Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 104 Laatste
Acties:
  • 640.715 views

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Elke keer bij die altcons denk ik, ik wacht even tot ie wat zakt, maar ze zakken niet :(

Nu maar even wat ETH, XMR en DASH ingekocht voor de lange termijn.
Als ze wat dalen koop ik wel wat bij.

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06:39
Ernemmer schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:50:
Elke keer bij die altcons denk ik, ik wacht even tot ie wat zakt, maar ze zakken niet :(

Daar heb ik ook last van ja. Zit te wachten op een drop maar die lijkt nog niet te komen.

• Ernemmer
  • Niet online

Geen slechte stap, de eerste 100 euro zijn alweer verdiend vandaag.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Je durft wel. Ik heb XMR en DASH juist verkocht nu. :P 10 tegen 1 dat ik daar over een maand spijt van heb, maar ik ben chicken. B)
scosec schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:02:
Zit te wachten op een drop maar die lijkt nog niet te komen.
Danielson schijnt er meer van te weten. :+
Danielson schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:33:
En schijnt een grote pump groep achter te zitten, ze zijn nog lang niet klaar van wat ik hier en daar lees!
Ik ben vooral benieuwd naar een bron voor dat "ze zijn nog lang niet klaar".
LED-Maniak schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:49:
Oh.. eerdere posts over niet triggeren van orders op kraken kloppen inderdaad.

Ik had een stop op 21.6 voor ETH. Om 6 uur is hij gedumpt naar 20.6 euro, mijn stop is niet getriggered.

Nouja, prima, sta nu 20% in het groen :Y)
Damn, ik ben benieuwd of ie dan helemaal niet meer triggered of dat ie op een gegeven moment wakker wordt en alsnog triggered tegen een lager tarief.

[ Voor 51% gewijzigd door Sando op 13-03-2017 14:32 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Iemand nog namecoins in zijn wallet? Wordt nu gepumpt (Poloniex)

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-12 11:43
Even los van de populaire altcoins Eth, Monero en Dash, hoe kijken jullie naar de meer onbekende altcoins zoals zcash, digibyte, factom, stratis, komodo, nexus, chronobank?
Zien jullie de bekendere meer als long term beleggingen? De onbekendere, zijn die ongeschikt voor een buy-hold strategie?

• Ernemmer
  • Niet online
SharpEdgeOne schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:39:
Even los van de populaire altcoins Eth, Monero en Dash, hoe kijken jullie naar de meer onbekende altcoins zoals zcash, digibyte, factom, stratis, komodo, nexus, chronobank?
Zien jullie de bekendere meer als long term beleggingen? De onbekendere, zijn die ongeschikt voor een buy-hold strategie?
Je moet geluk hebben dat ze zo'n coin gaan pumpen.
Als coin/betaalmiddel zal 99,9% van de altcoin nooit iets worden.

Neem als voorbeeld DOGE, een coin die niks doet of kan, maar er zijn toch heel wat mensen rijk of arm van geworden.
Als je de grafiek van DOGE neemt heb je best kans dat hij binnenkort weer eens gepumpt gaat worden. Er zijn nog heel wat whales die de koers van DOGE graag omhoog zien gaan.
https://coinmarketcap.com/currencies/dogecoin/

[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 13-03-2017 14:52 ]

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

SharpEdgeOne schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:39:
Als het functioneel gezien iets toevoegt, mogelijk long term. 9 van de 10 voegt niks toe, is scammerig, en van die 1 die overblijft zullen 9 van de 10 falen. Dat denk ik.

Zcash? Lijkt me echt een scam. 20% van alle rewards ever gaan naar de devs. Bovenop de premine hebben ze dus nu al 20% van alle coins ooit.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:58
Sando schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:25:
[...]

Je durft wel. Ik heb XMR en DASH juist verkocht nu. :P 10 tegen 1 dat ik daar over een maand spijt van heb, maar ik ben chicken. B)

[...]

[...]

Danielson schijnt er meer van te weten. :+

[...]

Ik ben vooral benieuwd naar een bron voor dat "ze zijn nog lang niet klaar".

[...]

Damn, ik ben benieuwd of ie dan helemaal niet meer triggered of dat ie op een gegeven moment wakker wordt en alsnog triggered tegen een lager tarief.
Ik heb geen harde bron, maar van horen zeggen door personen die ik vertrouw! Meer kan ik er niet over zeggen! Maar tot nu toe lijkt het te kloppen! :)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:50
Sando schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:25:
[...]

Hij is helemaal niet getriggered. Ben benieuwd waar de logica van de trade engine in zit.

Darn, lang geleden zo'n goede run gehad als met etherum nu. :9

[ Voor 9% gewijzigd door LED-Maniak op 13-03-2017 15:10 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• CrimInalA
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zijn er nog mensen die op kraken een margin trade gedaan hebben op vrijdag 10 maart , en waarbij kraken deze niet (of met een noemenswaardige vertraging) heeft uitgevoerd ?
Mat alle gevolgen van dien .

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
LED-Maniak schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:05:
Darn, lang geleden zo'n goede run gehad als met etherum nu. :9
Ziet er goed uit. Proficiat. Misschien moet ik niet even alles nalezen over de technologie maar direct mijn geld geven :P

Hoewel je de toekomst niet kan voorspellen, heb je het "gevoel" dat de huidige stijging natuurlijk is, of er pullback de komende dagen staat te wachten.

