[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.047 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Wellicht ook interessant om hier naar te kijken @RobV? https://github.com/opentr...i/Smartphone-Headtracking

Het staat wel een beetje...meh }:O

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
daPet schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:59:
Wellicht ook interessant om hier naar te kijken @RobV? https://github.com/opentr...i/Smartphone-Headtracking

Gezien, en niet ontvankelijk verklaard. Nederlands: schei eens uit zeg.

Edit: Bovendien lost dat het magnetisme probleem niet op.

[ Voor 8% gewijzigd door RobV op 09-02-2016 22:15 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

daPet schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:59:

8)7 :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
RobV schreef op maandag 08 februari 2016 @ 21:19:
De community goal in LFT 37 is afgelopen. Ik zat vanmiddag nog in de top 10% maar op het laatste moment viel ik helaas terug naar top 25. Los van de 14 miljoen die ik verdiend heb met het sluizen van Imperial Slaves kreeg ik er nog eens 10.8 miljoen bovenop voor de pakweg 5000t water purifiers. Met andere woorden een productief weekje pendelen ;)

Kanniewachten op de Anaconda O-)
Inderdaad, zelf ook zo'n 5000 ton geleverd en ook 10.8 mil binnen gehaald. Met het eenmalig verlies van mijn type 9 toch nog 5 miljoen winst. Wel jammer dat het niet helpt om je handelsrang vooruit te krijgen. 45% broker en het gaat tergend langzaam.

Ook 25% Deadly gaat langzaam met de Anaconda. Ben miljardair tegen de tijd dat ik Elite ben :p heb al 500 miljoen in assets.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Hey mensen, alweer een hele poos geleden dat ik ED nog had aangeraakt maar heb het toch weer even opgenomen.. blijft toch echt wel bloedmooie (zij het ietwat saaie) game :D

Anyway, ik sta op het punt mijn fully decked out type-6 in te ruilen voor een ASP. Nu meen ik me te herinneren dat ik eerst de upgrades moest verkopen en dan pas het schiip (of iets in die aard) om maximaal winst te hebben bij het upgraden van een ship.

Heeft iemand een idee waar ik het over heb en hoe het precies in elkaar zit?
Nog iets dat ik wil weten voor ik al me centjes in die ASP pomp?

Ow, en nog plekken die ik MOET showen als een collega me rift dk2 eindelijk eens komt testen?

[ Voor 7% gewijzigd door witchdoc op 11-02-2016 00:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Als eerste NIET! zomaar een ander schip kopen als je weinig geld het he :) (als je dood gaat zit je weer in een sidewinder)

Maar eerst dure onderdelen verkopen en dan pas het schip leverd het meeste op

En plaatsen die je moet zien? nouja.. als je naar Sol mag is dat wel leuk maar ga eens naar Maia. Dubbel ster systeem met als 2 de ster een hele donkere (als in zwart gat) Bovendien zit je dan dicht bij aliens :P

Er word op de achtergrond een verhaal verteld in de game. Die verteld op dit moment dat in het Facece systeem een kapot geschoten Capital ship ligt (ik ben er geweest... indruk wekkend) Er vliegen zo hier en daar vreemde schepen rond die erg snel zijn. Ze zijn waarschijnlijk te linken aan de Unknown artefacts an Barnicles. In dat zelfde verhaal word er nu een professor vermist (ook in Maia trouwens) en als je dit allemaal een beetje volgt is het eigenlijk helemaal niet zo saai.
Maar dat is mijn mening :)

Je kan het zo leuk maken als je zelf wilt eigenlijk. en dus niet alleen minen/hunten/piraten... enz

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Vandaag heeft Tweakers opnamen gemaakt voor een videointerview over mijn game chair/simpit. Super trots! Ergens in maart komt het item online, maar precieze datum is nog niet bekend.

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik denk dat we allemaal wel een beetje jaloers zijn RobV :9~

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vet, ik ga zeker kijken als het online staat want dat wil ik wel ff in actie zien natuurlijk. :9~ _/-\o_

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:57:
Ik denk dat we allemaal wel een beetje jaloers zijn RobV :9~
SnoeiKoei schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:00:
Vet, ik ga zeker kijken als het online staat want dat wil ik wel ff in actie zien natuurlijk. :9~ _/-\o_
Bedankt Leutje en SnoeiKoei!

• witchdoc
Ik wou dadelijk nog even horizons kopen.. liefst via steam. Maar kan ik van een non-stean installed ED, naar een steam ed + steam horizons gaan?

Ik heb net al de steam key aangevraagd en geimporteerd voor het ED gedeelte maar dan is die game nog niet installed.. hoe krijg ik mijn savegame naar die steam install?

Heeft iemand de juiste raad voor me?

[ Voor 24% gewijzigd door witchdoc op 11-02-2016 23:17 ]

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
Krijg ook net een email: Tomorrow is your last chance to pick up the Elite Dangerous: Horizons season pass at a discount price of £19.99 / $29.99 / €26.99.
steam is 20 cent duurder, ik vraag me echter af of horizons de moeite is ;)

is die savegame niet gelinked aan de login (ik moet met steam ook steeds inloggen aangezien ik pass niet opsla)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-08 11:22
RobV schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:56:
Vandaag heeft Tweakers opnamen gemaakt voor een videointerview over mijn game chair/simpit. Super trots! Ergens in maart komt het item online, maar precieze datum is nog niet bekend.
Ik ga zeker kijken ben benieuwd.

