GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Groxy schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:10:
Helaas..

"I've had a look, but I'm afraid that isn't a name I can free up :( We can only free names from inactive accounts, and as such I cannot recover the name for you."
Tja, daar kan je natuurlijk niets aan doen :/
Op naar de random name generator! :+
lolgast schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:31:
Er zijn ook al 200 unieke members volgens mij (Rank 1, 2 en 3 bij elkaar opgeteld), dus dan is het niet gek dat er veel van elke class zijn ;)
Momenteel zijn er inderdaad veel, maar dan ook zeer veel mensen actief en dat wilt dan ook zeggen velen van dezelfde role/class, maar eenmaal iedereen ook echt 90 wordt zal er zowiezo slechts een deel ervan echt gaan raiden en kunnen we de grote groep waarschijnlijk ook gemakkelijker verdelen in raidgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Groxy schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Helaas..

"I've had a look, but I'm afraid that isn't a name I can free up :( We can only free names from inactive accounts, and as such I cannot recover the name for you."
Zuur. Dat soort dingen moet je beetje geluk mee hebben. Ik stuur vaak een rij namen op en dan zijn er altijd wel een paar die vrijgemaakt kunnen worden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
JimDB schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:41:
[...]

Tja, daar kan je natuurlijk niets aan doen :/
Op naar de random name generator! :+

[...]

Momenteel zijn er inderdaad veel, maar dan ook zeer veel mensen actief en dat wilt dan ook zeggen velen van dezelfde role/class, maar eenmaal iedereen ook echt 90 wordt zal er zowiezo slechts een deel ervan echt gaan raiden en kunnen we de grote groep waarschijnlijk ook gemakkelijker verdelen in raidgroepen.
misschien idee om nu wat meer te gaan rouleren? Niet constant dezelfde tanks, healers en dps meenemen.. beetje afwisselen. Dan krijgen de mensen die liever tank zijn ook nog een kans.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

lanerios schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:34:
[...]

misschien idee om nu wat meer te gaan rouleren? Niet constant dezelfde tanks, healers en dps meenemen.. beetje afwisselen. Dan krijgen de mensen die liever tank zijn ook nog een kans.
Misschien een goed idee om een inventarisatie te maken van alle spelers die mee willen met de Flex raid. Dan kunnen ze meteen vermelden welk ilevel, class, spec en of ze volledige gegemmed en enchant zijn.

Een beetje effort mag wel verwacht worden, vind ik.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeg ik dan dat er geen effort verwacht wordt? ;-)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:04:
Zeg ik dan dat er geen effort verwacht wordt? ;-)
Dat implicieer ik ook niet in mijn post :)

Anyways ik kan met mijn DK tank mee met 532 ilevel of als DPS met een ilevel van rond de 505.

Ook kan ik met mijn Shaman healer/dps mee met een ilevel van 522 of mijn lock met 543.

[ Voor 31% gewijzigd door hmr op 06-01-2014 13:08 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
I know, just messin around haha.

Maar ik snap je punt :) Misschien even met de officers bespreken omdaar topic voor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:01
BAH! door dit een beetje door te lezen heb ik nu op dit moment de download aan staan voor WoW weer... :P
wil wel vanaf scratch weer beginnen.
en dan lijkt het me leuk om in deze guild te gaan.

zijn er nog classes (echt) nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
beebie121 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:56:
BAH! door dit een beetje door te lezen heb ik nu op dit moment de download aan staan voor WoW weer... :P
wil wel vanaf scratch weer beginnen.
en dan lijkt het me leuk om in deze guild te gaan.

zijn er nog classes (echt) nodig?
Niet echt alles is wel zon beetje bezet dus gewoon spelen wat je wilt spelen er zijn altijd mensen waar je wat mee samen kan doen en die gezellig babbelen dus dat zit wel goed.
Dus gewoon speel wat je wilt en niet wat moet :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hehe ok dan. ga ik doen :)
Ik vond shadowpriest altijd onwijs gaaf.
DoTs en healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
heb nu een mage in de guild. maar vind mage totaal niet leuk. kan ik ook een andere character in de guild doen?
Zit toch te denken aan een lock of een warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
ik zou niet weten waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
beebie121 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:48:
heb nu een mage in de guild. maar vind mage totaal niet leuk. kan ik ook een andere character in de guild doen?
Zit toch te denken aan een lock of een warrior.
Zeker weten! We hebben momenteel nog plek genoeg dus iedereen z'n alts zijn steeds welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
ValHallen schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:25:
[...]

Hou er rekening mee dat we een wereld aan healers hebben op het moment, ik speel zelf ook al shadow omdat er geen ruimte is voor healers in de flex raids die we doen op het moment.

