Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Cmdr Kolhrafn o7
Maar dan speel je dus met muis. Zou het met bijvoorbeeld een XBox controller een handigere ervaring opleveren?Khiu schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:30:
[...]
Hoe selecteer je een systeem? Het blijft voor mij gokken waar ik mn muis moet plaatsen.
Op de kaart zelf? God mag het weten. Ik typ altijd de naam in van waar ik heen wil.Khiu schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:30:
[...]
Hoe selecteer je een systeem? Het blijft voor mij gokken waar ik mn muis moet plaatsen.
Ik bedoelde ook dat het werkbaar was he, niet dat het zo goed/makkelijuk gaat als je zou mogen verwachten. Er mankeert echt wel wat voor een game die zogezegd de rift ondersteunde.
Er zijn zelfs hele voorgeprogrammeerde knoppen schema's te downloaden voor mijn hotas.
Check je controls in het options menu dus even
Met de muis gaat de galaxy map ook prima, vaak is het wel handig om helemaal in te zoomen om te voorkomen dat je een random andere systeem te pakken hebt.
Heb van de week erg zitten stoeien met E:D opstarten. Wat ik ook deed, het hielp niets. Valideren van bestanden, opnieuw installeren, het bleef crashen. En na twee dagen kon het opeens wel.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Geen idee wat het effect is, ga ik uitzoeken!
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Goedzo !
Je bent het al. En je zit op 43% naar de volgende rank.Patje040175 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:39:
Ik had graag meegeholpen maar ben nog bezig met grinden voor een FAS. Wel even een vraag: Op het moment ben ik voor 43% Chief petty officer, betekend dit nu dat ik het al ben of dat ik al 43% op weg ben ernaartoe? Bij de andere rankings op het rechter scherm (trading, combat, exploring) ben je al bv. 43% Expert en werk je naar het volgende niveau

Goedzo !
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Ik zie het nu ook.RobV schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:53:
Gaaf, ik kom net in een conflict zone met de status 'Ceasefire' en kan dus ook geen faction kiezen
Op het bulletin board geen nieuws hierover.
Saai....
Wat wordt het volgende gebeid dat 'we' veroveren dan?
Wel je KWS meenemen.
Heb ik niet en me poen is ook op na die ASP-E gekocht te hebben.Nico Klus schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:34:
Op het compromized nav beacon van Jambe is nog genoeg te halen
Wel je KWS meenemen.
Kan ook zonder KWS ehwitchdoc schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:37:
[...]
Heb ik niet en me poen is ook op na die ASP-E gekocht te hebben.
Is zeer behulpzaam bij het vinden van trades en equipment, tevens houden ze de community goals bij en civil wars. Ook Powerplay wordt er mooi in weergegeven.
Goedzo !
Idd handige site, thanks.Patje040175 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:22:
Zijn er hier ook commanders die deze website gebruiken voor Elite?
Is zeer behulpzaam bij het vinden van trades en equipment, tevens houden ze de community goals bij en civil wars. Ook Powerplay wordt er mooi in weergegeven.
Lijkt erop dat Lewis Port in Adit het dichtste bij is en veel equipment heeft, alleen is hij 31603Ls van de ster. Waar halen jullie je equipment in de buurt van HIP87414?
Probeer Pardis / Charlois PortKhiu schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:44:
[...]
Idd handige site, thanks.
Lijkt erop dat Lewis Port in Adit het dichtste bij is en veel equipment heeft, alleen is hij 31603Ls van de ster. Waar halen jullie je equipment in de buurt van HIP87414?
Helemaal top! Zelf niet heel actief mee kunnen doenNico Klus schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:51:
Yep, war is over. We zijn nu de faction op Jambe, nog 1 te gaan
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ik snap daar echt maar dan ook echt de logica niet van. stel duitsland wil polen binnenvallen dan ga je toch niet eerst kleiner worden?Ervig schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:09:
[...]
Helemaal top! Zelf niet heel actief mee kunnen doen, maar allemaal gefeliciteerd! Volgens mij moeten we nu de influence van The Gathering laten dalen, en die van die andere partij die nog een station bezit laten stijgen zodat ze heel dicht bij elkaar komen. Dan komt er weer een conflict... toch??

