GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

Verwijderd

Hallo GoT,

Na aanleiding van dit topic heb ik ook besloten om mijn account weer eens te activeren.Ik speel op dit moment op een andere server. Heb heel veel chars tussen 85 en 90. Kon nooit zo goed kiezen. Ook heb ik alle soorten heirlooms. Dus ben van plan om een nieuwe char aan te maken. Ik hoop gezellig met jullie te kunnen levelen.

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:41:
[...]

offtopic:
Posts over het opstellen van dungeon groepen worden denk ik best behandeld op het Guild Forum of via DM, dan wordt het hier niet zo'n spam :)

[...]
Dit heb ik gedaan en kreeg de commentaar dat het forum daar niet de plek voor is en dat ik dit maar ingame moet regelen. (terwijl er ook gewoon nog zo'n post op het forum staat).

Killboard--Eve-Board

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
wambamNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:43:
Dan maak jij em toch en doe jij er aan mee met de huidige Tabard ;)
En als jij wint gaat de prijs naar de guild toe.
Ben nog aan het twijfelen voor wat ik ga submitten, zit altijd wel in de zelfde kleurcategorieën, maar dat logo hé :/

1 ding is zeker, de huidige Tabard zal het niet worden :)

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 19:12
Dit is wel een echte tegenvaller, ik denk dat ik pas na het weekend kan komen gamen, want ik moet nu van blizzard opeens weer een subscription nemen, ik vond het juist zo fijn om via ideal voor 3 maanden / of 1 maand over te maken en er niet gelijk vast aan te zitten.

Nu moet ik weer tijd gaan maken om de stad in te gaan om zo'n plastic kaartje te kopen, bedankt, blizzard :P

Verwijderd

mark0172 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:02:
Dit is wel een echte tegenvaller, ik denk dat ik pas na het weekend kan komen gamen, want ik moet nu van blizzard opeens weer een subscription nemen, ik vond het juist zo fijn om via ideal voor 3 maanden / of 1 maand over te maken en er niet gelijk vast aan te zitten.

Nu moet ik weer tijd gaan maken om de stad in te gaan om zo'n plastic kaartje te kopen, bedankt, blizzard :P
Je kan ook gewoon via Ideal betalen, zit je nergens aan vast ;)

• mark0172
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:18:
[...]

Enige wat ik zie is (ik zit bij me wow account en dan game time & subsciptions):

Bill me every month EUR 12.99/mo (EUR 12.99 billed every month)
Bill me every 3 months EUR 11.99/mo (EUR 35.97 billed every 3 months)
Bill me every 6 months EUR 10.99/mo (EUR 65.94 billed every 6 months)

of

Redeem a Prepaid Card

Verwijderd

[qoute]
Enige wat ik zie is (ik zit bij me wow account en dan game time & subsciptions):

Bill me every month EUR 12.99/mo (EUR 12.99 billed every month)
Bill me every 3 months EUR 11.99/mo (EUR 35.97 billed every 3 months)
Bill me every 6 months EUR 10.99/mo (EUR 65.94 billed every 6 months)

of

Redeem a Prepaid Card
[/quote]

Hmmm ja ik zie het, is net nieuw, ik kon altijd eerst nog gewoon via ideal betalen. Maar dan is dat dus veranderd. Andere optie is g2play.net. Kan je ook kopen en krijg je een code via je mail gestuurd die je dan kan gebruiken voor die prepaid card. Code heb je meestal binnen een uur op je mail.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ideal en veel andere opties zijn helaas weg gehaald.. erg lame inderdaad.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
lanerios schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:36:
ideal en veel andere opties zijn helaas weg gehaald.. erg lame inderdaad.
Het is er nog maar omslachtig..

What are you guys talking about?
Shop > Game Services > Game Time
IDeal is still there. Hell, I used it just two days ago.

And even if it was gone you could use iDeal to put money on a Paypal account, and then pay with that.

ok I have to give you props on this , indeed on the main website when you go to "shop" and then choose Games and subscription , ideal is still an option.

Although in yout battlenet account it still is not there anymore.

All and all , I stick to what I said in my previous post.

[ Voor 58% gewijzigd door Mektheb op 19-12-2013 21:41 ]

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:18:
[...]

Of je koopt online zo'n gamecard bij bijv. GameCard.nu. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Mektheb
Net betaald met ideaal en na 40 min nog niet verwerkt >.<

Hoezo digitaal :P

• mark0172
Mektheb schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:23:
[...]

Het is er nog maar omslachtig..

What are you guys talking about?
Shop > Game Services > Game Time
IDeal is still there. Hell, I used it just two days ago.

And even if it was gone you could use iDeal to put money on a Paypal account, and then pay with that.

ok I have to give you props on this , indeed on the main website when you go to "shop" and then choose Games and subscription , ideal is still an option.