Maar desondanks ben je welkom ;)
Lijkt me opzich geen probleem aangezien je toch kunt dual speccen. Ik weet alleen niet wat ik moet nemen, heb vroeger als Druid, Pala en Shaman gehealed. En in TBC had ik een Shadow Priest alt. Ik weet niet of Disc Priest viable is op dit moment, maar dat lijkt me opzich wel leuk om te doen.

Heeft er trouwens iemand nog RaF?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

BasTijs schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:52:
Doen jullie ook battelgrounds? Ik wil beginnen met PVP.
Ik en een aantal andere mensen doen vooral pvp. We zijn nu bezig met een RBG groep opzetten.
Alvanosa schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:40:
[...]

Lijkt me opzich geen probleem aangezien je toch kunt dual speccen. Ik weet alleen niet wat ik moet nemen, heb vroeger als Druid, Pala en Shaman gehealed. En in TBC had ik een Shadow Priest alt. Ik weet niet of Disc Priest viable is op dit moment, maar dat lijkt me opzich wel leuk om te doen.

Heeft er trouwens iemand nog RaF?
Disc priest is zeker viable atm! Heer en Meester van de Absorbtion shields! En ik wil je best een RAF sturen. Stuur maar ff een PM/DM met je email-adres

[ Voor 21% gewijzigd door MrDustv op 08-01-2014 15:57 ]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:28
Goeiedag!

Ik zit ook aan te denken om weer WoW te gaan spelen. Begint weer te kribbelen, en wanneer ik het topic zag had ik helemaal een 'holy shit ik ga weer spelen' moment.

Alleen ik vroeg me af of iemand een Scroll of Resurrection mij kan sturen?
Heel stiekem wil ik die mount hebben.

Ik heb op dit moment lvl 90 DK, en 90 lock. Allebei mee wezen raiden. Volgens mij is mijn lock 506 equipment level, my favorite thus far. Ik heb daarnaast nog een Hunter en een Mage. Allebei zijn prof-alts. Mijn main chars zijn de DK en Lock. Ik heb 5.3 nog net meegemaakt, 5.4 niet meer. Mijn uiteindelijke doel is om wel te gaan raiden, maar zoals hierboven meerdere malen aangegeven is, het guild is nog niet zo ver. En dat is helemaal geen probleem voor mij ;)

Edit: ik ben nu op Magtheridon. Ik zie ook net dat FCM vanaf Draenor en Silvermoon daarheen open is. Vroeger was het echt een dode realm :P
Maar hoe is het op jullie server? Omdat het een PvPRP server is, hebben jullie geen last van alliance die loopt te ganked tijdens dailies of pve?

[ Voor 28% gewijzigd door Szaby op 12-01-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Szaby schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:36:

Alleen ik vroeg me af of iemand een Scroll of Resurrection mij kan sturen?

Ik heb 5.3 nog net meegemaakt, 5.4 niet meer.
Dan is een Scroll niet mogelijk. De eisen daarvoor zijn dat je niet meer moet hebben ingelogd na maart 2012? (uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Szaby schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:36:
Maar hoe is het op jullie server? Omdat het een PvPRP server is, hebben jullie geen last van alliance die loopt te ganked tijdens dailies of pve?
Het is en blijft een pvp realm, tijdens het levelen heb je doorgaans weinig last van gankers. Op timeless isle wordt er vaak wel geganked als je alleen bent.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Gisteren tijdens het levelen nog een 6tal alliance afgemaakt... Zelf was ik level 36 (shaman) met full heirloom, en ik kwam twee alliance level 33 tegen, volgens mij zonder heirloom want hun damage was 0.0 ;-)

Leuk om weer te spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
ValHallen schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Het is en blijft een pvp realm, tijdens het levelen heb je doorgaans weinig last van gankers. Op timeless isle wordt er vaak wel geganked als je alleen bent.
De guild vind ik geweldig maar ben echt allergisch voor pvp. Als ik mijn quests doe raak ik in een soort "zone". Als iets of iemand mij daar uit haalt door mij af te maken als ik met mijn quest bezig ben dan is mijn lontje direct weg.
Daarom speel ik vals en ga ik bij de vrouw in de groep zitten met haar alt op SWC en dag dag pvp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ook een nieuwe manneke maken op de server en joinen bij GoT. Ik speel WoW al ongeveer 6 jaar met af en toe een tussenpauze tussen. In die zes jaar heb ik nooit een manneke gemaakt bij de Hordes. Dit wordt een uitdaging voor me :-). Momenteel op de server Aszune is er heel weinig te beleven.

