[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.026 views

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Wat hebben we hiermee geleerd? Geen Steam gebruiken :D

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
RobV schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:23:
Wat hebben we hiermee geleerd? Geen Steam gebruiken :D
Vind het zelf wel handig hoor. Een centrale plek voor het binnenhalen van mijn spellen na een verse installatie en super eenvoudige toegang tot mods voor verschillende games via de Workshop :)

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Vikingtosh schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:50:
[...]

Vind het zelf wel handig hoor. Een centrale plek voor het binnenhalen van mijn spellen na een verse installatie en super eenvoudige toegang tot mods voor verschillende games via de Workshop :)
Ik heb maar 1 spel :D (nee echt, ik heb maar 1 spel)

• Beeksma
RobV schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:25:
[...]

Ik heb maar 1 spel :D (nee echt, ik heb maar 1 spel)
Nee dan is de toegevoegde waarde voor jou inderdaad ver te zoeken. ;)

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Juist wel, niets beters om je game collectie te starten op een centrale plek :-)

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Vikingtosh schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:10:
Heb je het originele spel via Steam gekocht? Nadat ik de update via Steam had binnen getrokken (heb het originele spel via Steam gekocht en Horizons via de Frontier website), kreeg ik in eerste instantie de launcher voor E:D 1.5 te zien bij het opstarten via Steam.

Dit is eenvoudig op te lossen via de stappen op deze reddit, scheelt weer apart de launcher downloaden: https://www.reddit.com/r/...auncher_to_play_horizons/

Games starten vanuit de Steam interface doe ik praktisch nooit dus heb de shortcut gewoon op mijn desktop geplaatst :)
Lol, dat had ik op reddit gepost :o 8) Heb zelf toch maar een Horizons key in de FD store gegenereerd en die geïnstalleerd en mijn oude E:D verwijderd.

Heb zelf een soft-reset gedaan (al mijn schepen op 1 locatie gezet en daar een sidewinder gekocht en mijn resterende cash opgemaakt aan een ander schip en daarna met de standaard sidewinder (wel met SRV) en iets meer dan 1000 credits naar Asellus Primus (Baker Prospect?) gevlogen. Asellus Primus is de plek waar nieuwe commanders ook starten. Echte helemaal leuk zo'n nieuwe start (met een soort 'save game' als ik weer terug zou willen naar mijn grote schepen)! Nu in een adder en aan het sparen voor mijn Cobra...daar kijk ik nu echt naar uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Ervig op 17-12-2015 15:58 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Ervig schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:27:
[...]

.... Nu in een adder en aan het sparen voor mijn Cobra...daar kijk ik nu echt naar uit!
Held! Hoor van veel mensen dat ze 'm overslaan. De Adder was ook mijn eerste schip na de geleende Sidewinder.

Maar uh.. zit iedereen hier in HIP (lang nummer)? Niemand die in de buurt van Gende zit?

Ik ben als Empire - gerelareerd persoon niet zo welkom in de Federation ruimte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:45
Ik kan nog steeds geen Horizons spelen, als het spel geladen is schiet de temp van mijn videokaart opeens zo hoog op dat mijn pc vast slaat :(
Heb gisteren windows opnieuw geinstaleerd en dat heeft helaas niet geholpen.
Vanavond maar even een benchmark uitvoeren of er iets niet mis is met mijn kaart, maar het is wel vreemd dat ik nooit ergens last van had en na de update loopt alles vast :(
Iemand ervaring hier mee?

Het is trouwens een Msi gaming R9 280X

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Na een aantal weken in een maxed out FAS gevlogen te hebben, eindelijk de overstap naar een Python gemaakt. Wat een deceptie, dat ding is traag, onwendbaar en de extra firepower maakt dat niet echt goed. Ik heb er nu 6B thrusters op zitten, maar gaat 6A dat nou nog aanzienlijk verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Met 6A thrusters en Flight Assist uitgeschakeld (in de bochten) vliegt de Python best wel goed, dus ik zou het zeker even uitproberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Drumatiko op 18-12-2015 17:50 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Standby schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:26:
Ik kan nog steeds geen Horizons spelen, als het spel geladen is schiet de temp van mijn videokaart opeens zo hoog op dat mijn pc vast slaat :(
Vanavond maar even een benchmark uitvoeren of er iets niet mis is met mijn kaart, maar het is wel vreemd dat ik nooit ergens last van had en na de update loopt alles vast :(

Vervelend maar dit ligt aan je kaart/koeling. Niet aan ED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Standby schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:26:

De nieuwe drivers zouden dit moeten oplossen

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
Njay schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:42:
[...]

De nieuwe drivers zouden dit moeten oplossen
Oververhitte 280X

Oplissing, nieuwe drivers inderdaad.
hoop dat het bij jou ook helpt.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:45
Nico Klus schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:32:
[...]

Oververhitte 280X

Oplissing, nieuwe drivers inderdaad.
hoop dat het bij jou ook helpt.
Nieuwe drivers en een vers laagje pasta doen wonderen :)
Temperatuur komt bijna niet meer boven de 55 graden met alles op ultra _/-\o_

Nu maar eens leren sturen met die rover, met een hotas is dat toch best lastig.
Hoe doen jullie dat? Met een aparte controler?

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Hey even kort vraagje. Ik zit er over te denken om ED te gaan spelen en doe dan gelijk maar de komende uitbreiding Elite Dangerous: Horizons.
Wanneer ik de laatste koop, zit het originele spel er dan in, of moet ik beide kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Jazeker kan dat :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Standby schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:43:
[...]

