Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 104 Laatste
Acties:
  • 640.741 views

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
iemand ervaring met Tether withdrawal via bitfinex? Kan ik dat naar eender welke locatie sturen dat USDT ondersteund (bv. BfX -> Poloniex)

Is transactie quasi-inmiddelijk?

Hoelang duurt verificatie account bij BFX?

Er is nu een (hypotisch) probleem met BFX. en Walls Fargo bank ivm withdrawals. Heeft dit (hypothetisch) impact op tether. Ik vermoed dat de digitale variant van USD toch neit langs een bank moet gaan (als tussenpersoon).

[ Voor 6% gewijzigd door kristof1234 op 12-04-2017 10:59 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
kristof1234 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:56:
iemand ervaring met Tether withdrawal via bitfinex? Kan ik dat naar eender welke locatie sturen dat USDT ondersteund (bv. BfX -> Poloniex)

Is transactie quasi-inmiddelijk?
USDT zijn tokens die op de Bitcoin blockchain leven. Verzendtijden zullen dus samenhangen met die van een reguliere Bitcoin-transactie: quasi-instantaan voor het zien van de transactie en daarna ~10 minuten per confirmation.

Uitwisseling tussen exchanges is gewoon mogelijk via deze weg.
Hoelang duurt verificatie account bij BFX?
Een paar dagen maximaal, maar verificatie-wachttijden bij exchanges kunnen ontzettend variabel zijn afhankelijk van de hoeveelheid aanvragen en de hoeveelheid beschikbare werknemers om de aanvragen te behandelen. Maar als je een paar dagen als uitgangspunt neemt, dan zal het waarschijnlijk meevallen.
Er is nu een (hypotisch) probleem met BFX. en Walls Fargo bank ivm withdrawals. Heeft dit (hypothetisch) impact op tether. Ik vermoed dat de digitale variant van USD toch neit langs een bank moet gaan (als tussenpersoon).
In principe heb je gelijk: USDT is een asset-token dat leeft op de Bitcoin blockchain en banken hebben geen invloed op USDT transacties.

Maar... (er is altijd een "maar" :() BFX is niet het enige bedrijf dat ruzie heeft met Wells Fargo om het blokkeren van overboekingen. Een van de andere deelnemers aan deze rechtzaak is Tether, het bedrijf achter de gelijknamige serie crypto-assets. Als de BFX / WF kwestie niet opgelost wordt, heeft dat ook gevolgen voor USDT. En dat is een existentiele crisis voor Tether, want de hele waarde-propositie van USDT is dat 1 USDT ten alle tijde omgeruild kan worden voor 1 USD (en andersom). Zodra die conversie niet meer gedaan kan worden omdat gebruikers geen USD meer kunnen weghalen bij Tether, zal de waarde van USDT fors dalen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-12 15:08
Mantus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:07:
[...]

Dit, maar ook omdat er diverse pool meegaan in de SW activatie. De grote grap is dat we allemaal afhankelijk zijn van de meeste miners. Ik zie het zomaar gebeuren dat er vlak voor de activatie weer miners zijn die afhaken waardoor iedereen weer gaat verkopen. De markt is echt nog in handen van de miners op dit moment.

Zolang de markt reageert op de SW activatie, zijn er nog een heleboel partijen die kunnen profiteren van deze schommelingen.
SW staat nu wel op 74.31%, zou het toch vandaag gebeuren? Wil dit zeggen dat LTC dan ophoog schiet?

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 08:34
Het moet 2 weken achtereen op 75 staan.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-12 11:51
vertigoo schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:53:
[...]

Bij alle grote exchanges dien je al je paspoort te uploaden en woonadres verificatie aan te leveren als je meer dan een beetje wilt handelen. Wat is er dan makkelijker voor de belastingdienst dan bij alle grote exchanges even alle Nederlandse accounts en bijbehorende saldi op te vragen met een tier van 10K/maand en hoger? Allemaal onder het mom van anti-witwaspraktijken natuurlijk. Je geld was in Zwitserland ook lang veilig, maar die tijd is ook voorbij. Dat gaat ook gelden voor je bitcoins..
Sterker nog, misschien moeten de exchanges dit al zelf al doorgeven.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mooi, iemand die even 1000 BTC koopt op Bitfinex. *spike :+

• kristof1234
Wat er ook vanwaar is (conspiracy theories ivm BFX & die bank), iemand plaatste zonet 4000 BTC buy wall

https://pbs.twimg.com/media/C9O3q6HW0AAC__7.jpg

pretty impressive :)

• kristof1234
Lijken paar vreemde dingen te gebeuren.

Gigantische buy walls op BFX show off.

BFX bitcoin prijs steeg eerst 10 USD (naar 1237 USD) terwijl kraken tegelijkertijd naar beneden ging met 7 euro.

Ook ETH stijgt plotseling heel hard, maar op kraken zie ik een vreemde dump van 47 naar 42 USD (2 keer zelfs, cf. kraken versus BFX http://i.imgur.com/NSH8aXe.png + http://i.imgur.com/euvk1c2.png )

Misschien dat mensen irrationeel zijn, maar het is *mogelijk* dat fiat weggehaald wordt van BFX (door crypto te kopen) en elders gedumpt wordt.

Ik vind het zeer vreemd. Doe je eigen onderzoek. Mensen kunnen ook gewoon irrationeel handelen, er moet nog niets aan de hand zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door kristof1234 op 12-04-2017 23:12 ]

• Systemadmin
Hoe denken jullie over Dash? Het is nu ook toegevoegd aan Kraken.

• kristof1234
https://www.bitfinex.com/posts/199

aan de positieve kant wordt EUR binnenkort toegevoegd op BFX

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 08:34
LiteCoin Segregated Witness (SegWit) Adoption

Last 24 hours: 80.9%
out of 564 blocks

last update: 2017-04-13 07:57:00 UTC

[ Voor 23% gewijzigd door Hoshingen op 13-04-2017 10:31 ]

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Hoshingen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:31:
LiteCoin Segregated Witness (SegWit) Adoption

Last 24 hours: 80.9%
out of 564 blocks

last update: 2017-04-13 07:57:00 UTC
https://www.reddit.com/r/...rcentage_this_value_must/

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-12 14:45
Waarom gaat de koers van BTC nu zo hard onderuit?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:57:
Omdat er meer verkocht word dan aangekocht word.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:48

Secsytime

Automagisch

Omdat ETH omhoog gaat :+

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 10:31
https://www.bitcoin.com/public-service-announcement
Maar dat zou ook zo maar andersom kunnen zijn ;).

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Met een beetje geluk zijn dat de laatste stuiptrekkingen van Roger Ver. (eigenaar bitcoin.com) Wat een crybaby.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk op 13-04-2017 17:36 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Tja, ken niet het volledige technische verhaal erachter (en die Roger wordt altijd neergezet als een eikel), maar heeft hij niet een beetje gelijk?
Het gedoe over die blocksize en de bijbehorende problemen is al een ganse tijd aan de gang zonder degelijke oplossing.
Moest SegWit zo goed zijn was het toch al lang geïmplementeerd? Die AsicBoost kan toch niet de enige reden zijn om het tegen te houden?

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:57
PilatuS schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:07:

Dat lijkt me onmogelijk.

• Fire69
ASW1 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:06:
[...]

Dat lijkt me onmogelijk.
Waarom? Zo werkt vraag&aanbod toch?

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11 00:20
Fire69 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:18:
[...]

Waarom? Zo werkt vraag&aanbod toch?
De een verkoopt waar de ander aankoopt. Altijd gelijk dus :)
Preciezer: er was meer aanbod dan vraag voor de lagere prijs.

• Fire69
remcoboy1479 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:23:
[...]

De een verkoopt waar de ander aankoopt. Altijd gelijk dus :)
Preciezer: er was meer aanbod dan vraag voor de lagere prijs.
Ja, dat bedoel ik natuurlijk :)

• ASW1
Ook niet.
Aanbod en vraag zijn gelijk, maar tegen een lagere prijs.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:24
PilatuS schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:07:
[...]

Kun je dit toelichten?

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 10:31
Luuk schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:35:
[...]

Met een beetje geluk zijn dat de laatste stuiptrekkingen van Roger Ver. (eigenaar bitcoin.com) Wat een crybaby.
Ja ik zit niet genoeg in de materie om dergelijk strubbelingen mee te krijgen. Echter heeft hij daar wel een punt, andere crypte's streven Bitcoin wel aardig voorbij de laatste tijd. Een beetje innovatie kan geen kwaad.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:12
Fire69 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:55:

Moest SegWit zo goed zijn was het toch al lang geïmplementeerd? Die AsicBoost kan toch niet de enige reden zijn om het tegen te houden?
Een aantal miners zijn butthurt, vanwege de Honk Kong agreement. Waarbij een aantal afspraken gemaakt zijn, Core zou met een hardfork plan komen voor een blocksize increase.Wat in mijn ogen segwit ook is, behalve dat het gedeployed kan worden als softfork en het een stuk veiliger maakt. Een aantal miners zagen hier niets in, en bleven aansturen op een hardfork.

Het hele blocksize debate is ook niet nieuw. We hebben Bitcoin Classic/XT gehad die zich op die punt richt, maar ook een aantal officieuze proposals. 8MB blocks, Bitpay had ook een proposal volgens mij. Maar segwit activatie vereist. 95% en niet 75% vooral bij LTC. Miners weten dat ze dat kunnen tegenhouden en daardoor een hardfork zouden kunnen eisen of zelfs creeren.

Ook blijkt de eis voor een hardfork nu ook andere motieven te hebben. Voornamelijk voor bitmain, (en pools die eigendom zijn van bitmain btc.com/antpool/ stake in ViaBTC en GBminers) Bitmain heeft in hun miners een truukje ingebouwd waarbij ze de hoeveelheid werk die gedaan word als miner hoger laat zijn dan het werkelijk is. Maar dit truukje is meestal zichtbaar aan version bits en/of transactie ordering in een block. (Een block hoort van hoogste fee naar laagste fee te lopen volgens de spec, versionbits worden gebruikt voor BIP9 activatie van bijvoorbeeld Segwit). Maar er is ook een manier om een soort van transactiongrinding te doen. Waarbij er met 14 transacties (dacht ik) nodig zijn om sneller uit te zijn.

Een flink aantal mensen in de bitcoingemeenschap zijn daar een beetje klaar mee. Omdat het hele blocksize debat ge-escaleerd is. Met een flinke kloof in de bitcoin gemeenschap tot gevolg. "/r/bitcoin vs /r/btc", "BitcoinCore vs BitcoinUnlimited" , "Blockstream vs Ver/JihanWu". Dus zijn er een aantal mensen die verandering willen brengen in de manier waarop protocol changes doorgezet kunnen worden, omdat een miner van 5% al proposals tegen kan houden. Bitcoin Unlimited probeerd dat met een concensus mechanisme dat eigenlijk aanstuurd op een lelijke hardfork. En nu gaan er vanuit Core stemmen op om via een user activated softfork, segwit alsnog te activeren.

