[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Kan iemand me ook vertellen waar je de beste smuggling missies kan oppakken? Het binnenvliegen van een station zonder daarbij gescand te worden lukt aardig, maar ik kom nagenoeg geen interessante missies tegen.

Ik heb zojuist een missie voor 140k afgerond, maar verder kom ik vrij weinig tegen. Tips iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

17 Draconis
Aditi
Almagest
BD+22 4939
Canopus
Ceos
Exphiay
Fehu
HIP 74290
HIP 8396
LTT 9846
Quince
Robigo
Sothis
Takurua
Te Kaha

Dit zijn smokkel missies stations ;) (ook voor rank grinding)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Leutje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:10:
17 Draconis
Aditi
Almagest
BD+22 4939
Canopus
Ceos
Exphiay
Fehu
HIP 74290
HIP 8396
LTT 9846
Quince
Robigo
Sothis
Takurua
Te Kaha

Zit er ook een bepaalde logica achter, of is het een kwestie om naar één van deze stations te vliegen en random missies oppakken? Moet je een bepaalde route volgen, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik kreeg gisteren een missie aangeboden voor 2,2Mcr. Moest ik wel even 54 pirates omleggen 8)7

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ouch... helemaal naar Canopus gevlogen (30 jumps), waarbij ik ook nog eens een flink eind in supercruise moest vliegen, om tot de ontdekking te komen dat ook hier geen smokkel missies te vinden zijn...

Ik denk dat ik het toch maar bij bounty hunting houd, waar ik makkelijk 2-3mil per uur verdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
SparksNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:08:
Ouch... helemaal naar Canopus gevlogen (30 jumps), waarbij ik ook nog eens een flink eind in supercruise moest vliegen, om tot de ontdekking te komen dat ook hier geen smokkel missies te vinden zijn...

Ik denk dat ik het toch maar bij bounty hunting houd, waar ik makkelijk 2-3mil per uur verdien.
Ben daar ook net aan gekomen.. nu ff door vliegen.

Anders even naar exphiay geloof ik
Er ligt nog andere sterstelsel niet ver vandaan die ook op de lijst staat.

[ Voor 10% gewijzigd door captain_ghost op 25-01-2016 22:13 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
net mijn eerste 100k met bounty's gehaald .. woop :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

SparksNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:34:
[...]

Zit er ook een bepaalde logica achter, of is het een kwestie om naar één van deze stations te vliegen en random missies oppakken? Moet je een bepaalde route volgen, of?
Kies één station uit.
Verzamel de missies die naar hetzelfde station gaan (evt systeem)
Switch naar Solo
Switch naar Open
etc tot je cargo hull vol is.

Koop je ondertussen steeds in dmv alle donaties (Charity en Repair)

Hou rekening met:
- missies die niet gescand mogen worden
- missies die illegale cargo betreffen (interdiction en fines), outposts hebben geen stationscan dus die wil je het liefste
- reisafstanden van 300-350 LY en zorg dat je binnen de tijd van de missies over bent.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:29
daPet schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:40:
Ik kreeg gisteren een missie aangeboden voor 2,2Mcr. Moest ik wel even 54 pirates omleggen 8)7
Da's toch een bonus van 40k per schip :9

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
SparksNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:34:
[...]

Begin maar eens bij Robigo Mines (Robigo Systeem) en volg de stappen van Geebee:
GeeBee schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:25:
[...]

Kies één station uit.
Switch naar Solo
Switch naar Open
etc tot je cargo hull vol is.

Koop je ondertussen steeds in dmv alle donaties (Charity en Repair)

Hou rekening met:
- missies die niet gescand mogen worden
- missies die illegale cargo betreffen (interdiction en fines), outposts hebben geen stationscan dus die wil je het liefste
- reisafstanden van 300-350 LY en zorg dat je binnen de tijd van de missies over bent.
Aanvullend hierop:
- Je kunt ook nog een Private Group aanmaken, dan kun je switchen tussen Solo, Private Group en Open.
- Bullitin Board missions lijken vanzelf na 10minuten ook te updaten.
- De beschikbaarheid van missies is ook afhankelijk van je trade rank. Zelf ben ik Entrepreneur en kost het me vaak niet meer dan 10min om mijn Cargo hold vol te krijgen.
- Ik accept alleen missies wanneer de profit meer is dan 350.000-400.000 per ton.
- Missies zijn vaak geclusterd in één gebied op +- 350LY afstand wanneer je er meerdere aanneemt.
- Tip die ik al eerder noemde: check voor je vertrekt even het Security Niveau van de systemen waar je heen gaat op de System Map. Als je net begint is het fijn om niet meteen geinterdict te worden wanneer je na 15 jumps het systeem binnenkomt waar je moet zijn. Bij outposts heb ik nog nooit security gezien.
- Check wat filmpjes op Youtube om je wat bekend te maken met de manieren om scans te vermijden. Dit is hier een aardig voorbeeld van.
- Je wordt onderweg veel lastiggevallen door NPCs, Pirates en System Security, alsof ze ruiken dat je Cargo Hold vol zit, om die reden is het handig extra fuel tanks mee te nemen, zodat je niet of weinig hoeft te fuel scoopen en snel kunt jumpen naar het volgende systeem.