Nieuwe drivers en een vers laagje pasta doen wonderen :)
Temperatuur komt bijna niet meer boven de 55 graden met alles op ultra _/-\o_

Nu maar eens leren sturen met die rover, met een hotas is dat toch best lastig.
Hoe doen jullie dat? Met een aparte controler?
Ik heb een hotas met foot controller. Ik stuur met de voeten, gas met throttle en thrusters of turret met de stick. Tis even wennen maar met een beetje muscle memory opbouw kom je heel ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Annedouwe schreef op zondag 20 december 2015 @ 01:40:
Hey even kort vraagje. Ik zit er over te denken om ED te gaan spelen en doe dan gelijk maar de komende uitbreiding Elite Dangerous: Horizons.
Wanneer ik de laatste koop, zit het originele spel er dan in, of moet ik beide kopen?
Horizons is een standalone uitbreiding, dus je hoeft niet E:D erbij te kopen (kan wel, maar voegt zover ik weet niets toe). Zie ook http://store.steampowered.com/app/419270/

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Wat Ribbon en Leutje zeggen: gewoon Horizons kopen (bij de oficiele winkel is hij net iets goedkoper dan steam en je kan daarna evt alsnog een steamkey genereren): daar zit de basegame gewoon in. Het heeft geen zin om E:D én los E:D Horizons te kopen!

[ Voor 11% gewijzigd door Ervig op 20-12-2015 10:06 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ervig schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:05:
Wat Ribbon en Leutje zeggen: gewoon Horizons kopen (bij de oficiele winkel is hij net iets goedkoper dan steam en je kan daarna evt alsnog een steamkey genereren): daar zit de basegame gewoon in. Het heeft geen zin om E:D én los E:D Horizons te kopen!
Hierover heb ik nog een vraag. Ik heb nu Horizons, maar heeft het überhaupt nog zin om de E:D 1.5 te spelen, behalve als ik met andere mensen wil samenspelen die (nog) geen Horizons hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 04:47
Iemand een idee wat er nu precies gaande is met exploration data?
Laatste uurtje het ED forum wat zitten lezen maar vind niet meteen een duidelijke uitleg. Zit momenteel in Sagittarius A maar wil graag aan mijn terugweg beginnen, heb lucratief stuk ruimte gevonden die op de terugweg ligt maar durf niet verder te gaan uit vrees dat het momenteel nutteloos is.
Zit zo al een paar dagen vast en wil echt terug naar de bubble om weer wat anders te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
RobV schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:31:
[...]

Hierover heb ik nog een vraag. Ik heb nu Horizons, maar heeft het überhaupt nog zin om de E:D 1.5 te spelen, behalve als ik met andere mensen wil samenspelen die (nog) geen Horizons hebben?
Volgens mij speelt iedereen nog steeds in dezelfde Universe. Of je nu wel of geen Horizons hebt.
Heb je geen Horizons, dan kun je niet landen op planeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
roepie88 schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:26:
[...]

Volgens mij speelt iedereen nog steeds in dezelfde Universe. Of je nu wel of geen Horizons hebt.
Heb je geen Horizons, dan kun je niet landen op planeten.
Vreemd dat de launcher je dan nog steeds de optie biedt om 1.5 of 2.0 te launchen als het verder toch niets uitmaakt? Of begrijp ik het dan verkeerd wellicht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Heb je al op een planeet geland?
Optie 2 is nu eenmaal het zelfde als 1.5. Enkel met 2.0 heb je eigenlijk ook nog 2.0(a) en hiermee kan je dus wel degelijk landen :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O6rFQML.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
Of had de keuze 1.5 of 2.0 te maken met 32-bit en 64-bit?
In Steam zijn het 2 verschillende games die je naast elkaar in je bibliotheek kan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Als je Horizons uitkiest in de bibliotheek dan heb je het complete pakket geïnstalleerd (64bit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:42:
Heb je al op een planeet geland?
Optie 2 is nu eenmaal het zelfde als 1.5. Enkel met 2.0 heb je eigenlijk ook nog 2.0(a) en hiermee kan je dus wel degelijk landen :)
Natuurlijk ben ik al een paar keer geland! en natuurlijk ook wat missies gedaan. Mijn vraag was ook meer van waarom nog 1.5 aanbieden als ik 2.0 heb.

Verder heb ik de powerplay aangezet door mij aan te melden bij Duval. Ik heb ook wat foldertjes (20) naar 87414 geschoven om te kijken wat dat uithaalt.

Tenslotte ben ik begonnen met 'The Gathering' missies te doen vanaf andere plekken dan Blaauw City. Wellicht dat we hiermee de influence een beetje kunnen opkrikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Iemand actief in 87414 vanavond? Zag dat Het binnen Empire ruimte valt dus dat scheelt een hoop voor mij. Ik neem m'n Anaconda mee dus als iemand wat extra credits nodig heeft kunnen we wat gaan "bounty hunten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik zou wel willen. Helaas ben ik onderweg naar Sag A* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ben actief in 87414, maar niet erg lang (ik kan meestal maar een uurtje spelen voordat de vermoeidheid toeslaat).

Voor het geval we elkaar mislopen, hier mijn callsign.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 14% gewijzigd door RobV op 20-12-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:39:
Ik ben actief in 87414, maar niet erg lang (ik kan meestal maar een uurtje spelen voordat de vermoeidheid toeslaat).

