| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
klopt, heb net gisteravond een Clipper en een Courier gekochtRibbon schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:24:
Voor de liefhebbers; voor een beperkte periode heb je geen baron-rank nodig om een Imperial Clipper te kopen (door community event). Zelf heb ik mijn T7 transport omgewisseld voor een clipper (kost een paar centen, maar wát een verschíl zeg!
Vanmiddag is mijn x52 pro binnen gekomen, het vliegt echt totaal anders dan de xbox 360 controller die ik gewent was (niet slechter/beter, maar anders). Gevolg is dat ik vrijwel opnieuw moet leren vliegen, dus als je rijk wilt worden dan moet je clipper en startport paint gaan exporteren naar Marrallang
maar man o man, die Clipper kost veel centjes om te A-graden
spaar nu hiervoor : http://coriolis.io/outfit...8g===?bn=clipperpiratefop
boost geluidje doet me beetje denken aan starwars/nubian ship
die courier is trouwens nog best aardig te shield-tanken, 600MJ+ ook, maar jammer dat 'ie zo snel trager wordt met mass...
denk dat ik lekker de cargo op de clipper max-out, en dan slaves of rares ga traden.. alles wat me interdict kan ik toch outrunnen, en de meeste masslocken me niet. voor combat voelt het niet echt goed aan, daar is de vulture beter voor.
Heb al een paar mooie 4M/cr/h routes gevonden
[ Voor 23% gewijzigd door mvz op 20-10-2015 14:23 ]
Even de tutorials gedaan en lijkt me wel tof.
Is de speelwereld cross-platform, of kom ik online alleen andere XBOX One spelers tegen?
Ja is/was trader rank afhankelijk, ik ben Tycoon en zat tussen de 10 a 15 mil per run met een ASP met 90T cargo.SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:29:
[...]
Sowieso, miljoenen voor een paar missies... was dat met hele hoge trade rank ofzo? Of met een schip met gigantische cargo bays?
Ik geloof dat de wereld zelf cross-platform is, maar dat je wel alleen maar Xbox spelers tegenkomt.jpg97 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:45:
Gisteren per toeval de demo tegengekomen op de XBOX One.
Even de tutorials gedaan en lijkt me wel tof.
Is de speelwereld cross-platform, of kom ik online alleen andere XBOX One spelers tegen?
Yep, exploratie (eerste ontdekkingen), economie (alhoewel die vrij statisch is), powerplay status en uitkomst van community goals, invloed van lokale facties zijn allemaal hetzelfde voor alle spelers. Je kan echter nooit in de wereld effectief iemand van console tegenkomen als pc speler en andersom.Melkunie schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
Ik geloof dat de wereld zelf cross-platform is, maar dat je wel alleen maar Xbox spelers tegenkomt.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Ik wil er nu wel even langsgaan...mvz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:22:
is er iemand in HIP87414 die een bounty van mij af wil knallen?
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
net gedaan door CMDR vicster.. dank !
Graag gedaan
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mooie informatie. Betekent dat we ook een strategie kunnen uitstippelen voor het moment dat we ingame komen.Ervig schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:54:
Alvast wat info over de 'background sim' (over hoe we onze factie het beste kunnen helpen): [link]
[...]
Ze gaan hier helemaal op de rover in waarmee je straks kan gaan rondscheuren/vliegen.
Lijkt mij zeer de moeite waar
Hier kan je de stream volgen YouTube: Frontier Developments
Blaat het niet dan schaapt het niet
Ook de launcher krijgt een update en de update komt nu binnen. Verwachte download/installatietijd volgens de launcher, 6 uur. dat zal zo nog wel wat sneller gaan
De patch info:
Greetings Commanders...
Don't worry, your eyes aren't playing tricks on you! Here is the patch notes for tomorrow's update. The update is due to go live from approximately 10:30am BST and will last for roughly an hour and half.
Patch notes are as follows...
