[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.021 views

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Steam sale: 12,37 EUR !

[ Voor 54% gewijzigd door Hurtebise op 26-11-2015 21:59 ]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Is dat inclusief planetary landings?

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
stefijn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:34:
Is dat inclusief planetary landings?
Helaas.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Dit weekend eindelijk maar weer eens spelen... Is te lang geleden. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ook net Horizons gekocht zodat ik de black ship skins gratis erbij krijg :)
Moet ook nog eens men x-52 aansluiten en wat spelen zodra 1.5 uit is. Ben nog maar friendly met The Gathering :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Ik blijf t een fascinerend spel vinden, maar na 2 maanden kwam het grinden zo m'n neus uit dat ik het spel sinds februari niet meer aangeraakt hebt. Om nu weer 50 euro uit te geven en uiteindelijk dezelfde conclusie te moeten trekken.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
stefijn schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:15:
[...]

Ik blijf t een fascinerend spel vinden, maar na 2 maanden kwam het grinden zo m'n neus uit dat ik het spel sinds februari niet meer aangeraakt hebt. Om nu weer 50 euro uit te geven en uiteindelijk dezelfde conclusie te moeten trekken.... :(
Daarom koop ik Horizons ook nog niet... Ik zie 't vanzelf allemaal wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik lees toch vrij veel over het 'grinden' en 'weinig content'. De sale heeft m'n interesse gewekt (als placeholder voor Star Citizen), maar ik vraag me af of het het wel waard is. Is de Tweakers groep actief/groot genoeg om in ieder geval qua gezelligheid wat aansluiting te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Laatst online: 11-09 13:03
Is een serieus aanbod hoor. Dus als jij op de zaterdag of zondag even niks anders te doen hebt wil ik best even jouw kant op reizen.

Moet dan alleen even weten waar je bent en een uitnodiging versturen/krijgen voor zowel vriendschap als "wing". Dan worden de "bounties" verdeeld (50-50). Even kijken of er zo'n HRES in de buurt zit en dan kunnen we aan de slag. Er vliegt regelmatig spul rond waar tussen de 150k en 320k credits op staat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
NibborSneffets schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:47:
Ik lees toch vrij veel over het 'grinden' en 'weinig content'. De sale heeft m'n interesse gewekt (als placeholder voor Star Citizen), maar ik vraag me af of het het wel waard is. Is de Tweakers groep actief/groot genoeg om in ieder geval qua gezelligheid wat aansluiting te vinden?
Ja de groep is groot genoeg maar ik moet de eerste groep mensen die actief in teamspeak zijn nog tegenkomen :/ Best jammer.

Elite is inderdaad erg veel "grinden" en eentonig, het hangt er van je instelling af wat betreft dit spel. Soms valt het best goed te vergelijken met Eurotruck simulator. :P Met meerdere mensen wordt het al gauw veel leuker, gewoon omdat samen spelen erg lollig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 14-09 21:34
EliteGhost schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:58:
[...]

Ja de groep is groot genoeg maar ik moet de eerste groep mensen die actief in teamspeak zijn nog tegenkomen :/ Best jammer.

Elite is inderdaad erg veel "grinden" en eentonig, het hangt er van je instelling af wat betreft dit spel. Soms valt het best goed te vergelijken met Eurotruck simulator. :P Met meerdere mensen wordt het al gauw veel leuker, gewoon omdat samen spelen erg lollig kan zijn.
Dat is het een beetje. Binnen een community kun je al snel leuke dingen doen, zo ook binnen ED. Helaas dat dit binnen de Tweakers ook niet echt een ding is (TS dan).

Vinden de mensen het hier een gemis dat er niet zoiets als Corps binnen Eve zijn? Of bevalt het juist veel mensen op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Het gebrek aan echt uitgewerkt samen kunnen spelen zorgt daar voornamelijk voor. Ingame voicechat is relatief bagger, het groepensysteem is vrij karig, er zijn naar mijn weten geen missies om samen te spelen en je kan bijvoorbeeld ook niet samen in 1 schip vliegen.

Een tijdje terug waren er wel een paar waarmee ik regelmatig op Teamspeak zat tijdens het spelen van hier. Zal vanavond/vannacht weer ff gaan vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
siriouz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:16:
Het gebrek aan echt uitgewerkt samen kunnen spelen zorgt daar voornamelijk voor. Ingame voicechat is relatief bagger, het groepensysteem is vrij karig, er zijn naar mijn weten geen missies om samen te spelen en je kan bijvoorbeeld ook niet samen in 1 schip vliegen.

Een tijdje terug waren er wel een paar waarmee ik regelmatig op Teamspeak zat tijdens het spelen van hier. Zal vanavond/vannacht weer ff gaan vliegen. :)
Verdomme nou ben ik er vanavond niet :P

Je kan missies wel samen spelen, maar alleen de persoon die de missie oppakt krijgt er wat voor. De praatfunctie in het spel is met opzet een beetje bagger gemaakt en meerdere personen in 1 schip komt met Horizons ;)

Maar of Star Citizen nu beter is...? Nee (en ja, ik heb een schip in Star Citizen). Het is nog in alpha versie en zo veel is daar momenteel ook niet te doen. Misschien dat het uiteindelijk beter wordt, maar om dat nu al te zeggen vind ik onzin. Aan beide spellen wordt nog gewerkt en bij beide gebeurt dat op een andere manier.
Zeggen dat Star Citizen beter is omdat "dit en dat allemaal komt" is een drogreden. Het komt, maar het IS er nog niet. Daarom is het momenteel niet beter.