Although in yout battlenet account it still is not there anymore.

All and all , I stick to what I said in my previous post.
Ahh dankje! Gevonden :)

-Edit: denk een storing in het betaal systeem, ik kan de ING selecteren en dan ga ik naar een pagina waar staat dat mijn order in behandeling is, terwijl ik nooit betaald heb ? 8)7

-Edit2: Heb het via paypal gedaan, en nu is mn account active zonder dat ik ooit bij paypal heb ingelogd? Beetje vreemd dit....

[ Voor 17% gewijzigd door mark0172 op 19-12-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
mark0172 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:48:

-Edit2: Heb het via paypal gedaan, en nu is mn account active zonder dat ik ooit bij paypal heb ingelogd? Beetje vreemd dit....
Als je ooit al eens met paypal betaald hebt dan hoef je niet nog een keer je inloggegevens te gebruiken. Dan is je PayPal account aan je Blizzard account gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bij mij was de betaling bij geschreven en order verwerkt om 0100..

Duurde dus 3 uur voor een ideal betaling gecheckt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Het gaat wel nog om via ideal te kopen, ik heb het een week geleden gedaan voor een 30 dagen termijn...maaar.....het was enorm hard zoeken geblazen. Blizzard pusht echt zijn subscriptions momenteel en de beperkte termijn kopen is erg verstopt.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Auredium schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:34:
Het gaat wel nog om via ideal te kopen, ik heb het een week geleden gedaan voor een 30 dagen termijn...maaar.....het was enorm hard zoeken geblazen. Blizzard pusht echt zijn subscriptions momenteel en de beperkte termijn kopen is erg verstopt.
Wat het is waarom het zo lijkt, blizzard wil iedereen van hun site af hebben. ( wow-europe )

Het is de bedoelnig dat je straks via de Battle.net programma op je desktop weer naar een bepaalde site gaat en daar je inkopen doet etc ( en ingame )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Zojuist m'n priest getransferred, zal vanavond thuis wel joinen in de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon een subscription opzetten voor 1 of 3 mnd. Na akkoord je sub weer cancellen (zodat je het later niet vergeet)?

Is het trouwens nog mogelijk om heirlooms te kopen? Zo ja, waar, hoe en waarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
rjpurk schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 04:08:
[...]

Als je ooit al eens met paypal betaald hebt dan hoef je niet nog een keer je inloggegevens te gebruiken. Dan is je PayPal account aan je Blizzard account gekoppeld.
Ja ik zag het al als ik ging kijken bij Paypal, Is het toch nog gelukt om zonder een subscription game-tijd te kopen, al was het even zoeken, het is gelukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:48:
Zojuist m'n priest getransferred, zal vanavond thuis wel joinen in de guild :)
leuk, welkom alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Dank, was er al met een nieuwe druid maar toch besloten maar een lvl 90 te transferren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Krukar schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:23:
[...]

Dank, was er al met een nieuwe druid maar toch besloten maar een lvl 90 te transferren :)
Gezellie weer een high level erbij, ik voel een raid aankomen binnenkort.

Ookal is het MSV of Hearth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Om die raids te doen heb je geen main nodig op Defias Brotherhood hé, die kunnen nu allemaal al weer cross realm gedaan worden, maar het zit er inderdaad aan te komen ;)

Na de feestdagen waarschijnlijk m'n monk overzetten, of misschien zit ik dan wel al op 90 met m'n hunter, we zien wel hoe lang ik het levellen volhoud. Nu Outlands aan het doen, dus dat gaat op zich nog wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:37
Lvl 90 shaman of mage transferen? wat is er harder nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik wil vanavond eens serieus werk maken van een dungeon groepje.
Zijn er mensen die vanaf 21:00 een heleboel dungeon willen doen, ik merk nu dat het vrij trager gaat, maar door een goeie groep kunnen we zeker de 56+ aantikken.
Hebben 3 dps nodig en een tank, ben namelijk zelf healer(level 49)
Dus ik zoek mensen tussen de 48-50, liefst niet lager, iets hoger mag wel natuurlijk

Zal het ook even op het guildform zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietz0r schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:42:
Lvl 90 shaman of mage transferen? wat is er harder nodig :D
Ik denk een shaman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

LangeQuin schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:51:
Ik wil vanavond eens serieus werk maken van een dungeon groepje.
Zijn er mensen die vanaf 21:00 een heleboel dungeon willen doen, ik merk nu dat het vrij trager gaat, maar door een goeie groep kunnen we zeker de 56+ aantikken.
Hebben 3 dps nodig en een tank, ben namelijk zelf healer(level 49)
Dus ik zoek mensen tussen de 48-50, liefst niet lager, iets hoger mag wel natuurlijk

