[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 20:37
Ik zweef nu meestal rond in de startzone en zie dat tweakers zo'n beetje een vast zonnestelsel heeft als uitvalbasis... Is die plek interessanter of maakt dat geen zier uit? Lijkt me wel fijn af en toe andere spelers te ontmoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ben weer gestopt met de Type-7. Nu weer delivery missions in mijn ASP rond HIP. In een uurtje de schade van eerder deze week kunnen inhalen met ruim 2M winst per uur. Ik denk dat morgen de Type-7 eens ga ombouwen to mining vessel en dan eens lekker tegen een paar asteroïden ga laseren. Ik mag 208 ton haulen dus dat kan wel eens interessant worden.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:38
Net als Law0070 zou ik graag andere Tweakers tegen willen komen. Waar zou ik jullie kunnen vinden?

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Thierry88 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:39:
Net als Law0070 zou ik graag andere Tweakers tegen willen komen. Waar zou ik jullie kunnen vinden?
"Veel tweakers zijn vaak bij de community goals te vinden of rondom HIP87414."

dat staat in de thread

dus ik ga nu de game launchen en eens kijken hoe ik daar geraak. Eerst wat lokale missies doen :) heb m'n sidewinder en 40K credits dus da's ultra noob denk ik zo :)

Weet nog steeds niet of ik daar echt voordelen bij heb om naar daar te gaan dus de vraag blijft ^^

EDIT: Is het de moeite de sidewinder te upgraden of beter meteen ander schip? zou willen minen ermee maar kan weinig cargo aan (denk ik?)

[ Voor 10% gewijzigd door Ch3ckmate op 05-12-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:38
Ik heb op de sidewinder alleen de power distributor geupgrade en een kill warrant scanner er op gezet om bounties te kunnen hunten. Verder denk ik dat sparen voor een beter schip beter is.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Ik heb ook de kill warrant scanner genomen :D aan het overwegen gimball turrets op de sidewinder te zetten zodat ik sneller kan killen (hoop ik)

nu wat kleine missies aan het doen in solo play
why solo play? Ik ging daarstraks een willekeurig station binnen (uit supercruise) zonder enige intentie, random rondvaren en wat kaartmateriaal verzamelen...word ik plots aangevallen en gedood. Had zelfs geen cargo bij. Ik vrees een beetje dat de goedkope prijs een hoop griefers heeft aangetrokken :/ of ik had gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
Opeens zijn mijn insurance kosten gehalveerd en wordt er 98% ipv 96% gedekt. Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Law0070 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:48:
Ik heb ook de kill warrant scanner genomen :D aan het overwegen gimball turrets op de sidewinder te zetten zodat ik sneller kan killen (hoop ik)

nu wat kleine missies aan het doen in solo play
why solo play? Ik ging daarstraks een willekeurig station binnen (uit supercruise) zonder enige intentie, random rondvaren en wat kaartmateriaal verzamelen...word ik plots aangevallen en gedood. Had zelfs geen cargo bij. Ik vrees een beetje dat de goedkope prijs een hoop griefers heeft aangetrokken :/ of ik had gewoon pech.
Had je wel landingspermissie gevraagd? Of heb per ongeluk geschoten in het station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
RobV schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:14:
[...]

Had je wel landingspermissie gevraagd? Of heb per ongeluk geschoten in het station.
ik was nog maar net in het systeem, werd neergeschoten door een "CMDR" dus een commander, een andere speler...hardpoints waren niet gedeployed :p

heb nu zo'n 50k creds door wat kleine missies en exploration...kreeg een missie waarbij ik 23 zonnestelsels verder iets moest oppikken en terugbrengen, met goede moed aan begonnen maar eigenlijk slaat dat toch snel tegen...laat ik dus ook vallen.

Denk dat ik het bulletin board links ga laten liggen en gewoon wat ga bounty hunten tot ik een ander schip kan outfitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Dan kan het kloppen dat je gewoon een vervelend mannetje tegenkwam. De zin "Ik ging daarstraks een willekeurig station binnen" deed mij namelijk denken dat je binnen in een station zat.

Kijk of je een andere FSD (FrameShift Drive) kan kopen, daarmee kun je verder jumpen en wordt dus het aantal jumps voor de delivery missions een stuk kleiner. Mijn trading level is al aardig gevorderd, en ik kan nu wel 250k per missie krijgen voor een ±100ly bestemming. Met mijn schip kan ik dat in 5 jumps doen. Dat schiet best op al je meerdere missies naar dezelfde bestemming tegelijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Zal voor morgen pas zijn :( dus asap op zoek naar een high Tech station :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik vroeg mij af waarom we niet opschieten met onze minor faction dus ik heb wat zitten lezen. Zo kwam ik onder andere op deze quote:
Capturing the Secondary Stations or Outposts: If you capture the controlling station and sit at a high level of influence you will never capture the other stations or outposts in the system. To capture the secondary stations/outposts you must lower your factions influence and equalize your influence values with your target, creatiing a conflict. Winning the subsequent war should gain you the secondary station/outpost.
Dus als ik het goed begrijp moet je eerst aan de verliezende hand zijn om een conflict te veroorzaken, om een oorlog te starten die je moet winnen om vooruit te komen. Vreemde simulatie, ik 'het echte leven' neem je toch gewoon het station over vanwege je invloed?