Wat is beste om met altcoins te beginnen? Voor 100 EUR kopen en gokken dat het bitcoin succes zal worden, en twee jaar later 1000 EURO waard is? Of hebben de meeste altcoins (realistisch) gezien geen dergelijk toekomst-potentieel, en bestaat alles uit tijdelijke pumps&dumps?

[ Voor 4% gewijzigd door kristof1234 op 13-03-2017 17:01 ]

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

LED-Maniak schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:05:
[...]
Hij is helemaal niet getriggered. Ben benieuwd waar de logica van de trade engine in zit.
WTF, ik heb het zelfde bij Bitfinex! Ben één dag lid, vind het nu al onbetrouwbaar.

Trailing stop gezet vóór die eerste piek. Koers is er onder gegaan, weer er overheen, weer er onder... gebeurt niets!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CQvSaVp.png

Wat een kutsite.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Vanaf vandaag margin trading en funding offers voor ZEC, XMR en DSH op Bitfinex. Wat een goede site is het toch :Y)

@Sando ik heb dat 1x eerder gehad, maar toen hadden ze stop orders expliciet gedisabled nadat trading even stil lag.

[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 13-03-2017 17:56 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• LED-Maniak
Sando schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:16:
[...]

WTF, ik heb het zelfde bij Bitfinex! Ben één dag lid, vind het nu al onbetrouwbaar.

Trailing stop gezet vóór die eerste piek. Koers is er onder gegaan, weer er overheen, weer er onder... gebeurt niets!

[afbeelding]

Wat een kutsite.
Nou, bij mij is de order onderhand wel getriggered toen ik aan het shoppen was.

Van 20.99 naar 26.5 meegelopen. Had meer kunnen zijn, maar ach, je weet het nooit en volgens mij hoef ik mij er niet voor te schamen. :)

Nu weer handjes onder de billetjes en een nieuw target zoeken!

[edit]
Not bad not bad, we zitten alweer lager. Kijken of dit gaat uitoscilleren(we hebben de eerste bounce gehad en hij zit nu op support niveau) en dan beslissen!

[ Voor 10% gewijzigd door LED-Maniak op 13-03-2017 19:01 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30
Damnit, ETH even niet kunnen opvolgen, direct mijn volledige winst verdwenen! :|

Gelukkig heb ik maar 1,5ETH :P

• LED-Maniak
Fire69 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:15:
Damnit, ETH even niet kunnen opvolgen, direct mijn volledige winst verdwenen! :|

Gelukkig heb ik maar 1,5ETH :P
Crap!

Inkoopmomentje komt nog wel, de bodem wordt nu gezocht :)

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:49

Secsytime

Automagisch

Ben benieuwd waar Eth gaat stabiliseren, vond de stijging al veels te snel gaan..

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb verder geen mail of notificatie gekregen. Zou wel zo netjes zijn, er zit notificatiefunctionaliteit in de website. Maar even een mailtje gestuurd naar bitfinex. Ik kan alleen geen order-id vinden om te noemen zoals Kraken alle orders een id geeft om naar te refereren in contact.

Alles is verder wel mooi en handig. Als het nu ook nog werkt.. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Sando op 13-03-2017 19:18 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

mmh, zondag in de avond via rabobank geld gestort naar kraken maar het staat er nog niet op. Hoe is jullie ervaring met storten in het weekend?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-12 20:21
Waterkoker schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:55:
mmh, zondag in de avond via rabobank geld gestort naar kraken maar het staat er nog niet op. Hoe is jullie ervaring met storten in het weekend?
In het weekend staan banken gewoon 100% stil. Een storting op zondag (of vrijdagavond) komt op z'n vroegst dus maandagmiddag binnen bij Kraken, maar dinsdag is waarschijnlijker.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Juiste omschrijving gebruikt? Meestal staat het er de volgende ochtend bij.. maar varieert af en toe ook nog wel.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12 14:37
Was dit je eerste storting? Dan moet je even contact opnemen met support, kan zijn dat ze nog meer informatie willen. Ik heb een en/of rekening waardoor de naam niet overeenkomt met mijn accountnaam, en moest recente bankafschrift (of screenshot internetbankieren) als bewijs aanleveren. Als het goed is is dat eenmalig, daarna gaat het vlot.

• kristof1234
^^ Ik denk niet dat er een probleem is. Hij heeft zondag online een overschrijving gedaan. Zijn bank verwerkt dit niet direct (wellicht enkel met transacties naar zelfde bank of zelfde land/netwerk).

De bank verwerkte de SEPA transactie pas de eerst volgende werkdag, namelijk vandaag (bv. om 12u, 16u). Het duurt een halve dag tot de andere bank dit ontvangt.

Wellicht werkt Fidor Bank niet meer na 16 uur, maar morgenvroeg registreren ze het direct. Kraken werkt samen met Fidor, dus Kraken ziet dat ook onmiddellijk binnenkomen. Ik ben er vrij zeker van dat het geld op je account staat morgen tussen 9.00 en 10.00

... tenzij je 100k EUR hebt overgeschreven en ze nog even een verificatie willen ;)

• AOC
  • Niet online

AOC

Eerste storting inderdaad. Ik wacht het morgen nog even af en dan maar contacten :)

• Iamnly
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-03-2021
Waterkoker schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:43:
Eerste storting inderdaad. Ik wacht het morgen nog even af en dan maar contacten :)
Komt vast goed, wrs heb je het morgen rond 14:00

• AOC
  • Niet online

AOC

Woensdag wordt in de vs als het goed is de rente verhoogd. Zal dit nog invloed hebben op de dollarkoers?

