor inrichten. Military composites, hull reinforcement en bv bi-weave shields.
Klopt idd, dit is de FAS die ik bedoelde

Goedzo !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EliteGhost
Zo, een korte maar best leuke avond piraatje jagen achter de rug.

Groetjes vanuit Haxel Port.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/317873200922862741/4F098A94A267EC678CE220424D7A5DA9889F6BA7/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/317873200922862937/6CDB0566F9C58796A8B02967CF57CEC8B69048A1/

Geen thumbnail,sorry :F Kan er niet uit komen hoe ik die goed gedaan krijg.

[ Voor 84% gewijzigd door EliteGhost op 03-03-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Gewoon hosten via tinipic

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:47:
Zo, een korte maar best leuke avond piraatje jagen achter de rug.

Groetjes vanuit Haxel Port.

[afbeelding]

[afbeelding]

Geen thumbnail,sorry :F Kan er niet uit komen hoe ik die goed gedaan krijg.
Whoeeeeei!! Selfieee! Hahaha was zekers leuke avond!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Zonet iets te hard geland op een planeet van 0.77g met mijn anaconda bijna 5000 ly van huis. Heb nu nog 62 procent hull, alle modules nog op 100%. Zal wel lukken om verder te gaan als ik niet meer probeer om zo snel te landen. Er staan tenslotte maar 5D thrusters en 4D shields op.

[ Voor 3% gewijzigd door Linus_BE op 03-03-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

@Patje: Waarom heb je de bulkheads op standaard staan ipv bv Military grade composite?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
dabelg schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:11:
Zie juist dat community goal bounty hunten in LHS 3447 is wie doet er mee ?
weet iemand hoe dit werkt ? van saaiheid (nav was niets te zien en in system ook niet veel) maar wat missions gevlogen voor federation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dabelg schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:57:
[...]

weet iemand hoe dit werkt ? van saaiheid (nav was niets te zien en in system ook niet veel) maar wat missions gevlogen voor federation
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=232105
Daar staat precies uitgelegd hoe community goals in het algemeen werken, welke goals er momenteel actief zijn en wat je daarvoor moet doen. Het allerbelangrijkste is dat je je eerst moet aanmelden via het bulletin board van het station waar je kunt bijdragen aan de CG, voordat je ook maar iets inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
was al singed in voor deze goal dacht dat er in solo mode dan gewoon meer wanted mensen in dat systeem kwamen. als je 200K per uur verdiend is het veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

dabelg schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:04:
was al singed in voor deze goal dacht dat er in solo mode dan gewoon meer wanted mensen in dat systeem kwamen. als je 200K per uur verdiend is het veel :(
Volgens mij is deze CG juist vooral bedoeld voor Open mode. De laatste paar CGs lees ik steeds meer dat er spelers zijn die het leuk vinden om CGs te verhinderen en spelers aan te vallen die proberen eraan bij te dragen, tot complete blokkades van stations aan toe. Dus hebben ze nu een CG gemaakt waarbij je zulke spelers kunt aanpakken en er nog voor beloond wordt ook. Dat wanted NPCs ook tellen is een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

GeeBee schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 01:36:
@Patje: Waarom heb je de bulkheads op standaard staan ipv bv Military grade composite?
Simpel, nog niet genoeg credits, kosten 18MIL :-(

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Patje040175 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:34:
[...]

Simpel, nog niet genoeg credits, kosten 18MIL :-(
En dan zeggen dat een FAS niet zoveel hoeft te kosten ;) Nee, uiteraard niet, als je geen geld hebt voor alle relevante upgrades is hij goedkoper. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:22
EliteGhost schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:32:
[...]

Zo dacht ik er vroeger ook over, maar sinds ik zo'n ding een keer gebruikt heb ben ik me toch lui geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:35:
[...]

En dan zeggen dat een FAS niet zoveel hoeft te kosten ;) Nee, uiteraard niet, als je geen geld hebt voor alle relevante upgrades is hij goedkoper. 8)7
Ahum, met deze FAS kan je anders prima battelen hoor, daar heb je geen mil. grade voor nodig :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Patje040175 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Ahum, met deze FAS kan je anders prima battelen hoor, daar heb je geen mil. grade voor nodig :*)
FAS heeft per definitie shields die van crêpepapier lijken te zijn gemaakt maar één van de sterke punten van FAS is dat je er een prima hull tank van kunt maken, dankzij de hoge armor. Maar dan moet je wel investeren, anders heb je geen van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
celshof schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:42:
[...]
Zo dacht ik er vroeger ook over, maar sinds ik zo'n ding een keer gebruikt heb ben ik me toch lui geworden!
Maar het duurt zo lang :p met een Type 9 kan ik het me voorstellen. Dat ding past net. Daar heb ik zelf 1 tripje met een docking computer gewerkt, gezien hoe het gaat en vervolgens zelf gedaan. Gaat 2x zo snel en geen laffe wachtrij :)

Zit er overigens aan te denken om een Saitek x52 aan te schaffen maar dat ding kost bijna €200. Beetje jammer. Nog andere aanraders met een goede apparte 'throttle'?

