GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Leuk idee, als dit werkelijk van de grond komt ga ik mijn account ook weer actief maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
PVP wordt eng voor me :P nog nooit geleveld haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Hoef je je geen zorgen om te maken als ik er ben hoor, ik portal overall zo naar toe in me PvP pakje om is payback te nemen.

Ik deins er ook niet voor terug om er een 2 uur durende zoektoch van te maken ;)

Heb eigenlijk al zin om vanavond te starten haha :+

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:01:
Hoef je je geen zorgen om te maken als ik er ben hoor, ik portal overall zo naar toe in me PvP pakje om is payback te nemen.

Ik deins er ook niet voor terug om er een 2 uur durende zoektoch van te maken ;)

Heb eigenlijk al zin om vanavond te starten haha :+
Haha hulde aan jou! Heb zelf in mijn Vanilla tijd ook wel eens een horde gecamped tot hij niet meer terug kwam. Hij deed namelijk hetzelfde met mijn alt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Reminds me.. ik heb de komende tijd nog RAF met mn vriendin, hoe sneller we kiezen, hoe sneller ik level haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Ianerios nou daar gaat mijn plan om samen te lvlen xd

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Misschien ook maar weer ook een SoR functie implementeren, want er zijn veel revivers zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:05:
[...]

Haha hulde aan jou! Heb zelf in mijn Vanilla tijd ook wel eens een horde gecamped tot hij niet meer terug kwam. Hij deed namelijk hetzelfde met mijn alt :P
Ik kan me daar zo aan irriteren.

Van die lui die dan aankomen om je te killen als je nog 20% leven heb ( 90vs90 )
En vervolgens als het dan 100% vs 100% is kill je hem echt 5x 6x achter elkaar ( en dan ff ./smile ./wave )
Maar nee ik volg je gewoon in SW of Oggri i dont give a shit.

Ik moet je 1 keer afgemaakt hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Hurtebise als je gerivived wil worden ik neem aan dat dat je doel is stuur maar een dm

Het gaat de goede kant op we hebben al 43 mensen die de google docs dingetje hebben ingevuld ziet ernaar uit dat dit goed gaat komen

[ Voor 44% gewijzigd door Ryada op 09-12-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:08:
Hurtebise als je gerivived wil worden ik neem aan dat dat je doel is stuur maar een dm
Neen, ik ben al actief, ik denk eerder aan de anderen. Kan dus eventueel ook via een knop op de guild site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Die SoR zit een voorwaarde aan. Volgens mij moet je vóór 2 maart vorig jaar gestopt zijn. Als je account daarna actief geweest is gaat het hele feest niet door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Lolgast volgens mij was het meer dan een jaar niet actief.

Maar ik verbaas me over hoeveel healers er zijn op tweakers ik had verwacht dat ik doodga onder de bedelving van DPSers maar nee ik krijg heel veel healers en tanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hoe krijg ik een overzicht van de results ?, elke keer moet ik opnieuw invullen ( wat ik niet moet doen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaban
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 22:47
Leuk initiatief! Ik heb recent mijn account weer geactiveerd en ben op zoek naar een leuke guild aangezien iedereen uit m'n oude guild gestopt is. De tweakers guild komt dus precies op het goede moment! Count me in!

Heb eigenlijk geen voorkeur voor PVP/PVE en Horde/Alliance. Huidige chars zijn PVP/Horde wat prima bevalt maar het is ook wel leuk om eens Alliance te zien... ik schik me wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik had altijd het gevoel met een DPS only class dat ik me zinloos voelde xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:15:
Hoe krijg ik een overzicht van de results ?, elke keer moet ik opnieuw invullen ( wat ik niet moet doen :+ )
Als ik thuis kom zal ik even de results link in de OP posten.
Zit nu in de bus opweg naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:17:
[...]

Als ik thuis kom zal ik even de results link in de OP posten.
Zit nu in de bus opweg naar huis.
Uitstekend moment om de URL op te zoeken zou ik zeggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
Count me in. Ben uiteraard benieuwd welke server aka faction het wordt.
Waarschijnlijk zet ik mijn main (Paladin healer over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:00:
PVP wordt eng voor me :P nog nooit geleveld haha
Zo erg is het nou ook weer niet tegenwoordig, volgens mij levelen de meeste mensen alleen door dungeons te doen zodat ze extra exp krijgen.. zo deed ik het met mijn paladin in ieder geval en ik was level 76 na iets van 5 dagen.