We kunnen een goede vergelijking maken als alles af is. Tot die tijd speel ik lekker Elite: Dangerous en zo nu en dan eens kijken waar Star Citizen staat. Het is in ieder geval al mooi dat je al kan rondlopen in Star Citizen en meteen al met meerdere mensen in een schip kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
EliteGhost schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:24:
[...]

Verdomme nou ben ik er vanavond niet :P

Je kan missies wel samen spelen, maar alleen de persoon die de missie oppakt krijgt er wat voor. De praatfunctie in het spel is met opzet een beetje bagger gemaakt en meerdere personen in 1 schip komt met Horizons ;)

Maar of Star Citizen nu beter is...? Nee (en ja, ik heb een schip in Star Citizen). Het is nog in alpha versie en zo veel is daar momenteel ook niet te doen. Misschien dat het uiteindelijk beter wordt, maar om dat nu al te zeggen vind ik onzin. Aan beide spellen wordt nog gewerkt en bij beide gebeurt dat op een andere manier.
Zeggen dat Star Citizen beter is omdat "dit en dat allemaal komt" is een drogreden. Het komt, maar het IS er nog niet. Daarom is het momenteel niet beter.

We kunnen een goede vergelijking maken als alles af is. Tot die tijd speel ik lekker Elite: Dangerous en zo nu en dan eens kijken waar Star Citizen staat. Het is in ieder geval al mooi dat je al kan rondlopen in Star Citizen en meteen al met meerdere mensen in een schip kan zitten.
Star Citizen PTU 2.0c komt binnenkort. :) Maar waar SC al vroeg komt met multicrew etc, komt E:D daar pas mee ná de live release. Voor mij voelt Elite Dangerous heel erg als een pure singleplayer waarbij je heel toevallig misschien een andere echte speler tegenkomt, en waar je met elkaar kan knokken indien nodig, maar heel veel meer dan dat ook niet.

Desondanks vermaak ik me er wel mee hoor, dat zeker. :)

Tja, vanavond, morgenavond, ik werk nachtdiensten (nu gelukkig weekend) dus ik ben voornamelijk s'nachts wakker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Vanavond komt me niet uit, maar dit weekend heb ik ook wel zin om samen te komen voor wat in-wing HRES bounty hunting!

Heb TeamSpeak nog niet gebruikt, omdat ik veel gebruik maak van VoiceAttack tijdens het spelen. Zit er een text chatfunctie in TS?

[ Voor 3% gewijzigd door Beeksma op 27-11-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
EliteGhost schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:09:
[...]

Is een serieus aanbod hoor. Dus als jij op de zaterdag of zondag even niks anders te doen hebt wil ik best even jouw kant op reizen.

Moet dan alleen even weten waar je bent en een uitnodiging versturen/krijgen voor zowel vriendschap als "wing". Dan worden de "bounties" verdeeld (50-50). Even kijken of er zo'n HRES in de buurt zit en dan kunnen we aan de slag. Er vliegt regelmatig spul rond waar tussen de 150k en 320k credits op staat :9~
zal binnenkort even een avond vrij maken , dm je wel dan :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Ik heb met de steamsale maar een 2e account gekocht en heb dus binnenkort altijd een schip rondom Hip 87414 :)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:36

Oxigeon

En zo is dat!

Deze game is nu in de aanbieding en ben aan het denken om hem ook aan te schaffen. Echter weet ik niet of hij op mijn laptop wil/zal draaien. Via Canyourub it zegt hij dat mijn videokaart te laag is. Maar de gegevens komen wel boven het benodigde uit. IK heb het volgende:

Intel Core i5-5200U up to 2.7Ghz
Memory: 6GB
IOS: Windows 10
500GB HD
Graphics card: GeForce 920M

EDIT; Tevens heb ik thuis een simpele joystick staan met uiteraard de stick en een soort van schuifje waarmee ik in vlieggames de snelheid kan aanpassen. Neem aan dat deze voldoende is?

EDIT2: IS er ook een GoT Clan of hoe je zoiets ook mag noemen in Elite?

[ Voor 26% gewijzigd door Oxigeon op 29-11-2015 12:36 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:00
Ervig schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:34:
Ik heb met de steamsale maar een 2e account gekocht en heb dus binnenkort altijd een schip rondom Hip 87414 :)
Kan je met jezelf in een wing vliegen :+

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Waar is de play knop gebleven op de launcher? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
siriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:34:
De login knop is bij mij weg (die gaat kennelijk automatisch nu), maar de play knop is er nog wel degelijk! Kan het zijn dat de client al draait (want dan verdwijnt 'ie namelijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Opnieuw geinstalleerd, net ff met Leut op Teamspeak zitten ouwehoeren tijdens het vliegen. Was weer ff gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Ja thx :) moeten we vaker doen!