[ Voor 15% gewijzigd door EliteGhost op 04-03-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:40:

Zit er overigens aan te denken om een Saitek x52 aan te schaffen maar dat ding kost bijna €200. Beetje jammer. Nog andere aanraders met een goede apparte 'throttle'?
Zelfbouw! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Geen tijd voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
Idd, linkshandig dus ik moet wel :P

(gelukkig wel 2 linkerhanden geloof ik ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

[...]

Maar het duurt zo lang :p met een Type 9 kan ik het me voorstellen. Dat ding past net. Daar heb ik zelf 1 tripje met een docking computer gewerkt, gezien hoe het gaat en vervolgens zelf gedaan. Gaat 2x zo snel en geen laffe wachtrij :)

Heb hier ook ervoor zitten kijken. Maar wil je HOTAS dan zit je toch echt rond de 200eur helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]
pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart _/-\o_

Oogt en voelt goedkoop maar doet het perfect en gaat bij lange na niet zo snel stuk als die Saitek meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Tijd heb je niet, tijd maak je. En tijd om te spelen heb je, dus je hebt nog niet genoeg 'zin' om er aan te beginnen schat ik zo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SnoeiKoei schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:16:
[...]

pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart _/-\o_

Oogt en voelt goedkoop maar doet het perfect en gaat bij lange na niet zo snel stuk als die Saitek meuk.
Nadeel van dit ding vind ik het gewicht. Als je even teveel kracht zet dan ruk je het gehele ding mee en heb je hem los in je handen.
(Ja ik speel soms ruw :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Tijd heb je niet, tijd maak je. En tijd om te spelen heb je, dus je hebt nog niet genoeg 'zin' om er aan te beginnen schat ik zo. 8)
Niet helemaal waar :p Er is een bepaalde hoeveelheid tijd die ik er aan wil besteden. Het zelf maken van zoiets gaat kost meer tijd dan dat ik eraan wil (en kan) besteden. Het moet niet al teveel van m'n kostbare vrije tijd af gaan ;) Dus geen kwestie van 'geen zin' hebben. Meer een kwestie van 'onnodig veel tijd kwijt'. Het hangt er maar vanaf hoe ver je willt gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door EliteGhost op 04-03-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Nadeel van dit ding vind ik het gewicht. Als je even teveel kracht zet dan ruk je het gehele ding mee en heb je hem los in je handen.
(Ja ik speel soms ruw :P )
Dat zegt wellicht meer over jou dan over die hotas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

SnoeiKoei schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:19:
[...]

Klinkt alsof je je life support hebt gedowngrade?
Ik heb net nog even gekeken, maar ik heb een 3A Life Support. Dat moet 25 minuten geven.
Bij uitschakeling kwam er ook een teller in beeld die terugtelde vanaf 25:00.
Kan het zijn dat de werking is beïnvloed geweest door zo'n hacker limpet? Er worden nogal eens van die dingen afgeschoten en volgens mij zag ik een keer iets staan zoals "foreign body attached" of iets dat daar op leek.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

[...]

Als je in de NL webshops kijkt is ie idd duur.
Amazon.de kost het 121 euro

Werkt wel als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
is er een consensus dat die basis vulture die eerder werd gemeld (http://coriolis.io/outfit...24c----.Iw19kA==.Aw19kA==) inderdaad het schip is om te kopen als je net 10 mil hebt die je wil spenderen aan je eerste en enige schip voor combat mee te doen?
Of zijn er met andere meningen?

M'n ASP explorer lijkt toch wel wat aan de zwakke kant voor combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
witchdoc schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:46:
is er een consensus dat die basis vulture die eerder werd gemeld (http://coriolis.io/outfit...24c----.Iw19kA==.Aw19kA==) inderdaad het schip is om te kopen als je net 10 mil hebt die je wil spenderen aan je eerste en enige schip voor combat mee te doen?
Of zijn er met andere meningen?

M'n ASP explorer lijkt toch wel wat aan de zwakke kant voor combat.
Volgens mij is die er. Prima om mee van start te gaan. Misschien is iets meer credits op de bank wel verstandig. 2x de re-buy is het beste, maar 1x volstaat best.

[ Voor 8% gewijzigd door EliteGhost op 04-03-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:36:
[...]

