Nope. BTC only hier. De enige waar ik op lange termijn veel vertrouwen in heb.P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:37:
Zo is iedereen begonnen toch?
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2017 01:46 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nope. BTC only hier. De enige waar ik op lange termijn veel vertrouwen in heb.P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:37:
Zo is iedereen begonnen toch?
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2017 01:46 ]
Ik ben alleen met lange termijn bezig. Ik denk dat heel veel alts op de lange termijn waardeloos worden. Je kan er op de korte termijn natuurlijk wel veel mee verdienen maar dan word het iets waar je constant bovenop moet zitten en dat doe ik liever niet.P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:46:
Ja maar het is wel verleidelijk als je eenmaal begonnen bent met bitcoin om in altcoins te gaan beleggen. Zo was ik vorig jaar op de goede weg en toen bleek Cryptsy een scam. Inzet weg (gelukkig maar 5 tientjes).
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2017 01:55 ]
Yep das waar.. Toch heb ik zo ook m'n twijfels over de koers van de Bitcoin zoals die nu verloopt.PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:54:
[...]
Ik ben alleen met lange termijn bezig. Ik denk dat heel veel alts op de lange termijn waardeloos worden. Je kan er op de korte termijn natuurlijk wel veel mee verdienen maar dan word het iets waar je constant bovenop moet zitten en dat doe ik liever niet.
Y'24
Verwijderd
BTC gaat ook lomp hard hoor. Die zie ik ook wel wat onderuit gaan, maar dat is waarschijnlijk niets bij wat de alts gaan doen aan verliezen. Verder zal de BTC ook een relatief veilige haven zijn als er alts onderuit gaan. Het boeit mij niet als de BTC met 25% onderuit gaat omdat ik denk dat ie uiteindelijk sterker terugkomt.P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:55:
[...]
Yep das waar.. Toch heb ik zo ook m'n twijfels over de koers van de Bitcoin zoals die nu verloopt.
0,00000000BITCOINS NU BESCHIKBAAR
Het is niet bij te houden. Vanmiddag hadden ze er nog 150. Eerst deden ze dagen met die hoeveelheid, nu uren.RaptorXS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 02:04:
Best wel jammer om te zien dit, als ooit trouwe klant bij Bitonic:
[...]
Remco10 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:29:
Wow NEM valt even naar beneden..
Volgens mij valt het best mee. Hij valt terug naar de koers van een week geleden, en stuitert alweer wat omhoog.exelletor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:38:
3x raden welke coin ik net voor de dip heb gekocht.Hopelijk wordt Japan weer 1x gek en gaat de coins weer opkopen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Heb er 100 gekocht.. Iets verlies nu, maar heb toch vertrouwen in die munt op langere termijn aangezien banken het massaal kunnen gaan gebruiken voor onderlinge transacties.multipasser schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 02:27:
Wie zit en gelooft er in Ripple? Net een kleine dreun gekregen. Gaat nu rond de 0,28 hangen en misschien nog wel wat doorzakken.
[ Voor 13% gewijzigd door Rammstein op 25-05-2017 02:34 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ronman op 25-05-2017 03:20 ]
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Daar ben ik afgelopen weekend al uitgestapt, onbegrijpelijk dat mensen dat nog hodllen.multipasser schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 02:27:
Wie zit en gelooft er in Ripple? Net een kleine dreun gekregen. Gaat nu rond de 0,28 hangen en misschien nog wel wat doorzakken.
Bij Coinbase betaal je nog fees bovenop de koers. Als je met Mastercard betaalt, dan is mijn ervaring dat BitPanda toch goedkoper is. Sepa is inderdaad goedkoper bij Coinbase.multipasser schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 03:19:
Wat heeft dat met vertrouwen te maken? Litebit.eu SMS sysyteem werkt gewoon niet. Support is traag. Tier 2 wacht ik al 2 dagen op.
Bitpanda vond ik het stabielste maar is duur.
Coinbase is wel ver de goedkoopste voor btc/ltc/eth.
Nee, dat gaan ze niet.P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 02:29:
[...]
