[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 62 Laatste
Acties:
  • 169.990 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik heb de map ff gecheckt met behulp van deze site. Rechtsonder is het minst interessant, de andere kanten leveren wat meer bruikbare systemen op. Een paar daarvan ga ik vanavond beter inspecteren.

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:22
Patje040175 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:56:
Ik heb de map ff gecheckt met behulp van deze site. Rechtsonder is het minst interessant, de andere kanten leveren wat meer bruikbare systemen op. Een paar daarvan ga ik vanavond beter inspecteren.
Dit is ook wel een aardige tool om bijv. alle stations te vinden in high tech systemen binnen 150ly van aarde (of welk ander systeem dan ook): http://elitetradingtool.co.uk/

Als ik tijd heb, ga ik vanavond eens buurten in Chelmen: http://ed-td.space/de/9/System/idSys/3263/nSys/Chelmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:52:
[...]
Eerst nog niet, later wel, voor zover ik begreep uit de nieuwsbrief. Planeten met atmosfeer enzo zijn gewoon nog niet klaar.
Correctie... Planeten met atmosfeer zitten NIET in E:D Horizons, niet bij release en ook nog steeds niet aan het eind van het seizoen een jaar later. Je betaalt dus alleen voor de toevoeging van het landen op 'dode' rotsen en de daarbij behorende verhaallijnen / events.

https://forums.frontier.c...54&viewfull=1#post2640554

Bummer :-(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Even een update bet betrekking tot m'n exploreren v/d kaart. Ik heb in de 4 uithoeken gezocht naar High tech independent systemen en heb het volgende gevonden:

Linksboven:

GD 219
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/28alw6w.png

LHS 3564
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/dworgl.png

Rechtsboven:

Chih Zhua
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2napjrm.png

Linksonder:

Miola
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2pq3n09.png

NLTT 2969
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2melx5.png

Ze zitten allemaal wel dicht tegen het powerplay gebied aan, maar volgens mij is dat niet te voorkomen.

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
celshof schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:44:
[...]

Dit is ook wel een aardige tool om bijv. alle stations te vinden in high tech systemen binnen 150ly van aarde (of welk ander systeem dan ook): http://elitetradingtool.co.uk/

Als ik tijd heb, ga ik vanavond eens buurten in Chelmen: http://ed-td.space/de/9/System/idSys/3263/nSys/Chelmen
Helaas, geen RES in dat systeem.

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Patje040175 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:18:
Even een update bet betrekking tot m'n exploreren v/d kaart. Ik heb in de 4 uithoeken gezocht naar High tech independent systemen en heb het volgende gevonden:

Linksboven:

GD 219

LHS 3564

Rechtsboven:

Chih Zhua

Linksonder:

Miola

NLTT 2969

Ze zitten allemaal wel dicht tegen het powerplay gebied aan, maar volgens mij is dat niet te voorkomen.
LHS 3564, Chih Zhua en NLTT 2969 lijken een mogelijke RES te hebben, maar niet alle stations zijn redelijk dicht bij de ster. Toch lijken het wel deftige kandidaten vind ik.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• celshof
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:15:
[...]

LHS 3564, Chih Zhua en NLTT 2969 lijken een mogelijke RES te hebben, maar niet alle stations zijn redelijk dicht bij de ster. Toch lijken het wel deftige kandidaten vind ik.
Minimaal 1 RES lijkt mij wel een vereiste. Een stukje moeten reizen naar het dichtsbijzijnde station vind ik misschien wel eerder een voordeel dan een nadeel. De extra reistijd zorgt er hopelijk voor dat het systeem minder interessant is voor buitenstaanders.
Een station in een baan om de planeet met de RES is wel weer heel prettig.

edit: Laatst was ik in een systeem met een RES+station op 400.000ls. Een kwartier vliegen is wel weer wat veel van het goede ;)

[ Voor 9% gewijzigd door celshof op 03-09-2015 08:28 ]

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:59
even een domme vraag van een Elite-noob. wat is RES?

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 01:19
Resource Extraction Site

Meestal een ring om een planeet om te minen.

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:15:
[...]

Goed werk _/-\o_ ! Je hebt wellicht geen screenshots van de systemen? :X Hoe ziet jouw lijstje op basis van voorkeur eruit (welke staat op 1)? Is het prettig handelen vanaf die systemen? Ik ben helaas echt heel ver weg, dus scouten voor een mooi systeem wordt voor mij lastig... fijn dat je dit doet! (en een RES is inderdaad wel heel erg fijn/ nodig)

[ Voor 4% gewijzigd door Ervig op 03-09-2015 10:50 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ervig schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:50:
[...]

Goed werk _/-\o_ ! Je hebt wellicht geen screenshots van de systemen? :X Hoe ziet jouw lijstje op basis van voorkeur eruit (welke staat op 1)? Is het prettig handelen vanaf die systemen? Ik ben helaas echt heel ver weg, dus scouten voor een mooi systeem wordt voor mij lastig... fijn dat je dit doet! (en een RES is inderdaad wel heel erg fijn/ nodig)
Nee, Patje040175 heeft die gespot (zie hierboven + screenshots). Heb enkel bekeken of er RES of zo te vinden is :)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik was richting LHS 3564 aan het warpen om mee te helpen scannen, maar kwam tussentijds bij Maridal uit.
Het heeft RES en een Hightec station, maar het mooie is dat deze hightec ook een black market heeft ;)
Alleen geen earth like..

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
CT schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:56:
Ik was richting LHS 3564 aan het warpen om mee te helpen scannen, maar kwam tussentijds bij Maridal uit.
Het heeft RES en een Hightec station, maar het mooie is dat deze hightec ook een black market heeft ;)
Alleen geen earth like..
De earthlike maakt niet zo veel uit toch? We kunnen er voorlopig toch niks mee. Black market is zeker wel een pre vind ik.

Edit: Hoe kan je zo'n group joinen trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 03-09-2015 17:29 ]

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Enige nadeel is dat hij onder controle staat van Hudson

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/34si4p0.png

[ Voor 11% gewijzigd door Patje040175 op 03-09-2015 19:43 ]

Goedzo !

