Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, Noxxic is al sinds begin MoP onbetrouwbaar gebleken, ze doen er niks aan omdat genoeg nieuwe spelers er in blijven trappen.

En Blizzard past dat pas aan als LIVE data erop wijst dat het zo is. Groot deel van de rankings is ook een Patchwerk gevecht, iets wat al jaren nauwelijks nog wordt gedaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Zie ik nou niet of is er in heel mijn garrison geen enkel cooking fire te vinden?

Niet dat dat een probleem is, ik kan zelf een vuurtje stoken en ik heb de beschikking over Pierre en kleine Raggie. Maar puur uit lichte RP overwegingen was ik naar de Lunarfall Inn gelopen om daar in de keuken te kunnen gaan koken, maar helaas, het vuur daar telt niet als cooking fire.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
Iemand enig idee over of ze iets gaan doen met vliegen in Draenor? Aan de ene kant wel leuk het lopen vooral in de eerste week zorgde het ook voor veel sociaal contact. Maar heb nu wel vaak dat ik mount en denk oja shit kan nie vliegen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets meer accuraat is misschien het volgende:

Van de afgelopen paar dagen dat HM uit is, de overal dps op bosses, je kunt het ook per boss bekijken, maar ik zie liever een gemiddelde.

0-647 ilvl Normal

https://www.warcraftlogs..../6#difficulty=3&bracket=1

648-662 ilvl Normal

https://www.warcraftlogs..../6#difficulty=3&bracket=2

Het probleem met noxxic vind ik altijd dat ik geen idee heb wat de bron van die rankings is plus hun builds zijn behoorlijk bleh.
Dit zijn gemiddeldes van door spelers geuploade personal logs de data verschilt van tussen de 500 logs voor de ene class tot een paar duizend voor de andere dus heeeel erg zuiver is het nog niet maar allicht een betere indicatie dan Noxxic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Erycius schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:31:
Zie ik nou niet of is er in heel mijn garrison geen enkel cooking fire te vinden?

Niet dat dat een probleem is, ik kan zelf een vuurtje stoken en ik heb de beschikking over Pierre en kleine Raggie. Maar puur uit lichte RP overwegingen was ik naar de Lunarfall Inn gelopen om daar in de keuken te kunnen gaan koken, maar helaas, het vuur daar telt niet als cooking fire.
Er staat toch een groot vuur in het midden? Geen idee of je daar kunt koken trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sheev

Arcane beter dan frost nu? Oo what happened

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lanerios

Dunno xD, maarja wat ik zeg geef het wat tijd totdat iedereen zn beste secondary stats uitvind en de gear beter op elkaar aansluit en er meer logs zijn dan krijgen we een wat beter beeld ^^.
Vind het wel opvallend dat naarmate het ilvl omhoog gaat de dps output redelijk nivelleert, met andere woorden zo unbalanced is het allemaal niet. Althans die kant lijkt het op te gaan, ik denk geef het nog een maandje ofzow.

Moet je voor de lol even de logs van 663-677 ilvl bekijken en dan kijken waar arcane staat xD daarbij gaat het echter om rond de 50 registered logs per class dus dat zegt nie zo heel veel

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:34:
@Sheev

Arcane beter dan frost nu? Oo what happened
Ja dat gevoel heb ik wel. Nu is arcane misschien iets meer viable na de buffs van de week. Maar vooralsnog hou ik het even op frost tot dat fire het iets beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg wel meer en meer zin om retri te spelen als ik dat zie. Misschien m'n vrouw maar even vertellen om een Arcane Ofsspec te testen op Tectus vanavond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:22
Erycius schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:31:

ga naar je professions heen waar cooking tussen staat, zie je dat knopje van een kampvuurtje ? klik erop en voila ! je eigen cook vuurtje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
of je klikt zijn eerste linkje :p

Wel mee eens trouwens, ik mis een cooking fire in Lunarfall :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retri gaat inderdaad lekker. Als ik het zo bekijk bij de 648 ilvl+ lijkt het er iig op dat de top 20 erg dicht bij elkaar zit. Ben der inmiddels ook wel van overtuigd dat ik lekker frost kan blijven op me dk. Had zelf al wat testjes gedaan en denk dat het in de logs alleen maar zoveel verschilt omdat de algemene consensus is dat unholy beter is dus dat wordt meer gespeeld.
Shammy buff lijkt ook zijn werk wel gedaan te hebben dus die ga ik ook maar verder lvlen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:21:
Ik heb Icy-Veins bekeken voor warrior tanks en kom daar tegen om Dragon Roar te gebruiken maar waarom?
Wat is nou het voordeel van Dragon Roar ten opzichte van Shockwave?
Shockwave interupt en stunt 4 seconden en dragon roar doet een knock back and down for 0.5sec.
Heeft wellicht te maken met het feit dat het een DPS gain is. Shockwave is op veel bosses niet bruikbaar omdat de bosses toch immune zijn voor de stun.

Voor de rest zou ik me het niet kunnen bedenken. In Challenge modes en heroics is shockwave de must-go talent voor warrior tanks! De control is waanzinning!

Overigens is PVP-gladstance weer generfed... :( De glyph of shield slam is alleen maar bruikbaar in Prot stance. Daar gaat het MS effect van glad warrior...