Voor het geval we elkaar mislopen, hier mijn callsign.
Members only:
Uitnodiging verstuurd :)

Door:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wat een firepower heeft die anaconda toch.. most impressive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EliteGhost schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:06:
Iemand actief in 87414 vanavond? Zag dat Het binnen Empire ruimte valt dus dat scheelt een hoop voor mij. Ik neem m'n Anaconda mee dus als iemand wat extra credits nodig heeft kunnen we wat gaan "bounty hunten".
Dat is wel een eind weg voor mij, zijn er meer tweakers die daar uithangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:16:
[...]

Dat is wel een eind weg voor mij, zijn er meer tweakers die daar uithangen?
De meeste mensen hier, denk ik. Het was voor mij ook 180 Ly (en mijn thuisbasis blijft Gende aangezien ik daar nog 6 schepen heb), maar heb even een mooi potje geschoten met RobV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EliteGhost schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:18:
[...]

De meeste mensen hier, denk ik. Het was voor mij ook 180 Ly (en mijn thuisbasis blijft Gende aangezien ik daar nog 6 schepen heb), maar heb even een mooi potje geschoten met RobV :)
Misschien kom ik morgen wel die richting op, ik ben het een beetje zat om alleen maar in m'n eentje te spelen, en bovendien vroeger al genoeg gedaan met Elite 1 en 2, je kon toen niets anders. :)

Ik ben zelf ook bezig met bounty hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wie is eigenlijk de leader in een Wing? Wordt dat afgesproken of gaat dat automatisch? Zo heb je 'auto follow target' oid., maar hoe weet je dan of we daadwerkelijk de target moeten afschieten? Is dat omdat de leader het vuur opent?

Sorry voor de beginnersvragen mbt multiplayeren

[ Voor 9% gewijzigd door RobV op 20-12-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:27:
Wie is eigenlijk de leader in een Wing? Wordt dat afgesproken of gaat dat automatisch? Zo heb je 'auto follow target' oid., maar hoe weet je dan of we daadwerkelijk de target moeten afschieten? Is dat omdat de leader het vuur opent?

Sorry voor de beginnersvragen mbt multiplayeren
De leider is de persoon die de uitnodiging verstuurd. In ons geval was jij dat :)
We kunnen van alle personen in de wing zien wie welk schip als doelwit heeft en zo kunnen we ook snel elkaar helpen. Wanneer 1 van de mensen op het vijandige schip schiet, veranderd dit doelwit van kleur op de radar (ook wanneer een schip eerst op jou schiet). Zo weten we van elkaar wie al bezig met een doelwit of wie hulp nodig heeft.

Ik heb de kleurinstellingen anders gezet dus is een beetje last om de kleuren te gebruiken om het uit de leggen.

Beginnen hebben we allemaal gedaan en het is juist goed om er naar te vragen :)
Overigens: gebruik je een "Kill Warrant Scanner"? Daarmee heb je kans dat de hoeveelheid bounty credits verdubbeld! Zo nu en dan een tripje naar Federation en Alliance ruimte maken om de bounties van die schepen op te pikken. Vandaag ook gedaan naar een paar dagen bounty hunten: toch 4,5 mil credits bovenop de +/- 12 mil in Gende alleen al.

Aanvulling: Je had ook nog een vraag over E:D 1.5 en 2.0? "Mijn vraag was ook meer van waarom nog 1.5 aanbieden als ik 2.0 heb. "?
Dit wordt zo gedaan omdat niet alle systemen waarop E:D wordt aangeboden ook Horizons kunnen draaien. Als ik het juist heb is dit nog niet mogelijk op de Xbox en Apple computers. Vandaar dat ze 1.5 aan blijven bieden. Ook voor de mensen die nog geen 64-bit OS hebben (wat nodig is voor Horizons) blijven de 32 bit ondersteunen.
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:21:
[...]

Misschien kom ik morgen wel die richting op, ik ben het een beetje zat om alleen maar in m'n eentje te spelen, en bovendien vroeger al genoeg gedaan met Elite 1 en 2, je kon toen niets anders. :)

Ik ben zelf ook bezig met bounty hunten.
Mooi, dan zie ik je wel verschijnen 1 deze dagen :P Heb nog even vrij voordat ik weer aan het werk ga en ben bezig met m'n gevechtsrang omhoog te krikken en credits te verdienen. 12% Deadly, nog 88% te gaan voor Elite :z

Even toevoegen aan de wing en de inkomsten worden netjes verdeeld. _/-\o_
RobV kan vast beamen dat het met 2 schepen lekker snel gaat?

[ Voor 10% gewijzigd door EliteGhost op 21-12-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
KWS data wordt gedeeld in de wing. Zo hoeft er maar 1 iemand te scannen en krijgt iedereen in de wing de volle mep :)

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EliteGhost schreef op maandag 21 december 2015 @ 00:22:

Mooi, dan zie ik je wel verschijnen 1 deze dagen :P Heb nog even vrij voordat ik weer aan het werk ga en ben bezig met m'n gevechtsrang omhoog te krikken en credits te verdienen. 12% Deadly, nog 88% te gaan voor Elite :z

Even toevoegen aan de wing en de inkomsten worden netjes verdeeld. _/-\o_
Ik heb nog wel even te gaan voordat ik daar ben, ik ben momenteel novice en ik vlieg nog in een Viper mk3, wellicht gaat het een stuk sneller wanneer ik in een wing vlieg.

De reis naar dat systeem zal ook wel een tijdje in beslag nemen, ik zal m'n outfitting wat aanpassen om m'n jump range te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:09:
[...]

Ik heb nog wel even te gaan voordat ik daar ben, ik ben momenteel novice en ik vlieg nog in een Viper mk3, wellicht gaat het een stuk sneller wanneer ik in een wing vlieg.