• Rannasha
Waterkoker schreef op maandag 13 maart 2017 @ 23:40:
Woensdag wordt in de vs als het goed is de rente verhoogd. Zal dit nog invloed hebben op de dollarkoers?
Renteverhoging heeft over het algemeen een positief effect op de sterkte van een munt. En deze zal daarom vaak stijgen ten opzichte van andere valuta.

Aan de andere kant, als de maatregel al door de meeste mensen verwacht wordt, dan zit deze al in de prijs verwerkt en zal er waarschijnlijk weinig gebeuren.

• DaCoTa
Waterkoker schreef op maandag 13 maart 2017 @ 23:40:
Related leesvoer: https://vinnylingham.com/...s-849931d71f6f#.d2f1727rf
When the fed raises rates, emerging market economies have their currency devalued, which raises the effective price of Bitcoin for people in those markets, creating more equity value in their Bitcoins and driving up demand for more. This is because the price to mine a Bitcoin is largely uniform (electricity price, aside) in every country in the world and it’s a commodity that trades freely across global markets — labor input costs are not germane to Bitcoin, unlike Gold. If your currency devalues, it just costs you more to mine a Bitcoin or buy a Bitcoin. The market doesn’t care how your currency is performing.

• kristof1234
wat is er gaande op de bitcoin reddit(s). Eindelijk is ETF achter de rug en mensen vinden direct iets nieuws uit om bang over te zijn, of te polariseren.

Alsof er een hardfork of grote oorlog aankomt binnen de 24 uur, of alle altcoins (die eens een paar dagen het heel goed doen) bitcoin direct gaan overnemen. Dit lijkt allemaal toch een beetje overdreven.

Overigens, de prijs lijkt stabiel te blijven. Ik snap alleen niet waarom mensen plotseling zo heel cynisch worden.

[ Voor 12% gewijzigd door kristof1234 op 14-03-2017 10:01 ]

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

kristof1234 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:52:
wat is er gaande op de bitcoin reddit(s). Eindelijk is ETF achter de rug en mensen vinden direct iets nieuws uit om bang over te zijn, of te polariseren.

Alsof er een hardfork of grote oorlog aankomt binnen de 24 uur, of alle altcoins (die eens een paar dagen het heel goed doen) bitcoin direct gaan overnemen. Dit lijkt allemaal toch een beetje overdreven.

Overigens, de prijs lijkt stabiel te blijven. Ik snap alleen niet waarom mensen plotseling zo heel cynisch worden.
Bitcoin Unlimited VS Segwit. Rannasha heeft het hier uitgelegd:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50185627

De discussie woedt al 2 jaar, maar is de laatste tijd wat heviger. Komt ook doordat sommige miners een doorbraak willen forceren:
https://www.bloomberg.com...o-fix-sluggish-blockchain

Ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als ie wordt opgediend, maar mocht het uiteindelijk toch helemaal uit de klauw escaleren dan is het Bitcoin apocalyps natuurlijk :+
In de zin dat er dan een hardfork komt zoals bij ETH en we een Bitcoin en Bitcoin Classic krijgen

[ Voor 4% gewijzigd door vertigoo op 14-03-2017 10:29 ]

• Rannasha
Uiteindelijk zijn de miners heel erg afhankelijk van de prijs van Bitcoin. Het tegen de wil van de meeste gebruikers en exchanges doordrukken van een wijziging is een ontzettend groot risico waarvan het gevolg kan zijn dat de miners hun eigen onderneming volledig onderuit halen. Ik zie het echt niet gebeuren dat een deel van de miners een hardfork forceert als ze er niet sterk van overtuigd zijn dat een groot deel van de waarde in hun tak van de fork komt te zitten.

Maar in de tussentijd blijft het gekibbel tussen beide kanten van de discussie doorgaan en zal het waarschijnlijk nog lang duren voordat er een oplossing is waar een grote meerderheid voor gevonden kan worden.

• kristof1234
Maar als ik het goed begrijp moeten de miners in hun software een vlag zetten (bv. Segwit-ready) voor de mogelijke stap, en wordt er pas een beslissing genomen bij 70% bv. Het feit dat er nu wat mensen uit China (antpool) een beetje dreigen zal uiteindelijk tot niets leiden (behalve conflict, polarisering, en FUD).
Maar in de tussentijd blijft het gekibbel tussen beide kanten van de discussie doorgaan en zal het waarschijnlijk nog lang duren voordat er een oplossing is waar een grote meerderheid voor gevonden kan worden.
Na heel de ETF stress wil ik even een paar weken rustiger aan doen. Ik wil niet vrezen dat ik een dag wakker moet worden met een prijs van 300$.

P.s. heeft Andreas Antonopoulos het (ongeveer) bij het rechte einde met deze tweet: https://twitter.com/aantonop/status/841347865972740097 + https://twitter.com/aantonop/status/841359316988895232

[ Voor 6% gewijzigd door kristof1234 op 14-03-2017 10:39 ]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

kristof1234 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:38:
Maar als ik het goed begrijp moeten de miners in hun software een vlag zetten (bv. Segwit-ready) voor de mogelijke stap, en wordt er pas een beslissing genomen bij 70% bv. Het feit dat er nu wat mensen uit China (antpool) een beetje dreigen zal uiteindelijk tot niets leiden (behalve conflict, polarisering, en FUD).

[...]

Na heel de ETF stress wil ik even een paar weken rustiger aan doen. Ik wil niet vrezen dat ik een dag wakker moet worden met een prijs van 300$.
Daar kun je toch gewoon een stop loss op zetten?