De manier van stemmen is nu ook echt drama.
Dat heeft de 1 april grap van f2pool wel duidelijk gemaakt.
https://www.blocktrail.co...07603853987306c2c72723042

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Stratis gaat weer lekker. Heeft waarschijnlijk te maken met dit nieuws over MasterNodes. Je hebt maar liefst 250.000 STRAT nodig om een masternode te draaien. Als je er eenmaal eentje hebt kan het wel lucratief worden met een verwachte fee van 1% per transactie Mijn gevoel is dat de personen die hierin geïnteresseerd zijn nu alvast beginnen met het vergaren van de 250.000 STRAT en dat dit de prijs flink aan het opdrijven is op het moment.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:59

zomertje

Barisax knorretje

vertigoo schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:30:
Stratis gaat weer lekker. Heeft waarschijnlijk te maken met dit nieuws over MasterNodes. Je hebt maar liefst 250.000 STRAT nodig om een masternode te draaien. Als je er eenmaal eentje hebt kan het wel lucratief worden met een verwachte fee van 1% per transactie Mijn gevoel is dat de personen die hierin geïnteresseerd zijn nu alvast beginnen met het vergaren van de 250.000 STRAT en dat dit de prijs flink aan het opdrijven is op het moment.
Dat willen ze ook, schaarste en niet teveel van deze masternodes. Er komen ook allerlei andere nodes, dus met minder stratis zijn er ook nog mogelijkheden.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-12 12:11
Ik heb zojuist mijn eerste bitcoins gekocht. Wallet die ik gebruik is blockchain.info. Nu heb ik een password van 99 karakters gegenereerd via Lastpass en daarmee sla ik het wachtwoord ook op. Daarnaast heb ik 2FA. Is het veilig om het wachtwoord op te slaan in Lastpass?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:02
Vraag je eerst af of blockchain.info wel veilig is voor je je zorgen maakt om een 99 karakter wachtwoord. Cold storage is altijd nog beter.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• kristof1234
42 USD verschil tussen bitfinex & bitstamp momenteel...

beetje vreemd toch? mss zitten mensen met paaseireren in hun broek en willen ze zo snel mogelijk met BTC weg uit BFX, vreemde situatie in nasleep van nieuwsbericht op BFX (ze beloven wel dat alles goedkomt, maar oké...).

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:55
Net op verkeerde moment Stratis verkocht. Volgende keer maar beter nadenken. :')

• Bonerhead
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
exelletor schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:41:
Net op verkeerde moment Stratis verkocht. Volgende keer maar beter nadenken. :')
Op welke prijs heb je verkocht?

• Fire69
Stratis blijft maar stijgen, dat kan niet blijven duren.
Ben hard aan't twijfelen of ik niet zou verkopen...

• Rannasha
kristof1234 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:09:
42 USD verschil tussen bitfinex & bitstamp momenteel...

beetje vreemd toch? mss zitten mensen met paaseireren in hun broek en willen ze zo snel mogelijk met BTC weg uit BFX, vreemde situatie in nasleep van nieuwsbericht op BFX (ze beloven wel dat alles goedkomt, maar oké...).
Hoezo vreemd? USD withdrawals zitten daar nu al een week of twee vast. Dus iedereen die z'n geld wil opnemen moet dat doen via BTC (of een andere CC). Daarnaast zullen mensen met BTC op Bitfinex minder snel geneigd zijn om te verkopen, want het houden van USD is risicovoller op dit moment.

• Systemadmin
Fire69 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:27:
Stratis blijft maar stijgen, dat kan niet blijven duren.
Ben hard aan't twijfelen of ik niet zou verkopen...
Ik hen zelf nog bijgekocht, ik denk dat het nog wel even zal aanhouden.

• exelletor
Bonerhead schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:43:
[...]

Op welke prijs heb je verkocht?
Ik had ze op 0.00046137 BTC verkocht. Ik ging in eerste instantie vanuit dat het gewoon een random piek was, omdat Bitcoin daalde en mensen dan altcoins gaan kopen. Heb net ze weer teruggekocht voor 0.00059900 BTC, wij gaan het zien. :')

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12 06:39
Xem xem xem. Loopt rustig aan maar wel goed door :)

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

scosec schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:28:
Xem xem xem. Loopt rustig aan maar wel goed door :)
Waar komt dat ineens vandaan?

Ik ben niet ontevreden hoor, ik ben al twee jaar aan het harvesten. Maar ik was het eigenlijk vergeten omdat dat NIS best een java-gedrocht is, en ik dacht: Als mooiere wallets falen, zal dit ook wel uitsterven.

Het is zowaar iets waard geworden. 8)7

edit:

Over vergeten coins gesproken, Vericoin is ook terug van weggeweest! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Sando op 15-04-2017 15:38 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• scosec
Sando schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:32:
[...]

Waar komt dat ineens vandaan?

Ik ben niet ontevreden hoor, ik ben al twee jaar aan het harvesten. Maar ik was het eigenlijk vergeten omdat dat NIS best een java-gedrocht is, en ik dacht: Als mooiere wallets falen, zal dit ook wel uitsterven.

Het is zowaar iets waard geworden. 8)7

edit:

Over vergeten coins gesproken, Vericoin is ook terug van weggeweest! :D
Er is best wat nieuws rondom NEM. Als dadelijk de catapult update wordt gelanceerd wordt het waarschijnlijk helemaal interessant. Longterm is dit echt een hele waardevolle coin. Harvest je via een supernode?

• ASW1
Op kraken staat al sinds vanochtend een partij van 300 BTC te koop tegen €1115,00.
Koers schurkte er een paar keer tegenaan, zijn er wat verkocht maar dat schiet natuurlijk ​niet op. Staan er nog steeds 222 te koop. Zie het nog wel gebeuren dat het de rest van het paasweekend niet meer boven de 1115 komt.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

scosec schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:53:
[...]