Zucht Bliz, Zucht!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
fuqua schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:45:
[...]

ga naar je professions heen waar cooking tussen staat, zie je dat knopje van een kampvuurtje ? klik erop en voila ! je eigen cook vuurtje :9
Dat zegt hij dan ook in zijn post ;)

Blijkbaar wordt het goedkoper om van outpost te wisselen, 5k ipv 10k nu en je krijgt er toegang tot de andere followers door. bron: wowinsider.com

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:21:
Ik heb Icy-Veins bekeken voor warrior tanks en kom daar tegen om Dragon Roar te gebruiken maar waarom?
Wat is nou het voordeel van Dragon Roar ten opzichte van Shockwave?
Shockwave interupt en stunt 4 seconden en dragon roar doet een knock back and down for 0.5sec.
is the best choice in terms of DPS, while the knockdown can be used as an interrupt on the adds that are not immune.
Zelf gebruik ik ook shockwave, kortere cooldown en een langere stun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
al beantwoord in voorgaande post

[ Voor 90% gewijzigd door skassie op 12-12-2014 12:56 . Reden: al beantwoord in voorgaande post ]

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zing ff een liedje ik verveel me op me werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:52:

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:52:
same! Wel zin in de raid vanavond ^^ we hebben een guild waarvan de core al zo een 6 jaar bij elkaar is. Dus altijd wel gezellig en solid raids. Zo nog even wat biertjes drinken en dan maar richting huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:00:
[...]

same! Wel zin in de raid vanavond ^^ we hebben een guild waarvan de core al zo een 6 jaar bij elkaar is. Dus altijd wel gezellig en solid raids. Zo nog even wat biertjes drinken en dan maar richting huis
zit jij nu bier te drinken! omfg zit ik hier op me stoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ook raiden, hopelijk Tectus plat vanavond, en dan Brackenfail.. beetje overtuned boss. Maar goed, we komen er wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:01
Brackenspore was juist erg makkelijk op normal. Je moet alleen goed met je mushrooms omgaan en adds > boss en dat is het.

Zondag gaan we Brackenspore heroic doen en nog een paar andere bosses ook hoop ik. Twins en Ko'ragh zijn volgens mij niet echt lastig, Tectus misschien wel op heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:01:
[...]

zit jij nu bier te drinken! omfg zit ik hier op me stoel
Nee nog niet nog een uurtje naar me scherm staren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke nog twee -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een uur hier <3 ambtenaren tijden WOOP! Dus snel naar huis, lekker gaan koken (Röti) en dan vanavond weer raiden. Misschien maar filmpje op de achtergrond aanzetten tijdens de wipes :p Benny Hill oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
ambtenaren tijden lol :P.

Ik loop elke dag stage van 8 tot 4 opzich ook niet mis!
Straks lekker broodje zalm eten en dan is kijken wat er op de WoW planning staat vanavond!! Iemand leuke ideeën (schrijf je dat zo?)?

Ben nu van plan om een van mn alts te lvlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8-1530 hier :+

Ideeën:

Fishing Shack level 3 (zo gedaan. Jaja mensen vissen is niet eng)
Alles van Cata op 10 heroic solo doen (sommige zijn nog een leuke challenge!)
Spine Solo (erg leuke challenge)
Cooking levellen voor de Feasts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:43:
8-1530 hier :+

Ideeën:

Ohja goeie! Dragon Soul maar ff proberen vanavond :D.
Er is daar geloof ik 1 mount die alleen op heroic dropt toch?

Kan niet op wowhead op werk -.- geblokkeerd. Enige manier om te omzeilen die ik ken is proxy.org en die is ook geblokkeerd xD. En ik kan geen programma's installeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, Ultraxion dropped een mount, maakt niet uit hoe je de raid doet. En spine dropt heroic only mount dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:43:
Als je het eerste uit dat rijtje doet en je smijt geen vis weg heb je mats genoeg voor dat laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies :) En zo erg is het vissen nu niet, zelfs dat hebben ze casual friendly gemaakt. Want stel je voor dat je daar nog wel wat RNG in had, dat kunnen we niet meer hebben >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
Ik haal nooit echt plezier uit fishing :p en omdat ik ook niet weet ik of er andere dingen mee kan (gold verdienen?) heb ik nooit echt de moeite genomen om het te lvlen.

Argumenten waarom ik vissen zou doen :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peace and tranquility

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.) Food
2.) 5-8k per dag verdienen. Ik vis terwijl ik wacht op de raid, en aan het browsen ben, ik verkoop alle vis. En ik verdien rustig een paar K per dag ermee.

En een titel waarmee je tenminste wel voor de dag wil komen, die wel wat moeite kost :p Ipv de standaard Jenkins, Firelord, etc die je tegenwoordig allemaal ziet :+

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 12-12-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
Wat is dat? :9
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:01:
1.) Food
2.) 5-8k per dag verdienen. Ik vis terwijl ik wacht op de raid, en aan het browsen ben, ik verkoop alle vis. En ik verdien rustig een paar K per dag ermee.
And damn zoveel gold kan ik wel gebruiken! Overdrijf je niet :o? Dan ga ik er serieus maar eens mee beginnen!

Dat doe je door beetje bij je fishing shack te vissen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of bij fishing shack, dat is als ik lui ben en de lures heb. Anders vlieg ik gewoon naar de zone.

Voor de gold: Alle vissen vangen, omzetten in Feasts, en verkopen. Over gehouden vissen craften naar andere dingen die goed verkopen, en zo door. Soms in de Garrison de Murloc afslachten voor wat extra loot. (extra item die je kan fishen in level 3 garrison zorgt ervoor dat je een murloc oid kan summonen die extra zooi kan droppen zoals: De turtle, alle daily fishing poles etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:06:
Of bij fishing shack, dat is als ik lui ben en de lures heb. Anders vlieg ik gewoon naar de zone.

