[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.051 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik zit nu om een duistere reden docked bij cubeo. Ik ga morgen een Cobra met Aclass FSD volknallen en dan eens kijken hoe ende of wat (oud Hollandsch)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Ah...heb jij dat nou ook wel eens... Dat je na een avond ergens wakker wordt en niet meer weet hoe je daar in 's hemelsnaam beland bent... >:)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Eindelijk 'Count'. Op naar Earl... en uiteindelijk Duke. Merkte dat transportmissies wel voortgang geven met je handelsrang. Dacht dat dat niet het geval was maar ben met 2 mississ toch 2% vooruit gegaan.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:21:
Ah...heb jij dat nou ook wel eens... Dat je na een avond ergens wakker wordt en niet meer weet hoe je daar in 's hemelsnaam beland bent... >:)
Dit is meer van 'hee er zit een tweaker daar, ik ga hem eens opzoeken en helpen misschien' en eenmaal aangekomen is 'ie verdwenen.

• EliteGhost
Even kijken hoe ik wat ga doen. Wil namelijk nogal wat bereiken in het spel (echte leven uiteraard ook maar dat zit nu al best ok :p )

Vanavond haal ik m'n anaconda even op in Gende en verkoop ik de Type 9 om die A klasse power plant te kopen. Zit momenteel namelijk in m'n ASP voor lange afstands-handel.

Vervolgens vlieg ik weer jouw kant op zodat we weer samen kunnen vliegen. Voor beide fijner denk ik.
Doen we beide wat aan onze bankrekening en gevechts rang.
Even die miljoen credits inhalen.

Roep maar als je op TS bent. Ben zelf wel pas om 1800 klaar op m'n werk.

[ Voor 7% gewijzigd door EliteGhost op 25-02-2016 09:08 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:06:
[...]

Even kijken hoe ik wat ga doen. Wil namelijk nogal wat bereiken in het spel (echte leven uiteraard ook maar dat zit nu al best ok :p )

Vanavond haal ik m'n anaconda even op in Gende en verkoop ik de Type 9 om die A klasse power plant te kopen. Zit momenteel namelijk in m'n ASP voor lange afstands-handel.

Vervolgens vlieg ik weer jouw kant op zodat we weer samen kunnen vliegen. Voor beide fijner denk ik.
Doen we beide wat aan onze bankrekening en gevechts rang.
Even die miljoen credits inhalen.

Roep maar als je op TS bent. Ben zelf wel pas om 1800 klaar op m'n werk.
Ik heb geprobeerd bounty's te doen, helaas op LTT 15574 was er geen hazardous meer te vinden. Dacht eerst omdat het was dat ik solo play zat, toen ging ik naar open maar ook daar niet meer te vinden.

Ik ben toen ergens anders heen gevlogen en kwam een andere gevechtszone tegen, helaas was dit geen bounty maar meer welke factie je aanvalt (no credits helaas).

Tevens dacht ik leuk missies doen, ik dacht ik pak een missie was maar 9LY van Haxelport af in het stelsel Ombabivas ofzoiets. Moest 1 of andere vogel afmaken toch leuk 133k credits. Ik vlieg erheen, was het een anaconda met 2 wingman...Ouchhhhhh die anaconda deed me auw..gauw pleitte gegaan.
Nu zit ik in een docking station bij Ombabivas ofzo, dacht wacht wel andere dag.

Merk dat me schip nog lange na niet sterk genoeg is (in iedergeval me shield :P )
Ik werk vandaag een halve dag, middagje even relaxen. Zal vanavond zodra me kind op bed ligt uiteraard weer online komen :9

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Ik heb geprobeerd bounty's te doen, helaas op LTT 15574 was er geen hazardous meer te vinden. Dacht eerst omdat het was dat ik solo play zat, toen ging ik naar open maar ook daar niet meer te vinden.

Ik ben toen ergens anders heen gevlogen en kwam een andere gevechtszone tegen, helaas was dit geen bounty maar meer welke factie je aanvalt (no credits helaas).

Tevens dacht ik leuk missies doen, ik dacht ik pak een missie was maar 9LY van Haxelport af in het stelsel Ombabivas ofzoiets. Moest 1 of andere vogel afmaken toch leuk 133k credits. Ik vlieg erheen, was het een anaconda met 2 wingman...Ouchhhhhh die anaconda deed me auw..gauw pleitte gegaan.
Nu zit ik in een docking station bij Ombabivas ofzo, dacht wacht wel andere dag.

Merk dat me schip nog lange na niet sterk genoeg is (in iedergeval me shield :P )
Ik werk vandaag een halve dag, middagje even relaxen. Zal vanavond zodra me kind op bed ligt uiteraard weer online komen :9
Als je in je 1tje bounties gaat doen moet je je beperken tot de kleinere schepen en gewoon veel oefenen ;) Probeer achter je doelwit te blijven, dan heb je in feite geen schild nodig.

Last van een interdiction? Je hebt een Cobra. Zoals je al met mij merkte: een Anaconda kan jou niet bijhouden. Vol gas en boosten om afstand te creeren en z.s.m. weer je FSD inschakelen.

Dan is er niks aan de hand. Doe ik ook altijd, puur omdat ik geen zin heb om tijd te besteden aan de 3000ste Eagle.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:10:
[...]

Als je in je 1tje bounties gaat doen moet je je beperken tot de kleinere schepen en gewoon veel oefenen ;) Probeer achter je doelwit te blijven, dan heb je in feite geen schild nodig.