Zal het ook even op het guildform zetten :)
Ik ben 51, maar helaas kan ik vanavond niet... Evt. morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
Vanavond maar eens snel naar lvl 15 gaan en dan veel LFD's gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Iemand die het youtube kanaal van Nobble volgt? Volgens mij een Nederlander met veel over Lore van WoW. Gisteren een video gekeken waarin een link stond naar een nummer over Jaraxxus. Mijn god; ik zal nooit meer het gevecht tegen Jaraxxus kunnen zien zonder in het lachen uit te barsten. :P

* Auredium is Lore fanaat.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaap
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 12:52
Ik heb nu een Pandaren Monk gemaakt op de server die in de guild zit, maar vindt het tot nu toe niet zo'n hele leuke class. Twijfel eraan om mijn mage (85) of mijn warrior (80) te transfaren. Waar is meer behoefte aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Auredium schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:39:
Iemand die het youtube kanaal van Nobble volgt? Volgens mij een Nederlander met veel over Lore van WoW. Gisteren een video gekeken waarin een link stond naar een nummer over Jaraxxus. Mijn god; ik zal nooit meer het gevecht tegen Jaraxxus kunnen zien zonder in het lachen uit te barsten. :P

* Auredium is Lore fanaat.
Ja ik volg hem. nee ik heb de video nog niet gezien. geen tijd gehad de afgelopen dagen!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-01-2023
hallo allen,

na het doorlezen van het topic heb ik mijn wow account onder het stof vandaan gehaald en ben ik net een nieuwe char op de server begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Auredium schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:39:
* JimDB is Lore fanaat.
Zeker weten, die man maakt echt fantastische videos over solo guides en lore backgrounds, maar heb deze video nog niet gezien, zal dus iets voor straks zijn dan (al ben ik persoonlijk nog niet eens geïnteresseerd in lore) :)
aceicer schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:31:
hallo allen,
na het doorlezen van het topic heb ik mijn wow account onder het stof vandaan gehaald en ben ik net een nieuwe char op de server begonnen
Voor een invite in de Guild moet je maar een whisper sturen naar Shvke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
YOU FACE jarraxus eredar lord of the burning legion !

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 20-12-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mektheb schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:41:
YOU FACE jarraxus eredar lord of the burning legion !
Ja ja, ik merk al dat ie bekend is haha. Wat een catchy nummer is dat. Gewoon super. Daar moet gewoon een Jaraxxus bossfight mee komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-01-2023
JimDB schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:40:
[...]

[...]

Voor een invite in de Guild moet je maar een whisper sturen naar Shvke :)
bedankt zal je zou een om een invite vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Hou daar eens mee op wij shammies willen zeldzaam blijven

SchokingMoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Auredium schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:47:
[...]

Ja ja, ik merk al dat ie bekend is haha. Wat een catchy nummer is dat. Gewoon super. Daar moet gewoon een Jaraxxus bossfight mee komen. :P
Haha, dat is toen het content was mijn ring tone geweest :P ( dat is alweer in WOTLK )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Wognummer schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:52:
Hou daar eens mee op wij shammies willen zeldzaam blijven

SchokingMoo
En al het gear voor jou houden zeker? Niets van! >:)
Mektheb schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:01:
Haha, dat is toen het content was mijn ring tone geweest :P ( dat is alweer in WOTLK )
Ken iemand die het geluid van een Murloc als sms tone heeft, echt geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:31
Kan het ook niet laten, vanavond ook maar mijn account heractiveren :+

Al 1,5 jaar niet gespeeld, ga gewoon helemaal overnieuw beginnen denk ik.

Paladin trekt mij wel, als tank zijnde dan.
Ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 10:22
Na het lezen over deze guild willen een maat en ik ook weer beginnen na ongeveer 2 jaar niet meer gespeeld te hebben. Moet je alle voorgaande add-ons ook aanschaffen of is alleen WoW+MoP genoeg? Ik kan de overige namelijk niet meer vinden op de battle.net shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Hallo medetweakers,
net maar eens mijn wow account uit het stoff gehaald om een char te maken op jullie server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 08:51
Robert H schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:49:
Na het lezen over deze guild willen een maat en ik ook weer beginnen na ongeveer 2 jaar niet meer gespeeld te hebben. Moet je alle voorgaande add-ons ook aanschaffen of is alleen WoW+MoP genoeg? Ik kan de overige namelijk niet meer vinden op de battle.net shop
Tot eind deze maand is er een actie. Dan kan je Alle voorgaande versies kopen voor €5 (Battle Chest) en MoP voor €10. Ben je totaal dus €15 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 10:22
Oke, ik heb de versie voor 15 euro gekocht. Het duurt helaas een tijdje voordat de status starter account wordt omgezet, als iemand mij (Zingy) zou kunnen inviten in de guild zou ik dat super vinden! Kan als starter helaas niet ingame naar mensen whisperen als ze niet in de vriendenlijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Het hele weekend geen pc tijd gehad, druk druk druk dus mijn koe staat nog vast op lvl42. De komende dagen even los gaan om hem naar lvl60 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Was trouwens weer gezellig gisteren in BWL en Ulduar !