Heb er 100 gekocht.. Iets verlies nu, maar heb toch vertrouwen in die munt op langere termijn aangezien banken het massaal kunnen gaan gebruiken voor onderlinge transacties.
[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 25-05-2017 07:50 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Je kunt geen geld storten op Bitfinex (weet zelfs niet of mensen uit Taiwan dat kunnen, terwijl die wel konden opnemen). De afgelopen weken hebben de Taiwanese handelaren hun arbitrage-handel op gang kunnen brengen om het gat dicht te krijgen. Daarnaast hebben Bitfinex-handelaren met minstens $50K de mogelijkheid gekregen om een eenmalige uitbetaling van hun USD te krijgen.Playa del C. schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 07:57:
Verder staat Bitfinex ongeveer 100 dollar lager dan Bitstamp? Ik heb wat gezocht, maar kan nergens een verklaring vinden. Ik kan zelf alleen maar bedenken dat er blijkbaar geen geld beschikbaar is voor arbitrage. Alsnog zou ik dan verwachten dat mensen op bitfinex niet of weinig verkopen op dit moment, maar dat is ook niet zo.
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Het gras is niet altijd groener bij de buren. Kraken gaat ook als dikke poep door een trechter wanneer het druk is.florholvoet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:35:
Na al de downtime bij Coinbase toch maar verhuisd naar Kraken, waar ik inmiddels op Tier 2 zit. Dat is immers genoeg voor mijn doeleinden.
De interface is even wennen maar ben toch blij dat ik het heb gedaan: minder downtime (tot nu toe), veel meer mogelijkheden bij het plaatsen van orders en het openen van posities, margin trading etc.
Ik heb enkel de withdrawals naar fiat nog niet kunnen testen in alle haast, dus ik vertrouw er een beetje op dat dat geen probleem is als ik straks mijn bescheiden inleg wil recupereren.
Gaat allemaal wel meevallen denk ik, stond vanmorgen 1500 euro in de min, nu nog maar 800.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:55:
Rustig hier. Is iedereen druk bezig om zijn/haar dalende alts in de gaten te houden?
Als je op tijd uitstapt, heb je geen dalende altsVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:55:
Rustig hier. Is iedereen druk bezig om zijn/haar dalende alts in de gaten te houden?
Hoe kun je nog enig vertrouwen in die munt hebben als de lead dev zoiets flikt. Je kunt nooit meer vertrouwen op uitspraken omdat weer een grap kan zijn. Het gaat hier om echt geld en als je zoiets flikt laat je zien dat je jouw gebruikers niet serieus neemt.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:20:
Monero news was een troll, vrij gewaagde zet al zeg ik het zelf. Een beetje een steek naar gecentraliseerde coins.
Veel negatieve maar ook positieve reacties in de trollbox.
Ik heb de site maar afgesloten, vorige keer een deel verkocht en die kwamen een dag later weer op. Nu hou ik alles gewoon vast, het komt vast wel weer op. De 25% daling van mijn altcoins was wel even een tegenvaller vanochtend.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:55:
[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 25-05-2017 09:28 ]
Dat is vrijwel zeker ja, zo werkt het nu eenmaalErnemmer schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:20:
[...]
Ik heb de site maar afgesloten, vorige keer een deel verkocht en die kwamen een dag later weer op. Nu hou ik alles gewoon vast, het komt vast wel weer op.
Verwijderd
Ondanks dat mijn alts 15% zijn gedaald sta ik 'netto' ongeveer break-even als het om euro's gaat vanwege de stijging van BTC. 1/3 van mijn wallet is ook BTC. Juist voor dit soort momenten wanneer er even massaal uit de alts en in BTC gestapt wordt.Ernemmer schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:20:
[...]
Ik heb de site maar afgesloten, vorige keer een deel verkocht en die kwamen een dag later weer op. Nu hou ik alles gewoon vast, het komt vast wel weer op. De 25% daling van mijn altcoins was wel even een tegenvaller vanochtend.
