Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 104 Laatste
Acties:
  • 640.722 views

Verwijderd

Toch wel een stevige correctie van btc aan de gang, ben benieuwd waar de bodem ligt (voor vanavond :P)

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
We zouden aan top van long-term channel gezeten hebben (post reddit)

http://imgur.com/a/cPglr

blijkt heel betrouwbare voorspeller geweest te zijn in het verleden....

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:44
Ik vind het allemaal (nog) best meevallen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Iemand die voor de jol op freebitco.in rolled?

Vandaag met die multiply btc iets voos gehad. ik bet 5k en loss, ik bet 10k en win en krijg maar 1k uitbetaald. ik neem ne screenshot waar duidelijk staat dat ik 10k heb gebet. Ik refresh page en history zegt dat ik maar 1k had gebet.. :)

• LED-Maniak
boom :P
$140 drop op finex, best aardig.

[ Voor 70% gewijzigd door LED-Maniak op 02-05-2017 21:34 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12 09:18
Ik vind dat Gnosis toch ook wel een beetje bizar...net al op $96,- ...
En dat op basis van een paar presentaties en beloftes

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
weertenaar schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:40:
Ik vind dat Gnosis toch ook wel een beetje bizar...net al op $96,- ...
En dat op basis van een paar presentaties en beloftes
Tgoh ja 94% van die coins is nog in handen van de devs.. ik denk dat de 6% die daar in investeren wel eens bedrogen uit zullen kunnen komen.. als prijs hoog is en alles wordt gedumpt. :F

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Misschien een rare vraag, maar ik heb mijn eerste munten gekocht op Kraken.com. En nu wil ik ze overbrengen naar mijn jaxx wallet. Maar vind ik die knop om een overboeking te maken? Ik zie nu alleen maar sell, maar dat is ook niet de bedoeling.

• kristof1234
ga via tab "funding" -> "withdraw"

• kansloze
kristof1234 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:27:
ga via tab "funding" -> "withdraw"
Dank je!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:53
Timberly2 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:02:
[...]

Al Komodo coins gekocht? Kan alleen op Bittrex zie ik al. Heb daar wel een account maar vind het niet relax om daar veel geld te hebben staan. Agama wallet is ook knettergaar...
Ik heb ze gisteren gekocht via bittrex en daarna naar mijn agama wallet verzonden

Hoezo gaar? Bij openen gewoon de Komodo basilisk mode activeren en je kan direct verzenden en ontvangen zonder dat je n heel block hoeft te downloaden. Daarna je seed ergens veilig opslaan en je bent klaar

[ Voor 5% gewijzigd door assassin85 op 03-05-2017 00:00 ]

• tweaker007
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-03 05:42
Kraken hanteert verificatie stap 3 als minimum om geld uit te betalen (naar mij) hierbij willen ze mijn adres en scan van mijn id. Waarom willen ze dit? Is het wel te vertrouwen? Iemand ervaring?

Verwijderd

Overigens wacht ik tot de crash om XBT te gaan kopen. Volgens mij als je naar de data kijkt niet meer dan een paar dagen weg. Rond de 800 stap ik dan in.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
XBT is een ISO begrip, Moshi, ipv BTC ?
800 ga je niet meer meemaken.

• nr12468
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-08-2017
tweaker007 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 00:11:
Kraken hanteert verificatie stap 3 als minimum om geld uit te betalen (naar mij) hierbij willen ze mijn adres en scan van mijn id. Waarom willen ze dit? Is het wel te vertrouwen? Iemand ervaring?
Vrijwel alle exchanges willen je papieren zien zodra je 'echt' geld wilt opnemen (zogenoemde know your customer laws, kyc). Er zijn al flink wat mensen je voorgegaan, dus qua geld uitbetalen zijn ze wel te vertrouwen. En zover ik weet is kraken nog nooit gehacked.
Maar als de exchange gehacked of opgedoekt wordt weet je nooit zeker wat er met je persoonsgegevens gebeurt. Bij banken heb je dit misschien ook in mindere mate, maar die moeten zich aan flink wat extra regels houden.

Sommige tussenhandelaren ( bitonic, btcdirect, litebit etc.) hebben minder gegevens nodig (bijv alleen iban, naam en telefoonnummer), maar daar krijg je een slechtere koers. Op dit moment zou je bijvoorbeeld voor 1 BTC bij kraken €1320 krijgen en €1301 bij Bitonic.

Dus de keuze is minder gegevens vrijgeven maar ook een slechtere koers, of iets meer risico lopen en iets meer geld krijgen.
Als je kiest voor die laatste dan zou ik kijken of je weg kan komen met watermarks in je scans en je bsn verbergen.

