Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 104 Laatste
Acties:
  • 639.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 14:29

Ryan1981

Je ne sais pas

Toen ik net voor remco aan het kijken was, stuitte ik op dit vreemde gebeuren:

https://etherscan.io/txs?...3a5024fce8bec12d51&p=2063

Begrijp ik goed dat deze gast 3.296583512014177909 ether heeft en daarna 103141 transacties van 0 ether uitgevoerd heeft en zo langzaam zijn ether aan het verdampen is?

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan1981 op 30-05-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:53

WhySoSerious

Be the change.

Hebben we genoeg fiat om straks weer bij te kopen heren? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Bedankt voor de reactie heren, als ik het goed begrijp komt er op de wallet dus geen +xxxx dollar unconfirmed te staan zoals dat bij MultiBit wel het geval is

Het is dus vermoedelijk te wijten aan het feit dat mijn wallet nooit aan staat. Deze wallet kan dus niet synchroniseren en moet de blocks dus nog op gaan halen.

Komende dagen even de wallet aan laten staan, hopen dat ze dan aankomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 09:23
Ryan1981 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:53:
Toen ik net voor remco aan het kijken was, stuitte ik op dit vreemde gebeuren:

https://etherscan.io/txs?...3a5024fce8bec12d51&p=2063

Begrijp ik goed dat deze gast 3.296583512014177909 ether heeft en daarna 103141 transacties van 0 ether uitgevoerd heeft en zo langzaam zijn ether aan het verdampen is?
Die transacties komen bij Oraclize vandaan zo te zien, en dat lijkt weer een bedrijf te zijn dat data in de blockchain verwerkt: http://www.oraclize.it/

Wellicht dus iets van contracten of andere data die overgestuurd wordt, en dus niet zozeer geld?

Edit; er staat ook allemaal random data in ofzo 8)7
https://etherscan.io/tx/0...138959285d9dad4ec247ad7ad "Barack Obama"
https://etherscan.io/tx/0...029cf37d4aea29e2856832449 "6559 meters"
https://etherscan.io/tx/0...1b911b1aea666d09e9c60a64e "8231 meters"
enz. Misschien proeftransacties voor hun systemen ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door Lennardnl op 30-05-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 17-06 14:29

Ryan1981

Je ne sais pas

Lennardnl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:01:
[...]

Die transacties komen bij Oraclize vandaan zo te zien, en dat lijkt weer een bedrijf te zijn dat data in de blockchain verwerkt: http://www.oraclize.it/

Wellicht dus iets van contracten of andere data die overgestuurd wordt, en dus niet zozeer geld?
Interessant, net even de CSV 1e 1000 transacties zijn al 500 dollar. Vreemd wel dat dit als transacties van 0 ethereum aangeduid wordt maar zal wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:33
Nog geen week geleden las ik negatieve berichten van 'Bitcoin' gaat dalen enz.

Het klopt natuurlijk dat die gepiekt heeft, maar lijkt erop dat die nu rond de €2.000 blijft hangen of ben ik gewoon een beetje voorbarig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
crazyheinz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:01:
waar kopen de belgen in dit topic hun bitcoins? De nederlandse sites zijn op zich wel handig, maar enige manier om de coins snel en goedkoop te hebben is via ideal, en ideal is jammer genoeg niet ondersteund in Belgie :'(
Ik heb al mijn BTC via LocalBitcoins.com gekocht.
Ironisch genoeg gekocht van een Nederlander :+
https://localbitcoins.com/p/Bicredit/
Momenteel heeft hij blijkbaar niet veel meer om aan te bieden. Ik veronderstel dat hij ook via traden/arbitrage of zo.aan zijn voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-06 16:15

CasGas

.

CasGas schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:23:
[...]

3 weken terug al geverifieerd en de order is status afgerond
Hij is binnen, duurt wel bijna 2 uur.. maar goed..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-06 15:40
iemand BAT kopen morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
WhySoSerious schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:54:
Hebben we genoeg fiat om straks weer bij te kopen heren? :9
heb jij nu die befaamde glazen bol? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Fire69 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:12:
[...]

Ik heb al mijn BTC via LocalBitcoins.com gekocht.
Ironisch genoeg gekocht van een Nederlander :+
https://localbitcoins.com/p/Bicredit/
Momenteel heeft hij blijkbaar niet veel meer om aan te bieden. Ik veronderstel dat hij ook via traden/arbitrage of zo.aan zijn voorraad komt.
Hmm vreemd, ik kan op localbitcoins niet geregistreerd geraken: Unfortunately LocalBitcoins is currently not available in your selected region. Please look for other location or come back later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:37
BAT?

http://batcoin.info/ aaaaah gevonden, ja nee oké nu kan ik me even lekker inlezen :D:D

[ Voor 24% gewijzigd door LopendeVogel op 30-05-2017 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davver80
  • Laatst online: 02-01 12:57
crazyheinz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:32:
[...]

heb jij nu die befaamde glazen bol? :)
Kan niet want die staat hier op de kast! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
LopendeVogel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:38:
[...]

BAT?

http://batcoin.info/ aaaaah gevonden, ja nee oké nu kan ik me even lekker inlezen :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vercoutere
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-05 13:07
Ik heb onlangs via LiteBit.eu een bestelling geplaatst en moest vervolgens mijn IBAN verifiëren vooraleer ik de coins effectief zou krijgen. Ondertussen heb ik deze voormiddag een email gekregen dat mijn IBAN succesvol geverifiëerd is, echter blijft bij mijn bestellingen de status "Verifieer uw IBAN" staan.
Dit samen met de steeds beperkte voorraad en "onderhoud" wanneer de prijs van bepaalde coins gunstig is geeft bij mij niet echt een goede indruk na gelaten.

Ik heb reeds gekeken om bijvoorbeeld via Bittrex aan de slag te gaan, maar dan moet ik eerst Bitcoins kunnen aankopen op een ander om deze vervolgens over te zetten als ik het goed snap?

Coinbase is ook geen optie aangezien mijn bank (ING) gewoon gebruik van alle kaarten blokkeert op die website om mij als consument te "beschermen".