Game PC>>>>FreeNAS (Supermicro X11SSH-F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Voor degene die het afvragen, Ik heb dus Horizons en ik zou het niet meer willen missen.
In eerste instantie voegt het niet veel toe dacht ik maar ik heb die buggy af en toe echt nodig tegenwoordig.
Bijvoorbeeld in mijn zoektocht naar barnicles of bij een crashed anaconda zeldzame elementen oppikken.
nee ik wil mijn buggies houden :)

-edit-

Oh wat is het leuk om door canyons te vliegen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Leutje op 12-02-2016 05:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Ik heb ook Horizons gekocht tijdens de sale en heb er geen spijt van. Landen op planeten is echt een meerwaarde en de komende uitbreidingen gaan alleen nog maar meer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
witchdoc schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:48:
Ik wou dadelijk nog even horizons kopen.. liefst via steam. Maar kan ik van een non-stean installed ED, naar een steam ed + steam horizons gaan?

Ik heb net al de steam key aangevraagd en geimporteerd voor het ED gedeelte maar dan is die game nog niet installed.. hoe krijg ik mijn savegame naar die steam install?

ik heb even de tekst niet meer bij de hand maar ik kan me herinneren gelezen te hebben dat non-steam en steam gewoon mogelijk is.

savegame vraag weet ik even niet

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
witchdoc schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:48:

Zowel Steam en non-Steam is inderdaad gewoon mogelijk. Ik heb het originele spel op Steam gekocht maar de uitbreiding direct via de Frontier website, werkt perfect. Als je via Steam wilt spelen vraag je een key aan via de Frontier website en voeg je het spel zo toe aan je library, wil je zonder Steam spelen download je gewoon de installer van de Frontier website.

Wat betreft je savegame: hier heb je Steam niet voor nodig, aangezien deze gekoppeld is aan je Frontier account. Of je nu wel of niet via Steam speelt, je zult altijd ook in moeten loggen op de E:D launcher, waardoor je dus ook altijd toegang hebt tot je savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Hello all,

We’re organising a massive series of CQC events that will take place over the next four weeks – Tuesday 16th February to 11th March.
We have some exciting news coming up about CQC that we’ll tell you about as soon as we can, but we’d love it if you guys can get involved with helping us spread the word.

What we need from you:

We need you to arrange any manner of CQC-related streams/events/event streams between the dates above. You can hold/stream 15 events, 2 events, just one, or even one or more a day if you want. It’s completely up to you.

Just let me know what dates you plan to run an event (you can be as creative as you want with the stream or event, as long as you play CQC), and I’ll add you to the gigantic schedule we’re putting together.
You’ll feature alongside our schedule of official streams that we’re putting together, and you’ll get the following…

What we’ll give you for helping out:

- A giveaway code for every event that you arrange. This could be a bobblehead, paint job pack or even game codes. Depending on how many streams you run we will send a selection of codes for those events PLUS something special to give away that we’ll tell you about later
- Promotion of your stream on an event schedule (that I’m going to be drawing up today) Even if you get this late, you can still join the schedule, I will be updating it every day as more events are added. This will be promoted on our official pages/forum/community blog/Facebook page/newsletter et cetera
- We will individually promote one of your events or streams on our official Elite Dangerous Twitter page that you feel is particularly special – you just tell me when and where you’re hosting your event and the details, and which stream you’d like us to highlight over the four week period, and I’ll make sure our Twitter account puts out a celebration of your event/stream going live!

Please forward this on to absolutely any people you think would love to get involved in the schedule. We want this to be the biggest arranged streaming schedule in Elite Dangerous history.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Leutje schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 04:17:

Er word op de achtergrond een verhaal verteld in de game. Die verteld op dit moment dat in het Facece systeem een kapot geschoten Capital ship ligt (ik ben er geweest... indruk wekkend) Er vliegen zo hier en daar vreemde schepen rond die erg snel zijn. Ze zijn waarschijnlijk te linken aan de Unknown artefacts an Barnicles. In dat zelfde verhaal word er nu een professor vermist (ook in Maia trouwens) en als je dit allemaal een beetje volgt is het eigenlijk helemaal niet zo saai.
Maar dat is mijn mening :)
Waar haal je die info precies dan?
Ik was wat aant rondkijken en vond https://community.eliteda.../56bc661b9657ba8a27153df1.
Dus ik naar daar, starport ingevlogen, maar ik zie geen enkel verschil.. Ok, er is een demand voor die polymers die in het bericht vermeld worden maar geen extreme prijs, geen speciaal berich.. letterlijk NIKS dat erop wijst dat er iets te doen is.

Wat mis ik dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je moet het wel in Fisher Terminal doen he ;)

Eerst eens kijken op het bulletin board en dan aan melden en cashen maar!
Je krijgt niet meteen meer geld voor die polymers maar je kan wel een tier halen... of mischien wel 3 of 5. Afhankelijk van die hoeveelheid krijg je wel bergen credits.