All platforms
CQC Matchmaking Improvements
Improvements to interdictions
New Mission Templates
Fix for multiple fines for the same illicit cargo in the same system
Fix for Federal Assault Ship and Gunship Ranks
Speculative fix for mining hopper with unallocated ore
Xbox One Specific
Fix for GFX settings
Kepler Eye fix for multiple discoveries
Upload App now supported
Updated User Guide
Non supported language resources removed (fixes issue with NXOE Preview)
Improvements to our package builder to reduce update size
Thanks,
Zac
Last edited by Brett C; Yesterday at 9:09 PM.
.
[ Voor 113% gewijzigd door Ngangatar op 21-10-2015 11:41 ]
Hey guys,
The dev team have got in touch this morning with some answers to the questions on the thread.
===
- Supercruise frame rate dropping – This is still being investigated
- Stuck in hyperspace – There are known issues with hyperspace that we're looking into. However, if you might need to submit a bug report for your specific issues
- NPC AI – The team will be looking into this for 1.5
- SMAA – Will be looked into for 1.5
- Long range smuggling missions – These have been balanced so that they are not so common, these may be adjust further as necessary
- Medium hardpoint problem on the assault ship - This is a known issue and one that we're working on
- Repair all 10cr issue – Also a known issue
- Disconnects while mining - This should be fixed in this update. If after the update you're still having issues, submit a bug report and we'll look into it.
Other information for you all.
Why is the patch small?
The patch itself is only a minor one for a few reasons. The first is because of the stress test we've found and fixed a lot of potential issues early. We're also focusing on Horizons at the moment and finally because we’re focusing on improving the process in which we update these bugs. Allowing for more detailed investigation to avoid fixes which then cause knock on bugs.
Interdictions - What changes are being made?
After listening to player feedback the Devs have made the interdictions slightly easier. These were mentioned in last week's Dev Update.
1st discoveries saying "Validating"
This is a known issue for 1st discoveries by Xbox players. The name is being recorded and the team are working on resolving the displaying issue
What is the new mission templates?
New Mission Templates is confirmation of the earlier server side change to make Long Range Smuggling missions rarer – Sandy’s post here :- https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=193353. This is something we’re balancing continuously.
What are the rank changes mentioned in the patch note?
The Rank for the Federal Assault Ship is 5 and the Federal Gunship is 7
What is the speculative fix for mining hopper?
This is to address disconnection issues.
Thanks
Zac

Dus net mijn ship volgeladen met 600k aan imperial slaves, 1 jump naar het volgende systeem. 20ls van destination gebeuren er 2 dingen tegelijk A: mijn joystick kapt ermee B: ik krijg een interdiction door een expert. In nood probeer ik te boosten en te FSD'en maar binnen 10 tellen is mijn schild weg en is de canopy naar de knoppen.
Nou is dit niet zo erg, als het ook niet zo zou zijn dat ik bij het opstaan het keyboard uit mijn handen laat vallen (lag op schoot) en daarmee precies op het ESC-hoekje laat vallen. Ik weet niet HOE het gebeurd is, maar ik heb dus de verzekering niet gepakt en zit nu met een geleend schipje 500ly verderop.
Weg ASP met 10miljoen aan upgrades..
Zucht.. Ik moet een andere hobby gaan zoeken.

Een noob vraag hier. Ik was op een pirate kill missie, mijn eerste, en ik zag onderweg wat militairy plans liggen. \\cargo hold open gedaan, 4 stuks naar binnen gewerkt en kreeg de melding Cargo vol.
Ik vol trots naar de eerstvolgende terminal (MacArthur) om te kijken of ik er iets mee kon doen. Zie ik niets in mijn cargo zitten en als ik naar de markt ga kan ik ook niets selecteren om te verkopen?
Hopelijk zie ik iets over het hoofd...