[ Voor 5% gewijzigd door F0kke op 26-01-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Het lijkt wel of ze iets gedaan hebben aan de gameplay. Vorige week kreeg ik om de haverklap NPC rammers tegen mij aan en nu heb ik regelmatig een bounty te pakken omdat ik op iemand met 'wanted' status begin te schieten, waardoor ook *ik* de sjaak ben. De enige oplossing is wapens wegstoppen en het systeem uit jumpen voor 10 minuten. Grmbl. :(

[ Voor 7% gewijzigd door RobV op 27-01-2016 18:40 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
Wat mij opviel was dat als ik op een target schiet voordat mijn scan compleet is en wanted toont, ik zowiezo een bounty krijg ook als hij wanted is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Klopt, don't shoot until status is confirmed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
*O* *O* *O*
We zitten in expansion state!!!
Dat betekend uitbreiding naar een 2de stelsel.

Kijk eens in Jambe ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Nico Klus op 27-01-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nico Klus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:55:
*O* *O* *O*

Kijk eens in Jambe ;)
Oh wow!!! Congrats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
base_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:30:
Wat mij opviel was dat als ik op een target schiet voordat mijn scan compleet is en wanted toont, ik zowiezo een bounty krijg ook als hij wanted is.
Als er links 'wanted' staat, is de scsn toch compleet of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Nou ik hoor ook bij de club hoor. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EEQnCNt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G1fkQnP.jpg
Blijf me verwonderen over de prachtige plaatjes die dit spel je voorschotelt.Nu eens kijken of ik rustig aan weer die kant op kan komen om te helpen met de expansion van ons systeem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Ik snap de game nog niet helemaal. Heb hem een aantal keer opgestart en de tutorial gespeeld. Maar ik moet er maar eens goed voor gaan zitten. Ik ben alleen een beetje bang dat ik het te langdradig ga vinden. ik hoor veel verhalen als "EuroTruck in space". En "lang vliegen zonder dat er ook maar iets gebeurd"? Hoe moet ik dezegame nou precies zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
base_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:30:
Ik heb dit ook meegemaakt, ik begreep ook niet wat ik verkeerd heb gedaan. De enige verklaring die ik heb is dat je een clean ship scant en deze wanted wordt geflagt omdat hij in een ander systeem wanted is. Begin je dan te schieten, dan zul je in het huidige systeem (waar hij niet wanted is) toch een crime begaan. Echter neem ik nooit de moeite clean ships met mijn KWS te scannen, dus ik gok toch op een bugje.

Kennelijk zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt.
jojoba007 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:34:
Ik snap de game nog niet helemaal. Heb hem een aantal keer opgestart en de tutorial gespeeld. Maar ik moet er maar eens goed voor gaan zitten. Ik ben alleen een beetje bang dat ik het te langdradig ga vinden. ik hoor veel verhalen als "EuroTruck in space". En "lang vliegen zonder dat er ook maar iets gebeurd"? Hoe moet ik dezegame nou precies zien?
Het mooie aan deze game vind ik dat je geen enkele significantie hebt in de wereld van Elite. Er is geen story line die je kunt volgen en er wordt je niet verteld wat je moet gaan doen. Vanaf het eerste moment dat je in je Sidewinder zit moet je het helemaal zelf uitzoeken en kiezen wat je wilt gaan doen. Je kunt gaan traden, bounty hunten, smokkelen, exploren of als piraat door het leven gaan. Ook met alleen combat kun je prima geld verdienen en je schip upgraden, mocht je toch wat meer opzoek zijn naar actie. Of het een game voor jou is zal je zelf moeten uitzoeken. Check anders eens wat reviews op Youtube, of bekijk wat tutorials (zoals deze).

[ Voor 42% gewijzigd door F0kke op 28-01-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Nico Klus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:55:
*O* *O* *O*

Kijk eens in Jambe ;)
Pc en console delen het zelfde universum, toch?

Dan ga ik misschien eens kijken om ook die kant op te komen.
Kijken of ik ook een steentje kan bijdragen.
Geen idee hoe precies, ben nog een vrij nieuwe speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
F0kke schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:42:
[...]

Ik heb dit ook meegemaakt, ik begreep ook niet wat ik verkeerd heb gedaan. De enige verklaring die ik heb is dat je een clean ship scant en deze wanted wordt geflagt omdat hij in een ander systeem wanted is. Begin je dan te schieten, dan zul je in het huidige systeem (waar hij niet wanted is) toch een crime begaan. Echter neem ik nooit de moeite clean ships met mijn KWS te scannen, dus ik gok toch op een bugje.

