Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.824 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ge-wel-dig, vanmiddag dus nog even 0.01BTC in MobileGo gestopt, maar na 6 confirms (inmiddels over de 20) nog steeds geen transactie zichtbaar...Inmiddels is de investeer-knop weg als het 'goed' is, een half uur geleden maar een ticket ingediend, ze zorgen maar dat het goed komt.

edit: "Investments can take up to 24 hours to appear in your account. Please be patient! Your investment is recorded based on blockchain timestamp so it doesn't matter if it shows up on the dashboard after the crowdsale ends."

Ook handig dat je dit op de investment-pagina zelf zet ipv ergens in een Bitcointalk draadje.

[ Voor 36% gewijzigd door Kuusj op 24-05-2017 17:00 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:36
Hier stond onzin over een pump..

[ Voor 77% gewijzigd door stfn345 op 24-05-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
rr7r schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Vertrouwen is toch eerder een randvoorwaarde? Een tweede randvoorwaarde is acceptatie. Als de producerende partijen (bedrijven) er simpelweg voor kiezen om een eigen cryptomunt in de markt te plaatsen, die te faciliteren, daar salarissen mee te betalen, en de Bitcoin te boycotten, is de Bitcoin dan (ook) duurzaam?
Vertrouwen is naar mijn idee een gevolg van acceptatie. Als veel mensen een valuta accepteren, dan levert dat vertrouwen op in de waarde van de valuta.

Maar acceptatie is niet noodzakelijk voor vertrouwen. Zie ook de vele altcoins, velen vertrouwen dat deze (in ieder geval op korte termijn) hun waarde blijven behouden (of in waarde toenemen), ondanks dat veel altcoins nergens geaccepteerd worden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
razorhead schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:00:
Hm... incoming pump @ NEOS @ polo
Hou die onzin lekker op telgram beetje jammer om ook hier mensen erin te laten trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
Mr. Noodle schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:02:
[...]

Hou die onzin lekker op telgram beetje jammer om ook hier mensen erin te laten trappen.
Ik doe er niet aan mee.. maar wilde het effect weleens zien :)
Zal het lekker op telegram houden idd :)

Die telegram group lijkt overigens redelijk kansloos :P

[ Voor 8% gewijzigd door stfn345 op 24-05-2017 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
sNielz123 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:53:
Ik zie op Kraken dat ETH de 389 euro heeft aangertikt?? klopt dat?
ETH heeft een piek bereikt kort na de middag tot 200 dollar, dan gezakt naar 180 en nu weer lichtjes aan het stijgen. 186 $ op moment van schrijven.

Als je de grafiek van ETH en ETC naast elkaar legt zie je dat ETC de ETH koers wel kort volgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

razorhead schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:03:
[...]

Ik doe er niet aan mee.. maar wilde het effect weleens zien :)
Zal het lekker op telegram houden idd :)

Die telegram group lijkt overigens redelijk kansloos :P
Origineel zeg je BTM, en na een ninja-edit is het opeens NEOS. Care to explain of ben je mensen opzettelijk op het verkeerde been aan het zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
kuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:05:
[...]

Origineel zeg je BTM, en na een ninja-edit is het opeens NEOS. Care to explain of ben je mensen opzettelijk op het verkeerde been aan het zetten?
Ik keek verkeerd :) Op die telegram P&D group kijken ze naar de laatst geminede Dogecoin block na 15:00 GMT. Het laatste getal van de hash kiest de coin uit. Ik keek verkeerd en dacht dat er een 3 ipv een 4 stond :).
Ignore what i said :)

Edit @BLACKfm Ik hoop voor je dat die 40k er nog in zit! *score!*

[ Voor 6% gewijzigd door stfn345 op 24-05-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Wie zit er into Gulden? Ik heb de app bekeken en die is wel nice. Ook fijn dat je in de app direct guldens kan kopen en ze ook terugstorten naar een IBAN! Leuk systeem; Dat kan wel wat worden in de Benelux?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
multipasser schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:14:
Wie zit er into Gulden? Ik heb de app bekeken en die is wel nice. Ook fijn dat je in de app direct guldens kan kopen en ze ook terugstorten naar een IBAN! Leuk systeem; Dat kan wel wat worden in de Benelux?
De meeste mensen zijn het er wel over eens dat het iets is wat niets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
multipasser schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:14:
Haha, nee :+
De conclusie is hier al een aantal keer getrokken dat de gulden niks toevoegt.