Als je per ongeluk de verzekering niet hebt genomen kan je altijd even een mailtje sturen naar hun support. Ze helpen je graag en zullen ook wel zien dat het per ongeluk wasRobV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:46:
When it rains, it pours![]()
![]()
![]()
![]()
Dus net mijn ship volgeladen met 600k aan imperial slaves, 1 jump naar het volgende systeem. 20ls van destination gebeuren er 2 dingen tegelijk A: mijn joystick kapt ermee B: ik krijg een interdiction door een expert. In nood probeer ik te boosten en te FSD'en maar binnen 10 tellen is mijn schild weg en is de canopy naar de knoppen.
Nou is dit niet zo erg, als het ook niet zo zou zijn dat ik bij het opstaan het keyboard uit mijn handen laat vallen (lag op schoot) en daarmee precies op het ESC-hoekje laat vallen. Ik weet niet HOE het gebeurd is, maar ik heb dus de verzekering niet gepakt en zit nu met een geleend schipje 500ly verderop.
Cargo bekeken in het rechtermenu? In het linkermenu staat ook een cargomenu, maar dat is cargo van andere schepen die je gescanned hebt.Ngangatar schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:54:
crap.... Dat klinkt als een geldig moment voor een flinke borrel op de vroege middag...
Een noob vraag hier. Ik was op een pirate kill missie, mijn eerste, en ik zag onderweg wat militairy plans liggen. \\cargo hold open gedaan, 4 stuks naar binnen gewerkt en kreeg de melding Cargo vol.
Ik vol trots naar de eerstvolgende terminal (MacArthur) om te kijken of ik er iets mee kon doen. Zie ik niets in mijn cargo zitten en als ik naar de markt ga kan ik ook niets selecteren om te verkopen?
Hopelijk zie ik iets over het hoofd...
Kunnen altijd illegale items zijn, en die moet je verkopen op de zwarte markt.
I'll do what I can, but expect very little.
In het rechtermenu is het rood en kan ik er niet in kijken. Maar voor de zekerheid ben ik onderweg naar een black market.4bit schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:06:
[...]
Cargo bekeken in het rechtermenu? In het linkermenu staat ook een cargomenu, maar dat is cargo van andere schepen die je gescanned hebt.
Kunnen altijd illegale items zijn, en die moet je verkopen op de zwarte markt.
Oh ok, links is dus van anderen, dat is een mooie tip
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 21-10-2015 17:08 ]
JEMIG dat is echt heel naar! maar idd mailtje naar support krijg je het vaak wel terug.RobV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:46:
When it rains, it pours![]()
![]()
![]()
![]()
als je helemaal opnieuw moet grinden vanaf 0 wordt je wel een space-hardened-bitter-pilot van
als je kiest voor sidewinder gratis @ trevithick dock, hou je dan wel je credits die je had?
[ Voor 4% gewijzigd door mvz op 21-10-2015 17:16 ]
Eehm, ja mijn credits €5.6mln heb ik nog...mvz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:12:
[...]
JEMIG dat is echt heel naar! maar idd mailtje naar support krijg je het vaak wel terug.
als je helemaal opnieuw moet grinden vanaf 0 wordt je wel een space-hardened-bitter-pilot van
als je kiest voor sidewinder gratis @ trevithick dock, hou je dan wel je credits die je had?
Ik ga even een mailtje dichten naar support...
(voor hoe het precies zit, moet ik zelf ook nog even lezen
[ Voor 17% gewijzigd door Ervig op 21-10-2015 17:37 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Grmbl. Dit is echt kut, ik zit 1000ly verderop in een sidewinder totdat Support mijn helpt.Ervig schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:36:
Ik hoor net van MVZ dat we ingame zitten! Absoluut geen missies meer voor andere facties doen nu, en alleen bounties e.d. inleveren in het station dat we bezitten..tof!
Balen Rob, ik hoop dat ze wat kunnen doen!RobV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:37:
[...]
Grmbl. Dit is echt kut, ik zit 1000ly verderop in een sidewinder totdat Support mijn helpt.