Ik ga dit nog maar eens lezen : http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Influence misschien begrijp ik het dan.
Wat hieronder staat leek mij wel belangrijk:For those wanting to get a minority faction into power there's a valid strategy to decrease the influence of the leading faction by performing any actions from the following list:
Completing a mission's alternate option given through Unidentified Signal Sources
doing or failing missions accepted from a specific faction
Doing charity missions (this shows the faction is weak to the other factions)[citation needed]
Unlike regular missions, Charity Missions denote that a faction is weak compared to other factions and require donations. These missions are denoted by a hand icon with a medical cross and often reward reputation gains but no monetary reward.
Aangezien the gathering NIET de controlling faction is in Jambe, heeft bounty hunten HET VERKEERDE EFFECT. In HIP87414 zijn we wél de controlling faction.Bounty Hunting within a system will reward influence to the controlling faction. This is good if you're attempting to strengthen the dominant faction within a system. However, if you're attempting to improve the influence of a smaller party this will prove to work against you.
[ Voor 54% gewijzigd door RobV op 18-02-2016 11:22 ]
Dat klinkt op zich wel logisch aangezien je Jambe een veiligere plek maakt. Wel jammer want dat vind ik nou juist het leukst.RobV schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:12:
Aangezien the gathering NIET de controlling faction is in Jambe, heeft bounty hunten HET VERKEERDE EFFECT. In HIP87414 zijn we wél de controlling faction.
Blijft toch jammer dat het alleen wat nummers in een background sim zijn. Het zou veel leuker zijn als je met een groep de kleinere space stations aan kan vallen. En als je daarin slaagt de andere factions de mogelijkheid krijgen om hem te herbouwen bijvoorbeeld.
Lijkt idd de beste optie, thanks.RobV schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:00:
Probeer Pardis / Charlois Port
[ Voor 12% gewijzigd door Khiu op 18-02-2016 12:23 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Xtr3me4me op 18-02-2016 12:30 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik weet ook niet of het klopt hoor, maar de logica is volgens mij anders:RobV schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:12:
[...]
Ik snap daar echt maar dan ook echt de logica niet van. stel duitsland wil polen binnenvallen dan ga je toch niet eerst kleiner worden?![]()
Ik ga dit nog maar eens lezen : http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Influence misschien begrijp ik het dan.
In bovenstaande geval WIL Duitsland Polen niet aanvallen. Echter door bepaalde acties kan het evenwicht zo verstoord worden dat dit wel gebeurd. Wij bepalen niet wat een factie doet, maar weten dat facties op bepaalde manieren reageren nop situaties. Situaties die wij kunnen beïnvloeden (als er concurrerende facties zijn, als het goed met ze gaat etc.)
Er zit dus een verschil tussen wat wij met The Gathering willen: zoveel mogelijk uitbreiden en wat deze factie (en de mensen waaruit die bestaat) zelf wil. De factie zelf wil het liefst vrede en welvaart (oid), maar als wij (een groep commanders) er door onze acties voor zorgen dat het evenwicht verstoord wordt en een andere factie wellicht de macht gaat overnemen, DAN komt The Gathering in actie en onstaat er een conflict zone. Oftewel: WIJ zijn dan ook niet echt The Gathering, maar meer poppenspelers die door onze acties invloed kunnen hebben op hoe de factie The Gathering reageert.
Nogmaals, ik weet niet of het zo werkt, maar voor mij wordt het dan wel logisch.
[ Voor 10% gewijzigd door Ervig op 18-02-2016 13:32 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Even op je transactions tab kijken, als het goed is is het een tijdelijke bounty. Gewoon ff naar een ander system jumpen en die tijd afwachten. Daarna staat er op je transaction tab iets als "on HJump". Ga je dan terug naar het system waar je die bounty kreeg, dan is hij omgezet in een fine die je gewoon kunt afbetalen en dan ben je overal vanaf.witchdoc schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:45:
mm, per ongeluk de verkeerde geraakt en heb nu een bounty van 400 op me hoofd. Hoe raak ik daar van af?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Thanks, was binnen hetzelfde system gebleven en dus bleef die hjump maar staan. Even heen en weer terug vliegen dus.SnoeiKoei schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:28:
[...]
