Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 104 Laatste
Acties:
  • 640.721 views

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
MichawwZki schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:45:
Ik ben benieuwd waar LTC gaat eindigen, segwit, LN etc... Sky is the limit _/-\o_ Heb gelukkig nog een klein beetje LTC(50 stuks) En ben van plan die vast te houden tot na LN... Daarna genieten van de winst en de rest herinvesteren..
Ik heb zelf ook LTC, maar wat bedoel je met LN? Die kan ik even niet plaatsen, heb je hier een link over?

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Geen idee wat er aan de hand is maar alles schiet omhoog echt niet normaal. Waarbij ik met ARK de grootste klapper heb gemaakt van 0,01$ naar nu ~0,20-0,25$ per stuk.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-12 20:00
Martijn19 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:46:
Voor de mensen die denken dat ze kansen zijn misgelopen. Maak je niet druk, er zijn altijd nieuwe kansen. En verdiep je in de technologie voor de lange termijn, niet de korte termijn.

Overigens, dat het een jaar geleden de prijs $X was betekend niet dat je ze ook zolang had vastgehouden. Misschien was je bij $X*1.5 of $X*2 al tevreden en had je alles verkocht.

Hier: bitcoin hodler sinds 2013, soms wel spijt dat ik niet hier en daar een bitcoin in wat anders gestopt heb. Maar ik investeer dan ook meer in de technologie dan de tokens (werkzaam in de "blockchain industrie").
Inderdaad, ik wacht tot alles weer inkakt en ga dan wat investeren in ether. Nu kopen is dom, alles zakt straks toch weer in elkaar.

• jheijns
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-12-2021
Ik ben bij ETH op $35 ingestapt met 10.21131 ethers, het gaat lekker zo :)
Hopelijk blijft deze groei even aanhouden.

Handige apps om analyses te volgen

Android ETH News App: Google Play: ETHNews - Everything Ethereum
IOS ETH News App : https://itunes.apple.com/...es/id1163849810?ls=1&mt=8

https://www.ethnews.com/

[ Voor 3% gewijzigd door jheijns op 04-05-2017 15:08 ]

• EeuwigeStudent
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09-2022
Heb zojuist "Clams" ontdekt https://bitcointalk.org/index.php?topic=623147.0 Deze coins zijn in 2014 verspreid onder alle Bitcoin, DogeCoin en LiteCoin adressen met tegoed erop. In het kort komt het erop neer dat je, op lege(!!) oude adressen (van voor grofweg 2014), een aantal Clams kunt claimen.

LETOP! hiervoor moet je wel de private key van die adressen geven, dus zorg ervoor dat het adress leeg is!

Als je geen clams wilt maar btc, kun je dat gemakkelijk claimen via: https://freebitcoins.com/clamchecker/dig/

Ik heb gister van 5 adressen mijn Clams omgezet naar BTC en heb deze netjes uitbetaald gekregen (gemiddeld 6 euro per adress).

Wellicht interessant voor de crypto verzamelaars die al een tijdje mee gaan :P

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
stijnos1991 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Inderdaad, ik wacht tot alles weer inkakt en ga dan wat investeren in ether. Nu kopen is dom, alles zakt straks toch weer in elkaar.
Wachten kan je lang doen. Ik heb tussen de $80 en $1000 gekocht, nooit op een specifiek moment, gewoon wanneer de mogelijk er was.

Of deze groei aanhoudt zonder een dip? Vast niet. Maar het is toch niet de zeggen wanneer. hoever en voor hoelang het naar beneden gaat.

Persoonlijk wil ik alle nieuwe "investeerders" (misschien is speculeerders een beter woord) waarschuwen dat cryptocurrency zeer volatiel is en dat alles mogelijk is. Vertienvervoudigen is mogelijk, maar naar 0 gaat net zo snel.
Lees je goed in de technologie en zorg dat het begrijpt, bepaal voor jezelf waar je een coin/smart contract/bedrijf ziet staan in een paar jaar.

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:19
Ik ben van plan een groter bedrag in crypto te investeren maar ben nog niet helemaal uit hoe ik het veilig kan opslaan voor de lange termijn (5+ jaar). Momenteel heb ik dus een ledger nano s hardware wallet. Dit is prima beveiliging tegen malware enzo maar ik voel me er toch niet lekker bij alles op 1 hardware wallet te zetten. Als iemand de bijvoorbeeld recovery sheet met 24 woorden steelt of mijn huis brand af dan ben ik alles kwijt.
Hoe lossen jullie tweakers dit op?

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12 17:46
stijnos1991 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Phoh ik weet het niet. Al het nieuws omtrent ETH het zal alleen maar stijgen voor lange periode denkik.

• jheijns
  • Laatst online: 10-12-2021
symen89 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:11:
Ik ben van plan een groter bedrag in crypto te investeren maar ben nog niet helemaal uit hoe ik het veilig kan opslaan voor de lange termijn (5+ jaar). Momenteel heb ik dus een ledger nano s hardware wallet. Dit is prima beveiliging tegen malware enzo maar ik voel me er toch niet lekker bij alles op 1 hardware wallet te zetten. Als iemand de bijvoorbeeld recovery sheet met 24 woorden steelt of mijn huis brand af dan ben ik alles kwijt.
Er zijn mensen die hun Wallet back-up op een USB stick zetten en het in een kluisje bij de bank bewaren

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12 17:46
Afdrukken en in een kluis thuis + kluis bank ?