Nogmaals truste!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Heh bah, ik was gewoon aan het spelen, maar vergeten TS aan te zetten :/ Zit nu net met mijn sidewindertje in HIP 87414. Iemand zin om binnenkort mij een beetje te boosten in een RES?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ervig schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:43:
Heh bah, ik was gewoon aan het spelen, maar vergeten TS aan te zetten :/ Zit nu net met mijn sidewindertje in HIP 87414. Iemand zin om binnenkort mij een beetje te boosten in een RES?
Kom op TS, ben nog steeds aan 't spelen. ;) Alleen niet in de buurt van HIP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
ook gekocht in steam sales, is mijn eerste game in dit genre, natuurlijk al zonder fuel gevallen :p

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
diknmuis schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:16:
ook gekocht in steam sales, is mijn eerste game in dit genre, natuurlijk al zonder fuel gevallen :p
Mooie start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
ja alles is nogal overweldigend in het begin, van sommige dingen nog geen flauw benul
ik speel met xbox controller, waarschijnlijk is dit wel makkelijker te besturen met een flight stick

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
diknmuis schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:19:
ja alles is nogal overweldigend in het begin, van sommige dingen nog geen flauw benul
ik speel met xbox controller, waarschijnlijk is dit wel makkelijker te besturen met een flight stick
Ach, dat hangt van je persoonlijke voorkeur af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
Oxigeon schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:15:
Deze game is nu in de aanbieding en ben aan het denken om hem ook aan te schaffen. Echter weet ik niet of hij op mijn laptop wil/zal draaien. Via Canyourub it zegt hij dat mijn videokaart te laag is. Maar de gegevens komen wel boven het benodigde uit. IK heb het volgende:

Intel Core i5-5200U up to 2.7Ghz
Memory: 6GB
IOS: Windows 10
500GB HD
Graphics card: GeForce 920M

EDIT; Tevens heb ik thuis een simpele joystick staan met uiteraard de stick en een soort van schuifje waarmee ik in vlieggames de snelheid kan aanpassen. Neem aan dat deze voldoende is?

EDIT2: IS er ook een GoT Clan of hoe je zoiets ook mag noemen in Elite?
Ik speel op een GeForce 630M en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

celshof schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:55:
[...]
Ik speel op een GeForce 630M en dat gaat prima.
Bedankt voor je reactie. Echter als ik wat reviews begin te lezen over deze game toch een aantal punten die me aan het twijfelen zetten.

- Veel mensen zeggen dat de game lang niet zo MMO is dan de makers beschrijven omdat je moeilijk met elkaar in contact kan komen
- Het is veel grinding (waar ik eigenlijk niet zo van hou)
- Bekijk bovenstaande punten niet verkeerd. Ik heb dit gelezen uit reacties op verschillende gamereviews, en dan heb ik het dus over versie 1.0 of eerder. Misschien dat er in de tussentijd nog verschillende dingen gewijzigd zijn in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
[quote]Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:59:
[...]

Bedankt voor je reactie. Echter als ik wat reviews begin te lezen over deze game toch een aantal punten die me aan het twijfelen zetten.
- Veel mensen zeggen dat de game lang niet zo MMO is dan de makers beschrijven omdat je moeilijk met elkaar in contact kan komen
De ervaringen zijn wisselend. Het gaat in ieder geval niet zo makkelijk als bij een boel andere MMO's,
- Het is veel grinding (waar ik eigenlijk niet zo van hou)
Als je als doel hebt om zo snel mogelijk de grootste schepen te hebben, dan is het inderdaad flink grinden. Zelf heb ik dat eigenlijk nooit zo gespeeld.
- Bekijk bovenstaande punten niet verkeerd. Ik heb dit gelezen uit reacties op verschillende gamereviews, en dan heb ik het dus over versie 1.0 of eerder. Misschien dat er in de tussentijd nog verschillende dingen gewijzigd zijn in de game
Sinds 1.0 is er een heleboel veranderd ten goede. Ook is het een stuk makkelijker geworden om geld te verdienen. Maar ook is het nog steeds redelijk kaal en leeg. Als ik jou zo hoor, zou ik nog even wachten en kijken wat Horizons gaat doen. Bij een volgende Steam sale kun je alsnog het spel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
siriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:34:
Waarschijnlijk heb jij net zoals ik de UI van windows vergroot? Ik heb dit ook gedaan omdat ik op de TV in de woonkamer speel en anders niets kan lezen. De play knop bij mij nu ook buiten beeld... Ik zie onderaan het scherm nog net een oranje randje van 2px waar ik op kan klikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Weten we al hoe laat de beta van horizons uitkomt vandaag?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wordt Horizons nou een stand-alone? Of moet je om horizons te spelen de eerste versie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
F0kke schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:42:
[...]

