[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.045 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
RobV schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:47:
[...]
update: de 32t fuel zal ik wel weer uit-configureren als ik bij Robigo in de buurt ben, maar nu voor de grote trip is het wel handig.
Volgens mij zit er niet veel in de buurt van Robigo waar je e.e.a. kan outfitten :S
En wat betreft scoopen: voor die smokkelmissies ga ik niet tanken en 32t is volgens mij niet genoeg voor 19 jumps/280ly, ikzelf doe die met een 4B scoop geloof ik (294 rate), dan is de tank binnen een paar seconden weer vol na een jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik merk dat uitleg maar een deel is. Er is zo veel om rekening mee te houden met de Robigo runs. Voor sommigen logisch, voor mij te veel tegelijk. Zo moet je meerdere missies meepakken, rekening houden met scoopen (om de 390ly te overbruggen, er zit een hele grote groep non-scoopable sterren halverwege), docking, plannen, etc. etc. T'is niet zo eenvoudig als sommigen doen denken.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:41:
Is er ook een andere manier dan missies om rang te krijgen voor federal?
Volgens mij kan je op "17 Draconis" nog veel donation missies doen voor de feds, moet je voor de zekerheid maar even checken op locatie.

Edit: Hoppa, 23% marquis, het begin is er

[ Voor 8% gewijzigd door Drumatiko op 14-03-2016 20:44 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:06:
Ik merk dat uitleg maar een deel is. Er is zo veel om rekening mee te houden met de Robigo runs. Voor sommigen logisch, voor mij te veel tegelijk. Zo moet je meerdere missies meepakken, rekening houden met scoopen (om de 390ly te overbruggen, er zit een hele grote groep non-scoopable sterren halverwege), docking, plannen, etc. etc. T'is niet zo eenvoudig als sommigen doen denken.
Probeer het anders eens op Fehu. 2 stations op hele kleine afstand van elkaar (voor het stacken van missies)
Koop kleine hoeveelheden slaven in. zeg 2 voor 2 miljoen ofzo
Neem een aardige fuel scoop mee. geniet trouwens van het ene station. Leuke palmbomen :D
Scoop zoveel mogelijk waneer het kan. Bij naderend onheil, niet nadenken maar meteen weer vertrekken.
ALTIJD! docken waar je ook bent ivm scans.
Je word hoe dan ook geinterdict (dicked :P) Altijd toegeven en als je los bent en de tegenstander zien meteen weer weg vliegen met full boost.
Neem geen wapens mee. Wapens maken je schip toch ff trager
Neem geen schild mee. Ook al kan je bij het landen kleine kosten oplopen ivm schade.
krijg je niet genoeg missies? Maar je hebt er al 2? Gewoon je werk doen en gaan! Hoe langer je heen en weer blijft vliegen des te groter de kans is dat je gepakt word.
Heb je meerdere missies? Altijd eerst de meest waardevolle missie afsluiten. daarna de een na grootste... je kent het wel.
Het is dat ik nu 15 LY ver ben anders had ik het je graag geleerd ;)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
"If you got it right the first time, it wasn't a challenge in the first place"

--RobV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Maar ff vergelijkingstabelletje gemaakt voor FdL vs FAS:

SchipFer-de-LanceFederal Assault Ship
Wendbaarheid66
Reguliere snelheid (m/s) (max)260 (302)210 (244)
Boost snelheid (m/s) (max)350 (406)350 (406)
Pantser (max 1)405 (2138)540 (2800)
Schild (max 2)(MJ)300 (1029)200 (383)
Maximale jump (LY)20,9423,39
Maximale lading (ton)7096
Hardpoints1x Huge, 4x Medium2x Large, 2x Medium
Damage per second 31614
Utility mounts64
Kale aanschaf (MCr)51,719,8

Conclusie:
Op basis van de getallen wint de FdL (op de bepantsering na) het op alle punten die voor combat belangrijk zijn van de FAS. Maar ja, daar betaal je dan ook voor...

1) Op basis van Militairy Grade Composite en maximale Hull Reinforcement Packages
2) Op basis van A-rated Power Plant en Power Distributor maximaal aantal Shield Boosters
3) Op basis van Gimballed Pulse Lasers
Bron: http://coriolis.io

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
+24mil. Welterustren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteravond toch maar besloten eerst even goed te sparen voordat ik mezelf richting de federation ga gooien.
Dacht als ik rond de 300 mil heb, dat ik dan als ik de juiste rang heb ik gelijk iets goeds kan neerzetten.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:10:
Gisteravond toch maar besloten eerst even goed te sparen voordat ik mezelf richting de federation ga gooien.
Dacht als ik rond de 300 mil heb, dat ik dan als ik de juiste rang heb ik gelijk iets goeds kan neerzetten.
In Tun donatie missies spammen :p daardoor ben ik nu luitenant bij de federatie. Ik laat ED een poosje liggen. Veel andere dingen aan m'n hoofd en moet volgende week waarschijnlijk de hele week in groningen zijn voor me werk ;w wellicht dat ik zelf nog even naar Tun ga. Toch niet genoeg centen voor de Cutter zonder dat ik m'n Conda op moet breken en dat is zonde. 150 miljoen op zak, +/- 300 miljoen nodig voor dat ding.

[ Voor 14% gewijzigd door EliteGhost op 15-03-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:25:
[...]

In Tun donatie missies spammen :p daardoor ben ik nu luitenant bij de federatie. Ik laat ED een poosje liggen. Veel andere dingen aan m'n hoofd en moet volgende week waarschijnlijk de hele week in groningen zijn voor me werk ;w wellicht dat ik zelf nog even naar Tun ga. Toch niet genoeg centen voor de Cutter zonder dat ik m'n Conda op moet breken en dat is zonde. 150 miljoen op zak, +/- 300 miljoen nodig voor dat ding.
Ohhww, ahhww plicht roept :P

in Tun? Dus moet eerst daarnaar toe vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
19jumps niemand te zien. 18.000ls naar outpost niemand te zien, outpost niemand te zien.. Request docking: "scan detected", 8 missions failed.

Kutspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RobV schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:59:
19jumps niemand te zien. 18.000ls naar outpost niemand te zien, outpost niemand te zien.. Request docking: "scan detected", 8 missions failed.

Kutspel.
Je had met wat snelheid zelf erin moeten vliegen. Dan word je niet gescand. Dat doe ik ook als ik wanted ben en toch me bounty wil inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Je had met wat snelheid zelf erin moeten vliegen. Dan word je niet gescand. Dat doe ik ook als ik wanted ben en toch me bounty wil inleveren.
Dat gaat niet bij een outpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Was dat bij die militaire basis toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
base_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:00:
Was dat bij die militaire basis toevallig?
Hoe bedoelt u, 'die' basis?

Het was gewoon smokkelmissie naar een outpost: http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Outpost

[ Voor 10% gewijzigd door RobV op 15-03-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben in tientallen smokkelmissies echt nog nooit gescanned bij een Outpost. Vreemd.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Voxalizer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:53:
Ik ben in tientallen smokkelmissies echt nog nooit gescanned bij een Outpost. Vreemd.
Waarschijnlijk heeft de politie je gevolgd. Want politie is wellicht getipt over jouw smokkelwaar. Normaliteit zou politie je uit FSD halen.. maar je bent waarschijnlijk snel door naar outpost..

[ Voor 17% gewijzigd door captain_ghost op 15-03-2016 16:12 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:46:
[...]

Ohhww, ahhww plicht roept :P

in Tun? Dus moet eerst daarnaar toe vliegen.
Idee: Anaconda verpatsen, 10 minuten in een hoekje erom huilen ( ;w ), FDL kopen, naar Gende vliegen en daar uitrusten, iCutter kopen en uitrusten: handelen: WINST. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:28:
[...]

Idee: Anaconda verpatsen, 10 minuten in een hoekje erom huilen ( ;w ), FDL kopen, naar Gende vliegen en daar uitrusten, iCutter kopen en uitrusten: handelen: WINST. :9
Thats one way to do it!
Al hoewel...die anaconda....is een mooi dingetje! Maar die iCutter hehehe ken je toch ook wel als soort van Combat fighter maken? Kunnen we saampjes battlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
EliteGhost schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:28:
[...]

Conda als traden gebruiken.. tot je genoeg voor cutter als een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
captain_ghost schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:34:
[...]

Conda als traden gebruiken.. tot je genoeg voor cutter als een optie?
Al eens gedaan maar ben toch aan wat nieuws to :p Als ik van de Conda een handelsschip maak (dus zo licht mogelijk) hou ik weer meer dan genoeg geld over voor die Cutter.

Aanpassing: ik ga de Anaconda deels verkopen. Die powerplant levert 162 miljoen op. Als ik daar even een E klasse is zet en the thrusters van A naar B (van 51 miljoen maar 17 miljoen :p) houd ik ook genoeg over. Kan ik even niet bountyhunten maar dat maakt niet uit. Anders heb ik altijd nog me Vulture, iEagle en iCourier :p

[ Voor 30% gewijzigd door EliteGhost op 15-03-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:46:
[...]

Al eens gedaan maar ben toch aan wat nieuws to :p Als ik van de Conda een handelsschip maak (dus zo licht mogelijk) hou ik weer meer dan genoeg geld over voor die Cutter.

Aanpassing: ik ga de Anaconda deels verkopen. Die powerplant levert 162 miljoen op. Als ik daar even een E klasse is zet en the thrusters van A naar B (van 51 miljoen maar 17 miljoen :p) houd ik ook genoeg over. Kan ik even niet bountyhunten maar dat maakt niet uit. Anders heb ik altijd nog me Vulture, iEagle en iCourier :p
Come onnnnnnn wil weer eens samen ouderwets bounties doen! Of als je zin hebt mij door missies loodsen totdat ik de FAS kan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Arme RobV, je hebt erg veel pech zeg :(

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:37:
Arme RobV, je hebt erg veel pech zeg :(
Nou, he? ;w Maar ik zat te denken, misschien heeft het iets met mijn rank te maken? Combat: Master, Trade: Entrepreneur.. En aangezien de problemen eigenlijk alleen maar bestaan mij het afleveren op een outpost ga ik eens proberen om het tot brievenbus-stations te beperken; die krijg ik meestal wel voor elkaar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Het lukt mij ook altijd. Entrepeneur en Dangerous.
Het lukte me hiervoor ook altijd
..blijft raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Heb de Cutter. Was vergeten hoe mooi schepen van THE EMPIRE eigenlijk zijn. Bask harder Federal peasants!

Nog 102 miljoen over dus ik denk dat de Anaconda zo'n motoren terug kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Do not call me a peasant jij mede Cutter eigenaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
@Ghost: selfie or it didnt happen! gz! : P

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

EliteGhost schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:25:
[...]

In Tun donatie missies spammen :p daardoor ben ik nu luitenant bij de federatie. Ik laat ED een poosje liggen. Veel andere dingen aan m'n hoofd en moet volgende week waarschijnlijk de hele week in groningen zijn voor me werk ;w
Hahah, ff biertje doen dan? Ik woon in Groningen :*)

Goedzo !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:42:
@Ghost: selfie or it didnt happen! gz! : P
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/317873914264818269/1B75D65BF8E96C96866A99BD53F5E536D2E8CF2C/

Behold! Peasant! Bask infinitely harder! :Y

@Patje040175
Doen we!

[ Voor 21% gewijzigd door EliteGhost op 15-03-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Mooie screenshot zeg, goed voor de motivatie :9~

(56%)

[ Voor 77% gewijzigd door Drumatiko op 15-03-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Na een lange tijd niet gespeeld te hebben, mijn joystick weer aangesloten. Helaas al mijn control settings weg, dus nu maar opnieuw instellen. Echter bij het instellen heb ik maar een paar opties. Ik kan niet mijn 'advanced control settings blabla'. Jullie enig idee?

Ik heb onderstaande opties, maar dat moeten er meer zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2133km8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
RobV schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:07:
[...]

Hoe bedoelt u, 'die' basis?

Het was gewoon smokkelmissie naar een outpost: http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Outpost
Ehm, ik weet wat een outpost is ;) Ik heb hetzelfde meegemaakt en ik meen dat mij bij vertrek opviel dat het een military econopmy was bij die outpost of dat stelsel, vandaar. Robigo missies zijn mij vrij goed afgegaan, en natguurlijk ook wel mislukt, dat maakt het juist spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Was niet bij vertrek van Robigo, was bij aankomst van $random bestemming, dus ik begreep niet wat je bedoelde met 'die basis'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Ik werd ook een keer gescand bij een outpost van een van de robigo missie bestemmingen, het voel me op dat daar een military economy was, dus wellicht dezelfde outpost en vandaar "die basis" (basis->outpost) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
In de pauze eens gekeken wat het kost om een Cutter volledig naar A klasse en een beetje gevechtsklaar te brengen: meer dan 700 miljoen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:46:
In de pauze eens gekeken wat het kost om een Cutter volledig naar A klasse en een beetje gevechtsklaar te brengen: meer dan 700 miljoen :')
Heb nu al medelijden met je hahaha! Wordt weer sparen man!
Nu niet doodgaan, kost je aardig wat verzekering en hoe meer je erop zet hoe hoger het wordt.
Zou zonde zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Xtr3me4me schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Heb nu al medelijden met je hahaha! Wordt weer sparen man!
Nu niet doodgaan, kost je aardig wat verzekering en hoe meer je erop zet hoe hoger het wordt.
Zou zonde zijn!
Verzekering is op moment bijna de helft van de Anaconda (13 mil vs 23 mil). Cutter is zo licht mogelijk gehouden ;)

Maar 5% van meer dan 700 miljoen wordt wel zwaar ja.

[ Voor 6% gewijzigd door EliteGhost op 16-03-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:00:
[...]

Verzekering is op moment bijna de helft van de Anaconda (13 mil vs 23 mil). Cutter is zo licht mogelijk gehouden ;)

Maar 5% van meer dan 700 miljoen wordt wel zwaar ja.
Lijkt me echt zuur als je dood zou gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Relative schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:27:
Na een lange tijd niet gespeeld te hebben, mijn joystick weer aangesloten. Helaas al mijn control settings weg, dus nu maar opnieuw instellen. Echter bij het instellen heb ik maar een paar opties. Ik kan niet mijn 'advanced control settings blabla'. Jullie enig idee?

[afbeelding]
Geen idee welke joystick je hebt maar "generic joystick" lijkt me de juiste optie om mee te beginnen. Daarna aanpassen naar hoe je het wilt hebben.
Mijn X52 zit ook niet bepaald op standaard instellingen namelijk.
Bovendien kan je een enorm end naar beneden scrollen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

SandStar schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:28:
Die community goals laat ik voorlopig maar ff links liggen.
Elke keer word ik uit supercruise gehaald door een idioot die zo nodig pvp met mij wil doen.
Ik in m'n vulture en dan tegen federal dropships... niet helemaal eerlijk :(
Welke CG was het? Waarschijnlijk was het mijn neefje :)
Hij vertelde me vannavond dat hij laatst in een CG met een lowlevel ship iedere keer commanders heeft zitten interdicten... namens de familie... srry ;)

[ Voor 16% gewijzigd door GeeBee op 16-03-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

LOL!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GWpk3Q0.png
Ik ben op zoek in The Formidine Rift. Beetje eenzaam hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Leutje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:50:
LOL!
[afbeelding]
Ik ben op zoek in The Formidine Rift. Beetje eenzaam hier
Nou dat kan ik zich voorstellen dat je nu zo 12,716.7 lichtjaar van mij (cubeo) vandaan bevind.
Maar heb je nog iets gevonden daar?

[ Voor 6% gewijzigd door captain_ghost op 16-03-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik ben dan ook een beetje verdwaald en zoek de nooduitgang. Helaas kom ik telkens sterren tegen die ik al gescanned heb. er was op dat moment maar 1 ster in de buurt die ik bereiken kon. Zo heb ik er nog een aantal gehad. IK WIL NAAR HUIS! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

captain_ghost schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:37:
[...]

12,716.7 lichtjaar van mij (cubeo) vandaan
Nog iets verder van mij vandaan :X

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/J1XAXvbSgq3XGJz2GYuT810U/full.jpg

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Leutje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:44:
Ik ben dan ook een beetje verdwaald en zoek de nooduitgang. Helaas kom ik telkens sterren tegen die ik al gescanned heb. er was op dat moment maar 1 ster in de buurt die ik bereiken kon. Zo heb ik er nog een aantal gehad. IK WIL NAAR HUIS! haha
Volgend keer even op de lijst noteren die je geweest en gescand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik vermaak me prima hoor ;) Tis alleen zo dat ik verder van huis kom. Dr zijn gewoon te weinig sterren in de omgeving. Maargoed, ik ben er ook gekomen dus zal ik ooit wel weer de weg naar huis kunnen vinden

Jij bent ook aardig ver Snoeikoei!

[ Voor 8% gewijzigd door Leutje op 16-03-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:48:
Jij bent ook aardig ver Snoeikoei!
Yep, zit op 5.6kly zuidwest van Sag A* op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Indrukwekkende afstanden zeg, werkt het plotten van een route nog een beetje over lange afstand? Tijdens de korte tour die ik zelf maakt merkte ik namelijk dat het soms wel erg lang duurde voordat er een route getekend werd als de totale afstand vrij ver is. Wel een maf idee dat je op een gegeven moment vast komt te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Naar Sag A (ben ik ook geweest) duurt het langer en langer idd. De hoeveelheid steren daar maakt het plotten Jjist makkelijker. (ook al kan het dan lang duren) In mijn geval zit ik in de formidine rift. Er heen ging van en leien dakje. Eigenlijk had ik toen blijkbaar erg veel geluk. Er zijn een hoop cmdr's hier gestrand om nooit meer terug te komen.
maar er komt een tijd dat je terug wilt. In eerste instantie ging dat ook goed... tot nu...lol Ik zit in een gebied vast van pak em beet 500 lichtjaar en ik kan de nooduitgang niet meer vinden!

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/25ujx1e.jpg

Ik zit ongeveer bij de M van formidine

[ Voor 7% gewijzigd door Leutje op 16-03-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Kan het misschien zijn dat je tijdens de heenreis de route hebt geplot met een half volle tank (en dus lichter, en grotere jumprange), en dus nu met een volle tank niet dezelfde route kan plotten?

Ben ik trouwens de enige die de hele tijd formidable rift leest?

[ Voor 7% gewijzigd door Drumatiko op 16-03-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Nope! altijd een volle tank gehad. Heel veel earth like en water world gezien.. maar het gebied is GROOT!
Space is big you know ;)

En nee ik lees dat ook bijna altijd. Formidine is latijns voor angst/fear (schijnt) en dat blijkt te kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Formidine Rift wordt geassocieerd met Thargoids, de insectachtige aliens waar we het mee aan de stok hadden in de oude Elite games. Alleen is er in ED nog niet 1 aanwijzing gevonden dat Thargoids nog bestaan.

[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-03-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Dat klopt idd. Drew Wagar http://www.drewwagar.com/ heeft een aantal hints en tips gegeven dat daar wat te vinden zou zijn. Maar net wat ik zeg. Het is een zo enorm groot gebied dat 'we' het niet gevonden hebben tot nu toe.

Er is gezegt dat er wat was. Er is ook gezegt dat het sinds de originele E:D er in zou zitten. Je zou op zijn minst 25 LJ moeten kunnen jumpen.

[ Voor 25% gewijzigd door Leutje op 16-03-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Los van het feit dat er ernstige twijfel bestaat of de Formidine Rift wel is waar die (fan made) kaart zegt dat het is...

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=236007

Frontier en de auteurs van de boekenreeks hebben zelf nooit meer dan vage hints gegeven waar de FR zich zou bevinden.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-03-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ja die is ondertussen bewezen waar ;) Een lijn tussen 2 sterren dan doorgaan en je komt idd ongeveer daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:39:
Ja die is ondertussen bewezen waar ;) Een lijn tussen 2 sterren dan doorgaan en je komt idd ongeveer daar
Dat was idd de vage aanwijzing. Niemand weet hoe ver je die lijn moet doortrekken. Er wordt gesproken over een arm van de melkweg maar we bestaat vermoeden dat we naar de verkeerde arm zouden kijken.

Niks is "bewezen waar" volgens mij, niemand die het kan weten heeft ooit bevestigd of ontkend dat de FR ligt waar de maker van die kaart dacht dat hij ligt. Wel gaaf dat er echt nog wat te ontdekken valt, in plaats van dat alles maar door FD op de kaart gezet wordt. :9

Drew doet er ook lekker vaag over:
To add my own contribution here as I've had a lot of questions since the excellent video was published.

The mystery of the Formidine Rift as described by the clues in my story, Elite: Reclamation :

1. It is there to be found in game in ED.
2. You do not need 'Horizons' to find it as it was finalised long before 'Horizons'.
3. Whether it is found or not depends entirely on who goes looking.

Cheers,

Drew.
Overigens beweer ik dus niet dat je in het verkeerde gebied aan het zoeken bent he. Maar tot iemand bewijs vindt is het gewoon niet 100% zeker waar de Rift ligt!

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-03-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Not me :(

Nee je hebt gelijk.. zo bewezen is het niet. Drew geeft dan ook soms hele vage aanwijzingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:49:

Not me :(

Nee je hebt gelijk.. zo bewezen is het niet. Drew geeft dan ook soms hele vage aanwijzingen :P
Dat houdt het wel spannend :D Ik ben echt hartstikke benieuwd naar wat er nog in het spel verborgen zit wat dit soort dingen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je zou eens naar Raxxla moeten zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Eerder vanavond de 150 miljoen credits aangetikt. Samen met de waarde van mijn schepen heb ik nu zo'n slordige 299 miljoen credits. Ik kan zonder inruilen een kale Anaconda kopen met 1x verzekering! Toch denk ik dat ik maar even doorspaar. (Lees: oefen met smokkelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:00:
Eerder vanavond de 150 miljoen credits aangetikt. Samen met de waarde van mijn schepen heb ik nu zo'n slordige 299 miljoen credits. Ik kan zonder inruilen een kale Anaconda kopen met 1x verzekering! Toch denk ik dat ik maar even doorspaar. (Lees: oefen met smokkelen)
https://forums.frontier.co.uk/attachment.php?attachmentid=108499&d=1458162157 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wat bedoel je daarmee? (Mijn snappertje laat het afweten, ik snap de hint niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Dit was een voorbeeld hoe het ook kan :) en ik gun het je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:09:
Dit was een voorbeeld hoe het ook kan :) en ik gun het je
11 miljoen is wel lekker voor 1 enkele missie :9 , ik had er eerder 1 van 4.3m, is ook niet verkeerd toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Relative schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:27:

[afbeelding]
Erg handige tip: Je kan als je custom bindings ingesteld hebt, naar de bindings map van elite gaan, de custom bindings opslaan onder andere naam, bv relative_joystick.binds. Best ook even ergens anders opslaan als backup. Daarna kan je in het binding keuzemenu in-game die bindings bij de presets zien en gebruiken. Als er updates komen die alles resetten, kan je de backup bindings gewoon terug in dezelfde folder zetten en zijn ze terug beschikbaar.

Folder staat normaal op c:\Users\"Relative"\AppData\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings en de file noemt custom.binds

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb maar 1 ding te zeggen: Duuuuuuuurt langggg!! Hehehe vervelend om te wachten op iets! :P

En ik type dit in het verkeerde topic.... :F

[ Voor 21% gewijzigd door Xtr3me4me op 17-03-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

GeeBee schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:32:
[...]
Welke CG was het? Waarschijnlijk was het mijn neefje :)
Hij vertelde me vannavond dat hij laatst in een CG met een lowlevel ship iedere keer commanders heeft zitten interdicten... namens de familie... srry ;)
Als hij een Vulture aanviel en alleen heeft gewonnen door een ram techniek toe te passen dan ja :P

Troost me iig met de gedachte dat ik hem ook redelijk heb laten schrikken denk ik; was al flink aan z'n hull aan het knagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Xtr3me4me schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:45:
Heb maar 1 ding te zeggen: Duuuuuuuurt langggg!! Hehehe vervelend om te wachten op iets! :P

En ik type dit in het verkeerde topic.... :F
Lang wachten veroorzakt stress, actueel artikel: http://www.zdnet.be/nieuw...stressvol-als-horrorfilm/

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Leutje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:11:
[...]

Geen idee welke joystick je hebt maar "generic joystick" lijkt me de juiste optie om mee te beginnen. Daarna aanpassen naar hoe je het wilt hebben.
Mijn X52 zit ook niet bepaald op standaard instellingen namelijk.
Bovendien kan je een enorm end naar beneden scrollen,
Heb het helaas nog niet kunnen vinden. Heb de settings aangepast in de genereic joystick setting. Ook moest ik de switch van (PS3/PC) omzetten om zo de joystick herkenbaar te maken. Van die kleine dingen, waar ik dan uren mee bezig ben.. 8)7 Het werkt goed zo:) Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Onderweg naar Sothis op zoek naar "missions fail on ship destruction" ipv scan. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

`Ja maar moet je dan niet dood gaan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:51:
`Ja maar moet je dan niet dood gaan he ;)
Dat moet me wel lukken denk ik. Die scans op een outpost ben ik nu wel even klaar mee.

[ Voor 13% gewijzigd door RobV op 17-03-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Update: bij Sothis kennen ze mij nog niet. Nog niets eens 'friendly' dus de missies zijn heel beperkt. Ik ben nu wat kleine missies aan het doen om respect op te bouwen. Helaas was er een of andere iClipper die bijzonder hard zijn best deed om mijn Cobraatje afstand te laten doen van 2t beryllium.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
*O* 8) *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lQ7fJr6.jpg

Zo,.. waar is die officers-club?

Edit: hoppa, de black mamba is binnen :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BKXDPXg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wbkaqpj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4PYMs4L.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Drumatiko op 17-03-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Orca like alpha jet vorm. Grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ribbon schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:16:
*O* 8) *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welk schip is dat? Ziet er super vet uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

HEY! Ik heb excact hetzelfde ship haha Ook in zwart enzo
@Xtr3me4me Dit is nu een iCutter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:16:
*O* 8) *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes! Wat was je balans na de aanschaf? :p
Gister niet gespeeld, zat in een hotel voor me werk. Een keer geen afwas, is ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Samenvatting gelezen van de livestream over exploration. Belangrijkste conclusie: exploration wordt gevaarlijker!
  • Michael geeft aan dat het -ergens in de toekomst van Elite: Dangerous- onverstandig wordt te verkennen zonder enige 'defensive capabilities'. Speculatie: Er komen dus vijanden in deep space. Thargoids? Andere aliens? Vijandige mensen (wellicht van de generation ships die lang geleden uit de Bubble zijn vertrokken)?
  • Sowieso is exploration op het moment te veilig. Er zijn plannen om het onveiliger te maken (denk bijvoorbeeld aan geografische gevaren als zonneuitbarstingen die je schip bedreigen als je dichtbij een ster bent) maar met zorgvuldigheid en wat planning moet je risico's wel kunnen vermijden.
  • Er komt meer logica in POIs buiten de Bubble.
  • In het afgelopen jaar zijn er bijna 31 miljoen nieuwe systems verkend. In het huidige tempo duurt het 250 jaar om 1% van de melkweg te verkennen!

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:16:
Samenvatting gelezen van de livestream over exploration. Belangrijkste conclusie: exploration wordt gevaarlijker!
  • Michael geeft aan dat het -ergens in de toekomst van Elite: Dangerous- onverstandig wordt te verkennen zonder enige 'defensive capabilities'. Speculatie: Er komen dus vijanden in deep space. Thargoids? Andere aliens? Vijandige mensen (wellicht van de generation ships die lang geleden uit de Bubble zijn vertrokken)?
  • Sowieso is exploration op het moment te veilig. Er zijn plannen om het onveiliger te maken (denk bijvoorbeeld aan geografische gevaren als zonneuitbarstingen die je schip bedreigen als je dichtbij een ster bent) maar met zorgvuldigheid en wat planning moet je risico's wel kunnen vermijden.
  • Er komt meer logica in POIs buiten de Bubble.
  • In het afgelopen jaar zijn er bijna 31 miljoen nieuwe systems verkend. In het huidige tempo duurt het 250 jaar om 1% van de melkweg te verkennen!
Schaf dan eens een verkenningsschip aan en ga iets doen. Hup, kom op. :p

MOEEEEEEEE
(Je naam blijft leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:00:
[...]

Schaf dan eens een verkenningsschip aan en ga iets doen. Hup, kom op. :p

MOEEEEEEEE
(Je naam blijft leuk)
Ik verken haast continu, als ik het levend terug haal van m'n huidige trip (zit nu vlakbij de core) ben ik Elite. }:O Ik ben zeker ook van plan te blijven exploren als het gevaarlijk wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Ik ben van plan om weer even te gaan bounty hunten (even genoeg slaves vervoerd...), wat vinden jullie van de volgende setup?
FAS bounty hunting coriolis
FAS bounty hunting edshipyard

Ik twijfel nog over de medium hardpoints tussen plasma acc. / railgun en cannon. 5A SCB kan ik ook bijna niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Ik verken haast continu, als ik het levend terug haal van m'n huidige trip (zit nu vlakbij de core) ben ik Elite. }:O Ik ben zeker ook van plan te blijven exploren als het gevaarlijk wordt.
Netjes! Zat er over te denken om ook weer zoiets te doen maar het is zo leeg :p
Volgende verkenningsschip moet een anaconda worden met veel brandstoftanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vanavond weer eens doorsparen. Ik heb gekeken voor Tun, maar 100LY voor mij....dit moet ik in kleine stappen doen!
Maar moet eerst nog wat cash verdienen door het beste manier zoals ik het kan :P Bounties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Netjes! Zat er over te denken om ook weer zoiets te doen maar het is zo leeg :p
Volgende verkenningsschip moet een anaconda worden met veel brandstoftanks :)
Ja, mijn volgende schip wordt ook een Annie. Ik heb in het verleden vooral verkend in een Cobra mk III, met nog 40 miljoen credits aan exploration data voor Elite te gaan ben ik overgestapt op een Asplorer. Als ik terug ben ga ik wel een paar daagjes Robigo runnen om een leuke conda te kunnen bekostigen (ik wil mijn Asp en Python erbij houden). Een conda is flexibel genoeg om te exploren (licht voor max jump range of future proof met wapens en schild en toch nog een acceptabele jump range), traden (evt ook met wapens mee) of zelfs een pure combat build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
base_ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:26:
Ik ben van plan om weer even te gaan bounty hunten (even genoeg slaves vervoerd...), wat vinden jullie van de volgende setup?
FAS bounty hunting coriolis
FAS bounty hunting edshipyard

Ik twijfel nog over de medium hardpoints tussen plasma acc. / railgun en cannon. 5A SCB kan ik ook bijna niet vinden.
ik heb weapon layout 1 large point beam op het dak gimballed voor subsystems, shields (met 4 pipes kan je die continue laten gaan)
dan de rest gewoon PA's medium en large. (gebruik je als shotgun) ok voor REZ heb je dan limit ammo maar die beam pak je veel kills mee. die PA shotgun heb je met 2 voltreffers op Power plant een ana zo neer

voor die A componenten FAS gewoon een high populated Industrial system zoeken hebben ze alles :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een powerplant target van een ana of elk ander schip? Hoe zien jullie dat zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:14:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een powerplant target van een ana of elk ander schip? Hoe zien jullie dat zo snel?
Ship targeten, dan in je linker scherm naar de tab 'modules' 'sub targets' en daar kun je dan de powerplant (of een andere module als bijvoorbeeld FSD of cargo hatch) selecteren van het schip dat je getarget hebt. Gimbaled en turreted weapons zullen daarna specifiek proberen de geselecteerde module te raken. Heeft niet veel effect met lasers maar lukt vrij goed met projectielwapens die door een hull heenschieten, zoals railguns, plasma accelerators etc.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-03-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SnoeiKoei schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:20:
[...]

Ship targeten, dan in je linker scherm naar de tab 'modules' 'sub targets' en daar kun je dan de powerplant (of een andere module als bijvoorbeeld FSD of cargo hatch) selecteren van het schip dat je getarget hebt. Gimbaled en turreted weapons zullen daarna specifiek proberen de geselecteerde module te raken. Heeft niet veel effect met lasers maar lukt vrij goed met projectielwapens die door een hull heenschieten, zoals railguns, plasma accelerators etc.
Geniaal! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
EliteGhost schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Netjes! Wat was je balans na de aanschaf? :p
Gister niet gespeeld, zat in een hotel voor me werk. Een keer geen afwas, is ook wel lekker.
Van mijn Anaconda heb ik alles behalve de FSD gedowngrade, daarna de iCutter wezen upgraden. Ik heb nu nog maar wat wisselgeld over:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A3NXq0a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ribbon schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:29:
[...]

Van mijn Anaconda heb ik alles behalve de FSD gedowngrade, daarna de iCutter wezen upgraden. Ik heb nu nog maar wat wisselgeld over:

[afbeelding]
Bounties? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik ben eindelijk vrij! kan weer normaal routes plannen :)
Nu gauw naar huus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

"Schatje, ben je nog bekenden tegengekomen op je werk?"
- Ja, best wel eigenlijk...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zU2ETZk.png
“Life is like pillaging a trading vessel bound for Jamestown... Ya never know what you're gonna get.”

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HblXLws.png
"Free to roam the heavens in man's noble quest to investigate the weirdness of the universe! "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://danicast83.files.wordpress.com/2013/09/multi_guybrush_by_danicast83.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vignette1.wikia.nocookie.net/spaceman-spiff/images/b/bf/Spaceman-Spiff-1-.png/revision/latest?cb=20150201222440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Ben donald trump al tegen gekomen gast was snel dood ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

dabelg schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:17:
Ben donald trump al tegen gekomen gast was snel dood ;)
Het zou me niet uitmaken welke bounty ik ook krijg, welke factie hij ook moge wezen, pew pew pew mother trumper!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Doet er hier nog iemand mee aan de CG in Vennik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik doe mee met de "find your way home in god knows were" cg :P

Pagina: 1 ... 38 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.