[ Voor 11% gewijzigd door Luuk op 24-05-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12-12-2023
DrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:43:
[...]

Als je een waardig alternatief hebt, laat gerust weten :)
Coinbase in elk geval niet. Site is nu down en wacht al 2 weken op het verificatie proces. Support ook onbereikbaar.

Bittrex mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 19:54
km2017 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:27:
[...]

Coinbase in elk geval niet. Site is nu down en wacht al 2 weken op het verificatie proces. Support ook onbereikbaar.

Bittrex mss?
Ik heb toevallig vandaag nog support van Bittrex nodig gehad. Ik kreg zowat binnen een uur een reactie terug. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Ethereum klapt in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Je loopt hopeloos achter :P

Mijn ETC stop loss is getriggered op $14.8 :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik ga die gulden wallet discussie even naar het bitcoin topic verplaatsen.
.edit: en done :)

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 24-05-2017 17:51 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkinnyD
  • Laatst online: 20-06-2017
Zijn er plekken waar je snel, zonder verificatie (dit duurt bij alle exchanges op dit moment te lang) BTC voor ETH kan traden? Ik ben wel in bezit van BTC maar wil hier graag een deel van omzetten naar ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:31

RvV

Misschien via Bitonic verkopen en terug kopen op LiteBit.eu?
-op litebit is de verkoop koers voor btc zelfs nog iets beter.

[ Voor 34% gewijzigd door RvV op 24-05-2017 17:52 ]

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkinnyD
  • Laatst online: 20-06-2017
RvV schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:51:
Misschien via Bitonic verkopen en terug kopen op LiteBit.eu?
Bitonic werkt voor zover ik weet ook met verificatie voordat je kan kopen/verkopen.

Inderdaad, is een optie. Betaal ik wel hoge fees. Was benieuwd of er nog andere opties bestonden

[ Voor 17% gewijzigd door SkinnyD op 24-05-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
SkinnyD schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:52:
[...]

Bitonic werkt voor zover ik weet ook met verificatie voordat je kan kopen/verkopen.

Inderdaad, is een optie. Betaal ik wel hoge fees. Was benieuwd of er nog andere opties bestonden
Verificatie is zo goed als realtime, omdat ze bij verschillende banken rekeningen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 10:01
Volgens mij is de Koreaanse markt nu weggehaald hier, of niet?
https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/#markets

Dat maakt de prijzen weer realistischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 15:27
Volgensmij ook ja, ik switchte al naar een ander overzicht door die vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Ik zie het al de ETH staat absurd hoog op coinone
https://coinmarketcap.com/exchanges/coinone/

270$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Sorry maar dat snap ik nog steeds niet waarom Koreanen of Japanners meer betalen voor ETH/BT? Ze kunnen toch ook gewoon overal online aan de normale prijzen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:57
Het lijkt me dat een dergelijk verschil tussen verschillende beurzen alleen mogelijk is wanneer de arbitragehandel om één of andere reden is vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Raar, ik wil mijn Litecoins van Bitpanda naar mijn Jaxx wallet over zetten maar krijg melding
"Your wallet balance is too low for this transaction!"

Available balance: 1.83547308 LTC
Transaction fee: 0 LTC
Minimum withdrawal: 0.05 LTC
Minimum withdrawal is 0.001 BTC.

Mis ik iets of zou ik even contact opnemen met customer service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rakward schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:32:
Raar, ik wil mijn Litecoins van Bitpanda naar mijn Jaxx wallet over zetten maar krijg melding
"Your wallet balance is too low for this transaction!"

Available balance: 1.83547308 LTC
Transaction fee: 0 LTC
Minimum withdrawal: 0.05 LTC
Minimum withdrawal is 0.001 BTC.

Mis ik iets of zou ik even contact opnemen met customer service?
En als je ietsjes minder overmaakt zodat er wat ruimte is voor de netwerkfee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online
multipasser schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:25:
Sorry maar dat snap ik nog steeds niet waarom Koreanen of Japanners meer betalen voor ETH/BT? Ze kunnen toch ook gewoon overal online aan de normale prijzen kopen?
Het kost tijd om geld op een USD/EUR exchange te krijgen vanuit een land waarin die valuta geen gemeengoed zijn. Tijdens normale tijden is dit niet zo'n probleem, maar met het tempo waarin de stijging nu plaatsvindt, komt het vaak voor dat een land waar bovengemiddeld veel kopers zitten een hogere koers heeft.