Ook geen nolifers meer gezien die 3 uur lang een level 20 corpse campen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:15:
De OP hou ik redelijk bij qua getallen (ik ga hem nu weer updaten). Als je het lief vraagt wil ik overigens ook best even een screenshotje maken.
Volgens mij werkt het namelijk niet als ik mijn url hier plaats (Poging):
https://docs.google.com/f...FyNAotCe0KU/viewanalytics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:22:
[...]

De OP hou ik redelijk bij qua getallen (ik ga hem nu weer updaten). Als je het lief vraagt wil ik overigens ook best even een screenshotje maken.
Volgens mij werkt het namelijk niet als ik mijn url hier plaats (Poging):
https://docs.google.com/f...FyNAotCe0KU/viewanalytics
Nice thanks ! \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

BTW,, de site / forum idee..

wowstead.com
kan je een site inclusief forum inclusief world of logs allemaal bijhouden
( gratis :) )

tevens de battle.net dingen bijhouden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Consigliere op 09-12-2013 16:29 ]

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balletje83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 10:20
geweldig idee heren,

vooral als het horde pvp wordt, weer eens wat nieuws.
zal voorlopig eerst alt worden, en mocht er qua raiden wat meer duidelijk wordt qua dagen/tijden en benodigde rollen, zal het tijd worden om te transferren ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Een horde op een PvP server zou voor mij inderdaad ook een hele andere wereld worden, nog nooit horde hoger dan lvl 20 gehad eigenlijk :9 Zien wat het gaat worden

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Geweldig idee mensen. Heb de lijst ook reeds ingevuld, alleen geen class vermeld, daar kom ik nog op terug.

Al mijn chars staan nu op Auchindoun, en zijn alliance, dus ik juich Horde alleen maar toe.

Ik blijf het topic in de gaten houden, keep up the good work :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Mij maakt het allemaal niet go gigantisch veel uit zolang ik maar kan spelen zonder dik een uur in de queue te staat voor een server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Als het horde wordt ga ik straks bij WoD mijn instant level 90 gebruiken om een horde char te starten denk ik. Als ik overstap van alliance naar horde wil ik eigenlijk alle 4 mijn chars tegelijk over ivm professions en gold delen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Net de OP bijgewerkt qua wat iedereen zijn of haar voorkeuren zijn.

Offtopic:
Wat een hell is dat op je mobiel :+

[ Voor 27% gewijzigd door Ryada op 09-12-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:53:
Net de OP bijgewerkt qua wat iedereen zijn of haar voorkeuren zijn.

Offtopic:
Wat een hell is dat op je mobiel :+
>:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ik wil ook wel meedoen, rol een nieuwe char dan om eens goed opnieuw te beginnen.

Horde of alliance maakt mij niet zoveel uit. Ik speel dan Ranged DPs of Healer of beide, class waar het meeste vraag naar is, bij voorkeuer een druid.

Raid ervaring, Vanaf vanilla tot mop vrijwel alles gecleared, voor de volledigheid:

Vanilla - Warlock
MC, BWL, AQ40 cleared pre-TBC
Naxx 8 bosses down pre-TBC
World bosses allemaal dood

TBC - Warlock / Shaman healer
Alles gecleared pre-wotlk

Wotlk - Shaman healer/dps / Priest healer/dps
Alles gecleared pre-cata

Cata Priest healer/dps
Alles gecleared pre-mop

MoP Priest dps/healer
Alleen een deel van t14 gecleared, daarna semi-gestopt met WoW.

In WoD wil ik wel weer gaan raiden, heb ervaring met vrijwel alle classes in pve, alleen zoals boven staat zou ik nu graag een druid spelen. Als de guild alliance wordt, kan ik een lvl 88 druid transferren, scheelt weer in het levelen. Wordt het horde dan reroll ik vanaf lvl 1.

[ Voor 62% gewijzigd door Krukar op 09-12-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk voor jullie wordt het deze keer wel iets van langere duur. Bij een van de vorige pogingen heb ik ook meegedaan en dat was een week of twee best geinig voordat iedereen weer naar zijn main op de 'eigen' server vertrok.

m.i. Kan dit alleen maar werken op het moment dat een GoT guild een meerwaarde heeft over de guilds waar de mensen al in zitten. Het is deze keer al wel een stuk georganiseerder opgezet, complimenten daarvoor.

Mijn zegen hebben jullie, succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inderdaad helemaal mee eens, maar ik merk nu wel dat er nu een hoop MAINS mee komen, en dat gaat echt een verschil van levend of dood maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ik ga helemaal rerollen XD want heb het geld erniet voor (arme 17jarige XD)
Maar ik ga er wle mn main van maken als ik een palla tank word :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Onlangs is mijn oude realm (Kor'gall PVP) als eerste gemerged met twee anderen. Zelf heb ik nog niet kunnen uitproberen of er ook effectief meer leven in Orgrimmar is (ik bekijk de AH in Undercity), maar de Auction House werd er allesinds beter van.