Kan iemand mij nu eens vertellen hoe ik dan op een efficiënte manier kan investeren in altcoins zonder telkens de gunstige prijsmomenten te moeten missen door technische problemen/beperkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 15:04

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Even via screensharing bij mijn pa ethereum geïnstalleerd en snel 5,2 eth's gekocht.
Terwilj die app nog alles moet syncen. Spannend wat mocht het nu serieus verkeerd lopen of zijn computer crashen zijn ze voor eeuwig verloren lijkt me :)

Of kan je ook een WALLET backup alvorens de Ether erop staan en alle blocks gesynct zijn?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17
de fuck ik heb vanochtend wat posities gesloten en schijnbaar per ongeluk short gegaan op bitcoin (kraken interface |:( ) terwijl die €2075 stond. Dit had gruwelijk fout kunnen gaan maar nu is het een leuk cadeautje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Waar en hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Hmm ik weet het niet.. Dat bekijk ik over een maandje nog eens :D Als ik snel snel op het adres zoek (google maps) dan lijk ik bij 1 of ander crackpand met wat junks uit te komen :P

[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 30-05-2017 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Nja ik, persoonlijk, zou afwachten. Al genoeg mensen die zo hun coins kwijt geraakt zijn.. Maar goed, ik wil niemand tegenhouden indien die overtuigt is van de legaliteit van deze dev..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 18:47
LopendeVogel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:57:
[...]

Nja ik, persoonlijk, zou afwachten. Al genoeg mensen die zo hun coins kwijt geraakt zijn.. Maar goed, ik wil niemand tegenhouden indien die overtuigt is van de legaliteit van deze dev..
Mega boring presentatie videootje. Is er geen geld om een reclamebureau in te huren? Snap ik dus niet. Net als coins die op hun site niet eens een valide SSL certificaat hebben (bv antshares).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558206

Misschien verdubbelen ze het aantal te verkopen coins nog eens voor morgenvroeg. Greedy bastardos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
kwaazaar schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:00:
[...]

Mega boring presentatie videootje. Is er geen geld om een reclamebureau in te huren? Snap ik dus niet. Net als coins die op hun site niet eens een valide SSL certificaat hebben (bv antshares).
Ja ik weet niet of dit ook wederom oplichters zijn, is meer het gevoel wat ik heb (ik heb zo'n soortgelijke sites in de afgelopen maanden al tig keer voorbij zien komen, teller op 0 = exit website xd).
Dan kan je wel naar het adres toe reizen, maar dan zul je zo te zien een paar zwervers aantreffen 0,o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 17:56
Ik heb net de toevoegingen van dit topic van vandaag doorgelezen maar wat me niet helemaal duidelijk is is waarom men verwacht dat ETH zal stijgen?

Is dit puur gebaseerd op het feit dat deze straks verhandelbaar is in china?

Een collega had het er juist weer over dat er een grote ETH dump verwacht werd morgen.

Ik zit zelf nog te overwegen om 10ETH aan te schaffen... keuzes keuzes... :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 927643

LopendeVogel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:02:
[...]

Ja ik weet niet of dit ook wederom oplichters zijn, is meer het gevoel wat ik heb (ik heb zo'n soortgelijke sites in de afgelopen maanden al tig keer voorbij zien komen, teller op 0 = exit website xd).
Dan kan je wel naar het adres toe reizen, maar dan zul je zo te zien een paar zwervers aantreffen 0,o
Dat er geen garanties zijn voor succes is zeker. De oprichter van BAT is echter wel een ''betrouwbaar'' persoon, tevens de bedenker van Javascript ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Anoniem: 927643 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:14:
[...]

Dat er geen garanties zijn voor succes is zeker. De oprichter van BAT is echter wel een ''betrouwbaar'' persoon, tevens de bedenker van Javascript ;)
Kijk eens aan :D Dat klinkt al wat beter! Toch wacht ik het even af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Anoniem: 927643 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:14:
[...]

BAT wordt toegevoegd aan Brave Browser. Als je de addblocker in deze browser uit zet ontvang je BAT tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17
Gewoon uit interesse hoe zou je die BAT coins kopen, gaat dat via een exchange of...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

Stratis tot the moooooonnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:26
waarom dat ding nu zo enorm stijgt is mij ook niet duidelijk eigenlijk. komen al weer wat verkoop orders door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Laatst online: 18-06 11:50
NLMaca schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:34:
[...]

waarom dat ding nu zo enorm stijgt is mij ook niet duidelijk eigenlijk. komen al weer wat verkoop orders door
Eerste munt wat multiplatform gebruikt kan worden dmv C#, gaat met breezewallet werken, gaat net zoals ethereum side-chains gebruiken, is stabiel en heeft long tem investors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:36
loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:22:
[...]

Jij hebt 250 ETH? omg. Maar ik was idd ook van plan 1 a 2 ETH richting BAT te sturen. Echter wat je zegt, die wijzigingen in terms (neem ik van je aan, heb er niet zelf naar gezocht zijn niet netjes). Dus ik denk dat ik ETH blijf HODL'en en eventueel nog wat wisselgeld bijkoop om toch nog wat te traden op polo. Aangezien polo nog steeds niet plat ligt. @LED-Maniak heb dat linkje van je nog steeds niet gezien :X
Mijn vraag kwam voort uit een discussie met mensen die al lang op het bitcointalk forum zitten(legendary) en goede bronnen hebben. Discussie ga ik niet online plempen. Gezien het FUD niveau, heb ik hier alleen gevraagd of anderen er van gehoord hebben. Niet meer, niet minder.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pvink schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:37:
[...]

Eerste munt wat multiplatform gebruikt kan worden dmv C#, gaat met breezewallet werken, gaat net zoals ethereum side-chains gebruiken, is stabiel en heeft long tem investors.
En wat is het nut? Anders dan speculatie bedoel ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Laatst online: 18-06 11:50
Anoniem: 558206 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:41:
[...]