Er is best wat nieuws rondom NEM. Als dadelijk de catapult update wordt gelanceerd wordt het waarschijnlijk helemaal interessant. Longterm is dit echt een hele waardevolle coin. Harvest je via een supernode?
Ik heb NIS en NCC allebei local draaien. Doe local harvesting. Waar kan ik meer lezen over catapult?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• scosec
Sando schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:12:
[...]

Ik heb NIS en NCC allebei local draaien. Doe local harvesting. Waar kan ik meer lezen over catapult?
Hier is de whitepaper:

https://www.nem.io/catapultwhitepaper.pdf

https://medium.com/nem-di...2-0-catapult-483e1eca5af8

• exelletor
Heb zojuist Steem omgeruild voor Stratis. Voor mijn gevoel zijn het beiden hippe coins, maar heb zelf ook het gevoel dat steem op korte termijn niet veel gaat doen.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Port naar C++ zie ik wel zitten. Ik heb maar even wat bijgekocht, dan kan ik wat makkelijker harvesten. Maar genoeg XEM om een supernode te mogen draaien is voor mij iets te steep. :+

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11 00:20
ASW1 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:59:
Op kraken staat al sinds vanochtend een partij van 300 BTC te koop tegen €1115,00.
Koers schurkte er een paar keer tegenaan, zijn er wat verkocht maar dat schiet natuurlijk ​niet op. Staan er nog steeds 222 te koop. Zie het nog wel gebeuren dat het de rest van het paasweekend niet meer boven de 1115 komt.
300 is zo weg hoor :) We zitten er boven iig.

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12 09:18
Wat is er met Stratis en Lisk aan de hand? Schiet onhoog :) mmmm bijkopen of verkopen...

• kokkieroy
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-12-2023
Stratis gaat goed ja, LSK ook. Ark (vrienden van LSK) is zeker ook aan te raden om in te kopen, die gaan vroeg of laat de prijs van Stratis ook bereiken. Mooi project!

• weertenaar
kokkieroy schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:42:
Stratis gaat goed ja, LSK ook. Ark (vrienden van LSK) is zeker ook aan te raden om in te kopen, die gaan vroeg of laat de prijs van Stratis ook bereiken. Mooi project!
Je bedoelt ARK die vandaag 38% gestegen is? _/-\o_
Weer te laat

• weertenaar
Heeft er iemand ervaring met BURST? Of is dit weer gewoon een Altcoin?
Edit...excuses voor 2 posts onder elkaar..zat even niet op te letten

[ Voor 33% gewijzigd door weertenaar op 17-04-2017 10:30 ]

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12 14:50

lasharor

7 december 2004

Sando schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:11:
[...]

Port naar C++ zie ik wel zitten. Ik heb maar even wat bijgekocht, dan kan ik wat makkelijker harvesten. Maar genoeg XEM om een supernode te mogen draaien is voor mij iets te steep. :+
Heb je een link naar meer info over die supernodes? Hoeveel XEM heb je daarvoor nodig?

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Jammer dat ik maar 20k coins had in Myriad (8 euro).. : ) +550%

Verwijderd

Volgens mij is dat inherent aan alle altcoins. Vrijwel niemand gaat grote bedragen stoppen in pump-en-dump coins, tenzij je echt zeker van je zaak bent.

500% is leuk, maar wat is dat op een paar tientjes? Ik besteed liever wat meer geld aan bitcoin zelf. Minder risicovol en toch kans op leuke winsten.

• kristof1234
voor de geïnteresseerde, goed boek aan het lezen:

https://www.amazon.com/Te...mprehensive/dp/0735200661

Verwijderd

Er is een site waar alle (maar dan ook echt alle) trading books in PDF staan. (ook wel forex warez genoemd)
Ik denk niet dat t hier genoemd mogen worden, dus ik laat de link achterwege maar het is vrij makkelijk te googlen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2017 14:18 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:30:
Volgens mij is dat inherent aan alle altcoins. Vrijwel niemand gaat grote bedragen stoppen in pump-en-dump coins, tenzij je echt zeker van je zaak bent.

500% is leuk, maar wat is dat op een paar tientjes? Ik besteed liever wat meer geld aan bitcoin zelf. Minder risicovol en toch kans op leuke winsten.
Ik durf niet het geld wat ik in de BTC heb zitten in een Altcoin te stoppen. In de tijd dat de BTC +20% doet kan een Altcoin +200% doen, maar helaas ook -200%. Met Altcoins kan je enorm veel verdienen, maar het risico is inderdaad flink groter.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 23:16
Andreas and Stephanie discuss the social and technical pitfalls new companies may encounter when launching ICOs on Ethereum's smart contract platform. Did Ethereum dating startup Matchpool raise more money than they know what to do with? What happened when grid-computing platform Golem uncovered a bug that may affect every single token offering on the entire blockchain?
[Soundcloud: https://soundcloud.com/mindtomatter/lets-talk-bitcoin-327-uh-oh]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
PilatuS schreef op maandag 17 april 2017 @ 14:20:
[...]

Ik durf niet het geld wat ik in de BTC heb zitten in een Altcoin te stoppen. In de tijd dat de BTC +20% doet kan een Altcoin +200% doen, maar helaas ook -200%. Met Altcoins kan je enorm veel verdienen, maar het risico is inderdaad flink groter.
True, er zijn er die het risico wel durven te nemen, daarnet heeft iemand 400BTC in Myriad gestopt, lijkt me zeer dom om op een piek moment te doen :p

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 23:16
Geen USD deposits meer op Finex, geen BTC withdrawal meer op bter.