Ik hoop dat Belgen ook welkom zijn in de tweaker's guild :-p.

Cya tonight after work :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:29:
Ik hoop dat Belgen ook welkom zijn in de tweaker's guild :-p.
Iedereen die nederlands beheerst is welkom.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
is er op dit moment een probleem met het forum?

Ik kan maar heel kort ingelogd blijve, daarna ben ik weer uitgelogd.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

We zijn bezig geweest met de cookie/sessie instellingen van het forum, het zou goed moeten gaan als je je browser cache leegt. Deze verandering was noodzakelijk om ervoor te zorgen dat het forum kan intergreren met de website waar we nu op de achtergrond mee bezig zijn. We zijn nog een paar dingen aan het finetunen, maar we zijn voor 80% klaar met de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Cache clearen alleen werkte niet, moest ook het cookie weggooien.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Wel super tof, gister 25 man uit de tweakers die meegingen naar de flex raid! Alles ging lekker soepel, goed lol gehad en iedereen deed z'n best. Denk dat we zo stukken verder gaan komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog plaats voor een matige tweaker? Ik heb gisteren een orc hunter aangemaakt op de server, ben niet een hele actieve speler, heb op Draenor een lvl90 warlock in LFR gear en wat thunderforged pieces van Ordos, maar verder dan dat ben ik nooit gekomen.

Het lijkt me leuk om met wat Nederlanders/Belgen samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:34:
Hebben jullie nog plaats voor een matige tweaker? Ik heb gisteren een orc hunter aangemaakt op de server, ben niet een hele actieve speler, heb op Draenor een lvl90 warlock in LFR gear en wat thunderforged pieces van Ordos, maar verder dan dat ben ik nooit gekomen.

Het lijkt me leuk om met wat Nederlanders/Belgen samen te spelen.
Er is altijd plaats voor een tweaker in de guild voor zover ik weet. De activiteit maakt niet zoveel uit.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi voor elkaar, zal me een dezer dagen eens even tot jullie wenden ivm een guildinvite. Heb nog nooit op een pvp-server gespeeld, maar zal wel goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Laatst online: 22:07
Ga ook eens een character op Defias Brotherhood aanmaken. Het wordt een volledig nieuw character. Ik ga voor de eerste keer ook eens serieus een horde char aanmaken. De koe staat al klaar :). Het is een shaman geworden. Heb atm al een shaman maar dan op alliance en op een andere server.

Nog ff de heirlooms samenzoeken, ben ze voor de verandering weer maar een kwijt. Ik vind echt serieus de helft van de tijd m'n heirlooms nooit terug :(. En dan eens van start gaan. Ben eens benieuwd. M'n huidige server is echt zo goed als dood, dus het lijkt me wel fijn om voor de verandering eens op een iets vollere server te spelen :).

Je ziet me één dezer dagen wel om een invite vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Powerblast schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:26:
Ga ook eens een character op Defias Brotherhood aanmaken. Het wordt een volledig nieuw character. Ik ga voor de eerste keer ook eens serieus een horde char aanmaken. De koe staat al klaar :). Het is een shaman geworden. Heb atm al een shaman maar dan op alliance en op een andere server.

Nog ff de heirlooms samenzoeken, ben ze voor de verandering weer maar een kwijt. Ik vind echt serieus de helft van de tijd m'n heirlooms nooit terug :(. En dan eens van start gaan. Ben eens benieuwd. M'n huidige server is echt zo goed als dood, dus het lijkt me wel fijn om voor de verandering eens op een iets vollere server te spelen :).

Je ziet me één dezer dagen wel om een invite vragen :)
Maar goed dat heirlooms in WoD gewoon keihard in een tab staan, niet meer zoeken _/-\o_

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

ik heb dit topic ook gelezen en heb net weer mijn wow geinstalleerd nu nog een tijd code maar eerst kocht ik die bij battlenet online is die functie weg of waar kan ik het vinden want wil graag joinen

mvg bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Gewoon via je account pagina van world of warcraft op battle.net zou je het moeten vinden (subscription)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Iemand online op DB die mij guild invite kan toe gooien? Aangezien ik nu echt is wil beginnen op een nieuwe server..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

natuurlijk, geef iemand maar een whisper en die kunnen je door sturen naar een officer voor een invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

De officiele website voor de guild is nu ook online gekomen op www.got-wow.nl.
Mocht er niets zichtbaar zijn, druk dan op CTRL+F5, of haal je browser cache leeg. Mogelijk wordt je nog doorverwezen naar het oude subdomein van het forum.

En we zitten inmiddels op 249 unieke accounts, en we groeien nog steeds!