JIM te porren voor Trail of the Crusader heroic + Achievments en misschien ICC25 de volgende keer ?
Of gaan we eerst legendary 1 afmaken en dan naar de rest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Mektheb schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:32:

JIM te porren voor Trail of the Crusader heroic + Achievments en misschien ICC25 de volgende keer ?
Ik moet de achiev op Anub nog, vorige week 25 man TotC 25 hc gesolo'd op m'n hunter, alleen die laatste achievement was te zwaar solo.
Ik hoop nog op een Garrosh normal kill voordat ik jullie eindelijk op m'n hunter join, vanavond op m'n DK (Avalerion) nog even wat valor sprokkelen voor gloves zodat ik SoO flex inkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:32:

Zeker weten, al was er wat minder volk dan vorige week, de ambiance zat er zeker weer in en dan blijven dit soort runs ook terugkomen :)

Voor ToC en ICC ben ik zeker te vinden, misschien zelfs deze lockout nog als mensen ervoor te vinden zijn, en anders zien we wel wat de planning wordt voor volgende week. Denk wel dat we nog 1 keer door Ulduar 25 gaan om iedereen ook het meta achievement te bezorgen en anders gaan we door naar een andere raid (of raidsize) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben er voor te porren! Was gister helaas even offline omdat mn pols echt veel, veel, veel pijn deed >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:20:
[...]

Zeker weten, al was er wat minder volk dan vorige week, de ambiance zat er zeker weer in en dan blijven dit soort runs ook terugkomen :)

Voor ToC en ICC ben ik zeker te vinden, misschien zelfs deze lockout nog als mensen ervoor te vinden zijn, en anders zien we wel wat de planning wordt voor volgende week. Denk wel dat we nog 1 keer door Ulduar 25 gaan om iedereen ook het meta achievement te bezorgen en anders gaan we door naar een andere raid (of raidsize) :)
Ik ben vanavond online, morgen niet dus ik ben wel te porren voor ToTC.
Denk dat die binnen een uurtje te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Okido, ik zal zien of ik nog wat andere mensen kan zien te vinden om eventueel nog wat meer runs te doen vanavond en anders ook een ingame event aanmaken op de calender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
nou heb me account geactiveerd, heb een zooi allie chars waar ik dan niks mee kan maar dat maakt niet zoveel uit, heb 85 hunter 85 rogue, 85 warrior, 85 pala, 85 druid

wil kiezen denk tussen hunter of rogue maar weet t eigen nog niet, wel moet ik vanaf nul beginnen en zal niet dagelijks online zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:07:
Okido, ik zal zien of ik nog wat andere mensen kan zien te vinden om eventueel nog wat meer runs te doen vanavond en anders ook een ingame event aanmaken op de calender :)
Was weer goed geregeld !

Thanks voor de run weer, als we dit zo vol houden hebben we straks alle transmorg en achievments.
Kan niet wachten tot we met Cataclysm en Pandaria raids beginnen als een groep !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Mektheb schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:48:
[...]

Was weer goed geregeld !

Thanks voor de run weer, als we dit zo vol houden hebben we straks alle transmorg en achievments.
Kan niet wachten tot we met Cataclysm en Pandaria raids beginnen als een groep !
Helaas was ik locked voor ICC. Geen probleem, volgende week ben ik er gewoon met de guild bij.

Mektheb, wanneer gaan we weer 'Running with Dinosaurs' doen? I need them bonezz.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
kan ik gewoon iemand whisperen als ik eruit ben welke class ik kies?
kan iemand miss vertellen hoeveel rogues en hunters er zijn miss maakt dat de keuze wat makkelijker

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
LabsTipJr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:43:
[...]

Helaas was ik locked voor ICC. Geen probleem, volgende week ben ik er gewoon met de guild bij.

Mektheb, wanneer gaan we weer 'Running with Dinosaurs' doen? I need them bonezz.... ;)
Denk voor mij weer zaterdag middag als dat jouw ook uitkomt ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:48:
Was weer goed geregeld !