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

En ik ben er net opgeblazen :P Had blijkbaar een bounty en letten niet op tijdens het docken.. zap..
Thank god had ik genoeg om de verzekering te dekken.. :P
ps. Wat houdt dat control eigenlijk in? En waarom is het erg als 'Hudson' het beheerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

GekkePrutser schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:21:
[...]

De earthlike maakt niet zo veel uit toch? We kunnen er voorlopig toch niks mee.
Nee maar je moet een beetje vooruit denken he, vroeg of laat kun je wel op zulke planeten landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Goedemiddag dames/heren.

Ik ben een nieuwe speler, en vermaak me tot nu toe prima (+/- 4 uurtjes), alleen ik zit met wat vraagtekens:

- Bij sommige missies staat niet (of ik kan het gewoon niet vinden ;) ) altijd waar ik iets moet oppikken of kopen en/of afleveren. zie ik iets over het hoofd?

- Navigeren vind ik lastig, Ik begrijp wel hoe ik in de nabije omgeving kan jumpen etc, maar hoe vind ik nu de weg van mijn starting system (uit men hoofd LHS 3445 of zo iets) richting Sol? en dan van daaruit weer naar het systeem dat jullie willen gaan gebruiken?

- Hoe kan ik me aansluiten bij de tweakers groep? Moet ik aan bepaalde eisen voldoen? Moet ik een minimale tijd per dag/week/maand besteden aan "werken voor tweakers" of mag ik ook casual joinen? Ik wil overigens uiteraard meehelpen met dingen als ik voor iemand iets kan betekenen, maar dan moet ik wel eerst goed/beter begrijpen wat ik eigenlijk aan het doen ben haha.

Ik kijk er wel erg naar uit om me goed te verdiepen in dit spel, ik vermaak me iig prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
BlaSfem0n schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:33:
[...]

Nee, Patje040175 heeft die gespot (zie hierboven + screenshots). Heb enkel bekeken of er RES of zo te vinden is :)
Excuses, verkeerd gekeken! Goed werk Patje :+

Een systeem met een earth-like is natuurlijk wel erg tof als je daar (over een paar expansions :o kan landen), maar die zijn vast lastig te vinden!
TimNomivaas schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:40:
Goedemiddag dames/heren.

Ik ben een nieuwe speler, en vermaak me tot nu toe prima (+/- 4 uurtjes), alleen ik zit met wat vraagtekens:

- Bij sommige missies staat niet (of ik kan het gewoon niet vinden ;) ) altijd waar ik iets moet oppikken of kopen en/of afleveren. zie ik iets over het hoofd?

- Navigeren vind ik lastig, Ik begrijp wel hoe ik in de nabije omgeving kan jumpen etc, maar hoe vind ik nu de weg van mijn starting system (uit men hoofd LHS 3445 of zo iets) richting Sol? en dan van daaruit weer naar het systeem dat jullie willen gaan gebruiken?

- Hoe kan ik me aansluiten bij de tweakers groep? Moet ik aan bepaalde eisen voldoen? Moet ik een minimale tijd per dag/week/maand besteden aan "werken voor tweakers" of mag ik ook casual joinen? Ik wil overigens uiteraard meehelpen met dingen als ik voor iemand iets kan betekenen, maar dan moet ik wel eerst goed/beter begrijpen wat ik eigenlijk aan het doen ben haha.

Ik kijk er wel erg naar uit om me goed te verdiepen in dit spel, ik vermaak me iig prima!
- waar je iets kan oppikken is inderdaad wel lastig.Wellicht helpt dit.
- Sol intypen: is het binnen de 1000ly dan kan je direct een route plannen. Is het verder weg, dan de coordinaten op de map bekijken (sol = 0,0,0 dacht ik) en een systeem pikken dat op de route ligt.
- Casual joinen is prima, en op dit moment is er nog niet echt goede ingame ondersteuning voor guilds e.d. Je kan het beste een aantal Tweacommanders aan je vriendenlijst toevoegen.

Het is geen spel dat je 'handjes vast houdt' of waar je van npc naar missie toe gestuurd wordt. Doe wat je zelf wilt :) Binnenkort hebben we wel een Tweakers 'group' (genaamd 'The Gathering'), dat is een soort 'minor race' waar je missies voor kan doen om de invloed uit te breiden.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 21:30
Voor wie een saitek hotas heeft: de windows 10 drivers zijn in beta fase: http://madcatz.kayako.com...vers-and-software-release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
gangsta_playa schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:48:
Voor wie een saitek hotas heeft: de windows 10 drivers zijn in beta fase: http://madcatz.kayako.com...vers-and-software-release
_/-\o_ Halleluja! Daar zat ik al weken met smart op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik ben op het moment in LHS 3564, dit systeem heeft een High Intensity RES. Verder zijn er, volgens mij, ook planeten waar we op kunnen landen (Horizons). Het hoofdstation is wel dichtbij en PP Hudson ook. Heb hier al aardig wat bounty's binnengehaald. Nu ff naar een buurtsysteem gevlucht na een aanvaring met System authority :(

Het systeem is High Tech, indipendent en heeft genoeg schepen (12) en outfitting items. Laat maar even weten of ik ook nog naar andere systemen moet kijken maar volgens mij is dit een goede kandidaat :YY

Edit: oh ja, outpost in LHS 3564 heeft een black market!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Patje040175 op 07-09-2015 23:49 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Patje040175 schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:19:
Ik ben op het moment in LHS 3564, dit systeem heeft een High Intensity RES. Verder zijn er, volgens mij, ook planeten waar we op kunnen landen (Horizons). Het hoofdstation is wel dichtbij en PP Hudson ook. Heb hier al aardig wat bounty's binnengehaald. Nu ff naar een buurtsysteem gevlucht na een aanvaring met System authority :(

Het systeem is High Tech, indipendent en heeft genoeg schepen (12) en outfitting items. Laat maar even weten of ik ook nog naar andere systemen moet kijken maar volgens mij is dit een goede kandidaat :YY

Klinkt wel als een heel aardige plek. Uitbreiden naar andere systemen zal wel wat lastiger zijn. Maar wellicht is dat sowieso wel lastig, waar we dan ook zitten. Ik kan me niet voorstellen dat uitbreiden heel makkelijk gaat zijn en we zullen ook niet bij de grootste groepen horen.