En wat is het nut? Anders dan speculatie bedoel ik dan?
Dat meer mensen c# programmeren dan bijv. visual studio en het is multi-platform toepasbaar (linux, windows). Bedrijven kunnen dus hun netwerk gebruiken om apps op te laten draaien wat zeer toegankelijk is voor hun klanten.

Met breezewallet willen ze direct samen gaan met BTC om zo handel makkelijker te maken (not sure tho)

[ Voor 24% gewijzigd door pvink op 30-05-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:26
ik vroeg niet wat de coin was. Ik verbaasde mij over het feit dat dat ding in nagenoeg 45min 1USD stijgt. ik hou het nieuws niet elke dag bij, dus misschien was er een reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 19:45
Hoe komt het dat al die altcoins samen met bitcoin mooi synchroon bewegen? Ze lijken vandaag allemaal knal op hetzelfde moment naar omlaag te gaan. BTC, LTC, REP, STRAT, ETH, DASH, ZEC, DOGE, .... Allemaal een dip naar beneden rond 13u UTC. En diegene die al daalden (Ripple), daalden dan nog sneller....

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 30-05-2017 18:49 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 663003

Poloniex -> Banhammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik ben vrij nieuw in de cryptocurrency maar kan iemand mij vertellen of het meer zin heeft om mee te doen met de ICO of te wachten tot een munt gelaunched is alvorens het te kopen? Wellicht op basis van munten uit het verleden? Wat is nu het voordeel van het meedoen met een ICO??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Blue_Fear schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:54:
Ik ben vrij nieuw in de cryptocurrency maar kan iemand mij vertellen of het meer zin heeft om mee te doen met de ICO of te wachten tot een munt gelaunched is alvorens het te kopen? Wellicht op basis van munten uit het verleden? Wat is nu het voordeel van het meedoen met een ICO??
tis n gok. soms betaal je heel weining tijdens n ico, soms niet. soms krijg je nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 19:45
loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:32:
[...]

het is dus wachten op de eerste decentrale exchange, crypto in eigen beheer in je wallet, maar toch de flexibiliteit om crypto's te verhandelen, lending, margin trading en buy en sell orders uit te zetten.
https://bitsquare.io/ is al zoiets

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
https://www.wetrust.io/

leuk en nog goedkoop cointje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Lijkt erop dat er een dump bij LTC gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:48:
Hoe komt het dat al die altcoins samen met bitcoin mooi synchroon bewegen? Ze lijken vandaag allemaal knal op hetzelfde moment naar omlaag te gaan. BTC, LTC, REP, STRAT, ETH, DASH, ZEC, DOGE, .... Allemaal een dip naar beneden rond 13u UTC. En diegene die al daalden (Ripple), daalden dan nog sneller....
Omdat de cryptomarkt nog in de baby/kinderschoenen staat en de groei van munten gedreven is door brede populariteit in zijn algemeen - ze kunnen zich, heel weinig uitzonderingen daargelaten, nog niet echt op technisch/USP vlak onderscheiden en mensen bij zich houden. Als de markt leegloopt (cap totaal daalt) loopt echt 90%+ evenredig leeg.

Vraagje na wat rondlezen over onderstaande grafiek:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/download/m2PsChD

Na wat inlezen rondom segwit, blocksize, btc vs. btu ellende etc. begrijp ik bovenstaande afbeelding gedeeltelijk - aangenomen dat de data ruwweg klopt. De tijdsschaal is ongeveer hetzelfde, dan heb ik volgende vraag opgebouwd uit een aantal aannames:

0. Ok dat de wachttijd hier toeneemt kan ik begrijpen, als een bepaald continue volume boven een bepaald equilibrium uitkomt zal bij gelijkblijven van dat volume de confirmation time alleen maar toenomen. Correct?
1. Terwijl de miners nog niet helemaal hersteld zijn van de eerste overload begint het volume toch weer net boven dat equilibrium uit te stijgen halverwege 27 mei, wat een stapelende werking heeft op de confirmation time met een top van wel 20 uur (!).
2. De prijs stabiliseert met minder volume tot gevolg, logisch, binnen 2/3e dag wordt de achterstand geheel weg gewerkt en komen de confirmation times weer op normaal uit van ongeveer 30 minuten.

Dan de vragen als bovenstaande klopt:
- Blijkbaar kunnen de miners dat grote volume niet aan, dit omdat er maar 1 miner per keer een block mag toevoegen aan de chain van 1MB waarin de hoeveelheid transacties die er binnen de tijd dat die miner dat block verwerkt (+ miner sync) groter zijn dan wat er in die 1MB past ... betekent dat als de miner "kwaliteit", of misschien beter de miner "rekenkracht" per miner eenheid die de blocks afhandelt gemiddeld hoger zou zijn dat deze tijd omlaag kan? Als ik met een hobby pc mee ga minen ben ik dan een weak link als ik (na zoveel honderden dagen i.v.m. ASIC power) misschien een keer een block moet afhandelen? Of als ik een block vind en wil toevoegen bijvoorbeeld?
- Nu lees ik dat de discussie rondom de BTU dynamische blocksize er toe leidt dat alleen de sterke miners overblijven, wat met dezelfde populariteit juist een meer centraal karakter geeft aan de chain controleurs ... maar hoezo mogen de kleine jongens dan niet meer meedoen? Zegt de Bitcoin Core client dan ... "Ja sorry joh, de nieuwe consensus is een 10MB block en jij hebt maar xCPU/yRAM so you're out"? Hoe lijdt het precies tot centralisatie van de sterke miners/miningpools?

Enfin, na het lezen van de driedelige reeks hier https://bitcoinmagazine.c...n-s-potential-1450553618/ (waar het echt goed wordt uitgelegd, ook al is het eind 2015!) zou ik ook bij BTC Core blijven i.t.t. de BTU bende. Ik heb me sinds het begin niet ingekocht in coins die centralisatie/premined/niet-mineable achtige structuren aanhangen - we gingen toch juist crypto doen om weg te gaan bij zelfverrijkers? Of het nu banken zijn of mensen met coins waarvan ze plots 50% extra uitgeven als cash-out-and-run ... lees; allemaal boeven.
Mr. Noodle schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:35:
Laat tweakers a.u.b. geen trollbox worden en licht het toe ... waarom zie jij in onderstaande grafiek een LTC dump aankomen?

