Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Donnie, een ander keertje help ik je graag!
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Man wat is er een hoop bij gekomen bij de missies
Maar toch denk ik niet dat ik lang blijf plakken..
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
@Donnie Hier ook de lijst met Tweacommanders (voor als je met mensen wilt samenspelen) :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
| Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
|
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ik heb dus besloten om mijn eigen Hotas te gaan bouwen en het schiet al aardig op. Ik heb al een USB-device gemaakt (op basis van Arduino) en herkend wordt door de OS X beta van Elite, en ben nu met de 3d-printer onderdelen aan het maken. De Pitch/Yaw gimbal heb ik vandaag af weten te maken. En hij doet het zowaar!

De volgende stap is de throttle unit. Omdat dit maar 1 enkele as is, is het ontwerp aanzienlijk eenvoudiger. Met 3 assen is al de basic flight mogelijk. Als ik er nog een paar thumbsticks bij doe voor left-right/up-down thrust dan schiet het snel op.
En dat terwijl ik het idee 4 dagen geleden in mijn kop kreeg

| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
T'is niet voor de commercie en ik dacht ik maak eerst maar iets dat voor mij goed werkt. De 2e generatie zal ongetwijfeld verbeteringen kennen!
Dit hier zijn best dikke potmeters niet die kleinen uit een xbox controller.. Maar we gaan het zien! Het uitvogelen kost veel tijd maar is wel leuk om te doen. Als ik het in 1 keer goed zou willen doen kan ik er beter 1 kopen haha
edtracker.org.uk zelf? Die van mij komt ook van daar, maar een paar weken geleden is de usb micro connectie afgebrokeniRbn schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:09:
Enig advies over waar ik goedkoopst een EDtracker koop? Op hobbycomponents.com zijn ze precies niet meer te vinden (zoals in de startpost staat).
(Wordt weer de bout bovenhalen als k em wil gebruike dus)
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Ben mijn Cobra nu aan het upgraden (al een eind onderweg) en dan wil ik eerst een stap maken naar de Vulture.
Het is om geld te verdienen inderdaad repetitief maar dat hoeft het niet te zijn.
Ik ben eigenlijk alleen aan het smokkelen en ben nog niet eens echt begonnen met traden, exploren of minen. Laat staan het echte combat. Dus nog zat te doen, alleen er zit veel te weinig tijd in een dag.
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Verwijderd
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them....maybe you can hire The Fuel Rats!RobV schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:18:
Ik heb na 2 dagen pendelen eindelijk genoeg geld bijeen geschraapt voor een Hauler. Ik was op zoek gegaan naar een leuke trade route maar ik kwam uit in een stuk dead space zonder stations, zonder fuel, en zonder fuel scoop. Dom dom dom. Maargoed idd behoorlijk 'hooked’
Ik had ook een dom momentje dit weekend. Ik was voor de Sirius organisatie klusjes aan het doen om zo een system permit voor Sirius te krijgen. Recent ge-upgrade naar een Vulture en die heeft een kleinere fuel tank, wat geen probleem is an sich.. Zolang je maar in de buurt blijft van fuel scopable zonnen, maar ik zat op een gegeven moment tussen 3 zonnen die niet scoopable waren.
Toen maar eens geprobeerd die Fuel Rats te bereiken en een half uur later hing een gast fuel containers te schieten naar me. Kreeg nog net op tijd mijn missies af ook! Was echt wel een succes verhaal!
Fuel rats, lol. Toch maar even opzoeken!Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:26:
[...]
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them....maybe you can hire The Fuel Rats!
Ik had ook een dom momentje dit weekend. Ik was voor de Sirius organisatie klusjes aan het doen om zo een system permit voor Sirius te krijgen. Recent ge-upgrade naar een Vulture en die heeft een kleinere fuel tank, wat geen probleem is an sich.. Zolang je maar in de buurt blijft van fuel scopable zonnen, maar ik zat op een gegeven moment tussen 3 zonnen die niet scoopable waren.
Toen maar eens geprobeerd die Fuel Rats te bereiken en een half uur later hing een gast fuel containers te schieten naar me. Kreeg nog net op tijd mijn missies af ook! Was echt wel een succes verhaal!
Alleen had ik Star Citizen geprobeerd .... niet veel mogelijkheden naar mijn gevoel.
Hoe zit het met deze game? Ben benieuwd naar de gameplay
Qua graphics ziet het er supergoed uit.
Zijn er nog referral bonussen of zo waar ik iemand mee kan helpen?
Nee, gewoon je laten toevoegen aan de tweakers commander lijst en zelf stiekem een hoop ervan in je vriendenlijst zettenMagevael schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:07:
Denk dat ik deze eens ga proberen.
Zijn er nog referral bonussen of zo waar ik iemand mee kan helpen?
Als naam heb ik 'The Gathering' aangevraagd. Tweakers is in het engels namelijk niet helemaal hetzelfde als wat we hier in Nederland bedoelen. Ik kon nog nergens een home-system invullen, maar wellicht leuk om een mooi systeem te zoeken (met natuurlijk iig een earth-like world of iig een terraformable water world)
Interessant, kunnen we in de naam van "technologie testen" iedere ongewenste afknallen in onze buurtErvig schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
Ik heb een aanvraag gedaan om een Player Group te worden (meer info). Dit houdt in dat we o.a. zelf Community Goals kunnen opzetten/ verzinnen die dan ingame komen. Eerder op de hoogte worden gehouden van ontwikkelingen en later bijv. zelf een minor faction kunnen worden.
Als naam heb ik 'The Gathering' aangevraagd. Tweakers is in het engels namelijk niet helemaal hetzelfde als wat we hier in Nederland bedoelen. Ik kon nog nergens een home-system invullen, maar wellicht leuk om een mooi systeem te zoeken (met natuurlijk iig een earth-like world of iig een terraformable water world)
Just in the name of Physics and Progress
leuk, ben wel opzoek naar een groep voor wat meer teamplayErvig schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
Ik heb een aanvraag gedaan om een Player Group te worden (meer info). Dit houdt in dat we o.a. zelf Community Goals kunnen opzetten/ verzinnen die dan ingame komen. Eerder op de hoogte worden gehouden van ontwikkelingen en later bijv. zelf een minor faction kunnen worden.
Maakt niet uit hoe de zon heet, eerste actie is het hernoemen naar Femme
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
What's the difference between a crackhead and a tweaker?
