GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Mede-auteur:
  • Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/7465/pt5f.png

De guild is vandaag (10/12/2013) geformeerd.
Hieronder staan de belangrijkste dingen besproken en wat je moet doen om lid te worden.

Type server/factie
Na een hevige strijd is tussen Horde en Alliance is er uiteindelijk gekozen voor de Horde zijde. De Defias Brotherhood server is vervolgens uitgekozen omdat deze voldeed aan de criteria:
  • Volle server
  • Geen queue's
  • Goede verhouding tussen Horden en Alliance
Guildnaam: Gathering of Tweakers
Server: Defias Brotherhood

Laat je niet afschrikken doordat het een RP server is. Over het algemeen betekend dit ook dat de populatie op de server socialer is. Er wordt op deze server nauwelijks aan RP gedaan en er zijn geen restricties of verplichtingen omtrent namen en gedrag.

Guild leiding
Ik (Nelusz) zal momenteel de GM zijn van de GoT guild. Er zijn nog geen Officers benoemd in de guild echter heeft iedereen (invite) rechten.
Op een later tijdstip worden er nieuwe Officers en een nieuwe GM uitgekozen door de guildleden. Dit omdat er pas later zal blijken wie zich daadwerkelijk inzet voor de guild.

Guild motto/regels/visie
  • Have fun
  • Wees sociaal
  • Help elkaar
  • Wees volwassen

Website
Er wordt momenteel hard gewerkt aan een website en er is al een eigen forum beschikbaar. Het forum is te vinden op:

http://forum.got-wow.nl/

Ook is er een TS3 server voor onze leden. De informatie hiervoor staat in de guild info (in-game).

Lid worden?
Lees de guild regels op http://forum.got-wow.nl/viewtopic.php?f=2&t=27 daar staat ook hoe je een guild invite kan krijgen.

[ Voor 224% gewijzigd door Nelusz op 13-12-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Tijdsbestek: Binnen nu en een maand zeker al de guild opgezet te hebben.

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Nelusz misschien een idee om een stand van zaken in de TS toe te voegen zoals kandidaten voor de Guild Leider en voorbeelden qua rangen en stemmen qua server/factie (handiger dan steeds in de google docs kijken)
Ik zou dit best voor je willen doen

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:11:
Tijdsbestek: Binnen nu en een maand zeker al de guild opgezet te hebben.
Ik mag toch echt hopen dat dit wat sneller gebeurd.

Aankomende woensdag wordt account bound items cross-realm en kunnen heirlooms dus cross-realm worden verzonden.

Voor mij is dat dus de dag dat ik wil starten met reroll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Persoonlijk wou ik dus ook al zeggen, Woensdag

Alleen vanwege dat al, en ook mensen kunnen dan alvast beginnen en dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
wambamNL zal ik jou toevoegen als medetopic beheerder? Dan kan je zelf ook dingen toepassen. Volgens mij heb je wel een aantal goede ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Zodra een realm gekozen is ga ik beginnen met een reroll... ben alleen aan het twijfelen over een DK of een Druid..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Is goed ik ga het wel alleen pas vanavond doen zit nu op stage en kan niet photoshoppen hierzo :P
Heb mn laptop wel mee maar is gister net een clean install overheen gegaan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1.) GM
2.) Officer
3.) Class leader
4.) Raider
5.) Social
6.) Alt

Ranks.. Misschien nog PVP toevoegen.

Met die crossrealm heirlooms e.d. wordt het echt geweldig makkelijk om te doen :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:14:
Zodra een realm gekozen is ga ik beginnen met een reroll... ben alleen aan het twijfelen over een DK of een Druid..
Ik neem me Mage mee naar de nieuwe server ( en ik ga beginnen aan een Druid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Als iedereen al een idee heeft van welke class ze willen worden met welke role (dudu healer bijv.)
Kan diegene mij een DM sturen zodat ik er een overzicht van kan maken en we erachter kunnen komen welke role we het hardste nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zodra er meer duidelijk is pomp ik mijn main priest en druid over. Beide zijn mainspec healer/offspec ranged dps. Eventueel ben ik ook wel bereid om mijn warrior over te zetten als tank (als nieuwe main).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wordt het horde or alliance? :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kijk is aan dit gaat leuk worden, erg blij met de mensen die zo enthousiast aan de slag gaan !
Denk we dat Woensdag moeten bekijken :+

