-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 13% gewijzigd door Thierry88 op 21-02-2016 23:56 ]
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Kreeg steeds berichtjes met bewondering
Vanavond misschien nog even langs Sol om op de maan te landen voordat Atom en ik weer verder gaan
Met die Cobra gaat het na verloop van tijd steeds sneller dus waarschijnlijk is dat schip aan het eind van de avond redelijk verbeterd.
[ Voor 26% gewijzigd door EliteGhost op 22-02-2016 09:25 ]
Het was wel meesterlijkEliteGhost schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:19:
Gister avond was wel een beetje billenknijpend. Als Imperial zijnde door Federatie gebied vliegen in open. Gelukkig lieten ze me wel met rust, op een enkeling na.
Vanavond misschien nog even langs Sol om op de maan te landen voordat Atom en ik weer verder gaan
Met die Cobra gaat het na verloop van tijd steeds sneller dus waarschijnlijk is dat schip aan het eind van de avond redelijk verbeterd.
"Ghost...schiet er een paar keer op dan maak ik hem af. "Ik...Ok is goed..op de anaconda toch? Ghost...ja klopt ik markeer hem. Ik..ok is goed, pew pew...oh shit komt achter mij aan. Whahaha als een staart tussen me benen proberen weg te rennen"
Man, dat was wel lachen
Op de maan landen kan je vergetenEliteGhost schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:19:
Gister avond was wel een beetje billenknijpend. Als Imperial zijnde door Federatie gebied vliegen in open. Gelukkig lieten ze me wel met rust, op een enkeling na.
.
Ik ben ook Aisling Duval (imperial) en ik trek me er niks van aan. Of in mijn python knal ze naar de verdoemenis of in mijn smokkel cobra of cutter blaas op tijd weg. Eigenlijk nooit moeite mee
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Kan ik vergeten? Nee hoor, ik heb keurig een Sol permit.Leutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:40:
[...]
Op de maan landen kan je vergetenPermit system. Niemand kan en/of mag daar landen
.
Ik ben ook Aisling Duval (imperial) en ik trek me er niks van aan. Of in mijn python knal ze naar de verdoemenis of in mijn smokkel cobra of cutter blaas op tijd weg. Eigenlijk nooit moeite mee
Ik zou best willen maar ik heb geen idee hoe? Ik zie geen aanmeldingen daar namelijk
[ Voor 72% gewijzigd door Leutje op 22-02-2016 10:49 ]
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Eerst zeg je 'permit system' en vervolgens heeft het er niks mee te maken? Even duidelijk blijven graagLeutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:44:
Een Sol permit heeft niks met de Luna te maken
[...]
Ik zou best willen maar ik heb geen idee hoe? Ik zie geen aanmeldingen daar namelijk
Het is inderdaad niet mogelijk om op die maan de landen, maar alleen omdat ze er nog mee bezig zijn om dat ding zo goed mogelijk na te maken. Er staat verder nergens iets over andere 'permits' die nodig zijn. Tenzij jij nog een bron hebt?
Misschien hebben ze er in gezet dat je toestemming nodig hebt om te landen om te voorkomen dat mensen alsnog erop proberen te landen. Maar in feite is het gewoon een maan die nog niet af is.
[ Voor 13% gewijzigd door EliteGhost op 22-02-2016 10:57 ]
Wat ik begrepen heb, de maan heeft het beste landschap van alle planeten in ED. Komt mischien dat het zo dichtbij staat. Bovendien is het min of meer een archeologisch museum stuk. En dat was de reden dat je er niet mocht landen. (ik heb dit ooit zo ergens gelezen)
Kan kloppen, er kwam zoiets voorbij.Leutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:58:
Luna (de maan) heeft ook een permit system. Mischien had ik dat beter moeten verwoordenExcuses
Wat ik begrepen heb, de maan heeft het beste landschap van alle planeten in ED. Komt mischien dat het zo dichtbij staat. Bovendien is het min of meer een archeologisch museum stuk. En dat was de reden dat je er niet mocht landen. (ik heb dit ooit zo ergens gelezen)
Goed.. ik ga wel naar Pluto als dat wel mag

*schiet boos nog even een plasma projectiel op de locatie van eerste maanlanding* HIER!