Waarschijnlijk heb jij net zoals ik de UI van windows vergroot? Ik heb dit ook gedaan omdat ik op de TV in de woonkamer speel en anders niets kan lezen. De play knop bij mij nu ook buiten beeld... Ik zie onderaan het scherm nog net een oranje randje van 2px waar ik op kan klikken. :P
Yep, ik speel op m'n 32" tv. :p Bij de meeste games geeft het geen problemen, maar goed. Game opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem nog... Bureaubladresolutie omhoog gegooid, spel opnieuw opgestart, ingame resolutie bijgesteld, bureaubladresolutie weer aangepast want anders kan ik niks meer lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 18:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:07:
Wordt Horizons nou een stand-alone? Of moet je om horizons te spelen de eerste versie hebben?
Als je alleen Horizons koopt kun je het hele spel spelen (maar wel pas als Horizons live gaat).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Iets in me zegt dat ik deze game toch niet kan laten liggen voor 12€. Uiteindelijk kreeg je voor die 12euro ook nog eens 10 pond (euro of 12) korting als je over zou stappen naar Horizons. Vanmiddag dan toch maar aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zeker weten doen, krijg je geen spijt van!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenaga
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:21
E:D 1.0 heb ik een paar weekjes gespeeld toen hij net uit was, erg mee vermaakt. Om... redenen niet meer teruggekeerd tot gisteren (lees teveel games om te spelen en te weinig tijd ;( ). Fantastisch om weer in de cockpit te zitten van een sidewinder! Ook meteen maar Horizons aangeschaft, want planetary landings miste ik toch wel in 1.0.

Mijn tip is om gewoon lekker je eigen ding te gaan doen, een groot en duur schip is leuk... voor even. Ga dus vooral je eigen avontuur opzoeken. En volgens mij zijn hier zat spelers welke samenspelen om toch nog het multiplayer gevoel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
korenaga schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:06:
E:D 1.0 heb ik een paar weekjes gespeeld toen hij net uit was, erg mee vermaakt. Om... redenen niet meer teruggekeerd tot gisteren (lees teveel games om te spelen en te weinig tijd ;( ). Fantastisch om weer in de cockpit te zitten van een sidewinder! Ook meteen maar Horizons aangeschaft, want planetary landings miste ik toch wel in 1.0.

Mijn tip is om gewoon lekker je eigen ding te gaan doen, een groot en duur schip is leuk... voor even. Ga dus vooral je eigen avontuur opzoeken. En volgens mij zijn hier zat spelers welke samenspelen om toch nog het multiplayer gevoel te hebben.
Ik heb gisteren ook voor het eerst in een aardige tijd weer gespeeld, heb het inderdaad ook best wel gemist.

Qua samenspelen... We hebben Teamspeak, en een Steamgroep - weet alleen niet wie er allemaal nog actief spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
siriouz schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:22:
[...]

Yep, ik speel op m'n 32" tv. :p Bij de meeste games geeft het geen problemen, maar goed. Game opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem nog... Bureaubladresolutie omhoog gegooid, spel opnieuw opgestart, ingame resolutie bijgesteld, bureaubladresolutie weer aangepast want anders kan ik niks meer lezen :+
We zijn vast niet de enigen, over een paar weken kan je weer spelen denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
F0kke schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:25:
[...]

We zijn vast niet de enigen, over een paar weken kan je weer spelen denk ik >:)
Ik had dat probleem al een tijdje. dat was ook de reden dat ik vrij lang niet gespeeld heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Nieuwe spelers: we hebben een homesystem op HIP 87414 in Blaauw station en doen daar missies voor 'The Gathering'. Dit is vanaf de start een stukje vliegen maar eenvoudig te doen door wat missies te spelen tot je 150k credits hebt en dan in Eravate een hauler te kopen en daar een 2B FSD en een 3D Fuel scoop in te doen (voorbeeld goedkope spec). Het zijn dan 16 jumps (minder als je een duurdere FSD neemt).

Teamspeak is edtg.nl met als wachtwoord:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Verder kan je jezelf aan de Tweacommander lijst toevoegen zodat mede Tweakers jou kunnen vinden. Je kan daarnaast ook in de lijst kijken en mede tweakers zelf toevoegen (zie de Topic Start)

[ Voor 18% gewijzigd door Ervig op 30-11-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb mezelf toegevoegd aan de TS, en zat ik al eventjes in the TweaCommander lijst. Hopelijk vanavond even bounty hunten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
RobV schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:50:
Ik heb mezelf toegevoegd aan de TS, en zat ik al eventjes in the TweaCommander lijst. Hopelijk vanavond even bounty hunten :D
Ik ben er vanavond niet, mag straks heerlijk tot morgenochtend half 7 aan 't werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
Zie hier sommigen met "oudere" hardware vragen of ze de game kunnen spelen / moeten kopen.

Bedenk wel dat vanaf Horizons Elite 64bit only word. Om Horizons te kunnen spelen moet je dus 64bit hardware hebben. Heb je dat niet dan kun je alleen Elite Dangerous / de basisgame spelen.

https://forums.frontier.c...?t=203214&highlight=64bit

Hopelijk nvt op de tweakers paar post terug , maar dacht meldt t even :)

[ Voor 10% gewijzigd door DutchFLC op 30-11-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06 21:27

TeK

Heb het spel ook maar gekocht voor die 13euro :)
Moet zeggen dat er wel een hoop kleine dingen zijn waar ik me aan stoor, maar even mijn grootste punt..