De reis naar dat systeem zal ook wel een tijdje in beslag nemen, ik zal m'n outfitting wat aanpassen om m'n jump range te vergroten.
Of jouw viper verkopen: een D-rated hauler met A FSD taxi kopen en naar HIP 87414 vliegen. Je kan daar dan weer een viper kopen :). Ik heb een soft-reset gedaan en zit nu ook in een viper. Ik kom binnenkort ook weer die kant op!

[ Voor 8% gewijzigd door Ervig op 21-12-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:09:
[...]

Wat ervig zegt :)

Viper even verkopen (eerst de losse onderdelen en dan het hele schip, zo raak je minder kwijt) en een ander schip kopen dat verder kan springen.

Als je aan komt en in een wing zit hoef je niet actief deel te nemen aan een gevecht om het geld te krijgen. Dus mocht je nog in ern hauler zitten op dat moment: geen zorgen.

Ik weet niet goed hoe lang ik met RobV rond heb gevlogen maar ik denk dat we in 30 minuten toch wel 600k credits hadden? Dan te bedenken dat het een gewone RES was en geen HIRES OF HAZRES

[ Voor 0% gewijzigd door EliteGhost op 21-12-2015 11:58 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Vanavond ben ik ook in HIP87414 voeg mijn commanders gerust even toe:
Members only:

PS Aan iedereen: voeg jouw commander ook even toe aan de Tweacommander lijst (zie Topic Start) en add de anderen!

[ Voor 41% gewijzigd door Ervig op 21-12-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
@Ribbon - M'n spel crashte...

Ervig, ik voeg je straks toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ah dacht al wat is het ineens stil hehe, ik maak even een tripje naar blauwcity en dan kom ik weer terug.

Edit: Sorry moet er onverwachts vandoor, als je zin hebt kunnen we vanavond nog een rondje doen.

Screenshot: mini gathering (Ghost & Ribbon).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z9vlLXz.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Drumatiko op 21-12-2015 15:08 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:38:
Ah dacht al wat is het ineens stil hehe, ik maak even een tripje naar blauwcity en dan kom ik weer terug.
Ik ga ook even terug om reparaties uit te voeren. Stomme assaultships... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervig schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:34:
[...]

Of jouw viper verkopen: een D-rated hauler met A FSD taxi kopen en naar HIP 87414 vliegen. Je kan daar dan weer een viper kopen :). Ik heb een soft-reset gedaan en zit nu ook in een viper. Ik kom binnenkort ook weer die kant op!
Bedankt voor de tip, ik weet nog niet wat ik ga doen, misschien probeer ik eerst het maar in m'n Viper totdat ik het zat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op maandag 21 december 2015 @ 00:22:
[...]

De leider is de persoon die de uitnodiging verstuurd. In ons geval was jij dat :)
We kunnen van alle personen in de wing zien wie welk schip als doelwit heeft en zo kunnen we ook snel elkaar helpen. Wanneer 1 van de mensen op het vijandige schip schiet, veranderd dit doelwit van kleur op de radar (ook wanneer een schip eerst op jou schiet). Zo weten we van elkaar wie al bezig met een doelwit of wie hulp nodig heeft.

Ik heb de kleurinstellingen anders gezet dus is een beetje last om de kleuren te gebruiken om het uit de leggen.
Heb ik ook gedaan, bij mij is alles blauw en de dingen die groen waren zijn nu eehm oker of zo.
Overigens: gebruik je een "Kill Warrant Scanner"?
Ik heb ergens nog wel een plekje vrij in mijn schipje. Deze advanced fighter is wel snel maar heeft echt veel te weinig hardpoints.
Zeker. Ik had al 650K of zo staan en toen jij erbij kwam ging het helemaal snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar m'n Viper verkocht en een Hauler aangeschaft, ik kon helaas geen FSD taxi vinden, ik heb dus maar een normale FSD class A gekocht.

Nu bezig met de lange reis.

Members only: title

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 18-07 08:01
Ik vlieg graag met jullie mee moet alleen nog even wennen aan de nieuwe besturing, net een Joystick in handen (Thrustmaster T.16000M).
Wil nog een aparte Throttle kopen can CH products en ben ik compleet :).

Volgend jaar als de Oculus uit komt is het helemaal mooi ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Zojuist de game-pc uitgezet! (veel te lang gespeeld en nu ben ik ook doodop). Anyway:

Met z'n 4'en in een wing gevlogen, we hebben RES, HAZRES en Conflict zone geprobeerd. Volgens mij is iedereen wel minstens 1 keertje dood gegaan (ik bijna, hinken naar huis zonder canopy). Was echt heel gaaf. Heb zelfs nog even de voice comms geprobeerd maar dat was nog erg wennen en knopjes zoeken.

Wat mij opviel is dat de payout voor de bounties in de RES erg tegen vielen. Normaal (als ik in mijn eentje vlieg) haal ik bij AB8 makkelijk 140k binnen voor een niet gescande Anaconda maar nu kwam ik niet verder dan de 50k zelfs mét warranty scanner. Zou dan eventueel te maken kunnen hebben met het level van de spelers in de wing?

Tweede puntje van aandacht: Kijk. uit. met. friendly. fire. En dan bedoel ik friendly fire bij personen die niet in je wing zitten, maar wel helpen om je target uit te schakelen. Zodra je 1 van de security raakt ben je wanted en moet de hele wing als de sodemieter het systeem uit.