[ Voor 16% gewijzigd door nr12468 op 03-05-2017 01:31 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nee, Bitonic etc. moeten volgens mij hun klantjes kennen voor de belastingdienst omdat ze verpicht zijn om grotere transacties (10K+) moeten aanmelden. Dus voor de hodlers hier, vermeld je bezit van bitcoins op je aangiftebiljet. :)

[ Voor 65% gewijzigd door RaptorXS op 03-05-2017 01:33 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Niks raars aan open maar eens een belegging rekening in Nederland dan doen ze veel moeilijker.
En voor je eigen veiligheid zodat de kans kleiner is dat iemand kan zeggen dat jij het bent.

Weet iemand een website waar je de BTC, ETH en LTC naast elkaar kan zetten voor een duidelijk overzicht?
zit nu te switchen met verschilende websites zoals bitcoinwisdom en cryptowatch zou fijn zijn als ik ze alle 3 of meer op 1 pagina kan krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 03-05-2017 09:01 ]

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:19
Mr. Noodle schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 07:10:
[...]

Niks raars aan open maar eens een belegging rekening in Nederland dan doen ze veel moeilijker.
En voor je eigen veiligheid zodat de kans kleiner is dat iemand kan zeggen dat jij het bent.

Weet iemand een website waar je de BTC, ETH en LTC naast elkaar kan zetten voor een duidelijk overzicht?
zit nu te switchen met verschilende websites zoals bitcoinwisdom en cryptowatch zou fijn zijn als ik ze alle 3 of meer op 1 pagina kan krijgen.
https://tradeblock.com

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mr. Noodle schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 07:10:
[...]

https://hypron.net/1min/ (wel even zelf de charts instellen)

• Slux
  • Niet online
Top dat is precies wat ik zoek, dank.
Is het toevallig ook nog mogelijk dat ie het onthoud als ik de pagina sluit ?

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-12 17:11
Guys,

korte vraag, ik heb een tweetal transacties gedaan van wat Ether.
https://etherchain.org/tx...a3601c35d0b32dd0bac16cea4

De transacties zijn confirmed, maar de coins zijn nog steeds in mijn bezit.
Ik had dit niet verwacht, is er een reden voor die ik niet weet?

Thanks ! :)

Verwijderd

procyon schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:21:
De transacties zijn confirmed, maar de coins zijn nog steeds in mijn bezit.

Thanks ! :)
Oh, oh...glitch in de Matrix! Er zijn Ethers ge-duped. Hardforken die hap. :)

Heb je nu beschikking over de Ether op beide locaties?

• procyon
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Oh, oh...glitch in de Matrix! Er zijn Ethers ge-duped. Hardforken die hap. :)

Heb je nu beschikking over de Ether op beide locaties?
De andere partijheeft nu een ICO lopen. Op het dashboard daar staat dat ze nog niet binnen hebben.
Dit klopt toch niet? Waarom duurt het zo lang?

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Waarschijnlijk moet je gewoon even geduld hebben. De coins zullen vast goed aangekomen zijn. Alleen worden ze nog niet getoond of zijn nog niet verwerkt in de back office van de ico. Tenminste wanneer je het goede adress gebruikt hebt...

• procyon
Defector schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:47:
Waarschijnlijk moet je gewoon even geduld hebben. De coins zullen vast goed aangekomen zijn. Alleen worden ze nog niet getoond of zijn nog niet verwerkt in de back office van de ico. Tenminste wanneer je het goede adress gebruikt hebt...
Thanks voor je reactie :)

Adres dubbelchecked.
Denk eigenlijk niet dat ze goed aangekomen zijn want ik heb ze nog in bezit, dus dat zou opmerkelijk zijn..

Ik zag daar de volgende disclaimer staan:
Take care to ensure you're on the right window! This address will only work for deposits on the Ethereum blockchain (ETH). Please don't transfer Ether to this address on the *other* ethereum blockchain, it won't work, and we can't retrieve the funds.
Bedoelen ze met die "other" blackchain de Etherium classic? Of iets anders?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12 14:37
Ze willen dit omdat ze zich aan de wet willen houden. Als een beurs het niet wil, dan zou ik de beurs niet vertrouwen, eerlijk gezegd. Alle serieuze beurzen houden zich aan KYC.

• procyon
Ik heb het antwoord al, https://etherscan.io/tx/0...a3601c35d0b32dd0bac16cea4

Out of gas...

Weet iemand hoe dit werkt? Is de transactie nu permanent cancelled? Of zal de transactie alsnog uitgevoegd worden zodra de antvangende partij weer gas heeft?

• symen89
Mr. Noodle schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:11:
[...]

Top dat is precies wat ik zoek, dank.
Is het toevallig ook nog mogelijk dat ie het onthoud als ik de pagina sluit ?
Wat wil je dat de site onthoudt?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-12 20:21
procyon schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:44:
Ik heb het antwoord al, https://etherscan.io/tx/0...a3601c35d0b32dd0bac16cea4

Out of gas...