Last van een interdiction? Je hebt een Cobra. Zoals je al met mij merkte: een Anaconda kan jou niet bijhouden. Vol gas en boosten om afstand te creeren en z.s.m. weer je FSD inschakelen.

Dan is er niks aan de hand. Doe ik ook altijd, puur omdat ik geen zin heb om tijd te besteden aan de 3000ste Eagle.
Ja bounty's kon ik dus niet vinden. De hazardous site was weg uit LTT15574. Als we vanavond bounty gaan doen, dan volluit? Gewoon zoveel mogelijk killen. Kijken of we binnen zelfde tijdsbestek boven de 1milj kunnen komen en daarbij ik ook geen wanted op me hoofd krijg :P

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:20:
[...]

Ja bounty's kon ik dus niet vinden. De hazardous site was weg uit LTT15574. Als we vanavond bounty gaan doen, dan volluit? Gewoon zoveel mogelijk killen. Kijken of we binnen zelfde tijdsbestek boven de 1milj kunnen komen en daarbij ik ook geen wanted op me hoofd krijg :P
Doen we!

Mag je mij volgen: paars doelwit = scannen en schieten.

Nu bezig met een besteksraming. Lekker handig als de opdrachtgever geen planning heeft. Geen idee hoe lang het gaat duren en dus geen idee hoe lang de bouwkeet op het werk moet staan en alle overige tijdgebonden posten.

Maak er maar wat moois van ofzo? 7(8)7

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:46:
[...]

Doen we!

Mag je mij volgen: paars doelwit = scannen en schieten.

Nu bezig met een besteksraming. Lekker handig als de opdrachtgever geen planning heeft. Geen idee hoe lang het gaat duren en dus geen idee hoe lang de bouwkeet op het werk moet staan en alle overige tijdgebonden posten.

Maak er maar wat moois van ofzo? 7(8)7
Top!

hahahaha dat schiet dus ook niet op. :P

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Help!

ik wil dit spel zo graag leuk vinden, maar ik kan er niet echt in komen. Kom niet verder dan wat hauling missies een paar jumps rondom het gebied waar ik begonnen ben.

ik heb nu 450k en nog steeds de sidewinder. Inmiddels wel wat geupgrade.

Wat is nu de volgende stap? Wil graag een beetje meer actie. Welk schip schaf ik hier het beste voor aan en belangrijker nog. Hoe vind ik de actie? Tot nu toe ben ik alleen maar wat aan het supercruisen. Ben wel een paar keer een signal source ingedoken en dan waren daar wel eens wat schepen aan het vechten, geen idee wie ik dan moest gaan aanvallen, dus heb me er maar niet mee bemoeid.

* Edit: ik heb overigens nog geen Horizons....

[ Voor 4% gewijzigd door Rudolf op 25-02-2016 15:03 ]

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Ik zou in eerste instantie voor de Viper gaan, zoiets als dit:
http://coriolis.io/outfit...0742---.Iw1+kA==.IwBhrSqo

En als het schip je bevalt kan je hier naartoe werken:
http://coriolis.io/outfit...059542h.Iw1-ADMQ.AwiMIyqA

De Viper is puur voor combat dus als je nog andere dingen wil doen, kan je de Cobra Mk III nemen. Dat is een heel goed en snel allround schip, alleen wat duurder om aan te schaffen dus je kan hem in het begin minder goed uit rusten.

De actie vind je bij Navigation Beacons en Resource Extraction Sites (RES), Hazardous Resource Extraction Sites (HAZRES) zou ik voorlopig even vermijden. Sommige schepen hebben een Wanted level(zie linksonder in je HUD), die kan je dan af knallenvoor een bounty die je vervolgens inlevert bij een space station. Je kan ook combat missies accepteren van het bulletin board.

Ik zou ff op combat tutorials googlen, zijn er genoeg.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik sta op het punt om met een Adder op reis te gaan naar het middelpunt van de galaxy. Deze Adder heb ik volledig uitgerust voor exploration. Ik vraag me alleen 1 dingetje af. Shields meenemen of niet?

Kom ik piraten cq threats tegen in the middle of nowhere?
En belangrijker: Als ik eens niet op zit te letten en na een jump regelrecht een zon ster in vlieg, is mijn ship dan instant kapot zonder shields?

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 25-02-2016 15:49 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voxalizer schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:45:
Ik sta op het punt om met een Adder op reis te gaan naar het middelpunt van de galaxy. Deze Adder heb ik volledig uitgerust voor exploration. Ik vraag me alleen 1 dingetje af. Shields meenemen of niet?

Kom ik piraten cq threats tegen in the middle of nowhere?
En belangrijker: Als ik eens niet op zit te letten en na een jump regelrecht een zon ster in vlieg, is mijn ship dan instant kapot zonder shields?
Je komt géén piraten tegen in the middle of nowhere, de enige vijanden die je kunt tegenkomen is andere spelers als je in Open speelt.

Als je te dicht bij een ster komt kun je beter geen shields hebben dan wel, shields genereren hitte en hitte is precies waar je schade vandaan komt. Shields beschermen je dus niet tegen sterren!

Veel explorers vliegen zonder shields, ook omdat shield generators best zwaar zijn en dus je jump range merkbaar kleiner maken.