Niet helemaal waar :p Er is een bepaalde hoeveelheid tijd die ik er aan wil besteden. Het zelf maken van zoiets gaat kost meer tijd dan dat ik eraan wil (en kan) besteden. Het moet niet al teveel van m'n kostbare vrije tijd af gaan ;) Dus geen kwestie van 'geen zin' hebben. Meer een kwestie van 'onnodig veel tijd kwijt'. Het hangt er maar vanaf hoe ver je willt gaan.
Oh sorry, dat kwam misschien verkeerd over. Vandaar dat ik 'zin' tussen apos had gezet. Ik doelde op het omslagpunt tussen 'lijkt me leuk' en 'ja dit kan zo niet langer, ik MOET ermee beginnen.' :) kennelijk heb je dan punt nog niet bereikt, zoals zovelen met u, anders waren Saitek en CH al lang failliet want niemand kocht hun producten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Zo te zien komen in de nieuwe update bookmarks! 8)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackCurry
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-08 11:22
daPet schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:53:
Zo te zien komen in de nieuwe update bookmarks! 8)
God dat werd tijd heb nu +- 50 Sidewinders als bookmarks 8)7

Game PC>>>>FreeNAS (Supermicro X11SSH-F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
BlackCurry schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:59:
[...]

Bedankt, heb heel hard moeten lachen >:) :*) :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

BlackCurry schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:59:
[...]

Ah ik ben dus niet de enige met een sidey vloot :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sidey-bookmarks werken sowieso alleen in de bubble, de komende fav functie werkt overal. Fijne toevoeging waar heel vaak om gevraagd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Mooi begin van het weekend. Alweer 23% op weg naar Marquis (ben momenteel Earl) en daarbij 30 miljoen verdient. Leuk zo, die missies stapelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
EliteGhost schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:58:
Mooi begin van het weekend. Alweer 23% op weg naar Marquis (ben momenteel Earl) en daarbij 30 miljoen verdient. Leuk zo, die missies stapelen :P
Wow lekker tempo zeg :D

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mijn doel is om Duke te zijn voordat patch 2.1 uitkomt; de missie structuur zal dan flink gewijzigd worden en het zal me niet verbazen als het ranken tegen die tijd wat langzamer zal gaan.

Edit: Het is trouwens goed om te horen dat we binnenkort bookmarks kunnen aanbrengen, op het moment slingeren er diverse briefjes op mijn bureau met notities van handigere stelsels (waarvan er al enkele gesneuveld zijn).

[ Voor 10% gewijzigd door Drumatiko op 05-03-2016 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:02:
[...]

Wow lekker tempo zeg :D

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mijn doel is om Duke te zijn voordat patch 2.1 uitkomt; de missie structuur zal dan flink gewijzigd worden en het zal me niet verbazen als het ranken tegen die tijd wat langzamer zal gaan.

Edit: Het is trouwens goed om te horen dat we binnenkort bookmarks kunnen aanbrengen, op het moment slingeren er diverse briefjes op mijn bureau met notities van handigere stelsels (waarvan er al enkele gesneuveld zijn).
Zelfde reden, zelfde systeem hier. Het gaat wat lomp met een anaconda maar even 2km boven het doel hangen, plasma projectiel afvuren en vervolgens met de kleine onderste 2 turret pulse lasers die drones uitschakelen. Hoef vrij weinig te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
EliteGhost schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:12:
[...]

Zelfde reden, zelfde systeem hier. Het gaat wat lomp met een anaconda maar even 2km boven het doel hangen, plasma projectiel afvuren en vervolgens met de kleine onderste 2 turret pulse lasers die drones uitschakelen. Hoef vrij weinig te doen :p
Tip van de dag:
Je kan ook een sidewinder equipen met 2 rocket-pads en daarmee de drones + powerplant neerhalen. Vervolgens met een kamikaze actie tegen het pand aanvliegen en voila, je bent terug in de basis (én je hebt de missies gehaald). Het scheelt wat tijd, en de sidewinder vliegt wat sneller/soepeler. Kosten per run: 32k *O*

Edit: Hoe snel kan je trouwens ranken door over lange afstand spullen te smokkelen vanuit Robigo? Voor de afwisseling zou ik het wel eens willen proberen mits het nog wat vooruitgang oplevert bij de Empire.

[ Voor 13% gewijzigd door Drumatiko op 06-03-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
ok, ik wil een imperial clipper kopen (de type-7 is te lelijk) en daar heb ik dus baron rang voor nodig als imperial.
Ik heb nu géén rang. Hoe geraak ik het snelste aan die baron? En is dat haalbaar in een paar game sessies of ga ik daar best lang over doen?

Ik veronderstel ook dat die missies waar jullie het over hadden net niet kunnen zonder enige rang?
Pagina: 1 ... 36 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.