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ja inderdaad, frustrerend!
we zitten nu op 80% influence, hoe jammer is het dat je nog niet echt onder die naam/banner kan vliegen
Nu maar hopen at mijn huidige lading Imperial Slaves wel aankomt,
Succes met Support!
Al met al is een timeout niet geheel onverstandig.
quote: FrontierI would be happy to compensate you for this loss. I cannot restore it but I can give you the credit value of your ship, modules, bounties and cargo.
Please accept the 14,262,511 Credits I've now transferred into your game account, bringing your current balance to: 20,120,161 Credits.
Sorry for the inconvenience caused by this and I hope you continue to enjoy playing Elite: Dangerous.
If you have any other questions or issues please do let us know.
Fly safe Cmdr
Grats kerel, welkom terug in business

koop bij de buren een sidewindertje, en kom naar HIP, dan kan ik of iemand anders je afschieten, en is je bounty weg.RobV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:46:
Ik heb een ASP teruggekocht en met 5 jumps zit ik nu weer in de regio. Ik hang nu bij de buren, want HIP87414 durf ik nog steeds niet in (6d dormant)
als je bounty nu actief is.. en ik scan jou > wanted > boem, is je bounty wel weg, zo ben ik gister ook geholpen door een medetweakert. scheelt je toch 6 dagen downtime.RobV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:10:
De hele ellende begon doordat ik was afgeschoten vanwege mijn dormant bounty. Iemand had mij gescanned waardoor de bounty weer actief werd. Dus ik wacht nog wel even ..
Ff snel wat data weg brengen voor de lifestream van 20:00

ondertitel: "sectie BLAUW, 3F"
Goedzo !
Nou, het blijkt dat het niet altijd handig is om een hoge invloed te hebben. We moeten dus goed kijken wat we wel en niet gaan doen. Kennelijk is het afschieten van wanted types nog altijd een vrij aardig ideeErvig schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:36:
Ik hoor net van MVZ dat we ingame zitten! Absoluut geen missies meer voor andere facties doen nu, en alleen bounties e.d. inleveren in het station dat we bezitten..tof!
(voor hoe het precies zit, moet ik zelf ook nog even lezen)
edit: VerboseLogging is na de update ook weer eens verdwenen. Even toevoegen dus weer voor iedereen die zijn reizen logt.
[ Voor 9% gewijzigd door celshof op 21-10-2015 20:27 ]
Hoogstwaarschijnlijk moet ik wachten op een schip met meer cargo ruimte om ook meer refiners en bins aan boord te nemen. Oftewel geduld hebben
Op dit moment heb ik 210k CR.
[ Voor 38% gewijzigd door Ngangatar op 21-10-2015 23:47 ]
Makkelijkste is toch dacht ik een refinery van minstens 4 bins. Ik denk voor jouw budget een Adder misschien wel iets is...Ngangatar schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:47:
Mocht ik willen minen, raden jullie dan aan om te wachten tot een bepaalde hoeveelheid geld om een ander schip te kopen of om juist te beginnen met de starters sidewinder?
Hoogstwaarschijnlijk moet ik wachten op een schip met meer cargo ruimte om ook meer refiners en bins aan boord te nemen. Oftewel geduld hebben. Maar ik laat me graag verassen.
Op dit moment heb ik 210k CR.
Zoiets, heb je prosp + collector, 4 bins ref én nog 12 cargo space. Je zal wel wat over en t weer moeten gaan natuurlijk
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Heel er bedankt, ik ga maar eens kijken vandaag of morgen hoe dat gaat bevallen.BlaSfem0n schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:45:
[...]
Makkelijkste is toch dacht ik een refinery van minstens 4 bins. Ik denk voor jouw budget een Adder misschien wel iets is...
Zoiets, heb je prosp + collector, 4 bins ref én nog 12 cargo space. Je zal wel wat over en t weer moeten gaan natuurlijk.