Even op je transactions tab kijken, als het goed is is het een tijdelijke bounty. Gewoon ff naar een ander system jumpen en die tijd afwachten. Daarna staat er op je transaction tab iets als "on HJump". Ga je dan terug naar het system waar je die bounty kreeg, dan is hij omgezet in een fine die je gewoon kunt afbetalen en dan ben je overal vanaf.
Nu heb je de top line:
- Thrustmaster Warthog: 400 euro
- Saitek X55 Rhino
- Saitek X52 Pro
- Saitek X52
Wat raden jullie mij aan? Die Warthog heeft geen YAW, wat me tegen zit want dan moet ik weer pedalen extra erbij nemen. Daarin tegen is het wel een stevige joystick die tegen een flinke stoot kan als je ruw speelt.
Saitek Rhino X55, geven meeste mensen behoorlijke kritiek eraan. Vooral de Throttle vind men niks.
De Saitek X52 Pro en dan de normale. De normale versie heeft een brakke veer begreep ik en dat hebben ze met de Pro opgelost. De rest is hetzelfde.
Lijkt mij dat ik dan het beste voor E:D en straks EvE Valkery(Oculus) de X52 Pro kan nemen toch?
Ik heb hier zelf de X55 omdat inderdaad de Warthog geen yaw heeft.Gedoe met pedalen die altijd in de weg staan wou ik niet.Xtr3me4me schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:29:
Ik speel Elite Dangerous nog met een xbox controller en wil overstappen naar H.O.T.A.S. systeem.
Nu heb je de top line:
- Saitek X55 Rhino
- Saitek X52 Pro
- Saitek X52
Wat raden jullie mij aan? Die Warthog heeft geen YAW, wat me tegen zit want dan moet ik weer pedalen extra erbij nemen. Daarin tegen is het wel een stevige joystick die tegen een flinke stoot kan als je ruw speelt.
Saitek Rhino X55, geven meeste mensen behoorlijke kritiek eraan. Vooral de Throttle vind men niks.
De Saitek X52 Pro en dan de normale. De normale versie heeft een brakke veer begreep ik en dat hebben ze met de Pro opgelost. De rest is hetzelfde.
Lijkt mij dat ik dan het beste voor E:D en straks EvE Valkery(Oculus) de X52 Pro kan nemen toch?
Ik zou de X55 nog steeds aanraden. Mijn throttle is ook niet perfect. Hij loopt vaak wat stroef als ik de gamesessie start, maar na een paar keer heen en weer te bewegen lost dat zichzelf op. Verder vind ik hem prima.
Heb trouwens enkel ervaring met de x55 dus hoe goed of slecht die andere zijn... geen idee.
[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 18-02-2016 17:36 ]
Helaas kan ik hier totaal niet over meepraten aangezien ik zelf mij hotas gebouwd heb (incl footcontroller).Xtr3me4me schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:29:
Ik speel Elite Dangerous nog met een xbox controller en wil overstappen naar H.O.T.A.S. systeem.
Nu heb je de top line:
- Saitek X55 Rhino
- Saitek X52 Pro
- Saitek X52

Het spelen in een dergelijke setup is 100x leuker dan achter een bureau zitten met je joystick op tafel, want het is te hoog, de zuignappen schieten los, de stoel zit te laag/te ver weg/rolt opzij, en ga-zo-maar-door. ALS je de mogelijkheid hebt om het vast te zetten, is een voet-controllertje echt aan te raden.

We hebben een paar wanted gasten om zeep geholpen maar al snel kwam ik piraten van the gathering tegen xD Toen bedacht ik me idd dat bounty hunten daar juist averechts zou werken. Gelukkig waren het er maar drie of zo.