[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
hmr dat is nog niet duidelijk als je de google docs van de TS hebt ingevuld kan je je stem op je voorkeur uitbrengen. wij gaan er later naar kijken waarvoor de meeste animo is en daaruit beslissen welke faction we gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ik bied me aan als Offi btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
With ^^

1 GL
1 Main Leader onder de GL
4 Officer's

Dat zou mijn idee zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dito, eventueel als GM/healing/class leader.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

ValHallen schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:20:
[...]

Dito, eventueel als GM/healing/class leader.
Als er iemand meer verstand heeft van Locks dan luister ik der goed naar anders wil ik indd ook de Class leader lock op me nemen:)
8)

[ Voor 0% gewijzigd door Consigliere op 09-12-2013 14:22 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Een vriend van ne begon hierover! (Wambam) ik zou ook graag wel willen joinen, als er echt dingen duidelijk zijn over faction enzovoorts. Zou mezelf aanbieden als Officer. GM vind ik nog een beetje hoog gegrepen :P. Heb op het moment 3 lvl 90's (allemaal alliance) bestaande uit: Monk, Lock, Warrior(pvp). Ik zou als ik mee ga doen willen rollen voor druid tank/healer. Voor pvp als dit van pas zou komen reroll warrior weer of mage. Verder heb ik er nog niet erg veel ideeën over maar ik zie dat wel verschijnen denk ik!

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:19:
[...]

With ^^

1 GL
1 Main Leader onder de GL
4 Officer's

Dat zou mijn idee zijn.
Eerlijk gezegd snap ik de Main leader onder de GL niet..
Lijkt net of de class leaders of officers niet direct naar de GL mogen stappen met een ML tussen de GL..

ik zou dan eerder zeggen een Consigliere :o naast de GL :) dus een vervangende GL(main officer ) ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ik denk dat hij bedoeld dat de Main Leader de vervanger is van de GL als die afwezig/vakantie/ziek/ een andere onverwachte omstandigheid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:26:
Ik denk dat hij bedoeld dat de Main Leader de vervanger is van de GL als die afwezig/vakantie/ziek/ een andere onverwachte omstandigheid heeft.
Precies, en ook zodat de GL niet alle druk opzichzelf heeft altijd en dus met de ML samen kan overleggen en besluiten.

Blijft een democratie en niet een dictator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Naif0n schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:22:
Een vriend van ne begon hierover! (Wambam) ik zou ook graag wel willen joinen, als er echt dingen duidelijk zijn over faction enzovoorts. Zou mezelf aanbieden als Officer. GM vind ik nog een beetje hoog gegrepen :P. Heb op het moment 3 lvl 90's (allemaal alliance) bestaande uit: Monk, Lock, Warrior(pvp). Ik zou als ik mee ga doen willen rollen voor druid tank/healer. Voor pvp als dit van pas zou komen reroll warrior weer of mage. Verder heb ik er nog niet erg veel ideeën over maar ik zie dat wel verschijnen denk ik!
Leuk dat je gaat joinen heb je het document van google docs ingevuld? (staat in de TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Zo te zien wilt iedereen wel officer worden. Ik vind het voorlopig nog niet echt interessant wie officer, 2nd guild lead officer, 3rd guild lead officer, backup 3rd guild lead officer of weet ik wordt.

Laten we eerst een basis leggen qua players. Gaan we NL only of gewoon mixed? Op basis daarvan de functies indelen (wat voor soort type officers, Class Leaders, raiders, socials) en dan een goed overzicht krijgen van hoe of wat.