[ Voor 40% gewijzigd door Leutje op 12-02-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Leutje schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:37:

Je krijgt niet meteen meer geld voor die polymers maar je kan wel een tier halen... of mischien wel 3 of 5. Afhankelijk van die hoeveelheid krijg je wel bergen credits.
Dat verklaat veel. Beetje raar dat we een system helpen en slecht 1 cvan de station in dat system ingezet worden maar ok.. beetje verder kijken dan me neus lang is volgende keer dus.

Nu weer polymers gaan zoeken hier in de buurt ergens

[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 12-02-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Bij de vorige community goal deed ik net als RobV enzo ook mee en niet alleen had ik iets van 8? miljoen binnen geharkt. Ik had namelijk ook nog eens een 30% korting op een Imperial Cutter! 140 miljoen, en daar wil ik het wel eens mee doen :

Normaal zou ik zoiets nooit kopen maar dit kon ik niet laten gaan en bvendoen had ik ook nog eens 30 procent korting op weapons/utilities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:37:

Voor ik vertrek (237ly) had ik je Fisher Terminal nog even gecheckt op de Active Community goals maar ik kan er helaas niets over vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Leutje schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:04:
Bij de vorige community goal deed ik net als RobV enzo ook mee en niet alleen had ik iets van 8? miljoen binnen geharkt. Ik had namelijk ook nog eens een 30% korting op een Imperial Cutter! 140 miljoen, en daar wil ik het wel eens mee doen :

Normaal zou ik zoiets nooit kopen maar dit kon ik niet laten gaan en bvendoen had ik ook nog eens 30 procent korting op weapons/utilities
mm, 8 mil zou wel handig zijn om mijn type-6 te kunnen upgraden naar een asp explorer..
Moet ik alleen nog polymers vinden.. ook niet echt makkelijk lijkt het wel.
At random industrial worlds afvliegen lijkt niet echt te werken..
RobV schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:16:
[...]

Voor ik vertrek (237ly) had ik je Fisher Terminal nog even gecheckt op de Active Community goals maar ik kan er helaas niets over vinden? :?
Na leeutjes tip, in die fishers terminal gewoon het bulletin board bekijken.. daar 'registeren' en je kan beginnen.
Het vinden van de benodigde polymers ontschiet me nog wel even ;D

[ Voor 23% gewijzigd door witchdoc op 12-02-2016 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

witchdoc schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:17:
[...]

mm, 8 mil zou wel handig zijn om mijn type-6 te kunnen upgraden naar een asp explorer..
Moet ik alleen nog polymers vinden.. ook niet echt makkelijk lijkt het wel.
At random industrial worlds afvliegen lijkt niet echt te werken..
Moet je effe op eddb.io kijken. Kun je precies zien welk stations in die buurt polymers verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
The Gathering is momenteel in WAR state in Jambe System. Net naast de ster is een 'compromised navigation beacon'.

Als ik het goed begrepen heb kunnen we expansion voor elkaar krijgen als we hier gaan vechten tegen de tegenpartji (Jambe Purple Council). Niet te verwarren met Civil War.

Please correct me if i'm wrong
War
War is triggered by an invading minor faction reaching a high enough influence level. Decreases standard of living, wealth and security for the system while active. Influence changes only apply to the involved parties and are only applied from combat missions or actions.[15]

[ Voor 40% gewijzigd door RobV op 12-02-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
sorry voor de idiote vragen, maar die polymers voor de community goal dien ik wel gewoon via de commodities market te verkopen he? Net 1t verkocht, maar totaal niks melding dat het meetelt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

witchdoc schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:46:
sorry voor de idiote vragen, maar die polymers voor de community goal dien ik wel gewoon via de commodities market te verkopen he? Net 1t verkocht, maar totaal niks melding dat het meetelt ofzo..
Ja maar je moet niks verkopen zonder je aan te melden voor de community goal he (via het bulletin board). Alleen wat je na aanmelding verkoopt telt.

Echt melding dat het meetelt krijg je trouwens niet, je kunt het wel zien op het bulletin board of in je transactions screen.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-02-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Je meld je aan in het bulletin board bij een van de twee community goals. In dit geval polymers leveren (market) of bounty vouchers inleveren (contacts). Je krijgt daar de normale prijzen voor.
Echter als je gaat kijken in het bulletin board, of in je transactions menu, dan kan je zien in welke tier je tot nu zit. Hoe meer je doet hoe hoger de tier waar je in komt. Zodra het community goal is afgelopen krijg je de tier bonus uitgekeerd. En dat kan flink oplopen, tot miljoenen!
Voor de vorige goal heb ik slechts een uurtje bounty hunting gedaan bij het nav beacon. De bounties waren al lekker, en voor dat uurtje zat ik in de 70% tier en kreeg er nog 400,000 cr bovenop :)

Oh en btw, veel info vind je makkelijk via het E:D start menu, zoals deze community goals.
Voor trading runs kan je idd het beste even kijken op http://eddb.io of http://elitetradingtool.co.uk.

[ Voor 12% gewijzigd door daPet op 12-02-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Jambe! Conflict zone The Gathering en een andere partij.

Komt allen!

Edit: even mijn Python ophalen in Blaauw en dan ben ik onderweg.

De conflict zone wordt zichtbaar vanaf Grant Dock, ongeveer 500ls

[ Voor 67% gewijzigd door RobV op 12-02-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
RobV schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:49:

Komt allen!