Kennelijk zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt.
Echter heb ik geen KWS, dus de enige wanted state die ik zie is de state in het huidige systeem. de scan waar ik het over heb is de standaard scan die je krijgt als je het target een paar seconden in focus hebt.

Om even terug te komen op je link met 'er zijn meer mensen'. Nee hoor, C'est moi. 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
RobV schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:06:
[...]

Echter heb ik geen KWS, dus de enige wanted state die ik zie is de state in het huidige systeem. de scan waar ik het over heb is de standaard scan die je krijgt als je het target een paar seconden in focus hebt.

Om even terug te komen op je link met 'er zijn meer mensen'. Nee hoor, C'est moi. 8)7 O-)
Dat is ook een grap zeg :D. Ik ben momenteel aan het exploren, dus het duurt waarschijnlijk nog even voordat ik weer ga bountyhunten en het kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:10:
17 Draconis
Aditi
Almagest
BD+22 4939
Canopus
Ceos
Exphiay
Fehu
HIP 74290
HIP 8396
LTT 9846
Quince
Robigo
Sothis
Takurua
Te Kaha

Ik heb begrepen dat je Robigo kunt schrappen. Dat is in handen gekomen van een Imperial player faction en heeft dus lang zoveel lonende missies niet meer als voorheen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
SnoeiKoei schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:56:
[...]

Ik heb begrepen dat je Robigo kunt schrappen. Dat is in handen gekomen van een Imperial player faction en heeft dus lang zoveel lonende missies niet meer als voorheen.
In hetzelfde draadje lees ik dit:
Quote Originally Posted by X-Terminator View Post
'Is there still Shadow Delivery Slaves Missions paying 1 to 5 million?'
Yep, both the old factions are still there plus the new one.
En dit:
I honestly can't see an issue? Station is still giving out High Value missions, in fact more it seems. Some missions are for the Empire, so that suits the rank chasers, as an out and out smuggler/Trader, what difference does the name above the door mean......If the Imperials bring more to the station, I'll help them spread it around the Galaxy a bit!......(For a fee of course )
Misschien toch nog een prima plek voor Smuggling missies? Of heb jij zelf ook al mindere ervaringen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

F0kke schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:09:
[...]

[...]

En dit:

[...]

Misschien toch nog een prima plek voor Smuggling missies? Of heb jij zelf ook al mindere ervaringen daar?
Oh, dat lijkt bij nader inzien toch mee te vallen. Ik ging voornamelijk af op informatie uit dat en dit topic maar inmiddels wordt er inderdaad gemeld dat het aantal missies niet minder lijkt dan ervoor, sterker nog: je kunt nu voor 2 factions tegelijk smugglen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

F0kke schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:09:
[...]

[...]

En dit:

[...]

Ik heb zoveel geld dat ik me voorlopig niet hoef te mengen met smokkel missies :P Ik zou het op dit moment ook echt niet weten.

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Define(zoveel geld) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zit momenteel op een schamele 155 miljoen credits. Eigenlijk was ik van plan door te sparen voor een Exploraconda maar ik geloof dat ik daar vanaf zie en in plaats daarvan een leuke Python ga kopen als all-purpose ship. Beetje missies vliegen, smokkelen, beetje combat. Als pure fighter houd ik mijn Vulture er bij en voor exploration houd ik mijn Asp dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Misschien moet je juist voor Imp. cutter gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

captain_ghost schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:21:
Misschien moet je juist voor Imp. cutter gaan..
Pfff daar ben ik iets te Federal voor -O-

Mijn mening over de Imperial ships? Ze zien eruit alsof er een fruitig logo op zou moeten staan, alsof ze incompatible zijn met de rest van het heelal, alsof je ze moet jailbreaken om er iets illegaals mee te kunnen doen… Overpriced en niet persé beter. Arty farty fanboi-shizzle.

/rant.

De Python daarentegen… :9~ O+ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Het ligt misschien aan mij, maar ik vind HIP 87414 niet echt een toplocatie. Ik merk dat ik meestal 100ly verderop zit om missies te doen of rank te stijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb bijna 70 miljoen bijeengehaald met bountyhunten voor the Gathering, maar verder dan dat zie ik niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
jojoba007 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:34:
Ik heb hetzelfde probleem. Je word echt in het diepe gegooid.
Heb al bijna 2/3 uur aan tutorials gekeken, maar ik heb nog steeds geen idee waar te beginnen.
Eigenlijk vlieg ik maar gewoon ergens heen zonder een idee te hebben wat ik daar ga doen :')

Ik heb sinds deze week een flight stick, en ben ook bezig met DSC World. Beide zijn 2 zeer diepe games wat veel vrije tijd van je vraagt. Dus het is denk ik beter om me even op een van deze 2 spellen te richten.