Bedankt en no problemo, nog veel events + achievementspam to come zou ik zeggen, als de mensen geïnteresseerd blijven om dit soort runs te doen :)
vegetto1983 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:45:
kan ik gewoon iemand whisperen als ik eruit ben welke class ik kies?
kan iemand miss vertellen hoeveel rogues en hunters er zijn miss maakt dat de keuze wat makkelijker
tnx
Je kan mij, Shvke, altijd een whisper geven voor een guildinvite, ben zelf ook hunter en dat speelt echt lekker vind ik. Zit momenteel op level 74 dus heb nog wel even te gaan, maar ik denk dat zowel hunters als rogues wel hun voordelen + plezieren hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:50:
[...]

Bedankt en no problemo, nog veel events + achievementspam to come zou ik zeggen, als de mensen geïnteresseerd blijven om dit soort runs te doen :)

[...]

Je kan mij, Shvke, altijd een whisper geven voor een guildinvite, ben zelf ook hunter en dat speelt echt lekker vind ik. Zit momenteel op level 74 dus heb nog wel even te gaan, maar ik denk dat zowel hunters als rogues wel hun voordelen + plezieren hebben :)
Ik wel :), heb meeste kwa gear al op me mage, maar straks breng ik me priest ook over en dan begin ik weer van voor af aan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Thnx JimDB. ja heb ze beide gespeeld maar dan krijg je die twijfel haha wil wel gelijk de juiste keuze maken want ga niet meer zoals vroeger elke dag online heb ook een vriendin en druk werk maar gewoon af en toe lekker levelen met hoop ik wat andere die rond ddat level zitten, wordt er ook lekker geouwehoerd ? en geholpen als men hulp nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Ik wacht een beetje tot de level 90 content een beetje op gang komt :s

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:41:
Ook daar wacht ik op, maar om ondertussen andere dingen mee te pakken kan ik mezelf wel warm voor maken.

Gearsets
Achievments
Guildfun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
vegetto1983 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:55:
Thnx JimDB. ja heb ze beide gespeeld maar dan krijg je die twijfel haha wil wel gelijk de juiste keuze maken want ga niet meer zoals vroeger elke dag online heb ook een vriendin en druk werk maar gewoon af en toe lekker levelen met hoop ik wat andere die rond dat level zitten, wordt er ook lekker geouwehoerd ? en geholpen als men hulp nodig heeft?
Zeker weten! De hele guild draait net om het sociale aspect (er zijn echt àltijd mensen online + guildchat gaat vaak als een trein), bijna de hele dag door zitten er ook mensen op TS dus geouwehoer genoeg en natuurlijk zijn er ook gewoon level 90's + vriendelijke mensen die je altijd wel willen helpen :)
hmr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:41:
Op de Guild Website zijn daar ook reeds verschillende posts over hé ;) Maar ook aangezien we nog in het prille begin van de guild zitten hebben we nog maar weinig mensen die echt op level 90 zitten, dus dan wordt de doelgroep meteen ook een pak kleiner (vandaar dat we zijn begonnen met old content, en daar bleek meteen ook veel animo voor te zijn). Bovendien is de eerste flex raid ook al achter de rug, dus zo'n dingen komen zeker terug in de toekomst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

JimDB schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:56:
[...]

Zeker weten! De hele guild draait net om het sociale aspect (er zijn echt àltijd mensen online + guildchat gaat vaak als een trein), bijna de hele dag door zitten er ook mensen op TS dus geouwehoer genoeg en natuurlijk zijn er ook gewoon level 90's + vriendelijke mensen die je altijd wel willen helpen :)

[...]

Op de Guild Website zijn daar ook reeds verschillende posts over hé ;) Maar ook aangezien we nog in het prille begin van de guild zitten hebben we nog maar weinig mensen die echt op level 90 zitten, dus dan wordt de doelgroep meteen ook een pak kleiner (vandaar dat we zijn begonnen met old content, en daar bleek meteen ook veel animo voor te zijn). Bovendien is de eerste flex raid ook al achter de rug, dus zo'n dingen komen zeker terug in de toekomst! :)
Klopt.. alleen een flex run op zaterdag of vrijdagavond gaat hem niet worden voor mij meestal ;). Dan sta ik na een week hard werken in de kroeg ! :*)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En daarom is op het forum nu een poll voor raid dagen. Mensen onthou graag dat de guild nog niet zo lang bestaat. We kunnen niet alles op dag 1 perfect geregeld hebben. We moeten er wel naar streven natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Ben ook maar op een level 1 altje gejoined...

Greenanger: Orc warrior. Dat was ooit het eerste character dat ik maakte in Vanilla :) (nooit hoger gekomen dan level 32 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Wat is het uiteindelijke doel van de GoT guild? Casual/levelling of ook normalmode+ raids eventueel?