Misschien is het een idee om zo'n gemergde realm te proberen?

Moest ik een GoT guild joinen zou het alleen maar met een alt zijn, ik heb het momentaal naar m'n zin op Turalyon om eerlijk te zijn...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Heeft iemand nog een suggestie voor een class? :P Heb zowat elke class onderhand wel gespeeld en wil dit keer een redelijk makkelijke class spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Arnlith schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:59:
Heeft iemand nog een suggestie voor een class? :P Heb zowat elke class onderhand wel gespeeld en wil dit keer een redelijk makkelijke class spelen :P
Makkelijk is nooit goed he :+
Maar ik heb zelf altijd mage een makkelijke class gevonden (in PvE dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:10:

Rangen
  1. GM
  2. Class leader
  3. Officer
  4. Raider
  5. PvP-er
  6. Social
  7. Alt
No offence, maar steeds vaker zijn zogenaamde Class Leaders zo goed als nutteloos en biedt een raider/het internet vaak een betere oplossing.

Overigens zou ik ook gaan voor een "Tweakers" rang die boven de Social rang is om toch even een onderscheid te maken tussen de mensen die van hieruit meekomen en de mensen die we ontmoeten in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Heb zelf geen ervaring op een PvP server (en het PvP deel van het spel spreekt me ook nauwelijks aan, ben er ook niet goed in :) )

Maar als het een PvP server wordt dan probeer ik het gewoon.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
PvP server betekent niks meer dan dat world PvP altijd aanstaat dus je word niet echt verplicht om aan pvp tedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb even rondgekeken naar realm bezetting enzo, volgens mij lijkt Agamaggan wel een redelijk realm om op te gaan spelen. Zowel activity als balance rond de 1:1.

http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=226

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ziet er goed uit maar is dat niet een beetje een te low pop server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:39:
PvP server betekent niks meer dan dat world PvP altijd aanstaat dus je word niet echt verplicht om aan pvp tedoen
Vandaar dat ik ook Sylvanas zou willen voorstellen als server. Deze server is nog steeds zeer actief met een groot aantal aan spelers, heeft zowel Horde als Alliance vertegenwoordiging (al is de Alliance Pop nog wel een stukje hoger, maar dan hebben we ook nog eens iets te doen :+) en is PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Neem aan dat er ook wel wat Tweakers Administrators zijn die WoW spelen. Deze maak je gewoon Guildmaster/Officer. Zijn er dan bijvoorbeeld mensen die ook veel tijd in de guild steken dan zie ik die ook graag als Officer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Laatst online: 27-08 09:46
JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:45:
[...]

Vandaar dat ik ook Sylvanas zou willen voorstellen als server. Deze server is nog steeds zeer actief met een groot aantal aan spelers, heeft zowel Horde als Alliance vertegenwoordiging (al is de Alliance Pop nog wel een stukje hoger, maar dan hebben we ook nog eens iets te doen :+) en is PvP.
Ik heb Sylvanas als Alliance gespeeld en op deze realm mag je rekening gaan houden met queues 's avonds en in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Scallius schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:46:
[...]

Ik heb Sylvanas als Alliance gespeeld en op deze realm mag je rekening gaan houden met queues 's avonds en in het weekend.
Daarom kwam ik dus uit op Agamaggan, balance is 1 op 1, en zo goed als geen queue.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
ValHallen schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:48:
[...]

Daarom kwam ik dus uit op Agamaggan, balance is 1 op 1, en zo goed als geen queue.
Als ik uitga van de link die je stuurde, waar ik overigens echt niet van uit ga dat die klopt, is dat een redelijk dode realm.

Als ik andere servers opzoek, kloppen statistieken vaak niet en is alles afhankelijk van input. Is dus niet helemaal realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
[...]

Verder is deze server 4x zoveel Alliance als Horde. Aangezien het merendeel Horde wil is het beter om niet op een PvP server te gaan die vol met Alliance zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Maar op die realm heb je heel weinig mensen waardoor recources duurder worden vanwege te weinig aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Volgens EU Realm Pop:

Name PvP RP Region Time Zone Alliance Horde A/H Ratio Total
Sylvanas PvP Normal English CET 139.222 56.056 2,484 196.051

Bovendien stelde ik deze realm voor omdat ik weet dat de overgrote meerderheid van de realm Engels spreekt en de realm bekend staat om zijn goede PvE progress en actieve World PvP. (Realms zoals Burning Legion zagen er mij in het begin ook goed uit, maar dan bleek de helft van de realm Pools te zijn en dat gebeurt wel vaker met andere realms...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
World pvp kan wel op je zenuwen gaan werken als je lekker wilt questen, zovaak gehad met lvl 60 dat honor hold helemaal naar de klote werd geholpen kan je niet questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Scallius schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:49:
[...]

