Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.823 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:52
godfatherd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:00:
Ik ben nog een noob op dit gebied. Ik ben van plan om via btcdirect wat te kopen. Wat raden jullie aan bitcoins of ethereum ?
Zie topicwaarschuwing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04

WhySoSerious

Be the change.

Hold-on!

Iemand casht even 900k USD op Bitstamp _/-\o_

[ Voor 75% gewijzigd door WhySoSerious op 25-05-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godfatherd
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-10-2024
tnx, had het niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:06:
[...]

Het is voor mij nu ook spannend, want eerst werd het binnen 1 dag overgemaakt, maar nu wacht ik al bijna een hele week maar nog steeds geen geld zichtbaar in mijn coinbase account :-(
Een week? omg. De IBAN verificatie met 0,01euro stond binnen de 2 dagen op. Nu 1k gestort en dat staat er nog niet op! ik wil litecoins kopen.. Asap.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Excuus voor mogelijk licht offtopic, maar wat ik nu toch weer eens meemaak...

Een van mijn posts op Reddit is beloond met "Reddit gold" (= 1 maand premium access). Nu is dat niet zo bijzonder, want dat gebeurt wel vaker dankzij de vaak uitgebreide antwoorden die ik af en toe post op vragen in de "AskScience" subreddit. Maar deze kwam dankzij een post in een Bitcoin gerelateerde sub.

En de gulle gever? Niemand minder dan "MagicalTux" aka Mark Karpeles aka Mr. MtGox.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/den9Erx.png

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:01

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:07:

Een van mijn posts op Reddit is beloond met "Reddit gold" (= 1 maand premium access). Nu is dat niet zo bijzonder, want dat gebeurt wel vaker dankzij de vaak uitgebreide antwoorden die ik af en toe post op vragen in de "AskScience" subreddit. Maar deze kwam dankzij een post in een Bitcoin gerelateerde sub.

En gulle gever? Niemand minder dan "MagicalTux" aka Mark Karpeles aka Mr. MtGox.
[afbeelding]
Nice! Goed bezig! Heb je een linkje naar het draadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:58

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:07:

En gulle gever? Niemand minder dan "MagicalTux" aka Mark Karpeles aka Mr. MtGox.
[afbeelding]
ben nu wel nieuwsgierig naar de betreffende post :)

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
Rafikii schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:09:
[...]

Nice! Goed bezig! Heb je een linkje naar het draadje?
Was niets bijzonders, gewoon een standaard "someone is wrong on the internet" reactie:
https://www.reddit.com/r/...6d7tz9/mtgox_now_solvent/

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 25-05-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Paar goede dump batches, maar wordt iedere keer keurig opgevangen. :) Tegenwoordig toch een stuk minder nerveus bij die rode candles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04

WhySoSerious

Be the change.

Trent900 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:22:
Paar goede dump batches, maar wordt iedere keer keurig opgevangen. :) Tegenwoordig toch een stuk minder nerveus bij die rode candles :)
Speak for yourself :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Vraagje aan de meer ervaren gebruikers hier, ik heb vanochtend 0.126 bth gekocht via blockchain.info, momenteel staat er nog steeds processing en is de hoeveelheid naar 0.122 gegaan. Is het normaal dat je wat betaald en de hoeveelheid die je terug krijgt later uit valt? Tot nu toe deze ervaring niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Stitch! schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:25:
Vraagje aan de meer ervaren gebruikers hier, ik heb vanochtend 0.126 bth gekocht via blockchain.info, momenteel staat er nog steeds processing en is de hoeveelheid naar 0.122 gegaan. Is het normaal dat je wat betaald en de hoeveelheid die je terug krijgt later uit valt? Tot nu toe deze ervaring niet gehad.
Kun je daar ook direct kopen dan? Heb je ook aan hen betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stitch! schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:25:
Netwerk fee van 0.004 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Lennardnl schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:28:
[...]

Kun je daar ook direct kopen dan? Heb je ook aan hen betaald?
Gaat via Coinify. Kraken en coinbase liggen er momenteel uit voor mij. kan dus ook te maken hebben met de enorme influx momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Lijkt realtime te veranderen dus geen netwerk fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stitch! schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:29:
[...]

Lijkt realtime te veranderen dus geen netwerk fee.
Ow wacht, hij is nog niet verzonden. Staat de hoeveelheid dan gewoon pas vast wanneer de betaling rond is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:30:
[...]