• EeuwigeStudent
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09-2022
Je zou ze ook op een "Papierenwallet" kunnen zetten en deze vervolgens 2x af te drukken. Vervolgens één thuis bewaren (in kluis) en eentje bij een vertrouwde kennis thuis bewaren (in kluis). Zo elimineer je de factor waarin je huis afbrand.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:40
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:22:
[...]

Zo had ik vorig jaar (toen ETH rond de EUR 10 was) het plan om 300 ETH aan te schaffen. Ik kreeg mijn vrouw echter niet uitgelegd waar ik precies in wou investeren en heb het toen maar gelaten voor wat het was. Als ik iets beter mijn best had gedaan was ze vast overstag gegaan en was die EUR 3000,- nu €24.000,- waard geweest. Ik krijg er bijna buikpijn van als ik nu naar de koers van ETH kijk. :|

Ik denk dat de kunst is om je hier overheen te zetten. Ik heb inmiddels (na goed overleg) een verantwoord deel van ons spaargeld naar diverse exchanges overgemaakt en ben mij weer aan het verdiepen in de verschillende altcoins. Er liggen denk ik nog mooie mogelijkheden. Nu het hoofd koel houden en niet door emotie (of buikpijn :) ) laten leiden. Misschien kijk ik hier volgend jaar of over een paar jaar dan lachend op terug.
Wellicht had je ze wel op 50 euro verkocht en had je een pak minder winst dan nu op papier :)

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Ik wou ook een hardware wallet kopen in nabije toekomst

is het met "ledger nano s" of "trzezor" ook niet mogelijk om een additionele paper wallet te generen (die 15 willekeurige woorden) zodat als je hardware kapot gaat, je alsnog je wallet kan recupureren met software?

Het is toch geen of-of situatie "hardware wallet" vs. "paper wallet"? Ofwel?

[ Voor 12% gewijzigd door kristof1234 op 04-05-2017 15:24 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik gebruik zelf KeePass voor mijn wachtwoorden en heb daar ook de seed in staan.

• symen89
kristof1234 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:23:
Ik wou ook een hardware wallet kopen in nabije toekomst

is het met "ledger nano s" of "trzezor" ook niet mogelijk om een additionele paper wallet te generen (die 15 willekeurige woorden) zodat als je hardware kapot gaat, je alsnog je wallet kan recupureren met software?

Het is toch geen of-of situatie "hardware wallet" vs. "paper wallet"? Ofwel?
Bij de ledger nano s moet je 24 woorden handmatig opschrijven op een papiertje.
Na de tips hierboven denk ik dat ik 4 hardware wallets, een 1cryptosteel en een kluis koop. Ik ben er alleen nog niet uit wat voor kluis want als deze "klein" is kunnen kwaadwillende natuurlijk de hele kluis meenemen.

Ach misschien ben ik weer veel te paranoia aan het denken maar aan andere kant, beter safe then sorry

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12 14:37
symen89 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:32:
[...]

Bij de ledger nano s moet je 24 woorden handmatig opschrijven op een papiertje.
Na de tips hierboven denk ik dat ik 4 hardware wallets, een 1cryptosteel en een kluis koop. Ik ben er alleen nog niet uit wat voor kluis want als deze "klein" is kunnen kwaadwillende natuurlijk de hele kluis meenemen.

Ach misschien ben ik weer veel te paranoia aan het denken maar aan andere kant, beter safe then sorry
Ik heb 2 hardware wallets, cryptosteel is onderweg en een kluis ben ik naar aan het kijken. Een kluis moet je borgen aan de vloer of muur. Voordeel is dat je het kleinste model kunt nemen :-) Denk zelf aan De Raat PT0 of ET0, of misschien een 1.

Mijn voornaamste doel is brandbeveiliging overigens, niet inbraak.

More related:
It took 7 years for the value of all cryptocurrency to hit $10 billion, another year to hit $20 billion & 3 more months to hit $40 billion.

[ Voor 23% gewijzigd door DaCoTa op 04-05-2017 15:54 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-12 20:21
Als je kiest voor een paper wallet, denk dan na over de mogelijkheden die verder gaan dan "de private key uitprinten en in een kluis gooien".

Zo kun je kiezen voor een "BIP38" paper wallet, dit is een vorm waarbij de private key versleuteld is. Voordeel hiervan is dat als iemand de paper wallet steelt, hij niet de bitcoins kan stelen. Nadeel is dat je een wachtwoord moet onthouden. Nu kun je ervoor kiezen om het wachtwoord ook op te schrijven / uit te printen en op een andere locatie te bewaren.

Hierop voortbordurend, kun je kijken naar "Shamir's Secret Sharing". Dit is een techniek waarmee je een stukje data (in dit geval een private key) kunt opdelen in N fragmenten op zo'n manier dat je met M fragmenten (M < N) de oorspronkelijke gegevens kunt herstellen. En dan ook nog eens zo dat kennis van 1 of meer (maar <M) fragmenten het brute-forcen van de oplossing niet makkelijker maakt.

In de praktijk betekent dit, dat je de private key kunt verdelen in 3 fragmenten. Eentje hou je zelf thuis in de kluis, de ander laat je op je kantoor of in een bankkluisje en de derde geef je mee aan een familielid of vriend om te bewaren.

Als door brand of door diefstal een fragment verloren gaat, kun je de andere 2 gebruiken om de private key te herstellen. Dit kun je zo uitbreiden als je wil: 17 fragmenten waarvan elke combinatie van 5 voldoende is om de private key te herstellen? Ook mogelijk.