Voor de gold: Alle vissen vangen, omzetten in Feasts, en verkopen. Over gehouden vissen craften naar andere dingen die goed verkopen, en zo door. Soms in de Garrison de Murloc afslachten voor wat extra loot. (extra item die je kan fishen in level 3 garrison zorgt ervoor dat je een murloc oid kan summonen die extra zooi kan droppen zoals: De turtle, alle daily fishing poles etc)
Super, dankjewel!
Omzetten in feasts gaat via cooking neem ik aan?
Vanavond maar mee beginnen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep! Gewoon zoveel mogelijk ermee craften en je loopt gemakkelijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:02:
Vanavond ook raiden, hopelijk Tectus plat vanavond, en dan Brackenfail.. beetje overtuned boss. Maar goed, we komen er wel doorheen.
Say what? 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aah, HMR, ik zat er al op te wachten <3

Zelf gelukkig geen last van Overtuned Boss gebeuren, maar schijnbaar schijnt hij voor zeer veel normal raiders een nogal overtuned iets te zijn.

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/15537963685?page=6

en nog veel meer topics op MMo-Champ etc etc etc

Again, zelf geen last van.. na 4 wipes op 16% hebben vind ik zelf goed te doen, misschien easy side. Maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:21:
Aah, HMR, ik zat er al op te wachten <3

Zelf gelukkig geen last van Overtuned Boss gebeuren, maar schijnbaar schijnt hij voor zeer veel normal raiders een nogal overtuned iets te zijn.

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/15537963685?page=6

en nog veel meer topics op MMo-Champ etc etc etc

Again, zelf geen last van.. na 4 wipes op 16% hebben vind ik zelf goed te doen, misschien easy side. Maar dat ben ik.
Met een PUG de eerste week gecleared na twee wipes.. Are you serious bro? Dit is dus een indirect effect van LFR... iedereen verwacht gewoon gratis epics voor het stilstaan en een boss damagen. Een beetje effort steken in tactics en het ontwijken + adapten van mechanics zit er niet in!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:09:
Jep! Gewoon zoveel mogelijk ermee craften en je loopt gemakkelijk binnen.
Top joh bedankt voor de tip!

Is het met cooking en fishin ook zo dat je niet lvl 600 hoeft te zijn om draenor dingen te vissen/cooken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:26:
[...]

Met een PUG de eerste week gecleared na twee wipes.. Are you serious bro? Dit is dus een indirect effect van LFR... iedereen verwacht gewoon gratis epics voor het stilstaan en een boss damagen. Een beetje effort steken in tactics en het ontwijken + adapten van mechanics zit er niet in!
Sinds wotlk niet meer gespeeld? Ik al jaaren zo, en blizzard caved altijd voor de requests. Er zit gewoon meer geld in de grote casual Base dan de kleine groep elitaire mensen die alles moeilijk willen.
Helaas zeer jammer, maar zo is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Welkom bij de chatroom van lanerios. :)

Als er mensen zijn die een goeie tact op Mor'gok willen delen, nou dan graag! :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Ik heb in de laatste 2 week ongeveer 50k verdiend met vissen, gaat wel lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:40:
[...]

Sinds wotlk niet meer gespeeld? Ik al jaaren zo, en blizzard caved altijd voor de requests. Er zit gewoon meer geld in de grote casual Base dan de kleine groep elitaire mensen die alles moeilijk willen.
Helaas zeer jammer, maar zo is het wel.
Daarom daalde de playerbase ook extreem sinds WotLK, omdat die casuals waar Blizz zich sinds Cata op is gaan focussen zo veel zijn en zoveel geld opleveren :') ..

Veel van die oude spelers van WotLK en eerder zijn juist terug gekeerd omdat WoD in eerste instantie 'vanouds' aanvoelt en niet als cata/mop2.0 :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:02:
Ugh, niet dus. Brackenspore is zo simpel als je maar de tactics goed doet. En die tactics zijn zo simpel, Twee man hoeft alleen maar met vuur te spelen, de healers hebben een extra taak om de mushrooms goed te timen en verder zet je gewoon een raid marker op één van die healers die weet wat hij doet en laat je de hele raid hem volgen.

Tanks hoeven alleen maar te swappen.

Dps, degenen die alle wipes altijd veroorzaken, moeten wel de adds interrupten, dus dat kan nog wel eens problemen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
Idanue schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:48:
Ik heb in de laatste 2 week ongeveer 50k verdiend met vissen, gaat wel lekker. :)
Damnnn ga zo heel snell fishing oppakken :o. Moet nog een vial of the sands hebben :D en daarna vind ik vast nog wel meer manieren om gold uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:43:
[...]

is the best choice in terms of DPS, while the knockdown can be used as an interrupt on the adds that are not immune.
Zelf gebruik ik ook shockwave, kortere cooldown en een langere stun :)
Gebruik jij Anger Management of Ravager?
moet zeggen dat Anger Management best handig is voor korte cooldowns, soms is de cooldown tot 7 seconden korter als ik alles in cooldown hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat is het toch klote om een DPS-class te zijn zeg, echt niet meer leuk. Sta ik eerst 40 min in de queue voor Molten Core om na 20 min wipen op trash maar te besluiten dat deze LFR echt te slecht is en te leaven. Nu sta ik in de queue voor Walled City met maar liefst 1hr queue time. Nagrand compleet klaar qua questen dus in de tussentijd geen flauw idee wat ik nog moet doen om dat uur te doden. Daarom maar een tank naar 100 geleveld maar die heeft nog geen goede HC-gear.