Nu snel weer aan het werk

Charon mag wel trouwens
*Huilt in fetus houding in een hoekje van het ruim*Leutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:05:
Ik heb slecht nieuws voor je... Pluto mag ook niet![]()
Charon mag wel trouwens
Ahhww, vanavond de agressie op wat ruimte schepen afreagerenEliteGhost schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:09:
[...]
*Huilt in fetus houding in een hoekje van het ruim*

Tevens als E:D zo goed mogelijk onze melkstelsel in kaart hebben gebracht, moet de aarde toch ook wel vindbaar zijn?
Wacht, Europa (maan van Jupiter) is wel mogelijk dacht ik.Leutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:10:
sorry... LOL
Pluto heeft een dunne atmosfeer.
Er is hoop!
[ Voor 3% gewijzigd door EliteGhost op 22-02-2016 11:15 ]

Zo zo, lekker hoor
Als ik mijn target van 100 miljoen heb ga ik ook eens community-goalen denk ik.
[ Voor 73% gewijzigd door RobV op 22-02-2016 11:34 ]
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Deze beginnen altijd op donderdag en duren over het algemeen een week. Als de doelstelling gehaald word is het ook over. Hiermee kan (met nadruk op kan) je erg veel geld verdienen. en word je min of meer mee het verhaal ingezogen. Laatst was het ook in Obsidian orbital ivm de barnicles en such. Daar ook erg veel centen verdientRobV schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:33:
Hatsee, 30 mil.
Als ik mijn target van 100 miljoen heb ga ik ook eens community-goalen denk ik.
overigens RobV.. Doe me een plezier. VERKOOP JE PYTHON NIET!...
Een slowaconda... ik bedoel een Anaconda is mischien leuk maar je gaat je python erg snel Missen
[ Voor 92% gewijzigd door Leutje op 22-02-2016 11:47 ]
Volgens mij heeft Frontier ooit gezegd dat de maan na de aarde de eerste plek is geweest die is volgebouwd, de eerste stap naar interstellar travel is gezet vanaf de maan. Dat de maan nog niet toegankelijk is zou niet zozeer te maken hebben met het landschap maar met de bebouwing.Leutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:58:
Luna (de maan) heeft ook een permit system. Mischien had ik dat beter moeten verwoordenExcuses
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Wat ik begrijp is het ook een invite-only groep toch?Leutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:44:
Een Sol permit heeft niks met de Luna te maken
[...]
Ja daarom wil ik 'm ook maar zit pas op 58% Viscount.
Het stijgen in rang gaat ontzettend langzaam na al die updates. Vroegah (paar maanden terug) waren er nog leuke trucjes.
Wil eerst Elite rang halen met gevechten. Daarna Anaconda verkopen en Cutter aanschaffen.
Anaconda is niet eens zo langzaam hoor.
Tot die tijd heb ik nog ergens een type 9
Als het goed is heb je een vriendjes verzoek op steamSandStar schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:49:
[...]
Wat ik begrijp is het ook een invite-only groep toch?
Ik heb 8m binnen kunnen halen een paar weken terug met de water purifier actieLeutje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:35:
Zo een Cutter is best handig
[...]
Deze beginnen altijd op donderdag en duren over het algemeen een week. Als de doelstelling gehaald word is het ook over. Hiermee kan (met nadruk op kan) je erg veel geld verdienen. en word je min of meer mee het verhaal ingezogen. Laatst was het ook in Obsidian orbital ivm de barnicles en such. Daar ook erg veel centen verdient
Bedankt voor de waarschuwingoverigens RobV.. Doe me een plezier. VERKOOP JE PYTHON NIET!...
Een slowaconda... ik bedoel een Anaconda is mischien leuk maar je gaat je python erg snel Missen
Ga jij trouwens maar even oefenen met het naar binnen glippen van een station terwijl je een bounty op je hoofd hebt.
Je hebt een Cobra en die zijn vrij koel en snel dus is het makkelijker om 'stealth mode' langer te gebruiken. Moet je wel het snel landen even onder de knie krijgen zodat je het weer uit kan zetten. Anders slaat je schip al die warmte op en ontplof je
Of je kan wachten tot die bounty van gister een boete is geworden.