Als je het mij vraagt zou ik deze snel doorgeven, want er zullen vast andere kapers op de kust zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Patje040175 schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:19:

Mooi systeem!

Voorstel:

Name of group: The Gathering
Name of minor faction: The Gathering
Type: Democracy
Description: A society focused on the creation and modding of technology. The members of "The Gathering" are known for their unique, and sometimes dangerous, "tweaks" they add to their ships, and in some instances to the ships of unsuspecting commanders who happen to park in one of their shipyards. An unconfirmed rumor is frequently being told about an incident with the Emperor who had his ship serviced, and in battle found out that one of his cannons had been replaced by fireworks and boomboxes (which don't work in space). Local government denied all charges, but as a gesture offered the Emperor upgraded shields which had the ability to warm the coffee cup holders when the ship was being fired upon. The Emperor graciously declined.
Location: LHS 3564 (Froude Enterprise? Zo heet de grootste hub toch??)
Allegiance: Independant

(Mijn engels verbeteren/ andere tekst? Kom graag met verbeteringen of een ander voorstel)

[ Voor 43% gewijzigd door Ervig op 09-09-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

_O- coffee cup holders, ik ga stuk _O-

Ik ga akkoord, supertext oOo

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Mooi vindingrijk stukje description :)
Zoals celshof zegt indienen voordat het te laat is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-08 11:22
Ik ben voor ;) alleen jammer dat er geen earth like wereld in het systeem zit.

Game PC>>>>FreeNAS (Supermicro X11SSH-F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zou leuk zijn als je ook custom decal designs mag indienen (Henk ftw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Als er nog tijd is wil ik nog wel even speuren in empire space naar een locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
BlackCurry schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:48:
Als er nog tijd is wil ik nog wel even speuren in empire space naar een locatie?
LHS 3564 heeft een RES, high tech en black market dus is wel een hele mooie kandidaat. Het wordt lastig om daar ook nog een earth-like bij te vinden (maar zou wel mooi zijn!). Voor de zekerheid dien ik alles morgenochtend in (als er geen enorme bezwaren zijn), dus als jij (of iemand anders) nog een beter systeem wil zoeken dan heb je nog tot en met vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Heb er eentje gevonden ( LTT 135 ) , heeft alles behalve een black market.
Het is wel een contested system tussen 2 powerplay factions ik weet niet of dat wat uitmaakt?

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/9rgafd1yb/LTT_135_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/3kpzisw87/LTT_135_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Is deze wat? Heeft volgens mij alles ( MUNFAYL )

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/adqrz7odb/MUNFAYL_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/rpr4knhun/MUNFAYL_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/9auu7cmr9/MUNFAYL_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ga ik ff checken, zodra m'n x52pro het weer doet :( €#@€*Windows 10........

Edit: werkt weer :) (Patje parkeerd zn Vulture again and goes Exploring)

ASP time again oOo

[ Voor 39% gewijzigd door Patje040175 op 09-09-2015 20:23 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Zit nu in Munfayl, heeft idd alles maar zit echt middenin PP gebied. Echt van alle kanten powers......
Ik weet niet of het heel veel uitmaakt, wel een goeie kandidaat overigens d:)b

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Nog een mooie gevonden geen Earth like world maar zeker de moeite waard! ( HR 6565 )

+ High Tech
+ 3x gasreus met RES Metal rich en major reserves.
+ Gasreus met Ammonia based life forms.
+ Black market.
+ 3x High metal content planet.

- Geen Earth like planet.
- Misschien locatie?

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/gmoe0tyu7/HR_6565_01.png

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/4c00ui273/HR_6565_02.png

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/rc6o6u00v/HR_6565_03.png

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/49g57nyjj/HR_6565_04.png

[ Voor 15% gewijzigd door BlackCurry op 09-09-2015 22:51 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ik vind de systems met een echte naam (Maridal, Munfayl) wel een stuk leuker dan die met een nummer. Maar ik ben momenteel niet erg actief dus ik zal er toch niet veel komen (al zal ik er wel heen vliegen, welk system het ook wordt!)

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

We moeten het ook hebben over een CQC team (heb beta al installed maar weet niet of je met meerdere in 1 groep kunt joinen).
Kunnen we goed communiceren via een TS server en wat noobies pwnen :P

• celshof
BlackCurry schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:35:
Nog een mooie gevonden geen Earth like world maar zeker de moeite waard! ( HR 6565 )

+ High Tech
+ 3x gasreus met RES Metal rich en major reserves.
+ Gasreus met Ammonia based life forms.
+ Black market.
+ 3x High metal content planet.

- Geen Earth like planet.
- Misschien locatie?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo, je hebt mooie dingen gescout!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Wat een mooise systemen ook weer! BlackCurry en Patje onwijs bedankt. Munfayl heeft ook mijn voorkeur als ik het zo zie. Die earth-like wordt namelijk wel erg tof als we daar uiteindelijk ook op kunnen landen :) En we zitten inderdaad wel midden in het Powerplay gebied, maar dat kan ook voor ons werken :) Zal ik hem zo indienen?

Name of group: The Gathering
Name of minor faction: The Gathering
Type: Democracy
Description: A society focused on the creation and modding of technology. Members of The Gathering are known for their unique, and sometimes dangerous "tweaks" they add to their ships and, in some cases, to the ships of unsuspecting commanders who happen to dock in one of their shipyards. An unconfirmed rumor is frequently told about an incident when the Emperor had his ship serviced and later found, in battle, that one of his cannons had been replaced with fireworks and boomboxes (which don't work in space). The local government denied all charges, but as a gesture of good will offered the Emperor upgraded shields that also had the ability to heat the coffee cup holders when the ship was being fired upon. The Emperor graciously declined.
Allegiance: Independant

(jouw afbeeldingen kan ik niet openen...)

[ Voor 6% gewijzigd door Ervig op 10-09-2015 09:32 ]

• BlackCurry
Hosting van plaatjes was even offline, hij doet het weer.
Had de eerste van Google gepakt als mensen een stabielere weten laat maar weten.

Ja Munfayl is ook mijn eerste keus, maar HR 6565 is misschien nog wel beter ook het overwegen waard.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Earth like zie ik wel heel veel voordelen in als je daar uiteindelijk op kan landen (wellicht eigen basis etc.), dus Munfayl heeft zeker mijn voorkeur, maar overtuig me gerust :)

• JJvdM
Als ik google op Munfayl komt elitedangerous.hu vrij veel naar voren. Het kan dus zijn dat er hongaarse kapers op de kust zijn :P

• BlackCurry
JJvdM schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:09:
Als ik google op Munfayl komt elitedangerous.hu vrij veel naar voren. Het kan dus zijn dat er hongaarse kapers op de kust zijn :P
Dan maar snel indienen maar :)

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Ingediend...afwachten maar :X

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Ik speel inmiddels ruim een week, en ben gelijk begonnen met exploren..
Inmiddels eindelijk exploration level 'scout' bereikt.. oogt zoveel beter dan 'mostly aimless' ;)

wel op dag 1 al onploft, omdat ik een T-class ster probeerde te scoopen :X

M'n loadout klik
op het moment niet genoeg credits voor een rebuy als het mis gaat :X
exploren gaat best lekker in een sidewinder, en heb vooralsnog geen zwaar wegende argumenten
gevonden om te upgraden naar andere schepen.

zijn er hier al sidewinder explorers die hun naam op een planeet/ster hebben kunnen zetten? :)

En zijn er meer mensen die niks kunnen typen in het zoek-veld in de galaxymap? zodra ik in dat tekstveld klik, verdwijnt de cursor meteen weer.

[ Voor 19% gewijzigd door mvz op 10-09-2015 20:58 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:21
Ik heb het al even een poosje niet meer gevolgd, maar lees ik het nu goed dat we als clan een stukje ruimte kunnen reserveren?

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Standby schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:01:
Ik heb het al even een poosje niet meer gevolgd, maar lees ik het nu goed dat we als clan een stukje ruimte kunnen reserveren?
Indien goedgekeurd door FDEV wordt er een minor faction aangemaakt daar op die naam etc..
Daarna kan je als commander missies doen voor die faction om eventueel de invloed uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
BlaSfem0n schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:02:
[...]

Indien goedgekeurd door FDEV wordt er een minor faction aangemaakt daar op die naam etc..
Daarna kan je als commander missies doen voor die faction om eventueel de invloed uit te breiden.
Nice, dat is een goede actie :)
Dan kunnen we met zijn allen er aan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Ik lees veel dat mensen de galaxymap filteren op main sequence stars..
maar ik heb nergens kunnen vinden hoe ik alleen die classes weergeef..

kan iemand mij vertellen waar ik die filter vind? ( ik zie alleen de class als ik info opvraag van een system )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
mvz schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:31:
Ik lees veel dat mensen de galaxymap filteren op main sequence stars..
maar ik heb nergens kunnen vinden hoe ik alleen die classes weergeef..

kan iemand mij vertellen waar ik die filter vind? ( ik zie alleen de class als ik info opvraag van een system )
- Galaxy Map
- View
- Map
- Filters, Show by color, Star Class
- Non Sequence Stars

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

In de Dev update van september:

The first batch of player sponsored minor factions has been processed and will be available in the beta build soon. When the CQC update goes live they will migrate onto the live servers. The aim is to release this at the same time as the Xbox One release, so on October 6th. For the minor factions that have been approved we’ve added descriptions to the relevant systems. The few that haven’t been approved will be communicated directly through the community team and we’ll take another look at them when they’re resubmitted. Note that while we can add new minor factions through the server, the text descriptions are client based so will only be updated when there is a client release.

Ik hoop dat wij daar ook bijzitten :)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Patje040175 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:40:
In de Dev update van september:

The first batch of player sponsored minor factions has been processed and will be available in the beta build soon. When the CQC update goes live they will migrate onto the live servers. The aim is to release this at the same time as the Xbox One release, so on October 6th. For the minor factions that have been approved we’ve added descriptions to the relevant systems. The few that haven’t been approved will be communicated directly through the community team and we’ll take another look at them when they’re resubmitted. Note that while we can add new minor factions through the server, the text descriptions are client based so will only be updated when there is a client release.

Ik hoop dat wij daar ook bijzitten :)
Ik denk dat we daar net te laat voor waren, want heb nog geen reactie ontvangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Het kan nog wel.....
Have some faith oOo

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Thanks!! :D

dat ik dit kon missen..

bijna 1300LY from home in m'n sidewinder :(
nu weer terug om nav data te verkopen...

oh joy! :D
Ervig schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:35:
[...]

- Galaxy Map
- View
- Map
- Filters, Show by color, Star Class
- Non Sequence Stars

:*)

[ Voor 16% gewijzigd door mvz op 11-09-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Heeft iemand een livetime expansion pass gekocht zit er over te denken het te doen maar is wel duur.
Is verkrijgbaar tot 14-09-2015 en daarna niet meer, dus ben erg aan het twijfelen want €175,- is veel geld.

[ Voor 52% gewijzigd door BlackCurry op 11-09-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Ik heb de beta versie van de Horizons gekocht. En als ik dan over een jaar weer een versie moet kopen voor 40 euro dan zie ik dat dan wel weer. Ik vind 175 euro te veel geld om te gokken dat ik nog (175 euro gedeeld door 40 euro per jaar =) meer dan 4 jaar ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

JJvdM schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:58:
Ik heb de beta versie van de Horizons gekocht. En als ik dan over een jaar weer een versie moet kopen voor 40 euro dan zie ik dat dan wel weer. Ik vind 175 euro te veel geld om te gokken dat ik nog (175 euro gedeeld door 40 euro per jaar =) meer dan 4 jaar ga spelen.
Precies mijn mening. Ik heb afgelopen jaar ook hele perioden niet gespeeld. Ik moet nog zien dat ik (zelfs bij vlagen) nog jaren door speel. Planetary landings (op kale rotsen) enzo wil ik wel meemaken maar ik ga niet bij voorbaat dokken voor nog 4 jaar aan updates. Eerlijk gezegd vind ik de prijs van zowel de losse updates als van de lifetime pass nogal extreem hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
BlackCurry schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:43:
Heeft iemand een livetime expansion pass gekocht zit er over te denken het te doen maar is wel duur.
Is verkrijgbaar tot 14-09-2015 en daarna niet meer, dus ben erg aan het twijfelen want €175,- is veel geld.
Ik heb de eerdere expansion pass (die was verkrijgbaar voor de release van de game). Die was maar 60 euro. Als hij 175 was geweest dan had ik hem zeker niet gekocht!

