Op een gegeven moment moet je dingen los kunnen latenNicoHF schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:51:
[...]
De iPad is nog meer beperkt dan ik had verwacht ook via de browser video streamen lukt niet omdat de browser een te oude versie waarvan er geen update is, had Firefox en Safari geprobeerd.
Is er een manier om oudere app versies te installeren? Kan ik er een custom apk op zetten of misschien wel een custom rom?
Las de truc dat je oudere versies kan installeren 's je de app al eerder gedownload had en er een wolkje bij staat, helaas is dat niet het geval.
Sorry ben echt niet bekend met ios, ik gebruik normaal gesproken alleen Windows en Android.
Twee apps die ik wil gebruiken zijn Tidal en Amazon Prime video, als jullie kunnen helpen heel erg graag
Tidal is €20 per maand en Prime €5? Beide 2 maanden op pauze zetten en je kunt via V&A misschien een leuke Android tablet vinden.
Misschien kan je een VPS het werk laten doen en dan de sessie bekijken met de iPad?
Ik heb een eerste generatie iPad gebruikt voor een studie. Die kon ook al jaren geen apps meer en zo draaien, maar de browser kon nog wel worden geopend. Door naar mijn eigen server te navigeren kon ik mooi nog lekker PDFs bewerken en zo.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.