Die techniek is ook noodzakelijk bij smokkelmissies. Na een paar keer oefenen doe je dit zonder problemen
Ohhh landen etc.. lukt me wel hoor.EliteGhost schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:30:
[...]
Ga jij trouwens maar even oefenen met het naar binnen glippen van een station terwijl je een bounty op je hoofd hebt.
Je hebt een Cobra en die zijn vrij koel en snel dus is het makkelijker om 'stealth mode' langer te gebruiken. Moet je wel het snel landen even onder de knie krijgen zodat je het weer uit kan zetten. Anders slaat je schip al die warmte op en ontplof je
Of je kan wachten tot die bounty van gister een boete is geworden.
Die techniek is ook noodzakelijk bij smokkelmissies. Na een paar keer oefenen doe je dit zonder problemen
Die bounty/wanted van gisteren was 23h ofzo voordat ik afsloot. Die is vanavond bij LTT5574 ofzo weer weg en kan ik weer normaal docken.
En de boete is maar 1000cr. Dus is te overzien
Ben op TS
Ghost en ik waren net klaar met wat bounty's te doen. Lekker snel 400k bij elkaar geschraapt en me Cobra lekker gepimpt. Had nog 29% HP over en we gingen maar terug naar de station.
Dacht hup, samen in Hypercruise, lekker snel. Wordt ik ongeveer 0,40ls uit me hypercruise gedropt door een mafkees. Begon me aan te vallen en dacht leuk te zijn de "nog" kleintjes aan te vallen.
Dropt opeens Ghost eruit met zijn fully equiped anaconda, precies voor zijn neus.
hahaha man wat hebben we gelachen, hij begon meteen te vluchten. Ik netjes save and sound terug in hypercruise. Dit maakt het spel het helemaal waard.
@Ghost, zulke avonden maakt gamen het helemaal waard en wederom super bedankt voor de steun
Mega tof om zo te spelen, af en toe de draad kwijt geraakt om te pin pointen waar je precies zat en tig keer uit hypercruise gekickt om onbekende redenen, maar was het zekers waard!
Zal morgen rond 20:30 weer online zijn
Hehehe

Briljant moment. Je ziet gewoon het moment dat hij door heeft dat je toch echt in een wing zit.
Dit is wel een verademing op gebied van plezier na weken alleen maar een beetje grinden. Krijg welliswaar minder centen binnen maar dat is het zeker waard. Wat een figuur was dat!
[ Voor 63% gewijzigd door EliteGhost op 22-02-2016 23:05 ]
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Staat een paar posts terugKhiu schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:20:
Welke TS? Dan kom ik morgen ook ff.
Echter speelde ik gisteren een potje ED Arena (heel lang geleden dat ik ED had gespeeld) en met de muis en WASD ben ik gewoon zo accuraat en het vliegen gaat zo lekker met zoveel controle dat ik na 1 min al besloot maar van een 700 euro investering af te zien tot ik me rift heb.
Waar ik mij nij een flightsim vooral zorgen om maak als ik met een flightstick speel is de yaw (rudder oid). Ik gebruik daar nu A en D voor, naar mijn mening een belangrijk control. Ik zie dat de dure flightsticks geen twitch yaw op de joystick heeft en de goedkope flightsticks hebben het wel op de joystick. Wat volgens mij vreselijk in je nadeel werkt als je accuraat wilt zijn. Volgens mij is het echt een hel om met je joystick te turnen en dan ook nog je twitch yaw te gebruiken?
Als ik dan zon investering doe wil ik wel iets waarmee ik ook redelijke succesvol kan dog fighten zonder direct me muis te grijpen. Maar ik denk dus dat ik dan ook nog eens apart pedels erbij moet kopen voor goede control? Dan gaat de prijs naar 900 euro.
Vraag me af hoe goede spelers met een flightstick spelen en hoe zij yaw gebind hebben? Gaat vooral om ED, maar ben ook van plan andere (realistische en arcarde) spellen te spelen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Zolang je alle knoppen/assen kunt bedienen (en je bent vingervlug genoeg om alle toetsjes in te drukken), dan ga je met een hotas/rudder setup echt niet meer credits verdienen of langer overleven.