Elite een tijdje laten liggen, maar dit is wel de moeite om aan mee te doen. Ik ben er de komende dagen bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb er in 2u een 1200k aan claims bij. Met 20k per vijand is dat toch 60 treffers. En dat zonder schade :D

Ik zat zelf in de [low] conflict zone, ik zag ook een [high] langsvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Zijn jullie nog steeds in Jambe=

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Sorry ik was om 11:20 of zo naar bed. Maar ik ga wel vechten zolang het conflikt duurt dus ik ben zoveel mogelijk daar en open play als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Super, ik kom vanavond ook (in open) even in de conflict zone vechten. Zou mooi zijn als we hierdoor een extra station veroveren.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik had om 14:00 geschreven dat ik na een hapje online zou komen, maar ik had het in het verkeerde topic gezet 8)7 8)7

Straks weer. Nu eerst een korte pauze.

960k credits voor deze sessie 8) .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k6vNDIXl.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door RobV op 13-02-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik kom vanavond ook even langs om te knallen in de conflict zone. Zal rond 21:00 uur zijn.

Is er eigenlijk een gathering private group? Ik zal ook even de mensen uit de tweakcommander lijst in mijn vrienden lijstje zetten (als dat geen probleem is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Om 21:00 log ik weer in en jump ik van Pardis naar Jambe. Conflict zone (low) bij Jambe A4. Heb je nog geen scan gedaan? Vlieg naar Grant Dock, vanaf daar is het 500ls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Sorry, ik zou graag komen ware het niet dat elite blijft crashen tijdens het starten :(

Weet iemand waar ik het log bestand mee kan bekijken? ( *.dmp )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Samen met Leut een uurtje oorlogje gevoerd! Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Nog bezig :) auw auw auw (staart tussen de benen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

daPet je kan je instalatie verifieren in de launcher... dat is het enige wat ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Jambe... 322 ly 118 jumps... hmmz da's lastig met viper :/

edit: kan ook in 56 jumps met betere FSD

hoe lang duurt die battle eigenlijk?

[ Voor 43% gewijzigd door base_ op 13-02-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
base_ schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:05:
hoe lang duurt die battle eigenlijk?
Geen idee, ik heb niet echt goede info kunnen vinden. Als ik na een uur in de war zone mijn vouchers inwissel, check ik altijd even of er combat missies te vinden zijn, aangezien die effectief lijken te zijn.

http://gaming.stackexchan...ict-zones-civil-wars-last
Civil war lasts until one of the factions wins. In order to resolve it, accept (and complete) combat zone missions for one minor faction, until they win. Just entering the conflict zone and taking a side (earning combat bonds) doesn't help as much (or at all?).

Civil war happens when a minor faction gets enough influence to compete with another minor faction. The winner gets control of a station. You can create civil war by running missions for a faction that doesn't control a station, until their influence gets high enough. You can't create civil war if there was one between those two factions in the last 3 days, or if both factions have influence under 5%.

More info here: http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Influence#Civil_War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
En hoe zordt ik zsm ally van the gathering? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Ik zou graag profiteren van die weekly shizzle door minstens 1 gevechtsvoucher in te leveren en zo wat te kunnen cashen..
Nu, hoe en waar vind ik candidaten om uit de lucht geknald te worden zonder er zelf voor gestraft te worden?

Ik vlieg nu in een ASP met 5B shields en 4x 1G gimballed burstlasers.. is dit voldoende om iets mee te doen? (geen fondsen om een fighter te equipen helaas.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Die weekly shizzle is nu bezig in Okinura. Op het Fisher terminal even aanmelden op het bulletin board en even wat simpele npc afknallen moet genoeg zijn.

Ga naar een van de RES gebieden en daar vliegt politie met je mee. Een enkele keer knallen op een bijna kapot schip moet genoeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Leutje schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:01:
Die weekly shizzle is nu bezig in Okinura. Op het Fisher terminal even aanmelden op het bulletin board en even wat simpele npc afknallen moet genoeg zijn.

Ga naar een van de RES gebieden en daar vliegt politie met je mee. Een enkele keer knallen op een bijna kapot schip moet genoeg zijn :)
sorry als ik nu heel erg dom doe, maar met RES bedoel je die low security gebieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RES= Resource site (vooral high)
Bij extremly is er geen politie te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Extremely -> hazardous

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:32:
RES= Resource site (vooral high)
Bij extremly is er geen politie te vinden.
Hazardous bedoel je waarschijnlijk (HAZRES). Als je zo'n locatie in komt, zie je ook de tekst "no security response available" oid, wat betekent dat er geen politie is om je te assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
https://www.reddit.com/r/...ve_res_points_or_corrupt/

daarom dat ik ze niet zie dus.
Anyway, op naar Leeuwenhoek Port dus.

EDIT: mm, dat LOW gebied was makkelijk, daarna naar HIGH, Die HIGH vs LOW betekend toch echt moeilijkheidsgraag blijkbaar... ik werd best snel uit de lucht geschoten.. met m'n staart tussen m'n benen en m'n hull op ~70% weer naar huis dus :D

[ Voor 45% gewijzigd door witchdoc op 14-02-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ga nog een uurtje vechten voor the Gathering in Jambe.. Ik hoop dat er meer mensen bezig zijn om onze influence te vergroten, in mijn eentje kan ik weinig betekenen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik probeer er morgenmiddag te zijn, ben nog bezig om m'n federal ranking op te krikken voor een FAS :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:21
RobV schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:49:

Komt allen!