• LED-Maniak
DaCoTa schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:14:
En daarom knallen we nu omhoog bij finex? :X

Men ziet de bui al hangen natuurlijk en koopt als een malle BTC om daar weg te halen.

Holy fuck :X :o

[ Voor 10% gewijzigd door LED-Maniak op 17-04-2017 17:22 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Hatsieflatsie
DaCoTa schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:14:
Wat is de reden daarvoor?

Verklaart wel het prijsverschil. In 2 minuten tijd op Bitfinex van $1208 naar $1244 gestegen, terwijl andere exchanges niet volgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Hatsieflatsie op 17-04-2017 17:40 ]

• LED-Maniak
Ze hebben al tijden problemen met hun bank.

Het is erger:
Alle deposits naar bitfinex zijn gestopt.

• Hatsieflatsie
LED-Maniak schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:43:

Het is erger:
Apart dat de koers hierdoor omhoog spurt. Er zal op termijn minder geld beschikbaar zijn om Bitcoins te kopen, lijkt mij.

• LED-Maniak
Hatsieflatsie schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:47:
[...]

Apart dat de koers hierdoor omhoog spurt. Er zal op termijn minder geld beschikbaar zijn om Bitcoins te kopen, lijkt mij.
Is niet apart. De enige manier om je coins daar weg te krijgen is via een virtual currency. Dus mensen gaan acuut BTC kopen om ze weg te kunnen halen. Zoals we ook bij MtGox hebben gezien.

• Hatsieflatsie
LED-Maniak schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:48:
[...]

Is niet apart. De enige manier om je coins daar weg te krijgen is via een virtual currency. Dus mensen gaan acuut BTC kopen om ze weg te kunnen halen. Zoals we ook bij MtGox hebben gezien.
Dat kan, maar de koers zal op termijn inzakken omdat Bitfinex op dit moment de grootste BTC exchange is, lijkt mij?

• kristof1234
Ik zou nog niet inkopen op andere exchanges met de prijs stijging, als mensen op BFX werkelijk massaal gaan kopen zal de prijs op BFX imploderen; vervolgens willen diezelfde mensen hun bitcoins op andere exchanges kwijt, dus als de piek voorbij is op BFX open ik een short positie op kraken, denk ik :p

• LED-Maniak
Hatsieflatsie schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:53:
[...]
Dat kan, maar de koers zal op termijn inzakken omdat Bitfinex op dit moment de grootste BTC exchange is, lijkt mij?
Dat kan. Kijk maar wat er tijdens de MtGox sluiting is gebeurd.

Blijft pure speculatie uiteraard.

Verwijderd

Waarom dan niet al inkopen op andere exchanges? De vraag zal dan toch toenemen?

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:04:
Waarom dan niet al inkopen op andere exchanges? De vraag zal dan toch toenemen?
Nee.

De vraag zal lokaal(bitfinex) toenemen. Omdat er niet gearbitreerd kan worden zullen de andere exchanges minder snel meegaan en een 'realistische' koers aanhouden.

• Rannasha
LED-Maniak schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:48:
[...]

USD opnames liggen bij BFX al een paar weken stil, dus dat effect hoort al in de BFX-koers verwerkt te zijn. Dit nieuws van vandaag gaat over stortingen die (tijdelijk) stil komen te liggen, dat zou de vraag naar Bitcoin op BFX doen afnemen. Aan de andere kant zullen er, in ieder geval in eerste instantie, mensen zijn met geld op BFX die nu wat zenuwachtiger worden dan ze eerst waren en toch eieren (of in dit geval: cryptocurrencies) voor hun geld kiezen.

• kristof1234
Waarom denk je dat de vraag gaat toenemen? Denk je als de grootste exchange down under gaat er staan te springen om direct bitcoin te kopen.

Worst-case scenario (afwachten dus):

fase 1: "crisis:" bitfinex gaat extreem hoog omdat iedereen weg wil (misschien 1400-1500) andere exchanges gaan lager (1000) omdat mensen hun coins dumpen voor fiat.
fase 2: "bitcoin has died again" we dompelen verder naar beneden naar 600-800 (verwerken slechte nieuws)
fase 3: herstelperiode, vertrouwen groeit terug, vraag neemt toe

Allemaal in de hypothese dat mensen echt knettergek worden en paniek uitbreekt op BFX. Dit is nog niet gebeurd... maar dit is een mogelijke scenario waar je rekening mee moet houden als je nu zou willen kopen/verkopen.

[ Voor 15% gewijzigd door kristof1234 op 17-04-2017 18:10 ]

Verwijderd

ach so, dank. Ik ben zoekende in de globale lijnen in het spel. Hoewel ik heb begrepen dat die niet echt bestaan. Ik heb het idee dat alle alt coins (historisch gezien) onnatuurlijk hoog staan. Zo'n beetje alles wordt gepumpd.

• LED-Maniak
Rannasha schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:07:
[...]

USD opnames liggen bij BFX al een paar weken stil, dus dat effect hoort al in de BFX-koers verwerkt te zijn. Dit nieuws van vandaag gaat over stortingen die (tijdelijk) stil komen te liggen, dat zou de vraag naar Bitcoin op BFX doen afnemen. Aan de andere kant zullen er, in ieder geval in eerste instantie, mensen zijn met geld op BFX die nu wat zenuwachtiger worden dan ze eerst waren en toch eieren (of in dit geval: cryptocurrencies) voor hun geld kiezen.
Zeer zeker, wat gaat echter de volgende stap zijn. Opnames 'tijdelijk' stil. Deposits van alle fiat 'tijdelijk' stil. Vervolgens worden wellicht tegoeden bevroren. Dat opname stil ligt hoeft maar deels in de koers meegenomen te zijn. Ik snap de paniek maar al te goed en vooral dat mensen nu liever geen fiat op bitfinex hebben gezien iets als crypto een veiliger haven lijkt te zijn, ook al laat je ze op finex staan.