Zodra de koopdruk vanuit dat land normaliseert, zullen de arbitrage-handelaren de boel wel weer gelijktrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
PilatuS schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:34:
[...]

En als je ietsjes minder overmaakt zodat er wat ruimte is voor de netwerkfee ?
Heb geprobeerd met 1,8 en leek het werken, enkel nog een mailbevestiging doen.

Raar aangezien de fee 0 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rakward schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:38:
[...]

Heb geprobeerd met 1,8 en leek het werken, enkel nog een mailbevestiging doen.

Raar aangezien de fee 0 is...
Transactie fee is iets anders dan netwerk fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
PilatuS schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:38:
[...]

Transactie fee is iets anders dan netwerk fee.
Transactie fee is van Bitpanda zelf dan en Netwerkfee is voor de miner?
Want dan zou ik toch het volledige bedrag moeten kunnen storten, minder haalt deze er gewoon af?

Heb nochthans de volledige 1,8 aangekregen zie ik. Of hoe is de miner nu betaald dan?

[ Voor 14% gewijzigd door Rakward op 24-05-2017 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rannasha schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:35:
[...]

Het kost tijd om geld op een USD/EUR exchange te krijgen vanuit een land waarin die valuta geen gemeengoed zijn. Tijdens normale tijden is dit niet zo'n probleem, maar met het tempo waarin de stijging nu plaatsvindt, komt het vaak voor dat een land waar bovengemiddeld veel kopers zitten een hogere koers heeft.

Zodra de koopdruk vanuit dat land normaliseert, zullen de arbitrage-handelaren de boel wel weer gelijktrekken.
Daarnaast moet het ook maar net mogelijk zijn. Voor veel mensen liggen internationale bank wires niet binnen de mogelijkheden van hun bank of account. :)

(Toen ik een paar jaar terug veel zaken deed met een Engelsman en we het gedoel met Paypal en Skrill een beetje zat waren, moest hij een nieuwe bankrekening openen bij een andere bank om geld direct naar ons over te kunnen maken, want dat kon niet bij de bank waar hij zijn rekening had... en dan hebben we het over een EU-land |:()

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 24-05-2017 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rakward schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:41:
[...]

Transactie fee is van Bitpanda zelf dan en Netwerkfee is voor de miner?
Want dan zou ik toch het volledige bedrag moeten kunnen storten, minder haalt deze er gewoon af?

Heb nochthans de volledige 1,8 aangekregen zie ik. Of hoe is de miner nu betaald dan?
Transactie fee is voor de exchange en netwerk fee is inderdaad voor de miners. Als je de volledige balans wil overmaken is er geen netwerk fee meer mogelijk.

Stel ik wil 1 BTC overmaken met een balans van 1 BTC is er geen ruimte voor de netwerkfee van zeg 0.002 BTC. Dan moet je dus net iets minder overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
PilatuS schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:44:
[...]

Transactie fee is voor de exchange en netwerk fee is inderdaad voor de miners. Als je de volledige balans wil overmaken is er geen netwerk fee meer mogelijk.

Stel ik wil 1BTC overmaken met een balans van 1BTC is er geen ruimte voor de netwerkfee van zeg 0.002 BTC. Dan moet je dus net iets minder overmaken.
Dit snap ik maar na mijn transactie is de 1,83547308 gewoon opgesplits in 1,8 en 0,03547308 (in Jaxx en Bitpanda resp) dus er is nergens een fee betaald. Dus waarom kon ik dan niet alles versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
multipasser schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:25:
Ik denk dat wisselkoers KRW/USD niet klopt op coinmarketcap.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Algemene vraag betreft forum:

Is er geen mogelijkheid om een subfora toe te voegen genaamd Cryptocurrency gezien de ontwikkelingen de laatste tijd? Ik vind het op dit moment erg onhandig om een topic door te lezen aangezien het veelal om informatie gaat die me niet interesseert. Het topic gaat op dit moment te snel om bij te houden en het wordt met de dag erger. Met topics in dit subfora kan er dan beter ingegaan worden op bepaalde onderwerpen zoals wallet software, blockchain en de diverse munten.

Zeker ook een kans voor Tweakers aangezien zoiets nog niet bestaat voor Nederlanders..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Remco10 Hallo, welkom in 2014 :P. We hadden daar dus ooit een themaforum voor, die heeft ongeveer een jaar bestaan, maar na een paar maanden waren er nog maar weinig posts. En dat is ook een beetje het probleem, die hypes zijn zeer tijdelijk, en daarna heeft een apart forum geen draagvlak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rakward schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Dit snap ik maar na mijn transactie is de 1,83547308 gewoon opgesplits in 1,8 en 0,03547308 (in Jaxx en Bitpanda resp) dus er is nergens een fee betaald. Dus waarom kon ik dan niet alles versturen?
Er moet ergens een fee betaald worden. Je kan geen coins over de blockchain versturen zonder fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
PilatuS schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:57:
[...]