Strategie-tip: Zeker als er veel security vliegt, laat hun dan het vuile werk doen. Zolang jij niet schiet, wordt je meestal niet aangevallen. Wacht totdat ze het shield gesloopt hebben en schiet dan mee voor het laatste stukje. Je krijgt toch wel de volle mep centen als je heb geholpen.

Ik denk dat het in een wing ook belangrijk is om echt samen te spelen. Communiceer goed. Spreek af wie de leader is en pak met de hele wing een target aan. Leiderschap kun je natuurlijk per target regelen.

Conclusie: erg leuk. Voegt zeker wat toe aan het spel. Nog veel oefenen en 'een manier van werken' vinden. Ik hoop dat we vaker kunnen samenspelen.

[ Voor 9% gewijzigd door RobV op 21-12-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:23

GeeBee

Oddball

Payout: de bounty wordt eerlijk verdeeld over de wingmembers. Dus het bedrag steeds even keer 4 doen en dan valt het wel mee denk ik.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:16:
Payout: de bounty wordt eerlijk verdeeld over de wingmembers. Dus het bedrag steeds even keer 4 doen en dan valt het wel mee denk ik.
Ok, ik dacht dat alle wing members het hele bedrag kregen. Ja, dan klopt het wel.

Wiki: http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Wings

Wingman Shared BountiesEdit
When attacking wanted vessels, every wingman that takes part in the fight, landing some hits on target will be eligible for an equal share in the bounty claim, as long as they are present when the vessel is destroyed.

[ Voor 31% gewijzigd door RobV op 21-12-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nog een screenshotje met CMDR Jameson

(klik voor groot)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f2vq8nzl.png

[ Voor 32% gewijzigd door RobV op 22-12-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Elwood: It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Jake: Hit it.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1nAST3J.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
"SOTHIS"-Is-Christmas.

146 jumps. Ik mag hopen dat je gekozen hebt voor 'fastest route', anders waren het er nog veel meer geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door RobV op 22-12-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Nope.. dit was de economical route, fastest route kon niet in één keer.
Onderweg systemen scannen voor exploration data.

[ Voor 17% gewijzigd door GeeBee op 22-12-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was leuk gisteren, vanavond hopelijk weer aan de slag. :)
Ik vond m'n reis naar 87414 al een hele onderneming, laat staan die afstand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik ben er in ieder geval wel vanavond, nog ff wat credits voor mn ASP bij elkaar sprokkelen in een HAZRES
en dan into space oOo

[ Voor 5% gewijzigd door Patje040175 op 22-12-2015 15:35 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Tot straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Arrivee! 18 000 Cr aan refuel en damage dus dat was een goedkoop ritje. De 2,5 uur (met lunchpauze) maakte het dan wel weer prijzig :)

Wel lekkere dikke missies inderdaad!
De ve(r/t)ste missie was 6M(!) die me weer op 2/3 terugbrengt naar HIP 87414 :) Helaas is een outpost weer niet te bereiken met een Type 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Kan iemand me vertellen wat je op dit moment nu precies allemaal kunt doen met Horizons? Voor zover ik kan terugvinden op het WWW is het voornamelijk het landen op een planeet, maar volgens mij houdt het daar ook wel een beetje mee op?

Ik vind het prijskaartje van 45 euro namelijk bizar hoog als dit momenteel de enige feature is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SparksNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:37:
Kan iemand me vertellen wat je op dit moment nu precies allemaal kunt doen met Horizons? Voor zover ik kan terugvinden op het WWW is het voornamelijk het landen op een planeet, maar volgens mij houdt het daar ook wel een beetje mee op?

Ik vind het prijskaartje van 45 euro namelijk bizar hoog als dit momenteel de enige feature is...
Horizons is de naam van de uitbreiding en het begint inderdaad met het landen op planeten en de missies er erbij komen. Het is echter een begin van een seizoen en in dat seizoen komen nog meer "features". Deze "features" zijn onderdeel van het seizoen Horizons en je hebt er dus al voor betaald.

Ook onderdeel van Horizons zijn: uitbreiding van het landen op planeten tot planeten met een atmosfeer, meerdere bemanningsleden op 1 schip, het maken van een eigen personage (tot dusver bekend en er zal nog meer worden toegevoegd).

Als je Elite: Dangerous al hebt kon je korting krijgen (2 maal zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
EliteGhost schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:48:
[...]

Horizons is de naam van de uitbreiding en het begint inderdaad met het landen op planeten en de missies er erbij komen. Het is echter een begin van een seizoen en in dat seizoen komen nog meer "features". Deze "features" zijn onderdeel van het seizoen Horizons en je hebt er dus al voor betaald.

Ook onderdeel van Horizons zijn: uitbreiding van het landen op planeten tot planeten met een atmosfeer, meerdere bemanningsleden op 1 schip, het maken van een eigen personage (tot dusver bekend en er zal nog meer worden toegevoegd).

Oftewel, op dit moment kun je enkel landen op sommige (niet eens alle???) planeten, waar je vervolgens een beetje doelloos rond kan rijden? Meh, dan laat ik deze uitbreiding mooi aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scary_door
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:18
EliteGhost schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:48:
[...]

Het landen op planeten met atmosfeer zit niet in horizons, dit komt in een later seizoen. Loot en crafting zit er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
the_scary_door schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:56:
[...]

Het landen op planeten met atmosfeer zit niet in horizons, dit komt in een later seizoen. Loot en crafting zit er wel in.
Klopt, mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SparksNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:56:
[...]

Oftewel, op dit moment kun je enkel landen op sommige (niet eens alle???) planeten, waar je vervolgens een beetje doelloos rond kan rijden? Meh, dan laat ik deze uitbreiding mooi aan me voorbij gaan.
Het is niet veel, maar wel erg spectaculair op 3x 1080p op ultra :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
RobV schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:14:
[...]