Het zou lekker zijn als je kon levelen met je alt terwijl je met een ander in de queue staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Aghanim schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:53:
Wat is het toch klote om een DPS-class te zijn zeg, echt niet meer leuk. Sta ik eerst 40 min in de queue voor Molten Core om na 20 min wipen op trash maar te besluiten dat deze LFR echt te slecht is en te leaven. Nu sta ik in de queue voor Walled City met maar liefst 1hr queue time. Nagrand compleet klaar qua questen dus in de tussentijd geen flauw idee wat ik nog moet doen om dat uur te doden. Daarom maar een tank naar 100 geleveld maar die heeft nog geen goede HC-gear.

Het zou lekker zijn als je kon levelen met je alt terwijl je met een ander in de queue staat.
Ik ga vaak al mijn garrison dingetjes even doen, fur of timber farmen of vissen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is inderdaad een optie, maar echt uitdagend is dat niet. Ik vind garisson en farmen voor professions leuk voor erbij, maar als ik steeds een uur daarmee bezig moet zijn voordat ik in een queue kom gaat het wat mij betreft het doel van het spel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Aghanim schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:04:
Dat is inderdaad een optie, maar echt uitdagend is dat niet. Ik vind garisson en farmen voor professions leuk voor erbij, maar als ik steeds een uur daarmee bezig moet zijn voordat ik in een queue kom gaat het wat mij betreft het doel van het spel voorbij.
De queue is idd niet leuk maar ik probeer er maar het beste van te maken. :/
Ik vind echt dat ze mage een healing spec moeten geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Character op Level 55 als eis voor Death Knight komt te vervallen binnenkort.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12989930551#1

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

wat doe ik met dingen als War Ravaged Weaponry (geeft een ilvl 615 wapen aan een follower) als al mijn followers al hoger hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Hmm. Ik heb een lvl 86 paladin die ik verwijderd had. Nu heb ik hem weer teruggehaald, want dat kan kennelijk tegenwoord, maar nu zit ik met eelvl 86 pally zonder quests of gear (allemaal verkocht).

Op het heroes call board vind ik een quest die in Mount Hyjal loopt, maar dat is allemaal low level volgens mij.

Waar moet ik heen? Welke quest moet ik starten :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erycius schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:49:
wat doe ik met dingen als War Ravaged Weaponry (geeft een ilvl 615 wapen aan een follower) als al mijn followers al hoger hebben?
Kan je ze niet disenchanten ofzo?

@ Damian, Die quest in Mt Hyjal is precies wat je moet pakken nu. Is level 85+ content namelijk. Precies waar je gebleven was dus. Trek wel even een setje cheap gear van de AH af voor je er naartoe gaat (moet niet heel moeilijk zijn nu een hoop cata gear als crap uit de salvage yard (garrison) op de Ah wordt gedumpt ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 12-12-2014 22:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Moet ik niet naar Pandaria dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ga naar deze dude in Pandaria Alliance start area en koop daar 372 level 85 starter greens waar je mee kan questen in Pandaria

http://www.wowhead.com/npc=61598/silkweaver-rui

Als je Horde bent ff de equivelant van die dude zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh wacht. Ja natuurlijk. Zat niet op te letten :P
Kijk of je kunt starten in Jade Forest. En anders ga je naar Valley of the Four Winds, de zone die erna komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Waar in jade forrest is het beste om te te beginnen. In dat eerste dorpje is geen quest te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:26:
Waar in jade forrest is het beste om te te beginnen. In dat eerste dorpje is geen quest te vinden...
Installeer even de addon Quest Completist. Dan kun je kijken waar er nog quests zijn voor je ;)

http://www.curse.com/addons/wow/quest_completist

Ik bedacht me dat Sartharion 25 man nu op level 100 helemaal een eitje moest zijn. Dus vanavond maar even de Twilight Drake binnengesleept. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 12-12-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idanue schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:11:
[...]

De queue is idd niet leuk maar ik probeer er maar het beste van te maken. :/
Ik vind echt dat ze mage een healing spec moeten geven. :P
De reden dat ik eigenlijk aleen maar classes speel die kunnen tanken of healen. De dps gear krijg ik dan door voor een andere lootspec te kiezen. Leuk voor mij (geen queue) leuk voor julie (een healer/tank) :-)

Donaties kunnen naar ... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister weer gaan raiden

Brackenspore in 1 pull down, na 4 pulls Donderdag avond
Tectus in 1 pull down, na 2 pulls Donderdag avond
Twin Ogron, in 1 pull down, wat een simpel gevecht
Mage Ogre, 5 pulls op gehad, om de mechanics door te krijgen. Dit is grotendeels een fight waarin de dps en healers niet moeten derpen en denken dat ze aan de andere kant van de kamer kunnen staan. Beste attempt: 13%, dus die gaat zondag neer.

Laatste boss ziet er echt uit als chaos, wordt heerlijk.