Er moet ergens een fee betaald worden. Je kan geen coins over de blockchain versturen zonder fee.
Ja dat dacht daarom ben ik een beetje in de war .... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Giftcard schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 06:58:
[...]

Ik kwam toen eigenlijk net kijken..
Wat ik me nog herinner is dat de volumes niet heel hoog waren, maar dat mensen alleen maar naar de prijs van de munt keken.

Bitcoin werd toen erg gehyped in de media, waardoor iedereen erin wilde..
De toenmalige whales zijn er op 1000USD ong uitgesprongen en door dat de volumes laag waren, kon de markt de klap niet opvangen en donderstraalde in elkaar.

Wijze les, de we nu allemaal al weten; let op de volumes. Die zijn net zo belangrijk (of zelfs belangrijker) dan de prijs.
Over welke volumes heb je het dan? De market cap?

Wat ik me tevens afvraag: Ik zie vaak mensen het hebben over buy- en sellwalls. Ik weet wat dit zijn, maar waar kan ik deze raadplegen?

Ik zit zelf op Poloniex. Is het gewoon zichtbaar hoe het orderboek er uit ziet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:21
GrazendeKoe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:15:
[...]

Wat ik me tevens afvraag: Ik zie vaak mensen het hebben over buy- en sellwalls. Ik weet wat dit zijn, maar waar kan ik deze raadplegen?

https://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR
Als voorbeeld. Daar zie je het horizontaal onderin, naar mijn mening de beste weergave voor een orderbook.
Anderen doen dit soms heel klein rechts naast de koers-grafiek en dan verticaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:55

DirtyBird

Praktiserend denker

GrazendeKoe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:15:
[...]

De market depth grafiek laat ze zien als verticale lijnen. Onder andere kraken laat market depth zien bij de charts.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
MartijnRGS schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:57:
[...]

Elke keer wanneer er bij Jaxx een transactie binnen komt of uit gaat, veranderd je receive adres automatisch!
Wat is de reden dat na elke transactie je receive adress/public key wordt gewijzigd? Levert toch alleen maar fouten op als iemand denkt: "Piet heeft nog de zelfde public key om op te ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:30:
[...]

Wat is de reden dat na elke transactie je receive adress/public key wordt gewijzigd? Levert toch alleen maar fouten op als iemand denkt: "Piet heeft nog de zelfde public key om op te ontvangen".
Anonimiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
GrazendeKoe schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:30:
[...]

Dat oude adres is nog steeds bruikbaar hoor. Zoals hierboven wordt gezegd is het inderdaad voor anonimiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Vraagje, aangezien de dollar nogal wat gekelderd is de laatste tijd en de koers nu

1 euro = 1,12 dollar

is, iemand enig idee hoe ik hier als crypto belegger meer voordeel uit kan gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online
Remco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:58:
Vraagje, aangezien de dollar nogal wat gekelderd is de laatste tijd en de koers nu

1 euro = 1,12 dollar

is, iemand enig idee hoe ik hier als crypto belegger meer voordeel uit kan gaan halen?
Daar valt niet zoveel mee te doen, verschuivingen in de EUR/USD koers zullen vrij snel vertaald worden in de koers van de diverse cryptocurrencies in EUR en USD.

En sinds de recente piek van de Dollar is deze slechts 8% gestegen. En dat is over een paar maanden. Bij de gemiddelde altcoin heb je schommelingen van die omvang binnen een uur. Die kleine fluctuaties in de EUR/USD koers zijn verwaarloosbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

.oisyn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:43:
[...]

(Toen ik een paar jaar terug veel zaken deed met een Engelsman en we het gedoel met Paypal en Skrill een beetje zat waren, moest hij een nieuwe bankrekening openen bij een andere bank om geld direct naar ons over te kunnen maken, want dat kon niet bij de bank waar hij zijn rekening had... en dan hebben we het over een EU-land |:()
offtopic:
Ik wacht nu al 4 maanden op USD 191,50 die ik terug moet krijgen van een hotel in Amerika vanwege een geannuleerde boeking. Op een of andere manier kunnen ze het niet op mijn creditcard (waarmee ik heb betaald) terugstorten. 8)7

Hun oplossing was: geen probleem, we sturen je wel een cheque, wat is je postadres? 8)7

Ik heb toen even gezocht maar het kost mij waarschijnlijk meer geld om een Amerikaanse bankcheque hier te verzilveren dan het bedrag waar het over gaat. Cheques zijn bij ons ergens halverwege de jaren '90 uitgestorven maar in Amerika nog heel normaal.