Ow wacht, hij is nog niet verzonden. Staat de hoeveelheid dan gewoon pas vast wanneer de betaling rond is ?
Daar lijkt het inderdaad op, maar de betaling is al verwerkt aan de kant van mijn bank. (cc dus is instant)
Bedankt voor de antwoorden in ieder geval allemaal. Ooit 4 bitcoin gekocht voor 30 euro en verkocht voor 700 vlak voor de val naar de 500. Nu weer langzaam aan het opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/cache/instances/folder512/55942512.jpg

"Fear leads to buying, buying leads to more buying, eventually buying will lead to suffering."

Kan iedereen het nog weerstaan? :P

Wat een gekke bedragen. Is eigenlijk een beetje onverantwoord om nu nog in te stappen. Ik tank elke 100 euro 0.2 BTC bij. Zeker niet all-in gaan of met leverage, dat kan grote brokken veroorzaken.

[ Voor 6% gewijzigd door kristof1234 op 25-05-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:49
kristof1234 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:35:
[afbeelding]

"Fear leads to buying, buying leads to more buying, eventually buying will lead to suffering."

Kan iedereen het nog weerstaan? :P

Wat een gekke bedragen. Is eigenlijk een beetje onverantwoord om nu nog in te stappen. Ik tank elke 100 euro 0.2 BTC bij. Zeker niet all-in gaan of met leverage, dat kan grote brokken veroorzaken.
en wanneer verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stitch!
kristof1234 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:35:

Ik denk dat dit zeker niet het "ideale" moment is om in te stappen, maar de grote vraag is over welke termijn je het bekijkt. Als je nu instapt en over een maand wil verkopen kan je er best slecht uitkomen. Als je over 2 jaar wil verkopen maakt die instabiliteit nu veel minder uit.

Het interessante van bitcoin momenteel is dat het ook een soort van hedge tegen de alt coins is geworden omdat terug naar fiat voor veel mensen niet meer de moeite waard is geworden.

All in op de bitcoin is wat mij betreft niet super risicovol als je dit voor de lange termijn doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

996,90,- 997,50,- :o
Hopelijk zeer binnenkort een fijne fles pils opentrekken :P
Zit er eigenlijk al overheen, maar heb nog 40 euro vastzitten in mining-inkomsten..

Ben benieuwd of mijn fysieke munten nog evenveel BTC opleveren met deze absurde (maar heerlijke) prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kuusj op 25-05-2017 13:41 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Koers is zo volatiel.... Ik stap constant in en uit. Uiteraard rekening houdende met de 0,15% transactie fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-10 16:43

Boost9898

Software developer

Momenteel zet ik vooral in op GNT en ETH. Deze altcoins doen het erg goed en beloven naar mijn mening veel goeds. Golem Brass zit er ook aan te kopen. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stitch! schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:40:
[...]
Het interessante van bitcoin momenteel is dat het ook een soort van hedge tegen de alt coins is geworden omdat terug naar fiat voor veel mensen niet meer de moeite waard is geworden.
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als de BTC koers in 1x onderuit klapt. Gaan mensen dan terug naar fiat of duiken we met z'n allen op een altcoin. (In dat laatste geval gok ik dat mensen naar Ether gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:46:
[...]

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als de BTC koers in 1x onderuit klapt. Gaan mensen dan terug naar fiat of duiken we met z'n allen op een altcoin. (In dat laatste geval gok ik dat mensen naar Ether gaan.)
Ik zie eerder een hele zooi alts hard onderuit gaan en mensen die naar de BTC gaan dan andersom. Zie het niet snel gebeuren dat de BTC hard omlaag gaat en de alts omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stitch!
[...]

De kans dat de bitcoin in 1x onderuit klapt wordt kleiner naarmate je er meer mee kan kopen. Momenteel zijn er landen waarin een significant deel van de economie op bitcoin draait. Daarmee heeft bitcoin dus een constante vraag en dus bestaansrecht. Ik zie zelf twee scenarios voor de bitcoin. Of hij zit over een jaar of 5 op 20-25k of hij blijft tussen de 2-5k hangen omdat er een tweede of zelfs derde munt bestaansrecht heeft gekregen. (als je bijvoorbeeld voor je spullen in ether of litecoin kan betalen) Maargoed zo heeft iedereen zijn mening 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
[...]