Raid clear status is lekker up to date:

http://eu.battle.net/wow/...20Dream/Krondorian/simple

Blijkbaar heb ik een Tectus LFR kill, je weet wel. Die ene boss die nog niet gespawned is in LFR >_<

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 13-12-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die mage ogre is ook niet al te lastig op normal. wij gingen er de eerste avond blind in omdat we niet verwacht hadden zo ver te komen de eerste avond. Daar maakten we wat foutjes, dag erna wat finetuning gedaan adh van onze logs en direct down.

Wat hielp voor ons: 5 soakers (ranged) aanwijzen ( je hebt er ws maar 3-4 nodig, maar 1-2 backup is fijn), ranged op de adds als je op zijn, melee altijd op de boss (ze wachten enkel tot de aangewezen soaker als eerste in het shield zit). Ranged en healers kunnen trouwens prima de hele room gebruiken (zal ook nodig zijn voor het soaken, spreaden voor fire en verplaatsen bij die ice orb), al gebruiken wij ook standaard maar de halve room.
Erycius schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:49:
Paar bewaren voor followers in de toekomst, voor de rest zie ik ook geen nut helaas, ze verkopen geloof ik wel voor rond de 100g.

[ Voor 38% gewijzigd door Dennism op 13-12-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:00:
[...]

Gebruik jij Anger Management of Ravager?
moet zeggen dat Anger Management best handig is voor korte cooldowns, soms is de cooldown tot 7 seconden korter als ik alles in cooldown hou.
Ik gebruik Gladiators Resolve, vanwege de extra damage reduction in defensive stance van 5%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gisteravond dropte ashes of al'ar.
Toen kon ik goed slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
HStyles schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:30:
Gisteravond dropte ashes of al'ar.
Toen kon ik goed slapen :)
Die moet ik nog steeds, al minstens 100 pogingen gedaan.
Mijn vrouw had hem in 2x. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd net door een rogue afgemaakt, ben niet uit stun geweest. Zoek zijn gear op, net zo slecht als de mijne. Lekkere pvp balance blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Als je een freedom trinket had dan kon je hem goed aanpakken. 1v1 krijg je nooit balance dat moet wel duidelijk zijn lijkt me.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kivanco schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:50:
Als je een freedom trinket had dan kon je hem goed aanpakken. 1v1 krijg je nooit balance dat moet wel duidelijk zijn lijkt me.
Nee maar ik had gehoopt dat ze wel van vanilla afgeleerd hadden om dat mogelijk te maken. Zowel rogue als ik in pve gear btw.

1v1 unbalanced en rogue die een speler afmaakt voordat stun eindigt zijn twee verschillende dingen. En als ik pvp trinket gebruik dan vanished hij en beginyt opnieu met mijn trinket op CD. Stuns zijn gewoon weer OP op de rogue.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:19:
[...]

Nee maar ik had gehoopt dat ze wel van vanilla afgeleerd hadden om dat mogelijk te maken. Zowel rogue als ik in pve gear btw.

1v1 unbalanced en rogue die een speler afmaakt voordat stun eindigt zijn twee verschillende dingen. En als ik pvp trinket gebruik dan vanished hij en beginyt opnieu met mijn trinket op CD. Stuns zijn gewoon weer OP op de rogue.
Ik snap je frustratie wel, maar dit is al zo lang met rogue's en WPvP. Enig oplossing is Every Man for Himself (trinket). Nu PvP power uit het spel is doen ze ook goed damage tegen iedereen met hetzelfde gear (denk ik). Ik ben allang blij dat ze Shadow blades eruit hebben gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kivanco schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:29:
[...]

Ik snap je frustratie wel, maar dit is al zo lang met rogue's en WPvP. Enig oplossing is Every Man for Himself (trinket). Nu PvP power uit het spel is doen ze ook goed damage tegen iedereen met hetzelfde gear (denk ik). Ik ben allang blij dat ze Shadow blades eruit hebben gehaald :P
Dat is niet helemaal waar, ik heb in wpvp op mijn feral druid nooit moeite gehad met rogues, ze kregen mij niet dood en gaven dan vanzelf op. Nu was ik dood voordat ik ook maar een enkele ability heb kunnen gebruiken. Sorry, maar dan is je spel gewoon broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:34:
[...]

Dat is niet helemaal waar, ik heb in wpvp op mijn feral druid nooit moeite gehad met rogues, ze kregen mij niet dood en gaven dan vanzelf op. Nu was ik dood voordat ik ook maar een enkele ability heb kunnen gebruiken. Sorry, maar dan is je spel gewoon broken.
Spec? Wat voor class speel jij? En elke tegenstander is niet hetzelfde. Ik had begrepen dat Rogue's niet meer hetzelfde damage (PvP) hadden als in MoP, maar ze hebben niks verloren kwa cc waardoor ze nog steeds zo irritant als wat zijn. Ergste is dat als je ze bijna hebt vermoord, gebruiken ze hun Get out of Jail card. Ik geef je groot gelijk, maar 1v1 balancen kan gewoon bijna niet en soms heb je van die dingen. Zoiezo moet dat hele subterfuge talent uit het spel gehaald worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorca op 13-12-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:34:
[...]

Maar toen Rogues jou niet dood kregen was het spel prima balanced natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:53:
[...]

Maar toen Rogues jou niet dood kregen was het spel prima balanced natuurlijk ;)
Nee, dat ook niet natuurlijk. Maar er is wel een verschil tussen kansloos slachtoffer en niemand kan winnen. (Ik had geen moeite om ze te overleven, dood kreeg ik ze ook niet. Als ik al in de buurt kwam van winnen dan vanishen ze en weg zijn ze)

Ik speel monk en druid btw en als ik niet in instances rondloop als windwalker resp feral.