Niet iedereen zal namelijk willen raiden en niet iedereen zet een 90 over. Ik heb dus liever eerst plannen voor realm/faction/guild basis/raid plannen en een overzicht van classes dan dat we nu al bepalen wie officer wordt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:27:
[...]

Precies, en ook zodat de GL niet alle druk opzichzelf heeft altijd en dus met de ML samen kan overleggen en besluiten.

Blijft een democratie en niet een dictator.
Ja nee dat wist ik :9 even kijken of jullie dat ook zo zagen 8)7

Thnx voor de uitleg mannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zou het dan niet beter Co-Leader noemen?

Ik twijfel ook nog of ik een alt overzet of gewoon helemaal ga rerollen. Alleen nog geen idee welke class het dan gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Scallius schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:27:
Zo te zien wilt iedereen wel officer worden. Ik vind het voorlopig nog niet echt interessant wie officer, 2nd guild lead officer, 3rd guild lead officer, backup 3rd guild lead officer of weet ik wordt.

Laten we eerst een basis leggen qua players. Gaan we NL only of gewoon mixed? Op basis daarvan de functies indelen (wat voor soort type officers, Class Leaders, raiders, socials) en dan een goed overzicht krijgen van hoe of wat.

Niet iedereen zal namelijk willen raiden en niet iedereen zet een 90 over. Ik heb dus liever eerst plannen voor realm/faction/guild basis/raid plannen en een overzicht van classes dan dat we nu al bepalen wie officer wordt :')
Ja wel mee eens.....ill shut up :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scallius schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:27:

Helemaal mee eens Realm en Faction moeten als eerste bepaald worden IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:27:
[...]

Dit kun je ook doen met de andere officers, opzich zou een Officer als vervangend guildleader op moeten kunnen treden. Daarvoor ben je officer imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:29:
[...]

Helemaal mee eens Realm en Faction moeten als eerste bepaald worden IMHO.
qft

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Dat is het eerste op de To-Do list. Ben met je eens dat al het andere later geregeld kan worden.

Overigens heb ik totaal geen ervaring met OP's maken maar heb snel iets in elkaar geflanst om een beetje wat voortgang bij te kunnen houden en discussie op te voeren.

Edit: Ik speel zelf overigens alles, ik heb van elke class een lvl 60+ en heb veel getanked/gehealed in raids. Maar het lukt me vast ook wel om te DPS-en. Ik ga niet elke char over zetten trouwens, maar ik denk 1 of 2.

[ Voor 29% gewijzigd door Nelusz op 09-12-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Heb er zin aan en persoonlijk hoop ik dat het snel van de grond komt :). Voornamelijk speel ik healing classes. Op het moment dat we beginnen zal ik een alt starten en breng ik wel een paar chars over. Als de realm tenminste een beetje gezellig druk enzo is.

Officer of zo hoeft van mij niet echt.

Class: Resto Shaman.

[ Voor 3% gewijzigd door Langolier op 09-12-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Nelusz ik vind het toch wel mooi gelukt ik zal vanavond wel ff het wat opleuken om de aantrekkings kracht te vergroten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:31:
Dat is het eerste op de To-Do list. Ben met je eens dat al het andere later geregeld kan worden.

Overigens heb ik totaal geen ervaring met OP's maken maar heb snel iets in elkaar geflanst om een beetje wat voortgang bij te kunnen houden en discussie op te voeren.
Ziet er prima uit.

Haal (voorlopig) alsjeblieft alleen het stukje qua officers weg, ik heb niet zo veel zin om dit topic vol te zien lopen met mensen die allemaal officers willen worden. Liever eerst een basis structuur voordat we pas naar rangen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Misschien zoiets, voor de ideeën. Zoek een wat rustigere server uit, puur voor het lvlen want zo te zien lvlen we samen en gaan we niks overzetten.
Faction gaat gewoon vote based worden.
Classes. Hangt ook puur van de persoon af. Het zou eigenlijk leuker zijn als je een class neemt waar je zelf minder ervaring mee hebt zodat dit een soort echt nieuw begin is.

