GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Persoonlijk denk ik dat het kiezen is uit meerdere kwaden.Van elke mogelijkheid noem ik het grootste nadeel:

- Ragnaros: Queues
- Burning Legion: Veel polen/niet engelse buitenlanders
- Tarren Mill: Bijna geen Alliance
- Defias Brotherhood: Enigszins lage populatie

Persoonlijk geef ik het minste om dat er bijna geen populatie is bij Alliance.

[ Voor 3% gewijzigd door Nelusz op 09-12-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Ik denk dan dat TM of DB de beste kandidaten zijn

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:14:
Ik denk dan dat TM of DB de beste kandidaten zijn
I agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Misschien dan een poll maken van wie waar wil en dan meeste stemmen gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop echt dat dit gaat werken, mensen. Er is vele malen geprobeerd een tweakers guild op te starten en die zijn allemaal in de soep gelopen op gegeven moment.

Ik moet ff kijken of ik mee wil doen. Hangt er een beetje af wat/waar het gaat worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Dennism schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:36:
[...]

Dat weet ik, heb 5 jaar op een pvp server gezeten, maar PVE is zoveel relaxer omdat je kan kiezen wanneer je wil (world) pvpen e.d. . Zat bijv. laatst nog ff crossrealm by een oud guildie op mijn oude pvpserver in de groep tijdens timeless isle release, en dan krijg je gewoon geen zak gedaan op een PVP realm wat gewoon zuigt.
Ik krijg dan altijd juist heel veel gedaan, allemaal corpsen van de tegenpartij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:12:
Valt best mee hoor al als ik via realmpop kijk. 40/45k mensen op elke faction is vrij goed gebalanceerd. Alleen wat wel een nadeel is dat het feit dat het een RP realm is.

The Maelstrom is ook wel een redelijke realm als ik naar de getallen kijk. Geen idee of daar nog een nadeel is qua bevolkingsgroep.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:07
Zo'n RP-server, wat houdt dat concreet voor gaming experience eigenlijk nog in? Behalve wat mensen die denken dat ze een Elf zijn en zich zo gedragen -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

lolgast schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:28:
Zo'n RP-server, wat houdt dat concreet voor gaming experience eigenlijk nog in? Behalve wat mensen die denken dat ze een Elf zijn en zich zo gedragen -.-'
Je mag je character geen namen als Broodrooster geven enzo. :P
En er wordt van je verwacht het verhaaltje mee te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 09-12-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Als DB geen lage pop realm is dan is het voor mijn part vrij duidelijk welke realm het word.
RP heeft eigenlijk niet zon betekenis meer wordt over het algemeen eigenlijk alleen in een paar steden gedaan en dan vooral savonds bij: Goldshire maar voor de rest maakt het niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

RP zou voor mij wel echt een domper zijn.. ben daar TOTAAL niet van en wil me char zo noemen als ik zelf wil..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:07
Zeror schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:29:
[...]

Je mag je character geen namen als Broodrooster geven enzo. :P
En er wordt van je verwacht het verhaaltje mee te spelen.
:-( Mijn characters heten altijd mega raar.
- Wigglewiggle
- Superknuppel
- Traumateam
... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Dus DB en Horde? Begin ik alvast daar met lvllen

Gewoon voor de lol, en lichtelijk offtopic:
Zouden ook op een Duitse (lachen!) en een Franse server kunnen gaan zitten. Heeft het bij de ene een troll effect, bij de andere een leereffect. Uiteraard zet je ook instellingen van de server, quests enzo, broadcast, ingame voice, ook op Frans. Het lijkt belachelijk, maar het werkt zeer goed om die lamme schoolkennis weer opgefrist te hebben.

Heb mijn char ooit vernoemd naar een antidepressivum medicijnmerk. Je komt zo door de Blizzard filter hoor. Slingerde nog wat vakliteratuur van mijn vrouw rond en ik was op zoek naar een naam =)

[ Voor 18% gewijzigd door Hurtebise op 09-12-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
volgens mij kiezen we woensdag pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
hmr schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:32:
RP zou voor mij wel echt een domper zijn.. ben daar TOTAAL niet van en wil me char zo noemen als ik zelf wil..
RP Realm houdt in dat er mensen in Goldshire etc. wat Roleplayen. Er zijn RP guilds en er worden spulletjes op AH (goed) verkocht waar je normaal geen pleuris aan hebt.

Ik vind het wel wat diepte in het spel brengen, soms wel lachen om even Goldshire in te lopen waar het dan altijd druk is met roleplayers.

(Ook brengt het extra geld in het laatje voor items waar je normaal mee naar de vendor loopt :D)

Ik heb er zelf echt geen problemen mee, meestal zorgt RP voor een betere community op de realm zelf.

Als ik daarvoor mijn characters een beetje een 'normale' naam moet geven en geen 'fietsbel' o.i.d. So'll be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
lolgast schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:28:
Haha, de lolz als ik eens even rondkijk op het wow forum van de realm (als je in bent voor een lachje zeker eens gaan kijken) 8)7
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:15:
Misschien dan een poll maken van wie waar wil en dan meeste stemmen gelden?
Denk dat dat uiteindelijk de beste beslissing is zodat iedereen even zijn zegje kan doen, vergeet niet dat het idee slechts gisteren op de proppen is gekomen dus tijd hebben we genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Het idee om met horde op een overpopulated horde server te gaan is dat wel zo slim?