Niet dood krijgen was op mijn druid in MoP, op mijn monk was het 50/50. Nu inmiddels op beide paar keer afgemaakt voor de stun afgelopen is. We zijn weer terug bij classic/tbc denk iuk, waar alleen pet classes een kans hebben.

Het is heel simpel, maar als je 1v1 niet kan balancen als Blizzard zijnde, had je gewoon nooit pvp servers uit moeten brengen. Ik zit helaas vast aan pvp servers omdat ik de afgelopen jaren veel vrienden heb gemaakt en ondanks dat veel graag naar een pve server willen is dat voor velen gewoon niet financieel haalbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ferals en WW's hadden in MoP ook niks te klagen, ze gingen gewoon niet dood :P Klaagde je ook over balance toen je die 2 classes speelde in MoP?

En PvP servers hebben er ook voor gezorgd dat je leuke PvP raids kon organiseren, dus over 1v1 balance klagen is gewoon niet eerlijk tegenover blizz, alle classes hebben hun sterke punten tegen andere classes ook andersom. 1 stunlock kill van een rogue gaat te ver natuurlijk,maar Blizz en balance gingen nooit goed met elkaar samen.

[ Voor 82% gewijzigd door Jorca op 13-12-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Nog meer mensen die op burning blade server spelen? ( ben in MoP gestopped en dus pas weer begonnen ) Blijkbaar is deze merged met drak'thul welke alleen maar oost europa spelers heeft.
Zie alleen nog maar die lelijke buitelandse chats overal...en amper engels..

Kan ik geen gratis fransfer krijgen naar english only realm voor al mijn toons ?
Ik heb tenslotte voor een ENG realm gekozen toen ik het spel ben begonnne en blizzard leverd zo niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:00:
Nog meer mensen die op burning blade server spelen? ( ben in MoP gestopped en dus pas weer begonnen ) Blijkbaar is deze merged met drak'thul welke alleen maar oost europa spelers heeft.
Zie alleen nog maar die lelijke buitelandse chats overal...en amper engels..

Kan ik geen gratis fransfer krijgen naar english only realm voor al mijn toons ?
Ik heb tenslotte voor een ENG realm gekozen toen ik het spel ben begonnne en blizzard leverd zo niet..
Er zijn geen english only realms, er zijn alleen Engelse, duitse, franse, italiaanse en spaanse realms qua default taalinstelling, maar ook spelers uit landen met localized realms kunnen gewoon op engelse realms spelen en spelers uit landen zonder localized servers op bijv. duitse of franse realms, blizzard ziet deze taal selectie qua servers ook enkel als guideline en niet als keiharde regel. Enkel op de forums moet je volgens de policy de taal spreken waarop dat forum is ingesteld. Stellen dat blizzard niet leverd is dus ook niet echt van toepassing, daar blizzard nergens beloofd dat op een realm enkel taal X gesproken wordt, blizzard kan namelijk niet voor iedere taal aparte servers gaan inrichten. Vaak zie je dus dat spelers uit bijv. Polen massaal op Realm X zitten, Spelers uit griekenland bijv. weer op realm Y enzovoort, deze samenklonteringen van spelers zie je trouwens vooral bij landen waar men over het algemeen de engelse taal niet echt machtig is doordat bijv. het onderwijs in het engels niet al te best is en / of niet standaard gegeven wordt.

Spelers uit o.a Nederland, Belgie, Scandinavie zijn een stuk meer verspreid over de realms omdat deze over het algemeen minder moeite hebben met communicatie in het engels, en dus minder een behoefte hebben om te spelen met spelers uit hetzelfde land (uitzonderingen daargelaten uiteraard). Een gratis transfer zal er dus ook niet inzitten, tenzij je server toevallig FCM's actief heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Gathering of Tweakers - Defias Brotherhood | News flash!
Er is onlangs een grote opschoon beurt gehouden waardoor meer dan 600 mensen zijn gekicked uit de guild. Mocht het zo zijn dat je 1 van deze personen bent, maar je wilt nog wel graag in de guild. Stuur 1 van de members een whisper voor een invite in de guild.

Tevens gaat de guild weer raiden waarbij we al 2 bosses gedowned hebben op normal in Highmaul.

Zijn er mensen die nog geen guild hebben en die zich bevinden op Defias Brotherhood, geef een gil voor een invite en een spot in de raid.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danny Canero schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:30:
Gathering of Tweakers - Defias Brotherhood | News flash!
Er is onlangs een grote opschoon beurt gehouden waardoor meer dan 600 mensen zijn gekicked uit de guild. Mocht het zo zijn dat je 1 van deze personen bent, maar je wilt nog wel graag in de guild. Stuur 1 van de members een whisper voor een invite in de guild.

Tevens gaat de guild weer raiden waarbij we al 2 bosses gedowned hebben op normal in Highmaul.

Zijn er mensen die nog geen guild hebben en die zich bevinden op Defias Brotherhood, geef een gil voor een invite en een spot in de raid.
GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6/7 Normal! WOOP! dit was echt een awesome gevecht als tank. Nu de laatste, dat wordt heerlijke Chaos.

I know I know, scrub, git gud. Mythic or gtfo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:48:
6/7 Normal! WOOP! dit was echt een awesome gevecht als tank. Nu de laatste, dat wordt heerlijke Chaos.