Speelt iedereen op dezelfde server? Want ik kan ook nergens een server joinen. Wat nou als ik met een maat wil spelen, of met iemand van tweakers?

Denk dat ik vanmiddag nog maar eens op mijn gemak een tutorial moet gaan kijken, en er even de tijd voor moet nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GluonC schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:28:
Speelt iedereen op dezelfde server? Want ik kan ook nergens een server joinen. Wat nou als ik met een maat wil spelen, of met iemand van tweakers?
Je kiest geen server, er wordt er een toegewezen. Daarbij wordt o.a. rekening gehouden met je friend list zodat je indien mogelijk in dezelfde instances als zij terecht komt.

Als je met vrienden wil spelen volstaat het om beiden in "Open" te spelen (maar dan kom je naast je vrienden ook andere spelers tegen) of in "Private Group" (even een groep aanmaken en je vrienden ervoor uitnodigen). In Private Group zijn je vrienden de enige andere spelers die je tegenkomt.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-01-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Dikke 300 miljoen in mijn A klasse python 8)
En nee geen intresse in de slowaconda of cutter... of whatever :P dus ik kan doen wat ik wil.

Eergisteren nog een paar duitsers in marakar (geloof dat het zo heet) even getreitert :P Dit is een clan die eerst schiet en dan vragen stelt. Dat gaat dan niet omdat ik net het station naar binnen vloog. Dan zitten ze allemaal buiten te wachten en te dreigen.. en ik zit daar maar te grappen :P Uit eindelijk gingen ze weg (maar ik ben ook niet dom) en ik vloog 5 minuten daarna naar buiten en meteen de andere kant op.
Ik was op tijd.. maar dan ook net op tijd! Heb een heerlijke 2 uur gehad toen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou, ik hoor nu ook bij de Python Owner Club *O*

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4YToMzixHKBLuq8Ki9TVsRJT/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3XHJKdOFrxhYZBiFxpd6Gc6K/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-01-2016 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SnoeiKoei schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:51:
Nou, ik hoor nu ook bij de Python Owner Club *O*

[afbeelding]

[afbeelding]
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Thanks! Hopelijk zijn de serverproblemen snel opgelost, ik wil in m'n Python vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
Kennen jullie deze? Voor wie zijn HUD ann wil passen.
Elite: Dangerous HUD colour theme editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Heeft iemand een goeie plek voor bounty hunting. in Empire gebieden!

[ Voor 17% gewijzigd door captain_ghost op 30-01-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

@Snoeikoei ziet er goed uit, ik ben ook druk aan het sparen. Hoe ziet jou build eruit?

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Patje040175 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:47:
@Snoeikoei ziet er goed uit, ik ben ook druk aan het sparen. Hoe ziet jou build eruit?
Inmiddels 6A thrusters en shield gekocht, dus nu is 'ie voorlopig af. Dit is m'n build:

--=> Klikkie <=--

All purpose build maar kan flink van zich af bijten :) Heb er al een tijdje high res mee gefarmd en dat gaat lekker vlot.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-01-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb de afgelopen dagen met een BiWeave shield op mijn Python gevlogen en dat doet 'ie best goed. Ja hij is minder sterk maar regenereert wel 2x zo snel en dat is toch ook wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
captain_ghost schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:13:
HIP 20277. ALD exploited system met alle soorten RES sites en een station heel dichtbij om te repairen, refuelen,...

Ik heb ED tijdens de vorige sales gekocht voor 13 euro en inmiddels veel uren geklopt. Heb 60 miljoen credits ongeveer. Ik zou Horizons ook willen, maar 40 euro (met de korting) vind ik te veel voor wat Horizons aanbiedt. Toch nog maar even wachten tot er wat meer content aan toegevoegd wordt. Ik smokkel nog wel even verder met mijn Asp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 00:30
horizons is het momenteel totaal niet waard. Het enige wat je momenteel extra kan is op planeten landen, en de surface missions doen, and thats it.

Ook wat er in vooruitzicht word aangeboden is niet veel soeps, multicrew en character generator, mja, boeien.

ik zou anders gewoon wachten op 3.0, goeie kans is dat ze de Horizons content dan inschuiven bij de basegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Dat is waar. Dan kan ik mijn geld beter investeren in een hotas denk ik :) Deze ziet er wel goed uit denk ik: pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Linus_BE schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:25:
Dat is waar. Dan kan ik mijn geld beter investeren in een hotas denk ik :) Deze ziet er wel goed uit denk ik: pricewatch: Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart
Heb ik ook en geen seconde spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
peschinl schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:11:
horizons is het momenteel totaal niet waard. Het enige wat je momenteel extra kan is op planeten landen, en de surface missions doen, and thats it.