Zijn wat kleine ideeën hoor misschien is dat al gezegd. Dan val ik in herhaling van die persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Also, DM gestuurd voor class.

Ik ben bereid tank te worden, welke tank er ook nodig is, zolang het geen Monk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:34:
Also, DM gestuurd voor class.

Ik ben bereid tank te worden, welke tank er ook nodig is, zolang het geen Monk is.
Mooi dan hebben we al 2 tanks in de aanbieding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 15:03
Ik denk dat ik een nieuwe (frost) mage ga beginnen (als het een andere server wordt dan mijn huidige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Is mss ook nog een ander, idee maar is het geen slecht idee om allemaal te starten met "new char" zonder heirlooms? Kan nog een leuke competitie worden om ze snel mogelijk tot 90 (monks en dk niet mee tellen natuurlijk :p)?

Ikzelf twijfel tussen paladin, warlock of hunter. Faction maakt me niet uit ben wel horde side beetje beu geleveld maar ik hak me er wel door met dungeons :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonQuiCho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-08 08:16
Hmm, mss ga ik ook maar weer spelen. Speel het al meer als een jaar niet meer, maar was altijd 4 jaar heel fanatiek:p

Wordt het een raid guild of gwn een guild?
Waar ligt de focus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Scallius schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:33:
[...]

Haal (voorlopig) alsjeblieft alleen het stukje qua officers weg, ik heb niet zo veel zin om dit topic vol te zien lopen met mensen die allemaal officers willen worden. Liever eerst een basis structuur voordat we pas naar rangen gaan.
Heb je gelijk in (meteen verwijderd).

Overigens ben ik zelf juist voor een drukke server. Daar gebeurt meer en makkelijker om randoms te vinden als dat nodig is, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
DonQuiCho schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:39:
Hmm, mss ga ik ook maar weer spelen. Speel het al meer als een jaar niet meer, maar was altijd 4 jaar heel fanatiek:p

Wordt het een raid guild of gwn een guild?
Waar ligt de focus?
We zijn nog in de eerste stadia. Maar tweakers kennende wordt het een sociale guild waar toch wel regelmatig geraid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
Ik vind het wel interessant om te weten wie met welke class wil migraten/beginnen. Ben zelf sinds een paar jaar van tank naar healer gespecced op mijn Druid en sinds ICC totaal geen ervaring meer met tanken. Zou van mijn kant dan ook zonde zijn om mijn Druid te migraten om er achter te komen dat er al 8 healers zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik wil trouwens wel mn hand wagen aan een leuke guild website ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
^
Denk dat het daarop uit gaat draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Tip misschien: maak uberhaupt geen officer rank, als het kleine guild is zou een GM + core groep voldoende (en volwassen) genoeg moeten zijn om beslissingen samen te nemen.

Daarnaast wil ik wel dwarf warrior tank / worgen warlock / evt mn vanilla human rogue (...alhoewel die nog geen 90 is) spelen ^^

Eigenlijk wel voor alles open.

[ Voor 18% gewijzigd door Anvesi op 09-12-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Geweldig idee Lanerios !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik heb mezelf ook aangemeld, ik zit zelf op de real Xavius, dit is echt een uitgestorven realm, en de guilds waar ik in zit heb ik totaal geen binding mee omdat er niemand is om een binding mee te krijgen:P.

Mij maakt het niet uit of het Horde of Alliance wordt, en als ik zou gaan denk ik dat ik m'n shaman en m'n paladin overzet naar de server.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga vanavond wel wat kladjes maken en uploaden :) verwacht er niet veel van! ben immers geen professionele designer. Meer een hobbymatige aankloter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:40:
[...]

Heb je gelijk in (meteen verwijderd).

Overigens ben ik zelf juist voor een drukke server. Daar gebeurt meer en makkelijker om randoms te vinden als dat nodig is, maar dat is mijn mening.
Ik ben zelf ook wel een man van de lekkere drukke realms.