The crackhead will steal your shit and bounce--the tweaker will steal your shit and then help you look for it.
alleen nu heb je een gothic metal band
the gathering
A fucking kick ass gothic metal band at first...later, a fucking kick ass *lol* gothic rock band
[ Voor 27% gewijzigd door GoT_Father op 30-07-2015 09:41 ]
niks mis met een tweaker dus die helpt je nog gewoon !GoT_Father schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:38:
hahaha leuk zo bij die vertaling van tweaker
What's the difference between a crackhead and a tweaker?
The crackhead will steal your shit and bounce--the tweaker will steal your shit and then help you look for it.
alleen nu heb je een gothic metal band![]()
the gathering
A fucking kick ass gothic metal band at first...later, a fucking kick ass *lol* gothic rock band
leuk gedaan, net mezelf ook maar eens toegevoegd, zie alleen een typefoutErvig schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:22:
@Fordox Gelukkig hoorde ik dat FD een 10-jaren plan voor Elite: Dangerous heeft dus kom vooral af en toe weer eens rondvliegen(ik ben ook soms een paar weken niet online om daarna weer flink te spelen).
@Donnie Hier ook de lijst met Tweacommanders (voor als je met mensen wilt samenspelen) :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
als ik hem heb ingevuld krijg ik:
Elite: Dangerous - TweaCommander inschrijving
Bedankt! Bekijk de andere TweaCommanders hier: http://tiny.cc/TweaCommande
dit moet volgens mij http://tiny.cc/TweaCommanders zijn
verder niks dan lof voor de maker(s)
Gisteren beetje doelloos rondgevlogen. Werd ik aangevallen, met zo'n jump ontsnapt.
Later nog een keer, eindelijk die gast op een of andere manier gescand. Was ie harmless.
Dus ik denk dat is de mijne.
Ongeveer 10 minuten bezig geweest om de lasers in plaats van scanner op die hardpoints te krijgen.
Ik schieten, kwam er opeens andere schepen ook op hem schieten. Maar goed, op een of andere manier wel geld verdiend.
Nog bij een planeet gekomen die undiscovered of uncharted was of zoiets. Mag ik als "ontdekker" dan een naam geven?
Ook nog iets met Wine in m'n cargo weten te krijgen, waarvoor ik meteen een boete kreeg...
Toen was de fuel op, en ben ik een half uur bezig geweest om een station met fuel te zoeken.
Kortom, geen idee wat ik aan het doen ben
/obvious.
Nee, dat had ik ook in het begin

[ Voor 67% gewijzigd door RobV op 30-07-2015 12:27 ]
@Grindtegel: je hebt natuurlijk helemaal gelijk (Y)
[ Voor 15% gewijzigd door GeeBee op 31-07-2015 01:16 ]
Je kunt een zwaarde FSD drive installeren, maar je kunt ook cargo modules inwisselen voor fuel holding cells. Overigens kan ik wel aanbevelen om een fuel scoop te gebruiken in plaats van meerdere fuel holding cells. Je kunt dan met iedere jump-hop je fuel aanvullen bij de ster na een jump.GeeBee schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:56:
Is er nog een manier om een Vulture verder te laten jumpen? 8 ton fuel De jump-range is erg weinig en hoewel het lekker knallen is met 2 gimballed pulse lasers op dat ding, zijn sommige missies onbereikbaar vanwege een te grote afstand.
Verwijderd
O.a. ja, maar het gewicht van je totale schip gaat ook nog eens mee in de berekening. Zo kan je bijvoorbeeld met een volle tank soms minder ver springen dan wanneer je tank half-leeg is.Grindtegel schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:34:
Volgens mij ligt dat aan de frame shift drive en niet de fuel
Probleem opgelost... ik dacht ik de maximale FSD al had, maar een upgrade van E3 naar A4 loste alles opGeeBee schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:56:
Is er nog een manier om een Vulture verder te laten jumpen? 8 ton fuel De jump-range is erg weinig en hoewel het lekker knallen is met 2 gimballed pulse lasers op dat ding, zijn sommige missies onbereikbaar vanwege een te grote afstand.
ik wordt niet gescanned maar ze pikken mij er zo uit,
en als ik leeg ben gebeurd er helemaal niks, kan ik 10 keer heen en weer vliegen.
gisteren had ik er eentje achter me aan net voor het station waar ik moest zijn, kon hem gelukkig ontwijken en toen ik uit jump kwam zat hij weer achter me en begon gelijk van "die cargo is van mij"
even een kleine boost en gelukkig losten de lasers van de station beveiliging het prima op, toppie bedankt hahaha, gekke NPC
Verwijderd
Is er een private group om te joinen,het lijkt mij leuk om als team wat te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 14:10 ]
[ Voor 9% gewijzigd door ReQuiem83 op 04-08-2015 14:31 ]
Ik ben nog niet erg ver gekomen, ik heb voornamelijk zaken zitten opzoeken, zodat ik in elk geval een beetje snap wat er gebeurt. Ben net voor het eerst in een of ander space station geland, wat wel erg vet was! Het was zo'n rond draaiende, waar je door een (relatief) dunne sleuf moet om bij de landing pads te kunnen komen. Gaf een erg gaaf gevoel, om precies door die (voor mij) dunne sleuf te navigeren!
Verder snap ik er nog weinig van, maar dat gaat helemaal goed komen. Helaas niet al te veel tijd om te spelen
Ikzelf was erg blij dat er weer een spel is dat ingewikkelder is dan ‘Flappy Bird’Kragoth schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:41:
Ik ben nog niet erg ver gekomen, ik heb voornamelijk zaken zitten opzoeken, zodat ik in elk geval een beetje snap wat er gebeurt.

Mee eens, ik was ook wel weer toe aan een spel dat je niet bij de hand houdt met duizend en één pijltjes richting de oplossing van je questRobV schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:56:
[...]
Ikzelf was erg blij dat er weer een spel is dat ingewikkelder is dan ‘Flappy Bird’
Veel spelers willen een WoW of Skyrim in space met eindbazen, verhaallijnen, missies, uber gear etc. etc.
Als iemand uren aan het grinden is om zo snel mogelijk, zoveel mogelijk credits te verdienen om het grootste schip te kopen dan zit die persoon in de valkuil.
Als je juist het onderzoeken en het uitzoeken leuk vindt en je eigen pad kiest dan kun je volgens mij nog jaren plezier hebben met Elite. Zeker als Frontier maar nieuwe zaken blijft toevoegen.
https://community.elitedangerous.com/node/247
This morning we’re announcing Elite Dangerous: Horizons – another full season of major gameplay expansions for Elite Dangerous, beginning later this year with ‘Planetary Landings’.
I'll do what I can, but expect very little.
enWe're beginning with airless, rocky worlds – places where a great deal of new gameplay can take place. These are planet-sized sandbox environments, with all sorts of things to discover hidden on them. You'll find surface starports, crashed ships, mineral deposits, hidden bases and more.