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Bij ETH is het ook goed gekomen, al duurde dat wel erg lang naar mijn idee. Als er een hard fork komt dan krijg je er inderdaad 2 munten voor terug. Ik denk dat de waarde van beide munten samen dan wel lager is dan die ene hele munt die je eerst had.

• scosec
Zelfs LTC is netjes aan het stijgen. Mocht ook wel weer eens..

• LED-Maniak
LTC heeft gisteren wat gedaan maar in mijn ogen is het vergane glorie.

Vandaag nog geen overtuigende charts gezien dus ik wacht het nog gezellig af. :)

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:50
Secsytime schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:53:
[...]

Daar kun je toch gewoon een stop loss op zetten?
Moet die het wel doen :X

• Fire69
Ik heb nu 1.2BTC in een wallet zitten. Zet ik die eigenlijk niet beter op een Exchange zetten voor het geval dat er toch 'iets ergs' gebeurt en ik er zo snel mogelijk vanaf wil?

Ik snap nog altijd niet goed wat het risico is van een HF? Wat gebeurt er dan juist? Je krijgt 2 coins, maar welke heb ik dan, de oude of nieuwe? :?

• DaCoTa
Fire69 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:53:
Ik heb nu 1.2BTC in een wallet zitten. Zet ik die eigenlijk niet beter op een Exchange zetten voor het geval dat er toch 'iets ergs' gebeurt en ik er zo snel mogelijk vanaf wil?

Ik snap nog altijd niet goed wat het risico is van een HF? Wat gebeurt er dan juist? Je krijgt 2 coins, maar welke heb ik dan, de oude of nieuwe? :?
Zie de tweets die kristof1234 hierboven aanhaalt. Je hebt dan 1.2BTC en 1.2BTCU. Of hoe ze dan mogen heten. Het zou niet uit moeten maken of ze in een wallet zitten of op een exchange.

• Fire69
DaCoTa schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Zie de tweets die kristof1234 hierboven aanhaalt. Je hebt dan 1.2BTC en 1.2BTCU. Of hoe ze dan mogen heten. Het zou niet uit moeten maken of ze in een wallet zitten of op een exchange.
Thanks, had de tweets niet gelezen :P

Ben heel hard aan't twijfelen wat ik nu zou doen. Heb echt op een slecht moment ingekocht, bijna op de ATH :/

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:45
Fire69 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:16:
[...]

Thanks, had de tweets niet gelezen :P

Ben heel hard aan't twijfelen wat ik nu zou doen. Heb echt op een slecht moment ingekocht, bijna op de ATH :/
Als je vertrouwen hebt in de munt: houden.

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-12 14:45
[...]

Het maakt wel uit als ze op een exchange zitten, want die verhandelt BTC of BTU.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Stel, ik heb heb een aantal BTC op een paper wallet staan. Waar staan mijn BTCU dan, na een HF? En hoe kan ik deze vervolgens benaderen?

• Fire69
Bartske schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Als je vertrouwen hebt in de munt: houden.
Tja, moeilijk te zeggen als er plots 2 zijn. In welke moet je dan vertrouwen hebben :)
Hatsieflatsie schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:34:
[...]

Het maakt wel uit als ze op een exchange zitten, want die verhandelt BTC of BTU.
Hm, dan zou je dus effectief 1 van de 2 kwijtraken?
En hoe zou het dan werken met een wallet?
Ik gebruik nu Electrum, die doet toch ook enkel BTC?
Sorry voor de (domme) beginnersvragen :)

[edit]
Blijkbaar ben ik niet de enige die met die vragen zit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 14-03-2017 14:42 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fire69 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:53:
Je kan de boel ook binnen 1 minuut verkopen op bijvoorbeeld Bitonic.

• DaCoTa
Fire69 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:41:
[...]

Tja, moeilijk te zeggen als er plots 2 zijn. In welke moet je dan vertrouwen hebben :)

[...]

Hm, dan zou je dus effectief 1 van de 2 kwijtraken?
En hoe zou het dan werken met een wallet?
Ik gebruik nu Electrum, die doet toch ook enkel BTC?
Sorry voor de (domme) beginnersvragen :)

[edit]
Blijkbaar ben ik niet de enige die met die vragen zit :)
De chain voor een fork is dezelfde chain, dus als je coins in een wallet hebt voor de fork, heb je na de fork op beide chains eenzelfde aantal munten. Dit gebeurd ook met alle wallets van een exchange, dus hebben dus ook op beide chains eenzelfde aantal munten. Bij ETC zijn alle exchanges uiteindelijk ook ETC gaan listen, en kreeg iedereen er opeens een entry met ETC erbij, met eenzelfde balans als ETH.

Voor een holder maakt het dus niet uit welke van de twee je vertrouwd. Ook in het geval er wel een tak dood gaat, die tak was 0 waard dus dan boeit het niet. Alle wallets moeten dan dus wel uitgebreid worden om support voor beide chains te hebben, ik weet niet zo goed hoe dat met de ETH fork ging.

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

€1200 here we come! :9

• kristof1234
^^ of.... buy the fucking dip? http://imgur.com/a/LvM5O ;)

disclaimer: error van website, relax iedereen :D

meer serieus: bitcoin zet goed door (zelfs na al die giftige discussies over hardfork/altcoins)

[ Voor 33% gewijzigd door kristof1234 op 14-03-2017 15:55 ]

• Rannasha
Als reactie op de diverse "wat gebeurt er met mijn coins tijdens een hardfork" posts:

In je wallet (paper / software / hardware / exchange / etc...) zitten geen coins. Daarin zitten enkel de privesleutels waarmee je een transactie kunt autoriseren. Hoeveel coins iedereen heeft wordt bijgehouden in het grootboek van Bitcoin, de blockchain, waarvan alle full nodes een kopie op hun schijf hebben staan. De blockchain is in feite een lange lijst van alle transacties die hebben plaatsgevonden en je saldo kun je bepalen door alle transacties vanaf het begin opnieuw "af te spelen".

Als er een fork plaatsvindt, dan zullen er twee kopieen ontstaan van de blockchain. Deze twee takken zullen verschillen in de transacties die na de fork hebben plaatsgevonden. Maar over alles wat daarvoor is gebeurd zijn ze het helemaal eens. Heb je een adres met coins voor de fork, dan heeft dit adres in beide takken ook na de fork nog dezelfde hoeveelheid coins.

Als je deze coins spendeert met een client van tak A, dan zal deze transactie in de blockchain van tak A worden opgenomen. Maar, er is een kans dat de transactie ook door tak B wordt gezien en dus in de blockchain van tak B terecht komt. Maar in tak B is dit adres mogelijk helemaal niet in gebruik of is het om andere redenen onwenselijk dat deze coins in tak B ook verplaatst worden. Dit heet een "replay attack" en dit is een van de grote problemen bij een hardfork.

Als het duidelijk is dat tak A heeft gewonnen en dat slechts een enkeling nog tak B gebruikt, dan is dit niet zo'n probleem, maar als beide takken een niet verwaarloosbare hoeveelheid aanhangers hebben, dan kan het zijn dat je door een replay attack veel waarde verliest. Dit was een reeel risico bij de ETH/ETC fork.

Je kunt je wapenen tegen replay attacks, bijvoorbeeld door een transactie op tak A te doen op zo'n manier dat deze transactie op tak B ongeldig is. Bijvoorbeeld door in de transactie gebruik te maken van coins die uit een block zijn gemined na het fork-moment. A-blocks bestaan alleen op tak A, dus de coins die gemined zijn bestaan niet op tak B. Zo zijn er nog wel meer mogelijkheden.

Als je je coins op een exchange hebt, dan is het aan de exchange om te beslissen. Je hebt dan geen coins, maar een belofte van de exchange dat ze je op verzoek coins teruggeven. Afhankelijk van het beleid van de exchange kunnen dat A-coins, B-coins of allebei zijn. Als de exchange incompetent is, is het mogelijk dat ze coins op een van beide takken verliezen door een replay attack, maar het is onwaarschijnlijk dat de grote namen daarvoor vallen.

Dus: wat te doen bij een hardfork? Als het overduidelijk is welke partij wint, download dan een client die compatibel is met die tak en ga gewoon verder met je dag. Is het niet duidelijk en/of hebben beide coins niet verwaarloosbare waarde, ga dan op zoek naar methodes om de coins te "splitsen" en te beveiligen tegen replay attacks. Dit heeft geen haast, de coins die je in je wallet hebt blijven geldig op beide takken zolang je er niets mee doet. Er zullen vanzelf diensten komen die een split mogelijk maken. Staan je coins op een exchange? Zorg dan dat het duidelijk is wat de exchange gaat doen. Indien nodig, haal de coins naar een eigen wallet voor de fork begint.

• Fire69
Heel duidelijke uitleg, bedankt! :)

1 opvolgvraag: hoe weet je dat een coin uit een transactie na de fork komt?

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12 14:03
Moet je eigenlijk je cryptocurrency opgeven bij de belasting?

Verwijderd

symen89 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:34:
Zeker, het is vermogen. Dus als je in totale vermogen onder de grens vermogenrendenmentsheffing zit, dan betaal je er niks over.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
symen89 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:34:
Ja. (Mits boven een bepaald bedrag) Je geeft de waarde van 1 januari op.

Zie ook: https://bitcoin.nl/nieuws/bitcoin-en-belasting-106

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 14-03-2017 20:39 ]

• DaCoTa
Bug in BU gevonden: https://www.reddit.com/r/...ted_remote_exploit_crash/
With a crafted XTHIN request, any node running XTHIN can be remotely crashed. If Bitcoin Unlimited was a predominant client, this is a vulnerability that would have left the entire network open to being crashed. Almost all Bitcoin Unlimited nodes live now have this bug.

• Hatsieflatsie
De bug in BU is overigens te exploiten met deze script: https://ghostbin.com/paste/36hhq

En hop, daar gaat de hashrate van BU zo.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8i5xJvC.png

Mag overigens ook wel. Hun code is 1 grote grap. https://github.com/Bitcoi...release/src/miner.cpp#L84

Overal worden de variabelen veranderd naar Blockstream, om ze te trollen. Daardoor is de code steeds moeilijker te onderhouden met die van Core.

Dit is overigens ook interessant: https://www.reddit.com/r/...miteds_critical_problems/ BU code door C++ developer reviewed.

[ Voor 93% gewijzigd door Hatsieflatsie op 14-03-2017 21:53 ]

• Fire69
Lijkt wel mee te vallen?
https://blockchain.info/charts/bitcoin-unlimited-share

Nevermind, had je edit nog niet gezien met die graph erbij :P

[ Voor 31% gewijzigd door Fire69 op 14-03-2017 22:02 ]

• Hatsieflatsie
Interessanter is dat er een groot percentage van BU nodes nog niet gecrasht is. Kennelijk zijn dat verkapte Core nodes, die foutief BU signaleerden.