0,22ls van Nuabakht Survey.
Eerste stonden we 12% - 12% met de Purple Council, nu 18% - 7% voor ons :)
nog 7% te gaan >:)

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Waar kan je daar in de buurt ammo halen btw? Heb vandaag ook nog het nodige uit de lucht geknald, kan echter geen combat missies vinden die het echt lucratief maken, maar wel leuk om mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nico Klus schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:40:
[...]

0,22ls van Nuabakht Survey.
Eerste stonden we 12% - 12% met de Purple Council, nu 18% - 7% voor ons :)
nog 7% te gaan >:)
Ja! Mooi!! *O* *O*
base_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 01:04:
Waar kan je daar in de buurt ammo halen btw? Heb vandaag ook nog het nodige uit de lucht geknald, kan echter geen combat missies vinden die het echt lucratief maken, maar wel leuk om mee te doen :)
base_, vanuit Jambe kun je in 1 jump (8.5ly of zo) naar Pardis. Op 11ls is daar een groot station met refuelling en (high level) outfitting. Helaas kun je daar je combat vouchers niet inleveren dus zul je een 2e stop moeten toevoegen.

Nee, echt lucratief is een oorlog niet. In de low conflict zone krijg je 8k-35k per schip, maar vergeet niet dat het voor een goed doel is, de voorraad vijanden vrijwel eindeloos is, en dat ze recht voor je neus te vinden zijn (in tegenstelling tot andere missies waar je afstanden moet afleggen, fuel scoopen, wachten, interdicten). Ik heb alleen energy weapons dus ik hoef pas te docken als ik door chaff heen ben (of gewoon te zwaar beschadigd). Hierdoor kan ik in een half uur makkelijk 30 vijanden slopen.

[ Voor 11% gewijzigd door RobV op 15-02-2016 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
Ja van 8K tot 72K (Anaconda). Ik probeer zoveel mogelijk allen de grotere schepen te pakken. Hoewel ik een Eagle precies in 1 burst kan slopen. Is toch snel 8K verdiend :p
KWS heeft geen zin kwam ik achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Hmm. Anaconda levert meestal 100k-200k op voor mij. Maar tot nu toe levert Fer de Lance vaak meer op voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:13:
Hmm. Anaconda levert meestal 100k-200k op voor mij. Maar tot nu toe levert Fer de Lance vaak meer op voor mij.
De 200k is vast in een RES en niet in een Conflict Zone? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RobV schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:31:
[...]

De 200k is vast in een RES en niet in een Conflict Zone? 8)
ach ja, ik doe alleen voor de lange smokkelritten..
sommige levert wel 5 miljoen of meer op.

[ Voor 5% gewijzigd door captain_ghost op 15-02-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
CMDR Report, monday feb 15, zulu time

Vanavond in een wing gevlogen met CMDR Kolhraphen, ik hoop dat ik dat goed gespeld heb. Samen hebben we in de High Conflict Zone bijna 2 uur kunnen grinden. Geen verliezen aan onze zijde. Die gasten van Jambe Purple Council vielen bij bosjes en waren geen match voor onze meedogenloze treffers.

Vlak voordat ik de briefing room verliet, viel mij op dat de influence van The Gathering in Jambe inmiddels gestegen is tot maar liefst 20%, dus onze activiteiten lijken effect te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
RobV schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:22:
Vlak voordat ik de briefing room verliet, viel mij op dat de influence van The Gathering in Jambe inmiddels gestegen is tot maar liefst 20%, dus onze activiteiten lijken effect te hebben..
Wat proberen jullie daar te bereiken eigenlijk? En is het gewoon voor de lol of zit er ook nog iets anders achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
witchdoc schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:46:
[...]

Wat proberen jullie daar te bereiken eigenlijk? En is het gewoon voor de lol of zit er ook nog iets anders achter?
Ach ja, ik had gehoopt dat dat wel duidelijk was, maar hier komt het:

Wij (the Gathering) hebben een station in HIP 87414, Blaauw. The Gathering is de minor faction van Tweakers.net en we hebben dus daadwerkelijk als groep een eigen thuisbasis. Door missies te doen uit naam van je faction kun je de invloed vergroten. Enkele weken geleden zijn we in HIP 87414 in expansion status geschoten was zou kunnen betekenen dat we niet 1, maar 2 systemen op onze naam kunnen zetten. Het 2e systeem hier is dus Jambe. En omdat je niet zomaar eventje iemand anders zijn systeem kan komen binnenwandelen zijn we dus nu in oorlog met een andere partij. En wanneer er een oorlog is krijg je een (of meerdere) Conflict Zones.

En die conflict zones is nou precies waar ik heel hard aan het vechten ben. Ik heb met CMDR Leut en CMDR Kolhraphen al samen gevochten. Toen ik begon zaten we op 7% influence in Jambe, en dat is nu al gestegen tot 20%. Als we over een (niet bekende) grens komen krijgen we er een station bij :D. Ik weet overigens niet of er nog meer mensen bezig zijn, ik hoop dat ze zich melden!