Wordt wel een betaalde uitbreiding als je de Expansion Pass niet hebt.These worlds are gigantic, and - like the open galaxy - you'll be able to go anywhere. You'll be able to fly over the surface in low orbit and choose your spot to land, you'll be able to venture out in your Surface Recon Vehicle and hurtle across the surface at high speed. You'll be able to sneak around or go in all guns blazing.
Nu wel 25% preorder korting en de Expansion Pass is nu ook tijdelijk weer verkrijgbaar.
Keep up the good work Frontier!!!
Een droom die werkelijkheid wordt O_Oroepie88 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:17:
Zo dan. Wordt echt wel leuk....
[...]
en
[...]
Wordt wel een betaalde uitbreiding als je de Expansion Pass niet hebt.
Nu wel 25% preorder korting en de Expansion Pass is nu ook tijdelijk weer verkrijgbaar.
Keep up the good work Frontier!!!
Ik ga alvast sparen
Wellicht dat hij in de toekomst mee gaat in de Steam sales.lindseysew schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:27:
[...]
Een droom die werkelijkheid wordt O_O
Ik ga alvast sparen
Wat een belachelijke prijs trouwens, ~187 euro voor de lifetime pass. Ik hoop wel dat dit betekent dat ze nog veel uitbreidingen uit gaan brengen, want dat is wel nodig.
Op dit moment houden player groups niet veel in toch? Ik zou het echt handig vinden als ik alle GoT'ers die online zijn kan zien met hun locatie ipv iedereen als friend toevoegen. Een gezamelijke paint job zou helemaal kicke zijn.
Ik hoop dat de planetary landings lang boeiend blijven, en dat ze snel interessanetere werelden toevoegen.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Verwijderd
Dit is de season pass + de base game. Dus voor nieuwe players is het 60 dollar. Voor bestaande gamers gaat er 10pond (15euro?) af. Nog altijd wel veel maar ik bezie het als een abbo voor 1 jaar (ipv elke maand betalen zoals sommige MMO's).Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:09:
Erg gaaf wat er allemaal toegevoegd wordt! Maar 60 dollar voor een expansion vind ik wel een gortige prijs (ik snap wel dat deze expansions geld moeten kosten). Ik wacht denk ik eerst even de ervaringen af voordat ik hem aanschaf.
Voor de expansion pass: Een tijdje geleden zeide ze voor 5/10 jaar het spel te ondersteunen met expansions. Maar die 187 euro is het geld wel waard hebben ze op de livestream gezegt.
Dit jaar zijn er 5 uitbreidingen. (1.0 release, 1.1: CG, 1.2: wings, 1.3: powerplay, 1.4: CQC, 1.5: TBA). (Er is tijdens de stream gezegt dat 1.5 dit jaar nog komt voor het nieuwe seizoen start.)
[ Voor 11% gewijzigd door gangsta_playa op 05-08-2015 18:11 ]
ze zijn gek geworden. Voor €50 beetje solo rond rijden op een zandvlakte
net zo saai gameplay als nu. multiplayer my ass.
Het is 43 euro voor mensen die het spel al hebben. En het is geen dlc. Het is een season pass. Je krijgt alle updates (zoals wings en CQC) die in 2016 uitkomen. Planet landing is hier 1 van (2.0).icegodd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:41:
DLC €50
De andere die dat jaar uitkomen (2.1,2.2,2.3,2.4,2.5) en dus ook in de season pas: horizons zitten zijn nog niet aangekondigd.
1 hiervan word naar grote waarschijnlijkheid het rondlopen in je schip. (Meerdere crewleden hebben)
[ Voor 12% gewijzigd door gangsta_playa op 05-08-2015 18:13 ]
Misschien handig om eerst even te lezen?icegodd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:41:
DLC €50
We're beginning with airless, rocky worlds – places where a great deal of new gameplay can take place. These are planet-sized sandbox environments, with all sorts of things to discover hidden on them. You'll find surface starports, crashed ships, mineral deposits, hidden bases and more.
ik vind het saai. iedereen doen maar wat, er is geen overzicht v aantal deelnemers. systeem chat is altijd leeg.
Je kan altijd een wing zoeken: https://www.reddit.com/r/EliteWingsicegodd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:21:
tja powerplay werd ook van alles beloofd.
ik vind het saai. iedereen doen maar wat, er is geen overzicht v aantal deelnemers. systeem chat is altijd leeg.
Bekijk het interview ook even, er word veel uitgelegd: (begint om 15:26) http://www.twitch.tv/elitedangerous/v/9785997
[ Voor 15% gewijzigd door gangsta_playa op 05-08-2015 23:30 ]
Zijn er nog dingen die ik echt eerst moet doen, heb de PowerPlay release niet meer meegemaakt door tijdgebrek. Vlieg nog rond met mijn Eagle en zou niet weten waar ik moet beginnen om geld binnen te harken.
Vind nog steeds dat ED heel erg open is en dat is bijzonder prettig, maar ook erg lastig om je ergens op te gaan focussen. Heb steeds het 'oeh, dat is gaaf' en 'woah, dat kan ik ook wel gaan doen' effect, waardoor het geld erdoorheen gejaagd wordt. aandachtsspanne van een goudvis zullen we maar zeggen...
Gewoon doen waar je zin in hebt.
'verre vakantie naar een onbekend systeem'
'Lid worden van de plaatselijke politieke partij en meehelpen om meer macht te krijgen'
'Beetje buurtwacht spelen om criminelen te vangen'
'Of zelf een beetje de crimineel uithangen'
'Beetje traden op marktplaats en eBay om een extra zakcentje te verdienen'
'En dat extra zakcentje weer snel uitgeven voor leuke gadgets bij Bol of Coolblue'
En als het geld echt op is, dan moet je weer even aan de bak en al grindend urenlang op een vaste baan lijkend werk doen.
Om vervolgens te gaan grinden ingame, wellicht zoeken en zoeken en zoeken naar de juiste criminals om neer te halen.
Maar goed, ik heb een Diamondback Explorer gekocht en ben lekker aan het exploren geslagen. Ik weet inmiddels ook weer waarom open play ontzettend lame kan zijn. Ben je heel de middag aan het exploren, vanalles ontdekt, wordt je interdicted door een speler die je binnen 5 seconden afschiet.