Als ik uitga van de link die je stuurde, waar ik overigens echt niet van uit ga dat die klopt, is dat een redelijk dode realm.

Als ik andere servers opzoek, kloppen statistieken vaak niet en is alles afhankelijk van input. Is dus niet helemaal realistisch.
Agamaggan kan ik niet aanbevelen. Daar zat ik in vanilla op en toen was het al redelijk rustig voor een WoW server. Ben in TBC over gegaan omdat het half dood was (jaja in de peak van WoW) ik kan mij niet voorstellen dat het nu veel beter is (en de statistieken zeggen ook dat het behoorlijk dood is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkend op realmpop zou ik Ragnaros aanbevelen. Dit realm staat in de top 10 en heeft vrijwel gelijke verdeling alliance - horde.

Ragnaros PvP Normal English CET 73,644 (ally) 92,434(horde) 0.797 166,770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Houd aub rekening met queue times.

Ik houd wel van een drukke realm, maar ben echt compleet afgeknapt op queue times bij xpac releases en weekenden/avonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Ik had ook al zitten kijken op realmpop, warcraftrealms en wowprogress. Naar mijn mening zijn goede kandidaten inderdaad Ragnaros en ook Burning Legion. Deze hebben zijn allebei gevuld, hebben een goede horde/alliance verhouding en zijn PvP (mocht dat de uiteindelijke uitslag zijn, waar het wel op lijkt).
Ik heb alleen vernomen dat Ragnaros soms wel queues kan hebben, en persoonlijk heb ik daar geen zin in (en veel mensen met mij geloof ik). Dus dan zou, naar mijn mening, de iets rustigere Burning Legion beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:24:
[...]

No offence, maar steeds vaker zijn zogenaamde Class Leaders zo goed als nutteloos en biedt een raider/het internet vaak een betere oplossing.

Overigens zou ik ook gaan voor een "Tweakers" rang die boven de Social rang is om toch even een onderscheid te maken tussen de mensen die van hieruit meekomen en de mensen die we ontmoeten in-game.
Als buitenstaander die verschillende guilds van binnen heeft gezien: hoe minder rangen, hoe beter. Het enige dat je bewerkstelligt met een batterij aan rangen is verdeeldheid in een club die het uiteindelijk allemaal samen moeten rooien. Al maak je amper verschil, het feit dat "raider" boven "pvp" staat en die weer boven "social" geeft toch soms een gevoel van superioriteit (of juist inferioriteit) bij bepaalde types.

Noem de GM rang ook Officer, officers heb je nodig. Alts zijn geen echte rang dus prima, ik zou het verder bij een variant op 'Member' en 'Trialist' houden. Class Leaders zijn amper nodig, wat wil je ze laten doen? En wat als de CL niet online is? Wat als in het class channel een natuurlijke leider opstaat die niet de aangewezen CL is? Er zijn trouwens teveel classes, je wil geen officer corps dat de helft van je populatie uitmaakt. Een man of 4-5 incl GM zou genoeg moeten zijn.

En een "Tweakers" rang is vragen om kliekjes, met al het drama dat daar uiteindelijk uit voortkomt.

Officers > Members > Trialist > Alt

De enige reden om een 'Raider' rang aan te houden die ik zelf zie is een auto-invite mod die op guild rank gebaseerd is. Das een stukkie QoL. Misschien iets met guild bank access, maar zoveel consumables zijn er niet meer, toch? Voordat je echt zo groot bent dat je raiders en socials moet scheiden ben je waarschijnlijk ver 2014 in.

En waarom zou je PvP-focused leden een ander etiketje geven? Ze zijn toch net zo hard lid van je clubje? Als ze een soort eigen speeltuin krijgen/willen met eigen channels/banktab/hierarchie heb je snel genoeg problemen omdat "die pve officers toch geen idee hebben". Dat levert drama en/of vertrekkende mensen op. Kan je niet gebruiken als jong guild.

[ Voor 19% gewijzigd door Bundin op 09-12-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:59:
Dus dan zou, naar mijn mening, de iets rustigere Burning Legion beter zijn.
In wow staat deze met population High aangemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:07:
[...]

