[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 62 Laatste
Acties:
  • 169.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
F0kke schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:32:
[...]

De afstand van het gescande stelsel tot het stelsel waar je de data verkoopt heeft geen invloed op de waarde van je data. Echter kun je de gescande data alleen verkopen wanneer het gescande stelsel minimaal 20LY weg is van het stelsel waar je de data verkoopt.
Bedankt voor het bevestigen!
Tip: kies een mooi nebula uit waar je wilt gaan kijken. Kies alleen geen rechte route vanuit je huidige locatie (zo vliegen de meesten), maar ga eerst een stuk omhoog of naar beneden. Op die manier vind je veel unexplored stelsels, ook al op 500LY vanaf het bewoonde cluster.
Ga ik zeker doen
Ik ga het toch vragen: Je hebt ook een Discovery Scanner mee gok ik? ;
Jep, de duurste :X Ik heb nu een jumprange van ongeveer 20ly en een dikke fuelscoop.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik kan de Running man nebula aanraden, daar zijn ook nog andere nebula relatief dicht in de buurt

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Pleiades is meestal de eerste nebula waar iedereen naartoe gaat.
Is ook maar 300ly weg, en het Maya systeem dat recht in het hart ervan ligt, heeft een black hole :).

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
RobV schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:57:
[...]

Jep, de duurste :X Ik heb nu een jumprange van ongeveer 20ly en een dikke fuelscoop.
Ik weet niet welk schip je hebt, maar ik zou toch proberen je jump range iets te verhogen als je wat verder van huis wilt gaan exploren. Check dit topic anders even, hier staan redelijk optimale explorer loadouts voor vrijwel alle schepen. Mocht je nog geen 15M hebben om een ASP (37LY jump range) te kunnen betalen heb je voor 3M credits (met mindere scoop 2.2M) bijvoorbeeld een Hauler met een jump range van 31LY. Scheelt een hoop wanneer je wat verder wilt komen, of "snel" terug naar de bewoonde wereld wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door F0kke op 02-10-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wordt aan gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:22
F0kke schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:52:
[...]

Ik weet niet welk schip je hebt, maar ik zou toch proberen je jump range iets te verhogen als je wat verder van huis wilt gaan exploren. Check dit topic anders even, hier staan redelijk optimale explorer loadouts voor vrijwel alle schepen. Mocht je nog geen 15M hebben om een ASP (37LY jump range) te kunnen betalen heb je voor 3M credits (met mindere scoop 2.2M) bijvoorbeeld een Hauler met een jump range van 31LY. Scheelt een hoop wanneer je wat verder wilt komen, of "snel" terug naar de bewoonde wereld wilt.
De Hauler is echt een geweldig schip om mee te starten voor exploration. Alles, behalve de scanner, is spotgoedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
Patje040175 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:53:
Overigens zat ik nog ff te kijken naar onze groepsomschrijving:

Name of group: The Gathering
Name of minor faction: The Gathering
Type: Democracy
Description: A society focused on the creation and modding of technology. The members of "The Gathering" are known for their unique, and sometimes dangerous, "tweaks" they add to their ships, and in some instances to the ships of unsuspecting commanders who happen to park in one of their shipyards. An unconfirmed rumor is frequently being told about an incident with the Emperor who had his ship serviced, and in battle found out that one of his cannons had been replaced by fireworks and boomboxes (which don't work in space). Local government denied all charges, but as a gesture offered the Emperor upgraded shields which had the ability to warm the coffee cup holders when the ship was being fired upon. The Emperor graciously declined.

Er komt in een volgende update de mogelijkheid om bestaande of nieuwe modules te "craften" :D
Hoe ze dat precies vorm gaan geven weet ik niet, maar het past wel weer in ons straatje oOo

Ik zeg: aangepaste jumprange van +/- 100 LJ/jump :9~
Moest wel lachen om die groepsomschrijving _/-\o_ al lijkt een confettikanon ipv een niet werkende boombox me een nog grappiger gezicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Belangrijke mededeling

Vanavond kreeg ik een mail van een van de devs met de vraag of onze groep ('The Gathering') morgen (zaterdag) aanwezig wil zijn om samen met de piraten' wil vechten tegen de Hutton Truckers 8) . Het schijnt dat de piraten enorm in de minderheid zijn, dus de devs vragen ons om de piraten (op deze beta server) een keertje te steunen. Als dank krijgen we (als we aanwezig zijn) een paar EGX codes (voor een limited edition paint job voor een cobra).

Details:
Wanneer: morgen zaterdag 3 oktober
Tijd: vanaf 21:00 bij ons (20:00 British Server Time)
Waar: Wolf 359 op de STRESS TEST SERVER(!)
Wat: Kom in een Viper (!). De vijand komt in cobra's

Het is een beta server, dus je hoeft niet bang te zijn om je schip te verliezen (what happens on beta, stays on beta)

EGX paint jobs: deze geef ik allereerst aan de mensen die morgen vanaf 21u met een viper aanwezig zijn. Maak (met F10) een een screenshot van jezelf in een Viper in Wolf359 (en plaats deze in dit topic). De paint-jobs worden vergeven / verloot onder degenen die een screenshot in dit topic hebben geplaatst. ZIjn er daarna nog paint-jobs over dan worden ze verloot onder de andere geïnteresseerden. Notitie: ik weet niet zeker OF we ze krijgen en HOEVEEL... dat horen we na onze aanwezigheid.