Ik had geen cargo, geen bounty, waarom schieten ze me neer dan? Inderdaad... voor de lolz... /sarcasm.
ik ken het helaas ..SparksNL schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:52:
Maar goed, ik heb een Diamondback Explorer gekocht en ben lekker aan het exploren geslagen. Ik weet inmiddels ook weer waarom open play ontzettend lame kan zijn. Ben je heel de middag aan het exploren, vanalles ontdekt, wordt je interdicted door een speler die je binnen 5 seconden afschiet.
Ik had geen cargo, geen bounty, waarom schieten ze me neer dan? Inderdaad... voor de lolz... /sarcasm.
NOT ik ga niet alt tab om namen (spelers en locatie of event) over te typen.gangsta_playa schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:12:
[...]
Je kan altijd een wing zoeken: https://www.reddit.com/r/EliteWings
waarom kan het niet zoals in GW2/MMO. er is een map/event met commander icon. of LFG tool. onee E:D = ieder voor zich. in GW2 zit ik bij GoT altijd gezellig en wat te doen.
met EVE kon ik ingame handelen met functie "best selling price" click en route in je nav. nu alt tab alt tab zoeken in google

1) Je kan copy pasten met ctrl+c en v (werkt in EDicegodd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:40:
NOT ik ga niet alt tab om namen (spelers en locatie of event) over te typen.
waarom kan het niet zoals in GW2/MMO. er is een map/event met commander icon. of LFG tool. onee E:D = ieder voor zich. in GW2 zit ik bij GoT altijd gezellig en wat te doen.
met EVE kon ik ingame handelen met functie "best selling price" click en route in je nav. nu alt tab alt tab zoeken in google
2) Dual screen ftw
Echt 0,0 diepgang. Er zijn op z'n max vier verschillende missies waardoor het spel niet uitnodigt om er eens even lekker voor te gaan zitten. Diepgang in de verschillende 'classes' is ook niet aanwezig.
Wat mij ook stoort is de irritante complexiteit bij 'find and assasinate' missies. Kan iemand mij vertellen wat er nog staat te gebeuren om meer diepgang in dit spel te krijgen want ik ben bang dat ik dit spel heel snel weg ga leggen. Toch zonde van die 50,-
Heb je al een 'permit' voor Sol om de aarde te bezoeken? Heb je al rares geprobeerd te handelen tussen verschillende systemen? Ben je al eens aangevallen door piraten terwijl je een volle lading hebt in je schip en dat je moet vechten om je winst (of je schip voor dat geld) te behouden? Heb je al in een Type-6 gevlogen.... vergeleken met een Sidewinder is die echt enorm (zeker in VR!). Heb je al een zwart gat gezien? Heb je al een potje racen gedaan met iemand rondom een station? Heb je al dog fights gehad in een astroide veld? Of gewoon met de soundtrack van Interstellar door een ijsring van een gasplaneet heen gevlogen? Al ingelogd op een Teamspeak server en met een groep mensen in een wing de buurt (on)veilig maken voor de faction die je steunt?wezzal schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:09:
Kan iemand mij vertellen wat er nog staat te gebeuren om meer diepgang in dit spel te krijgen...
[ Voor 5% gewijzigd door rickiii op 10-08-2015 21:58 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
ik vind het toevallig wél een uitnodigend spel met goeie flight experience, waanzinnige visuals, ontdekken, trading, etc. Maarja, misschien is dit gewoon niet je ding.wezzal schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:09:
Moet toch even mijn ontevredenheid kwijt. Wat. een. onwijs. saai. spel.
Echt 0,0 diepgang. Er zijn op z'n max vier verschillende missies waardoor het spel niet uitnodigt om er eens even lekker voor te gaan zitten. Diepgang in de verschillende 'classes' is ook niet aanwezig.
Wat mij ook stoort is de irritante complexiteit bij 'find and assasinate' missies. Kan iemand mij vertellen wat er nog staat te gebeuren om meer diepgang in dit spel te krijgen want ik ben bang dat ik dit spel heel snel weg ga leggen. Toch zonde van die 50,-
Is er al enig zicht op hoe lang de beta zal zijn?
@wezzalwezzal schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:09:
Moet toch even mijn ontevredenheid kwijt. Wat. een. onwijs. saai. spel.
Dit spel vergt enige inleving, en wat daarnaast moeite om er even in te komen. Dit is geen verwijt, maar het feit dat jij al moeite hebt met wat 'find and assasinate' missies, geeft aan dat aan dat je er weinig tijd in hebt gestoken.
Wat betreft de diepgang. Dit spel heeft al vrij veel diepgang, maar dit zul je niet zien als je er maar een paar uren hebt ingestoken. Bij mij kwam dat ook pas na een paar dagen.
Enige voorbeelden:
Je kunt traden, en hierbij je eigen beste trading routes vinden. Je kunt smokkelen, Er zijn combat missies, maar je kunt ook naar high resource sites gaan om flink wat combat te vinden en de nodige credits te verdienen. J
Je kunt gaan exploren (nebulas, zwarte gaten, binairy systems, etc etc). Je kunt ook gaan minen,
Je bent aan de ene kant als speler vrij insignificant, maar toch kun je als speler in het grote geheel nog vrij veel invloed uitoefen op de diverse groeperingen. Je kunt er zelfs voor zorgen dat er conflicten onstaan binnen een stelsel door bij 2 verschillende minor groeperingen de invloeden te verhogen zodat deze in conflict geraken.
En dan is er nog powerplay.
En wat mij betreft is het beste ervan dat niemand je verteld hoe je moet spelen, wie je wilt zijn, of wat je moet doen. Kun je allemaal zelf bepalen. Maar het kan ook zijn dat dit spel niet jou ding is.
delete account
Maar als je wat beter gaat kijken naar hoe traden werkt, blijkt dat er weinig diepgang in zit. Prijzen liggen eigenlijk allemaal vast en wijzigen alleen maar tijdelijk, tot aan de eerst volgende reset.denPes schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 02:29:
[...]
@wezzal
Dit spel vergt enige inleving, en wat daarnaast moeite om er even in te komen. Dit is geen verwijt, maar het feit dat jij al moeite hebt met wat 'find and assasinate' missies, geeft aan dat aan dat je er weinig tijd in hebt gestoken.
Wat betreft de diepgang. Dit spel heeft al vrij veel diepgang, maar dit zul je niet zien als je er maar een paar uren hebt ingestoken. Bij mij kwam dat ook pas na een paar dagen.