Ook wat er in vooruitzicht word aangeboden is niet veel soeps, multicrew en character generator, mja, boeien.

ik zou anders gewoon wachten op 3.0, goeie kans is dat ze de Horizons content dan inschuiven bij de basegame.
Wel grappig. een paar maanden voor de release van 2.0 zei iedereen hetzelfde: "Wacht nog even met kopen van de game op Horizons."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Rudolf schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Wel grappig. een paar maanden voor de release van 2.0 zei iedereen hetzelfde: "Wacht nog even met kopen van de game op Horizons."
Het is eigenlijk niet grappig, maar diep triest. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verandering in het rangen systeem? Ik was gisteren aan het spelen om een hoger rang te krijgen bij in dit geval de federatie en het viel mij op dat je naast je 'friendly' status ook je rang progressie in een balk ziet.

Dit is kennelijk ook veranderd? Zijn er nog specifieke systemen waar je eerder Keizerlijke en Federale progressie missies krijgt of maakt dit niets meer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Gende (Balunius hub.. ofzoiets). Daar zit ik zelf.
Zeta horologii (May Port) kan ook. RES zit +/- 2ls van een station af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

peschinl schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:11:

Ik hoop niet dat ze content gaan inschuiven. Zou wel mooi zijn voor niet-Horizon-kopers, maar dat zou ik echt een n**istreek vinden voor de wel-H-kopers (nee, heb zelf geen H). Daarmee degradeer je een seizoen tot "early access".

Planetary landing en surface missions zijn "meer van hetzelfde" en multicrew en character generation is leuk voor de gein, maar niet spel-vernieuwend te noemen. Het voegt weinig spel-elementen toe.
Wat wel nieuwe spelvormen met zich meebrengt: Ship launched fighters (taxi-bedrijf beginnen voor small vessels ;) ), maar vooral Looting and crafting vind ik een aanwinst waarmee je bv onboard je eigen ammo kunt fabriceren. Maar om voor alleen L&C Horizons te kopen, nou nee..

[ Voor 7% gewijzigd door GeeBee op 01-02-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
"SOL SYSTEM PERMIT" ontvangen!

Ik gaat eens kijken (op z'n rotterdams)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Als je horizons hebt... veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
RobV schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:33:

Maar stel je er niet teveel van voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:12:
Als je horizons hebt... veel plezier :)
celshof schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:23:
[...]
Maar stel je er niet teveel van voor.
Niet echt spectaculair inderdaad, maar wel gewoon grappig om je eigen planeet te zien. Het viel mij op dat de kaart van Europa in elk geval redelijk 'adjusted' is voor het hogere waterpijl (Noord/Zuid Holland staat vrijwel helemaal blank):

(klik voor highres)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d1OFhN4h.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Gratis paintjob op te halen :)

https://community.elitedangerous.com/promotions/paxsouth2016

Het is voor een Eagle en is beschikbaar bij de release van 2.1

[ Voor 25% gewijzigd door daPet op 02-02-2016 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
daPet schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:31:
Gratis paintjob op te halen :)

https://community.elitedangerous.com/promotions/paxsouth2016

Het is voor een Eagle en is beschikbaar bij de release van 2.1
Bedankt voor de tip! d:)b

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Welk systeem in de buurt van HIP 87414 heeft de spullen om mijn Vulture op te tuigen? Deze powerplant is echt slecht. Ik zoek een A4 want met wat ik nu kan kopen gebruik ik veel te veel power

Alvast bedankt,

[ Voor 25% gewijzigd door RobV op 03-02-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier kan je het makkelijk vinden:

https://eddb.io/station?m=905&i=1&r=8767

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Dom van mij 8)7 8)7

Ik had eddb.io zelfs open staan, maar zag de functie niet. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
Adit, Lewis port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Gelukt! Ik moest 11x jumpen van hip naar Adit vanwege een matige FSD maar heb nu een mooie A-klasse Vulture. Op weg naar Pardis voor finishing touches :)

Leuk shoppen zo met 85 miljoen :)

Edit: leuk hoe een c3 beam laser als Een heet mes door de boter gaat op een Sidewinder :9

[ Voor 19% gewijzigd door RobV op 03-02-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Ik heb ook al veel plezier beleefd met mijn vulture. Ik wissel regelmatig af met 2 x pulse laser en pulse met frag cannon. Het nadeel van het frag cannon is dat er maar 90 ladingen inzitten en je dus veel moet reloaden. De schade is natuurlijk wel geweldig. Verder heb ik alles A rated buiten sensors en life support met 5A shield generator en 4A SCB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik had een Vulture maar die heb ik ingeruild toen ik mijn Python kocht en ik heb hem nog geen seconde gemist. Als ik al een keer een pure fighter erbij ga kopen wordt dat denk ik een FAS of een FDL. Vulture was leuk maar ben ik wel op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Ik ben ook van plan om een FAS te kopen. Heb inmiddels bijna 100 mil in totaal, maar ik wil mijn Asp niet verkopen omdat ik af en toe nog eens smokkel. Een A-rated FAS kan wel meer dan 100 mil kosten dus best nog even sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SnoeiKoei schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:27:
Ik had een Vulture maar die heb ik ingeruild toen ik mijn Python kocht en ik heb hem nog geen seconde gemist. Als ik al een keer een pure fighter erbij ga kopen wordt dat denk ik een FAS of een FDL. Vulture was leuk maar ben ik wel op uitgekeken.
Ik heb al een Python maar ik wilde weer eventjes lekker basic bountyhunten zonder mij druk te maken over de (inmiddels) 7 miljoen insurance. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
Op Jambe compromised nav beacon kan je prima bounty hunten, en je bent er sneller dan op de RES op hip87414 a9 en a10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nico Klus schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:24:
[...]