@Xtr3me4me Ik heb de goedkope versie van de Thrustmaster, T Flight HOTAS X. Bevalt me prima tot nu toe. Enige wat ik me negatief kan bedenken aan deze joystick is dat hij van plastic is, wat lichter aanvoelt, en dat de joystick heel zachtjes 'kreunt'. Precisie van de throttle en stick zelf is prima en genoeg knoppen. Ik hoef mijn handen er niet van af te halen hoewel ik de muis prettiger vind in de system en galaxy map.
Wat misschien wel het beste is om het in de winkel uit te proberen, dat heb ik met dit setje ook gedaan. De bouw kwaliteit viel me mee, ik verwachtte minder voor dat geld.
[ Voor 10% gewijzigd door daPet op 18-02-2016 20:03 ]
Goedzo !
En wat voor hardware fails had je dan? Weet niet wat voor PC jij hebt?Patje040175 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:49:
Ik heb zowel een hotas x, x52pro en een x55 voor elite gehad. De hotas x is een goedkope manier om uit te vinden of je het wat vindt, op marktplaats genoeg te koop. Ik heb daarna de x52pro gekocht maar miste toch wat knoppen om full control te hebben, bovendien had ik last van hardware fails icm mijn pc. Nu heb ik de x55 en wil niet anders meer, echt een superbeleving.
Andere manier om te helpen zit er niet in toch?
Waar dat precies mee te maken had kan ik je niet vertellen, wel had ik zo nu en dan storing in de hotas. Of het nu kwam van de ps2 verbinding met de throttle en de stick of dat het van de madcat drivers icm windows 8.1, geen idee.Xtr3me4me schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:02:
[...]
En wat voor hardware fails had je dan? Weet niet wat voor PC jij hebt?
Heb nu alleen nog wel es een BSOD icm windows 10, dat is ook een driver issue
Goedzo !
Je kunt ook missies voor andere factions aannemen, maar die bewust falen of je laten omkopen door bijvoorbeeld de mission alternative te kiezen (i have been looking for you). Daarmee vernietig je de betrouwbaarheid van die faction. Ik heb hier zelf geen ervaring mee want ik ben een goudeerlijke gozert.SandStar schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:04:
Geen war en ook niet echt missions te vinden voor Gathering in Jambe
Andere manier om te helpen zit er niet in toch?
tot zo dandaPet schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:39:
Ook is er nog een RES in HIP87414 waar je kan bounty hunten, zit ik ook te doenplaneet 8
Het is geen HASRES in AB 8A ring maar vele kleine visjes maken één grote. Met een incidentele Python als bonus verdien je toch wel 1M/uur.daPet schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:39:
Ook is er nog een RES in HIP87414 waar je kan bounty hunten, zit ik ook te doenplaneet 8
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Misschien is de Thrustmaster-t16000m in combinatie met de CH Products Pro Throttle wat voor jou?Xtr3me4me schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:29:
Nu heb je de top line:
- Saitek X55 Rhino
- Saitek X52 Pro
- Saitek X52
Lees veel positieve dingen over deze set-up.
CH Products zijn alleen wat moeilijker aan te komen hier in Nederland.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VtaCKY-gnPw]
Makkelijk zou ik het niet noemen, maar het is zeker te doen met m'n X55.Rudolf schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:52:
is het met flightstick en throttle ook makkelijker om met auto pilot off te vliegen? Dat lijkt me gaaf. Met mijn Xbox controller is het niet te doen.
Ik gebruik die pinky trigger van m'n X55 om het te activeren/deactiveren zodat ik nooit hands-off moet zijn (gelijk ook het hele idee achter een hotas setup uiteraard).
Die T16000 gebruik ik, is ambidextrous en ik linkshandig (dus die throttle niet, gebruik nu nog even de throttle op de joystick maar ga die nog wel vervangen), bevalt primaBlackCurry schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 04:47:
[...]
Misschien is de Thrustmaster-t16000m in combinatie met de CH Products Pro Throttle wat voor jou?
Lees veel positieve dingen over deze set-up.
CH Products zijn alleen wat moeilijker aan te komen hier in Nederland.