Makkelijk is nooit goed he :+
Maar ik heb zelf altijd mage een makkelijke class gevonden (in PvE dan).
Tja, luiheid :+ maar dan meer omdat ik het spel al zo lang speel :P Ik zat zelf te denken aan een warrior of misschien een paladin :> Of heel misschien DK..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:59:
Ik had ook al zitten kijken op realmpop, warcraftrealms en wowprogress. Naar mijn mening zijn goede kandidaten inderdaad Ragnaros en ook Burning Legion. Deze hebben zijn allebei gevuld, hebben een goede horde/alliance verhouding en zijn PvP (mocht dat de uiteindelijke uitslag zijn, waar het wel op lijkt).
Ik heb alleen vernomen dat Ragnaros soms wel queues kan hebben, en persoonlijk heb ik daar geen zin in (en veel mensen met mij geloof ik). Dus dan zou, naar mijn mening, de iets rustigere Burning Legion beter zijn.
Zoals ik reeds zei: Test deze realms eerst uit, ga eens naar Shrine en de hoofdsteden voordat je beslist. Burning Legion zit namelijk vol met buitenlanders (Polen etc.) en Trade Chat staat dan ook vol in het Pools. Queue Times moeten natuurlijk ook bekeken worden, denk niet dat iedereen zin heeft om als ie thuiskomt van werk/school om een half uur te zitten wachten vooraleer je erin zit. Op die manier zouden bij mij Ragnaros én Burning Legion beiden afvallen!
Bundin schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:02:
Als buitenstaander die verschillende guilds van binnen heeft gezien: hoe minder rangen, hoe beter.
QFT, vandaar dat de rangschikking bij mij als volgt zou gaan:
• GM
• Officer
• Raider/PvPer • Tweaker (Deze 2 zou ik toch een stapje boven de Socials houden, zodat deze mensen van Guild Repairs gebruik zouden kunnen maken, dan nog kan je later 1 van beiden wegdoen)
• Social

Over de kliekjes en andere argumenten: Het gaat over een Tweakers Guild, ik vind dat we dat dan ook mogen laten blijken! De andere onderverdelingen zijn niets anders dan in andere guilds, superioriteit of niet er zullen altijd mensen met meer "macht" zijn dan anderen en dat vind ik niet anders dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
ValHallen schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:08:
[...]
Naar mijn mening is er niks mis met High op de fora staat niks over queues. Ragnaros staat overigens ook op "full" en Sylvanas ook. Dus transferren/beginnen daar(heen) lukt volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ragnaros is Que's na een bepaalde tijd 20:00 ( zie ik ze wel is, maar niet altijd )

Maar ja of dat beter is dan een low pop realm ?, ze zeggen indeed Sylvanas ook vrij goed schijnt te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 09-12-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Mektheb schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:11:
Ragnaros is Que's na een bepaalde tijd 20:00.

Maar ja of dat beter is dan een low pop realm ?, ze zeggen indeed Sylvanas ook vrij goed schijnt te zijn.
Ik kan in mijn Sylvanas-ervaring heel kort zijn.

Als het Sylvanas wordt, laat ik dit initiatief aan me voorbijgaan. Ik ben echt totaal niet meer in de positie om 's avonds even lekker in te loggen en een half uur in de login queue te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Ik vind voor sylvanas dit http://wow.realmpop.com/eu-sylvanas.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:10:
[...]

QFT, vandaar dat de rangschikking bij mij als volgt zou gaan:
• GM
• Officer
• Raider/PvPer • Tweaker (Deze 2 zou ik toch een stapje boven de Socials houden, zodat deze mensen van Guild Repairs gebruik zouden kunnen maken, dan nog kan je later 1 van beiden wegdoen)
• Social

Over de kliekjes en andere argumenten: Het gaat over een Tweakers Guild, ik vind dat we dat dan ook mogen laten blijken! De andere onderverdelingen zijn niets anders dan in andere guilds, superioriteit of niet er zullen altijd mensen met meer "macht" zijn dan anderen en dat vind ik niet anders dan normaal.
Ik doelde niet op een rang wel of geen Tweaker noemen, maar op erbij horen of niet. In de post die ik quote wil iemand verschil maken tussen mensen met een GoT account en latere recruits.

En guild repairs.. ik werd persoonlijk blijer als ik af en toe een door de guild aangeschafte stack flasks kreeg, die paar g merkte je toch amper. Daar zou ik geen aparte rang voor maken. Maar ik moet erbij zeggen dat ik geen idee heb van de kosten van raiden tegenwoordig. Al jaren niet meer gedaan. Anyway, ik zal me er niet meer mee bemoeien, mijn account is hartstikke frozen :D

[ Voor 19% gewijzigd door Bundin op 09-12-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
[...]