[ Voor 3% gewijzigd door RobV op 15-02-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
RobV schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:54:
[...]

Wij (the Gathering) hebben een station in HIP 87414, Blaauw. The Gathering is de minor faction van Tweakers.net en we hebben dus daadwerkelijk als groep een eigen thuisbasis. Door missies te doen uit naam van je faction kun je de invloed vergroten. Enkele weken geleden zijn we in HIP 87414 in expansion status geschoten was zou kunnen betekenen dat we niet 1, maar 2 systemen op onze naam kunnen zetten. Het 2e systeem hier is dus Jambe. En omdat je niet zomaar eventje iemand anders zijn systeem kan komen binnenwandelen zijn we dus nu in oorlog met een andere partij. En wanneer er een oorlog is krijg je een (of meerdere) Conflict Zones.

En die conflict zones is nou precies waar ik heel hard aan het vechten ben. Ik heb met CMDR Leut en CMDR Kolhraphen al samen gevochten. Toen ik begon zaten we op 7% influence in Jambe, en dat is nu al gestegen tot 20%. Als we over een (niet bekende) grens komen krijgen we er een station bij :D. Ik weet overigens niet of er nog meer mensen bezig zijn, ik hoop dat ze zich melden!
ik wist niet eens dat minor factions player factions waren :o
Maar levert dat station je ook iets op dan of is het meer voor de eer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
witchdoc schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:59:
[...]

ik wist niet eens dat minor factions player factions waren :o
Maar levert dat station je ook iets op dan of is het meer voor de eer?
Zeg nou zelf, het zou toch supertof zijn als we 2 of meer stations op ons naam zouden hebben staan!! Daar kan geen miljoen credits tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
[...]

Welk type schip vechten jullie nu precies mee? Ik kom met E:D net om de hoek kijken en speel veel solo, maar het klinkt het wel waard om helemaal die kant op te vliegen tbh en aan te sluiten.

Wordt dit naast GoT nog via een ander kanaal gecoordineerd zoals TS oid?

edit:
Wat de geweldliefhebbende knakker hieronder zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Misschien moeten wij keer even goed samen afspreken samen spelen en hele boel neerknallen..
Wie weet hebben we binnenkort 30% of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Ik was gisteren ook nog wat aan het knallen in high combat zone bij Jambe (kwam er eergisteren ook achter dat je in de combat zone een faction (=gathering uiteraard) moet/kan kiezen).
Heb alleen een Viper maar kon toch leuk meeknallen.
Gebruiken jullie nog bepaalde chat kanalen zodat er wat directer gecommuniceerd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Ik heb vandaag ook mijn bijdrage geleverd met 1M Cr aan combat bonds.
A rated Python, 3 pulse lasers, 2 multicannons. Alles gimballed.
Moet nog wel m'n cargo racks omwisselen voor shield cells etc.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
PeterSelie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:22:
[...]

Welk type schip vechten jullie nu precies mee? Ik kom met E:D net om de hoek kijken en speel veel solo, maar het klinkt het wel waard om helemaal die kant op te vliegen tbh en aan te sluiten.

Wordt dit naast GoT nog via een ander kanaal gecoordineerd zoals TS oid?

edit:
Wat de geweldliefhebbende knakker hieronder zegt.
Zelf vlieg ik met een Python A-rated, 5x gimballed beam. Maar met een kleiner schip ben je veel wendbaarder en beter uitgerust om tegen die kleine rotmuggen op te boksen. Soms ben ik 5 minuten bezig met een MarkIV af te knallen, maar daarvan zijn er 4 en drie-kwart voor het manoeuvreren.
captain_ghost schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:23:
Misschien moeten wij keer even goed samen afspreken samen spelen en hele boel neerknallen..
Wie weet hebben we binnenkort 30% of meer.
Ik ben er vaak tussen 7 en 8, en tussen 9 en 10 (met een pauze dus). Haak gerust aan, doe een open uitnodiging hier, of stuur een PB. :D
base_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:31:
Ik was gisteren ook nog wat aan het knallen in high combat zone bij Jambe (kwam er eergisteren ook achter dat je in de combat zone een faction (=gathering uiteraard) moet/kan kiezen).
Heb alleen een Viper maar kon toch leuk meeknallen.
Gebruiken jullie nog bepaalde chat kanalen zodat er wat directer gecommuniceerd kan worden?
Ik *zou* teamspeak kunnen gebruiken, maar ik vind de in-game voice eigenlijk veel gaver. Daarnaast zit ik maar zelden met een headset op, want ik heb een hekel om het spel te moeten herstarten om de audio-driver te switchen. Ik heb zo'n USB headset en die kun je niet gewoon even inprikken om het geluid over te nemen :(
GeeBee schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:17:
Ik heb vandaag ook mijn bijdrage geleverd met 1M Cr aan combat bonds.
A rated Python, 3 pulse lasers, 2 multicannons. Alles gimballed.
Moet nog wel m'n cargo racks omwisselen voor shield cells etc.
Meer zielen, meer vreugd! Weest welkom :9

Eventuele upgrades kun je op de hoek kopen, bij Pardis of Kane.Die locaties zijn ook handig voor reloads want dat lukt niet in Jambe helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Leuk man.... kom ook maar eens die kant op om wat te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterSelie
Gisteren toch nog even 250Ly gejumped richting HIP 87414 en uiteindelijk rond 01:00 gedocked in Blaauw. Tijd om vanavond maar even mee te gaan strijden :)
RobV schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:31:

[...]