Ik heb nu voorgesteld hun een betaalverzoek via Paypal te sturen en ze zijn nu aan het uitzoeken of dat mogelijk is. Als dat ook niet kan zal ik eens Bitcoin voorstellen. :+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Remco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:58:

1 euro = 1,12 dollar

Lekker gaan handelen in valuta.
https://btc-e.com/exchange/eur_usd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ripple gaat weer hard naar beneden.
Ik wou wat counterpart's kopen en ze stonden 13,7$ voor het eten, na het eten al 14,6$.
Pff Wat gaat het snel tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mr Ronman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 18:52:
[...]

Ik denk dat wisselkoers KRW/USD niet klopt op coinmarketcap.com
Jawel hoor, 1 BTC is op dit moment op https://coinone.co.kr/exchange/trade/btc/ 3.724.500 Won. Dat is omgerekend $3322 volgens xe.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:41
Eindelijk heb ik ook een Ethereum Wallet.
Gelijk maar 0,55 Ether laten storten.
Laten we hopen dat de koers hiervan maar flink gaat stijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 06:32

Ryan1981

Je ne sais pas

Huh volgens mij had ik een reactie getypt maar ik zie hem niet terug.

Misschien vergeten op enter te drukken :P

Iig ik zei, ik heb mijn ripple omgezet in ARK omdat via bittrex. Ik vond de ARK toch iets interessanter dan ripple. Was wel weer een gedoe hoor. Bittrex account aanmaken en veriefieren, daarna op kraken witdrawel naar bittrex ripple wallet, dan van ripple wallet naar btc wallet, en van btc naar ark :O.

Om het maar simpel te houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:58:
Huh volgens mij had ik een reactie getypt maar ik zie hem niet terug.

Misschien vergeten op enter te drukken :P

Iig ik zei, ik heb mijn ripple omgezet in ARK omdat via bittrex. Ik vond de ARK toch iets interessanter dan ripple. Was wel weer een gedoe hoor. Bittrex account aanmaken en veriefieren, daarna op kraken witdrawel naar bittrex ripple wallet, dan van ripple wallet naar btc wallet, en van btc naar ark :O.

Om het maar simpel te houden :P
Daarom heb ik gelijk maar een kraken en polo account aangemaakt voordat ik losging, incl. verificatie op tier 2. Ik gebruik tot nu toe alleen Bittrex maar misschien binnenkort eens starten met margin trading. Dan kan ik in ieder geval wat sneller handelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monero is aardig aan het pumpen, over 3 uur gaat Fluffypony een grote announcement geeft hij aan:

https://twitter.com/fluffyponyza/status/867362460797480961

Buy the rumour, sell the news? Dat sellen leek zonet al even in gang te zijn gezet, maar de pump lijkt hersteld te zijn.

--update: de prijs slingert aardig op en neer, what else is new in cryptoland ..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Coinbase is ook betrouwbaar vandaag. 3de keer offline :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
Tourniquet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:21:
[...]

Jawel hoor, 1 BTC is op dit moment op https://coinone.co.kr/exchange/trade/btc/ 3.724.500 Won. Dat is omgerekend $3322 volgens xe.com.
Ik gok dat je dat prijsverschil niet zomaar kunt wegarbitreren, dus de KRW heeft een premium op de dollar, of anders gezegd, de KRW is minder waard dan de 'officiele' koers. Zie ook YouTube: Bitcoin Q&A: Price premiums and arbitrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Iemand die de stijging van Artbyte momenteel kan verklaren? Heb ze 2 dagen geleden gekocht en inmiddels meer dan verdubbeld in prijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:04
Shit mijn deposit staat on hold bij kraken. Net nu een paar coins die ik wilde een dipje hebben :(

*tip niet te snel identieke bedragen overmaken naar kraken, staat trouwens ook in de FAQ zie ik net 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

P.C.Simonis schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:44:
Iemand die de stijging van Artbyte momenteel kan verklaren? Heb ze 2 dagen geleden gekocht en inmiddels meer dan verdubbeld in prijs :?
Om ik wou ze net kopen :) die lijn gaat recht omhoog! pump/dump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
multipasser schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:03:
[...]