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/download/8dyQbLM

[ Voor 4% gewijzigd door Cassius op 30-05-2017 19:47 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

*knip* dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door Cassius op 30-05-2017 19:47 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Lijkt mij dat de meeste mensen de bied en de laat in de gaten houden voordat je koopt of verkoop toch ?
De laat loopt momenteel vol met vrij grote orders van de zelfde grote, maar worden ook weer weg gehaald zie ik nu en de bied loopt een beetje leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmarvinx
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11-2024
Het is misschien wat offtopic maar had een klein vraagje.
Van bitstamp krijg ik deze melding:

Thank you for submitting your verification request.
The request was unfortunately incomplete.

Please refer to the below message, which states the reasons for resubmitting your request:

Deny reason(s):

*** Obscured information on ID.

Please resubmit images of your identity document (front and back / double page) and make sure that all the information on it is visible.

1. Nu heb ik inderdaad het BSN nummer weggePainted vanwege identiteitsfraude.
2. Ze vragen:
a) Photo ID document:
b) Back side photo ID document:

Nu wil ik dit in een keer goed regelen.
Ik heb een copy van paspoort (photo id is gescand in geheel, dus 2 pagina's op 1 A4)
Wat is dan de back side photo ID ?

BSN nummer moet zeker te zien zijn op paspoort.

Alvast bedankt.

Marvin

[ Voor 0% gewijzigd door xmarvinx op 30-05-2017 19:55 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Cassius schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:42:
[...]

Omdat de cryptomarkt nog in de baby/kinderschoenen staat en de groei van munten gedreven is door brede populariteit in zijn algemeen - ze kunnen zich, heel weinig uitzonderingen daargelaten, nog niet echt op technisch/USP vlak onderscheiden en mensen bij zich houden. Als de markt leegloopt (cap totaal daalt) loopt echt 90%+ evenredig leeg.

Vraagje na wat rondlezen over onderstaande grafiek:
[afbeelding]

Na wat inlezen rondom segwit, blocksize, btc vs. btu ellende etc. begrijp ik bovenstaande afbeelding gedeeltelijk - aangenomen dat de data ruwweg klopt. De tijdsschaal is ongeveer hetzelfde, dan heb ik volgende vraag opgebouwd uit een aantal aannames:

0. Ok dat de wachttijd hier toeneemt kan ik begrijpen, als een bepaald continue volume boven een bepaald equilibrium uitkomt zal bij gelijkblijven van dat volume de confirmation time alleen maar toenomen. Correct?
1. Terwijl de miners nog niet helemaal hersteld zijn van de eerste overload begint het volume toch weer net boven dat equilibrium uit te stijgen halverwege 27 mei, wat een stapelende werking heeft op de confirmation time met een top van wel 20 uur (!).
2. De prijs stabiliseert met minder volume tot gevolg, logisch, binnen 2/3e dag wordt de achterstand geheel weg gewerkt en komen de confirmation times weer op normaal uit van ongeveer 30 minuten.

Dan de vragen als bovenstaande klopt:
- Blijkbaar kunnen de miners dat grote volume niet aan, dit omdat er maar 1 miner per keer een block mag toevoegen aan de chain van 1MB waarin de hoeveelheid transacties die er binnen de tijd dat die miner dat block verwerkt (+ miner sync) groter zijn dan wat er in die 1MB past ... betekent dat als de miner "kwaliteit", of misschien beter de miner "rekenkracht" per miner eenheid die de blocks afhandelt gemiddeld hoger zou zijn dat deze tijd omlaag kan? Als ik met een hobby pc mee ga minen ben ik dan een weak link als ik (na zoveel honderden dagen i.v.m. ASIC power) misschien een keer een block moet afhandelen? Of als ik een block vind en wil toevoegen bijvoorbeeld?
- Nu lees ik dat de discussie rondom de BTU dynamische blocksize er toe leidt dat alleen de sterke miners overblijven, wat met dezelfde populariteit juist een meer centraal karakter geeft aan de chain controleurs ... maar hoezo mogen de kleine jongens dan niet meer meedoen? Zegt de Bitcoin Core client dan ... "Ja sorry joh, de nieuwe consensus is een 10MB block en jij hebt maar xCPU/yRAM so you're out"? Hoe lijdt het precies tot centralisatie van de sterke miners/miningpools?

Enfin, na het lezen van de driedelige reeks hier https://bitcoinmagazine.c...n-s-potential-1450553618/ (waar het echt goed wordt uitgelegd, ook al is het eind 2015!) zou ik ook bij BTC Core blijven i.t.t. de BTU bende. Ik heb me sinds het begin niet ingekocht in coins die centralisatie/premined/niet-mineable achtige structuren aanhangen - we gingen toch juist crypto doen om weg te gaan bij zelfverrijkers? Of het nu banken zijn of mensen met coins waarvan ze plots 50% extra uitgeven als cash-out-and-run ... lees; allemaal boeven.

[...]

Laat tweakers a.u.b. geen trollbox worden en licht het toe ... waarom zie jij in onderstaande grafiek een LTC dump aankomen?

[afbeelding]
Voor argument 0, zie
https://blockchain.info/charts/mempool-count

Ziet er niet slecht uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mr. Noodle schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:51:
[...]

Lijkt mij dat de meeste mensen de bied en de laat in de gaten houden voordat je koopt of verkoop toch ?
De laat loopt momenteel vol met vrij grote orders van de zelfde grote, maar worden ook weer weg gehaald zie ik nu en de bied loopt een beetje leeg
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/download/iR9tA5b

Op Bittrex staat er binnen 25% van de last price-range een groter volume buy orders voor LTC dan sell orders volgens mij ... ik zal niet zeggen dat het niet "kan" instorten, ik zie het alleen niet echt met - toegegeven- een beginnersblik. Dus ben benieuwd wat verdere indicatoren zijn :o ...