Ik heb een sidewinder met c2 shiftdrive en probeer een station te zoeken met shipyard, maar kom eigenlijk niet eens stations tegen om bij te tanken, nu ben ik opweg terug naar waar ik weet dat er een station is, maar van laatste system ernaartoe zit ik nu in supercruise omdat ik niet genoeg fuel heb voor een jump. (vraag me af of ik het ga halen..)
Grotere fuelbay kan ik niet kopen omdat ik die nergens gevonden heb.

Hoe los ik dit op ?
Als in hoe vind ik een system met station ?
Ben natuurlijk nog praktisch nergens geweest dus kan nog nergens system map bekijken zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
TeK schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:04:
Heb het spel ook maar gekocht voor die 13euro :)
Moet zeggen dat er wel een hoop kleine dingen zijn waar ik me aan stoor, maar even mijn grootste punt..

Ik heb een sidewinder met c2 shiftdrive en probeer een station te zoeken met shipyard, maar kom eigenlijk niet eens stations tegen om bij te tanken, nu ben ik opweg terug naar waar ik weet dat er een station is, maar van laatste system ernaartoe zit ik nu in supercruise omdat ik niet genoeg fuel heb voor een jump. (vraag me af of ik het ga halen..)
Grotere fuelbay kan ik niet kopen omdat ik die nergens gevonden heb.

Hoe los ik dit op ?
Als in hoe vind ik een system met station ?
Ben natuurlijk nog praktisch nergens geweest dus kan nog nergens system map bekijken zo'n beetje.
http://www.elitetradingtool.co.uk/ en dan onder search.

In welk systeem ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK

TeK

ephesus A supercruising naar Frigaha 2.2d traveltijd en nog maar een heeeeeel klein beetje fuel, en om 21:00 komt een maat hier om samen te gamen... :P

Ah kijk daar kan ik wat mee (denk ik)

Nouja heb self destruct moeten doen kwam zonder fuel te zitten hehe

[ Voor 15% gewijzigd door TeK op 30-11-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
TeK schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:13:
ephesus A supercruising naar Frigaha 2.2d traveltijd en nog maar een heeeeeel klein beetje fuel, en om 21:00 komt een maat hier om samen te gamen... :P

Ah kijk daar kan ik wat mee (denk ik)
In supercruise naar een ander systeem gaat het niet worden. Je kunt twee dingen doen:
- Je schip opblazen. Als je nog in je start Sidewinder zit is dat niet erg. Je krijgt een nieuwe en 1000cr
- De Fuel Rats bellen: http://fuelrats.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK

TeK

hehe ja het was een sidewinder met slechts een paar upgrades dus tsja die 3.5k die het me kostte ag jammer dan.

Die fuelrats wel ff gebookmarked voor als het me overkomt met mijn volgende schip :P
Al zal ik daar waarschijnlijk wel een fuel scoop op zetten.

Zit te denken aan een asp met combat fitting, al moet ik nog uitvinden hoeveel die fitting me gaat kosten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
TeK schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:23:
hehe ja het was een sidewinder met slechts een paar upgrades dus tsja die 3.5k die het me kostte ag jammer dan.

Die fuelrats wel ff gebookmarked voor als het me overkomt met mijn volgende schip :P
Al zal ik daar waarschijnlijk wel een fuel scoop op zetten.

Zit te denken aan een asp met combat fitting, al moet ik nog uitvinden hoeveel die fitting me gaat kosten hehe
Een combat Asp? Voor 70.000.000 kom je een heel eind :) http://coriolis.io/outfit...42h.AwRj4yvI.AwiMIyq8g===

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Beta is live mensen, have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Moet je daar geen beta-toegang voor hebben dan? Ik heb alleen de basis game gekocht enkele maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK

TeK

Gister bijna 1mil binnen geharkt met me sidewinder (met zeer weinig ervaring) bij een nav beacon, dus die 70mil komt vanzelf wel :)
Ben een oud eve speler dus geduld heb ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:34:
[...]

Moet je daar geen beta-toegang voor hebben dan? Ik heb alleen de basis game gekocht enkele maanden terug.
Ja, moet je idd beta access voor aanschaffen. Vorig jaar wel gedaan en toen was mn grootste enthousiasme al voorbij toen ED live ging. Daarom nu niet bijbetaald voor beta.