In EUR heb ik gelukkig wel winst gemaakt, maar het had zoveel leuker kunnen zijnVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Ondanks dat mijn alts 15% zijn gedaald sta ik 'netto' ongeveer break-even als het om euro's gaat vanwege de stijging van BTC. 1/3 van mijn wallet is ook BTC. Juist voor dit soort momenten wanneer er even massaal uit de alts en in BTC gestapt wordt.
Enige waar ik spijt van heb is dat ik mijn alts gisteravond niet verkocht heb. Had toen al een voorgevoel dat dit zou gebeuren. Had mijn alts dan lekker kunnen verkopen en nu weer meer terug kunnen kopen. Maar dat is achteraf gezien. En ik twijfelde...en bij twijfel hodl ik tegenwoordig.
Verwijderd
Zoals ik zei, ik vind het ook gewaagd. Hij had z'n punt ook anders kunnen maken. Ik lees wisselende verhalen op de reddits. Sommige vinden het geweldig, anderen (zeggen) dat ze al hun Monero sellen.Mirved schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 09:12:
[...]
Hoe kun je nog enig vertrouwen in die munt hebben als de lead dev zoiets flikt. Je kunt nooit meer vertrouwen op uitspraken omdat weer een grap kan zijn. Het gaat hier om echt geld en als je zoiets flikt laat je zien dat je jouw gebruikers niet serieus neemt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2017 10:07 ]
zcash doet het nog behoorlijk goed met mining, winst is nog nooit zo groot geweest als nu
Tenzij je ze gisteren toevallig allemaal verkocht had en vandaag weer goedkoop kan inkopen
Achja, als die coins waardeloos zijn, dan zijn alle coins waardeloos. Ethereum et cetera hetzelfde verhaal heur
[ Voor 25% gewijzigd door LopendeVogel op 25-05-2017 10:05 ]
[ Voor 35% gewijzigd door FNale op 25-05-2017 10:08 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 25-05-2017 10:16 ]
circa 10%, dat noem ik behoorlijk hard xdWhySoSerious schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:16:
BTC lijkt weer steady verder te stijgen!
kun je met de app blockfolio wel bijhoudenFreakster86 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:36:
Hoe houden jullie je winst/verlies per coin bij op Kraken? En hoe doen jullie dat als je later bijkoopt van eenzelfde coin?
Ik ben nieuw met Kraken en misschien zie ik iets over het hoofd, maar onder "Balances" zie je de totale balans, maar zo kun je niet zien welke munt welk aandeel heeft t.o.v. de aankoopprijs. Ik zoek dus eigenlijk een overzicht waarin staat - aantal coins - koop koers - huidige koers - winst/verlies (en eventueel nog onderverdeeld in meerdere aankopen per coin; als je later bijkoopt tegen een andere koers).
Ik gebruik https://cointracking.info/, die is lekker overzichtelijk en kan meerdere exchanges bijhouden.Freakster86 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:36:
Hoe houden jullie je winst/verlies per coin bij op Kraken? En hoe doen jullie dat als je later bijkoopt van eenzelfde coin?
Ik ben nieuw met Kraken en misschien zie ik iets over het hoofd, maar onder "Balances" zie je de totale balans, maar zo kun je niet zien welke munt welk aandeel heeft t.o.v. de aankoopprijs. Ik zoek dus eigenlijk een overzicht waarin staat - aantal coins - koop koers - huidige koers - winst/verlies (en eventueel nog onderverdeeld in meerdere aankopen per coin; als je later bijkoopt tegen een andere koers).
Kun je fees niet inzetten en is onoverzichtelijk.
Die probeerde ik gisteren, ziet er heel pro uit met alle import functies van alle exchanges. Maar ik krijg errors op de import van de csv's.KRASH schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:38:
[...]
Ik gebruik https://cointracking.info/, die is lekker overzichtelijk en kan meerdere exchanges bijhouden.
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 25-05-2017 10:41 ]
[ Voor 12% gewijzigd door BekSide op 25-05-2017 10:49 ]
Hoe lang het nog goed kan gaan weet ik niet.