Grats, ieder zijn eigen tempo en als je maar plezier hebt!

Ik heb vandaag de raid moeten laten lopen. De hele dag niets aan de hand en dan om 17:00 steeds beroerder en nu 39.8 graden koorts en stik benauwd. Morgen maar even bij de dokter langs :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Is normal niet flex? Niet kut bedoeld ofzo maar over flex pimpen is wel een beetje laag, ik herinner me het als mindless knoppen bashen of er moet iets veranderd zijn ofzo. LFR voor mensen die wel serieus ervoor zitten.
Met iedereen die laag gear heeft snap ik wel dat sommige groepen soms moeite hebben met flex, maar als ik zie wat voor figure het allemaal nu doen heb ik wel mijn twijfels. Nogmaals no offence ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorca op 14-12-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kivanco schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:42:
Is normal niet flex? Niet kut bedoeld ofzo maar over flex pimpen is wel een beetje laag, ik herinner me het als mindless knoppen bashen of er moet iets veranderd zijn ofzo. Met iedereen die laag gear heeft snap ik wel dat sommige groepen soms moeite hebben met flex, maar als ik zie wat voor figure het allemaal nu doen heb ik wel mijn twijfels. Nogmaals no offence ofzo.
De verhoudingen liggen in WoD iets anders, normal is iets lastiger dan flex was en heroic iets lastiger dan normal. Maar dit komt vooral door de gear progressie. Normal is gemaakt voor heroic gear en heroic voor LFR/crafted/normal gear.

Progressie is anders. Paragon etc hebben gewoon heeel veel gecraft ed voor ze hc ingingen en zijn natuurlijk gewoon rete goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je denkt dat het knoppen bashen is, ach wat lief.. Imperator normal? Veel succes met knopjes bashen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:45:
[...]

De verhoudingen liggen in WoD iets anders, normal is iets lastiger dan flex was en heroic iets lastiger dan normal. Maar dit komt vooral door de gear progressie. Normal is gemaakt voor heroic gear en heroic voor LFR/crafted/normal gear.

Progressie is anders. Paragon etc hebben gewoon heeel veel gecraft ed voor ze hc ingingen en zijn natuurlijk gewoon rete goed.
Ze zijn ook ge-feed met loot waar er telkens maar 1 plate, mail, leather en cloth main per heroic run meeging en alle loot kreeg.

Iedereen in Paragon was 670+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
lanerios schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:45:
als je denkt dat het knoppen bashen is, ach wat lief.. Imperator normal? Veel succes met knopjes bashen <3
Jij maakt het moeilijker dan dat het is,sinds wanneer zijn raids moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van sub naar assasin gegaan op mijn rogue en doe nu 2/3e meer dps in BGs echt een enorm verschil en een veel makkelijkere rotation. Ik mis wel een hoop utilities, maar uiteindelijk heb ik wel meer plezier in mijn rogue nu..

Voorheen stond ik makkelijk letterlijk 2 minuten op iemand solo in te hakken en deed ik minder dan 25% damange van zn health met sub, ik stond meestal onderaan in dps aan het eind onder 45k nu makkelijk 1.3m meer in de top 10 nu.

Ik denk dat sub erg moeilijk onder de knie te krijgen is en heel erg stats gevoelig is, mischien probeer ik het later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:50
Vind rogue sowieso heel saai in deze expansion. Ben nu zelf gewisseld van Gladiator warrior terug naar frost mage, de APM was me iets te hoog om leuk te zijn voor fulltime raiden.

Guild is nu 1/7 mythic (ik die kill niet mee, heb geen gear meer gepakt op mijn warrior dus was wat lager ilevel), 2e boss ziet er al een stuk pittiger uit. Ben wel heel bang voor burn-out nu dat je dus 3 difficulties hebt om te clearen voor gear. Ik had hier ook last van in Ulduar, dat je na een tijdje TotC/TotGC, Ulduar 10, Ulduar 25 en Naxx voor achievs had om te clearen voor gear. Word je snel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister na 6 pulls gestopt op de laatste boss. Wat een gevecht, we krijgen hem nu standaard naar de intermision, maar helaas niet de dps om alle 2 de Ogre Magi plat te krijgen voordat hij terug is.
Dus maar terug gegaan en Kargath Heroic even plat gekregen. 2 pulls gekost, maar toen was die ook weg.
Moet ik wel zeggen dat het voor de Tanks een zeer wisselende raid is.

1.) Imperator. Zo moet blizzard ze meer maken!
2.) Ko'ragh. Awesome gevecht als tank
3.) Tectus. Pure chaos halverwege (5 Tecti op) Heerlijk
4.) Kargath. Leuke fight waardoor je als tank toch net iets anders moet denken.
5.) Brackenspore. Wel geinig, maar zodra je het trucje doorhebt niet echt uitdagend.
6.) Twin Ogron. Tank, tank, beweeg 2 meter. Done
7.) Butcher. Sta stil en taunt

Aanstaande reset gaan we bezig op Heroic Kargath, Tectus en Bracken. Dus dat wordt nog leuk. Moet ik wel zeggen dat ik (en ik bedoel dit als tank, hoe de healers/dps dit ervaren, geen idee) Highmaul een stuk leukere raid vind dan Siege of een Throne of Thunder.

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 15-12-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zo, druk bezig geweest .. 4de 100 is een feit de potentiele 5de is 97.