Reden dat ik het vraag is dat ik na een 2 maanden lange pauze terug in WoW ben en ik een hardcore speler (raider, ofja ex-raider en achievement hunter) ben. Mijn huidige guild heeft geen ruimte meer voor mij dus ik ben op zoek naar iets nieuws. Ben echter geen groot fan van transmog runs, oude content farming voor mounts of oude legendaries etc. en ik doe liever endgame content zoals lvl90 pvp, realm best challenge mode times, flex/normal raids etc.

GoT guild iets voor mij? Of kan ik beter wachten tot de guild wat langer bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is momenteel een guild met van alles en nog wat. Er wordt hier en daar wat geraid, maar zoals je hierboven kunt lezen zit er (nog) weinig structuur in.
Als je echt een hardcore speler bent lijkt me dit niet de guild voor jou. GoT is casual en blijft dat ook denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:26:
Het is momenteel een guild met van alles en nog wat. Er wordt hier en daar wat geraid, maar zoals je hierboven kunt lezen zit er (nog) weinig structuur in.
Als je echt een hardcore speler bent lijkt me dit niet de guild voor jou. GoT is casual en blijft dat ook denk ik..
Dat denk ik eerlijk gezegt ook, en natuurlijk kan dit veranderen als we straks 50 man online hebben lvl 90
Maar goed dat kan je nu nog niet voorspellen.

Maar je bent altijd welkom te joinen op een alt voor als je je verveeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden challenge modes, flex-raids, en pvp/ arena zaken gedaan.
Er zijn een aantal mensen die daar vrij serieus mee bezig zijn, maar het gros is casual (waaronder ikzelf).
Ik denk zelf niet dat jij voldoening haalt uit de guild als ik zie hoe je wilt spelen, maar je bent uiteraard altijd welkom om een kijkje te komen nemen.
Ik vind de guild geslaagd, diverse groep mensen die gezamenlijk zeer actief zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik ben dit weekend even lekker bezig geweest en van 48 naar 68 gegaan. Dacht ik dat ik snel ging tot ik de voortgang van Unwolf zag....dude!.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ben ook lekker bezig in de guild. Na een break van een jaar valt het me op hoe snel het levelen tegenwoordig gaat. Inmiddels lvl 75, zo ver heb ik nog nooit een horde character geleveld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Carthrax schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:49:
Ik ben dit weekend even lekker bezig geweest en van 48 naar 68 gegaan. Dacht ik dat ik snel ging tot ik de voortgang van Unwolf zag....dude!.... ;)
Hier is het weekend wat minder productief geweest (studies hebben voorrang natuurlijk), maar zit nu toch ook eindelijk in de laatste rechte lijn en dus in Pandaria content. Had eigenlijk al op level 90 kunnen zitten, maar nu ik toch aan het levellen was vond ik het meteen ook een goed idee om wat questing achievements binnen te halen en dat is ook al gelukt in verschillende gebieden, dus op zich was dat het wel waard :)
Feihcretsam schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:20:
GoT guild iets voor mij? Of kan ik beter wachten tot de guild wat langer bestaat..
Echt hardcore zal de GoT guild nooit worden vrees ik, echter ziet het er wel naar uit dat we later een vast team zullen opzetten voor flex en normal runs. Zelf zit ik daarom vooral in de GoT guild omdat de sfeer er geweldig is en er gewoon altijd mensen online zijn (wat in m'n main z'n guild, waar ik momenteel nog steeds progressie raids doe, niet het geval is) en dat is imo zeker een van de grote pluspunten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Dank jullie voor de reacties! Ik blijf nog even in mijn huidige guild met mijn main, voornamelijk omdat het 45 euro kost om hem om te zetten.. Zal wel een alt aanmaken om de naam te reserveren en wat mee te levellen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Heb me ook aangemeld, nieuwe priest, StuntmanBob is de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:55
Ik heb me gister ook maar eens aangesloten bij deze guild. Hunter met de naam; "Schietmaar".
Mijn eerste indruk was goed, veel buurt in de chat wat het levelen en spelen extra leuk maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Let wel met de namen dat het nog steeds een RP server is. Dus als je een naam hebt die niet echt in het wow universum past om het zo te zeggen en iemand geeft je naam aan als niet een RP naam dan heb je kans binnenkort (of misschien nooit) dat je je naam moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groxy
  • Laatst online: 15-04-2024
Heb me gelijk geregistreerd op het forum-gotwow. Vanmiddag als ik thuis ben ga ik gelijk een transfer doen naar de server + een request voor invite aanvragen.