Let op: Wat je ook kiest, zorg ervoor dat je het proces van opslaan van de coins en herstellen van de private key goed test met een klein test-bedrag voordat je het in werking stelt voor de totale investering. Op die manier ben je bekend met het proces en heb je bevestigd hoe het werkt. Denk daarnaast even kort wat er zou gebeuren als je onder een bus terecht komt; kan jouw erfgenaam dan bij de coins?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• symen89
DaCoTa schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:42:
[...]

Ik heb 2 hardware wallets, cryptosteel is onderweg en een kluis ben ik naar aan het kijken. Een kluis moet je borgen aan de vloer of muur. Voordeel is dat je het kleinste model kunt nemen :-) Denk zelf aan De Raat PT0 of ET0, of misschien een 1.

Mijn voornaamste doel is brandbeveiliging overigens, niet inbraak.

More related:

[...]
Bedankt voor de kluistip :)

Zijn jouw hardware wallets gelinked aan dezelfde seed (dus directe kopie) of is je crypto verdeeld over 2 wallets? in dat laatste geval bedenk ik me dat ik dan 4 cryptosteels nodig heb ook.

• PilatuS
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:00:
Let op: Wat je ook kiest, zorg ervoor dat je het proces van opslaan van de coins en herstellen van de private key goed test met een klein test-bedrag voordat je het in werking stelt voor de totale investering. Op die manier ben je bekend met het proces en heb je bevestigd hoe het werkt.
Heb dit met Electrum en 20 euro aan BTC ook geprobeerd. Wou toch even zeker weten dat het werkte voordat ik er hogere bedragen op ging zetten.

Waarom zou je trouwens voor een paperwallet of hardwarewallet gaan ? Ik heb de seed nu in KeePass staan en daarmee is backups maken ook makkelijk. Tuurlijk is KeePass en het wachtwoord dan een zwak punt, maar het lijkt mij beter dan een paperwallet zonder extra beveiliging.

Verwijderd

Mijn Nano Ledger hardware wallet locked mijn wallet. De wallet software van ledger kan je dan unlocken met je hardware token. (als second factor)

De hardware token unlock je weer met een pincode. Dan ben je best veilig.

Ik kan het zeker aanraden, heb ook Trezors voor opslag. werkt hetzelfde.

Welke coins allemaal ondersteund worden kan je het beste veen checken bij de fabrikant.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Jullie gaan wel erg ver met een backup.

Wat gebeurt er als je een beroerte of ongeluk krijgt ? Je partner, vriend vriendin familie kunnen er dan ook nog bij ?

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
zouden ze dat wel kunnen wanneer je een reguliere wallet hebt op je computer? Of nog een aantal coins op een exchange?

• Rannasha
Defector schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:29:
zouden ze dat wel kunnen wanneer je een reguliere wallet hebt op je computer? Of nog een aantal coins op een exchange?
Instructies achter laten (of iemand uitleg geven) voor het geval dat is een goed idee ongeacht waar je je cryptocurrencies opslaat.

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
klopt maar het punt wat ik probeer te maken is dat er op dat vlak weinig verschil is. Het maakt niet uit hoever je gaat met je beveiliging van je crypto je zal toch een handleiding/uitleg achter moeten laten.

Zou wel cool zijn dat een kleinzoon je wallet terugvind op je oude computer met een aantal verschillend coins. Nadat ze sky high gegaan zijn. Verborgen schat van de toekomst.

[ Voor 29% gewijzigd door Defector op 04-05-2017 16:50 ]

• PilatuS
  • Niet online
Defector schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:43:
Zou wel cool zijn dat een kleinzoon je wallet terugvind op je oude computer met een aantal verschillend coins. Nadat ze sky high gegaan zijn. Verborgen schat van de toekomst.
Ik vraag mij ook af hoe enorm veel coins er al niet verloren zijn gegaan. Er zullen maar maximaal 21 miljoen Bitcoins zijn. Het kan best dat er al een miljoen coins hiervan verloren zijn gegaan. Nou is dat natuurlijk wel heel veel, maar het zullen er vast al meer dan 100.000 zijn.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
USDT op Kraken naar $0.955. Is er nieuws geweest?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:31
PilatuS schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:55:
[...]

Ik vraag mij ook af hoe enorm veel coins er al niet verloren zijn gegaan. Er zullen maar maximaal 21 miljoen Bitcoins zijn. Het kan best dat er al een miljoen coins hiervan verloren zijn gegaan. Nou is dat natuurlijk wel heel veel, maar het zullen er vast al meer dan 100.000 zijn.
Daar zat ik laatst over te denken. Coins die opgeslagen zijn in hardware wallet etc. die zie je niet terug in de overzichten of exchanges toch? Die moeten tzt toch ook een keer boven water komen of in sommige gevallen nooit meer boven water komen?

• Tostikoning
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12 16:08
PilatuS schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:55:
[...]

Eigenlijk zijn de coins niet verloren, ze zullen alleen niet meer op de markt komen. Dat maakt dat het werkelijke aanbod gewoon lager, en dus schaarser is. Allicht dat dit zelfs de koers een boost geeft.

• PilatuS
  • Niet online
Noxa schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Daar zat ik laatst over te denken. Coins die opgeslagen zijn in hardware wallet etc. die zie je niet terug in de overzichten of exchanges toch? Die moeten tzt toch ook een keer boven water komen of in sommige gevallen nooit meer boven water komen?
Je kan nergens zien of mensen toegang hebben tot de coins die ze ooit gekocht of gemined hebben. Als jij toen de BTC er net was 5.000 gemined hebt en daarna de PC een volledige format gegeven hebt zijn die 5.000 coins verloren en ze zullen nooit meer terug komen. Het is alleen volledig onbekend om hoeveel coins het totaal gaat, maar dit zullen er al echt heel erg veel zijn.