Let op: ben je in een viper dan alleen schieten op cobra's. De 'haulers' zijn CAMERA CREW, daar dus niet op schieten 8)

Regels en meer info hier.
Support Don Antonaci

As I mentioned in the previous message, we want to make sure that the great work that CODE and the Hutton Team have been doing works as well as possible. In order to do this it would be great to have as many groups as possible helping out too. Speaking (out of character) to Dave and Grant (Hutton admins) we felt it would be a good idea to add some weight behind the CODE’s side to make sure the fight is balanced. The guys have done a fantastic job of getting involved and we would like to make sure there is a real bang.

As such those funny guys at HoT turned me into a Mafia boss in the area. It would be great to have a few groups join me in forming a new themed group, just for the event. Supporting the side of the Vipers the Don Antonaci Cartel, as a group leader you will be one of the generals and your faithful legions.

If there are any brave people amongst you that are willing to fight on the side of the Vipers under my name it would be amazing, especially if you can put down your current . I will create a sticky thread tonight and add you to that list.

Find out more about Don Antonaci’s Cartel

HERE

And

HERE
Afbeeldingslocatie: https://forums.frontier.co.uk/attachment.php?attachmentid=65398&d=1443598786&thumb=1

[ Voor 15% gewijzigd door Ervig op 02-10-2015 21:42 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt wel leuk, moet wel eerst viper bij elkaar sparen dan denk ik? Of heb je evengoed toegang tot geld van normale server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14
Klinkt leuk, maar heb als beginnertje geen idee hoe het in zijn werk gaat, zeker niet wat betreft een stress test server :P
Ik zit nu zelf in Diabingo en Wolf 359 is volgens de navigatie 213.79LY verderop. Dat is nog wel aardig te doen denk ik? Of is mijn startpositie via de beta server weer totaal ergens anders?

En nu ik toch vragen aan het stellen ben, hoe zit het eigenlijk allemaal met die Gathering groep? Ik ben de Steam-groep gejoined (Bremzer), maar ik neem aan dat het niet daarom gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Op de beta server kosten ships ongeveer 10% van de normale prijs, om de schepen goed te kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Wat RobV zegt: op de beta server zijn schepen ENORM goedkoop! Tip: installeer de stress test server (en kijk even waar je dan bent...het is een 'kopie' die ongeveer 4 weken oud is). Ben je ver weg? Koop dan deze hauler en met 30ly per jump ben je in 10 jumps 300 ly verder :) In de buurt van Wolf359 kan je vast wel een viper kopen en outfitten...

In de normale game blijf je gewoon op jouw plek, dus je loopt absoluut geen risico.

[ Voor 18% gewijzigd door Ervig op 02-10-2015 21:59 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam groep is meer om elkaar wat makkelijker buiten het spel om te kunnen contacten. Waslijst toevoegen ben je al gauw een uurtje zoet mee, met al dat zoeken via server e.d.
Eventueel kunnen er daar ook 'discussies'/topics e.d. gestart worden mbt waar schepen rondom Munfayl bv goed te krijgen zijn e.d. Of algemene tips en tricks, ship builds etc.
Wat meer gericht op groep dus, in tegenstelling tot algemene discussie over het spel zelf.

Paar berichten terug is een aanvraag gedaan bij de makers van E:D om een factie the Gathering te noemen zodat tweakers een sort basis zal hebben. Hier gaat het over, de ingame faction the Gathering dus. ;)

Edit: 4 weken geleden speelde ik nog niet... ;) Neemt die beta een kopie van je orgineel en past dat aan, of is dat alles opnieuw d/len?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:59:
Edit: 4 weken geleden speelde ik nog niet... ;) Neemt die beta een kopie van je orgineel en past dat aan, of is dat alles opnieuw d/len?
Volgens mij moet je wel het eea opnieuw downloaden en je krijgt dan waarschijnlijk een kopie van je huidige account, maar dat weet ik niet zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flink lang d/len zo te zien, kopieer normale spel wel ff in die directory, scheelt wellicht een aantal bestanden. :)

Edit: Gaat idd stukken sneller nu. 8)

@Ervig:
Ik heb het als event toegevoegd bij de steamgroep.

Is er trouwens een TS beschikbaar voor dat event? Gezien sommige problemen hebben met het ingame voice gebeuren...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

OW! IK DOE MEE!!

verry cool! :9~

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Ik zit al in Powel High in Wolf 359.. Iemand nog een goede pvp viper loadout?

Overigens net 25 paintjob keys gekregen... liefst niet pm'en. Ik deel ze eerst uit aan de mensen die morgen aanwezig zijn, en zal de rest daarna in dit topic in een 'member only spoiler tag' zetten.. goed idee?

Iemand een TS server die we kunnen gebruiken?

Update: we staan in een dev post nu "officieel" morgen aan de kant van de piraten :+ (link)

[ Voor 37% gewijzigd door Ervig op 02-10-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Helaas dit weekend niet in de gelegenheid om mee te doen aan deze actie...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scary_door
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 15:00
F0kke schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Mooie trip! Succes vast met het verkopen van al die pagina's met exploration data ;) Laat nog even weten wat je verdiend hebt, ben wel nieuwsgierig.
Ik ben net terug. Ik heb 22 miljoen verdiend. Ik heb eigenlijk alleen overal het systeem gescand, en als daar een earth-like of waterworld in zat dan heb ik die gescand en dan ook de main ster van dat systeem.