Weet iemand hoe dit werkt? Is de transactie nu permanent cancelled? Of zal de transactie alsnog uitgevoegd worden zodra de antvangende partij weer gas heeft?
Transacties worden teruggedraaid als het gas op is. Vandaar dat je de ETH weer in je eigen wallet ziet.

Je zult de transactie dus opnieuw moeten versturen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

procyon schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:44:
Out of gas...

Weet iemand hoe dit werkt?
De ontvangende partij hoeft niets te hebben; jouw transactie moet 'gas' hebben.
Een transactie kost 21000 gas. Dat moet je betalen met een transaction fee, en hoeveel dat kost hangt weer af van de (variabele) gas-price.

De betere wallet berekent dat allemaal zelf.

Het klinkt wat vreemd als je ETH alleen als waarde ziet, maar het is van belang als je een programma (smart contract) maakt. Hoe meer rekenkracht het nodig heeft, hoe meer gas het verbruikt. Dit is om te zorgen dat je het netwerk niet vast kan laten lopen met onmogelijke berekeningen.

[ Voor 25% gewijzigd door Sando op 03-05-2017 12:34 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Slux
  • Niet online
symen89 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:09:
[...]

Wat wil je dat de site onthoudt?
Ik heb hem per ongeluk een paar keer gesloten, dan moet ik het weer opnieuw invullen
Kraken BTC/EUR, Kraken LTC/EUR, Kraken ETH/EUR, Kraken DASHEUR.

Bitcoin gaat lekker vandaag, ik hoop dat ie vanavond weer een beetje inzakt zoals gister avond meerdere keren

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 03-05-2017 13:02 ]

• weertenaar
Is er nieuws over Stratis dat ik gemist heb? +27% vandaag.....nu al boven de $1,- komende vanaf $0.10 half maart.

[ Voor 5% gewijzigd door weertenaar op 03-05-2017 14:50 ]

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Over 2 dagen gaat het hele masternode gebeuren van start

• weertenaar
vertigoo schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:50:
ah, mensen die nog snel even de benodigde aantallen willen verzamelen...
mmm....dan komt er wellicht binnen een paar dagen ook een correctie

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 17:59
vertigoo schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:50:
Geen idee waar jij deze informatie vandaan hebt, er is nog geen datum gecommuniceerd door het team. Er staat nog steeds Q2 voor :)

• LED-Maniak
Prachtig om te zien trouwens hoe ETHEUR aan het stijgen is terwijl ETHUSD relatief vlak blijft. ETHEUR staat omgerekend 6 euro lager dan de USD pairs.

• Luuk
  • Niet online
Ook Litecoin is lekker aan het opstijgen. :D

[ Voor 38% gewijzigd door Luuk op 03-05-2017 15:48 ]

• vertigoo
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

creapYYY schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:29:
[...]

Geen idee waar jij deze informatie vandaan hebt, er is nog geen datum gecommuniceerd door het team. Er staat nog steeds Q2 voor :)
Twitter, maar het lijkt erop dat ie abuis zit met een andere coin :F sorry :+

• creapYYY
  • Laatst online: 16-11 17:59
vertigoo schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:08:
[...]

Twitter, maar het lijkt erop dat ie abuis zit met een andere coin :F sorry :+
Haha, vooruit :p

• LED-Maniak
razorhead schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:41:
Ik ben nu 100% op ETH gaan zitten met +- 100 ETH, fingers crossed. rien ne va plus :P
Mocht ik over 10 jaar nog eens terug kijken in dit topic : current ETH waarde $80
Als je ze nog hebt: congrats, ze staan al leuk in de plus. :)

* LED-Maniak gaat feestje vieren

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 18:13 ]

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wat was dat voor rare dip/glitch bij Kraken BTC/EUR? (te zien op Bitcoinwisdom maar op Kraken zelf ook als 24-uur "Low"). Opeens naar €1221,90 zonder dat het orderboek leeg werd gehaald.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Rannasha
Tourniquet schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:39:
Wat was dat voor rare dip/glitch bij Kraken BTC/EUR? (te zien op Bitcoinwisdom maar op Kraken zelf ook als 24-uur "Low". Opeens naar €1221,90 zonder dat het orderboek leeg werd gehaald.
Kraken heeft sporadisch iets waardoor er een trade wordt uitgevoerd die ver weg ligt van de op dat moment geldende koers, zonder dat het orderboek verder aan wordt getast. Ik weet niet of er daadwerkelijke coins zijn verhandeld voor die prijs of dat het slechts een fout is in de datafeed, maar het komt zo nu en dan voor.

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:43
LTC op coinbase, vandaag van 13 naar 19

• kristof1234
hoelang duurt litecoin transactie gemiddeld? ik dacht dat dit onmiddelijk was?