Zie bijvoorbeeld dit: https://www.theguardian.c...ive-bitcoin-landfill-site
Tostikoning schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:59:
[...]

Eigenlijk zijn de coins niet verloren, ze zullen alleen niet meer op de markt komen. Dat maakt dat het werkelijke aanbod gewoon lager, en dus schaarser is. Allicht dat dit zelfs de koers een boost geeft.
Klopt inderdaad. Aangezien 21 miljoen coins de max is en er echt al heel veel coins verloren zijn gegaan zal het totale maximale aantal een stuk lager liggen. Sowieso zullen er de komende 20 jaar nog veel meer coins verloren gaan. Dit maakt de Bitcoin erg schaars.

Edit: Even wat gezocht. De schattingen lopen uiteen van 1 miljoen tot zo'n 4 miljoen verloren coins.

Dit is ook wel interessant.
According to The Genesis Block 10% of Bitcoins haven’t been active since 2012, and a substantial 35% haven’t been spent since 2011. This second number is most likely to consist of lost coins.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 04-05-2017 17:14 ]

• DaCoTa
symen89 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:00:
[...]

Bedankt voor de kluistip :)

Zijn jouw hardware wallets gelinked aan dezelfde seed (dus directe kopie) of is je crypto verdeeld over 2 wallets? in dat laatste geval bedenk ik me dat ik dan 4 cryptosteels nodig heb ook.
Zelfde wallet. Ik zie met deze constructie geen nut in meerdere wallets eerlijk gezegd.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-12 15:00

Zjemm

...

Heb nu ripple omdat deze nog lekker laag staan. Ga denk ik nog wat anderen op kraken erbij kopen. Weet alleen nog niet welke. Lastige keuzes

Litecoin
Augur
en meer ripple wellicht

[ Voor 13% gewijzigd door Zjemm op 04-05-2017 17:22 ]

opensecure.nl

• nr12468
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-08-2017
Ik had uit verveling een keer €5 in Ripple gegooid puur omdat ik dacht, een coin die minder dan een cent waard is gaat vast nog wel omhoog.

Staat nu dus al op iets van x10 of hoger.

Los van de eigenschappen en toepassingen van ripple kan je nu wel al voorspellen dat het bedrag per coin nooit echt hoog zal worden. Kijk maar eens naar het aantal coins dat er nu in omloop zijn: Bitcoin (16miljoen), Ethereum (91 miljoen) en dan ripple (37 miljard). (volgens http://coinmarketcap.com/)

[ Voor 4% gewijzigd door nr12468 op 04-05-2017 17:28 ]

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-12 14:45
nr12468 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:26:
Ik had uit verveling een keer €5 in Ripple gegooid puur omdat ik dacht, een coin die minder dan een cent waard is gaat vast nog wel omhoog.

Los van de eigenschappen en toepassingen van ripple kan je nu wel al voorspellen dat het bedrag per coin nooit echt hoog zal worden. Kijk maar eens naar het aantal coins dat er nu in omloop zijn: Bitcoin (16miljoen), Ethereum (91 miljoen) en dan ripple (37 miljard). (volgens http://coinmarketcap.com/)
Een deel van Ripple (37 miljard) is in vrije omloop, de rest (63 miljard) is in handen van Ripple Labs, waardoor de marktwaarde van Ripple eigenlijk Ethereum overstijgt.

• PilatuS
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:33:
[...]
de rest (63 miljard) is in handen van Ripple Labs
Dat is ook gelijk waarom ik heel weinig vertrouwen heb in heel veel altcoins.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:22:
[...]

Als ik iets beter mijn best had gedaan was ze vast overstag gegaan en was die EUR 3000,- nu €24.000,- waard geweest. Ik krijg er bijna buikpijn van als ik nu naar de koers van ETH kijk. :|
Je kan nu wel voor €24.000 het oneens zijn met uitgaven van je vrouw. Even bijhouden tot je 'nee'-tegoed op is. :+
Luuk schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:28:
Dus voor de rest van ons een gratis relatietip: Hou altijd een eigen spaarrekening aan.
Ik moet er niet aan denken om dit soort (technisch gecompliceerde) dingen eerst te moeten bespreken met m'n vriendin. :/
+100. Het is haast sociaal onacceptabel in mijn omgeving dat ik zeg geen 'gezamelijk' inkomen te willen. Ik vind dat je moet kunnen bespreken om dingen samen aan te schaffen. Niet andersom.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-12 14:57

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik kom met enige regelmaat op r/ethtrader en de eth fanboys daar geven nogal af op ripple. Xrp zou namelijk niks te maken hebben met ripple en dus is die coin waardeloos. Niemand daar die dit onderbouwt. Is er hier iemand die mij kan uitleggen hoe dit zit en waarom dit niet voor bijvoorbeeld ethereum geldt? Je kunt immers ook je eigen fork van ethereum maken om je interne boekhouding/logisitiek of whatever te regelen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Rannasha
.oisyn schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:57:
USDT op Kraken naar $0.955. Is er nieuws geweest?
Niet dat ik weet. Het verschil tussen de BTC koers op Bitfinex en die op andere exchanges wordt ook kleiner.

Het kan gewoon zijn dat Taiwanese gebruikers hun arbitrage-handel een beetje op orde beginnnen te krijgen. Opnames van BFX naar een Taiwanese rekening is immers nog gewoon mogelijk.