Wisten we het maar, ik heb net alles verkocht en nieuwe koop orders een stuk lager geplaatst, jammer als ik verdere stijgingen mis maar wordt er een beetje zenuwachtig van momenteel, en winst is winst die pakt niemand me nu meer af
Mijn bot stuurt ieder uur van iedere exchange een balans met de totale waarde in BTC en in EUR (of USD, JPY of whatever base currency daar is), en daarnaast de balans en de huidige waarde van iedere coins naar Influx. Daarnaast heb ik een reporter draaien die mij 1x per dag een overzicht stuurt per exchange, per wallet en totaal, inclusief een pnl per dag, maand, jaar en all time. En die mail gaat ook naar mijn vrouwFreakster86 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:36:
ligt hier ook plat. zal wel weer last hebben van een ddos of de load is gewoon te hoogJesserr schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:57:
Kraken bij jullie ook down? Krijg constant cloudflare errors laatste 10 minuten waarbij de error volgens cloudflare bij kraken ligt. Error 520 (unknown) en error 502 (bad host).
Jup, afgelopen dagen/weken constant al zo. Met name overdag in Europa. s'Nachts Europa doet die het lekker.Jesserr schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:57:
Kraken bij jullie ook down? Krijg constant cloudflare errors laatste 10 minuten waarbij de error volgens cloudflare bij kraken ligt. Error 520 (unknown) en error 502 (bad host).
Ah vandaar. Kijk vrijwel nooit overdag op kraken zelfMalarky schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:58:
[...]
Jup, afgelopen dagen/weken constant al zo. Met name overdag in Europa. s'Nachts Europa doet die het lekker.
Ledger nano SBekSide schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:45:
Heeft iemand van jullie nog een tip voor een goede ethereum offline wallet? Heb 50 stuks sinds 3 weken in bezit. Zit nu iedere dag te kijken..... terwijl ik eigenlijk gewoon over 3 jaar weer eens wil zien hoe het ervoor staat.
Wallet los van een exchange dus, met back up mogelijkheid. Dank!
*kraken heeft weer veel problemen, kan niet eens mijn waarde van porto meer zien*
Verwijderd
Het is voor mij nu ook spannend, want eerst werd het binnen 1 dag overgemaakt, maar nu wacht ik al bijna een hele week maar nog steeds geen geld zichtbaar in mijn coinbase accountF!sher schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 10:47:
Zojuist de eerste euro's overgemaakt naar Coinbase. Nu afwachten hoe snel het geld op het account terecht komt. Ik ben van plan om eerst eens een klein deel ETH aan te schaffen.Al met al, spannend:D
Ik heb mijn Bitcoins naar Poloniex getransfered. Helaas rekenen ze daar ongeveer 1 euro in BTC voor per keer. Vrij prijzig. Transfer is wel realtime.Bartske schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:11:
Van mij mogen ze wel met die verficaties stoppen op kraken en eerst de snelheid voor de huidige gebruikers goed krijgen. Dit slaat natuurlijk nergens op.
Wel jammer, Kraken staat in mijn optiek voor een 'veilige haven' (eigenlijk omdat ik er al sinds het begin bij zit). Heb nu een gedeelte bij polo en een gedeelte bij kraken staan, ik hou het maar zo denk ik. Polo vertrouw ik ook niet 100%Malarky schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:13:
[...]
Ik heb mijn Bitcoins naar Poloniex getransfered. Helaas rekenen ze daar ongeveer 1 euro in BTC voor per keer. Vrij prijzig. Transfer is wel realtime.
[ Voor 9% gewijzigd door Timberly2 op 25-05-2017 11:26 ]
[ Voor 100% gewijzigd door RMB op 25-05-2017 11:31 ]
Zelfde hier, niet qua aantallen in geld maar wel van 22% in de min terug naar 13% in de min op de portfolio.Remco10 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:18:
Hmm. er zijn wel klappen gevallen zeg vannacht, vanmorgen 2500 euro verlies en nu nog maar 1000euro.