[ Voor 17% gewijzigd door Cassius op 30-05-2017 20:00 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:39
Mr. Noodle schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:35:
Kun je dat onderbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt aan mij of ik zie geen van jouw https-images?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

MAX3400 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:58:
[...]

Hmm, de share image link van imgur werkt niet (dan vindt het forum geen image in de img tags en krijg ik een broken link) - dus ik gebruik idd de https download urls van de afbeelding. Ik zie ze wel op het forum en in de tweakers cache (ook inprivate) ... als meer mensen ze niet zien moet ik ze elders/anders plaatsen thnx :X !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
MAX3400 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:58:
[...]

(OT)Ligt hooguit aan je browser , internet instellingen of je antivirus prog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RaptorXS schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:02:
[...]

(OT)Ligt hooguit aan je browser , internet instellingen of je antivirus prog.
Draai nog XP en IE6, dus dat zal het zijn inderdaad ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Cassius schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:56:
[...]

[afbeelding]

Op Bittrex staat er binnen 25% van de last price-range een groter volume buy orders voor LTC dan sell orders volgens mij ... ik zal niet zeggen dat het niet "kan" instorten, ik zie het alleen niet echt met - toegegeven- een beginnersblik. Dus ben benieuwd wat verdere indicatoren zijn :o ...
ik kijk hier
https://trade.kraken.com/kraken/ltceur
Als je de laat even in de gaten houdt zie je orders van +/-2500 en 5000 voorbij komen en weer verdwijnen.
De bied laat niet echt weerstand zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
MAX3400 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:03:
[...]

Draai nog XP en IE6, dus dat zal het zijn inderdaad ;)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Mr. Noodle schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:04:
[...]

ik kijk hier
https://trade.kraken.com/kraken/ltceur
Als je de laat even in de gaten houdt zie je orders van +/-2500 en 5000 voorbij komen en weer verdwijnen.
De bied laat niet echt weerstand zien.
Je ziet ook dat dat "verdwijnen" niet meer is dan de order herplaatsen (w.s. botwerk)? In de order history zijn deze aantallen de laatste 10 minuten niet als deal gesloten. Ook zit er een sell "wall" van 2500 stuks in het boek ongeveer even ver van de last price % af als de buy "wall" (zo gigantisch zijn die bedragen ook niet) van 2000 stuks. Dus nee, ik denk dat er een soort spectaculaire dump shortterm aankomt.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Laatst online: 17-06 13:57
Ik heb het idee dat ik ben opgelicht door coinify maar ik kan het mis hebben. Volgende is gebeurt:

25e om 10:30 voor 300 euro bth gekocht met cc (309 incl fee)
29e om 9:32 voor 279 USD aan bitcoin ontvangen

Nu hanteerd coinify een "guaranteed rate" voor 15 minuten daarna hoort het de exchange rate van het moment te zijn. Dit is bij mij dus niet gebeurt. Is het normaal om 4 dagen na bestelling pas je bitcoin te krijgen voor de exchange rate van het moment van bestellen? Dank alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stitch! schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:16:
Ik heb het idee dat ik ben opgelicht door coinify maar ik kan het mis hebben. Volgende is gebeurt:

25e om 10:30 voor 300 euro bth gekocht met cc (309 incl fee)
29e om 9:32 voor 279 USD aan bitcoin ontvangen

Nu hanteerd coinify een "guaranteed rate" voor 15 minuten daarna hoort het de exchange rate van het moment te zijn. Dit is bij mij dus niet gebeurt. Is het normaal om 4 dagen na bestelling pas je bitcoin te krijgen voor de exchange rate van het moment van bestellen? Dank alvast
Geld overmaken is sowieso een slecht idee bij de aanschaf van coins. In de tijd dat het geld onderweg is kan er enorm veel gebeuren. Daarom is het handig om geld op een exchange te hebben of anders met IDeal te kopen. Wat betreft de rates die je gekregen hebt zou ik ze er even over mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
crazyheinz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:35:
[...]

Hmm vreemd, ik kan op localbitcoins niet geregistreerd geraken: Unfortunately LocalBitcoins is currently not available in your selected region. Please look for other location or come back later.
Da's heel vreemd inderdaad. :?

En deze? http://bitcoinbelgie.be/bitcoins-kopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 16:04
Remco10 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:28:
Stratis echt een heerlijke investering gebleken

500 stuks gekocht voor 1,25 :)

HODLL
Toen Waves en Stratis beiden op $0.30 stonden heb ik 150 Waves ingeruild voor Stratis.... :)
Maar niet te geloven dat dat pas enkele maanden geleden is 8)7
In de crash afgelopen weekend op het dieptepunt nog wat bijgekocht maar aan het einde van de dag met een kleine winst verkocht....en nu weer spijt natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 578046

Today, we are formally launching ETH on the OKCoin exchange.
OKCoin will officially enable Ethereum (ETH) deposit and withdrawal services on 22:00, May 31. ETH trading services will be officially available on 12:00, June 1.
https://www.okcoin.com/t-387.html

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 578046 op 30-05-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Ben altijd een beetje voorzichtig met sites zoals de volgende 2 https://btcprominer.life/ & https://www.startminer.com/
(referrallinks) en nu weg

Zou het waar zijn en zouden ze eventueel toch uitbetalingen doen om mensen te lokken?
Ik zou in ieder geval niemand aanraden om daadwerkelijk het upgradeplan te kopen, maar als we met zen allen testen of enkel joinen zorgt voor een uitbetaling zijn we in ieder geval wel zeker dat het werkt of niet :+

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 31-05-2017 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
Goedenavond,

ook nieuw op dit forum en de cryptocurrency(nee, ik verwacht niet miljonair te worden), na veel gelezen te hebben, ook besloten een te missen geldbedrag te investeren. Wat me wel duidelijk is, dat het verstandig is om te kiezen voor toegevoegde waardes die een bepaalde currency/platform of wat dan ook, heeft. Ben daarom benieuwd wat hier van Factom gevonden wordt. Paar pagina's terug werd het even genoemd, maar verder weinig. Hebben oa een gift gekregen van de Bill Gates Foundation, nou zegt dat niet alles, maar is wel een teken van betrouwbaarheid denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LxgOne schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:48:
Ben altijd een beetje voorzichtig met sites zoals de volgende https://www.startminer.com/ weg