• kristof1234
Hoe sterk denken jullie dat de bitcoin correctie zal zijn? Waar zetten jullie je stoplosses?

Hoe lang "verwachten" jullie dat dit nog doorgaat (niemand weet dat natuurlijk)? 250 USD naar boven op 3 dagen? Een 100 USD correctie lijkt me redelijk, toch.

[ Voor 6% gewijzigd door kristof1234 op 04-05-2017 18:54 ]

• PilatuS
  • Niet online
kristof1234 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:48:
Hoe sterk denken jullie dat de bitcoin correctie zal zijn? Waar zetten jullie je stoplosses?

Hoe lang verwachten jullie dat dit nog doorgaat? 250 USD naar boven op 3 dagen? Een 100 USD correctie lijkt me redelijk, toch.
Ik zat net een beetje hier naar te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YGvOYUFq5kPMlve7QcTh3Ne3/full.jpg

Tuurlijk weet je niet wat er gaat gebeuren, maar een correctie naar 1200 dollar of nog minder lijkt mij vrij normaal gezien het verleden. Het kan ook heel goed dat we nog even doorgaan naar de 1600 voordat er iets gebeurt.

Over het algemeen komt er na een korte snelle stijging een aardige correctie. Als het langzaam over weken omhoog gaat gebeurt er niet zo heel veel. Pas bij een korte snelle stijging zoals we nu hebben komt er over het algemeen een aardige correctie. Als ik kijk naar het verleden zou er prima zo'n 30% af kunnen gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 04-05-2017 18:58 ]

• ASW1
  • Laatst online: 19:58
Ben benieuwd wat er straks met de koers van USDT gaat gebeuren als BTC onderuit gaat (en wellicht andere coins mee omlaag trekt).

Weet iemand trouwens waar ik de BTC koers kan bekijken in een zelf ingesteld tijdvak?

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
ASW1 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:56:
Ben benieuwd wat er straks met de koers van USDT gaat gebeuren als BTC onderuit gaat (en wellicht andere coins mee omlaag trekt).

Weet iemand trouwens waar ik de BTC koers kan bekijken in een zelf ingesteld tijdvak?
https://cryptowat.ch/coinbase/btceur

Maar kan op zich bij wel meerdere sites denk ik. Ook op de charts van Kraken kun je volgens mij veel technische dingen doen.

En verder:
Bitstamp is weer lekker bezig met de volgende grens: 1600 dollar. Ziet eruit alsof het heel gemakkelijk gaat en de waarde nog wel even door gaat stijgen. Waarom weet niemand volgens mij :s
Edit: net nu ik dit post, ramt iemand met een aankoop van 150 bitcoin even de helft van het orderbook (tot 1600 dollar) weg bij bitstamp.
Edit: Dat is duidelijk een teken van één of meerdere whales die aan het pumpen zijn. Lijkt mij.

[ Voor 30% gewijzigd door Playa del C. op 04-05-2017 19:19 ]

• DaCoTa
Playa del C. schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:33:
Dikke 'muur' op dit moment bij Bitstamp op 1500 USD ! Spannend moment.
https://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
Inmiddels bijna $1600 op stamp.

• ASW1
Playa del C. schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:15:
Ook op de charts van Kraken kun je volgens mij veel technische dingen doen.
Ik zal wel met mijn neus zitten kijken, maar waar zie je dat dan?
Ik ga op kraken.com naar "charts" en waar kan ik dan invullen dat ik historische gegevens van datum X tot datum Y wil zien?

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05:27
Wat een gekkenhuis, alles in de plus 8)7
2 dagen geleden zat ik te twijfelen om LTC te kopen omdat ik geld "over" had. Inmiddels 50% in de plus..... |:(
Van de positieve kant, ik heb ook geen verlies!

• DaCoTa
ASW1 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:27:
[...]

Ik ga op kraken.com naar "charts" en waar kan ik dan invullen dat ik historische gegevens van datum X tot datum Y wil zien?
trade.kraken.com moet je hebben. Dat is cryptowatch maar dan intern.

[ Voor 4% gewijzigd door DaCoTa op 04-05-2017 19:29 ]

• Playa del C.
  • Nu online
[...]

Je kan het denk ik nergens zo precies opvragen. Je kan bij de eerder genoemde opties in ieder geval met de charts schuiven en verschillende analyse technieken toepassen.
Wat wil je precies doen dan?

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

nr12468 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:26:

Het bedrag per coin hoeft ook niet heel 'hoog' te worden. Stel je koopt er voor EUR 1000,00 tegen EUR 0,03 dan heb je bij elke cent stijging EUR 333,33 'te pakken'

Verwijderd

[...]

Het is wat weggestopt, maar je kan bij https://www.kraken.com/charts linksboven op het staafdiagramknopje drukken (links naast het currency pair). Dan krijg je een (white label) TradingView chart te zien.

Ik vermoed dat dit bedoeld wordt door @Playa del C. .

• Playa del C.
  • Nu online
Rox92 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:27:
Wat een gekkenhuis, alles in de plus 8)7
2 dagen geleden zat ik te twijfelen om LTC te kopen omdat ik geld "over" had. Inmiddels 50% in de plus..... |:(
Van de positieve kant, ik heb ook geen verlies!
Je hebt wel erg geluk gehad in dit geval. Klinkt in ieder geval alsof je het toevallig maar hebt geprobeerd. Achteraf lijkt het gemakkelijk om zo geld verdienen, maar vrijwel niemand heeft zoveel kennis en/of geluk om precies voor zo'n enorme waardestijging in te stappen.
Gefeliciteerd ermee verder, maar blijf scherp, je winst kan ook net zo snel verdampen. (Stop-loss instellen bijvoorbeeld).