Aan de andere kant heb je een stukje comfort: goed zitten, fatsoenlijke handgrepen, links 30% is links 30% en rechts evenzo. En 'vol gas' geven door de gashendel open te gooien is nou eenmaal een stuk gaver dan op '9' drukken.
Dat vind ik juist niet. Na met KB+M gespeeld te hebben voelde het juist intuïtief om alles met 1 hand te kunnen doen. Plus de yaw in ED is heel traag. Ik denk wel dat je accurater bent met de muis.evilpin0 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:24:
Waar ik mij nij een flightsim vooral zorgen om maak als ik met een flightstick speel is de yaw (rudder oid). Ik gebruik daar nu A en D voor, naar mijn mening een belangrijk control. Ik zie dat de dure flightsticks geen twitch yaw op de joystick heeft en de goedkope flightsticks hebben het wel op de joystick. Wat volgens mij vreselijk in je nadeel werkt als je accuraat wilt zijn. Volgens mij is het echt een hel om met je joystick te turnen en dan ook nog je twitch yaw te gebruiken?
Maar als je in VR wil gaan spelen zal je er toch aan moeten wennen, met de DK2 kan je er nog onderdoor kijken om je toetsenbord te gebruiken, maar de CV1 is helemaal dicht. Ik weet niet hoe dat met de Vive zit though.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Klopt. Ik gebruik ook muis en toetsenbord maar heb een deel van de toetsen aangepast.RobV schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:43:
Ik ben van mening dat je met een muis en een 'A'/'D' analoge yaw je jezelf het bijzonder moeilijk aan het maken bent. Kudos als je daarmee comfortabel elk vliegtuig of ruimteschip kunt besturen.
Muis voor pitch en yaw. A en D voor roll. W en S voor het gas geven. Dat werkt perfect aangezien het mikken nu volledig met de muis gaat.
Gas geven gaat iets minder nauwkeurig maar dat maakt met mijn schip toch niks uit. Die heeft al 2km nodig om tot stilstand te komen. Zeker met kleine schepen kan ik me voorstellen dat een goede joystick meerwaarde heeft.
Ik twijfel er overigens niet aan dat je met oefening met KB/Muis uiteindelijk net zo goed kunt zijn als met een goede stick. De vraag is meer of het net zo leuk is.
[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 23-02-2016 09:52 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Zijn er sticks waarmee je dit goed kan binden op de throttle oid?
Ik vermoed ook dat ED een stuk vergevende is met muis + tobo dan bv een echt flightsim.
[ Voor 33% gewijzigd door evilpin0 op 23-02-2016 10:00 ]
Er zijn ook joysticks die een schuifje op de base hebben voor de throttle.evilpin0 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:58:
Thx, maar hoe gebruiken jullie yaw dan op een joystick? Zon joystick die kan links en recht kan draaien (twisten) vind ik zelf geen optie (erg onprettige beweging).
Ik vermoed ook dat ED een stuk vergevende is met muis + tobo dan bv een echt flightsim.
Elite is een van de soepelste spelletje die ik ken als het gaat om vrijheid van de configuratie. Ik geloof dat het spel tot 4 verschillende USB joysticks tegelijk ondersteunt. Inpluggen, Config > Controls > input kiezen, joystick bewegen en hoppa geconfigureerd. Dus als jij met je muis wilt vliegen en met een losse foot controller wilt sturen (Saitek, CH, Arduino), leef je vooral uit.
[insert shameless plug voor zelfbouw HOTAS hier, oh nee, het staat al in mijn signature]
vette stoel! Wat moet je ervoor hebben?RobV schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:08:
[...]
Er zijn ook joysticks die een schuifje op de base hebben voor de throttle.
Elite is een van de soepelste spelletje die ik ken als het gaat om vrijheid van de configuratie. Ik geloof dat het spel tot 4 verschillende USB joysticks tegelijk ondersteunt. Inpluggen, Config > Controls > input kiezen, joystick bewegen en hoppa geconfigureerd. Dus als jij met je muis wilt vliegen en met een losse foot controller wilt sturen (Saitek, CH, Arduino), leef je vooral uit.