Rondom CD2 in HIP zijn er verschillende RESsen. De High Intensity moet kunnen lukken, want toen ik er gisteren was, zat het vol met Anaconda's die piraten aan het afschieten waren. De NPC miners hebben volgens mij niets gemerkt.Ngangatar schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:12:
[...]
Heel er bedankt, ik ga maar eens kijken vandaag of morgen hoe dat gaat bevallen.
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3
* up again
[ Voor 10% gewijzigd door Ngangatar op 22-10-2015 10:54 ]
Nogmaals bedankt, ik heb nog even doorgespeeld tot ik 296K CR had en ben naar een Shipyard gegaan waar ze de Adder verkopen. Vervolgens jouw lijstje met spullen erin geplaatst waarbij ik in eerste instantie 2 dingen fout deed.BlaSfem0n schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:45:
[...]
Makkelijkste is toch dacht ik een refinery van minstens 4 bins. Ik denk voor jouw budget een Adder misschien wel iets is...
Zoiets, heb je prosp + collector, 4 bins ref én nog 12 cargo space. Je zal wel wat over en t weer moeten gaan natuurlijk.
1: Ik kon de 8 cargo niet kopen, stond niet in de lijst. Pas nadat ik de 4 cargo op de plek van de 2 cargo zette, kon ik deze replacen. Logisch maar het kostte me een minuut om zelf te bedenken
2: Ik kocht 2 Limpet collectors ipv 1 collector en 1 prospector. Gelukkig kostte dat me geen geld, ik kon ze nog omruilen. Heel aardige verkoper was dat.
Zonder jouw post had ik echt compleet de verkeerde spullen gekocht en door de bomen het bos niet meer gezien.
Nu eens kijken wat livery is en wat decals zijn. Paintjob kan ik me wel iets bij voorstellen en moet ik maar eens doen als feestje voor nieuw schip.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 22-10-2015 13:39 ]
Iemand een aardige setup voor een Asp? Geld is niet zo belangrijk, ik heb zo'n 25-30M om uit te geven. Dat moet voldoende zijn voor een Mining Asp.
Net de eerste missies gedaan voor ONS
Twee Donaties en een Edelsteen wegbrengmissie.
Update:
Daar was ik net te laat mee, kreeg wel verlenging.
Reward ging wel naar beneden van ongeveer 90k naar 50K.
In het BB:
You played a dangerous game there, Commander. In the future please ensure you are more timely or risk owing a debt you cannot pay.
Geweldige game toch!
[ Voor 40% gewijzigd door GeeBee op 22-10-2015 16:26 ]
Ik voelde haast een soort van misplaatste trots toen ik een 'Security Vessel' onder de vlag van The Gathering tegenkwam.
Ah.. de moderators hebben ook een rol gekregenRobV schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:53:
Een paar delivery missies gedaan voor The Gathering.
Ik voelde haast een soort van misplaatste trots toen ik een 'Security Vessel' onder de vlag van The Gathering tegenkwam.
Niets misplaatst aanRobV schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:53:
Een paar delivery missies gedaan voor The Gathering.
Wel als je wanted bent in datzelfde systeem

Goedzo !
Goedzo !
Ik ben overigens wel iemand tegengekomen in HIP (DutchPLC geloof ik), enkel even een groet uitgewisseld.
Goedzo !
[ Voor 16% gewijzigd door RobV op 22-10-2015 18:43 ]
Controleer het nog even, want ik kan je niet vinden ingame.RobV schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:43:
Ik heb mezelf aan de Tweakcommander lijst (uit de topicstart) toegevoegd
Wellicht is het handig als ik het spel aanzet.celshof schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:24:
[...]
Controleer het nog even, want ik kan je niet vinden ingame.
Gelukt! En ik weet nu ook waarom het eerst niet lukte: je hebt een 4 in de lijst gezet die er niet hoort.RobV schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:27:
[...]
Wellicht is het handig als ik het spel aanzet.