Gelukkig trekt de markt weer aan, maar voor mij wel duidelijk dat ik meer BTC in mijn portefeuille op moet gaan nemen
[ Voor 21% gewijzigd door Mirved op 25-05-2017 11:29 ]
Als je het stukje over The DAO weghaalt uit je post, dan geldt het voor vrijwel iedere altcoin. Op dit moment is praktisch alles wat ook maar iets met cryptocurrency te maken heeft ontzettend de lucht in gegaan ongeacht of het uberhaubt een zinnige munt is of niet.Mirved schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:29:
Snap niet dat mensen geld riskeren aan ETC en daar ook nog eens indirect de hacker van de DAO mee ondertsteunen. ETC is echt puur pump and dump en daar loop je dus nogal een risico.
https://www.reddit.com/r/...eum_classic_etc_and_whos/
[ Voor 32% gewijzigd door Rannasha op 25-05-2017 11:41 ]
Grotendeels met je eens maar ETC is ook nog eens een spinoff die niet meer ondersteunt wordt. Bij andere coins is de gedachte nog enigszins van "hier willen we iets van maken".Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:34:
[...]
Als je het stukje over The DAO weghaalt uit je post, dan geldt het voor vrijwel iedere altcoin. Op dit moment is praktisch alles wat ook maar iets met cryptocurrency te maken heeft ontzettend de lucht in gegaan ongeacht of het uberhaubt een zinnige munt is of niet.
Veel altcoin "investeerders" gaan voor coins waarvan ze denken dat er snelle winst mee te pakken is. Dat is zo ongeveer de enige overweging die wordt gemaakt. ETC is hier geen uitzondering op.Mirved schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:39:
[...]
Grotendeels met je eens maar ETC is ook nog eens een spinoff die niet meer ondersteunt wordt. Bij andere coins is de gedachte nog enigszins van "hier willen we iets van maken".
Ik bemoei mij er zelf niet zo mee als ik al die posters hier in de meest obscure coins zie investeren maar bij ETC vind ik het toch nog net iets erger omdat je die hacker gewoon zit te funden die op een hoop coins zit waar die maar al te graag vanaf wilt tegen een mooie waarde.
Oh, schei toch uit. Als die hacker het niet deed, deed iemand anders het wel. Het was een domme fout van DAO, klaar.Mirved schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:39:
Ik bemoei mij er zelf niet zo mee als ik al die posters hier in de meest obscure coins zie investeren maar bij ETC vind ik het toch nog net iets erger omdat je die hacker gewoon zit te funden die op een hoop coins zit waar die maar al te graag vanaf wilt tegen een mooie waarde.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Als je een fout ontdekt ben je vrij om miljoenen te stelen wat voor een rare logica is dat?Hatsieflatsie schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:55:
[...]
Oh, schei toch uit. Als die hacker het niet deed, deed iemand anders het wel. Het was een domme fout van DAO, klaar.
Dus dat je iemand z'n winsten niet gunt, omdat hij heeft zitten ploeteren om fouten in DAO te ontdekken, is al reden genoeg om immutability overboord te zetten.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen cent in Bitcoin wilt steken, omdat jaartje geleden iemand op Bitfinex vandoor ging met duizenden coins tegen een waarde van $600 per stuk.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Een paar weken terug deden ze een paar dagen over 250 coins. Nu inderdaad uren of minder. Als ze van 0 coins naar iets van 20 gaan is het een paar minuten of minderVERINGTENTJE schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:24:
Ik kijk even op bitonic, zie dat er 241 coins beschikbaar zijn. 3 minuten later zijn er al 100+ verkocht. Gaat hard...
De Ethereum-ontwikkelaars hebben volop geadverteerd met "code is law" (althans, voor de TheDAO hack). Want wat je in je smartcontract zette zou hoe dan ook worden uitgevoerd zoals jij het had geprogrammeerd, ongeacht wat andere mensen ervan vonden. De hacker heeft enkel gebruik gemaakt van een mogelijkheid die door de code werd toegestaan. Hij heeft Ethereum zelf niet gehacked, geen kwaadaardige nodes ingezet of social engineering gebruikt, enkel instructies gestuurd die door de code van TheDAO werden toegelaten.Mirved schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:16:
[...]