[insert shameless plug voor zelfbouw HOTAS hier, oh nee, het staat al in mijn signature]
Dat is eigenlijk zon beetje precies waar ik na opzoek ben. Wat zou jij aanraden ?
hahaha je ziet wel dat Rob deze stoel gemod heeft eh?evilpin0 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:11:
[...]
vette stoel! Wat moet je ervoor hebben?
Dat is eigenlijk zon beetje precies waar ik na opzoek ben. Wat zou jij aanraden ?
Game stoelen die ik zekers kan aanbevelen en voor uren lang speel plezier kan hebben zonder last van je rug te krijgen zijn (en mijn mening) DXRacer stoelen.
Handen uit de mouwen?evilpin0 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:11:
vette stoel! Wat moet je ervoor hebben?

Er is ook veel commercieel te verkrijgen. Google maar eens op gameseat.
Heb respect voor je om op dat idee te komen zoals je het gebouwd hebt. Tuurlijk zijn er veel verschillende modders. Maar het idee zoals jij ook de leuningen gemaakt hebt, heel netjes.RobV schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:20:
[...]
Handen uit de mouwen?Nee effe serieus, hier zit meer dan 6 maanden werk in en een hoop denkwerk. Natuurlijk is hij te koop (ik maak wel een nieuwe) maar ik denk niet dat we het snel over de prijs eens worden haha.
Er is ook veel commercieel te verkrijgen. Google maar eens op gameseat.
Zelf zou ik dat niet doen, ben te onhandig alhoewel het wel kriebelt
Alleen bang om mijn stoel a la bijna 350 euro te verpesten
Heb respect voor je om op dat idee te komen zoals je het gebouwd hebt. Tuurlijk zijn er veel verschillende modders. Maar het idee zoals jij ook de leuningen gemaakt hebt, heel netjes.
De armleuningen staan los van de stoel, dus de stoel zelf is niet gemod/geboord/verbouwd. Overigens was deze kuipstoel 'maar' €180.Xtr3me4me schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:22:
Alleen bang om mijn stoel a la bijna 350 euro te verpesten
Ik heb de joysticks niet 'gemod' ik heb de joysticks gemaakt. Vanaf 0. Dus electronica, 3D-printed parts, lagers, hall effect sensors, boutjes, lasersnijder, ledjes, etc.
[ Voor 25% gewijzigd door RobV op 23-02-2016 10:29 ]
Ohhhhh...kijk dat gaat mijn pet te boven. Dat is nog gemodder dan gemodRobV schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:25:
[...]
De armleuningen staan los van de stoel, dus de stoel zelf is niet gemod/geboord/verbouwd. Overigens was deze kuipstoel 'maar' €180.
Ik heb de joysticks niet 'gemod' ik heb de joysticks gemaakt. Vanaf 0. Dus electronica, 3D-printed parts, lagers, hall effect sensors, boutjes, lasersnijder, ledjes, etc.

Heeeel netjes trouwens!! Ik was eerst van plan een UHD beamer te kopen met projectie scherm voor E:D, maar naderhand dacht ik...waarom..in april krijg ik mijn Rift
Misschien wel handig als je iets anders gebruikt dan een xbox controller. Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me niet zo makkelijk.
Het zal vanavond steeds sneller gaan met bounties aangezien je Cobra steeds beter wordt.
We gaan wel even in een private groep als er niemand anders bij komt (zoals we gister merkten: we zitten op nogal een eind van andere mensen vandaan). Dan hebben we namelijk minder last van mensen die onze doelwitten jatten.
Mijn cobra gaat behoorlijk hardEliteGhost schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:39:
[...]
Misschien wel handig als je iets anders gebruikt dan een xbox controller. Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me niet zo makkelijk.
Het zal vanavond steeds sneller gaan met bounties aangezien je Cobra steeds beter wordt.
We gaan wel even in een private groep als er niemand anders bij komt (zoals we gister merkten: we zitten op nogal een eind van andere mensen vandaan). Dan hebben we namelijk minder last van mensen die onze doelwitten jatten.
Ik heb het geprobeerd met toetsenbord en muis, maar op de xbox controller gaat me echt beter af
Ik zit te kijken naar een joystick en denk dat ik een saitek X-55 of X52Pro ga nemen. Moet even aankijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Xtr3me4me op 23-02-2016 11:04 ]
Hehe, ook letterlijk. Cobra is het snelste schip in het spel. Makkelijk wegrennenXtr3me4me schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:52:
[...]