Enige voorbeelden:
Je kunt traden, en hierbij je eigen beste trading routes vinden. Je kunt smokkelen, Er zijn combat missies, maar je kunt ook naar high resource sites gaan om flink wat combat te vinden en de nodige credits te verdienen. J
Je kunt gaan exploren (nebulas, zwarte gaten, binairy systems, etc etc). Je kunt ook gaan minen,
Je bent aan de ene kant als speler vrij insignificant, maar toch kun je als speler in het grote geheel nog vrij veel invloed uitoefen op de diverse groeperingen. Je kunt er zelfs voor zorgen dat er conflicten onstaan binnen een stelsel door bij 2 verschillende minor groeperingen de invloeden te verhogen zodat deze in conflict geraken.
En dan is er nog powerplay.
En wat mij betreft is het beste ervan dat niemand je verteld hoe je moet spelen, wie je wilt zijn, of wat je moet doen. Kun je allemaal zelf bepalen. Maar het kan ook zijn dat dit spel niet jou ding is.
De missies zijn nu nog bijzonder vlak. Schiet iemand neer, breng wat supplies ergens heen. En dat alles binnen de jumprange van je huidige schip. Exploration missies zijn er zelfs helemaal niet.
PowerPlay had/heeft een boel potentie, maar het is uitgerold als een soort bordspelletje over het basisspel heen.
Wel lijkt het zo te zijn dat vanaf Horizons een boel dingen verbeterd gaan zijn op dit vlak (ook als je geen Horizons hebt).
Klinkt wellicht wat negatief, maar Braben heeft ooit gezegd dat Elite IV (ED dus) een spel zou worden zoals hij Elite in zijn hoofd heeft zitten. En dat zie ik aan E:D eigenlijk helemaal niet (met Elite en FFE in mijn achterhoofd), enige dat wat mij betreft revolutionair is, is het feit dat je in de hele Melkweg kan spelen. Als het gaat om missies, dan was FFE al verder.
Zelf leg ik het spel een tijdje naast me neer en als de Horizons Beta uitkomt, start ik het wel weer eens op.
Ik weet wel dat prijzen fluctueren, zeker als statussen veranderen (high/low suply/demand), maar dat van die reset wist ik niet. Maar ik hou mij ook weinig bezig met trading.celshof schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:40:
[...]
Maar als je wat beter gaat kijken naar hoe traden werkt, blijkt dat er weinig diepgang in zit. Prijzen liggen eigenlijk allemaal vast en wijzigen alleen maar tijdelijk, tot aan de eerst volgende reset.
De missies zijn nu nog bijzonder vlak. Schiet iemand neer, breng wat supplies ergens heen. En dat alles binnen de jumprange van je huidige schip. Exploration missies zijn er zelfs helemaal niet.
PowerPlay had/heeft een boel potentie, maar het is uitgerold als een soort bordspelletje over het basisspel heen.
Wel lijkt het zo te zijn dat vanaf Horizons een boel dingen verbeterd gaan zijn op dit vlak (ook als je geen Horizons hebt).
Klinkt wellicht wat negatief, maar Braben heeft ooit gezegd dat Elite IV (ED dus) een spel zou worden zoals hij Elite in zijn hoofd heeft zitten. En dat zie ik aan E:D eigenlijk helemaal niet (met Elite en FFE in mijn achterhoofd), enige dat wat mij betreft revolutionair is, is het feit dat je in de hele Melkweg kan spelen. Als het gaat om missies, dan was FFE al verder.
Zelf leg ik het spel een tijdje naast me neer en als de Horizons Beta uitkomt, start ik het wel weer eens op.
Ik vind ook wel dat er op enkele zaken wat meer diepgang had mogen zitten. Maar zeggen dat er 0,0 diepgang in zit is gewoon niet juist.
Het spel qua functionaliteit vergelijken met First Encounters is niet helemaal realistisch denk ik. Twintig jaar geleden kon iemand in zijn kelder nog een zo uitgebreid spel maken, maar tegenwoordig komt er wel wat meer bij kijken. (alhoewel Evochron Mercenary ook een 1 persoons project is, maar de graphics zijn hier ook naar) Als de financien op orde blijven bij frontier, en er geen externe invloeden komen die de inhoud van het spel gaan sturen, dan denk ik dat je over een jaar of 2 wel degelijk gaat zien dat Braben het spel heeft gemaakt zoals hij het in zijn hoofd had.
Ik speel de huidige versie graag, en vind het een vrij relaxed spel, zeker met wat goeie muziek op de achtergrond (luisteren naar radio sidewinder scheelt me ook weer het lezen van Galnet News: btw De Emeperor is dood! en de pest woedt nog steeds in enkele systemen) . En als je je eigen doelen stelt is er genoeg te doen.
[ Voor 18% gewijzigd door denPes op 12-08-2015 11:35 ]
delete account
We hebben als group name nu officieel 'The Gathering' en mogen een systeem uitkiezen waar ook een minor faction met deze naam start. Iemand een goed idee voor een mooi systeem (high-tech en 'earth like world') dat niet te bekend is? Zou leuk zijn als het een systeem in het centrum is (zie namen op de kaart). Wie wil eens gaan scouten naar een mooi systeem?Greetings commanders,
If you’re receiving this email it’s because you have registered as part of our player groups. First of all thank you - both for registering with us but more importantly for being a really vital part of our community.
I’m conscious I haven’t been in touch recently regarding player groups and with Gamescom and Elite Dangerous Horizons announcements time has been limited. So I just wanted to send a quick update to keep you informed of where we are.
So the first thing is if you haven’t noticed you’ve been added to the groups register. Which means we will be able to keep you updated with information and events or groups emails – like this one!
Ranks
As we mentioned in the forums we will be setting group ranks. These ranks will change over time but essentially they are our way of being able to offer the right level of support to each group. Once we’ve assigned the ranks we will let you know. This is really just about being able to give the right level of support to each group. Whether that be a regular group skype chat or promotion for a competition or event. This won’t affect your ability to participate in CG’s or establish your minor faction.
In the meantime if you have an event of competition you want to run email us.
Minor Factions
Very shortly (I was hoping today but time has ran away with me) we would like to be able to inform everyone how they can register for their own official in game minor faction. This will be an email registration process to begin with and a few details.
As a group you will be able to select the name, location and details of your faction and it will be added in game. If you have already adopted a minor faction then you will be able to (for a short period) be able to register that minor faction as your own, with some suitable checks done of course.
You will only be able to have 1 official minor faction.
Becoming a power
More details of this will follow on once we have established the minor factions.
Otherwise I just wanted to say thank you again (I might do that a lot). This time for the patience you’ve shown over the past few weeks while we make sure we have everything we need to be able to support you. As always please do get in touch if there is anything you need at all.
I’m actually away next week but Ed is on hand to pick up any requests you might have. Feel free to keep in touch with myself or Ed if you need anything. However, always do email us also so we can make sure someone in the team sees it.
Thanks,

[ Voor 99% gewijzigd door Ervig op 19-08-2015 11:10 ]
Maar ik zou niet te dicht naar Sol gaan, Power play factions zitten daar allemaal, best een systeem kiezen vlakbij power play gebieden, maar er niet tegenaan zodat ik het geval we de factie invloed kunnen uitbreiden, we nog freelance systemen in de buurt hebben. Anders krijg je snel een hoop op je dak denk ik
Wanneer wil je een beslissing maken welk systeem het wordt? Of heeft het niet zo'n haast?
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
He, wat leuk. Helemaal gemist dat Tweakers ook een Player Group zou starten.Ervig schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:41:
[...]
We hebben als group name nu officieel 'The Gathering' en mogen een systeem uitkiezen waar ook een minor faction met deze naam start. Iemand een goed idee voor een mooi systeem (high-tech en 'earth like world') dat niet te bekend is? Zou leuk zijn als het een systeem in het centrum is (zie namen op de kaart). Wie wil eens gaan scouten naar een mooi systeem?
[afbeelding]
Hier ben ik het wel (gedeeltelijk) mee eens. Als je als minor faction invloed wilt uitoefenen, dan moet je niet in een Powerplay gebied gaan zitten. En ik zou er zelfs een flink endje van af gaan zitten, zodat je op korte termijn ook geen last van Powerplay hebt.BlaSfem0n schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:06:
Eentje zoeken waar ook een RES is
Maar ik zou niet te dicht naar Sol gaan, Power play factions zitten daar allemaal, best een systeem kiezen vlakbij power play gebieden, maar er niet tegenaan zodat ik het geval we de factie invloed kunnen uitbreiden, we nog freelance systemen in de buurt hebben. Anders krijg je snel een hoop op je dak denk ik.
Op zo'n afstand is dan misschien niet direct een geschikt high-technology systeem beschikbaar, maar ook dat hoeft geen beletsel te zijn. Ik zou namelijk verwachten dat een heleboel player groups naar dat soort systemen gaat zoeken. Belangrijkste is denk ik dat je wel wat bewoonde systemen in de buurt hebt zitten waar je naar kunt uitbreiden.
Zelf heb ik wel eens gescout naar zo'n systeem en toen heb ik gekozen voor een systeem met een RES en een anarchy systeem in de buurt. Erg leuk om dan ergens te landen en te zien dat er maar liefst 1 schip is geweest in de afgelopen 24 uur: het jouwe
Verwijderd
Top! Een Tweakers player group lijkt me inderdaad erg leuk, ben het met de twee poster hierboven eens dat het niet handig is om vlakbij een powerplay-gebied te gaan zitten...dat houd je niet vol. Hoewel te ver weg van het bewoond gebied is ook weer niks.celshof schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:25:
[...]
He, wat leuk. Helemaal gemist dat Tweakers ook een Player Group zou starten.
[...]
Hier ben ik het wel (gedeeltelijk) mee eens. Als je als minor faction invloed wilt uitoefenen, dan moet je niet in een Powerplay gebied gaan zitten. En ik zou er zelfs een flink endje van af gaan zitten, zodat je op korte termijn ook geen last van Powerplay hebt.
Op zo'n afstand is dan misschien niet direct een geschikt high-technology systeem beschikbaar, maar ook dat hoeft geen beletsel te zijn. Ik zou namelijk verwachten dat een heleboel player groups naar dat soort systemen gaat zoeken. Belangrijkste is denk ik dat je wel wat bewoonde systemen in de buurt hebt zitten waar je naar kunt uitbreiden.
Zelf heb ik wel eens gescout naar zo'n systeem en toen heb ik gekozen voor een systeem met een RES en een anarchy systeem in de buurt. Erg leuk om dan ergens te landen en te zien dat er maar liefst 1 schip is geweest in de afgelopen 24 uur: het jouwe
Ik ben weer eens bezig om doelloos een bepaalde richting in te exploren, mocht ik een leuk systeem tegenkomen dan gooi ik het wel in het topic. (Hoewel met het uitkomen van MSGV er wellicht wat vertraging komt in de reis.
Goedzo !
Je wilt inderdaad niet dat er in je home systeem maar 1 of 2 bewoonbare planeten binnen bereik van je Asp zijnVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:55:
[...]
Top! Een Tweakers player group lijkt me inderdaad erg leuk, ben het met de twee poster hierboven eens dat het niet handig is om vlakbij een powerplay-gebied te gaan zitten...dat houd je niet vol. Hoewel te ver weg van het bewoond gebied is ook weer niks.
Maar gelukkig zijn er aan de randen van het bewoonde gebied nog voldoende systemen met ruimtestations.
Hey all!
As you may know we've been looking at how we can allow player groups the ability to establish their own Minor Faction in game. This is something we're super excited about and we’re now ready to accept applications for your own Minor Faction.
We've updated the main thread, but because it's not as visible I wanted to highlight it in a new stickie. In addition I wanted to invite you to ask questions and we will periodically answer them and update the first post for all to see.
Please note: The first set of questions won't be reviewed until tomorrow. I considered putting this live tomorrow morning but I was just too darn excited! I figured everyone could get their questions in now and we could go through the most common ones in the morning.
Here's a copy of how you can establish your own minor faction.
Establishing a Minor Faction
We’re now accepting submissions for groups to establish their own minor faction in game.
In order to apply for one you need to be registered on our groups list. To find out if we have your group registered check this thread.
If you have registered your group simply email groups@elitedangerous.com with the following information.
Name of group:
Name of minor faction:
Type: (e.g Democracy, Criminal etc)
Description:
For those of you who have already adopted a minor faction we are allowing a month’s grace period from this post to register. After this we would ask that you register a new one.
All minor factions will be checked by the Dev team to make sure they are suitable to be added into the game and existing adopted minor factions will also be checked and a decision will be made over legitimacy of ownership.
Dev team decisions will be final and you will only be able to have 1 official minor faction.
Eventually, this will lead on to the possibility of your faction becoming a power and so it’s really important that you grow and develop your faction ready for when that opportunity becomes available.
Please do remember that frontier retain all copyright for Elite Dangerous.
FAQ
Here's a list of questions we've answered previously...
Q: Is it okay if we use someone from the current lore as our Faction Leader, or does the Leader have to be made up entirely?
A: Sadly not, it’s best for the leader to be a new character.
Q: Where can we setup shop system wise, can we inhabit a system outside of the current Inhabited Human Space and colonize planets and become a power that way? Would there be repercussions for doing so?
A: It needs to be an inhabited system already. That could be one far out, but that would make it very difficult to expand as expansion requires the system to be populated. We would advise picking a system within the bubble.