Met andere woorden, wil je geld verdienden ga dan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net begonnen op beta, maar die schepen zijn gewoon volle prijs? betaalde 143k voor m'n vipertje. Atm lig ik nu in de middle of nowhere maar Leut komt me redden gelukkig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Mja, beetje de fuelrat gespeelt :+

Was wel erg leuk

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, was zo lag op fuel dat ik alleen de nodige systemen aanhield en alle rest uitschakelde....ging van 0.55 f/h naar 0.06 f/h ... was ook wel nodig uiteindelijk gezien er ammo nodig was voor de fuel. >_<

Uiteindelijk netjes in Wolf358 aangekomen, kon alleen niet docken..of de stations uberhaupt targeten om 1 of andere reden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 02:34:
Inderdaad, was zo lag op fuel dat ik alleen de nodige systemen aanhield en alle rest uitschakelde....ging van 0.55 f/h naar 0.06 f/h ... was ook wel nodig uiteindelijk gezien er ammo nodig was voor de fuel. >_<

Uiteindelijk netjes in Wolf358 aangekomen, kon alleen niet docken..of de stations uberhaupt targeten om 1 of andere reden....
Sensors uitgeschakeld? Kan je geen contact opnemen. ;)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Resolutie staat voor mij op de testserver zó debiel hoog dat ik absoluut niks aan tekstvelden kan zien. Kopieren van data van de gewone server naar de testserver map werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-08 11:22
Leuk dat duel alleen jammer dat ik een verjaardag heb :/
Voor de mensen die wel meedoen veel sterkte _/-\o_

Game PC>>>>FreeNAS (Supermicro X11SSH-F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Screenshot al bewijs dat ik er ben in mn underpowered vipertje
Afbeeldingslocatie: http://obbie.sytes.net/el/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Toffe uitdaging, ik ga kijken of ik dan aanwezig kan zijn. Kids liggen dan net op bed maar de vrouw wil ook vast nog wat aandacht voordat ze n week naar San Diego afreist :P

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Update 'The Gathering & Pirates vs the Hutton Truckers'

Details:
Wanneer: vanavond zaterdag 3 oktober
Tijd: vanaf 21:00 (20:00 British Server Time)
Waar: Wolf 359 op de STRESS TEST SERVER(!)
Wat: Kom in een Viper (!). De vijand komt in cobra's (of in een 'hauler' als je wil filmen/ onpartijdig bent)
Teamspeak IP: munfayl.nl
Teamspeak Password:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Aanwezigen (met screenshot in dit topic) krijgen met voorrang een limited edition cobra EGX skin. Overige skins worden daarna onder de andere geïnteresseerden weggegeven.

Teamspeak zal 24/7 up zijn maar stabiliteit wordt niet gegarandeerd. Wie komt hem even testen :P? (ben zelf niet de hele tijd aanwezig, maar kijk maar even of je er op kan komen)

Je kan een wing maken door met mensen in Teamspeak te overleggen of als je dit niet hebt via de Steamgroup chat (E:D The Gathering EDtG).

[ Voor 36% gewijzigd door Ervig op 03-10-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Teamspeak, da's lang geleden zeg... Eens kijken of ik het aan de praat kan krijgen!

Edit:
Ik zit in de TS server, maar ik heb het idee dat mijn audio het niet doet. De Activate Microphone knop is grijs, hoewel de microfoon in de optieschermen wel gewoon werkt.

[ Voor 52% gewijzigd door Melkunie op 03-10-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Ik zal eens kijken of ik vanavond mee kan doen. Ben benieuwd of er opeens een Borg cube verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Teamspeak net met Melkunie getest en teamspeak werkt. Wel moet ik nu nog mensen handmatig 'voice' geven. Zou fijn zijn als dat automatisch kan..ga ik nog even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Net Teamspeak geïnstalleerd en ingelogd. Lijkt allemaal wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal top dat we TS hebben nu!

Ben er inmiddels ook op. Verder nog wat geld aan het sprokkelen voor rebuys op CQC Beta voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

YAY! Weer internet gelukkig. Ik ben dus van de partij vanavond :)
screenshot plaatje zou het ook weer moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Hoe gaan jullie je Viper inrichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

celshof schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:52:
Ik denk grijs/zwart :+

Maar behalve wat power en wapen upgrades zal ik niet meer doen. Over een tijdje is dit er toch niet meer he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Leutje schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:10:
[...]

Ik denk grijs/zwart :+

Maar behalve wat power en wapen upgrades zal ik niet meer doen. Over een tijdje is dit er toch niet meer he
De Mercenary skin? Die heb ik er ook opgeschilderd :)

Vanvond ook in Wings vliegen?

[ Voor 5% gewijzigd door celshof op 03-10-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem aardig gepimped. Ik had mazzel met een paar dubbele 200k runs, dus heb nu genoeg voor 14 rebuys. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
celshof schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:52:
Ik heb iets fout gedaan want als ik mijn wapens deploy dan ga ik over op emergency oxygen (25 minuten). Maar goed, ik denk toch niet dat ik het langer dan 25 minuten overleef per keer, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ervig
Je powerplant kan het allemaal niet aan. Zet anders wat modules uit (cargo scoop bv, scheeld ook weer 3%), of in groep3 oid.
Of gewoon betere powerplant kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Ervig schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:35:
[...]