[ Voor 13% gewijzigd door ValHallen op 05-02-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Helaas kan ik vanaf werk niet meer op het forum door de veranderingen.. :[

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
ValHallen schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:56:
Mocht er niets zichtbaar zijn, druk dan op CTRL+F5, of haal je browser cache leeg. Mogelijk wordt je nog doorverwezen naar het oude subdomein van het forum.

Heeeeeeeeeel erg netjes, complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Val top werk !! Ziet er goed uit en werkt erg leuk met het koppelen van je characters :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:17:
Helaas kan ik vanaf werk niet meer op het forum door de veranderingen.. :[
Cache legen is de oplossing :), tenzij het nu niet meer door een proxy oid meer heen komt.

[ Voor 12% gewijzigd door ValHallen op 05-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 17-09 21:50

Ziet er super uit!!! :9~ Dikke duim voor de config :9~

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:04:
[...]

Cache legen is de oplossing :), tenzij het nu niet meer door een proxy oid meer heen komt.
Komt idd niet meer door de proxy heen.. :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
ik kom er niet eens op? apart mn username/password zouden moeten kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:05
Heb je al je koekjes weg gehaald? en opnieuw ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40
Als jullie vanavond nog een plekje overhebben voor een (waarschijnlijk) gloednieuwe Orc Hunter dan kom ik WoW nog weer eens een poging geven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ik merk voor mijzelf wel dat de pvp server een obstakel voor mij is. Ik log mijn monk puur in om te queuen voor raids en verder niet gewoon omdat ik elk moment weer kan gaan corpse runnen. Even op een willekeurige plaats AFK gaan (wat vaak voorkomt aangezien de vrouw hoogzwanger is en ik nu meer een bediende ben ;)) is er niet bij want als je terug komt....corpse run.

Meestal laat ik de vrouw mij inviten zodat de koe uitkomt op een pve server en ik wel wat kan doen maar dat is ook niet altijd een optie. De class en de guild zijn geweldig alleen het pvp gedoe is niet voor mij helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Carthrax op 06-02-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
Carthrax schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:06:
Ik merk voor mijzelf wel dat de pvp server een obstakel voor mij is. Ik log mijn monk puur in om te queuen voor raids en verder niet gewoon omdat ik elk moment weer kan gaan corpse runnen. Even op een willekeurige plaats AFK gaan (wat vaak voorkomt aangezien de vrouw hoogzwanger is en ik nu meer een bediende ben ;)) is er niet bij want als je terug komt....corpse run.

Meestal laat ik de vrouw mij inviten zodat de koe uitkomt op een pve server en ik wel wat kan doen maar dat is ook niet altijd een optie. De class en de guild zijn geweldig alleen het pvp gedoe is niet voor mij helaas.
Ik heb zelf daarvoor altijd flying mounts gebruikt. Kost twee tellen maar dan zit je hoog genoeg dat ze je niet aanvallen zonder zelf dood te gaan... Werkt niet altijd maar ja :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas werkt dat niet in Pandaria, heb er nu 3 naar 90 gelevelled, en 85-90 is echt een hel. Ganking is echt de favo hobby van de alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhoolwerf
Hmm, goed punt.. Ik heb zelf al in geen eeuwigheid op een PVP realm gezeten dus ben benieuwd hoe dat me uiteindelijk zal bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Tijdens het levellen op Defias Brotherhood met m'n Hunter viel het inderdaad wel op dat er nog zeer actief aan World PvP gedaan wordt, wat in mijn ogen echt iets leuks is (aangezien ik altijd al op een PvP realm heb gezeten om die reden, maar dat er vaak gewoon compleet geen balans is tussen de Alliace/Horde populatie, wat dat tegenhoud), maar dat kan op sommige momenten natuurlijk ook zeer vervelend zijn. Toen ik bijvoorbeeld in Valley wou gaan questen (geloof level 87 op dat moment) kwamen er gewoon de hele tijd level 90's langs om mee even te killen en dan weer door te vliegen naar andere targets en op zo'n momenten vervloek je het natuurlijk wel even, maar goed het is en blijft daarom ook een PvP server en eenmaal level 90 of als je gewoon binnen dezelfde level range bent tijdens het levellen is het echt wel (eens) plezant om te doen imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tot mijn huidige level (51 geloof ik) ben ik nog niets tegen gekomen,zal het wel merken in latere levels :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Oke ik ben zo gek geweest om mijn main naar jullie te transferren! This better be good :p

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

De site is down...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Bij mij niet.
Dus wellicht is het dan weer verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:02
Leuk om te lezen dat er nog steeds zo'n animo is voor WoW, en dat dit ook vanuit tweakers.net gebeurd! Ik speel al een tijdje niet meer, en daarvoor alleen maar een beetje af en aan (voornamelijk pvp). Vroeger wel zwaar addicted vanilla en TBC gespeeld, heerlijke tijden waren dat :P.

Zit er over te twijfelen om weer eens een beetje te gaan spelen, en aangezien mijn guild zo goed als doodgebloed is lijkt het me leuk om met allemaal nederlanders te spelen :) Dus wellicht maak ik wel een nieuw karakter of transfer ik.

Is er in het GoT guild een beetje actieve pvp community ook ? Dwz, mensen die het leuk vinden om te bg-en, arena's te doen en wellicht wat world pvp ?

*edit. Realiseer me net dat ik een server transfer, plus ook nog een faction change zou moeten dokken, denk dat ik dan misschien maar een nieuw character aanmaak :)

[ Voor 11% gewijzigd door Biohazzard21 op 25-02-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Er zijn wel een handje vol mensen die pvp activiteiten doen, we hebben er ook een officer voor aangesteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Ik heb een vraag over teamspeak, hoe loopt dat bij jullie? Ik vind een actieve voicechat erg belangrijk. Dus een TS die van half op de middag al aardig wat mensen online heeft en s'avonds een man of 30 zou erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Kaap schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:03:
Ik heb een vraag over teamspeak, hoe loopt dat bij jullie? Ik vind een actieve voicechat erg belangrijk. Dus een TS die van half op de middag al aardig wat mensen online heeft en s'avonds een man of 30 zou erg mooi zijn.
Bump O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Over het algemeen wordt de
Ts wel goed gebruikt, maar 30 man.. Nee.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Gisteren eindelijk mijn loremaster achief gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Na jaren geen wow meer heb ik er nu wel weer zin in (casual). Nog nooit een Horde char gehad dus dat is wel weer een leuke uitdaging.

Is er in de Tweakers Guild ook plek voor iemand die af en toe speelt en misschien zelfs nooit de 90 zal halen? :+

Zo ja, wil iemand dan Vorena inviten? Bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door -MD- op 06-03-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06-2024
Heel gaaf dit! En daarom ook bezig met een transfer naar de/het Tweakers guild/realm vanaf mijn (dode) server Eonar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 08:14

SkyStreaker

Move on up!

-MD- schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:33:

Is er in de Tweakers Guild ook plek voor iemand die af en toe speelt en misschien zelfs nooit de 90 zal halen? :+
*Zwaait :P

En alleen de ingewijden snappen deze :+

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
SkyStreaker schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:57:
[...]
*Zwaait :P

En alleen de ingewijden snappen deze :+
Doe maar niet, ik denk in plaatjes ;).
Maar ben al hard op weg naar de 90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
Is deze guild nog actief of al langzaam aan het doodbloeden?
Een goeie 2 jaar geleden hebben we ook ooit op Outland een tweakerguild gehad, heel gezellig de eerste paar maanden maar daarna werd het steeds stiller tot er op een gegeven moment niemand meer online kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zo, WoD launch is er bijna. Word weer eens tijd dat mensen uit de zomerslaap komen ;)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:07
Meestal als ik mijn alt in de guild weer even bekijk zie ik 5-10 mensen online, op dit moment zijn er geen raids georganiseerd, maar dat zit dus wel in de planning.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik heb ook WoD besteld, zal denk ik mijn lidmaatschap verlengen als die pre-patch er is.
Stonden inderdaad al plannen op het forum om te gaan raiden als WoD er is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hoe gaat deze guild worden in WoD?

Is het meer een alt guild voor GoTers of wordt het echt een functionerende guild?

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:50
Is deze guild nog actief? Zoek namelijk een actieve guild met bekwame maar vooral gezellige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
J.E.T schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:43:
Is deze guild nog actief? Zoek namelijk een actieve guild met bekwame maar vooral gezellige spelers.
Als de activiteit van dit topic een indicatie is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Laatst online: 09-08-2024
Gathering of Tweakers - Defias Brotherhood | News flash!
Er is onlangs een grote opschoon beurt gehouden waardoor meer dan 600 mensen zijn gekicked uit de guild. Mocht het zo zijn dat je 1 van deze personen bent, maar je wilt nog wel graag in de guild. Stuur 1 van de members een whisper voor een invite in de guild.

Tevens gaat de guild weer raiden waarbij we al 2 bosses gedowned hebben op normal in Highmaul.

Zijn er mensen die nog geen guild hebben en die zich bevinden op Defias Brotherhood, geef een gil voor een invite en een spot in de raid.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/