Mijn cobra gaat behoorlijk harden is prima ik volg jou
Ik heb het geprobeerd met toetsenbord en muis, maar op de xbox controller gaat me echt beter af![]()
Ik zit te kijken naar een joystick en denk dat ik een saitek X-55 of X52Pro ga nemen. Moet even aankijken.
Ik gebruik op de Warthog de duim pov voor yaw en nose up,down. Bevalt mij best prima. Yaw is en blijft traag.evilpin0 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:58:
Thx, maar hoe gebruiken jullie yaw dan op een joystick?
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Mijn build voor de geïnteresseerden: http://coriolis.io/outfit...ATFDMwCzxPIA?bn=Smuggling
Vooral gefocust op jump range zonder al te veel aan vuurkracht en shields te moeten inboeten in het geval van een interdiction. Ik zou kunnen boosten en wegvluchten natuurlijk, maar terugvechten is leuker!
Heb je dat al geprobeerd? Als je niet snel genoeg het vuur opent of vlucht word je gescand en mislukken in 1x al je missies. Als je een beetje efficiënt wil smokkelen vermijd je combat liever.Linus_BE schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:09:maar terugvechten is leuker!
[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-02-2016 13:15 ]
Ja zonet al een Eagle de verdoemenis ingestuurd. Ben eens benieuwd hoe het tegen sterkere schepen gaat. Als het niet zo goed lukt gooi ik er 6A thrusters op en zie ik wel of vluchten beter gaatSnoeiKoei schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:13:
[...]
Heb je dat al geprobeerd? Als je niet snel genoeg het vuur opent of vlucht word je gescand en mislukken in 1x al je missies. Als je een beetje efficiënt wil smokkelen vermijd je combat liever.
Uibuth [D'Arrest Station]
OBJECTIVE:Bring all types of slaves to D'Arrest Station
REWARD:None listed
PROGRESS:Tier 8/8
CONTRIBUTORS:3808
TIME LEFT:2D 23H 36M
STATUS:FINISHED
DESCRIPTION:
At the behest of the Princess, the Prismatic Imperium is now asking pilots to transport slaves of all types to the new colony. There the slaves will be freed, re-educated and protected by forces loyal to Her Royal Highness. Significant rewards have been promised to pilots who contribute to the initiative.
Global Progress: 7,301,844 Tonnes Collected, almost done!
Top 90%: 7,593,750 CR
Top 100%: 1,000,000 CR
Toen ik ongeveer nog de helft van mijn shadow deliveries over had ben ik inderdaad gescand geweest. Ik werd geïinterdict door een Cobra en even later kwamen er nog 2 schepen bij. Door één van hen ben ik gescand geweest. Toch maar mooi 18 mil verdiend voordat het zover was.Leutje schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:22:
Dat zeg ik. Die heb ik dus en een beetje eagle houd me zonder problemen bij.
Hoeft niet per se bounty hunten te zijn, cargo of andere lucratieve business heeft ook mijn aandacht
Cobra.base_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:09:
Ik heb op dit moment alleen een viper voor bounty hunten, wat zijn aanraders voor een volgend schip?
Hoeft niet per se bounty hunten te zijn, cargo of andere lucratieve business heeft ook mijn aandacht
Snel, koel, redelijke vrachtcapaciteit en jumprange en redelijke vuurkracht.
Ofwel: uitstekend voor smokkelmissies (zeer lucratief) en je kan er nog mee vechten.
Mijn voortgang van schip naar schip:
Sidewinder - Adder - Cobra + Viper -Type 6 - ASP - Clipper - Python - Anaconda (+veel andere schepen).
Dat is zo'n beetje de standaard voor velen.
[ Voor 16% gewijzigd door EliteGhost op 23-02-2016 16:45 ]
Bij mij was het Sidewinder - Hauler - Cobra mkIII - Asp - Python en de volgende wordt Anaconda. De rest interesseert mee eerlijk gezegd ook niet zo heel erg, komt wel een keer, of niet. Denk dat er vroeg of laat alleen nog eens een FAS komt als puur combat ship.EliteGhost schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:43:
[...]