[video]
Nou dat haal ik niet, teveel andere tweakers die meeschieten op te weinig targets daarvoorGeeBee schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 00:59:
[...]
Het is geen HASRES in AB 8A ring maar vele kleine visjes maken één grote. Met een incidentele Python als bonus verdien je toch wel 1M/uur.
Daar had ik vannacht (11-12) geen last van, slechts één andere commander (edit: dat was base_ alias CMDR melliemac dus) aanwezig.base_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:33:
[...]
Nou dat haal ik niet, teveel andere tweakers die meeschieten op te weinig targets daarvoor
En anders: vorm een wing met z'n 4en en deel onderling in de bounties. En naders: in solo zitten geen lastige cmdrs
[ Voor 5% gewijzigd door GeeBee op 19-02-2016 23:19 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Voor de kaart gebruik ik gewoon muis. Werkt zo beter.
Hoewel ik ook een pedalen heeft, maar joystick yaw ofzo is al voldoende.
Ik heb dat joystick in eerste instantie voor de flight simulator geschaft, maar nu kan ik ook ED mee bedienen.
Je moet ook even kijken naar de prijs van diverse joystick.
Maar de uitgebreider info van diverse users die ook joysticks over schrijven en discusseren, vind je hier de link. Lees gerust door.
https://forums.frontier.c...=10967&highlight=joystick
CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
Gisteren in een uurtje met z'n tweëen ook een slordige 800k binnengeharkt.base_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:33:
[...]
Nou dat haal ik niet, teveel andere tweakers die meeschieten op te weinig targets daarvoor
Oh btw, ik zit even de nieuwe newsletter te lezen, je kan leuke dingen winnen in Arena (cqc)
- The Gladiators Challenge – During the first four weeks after the launch of Arena (16 February – 15 March), three named accounts beginning with ‘FDEV’ will be playing CQC on an ad hoc, but regular, basis. If you manage to get in a game with them, and take a screenshot, you will be entered into a prize draw to win one of two premium Elite Dangerous goodie bags, including a cap, a beanie, three faction mugs, signed artwork, and more. Every paint job in the Elite Dangerous store is also up for grabs, and a couple of Elite Dangerous: Horizons Season passes. There will be a total of five prizes given out – the draw will be done on March 16.
[ Voor 69% gewijzigd door daPet op 19-02-2016 18:59 ]
Dit is wat ED zo leuk maakt
52 cmdr's in 1 instance!
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Now you're just being sillyLeutje schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:10:
[video]
Dit is wat ED zo leuk maakt
52 cmdr's in 1 instance!
friend request heb ik gezien en bevestigd geloof ik, wing invite heb ik gemist denk ikdaPet schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:49:
@base_ ik had je een friend request en ook wing invites gestuurd maar die heb je gemist denk ik. Ik had van de sessie gisteren 950k binnen geharkten dat in een normale RES
[...]
Toch echt waar zie deze langere video
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Gaat lekker. We zitten nu ook op Sternbach Port in Windjet!
Ik ben eens verder gaan kijken en kwam er achter dat er ook een HAZRES in HIP 87414 is bij planeet CD1.
Oeh tof! Windjet kom ik best vaak tegenNico Klus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:22:
He mannen (en vrouwen??),
Hee dat is top!Nico Klus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:22:
He mannen (en vrouwen??),
Gaaf hoor😉Leutje schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:05:
[...]
Toch echt waar zie deze langere video
[video]
Ik zag al ruim een dag de status op expanding staan en ben toen wat stelsels in de buurt gaan bekijken.RobV schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:46:
Kwam je daar toevallig achter, of heb je een truukje om het uit te zoeken?
trial and error, helaas geen truukje.
Nu gaat het nog, maar als we er straks 31415 stelsels hebben wordt het wel even zoeken.
Misschien staat er wel iets op het bulletin board bedenk ik me nu. Vanavond eens kijken.
Met een .space TLD, had ik nog niet eerder gezien
Goedzo !
Op naar de anaconda.