[ Voor 3% gewijzigd door LED-Maniak op 17-04-2017 18:13 ]

• Rannasha
kristof1234 schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:07:
Waarom denk je dat de vraag gaat toenemen?
In eerste instantie zal de vraag op Bitfinex hoger zijn omdat cryptocurrencies de enige weg zijn om geld van de exchange te halen. Daarentegen zal het aanbod op andere exchanges hoger zijn, omdat mensen die cryptos willen verkopen en hun fiat-valuta willen opnemen dat enkel bij de andere exchanges kunnen doen.

Het lange termijn verloop hangt af van wat er gaat gebeuren. Bitfinex heeft al aangegeven dat ze op zeer korte termijn opnames in andere valuta (o.a. CHF) gaan aanbieden. USD transacties hangen af van wanneer ze een nieuwe bank-partner vinden.
Denk je als de grootste exchange down under gaat er staan te springen om direct bitcoin te kopen.
Ze hebben pas nog alle schuld-tokens afgekocht, dus kopje onder gaan zie ik niet snel gebeuren (maar het is Bitcoin, dus zeg nooit nooit).

MtGox heeft maandenlang door kunnen lopen zonder goed werkende fiat-opname-mogelijkheden. Als Bitfinex enkel een niewe bank-partner nodig heeft en de zaakjes verder op orde heeft, dan is dit prima te overleven.
LED-Maniak schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:12:
[...]

Zeer zeker, wat gaat echter de volgende stap zijn. Opnames 'tijdelijk' stil. Deposits van alle fiat 'tijdelijk' stil.
Ze hebben aangegeven zeer binnenkort te komen met opnames in niet-USD fiat-valuta. Als dat waar is (en er is nog geen reden om aan te namen dat ze de boel voorliegen), dan zijn ze urgent op zoek naar nieuwe bank-partners en hebben ze die kunnen vinden voor sommige valuta, maar nog niet voor USD.

edit:
BFX medewerker op Reddit:
While fiat deposits are disabled, fiat withdrawals are still being processed in Swiss Francs (CHF) and Hong Kong Dollars (HKD). We're working on implementing additional fiat currencies. Cryptocurrency deposits and withdrawals are processing normally, as well.
Toch maar eens kijken naar CHF withdrawal mogelijkheden. Gezien ik een CHF-bankrekening heb is er misschien wat leuks te doen met arbitrage, zeker als dit gedoe nog even aanhoudt.

[ Voor 32% gewijzigd door Rannasha op 17-04-2017 18:19 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat ik niet snap in dit hele verhaal... je kunt toch nog gewoon USDT withdrawen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DaCoTa
De USDT/USD koers is ook niet meer 1:1, tenminste, niet op Kraken. En USDT is Bitfinex, dus als die problemen hebben, kunnen ze de premisse van USDT ook niet houden.
LED-Maniak schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:43:

Het is erger:
Volgens mij alleen fiat deposits.

[ Voor 44% gewijzigd door DaCoTa op 17-04-2017 19:26 ]

• Rannasha
.oisyn schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:21:
Wat ik niet snap in dit hele verhaal... je kunt toch nog gewoon USDT withdrawen?
Tether heeft dezelfde moedermaatschappij als Bitfinex en dezelfde bank-problematiek. Dat betekent dat het op dit moment niet mogelijk is om USDT voor USD om te wisselen bij Tether en direct uit te laten betalen. En de hele waardepropositie van USDT leunt op de garantie van Tether om altijd 1:1 om te zetten tussen USD en USDT (minus een kleine fee).

Op Kraken, waar er een USDT/USD paar vrij verhandeld kan worden, staat de koers van USDT op ~$0.95. Als Tether volledig zou functioneren dan zou dat zeer vlot weggearbitreerd worden.

Verwijderd

Erg jammer dat ze bij Kraken m'n paspoort verificatie voor Tier 3 afkeuren vanwege het feit dat ik er een watermerk in heb gezet. Dit is werkelijk de eerste keer dat ik mee maak dat een bedrijf dit weigert. Ik heb er een topic voor aangemaakt bij Reddit en daar kreeg ik de tip om ipv het te fotoshoppen, het er met een briefje bij te zetten zodat je een onbewerkte foto op kan sturen. Hoe hebben jullie dit opgelost? (Ik probeer natuurlijk wel even op m'n strepen te staan hier, zo graag hoef ik nou ook niet perse bij Kraken te handelen).

https://www.reddit.com/r/...al_security_by_rejecting/

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:29:
Erg jammer dat ze bij Kraken m'n paspoort verificatie voor Tier 3 afkeuren vanwege het feit dat ik er een watermerk in heb gezet. Dit is werkelijk de eerste keer dat ik mee maak dat een bedrijf dit weigert. Ik heb er een topic voor aangemaakt bij Reddit en daar kreeg ik de tip om ipv het te fotoshoppen, het er met een briefje bij te zetten zodat je een onbewerkte foto op kan sturen. Hoe hebben jullie dit opgelost? (Ik probeer natuurlijk wel even op m'n strepen te staan hier, zo graag hoef ik nou ook niet perse bij Kraken te handelen).

Geef /u/kraken-josh op Reddit eens een poke, die reageert zo nu en dan op vragen/klachten.

Verwijderd

Rannasha schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:32:
[...]

Geef /u/kraken-josh op Reddit eens een poke, die reageert zo nu en dan op vragen/klachten.
Ik zie net dat ene "jespow" (zoals het lijkt vanuit Kraken) ook hulp aanbiedt, ik zal die eens berichten.