Op Jambe compromised nav beacon kan je prima bounty hunten, en je bent er sneller dan op de RES op hip87414 a9 en a10
Onderweg!

UPDATE: Jambe compromised is inderdaad een leuke BH plek. Je kunt docken bij een outpost op +/-900ls, maar je kunt natuurlijk ook jumpen naar HIP 87414 voor een +/-350ls repair, want de outpost zelf heeft niet veel te bieden helaas.

[ Voor 31% gewijzigd door RobV op 04-02-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Horizons wordt veranderd naar een season pass DLC voor Elite op steam en de prijs wordt 32 euro:

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=230150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
RobV schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:28:
[...]

Onderweg!

UPDATE: Jambe compromised is inderdaad een leuke BH plek. Je kunt docken bij een outpost op +/-900ls, maar je kunt natuurlijk ook jumpen naar HIP 87414 voor een +/-350ls repair, want de outpost zelf heeft niet veel te bieden helaas.
Bolg heeft ook een compromised nav becon.
Station met alles er op aan vrij dicht bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SpEcTeR schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:22:
[...]

Bolg heeft ook een compromised nav becon.
Station met alles er op aan vrij dicht bij.
Is dat ook ten gunste van The Gathering? Daar ging het mij een beetje om eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
RobV schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:27:
[...]

Is dat ook ten gunste van The Gathering? Daar ging het mij een beetje om eigenlijk.
Nooe, laat maar, niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
Is het mogelijk om Horizons via Steam te spelen als je oorspronkelijk ED via de ED-store hebt aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:56:
Is het mogelijk om Horizons via Steam te spelen als je oorspronkelijk ED via de ED-store hebt aangeschaft?
Als het goed is kun je via de Frontier store een steam key aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb vandaag vrachtwagen chauffeur gespeeld tussen LFT 37 en LTT 9795. LFT zit momenteel in een Community Goal. Ze willen graag zoveel mogelijk Water Purifiers hebben en daar betalen ze leuk voor. Tenminste, als je genoeg ton verzet. Om LFT 37 is inmiddels vrijwel geen purifier meer te vinden maar als je even verder zoekt kom je iets leuks tegen. Vanaf LFT 37 kun je heel aardig Imperial Slaves exporteren (in mijn geval naar LTT 9795). Met mijn 224T aan cargo kan ik daarmee 694.000cr winst per run maken. En dat terwjil de systemen binnen een enkele jump-range van elkaar liggen. Ik zit momenteel in de 25% groep voor het community goal; wellicht gaat dit een paar leuke centen ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:33:

Als je ook daadwerkelijk uit Rotterdam komt: daar ga ik waarschijnlijk over een jaartje werken.

*toetert met Anaconda* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 20:54:
[...]

Als je ook daadwerkelijk uit Rotterdam komt: daar ga ik waarschijnlijk over een jaartje werken.

*toetert met Anaconda* :)
Nee, ik ben geen Rotterdamer, woon nu in Rijswijk, maar sinds we (jaaaaaaaren geleden) Mike Boddé (YouTube: Mike Boddé - De Rotterdammert) op kantoor hebben vertoond spreken we nog steeds wel eens met een +t. De collega die wél in Rotterdam is opgegroeid kon er wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:39:
[...]

Nee, ik ben geen Rotterdamer, woon nu in Rijswijk, maar sinds we (jaaaaaaaren geleden) Mike Boddé (YouTube: Mike Boddé - De Rotterdammert) op kantoor hebben vertoond spreken we nog steeds wel eens met een +t. De collega die wél in Rotterdam is opgegroeid kon er wel om lachen.
Ah oke. Nou ik ben ook eens naar LFT 37 gegaan en wat afgegeven. Het is wel erg makkelijk om 1,6 mil te verdienen.

Volgende vracht: top 50%: 3,2 mil. Nou zo kom ik er wel _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door EliteGhost op 07-02-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:05:
[...]

Ah oke. Nou ik ben ook eens naar LFT 37 gegaan en wat afgegeven. Het is wel erg makkelijk om 1,6 mil te verdienen.