Het is niet veel, maar wel erg spectaculair op 3x 1080p op ultra :P
O ja dat geloof ik best, maar voor die prijs? Nee dankjewel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:42:
Arrivee! 18 000 Cr aan refuel en damage dus dat was een goedkoop ritje. De 2,5 uur (met lunchpauze) maakte het dan wel weer prijzig :)

Wel lekkere dikke missies inderdaad!
De ve(r/t)ste missie was 6M(!) die me weer op 2/3 terugbrengt naar HIP 87414 :) Helaas is een outpost weer niet te bereiken met een Type 7...
6M is wel heel veel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
SparksNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:56:
[...]

Nope, dat klopt niet helemaal.

Check dit filmpje even: YouTube: Settlements - Elite Dangerous: Horizons Pilot Training

Je kan landen op planeten en small, medium of large settlements bezoeken.
Ook Spaceports waar je net als in een station docking request moet aanvragen.

In een Settlement kun je met he SRV missies nemen. Bijvoorbeeld op zoek naar een escape pod van een gecrashte piloot.

Daarnaast hebben ze in een Settlement diverse data arrays (of iets in die trend).
Deze kun je scannen met je datascanner van je SRV. Als je binnen een bepaalde tijd een aantal van die arrays gescand hebt, kun je credits verdienen door de scandata te verkopen (vergelijkbaar met verkopen van exploration data).

Alsof dat nog niet alles is, kun je ook nog trader missies pakken om van een station of settlement, goederen naar een andere locatie (settlement of station) te transporteren.

Allermooiste is het volgende.
Je kunt materials vinden op planeten.
Deze kun je gebruiken om tijdelijk de stats van je space ship te verbeteren.
(bijvoorbeeld meer damage, sterkere hull, verhoogde jumprange e.d.)

Ook een filmpje van: YouTube: Elite Dangerous: Horizons Beta - Materials & Synthesis Basic Tutorial

Al met al, nu al best wat nieuwe mogelijkheden in Horizons.
En dat wordt alleen maar verder uitgebreid met eerder genoemde zaken maar ook andere type voertuigen (naast de Recon Vehicle wellicht ook batle en transport vehicles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
SparksNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:37:

Even wat dingen recht zetten: heb je al E:D? Dan betaal je op dit moment € 37.49 voor Horizons (korting wordt in de laatste stap berekend). Heb je die nog niet dan betaal je € 49.99, maar krijg je voor dat geld Horizons + de base game.

Horizons is een 'season' met meerdere uitbreidingen waarvan de eerste nu is het landen op planeten (zonder atmosfeer) met de daarbijbehorende missies, bases, rijden met buggy, nieuwe POI's etc. In dit seizoen komen dan nog veel meer zaken als: Looting & Crafting, Multi-Crew, character customization, and ship-launched fighters.

Nu te duur? Waarschijnlijk komt er (net als vorig jaar) weer af en toe een 'sale' langs. Als je steam hebt kan je het spel bij jouw favorieten zetten en krijg je een melding als hij in de aanbieding is. Overigens: koop je het spel bij FD, dan kan je ook een steamkey genereren.

Is het het waard? Tja, veel spelers die E:D origineel hebben vinden het nu wat veel geld voor een uitbreiding. Voor mij persoonlijk is dit echt een top space-sim! Ik heb veel gespeeld van freelancer tot Evochron Mercenary en van kickstarter backer van Star Citizen tot nu E:D. Op dit moment is E:D voor mij verreweg de favoriet (al zijn er nog wel de nodige bugs en dingen die ik veranderd zou willen zien). SC en No Mans Sky zit ik overigens ook op te wachten 8) Mocht je gaan spelen, laat maar weten in dit topic en dan helpen we je een handje!

**NINJA'D :( **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Nou toch best weer een leuke avond gehad. Had alleen niet door dat er nog iemand in een Clipper vriendelijk mee hielp. :P
Sorry Patje040175 O-)

[ Voor 9% gewijzigd door EliteGhost op 22-12-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ervig schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:21:
[...]

Even wat dingen recht zetten: heb je al E:D? Dan betaal je op dit moment € 37.49 voor Horizons (korting wordt in de laatste stap berekend). Heb je die nog niet dan betaal je € 49.99, maar krijg je voor dat geld Horizons + de base game.

Horizons is een 'season' met meerdere uitbreidingen waarvan de eerste nu is het landen op planeten (zonder atmosfeer) met de daarbijbehorende missies, bases, rijden met buggy, nieuwe POI's etc. In dit seizoen komen dan nog veel meer zaken als: Looting & Crafting, Multi-Crew, character customization, and ship-launched fighters.

Nu te duur? Waarschijnlijk komt er (net als vorig jaar) weer af en toe een 'sale' langs. Als je steam hebt kan je het spel bij jouw favorieten zetten en krijg je een melding als hij in de aanbieding is. Overigens: koop je het spel bij FD, dan kan je ook een steamkey genereren.

Is het het waard? Tja, veel spelers die E:D origineel hebben vinden het nu wat veel geld voor een uitbreiding. Voor mij persoonlijk is dit echt een top space-sim! Ik heb veel gespeeld van freelancer tot Evochron Mercenary en van kickstarter backer van Star Citizen tot nu E:D. Op dit moment is E:D voor mij verreweg de favoriet (al zijn er nog wel de nodige bugs en dingen die ik veranderd zou willen zien). SC en No Mans Sky zit ik overigens ook op te wachten 8) Mocht je gaan spelen, laat maar weten in dit topic en dan helpen we je een handje!