Die FAS wil ik ook wel!Patje040175 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 20:35:
That FAS tough, wat een HAZRES monster![]()
Binnen een uur 2MIL aan bountys bijelkaar geharkt
Vraagjes: Waarom de fuel scoop? En waarvoor geen 5A shield?
Goedzo !
Ah, begrijpelijk. Als ik een stukje verder moet ben ik lui en hang ik er gewoon zoveel mogelijk fuel cells in.Patje040175 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 20:46:
Fuelscoop had ik nodig omdat ik de FAS met een discount gekocht had. Dat was in LHS 20, dat is nogal een eindje van HIP 87414. Ben nu onderweg voor een 5A shield

Nu weer eventjes vrachtchauffeurtje spelen. De miljoenen vliegen mij om de oren. Dan koop ik zo de FAS er gewoon bij. Ik heb oviergens mijn clipper weer verkocht, hij pastte niet op een M landing pad waardoor outposts niet meer gingen, en dat is wel zo handig mocht er een goede smokkelmissie langskomen.
[ Voor 24% gewijzigd door RobV op 20-02-2016 21:08 ]
Huehue.. de Anaconda. Denk je: yes! 146 miljoen! En dan mag je nog eens 20 tot 50 miljoen neertikken voor alle onderdelen. Om nog maar niet te spreken over de krachtcentrale: 164 miljoen. De verzekering op de mijne is onderhand 16,8 miljoen.RobV schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:37:
Na het geweld moet ik weer even sparen. Ik ben nu Imperial Slaves aan het schuiven met mijn Python (240t loadout), tussen LTT 9810 en CEMIESS, voor (745k + 278k) roundtrip van 37ly (3 jumps).Dat komt neer op ongeveer 6Mil cr per uur, 7 als ik mijn best doe.T'is nog eens legaal ook.
Op naar de anaconda.
Dus die heeft me al 336 miljoen gekost. Sparen voor die a8 krachtcentrale gaat ook langzaam. Heb momenteel 40 miljoen, als ik mijn type 9, ASP, vulture etc etc verkoop zou het moeten lukken
Volledig uitgerust kan dat ding rustig een half miljard credits kosten.
Edit: heb momenteel 82M en mijn python is 108M waard. Ik spaar nog even door!
[ Voor 38% gewijzigd door RobV op 20-02-2016 23:27 ]
Had een cobra, die verloor ik helaas.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Was aan het proberen om juist meer geld te verzamelen. Maar doordat ik nog met een Xbox controller werk en daarbij de tegenstander niet goed in het vizier kon krijgen, verloor ik
Leermomentje, helaas...Xtr3me4me schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:32:
[...]
Was aan het proberen om juist meer geld te verzamelen. Maar doordat ik nog met een Xbox controller werk en daarbij de tegenstander niet goed in het vizier kon krijgen, verloor ik
Zorg dat je altijd genoeg credits overhoud voor je verzekering. Zeker eanneer je schepen duurder worden ga dit pijn doen. Ga er nooit vanuit dat 'het wel gaat lukken' want voor je het weet vlieg je met 7 miljoen lading en een Python iets te hard tegen een station aan. Kuch.
Heb je vanavond even tijd om te spelen? Afhankelijk van waar je zit kan ik jouw kant op komen om je te helpen.Xtr3me4me schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:32:
[...]
We zoeken even een hazres op en ik garandeer je dat je zo weer goed zit.
Was het maar zo'n feestEliteGhost schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:52:
Huehue.. de Anaconda. Denk je: yes! 146 miljoen! En dan mag je nog eens 20 tot 50 miljoen neertikken voor alle onderdelen.

Ik moet zelf nog mijn romp upgraden (+150m voor millitairy armor, +300m voor een speciale upgrade), maar een duur schip is het al zeker.
http://coriolis.io/outfit...b2b2b24.Iw18ZlA=.Aw18ZlA=
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Ik ben The Atom in het spel. Kan je me toevoegen. En euhm, zit op curse maar weet niet of je ook teamspeak gebruikt of iets dergelijks om te praten?EliteGhost schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:17:
[...]
Heb je vanavond even tijd om te spelen? Afhankelijk van waar je zit kan ik jouw kant op komen om je te helpen.