Het tweede fragment:
There is a common misconception that completing charity missions is bad for your faction. We have never been able to prove this.
Als ik dit goed begrijp mogen we dus gewoon charity missions doen voor 'The Gathering'. Tenzij iemand daar harde bewijzen voor heeft ga ik dat dan ook gewoon doen vanaf vandaag O-)

[ Voor 15% gewijzigd door RobV op 06-12-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
RobV schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:34:
Ik vroeg mij af waarom we niet opschieten met onze minor faction dus ik heb wat zitten lezen. Zo kwam ik onder andere op deze quote:

[...]

Dus als ik het goed begrijp moet je eerst aan de verliezende hand zijn om een conflict te veroorzaken, om een oorlog te starten die je moet winnen om vooruit te komen. Vreemde simulatie, ik 'het echte leven' neem je toch gewoon het station over vanwege je invloed?

Het tweede fragment:

[...]

Als ik dit goed begrijp mogen we dus gewoon charity missions doen voor 'The Gathering'. Tenzij iemand daar harde bewijzen voor heeft ga ik dat dan ook gewoon doen vanaf vandaag O-)
Klopt, liefdadigheid werkt zeer goed om in ieder geval reputatie te krijgen bij die factie. Het werkt ook om ze meer invloed te geven. Daar werken de goed-betalende missies ook wel voor. Liefdadigheid is alleen makkelijker als het geld geven is :P

Ben momenteel zelf bezig met missies voor "The Empire", zodat ik straks de goede rang heb om de Cutter te kopen. Ben Viscount dus het is waarschijnlijk nog even doorwerken.

[ Voor 8% gewijzigd door EliteGhost op 06-12-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Ik meen me iets te herinneren dat iemand hier zei dat liefdadigheidsmissies doen, gezien wordt als een teken van zwakte door de andere partijen binnen dat stelsel...

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
siriouz schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:43:
Ik meen me iets te herinneren dat iemand hier zei dat liefdadigheidsmissies doen, gezien wordt als een teken van zwakte door de andere partijen binnen dat stelsel...
Weet ik niet, dat heb ik nog nooit gelezen of gezien. Het zijn gewoon zeer effectieve missies om de invloed van een partij te vergroten. Je raakt er echter wel geld aan kwijt, ipv dat je er iets mee verdient.
Er is gewoon geen teken dat een liefdadigheidsmissie negatieve invloed heeft op een factie.

[ Voor 8% gewijzigd door EliteGhost op 07-12-2015 09:59 . Reden: Aanvulling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
siriouz schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:43:
Dat is nou precies de reden dat ik het even aanstipte (met een link naar het Dangerous forum). Bewijs is er nog niet voor geleverd, en dan vind ik het zonde om de missies daardoor links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Onderweg naar Sag-A* in deze loadout

klaar voor alles!! >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mvz schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:27:
Onderweg naar Sag-A* in deze loadout

klaar voor alles!! >:)
Toffe trip, ben zelf bijna terug van de mijne. Maar waarom je al die wapens mee zou nemen, beats me...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

SnoeiKoei schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:31:
[...]

Toffe trip, ben zelf bijna terug van de mijne. Maar waarom je al die wapens mee zou nemen, beats me...
Je hebt de jump-range toch niet echt nodig, 30+ is genoeg.
En ik ben op zoek naar een notoire griefer van een rivaliserende clan, die daar rondhangt en onschuldige explorers opblaast.. het laatste wat die verwacht is dat iemand hem uit supercruise trekt rond Sag.

Heb nu nog ca. 7K LY to go.

Dat is ook waarom zo'n griefer zo makkie heeft.. de meeste mensen vliegen volledig gestript die kant op..
maar gaan dan wel zeuren dat ze hun exploration data kwijt zijn na een aanval..

Elite:Dangerous, niet Elite:Hello Kitty 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mvz schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:37:
[...]

Je hebt de jump-range toch niet echt nodig, 30+ is genoeg.
En ik ben op zoek naar een notoire griefer van een rivaliserende clan, die daar rondhangt en onschuldige explorers opblaast.. het laatste wat die verwacht is dat iemand hem uit supercruise trekt rond Sag.

Heb nu nog ca. 7K LY to go.

Dat is ook waarom zo'n griefer zo makkie heeft.. de meeste mensen vliegen volledig gestript die kant op..
maar gaan dan wel zeuren dat ze hun exploration data kwijt zijn na een aanval..

Elite:Dangerous, niet Elite:Hello Kitty 8)7
Ah, op die fiets. :) Mjah, met een Asp kun je idd nog wat extra meenemen zonder dat je jump range dramatisch wordt, met m'n Cobra had ik die luxe iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zo, met klamme handjes m'n Cobra de brievenbus van een Coriolisstation in geprakt en gelukkig veilig geland. Vijf weken weg geweest en voor een slordige 114 miljoen credits aan exploration data verzameld :D Binnenkort volgt een fotoverslagje van wat hoogtepunten van de reis. En als Horizons live is rust ik een nieuw schip uit voor de volgende trip, met bijkomend doel bij terugkomst Elite te zijn (hoofddoel blijft exploration zelf).