Helaas heb ik dit weekend steeds in een queue van een half uur moeten zitten voordat ik kon inloggen. Moet zeggen dat het dan toch wel afknappen geblazen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Heb een sheet opgestuurd, alleen vergeten te vermelden welke classes enzo ik zou willen rollen. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Voor wat betreft de realm, misschien niet voor een te drukke server kijken, want als de expansion uitkomt zit je gelijk weer met uren queue's voor je scherm...
Misschien meer middle/high dan High/Full om maar even een indicatie te geven.

[ Voor 19% gewijzigd door -Mach!- op 09-12-2013 14:45 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:43:
Ik ga vanavond wel wat kladjes maken en uploaden :) verwacht er niet veel van! ben immers geen professionele designer. Meer een hobbymatige aankloter
Als je een hobbymatige aankloter voor graphics wil hebben meld ik mij aan :P (photoshop gekloot vooral XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Klinkt goed Lanerios! Het is in ieder geval een poging waard toch?

Ik ga even een To-Do list toevoegen aan de OP. Ik denk dat na de keus van de server/faction het toch het handigste is om te inventariseren wat mensen gaan spelen. Ik ben zelf ook iemand die zich toch wel aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Nelusz ik ben al bezig met wat iedereen wil spelen (kijk maar naar einde van de OP :P)

@Naif je kan mij even DMen of Whatsappen om te vermelden welke classes je wil dan zet ik het in de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didactylos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 09:41
Damn, ook vergeten te vermelden welke classes ik zou willen spelen.
Ik heb 1 van bijna elke class op 90 (alleen priest/mage nog niet, die zijn beide 86).
Ik heb geen voorkeur dus roep maar wat je nodig bent :)

Things just happen, what the hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Leuk initiatief dit :) Ik ben zelf al een tijdje gestopt met wow maar zit er aan te denken om straks weer te starten. Zal dan in de loop van jan/feb zijn ivm een verbouwing en verhuizing welke ik sinds halverwege dit jaar heb. Heb eigenlijk tot en met ICC redelijk veel geraid en aardig meegedaan op progressie. Daarna wat meer social gaan raiden en ben t/m deathwing gekomen. Daarna in MoP enkel een hunter geleveld naar 90 en daarna op mijn druid gestart. Wil wel weer healen dan op mijn druid als ik weer ga spelen. Is toch wel mijn favoriet.

Dus tegen de tijd dat ik weer ga spelen meld ik me zeker aan. En zal dan ook zeker in zijn voor een social raider spot. Mijn druid is Hotspot op Lightbringer (alliance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Misschien is het handig als iedereen een DM stuurt naar jou wambamNL voor Class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Nelusz dat is een goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Iemand die een goed onderbouwende reden heeft waarom we een bepaalde Realm moeten kiezen?
Ben namelijk wel benieuwd of iemand een andere reden kan geven dan het behoud van zijn chars zonder overzetten.
En het helpt ook met het kiezen op welke realm we uiteindelijk op gaan spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 09-12-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:00:
Iemand die een goed onderbouwende reden heeft waarom we een bepaalde Realm moeten kiezen?
Ben namelijk wel benieuwd of iemand een andere reden kan geven dan het behoud van zijn chars zonder overzetten.
En het helpt ook met het kiezen op welke realm we uiteindelijk op gaan spelen.
Welke realm maakt me niet echt uit.

Mijn voorkeur gaat uit naar een PvP realm : Waarom ?, op een PVP realm kan je en PVP doen en PVE
Helaas niet altijd op een leuke manier, maar daar is er hulp voor

Verder heb ik liever een drukkere server dan een rustigere server vanwege dat er dan meer leven is meer economy en veel leuker om ook is daadwerkelijk mensen tegen te komen met bepaalde dingen ( world bosses etc)
Of het op mijn realm is of niet boeit me wenig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:04:
[...]

Welke realm maakt me niet echt uit.