Ik speel momenteel op Sylvanas aan de Horde zijde. Maximale queue is 5-8 minuten op zaterdag.

Bij deze meld ik mij ook aan....leuk initiatief!

Holy Priest lvl 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
LabsTipJr schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:28:
[...]

Ik speel momenteel op Sylvanas aan de Horde zijde. Maximale queue is 5-8 minuten op zaterdag.

Bij deze meld ik mij ook aan....leuk initiatief!

Holy Priest lvl 90
Gisteravond had ik een queue van 34 minuten. Uurtje of 19:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook graag mee - Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Goed punt overigens over dat het vol met Polen zit. Daar had ik even nog geen onderzoek naar gedaan. Maar dan is het onmogelijk om een server te vinden met ongeveer 1:1 verhouding en redelijk vol.
Zelf ben ik niet gecharmeerd van servers die niet minstens "medium" en het liefste nog "high" zijn als ik dat zo vergelijk met de hoeveelheid mensen op bepaalde servers (volgens RealmPop) en welke servers ik ken.

Een andere optie is misschien nog Tarren Mill, ik zal daar eens wat info over opduikelen.

Overigens als je dus graag meedoet, vul dan het formulier in wat in de OP staat gelinked.

[ Voor 9% gewijzigd door Nelusz op 09-12-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Ik kan zelf The Mealstrom van harte aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Even iets anders dan de rangen:

Ik zou waarschijnlijk met m'n monk (Horde) joinen ofwel een compleet nieuw char maken en samen met wat andere Tweakers levellen. Moesten we Alliance gaan zou ik waarschijnlijk voor de Human Paladin combinatie gaan dus raidwise zal ik bijna zowiezo een melee dps/tank worden (eventueel al voor toekomstige Flex's)

Sylvanas heeft inderdaad soms een queue om binnen te geraken, maar bij mijn weten heb ik nog nooit een langere queue dan 15 minuten gezien op die realm (en dat was om 20:00, het "spitsuur"), was namelijk een week of 2 geleden bezig met een alt daar te levellen. Die realm heeft imo meer voor- dan nadelen, zelf met die queue.

Tarren Mill is puur horde based en heeft zeer goede PvE progress, verder weet ik er niet veel van, kan eens aan een vriend van me vragen die daar maanden heeft gezeten en nu naar Alliance geswapped is en dus de realm verlaten heeft (misschien met een reden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
* edit

Mijn gegevens kloppen niet

[ Voor 94% gewijzigd door roger128 op 09-12-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Waar ik ook over na zit te denken is om gewoon een Pandaren Monk te maken en daar naar toe te rerollen, dan als tank / healer. Heb een hekel aan melee dps :P

[ Voor 33% gewijzigd door ValHallen op 09-12-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
roger128 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:42:
* edit

Mijn gegevens kloppen niet
Zijn dit high population servers?

/edit: zie dat je het hebt weggehaald :)

[ Voor 10% gewijzigd door LabsTipJr op 09-12-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Ok als ik ik het even op een rijtje zet hebben we een aantal keuzes. Ik ga uit van dat we een server willen met een redelijke Horde populatie, goede verhouding H/A en geen queues. Van elke mogelijkheid noem ik het grootste nadeel:

- Ragnaros: Queues
- Burning Legion: Veel polen/niet engelse buitenlanders (dit ga ik nog checken)
- Tarren Mill: Bijna geen Alliance
- Defias Brotherhood: Enigszins lage populatie

In deze lijst heb ik servers met meerdere nadelen even weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Wat wordt er moeilijk gedaan over de ranks zeg.
*GM
*member
*social

Daarnaast voor server zie ik veel servers voorbij komen waarvan ik persoonlijk het idee krijg dat die worden voorgesteld omdat mensen er zelf spelen, niet vanwege wat anderen (population / side / ratio) vinden. Mja dat is mijn indruk ervan. Daarnaast lijkt het al bijna duidelijk dat het horde wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Fiole schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:55:
*GM
*member
*social

Daarnaast voor server zie ik veel servers voorbij komen waarvan ik persoonlijk het idee krijg dat die worden voorgesteld omdat mensen er zelf spelen, niet vanwege wat anderen (population / side / ratio) vinden. Mja dat is mijn indruk ervan. Daarnaast lijkt het al bijna duidelijk dat het horde wordt?
Ik speel op geen enkele van de genoemde servers en speel Alliance PvE, dus je mag er redelijk vanuit gaan dat ik geen bias heb (al mijn characters staan op Emerald Dream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

*GM
*member
*social
Ansich is onderstaande voldoende als de insteek een sociale guild is die met elkaar raid, vooral met het nieuwe raid model die het toestaat flexibel om te gaan met de groep.

* Officer(ook de GM rank)
* Member
* Alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
Ik beveel Magtheridon aan voor Alliance. Geen queues en genoeg populatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
*GM
*member
*social

Ik speel zelf op Sylvanas en raad die sterk af, zie dus niet waarom je dit verband ziet.

OT : Kijk inderdaad even of Burning Legion zo vol zit met Polen. Want het is op papier de meest aantrekkelijke imo (1:1 ratio, goed aantal spelers maar zonder queues)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Scallius schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:04:
[...]

Ik speel zelf op Sylvanas en raad die sterk af, zie dus niet waarom je dit verband ziet.

OT : Kijk inderdaad even of Burning Legion zo vol zit met Polen. Want het is op papier de meest aantrekkelijke imo (1:1 ratio, goed aantal spelers maar zonder queues)
Helaas zie ik inderdaad veel pools in de trade channel staan. Ik zou zeggen dat zo'n 30-40% van de guilds adverteert in het pools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-09 16:54
Als het een PVP realm wordt haak ik ws af trouwens, aint got time for that shit. Ik weet niet waar je kan stemmen (zie geen poll). Horde of Ally maakt me dan weer niet uit (Wil ook best de horde kant eens zien na 9 jaar) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:07:
[...]

Helaas zie ik inderdaad veel pools in de trade channel staan. Ik zou zeggen dat zo'n 30-40% van de guilds adverteert in het pools.
Dan valt die helaas weg. Kijk vooral goed naar total population van servers. Zo weet je bij Sylvanas dat die realm bij piektijden een queue heeft. Ga dus op zoek naar een iets lagere pop. Voor mij zijn de eisen : faction pop : minimaal 30.000. Total population <150.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
*GM
*member
*social
En wat wordt er gedaan als de GM afwezig is? Ik ben inderdaad van mening dat er zo weinig mogelijks ranks zouden moeten zijn, maar ik zou op z'n minst toch nog voor een Officer rank gaan (tenzij je van de GoT guild de zoveelste random alt/levelling guild wil maken met 1000 leden, waarvan er slecht 30 actief zijn...)
Zit zelf op Twilight's Hammer en wil daar gewoon weg, heb dus zelf al wat rond zitten kijken reeds met het oog op de eventuele opstart van een GoT guild (en dat was reeds een aantal weken geleden, heb dus al wat research gedaan) :)

Was toen vooral aan het rondkijken op zoek naar een Alliance based PvP server, maar ben dus ook eens langs gegaan bij Burning Legion en dergelijke. Realm keuze is natuurlijk altijd moeilijk en tegenwoordig is het bijna onmogelijk om een 1:1 ratio realm te vinden met een degelijk aantal spelers. Ik stel daarom voor dat iedereen gewoon zijn eigen aanbeveling doet, zelf eens rondkijkt op websites zoals realm-pop, wowprogress etc., en het allerbelangrijkste: zelf gaat kijken op die realm of alles wel lekker loopt (voor 1 keer zijn dus ook de WoW fora handig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ik zie helemaal geen Kazzak voorbij komen.. ook dat is een pvp server heb alleen niet zo destats bij de hand

Dus het is nu:

Horde
Alleen welke server weten we niet.
Zie heel vaak dat mensen zeggen we gaan rerollen. De mensen die der mains dan meenemen zitten wortel te schieten voordat de rest 90 is. is het dan niet handig dat we allemaal opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
ValHallen schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:08:
[...]
Ik speel nu al een tijdje Horde op burning legion. Heeft een goeie verdeling, geen lag en geen queues. Mooie hier is dat er constant gespammed wordt voor flex raid ed. Zit hier met veel plezier.

Destijds dezelfde criteria gehangen toen we een server zochten als hier nu gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:18:
Ik zie helemaal geen Kazzak voorbij komen.. ook dat is een pvp server heb alleen niet zo destats bij de hand

Dus het is nu:

Horde
Zie heel vaak dat mensen zeggen we gaan rerollen. De mensen die der mains dan meenemen zitten wortel te schieten voordat de rest 90 is. is het dan niet handig dat we allemaal opnieuw beginnen?
Die is alleen helaas zwaar overgepopuleerd, locked en heeft queues :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:48
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:18:

Dus het is nu:

Horde
Opzich wel een leuk plan, vind ik zelf.

Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die erg graag in de Tweakers guild willen, maar absoluut geen zin hebben om (weer) een char naar lvl 90 te levelen. Ik heb er geen moeite mee overigens. Sterker nog... ik heb ergens nog een stuk of 4 lvl 90's rondlopen maar heb eigenlijk wel zin om opnieuw te starten :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
detheavn schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:20:
[...]

Ik speel nu al een tijdje Horde op burning legion. Heeft een goeie verdeling, geen lag en ben queues. Mooie hier is dat er constant gespammed wordt voor flex raid ed. Zit hier met veel plezier.

Destijds dezelfde criteria gehangen toen we een server zochten als hier nu gedaan word.
Wat vind jij van de hoeveelheid buitenlands gekwebbel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Ook kazzak horde veel gespeeld. Doodgegooid met queues op piektijden. Ook is die realm echt echt echt druk aan horde kant.

Dit zijn natuurlijk mijn bevindingen en voor diegene waar queues niet uitmaken, moet de keuze natuurlijk niet worden beïnvloedt door mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Waarom trouwens een 1:1 ratio realm, dat zijn de verotte om op te spelen als je dan toch PVP wil gaan, doe dan iig 10:1 oid. Anders gaan er echt al teveel afhaken tijdens het lvlen vanwege het gegank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Ik dacht misschien ook aan mijn main server Auchindoun, niet perse dat daar al mijn chars op staan, de population is 40 a 45 % horde tegenover 55/60% alliance als ik het goed heb. Medium populated server.

Nm het is veel hoger dan ik dacht dik 70% alliance tegen 20 a 25% horde

[ Voor 15% gewijzigd door Naif0n op 09-12-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Kan er ook een overzichtje geplaatst worden van servers waar mensen hun voorkeur naar uit gegeven hebben, én aangegeven hebben niet te willen wisselen? Misschien kunnen we er daar een van pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:21:
Wat vind jij van de hoeveelheid buitenlands gekwebbel dan?
Buitenlands zie je wel voorbij komen in trade, als guilds recruiten of een volledig Poolse guild iemand zoekt om te tanken voor hun guild run, maar ik stoor me er niet aan

10 maal beter dan de anal spam op andere servers.

Ik let sowieso niet op trade tenzij ik wat zoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Als hier genoeg animo voor is, wil ik opzicht wel weer mijn account re-activeren. Speel al 6 jaar Holy/Disc priest (dus healer).

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Dennism schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:11:
Als het een PVP realm wordt haak ik ws af trouwens, aint got time for that shit. Ik weet niet waar je kan stemmen (zie geen poll). Horde of Ally maakt me dan weer niet uit (Wil ook best de horde kant eens zien na 9 jaar) :)
je kan ook gewoon PVE doen op een PVP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Naif0n schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:22:
Ik dacht misschien ook aan mijn main server Auchindoun, niet perse dat daar al mijn chars op staan, de population is 40 a 45 % horde tegenover 55/60% alliance als ik het goed heb. Medium populated server
Alle websites zeggen alleen dat alliance minstens 3x zoveel populatie heeft.

Overigens ben ik er nu ik de nummers wat gekraakt heb niet zo 100% meer zeker van dat Horde een overgrote meerderheid zou hebben in de stemming (ik heb even snel een keer gekeken naar wat er gebeurt als je alleen naar mensen kijkt die van tweakers hun main guild zouden maken).

Edit: Het hangt er natuurlijk heel erg vanaf hoe we dingen willen beoordelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nelusz op 09-12-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:29:
[...]

Alle websites zeggen alleen dat alliance minstens 3x zoveel populatie heeft.

Overigens ben ik er nu ik de nummers wat gekraakt heb niet zo 100% meer zeker van dat Horde een overgrote meerderheid zou hebben in de stemming (ik heb even snel een keer gekeken naar wat er gebeurt als je alleen naar mensen kijkt die van tweakers hun main guild zouden maken).

Edit: Het hangt er natuurlijk heel erg vanaf hoe we dingen willen beoordelen.
Kun je een relatie in de faction keuzes zoeken tussen mensen die willen rerollen en mainen met de guild en mensen die het nog niet zeker weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:28:
[...]

je kan ook gewoon PVE doen op een PVP server.
Dat weet ik, heb 5 jaar op een pvp server gezeten, maar PVE is zoveel relaxer omdat je kan kiezen wanneer je wil (world) pvpen e.d. . Zat bijv. laatst nog ff crossrealm by een oud guildie op mijn oude pvpserver in de groep tijdens timeless isle release, en dan krijg je gewoon geen zak gedaan op een PVP realm wat gewoon zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Ik ben trouwens ook wel bereid om Alliance te gaan spelen, ondanks dat ik Horde heb aangegeven. Als ik toch ga re-rollen maakt het mij niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Zijn er al wat verdere ontwikkelingen IVM welke realm we gaan?

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/