Noobs at heart.
Hmmm. Dat krijg je als je jaartallen en huisnummers door elkaar haalt. Ik ga het proberen te fixen!celshof schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:34:
[...]
Gelukt! En ik weet nu ook waarom het eerst niet lukte: je hebt een 4 in de lijst gezet die er niet hoort.
http://coriolis.io/outfit...GbtdIo4Q==?bn=Asp%20Miner
Iemand nog tips?
Verwijderd
En flink wat limpets, vooral voor het prospecting ga je er best snel doorheen als je weet wat je zoekt.
Verwijderd
Hoogstwaarschijnlijk is het echter gewoon server lag.
Oftewel van Umaitis terug naar LHS 3447 om een quest in te leveren voor een plainum bar voor 77K CR.
Echter, bij het verlaten van de dock direct al heat damage en mijn haul etc ging zeer snel kapot.En ik heb werkelijk geen idee waarom. Ik werd niet aangevallen, had een vlekkeloze take off en een maatje welke over twitch meekeek kwam dit ook onbekend voor.
Wel zag ik op het laatste moment een melding die leek op: Obscure destination o.i.d.
Iemand hier bekend mee?
Kon tenminste net zonder problemen ontsnappen aan een Anaconda met 7 bezorgmissies vanuit Blaauw City op zak.
Qua heat damage: klinkt alsof je per ongeluk Silent Running aan had staan.Ngangatar schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 01:19:
Crap.... na 4 uur intensief minen, eindelijk 1 platinum en 1 Painite bar bij elkaar gesprokkeld. Samen met nog wat spullen welke ik direct verkocht heb.
Oftewel van Umaitis terug naar LHS 3447 om een quest in te leveren voor een plainum bar voor 77K CR.
Echter, bij het verlaten van de dock direct al heat damage en mijn haul etc ging zeer snel kapot.En ik heb werkelijk geen idee waarom. Ik werd niet aangevallen, had een vlekkeloze take off en een maatje welke over twitch meekeek kwam dit ook onbekend voor.
Wel zag ik op het laatste moment een melding die leek op: Obscure destination o.i.d.
Iemand hier bekend mee?
Qua obscurity; Dat gebeurt als jij, je bestemming en een planeet/ ster op één lijn liggen; dat gebeurt soms als je een station verlaat. Om de planeet heen vliegen duurt mega lang, dus ik unlock dan altijd de bestemming, ga in Super Cruise, selecteer weer de bestemming, vlieg ondertussen om de planeet heen en ga dan, zodra de bestemming "vrij" is naar Hyperspace.
Thanks, voor het aandragen van het mogelijke probleem en een oplossing voor het andere.GeeBee schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 01:43:
[...]
Qua heat damage: klinkt alsof je per ongeluk Silent Running aan had staan.
Qua obscurity; Dat gebeurt als jij, je bestemming en een planeet/ ster op één lijn liggen; dat gebeurt soms als je een station verlaat. Om de planeet heen vliegen duurt mega lang, dus ik unlock dan altijd de bestemming, ga in Super Cruise, selecteer weer de bestemming, vlieg ondertussen om de planeet heen en ga dan, zodra de bestemming "vrij" is naar Hyperspace.
Baal er nog steeds van maar als het een reden heeft zoals silent running is het gewoon een beginnersfout, wel een dure maar ok. Morgen moet ik die route opnieuw afleggen en zal goed opletten dan.
Is het mogelijk ergens terug te zien hoeveel invloed we overal hebben?
Zou ook leuk zijn als je je eigen decals kan ontwerpen en gebruiken op je schip, maar ik zie dat helaas niet gebeuren omdat ze dan niets meer verkopen...