Mijn voorkeur gaat uit naar een PvP realm : Waarom ?, op een PVP realm kan je en PVP doen en PVE
Helaas niet altijd op een leuke manier, maar daar is er hulp voor

Verder heb ik liever een drukkere server dan een rustigere server vanwege dat er dan meer leven is meer economy en veel leuker om ook is daadwerkelijk mensen tegen te komen met bepaalde dingen ( world bosses etc)
Of het op mijn realm is of niet boeit me wenig.
Kijk zulk soort redenen hebben we nodig om een betere keuze te kunnen maken waardoor we de voor en nadelen van bepaalde realms / soorten kunnen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Er moest in het formulier een keuze gemaakt worden tussen pve en pvp, ik heb pve gedaan, maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Altijd geleveld op pvp servers, en ja ganking zit er bij, maar zoals Mektheb al zei, daar heb je hulp voor;)

Realm maakt mij ook niet uit, maar class is nog faction afhankelijk:)

[ Voor 13% gewijzigd door -Mach!- op 09-12-2013 15:09 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
-Mach!- schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:08:
Er moest in het formulier een keuze gemaakt worden tussen pve en pvp, ik heb pve gedaan, maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Altijd geleveld op pvp servers, en ja ganking zit er bij, maar zoals Mektheb al zei, daar heb je hulp voor;)
Daarom moest je dus ook later in het formulier aangeven of het keuzebrekend is. Je voorkeur wordt dan meegenomen maar we moeten nog even bedenken op welke manier het meegenomen gaat worden als mensen zeggen dat ze anders niet lid willen/kunnen worden.

Aan de ene kant wil je zoveel mogelijk tweakers bij elkaar hebben natuurlijk. Maar aan de andere kant vind ik juist ook dat de flexibelere mensen ook wat lof verdienen (Dillema's, dillema's :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Nelusz daarom wou ik ook vragen of er mensen zijn die een onderbouwende reden hebben.
Als die een goede ondebouwing voor hun keus hebben zal vor mij die keuze zwaarder meetellen dan iemand die zegt deze realm en anders join ik niet om maar een voorbeeld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Zijn de nieuwe connected realms geen optie? Meer kans dat mensen een char hebben op een van die servers? Of waren dit echt allemaal dode realms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:21
Ha, lachen, ik beleef altijd de meeste lol aan het levellen van een alt :) Het is wel het juiste jaargetijde voor dit soort dingen, 's avonds lekker een klooien in WoW. Ik ga dit in de gaten houden en het formulier invullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Grompie met die connected realms kan je niet in deelfde guild zitten (volgens mij word dit aangepast in de nieuwe expansion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de foto en bijbehorende reacties uit de WoW thread goed aangeslagen zijn. Ik zal even mijn voorkeur naar wambam sturen voor classes. Realm heb ik als voorkeur Shattered Hand wat een PvP server is, primair omdat ik een arme sloeber ben en ik niet weet of ik 40-50 euro kan missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Kewi zou je dan misschien ook de google docs kunnen invullen uit de OP.
En een hoop mensen waaronder ik gaan een compleet nieuw begin maken wat met een leuke guild heel leuk kan zijn (kunnen we ook de guild achievements doen door guild runs in lvl 10 dungeons ofzo te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik denk dat ik er ook voor kies om een nieuw character te starten. Zal wel moeilijk zijn om dan flying e.d. te krijgen, maar dan mag de pret niet drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:23:
Ik zie dat de foto en bijbehorende reacties uit de WoW thread goed aangeslagen zijn. Ik zal even mijn voorkeur naar wambam sturen voor classes. Realm heb ik als voorkeur Shattered Hand wat een PvP server is, primair omdat ik een arme sloeber ben en ik niet weet of ik 40-50 euro kan missen..
Denk dat iedereen dat wel heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:27:
Kewi zou je dan misschien ook de google docs kunnen invullen uit de OP.
En een hoop mensen waaronder ik gaan een compleet nieuw begin maken wat met een leuke guild heel leuk kan zijn (kunnen we ook de guild achievements doen door guild runs in lvl 10 dungeons ofzo te doen)
Al gedaan :> Ja klopt, kan altijd kijken of ik de puf heb om weer helemaal opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik denk er zelf ook over na om maar opnieuw te beginnen in plaats van mijn chars over te zetten, Hierbij ga ik dan maar met één enkele char spelen. De vraag is alleen welke class ik dan ga pakken, het hangt denk ik echt af van wat er nodig is.