Ik heb iets fout gedaan want als ik mijn wapens deploy dan ga ik over op emergency oxygen (25 minuten). Maar goed, ik denk toch niet dat ik het langer dan 25 minuten overleef per keer, haha.
Zelfs met een A3 powerplant heb je in de Viper niet voldoende energie om van alles en nog wat aan te sturen. Onzin als cargo door kun je wel meteen uitzetten, of in ieder geval een lagere prio geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Het gevecht vindt plaats in de 'low intensity conflict zone'... daar aangekomen rechts in je scherm bij 'functions' kan je dan de factie 'code' kiezen :) enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ydscE1x.jpg
Nou daar zijn we dan. Al twee keer overleden :+ Gaat hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
sorry mannen, ik kon er helaas niet bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Kan nog steeds, het is nog volop aan de gang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Heeft iemand iets van een tussenstand? Hoeveel tegen hoeveel? Wij beta-mensen houden van getallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Onderweg :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K9tHFzQgHQg49EwTxoeUIm7T/thumb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door celshof op 03-10-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaten gegeven moment zelf met z'n 6-en (2 wings) en een andere viper wing (4) rond Powell, waar zo'n 6 Cobra's rondhingen...in de conflict zone waren iets van 8-10 cobra's...als je in je eentje er in ging was je binnen paar sec weg nadat je factie gekozen had....

Wel hadden we gegeven moment conflict zone over genomen met de vipertjes (was er helaas niet bij, was ff andere wapens halen).

Edit:
Melkman heeft screen met m'n naam erbij (Dante Sanguinis), dus neem aan dat dat wel genoeg is voor screen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Hoe zit dat eigenlijk met die priorities? Is er een mogelijkheid om inschakelen/uitschakelen van groepen 2 en 3 te keybinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

wow dat was intens! Voor een rookie als ik toch nog een paar hardnekkige mensjes weten te killen :D
Dank aan de medespelers voor een paar uur lekker genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, als er geen stroom is gaan eerst systemen hoogste nummer groep, dan volgende etc...
Maar veel systemen gebruik je toch niet als je deployed, fuel scoop of cargo door oid bv kunnen goed in groep 3 oid

Naja, zo niet dan toch, wil toch wel zo'n skin... ;)
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/yf897qnj5/2015_10_03_00001.jpg%5D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2015 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:48
In je eentje was de conflict zone bijna niet te overleven.
De tactiek was dat 1 tegen je aan ramde zodat je shield weg was en de 2de je lek kon schieten. Ik weet niet of dat standaard is, maar ik had het nog niet zo systematisch meegemaakt.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Dat klopt wel. We waren op he t laatst met 2 vipers tegen 4 cobra;s. Je werd echt continue geramt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c4A shield, meet c3C shield >_<. Meeste van ons hadden amper dag van te voren voorbereid en hadden dus vrij goedkope loadouts op beta. Daarnaast speelde aardig wat van ons pas weekje ofzo sinds Steam Sale, dus waren veel dingen gewoon aan het uitproberen e.d. terwijl we zo'n goedkope mogelijk rebuy hielden omdat we geen funds hebben kunnen verkrijgen in die korte tijd (schepen etc maar 10% v/d prijs was BS, alles was volle prijs!!!).

Steam Event werkte overigens erg leuk, kreeg pop-up dat event begon etc...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2015 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Superverhaal :) helaas kon ik er niet bij zijn, wel geprobeerd (had m'n viper smiddags al klaargemaakt en naar het desbetreffende systeem gevlogen). Volgende keer probeer ik het gewoon weer :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Paint jobs gestuurd aan: Standby, Leutje, Melkunie, Celshof, Nico Klus
.
CommDante, kan je mij een pm sturen, dan stuur ik jou ook een paint job (ik kan jou niet pm'en). Anderen die gisteren aanwezig waren, stuur mij graag ook even een berichtje met jouw commander name.

Verder heb ik een aantal paintjobs gestuurd aan leden die afgelopen week actief waren op dit topic: siriouz, Patje040175, GeeBee, RobV, BlackCurry, DutchFLC, BlaSfem0n, roepie88, Distortion, snoeikoei, shoney24, Myri, mvz (kan niet sturen naar F0kke).

Iemand gemist? Iemand die nog een paintjob wil hebben? Stuur me maar een pm. Ik hou er een paar reserve voor diegenen die gisteren wel aanwezig waren maar nog niet gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Superbedankt! ikhoop dat de groep snel goedgekeurd wordt dan kan ik joinen.

update: ik heb de key geclaimed. Ik krijg nu de melding

"Key accepted! You will be able to use this decal after the next major update to the game."

Nou da's lekker dan, want voorlopig is er nog geen zicht op een update voor de OS X versie (de laatste is 1.3, of de CQC stress test die binnenkort teruggetrokken wordt). Ach we zien wel. Dikke kans dat ik binnenkort toch een game-pc ga bouwen voor dit spel om mijn triple-display simpit af te kunnen maken.

[ Voor 75% gewijzigd door RobV op 04-10-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Danku danku Ervig!

Bij mij lukt het nog steeds niet om op de testserver te komen helaas. Heb het gisterochtend urenlang geprobeerd, helaas geen succes. Scherm wordt zo uitgerekt dat er niks meer te lezen is, nog voor ik uberhaupt naar ingame opties kan gaan.