Als je een fout ontdekt ben je vrij om miljoenen te stelen wat voor een rare logica is dat?
[ Voor 11% gewijzigd door Rannasha op 25-05-2017 12:33 ]
^ kraken werkt niet deftig, waarschijnlijk kunnen mensen daarom niet kopen, probeerde al halfuur pagina te laden.ASW1 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:26:
Weer 100 euro verschil op BTC tussen GDAX en Kraken.
[ Voor 42% gewijzigd door kristof1234 op 25-05-2017 12:31 ]
Gdax staat al tijden wat hoger dan Kraken (en overigen), ook in periodes dat Kraken wel normaal werkte. Coinbase/Gdax (zelfde bedrijf, zelfde liquiditeitspool) bieden verreweg de meest interessante optie voor Amerikanen om bitcoins te kopen. Tijdens een rally is het dan ook niet gek dat daar extra koopdruk onstaat vanuit een behoorlijke grote markt. Dit trekt de BTC/EUR koers op Gdax vanzelf mee omhoog.kristof1234 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:29:
^ kraken werkt immers niet deftig, waarschijnlijk kunnen mensen daarom niet kopen, probeerde al halfuur pagina te laden. ik heb mijn bitcoins nu van kraken gehaald en naar bitstamp gestuurd; als de boel crasht gaat kraken sowieso offline.
Ik blijf nog even zitten. https://www.xrpchat.com/t...he-company/#comment-50182Mr Ronman schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 03:22:
[...]
Daar ben ik afgelopen weekend al uitgestapt, onbegrijpelijk dat mensen dat nog hodllen.
Ik heb wel gemerkt dat ze op gdax meer hysterisch reageren. Het gaat wel sneller naar boven, maar ook sneller naar beneden. De orderboeks zijn veel dunner. Kraken kan een dump iets beter opvangen.Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:31:
[...]
Gdax staat al tijden wat hoger dan Kraken (en overigen), ook in periodes dat Kraken wel normaal werkte. Coinbase/Gdax (zelfde bedrijf, zelfde liquiditeitspool) bieden verreweg de meest interessante optie voor Amerikanen om bitcoins te kopen. Tijdens een rally is het dan ook niet gek dat daar extra koopdruk onstaat vanuit een behoorlijke grote markt. Dit trekt de BTC/EUR koers op Gdax vanzelf mee omhoog.
[ Voor 7% gewijzigd door kristof1234 op 25-05-2017 12:38 ]
Ik lig er nog geen halve seconde wakker van. Ik heb er snel ruim 100 gekocht eergisteren voor iets minder dan een tientje per stuk.Mirved schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:29:
Snap niet dat mensen geld riskeren aan ETC en daar ook nog eens indirect de hacker van de DAO mee ondertsteunen. ETC is echt puur pump and dump en daar loop je dus nogal een risico.
https://www.reddit.com/r/...eum_classic_etc_and_whos/
Dat is wel echt een zieke stijging inderdaad, over een maand BTC $5000 als het zo door gaat.Luuk schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:58:
Grappig om te zien dat als Bitcoin nu behoorlijk zou crashen om wat voor reden dan ook, laten we zeggen 50% naar beneden (naar 1300), we dan weer op hetzelfde niveau komen als.. nog geen maand geleden
Zie topic-waarschuwing, bullet-point #2.godfatherd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:00:
Ik ben nog een noob op dit gebied. Ik ben van plan om via btcdirect wat te kopen. Wat raden jullie aan bitcoins of ethereum ?
godfatherd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:00:
Ik ben nog een noob op dit gebied. Ik ben van plan om via btcdirect wat te kopen. Wat raden jullie aan bitcoins of ethereum ?
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Zou ik niet eens zo'n problemen mee hebben, lekker bijkopen haha.Luuk schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:58:
Grappig om te zien dat als Bitcoin nu behoorlijk zou crashen om wat voor reden dan ook, laten we zeggen 50% naar beneden (naar 1300), we dan weer op hetzelfde niveau komen als.. nog geen maand geleden
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq