RobV schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:06:
Ik merk dat uitleg maar een deel is. Er is zo veel om rekening mee te houden met de Robigo runs. Voor sommigen logisch, voor mij te veel tegelijk. Zo moet je meerdere missies meepakken, rekening houden met scoopen (om de 390ly te overbruggen, er zit een hele grote groep non-scoopable sterren halverwege), docking, plannen, etc. etc. T'is niet zo eenvoudig als sommigen doen denken.
Probeer het anders eens op Fehu. 2 stations op hele kleine afstand van elkaar (voor het stacken van missies)
Koop kleine hoeveelheden slaven in. zeg 2 voor 2 miljoen ofzo
Neem een aardige fuel scoop mee. geniet trouwens van het ene station. Leuke palmbomen

Scoop zoveel mogelijk waneer het kan. Bij naderend onheil, niet nadenken maar meteen weer vertrekken.
ALTIJD! docken waar je ook bent ivm scans.
Je word hoe dan ook geinterdict (dicked

) Altijd toegeven en als je los bent en de tegenstander zien meteen weer weg vliegen met full boost.
Neem geen wapens mee. Wapens maken je schip toch ff trager
Neem geen schild mee. Ook al kan je bij het landen kleine kosten oplopen ivm schade.
krijg je niet genoeg missies? Maar je hebt er al 2? Gewoon je werk doen en gaan! Hoe langer je heen en weer blijft vliegen des te groter de kans is dat je gepakt word.
Heb je meerdere missies? Altijd eerst de meest waardevolle missie afsluiten. daarna de een na grootste... je kent het wel.
Het is dat ik nu 15 LY ver ben anders had ik het je graag geleerd
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT