Waarom heb je ze nooit verkocht? Of denk je dat guldens net zo duur worden als bitcoins?
Ah, thanksCartman! schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:14:
[...]
Destijds zat ik toevallig op bitcointalk te neuzen toen ik dat zag.
Net mijn eerste 0.00001760BTC winst gemaakt door mijn XEM's te verkopen (0.001BTC)
Het heeft niks gekost dus hou ze gewoon vast totdat het echt de moeite wordt het te verkopen. Als dat moment nooit komt is t ook prima.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:17:
Waarom heb je ze nooit verkocht? Of denk je dat guldens net zo duur worden als bitcoins?
Verwijderd
Haha, gelijk heb je. Ik heb ze helaas in november (te) duur ingekocht. Maar hou ze ook maar even wat langer vast, geen zin ze nu met verlies te verkopen terwijl er zoveel gaande is bij gulden.
Nog een niet noemenswaardig aantal. Ik heb de mseeste tijdens de pump en dump van de hand gedaan en er 4 bitcoins mee verdient. Helaas het hoogtepunt gemist.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:09:
Er schijnt een EUR-NLG exchange aan te komen, heeft iemand van jullie Guldens?
Maar heb je een bron voor die claim? Als het weer omhoog gaat is het mss interessant om bij te kopen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dat is de zelfde engine als die van Cryptowatch. Kraken heeft Cryptowatch overgenomen.Martijn19 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:19:
[...]
https://trade.kraken.com/ en klik connect. Zelf nog niet uitgeprobeerd.
Ik hoor hier vaak negatieve berichten (en terecht) maar ze doen iets goed. Ze hebben veel lagere fees dan bijvoorbeeld bittrex maar kopen alles en iedereen over. Moet je nagaan hoe lucratief zo'n exchange is, zelfs als iedereen 'm kut vindt.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Zowel Nocks als ook GuldenTrader zijn bezig met een exchange. Guldentrader gaat over ca twee maanden live.Sando schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:01:
[...]
Nog een niet noemenswaardig aantal. Ik heb de mseeste tijdens de pump en dump van de hand gedaan en er 4 bitcoins mee verdient. Helaas het hoogtepunt gemist.
Maar heb je een bron voor die claim? Als het weer omhoog gaat is het mss interessant om bij te kopen.
Nogmaals, heb je een bron voor mij? Een klikbaar linkje waarvan ik de inhoud en bron op waarde kan schatten?Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Zowel Nocks als ook GuldenTrader zijn bezig met een exchange. Guldentrader gaat over ca twee maanden live.
Ik dacht dat Nocks al tradde in guldens. En GuldenTrader lijkt me echt weer zo'n kansloze one-issue partij, gezien de naam.
edit:
Negatief voorgevoel bevestigd.
betaal spatie gemak
gulden spatie portemonnee
Je kunt altijd zien wat er is gebeurd Oh shoot dat is wel correct
Man man man
[ Voor 32% gewijzigd door Sando op 11-03-2017 10:33 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik heb 5 BTC margin/trade van 1015 euro gesloten op 1105 euro. Blijft maar verder gaan tot 1127 eur. Met ongeloof blijf ik naar bitcoin kijken. Dit is echt niet meer normaal
Straks breekt hij de ATH van 1350 USD vandaag nog.
Als vrijdag je internet niet zou werken, en je nu pas de prijs checkt zou je denken dat ze pas ETF maandag gaan aankondigen...
Als vrijdag je internet niet zou werken, en je nu pas de prijs checkt zou je denken dat ze pas ETF maandag gaan aankondigen...
Verwijderd
Ik heb helaas geen linkjes voor je.
Nocks heeft een twitteraccount waar ze af en toe dingen posten.
Momenteel handelen die wel in guldens idd, maar die kopen ze in op bittrex via btc. De volgende stap is een eur-nlg exchange, dus zonder tussenkomst van btc of bittrex. Ik ben benieuwd wat dat gaat brengen voor gulden.
Momenteel handelen die wel in guldens idd, maar die kopen ze in op bittrex via btc. De volgende stap is een eur-nlg exchange, dus zonder tussenkomst van btc of bittrex. Ik ben benieuwd wat dat gaat brengen voor gulden.
Je moet nu maar denken, dat de onzekerheid nu uit de markt is en men weer weet waar ze aan toe zijn. De fundamentals van Bitcoins zijn immers nog hetzelfde.kristof1234 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:30:
Ik heb 5 BTC margin/trade van 1015 euro gesloten op 1105 euro. Blijft maar verder gaan tot 1127 eur. Met ongeloof blijf ik naar bitcoin kijken. Dit is echt niet meer normaalStraks breekt hij de ATH van 1350 USD vandaag nog.
Ja, maar is dit organische groei? Zijn er niet veel te veel mensen long gegaan "op het gevoel" en stopt binnen enkele dagen de groei en gaan ze massaal weer hun posities sluiten? Ook, denkende aan complot theorieën, misschien had een whale 1000 bitcoins ingekocht met een gokje op ETF approval. In plaats van op het dieptepunt te verkopen, zal hij deze bitcoins zodra weer verkopen als de prijs terug staat op zijn inkoopprijs.
Indien dit sprookje doorgaat zat heel de bitcoinwereld er naast. Voorspellingen: 300$ drop, 1-3 maanden voor recovery. In realiteit is alles al bijna gerecupereerd in één dag. Ongeacht wat de komende dagen gaat gebeuren, binnen 2 weken verwacht ik de prijs wel op 1200 euro. Dat dit zou gebeuren op enkele dagen voelt nog steeds vreemd aan.
Indien dit sprookje doorgaat zat heel de bitcoinwereld er naast. Voorspellingen: 300$ drop, 1-3 maanden voor recovery. In realiteit is alles al bijna gerecupereerd in één dag. Ongeacht wat de komende dagen gaat gebeuren, binnen 2 weken verwacht ik de prijs wel op 1200 euro. Dat dit zou gebeuren op enkele dagen voelt nog steeds vreemd aan.
De "whale" heeft zijn positie al ingenomen, uren voor de ETF beslissing.
In 2013 hadden we net zoals nu ook een influx van heel veel nieuw geld en zo tikten we van <!00 naar >1000 usd. Ik krijg zelf een beetje een dejavu als ik dit topic lees alleen is er nu nog geen exchange gehackt en zijn er veel meer mensen die dippen opvangen.
Het spelletje wordt niet meer gespeeld door een manipulator.