Ik denk dat de belangrijkste uitweg voor BTC-houders nog altijd fiat is. De meeste altcoins (inclusief ETH) zijn de laatste tijd harder gestegen dan Bitcoin, dus ik verwacht niet dat veel mensen daar naartoe gaan als veilige haven. De klappen in altcoin hoek zullen waarschijnlijk nog harder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat de belangrijkste uitweg voor BTC-houders nog altijd fiat is. De meeste altcoins (inclusief ETH) zijn de laatste tijd harder gestegen dan Bitcoin, dus ik verwacht niet dat veel mensen daar naartoe gaan als veilige haven. De klappen in altcoin hoek zullen waarschijnlijk nog harder zijn.
Mocht BTC onderuit gaan dan komt dit inderdaad extra hard aan voor altcoin bezitters omdat veel alts alleen tegen BTC te ruilen zijn en niet tegen fiat. Heb je de laatste tijd geïnvesteerd in alts die het t.o.v. BTC beter deden dan heb je nu een mooie fiat winst maar de andere kant op werkt het natuurlijk net zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Stitch! schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:50:
[...]

De kans dat de bitcoin in 1x onderuit klapt wordt kleiner naarmate je er meer mee kan kopen. Momenteel zijn er landen waarin een significant deel van de economie op bitcoin draait. Daarmee heeft bitcoin dus een constante vraag en dus bestaansrecht. Ik zie zelf twee scenarios voor de bitcoin. Of hij zit over een jaar of 5 op 20-25k of hij blijft tussen de 2-5k hangen omdat er een tweede of zelfs derde munt bestaansrecht heeft gekregen. (als je bijvoorbeeld voor je spullen in ether of litecoin kan betalen) Maargoed zo heeft iedereen zijn mening 8)7
Welke landen zijn dat dan en hoe groot is dat deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:57
Poeh, de exchange die ik gebruik is de hele dag al down voor maintenance en uitloop (tis hier nu bijna 8pm), maakt voor mij verder niet zoveel uit, heb vrijwel niks en zou het toch niet sellen, maar kan me voorstellen dat dit voor big holders en mensen die al buy en sell orders open hadden staan voor de maintenance (die afaik niet heel ver van te voren is aangekondigd en vrij royaal is uitgelopen) er niet al te blij mee zijn gezien de koersontwikkelingen vandaag.

Hoe wordt daar normaal mee omgegaan, is dat gewoon pech hebben als je te laat bent en je nog een (nu veel te hoge) buy order open had staan (of een veel te lage sell order, maar dat is nu niet al te waarschijnlijk I guess)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
superpolm schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:56:
[...]

Welke landen zijn dat dan en hoe groot is dat deel?
Hoe groot het deel is, valt moeilijk te kwantificeren. Dat het significant genoeg is om de locale munten in de weg te staan is wel zeker, zie bijvoorbeeld india en venezuela:

https://cryptoinsider.com...pes-fight-dismal-economy/
http://www.caravanmagazin...ndia-after-demonetisation

Men heeft nu een middel om falende munten te vervangen en dat op zichzelf is natuurlijk enorm krachtig. Nogmaals, dit zijn just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Kan momenteel helemaal niks meer met Kraken. Heb het zo erg daar nog niet gezien. Een stoploss is net wel normaal afgegaan.
Ik snap dat het te snel te druk is geworden, maar op deze manier is het niet meer vertrouwd om met grotere bedragen aan de slag te gaan. In het ergste geval crashed er straks ergens een exchange (letterlijk), waarna het nog wel eens een flinke paniekreactie kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mmm net 33 ltc's gekocht op coinbase maar ik zie dit staan.
'PENDING Your digital currency will arrive by the end of day on Thursday May 25, 2017.'

waarom kan dat niet realtime?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:17
Die worden op aanvraag gemined :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Snowdog schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:58:
Hoe wordt daar normaal mee omgegaan, is dat gewoon pech hebben als je te laat bent en je nog een (nu veel te hoge) buy order open had staan (of een veel te lage sell order, maar dat is nu niet al te waarschijnlijk I guess)?
De beste manier om zoiets af te handelen is ten eerste om de maintenance goed aan te kondigen en ruim de tijd inplannen zodat je op tijd klaar bent. Daarnaast annuleer je aan het begin van de maintenance alle openstaande order (en maak je dit goed duidelijk in je aankondiging). Op die manier komt niemand in de situatie dat ze niet in staat waren om een order te annuleren.