Mijn voortgang van schip naar schip:
Sidewinder - Adder - Cobra + Viper -Type 6 - ASP - Clipper - Python - Anaconda (+veel andere schepen).
Dat is zo'n beetje de standaard voor velen.
Zit nu op de combra mk3, deze goed eerst aan het pimpen, daarna komt een goede Type 9 heavy class ship wel voor transport en daarna Python daarna anaconda.SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:01:
[...]
Bij mij was het Sidewinder - Hauler - Cobra mkIII - Asp - Python en de volgende wordt Anaconda. De rest interesseert mee eerlijk gezegd ook niet zo heel erg, komt wel een keer, of niet. Denk dat er vroeg of laat alleen nog eens een FAS komt als puur combat ship.
Maar voordat het zo ver is, komt er nog heeeeuuuul wat speeluren bij kijken. Tevens wil ik mezelf ook nog opwerken om bij Sol te komen.
Wil toch echt wel onze zonnestelsel zien.
Ik las een tijdje terug dat tweakers een eigen factie had? Hoe zit dat precies? En stel dat ik mee doe, kan ik dan nog Zemina Torval blijven steunen? Of..
Iemand die mij hier wat meer inzicht in kan geven?
De tweakers faction is een minor faction, dus zit niet in de weg met Zemina. Deze minor faction(the Gathering) heeft als thuisbasis Hip87414 station Blaauw. Inmiddels hebben we ook influence in Jambe en windjet maar nog geen 2e station. Het beste kun je helpen door missies voor the Gathering te doen.chiIIed schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:34:
Hoi!
Ik las een tijdje terug dat tweakers een eigen factie had? Hoe zit dat precies? En stel dat ik mee doe, kan ik dan nog Zemina Torval blijven steunen? Of..
Iemand die mij hier wat meer inzicht in kan geven?
Alle hulp is welkom! Echter is er momenteel (voor zover ik weet) geen war state, dus ook geen relevante conflict zoneschiIIed schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:07:
Ik zal wel eens eventjes kijken of ik wat kan doen met mijn anaconda. Liever doe ik dan mee aan de conflict zones
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Ja! Een Adder piloot! Mooi om te zien dat die er ook nog zijn. Zwaar ondergewaardeerd schip.Thierry88 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:17:
Ik ben ook aangekomen in HIP87414 en heb een aantal courier missies en wat donaties gedaan voor The Gathering. Ik zal hier de komende tijd rondhangen om mijn steentje bij te dragen, voor zover mogelijk in mijn Adder.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Was ook zwaar klote.
Maar, 1 lichtpuntje: je hoeft niet weer met die sidewinder te beginnen.
Nee pfoeee, ook al zou ik nu 2 keer doodgaan zou ik hem alsnog behoudenEliteGhost schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:04:
[...]
Was ook zwaar klote.
Maar, 1 lichtpuntje: je hoeft niet weer met die sidewinder te beginnen.
Alleen gisteravond de ticket aangemaakt, maar helemaal geen mailbevestiging of dat ik me ticket terug vind.
Vind ik wel een beetje apart, terwijl het toch aangegeven werd dat de ticket in behandeling genomen zal worden toen ik de ticket indiende. Kan hem nergens terug vinden.
Zou niet weten hoe het verder werkt. Heb ee nog nooit gebruik van gemaakt. Meestal zijn ze wel netjes en geven ze je de credits (of een deel ervan) terug.Xtr3me4me schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:31:
[...]
Vind ik wel een beetje apart, terwijl het toch aangegeven werd dat de ticket in behandeling genomen zal worden toen ik de ticket indiende. Kan hem nergens terug vinden.
Ook al zou het deel zijn, zou het tof zijn. Voor mij was het aardig wat. Eerste miljoentje had ik kunnen hebben.EliteGhost schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:22:
[...]
Zou niet weten hoe het verder werkt. Heb ee nog nooit gebruik van gemaakt. Meestal zijn ze wel netjes en geven ze je de credits (of een deel ervan) terug.
Boeeeeee, stomme fout
Zodat je snel een route kan plotten zonder eerst in de Galaxy map te hoeven zoeken.
Of bestaat dit en zie ik het over het hoofd?