Maar goed, straks even reinstallen denk ik.

Overigens geeft docken op een klein station geen garantie om niet gescand te worden.Werd vanochtend bij een klein station alsnog gescand...

[ Voor 18% gewijzigd door siriouz op 04-10-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Wat ik nu meemaak. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://obbie.sytes.net/el/whatklein.jpg

Dit was voor mij nieuw. En gelukkig stond hij aan mijn kant :D

-edit- zoiets maakte ik dus mee.(niet mijn filmpje trouwens) YouTube: Elite: Dangerous - capital ships jumping in Conflict Zone
most impressive

[ Voor 34% gewijzigd door Leutje op 04-10-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ervig schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:24:
Paint jobs gestuurd aan: Standby, Leutje, Melkunie, Celshof, Nico Klus
.
CommDante, kan je mij een pm sturen, dan stuur ik jou ook een paint job (ik kan jou niet pm'en). Anderen die gisteren aanwezig waren, stuur mij graag ook even een berichtje met jouw commander name.

Verder heb ik een aantal paintjobs gestuurd aan leden die afgelopen week actief waren op dit topic: siriouz, Patje040175, GeeBee, RobV, BlackCurry, DutchFLC, BlaSfem0n, shoney24, Myri (kan niet sturen naar F0kke).

Iemand gemist? Iemand die nog een paintjob wil hebben? Stuur me maar een pm. Ik hou er een paar reserve voor diegenen die gisteren wel aanwezig waren maar nog niet gereageerd hebben.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:11:
Wat ik nu meemaak. _/-\o_

-edit- zoiets maakte ik dus mee.(niet mijn filmpje trouwens) YouTube: Elite: Dangerous - capital ships jumping in Conflict Zone
most impressive
Dit is echt wel helemaal supertof..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
:+ Kwam een stelsel tegen op de kaart genaamd Hakkipikki...

''Even'' aan het testen hoe hard m'n Type 6 kan in supercruise... volgeladen met 96 ton goud, nu dik over de 1000c en nog steeds acceleren. :P

[ Voor 55% gewijzigd door siriouz op 05-10-2015 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
bedankt voor de paint job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Bedankt voor de skin Ervig!
Wist dat die battle gepland was op de test server, maar aangezien ik niet in t weekend op GoT kom, al de rest (Tweakers betrokkenheid) gemist...
Anders zeker bij geweest! In men Golden Viper :P.

Denk je dat morgen 1.4 officieel gaat worden, of pas volgende week? CQC is echt dikke fun als je in een gebalanceerde match komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

6 oktober was op het forum en in de nieuwsbrief genoemd dacht ik

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
the_scary_door schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 00:09:
[...]

Ik ben net terug. Ik heb 22 miljoen verdiend. Ik heb eigenlijk alleen overal het systeem gescand, en als daar een earth-like of waterworld in zat dan heb ik die gescand en dan ook de main ster van dat systeem.

Met andere woorden, wil je geld verdienden ga dan traden.
Leuk dat je het nog even deelt, tot die conclusie was ik inderdaad ook gekomen. Afgelopen vrijdag en zaterdag flink kunnen spelen en dus ook op trading ingezet. Bij 30M in assets een Type 7 gekocht en voorzien van A modules waar nodig. Daarna met de 212 cargo space (shield en standard docking computer vind ik een must) een mooie roundtrip gevonden die 700.000 per keer opleverde, welke ik binnen 10 minuten kon afleggen. Bizar wat dit per uur oplevert: zo'n 4.2M (zonder pauze), wat neerkomt op bijna 20.000 CR/ton/hr. Ik zit na een zaterdag spelen op 50M in assets en ben van plan om bij 80-90M een Python aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Eehm wellicht kunnen je mij eens uitleggen hoe jullie aan dergelijke high-profit routes komen. Ik heb een 65-ton ASP waar ik al mijn spaarcentjes ingegooid had, nu kom ik erachter dat ik maar 13.5lj range heb. Ik doe kennelijk iets helemaal fout.

Ik heb met eddb.io een aantal (legale) handelsroutes geprobeerd, die ieder 2000CR/T opleveren. Maar ja, dat is wel 15 minuten heen en terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
F0kke schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:56:
[...]

Leuk dat je het nog even deelt, tot die conclusie was ik inderdaad ook gekomen. Afgelopen vrijdag en zaterdag flink kunnen spelen en dus ook op trading ingezet. Bij 30M in assets een Type 7 gekocht en voorzien van A modules waar nodig. Daarna met de 212 cargo space (shield en standard docking computer vind ik een must) een mooie roundtrip gevonden die 700.000 per keer opleverde, welke ik binnen 10 minuten kon afleggen. Bizar wat dit per uur oplevert: zo'n 4.2M (zonder pauze), wat neerkomt op bijna 20.000 CR/ton/hr. Ik zit na een zaterdag spelen op 50M in assets en ben van plan om bij 80-90M een Python aan te schaffen.
RobV schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:27:
Eehm wellicht kunnen je mij eens uitleggen hoe jullie aan dergelijke high-profit routes komen. Ik heb een 65-ton ASP waar ik al mijn spaarcentjes ingegooid had, nu kom ik erachter dat ik maar 13.5lj range heb. Ik doe kennelijk iets helemaal fout.