• ASW1
Bijvoorbeeld zien wat de koers in januari deed. Dat kan nu alleen door de afgelopen 6 maanden te bekijken, en dan kan ik niet meer zien wat de koers ongeveer van dag tot dag deed omdat er te weinig detail is te zien.

• Playa del C.
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:
[...]

Het is wat weggestopt, maar je bij https://www.kraken.com/charts linksboven op het staafdiagramknopje drukken (links naast het currency pair). Dan krijg je een (white label) TradingView chart te zien.

Ik vermoed dat dit bedoeld wordt door @Playa del C. .
Dat klopt, maar die link van @DaCoTa is beter.

• wizl

wizl

hmmz

Playa del C. schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:
[...]

Je hebt wel erg geluk gehad in dit geval. Klinkt in ieder geval alsof je het toevallig maar hebt geprobeerd. Achteraf lijkt het gemakkelijk om zo geld verdienen, maar vrijwel niemand heeft zoveel kennis en/of geluk om precies voor zo'n enorme waardestijging in te stappen.
Gefeliciteerd ermee verder, maar blijf scherp, je winst kan ook net zo snel verdampen. (Stop-loss instellen bijvoorbeeld).
Volgens mij bedoelt hij dat hij NIET gekocht heeft....

• Playa del C.
  • Nu online
ASW1 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:
[...]

Bijvoorbeeld zien wat de koers in januari deed. Dat kan nu alleen door de afgelopen 6 maanden te bekijken, en dan kan ik niet meer zien wat de koers ongeveer van dag tot dag deed omdat er te weinig detail is te zien.
Je kan bij de goede charts ook van links naar rechts scrollen zeg maar. Dat kan bij trade.kraken.com door met links op de chart te klikken en te slepen naar links of rechts. Kan je verder inzoomen zover je wil op elke dag.

• Rox92
wizl schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:38:
[...]

Volgens mij bedoelt hij dat hij NIET gekocht heeft....
Correct. Ik zat te twijfelen en toen nooit tot kopen overgegaan :P

• ASW1
Playa del C. schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:39:
[...]

Je kan bij de goede charts ook van links naar rechts scrollen zeg maar. Dat kan bij trade.kraken.com door met links op de chart te klikken en te slepen naar links of rechts. Kan je verder inzoomen zover je wil op elke dag.
Merci. Ik zal het eens op de desktop + muis bekijken ipv de tablet.

• Playa del C.
  • Nu online
Rox92 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:39:
[...]

Correct. Ik zat te twijfelen en toen nooit tot kopen overgegaan :P
Haha, oeps. Tja, alsnog is dat ook wat ik bedoel. Je kan het van te voren niet weten. Zelf ben ik alsnog vandaag bijvoorbeeld toch ook ingestapt op Ethereum. Het lijkt nu heel hoog te staan, maar voor hetzelfde stijgt het door tot 160 euro/ethereum. Ik sta nu op een kleine winst daar, met een stop-loss net boven mijn aankoop prijs. Als je het geld hebt (en eventueel kwijt kan raken, zonder emotie), zou ik gewoon instappen wanneer je kan.

• Rox92
Playa del C. schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:42:
[...]

Haha, oeps. Tja, alsnog is dat ook wat ik bedoel. Je kan het van te voren niet weten. Zelf ben ik alsnog vandaag bijvoorbeeld toch ook ingestapt op Ethereum. Het lijkt nu heel hoog te staan, maar voor hetzelfde stijgt het door tot 160 euro/ethereum. Ik sta nu op een kleine winst daar, met een stop-loss net boven mijn aankoop prijs. Als je het geld hebt (en eventueel kwijt kan raken, zonder emotie), zou ik gewoon instappen wanneer je kan.
Ik snap wat je bedoelt en tot nu toe is het ook meer geluk dan wijsheid geweest.
Maar in augustus ingestapt met 1 bitcoin op 550 euro en daar heb ik nu al 2 bitcoins van weten te maken. Dus eigenlijk mag ik sowieso niet klagen :9

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12 09:18
Rox92 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:44:
[...]

Ik snap wat je bedoelt en tot nu toe is het ook meer geluk dan wijsheid geweest.
Maar in augustus ingestapt met 1 bitcoin op 550 euro en daar heb ik nu al 2 bitcoins van weten te maken. Dus eigenlijk mag ik sowieso niet klagen :9
Van €550 naar bijna €3000 in minder dan een jaar is idd 'best' netjes ;)

• Rox92
weertenaar schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:47:
[...]

Van €550 naar bijna €3000 in minder dan een jaar is idd 'best' netjes ;)
Dankje, ben er ook erg blij mee. :) Toch leuk extra'tje zo als student zijnde.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:13
^^ ik sla me voor m'n kop. Roep al een tijdje tegen mijn vrouw dat we in moeten stappen. We hebben wat spaargeld waar ik wel een gokje mee kan nemen (ook als we erop verliezen) maar nog steeds niet de ballen gehad om het te doen. 500 eu is geen drempel, 1000 eu wel. Zeker als je eraan denkt om er 2 of 3 te kopen. Om vervolgens binnen 2 a 3 maanden weer een stijging van 50% te zien.

Ik hoop dat het nog een keer klapt, dan stappen we zeker in.

edit: Vraag me alleen af, als je nu in stapt waar kopen (bitonic of rechstreeks bij een exchange?) en waar opslaan (multibit of decentraal?)