De enige reden om shields mee te nemen is als je op planeten wil landen onderweg, landen zonder damage aan shields (of ship, als je geen shields hebt) is vrijwel onmogelijk. In dat laatste geval zou ik echt de lichtste shield generator meenemen die je kunt hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-02-2016 15:55 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

SnoeiKoei schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:53:
[...]
De enige reden om shields mee te nemen is als je op planeten wil landen onderweg, landen zonder damage aan shields (of ship, als je geen shields hebt) is vrijwel onmogelijk. In dat laatste geval zou ik echt de lichtste shield generator meenemen die je kunt hebben.
Aha, hier had ik niet bij stilgestaan. Bedankt voor de input. Ik denk dat dan idd de lichtste shields meeneem.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Ik heb inmiddels een Python volledig uitgerust voor combat. Als er enkele mensen met mij een wing willen maken om samen te bounty hunten, voeg mij maar toe. Ik zit momenteel in Gende (ALD control, Haz+high RES met station op 1 ls). Ik haal zonder veel moeite 2 mil/u binnen hier. Verplaatsen is natuurlijk altijd mogelijk ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
.

• EliteGhost
Linus_BE schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:50:
Ik heb inmiddels een Python volledig uitgerust voor combat. Als er enkele mensen met mij een wing willen maken om samen te bounty hunten, voeg mij maar toe. Ik zit momenteel in Gende (ALD control, Haz+high RES met station op 1 ls). Ik haal zonder veel moeite 2 mil/u binnen hier. Verplaatsen is natuurlijk altijd mogelijk ;)

Members only:
.
Ja, lutsert. Zit zelf al maanden in Gende. Belu(nogwat) Hub ook. Had je niet even eerder wat kunnen zeggen? :P

• Linus_BE
Baliunas Hub inderdaad :) Ik zit hier ook al een paar maanden. Goede outfitting ook dus ik breng al mijn schepen naar hier. Vanavond ben ik online moest je toch nog ingaan op mijn aanbod ;) Ik ben vandaag nog een wing van een Anaconda met 2 Dropships en een wing van 3 Pythons tegengekomen en dat durfde ik toch net niet alleen aan.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
3 jumps naar robigo

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

In je nieuwe Cobra RobV?

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Meh, ik heb een ASP met A5 FSD etc, maar niet erg veel succes. Al na de tweede jump (van 18) interdicted en doodgeschoten (600k loss). Ik vloog zonder schild dus het eerste shot was raak en legde mij thrusters lam, zie dan maar weg te komen... :'(

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Eigenwijsje :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Hoezo dat? Nee effe serieus ik kan wel wat hulp gebruiken. De cobra haalt de jumprange niet voor die 300ly missies die ik toegeschoven krijg. Ik heb veel forumposts gelezen op het frontier forum en daar zweren ze bij een lightweight ASP.

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Mijne doet het anders prima? een kleine fuel scoop voor onderweg enzo en gaan met die banaa.. Cobra!

Serieus.. in een systeem waar je niet lastig gevallen word even (wat langer lol) scoopen en verder

Al moet ik zeggen dat voor 2.0.0.6 ik het nog niet gedaan heb.. bij 5 wel

[ Voor 16% gewijzigd door Leutje op 25-02-2016 19:48 ]

• Linus_BE
RobV schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:39:
[...]

Hoezo dat? Nee effe serieus ik kan wel wat hulp gebruiken. De cobra haalt de jumprange niet voor die 300ly missies die ik toegeschoven krijg. Ik heb veel forumposts gelezen op het frontier forum en daar zweren ze bij een lightweight ASP.
Dit is mijn build: http://coriolis.io/outfit...18WQ==?bn=Asp%20Smuggling

Nog geen enkele keer mee doodgeschoten geweest. Shields zijn niet goed, maar wel goed genoeg om weg te vluchten terwijl je chaff gebruikt.

• EliteGhost
Uuh.. TS server valt opeens weg?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben er gewoon op

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Linus_BE schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:57:
[...]

Dit is mijn build: http://coriolis.io/outfit...18WQ==?bn=Asp%20Smuggling

Nog geen enkele keer mee doodgeschoten geweest. Shields zijn niet goed, maar wel goed genoeg om weg te vluchten terwijl je chaff gebruikt.
Ja, qua inrichting zit ik daar toch wel heel erg dicht bij in de buurt. Misschien gewoon nog maar eens een paar keer proberen.

Update:
Zelfde setup als Linus_BE. Ik snap er niets van, 2 jumps en ik krijg 3 security vessels op mijn nek. Boosten helpt niet, ze kunnen de scan voltooien. Ik geef het op.

[ Voor 15% gewijzigd door RobV op 25-02-2016 21:40 ]

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
RobV schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:50:
[...]

Ja, qua inrichting zit ik daar toch wel heel erg dicht bij in de buurt. Misschien gewoon nog maar eens een paar keer proberen.

Update:
Zelfde setup als Linus_BE. Ik snap er niets van, 2 jumps en ik krijg 3 security vessels op mijn nek. Boosten helpt niet, ze kunnen de scan voltooien. Ik geef het op.
Schiet op politie, hiermee voorkomt je dat je gescand worden.
Nadeel is dat ze boos wordt, en bounty op je hoofd zetten.
Ze achtervolgen je nog steeds door!... tot ze zelf vernietigd is.

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:19:
[...]