Leuk initiatief :). Ben blij dat ik dit tegen ben gekomen. Voelde me al erg eenzaam in de guild waar ik momenteel lid van ben.. ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48
Carthrax schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 08:58:
Let wel met de namen dat het nog steeds een RP server is. Dus als je een naam hebt die niet echt in het wow universum past om het zo te zeggen en iemand geeft je naam aan als niet een RP naam dan heb je kans binnenkort (of misschien nooit) dat je je naam moet aanpassen.
In mijn eigen ervaring zijn ze niet zo streng daarmee tegenwoordig.. hangt er maar net af of en hoeveel mensen je naam reporten volgens mij (gebeurd in mijn ervaring bij de Alliance veeeeeel meer dan bij de Horde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Groxy schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:05:
Leuk initiatief :). Ben blij dat ik dit tegen ben gekomen. Voelde me al erg eenzaam in de guild waar ik momenteel lid van ben.. ;P.
Een ding is zeker, lonely zal je in deze guild zeker niet worden! Er zijn echt altijd, maar dan ook altijd mensen online en in weekends loopt het wel vaker op tot 40/50 mensen, als je dat vergelijkt met een/mijn raiding guild dan is dat wel 4 keer zo veel mensen :D En mensen: Download ook meteen Teamspeak3, er is niets leuker dan levellen en wat lullen tegelijkertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Zucht, ok dit klinkt dan toch wel goed ;-) Ik zal er zijn, met een shaman of een druid, nog even over twijfelen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:55
Zijn er al plannen om binnenkort te gaan raiden? Flex of normals? Wellicht dat het op het forum staat maar daar kan ik momenteel niet op kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groxy
Heb dinsdag een realm transfer gedaan en ben de GoT guild gejoined. Het is een leuke guild en er zijn zeker veel mensen active. Gisteren middag waren er zelfs bijna 40 mensen online!. Ik vond het alleen jammer dat mijn naam (Groxy) al bezet was in de realm. Heb er bijna een uur over gedaan om een naam te verzinnen. Heb nu een naam verzonnen (Definedz) waar ik nog niet echt blij mee ben. Misschien later nog een keer veranderen voor 8 euries, we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

demokert schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:39:
Zijn er al plannen om binnenkort te gaan raiden? Flex of normals? Wellicht dat het op het forum staat maar daar kan ik momenteel niet op kijken...
We doen al flex raids. Dus je bent welkom om mee te gaan ;).

[ Voor 6% gewijzigd door ValHallen op 02-01-2014 09:57 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
We zijn op het moment bezig met flex op SoO aankomende dinsdag word een nieuwe flex op SoO georganisseerd dus als je wilt kan je die joinen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Groxy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:53:
Heb dinsdag een realm transfer gedaan en ben de GoT guild gejoined. Het is een leuke guild en er zijn zeker veel mensen active. Gisteren middag waren er zelfs bijna 40 mensen online!. Ik vond het alleen jammer dat mijn naam (Groxy) al bezet was in de realm. Heb er bijna een uur over gedaan om een naam te verzinnen. Heb nu een naam verzonnen (Definedz) waar ik nog niet echt blij mee ben. Misschien later nog een keer veranderen voor 8 euries, we zien wel.
Heb even nagekeken en de Groxy die op Defias Brotherhood zit is een level 57 DK die (volgens de Armory website al lang niet meer online geweest is), misschien is het dus wel een idee om een ticket te maken met de vraag of ze de naam alsnog vrij zouden kunnen maken (aangezien andere Tweakers, waaronder ik dit ook al succesvol hebben weten te doen op deze Realm). En hopelijk voor jou kan je 'm dan alsnog vastkrijgen, aangezien ze dit dus wel vaker doen bij characters onder level 60 die al lang niet meer actief zijn geweest (natuurlijk wel na 3 dagen te wachten op je Ticket :() :)
2 Flex raids zijn reeds achter de rug, dus ik vermoed (na de raiding dagen poll) dat deze wel vaker terug zullen komen dit jaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groxy
JimDB schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:06:
Heb even nagekeken en de Groxy die op Defias Brotherhood zit is een level 57 DK die (volgens de Armory website al lang niet meer online geweest is), misschien is het dus wel een idee om een ticket te maken met de vraag of ze de naam alsnog vrij zouden kunnen maken (aangezien andere Tweakers, waaronder ik dit ook al succesvol hebben weten te doen op deze Realm). En hopelijk voor jou kan je 'm dan alsnog vastkrijgen, aangezien ze dit dus wel vaker doen bij characters onder level 60 die al lang niet meer actief zijn geweest (natuurlijk wel na 3 dagen te wachten op je Ticket :() :)
Oh thanks voor de informatie. Ik zal straks gelijk een ticket aanmaken. Kan het altijd proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Guild is nu een tijdje draaiend enzo. Is dit topic nog noodzakelijk zijn om open te blijven? Of zou dit topic dicht kunnen en dat verdere vragen over guild op het guild forum verder gaat of (minimaal) in het WoW topic?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Na een tijdje weggeweest te zijn heb ik ook maar weer eens besloten om wow te spelen (echter dit keer meer als casual speler dan hardcore raider). Ik ben GM/Raidleader geweest voor 5 jaar van een zeer succesvolle pve horde guild maar dat vergde zoveel tijd dat mijn vrouw met een echtscheiding dreigde >:)

Mocht van blizzard nu 10 dagen gratis spelen en heb meteen maar MoP aangeschaft en mijn character naar lvl 90 geleveld, en nu heb ik het probleem dat ik wat mis. Een leuke guild waar je elkaar kan helpen en chatten met elkaar. Zit nu op mijn werk en zie deze thread en heb best wel zin om te joinen.