Om ik wou ze net kopen :) die lijn gaat recht omhoog! pump/dump?
Moet haast wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lang geleden dat China het voortouw nam, OKCoin nu omgerekend al dik boven de $2500:

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/2g3x3R2j3y0o/Screen%20Shot%202017-05-24%20at%2022.08.15.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of lijkt de gekte die nergens op leek te slaan bij de altcoins (grotendeels) voorbij te zijn? Coins die al tijden gepumpt werden zonder aanwijsbare reden (Sia, DOGE, BCN) lijken langzaam weer gedowntrade te worden. Zag net zelfs iets wat op een ouderwetse P&D op Polo leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 08:48
Is er nieuws over Bitcoin wat ik gemist heb. Mijn god he, die blijft maar stijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:25:
Ligt het aan mij of lijkt de gekte die nergens op leek te slaan bij de altcoins (grotendeels) voorbij te zijn? Coins die al tijden gepumpt werden zonder aanwijsbare reden (Sia, DOGE, BCN) lijken langzaam weer gedowntrade te worden. Zag net zelfs iets wat op een ouderwetse P&D op Polo leek.
Pump en dumps zijn aan de orde van de dag, vooral bij de coins die je opnoemt. En volgens mij is de daling van de altcoins rechtstreeks gekoppeld aan de BTC koers. (Als in: BTC omhoog --> altcoins omlaag en vice versa).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

De oudgedienden in dit topic herinneren zich misschien de "BearWhale" nog? Die zette in oktober 2014 even een sellwall van 30.000 BTC op Bitstamp op $300 welke toen in een avondje werd "opgegeten".

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jjg8WQB.jpg

Filmpje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-uX_bB_4VJk]

Achtergrondverhaal:
http://www.cnbc.com/2014/...-of-a-cryptocurrency.html

Vandaag doet hij z'n verhaal op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...rwhale_uasf_now/?sort=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC en XRP vergeleken:

--edit: Ik had natuurlijk XRPEUR moeten gebruiken voor de tweede grafiek, anyway het punt blijft overeind.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/f09ruw.png

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

https://www.coingecko.com/en/price_charts/reddcoin/usd Dit is 30x gestegen op paar dagen tijd. En de trend gaat zich nog doorzetten. Zware reddit backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Aparte correlatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
P.C.Simonis schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:44:
Heel simpel. Artbyte is cryptocurrency. Alles wat je koopt, dat iets met cryptocurrency te maken heeft, gaat omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch bijzonder hoe het merendeel van de alts op Polo net bijna precies tegelijk even dipten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nog heel even, en ik krijg voor het eerst 1000 euro in m'n wallet te zien :+ Dure S7 Edge als die kwijtraakt :+
* Kuusj heeft backup, don't worry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Hatsieflatsie schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:51:
[...]
Heel simpel. Artbyte is cryptocurrency. Alles wat je koopt, dat iets met cryptocurrency te maken heeft, gaat omhoog.
Ja dat snap ik .. En omlaag :D

Naja heb het meer gekocht omdat ik het idee achter de Artbyte wel waardeer en ondersteun (Creatieve mensen zoals kunstenaars en musici, etc, een tip of betaling kunnen geven via een eigen digitale munt). Er is zelfs al een store; http://music.artbyte.me/album-style1/

Zou natuurlijk vet zijn als bekende artiesten dit op een bepaald moment ook gaan ondersteunen.
Eens zien wat de toekomst dan doet financieel gezien..

[ Voor 23% gewijzigd door Rammstein op 25-05-2017 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:49:
Nog heel even, en ik krijg voor het eerst 1000 euro in m'n wallet te zien :+ Dure S7 Edge als die kwijtraakt :+
* Kuusj heeft backup, don't worry
Net zo'n soort iets hier. Had 0.121538 BTC op mijn telefoon gezet om wat betalingen mee te gaan doen. Tot nu toe alleen nog niet gebruikt en dat ga ik ook niet meer doen, laat het lekker staan. Was 147 dollar toen ik het er op had gezet, is nu 300 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Mijn exchange genereert telkens een nieuw pseudoniem bitcoin adress als ik iets wil depositen.

Als ik er ééntje gewoon save kan ik dan altijd het 'oude' gebruiken en niet het nieuwe gegenereerde?

Zit er een soort vervaldatum op?