• Fire69
Denk je dat er nu gericht geprobeerd wordt om die nodes te laten crashen?

• Hatsieflatsie
Het zou mij niet verbazen.

• DaCoTa
Fire69 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:22:
Denk je dat er nu gericht geprobeerd wordt om die nodes te laten crashen?
Natuurlijk. Als je het systeem kunt beinvloeden, kun je er geld mee verdienen. Kun je er geld mee verdienen, dan doen mensen dat.

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Als ik af en toe 0.1 BTC en wat Ethereums wil bijkopen om voor langere termijn te hodlen, wat is dan de beste manier om ze op te slaan? Ik heb nu nog wat BTC via Electrum wallet met een lange key van 12 woorden staan, maar die wil ik houden voor wat ie is (kan ik vanuit mijn hoofd overal en altijd recreaten, of ik moet de originele encrypted USB stick die ergens aan de andere kant v/d wereld is gebruiken). Vind dat recreaten wel een mooi systeem, maar één zo'n key onthouden is genoeg.

Dus: welke wallet/wat voor systeem is veilig en handig en futureproof voor BTC en ETH? :)

• Rannasha
kthxbye schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 01:26:
Als ik af en toe 0.1 BTC en wat Ethereums wil bijkopen om voor langere termijn te hodlen, wat is dan de beste manier om ze op te slaan? Ik heb nu nog wat BTC via Electrum wallet met een lange key van 12 woorden staan, maar die wil ik houden voor wat ie is (kan ik vanuit mijn hoofd overal en altijd recreaten, of ik moet de originele encrypted USB stick die ergens aan de andere kant v/d wereld is gebruiken). Vind dat recreaten wel een mooi systeem, maar één zo'n key onthouden is genoeg.

Dus: welke wallet/wat voor systeem is veilig en handig en futureproof voor BTC en ETH? :)
Ik weet niet voldoende van de technische eigenschappen van ETH, maar voor BTC is het antwoord eenvoudig: Een paper wallet. Print de private key uit op papier (eventueel versleuteld met een zelfgekozen wachtwoord, zie ook BIP38) en stop het in een kluis. Eventueel een kopie ergens anders bewaren als backup.

Het adres dat bij deze private key hoort kun je vervolgens keer op keer hergebruiken om je nieuwe aankopen naar toe te sturen. Op het moment dat je de boel wil gaan gebruiken, importeer je de private key in je favoriete wallet software en ga je aan de slag.

Met een dergelijk systeem sluit je vrijwel alle digitale veiligheidsrisico's uit, want een vel papier kan niet gehacked worden. Een fysiek voorwerp veilig bewaren is een stuk eenvoudiger dan het verborgen houden van een stukje data. Bovendien is het heel erg futureproof, want een private key is zo'n fundamenteel onderdeel van het systeem dat dat niet onderhevig is aan allerlei trends.

[ Voor 13% gewijzigd door Rannasha op 15-03-2017 09:36 ]

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12 14:03
kthxbye schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 01:26:

Ik gebruik een hardware wallet voor mijn ether, bitcoins en zcash.
https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s
Het is een kleine investering maar zeker de moeite waard als je voor lange termijn je coins wil bewaren.

Verwijderd

Ben sinds vorige week ook begonnen met het kopen van ETH & DASH
Maar welke website raden jullie aan om te handelen, Poloniex of Kraken?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bitfinex ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Luuk
  • Niet online
Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat de DASH trein ontspoort. :D Ik vermoed niet lang meer.

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Als ik zie hoeveel geld ik heb heb laten liggen door dat steeds te denken... Dash=trash everybody knows, nobody cares.Dat blijkt steeds opnieuw. Misschien staat ie volgende week wel weer 3x zo hoog.

• Rannasha
vertigoo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:11:
Als ik zie hoeveel geld ik heb heb laten liggen door dat steeds te denken... Dash=trash everybody knows, nobody cares.Dat blijkt steeds opnieuw. Misschien staat ie volgende week wel weer 3x zo hoog.
Tsja, met handelen moet je nooit zo gaan denken. Achteraf is het heel makkelijk om een goede strategie aan te wijzen. Er zijn genoeg alts langsgekomen waarvan redelijk wat mensen dachten dat ze zeer succesvol zouden worden, maar die uiteindelijk compleet in elkaar zijn gestort (NXT ring a bell?).

Zo las ik ooit een bericht dat Bitcoin een prijs van $1 had bereikt en dacht toen iets als "wat een onzin, wie geeft er nu zoveel geld voor zoiets stoms." You live and you learn :)

Bij het opstellen van een handelsstrategie is het dus essentieel om te kijken naar de verwachtingen voor de toekomst en niet naar wat er in het verleden is gebeurd.

• Hatsieflatsie
vertigoo schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:11:
Kan iemand mij vertellen waarom Dash zoveel waard is, terwijl al 1.3 miljoen coins premined zijn, door z'n masternode kwetsbaar is (centralized).

Dit verwondert mij, terwijl Moreno betere privacy features heeft dan Dash en minder kwetsbaar.