Schiet op politie, hiermee voorkomt je dat je gescand worden.
Nadeel is dat ze boos wordt, en bounty op je hoofd zetten.
Ze achtervolgen je nog steeds door!... tot ze zelf vernietigd is.
3 tegen een zeker, ja de groeten, ik ga wel weer bounty hunten of handelen. Krijg ik tenminste geld voor. Ik denk dat ik gewoon een hele slechte crimineel ben. O-) O-)

[ Voor 6% gewijzigd door RobV op 25-02-2016 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me en ik hebben Wilhelmus Oranjus vermoord. Leverde een mooi bedrag op, maar ik voel me een beetje een landverrader.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:45:
Xtr3me4me en ik hebben Wilhelmus Oranjus vermoord. Leverde een mooi bedrag op, maar ik voel me een beetje een landverrader.
Ahhwwww...hij deed net als vroegahh..."Poefffff" _O- _O-

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:47:
[...]

Ahhwwww...hij deed net als vroegahh..."Poefffff" _O- _O-
Shots fired O-)

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Wow juist serieus genaaid geweest door powerplay zat in de buurt van een te conquesten systeem denk ga eens kijken. Stonden er 3 pvp imperial cruisers op mij te wachten. Damn nog nooit zo snel dood geweest :( achja toch genoeg geld reserves ( maar spijtig dat heel dat powerplay ding voor wings is :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
RobV schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:50:
[...]

Update:
De truc is om de politie als target te selecteren en je hardpoints te deployen. Dit stopt de scan en je moet dus niet schieten. Je wordt dus interdict, selecteer target, deploy hardpoints en vlucht weg. Als je ver genoeg bent doe je je hardpoints weg en start je de FSD. Dit werkt altijd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
Ik was in Fehu, met een nieuwe cobra, had ik een te lage trade rank, kon dus geen smokkelmissies krijgen ... :P
Dus met wat superconductors teruggevlogen, onderweg bij een terraformer gedumpt, hebben ze daar ook een interessante slave smokkelmissie... Had toevallig net 2 ranks verdiend met die superconductor trade dus meteen eerste smokkelmissie gedaan :)

Ik moet trouwens niet meer per ongeluk boost indrukken vlak voor entrance silent running.... ik kon nog net op tijd stoppen, afkoelen en binnen de loitering timer blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
base_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:51:
Ik was in Fehu, met een nieuwe cobra, had ik een te lage trade rank...
Dat hele trade rank gebeuren voor missies vind ik nogal lomp gedaan.
In het geval van gevechtsmissies snap ik het wel. Maar om wat te vervoeren...?

De missies voor broker betalen niet genoeg en de missies voor entrepeneur en tycoon kan ik niet doen. Bleh... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:07:
[...]

Dat hele trade rank gebeuren voor missies vind ik nogal lomp gedaan.
In het geval van gevechtsmissies snap ik het wel. Maar om wat te vervoeren...?

De missies voor broker betalen niet genoeg en de missies voor entrepeneur en tycoon kan ik niet doen. Bleh... :(
Logisch toch, dat je geen kostbare lading meegeeft aan vervoerders die je niet vertrouwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Logisch toch, dat je geen kostbare lading meegeeft aan vervoerders die je niet vertrouwt?
Als je als Viscount zijnde met 100% reputatie en deadly combat rang (vracht verdedigen) met een schip van 400 miljoen nog niet het vertrouwen hebt om een miljoen aan vracht te verschepen is er iets mis.

Nee, dat is geen kwestie van 'vertrouwen'. Bovendien zijn er wel andere typen missies die een +/- een miljoen opleveren maar ze zijn te zeldzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linus_BE
Voor de CG in LHS 3447 momenteel (metals naar Worlidge Terminal brengen), ik verdien ongeveer 3400 cr/ton door palladium naar daar te brengen vanuit Noakes Port (M pad) in Brani. Met de 272T cargo van mijn Python komt dat op bijna een miljoen credits uit per keer :) Worlidge Terminal is wel 110k ls van het arrival point af dus je bent ongeveer 13 minuten onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Die rank vereisten voor missies gaan binnenkort (in versie 2.1) verdwijnen. Samen met een hele hoop aanpassingen inzake missies.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Linus_BE schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:36:
Voor de CG in LHS 3447 momenteel (metals naar Worlidge Terminal brengen), ik verdien ongeveer 3400 cr/ton door palladium naar daar te brengen vanuit Noakes Port (M pad) in Brani. Met de 272T cargo van mijn Python komt dat op bijna een miljoen credits uit per keer :) Worlidge Terminal is wel 110k ls van het arrival point af dus je bent ongeveer 13 minuten onderweg.
* RobV gaat zijn Python weer ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

4bit schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:47:
Die rank vereisten voor missies gaan binnenkort (in versie 2.1) verdwijnen. Samen met een hele hoop aanpassingen inzake missies.
Maar er komen heel andere vereisten voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
4bit schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:47:
Heb je een link zodat ik straks even kan lezen wat ze uit gaan spoken? Kan ik me een beetje voorbereiden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
EliteGhost schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:13:
[...]

Heb je een link zodat ik straks even kan lezen wat ze uit gaan spoken? Kan ik me een beetje voorbereiden :p
Hier is al meer info: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=233357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:30:
[...]