Je zou een goedkope Sidewinder kunnen kopen en die daar achterlaten. Deze zie je vervolgens op de map staan. Kost je een paar centen maar die dingen zijn zo goedkoop dat het eigenlijk niet uitmaakt.SpEcTeR schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:31:
Na een transport missie voor The Gathering zat ik te denken, waarom zit er geen optie in dat je bepaalde systemen waar je vaak/ graag komt als favoriet kan opslaan en uit kan selecteren.
Zodat je snel een route kan plotten zonder eerst in de Galaxy map te hoeven zoeken.
Of bestaat dit en zie ik het over het hoofd?
Het is overigens wel een aanfluiting dat je systemen/stations/etc niet gewoon kan bookmarken.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Is een optionele extra van 1999,95 credits.SpEcTeR schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:52:
Een tomtom van 80 euro kan het, een schip van miljoenen credits niet😂
Bepaalde voorwaarden van toepassing.
Navigatie is slechts een hulpmiddel. Plan uw route voor uw vertrek..
Offtopic: http://nos.nl/artikel/208...-zei-links-aanhouden.htmlEliteGhost schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:29:
Navigatie is slechts een hulpmiddel. Plan uw route voor uw vertrek..
Ik ga vanavond terug naar Imperial space. Cubeo om precies te zijn.
Okidoki, ben rond 20:30 online. Voeg me maar toe, dan kom ik die kant wel op. Hoeveel LY van LTT 15574 af?EliteGhost schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:08:
[...]
Ik ga vanavond terug naar Imperial space. Cubeo om precies te zijn.
Gaan we daar bounty's doen dan in privet group?
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 24-02-2016 17:09 ]
Tamar of Cubeo, even kijken welke de gewenste missies heeft.Xtr3me4me schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:09:
[...]
Okidoki, ben rond 20:30 online. Voeg me maar toe, dan kom ik die kant wel op. Hoeveel LY van LTT 15574 af?
Gaan we daar bounty's doen dan in privet group?
Ik ga een tijdje missies grinden op m'n rang bij het keizerrijk te verhogen. Heb de rang van Duke nodig. Momenteel Viscount.
Ahhh ok, ga je alleen of mogelijkheid om samen de missies te doen?EliteGhost schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:19:
[...]
Tamar of Cubeo, even kijken welke de gewenste missies heeft.
Ik ga een tijdje missies grinden op m'n rang bij het keizerrijk te verhogen. Heb de rang van Duke nodig. Momenteel Viscount.
Samen missies doen is nog niet echt effectief. Alleen de persoon die de missie accepteert krijgt ook de beloning.Xtr3me4me schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:23:
[...]
Ahhh ok, ga je alleen of mogelijkheid om samen de missies te doen?
Dus als het ware alleen als beide dezelfde missie doet dus? Wacht, las je zin verkeerdEliteGhost schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:26:
[...]
Samen missies doen is nog niet echt effectief. Alleen de persoon die de missie accepteert krijgt ook de beloning.
Dan ga ik wel even kijken wat ik ga doen in E:D.
[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 24-02-2016 17:30 ]
Zo smokkel ik ook a 10 mil per uur
Hoi DaBelg.. zo ver is hip nu ook weer niet hoor
[ Voor 13% gewijzigd door Leutje op 24-02-2016 20:43 ]
Edit: nu onderweg naar demeti voor 2mil missie voor The Gathering
[ Voor 32% gewijzigd door RobV op 24-02-2016 20:48 ]
Ik wilvoor het einde van het jaar een Anaconda kunnn kopen als speelgoedboot.Leutje schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:52:
Lol. dan ben je de derde die mijn raad opvolgt

Welke route vliegen jullie? Robigo, ik zie het al.Kolhrafn schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:24:
Travel Light run complete! Gaat heerlijk met zo'n cobra, interdictions zijn niets meer met 449 km/s? Geen idee wat de snelheid is..maar het gaat goed hard. Eerste 11 miljoen zijn binnen.
[ Voor 4% gewijzigd door RobV op 24-02-2016 21:47 ]
Met wisselen tussen solo/private group/open kan je de meest opbrengende missies zoeken.
Dit topic is gesloten.