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Rannasha schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:19:

Zo las ik ooit een bericht dat Bitcoin een prijs van $1 had bereikt en dacht toen iets als "wat een onzin, wie geeft er nu zoveel geld voor zoiets stoms." You live and you learn :)

Bij het opstellen van een handelsstrategie is het dus essentieel om te kijken naar de verwachtingen voor de toekomst en niet naar wat er in het verleden is gebeurd.
Ik ben eigenlijk ook niet in de wieg gelegd voor daytraden. Ik vind het heel leuk, maar ik heb echt nog te vaak dat mijn gevoel en mijn hoofd iets roepen en ik niet weet waar ik naar moet luisteren. En vervolgens doe ik dus het verkeerde, terwijl de andere optie zo veel logischer zou zijn. Ik zie soms ook wel wat er gaat gebeuren, maar zorg niet dat ik er klaar voor ben. Ik zag die pump van Dash vanochtend aankomen en toen ie er eenmaal kwam, deed ik niets, want ik had geen funds vrij. Je zou dat gebrek aan ervaring kunnen noemen, maar eerlijk gezegd leer ik niet van mijn fouten. En ja daar baal ik van en dan geef ik Dash de schuld ;)

Voor komende maanden heb ik ingezet op SDC en DCR en als BELA nog een keer goed gepumpt wordt wissel ik ze om voor Monero denk ik. Voor long-term op BTC en ETH

• LED-Maniak
Wat blijft Ethereum toch een mooie coin :D
Nieuwe ATH!

[ Voor 13% gewijzigd door LED-Maniak op 15-03-2017 14:47 ]

• scosec
Die augur coin is ook vrij hard aan het gaan zeg. Eigenlijk nooit echt naar omgekeken..

• Ernemmer
  • Niet online
LED-Maniak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:41:
Wat blijft Ethereum toch een mooie coin :D
Nieuwe ATH!
Gister nog 50 stuks van verkocht, het was natuurlijk wel te verwachten dat ie dan omhoog zou gaan |:(

• Danielson
Danielson schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:52:
[...]

Ik heb geen harde bron, maar van horen zeggen door personen die ik vertrouw! Meer kan ik er niet over zeggen! Maar tot nu toe lijkt het te kloppen! :)
DASH $100 :)

• Ernemmer
  • Niet online
Die heb ik allemaal verkocht, totaal geen vertrouwen in die coin en als die crasht zal het volgens mij heel hard gaan.

Misschien maar eens stoppen met handelen en gewoon coins vasthouden, dat had voor mij een veel leuker rendement geweest.

[ Voor 19% gewijzigd door Ernemmer op 15-03-2017 14:58 ]

• LED-Maniak
Kan je Dash al ergens shorten dan? :+ :)

• Danielson
LED-Maniak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:57:
Polo kun je DASH shorten... Maar pas op...

• LED-Maniak
op wat?

• Danielson
Ik zie hem nog stevig door stijgen! Je moet de masternodes in de gaten houden, als die hard teruglopen weet je genoeg.

We hebben er weer heel wat cryptomiljonairs bij!

• Luuk
  • Niet online
Danielson schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:09:

We hebben er weer heel wat cryptomiljonairs bij!
Ik denk dat dat wel meevalt.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
LED-Maniak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:57:
Ja, op Bitfinex :)

• LED-Maniak
Ik logde daar gisteren sinds een jaar of 1.5 jaar weer eens in maar de interface was wel even schrikken. :X

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
SDC 8) gaat ook lekker

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
LED-Maniak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:38:
[...]

Ik logde daar gisteren sinds een jaar of 1.5 jaar weer eens in maar de interface was wel even schrikken. :X
Ik vind de nieuwe interface best goed :). Ik moest 'm toen nog wel even aanzetten, ik weet niet of dat nog steeds zo is of dat het nu gewoon de default is.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 15-03-2017 16:54 ]

• kristof1234
Zijn er historisch gezien nog zo'n sterke stijgingen geweest bij altcoins, die noodzakelijk gevolgd werden door zware crashes? En wat zou een argument zijn waarom dit nu niet het geval is?

De markt blijft maar stijgen, maar ik wil niet meespringen (1) zonder deftig onderzoek over de intrinsieke kwaliteit van het product, (2) en als er een groot risico is dat een grote dump nabij is.

Het is moeilijk in te schatten of de prijs stijging nu echt realistisch is (ken te weinig over altcoins). Anderzijds, bitcoin is ook ooit opgestegen vanuit de 1 USD.

Als je reddit leest, zie je heel wat trolls langskomen; het ruikt alvast naar propaganda om meer mensen te verleiden, en zo de prijs zo lang mogelijk artificieel hoog te houden, zodat *sommige* mensen er het meest kunnen uithalen.

Kan me moeilijk inbeelden dat de laatste 7 dagen alle altcoins zo'n grote technische revoluties hebben geboekt, proportioneel met de prijs.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

kristof1234 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:50:
Zijn er historisch gezien nog zo'n sterke stijgingen geweest bij altcoins, die noodzakelijk gevolgd werden door zware crashes? En wat zou een argument zijn waarom dit nu niet het geval is?

De markt blijft maar stijgen, maar ik wil niet meespringen (1) zonder deftig onderzoek over de intrinsieke kwaliteit van het product, (2) en als er een groot risico is dat een grote dump nabij is.

Het is moeilijk in te schatten of de prijs stijging nu echt realistisch is (ken te weinig over altcoins). Anderzijds, bitcoin is ook ooit opgestegen vanuit de 1 USD.

Als je reddit leest, zie je heel wat trolls langskomen; het ruikt alvast naar propaganda om meer mensen te verleiden, en zo de prijs zo lang mogelijk artificieel hoog te houden, zodat *sommige* mensen er het meest kunnen uithalen.

Kan me moeilijk inbeelden dat de laatste 7 dagen alle altcoins zo'n grote technische revoluties hebben geboekt, proportioneel met de prijs.
Vraag - aanbod.. hoe meer mensen nu instappen, hoe sneller die stijgt.