[ Voor 13% gewijzigd door loewie1984 op 04-05-2017 20:05 ]

discogs

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-12 12:35
loewie1984 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:02:
^^ ik sla me voor m'n kop. Roep al een tijdje tegen mijn vrouw dat we in moeten stappen. We hebben wat spaargeld waar ik wel een gokje mee kan nemen (ook als we erop verliezen) maar nog steeds niet de ballen gehad om het te doen. 500 eu is geen drempel, 1000 eu wel. Zeker als je eraan denkt om er 2 of 3 te kopen. Om vervolgens binnen 2 a 3 maanden weer een stijging van 50% te zien.

Ik hoop dat het nog een keer klapt, dan stappen we zeker in.

edit: Vraag me alleen af, als je nu in stapt waar kopen (bitonic of rechstreeks bij een exchange?) en waar opslaan (multibit of decentraal?)
Op https://bitcoin.nl/wallet staat een walletkeuze hulp. Zelf raad ik je een hardwarewallet aan.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Rannasha
loewie1984 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:02:
Inkopen bij een exchange is iets meer werk (registeren, verificatie doen, geld overboeken), maar je krijg een betere koers. Aan de andere kant, als je voor lange tijd van plan bent om de boel vast te houden dan maakt een procentje meer of minder niet heel veel uit. Dus een site als Bitonic is ook een prima keuze in die situatie. In de tussentijd vast registeren en verifieren bij een exchange zodat je die eenmalige stap achter de rug hebt, kan geen kwaad.

Opslag voor lange termijn in iets waar je zelf controle hebt over de private keys, zodat je zelf een degelijke backupstrategie kunt toepassen.

edit: yay, Bitcoin staat weer eens op nu.nl: http://www.nu.nl/economie...kt-forse-koerssprong.html

[ Voor 6% gewijzigd door Rannasha op 04-05-2017 20:10 ]

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 18:13 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:09
De bitcoin is ook veel gebruikt door criminelen, vooral vanwege de mogelijkheid om er volstrekt anoniem betalingen mee te verrichten.
Blijft jammer dat dit de afsluiter blijft na zoveel jaar.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-12 13:03

ikbenwouter

! w t R

ASW1 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:56:
Dat kan heel prima op Bitcoincharts :9 Zoals je ziet stijgt het nog rustig in vergelijking met 2013 O-)

........................................................................................................................................................

• DaCoTa
ASW1 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:
[...]

Je kan OHLC data gebruiken van Kraken.

Dit gaat (in steeds grovere stappen) terug tot 2013-08-28:

https://api.kraken.com/0/...r=XXBTZEUR&interval=21600

Waarbij je interval kunt kiezen tussen 1 (default), 5, 15, 30, 60, 240, 1440, 10080, 21600 minuten.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

LED-Maniak schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:12:
[...]

Blijft jammer dat dit de afsluiter blijft na zoveel jaar.
Exact. En bovendien onjuist. Het is juist een geheel openbare ledger.

ScienceMag.org: Why criminals can't hide behind Bitcoin

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-12 12:35
De bitcoin is ook veel gebruikt door criminelen, vooral vanwege de mogelijkheid om er volstrekt anoniem betalingen mee te verrichten.
Lol, dat verhaal gaat nu juist eerder op voor monero/zcash/ethereum
( ook een leuke https://www.walletexplorer.com/ )

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• kristof1234
Bitstamp de $1615 al gepasseerd.... Kraken richting 1500 euro.... te gek voor woorden.

• LED-Maniak
kristof1234 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:22:
Bitstamp de $1615 al gepasseerd.... Kraken richting 1500 euro.... te gek voor woorden.
Net zoals ETH. Wat een gekte. :D

* LED-Maniak gaat op zijn handen zitten

*niet verkopen*, *nog niet verkopen*

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik zit de BTC-koers te kijken alsof ik formule 1 aan het kijken ben. 8)7

Zou hij de €1500 halen? Hij zakt even in. Herstelt ie zich of begint de correctie te komen? Is er ook een live stream met commentators? :+

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-12 14:57

DirtyBird

Praktiserend denker

LED-Maniak schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:27:
[...]

Net zoals ETH. Wat een gekte. :D

* LED-Maniak gaat op zijn handen zitten

*niet verkopen*, *nog niet verkopen*
Ik heb op 78 een deel verkocht in de veronderstelling dat we naar 72 zouden zakken, maar helaas...komt geen einde aan 8)7

EDIT: ripple
Ik meen hier een herhalend patroon te zien...wat denken jullie ervan?

[ Voor 18% gewijzigd door DirtyBird op 04-05-2017 20:32 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• LED-Maniak
DirtyBird schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:29:
[...]

Ik heb op 78 een deel verkocht in de veronderstelling dat we naar 72 zouden zakken, maar helaas...komt geen einde aan 8)7
Op 67 in een kleine dip gekocht na de boot gemist te hebben(paar weken niet gekeken). Nu stop loss met 3 euro verschil laten volgen. Is een flink bedrag, maar als hij >3 euro dumpt dan is er vast weer goedkoop in te kopen. ~22% in de plus, best OK :) #patspats

• Rannasha
Sando schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:28:
Is er ook een live stream met commentators? :+
Misschien kunnen we Olav Mol inhuren?

• LED-Maniak
Finex 1700 8)7

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:40
LED-Maniak schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:32:
[...]