Maar er komen heel andere vereisten voor terug.
Verandering vind ik over het algemeen niet erg, als het er maar beter op wordt (voor mij :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Pak dan deze loop: https://eddb.io/trade/loop/149051

1000ls + 258ls, 4558cr/t. De afstand is 8min heen en weer dus het verlies van je CG bonus maak je meer dan goed. Ik neem overigens een variant tussen ltt 9810 en cemiess. 100% legaal https://eddb.io/trade/loop/117871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Ik had speciaal voor de CG een trade Python gemaakt. Traden vind ik niet interessant genoeg voor het geld dat je verdient. Met mijn combat Python zonet nog 4,5 mil op iets meer dan een uur verdiend. 2 large beam lasers + plasma acc met 2 medium canons doen schepen verdwijnen alsof het niets is. FDL's geven mij tegenwoordig het meeste credits. Vaak 300k of meer. Anaconda's 200k. Ik meen mij te herinneren dat dat vroeger omgekeerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

4.5M per uur??? Lekker!
Daar moet ik wel een middagje over doen in een HASRES.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E3E0Rj7.png
Ik ben overigens weer terug in m'n Vulture en dat vliegt toch wel best weer lekker na de Python.
Je verliest vuurkracht, maar de wendbaarheid is geweldig. Uiteindelijk hou ik het er nu langer uit omdat ik bij de meeste schepen geen enkel schot terug krijg.
Toch is de Python een aanrader omdat je daar echt FA on/off moet gebruiken om nog een beetje wendbaar te zijn. Nu is dat in een Vulture minder nodig, maar de ervaring komt goed van pas. Van een tijdje Python word je dus zeg maar een betere piloot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Linus_BE schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:18:
Ik had speciaal voor de CG een trade Python gemaakt. Traden vind ik niet interessant genoeg voor het geld dat je verdient. Met mijn combat Python zonet nog 4,5 mil op iets meer dan een uur verdiend. 2 large beam lasers + plasma acc met 2 medium canons doen schepen verdwijnen alsof het niets is. FDL's geven mij tegenwoordig het meeste credits. Vaak 300k of meer. Anaconda's 200k. Ik meen mij te herinneren dat dat vroeger omgekeerd was.
Nou, vroegah waren anaconda's vaak 200k waard. Dat is vaak nog steeds zo (tussen de 150 en 250k) en soms zelfs 300k.

De FDL is een puur gevechtsschip waar piraten goed gebruik van kunnen maken dus: hoge waarde. Maar ze stellen niet veel voor. Ik heb ze meestal in 10-15 seconden weggevaagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
GeeBee schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:47:
4.5M per uur??? Lekker!
Daar moet ik wel een middagje over doen in een HASRES.
[afbeelding]
Ik ben overigens weer terug in m'n Vulture en dat vliegt toch wel best weer lekker na de Python.
Je verliest vuurkracht, maar de wendbaarheid is geweldig. Uiteindelijk hou ik het er nu langer uit omdat ik bij de meeste schepen geen enkel schot terug krijg.
Toch is de Python een aanrader omdat je daar echt FA on/off moet gebruiken om nog een beetje wendbaar te zijn. Nu is dat in een Vulture minder nodig, maar de ervaring komt goed van pas. Van een tijdje Python word je dus zeg maar een betere piloot :)
Ik vind de Python ook schitterend. Heb ook al een Vulture en FAS gehad, maar deze vind ik het leukst denk ik. Je kan er alles mee doen wat je wil. Wendbaarheid valt zeer goed mee ook zonder FA off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Ook mee begonnen. Flink stuk vliegen maar is voor een goed doel :D

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ervig schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:15:
[...]

Ook mee begonnen. Flink stuk vliegen maar is voor een goed doel :D
Goed doel = je bankrekening :9

Ben zelf net bij de andere aangekomen. Afstand was 200 ly voor beide dus ik ben maar voor het echten gegaan aangezien ik mijn type 9 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben echt fan van die goedkope ships. Ik heb ongeveer 30m op mijn rekening staan maar mijn favo ships blijven de Cobra MK3 en de Adder. Ik ga binnenkort met een Adder naar het midden van de Galaxy denk ik, gewoon. Zo'n Asp Explorer, meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:42
Vanavond paar smuggling runs gedaan. 33 miljoen rijker. Gaat lekker snel zo 0_o. Denk niet dat er een snellere manier van geld verdienen is. Zo komt mijn anaconda ook wel dichterbij hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

33MIL? met wat voor ship deed je dat?

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
Cobra mk3. Heb denk ik ook veel geluk gehad want ik heb vandaag bijna geen interdictions gehad en een paar missies van 4.8 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Kolhrafn schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:05:
Cobra mk3. Heb denk ik ook veel geluk gehad want ik heb vandaag bijna geen interdictions gehad en een paar missies van 4.8 miljoen.
Nice :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

BTW, heb net een tweede, identieke monitor gekocht op MP (Syncmaster 2443) maar ik krijg elite niet op 2 monitoren tegelijk, hoe doen jullie dat?

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
4.8 mil voor missies die je met een cobra kan doen?
Waar en hoer doe je dat? Klinkt een beetje unbalanced.. 30 mil haal ik met m'n ASP explorer niet eens op een week grinden (cargo haulen). :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Patje040175 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:06:
BTW, heb net een tweede, identieke monitor gekocht op MP (Syncmaster 2443) maar ik krijg elite niet op 2 monitoren tegelijk, hoe doen jullie dat?
Op mijn nvidia control panel heb ik een vinkje voor 'surround display', die maakt 1 virtuele monitor aan, die resolutie kiez je dan in ED onder settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
witchdoc schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:26:
4.8 mil voor missies die je met een cobra kan doen?
Waar en hoer doe je dat? Klinkt een beetje unbalanced.. 30 mil haal ik met m'n ASP explorer niet eens op een week grinden (cargo haulen). :(
Zie eerdere posts over Robigo smuggling runs. Ben nu net entrepreneur geworden en krijg dus hogere beloningen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

RobV schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:51:
[...]