[ Voor 40% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-11-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb de season pass dus heb sowieso beta acces. Servers staan in brand, download fluctueert als een malle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Als ik nu E:D koop voor 13 euro, kan ik dat dan voor altijd spelen? Of is het slimmer te wachten op Horizons? Wil casual wat spelen, en 13 euro klinkt erg goedkoop. Maar als ik er maar even mee vooruit kan (en niemand anders het straks meer speelt) zou het jammer zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 20:49 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Donnie schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:45:
Ik heb de season pass dus heb sowieso beta acces. Servers staan in brand, download fluctueert als een malle
Ik heb Premium Beta (upgrade vanaf Standard Beta), maar dat gaat niet helemaal lekker, alleen 1.5 beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

https://support.frontier....d=6&q=launcher%20download download de nieuwe launcher ff dan heb je hem wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Helaas, die heb ik al een paar keer vanaf die plek gedownload. Kennelijk is de launcher ook sinds gisteren niet meer gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Ook al...
Ben ook niet de enige met dit probleem kennelijk. Het lijkt er op dat ik geen Horizons krijg toebedeeld na inloggen.

edit: Wacht! Nu bij opstarten 2.0 wel beschikbaar :D

edit2: En ik heb gelezen dat ze het fijn zouden vinden als je opnieuw start ivm nieuwe startplekken. Dus weer lekker rondvliegen in mijn Cobra :)

[ Voor 25% gewijzigd door celshof op 30-11-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
M'n Cobra MkIV opgepikt, en 'm op een planeet neergezet. Epic. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Sweet !!!! Net ff rond gereden in mn dunebuggy _/-\o_ Dat is toch wel gaaf. ook de eerste keer dat je land op een planeet, masterlijk !!!! Nu eerst ff de controls voor de buggy mappen op een andere modus van mn
X-52pro en dan gaan we morgen verder :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Don't get me wrong, maar extra moeten betalen voor beta toegang vind ik toch best schandalig... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
siriouz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 02:17:
Don't get me wrong, maar extra moeten betalen voor beta toegang vind ik toch best schandalig... :X
Maar het werkt wel bijzonder goed, dus ik kan het de game bedrijven niet kwalijk nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
celshof schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:12:
[...]
Maar het werkt wel bijzonder goed, dus ik kan het de game bedrijven niet kwalijk nemen.
Het zijn de mensen die hier zelf voor kiezen om te betalen he, niemand dwingt je om een beta te spelen en e voor te betalen. Het gaat hier niet om een 'playable demo', het gaat om een beta versie van een product in ontwikkeling.

Ik ben waarschijnlijk de enige in de wereld, maar ik doe niet meer mee aan pre-orders voor een game dat digitaal gedistribueerd wordt. Er is geen argument om een reservering te doen voor een doosje met een boekje en een DVD. Je hoeft niet meer voor de deur van de winkel te overnachten in een slaapzak. Op Launch Day klop je je creditcard gegevens in en download je een kopie. De kans op 'uitverkocht' is er niet. Games maken lijkt verzandt in een soort van crowdfunding, en als het geld eenmaal binnen is zullen de makers niet erg veel geld meer investeren in het werkelijk mooi maken van het product (bugs fixes en driver support bijvoorbeeld), immers 95% van het bedrag is al binnen en extra werk aan de game levert nauwelijks nieuwe verkopen op. Immers, iedereen die het spel wilde kopen had al een pre-order betaald. Als je maar genoeg reclame maakt, kun je rijk worden zonder een product te leveren (zei iemand Star Citizen?)

Een betaalde beta zou natuurlijk helemaal van de zotte zijn, echter is deze beta alleen beschikbaar voor een groep mensen die een pre-order heeft op de feitelijke game. Daarmee hebben zij een plekje verworven om de beta te mogen bekijken/spelen/beoordelen. En dan heb je natuurlijk nog de early adopters die kost-wat-kost graag de beta willen spelen en daar ook voor willen betalen (all Season pass geloof ik). Ja, dat moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

__Tripps__ schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:48:
M'n Cobra MkIV opgepikt, en 'm op een planeet neergezet. Epic. :9~
Waar heb je die cobra mkiv opgepikt, die krijg je bij de horizons beta erbij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:36:
Ik ben waarschijnlijk de enige in de wereld, maar ik doe niet meer mee aan pre-orders voor een game dat digitaal gedistribueerd wordt.
Mjah, als je toch al zeker weet dat je Horizons wil hebben, waarom zou je dan níet pre-orderen (gezien de extra's die je daarmee krijgt)? Het is ook niet zo dat na release de prijs heel hard achteruit gaat, voorlopig betaal je voor Horizons de volle mep.
Donnie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:03:
[...]
Waar heb je die cobra mkiv opgepikt, die krijg je bij de horizons beta erbij toch?
Je krijgt hem niet, moet hem gewoon kopen heb ik begrepen. En het is maar de vraag of je dat wil, gezien het feit dat 'ie zo log en traag is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ach, ik had m toch wel gekocht en nu kan ik alvast een kijkje nemen. Daarbij heb ik maar 37 euro betaald. Tot nu toe echt geen spijt, alleen last van lage fps on approach :(

[ Voor 4% gewijzigd door Patje040175 op 01-12-2015 12:00 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu 250 uur op zitten, het blijft een geweldig spel.
Ik mis alleen wat vrienden om in een Wing te spelen.

Dus voel vrij om mij toe te voegen: CMDR Salakory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:11:

salakory not found..