We zoeken even een hazres op en ik garandeer je dat je zo weer goed zit.
Altijd tof als iemand me wilt helpen, speel het spel pas een weekje ofzo.
Ik zat in solo play aangezien ik de laatste keer aangevallen was door een anaconda
Dus dacht ga dan in solo play en dan trading games doen. Maar goed, ook daar helaas verpest.
[ Voor 15% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-02-2016 14:18 ]
In het begin was 900k credits ook heel veel voor me. Tegenwoordig heb ik vaak een schade rekening van 900k.

Heb zeker TSXtr3me4me schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:17:
[...]
Ik ben The Atom in het spel. Kan je me toevoegen. En euhm, zit op curse maar weet niet of je ook teamspeak gebruikt of iets dergelijks om te praten?
Altijd tof als iemand me wilt helpen, speel het spel pas een weekje ofzo.
Ik zat in solo play aangezien ik de laatste keer aangevallen was door een anaconda900k credits weg.
Dus dacht ga dan in solo play en dan trading games doen. Maar goed, ook daar helaas verpest.
Heb wel je locatie nodig om te kijken hoe ver ik moet reizen
[ Voor 7% gewijzigd door EliteGhost op 21-02-2016 16:14 ]
Ik weet de naam niet uit me hoofd! Ik kom vanavond zodra me zoontje op bed ligt onlineEliteGhost schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:10:
[...]
Heb zeker TS
Heb wel je locatie nodig om te kijken hoe ver ik moet reizen
Ik heb zelf geen ts server. Maar communiceren via ta gaat wel stukken makkelijker.
helemaal prima, tweakers heeft zelf een TS server voor EDXtr3me4me schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:18:
[...]
Ik weet de naam niet uit me hoofd! Ik kom vanavond zodra me zoontje op bed ligt online
Ik heb zelf geen ts server. Maar communiceren via ta gaat wel stukken makkelijker.
Ik heb een ts van tweakers maar daar zitten alleen mensen op van World of Warship. Kun je me de ts adres geven?EliteGhost schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:32:
[...]
helemaal prima, tweakers heeft zelf een TS server voor ED
Ik zal erop komen als Diabolic dan
Xtr3me4me schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:41:
[...]
Ik heb een ts van tweakers maar daar zitten alleen mensen op van World of Warship. Kun je me de ts adres geven?
Ik zal erop komen als Diabolic dan
Wat is het wachtwoord?EliteGhost schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:18:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Heeft geen wachtwoord.. als het goed is. Gewoon doorklikken?
Vraagt helaas wachtwoord. Maar na goed zoeken toch gevondenEliteGhost schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:46:
[...]
Heeft geen wachtwoord.. als het goed is. Gewoon doorklikken?
Ben erop maar er is niemand
En eetze
Lopende band werk vandaag. Alle wapentuig van de Python gesloopt om alle mogelijke vrachtruimte in te kunnen zetten. 280t vervoer nu. Vandaag uitgekomen op 92 miljoen credits. Vergeleken met de 76miljoen van gisteren kan ik het een productief dagje noemen. En dat zonder een enkel schot te lossen.

Zozo, de vaart zit er lekker in zo te zienRobV schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:07:
captains log, stardate today
Lopende band werk vandaag. Alle wapentuig van de Python gesloopt om alle mogelijke vrachtruimte in te kunnen zetten. 280t vervoer nu. Vandaag uitgekomen op 92 miljoen credits. Vergeleken met de 76miljoen van gisteren kan ik het een productief dagje noemen. En dat zonder een enkel schot te lossen.

Als je voor de anaconda gaat, dan kan je wellicht nog de T9 als tussenstop nemen. Het heeft behoorlijk wat cargo ruimte (dus meer credits per uur), maar het risico is ook wel iets hoger doordat het een log schip is.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Eindstand: 96.8 miljoen. Dus 20 miljoen dit lange weekend.
[ Voor 26% gewijzigd door RobV op 21-02-2016 22:25 ]
Dit topic is gesloten.