Ik heb met eddb.io een aantal (legale) handelsroutes geprobeerd, die ieder 2000CR/T opleveren. Maar ja, dat is wel 15 minuten heen en terug.
Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar die route... Deel het geheim met je medeTweakers? ;)

De beste route die ik tot nu toe heb gevonden, was een single route die me 3 ton per kwartier oplevert met 100 ton cargoruimte.

Overigens wat je Asp betreft, Rob; upgrade voor je FSD scheelt een hele hoop. E5 FSD beperkt je jumprange tot max 11ly, waar een A5 FSD je jumprange tot max 23.5ly kan brengen, volgeladen met 120 ton en natuurlijk in combinatie met de andere nodige A class upgrades.

Ik heb gisteren letterlijk uren gespendeerd om rond te vliegen naar de allerbeste upgrades voor m'n Type 6. :P Kost wat tijd en behoorlijk wat geld, maar zeker de moeite waard. :)

[ Voor 13% gewijzigd door siriouz op 05-10-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Hoeveel geld moet je op de bank hebben voor een beetje een redelijke Trade Conda (met genoeg geld voor insurance en goederen)?

Niet dat ik in de buurt ben, maar mocht mijn exploration slagen dan kom ik thuis met 160+ miljoen... ALS ik dus veilig terugkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ervig schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:35:
Hoeveel geld moet je op de bank hebben voor een beetje een redelijke Trade Conda (met genoeg geld voor insurance en goederen)?

Niet dat ik in de buurt ben, maar mocht mijn exploration slagen dan kom ik thuis met 160+ miljoen... ALS ik dus veilig terugkom.
Wil je het echt weten? :P Net even een beetje zitten kijken... Hier voor 413.751.465cr. Jup, dat is inderdaad 413 miljoen... Uiteraard wel met 432 ton cargoruimte.

Opzich met je subsystems niet hoger dan A6 is het ook prima. Alsnog een jumprange van meer dan 22ly, kosten rond de 200 miljoen.

[ Voor 8% gewijzigd door siriouz op 05-10-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

RobV schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:27:

Je moet je Frame Shift Drive upgraden naar een A-rank(van de grootste class die je kan). Dan kan je met een ASP toch wel rond de 30ly kunnen jumpen.

Als smokkelen je ding is, valt daar blijkbaar ook goed geld in te verdienen. Imperial Slaves kopen in Empire gebied en verkopen aan Archon Delaine. Maar ik ben zelf niet zo een trader. Alleen in het begin gedaan toen er nog slechts weinig te verdienen viel met bounty hunting. Toen had ik met rare trading mijn eerste miljoenen bij elkaar gesprokkeld.

Sindsdien is het vulture all the way :-)

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Ervig schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:35:

+- 8.5 mil je kan er meerdere kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Je kan een Cobra voor handel niet vergelijken met een Anaconda. Een Anaconda kan meer dan 400 ton vervoeren, een Cobra niet meer dan 44 ton. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
siriouz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:42:
[...]

Je kan een Cobra voor handel niet vergelijken met een Anaconda. Een Anaconda kan meer dan 400 ton vervoeren, een Cobra niet meer dan 44 ton. ;)
Ja weet ik , sorry de verkeerde link: dit is de goede :o
Dus zeg maar +- 190 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Besef wel dat je met een Anaconda alleen in large docking bays kunt landen en je dus niet terecht kunt bij kleinere stations / outposts.

(Maar wel een errrug vet schip :9~ :9~ :9~ )

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-10-2015 16:50 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
BlackCurry schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:47:
[...]

Ja weet ik , sorry de verkeerde link: dit is de goede :o
Dus zeg maar +- 190 mil
Beetje overkill aan wapens? :P Dat ding lijkt me te log om daadwerkelijk goed mee te kunnen vechten - ik zou eerder de benen nemen... Mja dat ben ik, en ik ben waardeloos in combat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
siriouz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:45:
Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar die route... Deel het geheim met je medeTweakers? ;)
Resonators en goud schuiven tussen LTT1798 en Keltim, 1445cr/t + 558cr/t.
De beste route die ik tot nu toe heb gevonden, was een single route die me 3 ton per kwartier oplevert met 100 ton cargoruimte.

Overigens wat je Asp betreft, Rob; upgrade voor je FSD scheelt een hele hoop. E5 FSD beperkt je jumprange tot max 11ly, waar een A5 FSD je jumprange tot max 23.5ly kan brengen, volgeladen met 120 ton en natuurlijk in combinatie met de andere nodige A class upgrades.
Heb in de regio nog geen A5 kunnen vinden (die kost ook 1.5miljoen en ik heb er pas weer 1.2) dus ik schiet nog even een paar pirate missies. Levert 100k op plus een leuke bounty en het is een stuk spannender dan vrachtwagentje spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
RobV schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:47:
[...]

Resonators en goud schuiven tussen LTT1798 en Keltim, 1445cr/t + 558cr/t.

[...]

Heb in de regio nog geen A5 kunnen vinden (die kost ook 1.5miljoen en ik heb er pas weer 1.2) dus ik schiet nog even een paar pirate missies. Levert 100k op plus een leuke bounty en het is een stuk spannender dan vrachtwagentje spelen :D
Zo eens kijken... Momenteel Imperial Slaves aan het vervoeren tussen Marrallang en Urvane, 3300 credits per ton winst momenteel. En ze zijn hier nog legaal ook. :) Helaas wel alleen maar winst te maken van Marrallang naar Urvane, vervolgens met lege cargospace terugvliegen...