Q: Would we be able to claim a controlling/major station if we were to house ourselves in an NPC occupied system? If not, would we start at an outpost?
A: As long as there isn’t a player sponsored group in that system already then you will be the controlling faction for that system.
Q: Would we be able to form allegiances with active Major Factions as protection until we grow to a significant point? Likewise, could we resist a Major Faction the same way Lugh was able to fend off the Federation?
A: They can be part of one of the three superpowers, or independent. This would work in the same way minor factions do now.
Q: Will Minor Factions/ Powers have alternate methods of expansion than the current Top 10 Powers? Say, Anarchists spreading through cop-killing, Democrats via elections, etc.
A: The mechanisms will be the same as the current powers.
Q: Will Minor Factions be able to create their own Modules? If so, what can we base our ideas on and what are we limited by?
A: Ideally yes – we would look for suggestions and then balance them.
Q: Will Player Submitted Galnets look Similar or different when compared to the standing Powers and the current lore of the game? If so, can we have something to tell the difference between the current Player-Submitted stuff and the real Lore of this game?
A: All player submitted stories have the commander name at the bottom.
Ik zou zeggen, kom maar op met de voorstellen
Name of group: The Gathering
Name of minor faction: The Gathering
Type: (Anarchy, Imperial,None,Patronage,Prison Colony,Theocracy,Colony,Communism,Confederacy,Cooperative,CorporateDemocracy,Dictatorship,Feudal)
Description:
[ Voor 21% gewijzigd door Ervig op 26-08-2015 14:00 ]
Type: PVE/Corporate
Description: Group of Dutch users who share a love of Tweaking (ik ben bijzonder slecht in omschrijvingen)
Allegiance: Independent
Verwijderd
Name of group: The GatheringErvig schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:40:
@Celshof Ja, ik zag het en heb reeds een berichtje gestuurd
Ik zou zeggen, kom maar op met de voorstellen:
Type: Mondragon Co-operative (of het equivalent daarvan in E:D)
Description: Tja...heeft GoT hier een template voor? Like-minded techno-driven bastards forged from the pits of a cookie-dough icecream factory? (Of zo iets)
Location: <Geen idee...ik ben wel opzoek, maar zit in een vervelend leeg stukje melkwegstelsel.
Allegiance: Independent
We set technology on the taste!Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:53:
Description: Tja...heeft GoT hier een template voor?
Wel leuk, een Tweakersgroep. Ik stond eigenlijk op het punt om mijn account/key te verkopen, maar ik ga dit nog even aankijken.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Die is zo lekker fout dat het mijn stem al heeft!
Ik denk als "We set technology on the taste" in de beschrijving zetten dat de connectie moeilijk te vinden is voor de meeste spelers van ED.
Tja, ik zou me kunnen aansluiten, maar ik heb de laaste tijd eigenlijk bijzonder weinig tijd in ED gestoken.
Die betaalde Expo om te kunnen landen komt echt als een naai-actie over van Frontier. Dat was niet wat ze beloofte toen ik in de beta instapte.
PowerPlay aan begonnen, maar na 5 uurtjes klaar mee, het was toen nog echt gewoon een 5e grind optie. (naast community events, bounties, trading en reputatie)
Opzich ook niet zo erg allemaal, maar het staat me wel een beetje tegen hoe je rustig 20 uur in deze game kan rondhangen zonder werkelijk vooruitgang te maken. Waarbij vooruitgang hogere rangen / meer credits zodat je ook werkelijk iets kan kopen betekend voor mij.
Achja, misschien kom ik wel weer terug met een HOTAS, daar weer wat meer lol uit halen. Of als ze klaar zijn met alle expo's uitgeven, zodat ik ze allemaal in één keer kan benutten.
Of is er ondertussen werkelijk iets gedaan aan de lange grind naar credits / reputatie?
Verwijderd
Ik vind vooral de prijs van 50 wat te gortig, ben best bereid om het e.e.a. neer te leggen voor grote uitbreidingen. Maar elke keer 50/60 euro neerleggen zie ik niet zo heel erg zitten.djunicron schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:35:
Die betaalde Expo om te kunnen landen komt echt als een naai-actie over van Frontier. Dat was niet wat ze beloofte toen ik in de beta instapte.
Daarbij gaf men bij Frontier idd de indruk dat dit soort uitbreidingen bij de prijs inbegrepen zat...maar goed dat zag ik eigenlijk al als te goed om waar te zijn...
Geen idee, maar ik merk wel dat ik mijn manier van spelen wat heb aangepast...in plaats van een beetje doen van alles gewoon geheel ingezet op exploren en nu lopen de credits wel wat beter binnen.djunicron schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:35:Of is er ondertussen werkelijk iets gedaan aan de lange grind naar credits / reputatie?
Dat is toch vanaf het begin al duidelijk geweest? Er is tot een bepaalde datum een optie geweest om alle betaalde expansions af te kunnen kopen. Het was ook een verklaring van de hoge prijs van de early beta omdat die optie er standaard in zat. En het is ook altijd al gezegd dat planetaire landingen zo'n betaalde expansion zouden worden. Net als rondlopen in je schip trouwens.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:49:
[...]
Daarbij gaf men bij Frontier idd de indruk dat dit soort uitbreidingen bij de prijs inbegrepen zat...maar goed dat zag ik eigenlijk al als te goed om waar te zijn...
Dus het is wel vanaf het begin duidelijk aangegeven.
Verwijderd
Ah ok...nou ja mijn verwarring dan. Hoe dan ook vind ik 50 euro nog wel wat te gortig op dit moment.GekkePrutser schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Dat is toch vanaf het begin al duidelijk geweest? Er is tot een bepaalde datum een optie geweest om alle betaalde expansions af te kunnen kopen. Het was ook een verklaring van de hoge prijs van de early beta omdat die optie er standaard in zat. En het is ook altijd al gezegd dat planetaire landingen zo'n betaalde expansion zouden worden. Net als rondlopen in je schip trouwens.
Dus het is wel vanaf het begin duidelijk aangegeven.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens... Zeker voor een expansion is het erg veel. Vooral als je ziet dat de lifetime expansion pass destijds maar 40 euro kostte!Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:03:
[...]
Ah ok...nou ja mijn verwarring dan. Hoe dan ook vind ik 50 euro nog wel wat te gortig op dit moment.