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Mantus schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:04:
LTC op coinbase, vandaag van 13 naar 19
Het is ongelooflijk. Eerst grijp ik mis op stratis en nu op litecoin...

• Mlchel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-12 13:58
Verschil tussen bitstamp en btc-e is zo'n 80$. Waar komt dit verschil vandaan? Je zou toch verwachten dat dit ongeveer gelijk zou zijn?

litecoin bij coinbase op 22$ :o

• Hatsieflatsie
  • Laatst online: 22-12 14:45
Mlchel schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:25:
Verschil tussen bitstamp en btc-e is zo'n 80$. Waar komt dit verschil vandaan? Je zou toch verwachten dat dit ongeveer gelijk zou zijn?

litecoin bij coinbase op 22$ :o
Wat nog meer vreemd is, is dat Bitcoin vandaag met 5.08% in euro gestegen is:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DosbXy3.png

terwijl de prijs in dollar slechts met de helft gestegen is?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/05lJsvg.png

Dus je hebt goede kans om elke dag geld te verdienen, door in USD op Bitstamp in te kopen en op dezelfde exchange weer in EUR te verkopen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hatsieflatsie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:00:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus je hebt goede kans om elke dag geld te verdienen, door in USD op Bitstamp in te kopen en op dezelfde exchange weer in EUR te verkopen.
LED-Maniak schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:43:
Prachtig om te zien trouwens hoe ETHEUR aan het stijgen is terwijl ETHUSD relatief vlak blijft. ETHEUR staat omgerekend 6 euro lager dan de USD pairs.
Blijkbaar niet alleen met BTC.

Maar als je koopt met USD en verkoopt in Eur, dan moet je daarna terug je EUR naar USD omzetten om opnieuw in te kopen?

• Hatsieflatsie
Tourniquet schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:39:
Wat was dat voor rare dip/glitch bij Kraken BTC/EUR? (te zien op Bitcoinwisdom maar op Kraken zelf ook als 24-uur "Low"). Opeens naar €1221,90 zonder dat het orderboek leeg werd gehaald.
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/eM4FrTGe26Ie4REKoBBXbL4QSIFl8AkNpl5ssey92Dg.png?w=1024&s=624da8ce809f2add13f80772e755482f

[ Voor 6% gewijzigd door Hatsieflatsie op 03-05-2017 20:09 ]

• Rannasha
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit zal wel meevallen. De spread is op Bitstamp vaak vrij fors, omdat het volume niet superhoog is. Op dit moment is de BTC/EUR spread bijvoorbeeld €10. Als op het moment dat je dat screenshot hebt gemaakt er net een buy-order is afgehandeld op BTC/EUR en een sell-order op BTC/USD, dan heb je al een groot deel van het verschil in stijging te pakken.

• Hatsieflatsie
Fire69 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:08:
Maar als je koopt met USD en verkoopt in Eur, dan moet je daarna terug je EUR naar USD omzetten om opnieuw in te kopen?
Of als je nog wat USD hebt staan.

Bitcoin zal alleen maar stijgen, omdat er een geldmachine in de verschillen tussen exchanges en valutas zitten. Normaal wordt dat inflationair gecorrigeerd, maar bij Bitcoin is dat een ander verhaal.

Kortom, 2000 euro/BTC, here we come.

Verwijderd

Hier is wel een mooi overzicht van veel bitcoin exchanges

https://data.bitcoinity.org/markets/arbitrage/USD

Ik doe zelf vrijwel geen arbitrage tenzij ik beide coins op beide exchanges heb staan en dus meteen de swap kan doen.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

[...]

[[url="https://i.imgur.com/DosbXy3.png"]afbeelding[/url]]

[[url="https://i.imgur.com/05lJsvg.png"]afbeelding[/url]]
Ik keek even naar de EUR USD exchange rate, maar daar is geen gekke piek.

Het doet wel een beetje pijn dat de Euro nu $1,09 waard is. ;(
Wie herrinert zich nog dat de Euro een sterke munt was ($1,87) en dat we lekker voordelig spullen van Amazon konden bestellen inclusief verzendkosten enzo? Dat waren nog eens tijden. /-\o

</oudelol>

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Playa del C.
  • Laatst online: 21:58
Dikke 'muur' op dit moment bij Bitstamp op 1500 USD ! Spannend moment.
https://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD

Bitfinex loopt ondertussen 118 dollar uit op Bitstamp :S

[ Voor 20% gewijzigd door Playa del C. op 03-05-2017 22:34 ]

• Rannasha
$1500 is "verslagen".

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12 18:40

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Welke protocollen zijn er zo langzamerhand al langsgekomen in dit topic eigenlijk? En tokens? Zaken zoals Bancor, Wings, iex.ai, etc.?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• LED-Maniak
Dat was weer leuk wakker worden. :D
ETH van 67 naar 77 euro in een nachtje.

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12 13:10
Gisteren maar eens gediversified naar ETH. 85% BTC 15% ETH. Natuurlijk al veel eerder moeten doen maarja heb het gevoel dat er nog veel potentie in zit.

• Spoiler
  • Laatst online: 16:23
Tijdens het aanmaken van mijn account bij Kraken, kan ik mijn BSN nummer blurren? Of wordt dit niet geaccepteerd?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Verwijderd

Spoiler schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:34:
Tijdens het aanmaken van mijn account bij Kraken, kan ik mijn BSN nummer blurren? Of wordt dit niet geaccepteerd?
Ik heb bij alle exchanges mijn BSN ge-blurred. Werd vrijwel altijd geaccepteerd.

Er was eentje (weet niet precies meer welke) bij wie mijn ID toen keer op keer geweigerd werd. Heb er toen na een week een mailtje achteraan gestuurd dat ik maar niet 'verified' werd. Gaf aan dat het bij andere exchanges geen probleem was en of er een mogelijkheid was om op een andere manier te verifiëren. Kreeg toen binnen 2 dagen een mailtje terug dat mijn aanvraag goedgekeurd was.

edit: Ik zou trouwens niet blurren maar er duidelijk iets overheen plakken. Dit werkte bij mij het beste. Ik deed een stukje gekleurde tape over de helft van mijn BSN. Ik kreeg de indruk dat ze blurren als het 'manipuleren van de foto/scan' zien en afdekken als een bewuste keus om niet al je info te verstrekken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2017 09:44 ]

• Spoiler
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:41:
[...]

Ik heb bij alle exchanges mijn BSN ge-blurred. Werd vrijwel altijd geaccepteerd.

Er was eentje (weet niet precies meer welke) bij wie mijn ID toen keer op keer geweigerd werd. Heb er toen na een week een mailtje achteraan gestuurd dat ik maar niet 'verified' werd. Gaf aan dat het bij andere exchanges geen probleem was en of er een mogelijkheid was om op een andere manier te verifiëren. Kreeg toen binnen 2 dagen een mailtje terug dat mijn aanvraag goedgekeurd was.
Oke niets aan de hand dus, en door! Thanks

Verwijderd

Tja, de ervaringen wisselen behoorlijk omtrent het hele afplakken van bsn of het markeren met een watermerk. Ik zit met Kraken een tijdje in de clinch omdat ze nul markeringen / afplakkingen eisen. Ook een topic op Reddit met daarna wat extra hulp van medewerkers heeft niet geholpen. Het gevolg is dat ik daar vooralsnog maar Tier 2 blijf.

• Rannasha
En in de categorie "waarom ook niet?": Bitcoin staat nu op €1400.

De hele crypto-wereld loopt als een dolle de afgelopen tijd. Bitcoin stijgt gestaag door en alts schieten omhoog her en der.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:53

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik heb mijn bitcoins bij BTC-E staan, daar is 1 BTC nu 1443 USD waard. Bij Poloniex is een BTC 1627 USD waard. Is het nou de moeite om over te stappen naar Poloniex?
Ik vind de interface van BTC-E wel erg prettig, maar op Poloniex wordt sowieso meer verhandeld volgens mij.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Rannasha
T-8one schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:38:
Ik heb mijn bitcoins bij BTC-E staan, daar is 1 BTC nu 1443 USD waard. Bij Poloniex is een BTC 1627 USD waard. Is het nou de moeite om over te stappen naar Poloniex?
Poloniex heeft geen BTC/USD paar. Poloniex handelt tussen BTC en USDT. En dat is een zeer belangrijk verschil.

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-12 21:35
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:05:
Tja, de ervaringen wisselen behoorlijk omtrent het hele afplakken van bsn of het markeren met een watermerk. Ik zit met Kraken een tijdje in de clinch omdat ze nul markeringen / afplakkingen eisen. Ook een topic op Reddit met daarna wat extra hulp van medewerkers heeft niet geholpen. Het gevolg is dat ik daar vooralsnog maar Tier 2 blijf.
Jullie willen per maand meer dan $10,000.00 opnemen van Kraken? Naar mijn weten kan je met Tier 2 tot dat bedrag overmaken naar je bankrekening.

Ik zit in ieder geval niet boven die beperking... O-)

• Rannasha
MatsSkoe schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Jullie willen per maand meer dan $10,000.00 opnemen van Kraken? Naar mijn weten kan je met Tier 2 tot dat bedrag overmaken naar je bankrekening.
Jij niet dan?

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:53

T-8one

take it easy, take a sisi

Rannasha schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:40:
[...]

Poloniex heeft geen BTC/USD paar. Poloniex handelt tussen BTC en USDT. En dat is een zeer belangrijk verschil.
Hahh, tnx.
Ik had niet helemaal begrepen dat USDT geen echte dollars zijn. Dan blijf ik voorlopig bij BTC-E

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-12 21:35
Ik zou wel willen maar kunnen is iets anders. Mijn winst in crypto's zit niet boven de $120,000.00 per jaar. Je accounts snel legen is een ander verhaal.

Verwijderd

MatsSkoe schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Ik zit in ieder geval niet boven die beperking... O-)
Het is wel fijn om wat flexibeler te zijn mbt tot storten en opnemen. Ik zal qua winst niet snel over de bedragen van Tier2 gaan, maar het is een fijn idee als je in 1 ruk al je funds kan weghalen bij een exchange (om wat voor reden dan ook).

• Rannasha
MatsSkoe schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Ik zou wel willen maar kunnen is iets anders. Mijn winst in crypto's zit niet boven de $120,000.00 per jaar. Je accounts snel legen is een ander verhaal.
Zoveel winst heb ik ook niet, helaas :(

Het gaat meer om snel je account te kunnen legen om het over te maken naar een eigen wallet of een andere exchange. Tier 3 verificatie is niet heel veel moeite (wanneer het goed werkt, iig) en het maakt het een stuk makkelijker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:50:
[...]

Het is wel fijn om wat flexibeler te zijn mbt tot storten en opnemen. Ik zal qua winst niet snel over de bedragen van Tier2 gaan, maar het is een fijn idee als je in 1 ruk al je funds kan weghalen bij een exchange (om wat voor reden dan ook).
Als het mis gaat op een exchange dan zou ik het altijd naar de BTC-wallet sturen. Juist fiat-geld is een probleem (uitzonderingen daargelaten) als het misloopt. Simpelweg omdat ze het geld vaak voor andere zaken hebben gebruikt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:03:
[...]

Als het mis gaat op een exchange dan zou ik het altijd naar de BTC-wallet sturen. Juist fiat-geld is een probleem (uitzonderingen daargelaten) als het misloopt. Simpelweg omdat ze het geld vaak voor andere zaken hebben gebruikt.
Klopt, maar ook btc heeft limits per dag. En een paar keer btc heen en weer sturen gaat ook weer ten koste van je maandelijke limits.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12 17:46
Die BTC blijft maar gaan, vraag me af wanneer hij weer in elkaar zal zakken. LTC en ETH groeien ook mooi aan.

Mensen die Ripple en Golum hebben ?

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingSig op 04-05-2017 12:19 ]

• Spoiler
SmokingSig schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:19:
Die BTC blijft maar gaan, vraag me af wanneer hij weer in elkaar zal zakken. LTC en ETH groeien ook mooi aan.

Ja ETH gaat lekker inderdaad! Zojuist ook in de Ripple gegaan via Gatehub Wallet. Moet wel zeggen dat ik soms het overzicht wat kwijt ben met al die wallets...

• SmokingSig
Spoiler schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:22:
[...]

Ja ETH gaat lekker inderdaad! Zojuist ook in de Ripple gegaan via Gatehub Wallet. Moet wel zeggen dat ik soms het overzicht wat kwijt ben met al die wallets...
Moet dringend wat ETH kopen. Einde van de maand zit die boven de 100.

• kansloze
SmokingSig schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:19:

Toevallig heb ik alleen maar LTC en XRP. Ben begonnen afgelopen zondag en nu een aardige stijging al.
Maar ja, nog maar niet te rijk rekenen en ik zie het als een lange termijn investeringen. En daarvan is XRP meer een beetje voor de 'grap'. Het is zo goedkoop en misschien wordt het nog is wat en lach ik de ballen uit mijn broek en zo niet is het €100 weg gegooid.

• Luuk
  • Niet online
SmokingSig schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:24:
[...]

..of is het gezakt naar 65 ;)

Verwijderd

Ik verwonder mij over wat er momenteel gaande is. Halverwege vorig jaar ben ik (tot mijn spijt) gestopt met het mij verdiepen in en het volgen van de altcoins. De volumes en stijgingen die ik nu zie heb ik niet eerder gezien. Vaak waren er per dag twee misschien drie altcoins welke een hoog volume hadden en die dan, op basis van hype/nieuws, flink stegen. Regelmatig daalden deze in de dagen erna weer. Tevens was er vaak een soort omgekeerd evenredig effect met BTC. BTC omhoog -> altcoins omlaag en vice versa.

Momenteel is het algehele gekte lijkt het wel. Ik snap niet zo goed waar al dit geld opeens vandaan komt, maar ik ben dan ook een complete leek. Misschien dat iemand met verstand van zaken dit kan verklaren?

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:47:
Ik verwonder mij over wat er momenteel gaande is. Halverwege vorig jaar ben ik (tot mijn spijt) gestopt met het mij verdiepen in en het volgen van de altcoins. De volumes en stijgingen die ik nu zie heb ik niet eerder gezien. Vaak waren er per dag twee misschien drie altcoins welke een hoog volume hadden en die dan, op basis van hype/nieuws, flink stegen. Regelmatig daalden deze in de dagen erna weer. Tevens was er vaak een soort omgekeerd evenredig effect met BTC. BTC omhoog -> altcoins omlaag en vice versa.

Momenteel is het algehele gekte lijkt het wel. Ik snap niet zo goed waar al dit geld opeens vandaan komt, maar ik ben dan ook een complete leek. Misschien dat iemand met verstand van zaken dit kan verklaren?
Om deze stijgingen aan te houden moet er best veel geld bij komen. Gezien het aantal nieuwsberichten ga ik er een beetje van uit dat het een influx van nieuwe gebruikers is. Ik ben best wel nieuwsgierig naar de groei van het aantal nieuwe klanten bij de exchanges.

Van mij mag het iig wel weer naar beneden. Alhoewel ik al een paar dagen all-in ETH zit, is een flinke drop helemaal niet verkeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door LED-Maniak op 04-05-2017 13:07 ]

• symen89
Dit draagt ook bij aan de rise
https://ens.codetract.io

Verwijderd

LED-Maniak schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Om deze stijgingen aan te houden moet er best veel geld bij komen. Gezien het aantal nieuwsberichten ga ik er een beetje van uit dat het een influx van nieuwe gebruikers is. Ik ben best wel nieuwsgierig naar de groei van het aantal nieuwe klanten bij de exchanges.

Van mij mag het iig wel weer naar beneden. Alhoewel ik al een paar dagen all-in ETH zit, is een flinke drop helemaal niet verkeerd.
Ik vind het bijna grenzen aan massahysterie wat er momenteel gaande is. Fikse stijgingen en enorme volumes op ontzettend veel altcoins.

Misschien dat Trump toch een manier gevonden heeft om zijn muur te bekostigen? :+

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:59

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:47:

Er beginnen nu ook projecten door te dringen tot de 'normale' wereld en BTC is gelegaliseerd in Japan. Het kan dus nog veel groter worden als het reguliere bedrijfsleven en de financiele wereld in de blockchain en crypto gaat. Maar dat is een lange termijn gedachte.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
SmokingSig schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:24:
[...]

Zucht... had ik nu mijn originele 250 ETH nog maar die ik in de ICO had gekocht voor 30 cent per stuk. Heb er nu nog maar 30. :(

There go the goddamn brownies.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:54
Bonez0r schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:41:
[...]

Zucht... had ik nu mijn originele 250 ETH nog maar die ik in de ICO had gekocht voor 30 cent per stuk. Heb er nu nog maar 30. :(
Achja zo zijn er genoeg mensen die zo over hun BTC gemined in 2010 denken... Als je dat had geweten was je nu allang miljonair geweest ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 04-05-2017 13:43 ]

• kristof1234
Ik moet dringend tweede monitor kopen met mijn winst van de afgelopen dagen zodat ik verschillende charts tegelijkertijd kan volgen.

Begint beetje te gek te worden, er gebeurt zoveel...

ETH ook 10 euro gestegen terwijl ik even naar de winkel ben gegaan.

Ik had ook nog het plan om 50 EURO litecoin 33x leverage te openen op BitMex. Door heel de bitcoin gekte was ik dat "vergeten." In retrospect erg balen :P

[ Voor 39% gewijzigd door kristof1234 op 04-05-2017 13:50 ]

• LED-Maniak
kristof1234 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:44:
ETH ook 10 euro gestegen terwijl ik even naar de winkel ben gegaan.
Dat is dan een flinke winkel als je daar 15 en een half uur over doet :P

• kristof1234
LED-Maniak schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:46:
[...]

Dat is dan een flinke winkel als je daar 15 en een half uur over doet :P
Ok, ik zie dat het heel de nacht al aan het stijgen was :). Mijn gsm wifi stond deze nacht af, daarom dat prijs niet geupdate was deze morgen toen ik naar de winkel vertrok.

• LED-Maniak
[...]

Er zijn zo ontzettend veel ICO's die ook op niets uitdraaien dat je wel erg veel vertrouwen moet hebben gehad. Het gros van de mensen die flink winst heeft zijn ze vast een keer 'vergeten'.

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
[...]

Ja met de als dan gedachten was iedereen hier nu multimiljonair geweest. Één tip kijk nooit terug na je verkoop en geniet van de winst en kijk naar de volgende investering. Anders blijft dit je achtervolgen en kun je beter je energie ergens anders insteken.

• Zjemm
  • Laatst online: 22-12 15:00

Zjemm

...

Achteraf is altijd te laat. Ben nu ook pas net ingestapt. Je moet ergens beginnen wie weet pak je nog wat mee

opensecure.nl

Verwijderd

[...]