Ik *zou* teamspeak kunnen gebruiken, maar ik vind de in-game voice eigenlijk veel gaver. Daarnaast zit ik maar zelden met een headset op, want ik heb een hekel om het spel te moeten herstarten om de audio-driver te switchen. Ik heb zo'n USB headset en die kun je niet gewoon even inprikken om het geluid over te nemen :(
Eventueel zou ik nog mijn TS server hiervoor beschikbaar kunnen stellen, mocht die voorkeur er uiteindelijk toch zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door PeterSelie op 16-02-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Tof dat jullie allemaal meehelpen!

Als je niet kunt/wil/mag vechten, probeer dan zoveel mogelijk missies voor 'the Gathering' te doen. Helaas zie ik in Jambe nog maar enkele missies voor een paar duizend credits voorbij komen. Ik vermoed dat dat wel beter wordt naarmate we mee/betere reputatie hebben. Echter, de praktijk zal het moeten bewijzen.

UPDATE:

Helaas op dit moment een beetje downtime. Het was een mooi moment om de ED Market Connector te installeren.
Greetings commanders! We have an update on the way this morning. We expect for the downtime to last for up to an hour starting at 10AM GMT+0.

Below are the changes! Enjoy!

General Changes
- OSX: Fix OSX users not being able to save bindings
- Stop excessive wheel damage causing an insta-kill on the SRV
- Fix for an error in Ship Landing Sensors
- If a POI spawner gets replicated to us and we are on a platform that does not support it, then put it into an invalid state which will cause it to do nothing
- Fix for data link scanner not scanning when the option 'Firing deploys hardpoints' is disabled
- i Sola Prospect in the Brestla star system now always stocks all ships and modules
- Never display the online/offline status of members of large private groups
- Fix the level of demand shown in Commodity Markets when the stock level reaches 0
- Various server performance and reliability improvements

Close Quarters Combat
- Fix an error on the server when a Deathmatch game starts
- Fix the splash at the end of a game showing incorrect results
- Fix the team balancing to account for player rank correctly
- Fix a server error for when a player joins shortly after the lobby enters the initialising state
- Make sure we don't mark a CQC game as about to end when its in the loading state
- Adjusted how teams are set up in CQC games so make them more balanced
- If someone joins a CQC match when the current game has less than 1 minute left, then have them wait on the lobby screen for the next match instead of joining a game about to end
- Hold on to CQC spawn points for longer to avoid spawning on top of a ship
- Lowered the min damage threshold for getting an assist on a player in CQC
- Remove the first blood bonus from capture the flag mode
- Remove the highest score bonus from free-for-all games as the highest score will be the winner, so they ended up double dipping for XP when winning
- When you accept a pending CQC invite, then decline any other invite you have
- Fix CQC Loadouts not always being saved

Translations
- Updated translations for some languages.

Server Side Changes
- Fixed some missing Powerplay system effects
- Updated galactic mean commodity prices

[ Voor 78% gewijzigd door RobV op 16-02-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RobV schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:11:
Tof dat jullie allemaal meehelpen!

Als je niet kunt/wil/mag vechten, probeer dan zoveel mogelijk missies voor 'the Gathering' te doen. Helaas zie ik in Jambe nog maar enkele missies voor een paar duizend credits voorbij komen. Ik vermoed dat dat wel beter wordt naarmate we mee/betere reputatie hebben. Echter, de praktijk zal het moeten bewijzen.

UPDATE:

Helaas op dit moment een beetje downtime. Het was een mooi moment om de ED Market Connector te installeren.

[...]
het is wel een grote update.. dus zorg dat je tijdig update uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
PeterSelie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:55:
Gisteren toch nog even 250Ly gejumped richting HIP 87414 en uiteindelijk rond 01:00 gedocked in Blaauw. Tijd om vanavond maar even mee te gaan strijden :)
Hoe lang heb je daarover gedaan? Ik sluit me graag aan vanavond maar moet ook nog ongeveer ~250ly voor ik in HIP87414 ben.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Ik deed een uur of 3 over 300ly geloof ik met een viper (14ly fsd range), was wel even afgeleid tussendoor en hij berekende 58 jumps route (ook niet snelse route denk ik, misschien voordeligst m.b.t. fuel ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Damn, dat is wel lang. Dan is mn avond alweer bijna voorij. Denk dat ik wat componenten verkoop om zo ver mogelijk te kunnen jumpen en dan maar hopen dat ik ze daar weer kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Zoek een high technologie beschaving op, koop daar een beste fsd en eventueel ook reactor.. Kostte wel wat.
Daarna direct door HIp 87414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
[...]

Cool verhaal ... ik zal vanavond me journey eens inzitten maar zit alleen nog maar met een sidewindertje :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
Trouwens ben al in Jambe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Khiu schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:29:
[...]