Maar je krijgt wel 12,50 korting als bestaande speler he! Dus ik neem aan dat dit gewoon van die 50 af gaat:
En je krijgt er dus een Cobra bij, die heb ik als Lifetime pass houder niet (en kan hem ook niet kopen, alleen ingame verdienen)For a limited time all existing Elite: Dangerous players will receive a £10 loyalty [12,50 in euro - GP] discount plus the exclusive Cobra Mark IV ship when ordering the Elite Dangerous: Horizons through the Frontier Store. Discount will be automatically applied at checkout. The Cobra Mark IV will be added to your account when Elite Dangerous: Horizons Lands.
Ik zie nu dat Avikarla daar in de buurt is en dat is een high tech systeem met 1 station en 2 outposts. Geen RES helaas.celshof schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:
Dan is er ook nog Pendilla. Iets minder inwoners en op dit moment in handen van de Feds. Wel hightech, 1 station, 1 outpost en een gasplaneet met ringen (dus RES volgens mij).
edit: of HIP64131
Jammer genoeg zit ik nog 22k ly van de bewoonde wereld dus kan niet meehelpen zoeken. Mijn voorkeur voor een systeem is:celshof schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:36:
[...]
Ik zie nu dat Avikarla daar in de buurt is en dat is een high tech systeem met 1 station en 2 outposts. Geen RES helaas.
Dan is er ook nog Pendilla. Iets minder inwoners en op dit moment in handen van de Feds. Wel hightech, 1 station, 1 outpost en een gasplaneet met ringen (dus RES volgens mij).
edit: of HIP64131
- minstens 1 earth-like
- minstens 1 station met high tech systeem
- RES
- Wel in de 'bubble' (is ook een eis van FD, volgens mij)
- Wellicht ook met een planeet zonder atmosfeer (zodat we met de volgende expansion daar ook kunnen landen )
- Bij voorkeur zichtbaar op de kaart (zie boven). Lijkt me persoonlijk leuk. De kaart hangt hier (binnenkort) op
Wellicht ook een plaatje van het systeem hier posten, als iemand iets leuks gevonden heeft
[ Voor 10% gewijzigd door Ervig op 28-08-2015 20:31 ]
Beetje meer teamplay zou het leuker maken. Probleem is de afstand met die gare sloep die ik heb, ben benieuwd
Edit: weet niet precies hoe het werkt en of kan. Maar is er al een systeem bekend of ruwe locatie? Kunnen spelers vast die kant opkomen en helpen zoeken naar iets...
[ Voor 27% gewijzigd door Oban606 op 31-08-2015 14:52 ]
Goedzo !
Wat is eigenlijk de deadline?Ervig schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:40:
@Celshof Ja, ik zag het en heb reeds een berichtje gestuurd
Ik zou zeggen, kom maar op met de voorstellen:
Name of group: The Gathering
Type: (Anarchy, Imperial,None,Patronage,Prison Colony,Theocracy,Colony,Communism,Confederacy,Cooperative,CorporateDemocracy,Dictatorship,Feudal)
Description:
Voor zover ik weet is er geen deadline. Maar hoe sneller we het insturen, des te groter de kans dat we ons ook in dat systeem kunnen vestigen
Welkom terugPatje040175 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 07:45:
Ben weer terug van mijn trip naar Barnards loop, Running man nebula en Witch head nebula (van Aimless in een keer naar Surveyor). Heb mn ASP geparkeerd in Leesti en mn Vulture gepakt naar de conflict zone in Runapa. Ik kan eventueel wel helpen zoeken, geef maar aan in welke richting

Wie wil hier eens een rondje maken?

[ Voor 53% gewijzigd door Ervig op 01-09-2015 13:30 ]
Aha, je kan dus zelfs met Horizons niet landen op planeten met atmosfeer?? Dat is wel jammer, die zouden juist het interessantst zijn om te bekijkenErvig schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:23:
[...]
- Wellicht ook met een planeet zonder atmosfeer (zodat we met de volgende expansion daar ook kunnen landen )
Ik ben benieuwd naar welke planeet er uit komt voor de gathering. Ik lig er zelf een beetje uit op het moment, heb nog niet eens een Eagle (en ik speel al sinds de beta

[ Voor 16% gewijzigd door GekkePrutser op 01-09-2015 13:53 ]
Eerst nog niet, later wel, voor zover ik begreep uit de nieuwsbrief. Planeten met atmosfeer enzo zijn gewoon nog niet klaar.GekkePrutser schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:51:
[...]
Aha, je kan dus zelfs met Horizons niet landen op planeten met atmosfeer?? Dat is wel jammer, die zouden juist het interessantst zijn om te bekijkenDat nieuws had ik even gemist, dat valt me wel tegen
[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-09-2015 13:53 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
40 ly? Dan zit je wel zeker weten midden in geclaimd PP gebied en in een vrij drukke regio schat ik. En daarmee heb je waarschijnlijk ook last van allerlei PP politiek. Spelers van buiten de groep komen dan ook regelmatig langs om (onbewust) onze plannen te verstoren (bijv. door te handelen met de andere groeperingen in het systeem).Ervig schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:23:
[...]
Voor zover ik weet is er geen deadline. Maar hoe sneller we het insturen, des te groter de kans dat we ons ook in dat systeem kunnen vestigen
[...]
Welkom terugMijn voorkeur zou zijn om een van de sterren op de 'kaart' (zie mijn vorige post) te nemen. Die zijn tot max 40ly van Sol.
[afbeelding]
Ik parkeer mn Vulture en ga terug naar mn ASP, exploring timeErvig schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:23:
[...]Welkom terugMijn voorkeur zou zijn om een van de sterren op de 'kaart' (zie mijn vorige post) te nemen. Die zijn tot max 40ly van Sol.
[afbeelding]

Goedzo !
Top!!Patje040175 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:58:
[...]
Ik parkeer mn Vulture en ga terug naar mn ASP, exploring time
Zit inderdaad wel in een drukkere regio, maar wat mij betreft daarom ook juist wel leuk. Het voordeel is ook dat wij als spelers makkelijker ook andere dingen kunnen doen als we even geen zin hebben om voor onze minor faction te werken. Andere spelers zullen onze plannen wel verstoren als ze bijv. handelen met andere groepen, maar ook (onbewust) versterken door juist met onze groep te handelen/ missies voor te doen. Maar als je andere ideeën hebt, hoor ik het graag!celshof schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:57:
[...]
40 ly? Dan zit je wel zeker weten midden in geclaimd PP gebied en in een vrij drukke regio schat ik. En daarmee heb je waarschijnlijk ook last van allerlei PP politiek. Spelers van buiten de groep komen dan ook regelmatig langs om (onbewust) onze plannen te verstoren (bijv. door te handelen met de andere groeperingen in het systeem).
Goedzo !
Dit topic is gesloten.