De main priest is zo goed als klaar, hier en daar een decent follower mission epic de ander priests zijn nog niet zo ver met hun followers :)

Gear begint te komen op de alts, wat crafted gear redelijk wat 615 follower stuff en hier en daar een heroic item, heb nog geen LFR gedaan (geen elke char). Had ik Zaterdag geplanned, maar ja werdt wakker met een laag water in het huis >.>

Volgende vrij en dan rustig aan alles bijwerken :)
lanerios schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:38:
Aanstaande reset gaan we bezig op Heroic Kargath, Tectus en Bracken. Dus dat wordt nog leuk. Moet ik wel zeggen dat ik (en ik bedoel dit als tank, hoe de healers/dps dit ervaren, geen idee) Highmaul een stuk leukere raid vind dan Siege of een Throne of Thunder.
Tot nu toe, is het geen 2 fingers in de neus en zijn de fights vanuit Healer PoV erg leuk, Brackenspore vind ik erg leuk fight om te doen en Twins movement is ook leuk maar irritant :P

SoO was niet slecht maar duurde gewoon te lang, had geen zin om te raiden maar had alleen zin in om weer te ouwehoeren op skype. Nu heb ik weer zin in Raiden en het Ouwehoeren met een vluegje proggresie.

[ Voor 42% gewijzigd door Derr_Hans op 15-12-2014 09:10 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Ik ben maar begonnen met het levelen van alts nu ik de non-raid content wel zo'n beetje heb gezien met mijn main. Het 'echte raiden' lukt toch niet met mijn beperkte tijd die ik eraan kan spenderen. Komt wel goed uit, mijn sub eindigt toch 22-12 :)

[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 15-12-2014 09:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:48:

Gz! :) Die laatste is een bitch! Wij zitten vast op de laatste phase ;x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren ben ik normal highmaul in gegaan met een PuGje, om te kijken of dat nu zoveel moeilijker is. Helaas zijn we niet voorbij tectus gekomen, maar tot voorbij bracken(nogwat). En natuurlijk een gold loot streak :P

Nog veel dps welke rond de 10k dps zitten, wat mij erg verbaasde. De mensen welke na een wipe weggaan en vervangen worden gaat echt bizar snel, maar vervanging is er net zo snel. Alsnog was het leuk om weer eens wat serieuzer te raiden. to be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Klinkt allemaal erg leuk. Helaas door 50u werkweek nog geen tijd gehad om te raiden.
Misschien maximaal een uurtje doordeweeks om te spelen, en vaak ga ik dan toch liever even met het gezin op de bank zitten. Komt misschien wel weer. Gelukkig kan ik altijd later in de xpac wel mee op een altrun van onze guild. Van vroeger 6-7 hc raiden naar tegenwoordig op casual level spelen. Ik vraag me af hoe anderen dit doen met een fulltime baan en gezin. Ik zou wel meer kunnen raiden maar goed dan heb ik een stuk minder aandacht voor het gezin en de huishoudelijke taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

patrickos85 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:55:
Gisteren ben ik normal highmaul in gegaan met een PuGje, om te kijken of dat nu zoveel moeilijker is. Helaas zijn we niet voorbij tectus gekomen, maar tot voorbij bracken(nogwat). En natuurlijk een gold loot streak :P

Nog veel dps welke rond de 10k dps zitten, wat mij erg verbaasde. De mensen welke na een wipe weggaan en vervangen worden gaat echt bizar snel, maar vervanging is er net zo snel. Alsnog was het leuk om weer eens wat serieuzer te raiden. to be continued
Ach wat is een raid zonder goldstreak! items neuh gold, Yay :|

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

lanerios schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:38:
Gister na 6 pulls gestopt op de laatste boss. Wat een gevecht, we krijgen hem nu standaard naar de intermision, maar helaas niet de dps om alle 2 de Ogre Magi plat te krijgen voordat hij terug is.
Dus maar terug gegaan en Kargath Heroic even plat gekregen. 2 pulls gekost, maar toen was die ook weg.
Moet ik wel zeggen dat het voor de Tanks een zeer wisselende raid is.

1.) Imperator. Zo moet blizzard ze meer maken!
2.) Ko'ragh. Awesome gevecht als tank
3.) Tectus. Pure chaos halverwege (5 Tecti op) Heerlijk
4.) Kargath. Leuke fight waardoor je als tank toch net iets anders moet denken.
5.) Brackenspore. Wel geinig, maar zodra je het trucje doorhebt niet echt uitdagend.
6.) Twin Ogron. Tank, tank, beweeg 2 meter. Done
7.) Butcher. Sta stil en taunt

Eens! Wat is Imperator een dik gevecht. We hadden hem gisteren na een uur of twee aan tries eindelijk neer, iedereen op teamspeak ging helemaal los. Heerlijk is dat. Overigens vind ik Ko'ragh ook erg leuk en origineel. Wat mij betreft zijn er geen slechte encounters in Highmaul. Als healer vind ik Butcher heroic wel erg pittig. Wat een ongelooflijke partij incoming damage. We spelen met 3 healers op 15 man en dat is krap aan. Gisteren op 4%!

In ben in algemene zin ook erg te spreken over de healing changes. Healing is uitdagend en je keuzes aangaande efficiency/burst worden beloond als je dit goed toepast. Ik kom uit ICC (voorgaande 2 exp geskipt) en de veranderingen zijn dan behoorlijk. Discipline voelt nuttig en heeft zijn eigen niche, maar het is zeker niet overpowered.
Pagina: 1 ... 67 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.