Ik vind het ook bizar duur, al valt het wel mee als je het vergelijkt met iets als WoW (30 per maand 2 maanden) maargoed, het is lang niet zo "af" als iets als WoW.

[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 11-09-2015 16:11 . Reden: Oeps de prijs van WoW is per 2 maanden, sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Ach, 40 euro is misschien veel geld, maar wat betaal je voor een andere MMO? Toch ook snel een tientje per maand toch? Dan zijn die aanzienlijk duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik heb planetside deel 1 en 2 gespeeld, ook mmo's. Deel 1 zeker 2,5 jaar gespeeld, dat was zo'n 150 euro op jaarbasis. Dan deel 2, dat was een ftp verhaal. Heb ik ook wel 2 jaar intensief gespeeld, ook zo'n 150 per jaar excl. de betaalde content die je nog aan kon schaffen (cosmetics etc.)

Kortom, die 175 euro vind ik ook te duur, maar het kan nog duurder :)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

JJvdM schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:05:
Ach, 40 euro is misschien veel geld, maar wat betaal je voor een andere MMO? Toch ook snel een tientje per maand toch? Dan zijn die aanzienlijk duurder...
Op dit moment is de content natuurlijk een beetje nihiel in E:D. Dat ga je geen jaren spelen. Misschien dat het 5% van de content bevat van WoW. (logisch ook, gezien de ontwikkeltijd/devteam-grootte). Dan is 175E een hoop geld.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
heb besloten het niet te doen koop de aankomende jaren wel gewoon de losse uitbreidingen is toch safer. Denk dat het prijs technisch niet de beste optie is om de losse expansions te kopen, maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik ED over 3 jaar nog net zo veel speel als nu.

Bedankt voor de inzichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
BlackCurry schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:03:
heb besloten het niet te doen koop de aankomende jaren wel gewoon de losse uitbreidingen is toch safer. Denk dat het prijs technisch niet de beste optie is om de losse expansions te kopen, maar ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik ED over 3 jaar nog net zo veel speel als nu.

Bedankt voor de inzichten :)
Verstandige keuze denk ik! Het is gewoon veel geld en wat je zegt: misschien speel je het in de toekomst wel helemaal niet meer. Als ik niet al tijdens de kickstarter de lifetime expansion pack had gehad, had ik hem wellicht nu wel gekocht, maar dat is omdat ik al vanaf de originele Elite zit te wachten op het vervolg 8) . Ook wel fijn om te weten dat ze een tienjaren plan met Elite hebben, dus er gaat iig nog een hoop gebeuren.

Verder moeten jullie echt dit filmpje zien (enorm bewerkt maar wel met ingame footage) en ook horen:

Verder kreeg ik nog dit mailtje. Willen we daar wat mee?
This email is being sent out to all registered contacts for Player Groups.

As some of you will have read we are soon going to be going into an open stress test phase with our latest update and we’re calling that period Mayhem.

Mayhem is a series of community events which players can get involved in that will run on the beta servers. The aim of this is to get as many people in as possible to stress test those servers.

We have a host of stuff lined up already and the schedule is looking great. But we’d love to use the opportunity to promote your events and groups too.

The Mayhem period will run between the 21st Sep – 4th Oct. With the servers opening up slightly earlier and potentially closing slightly later. We will have official livestreams, Some special involvement from some well know community streamers and open PVE events.

We’re sending out this invitation to see if any groups would like to hold an event in the beta servers (CQC or the main game) which we would be able to add to the list of events and promote on your behalf.

The events could be anything but the following are a few suggestions that are both serious and less serious.

- Group grudge match - 2 player groups each side has 1 ship each. They come to an agreed Combat Zone at a set time and the players can join in by picking a ship and joining in.
- Anaconda owners club, Cobra appreciation day, Viper parade etc
- Speed landing contests
- Races
- Etc

If you would like to register to run one an event please send us the following details to me and Ed.

- Event name:
- Event organizer (Group or leader):
- Date:
- Time:
- Details (Include location, any sign up forms etc)

Add any other information you want to add such as twitter or website promotional link etc.

If you have any questions at all please don’t hesitate to get in touch.

I will also be emailing people shortly regarding their Player Group Ranks which we talked about on the forums.

• celshof
mvz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:31:
Ik speel inmiddels ruim een week, en ben gelijk begonnen met exploren..
Inmiddels eindelijk exploration level 'scout' bereikt.. oogt zoveel beter dan 'mostly aimless' ;)

wel op dag 1 al onploft, omdat ik een T-class ster probeerde te scoopen :X

M'n loadout klik
op het moment niet genoeg credits voor een rebuy als het mis gaat :X
exploren gaat best lekker in een sidewinder, en heb vooralsnog geen zwaar wegende argumenten
gevonden om te upgraden naar andere schepen.

zijn er hier al sidewinder explorers die hun naam op een planeet/ster hebben kunnen zetten? :)

En zijn er meer mensen die niks kunnen typen in het zoek-veld in de galaxymap? zodra ik in dat tekstveld klik, verdwijnt de cursor meteen weer.
In een explorer zijn maar een paar dingen essentieel: Frame Shift Drive en de discovery scanners.

Voor je Sidewinder zou ik hier voor gaan: http://coriolis.io/outfit...-----2h.Iw19A===.Aw19A===

Beste upgrade in het begin is een Hauler. Die dingen hebben echt een ontzettend goede jumprange. Begin gewoon lekker te ontdekken en zorg dat je zo snel mogelijk een advanced discovery scanner hebt. Met die dingen kun je in 1 keer alles ontdekken in een zonnestelsel.

