Begin maar eens bij Robigo Mines (Robigo Systeem) en volg de stappen van Geebee:
GeeBee schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:25:
[...]
Kies één station uit.
Verzamel de missies die naar hetzelfde station gaan (evt systeem)
Switch naar Solo
Switch naar Open
etc tot je cargo hull vol is.
Koop je ondertussen steeds in dmv alle donaties (Charity en Repair)
Hou rekening met:
- missies die niet gescand mogen worden
- missies die illegale cargo betreffen (interdiction en fines), outposts hebben geen stationscan dus die wil je het liefste
- reisafstanden van 300-350 LY en zorg dat je binnen de tijd van de missies over bent.
Aanvullend hierop:
- Je kunt ook nog een Private Group aanmaken, dan kun je switchen tussen Solo, Private Group en Open.
- Bullitin Board missions lijken vanzelf na 10minuten ook te updaten.
- De beschikbaarheid van missies is ook afhankelijk van je trade rank. Zelf ben ik Entrepreneur en kost het me vaak niet meer dan 10min om mijn Cargo hold vol te krijgen.
- Ik accept alleen missies wanneer de profit meer is dan 350.000-400.000 per ton.
- Missies zijn vaak geclusterd in één gebied op +- 350LY afstand wanneer je er meerdere aanneemt.
- Tip die ik al eerder noemde: check voor je vertrekt even het Security Niveau van de systemen waar je heen gaat op de System Map. Als je net begint is het fijn om niet meteen geinterdict te worden wanneer je na 15 jumps het systeem binnenkomt waar je moet zijn. Bij outposts heb ik nog nooit security gezien.
- Check wat filmpjes op Youtube om je wat bekend te maken met de manieren om scans te vermijden.
Dit is hier een aardig voorbeeld van.
- Je wordt onderweg veel lastiggevallen door NPCs, Pirates en System Security, alsof ze ruiken dat je Cargo Hold vol zit, om die reden is het handig extra fuel tanks mee te nemen, zodat je niet of weinig hoeft te fuel scoopen en snel kunt jumpen naar het volgende systeem.
[
Voor 5% gewijzigd door
F0kke op 26-01-2016 08:36
]