[ Voor 10% gewijzigd door ValHallen op 09-12-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
ValHallen schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:29:
Ik denk er zelf ook over na om maar opnieuw te beginnen in plaats van mijn chars over te zetten, Hierbij ga ik dan maar met één enkele char spelen. De vraag is alleen welke class ik dan ga pakken, het hangt denk ik echt af van wat er nodig is.
Goeie vraag! Haha, ik ga waarschijnlijk zelf 1 character over zetten en 1 dan levelen (ook gewoon voor fun om met de rest mee te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:32:
[...]

Goeie vraag! Haha, ik ga waarschijnlijk zelf 1 character over zetten en 1 dan levelen (ook gewoon voor fun om met de rest mee te gaan).
Ik doe dit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Vanavond zal ik de lijst maken met wie wat wil gaan spelen (qua voorkeur en keuzes)
Want op het moment heb ik niet zoveel overzicht qua wat iedereen wil.
Omdat ik nog niet iedereen zijn keuzes/voorkeuren binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Warcraft Website attempt #1

Super, super kale versie van de website. Ben net thuis, had een idee.

Ideeën graag via DM :)

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 09-12-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik pas me welk aan aan de behoeften. Voorkeur voor classes die ik nog niet of niet capped heb: rogue, mage, paladin, shammy. Faction maakt niet uit. Lichte voorkeur voor PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ianerios zou het niet handiger zijn om het nieuws in het midden tedoen en de nieuwe posts rechts?
Wil je er een forum aan koppelen of niet want wat bedoel je anders met nieuwe member posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:42:
Ianerios zou het niet handiger zijn om het nieuws in het midden tedoen en de nieuwe posts rechts?
Wil je er een forum aan koppelen of niet want wat bedoel je anders met nieuwe member posts?
Misschien een soort guestbook chat.

Maar denk een Forum wel zo leuk kan zijn, anders spammen we heel GoT vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Dit initiatief prikkelt toch wel wat bij mij. Wil nog zeer graag WoW spelen maar voelde niet echt een doel, had niet iemand meer om met samen te spelen.

Ik zou zeer graag PvE gaan. PvP bestaat toch amper nog (die paar mooie momentjes wegen niet op tegen die vele frustrerende keren.) Faction maakt me niet uit, weet wel nog niet of ik transfer of opnieuw begin (heirlooms kan je woensdag toch verzenden). Class weet ik ook nog niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:42:
Had er een forum idee aan gekoppeld. Gewoon alles wat me te binnenschoot erin gezet. Wat er echt bijmoet? Dat moeten we zien als we de guild hebben draaien. Je wil niet teveel overkill via die website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Overigens als het een tweakers guild wordt is het min of meer per definitie een NL guild?

Kan zelf niet helemaal bepalen wat ik wil rollen...

DK-Druid-Mage

De rest heb ik allemaal op 90 :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is de vraag. Bij NL guilds ben ik altijd bang dat het van dat gemuppet wordt dat ze alleen NL in alle public chats praten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik zou dan zeggen in de guild NL op TS NL maar zodra je uit de guild speelt dus LFR enz, English.
tenzij private

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:43:
[...]

Had er een forum idee aan gekoppeld. Gewoon alles wat me te binnenschoot erin gezet. Wat er echt bijmoet? Dat moeten we zien als we de guild hebben draaien. Je wil niet teveel overkill via die website
Daarom vraag ik het een forum KAN handig zijn als je het goed implementeerd (wat een dure woorden gebruik ik vandaag :P)
Maar het Profiles idee met Armory vind ik een goed idee als dat je zou lukken petje af.
de Main focus en Progress zou ik niet in de header van de website neerzetten maar meer bij de Guild information (is persoonlijk)
Ik heb nog wel wat ideen of op en aanmerkingen (niet hard bedoeld ofzo)
Maar kunnen we denk beter bespreken via voice chat (anders krijgen we hier een heel verhaal en discussie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vriendin laat ik het implementatie werk doen :) zij wil meer met HTML 5 etc gaan doen. Ik ben slechts een grafisch muppetje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij maakt taal niet uit, heb altijd in Engelstalige guilds gezeten en zelfs 1 keer in een noors-sprekende guild.
Al irriteer ik me meestal wel aan Nederlanders die Engels praten :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:46:
Ik zou dan zeggen in de guild NL op TS NL maar zodra je uit de guild speelt dus LFR enz, English.
tenzij private
Lijkt me nogal wiedes en onnodig om hier afspraken over te maken ;) Zelf zou ik dan de voorkeur voor hebben om de guild dan ook daadwerkelijk binnen de deuren van Tweakers te houden, want waar ligt de grens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22
Ik heb sinds de release van het spel als een healer gespeeld. Op het begin als priest healer en laatste jaren vooral altijd als Paladin, was hierdoor ook de main healer van de guild geworden. Onlangs begonnen als Shaman healer en dit bevalt ook wel!
Verder warrior tank, waar ik altijd veel plezier aan heb beleefd! Kom maar op, ben er klaar voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:48:
Al irriteer ik me meestal wel aan Nederlanders die Engels praten :x
Ben ik niet de enige die dat trekje heeft :-D

We zullen even de resultaten van het formulier moeten afwachten. Aan de hand daarvan kunnen we bepalen of we genoeg animo hebben om een raid-klaar team te hebben. Zo niet, dan zullen we verder moeten recruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:48:
Vriendin laat ik het implementatie werk doen :) zij wil meer met HTML 5 etc gaan doen. Ik ben slechts een grafisch muppetje :p
Aha maar qua ideeen is voice chat denk ik wel handiger (ik heb zelf meestal wel een goed beeld van wat mensen lekker vinden werken niet opscheperrig bedoelt :P wil alleen maar helpen)
Ik zie namelijk een paar dingen en dan krijg je hier een post van meer dan 250 zinnen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
cool :) DM me anders even, dan bespreken we het asap. ivm omstandigheden beperkt beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Zodra ik thuis ben zal ik je DMen zit nu op mn laptop maar typt voor geen meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zo aan de TS te zien, wordt het waarschijnlijk een Horde guild op een PvP server. Dit is opzich voor mij ook wel een nieuw begin. Heb altijd alliance gespeeld op een PvE server. Als er definitief is besloten dat het een Horde PVP realm guild wordt, dan ga ik denk ik gewoon lekker opnieuw beginnen met een Druid (gezien deze class alle rollen kan doen), dan kan ik de quests van de Horde kant ook eens bekijken.

[ Voor 7% gewijzigd door ValHallen op 09-12-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Scallius schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:49:
[...]

Ben ik niet de enige die dat trekje heeft :-D

We zullen even de resultaten van het formulier moeten afwachten. Aan de hand daarvan kunnen we bepalen of we genoeg animo hebben om een raid-klaar team te hebben. Zo niet, dan zullen we verder moeten recruiten.
Yup ik ken het O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
ValHallen schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:54:
Zo aan de TS te zien, wordt het waarschijnlijk een Horde guild op een PvP server. Dit is opzich voor mij ook wel een nieuw begin. Heb altijd alliance gespeeld op een PvE server. Als er definitief is besloten dat het een Horde PVP realm guild wordt, dan ga ik denk ik gewoon lekker opnieuw beginnen met een Druid (gezien deze class alle rollen kan doen), dan kan ik de quests van de Horde kant ook eens bekijken.
Ik heb hetzelfde :) ben ooit begonnen op Alliance PvP maar heb na Vanilla eigenlijk altijd Alliance PvE gespeeld en dat ook gestemd. Echter ziet het er voorlopig naar uit dat het inderdaad Horde PvP wordt. Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee :) maar laten we het nog even afwachten.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/