Zodra je 2 miljoen bij elkaar hebt, zou ik hier voor gaan: http://coriolis.io/outfit...1012i2f.Iw19A===.Aw19A===

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
celshof schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 00:19:
[...]
In een explorer zijn maar een paar dingen essentieel: Frame Shift Drive en de discovery scanners.

Voor je Sidewinder zou ik hier voor gaan: http://coriolis.io/outfit...-----2h.Iw19A===.Aw19A===

Beste upgrade in het begin is een Hauler. Die dingen hebben echt een ontzettend goede jumprange. Begin gewoon lekker te ontdekken en zorg dat je zo snel mogelijk een advanced discovery scanner hebt. Met die dingen kun je in 1 keer alles ontdekken in een zonnestelsel.

Zodra je 2 miljoen bij elkaar hebt, zou ik hier voor gaan: http://coriolis.io/outfit...1012i2f.Iw19A===.Aw19A===
Voor de sidewinder kan je er, zoals Celshof zeg, nog wat meer uithalen door alles op D te zetten, behalve een class A FSD (die wil je voor de 'range') . Als je het kan betalen zsm een Advanced Discovery Scanner, dat scheelt enorm (!). Daanan investeren in A powerplant (ivm warmte) en een zo goed mogelijke fuel scoop (zodat je snel weer door kan)

Celshof, jouw build ziet er goed uit, maar heeft geen fuelscoop, is wel handig ;) en een 2A FSD in de hauler maakt ook veel goed, maar is dan wel weer duur.

Als je wat meer gespaard hebt, dan zou mijn optimale hauler build voor exploration zoiets zijn: http://coriolis.io/outfit...=?bn=Exploration%20Hauler

2A Powerplant (voor sneller afkoelen in de buurt van sterren)
3A Fuel scoop (vol in 22 sec)
Advanced Discovery Scanner (hele zonnestelsel in één keer scannen)
Detailed Surface Scanner (elke scan levert extra credits op)
Auto field Maintenance Unit (optioneel: kan je een aantal zaken repareren onderweg..niet gebruiken op jouw FSD als je in supercruise zit :X )
Heat Sink Launcher (optioneel: voor het geval dat je echt een keer te dicht op een ster terecht komt)

Dit is een enorm fijne build, maar op dit moment voor jou financieel nog iets buiten bereik denk ik zo: (5, 7 miljoen). Haal je daar de AFM en Heat Sink af dan zit je op net iets boven de 3 miloen. Met een 3B Fuel Scoop 2,3 miljoen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ervig op 12-09-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Ervig schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:31:
[...]

Celshof, jouw build ziet er goed uit, maar heeft geen fuelscoop, is wel handig ;) en een 2A FSD in de hauler maakt ook veel goed, maar is dan wel weer duur.
Exploration zonder Fuel Scoop is niet bijzonder handig inderdaad. Oeps! Verder eens met een A FSD en liefst zo klein mogelijk (ivm gewicht), maar dat is in de sidewinder niet relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

celshof schreef op zondag 13 september 2015 @ 00:16:
[...]
Exploration zonder Fuel Scoop is niet bijzonder handig inderdaad. Oeps! Verder eens met een A FSD en liefst zo klein mogelijk (ivm gewicht), maar dat is in de sidewinder niet relevant.
't hele weekend jump/scoop/jump/scoop gedaan.. vraag me af, als je alleen de sterren discovered, maar wel door blijft jumpen.. is de payout volgens mij nog best goed..

maarja dat weet ik pas als ik weer in habitable space ben.. zit nu bijna aan de buitenste rand van de galaxy, rechts onder op de map gezien.

nog meer mensen die kant op geventured? want kom echt 0,0 schepen tegen.. zo alleen!

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ysE0wpdSXao/VfW6sjsLVlI/AAAAAAAABO8/R1n9FO6z4zI/s1024-Ic42/alone.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door mvz op 13-09-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
mvz schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:03:
[...]

't hele weekend jump/scoop/jump/scoop gedaan.. vraag me af, als je alleen de sterren discovered, maar wel door blijft jumpen.. is de payout volgens mij nog best goed..

maarja dat weet ik pas als ik weer in habitable space ben.. zit nu bijna aan de buitenste rand van de galaxy, rechts onder op de map gezien.

nog meer mensen die kant op geventured? want kom echt 0,0 schepen tegen.. zo alleen!

[afbeelding]
Man, dat is gaaf. 8)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Zijn er nog meer Commanders bezig met de Elite: Dangerous soundtrack?

* Shields offline, taking damage *
Now playing: The Clash - Should I stay or should I go

* Target shields offline, frame shift charge detected *
Now playing: Stray Cats - Runaway boy

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Docking...

"Die Schöne Blaue Donau"

Bounty hunting:

"What you gonna do when they come for you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
mvz schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:03:
[...]

[afbeelding]
Gaaf he? Ik ben momenteel ook moederziel alleen :P Ik zit ergens in de lijn van Coal sack nebula -> fine ring nebula (Shapley1 : een Wolf–Rayet ster (gaaf!)) -> en dan +/- nog 2x die afstand rechtdoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Er zit echt de weinig volk op de CQC beta. Krijg maar geen matchen, en ik ga niet +15 min wachten tot er verandering in komt.
Hopelijk zal het beter zijn als er later deze week de open beta is.

Heb trouwens men asp maar al geparkeerd in Munfayl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

JJvdM schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:52:
[...]

Gaaf he? Ik ben momenteel ook moederziel alleen :P Ik zit ergens in de lijn van Coal sack nebula -> fine ring nebula (Shapley1 : een Wolf–Rayet ster (gaaf!)) -> en dan +/- nog 2x die afstand rechtdoor :D
ik nu bij MONKEY HEAD SECTOR NI-S B4-2 :)
weet niet, maar de outer-rim trekt me meer dan de core..
iedereen wil natuurlijk naar sag-A* :9

wat wel mooi is aan elite, dat voor mijn gevoel er totaal geen 'ganking' is..
alle cmdr's tot nu toe waren vriendelijk..( of niet threatened door mn sidewinder :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Ik laat Commanders ook altijd met rust en (tot nu toe) iedereen mij ook op wat vriendschapsverzoeken na dan.
Live and let live :)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Nu in Alpha Centauri, wil naar Hutton Orbital, maar dat is gewoon 0,22LY supercruisen...
Ben letterlijk een uur bezig om daar te komen met 1300C+ snelheid.