**NINJA'D :( **
Ik bezit momenteel al ED en heb ik hier al de nodige uurtjes in zitten. Heb eigenlijk alles wel gedaan, bounty hunting, trading, exploring etc. Ondanks dat ik ED ook echt super tof vind, ben ik nog steeds niet overtuigd om eerlijk te zeggen. Naja, ik wacht wel gewoon een paar maandjes. Even aankijken hoe de aankomende "features" uit de verf gaan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

EliteGhost schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:43:
Nou toch best weer een leuke avond gehad. Had alleen niet door dat er nog iemand in een Clipper vriendelijk mee hielp. :P
Sorry Patje040175 O-)
NP m8, was tof toch ??

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Op dat assaultship na...zeker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Kijk, en hiervoor ga je naar Sothis :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s3r92Rv.png
Drie kwartier vliegen voor een retourtje (470 LY, 20 jumps, fastest route) met één tussenstop om te tanken vanwege een rijtje unscoopable stars.

Wat me brengt bij de volgende vraag: hoe kun je in de galaxy map zien welke sterren geschikt zijn om te scoopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
GeeBee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:06:

Wat me brengt bij de volgende vraag: hoe kun je in de galaxy map zien welke sterren geschikt zijn om te scoopen?
KGB FOAM

Sterren van het type van 1 van de letters van KGB FOAM zijn scoopable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je kunt je galaxy map op 2 modi zetten: "Map" of "Realistic". Staat je map op "Map", dan kun je filters gebruiken om sterren (on)zichtbaar te maken. Zo kun je bv alleen de scoopables zichtbaar maken (de bovenste 7 types uit het filtermenu). De route planner maakt ook gebruik van de weggefilterde sterren dus blijven opletten. Maar zo kun je altijd zien welke scoopables er in je buurt zijn! Deze filters heb ik veelvuldig gebruikt tijdens mijn Sag A* trip, om stukken zonder scoopables te vinden maar ook om makkelijker te kunnen zoeken naar zwarte gaten en neutronensterren enzo.

1. Open je galaxy map
2. Derde tab: "View"
3. "Show by colour" -> kies uit dit pulldownmenu "Star Class" en dan kun je daaronder aanvinken welke sterren je wel en niet wil zien.

Als je dan een route geplot hebt kun je makkelijk zien of je op je route een scoopable tegenkomt voordat je zonder brandstof zit (lijn is ononderbroken zolang je brandstof genoeg hebt, wordt hij op een gegeven moment gestippeld dan weet je dat je voor dat punt moet tanken.)

Disclaimer, ik weet niet of deze werkwijze helemaal ongewijzigd is gebleven met de laatste patch maar zo werkte het daarvoor iig. Anders zit het er vast nog wel in maar ergens anders.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-12-2015 13:57 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

SnoeiKoei schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:55:
Je kunt je galaxy map op 2 modi zetten: "Map" of "Realistic". Staat je map op "Map", dan kun je filters gebruiken om sterren (on)zichtbaar te maken. Zo kun je bv alleen de scoopables zichtbaar maken (de bovenste 7 types uit het filtermenu). De route planner maakt ook gebruik van de weggefilterde sterren dus blijven opletten. Maar zo kun je altijd zien welke scoopables er in je buurt zijn! Deze filters heb ik veelvuldig gebruikt tijdens mijn Sag A* trip, om stukken zonder scoopables te vinden maar ook om makkelijker te kunnen zoeken naar zwarte gaten en neutronensterren enzo.

1. Open je galaxy map
2. Derde tab: "View"
3. "Show by colour" -> kies uit dit pulldownmenu "Star Class" en dan kun je daaronder aanvinken welke sterren je wel en niet wil zien.

Als je dan een route geplot hebt kun je makkelijk zien of je op je route een scoopable tegenkomt voordat je zonder brandstof zit (lijn is ononderbroken zolang je brandstof genoeg hebt, wordt hij op een gegeven moment gestippeld dan weet je dat je voor dat punt moet tanken.)

Disclaimer, ik weet niet of deze werkwijze helemaal ongewijzigd is gebleven met de laatste patch maar zo werkte het daarvoor iig. Anders zit het er vast nog wel in maar ergens anders.
TNX, deze truuk kende ik nog niet, ga binnenkort op een lange exploration trip en dan kan ik dit wel gebruiken :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Bedankt!
Dat scheelt inderdaad aan tijd dat je geen station met refuelcapabilities hoeft te zoeken. Even een zijsprongetje van de route, scoopen en weer verder.

(Nu 2 missies vanuit Sothis: 6M en 3M)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
* RobV is onderweg om naar sothis te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
GeeBee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:06:
Kijk, en hiervoor ga je naar Sothis :)

[afbeelding]
Drie kwartier vliegen voor een retourtje (470 LY, 20 jumps, fastest route) met één tussenstop om te tanken vanwege een rijtje unscoopable stars.

Oke, terug naar Gende gevlogen en een ASP gekocht. Dit moet ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ben aangekomen, 37 jumps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ik ga ED ook maar weer eens oppakken. Ik heb begrepen dat er een Tweakers corp is? Wat is de thuisbasis en waar kan ik deze ergens vinden? Wat doen jullie over het algemeen samen? Bounty hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Niet leuk :(

Heb een missie van 4miljoen, ja dat is best vet. Maar wel 400ly terug (dus bijna weer bij HIP87414).. Ik ben nog geen 3 jumps onderweg, interdiction. Scan. Mission Failed.