Hoe lang heb je daarover gedaan? Ik sluit me graag aan vanavond maar moet ook nog ongeveer ~250ly voor ik in HIP87414 ben.
Ik was een uurtje onderweg of iets dergelijks, in een Viper MkIV, not sure hoe groot mijn Ly range is though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik was dr ook al maar toen gingen de servers neer... Nu docked in Blauw:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
De conflict zone is verplaatst naar andere locatie Vanaf zon 914 Ls vandaan. Maar wel in zelfde stelsel Jambe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Ook onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik begin NU aan de update, en dan moet ik ernstig aan de maaltijd gaan werken. Ik ben erbij vanaf 19:00 hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:33:
De conflict zone is verplaatst naar andere locatie Vanaf zon 914 Ls vandaan. Maar wel in zelfde stelsel Jambe
Ok, bedankt voor de update!

Overigens kun je altijd checken of we nog in 'WAR' zijn door te kijken naar de faction status (rechter paneel). Zolang we in WAR of CIVIL war zijn, is er ergens een conflict zone. Helaas worden ze pas zichtbaar binnen 700ly of zo, en niet altijd vanaf de ster te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV en ik worden afgemaakt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Eerst even lekker etentje genieten, daarna kom ik wellicht die kant op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Sorry guys, als ik kon teleporten was ik erbij geweest. Maar na 1,5 uur irritatie ben ik er weer klaar mee. Eerst een bug met fuel en daarna blijkt dat de system en galaxy map nog steeds onbruikbaar zijn in de rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Khiu schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:52:
en daarna blijkt dat de system en galaxy map nog steeds onbruikbaar zijn in de rift.
hoewel het niet meteen superhandig is met de rift, werkt het wel gewoon hoor. Game zelf ook met de DK2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:47:
[...]

Eerst even lekker etentje genieten, daarna kom ik wellicht die kant op..
Na een tweede poging, en met de assistentie van Executeur en Kolhraphn ging het stukken beter. Er was zelfs een moment dat we een dusdanige killing spree hadden dat ik meelij met de tegenstander kreeg. O-)

Onze wing van 4 was vol, maar ik zal veel spelers online. Dat doet mij deugd! Bedankt allemaal!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mLKD1Im.png

[ Voor 15% gewijzigd door RobV op 16-02-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Kunnen we ook nog ergens aansluiten?

Members only: mijn CMDR
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 28% gewijzigd door PeterSelie op 16-02-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
PeterSelie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:47:
Kunnen we ook nog ergens aansluiten? Nickname PeterSelie ;)
Natuurlijk Peter, weest welkom!

Er is niet echt een 'klik hier om je aan te melden' in het spel, maar wat je het beste kunt doen is missies doen voor The Gathering zodat je meewerkt aan het opbouwen van de invloed (influence). Je kunt missies voor The Gathering doen in HIP 87414 in het station Blaauw, of je kunt missies doen in Jambe (er zijn er nog niet veel). Momenteel is er een war zone in Jambe tussen The Gathering en Jambe-Purple-nogiets. Meevechten voor the Gathering natuurlijk als je eenmaal in een van de conflict zones zit. De precieze locaties van de conflict zones is de afgelopen week al een paar keer gewisseld, maar als je naar een planeet vliegt komen ze vanzelf tegen.

Ik ben hier wel vaak, maar ik ben zeker niet de leider!

Members only: Mijn CMDR id

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Even showen :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QtfwFM7.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eNQdIao.png
CMDR Executeur en ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
RobV schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:10:
[...]

Natuurlijk Peter, weest welkom!

Er is niet echt een 'klik hier om je aan te melden' in het spel, maar wat je het beste kunt doen is missies doen voor The Gathering zodat je meewerkt aan het opbouwen van de invloed (influence). Je kunt missies voor The Gathering doen in HIP 87414 in het station Blaauw, of je kunt missies doen in Jambe (er zijn er nog niet veel). Momenteel is er een war zone in Jambe tussen The Gathering en Jambe-Purple-nogiets. Meevechten voor the Gathering natuurlijk als je eenmaal in een van de conflict zones zit. De precieze locaties van de conflict zones is de afgelopen week al een paar keer gewisseld, maar als je naar een planeet vliegt komen ze vanzelf tegen.

Ik ben hier wel vaak, maar ik ben zeker niet de leider!

Members only: Mijn CMDR id
Thanks, thanks! Het afgelopen uurtje al een beetje meegeschoten in een low dens conflict zone in Jambe, toch een goed aantal scheepjes de vernielenis in geholpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
Ik was er ook, maar op een andere server of instance ofzo want ik heb jullie niet gezien (en jullie mij ook niet)
CMDR Dubbeldrank zag ik wel.
Toch even lekker wat purple ships opgeblazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
hmmzz ik kan geen conflict zone meer vinden in de buurt van grant dock??
enne blauw.... 140ly?! ik zoek f een paar leuke RES sites op denk ik
foutje dat geeft de galaxy map bij zoeken naar blaauw... maargoed ineens wel conflict zone gevonden dus ff kijken ;)

[ Voor 70% gewijzigd door base_ op 17-02-2016 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
*O* echt super gaaf dat iedereen zo aanhaakt, maakt het spel een stuk leuker vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Mee eens. Geeft wat meer het gevoel wat je bij EVE ook wel had. E:D wordt na verloop van tijd solo toch wel wat saai, nu lijkt het er op dat we ook echt wat aan het bereiken zijn..
Pagina: 1 ... 32 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.