Hoop dat ik 't red kwa fuel..

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:34:
Ik laat Commanders ook altijd met rust en (tot nu toe) iedereen mij ook op wat vriendschapsverzoeken na dan.
Live and let live :)
Wellicht omdat het ingangsniveau te hoog is voor de heren trollen. Tegen de tijd dat ze doorhebben hoe het vliegen gaat krijgen ze er serieus interesse in.

• GekkePrutser
  • Niet online
RobV schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:46:
[...]

Wellicht omdat het ingangsniveau te hoog is voor de heren trollen. Tegen de tijd dat ze doorhebben hoe het vliegen gaat krijgen ze er serieus interesse in.
Tijdens de beta was het anders juist een en al ganking. Ook omdat iedereen toen op een kluitje zat en er weinig te doen was verder..

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ze liggen er wel vaak uit dit weekend.. gisteravond al een hele tijd, en vanmiddag net na docken bij Hutton Orbital ook weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Hier een Elite: Dangerous - Xbox One speler..... ben ik hier welkom, of is dit PC only?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Laatst online: 17:58
Tiny schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:08:
Hier een Elite: Dangerous - Xbox One speler..... ben ik hier welkom, of is dit PC only?
Dit is wel een PC topic, net even snel gezocht en er lijkt nog geen specifiek Xbox topic te zijn. Voor gewoon gameplay mechanics denk ik dat het redelijk overeenkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Standby
Lijkt mij dat bijna alles het zelfde is, dus ik zou zeggen Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Cool, wat ik trouwens begrepen heb is dat de servers samen gevoegd gaan worden, dus dat we met z'n alle in hetzelfde universum rond zweven.

Ik ben nog wel een enorme beginner, dus momenteel wordt mijn schip vaker opgeblazen dan dat mij lief is.
Maar man oh man, wat is dit een enorm gaaf spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

De servers samenvoegen? Waarschijnlijk om de playercount omhoog te houden? Laatst nog weer even rondgevlogen, maar het lijkt erop dat er een stuk minder PvP stuff gebeurt in de voormalige core systems waar het riskant was online te spelen.

Xbox controller vs keyboard & muis & eventuele andere bedieningsopties zal wel weer klassiek "niet eerlijk" zijn, aan de andere kant, daar hebben joystick spelers het toch ook al over. En Elite is wat dat aangaat met turrets / gimballed toch al net wat minder aim-skill centrisch.

Misschien tijd om het draadje hier PC+XBOX te maken. En Mac / Linux volgen uiteindelijk ook nog toch?

Weet nog niet zeker hoeveel Elite ik nog zal spelen, maar de Expo oppikken voor de huidige prijs gaat me wel wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
XBOX spelers natuurlijk welkom :)

Overigens nu 40% korting op E:D (link). Je krijgt dan ook €12.50 korting als je de expansion Horizons daarna koopt én een Cobra MK IV (dit is alleen voor mensen die én E:D én de expansion kopen). Je kan evt daarna vanuit jouw account een (gratis) steam-key genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
mvz schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:35:
Nu in Alpha Centauri, wil naar Hutton Orbital, maar dat is gewoon 0,22LY supercruisen...
Ben letterlijk een uur bezig om daar te komen met 1300C+ snelheid.

Hoop dat ik 't red kwa fuel..
En anders de Fuel Rats bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
djunicron schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:58:
De servers samenvoegen? Waarschijnlijk om de playercount omhoog te houden? Laatst nog weer even rondgevlogen, maar het lijkt erop dat er een stuk minder PvP stuff gebeurt in de voormalige core systems waar het riskant was online te spelen.

Xbox controller vs keyboard & muis & eventuele andere bedieningsopties zal wel weer klassiek "niet eerlijk" zijn, aan de andere kant, daar hebben joystick spelers het toch ook al over. En Elite is wat dat aangaat met turrets / gimballed toch al net wat minder aim-skill centrisch.

Misschien tijd om het draadje hier PC+XBOX te maken. En Mac / Linux volgen uiteindelijk ook nog toch?

Weet nog niet zeker hoeveel Elite ik nog zal spelen, maar de Expo oppikken voor de huidige prijs gaat me wel wat ver.
Wel dezelfde achtergrond simulatie, maar je kunt elkaar niet tegenkomen. Althans, je kunt als PC of Mac speler geen Xbox spelers tegenkomen. Wel elkaar (maar dat kan ook gewoon al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 18:19
Ervig schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:30:
XBOX spelers natuurlijk welkom :)

Overigens nu 40% korting op E:D (link). Je krijgt dan ook €12.50 korting als je de expansion Horizons daarna koopt én een Cobra MK IV (dit is alleen voor mensen die én E:D én de expansion kopen). Je kan evt daarna vanuit jouw account een (gratis) steam-key genereren.
Voor mij het moment om in te stappen. De expansion ga ik nog niet aanschaffen, dat zie ik later dan wel weer. Dezelfde korting is ook op Steam, dus nu de vraag: Waar kan ik de game het beste kopen, of maakt het verder niet uit?