Op mijn nvidia control panel heb ik een vinkje voor 'surround display', die maakt 1 virtuele monitor aan, die resolutie kiez je dan in ED onder settings.
Tnx, vanavond ff proberen oOo

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:42:
[...]

Ben zelf net bij de andere aangekomen. Afstand was 200 ly voor beide dus ik ben maar voor het echten gegaan aangezien ik mijn type 9 heb gekocht.
Vanavond rond half 9 ben ik online. Bountyyyyy's!!! 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:40:
[...]

Vanavond rond half 9 ben ik online. Bountyyyyy's!!! 😋
Doen we, moet ik wel even terugvliegen. Ik mee aan gemeenschapsdoel: combat bonds. Sta na 2 runs in de top 25% :P

Iets totaal anders: moet nog voor 2 dagen avondeten verzinnen. Weet iemand een goed recept? (geen friet of pizza etc O-) )

[ Voor 17% gewijzigd door EliteGhost op 27-02-2016 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:41:
[...]

Doen we, moet ik wel even terugvliegen. Ik mee aan gemeenschapsdoel: combat bonds. Sta na 2 runs in de top 25% :P

Iets totaal anders: moet nog voor 2 dagen avondeten verzinnen. Weet iemand een goed recept? (geen friet of pizza etc O-) )
Kip tandori, tiki masala, gehakt met aardappel puree oven met mais en 2 theelepels goede sambal doorheen. Beetje zout en peper en knoflook poeder. 45min in de oven en klaar (eet ik trouwens morgen :P ) babi pangang, shoarma, lasagna, spaghetti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik ben vanavond ook weer eens van de partij. Even m'n T7 terug inruilen voor mijn oude vertrouwde DBS.

Over eten; boerenkool stamppot staat op het menu, ik ga nu de aardappelen schillen :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Laatst online: 17-09 22:12
Xtr3me4me schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 15:14:
[...]

Kip tandori, tiki masala, gehakt met aardappel puree oven met mais en 2 theelepels goede sambal doorheen. Beetje zout en peper en knoflook poeder. 45min in de oven en klaar (eet ik trouwens morgen :P ) babi pangang, shoarma, lasagna, spaghetti?
Klinkt lekker, maar één ding: knoflookpoeder??? Daar doen we niet aan hè.. Knoflook vers geperst en pas op het laatste moment er doorheen :P

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Roxsman schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:53:
[...]

Klinkt lekker, maar één ding: knoflookpoeder??? Daar doen we niet aan hè.. Knoflook vers geperst en pas op het laatste moment er doorheen :P
Dat is nog beter, alleen ik ben de knoflook vergeten dus moet het helaas doen met poeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:42:
[...]

Ghost, ben online :) ook op TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Is wat tussen gekomen, sorry....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:18:
[...]

Is wat tussen gekomen, sorry....
Geef niks! Kwam je nog wel of?

Edit: Gisteren zelf hazardous ondervonden. Gewoon slim spelend wachten tot de jongens bijna dood waren gemaakt door andere npc's.

Het ging zo lekker dat ik mezelf een beetje liet meeslepen en nadat ik 800k credits had verzameld al, schoot ik met teveel enthausiasme iemand dood die clean was...ouch! Kost me 6dagen voordat ik terug kan maar de haxelport.

Nu zit ik in de kennan orbital in ombabivas. Vanavond weer gewoon terug naar de hazardous in de ltt 15574 stelsel en gwoon doorgaan :)

Neem aan dat de bounties die je gedaan hebt wel voor minimaal een kleine 5dagen blijft staan? Staat toch een kleine 1milj credits daar open.

Och denk het wel, vanavond weer fijn bounty's doen. Had ook een anaconda achter me aan. Wel grappig! Uiteindelijk werd hij aangevallen en ik sneaky vanuit afstand op hem schieten als een laffe hond hahahaha. Had wel leuk 200k credits op z'n naam.

[ Voor 69% gewijzigd door Xtr3me4me op 28-02-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Members only:

Edit: ow nog een nabrander... Log niet uit wanneer je schip op Diamond Vision staat, wanneer je inlogt kan je je schip kwijtraken. Toen ik daar zelf weer undockte was ik per direct wanted op die basis en vlogen de laserstralen en raketten me om mijn oren. Met enig boostwerk ben ik er heelhuids weggekomen. Voor zover ik weet was ik eerst nog niet wanted.

Alhoewel,.. helemaal heelhuids kan ik dit niet helemaal noemen (volgens mij hoorde ik ook nog mijn throttle kraken tijdens de vlucht):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HJoiyBe.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Drumatiko op 28-02-2016 20:06 . Reden: aanvulling ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:21:
[...]

Geef niks! Kwam je nog wel of?

Edit: Gisteren zelf hazardous ondervonden. Gewoon slim spelend wachten tot de jongens bijna dood waren gemaakt door andere npc's.

Het ging zo lekker dat ik mezelf een beetje liet meeslepen en nadat ik 800k credits had verzameld al, schoot ik met teveel enthausiasme iemand dood die clean was...ouch! Kost me 6dagen voordat ik terug kan maar de haxelport.

Nu zit ik in de kennan orbital in ombabivas. Vanavond weer gewoon terug naar de hazardous in de ltt 15574 stelsel en gwoon doorgaan :)

Neem aan dat de bounties die je gedaan hebt wel voor minimaal een kleine 5dagen blijft staan? Staat toch een kleine 1milj credits daar open.