Dus hebben jullie nog een plekje voor me?

p.s. wat kost een real transfer ook alweer kan het zelf even niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Mistymo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:29:

p.s. wat kost een real transfer ook alweer kan het zelf even niet checken.
20 euro per char, als je dan nog van faction wilt veranderen nog meer natuurlijk..

[ Voor 13% gewijzigd door DarthNeo op 02-01-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zover ik kan zien ben ik er bij Dinsdag 7 ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Groxy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:30:
Oh thanks voor de informatie. Ik zal straks gelijk een ticket aanmaken. Kan het altijd proberen :).
No problemo, hopelijk voor jou kom je een van de vriendelijke GMs tegen ;)
Zeror schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:33:
Guild is nu een tijdje draaiend enzo. Is dit topic nog noodzakelijk zijn om open te blijven? Of zou dit topic dicht kunnen en dat verdere vragen over guild op het guild forum verder gaat of (minimaal) in het WoW topic?
Denk dat dit topic nog wel handig is, zeker nu de guild forums nog niet zo actief gebruikt worden en we nog moeten overstappen op de echte Guild website, anders wordt het echte WoW topic overspoelt door GoT Guild gebabbel :)
Mistymo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:29:
Dus hebben jullie nog een plekje voor me?
Zeker weten! Alle Tweakers en zelfs niet-Tweakers zijn welkom in één van de meest sociale guilds die ik ooit heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Ok, transfer is onderweg, ik kom jullie dan toch vergezellen met een 62 Shaman. Restoration natuurlijk, ik PM wel iemand voor een invite na werk.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik ben aan het twijfelen om weer terug te komen na te zijn gestopt na TBC, enkel wil ik niet weer helemaal opgezogen worden. Als ik terugkom zou ik graag als Healer spelen.

Edit: Ben ondertussen de regels aan het doorlezen kijken of het uiteindelijk wat voor mij zou zijn om terug te keren in WoW.

[ Voor 27% gewijzigd door Alvanosa op 03-01-2014 10:59 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasTijs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-08-2024
Doen jullie ook battelgrounds? Ik wil beginnen met PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeker weten, de guild heeft ook een PvP kant alleen wordt deze momenteel nog niet veel gebruikt, maar dat kan wel verklaard worden door het feit dat veel mensen nog steeds aan het levellen zijn. Eenmaal er dus wat meer mensen 90 zijn denk ik wel dat we die kant ook open zullen zien bloeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groxy
JimDB schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:06:
Helaas..

"I've had a look, but I'm afraid that isn't a name I can free up :( We can only free names from inactive accounts, and as such I cannot recover the name for you."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Alvanosa schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:58:
Ik ben aan het twijfelen om weer terug te komen na te zijn gestopt na TBC, enkel wil ik niet weer helemaal opgezogen worden. Als ik terugkom zou ik graag als Healer spelen.
Hou er rekening mee dat we een wereld aan healers hebben op het moment, ik speel zelf ook al shadow omdat er geen ruimte is voor healers in de flex raids die we doen op het moment.

Maar desondanks ben je welkom ;)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
ValHallen schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:25:
[...]

Hou er rekening mee dat we een wereld aan healers hebben op het moment, ik speel zelf ook al shadow omdat er geen ruimte is voor healers in de flex raids die we doen op het moment.

Zelfde voor tanks daar hebben we ook heel veel van.
Maar je moet eigenlijk gewoon spelen wat je leuk vind er zal altijd wel iemand zijn met wie je samen lfr of iets anders kan doen.
Zelf ben ik ook een tank maar als offspec heb ik DPS waardoor je dus altijd meekan in een Raid of Flex :D

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ValHallen schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:25:
[...]

Ligt ook beetje aan de planning hoor ;)

Ik ben zelf shadowpriest/windwalker monk.. waarom? Omdat voor mijn best gespeelde class gewoon geen plek is in flex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
Er zijn ook al 200 unieke members volgens mij (Rank 1, 2 en 3 bij elkaar opgeteld), dus dan is het niet gek dat er veel van elke class zijn ;)
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/