Edit:
Ik zie op de Steam forums dat je via de Frontier site een key voor Steam kunt aanvragen als je de game daar gekocht hebt. Ideaal, dan gaat de meeste winst natuurlijk naar de ontwikkelaars. Weet iemand of deze functie nog steeds werkt? Kan er bij Frontier verder niets over vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Melkunie op 21-09-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Elite Mercenary Edition sinds eind 2014. Ik heb hem laatst weer opnieuw geïnstalleerd maar dit keer via Steam. Als ik nu via de Frontier website Horizon koop kan ik die straks dan ook via steam installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:34:
Ik heb de Elite Mercenary Edition sinds eind 2014. Ik heb hem laatst weer opnieuw geïnstalleerd maar dit keer via Steam. Als ik nu via de Frontier website Horizon koop kan ik die straks dan ook via steam installeren?
Goede Vraag dit zou ik ook wel willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
Melkunie schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:18:
Edit:
Ik zie op de Steam forums dat je via de Frontier site een key voor Steam kunt aanvragen als je de game daar gekocht hebt. Ideaal, dan gaat de meeste winst natuurlijk naar de ontwikkelaars. Weet iemand of deze functie nog steeds werkt? Kan er bij Frontier verder niets over vinden.
Je kan via je Frontier Account een Steam key maken, zodat je hem via Steam kan downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 18:19
Inmiddels gekocht en de tutorials doorgespeeld met de Thrusmaster Hotas X. De Supply Strike training (twee sidewinders en een cargoship) na ruim 10 pogingen even opgegeven, de rest ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ben een SimPit aan het bouwen (stoel met scherm), en nou ga ik voor een 3-schermen-opstelling (triple display). Mijn probleem is echter dat ik mijn Macbook door niet voor wil/kan gebruiken in verband met gfx performance. Ik heb al 'vreselijk lang' geen gaming PC meer gekocht, dus ik heb jullie advies een beetje nodig.

Mijn vraag: wat voor videokaart heb ik nodig om E:D met 3x 1920x1080 schermen in max settings soepel te kunnen spelen? Ik hoef geen 120fps, 60 is meer dan zat, want mijn ogen zijn toch al niet te best meer en mijn schermen zijn niet sneller dan 5ms.

[ Voor 3% gewijzigd door RobV op 22-09-2015 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackCurry
RobV schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:00:
Ik ben een SimPit aan het bouwen (stoel met scherm), en nou ga ik voor een 3-schermen-opstelling (triple display). Mijn probleem is echter dat ik mijn Macbook door niet voor wil/kan gebruiken in verband met gfx performance. Ik heb al 'vreselijk lang' geen gaming PC meer gekocht, dus ik heb jullie advies een beetje nodig.

Mijn vraag: wat voor videokaart heb ik nodig om E:D met 3x 1920x1080 schermen in max settings soepel te kunnen spelen? Ik hoef geen 120fps, 60 is meer dan zat, want mijn ogen zijn toch al niet te best meer en mijn schermen zijn niet sneller dan 5ms.
Mijn advies zou zijn wacht nog een paar maanden en koop dan een HTC Vive of een Oculus Rift.
Deze bedrijven willen allebei Q1 2016 met een consumenten versie op de markt komen.
Ik denk dat het meer immersive is als een SimPit (maar ik kan het mis hebben natuurlijk).

Ook komt Nvidia waarschijnlijk rond februari maart volgend jaar met hun Pascal argitechtuur op de markt.
En wat ik hiervan heb gelezen word het echt een grote stap voorwaarts qua rekenkracht en geheugen bandbreedte, dus zeker de moeite waard om misschien een half jaartje te wachten.
Ander voordeel is dat de Maxwell kaarten dan in de aanbieding bak worden gegooid.

Als antwoord op je vraag denk ik dat je minimaal 2x Nvidia GTX 980 of een 1x een Nvidia GTX 980 Ti nodig hebt om het vloeiend te laten lopen.
Je zou ook nog de AMD Fury X kunnen overwegen.

Edit: Heb net een filmpje gezien op Youtube van een triple monitor setup aangestuurd met 1 GTX 970 :/

[ Voor 6% gewijzigd door BlackCurry op 23-09-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Thanks. Ik had de Rift ook al op het netvlies (pun intended) maar dat ontlast mij niet van het koprn van een pc met geschikte videokaart.

De simpit is overigens vrijwel af. Alle controls, buttons, rudder en throttle zijn al goed om mee te kunnen spelen (en dat doe ik dus ook)

Ik weet dat de eisen van Elite niet zo hoog zijn als andere games en ik heb ook het budget niet voor een top end game pc moet ik bekennen.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ik denk dat voor hogere resoluties (en dus ook voor meerdere schermen) het beter kijken is naar AMD kaarten. Voor Elite zal wel geen Fury kaart nodig zijn, eerder zien naar een 290X?

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
BlackCurry schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:28:
Edit: Heb net een filmpje gezien op Youtube van een triple monitor setup aangestuurd met 1 GTX 970 :/
[video]
Man, wat gaaf dit.

• celshof
RobV schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:00:

Heb je ook de Horizons uitbreiding? Ik verwacht namelijk dat die iets meer van je computer verlangt dan de kale ED

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
celshof schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:10:
[...]
Heb je ook de Horizons uitbreiding? Ik verwacht namelijk dat die iets meer van je computer verlangt dan de kale ED
Nog niet, want zoals je wellicht begrijpt heb ik geen pc en op de mac is horizons nog niet beschikbaar. Maar ik snap je advies hierin.

Tijdens hwt zoeken kwam ik een rekensommetje tegen waaruit bleek dat 3x 1080p nog steeds minder pixels is dan een enkel 4k scherm dus dat lijkt mij een mooie regerentie voor wat de mogelijkheden zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door RobV op 24-09-2015 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Als het een beetje mee zit krijgen we van het weekend nieuwe informatie over Horizons :)
EGX is the biggest gaming exhibition in the UK and we’ve got more stuff going on then you could fit into a Type 9! The event starts on Thursday 24 September till Sunday 27 September and whether you are attending the show in Birmingham or you’re at home, you can still get involved. Here’s how…

At the stand

At our stand we’re showing off CQC on both the Xbox One and PC. Our team of Ambassadors will take players on a guided tour of the fast-paced combat mode. We’re also demoing Elite Dangerous on the HTC Vive, at both the HTC stand and ours.

The panel
On Friday 25 September at 4PM BST David Braben, Michael Brookes, Chris Gregory and Sandro Sammarco will be live on a panel at the Developer Theater. During the panel they will be talking about some of the new features coming to Elite Dangerous: Horizons. If you’re attending EGX make sure you don’t miss out on the exciting announcements and exclusive EGX giveaways. If you're not attending EGX you can watch the whole thing live on the Eurgogamer YouTube channel etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Is er al iets bekend over de "The Gathering" faction die is aangevraagd?

Pagina: 1 ... 13 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.