Idealiter is het account management gedeelte dusdanig gescheiden van de rest dat je withdrawals wel kunt blijven uitvoeren tijdens het onderhoud. Als mensen alsnog willen handelen tijdens het onderhoud, kunnen ze uitwijken naar een andere exchange.

Dit werkt natuurlijk alleen goed als de exchange geen margin trading aanbiedt, want als je een margin positie open hebt staan, kun je die niet zomaar overplaatsen naar een andere exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 19:54
Hebben meer mensen ervaring met waves.lease? Ik krijg nu een vermoeden dat dit een scam is, omdat ze wekelijks zouden uitbetalen, maar ik nog geen 1x iets van ze heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florholvoet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:43

florholvoet

aka F0x.be

Vanochtend was ik nog aan het zeggen dat ik alles naar Kraken verplaats omdat Coinbase de helft van de tijd plat ligt. Nu blijk Kraken van dezelfde koek gegeten te hebben :+

Na alle negatieve ervaringen die ik hier lees durf ik ook niet meteen te verkassen naar Poloniex, dus laat alles toch maar even staan en ik hoop dat ze hun platform weer op orde krijgen bij Kraken.

Heb nu "slechts" 25% winst gepakt op een bescheiden bedrag in BTC en ETH, maar vind het nu toch wel stilaan welletjes geweest.
Onder het motto 'spaarzaam zijn als de rest gierig is, en gierig zijn als de rest spaarzaam is'. Las ik onlangs in een linkje hierzo maar weet niet meer van wie het kwam.

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

florholvoet schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:14:
Na alle negatieve ervaringen die ik hier lees durf ik ook niet meteen te verkassen naar Poloniex, dus laat alles toch maar even staan en ik hoop dat ze hun platform weer op orde krijgen bij Kraken.
Voor ongeveer een euro staan je BTC's van Kraken op Polo. En dat is wel instant. Die heeft de afgelopen 48u geen performance issues gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 08:04
Misschien beetje N00b en de omgekeerde vraag is hier al >10x voorbijgekomen.....maar aangezien het vanuit Poloniex en Bittrex niet mogelijk is om direct naar fiat te gaan....wat is de beste route om toch eens wat te gaan cashen? Alles naar BTC en via bijv. Kraken naar Fiat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
weertenaar schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:09:
Misschien beetje N00b en de omgekeerde vraag is hier al >10x voorbijgekomen.....maar aangezien het vanuit Poloniex en Bittrex niet mogelijk is om direct naar fiat te gaan....wat is de beste route om toch eens wat te gaan cashen? Alles naar BTC en via bijv. Kraken naar Fiat?
Juist. Het makkelijkst is denk ik BTC of ETH naar Kraken sturen (vanwege de depth), en dat dan omzetten naar EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Bedankt Bitonic. :'(

Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/23805cdebd.png

EDIT:
Ze hebben het snel gefixt. Vouch voor Bitonic. :*)
Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/de9eb2c8dd.png

[ Voor 44% gewijzigd door Boost9898 op 25-05-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Ik probeerde juist op polo eth naar btc om te zetten maar kreeg de melding 'not enough btc'.
Zijn hun bitcoins op of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
crazyheinz schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:45:
Ik probeerde juist op polo eth naar btc om te zetten maar kreeg de melding 'not enough btc'.
Zijn hun bitcoins op of doe ik iets verkeerd?
Ten eerste, de bitcoins van poloniex gaan niet "op", want je koopt geen bitcoins van poloniex zelf.

Ten tweede, post eens een screenshot van het order-formulier met alle gegevens ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
BTC/USD 3003.3931

CEX.io *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 20:58

CasGas

.

Mijn blockfolio app is helemaal over de zeik, al mijn transacties zijn er nu uit en de app crashed constant.. iemand dit ook toevallig?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

CasGas schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:58:
Mijn blockfolio app is helemaal over de zeik, al mijn transacties zijn er nu uit en de app crashed constant.. iemand dit ook toevallig?
Nee, maar je hebt wel mooie lenzen en een vette 5D 3 body. Nogal off-topic maar wilde het even zeggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Storing bij Blockfolio.
"We're experiencing some server issues. Working on getting Blockfolio back online as soon as we can. All data is safe."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Bij mij refreshed ie ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat is gek. Elders doet ie veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
... die bestaan nog?