Mijn naam:
Members only: of stuur een PB
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Dat moet haast *knip* zijn ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:15 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Oepsie! Fixed. Overigens bedankt voor het publiekelijk maken 8)7

EDIT:
We hebben elkaar inmiddels gevonden, prettig kennis te maken! Nu de stoel af is hoop ik vaker online te kunnen zijn. Deze week maar eens voor de verandering wat transports doen. FEHA zei je?

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
RobV schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:36:
Een betaalde beta zou natuurlijk helemaal van de zotte zijn, echter is deze beta alleen beschikbaar voor een groep mensen die een pre-order heeft op de feitelijke game. Daarmee hebben zij een plekje verworven om de beta te mogen bekijken/spelen/beoordelen. En dan heb je natuurlijk nog de early adopters die kost-wat-kost graag de beta willen spelen en daar ook voor willen betalen (all Season pass geloof ik). Ja, dat moet je zelf weten.
Ik meen me toch te herinneren dat ik enkele dagen geleden op de website van ED preorder + beta access voor 67,50 zag staan... ;) Terwijl de preorder zonder beta access er voor 50 op stond. Dus wel degelijk extra betalen voor het spelen van de beta. Zou het gratis beta access zijn voor iedereen die een preorder heeft gedaan, prima. Maar extra ervoor betalen? Nee bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
siriouz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 06:04:
[...]

Ik meen me toch te herinneren dat ik enkele dagen geleden op de website van ED preorder + beta access voor 67,50 zag staan... ;) Terwijl de preorder zonder beta access er voor 50 op stond. Dus wel degelijk extra betalen voor het spelen van de beta. Zou het gratis beta access zijn voor iedereen die een preorder heeft gedaan, prima. Maar extra ervoor betalen? Nee bedankt. :)
Dat heb je helemaal goed gezien.

Voor de mensen die wel een Beta hebben: wat zijn jullie instellingen voor het besturen van de Scarab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Daar ben ik nog niet mee begonnen. Heb toch besloten dat ik een andere HOTAS wilde en heb de X-55 aangeschaft. Deze komt vandaag binnen en dan ga ik proberen om de verschillende modusen (zijn er 3 op deze HOTAS) te programmeren voor zowel het schip als de Scarab.

Ik heb dus nog een X-52pro in de aanbieding :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:11:

Kan Salakory ook niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Patje040175 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:39:
Daar ben ik nog niet mee begonnen. Heb toch besloten dat ik een andere HOTAS wilde en heb de X-55 aangeschaft. Deze komt vandaag binnen en dan ga ik proberen om de verschillende modusen (zijn er 3 op deze HOTAS) te programmeren voor zowel het schip als de Scarab.

Ik heb dus nog een X-52pro in de aanbieding :*)
Wat wil je voor je x52 hebben, ik ben serieus geinteresseerd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Goed heb laatst bij de steam sale E:D gekocht.
Klopt het een beetje dat je zelf een soort van verhaal moet maken?
Er zit niet echt een campaign in of zo.
Ben nu een beetje Breng dit naar station bla missies aan het doen om geld te verdienen. Want met die standaard guns kun je niet zoveel.
Echter ik heb nu een missie waarbij ik data (intelligence) moet vinden ergens in een System, maar hoe vind je dat? Er zit zo bizar weinig info bij die missies...

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Meekoh schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:48:
Goed heb laatst bij de steam sale E:D gekocht.
Klopt het een beetje dat je zelf een soort van verhaal moet maken?
Er zit niet echt een campaign in of zo.
Ben nu een beetje Breng dit naar station bla missies aan het doen om geld te verdienen. Want met die standaard guns kun je niet zoveel.
Echter ik heb nu een missie waarbij ik data (intelligence) moet vinden ergens in een System, maar hoe vind je dat? Er zit zo bizar weinig info bij die missies...
Klopt, je schrijft echt je eigen verhaal. Het maakt het overigens (vind ik persoonlijk) veel leuker om samen te spelen. Veel tweakers zijn vaak bij de community goals te vinden of rondom HIP87414. Voeg vooral wat Tweacommanders (zie topic start) toe. Veel mensen spelen casual maar in de avond zijn er vaak mensen online.

Data vinden doe je in een USS (unidentified signal source).

Tip: community goals zijn leuk en leveren vaak goed geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ervig schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:09:
[...]

Klopt, je schrijft echt je eigen verhaal. Het maakt het overigens (vind ik persoonlijk) veel leuker om samen te spelen. Veel tweakers zijn vaak bij de community goals te vinden of rondom HIP87414. Voeg vooral wat Tweacommanders (zie topic start) toe. Veel mensen spelen casual maar in de avond zijn er vaak mensen online.

Data vinden doe je in een USS (unidentified signal source).

Tip: community goals zijn leuk en leveren vaak goed geld op.
Dat dacht ik al. Was ook al een paar keer naar zo'n unidentified signal source geweest, maar dat waren dan gewoon 2 AI's die aan het vechten waren. Betekent het dan dat 1 van hun die data heeft?

Heb nu ook trouwens geen idee waar ik zit. Zal vanavond even kijken of ik in de buurt van HIP87414 zit :P

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Community goals — hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Donnie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:43:
[...]