Ja goed he! Dan zit je echt met zweethandjes te vliegentw_gotcha schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:26:
ik werd voor de tweede keer bijna kapot geschiten maar won nog net (Asp tegen fer de lance, 10% over). Met een kapotte cockpit en 10 minuten zuurstof nog net op tijd een ruimtestation gehaald, door goed op de snelheidsmeter te letten, maar door de kapotte cockpit geen info voor je neus, En dan toch op tijd afremmen uit de frameshit drive en een station binnen hinken. Geweldig spel!
in 2 uur de Platinum bij elkaar gevonden en 152K CR rijker, plus 57K aan andere gevonden metals. En nog in kunnen leveren ook zonder domme fouten of pirates
Eens kijken wat ik ga doen met de aanwezige 288K of dat ik er vanaf blijf voorlopig.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
En belangrijker, zijn er nog wel dingen te ontdekken?
[ Voor 16% gewijzigd door Ngangatar op 23-10-2015 14:03 ]
volgens mij als beginner heeft de hauler een mooie grote jumprange.Ngangatar schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:03:
Voor beginnende explorers, welk schip is aan te raden, is dat zoiets als de DiamondBack Scout?
maar de scout is een soort sweetheart ship voor heel veel spelers, 'tis een enorm agile / cool running ship.
er is genoeg te ontdekken, billions of things
Type 6, springt relatief ver en kan heel wat brandstof meenemen.Ngangatar schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:03:
Voor beginnende explorers, welk schip is aan te raden, is dat zoiets als de DiamondBack Scout?
Maar die is nog relatief prijzig. Een goedkoper alternatief is inderdaad de Hauler.
Goedzo !
En als je daar dan nog de schilden afhaalt, wordt de range flink hoger.
of 2d shield ipv 3d.celshof schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:18:
[...]
Thanks! Jij maakt van een papieren vliegtuig hier een schip van 2 miljoen
Thanks, heerlijk dat er nog genoeg te ontdekken valt.mvz schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:05:
[...]
volgens mij als beginner heeft de hauler een mooie grote jumprange.
maar de scout is een soort sweetheart ship voor heel veel spelers, 'tis een enorm agile / cool running ship.
er is genoeg te ontdekken, billions of things
Die is 1 miljoen, maar iets verteld me dat ik er dan nog niet bensiriouz schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:06:
[...]
Type 6, springt relatief ver en kan heel wat brandstof meenemen.
Maar die is nog relatief prijzig. Een goedkoper alternatief is inderdaad de Hauler.
Kortom, ff lekker doorsparen om als 2e schip naast de Adder een leuke explorer te kopen. Dan kan ik naar gelang van wat ik wil, minen of exploreren wanneer ik tijd heb. Ik wil me nu nog niet op 1 ding vastpinnen.
Zou ik niet doen, schild is toch altijd wel aan te raden.celshof schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:18:
[...]
Ook handig, zeker met een kleine tank.
Of spaar even door, 7 miljoen voor deze Cobra setup.
[ Voor 7% gewijzigd door Patje040175 op 23-10-2015 14:47 ]
Goedzo !
Tja, in het begin is het even op gang komen qua inkomen. Is deze Adder dan beter voor 3 miljoen?Ngangatar schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:39:
Lol, 7 miljoen, eerst ff testen of ik het leuk vind. En aangezien ik toch alle goedkope schepen wil gaan sparen probeer ik voor elke een toepassing te vinden.
Netjes, mijn Asp is ongeveer hetzelfde. Gebruik 'm alleen om te smokkelen, niet om te explorenPatje040175 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:46:
Als we dan toch bezig zijn, mijn ASP explorer
[ Voor 28% gewijzigd door siriouz op 23-10-2015 14:49 ]
Goedzo !
Daar baal ik ook flink van... Al zou je ze maar op 1 stelsel op kunnen slaan zou het al schelen.Patje040175 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:52:
Die ASP van mij is eigenlijk multi-functioneel. ik bouw hem regelmatig om, alleen wel jammer dat het spel niet de mogelijkheid bied om gekochte modules ergens op te slaan/mee te nemen in je cargoracks
Dit topic is gesloten.