En doen daadwerkelijk exchange dingen?

Ik herinner me die website alleen als uitgever en handelsplatform voor lichtelijk dubieuze cloudmining contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Klimt m'n XEM nog uit het slop ... twijfels. XRP en XLM fork, de McCaleb gekte ... heb ze in de low van twee dagen geleden toch gegokt. BTS en GAME is alleen janken 😂 .

Iemand had het hierboven over een BTC hedge, dat lijkt me - tenzij je met voorkennis handelt of niets om geld geeft bijna voor de hand liggend in deze baby van een markt? Wat de alts verliezen (ja, inc. ETH) groeit BTC en met een totale cap die doorstijgt heb je met een 1:1 hedge weinig leverage maar ook weinig te verliezen in BTC terwijl de strict "potentiële" altgroei groter is dan een 100% loss - maar dat is wel mooie praat van deze maand, misschien is het keihard voorbij 😉 .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:03:
[...]

... die bestaan nog?

En doen daadwerkelijk exchange dingen?

Ik herinner me die website alleen als uitgever en handelsplatform voor lichtelijk dubieuze cloudmining contracten.
Ja hoor, volgens mij wordt er ook nog daadwerkelijk gehandeld ook. Hij staat op mijn schortlist van exchange om aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
De koers daar staat dusdanig veel hoger dan andere westerse exchanges dat ik me afvraag wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Uff, ik krijg geen confirmations van Bitonic. Mensen die er ook last van hebben?

Transactie:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ROqzZhk.png

[ Voor 34% gewijzigd door Boost9898 op 25-05-2017 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Je kan de influx aan nieuwe geintresseerden op de exchange ook zien op de Blockfolio app. Ik krijg de laatste tijd steeds vaker "Unable to update prices." Volgens mij is het netwerk overbelast.

Willen jullie niet zo vaak refreshen jongens? ;)
Boost9898 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:14:
Uff, ik krijg geen confirmations van Bitonic. Mensen die er ook last van hebben?
Sando schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:24:
Volgens mij is dit nu al 4124596 keer asked and answered.

Bitcoin heeft een zeer slecht schalend achterhaald problematisch vervelend onpractisch transactiesysteem dat maar 7 transacties per seconde aankan. Daarbij krijgen hogere fee's voorrang.

De 'normale' fee betekent dat er 150.000 170.000 wachtenden voor u zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Sando op 25-05-2017 16:21 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

2,5 BTC bijkopen of niet...

Twijfel echt enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Boost9898 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:14:

Transactie:
spoiler:
Heb even wat geduld gewoon. Dat eerste probleem was al geen probleem en dit ook niet. Hij komt vanzelf door hoor. Kan 5 minuten zijn of 3 uur, maar komt er echt wel. Dus, relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:23:
[...]

Heb even wat geduld gewoon. Dat eerste probleem was al geen probleem en dit ook niet. Hij komt vanzelf door hoor. Kan 5 minuten zijn of 3 uur, maar komt er echt wel. Dus, relax :P
Ah duidelijk, sorry. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bitonic geeft sowieso altijd een fee mee waarmee het vrij snel gaat als het niet al te druk is. Je hoeft ook echt niet bang te zijn dat de transactie vast komt te zitten want daar is de gebruikte fee gewoon te hoog voor. Je bent verder afhankelijk van de blockchain. Dus soms is het 5 minuten, 50 minuten of 5 uur, maar doorkomen doet ie zeker wel. Je kan sowieso in je wallet al direct zien dat de transactie onderweg is. Het bevestigen kost tijd, maar je wallet ziet vrijwel direct dat er een transactie aankomt.

Edit: Je kan verder ook zelf de transactie volgen door het transactie id hier op te zoeken: https://blockchain.info/home Wat Bitonic laat zien op de site komt op hetzelfde neer, maar op deze site kan je het zelf zien. Je kan hier ook de gebruikte fee zien waarmee je weer een schatting van de tijd kan maken door op deze site te kijken: https://bitcoinfees.21.co/

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
En in het kader van "waarom ook niet": €2400 gehaald op Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:47:
Doe maar duur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 02:28
(never mind)

[ Voor 97% gewijzigd door rr7r op 26-05-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:47:
Leuk voor de meesten, maar ik heb niet terug kunnen kopen met leverage sinds vanochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat btc behoorlijk gaat blijven stijgen, meer dan we nog denken. Wie verkoopt er nog? Iedereen houdt dit vast imo. Verkopen enkel om wat te kunnen cashen.

Zelf ook wat om te gokken voor de lange termijn wat maidsafe aangekocht. Zitten op veiligheid, moet imo in de toekomst belangrijker worden. Puur paar jaar hodlen en hopen op een grote stijging, lottery ticket materiaal dus.

Die logaritmische grafieken die hier gepost worden zijn wel goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:54:
Ik denk dat btc behoorlijk gaat blijven stijgen, meer dan we nog denken. Wie verkoopt er nog? Iedereen houdt dit vast imo. Verkopen enkel om wat te kunnen cashen.
Vergis je niet in de kuddementaliteit die mensen hebben. Zodra er een forse correctie komt, zeker als dit in combinatie is met slecht nieuws, kan dit voor paniek-verkopen zorgen. Daarnaast heb je de margin traders die hun long-posities dan moeten sluiten (zelf of door automatische liquidatie). En dan kan het opeens hard gaan.

Daarom zouden een paar dagen aan stabiliteit zo nu en dan niet verkeerd zijn. Dat geeft mensen die willen uitstappen / winst nemen de mogelijkheid om dit zonder al te veel gekte om zich heen te doen en brengt wat meer rust in de tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:55
http://www.nu.nl/internet...igen-digitale-valuta.html

Ik ken dit niet, maar het feit dat het op voorpagina Nu.nl staat laat toch weer zien dat het meer mainstream gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:04:

Ik ken dit niet, maar het feit dat het op voorpagina Nu.nl staat laat toch weer zien dat het meer mainstream gaat worden.
Tsja, nog een shitcoin er bij :P Zie ook eigenlijk niet waarom dit nieuws is. Er komen constant nieuwe munten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:54:
Ik denk dat btc behoorlijk gaat blijven stijgen, meer dan we nog denken. Wie verkoopt er nog?
Ik 'verkoop' het voor andere altcoins zoals ETH. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rr7r
Rookert25 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:04:

Dit is ook precies wat ikzelf als de grootste bedreiging voor Bitcoin zie. Wat ik erover lees heeft het alle randvoorwaarden om goud te vervangen, behalve dat Bitcoin geen garantie heeft op het monopolie van cryptocurrencies. Wanneer Facebook een Facebook-coin maakt, op wat voor manier dan ook, hebben zij al een doelgroep van 1 miljard gebruikers. Ik ben dan sterk benieuwd naar de houdbaarheid van Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rr7r schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:07:
[...]

Dit is ook precies wat ikzelf als de grootste bedreiging voor Bitcoin zie. Wat ik erover lees heeft het alle randvoorwaarden om goud te vervangen, behalve dat Bitcoin geen garantie heeft op het monopolie van cryptocurrencies. Wanneer Facebook een Facebook-coin maakt, op wat voor manier dan ook, hebben zij al een doelgroep van 1 miljard gebruikers. Ik ben dan sterk benieuwd naar de houdbaarheid van Bitcoin.
FaceBuck$?

edit: Ik denk trouwens dat mocht Facebook iets dergelijks willen doen, dat ze dit dan bij voorkeur doen op een bestaande blockchain welke zichzelf al bewezen heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Denk dat al die ICO's zonder regulering voor start ups een eenvoudige manier lijken te zijn om geld op te halen ipv te leuren met je business case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ik denk dat de BTC echt wel zal blijven los van andere coins. Ik zie de BTC juist als goud. Schaars, hoge prijs en waardevast. Hoewel dat laatste natuurlijk een beetje de vraag is. Ik zie BTC op lange termijn gewoon de basis van de cryptocurrency blijven. Er zullen vast andere coins ook groot worden, maar de BTC blijft denk ik de grote betrouwbare en waardevaste munt op lange termijn. Vergeet niet dat er nooit meer dan 21 miljoen Bitcoins zullen zijn. Sommige andere munten zijn er miljarden van. Ik ben persoonlijk echt niet bang voor de prijs van de BTC op lange termijn als er een Facebook coin komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Er zitten denk ik zeker een paar miljard aan geld van mensen zonder enige kennis over de techniek achter BTC in BTC. Deze hollen net zo hard weg naar een slick alternatief van een gevestigde Silicon Valley hut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Rookert25 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:13:
Denk dat al die ICO's zonder regulering voor start ups een eenvoudige manier lijken te zijn om geld op te halen ipv te leuren met je business case
Yup. Lijkt een beetje de nieuwe Kickstarter te worden. Heb een leuk idee, maar vooral goede marketing, haal een boel geld op en zie dan maar in hoeverre het haalbaar is. Maar in vergelijking met Kickstarter, is er op ICO's helemaal geen externe moderatie over wie mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Korea gone wild

https://www.korbit.co.kr/market

ze zitten al aan 3700 EUR ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rr7r
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:11:
[...]

FaceBuck$?

edit: Ik denk trouwens dat mocht Facebook iets dergelijks willen doen, dat ze dit dan bij voorkeur doen op een bestaande blockchain welke zichzelf al bewezen heeft.
Haha, Facebook was een voorbeeldje. Waarom denk je dat ze dat op een bestaande zouden doen? Ik zie zelf namelijk geen enkel belang voor het grootbedrijf om niet zelf, op wat voor manier dan ook, het monopolie op zo'n cryptocoin te willen hebben. Vraag 2 is of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidadao
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-02 11:59
Tsja...sommige analyses blijken toch nog wel eens geld waard te zijn. :) ETC/ETH was 0.04 en weer rechtgetrokken naar oude niveau van ca 0.1
Mooie rit geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:30
Bij mij refresht hij de waardes in portfolio overzicht niet meer ....
Alles ingesteld op Kraken, mss hebben zij problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btc heeft imo de rol van de dollar tov de altcoins, daarom zal er vraag naar blijven.
Dit is heelveel waard, daarom moet olie in dollars genoteerd blijven bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
mooie correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
paniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Bij polo wordt bitcon nu heel hard gedumpt. Vreemd genoeg zie je ook orders 100USDT onder marktwaarde.

[ Voor 40% gewijzigd door Malarky op 25-05-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat gaat hard naar beneden.

Correction incoming......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
En Kraken ligt natuurlijk eruit. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 08:48
Wtf is going on met Bitcoin? Is Segwit inmiddels rond en heb ik dat even gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Noxa schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:30:
Wtf is going on met Bitcoin? Is Segwit inmiddels rond en heb ik dat even gemist?
Niks? Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Veel altcoins vandaag gekocht die in dikke mineur zaten. Ik verwacht toch dat een groot deel van de vlucht uit Bitcoin daarheen gaat.

Was het gisteren niet precies andersom.

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 25-05-2017 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nou nou. Vrij standaard dit hoor, niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ik zit nu al een uur achter elkaar te proberen met Margin te kopen. Geld is op bij Kraken, het is onmogelijk. Heeel erg irritant dit. Zelfs tijdens die mini-correctie lukte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Playa del C. schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:39:
Ik zit nu al een uur achter elkaar te proberen met Margin te kopen. Geld is op bij Kraken, het is onmogelijk. Heeel erg irritant dit. Zelfs tijdens die mini-correctie lukte het niet.
Leonardo of Gunbot gebruiken. Gaat het allemaal automatisch en werkt een stuk vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Malarky schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:40:
[...]

Leonardo of Gunbot gebruiken. Gaat het allemaal automatisch en werkt een stuk vlotter.
Tja, maar er is simpelweg geen margin meer. Geen geld om te lenen. Normaal gesproken is het zo klaar...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 04:15

oer

Mooi artikel over ethereum: http://m.nasdaq.com/article/the-rise-of-ethereum-cm794082

Familie begint nu een beetje in te zien dat ik niet compleet gestoord was om ETH te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ok... daar gaat het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:34
Allemaal even panic sellen jongens, dan kunnen we straks weer goedkoop inkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Paniek! We zitten weer op het niveau van vanochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik baal nu wel dat ik tijdens vorige correctie een uur geleden heb gekocht. Hopelijk gaat iedereen nu niet alleen maar naar het veilige fiat, maar ook naar altcoins. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ik ben short...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
panic selling!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
ETH ook om zeep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Als ik kijk naar mijn portfolio - BTC gaat onderuit, maar altcoins gaan maar marginaal omhoog. Oei.
Pagina: 1 ... 87 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).