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:34:
[...]

Ik zie net dat ene "jespow" (zoals het lijkt vanuit Kraken) ook hulp aanbiedt, ik zal die eens berichten.
Dat is de grote baas. Als je die te pakken krijgt, dan heb je de meeste kans op een oplossing, maar die zal ook wel meer te doen hebben dan een gemiddelde support-drone :)

edit: Ik zie dat Jesse in je Reddit-thread heeft gepost, dat helpt.

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 17-04-2017 19:36 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rannasha schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:29:
[...]

Tether heeft dezelfde moedermaatschappij als Bitfinex en dezelfde bank-problematiek. Dat betekent dat het op dit moment niet mogelijk is om USDT voor USD om te wisselen bij Tether en direct uit te laten betalen. En de hele waardepropositie van USDT leunt op de garantie van Tether om altijd 1:1 om te zetten tussen USD en USDT (minus een kleine fee).

Op Kraken, waar er een USDT/USD paar vrij verhandeld kan worden, staat de koers van USDT op ~$0.95. Als Tether volledig zou functioneren dan zou dat zeer vlot weggearbitreerd worden.
Ik dacht meer aan andere exchanges, maar ik zie dat op Poloniex de BTC/USDT koers gewoon die van Bitfinex volgt :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rannasha
.oisyn schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:37:
[...]

Ik dacht meer aan andere exchanges, maar ik zie dat op Poloniex de BTC/USDT koers gewoon die van Bitfinex volgt :)
Yup, dat is logisch, want een USDT is minder waard dan een USD en Poloniex heeft geen fiat-valuta, dus dat is geen uitweg om je fiat eruit te halen.

• DaCoTa
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/tPNw86gT/

• Rannasha
Mining pool F2Pool (~10% van de globale hashrate) heeft steun voor SegWit uitgesproken: https://twitter.com/cnLedger/status/854231735386611712

Dit is een belangrijke morele overwinning voor SegWit-aanhangers, want het is al weer een tijdje geleden dat er beweging zat in de officiele standpunten van grote miners. Maar, activatie van SegWit vereist op dit moment nog steeds 95% van de miners en zolang BitMain / AntPool tegen blijven werken, komt men daar niet eens in de buurt.

• kristof1234
ik had verwacht dat er meer op andere exchanges gedumpt zou worden, dit is nog niet (massaal) het geval, bfx trekt de andere exchanges mee naar boven

bitfinex ondertussen al op 1267 (stijging van 67 usd op 12 uur). Er zijn 22k BTC short posities van mensen die vast zitten. Als de prijs nog verder blijft tegen dit tempo dan worden deze shorts geliquideerd en wordt het een klein bommetje vrees ik (wellicht 1350-1400USD).

geen idee of na het bommetje BFX onmiddelijk implodeert, en wat de andere exchanges gaan doen.

Blijven de andere exchanges staan en implodeert bfx alleen, gaan de andere mee naar beneden, of convergeren ze naar een prijs ergens tussenin? Worden spannende dagen...

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:48

Secsytime

Automagisch

De Segwit activiatie op LTC lijkt weer minder support te krijgen? Zouden ze dit bewust doen, om zo met de prijs te spelen?
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:29:

Het gebeurt wel vaker hoor, dat ze zoiets afkeuren omdat er een watermerk in zit.. Gewoon even over mailen en dan moet het wel goedkomen lijkt me.

[ Voor 78% gewijzigd door Secsytime op 18-04-2017 13:18 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
kristof1234 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:51:
Er zijn 22k BTC short posities van mensen die vast zitten.
Hoe kom je aan die stat?

• kristof1234
https://www.bfxdata.com/positions/btcusd

het zijn er ondertussen al 20.5k (gisteren waren het er 22k, dus het aantal is aan het dalen reeds).

Sowieso was dit reeds een historisch hoog aantal.

[ Voor 30% gewijzigd door kristof1234 op 18-04-2017 13:25 ]

• Fire69
Ik lees hier dat USDT aan waarde verloren heeft hoewel het normaal 1:1 staat met de USD.
Stel nu dat ik mijn BTC kwijt wil via Poloniex, is het dan nog een goed idee om ze te wisselen voor USDT?

• kristof1234
Als je bitcoin kwijt wil, waarom stuur je ze niet naar kraken/bitstamp en je hebt euros? Waarom wil je per se USDT (in deze woele tijden) -- tenzij je denkt dat de dollar (en USDT) prijs nu veel hoger staat dan de EUR prijs, en het daarom een betere deal is. Ok, dan heb je 30 euro extra winst, maar je neemt een extra risico (niemand weet hoe het usdt/tether/bfx verhaal verder gaat aflopen).

[ Voor 51% gewijzigd door kristof1234 op 18-04-2017 13:32 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Fire69 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:27:
Stel nu dat ik mijn BTC kwijt wil via Poloniex, is het dan nog een goed idee om ze te wisselen voor USDT?
De waardedaling van USDT wordt natuurlijk gecompenseerd door een relatieve waardestijging van BTC tov USDT.

Als je echt naar fiat wilt dan moet je dat doen via een exchange die daarin dealt. En dan maakt het eigenlijk niet zoveel uit of je dan je BTC verplaatst, of ze eerst omzet naar een andere currency die op de andere exchange verhandeld kan worden (zoals USDT op Kraken, maar dat kan net zo goed DSH of ETH zijn, maar nogmaals, dan kun je net zo goed gewoon je BTC verplaatsen).

Zou wel even goed kijken naar het verhandelde volume van de andere currency op de andere exchange als je grote bedragen gaat verplaatsen :)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 18-04-2017 13:35 ]

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
weertenaar schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:54:
[...]