Ik ben er vrij zeker van dat het oude adres gewoon altijd nog moet werken. Ik wil echter niet het tegendeel merken als ik een groot bedrag stort. Dus wou even 100% zeker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kristof1234 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:59:
Mijn exchange genereert telkens een nieuw pseudoniem bitcoin adress als ik iets wil depositen.

Als ik er ééntje gewoon save kan ik dan altijd het 'oude' gebruiken en niet het nieuwe gegenereerde?

Zit er een soort vervaldatum op?

Ik ben er vrij zeker van dat het oude adres gewoon altijd nog moet werken. Ik wil echter niet het tegendeel merken als ik een groot bedrag stort. Dus wou even 100% zeker zijn.
Ik zou iedere keer als je wat verzend het adres controleren, hoe het verder ook precies zit. Ik kijk zelf altijd naar de eerste 2 karakters en naar de laatste 2 karakters iedere keer dat ik wat verstuur.

Verder is het ook handig om juist iedere keer een ander adres te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

De Ripple heeft een lekker wisselvallige/zeer volatiele koers. Uitstekend om een buy limitorder op een 24h lage waarde te zetten en een sell limitorder op een 24h hoge waarde te zetten. Zo heb ik een paar keer (na kortere of langere tijd) mooie inkopen en verkopen gedaan.

Meer mensen die zo handelen? Zolang de koers erg volatiel blijft (maar met een vergelijkbaar gemiddelde) is het risico volgens mij erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:33
Zo handel ik soms deels wel, nadeel is wanneer hij dus uitbreekt je er soms dus net niet in zit of dus verkoopt terwijl hij hard door stijgt of je koopt net terwijl hij erg hard zakt en met "waardeloze" alts zit. Zo zat ik vorig jaar juni in ripple wat daarna vrij weinig waard was geworden, waarna hij dit jaar opeens toch flink ging stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Malarky schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:09:
De Ripple heeft een lekker wisselvallige/zeer volatiele koers. Uitstekend om een buy limitorder op een 24h lage waarde te zetten en een sell limitorder op een 24h hoge waarde te zetten. Zo heb ik een paar keer (na kortere of langere tijd) mooie inkopen en verkopen gedaan.

Meer mensen die zo handelen? Zolang de koers erg volatiel blijft (maar met een vergelijkbaar gemiddelde) is het risico volgens mij erg laag.
Met zulke coins kun je ook uitstekend bots inzetten zoals Leonardo. Ik ben daar ook niet erg goed in - voor een mislukte trade met een fors verlies, moet je een zekere aantal successvolle trades doen. Maar het blijft leuk, dat speculeren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:05:
[...]

Ik zou iedere keer als je wat verzend het adres controleren, hoe het verder ook precies zit. Ik kijk zelf altijd naar de eerste 2 karakters en naar de laatste 2 karakters iedere keer dat ik wat verstuur.

Verder is het ook handig om juist iedere keer een ander adres te gebruiken.
Maar bij Kraken vooraleer je kan withdrawen moet je eerst het "adres saven" -> "confirmation mail" -> dan kan je pas withdrawen.

Dus is een beetje veel werk als mijn andere wallet telkens een random (nieuw) adres genereert. Dus ik had gehoopt dat ik altijd het 'oude' kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Wow NEM valt even naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Remco10 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:29:
Wow NEM valt even naar beneden..
3x raden welke coin ik net voor de dip heb gekocht. }:O Hopelijk wordt Japan weer 1x gek en gaat de coins weer opkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door exelletor op 25-05-2017 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Tourniquet schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:36:
De oudgedienden in dit topic herinneren zich misschien de "BearWhale" nog? Die zette in oktober 2014 even een sellwall van 30.000 BTC op Bitstamp op $300 welke toen in een avondje werd "opgegeten".

[afbeelding]

Filmpje:
[video]

Achtergrondverhaal:
http://www.cnbc.com/2014/...-of-a-cryptocurrency.html

Vandaag doet hij z'n verhaal op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...rwhale_uasf_now/?sort=new
Wat een gaaf verhaal, heb dat destijds gemist. Ben tijdelijk gestopt met het volgen van Bitcoin na alle mtgox toestanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
kristof1234 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:23:
[...]

Maar bij Kraken vooraleer je kan withdrawen moet je eerst het "adres saven" -> "confirmation mail" -> dan kan je pas withdrawen.