[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-12-2015 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 00:27:
Zo, met klamme handjes m'n Cobra de brievenbus van een Coriolisstation in geprakt en gelukkig veilig geland. Vijf weken weg geweest en voor een slordige 114 miljoen credits aan exploration data verzameld :D Binnenkort volgt een fotoverslagje van wat hoogtepunten van de reis. En als Horizons live is rust ik een nieuw schip uit voor de volgende trip, met bijkomend doel bij terugkomst Elite te zijn (hoofddoel blijft exploration zelf).
114 mil, super!! ben je al een heel eind richting Elite :9
Nu vast wel lekker om weer terug te zijn met die precious data ofniet? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Als noob in sidewinder gisteren wat aan het bounty hunten geweest, passeer ik een ruimtestation en zie ik daar een elite npc met wanted level door de poort gaan. Toevallig werd hij net aangevallen door de bewaking die er aanwezig was en heb ik snel het laatste schot kunnen maken.

40k bounty :D me nu een ander aangeschaft en nog 20k over. Sidewinder behoud ik gezien ik die gratis kan terugkrijgen en ik daarmee wil bounty hunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
De sidewinder is sowieso gratis met de standaard kit. Je kunt bij fatale acties (=dood) altijd ervoor kiezen om je laatste loadout terug te kopen, of een gratis sidewinder te nemen (mocht je het geld niet meer hebben). Na een paar uurtjes spelen heb je geld genoeg (hoop ik) om niet meer in een sidewinder te hoeven vliegen, met uitzondering van verhuisacties als pendeldienst voor je andere schepen*

*pendeldienst: je hebt 3 schepen in systeem A, maar je nieuwe homebase is systeem B. Dan koop je een sidewinder op B, vliegt naar A, verkoop de sidewinder, en vlieg met je dure schip naar B, en dat herhaal je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Ik ga eerst wat creds verdienen met bounty hunten :) ik ga die adder er niet voor gebruiken gezien dat soms risky is denk ik... Als ik 100k heb wat upgrades voor adder of sidewinder en weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
Doe ik een keer mee met een community goal , kies ik weer de saaiste. Exploration data inleveren in Lave systeem. Gisteren maar wat willikeurig rondgejumpt en inmiddels stuk of 50 reports ingeleverd , vond ik zelf aardig wat tot ik op t forum las dat je inmiddels meer dan 500 reports moet inleveren om in top 5% te komen. 8)7

Gisteravond zat het goal al op halverwege Tier 5 , dus al bijna weer ver voortijdig volbracht (met officieel nog meer dan een week te gaan geloof ik). Blij dat ik niet op lange reis vertrokken was om data te scoren en dan bij terugkomst te ontdekken dat goal al completed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Oh het kan ook anders, ik had 3 uur liggen minen om bij het terugkeer in het station aangevallen te worden.Dus niet alleen lading weg maar ook schip weg. Uurtje later nog eens geprobeerd toen ging het wél goed. 250k omzet. Hoewel ik voor dat geld liever een paar bounty hunts kan doen, leek het mij leuk om het eens te proberen met een Type-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
RobV schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:38:
Oh het kan ook anders, ik had 3 uur liggen minen om bij het terugkeer in het station aangevallen te worden.Dus niet alleen lading weg maar ook schip weg. Uurtje later nog eens geprobeerd toen ging het wél goed. 250k omzet. Hoewel ik voor dat geld liever een paar bounty hunts kan doen, leek het mij leuk om het eens te proberen met een Type-7.
Waarom werd je aangevallen dan? Door een speler of AI? Doe tegenwoordig alleen nog bounty hunten in open , traden en eventueel soms minen lekker in solo , teveel eikels in open , zeker rond stations / systemen waar CG's actief zijn.

Bounty hunten is idd het meest / snelst lucratief. Tijdje geleden ook wat mining geprobeerd maar was het al snel zat. Erg veel moeite en tijd voor marginale opbrengsten , zeker als je niet 1 van de 3 P's aan het minen bent. Een T-7 vol Paladium is wel kassa denk ik maar je bent zooo lang bezig om hem vol te krijgen.

1 wanted Anaconda afknallen is ook 250k :9

Hoop dat ze in Horizons wat meer doen met mining op planeten , kun je denk ik wel wat leuker en uitdagender maken als in de ruimte

[ Voor 7% gewijzigd door DutchFLC op 08-12-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Het was een AI die mij wel een lekker hapje vond. Shirlds op mijn T7 waren kansloos. Ik was al in de no fire zone en de security zat er al bovenop. Maar toch haalde ik de brievenbus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mvz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:05:
[...]

114 mil, super!! ben je al een heel eind richting Elite :9
Nu vast wel lekker om weer terug te zijn met die precious data ofniet? 8)
Yep, ben Pioneer en inderdaad een heel eind op weg richting Elite :9~

Terug zijn en de data hebben verkocht zonder incidenten is best een grote opluchting ja, als je leest wat sommige players op het laatste traject overkomt... :'( Overigens speel ik om die reden in Solo mode, geen zin in no-life gankers die geen groter doel in het leven hebben dan explorers weken terug te smijten in de tijd qua progress. Binnenkort ga ik me (ook) op combat storten en dan ga ik wel in Open.

Nu bedenken wat ik ga doen: Asp kopen, daar eerst combat mee doen en dan later ombouwen tot explorer of ik ga voor een Python die minder geschikt is voor explo maar beter voor combat. 8)7

Edit: ik zit wat te klooien in Coriolis.io en ik merk dat ik voor een beetje Python-met-tanden nog behoorlijk wat credits te kort kom. Toch maar eens met combat beginnen in een klein schip dus. :+ Ben nog harmless (ja je leest het goed, zelfs nog geen NPC gemold... laatste schot dat ik gelost heb is meer dan een jaar geleden in de beta :X ) Maar eens zien of ik een leuke Vulture build kan vinden ofzo. :P (Tips welkom).