In 2013 hadden we net zoals nu ook een influx van heel veel nieuw geld en zo tikten we van <!00 naar >1000 usd. Ik krijg zelf een beetje een dejavu als ik dit topic lees alleen is er nu nog geen exchange gehackt en zijn er veel meer mensen die dippen opvangen.
Het spelletje wordt niet meer gespeeld door een manipulator.
[ Voor 8% gewijzigd door LED-Maniak op 11-03-2017 11:36 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Pump alert
De vraag is of we nu boos moeten worden of allemaal in gaan kopen en mee gaan doen.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:09:
Er schijnt een EUR-NLG exchange aan te komen, heeft iemand van jullie Guldens?
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:42:
Ik heb helaas geen linkjes voor je.
- Geen linkjes naar nieuws.
- Geen linkjes naar Tweets.
- Alléén posten over Guldens.
- Opende 5 dagen geleden topic over Gulden en is sindsdien verwijderd.
De vraag is of we nu boos moeten worden of allemaal in gaan kopen en mee gaan doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sando op 11-03-2017 12:37 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Nee, er komt een nieuwe trading engine, het ding wat aan de achterkant van de website de orders verwerkt en matched met trades. Daarmee zou de vertraging als het druk wordt bij Kraken opgelost moeten zijn.Martijn19 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:19:
[...]
https://trade.kraken.com/ en klik connect. Zelf nog niet uitgeprobeerd.
Verwijderd
Niet gelijk zo hacken Redsandro. Ik heb me een aantal maanden geleden laten verleiden wat guldens te kopen, omdat ik erg geinteresseerd ben geraakt in blockchain techniek en toepassingen daarvan. Ik ben er van overtuigd dat blockchain binnen nu en twee jaar enorm veel teweeg gaat brengen. Zoals concertkaartjes of programeerbaar PGB budget, dat alleen dan aan zorg uitgegeven kan worden. Het verbaasd me alleen dat Gulden hier op tweakers zo weinig besproken wordt. Terwijl ik juist denk dat zo'n nederlands project dat, zover ik dat als leek kan inschatten, best veel potentie zou kunnen hebben. Dus de stoute schoenen aangetrokken en een topic geopend, echter werd dat door de mods gebombardeerd. Blijkbaar is er erg veel gedonder hier en/of zoals je aangeeft veel angst of zo voor verkeerde bedoelingen. Zal mij verder een biet zijn, ik wil gewoon meer info over Gulden en mogelijk op basis daarvan bepalen of ik meer Guldens moet kopen of ze weg moet doen. En als ik dan tussendoor ook jullie kan informeren over wat ik elders weer opgevangen heb zoals die exchange, dan heeft iedereen daar toch voordeel bij. Niet alles gelijk afdoen als pump.
Persoonlijk heb ik een erg negatief gevoel over gulden. Aan de ene kant hebben ze wel goede devs, maar met van die bedrijfjes als nocks, waar je wel kan kopen, maar niet kan verkopen, en zelf eigenlijk arbitreert tussen bitrex en daarboven op een flink fee gooit, geeft mij een vreemd gevoel. Ook lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat een nederlandse partij een exchange voor een cryptocurrency kan opzetten met het huidige bank klimaat in een period van 2 maanden. (En dan heb ik het nog niet eens over AML/KYC aspecten)Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:15:
Niet alles gelijk afdoen als pump.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Wat voegt die coin toe aan de 100+ andere kleine cryptocoins die er al zijn? Bovendien, waarom zou je je beperken tot alleen de piepkleine Nederlandse markt? Het voordeel van cryptocurrencies is juist dat deze wereldwijd werken, je puur richten op een nichemarkt (Nederland) is nogal beperkend. Het enige is dat het bij sommigen misschien wat sympathie kan opwekken door nostalgische gevoelens maar daar win je de oorlog niet mee. Het zal altijd een coin in de marge blijven imho.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:15:
Niet gelijk zo hacken Redsandro. Ik heb me een aantal maanden geleden laten verleiden wat guldens te kopen, omdat ik erg geinteresseerd ben geraakt in blockchain techniek en toepassingen daarvan. Ik ben er van overtuigd dat blockchain binnen nu en twee jaar enorm veel teweeg gaat brengen. Zoals concertkaartjes of programeerbaar PGB budget, dat alleen dan aan zorg uitgegeven kan worden. Het verbaasd me alleen dat Gulden hier op tweakers zo weinig besproken wordt. Terwijl ik juist denk dat zo'n nederlands project dat, zover ik dat als leek kan inschatten, best veel potentie zou kunnen hebben. Dus de stoute schoenen aangetrokken en een topic geopend, echter werd dat door de mods gebombardeerd. Blijkbaar is er erg veel gedonder hier en/of zoals je aangeeft veel angst of zo voor verkeerde bedoelingen. Zal mij verder een biet zijn, ik wil gewoon meer info over Gulden en mogelijk op basis daarvan bepalen of ik meer Guldens moet kopen of ze weg moet doen. En als ik dan tussendoor ook jullie kan informeren over wat ik elders weer opgevangen heb zoals die exchange, dan heeft iedereen daar toch voordeel bij. Niet alles gelijk afdoen als pump.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het is hier regelmatig besproken toen het ding nog enigszins relevant was. Maar de conclusie is en blijft dat Gulden een simpele kloon is die geen technische innovatie biedt. Men heeft simpelweg de broncode van een andere cryptocurrency gepakt, wat getalletjes veranderd, een nieuw logo erop geplakt en het de wereld ingestuurd. Het enige dat de munt uniek maakt is het feit dat het specifiek op Nederlanders is gericht. Maar een land-specifieke cryptocurrency in de tijd van grensoverschrijdend internet is enigszins vreemd.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:15:
Het verbaasd me alleen dat Gulden hier op tweakers zo weinig besproken wordt.
Daarnaast is er vrijwel geen activiteit rondom deze munt. Volgens Cryptocoincharts.info is het dagelijkse handelsvolume ongeveer 10 BTC, dus €11.000. Dat is niets. Ter vergelijking, de "meme-coin" DOGE die al tijden niet meer populair is doet zo'n 200 BTC aan volume per dag. Litecoin doet 4000 BTC per dag en Ethereum 25.000 BTC per dag.
GuldenCoin wordt eigenlijk op slechts 1 exchange in noemenswaardige hoeveelheid verhandeld, en dan slechts in 1 trading-pair.
Het enige bestaansrecht dat GuldenCoin nog heeft is als pump-en-dump middel. Vandaar dat mensen hier nogal wantrouwig reageren als iemand met een nieuw account enkel over een specifieke cryptocurrency praat.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Uiteindelijk moet je kijken naar welke crypto's geld kunnen opleveren in de 'echte wereld'.
Projecten die ook iets te bieden hebben aan bedrijven bijvoorbeeld. Daar zit het grote geld, niet de kloon projecten zoals Gulden
Projecten die ook iets te bieden hebben aan bedrijven bijvoorbeeld. Daar zit het grote geld, niet de kloon projecten zoals Gulden
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:15:
Niet gelijk zo hacken Redsandro.
Dat dus. Plus, niet persoonlijk en niet Gulden-specifiek, maar als je dingen beweert, ook als de bron een tweet is, kom dan gewoon met een verifiëerbaar linkje, net als iedereen.Rannasha schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:46:
Het enige bestaansrecht dat GuldenCoin nog heeft is als pump-en-dump middel. Vandaar dat mensen hier nogal wantrouwig reageren als iemand met een nieuw account enkel over een specifieke cryptocurrency praat.
edit:
Voor iedereen geldt, en met name nieuwe accounts die nog geen vertrouwen* hebben opgebouwd: Alles wat je beweert waarover (nog) geen grote consensus binnen GoT bestaat, moet in feite een linkje naar een bron zijn, anders werkt het averechts. Wellicht dat daarom ook je topic is gesloten. (Los natuurlijk van het feit dat alle altcoin topics zijn gegroepeerd in dit globale cryptocurrency-topic.)
*) Vertrouwen, in de vorm van Karma, kan je hier zien: https://tweakers.net/gallery/karma
[ Voor 27% gewijzigd door Sando op 11-03-2017 14:10 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Ik kom er niet echt wijs uit. Op Bitcointalk wordt er veel gesproken over pre-mine en dat dat niet te vertrouwen is, terwijl andere munten geheel gepremined zijn en best hoog staan. Hier hoor ik weer er is geen ontwikkeling en de devs zijn goede gasten, terwijl je daar hoort dat de devs niet te vertrouwen zijn maar Gulden in de top vijf van beste technologisch ontwikkelde cryptos staat. Schiet mij maar lek.
Overigens heb ik ook wel eens verkocht via Nocks en dat werkt prima. Al met al, buiten de dalende prijs, heb ik nog toe geen negatieve ervaringen met Gulden gehad, maar misschien ben ik naief. Dank voor de feedback. Ik zal de komende tijd hier meelezen, want mijn interesse ligt niet alleen bij Gulden, maar meer nog bij de blockchain techniek. Zou toch te gek zijn geweest als we via blockchain het bonnetje van Teven boven water hadden kunnen halen. Het biedt gewoon zoveel meer kansen dan alleen als crypto geld.
Overigens heb ik ook wel eens verkocht via Nocks en dat werkt prima. Al met al, buiten de dalende prijs, heb ik nog toe geen negatieve ervaringen met Gulden gehad, maar misschien ben ik naief. Dank voor de feedback. Ik zal de komende tijd hier meelezen, want mijn interesse ligt niet alleen bij Gulden, maar meer nog bij de blockchain techniek. Zou toch te gek zijn geweest als we via blockchain het bonnetje van Teven boven water hadden kunnen halen. Het biedt gewoon zoveel meer kansen dan alleen als crypto geld.
Dash gaat ook lekker. Mijn €5 van twee jaar geleden is nu €120 waard.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dat kan toch niemand je vertellen...we hebben geen glazen bolVerwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:15:
ik wil gewoon meer info over Gulden en mogelijk op basis daarvan bepalen of ik meer Guldens moet kopen of ze weg moet doen.
Komt er eigenlijk nog een moment dat bitcoin ineens sterk kan stijgen/dalen?
En wat is naast bitcoin nog meer interessant om in te gaan zitten btw
?
En wat is naast bitcoin nog meer interessant om in te gaan zitten btw
[ Voor 33% gewijzigd door AOC op 11-03-2017 16:11 ]
Tuurlijk. De laatste keer ging de boel hard onderuit toen er een exchange gekraakt was en er heel veel coins verdwenen waren. Wat betreft stijgen zijn we in 3 maanden tijd 100% omhoog gegaan. Als dat niet sterk stijgen is weet ik het ook nietWaterkoker schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:05:
Komt er eigenlijk nog een moment dat bitcoin ineens sterk kan stijgen/dalen?
ETH is voor mij het enige waar ik wat vertrouwen in heb. 90% van de altcoins zijn leuk om op korte termijn geld aan te verdienen, maar er is gewoon geen plek in de wereld voor 700 andere coins. De meeste altcoins zijn op lange termijn gewoon troep.En wat is naast bitcoin nog meer interessant om in te gaan zitten btw?
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 11-03-2017 16:40 ]
Op dit moment gaan alle altcoins als een speer. Dat had ik echt niet verwacht. Eerder het tegenovergestelde eigenlijk. Gisteren de storm uitzitten in altcoins en vandaag weer terug naar btc. Maar blijkbaar is er koopdrang.
vanochtend nog aantal ETH gekocht, knalt nu ook omhoogPilatuS schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:38:
[...]
Tuurlijk. De laatste keer ging de boel hard onderuit toen er een exchange gekraakt was en er heel veel coins verdwenen waren. Wat betreft stijgen zijn we in 3 maanden tijd 100% omhoog gegaan. Als dat niet sterk stijgen is weet ik het ook nietVerder is het natuurlijk gelazenbol werk. Niemand weet wat de koers gaat doen.
[...]
ETH is voor mij het enige waar ik wat vertrouwen in heb. 90% van de altcoins zijn leuk om op korte termijn geld aan te verdienen, maar er is gewoon geen plek in de wereld voor 700 andere coins. De meeste altcoins zijn op lange termijn gewoon troep.
Wat een gekkenhuis met DASH! En schijnt een grote pump groep achter te zitten, ze zijn nog lang niet klaar van wat ik hier en daar lees!
Waar kopen jullie Dash? Bij Kraken is dat (nog) niet mogelijk, zag ik.
Ik heb gewoon eerst Bitcoin gekocht en daarna via shapeshift omgezet naar Dash. Gelukkig vóór de pumps waren begonnen.
Net de boot gemist 
Is er geen trader oid waar je dash of op eth kan beleggen oid?
Of iets anders met leverage
?
Is er geen trader oid waar je dash of op eth kan beleggen oid?
Of iets anders met leverage
[ Voor 76% gewijzigd door AOC op 11-03-2017 20:17 ]
Poloniex?Hatsieflatsie schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:40:
Waar kopen jullie Dash? Bij Kraken is dat (nog) niet mogelijk, zag ik.
[ Voor 13% gewijzigd door paul-s83 op 11-03-2017 20:51 ]
Relevant? Bij Livecoin is Dash al een paar dagen niet meer handelbaar:
Bericht van 08.03.2017 17:46.Dear clients, DASH deposits/withdrawals/trading has been temporarily closed since our DASH node has been attacked (probably, we're not sure) and some fake transactions have taken place. We're working on this, we have already contacted developers.
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 11-03-2017 21:46 ]
Nu ben ik wel benieuwd waar je dat dan leest!Danielson schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:33:
Wat een gekkenhuis met DASH! En schijnt een grote pump groep achter te zitten, ze zijn nog lang niet klaar van wat ik hier en daar lees!
Ik ben al uitgestapt. Ik (ver)wacht (dat) tot ie weer terugkomt naar €25 ofzo.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Iemand ervaring met withdrawels van kraken 
Heb nu 2x geprobeerd een withdrawel in BTC te doen maar beide keren gecancelled...
Probeer de withdrawel te doen naar mn bitpay wallet op mn laptop.
Nevermind, na wat spitten blijkt dat ze mail sturen dat je nog akkoord moet geven. Ga weer een poging wagen.
Heb nu 2x geprobeerd een withdrawel in BTC te doen maar beide keren gecancelled...
Probeer de withdrawel te doen naar mn bitpay wallet op mn laptop.
Nevermind, na wat spitten blijkt dat ze mail sturen dat je nog akkoord moet geven. Ga weer een poging wagen.
[ Voor 22% gewijzigd door ybos op 12-03-2017 09:17 ]
Waarom is Dash zoveel waard eigenlijk? Wat maakt Dash zoveel anders van andere altcoins? Ik heb even op hun website gekeken, en zie niet bijster veel verschil met coins als Moreno bijvoorbeeld. Wel dat Dash hun marketing beter voor elkaar heeft.
Vanmorgen ontving ik de volgende mail. Doe er je voordeel mee.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| You've been pwned! You signed up for notifications when your account was pwned in a data breach and unfortunately, it's happened. Here's what's known about the breach: Email found: ********@gmail.com Breach: BTC-E Date of breach: 1 Oct 2014 Number of accounts: 568,340 Compromised data: Account balances, Email addresses, IP addresses, Passwords, Usernames, Website activity Description: In October 2014, the Bitcoin exchange BTC-E was hacked and 568k accounts were exposed. The data included email and IP addresses, wallet balances and hashed passwords. |
lol+lol=hihi
2014! Heb je ook iets gemerkt? Is er iets gestolen?.SnifraM schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:22:
Vanmorgen ontving ik de volgende mail. Doe er je voordeel mee.
code:
1 Date of breach: 1 Oct 2014
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Koop geen Dash,
Dash klopt van een kant, pump groups/instamines/alle coins worden door select aantal beheerd
Dash klopt van een kant, pump groups/instamines/alle coins worden door select aantal beheerd
Bij mij niet, maar je krijgt ook bij iedere actie op het account een e-mail, dus ook al logt iemand in en verkoopt je munten moet je nog steeds op een link in een mail klikken om de transactie goed te keuren.Sando schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:39:
[...]
2014! Heb je ook iets gemerkt? Is er iets gestolen?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Lekker objectief weer. Dit topic gaat over handel, dus misschien is een pumpgroup juist interessant.Mr.Joker schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:48:
Koop geen Dash,
* Geen link naar bron
* Een van de stabielere en waardevollere altcoins
* Bestaat al lang, sinds januari 2014
* Nu na 3 jaar sprake van een pumpgroup (ik zou het eerder coming of age noemen)
* Door een bug in januari 2014 inderdaad 32% premine
In contrast:
* Early bitcoin devs mineden ongeveer 10M bitcoins voordat het exchangable werd. Op een totaal van 21Mbitcoin op het einde is dat bijna 50%
* ETH heeft niet eens een eind of een halfing, dus op een gegeven moment verliest het waarde
Dash is niet veel idioter dan Bitcoin of Ether.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Maakt toch niks uit, BRB investment verdubbelen of meerMr.Joker schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:48:
Koop geen Dash,
De groei van Ether lijkt niet echt organisch.. ik verwacht eigenlijk een drop binnenkort.
Waarom denk je? Week terug ging Eth ook omhoog van 14--> 18 en dat bleef stableSecsytime schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:55:
De groei van Ether lijkt niet echt organisch.. ik verwacht eigenlijk een drop binnenkort.
Hierdoor stijgt de Ether: https://www.cryptocoinsne...erprise-ethereum-aliance/
De Bitcoin trein vertrekt weer, zo te zien.
Dat had je snel in de gaten.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Bitcoins maanden lang houden op exchanges is niet veilig. Maar wat als ik 1000 euro ofzo op Kraken laat staan (in het geval ik direct iets moet kopen/verkopen met of zonder leverage). Bitcoin transacties duren ondertussen een uur of langer, dus veel te traag om te reageren op de markt. Kraken werkt samen met Payward bank. Geen idee of dat geld dan effectief op die bank staat of op hun eigen systeem.
In principe, een hack kan gebeuren maar de paswoorden blijven encrypted. Hacker kan ook niet inloggen (zou niet lukken omwille van 2FA). Withdrawal van bitcoin/fiat heeft ook externe email verificatie nodig. Unless ze al die opties kunnen uitschakelen via master password en een nieuw apparaat/email registreren voor 2FA, de euros omwisselen voor bitcoin, en dan alles stelen.
Het echte gevaar lijkt me dat ze op de bitcoin servers van Kraken binnendringen en daar bv. bitcoins direct kunnen stelen. Door enkel cash lange tijd te laten staan bij Kraken loop ik relatief weinig risico -- tenzij Kraken wegens obscure reden de deuren sluit en de CEO met al het geld gaat lopen
Misschien dat ik een blockchain.info account (of iets anders) gebruik tot ik wat extra geld over heb voor een hardware wallet. Hopelijk is dat (tijdelijk) veilig genoeg.
In principe, een hack kan gebeuren maar de paswoorden blijven encrypted. Hacker kan ook niet inloggen (zou niet lukken omwille van 2FA). Withdrawal van bitcoin/fiat heeft ook externe email verificatie nodig. Unless ze al die opties kunnen uitschakelen via master password en een nieuw apparaat/email registreren voor 2FA, de euros omwisselen voor bitcoin, en dan alles stelen.
Het echte gevaar lijkt me dat ze op de bitcoin servers van Kraken binnendringen en daar bv. bitcoins direct kunnen stelen. Door enkel cash lange tijd te laten staan bij Kraken loop ik relatief weinig risico -- tenzij Kraken wegens obscure reden de deuren sluit en de CEO met al het geld gaat lopen
Misschien dat ik een blockchain.info account (of iets anders) gebruik tot ik wat extra geld over heb voor een hardware wallet. Hopelijk is dat (tijdelijk) veilig genoeg.
lol, al 1150 euro ondertussen, en het blijft verder gaan...Hatsieflatsie schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:24:
De Bitcoin trein vertrekt weer, zo te zien.
Iemand die weekendje zou gehad hebben zonder internet, en maandag de koers zou checken, gaat wellicht denken dat ETF goedgekeurd was
[ Voor 4% gewijzigd door kristof1234 op 12-03-2017 17:25 ]
1226 dollar, hoezo 1250 euro?kristof1234 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:24:
[...]
lol, al 1250 euro ondertussen.
Iemand die weekendje zou gehad hebben zonder internet, en maandag de koers zou checken, gaat wellicht denken dat ETF goedgekeurd was
EU DNS: 86.54.11.100
Als je actief handelt heb je natuurlijk niet veel keuzekristof1234 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:00:
Bitcoins maanden lang houden op exchanges is niet veilig.
Ik ben wat dat betreft ervaringsdeskundige op het gebied van gehackte exchanges
Ook Kraken is een bedrijf die zijn zaakjes goed op orde heeft. Al met al denk ik dat je assets op dit soort goede exchanges (en niet van die vage toko's als Cryptsy) relatief veilig zijn. Het blijft natuurlijk vervelend dat het gebeurt en je zult er last van ondervinden. Maar met goede bedrijfsvoering blijft de schade beperkt en uiteindelijk voor de klant zo goed als nihil.
Tot slot ziet het er ook voor MtGox goed uit, maar dat lijkt meer mazzel dan wijsheid
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 12-03-2017 17:40 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat naar om te horen van je loss door de Bitfinex hack. Ik heb het idee dat Kraken relatief veilig is vergeleken de vage 'toko's''. De verbetering van Kraken door overname van cryptowatch maakt het traden ook overzichtelijker..oisyn schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:35:
[...]
Als je actief handelt heb je natuurlijk niet veel keuze.
Ik ben wat dat betreft ervaringsdeskundige op het gebied van gehackte exchanges, met coins op zowel MtGox als Bitfinex, maar ik heb al een paar jaar mijn handelsvolume gewoon op Bitfinex staan (en gelukkig geen Cryptsy want ik had die paar coins die ik daar nog had een paar maanden voor de hack daar weggehaald
). En heb idd een deel verloren in de hack, maar Bitfinex is daar ontzettend goed mee omgesprongen. De verliezen zijn verdeeld over de klanten, en de verloren coins zijn geruild voor tokens die de schuld representeren (met 1 token = 1$ schuld). Die tokens zijn tenslotte verhandelbaar gemaakt, en eens in de zoveel tijd wisselen ze een percentage tokens om voor cash uit verdiensten van de site (ik geloof dat inmiddels al iets van 10% is vergoed). Ik heb toevallig dit weekend maar gewoon het besluit genomen om al mijn tokens te verkopen voor 89 cent per stuk, oftewel ik ben door de hack maar iets van 10% van mijn originele verlies echt daadwerkelijk kwijt, en dat was een bewuste keuze - ik had ook kunnen wachten totdat iedere dollar is vergoed.
Ook Kraken is een bedrijf die zijn zaakjes goed op orde heeft. Al met al denk ik dat je assets op dit soort goede exchanges (en niet van die vage toko's als Cryptsy) relatief veilig zijn. Het blijft natuurlijk vervelend dat het gebeurt en je zult er last van ondervinden. Maar met goede bedrijfsvoering blijft de schade beperkt en uiteindelijk voor de klant zo goed als nihil.
Tot slot ziet het er ook voor MtGox goed uit, maar dat lijkt meer mazzel dan wijsheid. Juist door de huidige hoge koers, lijken ze de schulden volledig te kunnen vergoeden uit de voorraad coins die ze nog hadden.
Ik denk dat de meeste early adopters vroeg of laat (gigantische) bedragen zijn verlorenIamnly schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:41:
[...]
Wat naar om te horen van je loss door de Bitfinex hack. Ik heb het idee dat Kraken relatief veilig is vergeleken de vage 'toko's''. De verbetering van Kraken door overname van cryptowatch maakt het traden ook overzichtelijker.
M'n ouders hadden me nog net niet in een gekkenhuis hoeven duwen
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Maar dat was niets, slechts $1000, waarvan ik ruim $900 uitendelijk terug heb.Iamnly schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:41:
[...]
Wat naar om te horen van je loss door de Bitfinex hack.
MtGox was dat betreft erger, en om eerlijk te zijn mijn eigen domme schuld voor het negeren van alle red flags die ook hier in de topic zijn gegeven. Een investering van €10k kwijt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij heeft kraken alle coins in cold storage en houden ze alleen een boekhouding bij die in geval van hack teruggedraaid kan worden. Er worden dan niet echt coins gejat. Maar..uiteindelijk is alles te hacken dus harde garantie is het niet natuurlijk.Iamnly schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:41:
[...]
Wat naar om te horen van je loss door de Bitfinex hack. Ik heb het idee dat Kraken relatief veilig is vergeleken de vage 'toko's''. De verbetering van Kraken door overname van cryptowatch maakt het traden ook overzichtelijker.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vergeet ook de Bitstamp-hack niet. De hot-wallet werd geleegd door de hackers, voor een verlies van omgerekend $5.000.000. De site is een paar dagen offline geweest voor onderzoek, maar daarna zijn ze doorgegaan zonder ook maar een cent aan verliezen door te rekenen aan hun klanten. Ze hebben alles kunnen opvangen met eigen vermogen en hulp van investeerders.
Met een degelijk wallet-systeem zou er nooit een heel groot gedeelte van het geld van klanten in gevaar moeten kunnen komen.
Markt is weer hard bezig mensen, hoop dat ETH weer omhoog knalt. Dash naar $80 zie ik ook gebeuren, maar tfw geen Dash op Kraken
Ah ja, die was ik idd helemaal vergeten, juist doordat niemand er in de praktijk last van hadRannasha schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:24:
[...]
Vergeet ook de Bitstamp-hack niet. De hot-wallet werd geleegd door de hackers, voor een verlies van omgerekend $5.000.000. De site is een paar dagen offline geweest voor onderzoek, maar daarna zijn ze doorgegaan zonder ook maar een cent aan verliezen door te rekenen aan hun klanten. Ze hebben alles kunnen opvangen met eigen vermogen en hulp van investeerders.
Met een degelijk wallet-systeem zou er nooit een heel groot gedeelte van het geld van klanten in gevaar moeten kunnen komen.
Pfff, wat gaat het weer hard opeens zeg 
Gelukkig vanmiddag nog wat posities kunnen openen. Nu al met een mooie stop vastgezet.
Alleen heb ik niet opgelet of niet in de twitter feed voorbij zien komen waar dit nou door komt?
Gelukkig vanmiddag nog wat posities kunnen openen. Nu al met een mooie stop vastgezet.
Alleen heb ik niet opgelet of niet in de twitter feed voorbij zien komen waar dit nou door komt?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
^ bij Funding (naast knop "Security" en "Trade") => EUR => SEPA.
Afhankelijk van je settings best nog is kijken of je geen bevestigingsmail moet klikken (denk het niet).
Afhankelijk van je settings best nog is kijken of je geen bevestigingsmail moet klikken (denk het niet).
[ Voor 55% gewijzigd door kristof1234 op 12-03-2017 19:58 ]
@Waterkoker Als je wat verlies voor lief neemt is de snelste weg btc bij bitonic.nl kopen (met ideal) en dat overmaken naar Kraken. Ben je in een uurtje klaar.
.edit: En dan kun je gewoon je Kraken deposit adres bij bitonic opgeven.
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 12-03-2017 19:59 ]
een handmatige betaling via de bank duurt langer? Althans voordat het op je kraken accountis bijgeschreven?.oisyn schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:58:
@Waterkoker Als je wat verlies voor lief neemt is de snelste weg btc bij bitonic.nl kopen (met ideal) en dat overmaken naar Kraken. Ben je in een uurtje klaar.
Kraken is redelijk snel qua geld. Als jouw eigen bank de transactie bevestigd (wellicht morgen als je het vanavond doet) staat het er dinsdag morgen om 2 minuten na 9 er meestal al op
Kraken werkt samen met Fidor Bank, dus ze registreren dat allemaal vrij snel...
** add. mijn eigen bank voert om 16:00 de transacties uit, als jouw bank dat bv. om 12:00 doet, kan het zijn dat het dezelfde dag er al op staat.
** add. mijn eigen bank voert om 16:00 de transacties uit, als jouw bank dat bv. om 12:00 doet, kan het zijn dat het dezelfde dag er al op staat.
[ Voor 25% gewijzigd door kristof1234 op 12-03-2017 20:04 ]
Naar kraken ging altijd best snel. Volgens mij was het tot nu toe binnen 24 uur. Geen idee hoe dat tegenwoordig is. Moet je wel geverifieerd zijn!
Tenzij je denkt dat BTC vannacht harder stijgt natuurlijk
Tenzij je denkt dat BTC vannacht harder stijgt natuurlijk
Meestal 1 werkdag, het is vandaag zondag, dus dan zou het morgen avond misschien op je account staan of dinsdag.Waterkoker schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:00:
[...]
een handmatige betaling via de bank duurt langer? Althans voordat het op je kraken accountis bijgeschreven?
Geloof btw bij bitonic dat het iets meer kost om coins te kopen
Hoeveel is dat verlies eigenlijk? kan het niet zo snel achterhalen.oisyn schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:58:
2% fee betaal je volgens mij, dus wel iets hoger dan kraken. Meestal is kraken idd vrij rap. Ik had laatst zaterdag overgemaakt, maandag ochtend stond het er rond 11u op. Dus denk op normale doordeweekse dagen in 24 uur.Waterkoker schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:24:
[...]
Hoeveel is dat verlies eigenlijk? kan het niet zo snel achterhalen
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
Dat is een kwestie van proberenWaterkoker schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:24:
[...]
Hoeveel is dat verlies eigenlijk? kan het niet zo snel achterhalen
Voor 1 btc betaal je bij Bitonic op moment van schrijven €1169,05. De huidige btc koers bij Kraken is €1151, dus dan betaal je iets van 1,6% voor wat feitelijk een snelle afhandeling is (goed, en dan moet je nog bij Kraken je btc omzetten naar euro's voor een fee, plus dat je ondertussen het risico loopt dat de prijs van btc fluctueert - dat kan zowel positief als negatief uitpakken)
Kraken is snel ja, mij viel t altijd erg mee.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Kraken is één van de betrouwbaarste exchanges die er is. Jammer van hun barslechte UI.
Heeft iemand ervaring met hedging? Zou dit werken? Wat zie ik over het hoofd?
Men kan zichzelf hedgen door een future contract af te sluiten. Dit future contract zegt dat je op een later tijdstip één bitcoin moet verkopen tegen een afgesproken prijs. Ik geef even een willekeurig voorbeeld.
Stel vandaag is de prijs 1100 euro. Je maakt contract om in Juni 2017 je bitcoins te verkopen tegen een prijs van P_{sell} = 1300 euro. Je eigen voorspelling is dat het P_{final} = 1250 euro zal zijn, en je dus 50 EUR winst zal maken. Wat de toekomstige prijs is, weet je natuurlijk niet.
Account op t_0:
- 1 BTC
- 2000 EUR
Case 1: P_{final} < P_{sell}
- De prijs gaat ofwel volledig de andere richting uit (lager dan de oorspronkelijke prijs 1100 EUR) of de prijs blijft onder de 1300 euro. Lijkt dus goed te gaan, want in beide gevallen kan je winst maken. Je verkoopt namelijk voor een hogere prijs dan de actuele marktprijs in Juni.
Case 2: P_{final} > P_{sell}
- eigenlijk heb je dus een contract en moet je één bitcoin verkopen voor een lagere prijs (1300 EUR) dan diegene die je er eigenlijk zou voor krijgen in juni op de markt.
- Indien bv. in de maand Mei de prijs reeds 1300 euro aantikt, open je een longpositie van 1 bitcoin om jezelf te beschermen tegen het verlies. Dan is je account balans in mei: 2 BTC + 700 EUR.
- Stel dat de eindprijs in Juni 1400 EURO is. Je account is dan 2 * 1400 EUR + 700 EUR = 3500 EUR waard. Je verkoopt 1 bitcoin en krijgt hier 1300 EUR voor. Je houdt dus over: 1 BTC + 2000 EUR. Dezelfde configuratie als je oorspronkelijke portfolio dus. Dus in deze situatie heb je jezelf gehedged.
Samengevat
In het worst-case scenario maak je geen verlies (je 1 oorspronkelijke bitcoin is zelfs in waarde gestegen). In het andere scenario (je oorspronkelijke gok dat de eindprijs lager dan 1300 zal zijn) maak je winst. Risico lijkt veel beter te controleren dan day-trading.
Mogelijke factoren die mijn simpele situatie compliceren. Je betaalt een dure fee om een future contract af te sluiten. Ofwel kan je deze fee als puur verlies nemen, of je kan je long positie een beetje dynamisch aanpassen zodat ook deze kost gedekt wordt.
Geen idee of er bedrijven dergelijke contracten afsluiten. Bij voorkeur geen bedrijf in China of iets dergelijks
Men kan zichzelf hedgen door een future contract af te sluiten. Dit future contract zegt dat je op een later tijdstip één bitcoin moet verkopen tegen een afgesproken prijs. Ik geef even een willekeurig voorbeeld.
Stel vandaag is de prijs 1100 euro. Je maakt contract om in Juni 2017 je bitcoins te verkopen tegen een prijs van P_{sell} = 1300 euro. Je eigen voorspelling is dat het P_{final} = 1250 euro zal zijn, en je dus 50 EUR winst zal maken. Wat de toekomstige prijs is, weet je natuurlijk niet.
Account op t_0:
- 1 BTC
- 2000 EUR
Case 1: P_{final} < P_{sell}
- De prijs gaat ofwel volledig de andere richting uit (lager dan de oorspronkelijke prijs 1100 EUR) of de prijs blijft onder de 1300 euro. Lijkt dus goed te gaan, want in beide gevallen kan je winst maken. Je verkoopt namelijk voor een hogere prijs dan de actuele marktprijs in Juni.
Case 2: P_{final} > P_{sell}
- eigenlijk heb je dus een contract en moet je één bitcoin verkopen voor een lagere prijs (1300 EUR) dan diegene die je er eigenlijk zou voor krijgen in juni op de markt.
- Indien bv. in de maand Mei de prijs reeds 1300 euro aantikt, open je een longpositie van 1 bitcoin om jezelf te beschermen tegen het verlies. Dan is je account balans in mei: 2 BTC + 700 EUR.
- Stel dat de eindprijs in Juni 1400 EURO is. Je account is dan 2 * 1400 EUR + 700 EUR = 3500 EUR waard. Je verkoopt 1 bitcoin en krijgt hier 1300 EUR voor. Je houdt dus over: 1 BTC + 2000 EUR. Dezelfde configuratie als je oorspronkelijke portfolio dus. Dus in deze situatie heb je jezelf gehedged.
Samengevat
In het worst-case scenario maak je geen verlies (je 1 oorspronkelijke bitcoin is zelfs in waarde gestegen). In het andere scenario (je oorspronkelijke gok dat de eindprijs lager dan 1300 zal zijn) maak je winst. Risico lijkt veel beter te controleren dan day-trading.
Mogelijke factoren die mijn simpele situatie compliceren. Je betaalt een dure fee om een future contract af te sluiten. Ofwel kan je deze fee als puur verlies nemen, of je kan je long positie een beetje dynamisch aanpassen zodat ook deze kost gedekt wordt.
Geen idee of er bedrijven dergelijke contracten afsluiten. Bij voorkeur geen bedrijf in China of iets dergelijks
[ Voor 5% gewijzigd door kristof1234 op 12-03-2017 22:13 ]
Op sommige exchanges kun je handelen met futures, al ben ik er nog geen tegengekomen waarbij er ook daadwerkelijk tot levering wordt overgegaan (je winst of verlies is dan gewoon het verschil tussen de strike price en de huidige koers)
Maar dan blijft mijn logica hetzelfde. Je verkoopt dan de bitcoin van Mei (1300 EUR) op de markt in Juni (1400 EUR). Je hebt dan netto 100 EUR winst. Dit bedrag betaal je vervolgens aan de exchange om het contract af te sluiten (als er in contract afgesproken is om het verschil tussen strike en markt prijs te betalen)..oisyn schreef op zondag 12 maart 2017 @ 22:14:
Op sommige exchanges kun je handelen met futures, al ben ik er nog geen tegengekomen waarbij er ook daadwerkelijk tot levering wordt overgegaan (je winst of verlies is dan gewoon het verschil tussen de strike price en de huidige koers)
Ik probeerde even te checken of mijn redenering correct was. Een situatie waar je ofwel "geen verlies" ofwel "winst" maakt, klinkt heel aantrekkelijk. Misschien té aantrekkelijk
Het spaart je ook van heel wat emotie en drama om dagelijkse de prijs te volgen.
Indien mijn redenering correct is, wat zijn dan zoal goede plaatsen om futures af te sluiten? Okcoin is China gerelateerd. BitMex heeft het imago waar de echte gokkers zitten die met 100x leverage willen spelen. In het ideale geval zoek ik een exchange met een saai maar betrouwbaar imago zoals Kraken; een exchange die bovendien de EU wetgeving respecteert, genoeg liquiditeit heeft, en op lange termijn zal verder bestaan.
[ Voor 26% gewijzigd door kristof1234 op 12-03-2017 22:31 ]
Bitonic heeft ook een exchange. https://bl3p.eu . Daar zijn de fees cq spread een stukje beter dan bij bitonic.nl , en is volgens mij toegankelijk voor iedereen met een Bunq rekening..oisyn schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:58:
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Volume van 139btc/24 uur is niet bijster veel. Welllicht leuk voor arbitrage, maar ik neem aan dat ze syncen met bitstamp(zoals bitfinex ook deed toen ze klein waren)
Dash is voorbij de $80. Ik denk al een week dat die dump een keer moet komen, maar hij blijft maar omhoog knallen. Nou ja, maar van proberen te profiteren zolang het duurtIamnly schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:26:
Markt is weer hard bezig mensen, hoop dat ETH weer omhoog knalt. Dash naar $80 zie ik ook gebeuren, maar tfw geen Dash op Kraken
ETH is al de hele avond aan ATH achter ATH aan het kietelen. Hopelijk kunnen de chinezen als ze straks wakker worden net even dat zetje geven.
[edit]
Heuj, daar zijn we weer
[edit]
Heuj, daar zijn we weer
[ Voor 12% gewijzigd door LED-Maniak op 13-03-2017 00:08 ]
Is er een exchange waar je een trailing stop op Dash kunt zetten? Want op Bittrex moet ik ze babysitten.vertigoo schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:14:
[...]
Dash is voorbij de $80. Ik denk al een week dat die dump een keer moet komen, maar hij blijft maar omhoog knallen. Nou ja, maar van proberen te profiteren zolang het duurt
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Was die niet gehacked?
Klok horen luiden hoor, maar ergens in mijn hoofd heb ik die als meh onthouden.
Klok horen luiden hoor, maar ergens in mijn hoofd heb ik die als meh onthouden.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
.oisyn in "Cryptocurrency - handel en koers #2"
Wat belangrijk is is hoe ze ermee omgaan, niet of ze al dan niet gehacked zijn. Ik gok dat je bij Bittrex meer bot vangt als die eenmaal een keer gehackt wordt.
Wat belangrijk is is hoe ze ermee omgaan, niet of ze al dan niet gehacked zijn. Ik gok dat je bij Bittrex meer bot vangt als die eenmaal een keer gehackt wordt.
[ Voor 52% gewijzigd door .oisyn op 13-03-2017 02:59 ]
Het enige mooie aan Bittrex is dat ze in Vegas zitten en erg veel altcoins ondersteunen. 
Bedankt voor de tip. Ik wil even een trailing stop zetten zodat ik rustig kan slapen. Ik heb zo het gevoel dat deze pump niet lang meer kan duren.
Bitfinex is wel een stapje complexer dan Kraken hoor. Ik heb nu opeens 3 wallets per currency, en vind dat 0 woorden net iets te weinig uitleg is in de 'tour'.
Moet ik nu van mijn funding wallet currency overmaken naar exchange voor trading en margin voor shorten zodat ik niet met mijn leverage kan traden
Nee wacht, ik moet direct naar exchange wallet overmaken. Waar is de funding wallet dan voor?
Zal allemaal wel logisch zijn.
Bedankt voor de tip. Ik wil even een trailing stop zetten zodat ik rustig kan slapen. Ik heb zo het gevoel dat deze pump niet lang meer kan duren.
Bitfinex is wel een stapje complexer dan Kraken hoor. Ik heb nu opeens 3 wallets per currency, en vind dat 0 woorden net iets te weinig uitleg is in de 'tour'.
Moet ik nu van mijn funding wallet currency overmaken naar exchange voor trading en margin voor shorten zodat ik niet met mijn leverage kan traden
Nee wacht, ik moet direct naar exchange wallet overmaken. Waar is de funding wallet dan voor?
Zal allemaal wel logisch zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Sando op 13-03-2017 03:56 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Funding wallet is om geld uit te lenen aan traders die met leverage willen handelen.Sando schreef op maandag 13 maart 2017 @ 03:49:
Oh.. eerdere posts over niet triggeren van orders op kraken kloppen inderdaad.
Ik had een stop op 21.6 voor ETH. Om 6 uur is hij gedumpt naar 20.6 euro, mijn stop is niet getriggered.
Nouja, prima, sta nu 20% in het groen
Ik had een stop op 21.6 voor ETH. Om 6 uur is hij gedumpt naar 20.6 euro, mijn stop is niet getriggered.
Ik heb ze afgelopen woensdag nog verkocht voor 17,5.Iamnly schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:18:
Eth gaat nog hard, gelukkig zaterdag nog eth gekocht.
Ben benieuwd wat deze week met zich meebrengt
BalenErnemmer schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:05:
[...]
Ik heb ze afgelopen woensdag nog verkocht voor 17,5.
Zelf ook verkocht op 17.4, maar toch maar weer op 20 ingekocht. Het was te bullish.
Ik ben benieuwd hoe hoog dit gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door LED-Maniak op 13-03-2017 10:24 ]
Heb er vanmiddag 4 gekochtLED-Maniak schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:24:
[...]
Balen![]()
Zelf ook verkocht op 17.4, maar toch maar weer op 20 ingekocht. Het was te bullish.
Ik ben benieuwd hoe hoog dit gaat.Nu zou ik niet kopen, tenzij we weer een dump tegenkomen zoals vannochtend.
Is er een significante technologisch doorbraak bij ETH? Vanwaar de prijs stijging? Hou altcoins niet echt in het oog.
Na even kort de beschrijving te lezen, ziet het project van ETH er alleszins zeer beloftevol uit. Niet-prijs gerelateerd, wat zijn de verwachtingen van ETH zoal door het algemene publiek?
Na even kort de beschrijving te lezen, ziet het project van ETH er alleszins zeer beloftevol uit. Niet-prijs gerelateerd, wat zijn de verwachtingen van ETH zoal door het algemene publiek?
Mmh, gisteren geld gestort naar kraken, nog steeds niks onder funds te zien. Afwachten dan maar 
had eerlijk gezegd verwacht dat het sneller zou gaan
had eerlijk gezegd verwacht dat het sneller zou gaan
[ Voor 21% gewijzigd door AOC op 13-03-2017 11:49 ]
Waarom is Dash zoveel waard eigenlijk? Wat maakt Dash zoveel anders van andere altcoins? Veel altcoins maken anonieme transacties mogelijk. Ik heb even op hun website gekeken, en zie niet bijster veel verschil met coins als Moreno bijvoorbeeld.
Wel dat Dash hun marketing beter voor elkaar heeft. Toch is een significant deel van de coins van Dash premined. Waarom is Dash dan zoveel waard? Iemand?
Wel dat Dash hun marketing beter voor elkaar heeft. Toch is een significant deel van de coins van Dash premined. Waarom is Dash dan zoveel waard? Iemand?
Paar maanden geleden eth gekocht voor 8 euro, toch de twijfel om bij te kopen nu t staat nu wel hoog, als t doorschiet straksof niet natuurlijkLED-Maniak schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:49:
Oh.. eerdere posts over niet triggeren van orders op kraken kloppen inderdaad.
Dan sta je natuurlijk wel al sterk en kan je middelen met de prijs die je nu zou betalen. 8+25 = 16.5 euro gemiddeld.
Je kan eventueel nog afwachten of er een dip komt uiteraard.
Je kan eventueel nog afwachten of er een dip komt uiteraard.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om