Och denk het wel, vanavond weer fijn bounty's doen. Had ook een anaconda achter me aan. Wel grappig! Uiteindelijk werd hij aangevallen en ik sneaky vanuit afstand op hem schieten als een laffe hond hahahaha. Had wel leuk 200k credits op z'n naam.
Bounties die je kan innen hebben geen tijdslimiet.
Zo te horen kan je het verser zelf wel af. Ik ga verder met de communitie goal.

@bovenstaand: handig. Ben halverwege Earl bij empire dus kan wel wat makkelijke voortgang gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
Weer een paar smokkel runs geprobeerd vandaag maar nu 3x een scan gehad. Was het even zat dus maar een A-rated Federal Assault Ship gekocht. Man dat ding vliegt lekker! Knallen doet ie ook 😊. Moet nog een beetje met de load out zoeken.

Zag dat The Gathering in oorlog is in Windjet maar ik zag geen conflict zone. Iemand een idee hoe dat zit?

Ben dus weer terug in The Gathering gebied voor als iemand weer een wing wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:23:
[...]

Bounties die je kan innen hebben geen tijdslimiet.
Zo te horen kan je het verser zelf wel af. Ik ga verder met de communitie goal.

@bovenstaand: handig. Ben halverwege Earl bij empire dus kan wel wat makkelijke voortgang gebruiken.
Vanavond meer pech, teveel wings bij elkaar. Helaas maar 1 anaconda op de hele avond. De rest was solo als tegenpartij. Dus de vijand had weinig damage tot niets eigenlijk. Met mijn schip niks tegen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Als er geen goede ships spawnen in een RES kan je gewoon even in supercruise gaan en terugkeren naar de RES. Dan spawnen er (hopelijk) betere wanted ships. Als je geluk hebt is het de ene Anaconda/Python/FDL na de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Linus_BE schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:36:
Als er geen goede ships spawnen in een RES kan je gewoon even in supercruise gaan en terugkeren naar de RES. Dan spawnen er (hopelijk) betere wanted ships. Als je geluk hebt is het de ene Anaconda/Python/FDL na de andere.
Of log off/on. Dat werkt vaak sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:05:
[...]

Vanavond meer pech, teveel wings bij elkaar. Helaas maar 1 anaconda op de hele avond. De rest was solo als tegenpartij. Dus de vijand had weinig damage tot niets eigenlijk. Met mijn schip niks tegen kunnen doen.
Probeer anders een normale of 'high intensity' RES. Daar vliegt politie rond waarvan je het doelwit nog even kan jatten. Wel oppassen dat je niet op ze schiet want dan heb je een probleem :p

Zelf ondertussen 1,5 miljoen aan combat bonds bijgedragen voor de community goal. Totaal is er meer dan een miljard ingediend. Ook kan ik de volgende rang bij de federatie gaan halen.

Probleem is dat die mooie witte Anaconda een soort magneet is voor alle vijanden. :p

En iets totaal anders: morgen heb ik eindelijk weer een TV! :D
Sinds ik verhuisd ben (begin januari) al geen TV. Misschien nog even een lange HDMI kabel kopen zodat de PC er op aangesloten kan worden. Volgende probleem: heb nog geen TV meubel. Dan maar even op een verhuisdoos zetten :Y

[ Voor 4% gewijzigd door EliteGhost op 29-02-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:37:
[...]

Probeer anders een normale of 'high intensity' RES. Daar vliegt politie rond waarvan je het doelwit nog even kan jatten. Wel oppassen dat je niet op ze schiet want dan heb je een probleem :p

Zelf ondertussen 1,5 miljoen aan combat bonds bijgedragen voor de community goal. Totaal is er meer dan een miljard ingediend. Ook kan ik de volgende rang bij de federatie gaan halen.

Probleem is dat die mooie witte Anaconda een soort magneet is voor alle vijanden. :p

En iets totaal anders: morgen heb ik eindelijk weer een TV! :D
Sinds ik verhuisd ben (begin januari) al geen TV. Misschien nog even een lange HDMI kabel kopen zodat de PC er op aangesloten kan worden. Volgende probleem: heb nog geen TV meubel. Dan maar even op een verhuisdoos zetten :Y
Ik heb 1 milj nog liggen aan credits om in te dienen alleen moet wachten vanwege mijn wanted status _O-
Ik ga vanavond gewoon weer :) Vind het wel leuk en het was behoorlijk druk bij LTT 15574 :9

Dus je pc sluit je aan op de TV? Oei, hou wel rekening mee met input lag eh als je E:D erop gaat spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Xtr3me4me op 29-02-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Xtr3me4me schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb 1 milj nog liggen aan credits om in te dienen alleen moet wachten vanwege mijn wanted status _O-
Ik ga vanavond gewoon weer :) Vind het wel leuk en het was behoorlijk druk bij LTT 15574 :9

Dus je pc sluit je aan op de TV? Oei, hou wel rekening mee met input lag eh als je E:D erop gaat spelen ;)
Zet als het kan de tv in Game-mode of zo. Dat werkt bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

GeeBee schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:29:
[...]
Zet als het kan de tv in Game-mode of zo. Dat werkt bij mij prima.
Ik speel niet op de tv :P Dat is Ghost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
zit nu ook in LTT 15574 (Haxel Port) is er een goede reden om bij GOT te gaan doen jullie powerplay community goals als community ?

merk wel dat ik gewoon random interdicted wordt in dit system pff wordt je snel beu :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

dabelg schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:52:
zit nu ook in LTT 15574 (Haxel Port) is er een goede reden om bij GOT te gaan doen jullie powerplay community goals als community ?

merk wel dat ik gewoon random interdicted wordt in dit system pff wordt je snel beu :(
Zit zelf in LTT 15574 op de hazerdous site bounty's aan het doen. Alleen zit op het Kennan orbitas station op Ombabivas stelsel.
Sta helaas nog wanted met ruim 1milj credits op Haxel Port :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:21:
Blijft staan tot je het int... of totdat jij doodgaat. Dus voorzichtig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:14:
[...]