Zou het waar zijn en zouden ze eventueel toch uitbetalingen doen om mensen te lokken?
Ik zou in ieder geval niemand aanraden om daadwerkelijk het upgradeplan te kopen, maar als we met zen allen testen of enkel joinen zorgt voor een uitbetaling zijn we in ieder geval wel zeker dat het werkt of niet :+
Dus je wil dat we jouw referral gebruiken om te zien of jij zal uitbetaald worden? :z

In Februari ben ik naar een soort van Tupperware-demo geweest, behalve dat het dan over Bitcoin zou gaan.
In het begin was het redelijk interessant, tot ze begonnen aan hun sales pitch...
Bleek hierover te gaan: https://www.dragonminingsystems.com/index.php

Mijn zwager was heel geïnteresseerd tot dat bleek dat het eigenlijk de bedoeling was dat je ook andere leden zou aanbrengen. Piramide-scheme dus (of Ponzi scheme eigenlijk). :N

[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 31-05-2017 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Fire69 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:55:
[...]

Dus je wil dat je jouw referral gebruiken om te zien of jij zal uitbetaald worden? :z

In Februari ben ik naar een soort van Tupperware-demo geweest, behalve dat het dan over Bitcoin zou gaan.
In het begin was het redelijk interessant, tot ze begonnen aan hun sales pitch...
Bleek hierover te gaan: https://www.dragonminingsystems.com/index.php

Mijn zwager was heel geïnteresseerd tot dat bleek dat het eigenlijk de bedoeling was dat je ook andere leden zou aanbrengen. Piramide-scheme dus (of Ponzi scheme eigenlijk). :N
dat denk ik ook een beetje over de vorige 2 sites.. maar zolang je er geen btc insteekt ben je nix verloren toch?
waarschijnlijk sla ik mezelf voor het hoofd binnen een week dat het helemaal niets is :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LxgOne schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:59:
[...]

dat denk ik ook een beetje over de vorige 2 sites.. maar zolang je er geen btc insteekt ben je nix verloren toch?
waarschijnlijk sla ik mezelf voor het hoofd binnen een week dat het helemaal niets is :F ;w
Bij die BTCProminer betaal je 1.5BTC en je krijgt 0.5BTC/dag opbrengst?
Geloof je het zelf? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 23:30
LxgOne schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:48:
Ben altijd een beetje voorzichtig met sites zoals de volgende 2 https://btcprominer.life/BLA & https://www.startminer.com/BLA
(referrallinks)

Dit zijn regelrechte ponzi-schemes. Zoals iedere ponzi-scheme betalen ze in het begin netjes uit zoals beloofd, zodat het allemaal prima in orde lijkt. Maar zodra de toestroom van nieuw geld ophoudt, beginnen de betalingsproblemen. Afhankelijk van hoe veel moeite de oplichter wil doen zullen er eerst verhalen komen over hacks of andere redenen voor de problemen. Maar uiteindelijk gaat de site op zwart en zijn velen hun geld kwijt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Excuses voor de herhaling, maar bij een gebrek aan aandacht nog een 2e poging? :)
jimz93 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:11:
Ik heb net de toevoegingen van dit topic van vandaag doorgelezen maar wat me niet helemaal duidelijk is is waarom men verwacht dat ETH zal stijgen?

Is dit puur gebaseerd op het feit dat deze straks verhandelbaar is in china?

Een collega had het er juist weer over dat er een grote ETH dump verwacht werd morgen.
Ik zit zelf nog (steeds) te overwegen om 10ETH aan te schaffen... keuzes keuzes... :)

Iemand die het toe kan/wil lichten? Ik zou zelf eerder denken aan een stijging in waarde dan een daling maar alles kan in de crypto-wereld wat dat betreft... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florholvoet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:07

florholvoet

aka F0x.be

Deze site is ook maar wat relevante content bijeengeschraapt om referral links aan de man te brengen. :|

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

https://www.exodus.io/ Wie gebruikt dit en wat valt er over te zeggen?
Het zou wel handig zijn als alles in 1 app kon en dat je gewoon één .dat file had om te backuppen.

http://support.exodus.io/...-a-paper-wallet-in-exodus
Het programma kan je OK beveiligen alles wordt ook op hun saver bewaard als backup?
Ik stel me dan altijd de vraag. Op zich kennen en weten ze alles om jouw blockchains te stelen?

En ze maken het volledig gratis?
Waar zit het addertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:42
jimz93 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:21:
Excuses voor de herhaling, maar bij een gebrek aan aandacht nog een 2e poging? :)

[...]

Ik zit zelf nog (steeds) te overwegen om 10ETH aan te schaffen... keuzes keuzes... :)

Iemand die het toe kan/wil lichten? Ik zou zelf eerder denken aan een stijging in waarde dan een daling maar alles kan in de crypto-wereld wat dat betreft... :9
Volgens mij verwachten een aantal mensen inderdaad een stijging van ETH ivm de verkoop op een Chinese exchange. Meer vraag dus prijs omhoog. Maar ik ben nog vrij nieuw in Crypto land dus meer kan ik er nog niet over zeggen. Op zich klinkt het logisch dat als de vraag stijgt en het aanbod blijft gelijk dat dan de prijs omhoog zou kunnen gaan. Ik ken ETH echter niet genoeg om dit te bevestigen.

Het blijft mooie materie! En een beetje geluk moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 14:43
jimz93 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:21:

[...]

Kan zijn dat de stijging al in de prijs zit nu en dat de koop van de Chinezen tegen valt. Persoonlijk denk ik van niet, zeker nu net ook OKcoin aangekondigd heeft ETH toe te voegen. Maar zeker weet niemand wat er gaat gebeuren en dus is de beslissing aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
florholvoet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:23:
[...]

Deze site is ook maar wat relevante content bijeengeschraapt om referral links aan de man te brengen. :|
Mja, was ook maar een snelle Google. :P
Deze is de goeie dan? https://btcdirect.eu/nl-be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
KraveN schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:26:
[...]