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-12-2015 17:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Kerst EGX Paintjob Giveaway!

*O* o<:) *O* o<:) *O*

The Gathering heeft voor leden van Tweakers nog 4 EGX Paintjob codes die ik graag wil weggeven. Wil je er eentje hebben (en heb je er nog geen!) stuur me dan een pm tot en met a.s. zondag 13 december. Winnaars worden willekeurig getrokken (met voorrang voor leden die in de Tweacommander lijst staan) en volgende week in dit topic genoemd.

Enjoy!

[ Voor 3% gewijzigd door Ervig op 08-12-2015 16:22 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Het is misschien een domme vraag, maar wat is een EGX paintjob? In de paintjob winkel van ED kan ik deze niet terug vinden (en met google kom ik ook niet echt ver).

Desalniettemin top dat je ze wilt doneren _/-\o_ !

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Zijn ook niet te koop, maar het is een vette grote witte X :)
Meen dat ze bedoeld waren voor bezoekers van het PAX event ofzo, maar Gathering of Tweakers heeft er een tijdje terug een aantal gekregen voor het meespelen in een evenement op de bèta server.

Ik ben nogal ver weg van een station om m'n schip te verven, anders had ik even een screenshot voor je gemaakt ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Melkunie op 08-12-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Bedankt, ik geloof dat ik er een screenshot van gevonden heb op een steam profiel:

http://images.akamai.stea...A4E959BE0AD2071AFDC6BD77/

Dat ziet er nog best geinig uit moet ik zeggen 8)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Jep, dat is ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

@MVZ Doe af en toe eens een update. Ik vind het zo tof dat je helemaal naar sag A gaat om 1 iemand te mollen.

@Ervig Ik heb er toen al eentje gehad van je :>

@SnoeiKoei Begin met een asp. Verdien wat centjes met bounties en traden. *kuch FEHU kuch* De credits stromen harder binnen met traden dan met hunten.

Bij FEHU heb ik zelfs ooit 1 missie gehad van 7.6 (en een beetje) miljoen
1 nadeeltje.. het is nogal ver (understatement) ook je vracht adressen zijn erg ver

Maar nu heb ik al een hele tijd een A-grade Python Ben bijna verliefd op dat ding. In tegenstelling tot mijn anaconda.. Dat ding vliegt als een stoeptegel..

Mochten mensen meer goed betaalde adresjes willen, ik heb er nog een stuk of wat :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Leutje schreef op woensdag 09 december 2015 @ 02:46:

1 nadeeltje.. het is nogal ver (understatement) ook je vracht adressen zijn erg ver
...

Mochten mensen meer goed betaalde adresjes willen, ik heb er nog een stuk of wat :)
Oeh, dat klinkt wel lekker. Mooie manier om in mijn beperkte tijd geld te verdienen voor een Python! Ik ben wel geïnteresseerd in je adresjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op woensdag 09 december 2015 @ 02:46:
@SnoeiKoei Begin met een asp. Verdien wat centjes met bounties en traden. *kuch FEHU kuch* De credits stromen harder binnen met traden dan met hunten.

Hee thanks for the tip! Die Asp komt er inderdaad denk ik wel. Daar heb ik iig geld genoeg voor.

Gisteravond een Vulture gekocht en een beetje gepimpt, daarna een low intensity RES in gegaan om van m'n Harmless status af te komen. Was wel gaaf omdat het deel van de planetary ring waar die RES zat op een gegeven moment in de schaduw van de planeet verdween. Lampen aan en op het laatste moment rotsen ontwijken dus :D Security daar geholpen een zooi wanted NPCs op te ruimen en dat werd nog even spannend toen ik een wing van 3 aanviel. De securityschepen hielpen me wel een anaconda te mollen maar lieten me daarna aan mijn lot over met de andere 2 schepen (een FDL en een Cobra). Ik heb het overleefd maar ik had nog maar 9% hull daarna :X

Als ik weer even genoeg heb van combat dan koop ik die Asp en ga ik in Fehu kijken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:07:
[...]

Security daar geholpen een zooi wanted NPCs op te ruimen en dat werd nog even spannend toen ik een wing van 3 aanviel. De securityschepen hielpen me wel een anaconda te mollen maar lieten me daarna aan mijn lot over met de andere 2 schepen (een FDL en een Cobra). Ik heb het overleefd maar ik had nog maar 9% hull daarna :X

Als ik weer even genoeg heb van combat dan koop ik die Asp en ga ik in Fehu kijken. d:)b
Broekpoepmomentjes :9
Gelukkig is de Vulture niet zo duur voor wat dat ding aan kan. Maakt het een zeer leuk schip.

Gister heb ik m'n lijstje met transacties maar eens schoon geveegd: zelfvernietiging. Was het behoorlijk zat om een waslijst te zien met plekken waar ik nog geld kon innen maar niet snel kon achterhalen waar het precies was.
Even een sidewinder gekocht, zelfvernietiging: +/- 600k weg :+ Maar goed, de lijst is weer schoon en die 600k kost me misschien 15 minuten om weer binnen te slepen in een HRES.

[ Voor 23% gewijzigd door EliteGhost op 09-12-2015 12:31 ]

• Ch3ckmate
EliteGhost schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:27:
[...]

Broekpoepmomentjes :9
Gelukkig is de Vulture niet zo duur voor wat dat ding aan kan. Maakt het een zeer leuk schip.

Gister heb ik m'n lijstje met transacties maar eens schoon geveegd: zelfvernietiging. Was het behoorlijk zat om een waslijst te zien met plekken waar ik nog geld kon innen maar niet snel kon achterhalen waar het precies was.
Even een sidewinder gekocht, zelfvernietiging: +/- 600k weg :+ Maar goed, de lijst is weer schoon en die 600k kost me misschien 15 minuten om weer binnen te slepen in een HRES.
meh

wou iets zeggen

600k aan bounties
ik trots en blij

:|

misschien ga ik morgen wel over het miljoen :p

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ok lijstje :)
  1. 17 Draconis
  2. Aditi
  3. Almagest
  4. BD+22 4939
  5. Canopus
  6. Ceos
  7. Exphiay
  8. Fehu
  9. HIP 74290
  10. HIP 8396
  11. LTT 9846
  12. Quince
  13. Robigo
  14. Sothis
  15. Takurua
  16. Te Kaha
Bedenk wel dat dit lange afstands missies zijn. Erg vaak een interdiction aan je broek dus. Ga niet zonder schild en wapens op pad want zelfs anaconda's weten je te vinden.

Zelf heb ik 2 x een asp. maar ondanks veel kleinere jump afstand van ong 18 lightjaar doe ik dit liever met mijn python. Voel ik me een stuk veiliger in ;)

Nog een extra speel tip, neem een advanced discovery scanner mee. je komt in zoveel verschillende gebieden dat je zonder er erg in hebt een hogere explorer rang mee krijgt.

Veel plezier met haulen :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Bedankt leutje!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op donderdag 10 december 2015 @ 02:26:
Ok lijstje :)
  1. 17 Draconis
  2. Aditi
  3. Almagest
  4. BD+22 4939
  5. Canopus
  6. Ceos
  7. Exphiay
  8. Fehu
  9. HIP 74290
  10. HIP 8396
  11. LTT 9846
  12. Quince
  13. Robigo
  14. Sothis
  15. Takurua
  16. Te Kaha
Bedenk wel dat dit lange afstands missies zijn. Erg vaak een interdiction aan je broek dus. Ga niet zonder schild en wapens op pad want zelfs anaconda's weten je te vinden.

Zelf heb ik 2 x een asp. maar ondanks veel kleinere jump afstand van ong 18 lightjaar doe ik dit liever met mijn python. Voel ik me een stuk veiliger in ;)

Nog een extra speel tip, neem een advanced discovery scanner mee. je komt in zoveel verschillende gebieden dat je zonder er erg in hebt een hogere explorer rang mee krijgt.

Veel plezier met haulen :)
Thanks! Moet je hier een grote cargo capacity voor hebben? Als het om relatief kleine partijen gaat loont het misschien de Cobra te pakken, die is snel genoeg om na interdiction aan alle andere soorten schepen te ontkomen.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Vraagje, Hoe begin je opnieuw? Heb opzich nog niet veel bereikt met mijn sidewinder en zit nu ergens zonder fuel |:(

Computer says no

• fvaneidig
  • Laatst online: 03-11-2023
self destruct, dan spawn je bij een station waar je voor het laatst bent geweest

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Self destruct vindt je in je rechter info panel, meest rechtse tab (functions?), onderste item.

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En als je echt opnieuw wil beginnen kun je ergens in het hoofdmenu (of game options ofzoiets) je account resetten.

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

SnoeiKoei schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:35:
[...]

Thanks! Moet je hier een grote cargo capacity voor hebben? Als het om relatief kleine partijen gaat loont het misschien de Cobra te pakken, die is snel genoeg om na interdiction aan alle andere soorten schepen te ontkomen.
Als je een missie van 8.7 miljoen te pakken kan krijgen :D

Maar zeker loont het. al verdien je meer met een asp. en die is ook redelijk rap.

Het punt is dat ik ooit door 3 (ja DRIE!) annaconda's ben geinterdict. Dan ben je behoorlijk mass locked

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Da's wel dangerous ja :X

By the way, Horizons gaat live op de 15e *O*

[ Voor 50% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-12-2015 18:51 ]

• Drumatiko
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:49:
Da's wel dangerous ja :X

By the way, Horizons gaat live op de 15e *O*
Dat is rap zeg, ik had verwacht dat de beta nog wel een tijdje langer zou duren. Kan niet wachten! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Gisterenavond een geweldig billenknijp moment gehad, qua entertainment het geld al dubbel en dwars terug gekregen:
Ik speel altijd Open Play eigenlijk, was op mn gemak aan het bounty hunten in een HazRES, komt er plotseling een andere CMDR aanvliegen. Na een paar minuten het volgende gesprek via de chat:
hij: you better leave
ik: why is that?
hij: you are bothering me

Afijn, hij begint gelijk te knallen met zijn Vulture op mijn FAS, hij zit achter me en ik kan niet snel genoeg bij draaien. Eerste keer dat ik zo aangerand wordt out of the blue. Uiteindelijk schiet ie mijn hull naar 48% en besluit ik toch maar te jumpen naar hyperspace. Geen mass lock, dus ik ben zo weg. Maar.... In hyperspace zet ik meteen de throttle op nul en blijf een paar honderd kilometer boven de belt rondjes draaien tot mijn schilden geregeneerd zijn. Aanrader trouwens, geweldig mooi gezicht. Vervolgens gebruik ik mijn laatste Shield Cell bank om maximaal de schilden te chargen en duik weer naar de HazRES. Zijn schilden waren ook nog maar 30%, dus ik gokte dat dat nog steeds ongeveer zo was.
Ik kom dus terug naar 30-40 seconden en hij is in gevecht met een NPC. Ik heb de pips op max weapon staan en begin de aanval. Binnen 10 seconden zijn zijn schilden weg en ik dacht: nu heb ik je. Vulture armor is doorgaans zwak en in no time zit ie op 40%. Nu begint hij te vluchten :-) Voordeel van een FAS is de boostspeed, kan hem makkelijk bijhouden. 30%... 20%... Surge detected, maar die pakt niet. Op 3% overweeg ik nog even te roepen: you are bothering me, maar het zweet stond in me handen en moest continue pip switchen tussen weapon en boost. Final shot voordat ie kon jumpen.... target destroyed. Heerlijk, genoten. Dit zijn de echt coole E:D momenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
Zerosum schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:08:
Gisterenavond een geweldig billenknijp moment gehad, qua entertainment het geld al dubbel en dwars terug gekregen:
Ik speel altijd Open Play eigenlijk, was op mn gemak aan het bounty hunten in een HazRES, komt er plotseling een andere CMDR aanvliegen. Na een paar minuten het volgende gesprek via de chat:

Afijn, hij begint gelijk te knallen met zijn Vulture op mijn FAS, hij zit achter me en ik kan niet snel genoeg bij draaien. Eerste keer dat ik zo aangerand wordt out of the blue. Uiteindelijk schiet ie mijn hull naar 48% en besluit ik toch maar te jumpen naar hyperspace. Geen mass lock, dus ik ben zo weg. Maar.... In hyperspace zet ik meteen de throttle op nul en blijf een paar honderd kilometer boven de belt rondjes draaien tot mijn schilden geregeneerd zijn. Aanrader trouwens, geweldig mooi gezicht. Vervolgens gebruik ik mijn laatste Shield Cell bank om maximaal de schilden te chargen en duik weer naar de HazRES. Zijn schilden waren ook nog maar 30%, dus ik gokte dat dat nog steeds ongeveer zo was.
Ik kom dus terug naar 30-40 seconden en hij is in gevecht met een NPC. Ik heb de pips op max weapon staan en begin de aanval. Binnen 10 seconden zijn zijn schilden weg en ik dacht: nu heb ik je. Vulture armor is doorgaans zwak en in no time zit ie op 40%. Nu begint hij te vluchten :-) Voordeel van een FAS is de boostspeed, kan hem makkelijk bijhouden. 30%... 20%... Surge detected, maar die pakt niet. Op 3% overweeg ik nog even te roepen: you are bothering me, maar het zweet stond in me handen en moest continue pip switchen tussen weapon en boost. Final shot voordat ie kon jumpen.... target destroyed. Heerlijk, genoten. Dit zijn de echt coole E:D momenten!
*start E:D*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Zerosum schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:08:

Goed adrenaline moment.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sZm8bUu.gif

On a different note. Zijn hier al mensen die hun planetary SRV controls al wat op orde hebben? Lukt dat zo wat met een HOTAS, of toch beter muis+keyboard gebruiken?

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Elite maar eens uit de mottenballen gehaald. Wist weer meteen waarom ik niet meer speelde. Was onderweg naar midden van de galaxy. Al ruim 5 volle dagen vliegen. Exploreren is niet mijn ding. Echte nu paar maand later moet ik natuurlijk weer eerst terug vliegen naar bewoonde wereld,,,,,(nee ga niet zelfmoord plegen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Meekoh schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:27:
Vraagje, Hoe begin je opnieuw? Heb opzich nog niet veel bereikt met mijn sidewinder en zit nu ergens zonder fuel |:(
Vertel me niet dat je jezelf al op hebt geblazen!? Anders spring ik zo even jouw kant op om je wat brandstof en geld te geven zodat je wat sneller op gang komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

[quote]4bit schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:54:
[...]

On a different note. Zijn hier al mensen die hun planetary SRV controls al wat op orde hebben? Lukt dat zo wat met een HOTAS, of toch beter muis+keyboard gebruiken?
gr/quote]

Op dit moment heb ik ze geprogrammeerd op mijn x55 maar de turret doe ik met de muis, niet ideaal. Ga nog ff kijken of dat ook anders kan

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
EliteGhost schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:08:
[...]

Vertel me niet dat je jezelf al op hebt geblazen!? Anders spring ik zo even jouw kant op om je wat brandstof en geld te geven zodat je wat sneller op gang komt.
Uuuhm, jep. Een vrij standaard Sidewindertje kost toch niet zoveel. Maar aan de andere kant ben alweer aardig op weg naar HIP87414.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
ReQuiem83 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:12:
Elite maar eens uit de mottenballen gehaald. Wist weer meteen waarom ik niet meer speelde. Was onderweg naar midden van de galaxy. Al ruim 5 volle dagen vliegen. Exploreren is niet mijn ding. Echte nu paar maand later moet ik natuurlijk weer eerst terug vliegen naar bewoonde wereld,,,,,(nee ga niet zelfmoord plegen :P)
Wat kost je verzekering? Als je nog een paar dagen moet vliegen is het misschien toch wel beter zelfmoord te plegen, kun je mogelijk in minder tijd (dan het terug vliegen zou kosten) hetzelfde bedrag terug kunnen verdienen op een manier die je een stuk leuker vindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
ReQuiem83 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:12:
Ik weet niet wat je jumprange is, maar als je je alleen focust op terugvliegen, moet je vrij vlot terug kunnen zijn. Sag A* is in zo'n 9 uur te bereiken met een Anaconda, dus als je nog niet eens daar bent is het maar een paar uurtjes bikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
celshof schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:23:
[...]
Ik weet niet wat je jumprange is, maar als je je alleen focust op terugvliegen, moet je vrij vlot terug kunnen zijn. Sag A* is in zo'n 9 uur te bereiken met een Anaconda, dus als je nog niet eens daar bent is het maar een paar uurtjes bikkelen.
Dikke kans dat 'ie nog geen Anaconda kan/wil betalen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Met geen enkel schip is het 'vijf volle dagen vliegen' naar Sag A*, tenzij je je continu laat afleiden (maar dan vind je exploren blijkbaar toch leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
RobV schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:06:
[...]

Dikke kans dat 'ie nog geen Anaconda kan/wil betalen. :X
Nee, maar een Asp komt heel dicht in de buurt van de jumprange van de Conda en zelfs een Hauler haalt de 30ly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:23

GeeBee

Oddball

Ik had een weekje geleden een schip geramd. Gewoon om te kijken of dat kon... en dat kon. Het leverde me wel een boete én de Wanted status op. Nooit handig in je homesystem...

Ik ben daarna wat mini-smokkelmissies gaan doen, maar werd tot tweemaal toe gescand door de security, landing rights suspended ofzoiets, waarna het station op me begon te schieten... daag Hauler.

Dus heb ik deze week besteed aan het HAZRES-grinden (want geen security) met elke keer een repairvlucht naar Bonestell Vision (want geen stationscans...).
Ik wist niet zeker of het inwisselen van Bounties daar "goed was" voor The Gathering, of dat dat beter gedaan kon worden in Blaauw City. Na een week is de bounty eindelijk omgezet in een fine en is het hoog tijd (understatement) om te gaan cashen * Katjing! *

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oqfsARH.png

[ Voor 8% gewijzigd door GeeBee op 13-12-2015 21:08 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Vraagje. Ik wil vanavond een viper kopen en deze uitrusten met 2x pulse cannons en 2x cannons die meer hull damage doen. En nog een kill warrant scanner, maar dat zou allemaal op aparte knoppen moeten. Maar ik weet niet meteen hoe ik een derde fire group maak en daar dingen aan toewijs. Dus ehh, hoe doe je dat? Das in de menu rechts maar veel wijzer werd ik er tot nu toe niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Rechts staat in de kolom een plusje. Hiermee maak je nieuwe firegroups (max. 8 dus leef je uit ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door GeeBee op 14-12-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Tot daar kwam ik, ik maakte een derde fire group aan en wou mijn warrant scanner daarop zetten maar die ging maar tot 2...daarna kwam die weer op geen. Vanavond nogeens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ah, juist.... die 1 en 2 staan voor de primairy en secondary firebuttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Op het ED forum liep ik toevallig tegen een handige thread aan m.b.t. landen van verschillende schepen in relatie tot de zwaartekracht. Pas op met de grotere schepen want landen kan soms wat tricky zijn.

The "can I land this?" thruster thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Iemand Horizons al binnen?

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Servers gaan toch pas aan om 1600 GMT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:53:
[...]

Als alles goed gaat ja. En wellicht ten overvloede: dat is dus 17:00 onze tijd.

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=211488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
RobV schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:53:
[...]

Oh, ik dacht 09:00 maar nog even geduld dus.
Vanavond met zijn allen even rondscheuren op de planeet bij onze basis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ondertussen de Alfabet-bobbleheads bestellen?
https://www.frontierstore.../alphabet-bobblehead.html

Nemen wij ons bij Frontier nog een beetje serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb Horizons (nog) niet gekocht dus voor mij is het enkel vervelend dat de servers plat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GeeBee schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:06:
Ondertussen de Alfabet-bobbleheads bestellen?
https://www.frontierstore.../alphabet-bobblehead.html

Nemen wij ons bij Frontier nog een beetje serieus :)
:') :F
Standby schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:29:
[...]

Oh, ik dacht 09:00 maar nog even geduld dus.
Vanavond met zijn allen even rondscheuren op de planeet bij onze basis :)
En er wordt nu al vertraging verwacht, verwachting is bijgesteld naar 18:00 GMT (19:00 bij ons):

https://forums.frontier.c...26&viewfull=1#post3251226

En zo zal dat nog wel een paar keer gaan. Houd je adem niet in :P

[ Voor 44% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-12-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Op de valreep nog Horizons kunnen kopen met €12,50 loyalty discount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
RobV schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:31:
Op de valreep nog Horizons kunnen kopen met €12,50 loyalty discount.
En je krijgt dan ook de Cobra mark 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Standby schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:59:
[...]

En je krijgt kunt dan ook de Cobra mark 4 kopen :)
There, fixed it for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Hmm heb het inderdaad even goed nagelezen en je heb helaas gelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Volgens mij vraagt iedereen zich af waarom we nog niet kunnen spelen:
Firefox kan geen verbinding maken met de server op support.orerve.net.
  • Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
  • Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
  • Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GeeBee schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:27:
Volgens mij vraagt iedereen zich af waarom we nog niet kunnen spelen:

[...]
Gewoon, omdat het nog niet klaar is. Vanmiddag was al de prognose dat het wel tot 19.00 onze tijd zou duren.

Voor wie kickt op patch notes, hier is de lijst:

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=211781

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-12-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
8) Updating

Edit: blijkbaar moet je niet updaten, maar de 64bit install-optie van horizons kiezen. :D

[ Voor 83% gewijzigd door Drumatiko op 15-12-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Ribbon schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:07:
8) Updating

Edit: blijkbaar moet je niet updaten, maar de 64bit install-optie van horizons kiezen. :D
Klopt. Maar gelukkig kun jd ook de al gedownloade bestanden van de beta hergebruiken, zodat het een beetje opschiet :)

Vanavond maar eens langs Jameson vliegen om mijn Asp uit te rusten met een SRV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Ervig schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:21:
Kerst EGX Paintjob Giveaway!

*O* o<:) *O* o<:) *O*

The Gathering heeft voor leden van Tweakers nog 4 EGX Paintjob codes die ik graag wil weggeven. Wil je er eentje hebben (en heb je er nog geen!) stuur me dan een pm tot en met a.s. zondag 13 december. Winnaars worden willekeurig getrokken (met voorrang voor leden die in de Tweacommander lijst staan) en volgende week in dit topic genoemd.

Enjoy!
3 geinteresseerden, dus 3 winnaars (Vikingtosh, Ribbon, the_scary_door). De laatste key heb ik aan een vriend gedoneerd.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Ik ben duidelijk niet de enige die het wel een goed idee vindt om langs Jameson te gaan. In de queue van een Orbis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ervig schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:10:
[...]

3 geinteresseerden, dus 3 winnaars (Vikingtosh, Ribbon, the_scary_door). De laatste key heb ik aan een vriend gedoneerd.
Hartstikke tof van je, bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Daar zit je dan met je 120Mbit lijn -> 3,7Mb/sec....

Awesome! Zojuist geland op de basis op de planeet naast blaauw en een vehicle bay gekocht! En dat zonder handleiding of youtube!

[ Voor 55% gewijzigd door RobV op 15-12-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scary_door
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:18
[...]

Heel erg bedankt _/-\o_ . Ik zal hem als ik weer in de bewoonde wereld ben op m'n schip plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Guess where i am ??? :*)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2wdbp06.jpg

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

En nog 1 (laatste) wat is zo'n clipper groot, is echt mijn favoriet geworden oOo

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/65xy10.jpg

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
[...]

Super, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Patje040175 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:11:
En nog 1 (laatste) wat is zo'n clipper groot, is echt mijn favoriet geworden oOo

[afbeelding]
We moeten maar eens wat fly by's gaan doen. Een groot ruimteschip dat over je kleine ruimterover heen scheert is toch wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
De eerste landing met ging overigens niet geheel vlekkeloos. Op zo'n 50km hoogte gaf de NVidia driver het op (crashed) en bleef ik zitten met een desktop en een spel dat op de achtergrond draaide. Ik besloot om het proces te killen. Spel opnieuw opgestart; ik ging verder op 200km hoogte of zo. Nogmaals geprobeerd en toen ging het wel goed.

Met 1.4 had ik nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Ik maak er verder geen punt van (dat gaan ze fast fixen) maar een echte goede 1e indruk is het natuurlijk niet.

Update: vandaag was er een patch uit voor 2.0 (binnen 24h na launch, zal wel stress geweest zijn bij Frontier). Sindsdien loopt het als een spreekwoordelijke class-A ster.

[ Voor 14% gewijzigd door RobV op 16-12-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Hmm, starte net de game op en liep zo vast dat ik alles uit moest doen..
Nog maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 18-07 08:01
Zit al menig YT te kijken hoe ik op zo'n planeet kan rond vliegen/landen. Maar verder dan orbital cruise om ik niet... Hoe rustig ik de planeet ook maar benader, mn dropzone zit op 146KM ipv ergens de 24KM wat ik op YT zie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
rieshjart schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:45:
Zit al menig YT te kijken hoe ik op zo'n planeet kan rond vliegen/landen. Maar verder dan orbital cruise om ik niet... Hoe rustig ik de planeet ook maar benader, mn dropzone zit op 146KM ipv ergens de 24KM wat ik op YT zie.....
Heb je wel Horizons?

• Fore!
Jup, had ik gepre-ordered

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
20km heb ik ook. Heb je wel de planetary trajectory kit of hoe het ding heet?

• Fore!
zucht, je moet via de website van frontier dus nog apart de nieuwe launcher downloaden...
Kreeg een update dus had het idee dat dit allemaal vanzelf ging.

Extra verwarrend als je ships allemaal wel fitted zijn met zo'n module, maar er geen gebruik van kan maken omdat je de verkeerde launcher gebruikt...

Nu 15m wachten tot ik horizons volledig binnen heb...

[ Voor 8% gewijzigd door Fore! op 17-12-2015 07:09 ]

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Heb je het originele spel via Steam gekocht? Nadat ik de update via Steam had binnen getrokken (heb het originele spel via Steam gekocht en Horizons via de Frontier website), kreeg ik in eerste instantie de launcher voor E:D 1.5 te zien bij het opstarten via Steam.

Dit is eenvoudig op te lossen via de stappen op deze reddit, scheelt weer apart de launcher downloaden: https://www.reddit.com/r/...auncher_to_play_horizons/

Games starten vanuit de Steam interface doe ik praktisch nooit dus heb de shortcut gewoon op mijn desktop geplaatst :)

[ Voor 11% gewijzigd door Beeksma op 17-12-2015 10:13 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.