Ik ben blij dat dat bij de 3e jump al gebeurde en dus niet bij de bestemming. 4miljoen is leuk, maar met 3 uur heen en weer pendelen met dikke risico om het voor niets te doen kan ik beter gaan HAZRezzen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
RobV schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:15:
[...]

Niet leuk :(

Heb een missie van 4miljoen, ja dat is best vet. Maar wel 400ly terug (dus bijna weer bij HIP87414).. Ik ben nog geen 3 jumps onderweg, interdiction. Scan. Mission Failed.

Ik ben blij dat dat bij de 3e jump al gebeurde en dus niet bij de bestemming. 4miljoen is leuk, maar met 3 uur heen en weer pendelen met dikke risico om het voor niets te doen kan ik beter gaan HAZRezzen. 8)7
Kwestie van submitten, all pips op engine + shield en als een gek gaan boosten tot je FSD geladen is. Door te boosten ben je buiten z'n scan range voor de scan is afgerond. Zo heb ik gisteren twee smokkelmissies vanaf Fehu tegelijkertijd kunnen aftikken, ter waarde van 6 miljoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SparksNL schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:10:
Ik ga ED ook maar weer eens oppakken. Ik heb begrepen dat er een Tweakers corp is? Wat is de thuisbasis en waar kan ik deze ergens vinden? Wat doen jullie over het algemeen samen? Bounty hunten?
HIP87414 is voor velen de thuisbasis. De mijne is Gende.
Veel bounty hunten ja :)

En ik zit nu dan wel in Sothis, maar geen goed betalende missies. max iets van 600k credits.
Zeg me niet dat er een minimale rang voor nodig is? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Vikingtosh schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:21:
[...]

Kwestie van submitten, all pips op engine + shield en als een gek gaan boosten tot je FSD geladen is. Door te boosten ben je buiten z'n scan range voor de scan is afgerond.
Ik kan je vertellen dat ik geen schijn van kans had in mijn A-class ASP. Maar misschien had ik moeten submitten voor de voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

En heatsinks & silent running om te ontsnappen aan de interdictions, maar vooral... pilot skills :)

[ Voor 44% gewijzigd door GeeBee op 23-12-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

EliteGhost schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:22:
[...]
Oh... had ik dat nog niet gezegd? Je moet op minimaal één ranking Elite zijn.

Nee geintje.. er gelden geen extra speciale eisen aan missies. Wel de gewone: sommige kun je pas doen als je bijvoorbeeld minimiaal Broker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
GeeBee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:31:
[...]

Oh... had ik dat nog niet gezegd? Je moet op minimaal één ranking Elite zijn.

Nee geintje.. er gelden geen extra speciale eisen aan missies. Wel de gewone: sommige kun je pas doen als je bijvoorbeeld minimiaal Broker bent.
Ben ook Broker :P Maar voor 600k doe ik het niet. Dat is +/- 4 schepen in een HAZRES en dat kost minder tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Zo af en toe zitten er toch best dikke missies bij.
Het gaat om ook de spel-belevenis hè, niet alleen het geld telt :) (zen blah blah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
EliteGhost schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:22:
[...]

HIP87414 is voor velen de thuisbasis. De mijne is Gende.
Veel bounty hunten ja :)

En ik zit nu dan wel in Sothis, maar geen goed betalende missies. max iets van 600k credits.
Ik heb begrepen dat tweakers ook een eigen station heeft? Ik meen iets van BLAAUW CITY of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SparksNL schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:10:
[...]

Ik heb begrepen dat tweakers ook een eigen station heeft? Ik meen iets van BLAAUW CITY of zo?
Nee, dat is niet zo. Ze werken er aan om 1 van de facties binnen dat station groot te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Inmiddels weer onderweg naar Blaauw. Heb een hoop geleerd, en hoop exploration data meegenomen.

Edit: waar kan ik een python kopen?

[ Voor 17% gewijzigd door RobV op 23-12-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
RobV schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:13:
Inmiddels weer onderweg naar Blaauw. Heb een hoop geleerd, en hoop exploration data meegenomen.

Edit: waar kan ik een python kopen?
Zitten de meesten van jullie rondom BLAAUW? Spelen jullie ook regelmatig samen? Ik heb namelijk weinig zin om helemaal die kant op te komen als iedereen gewoon solo speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SparksNL schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:31:
[...]

Zitten de meesten van jullie rondom BLAAUW? Spelen jullie ook regelmatig samen? Ik heb namelijk weinig zin om helemaal die kant op te komen als iedereen gewoon solo speelt...
*ik* zit regelmatig in HIP 87414 ja, maar hoe anderen dan doen kan ik je niet vertellen. Ik ben pas sinds kort gaan samenspelen en dat bevalt mij wel. Discovery missions zullen niet echt interessant zijn in een wing, maar als ik een 6miljoen missie heb is het wel lekker om in convooi te vliegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
RobV schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:35:
[...]

*ik* zit regelmatig in HIP 87414 ja, maar hoe anderen dan doen kan ik je niet vertellen. Ik ben pas sinds kort gaan samenspelen en dat bevalt mij wel. Discovery missions zullen niet echt interessant zijn in een wing, maar als ik een 6miljoen missie heb is het wel lekker om in convooi te vliegen :X
Discovery missions??? Ik ben zelf ook veel bezig met exploration in een diamondback explorer, zijn die missions interessant voor mij?

Mooi, kom ik ook die kant op, kunnen we wellicht samen vliegen :)
Pagina: 1 ... 27 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.