Volgens mij verwachten een aantal mensen inderdaad een stijging van ETH ivm de verkoop op een Chinese exchange. Meer vraag dus prijs omhoog. Maar ik ben nog vrij nieuw in Crypto land dus meer kan ik er nog niet over zeggen. Op zich klinkt het logisch dat als de vraag stijgt en het aanbod blijft gelijk dat dan de prijs omhoog zou kunnen gaan. Ik ken ETH echter niet genoeg om dit te bevestigen.

Het blijft mooie materie! En een beetje geluk moet je hebben.
Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:26:
[...]

Kan zijn dat de stijging al in de prijs zit nu en dat de koop van de Chinezen tegen valt. Persoonlijk denk ik van niet, zeker nu net ook OKcoin aangekondigd heeft ETH toe te voegen. Maar zeker weet niemand wat er gaat gebeuren en dus is de beslissing aan jezelf.
Oké, dank voor de uitleg beiden! :)
Ik ga de gok wagen en mijn vakantiegeld van digitale valuta naar digitale valuta omzetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 23:01
Ik heb een Poloniex account, maar wil op meer exchanges een account openen: kraken, bittrex en bl3p. Is het verstandiger om voor elke exchangeaccount een apart emailadres te gebruiken t.b.v. veiligheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 22:15

Secsytime

Automagisch

jimz93 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:31:
[...]

[...]

Ik ga de gok wagen en mijn vakantiegeld van digitale valuta naar digitale valuta omzetten :9
Zie topicwarning.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend. & Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

We geven hier geen beleggingsadvies, lees je in en doe wat je gevoel je zegt. Ik adviseer wel altijd om alleen geld te investeren wat je ook kwijt kunt (en wilt) raken, het is namelijk nooit zonder risico.

Na de paniek van het weekend is de koers van ETH alweer flink gestegen, dit kan door het nieuws van China komen, hierdoor is het mogelijk dat de verwachte stijging straks tegen valt (maar dat kan ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
jimz93 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:31:
[...]

[...]

Kennis van mij uit China handelt er al in via andere exchanges, denk dat het weinig uit zal maken, meeste weten de weg wel te vinden naar de coins daar lijkt mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 23:30
GrazendeKoe schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:37:
Ik heb een Poloniex account, maar wil op meer exchanges een account openen: kraken, bittrex en bl3p. Is het verstandiger om voor elke exchangeaccount een apart emailadres te gebruiken t.b.v. veiligheid?
Kan, maar het email adres hoort niet hetgeen te zijn waar je veiligheid uit haalt. Daarvoor is het password (sterk, verschillend voor iedere exchange) en, nog belangrijker, de 2-factor-authentication.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 21:22

loewie1984

music addict! pizza monster!!

multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:24:
https://www.exodus.io/ Wie gebruikt dit en wat valt er over te zeggen?
Het zou wel handig zijn als alles in 1 app kon en dat je gewoon één .dat file had om te backuppen.

http://support.exodus.io/...-a-paper-wallet-in-exodus
Het programma kan je OK beveiligen alles wordt ook op hun saver bewaard als backup?
Ik stel me dan altijd de vraag. Op zich kennen en weten ze alles om jouw blockchains te stelen?

En ze maken het volledig gratis?
Waar zit het addertje?
Heb er pas 7 keer over bericht in dit topic dat het ik het gebruik. Als je goed zoekt vind je ook nog mijn ervaringen.
GrazendeKoe schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:37:
Ik zou sowieso een ander wachtwoord nemen t.o.v. andere exchanges en natuurlijk je email wachtwoord. Ik heb zelf ook zitten nadenken of het niet handiger was me te registreren bij dit soort exchanges met een niet voor de handliggend e-mail adres. Nu gebruik ik standaard overal voornaam.achternaam@gmail.com terwijl ik eigenlijk liever a21382638@gmail.com ofzo ervoor zou willen gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door loewie1984 op 30-05-2017 21:46 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 23:01
Rannasha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:42:
[...]

Kan, maar het email adres hoort niet hetgeen te zijn waar je veiligheid uit haalt. Daarvoor is het password (sterk, verschillend voor iedere exchange) en, nog belangrijker, de 2-factor-authentication.
2fa is voor mij vanzelfspreken! Net als transacties confirmen via email.

Aangezien elke exchange toch een ander wachtwoord krijgt ga ik er maar vanuit dat 1 emailadres voldoende moet zijn voor alle registraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Secsytime schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:37:
[...]

Zie topicwarning.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend. & Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

We geven hier geen beleggingsadvies, lees je in en doe wat je gevoel je zegt. Ik adviseer wel altijd om alleen geld te investeren wat je ook kwijt kunt (en wilt) raken, het is namelijk nooit zonder risico.

Na de paniek van het weekend is de koers van ETH alweer flink gestegen, dit kan door het nieuws van China komen, hierdoor is het mogelijk dat de verwachte stijging straks tegen valt (maar dat kan ook niet).
Ik denk dat je mijn vraag verkeerd begrijpt.

Afgelopen dagen heb ik al vaker dergelijke vragen voorbij zien komen als; waar moet ik in investeren etc.

Mijn vraagstelling is echter: waarom denken jullie dat ETH in waarde zal stijgen waarbij ik een specifiek argument noem als mogelijke reden (openstellen van ETH exchange in china morgen).

Volgens mij valt dat gewoon onder het laatste stukje van de Topic Warning (namelijk een uitleg van een eerder gegeven prognose);

"Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :). "

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 22:15

Secsytime

Automagisch

jimz93 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:49:
[...]

Ik denk dat je mijn vraag verkeerd begrijpt.

Afgelopen dagen heb ik al vaker dergelijke vragen voorbij zien komen als; waar moet ik in investeren etc.

Mijn vraagstelling is echter: waarom denken jullie dat ETH in waarde zal stijgen waarbij ik een specifiek argument noem als mogelijke reden (openstellen van ETH exchange in china morgen).

Volgens mij valt dat gewoon onder het laatste stukje van de Topic Warning (namelijk een uitleg van een eerder gegeven prognose);

"Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :). "

O+
Je vraagt toch om een prognose?

Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Iemand die de forse daling van XEM kan verklaren?

Ik twijfel om uit te stappen bij deze alt.coin..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Remco10 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:21:
Iemand die de forse daling van XEM kan verklaren?

Ik twijfel om uit te stappen bij deze alt.coin..
70% stijging in 2 weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:19

oer

Given this opportunity, we implore BTC Core developers and relevant Miners to work together and resolve any outstanding technical issues, activate Segwit, and solve BTC’s scaling issues. Our industry and the history of technology offers us many warnings, whether it’s the IE browser or the Nokia mobile phone. No matter how dominant, how much market share you have, if you do not adopt the latest technology and fail to constantly improve on the core user value proposition, time will pass you by. Ultimately, digital asset exchanges around the world can only advocate for the best technology and aim to provide the best trading experience for our clients.
Wel een interessante statement uit die OKCoin announcement :) Ben er benieuwd naar de ETH prijs de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 14:57
Stratis gaat heerlijk de laatste 2 dagen (heb er 0 helaas). Ik kan echter niet echt verklaren waarom het zo lekker gaat. Geen bijzondere nieuwsfeiten oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:43
Jasper schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:39:
Stratis gaat heerlijk de laatste 2 dagen (heb er 0 helaas). Ik kan echter niet echt verklaren waarom het zo lekker gaat. Geen bijzondere nieuwsfeiten oid :?
Meen iets gelezen te hebben erover in dit topic. Moet je ff searchen, is al een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Anders koop er een paar? Kosten zga niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 14:57
LopendeVogel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:46:
[...]

Anders koop er een paar? Kosten zga niks :P
Hij stond toevallig al op mijn shortlist om eens in te duiken #fomo ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 663003

Simpelweg omdat Stratis een solide project is wat al sinds de ico onder de radar vliegt. Het is een team met weinig grootspraak en veel daden (in tegenstelling tot veel andere coins die allemaal fancy sites hebben en bigger, better, faster beweren te zijn.)

Ik heb al een paar keer eerder gepost dat als je op zoek bent naar een goede investering voor de lange termijn, je bij Stratis naar mijn mening goed zit. Ik geef geen enkele garantie maar ik heb er een goed gevoel over. Ik zou er in ieder geval niet van opkijken als Stratis over een jaar in de top 4 qua marketcap staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06 14:14
Dju, Wil eigenlijk nog van alles kopen. Heb 50 Ethereum staan op Kraken + 5000 Ripple.

Nu wil ik Bat morgen gerust aanschaffen, alleen nu lees ik in hun eigen mail de manier om aan BAT te komen morgen. Ben echt niet voldoende onderlegd op dit gebied om dat voor elkaar te krijgen.

Ook Stratis, Heb nu net zelf een nieuwe wallet geïnstalleerd op computer en aangekocht via Litebit.

Wil alleen voorkomen dat ik dalijk door de bomen het bos niet meer zie. Tot nu toe staat alles op Kraken, wel fijn als ik snel even wil handelen want dat gaat niet als ze op een aparte wallet staan he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
bedankt allemaal voor de vele tips! lees dagelijks in dit forum en heb al veel geleerd.
ik heb mijn coins (XRP) op bitstamp staan, gekocht toen ze tussen 3 en 4 cent hingen, en wacht totdat ze hun eerdere cap weer bereiken (ik heb ondanks de vele scepsis goede hoop).
ik heb inmiddels Leonardo en ga het komende dagen configureren op Bitstamp / XRP en mijn eerste trades uitproberen. mijn ervaringen zal ik hier delen :-P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 16:40

Malarky

Wils voor wat ieder

Vanmorgen maar ETH gekocht naar aanleiding van alle Chinese hype berichten. Nu al 15% in de + maar toch maar verkocht, uiteindelijk veel te klein ingekocht, niet de moeite om de wekker te zetten.

06:00 onze tijd gaat de munt van start in China. Als je een safe high sell wil, zet je je wekker en verkoop je hem om 05:59. Als de Chinezen dan toch niet naar de munt omkijken, heb je hem toch op het toppunt van de hype verkocht.

Ook al weten veel traders dat het om een hype gaat doen ze mee, want anderen doen mee, en zo stapt half bitcoin landschap in.

Nu al benieuwd hoeveel minuten na 6 uur de ETH weer klapt. Of zou het nog een uur duren. Gezien alle instappers die puur instappen vanwege dat anderen denken dat het wat wordt, kan die zijn koers van 06:00 toch nooit vast houden. Ik voorspel daarom dat het eerste dipje morgenochtend tot massale sell-out leidt.

[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 30-05-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-06 11:09
Malarky schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:46:
Vanmorgen maar ETH gekocht naar aanleiding van alle Chinese hype berichten. Nu al 15% in de + maar toch maar verkocht, uiteindelijk veel te klein ingekocht, niet de moeite om de wekker te zetten.

06:00 onze tijd gaat de munt van start in China. Als je een safe high sell wil, zet je je wekker en verkoop je hem om 05:59. Als de Chinezen dan toch niet naar de munt omkijken, heb je hem toch op het toppunt van de hype verkocht.

Ook al weten veel traders dat het om een hype gaat doen ze mee, want anderen doen mee, en zo stapt half bitcoin landschap in.

Nu al benieuwd hoeveel minuten na 6 uur de ETH weer klapt. Of zou het nog een uur duren.
Ik kan mij herinneren dat met de Segwit activatie "sell the nieuws" begon toen de timer nog een paar uur te gaan had.. Vervolgens allerlei verbaasde berichten op fora waarom LTC niet moon ging. :D :D :D
Een mogelijk scenario is dat ETH nog even high blijft, doordat OkCoin hem gaat toevoegen en ook omdat mensen aan BAT ICO mee willen doen. Voor mij iets te spannend. :P

[ Voor 3% gewijzigd door exelletor op 30-05-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:12

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hier verder: Cryptocurrencies - handel & koers #3 :)

[ Voor 134% gewijzigd door .oisyn op 31-05-2017 11:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 103 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).