[ Voor 8% gewijzigd door siriouz op 05-10-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
siriouz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:50:
[...]

Zo eens kijken... Momenteel Imperial Slaves aan het vervoeren tussen Marrallang en Urvane, 3300 credits per ton winst momenteel. En ze zijn hier nog legaal ook. :) Helaas wel alleen maar winst te maken van Marrallang naar Urvane, vervolgens met lege cargospace terugvliegen...
Goede tip! Dat ga ik ook eens proberen. Eens kijken hoe lang dat gaat totdat de markt opgedroogd is (ja dat heb ik al eerder meegemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
BlackCurry schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:47:
[...]

Ja weet ik , sorry de verkeerde link dit is de goede :o
Dus zeg maar +- 190 mil
180 miljoen + 20 miljoen insurance (2x kapot gaan) + 20 miljoen voor cargo (ruim genomen... dat is beter betaalbaar dan 400+ miljoen (maar nog steeds een smak geld)... Vliegt dat ding wel een beetje :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ervig schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:25:
[...]

180 miljoen + 20 miljoen insurance (2x kapot gaan) + 20 miljoen voor cargo (ruim genomen... dat is beter betaalbaar dan 400+ miljoen (maar nog steeds een smak geld)... Vliegt dat ding wel een beetje :o ?
450t x 3300cr winst per kwartier...Bijna anderhalf miljoen winst per kwartier op m'n huidige route, zou ik dat schip hebben. 20 miljoen insurance, geen probleem. :P

Ook leuk, met een snelheid van 300 door de poort van een station wegschieten, mensen laten schrikken. :+

[ Voor 10% gewijzigd door siriouz op 05-10-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Ervig schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:25:
[...]

Die Anaconda in de link is bijna dezelfde die ik heb, met vlag en wimpel de beste trader in E.D ik doe 1.5 mil per 10 minuten met dit ding, de ware kracht zit hem in zijn laden jump range.
Het is een groot schip en met een D fitting vliegt het best oke, dokken is vrij makkelijk je moet alleen rekening houden dat het merendeel van je schip onder je zit dus hoog door de gleuf.

Ik heb met mijn Conda alleen PvE gedaan maar in principe ben je onoverwinnelijk niets kan je masslocken behalve een andere Conda. Ik heb er wapens opzitten omdat ik soms tussen het traden door nog wat wil vechten maar het is principe niet nodig voor een trader.

Ps: 10 mil voor cargo is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

net een ASP geoutfit voor exploren.
iemand hier nog iets op/aan te merken?
het doel is om vanaf donderdag, na het claimen van mn salary maandenlang niet te docken, en vol-uit te exploren.

http://www.edshipyard.com...S8I,52M7Q40Ko0Ko02M2jw2UI

moest m'n Diamondback Scout er voor weg doen, die mis ik toch wel een beetje :D

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
BlackCurry schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:55:
[...]

Die Anaconda in de link is bijna dezelfde die ik heb, met vlag en wimpel de beste trader in E.D ik doe 1.5 mil per 10 minuten met dit ding, de ware kracht zit hem in zijn laden jump range.
Het is een groot schip en met een D fitting vliegt het best oke, dokken is vrij makkelijk je moet alleen rekening houden dat het merendeel van je schip onder je zit dus hoog door de gleuf.

Ik heb met mijn Conda alleen PvE gedaan maar in principe ben je onoverwinnelijk niets kan je masslocken behalve een andere Conda. Ik heb er wapens opzitten omdat ik soms tussen het traden door nog wat wil vechten maar het is principe niet nodig voor een trader.

Ps: 10 mil voor cargo is meer dan genoeg.
Dank! Voorlopig heb ik (nog maar) 16 miljoen, maar ik ben flink aan het exploren en denk dat ik bij thuiskomst...als ik het dus overleef... flink wat cash heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Morgen komt 1.4, even een post van het officiële forum:
Hi all,

I wanted to post up a quick update for tomorrow morning. As you may already know the game servers will be down on all platforms from aproximately 8am and will last for up to 6 hours. While we bring you 1.4, CQC and the full Xbox One launch.

If you would like to know more about the transition from Xbox One - Game Preview Program to the full game check out this thread.

In addition we’re holding an AMA on the Xbox One Subreddit between 12pm – 3pm BST. Then, after that, we’ve got Community Manager Ed Lewis bringing you an amazing 4 hour marathon livestream. David Braben will be kicking off the proceedings and will then be followed by a fleet of special guests throughout the evening. You can tune in to the stream by checking out our YouTube channel at 4pm.

We thank you for your patience and hope to have you join us on the AMA or livestreams through the day!

Thanks,

Zac
Ik weet niet meer precies hoe de tijd omgerekend dient te worden. Ik denk dat de servers om 10 uur 's morgens plat gaan. Iemand die dat kan bevestigen of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Er staat niets bij over een mac versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Er wordt in de tweede post van deze Reddit-thread wel een Mac versienummer genoemd, dus ik neem aan dat die gewoon netjes meegeüpdate wordt :)
https://www.reddit.com/r/..._patch_preperation_guide/

Edit:
Staan ook instructies in over het backuppen van je key bindings. Misschien wel handig om nog even vlug te doen voor de zekerheid.

[ Voor 22% gewijzigd door Melkunie op 05-10-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Het lijkt mij wel leuk om (casual) 1x per week (misschien 2x per week) een avondje met een groepje CQC te spelen. Zullen we een vast dag en tijd afspreken om met zoveel mogelijk mensen online te zijn om CQC te spelen. We kunnen dan Teamspeak gebruiken en met een aantal wings wat spelen (zal de server ook binnenkort even in de TS zetten).

Bijv. elke maandagavond 20:00 uur?

[ Voor 31% gewijzigd door Ervig op 05-10-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
mvz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:27:
het doel is om vanaf donderdag, na het claimen van mn salary maandenlang niet te docken, en vol-uit te exploren.

Wil je voor maximale range gaan? Dan zou je die heat sinks nog weg kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
mvz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:27:

Prima opzet...indien je nog wat geld over hebt zou je nog voor een B scoop kunnen gaan. Hoe sneller dat gaat, hoe sneller je weer verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Oh, voor iedereen die zijn reizen door de Melkweg logt, vergeet niet morgen na de update je configuratie weer aan te passen door VerboseLogging toe te voegen.

Ervig, is het een idee dat jij een private group start? Daar kunnen we dan allemaal lid van worden (althans, mits je van meerdere groepen lid kan worden), zodat als we zin hebben om samen te spelen, maar niet in open, dat dit op deze manier kan.

[ Voor 44% gewijzigd door celshof op 05-10-2015 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Elke dinsdag of donderdag wil ik best wel CQC doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
siriouz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:50:
[...]

RobV schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:00:
[...]

Goede tip! Dat ga ik ook eens proberen. Eens kijken hoe lang dat gaat totdat de markt opgedroogd is (ja dat heb ik al eerder meegemaakt)
Zelf zit ik ook in die regio, ik was tussen Marrallang en HR 571 bezig afgelopen weekend. Ook ik had enkel flinke winst op Slaves (620.000 per sale) en matige winst op Silver (120.000 per sale). 212 cargo (ivm docking comp en shield)

Ik maak er geen geheim van, want als jullie ook elitetradingtool.co.uk/ gebruiken hebben jullie die route ook zo gevonden ;). Mijn Type 7 heeft een Jump range van 17,5LY. Het verschil in tijd tussen 2 of 3 jumps vind ik niet zo'n probleem, het supercruisen van zon naar station kost nog het meeste tijd voor mijn gevoel. Mijn return trip (route plotten naar station) voer ik in tijdens het autodocken (wat ik overigens vrij snel vind gaan), waarna ik enkel snel refuel, verkoop, inkoop en direct weer launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb de nieuwe launcher voor Mac al binnen. Nu de rest nog!

EDIT: Preparing for update

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6pGaT1ml.png

8) !

[ Voor 43% gewijzigd door RobV op 06-10-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Hmm, die Federal Gunship lijkt me ook wel erg gaaf voor NPC RES'ing
die heeft best een hoge DPS.

Nu afwachten wat die gaat kosten..

Na de update lijkt alles soepeler te lopen, ook de shader-prep is sneller klaar, maar na uitzoeken
blijkt dat de AA instellingen anders waren, meer jaggies. SMAA met 1.0x supersample stond 'ie nu op, maar leek bar weinig te helpen, allemaal kartels.

Na terugzetten naar FXAA met 1.0x supersample zoals het stond voor de update, lijkt het weer een stuk beter.

Normaal zou SMAA beter moeten zijn dan FXAA, maar in dit geval werkt er vast iets niet goed.

[ Voor 85% gewijzigd door mvz op 06-10-2015 21:45 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Yey, de bijgewerkt OS X versie doet het echt tof bij mij. Het lijkt wel of deze 1.4 net iets soepeler draait en net iets mooiere gfx geeft maar het kan suggestie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
RobV schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:33:
Yey, de bijgewerkt OS X versie doet het echt tof bij mij. Het lijkt wel of deze 1.4 net iets soepeler draait en net iets mooiere gfx geeft maar het kan suggestie zijn.
Nou, als ik de ontwikkelaars mag geloven (en waarom ook niet) wordt er continue gewerkt aan optimalisatie en heeft ook het ontwikkelen van de Xbox versie geleid tot betere prestaties op PC en MAC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Gisteren ineens wat CQC gedaan. In het begin wat geluk gehad met de groepen en een 5 - 0 winstreak gehaald. Allereerste match was bij toeval tegen Patje van hier op t forum... Goed gebeukt :P. Direct ik MVP met 9 kills en 2 assists. Nadien via comms sorry gezegd maar ineens afgesproken om samen wat CQC te doen binnenkort.

Op t einde van de avond toch al rank 8 na 1.5 uur spelen. CQC is best dikke fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Haha, was je idd tegengekomen. Had het eerst niet gezien. Ik moet zeker nog ff oefenen, pvp gaat mij nog niet zo goed af :-(

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik heb mijn ASP en Vulture verkocht en ben nu begonnen met traden met mijn Type-7. Ik zit in de buurt van LTT 1798 maar kan er niet echt goede traderoutes vinden, ook niet met EDDB Hebben jullie nog lucratieve traderoutes? Ik hoor het graag

Goedzo !

Pagina: 1 ... 15 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.