Op 67 in een kleine dip gekocht na de boot gemist te hebben(paar weken niet gekeken). Nu stop loss met 3 euro verschil laten volgen. Is een flink bedrag, maar als hij >3 euro dumpt dan is er vast weer goedkoop in te kopen. ~22% in de plus, best OK :) #patspats
Hier met 100 euro ingestapt dik een jaar geleden met de Lisk ICO. Na deze een paar maandjes vast te hebben gehouden had ik het wel gezien, weinig progressie in zowel prijs als ontwikkeling. Toen besloten om alles maar van de hand te doen (tussendoor nog een paar panic sells en buys gedaan waardoor mijn aantal coins was gehalveerd. Heb toen alles omgezet naar ETH, ik meen voor +- 12 dollar de coin destijds. Nu van de hand doen lijkt aantrekkelijk, maar zo te zien is het einde vd stijging nog niet in zicht :)

• kristof1234
Gekte duurt al 2 dagen. Dit krijg ik niet uitgelegd aan vrouwlief, tot grote frustatie.

Waarom kom je niet tv kijken en ontspannen? "Ik probeer virtueel geld te verdienen en verkoop het aan computer bots."

• wizl

wizl

hmmz

kristof1234 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:53:
Gekte duurt al 2 dagen. Dit krijg ik niet uitgelegd aan vrouwlief, tot grote frustatie.

Waarom kom je niet tv kijken en ontspannen? "Ik probeer virtueel geld te verdienen en verkoop het aan computer bots."
Whahaha, precies dit _/-\o_

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

BTC correctie nu? Panic?

-€20 maar lijkt inmiddels herstellende.

[ Voor 55% gewijzigd door Sando op 04-05-2017 21:07 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik had een gedeelte van mijn aandelen verkocht om met cryptocurrency te spelen.
In een paar dagen heb ik meer winst dan dat ik het afgelopen jaar heb gehad met reguliere aandelen.

Zit wel de hele dag geplakt achter de pc met 3 schermen, nu is het tijd om winst te pakken voor mij anders slaap ik helemaal niet meer :)

Succes voor de zittenblijvers ;)

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:47
Sando schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:04:
BTC correctie nu? Panic?

-€20 maar lijkt inmiddels herstellende.
Ik hoop het van harte, zit al een tijd short, maar dat begint nu wel duur te worden :)

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

PANIC ALERT!

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• ASW1
Mr. Noodle schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:08:
nu is het tijd om winst te pakken voor mij anders slaap ik helemaal niet meer
Precies het goede moment, ik hoop dat je ze kwijt bent.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:19

Secsytime

Automagisch

LED-Maniak schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:32:
[...]

ingekocht op € 6 voor een fors bedrag #patspats? 1300% in de plus

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u4caPoI.png

Dikke paniek ja :F

• Rannasha
Gisteravond was er een soortgelijke dip.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Gaat nu toch wel goed omlaag, -50$ op Polo...

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Hmmm, ik heb 20:46 bijna 9 LTC naar mijn wallet verzonden (Jaxx) maar staat nog steeds op sending. Andere keren duurde dat niet zo lang maar was wel meer LTC. Kan het kloppen dat het zo lang duurt?

Nevermind, te ongeduldig merk ik |:(

[ Voor 9% gewijzigd door kansloze op 04-05-2017 21:27 ]

• Rhaph
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-11 20:57
Fout topic

[ Voor 95% gewijzigd door Rhaph op 04-05-2017 21:33 ]

Verwijderd

Yup, gaat hard naar beneden nu, < 1400 euro op Kraken.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:16:
[[url="https://i.imgur.com/u4caPoI.png"]afbeelding[/url]]

Dikke paniek ja :F
Hij gaat wel vaker omlaag, maar als het zo stijl is dan vermoed ik al snel panic (en heb zo in het verleden wel vaker op een succesmoment verkocht).

Ik dacht ik attendeer de minder alerte medetweaker even en dan kan hij (m/v) zelf bedenken wat ie ermee doet. Maargoed, ik zal in het vervolg mijn mond houden. 8)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Net uit bitcoin gestapt en in litecoin, ripple, iconomi en augur gestapt. 7% winst op dit moment. lachen.
Valt geen pijl op te trekken maar ik zie hier meer heil in dan op de beurs bezig zijn.

zo, augur doet ook ff een stapje omlaag.

[ Voor 21% gewijzigd door Dinictus208 op 04-05-2017 21:44 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Hm, gekocht op 1590$, valt nu van ~1690 naar ~1615...
Wat te doen? Verkopen en hopen dat hij verder zakt of gewoon afwachten... Moeilijke beslissingen!!! :N

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:50

lasharor

7 december 2004

Fire69 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:43:
Hm, gekocht op 1590$, valt nu van ~1690 naar ~1615...
Wat te doen? Verkopen en hopen dat hij verder zakt of gewoon afwachten... Moeilijke beslissingen!!! :N
Paniek!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Persoonlijk zou ik eruit stappen NU.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Hatsieflatsie
1800 BTC in 1 keer gedumpt.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Augur lijkt ook ineens hard gedumpt te worden..

• Hatsieflatsie
Kraken ligt eruit. Prutsers.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:03
Ik snap eigenlijk niet dat mensen BTC serieus nemen als currency met dit soort bizarre koersschommelingen. Ik bedoel, als speculant is het allemaal erg spannend, maar je zou dit maar gebruiken om je brood af te rekenen. 8)7

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dat is altijd zo als het even druk wordt, geen idee waarom daar nog mensen traden.
Pagina: 1 ... 46 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).