Dus is een beetje veel werk als mijn andere wallet telkens een random (nieuw) adres genereert. Dus ik had gehoopt dat ik altijd het 'oude' kon gebruiken.
Ik heb geen idee welke wallet je gebruikt, maar als het een HD wallet is dan kan je gewoon hetzelfde adres blijven gebruiken voor withdrawals. Alle adressen zijn namelijk deterministisch (de D in HD) gegenereerd vanaf je random 'master' key/adres. Alle adressen die je ooit hebt gebruikt kan je blijven gebruiken. Als het niet helemaal duidelijk is hoe/wat/waarom, kan ik je aanraden wat te gaan lezen over Hierarchical Deterministic wallets (o.a. BIP-32, 39, en 44).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
He verdomme.. zie die artcoin instorten, dus ik denk pak m'n winst en wegwezen, knalt ie daarna weer de lucht in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:53:
He verdomme.. zie die artcoin instorten, dus ik denk pak m'n winst en wegwezen, knalt ie daarna weer de lucht in haha
En nu ruil je als 'n malle je BTC in voor fiat zeker?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sI4n5GM.jpg

Shaking the weak hands out.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:47
Hodl mensen hodl, geen paniek buy of sells! Holdl wordt het van Dale woord van 2017

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Laatst online: 23-09 16:00
P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:53:
Gewoon blij zijn dat je even winst hebt kunnen pakken...

Ik heb er ook even over moeten doen, maar als je te hebberig wordt ga je echt een keer op je bek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Hatsieflatsie schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:00:
[...]
En nu ruil je als 'n malle je BTC in voor fiat zeker?

[afbeelding]

Shaking the weak hands out.
Haha zo diep ziet ik er nog niet in.
Koop wat op litebit en verkoop t weer voor credits. Als het weer aantrekkelijk is dan koop ik er weer een paar ,etc.. toch al 30 euro verdiend op die manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Mantus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:01:
[...]

Gewoon blij zijn dat je even winst hebt kunnen pakken...

Ik heb er ook even over moeten doen, maar als je te hebberig wordt ga je echt een keer op je bek.
Yep dat heb ik vorig jaar al geleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Trouwens is het een goed moment om in te stappen in Pivx? Kenners hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
razorhead schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:41:
Ik ben nu 100% op ETH gaan zitten met +- 100 ETH, fingers crossed. rien ne va plus :P
Mocht ik over 10 jaar nog eens terug kijken in dit topic : current ETH waarde $80
Het lijkt lang geleden.. maar hij gaat nog lekker :) Nu krijg ik een beetje de neiging om wat te verkopen en niet greedy te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monero news was een troll, vrij gewaagde zet al zeg ik het zelf. Een beetje een steek naar gecentraliseerde coins.

Veel negatieve maar ook positieve reacties in de trollbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Dit kan idd wel is een kleine barst zijn

Nu bijna 7 miljard verdampt uit de totale marketcap, voorheen 92 miljard nu 85 miljard

Ik stop even met handelen.. HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:20:
Monero news was een troll, vrij gewaagde zet al zeg ik het zelf. Een beetje een steek naar gecentraliseerde coins.

Ah ik dacht al waarom stort die in ene in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:20:

Ik geloof niet dat je de investeerders blij maakt met zo'n actie. Je munt heeft alleen maar bestaansrecht door mensen die er in willen investeren in de hoop op wat winst :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:29:
[...]

Ah ik dacht al waarom stort die in ene in
Omdat cryptocurrency de laatste tijd mainstream gaat, iedereen daarom opeens er wil investeren, zonder dat men weet waar die 800 altcoins eigenlijk voor staan.
Dus pakken ze een altcoin waar de koers nog relatief goedkoop is t.o.v. de bitcoin en ze veel cointjes hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
RaptorXS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:35:
[...]

Omdat cryptocurrency de laatste tijd mainstream gaat, iedereen daarom opeens er wil investeren, zonder dat men weet waar die 800 altcoins eigenlijk voor staan.
Dus pakken ze een altcoin waar de koers nog relatief goedkoop is t.o.v. de bitcoin en ze veel cointjes hebben :+
Ja geef beginnelingen eens ongelijk. Zo is iedereen begonnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
P.C.Simonis schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 01:37:
[...]

Ja geef beginnelingen eens ongelijk. Zo is iedereen begonnen toch?
Dat is niet waar, wel in de tijd dat ik met met de bitcoin begon, nu is er veel meer info, en aanwezige kennis.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Ja maar begint uiteindelijk niet iedereen vanwege de bitcoin? :P
Pagina: 1 ... 85 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).