Zo had ik vorig jaar (toen ETH rond de EUR 10 was) het plan om 300 ETH aan te schaffen. Ik kreeg mijn vrouw echter niet uitgelegd waar ik precies in wou investeren en heb het toen maar gelaten voor wat het was. Als ik iets beter mijn best had gedaan was ze vast overstag gegaan en was die EUR 3000,- nu €24.000,- waard geweest. Ik krijg er bijna buikpijn van als ik nu naar de koers van ETH kijk. :|

Ik denk dat de kunst is om je hier overheen te zetten. Ik heb inmiddels (na goed overleg) een verantwoord deel van ons spaargeld naar diverse exchanges overgemaakt en ben mij weer aan het verdiepen in de verschillende altcoins. Er liggen denk ik nog mooie mogelijkheden. Nu het hoofd koel houden en niet door emotie (of buikpijn :) ) laten leiden. Misschien kijk ik hier volgend jaar of over een paar jaar dan lachend op terug.

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:22:
[...]

Zo had ik vorig jaar (toen ETH rond de EUR 10 was) het plan om 300 ETH aan te schaffen. Ik kreeg mijn vrouw echter niet uitgelegd waar ik precies in wou investeren en heb het toen maar gelaten voor wat het was. Als ik iets beter mijn best had gedaan was ze vast overstag gegaan en was die EUR 3000,- nu €24.000,- waard geweest. Ik krijg er bijna buikpijn van als ik nu naar de koers van ETH kijk. :|

Ik denk dat de kunst is om je hier overheen te zetten. Ik heb inmiddels (na goed overleg) een verantwoord deel van ons spaargeld naar diverse exchanges overgemaakt en ben mij weer aan het verdiepen in de verschillende altcoins. Er liggen denk ik nog mooie mogelijkheden. Nu het hoofd koel houden en niet door emotie (of buikpijn :) ) laten leiden. Misschien kijk ik hier volgend jaar of over een paar jaar dan lachend op terug.
Dus voor de rest van ons een gratis relatietip: Hou _altijd_ een eigen spaarrekening aan.
Ik moet er niet aan denken om dit soort (technisch gecompliceerde) dingen eerst te moeten bespreken met m'n vriendin. :/

• Rannasha
Luuk schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:28:
[...]

Dus voor de rest van ons een gratis relatietip: Hou _altijd_ een eigen spaarrekening aan.
Ik moet er niet aan denken om dit soort (technisch gecompliceerde) dingen eerst te moeten bespreken met m'n vriendin. :/
Betere gratis relatietip: Zoek een partner uit die dergelijke dingen snapt / wil snappen. Mijn vrouw kan inmiddels prima uitleggen wat de voordelen zijn van Bitcoin vergeleken met het traditionele systeem van banken & fiat-valuta :)

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-12 10:39
Of op basis van vertrouwen. Familiebudget deels geïnvesteerd in ETH. Kreeg enkel van vriendin de opmerking, als je weet wat je doet, moet je het doen. Zolang je mij maar niet mee lastig gaat vallen. :)

Vind het wel bizar hoe het afgelopen weken is gegaan met verschillende koersen.

V-Strom 650

• SmokingSig
Xoxol schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:34:
Of op basis van vertrouwen. Familiebudget deels geïnvesteerd in ETH. Kreeg enkel van vriendin de opmerking, als je weet wat je doet, moet je het doen. Zolang je mij maar niet mee lastig gaat vallen. :)

Vind het wel bizar hoe het afgelopen weken is gegaan met verschillende koersen.
Heel bizar en ook heel spannend :)

• kansloze
Bij ons was het dat we van de bank bijna geen rente krijgen, dus zochten we wat anders. Maar zij heeft geen zin om zich erin te verdiepen, terwijl ze veel beter met geld is dan ik.

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik ben benieuwd waar LTC gaat eindigen, segwit, LN etc... Sky is the limit _/-\o_ Heb gelukkig nog een klein beetje LTC(50 stuks) En ben van plan die vast te houden tot na LN... Daarna genieten van de winst en de rest herinvesteren..

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Voor de mensen die denken dat ze kansen zijn misgelopen. Maak je niet druk, er zijn altijd nieuwe kansen. En verdiep je in de technologie voor de lange termijn, niet de korte termijn.

Overigens, dat het een jaar geleden de prijs $X was betekend niet dat je ze ook zolang had vastgehouden. Misschien was je bij $X*1.5 of $X*2 al tevreden en had je alles verkocht.

Hier: bitcoin hodler sinds 2013, soms wel spijt dat ik niet hier en daar een bitcoin in wat anders gestopt heb. Maar ik investeer dan ook meer in de technologie dan de tokens (werkzaam in de "blockchain industrie").
Pagina: 1 ... 45 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).