Volgende vracht: top 50%: 3,2 mil. Nou zo kom ik er wel _/-\o_
Ik zit al in de top 25% geloof ik, ongeveer 2000t verscheept inmiddels O-)

[ Voor 5% gewijzigd door RobV op 07-02-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:26:
[...]

Ik zit al in de top 25% geloof ik O-)
''Check 6, because I'm coming'' 8)
Heb die type 9 en kan 480 ton per keer verschepen. 2 rondes gehad dus 960 ton tot nu toe.

Waar haal jij je water purifiers vandaan?

[ Voor 25% gewijzigd door EliteGhost op 07-02-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:29:
[...]

''Check 6, because I'm coming'' 8)
Heb die type 9 en kan 480 ton per keer verschepen. 2 rondes gehad dus 920 ton tot nu toe.

Waar haal jij je water purifiers vandaan?
Iets van 13ly verderop. Ergens waar ze ook graag Imperial Slaves willen hebben. Helaas verdwijnen de voorraden in de omgeving van LFT 37 als sneeuw voor de zon.

Craphola, ik ga ook even een type 9 regelen...

EDIT: Ik heb de credits nog niet voor een Type 9... :(

[ Voor 5% gewijzigd door RobV op 07-02-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Iets van 13ly verderop. Ergens waar ze ook graag Imperial Slaves willen hebben. Helaas verdwijnen de voorraden in de omgeving van LFT 37 als sneeuw voor de zon.

Craphola, ik ga ook even een type 9 regelen...

EDIT: Ik heb de credits nog niet voor een Type 9... :(
Oke, lekker: 200 credit bounty added for rekless flying.
6000 credit bounty added for the murder of a security vessel.

Wacht.. WAT!?
*eject, eject*
Shit.

5 miljoen kwijt :(
Om nog maar niet te spreken over de 500.000k bounty die ik nog kon innen.

Zo te zien kan ik geen purifiers uit LTT 9795 halen: kan niet op het kleine platform landen en het grote station heeft geen voorraad.
Fuelscoop uit de Type 9 gehaald, kan nu 496 ton verschepen.

[ Voor 18% gewijzigd door EliteGhost op 07-02-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Purifiers lijken idd opgedroogd daar. Nu onderweg naar BPM 45047. Helaas 8000ls van de ster af.

Sorry voor je verlies.. Crap, hoe doe je het.

[ Voor 20% gewijzigd door RobV op 07-02-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Op de site van ome Tom een fraai overzicht van de komende updates binnen Horizon:

2.1: Engineers
Wanneer: Voorjaar 2016
Inhoud: Expanded mission system en Looting & Crafting
Mijn mening: Leuke update, misschien zelfs wel voldoende reden om H te kopen.

Expanded mission system:
Instead of just picking a mission from a list, you’ll also see the face, name and status of the non-playable character (NPC) who is giving you the mission. As your overall rankings and status rise or fall for various factions, the way you are treated when you take on various missions will also change. You might meet high-ranking officials or a lowly minion depending on your reputation with certain factions.

“The mission contacts will also remember if they’ve dealt with you before. As well as providing consistency, the contacts are the conduit for gaining missions and seeing the effects they have. So they will inform you if the minor faction has entered a particular state, or [if] a state is incoming. There will also be much smarter selection of missions that tie in with the current state of affairs, [and] there will be more details on this as part of the progression and variety goals.”
2.2 Guardians
Wanneer: Zomer 2016
Inhoud: Ship-launched fighters
Mijn mening: Leuke toevoeging, misschien samen met 2.1 reden om H te kopen.

2.3 Commanders
Wanneer: Herfst 2016
Inhoud: Commander Creator en multi-player crew
Mijn mening: Avatars zit ik niet op te wachten (ik verwacht tevens een explosie aan in-game buys zoals uniformen, medailles en overige decoraties), multi-player crew voegt wel wat gameplay toe denk ik.

2.4 Nog onduidelijk
Wanneer: Winter 2016
Inhoud: Onbekend

[ Voor 37% gewijzigd door GeeBee op 07-02-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Nu online
Die engineers update zit ik al meer dan een jaar op te wachten en eigenlijk vind ik dat deze ook voor de vanilla ED beschikbaar zou moeten komen. Blij dat de missies meer inhoud gaan krijgen en ik denk dat dit er ook toe leidt dat ik mijn joystick weer eens wat vaker ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

celshof schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:16:
Die engineers update zit ik al meer dan een jaar op te wachten en eigenlijk vind ik dat deze ook voor de vanilla ED beschikbaar zou moeten komen.
Dat gebeurt iig niet, er is gezegd dat de engineers verspreid over verschillende planeten zullen zitten. Horizons-only dus.

Voor de rest van de updates is dat maar de vraag nog. Zou best kunnen dat bv fighters ook op vanilla ED werken. In de beschrijvingen van verschillende schepen stond ook in vanilla ED (bv Anaconda) en de 1.5 beta (bv Keelback) al dat er een fighter bay in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:21:
[...]

Dat gebeurt iig niet, er is gezegd dat de engineers verspreid over verschillende planeten zullen zitten. Horizons-only dus.

Voor de rest van de updates is dat maar de vraag nog. Zou best kunnen dat bv fighters ook op vanilla ED werken. In de beschrijvingen van verschillende schepen stond ook in vanilla ED (bv Anaconda) en de 1.5 beta (bv Keelback) al dat er een fighter bay in zat.
Persoonlijk heb ik er geen last van, want ik krijg alle updates er bij, maar ze zullen toch wel niet alleen de planet-based missies aanpakken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

celshof schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:27:
[...]

Persoonlijk heb ik er geen last van, want ik krijg alle updates er bij, maar ze zullen toch wel niet alleen de planet-based missies aanpakken? :?
Nee, het hele missiesysteem gaat op de schop maar engineers zijn planet based. Engineers en missions gaan beide gebruik maken van een soort avatarsysteem (gezichten), verder hebben ze helemaal niks met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RobV schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:12:
Purifiers lijken idd opgedroogd daar. Nu onderweg naar BPM 45047. Helaas 8000ls van de ster af.

Sorry voor je verlies.. Crap, hoe doe je het.
Ga dan naar daramo. https://eddb.io/trade/commodity
ik kom ook eraan.. maar eerst even smokkel goed afleveren

[ Voor 13% gewijzigd door captain_ghost op 07-02-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:06:
[...]

Ga dan naar daramo. https://eddb.io/trade/commodity
ik kom ook eraan.. maar eerst even smokkel goed afleveren
Helaas kan ik daar geen winst maken met een dikke roundtrip, ik haal nu 400k per runbinnen, bovenop de CG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
RobV schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:47:
[...]

Helaas kan ik daar geen winst maken met een dikke roundtrip, ik haal nu 400k per runbinnen, bovenop de CG.
Ik zie dat LFT 37 een federaal gebied is... Dus vol met eikels die mij willen hebben... omdat ik andere fractie lid ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:59:
[...]

Ik zie dat LFT 37 een federaal gebied is... Dus vol met eikels die mij willen hebben... omdat ik andere fractie lid ben
Ah dat verklaart je sterfgeval. :9

Andere ghost...

Update: inmiddels zijn ook de imperial slaves op... ;(

[ Voor 12% gewijzigd door RobV op 07-02-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Wist niet dat ISIS terroristen hun eigen sterrenstelsel heeft. Die heette ISIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:23:
Wist niet dat ISIS terroristen hun eigen sterrenstelsel heeft. Die heette ISIS
Isis is al wat ouder dan die gestoorde gasten: Wikipedia: Isis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Vanmiddag vlak voor het eten niet goed opgelet en zonder fuel komen zitten.
Zojuist gered door de Fuel Rats. Geweldige community _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
captain_ghost schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:59:
[...]

System security raakt je niet aan. Alleen als je zelf iets uithaalt. Dus je kan er gewoon naartoe. Pas wel op met menselijke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
De community goal in LFT 37 is afgelopen. Ik zat vanmiddag nog in de top 10% maar op het laatste moment viel ik helaas terug naar top 25. Los van de 14 miljoen die ik verdiend heb met het sluizen van Imperial Slaves kreeg ik er nog eens 10.8 miljoen bovenop voor de pakweg 5000t water purifiers. Met andere woorden een productief weekje pendelen ;)

Kanniewachten op de Anaconda O-)

[ Voor 4% gewijzigd door RobV op 08-02-2016 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Er zijn twee Tobii EyeX controllers te winnen, kijk even naar deze video. TL:DR, post je twee mooiste screenshots op twitter en maak kans op een eye tracker.

Trouwens is deze gosert een prima informatiebron betreft E:D (daar had ik de eagle skin van), heeft imo een prettige stem en accent. Obsidian Orbital in Maia is zelfs naar hem vernoemt door FD. Bekijk zijn stream eens :)
YouTube: ObsidianAnt

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 09-02-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Komt dat even goed uit. Ik ben namelijk bezig met het hacken van headtracker. Ik heb voor $6 een PS3 Eye camera gekocht heb wat IR leds besteld op AliExpress. Door de PS3 camera te hacken (IR filter eruit) kan je een geheel niet onaardig headtracker bouwen.

Ik heb al geprobeerd om een EDTracker (http://edtracker.org.uk) te maken maar ik ben niet helemaal tevreden over de stabiliteit van het signaal. Kennelijk is de trafo van het lift of the CV installatie hier in de flat funest voor alles dat met magnetische velden werkt. Met IR sensing zou dat rock solid moeten zijn. Het lijkt mij de moeite waarde dat uit te proberen voor een paar tientjes. https://forums.frontier.c...556&viewfull=1#post551556

Pagina: 1 ... 31 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.