Je bedoelt ARK die vandaag 38% gestegen is? _/-\o_
Weer te laat
Ja ging lekker met Ark van het weekend. Niemand van het team had dit succes verwacht. Jammer dat een whale 3,3m ark dumpte maar prijs weer snel omhoog gelukkig.

• Fire69
kristof1234 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:29:
Als je bitcoin kwijt wil, waarom stuur je ze niet naar kraken/bitstamp en je hebt euros? Waarom wil je per se USDT (in deze woele tijden) -- tenzij je denkt dat de dollar (en USDT) prijs nu veel hoger staat dan de EUR prijs, en het daarom een betere deal is. Ok, dan heb je 30 euro extra winst, maar je neemt een extra risico (niemand weet hoe het usdt/tether/bfx verhaal verder gaat aflopen).
Kraken => Withdrawal details: Fees: 60 USD / 60 GBP / 60 EUR 8)7 Vind ik toch wel heel veel...

Ik wil eigenlijk niet naar fiat, draai op mijn btc nog verlies momenteel (heb natuurlijk op een heel slecht moment gekocht :/ ).
Als ik break-even zou kunnen geraken zou ik het eerder naar USDT zetten om dan te wachten tot bitcoin terug zakt (wat toch wel voorspelt wordt) om dan terug om te kopen.
Slecht plan?
.oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:34:
[...]

De waardedaling van USDT wordt natuurlijk gecompenseerd door een relatieve waardestijging van BTC tov USDT.

Als je echt naar fiat wilt dan moet je dat doen via een exchange die daarin dealt. En dan maakt het eigenlijk niet zoveel uit of je dan je BTC verplaatst, of ze eerst omzet naar een andere currency die op de andere exchange verhandeld kan worden (zoals USDT op Kraken, maar dat kan net zo goed DSH of ETH zijn, maar nogmaals, dan kun je net zo goed gewoon je BTC verplaatsen).

Zou wel even goed kijken naar het verhandelde volume van de andere currency op de andere exchange als je grote bedragen gaat verplaatsen :)
Zoals gezegd, ik wil niet echt naar fiat, ik hoop gewoon om aan een betere prijs te kunnen inkopen.
In de hoop dat het eerst nog wat stijgt en daarna terug zakt natuurlijk! :D

• kristof1234
Die "Fees: 60 USD / 60 GBP / 60 EUR" is als je USD/GBP/EUR via Swift naar niet-EU account stuurt die o.a. EU munt ondersteund (bv. bank in USA)

Sepa withdrawal met kraken is 0.09 euro transactiekosten :)

• Fire69
kristof1234 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:51:
Die "Fees: 60 USD / 60 GBP / 60 EUR" is als je USD/GBP/EUR via Swift naar niet-EU account stuurt die o.a. EU munt ondersteund (bv. bank in USA)

Sepa withdrawal met kraken is 0.09 euro transactiekosten :)
Aha, dat had ik verkeerd begrepen uit de mail die ze vandaag gestuurd hadden :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Fire69 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:49:
Zoals gezegd, ik wil niet echt naar fiat, ik hoop gewoon om aan een betere prijs te kunnen inkopen.
In de hoop dat het eerst nog wat stijgt en daarna terug zakt natuurlijk! :D
Tja, naar eigen zeggen is Bitfinex (' moederbedrijf) hard bezig met een nieuwe partner voor USD. Dat zou betekenen dat USDT/USD uiteindelijk ook weer aansterkt naar 1,00 en BTC/USDT daalt. Als je daarin gelooft dan moet je juist naar USDT :P

Een mogelijk risico is echter dat USDT geen drol meer waard is als ze de handdoek in de ring gooien omdat ze het niet voor elkaar kunnen krijgen om een USD payment partner te vinden. Of als de problemen anders van aard zijn dan dat ze zeggen (bijv. insolvancy issues). De kans daarop acht ik redelijk klein, maar wel iets om rekening mee te houden.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 18-04-2017 14:04 ]

• Rannasha
Fire69 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:57:
[...]

Aha, dat had ik verkeerd begrepen uit de mail die ze vandaag gestuurd hadden :P
Heb je de mail ook helemaal tot het einde doorgelezen? Want onderaan staat dat er voor SEPA-gebruikers niets verandert omdat een SEPA-transactie veel goedkoper en sneller is.

Kraken probeert waarschijnlijk in te spelen op de problematiek bij Bitfinex. Hoewel de USD-transacties niet goedkoop zijn, is het wel een interessante optie voor mensen die eerder bij Bitfinex handelden en nu een weg nodig hebben om hun USD eruit te halen.

• PilatuS
  • Niet online
Fire69 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:49:
[...]
Als ik break-even zou kunnen geraken zou ik het eerder naar USDT zetten om dan te wachten tot bitcoin terug zakt (wat toch wel voorspelt wordt) om dan terug om te kopen.
Slecht plan?
Ik zou niet bij break-even verkopen. Ik zou een leuke winst pakken, hoe lang dat ook zou kunnen duren, of ze lekker houden als je het geld niet nodig hebt.

• DaCoTa
Rannasha schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:33:
[...]

Heb je de mail ook helemaal tot het einde doorgelezen? Want onderaan staat dat er voor SEPA-gebruikers niets verandert omdat een SEPA-transactie veel goedkoper en sneller is.

Kraken probeert waarschijnlijk in te spelen op de problematiek bij Bitfinex. Hoewel de USD-transacties niet goedkoop zijn, is het wel een interessante optie voor mensen die eerder bij Bitfinex handelden en nu een weg nodig hebben om hun USD eruit te halen.
Een fixed $60 fee is peanuts als het koersverschil al $40 is.
Pagina: 1 ... 39 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).