Wat wil je voor je x52 hebben, ik ben serieus geinteresseerd ;-)
Je hebt een PM

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
RobV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:03:
Community goals — hoe gaat dat in zijn werk?
Je meld je aan om mee te doen bij het ruimtestation waar het CG zijn 'thuisbasis' heeft en dan doe je hetgeen ze van je willen. Kan zijn dat je bounties moet verzamelen of bepaalde goederen leveren of exploration data moet inleveren.

En het kan best oplopen. Zo was de vergoeding voor de 99% groep (dus bijna iedereen valt daar binnen) een CG om een station te bouwen €3.000.000 laatst (meestal is dit wel wat lager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
celshof schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:24:
[...]
Je meld je aan om mee te doen bij het ruimtestation waar het CG zijn 'thuisbasis' heeft en dan doe je hetgeen ze van je willen. Kan zijn dat je bounties moet verzamelen of bepaalde goederen leveren of exploration data moet inleveren.

En het kan best oplopen. Zo was de vergoeding voor de 99% groep (dus bijna iedereen valt daar binnen) een CG om een station te bouwen €3.000.000 laatst (meestal is dit wel wat lager).
Ah. Bedankt.

Overigens hier nog wat leesvoer voor CG's:
https://forums.frontier.c...877&p=2968011#post2968011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:23

GeeBee

Oddball

Ik zie in de launcher staan: (32 bit).
Is/ komt er dan ook een 64 bits-variant?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
GeeBee schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:52:
Ik zie in de launcher staan: (32 bit).
Is/ komt er dan ook een 64 bits-variant?
Vanaf Horizons wordt het 64-bit als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ja, van de originele E:D (1.5) komt er een 64-bit versie, de huidige 32-bit blijft echter wel bestaan.
Van Horizons enkel een 64-bit versie.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 20:37
Ik weet niet of ik mezelf of het spel moet haten maar kom... Gisteren begonnen met dit (prachtige) spel, na enkele uren een opdracht opgepikt om ergens een trade ship af te schieten van een bepaalde faction. Niemand specifiek gewoon een revolutie ontketenen. Ik ga naar het zonnestelsel waar ik moet zijn en begin rond te zoeken. Kom verscheidene schepen tegen die na een scan de tag "mission target" dragen maar in het zwart t.o.v. De rode tekst van de rest van de tags. Dus deze laat ik gaan, gezien het in mijn ogen betekende dat ze er niet aan voldeden . Na 2u zoeken Google ik even wat het betekent als die tekst er in het zwart staat... Blijkt het een bug te zijn en dat ie rood moet zijn. Aaargh. Sindsdien maar 1x een toestel tegengekomen met die tag en daardoor dan neergehaald geweest. Abort mission en gaan slapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Dat hele traden/haulen is niet mijn ding geloof ik. Met mijn Type-7 volgeladen met Imperial Slaves krijg ik een interdiction op mijn dak en kan ik helaas niet vluchten. Shield was binnen seconden kapotgeschoten door een Master. Met 3.2miljoen aan slaves en een verzekering van 900k naar de grootje.

Netto resultaat: -4.1 miljoen credits. Ik denk dat ik maar weer ga bounty-hunten!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dingen als chaff, silent running, heat sinks al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:12:
Dingen als chaff, silent running, heat sinks al geprobeerd?
Chaff is inderdaad een goeie en heat sinks moet ik me nog maar eens in verdiepen.

Maar eh, silent running met 208 ton in een type-7? Ken dat ueberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

... Als elke seconde telt ...

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Silent_Running

en

http://failheap-challenge...-Ship-Thread-Lakon-Type-7
Speaking of escapes - the type 7 runs HOT AS SHIT until you can chuck a Type A Power Plant on it (and even then it's still pretty hot). So much so that the boost/supercruise jump interdiction escape tactic will almost certainly force you to take heat damage, even with a B Type Power Plant. I would expect running weapons while escaping would be virtually impossible without an A Type Power Plant due to the additional heat, though I've never tried it.

[ Voor 125% gewijzigd door GeeBee op 04-12-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Thanks, ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:00
Ik heb nu al tientallen missies voor The Gathering gedaan en miljoenen aan bounty verzilverd op Blaauw, maar ik heb niet het idee dat dat enige invloed op de Influence heeft.
Zijn we met te weinig of doe ik het verkeerd?

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Vergeet niet dat de AI terugvecht, en ik weet niet met hoeveel. maar als je wel eens meegespeeld hebt in een conflict zone voor een uurtje, weet je dat dat behoorlijk kan oplopen. Los daarvan ben ik ook wel benieuwd hoe het zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:22
Nico Klus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:14:
Ik heb nu al tientallen missies voor The Gathering gedaan en miljoenen aan bounty verzilverd op Blaauw, maar ik heb niet het idee dat dat enige invloed op de Influence heeft.
Zijn we met te weinig of doe ik het verkeerd?
Ik heb al men exploration data van 2 maanden verkocht in blaauw. Percentage is niet omhoog gegaan.
Pagina: 1 ... 25 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.