Is meer voor wanneer ik een film wil kijken op de TV. Heb een mooie verzameling films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SnoeiKoei schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:06:
[...]

Blijft staan tot je het int... of totdat jij doodgaat. Dus voorzichtig zijn ;)
Oh, ik ga ook niet naar de haxel port toe. Ik ga alleen naar LTT 15574 voor de bounties. Ik spaar het op, totdat de tijd om is en dan terug naar Haxelport. Kan ik dan in 1 keer alles inleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Is meer voor wanneer ik een film wil kijken op de TV. Heb een mooie verzameling films.
Hier nog 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Mocht je vanavond zin hebben om bounties te doen, ben op TS. (vind het ook leuker met 2 man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Zonet eens een T9 geprobeerd voor de CG. Na 2 runs maar terug weggedaan. Toch maar mooi 5 mil verdiend met palladium te brengen vanuit Igbirikan. Iets meer dan 4000 cr/ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik had zojuist toch wel even een broekpoepmomentje.
M'n cockpit werd er uit geschoten, maar in plaats van de gebruikelijke 25 min zuurstof, had ik maar 7,5 min om van AB10 naar Bonestel Vision te komen. (Iemand een idee hoe dat kan???).
Zou toch érg jammer zijn als ik de opgebouwde bounty van 2 dagen kwijt zou raken... >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eeFxaYJ.png

[ Voor 6% gewijzigd door GeeBee op 01-03-2016 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GeeBee schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 00:15:
M'n cockpit werd er uit geschoten, maar in plaats van de gebruikelijke 25 min zuurstof, had ik maar 7,5 min om van AB10 naar Bonestel Vision te komen. (Iemand een idee hoe dat kan???).
Klinkt alsof je je life support hebt gedowngrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:05:
[...]

Mocht je vanavond zin hebben om bounties te doen, ben op TS. (vind het ook leuker met 2 man)
Wil wel maar ik wil ook dat gemeenschapsdoel doen en de rang van Duke halen. Kwam naar jou toe om je weer op weg te helpen en dat is aardig gelukt als ik lees wat je bij elkaar hebt geschoten.

Nadat ik Duke ben kom ik weer jouw kant op. Kan een tijd duren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Wil wel maar ik wil ook dat gemeenschapsdoel doen en de rang van Duke halen. Kwam naar jou toe om je weer op weg te helpen en dat is aardig gelukt als ik lees wat je bij elkaar hebt geschoten.

Nadat ik Duke ben kom ik weer jouw kant op. Kan een tijd duren :p
Zit nu op 5milj cr :P Gisteren ging het weer lekker, helaas nog steeds wanted :( Dus kan me andere 2,2milj cr niet ophalen.

Ga vanavond gewoon weer vrolijk verder :+ alleen die npc's hebben geen ogen in hun kop. Gisteren 7 keer iemand tegen me aangeknalt, mega irritant.

[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 01-03-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 06:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Die community goals laat ik voorlopig maar ff links liggen.
Elke keer word ik uit supercruise gehaald door een idioot die zo nodig pvp met mij wil doen.
Ik in m'n vulture en dan tegen federal dropships... niet helemaal eerlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

SandStar schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:28:
Die community goals laat ik voorlopig maar ff links liggen.
Elke keer word ik uit supercruise gehaald door een idioot die zo nodig pvp met mij wil doen.
Ik in m'n vulture en dan tegen federal dropships... niet helemaal eerlijk :(
Je kunt CGs ook in solo spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:12:
[...]

Zit nu op 5milj cr :P Gisteren ging het weer lekker, helaas nog steeds wanted :( Dus kan me andere 2,2milj cr niet ophalen.

Ga vanavond gewoon weer vrolijk verder :+ alleen die npc's hebben geen ogen in hun kop. Gisteren 7 keer iemand tegen me aangeknalt, mega irritant.
Klopt, sinds 1.4 ofzo zijn die NPC's een beetje achterlijk. Jij hebt nog een wendbaar schip, dus redelijk makkelijk uitwijken.
Groter schip is nog vervelender. Al helemaal wanneer het de beveiliging is: scan detected *BOTS*
Huh?
*bounty added*

FFFFFFUUUUUU.....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:13:
[...]

Klopt, sinds 1.4 ofzo zijn die NPC's een beetje achterlijk. Jij hebt nog een wendbaar schip, dus redelijk makkelijk uitwijken.
Groter schip is nog vervelender. Al helemaal wanneer het de beveiliging is: scan detected *BOTS*
Huh?
*bounty added*

FFFFFFUUUUUU.....!
De AI moet eens nagekeken worden. Bedoel ze rossen gewoon tegen je aan met volle snelheid. Maar het is wel leuk de npc's battle's. Gewoon kijken wie op 10% komt die wanted staat en dan voluit erop schieten :P

Daarnaast is het ook gelijk wendbaarheid training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ben een paar daagjes onderwater geweest ivm uitputting. Ondertussen lees ik wel even vanaf de kantlijn mee hoe het gaat met ED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Beterschap!

Pagina: 1 ... 35 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.