• kristof1234
^^ Vraag en aanbod kan wel allemaal goed zijn, maar de marktprijs moet uiteindelijk de intrinsieke prijs reflecteren. Het kan anders gewoon een financiële bubbel zijn (http://www.investopedia.com/terms/b/bubble.asp)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

kristof1234 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:23:
^^ Vraag en aanbod kan wel allemaal goed zijn, maar de marktprijs moet uiteindelijk de intrinsieke prijs reflecteren. Het kan anders gewoon een financiële bubbel zijn (http://www.investopedia.com/terms/b/bubble.asp)
Tsja, dat is met alle crypto's natuurlijk het geval.. vraag & aanbod bepalen de prijs.. Maar als je hier bang voor bent, dan zet je toch gewoon een stop loss boven je aankoop bedrag?

Edit: en investeer geen geld dat je niet kunt missen.. dat scheelt een hoop als het mis gaat (;

[ Voor 8% gewijzigd door Secsytime op 15-03-2017 20:31 ]

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-12 21:10
Ik zit nog niet lang in de cryptocurrency wereld (vind het erg interessant), maar heb het idee dat de fiat influx in de altcoins terwijl de BTC koers stabiel blijft erg positief is. Denk dat als BTC een opwaartse beweging gaat maken er een hoop van de altcoin value weer naar BTC gaat, wat ervoor zorgt dat BTC stijgt en altcoin value (in fiat) stabiel blijft.

Tenzij de Altcoins zo door blijven gaan...

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 14:53
T-mo-T schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:31:
Ik zit nog niet lang in de cryptocurrency wereld (vind het erg interessant), maar heb het idee dat de fiat influx in de altcoins terwijl de BTC koers stabiel blijft erg positief is. Denk dat als BTC een opwaartse beweging gaat maken er een hoop van de altcoin value weer naar BTC gaat, wat ervoor zorgt dat BTC stijgt en altcoin value (in fiat) stabiel blijft.

Tenzij de Altcoins zo door blijven gaan...
Ik denk juist dat eth uiteindelijk btc van de troon gaat stoten. Daar zit veel meer potentie in om te gebruiken als betaalmiddel door snellere transactietijden en blocktime. Daarnaast de mogelijkheden voor smart contracts, dapps en private blockchains. Dit gaat uiteindelijk de vraag doen toenemen.

Neemt niet weg dat btc leuk is om te daytraden, maar al mijn hodl geld zit in ETH.

[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 16-03-2017 01:03 ]

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

DASH CRASH ALERT

edit:

Oh valt mee

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EMzkuC4.png

Luuk schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:11:
Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat de DASH trein ontspoort. :D Ik vermoed niet lang meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Sando op 16-03-2017 01:32 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• LED-Maniak
Dat is behoorlijk lekker wakker worden met ethereum zeg :D _O-

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
LED-Maniak schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:10:
Dat is behoorlijk lekker wakker worden met ethereum zeg :D _O-
Ja het gaat hard idd! Had jammer genoeg gisteravond verkocht, maar ben nu maar weer ingestapt. +5% in een uurtje, waar is het einde!?

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

• LED-Maniak
Xiled schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:49:
[...]

Ja het gaat hard idd! Had jammer genoeg gisteravond verkocht, maar ben nu maar weer ingestapt. +5% in een uurtje, waar is het einde!?
Boven Dash. ;)
ETH heeft tenminste wat grote partijen achter zich.

Even een 'klein' dipje afwachten, dan weer bijkopen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door LED-Maniak op 16-03-2017 09:01 ]

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
LED-Maniak schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:00:
[...]

Boven Dash. ;)
ETH heeft tenminste wat grote partijen achter zich.

Even een 'klein' dipje afwachten, dan weer bijkopen. :)
Voor de val of erna :+ ? Vraag mij af wat er met de BTC gaat gebeuren, gaat nu zelfs heel langzaam omlaag.

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

• LED-Maniak
Geld stroomt er in via btc, wordt omgezet in een van de alts. Als die dalen dan wisselen die weer terug naar BTC. Zolang BTC licht daalt of stabiel blijft weten we dat het goed gaat met de alts.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-12 14:57

DirtyBird

Praktiserend denker

Bij shorten is je potentiële verlies oneindig (in de praktijk natuurlijk niet omdat je een eindtermijn hebt) waardoor je dus het risico loopt je volledige margin te verliezen als de koers blijft stijgen.
Aangezien DASH alleen maar aan het stijgen is de laatste weken, zijn er dus al heel wat mensen de boot in gegaan die gingen shorten omdat ze zich berusten op wijsheden als "what goes up must come down".
Punt is, dit is het wilde westen van de crypto currency. De gangbare regels gelden hier (nog) niet.

Wees dus gewaarschuwd met margin trading en als je het doet, zet dan een stop-loss of andere veiligheidsmaatregel in.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• mcdronkz
  • Laatst online: 16-04 12:44
't Wordt nu wel heel aantrekkelijk om m'n BTC naar ETH om te zetten. Of ben ik nu al te laat?

Op welke plek kan ik dit het beste doen? Poloniex?

• Iamnly
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-03-2021
mcdronkz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:43:
't Wordt nu wel heel aantrekkelijk om m'n BTC naar ETH om te zetten. Of ben ik nu al te laat?

Op welke plek kan ik dit het beste doen? Poloniex?
Het te laat gedoe is altijd speculeren, besef als ETH nog doorknalt is het zeker niet te laat.
Pagina: 1 ... 30 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).