Belangrijke mededeling
Vanavond kreeg ik een mail van een van de devs met de vraag of onze groep ('The Gathering') morgen (zaterdag) aanwezig wil zijn om samen met de piraten' wil vechten tegen de Hutton Truckers

. Het schijnt dat de piraten enorm in de minderheid zijn, dus de devs vragen ons om de piraten (op deze beta server) een keertje te steunen. Als dank krijgen we (als we aanwezig zijn) een paar EGX codes (voor een limited edition paint job voor een cobra).
Details:
Wanneer: morgen zaterdag 3 oktober
Tijd: vanaf 21:00 bij ons (20:00 British Server Time)
Waar: Wolf 359 op de STRESS TEST SERVER(!)
Wat: Kom in een Viper (!). De vijand komt in cobra's
Het is een beta server, dus je hoeft niet bang te zijn om je schip te verliezen (what happens on beta, stays on beta)
EGX paint jobs: deze geef ik allereerst aan de mensen die morgen vanaf 21u met een viper aanwezig zijn. Maak (met F10) een een screenshot van jezelf in een Viper in Wolf359 (en plaats deze in dit topic). De paint-jobs worden vergeven / verloot onder degenen die een screenshot in dit topic hebben geplaatst. ZIjn er daarna nog paint-jobs over dan worden ze verloot onder de andere geïnteresseerden. Notitie: ik weet niet zeker OF we ze krijgen en HOEVEEL... dat horen we na onze aanwezigheid.
Let op: ben je in een viper dan alleen schieten op cobra's. De 'haulers' zijn CAMERA CREW, daar dus niet op schieten
Regels en meer info
hier.
Support Don Antonaci
As I mentioned in the previous message, we want to make sure that the great work that CODE and the Hutton Team have been doing works as well as possible. In order to do this it would be great to have as many groups as possible helping out too. Speaking (out of character) to Dave and Grant (Hutton admins) we felt it would be a good idea to add some weight behind the CODE’s side to make sure the fight is balanced. The guys have done a fantastic job of getting involved and we would like to make sure there is a real bang.
As such those funny guys at HoT turned me into a Mafia boss in the area. It would be great to have a few groups join me in forming a new themed group, just for the event. Supporting the side of the Vipers the Don Antonaci Cartel, as a group leader you will be one of the generals and your faithful legions.
If there are any brave people amongst you that are willing to fight on the side of the Vipers under my name it would be amazing, especially if you can put down your current . I will create a sticky thread tonight and add you to that list.
Find out more about Don Antonaci’s Cartel
HERE
And
HERE
[
Voor 15% gewijzigd door
Ervig op 02-10-2015 21:42
]