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ik heb een mooie header toegevoegd aan de OP.
(ik vind em mooi :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Naif0n schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:41:
Het idee om met horde op een overpopulated horde server te gaan is dat wel zo slim?
Daarmee weetje wel gelijk voor de toekomst

A ) je kan recruiten
B ) er is een economy
C ) genoeg trade etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik heb al tijden geen WOW meer gespeeld, maar heb het nog wel. Als jullie toch gaan rerollen zou ik wel mee willen doen. Heb tegenwoordig ook wat meer tijd.

Ally of Horde, maakt mij niets uit. Voorkeur naar PVE, met de mogelijkheid zelf te beslissen wanneer te pvp'en. Op high end game zou ik het liefst DPS of Healer zijn. Ik ga de nieuwe Pandarian race eens proberen.

Ik zal mijn naam in het document gooien. Hoop dat dit van de grond af komt! :)

p.s. waarom niet op een newcomers server? Enige puntje waar ik voor pass is op een fulll server gaan waardoor je eerst moet wachten om te mogen spelen. Maar daar ben ik vast niet de enige in.

[ Voor 17% gewijzigd door Relative op 09-12-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Relative ik zou zelf zien dat je DPS zou gaan want ik heb heel veel Heal en Tank aanmeldingen gekregen :P
Heal behoort tot de mogelijkheden maar DPS gaat de voorkeur naar uit op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
DPS dan. Zal ik een 2e spec als healer erbij gooien als de healer er een keer niet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Relative dat is een goed idee heel erg bedankt dat je zo flexibel wilt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik denk dat je in eerste instantie veel variatie moet hebben. Je weet immers nooit hoe lang mensen gaan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Psst 4e woord OP is een dt misser

[ Voor 26% gewijzigd door Hurtebise op 09-12-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Helemaal gelijk! Nederlands is helaas niet mijn sterkste kant, zeker niet als ik snel iets in elkaar probeer te steken. Bedankt en mocht je meer tegen komen dan moet je het zeker delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Speel op dit moment Alliance op bronzebeard.. maar het raiden word de laatste paar weken al wat lastiger (problemen met signups).. de Guild word er ook niet gezelliger op door wat nieuwe members die erbij zitten.. en na 2 jaar zit ik toch maar te denken om maar weer eens te verhuizen (was hiervoor Horde op Deathwing, en daarvoor weer Alliance op Neptulon). Een complete char verhuizing zit er niet in.. zeker niet als ik over moet naar horde. 1 char zou ik echter wel om willen zetten.. maar tis nog even kijken hoe en wat allemaal.
Van wie is deze comment trouwens in het formulier? Ik speel ook op BB namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Als er ook veel mensen willen pvpen kunnen we een leuk rated bg group maken :P
Ik raad Sylvanas aan mensen, lekker druk server met een groot pvp/pve community (hoef ik ook niks te lvlen :P).

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
kivanco schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:08:
Ik raad Sylvanas aan mensen, lekker druk server met een groot pvp/pve community (hoef ik ook niks te lvlen :P).
Ik zit ook op Sylvanas....kan ik gelijk iedereen helpen met gold in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
LabsTipJr schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:10:
[...]

Ik zit ook op Sylvanas....kan ik gelijk iedereen helpen met gold in het begin :)
Help mij dan ook gelijk, met al die wipes word ik steeds armer en armer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
stop met wipen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:00:
Iemand die een goed onderbouwende reden heeft waarom we een bepaalde Realm moeten kiezen?
Ben namelijk wel benieuwd of iemand een andere reden kan geven dan het behoud van zijn chars zonder overzetten.
En het helpt ook met het kiezen op welke realm we uiteindelijk op gaan spelen.
Om een goede realm uit te zoeken moet je iedereen tevreden zien te stellen.
1. Tweakers die veel PvP'en (dus geen faction kiezen die zwaar in de meerderheid is)
2. Tweakers die niet PvP'en (dus geen faction die zwaar underpopulated is zodat je constant geganked wordt)
2. Tweakers die veel op de AH zitten (geen lege realm)
3. Tweakers die buiten de guild ook Old school raids willen op zetten (geen lege realm)
4. Community (welke realm heeft een fijne community /noracism )
5. Queues (niet de drukste realm)

Waarschijnlijk zijn er nog meer dingen te bedenken, maar wat ik hiermee wil aantonen is dat er geen perfecte realm is om iedereen tevreden te stellen. Het belangrijkste voor mij (als ik zou joinen) is een fijne community en een wat drukkere server voor LFR en dergelijke. Ik vind een Tweakers guild in ieder geval een goed idee en hoop dat het een beetje van de grond komt en van de grond blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
LoL true , sinds 5.4 niet echt normals kunnen doen en Flexes gaat ook best stroef met Oque :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Ik moet nog wel upgraden naar Mists of Pandaria.

Nu zie ik HIER dat een upgrade 10 euro kost.
HIER op bol.com is het 21 euro.

Snap ik iets niet?

[ Voor 87% gewijzigd door Relative op 09-12-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Relative schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:04:
Ik moet nog wel upgraden naar Mists of Pandaria.

Nu zie ik HIER dat een upgrade 10 euro kost.
HIER op bol.com is het 21 euro.

Snap ik iets niet?
10tje is alleen code..
en 21 euro is dvd/ boekje/ doosje en code

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
In de blizzard shop is hij 10 euro omdat het in de aanbieding is tot eind dit jaar. Daarna gaat hij doodleuk weer naar 20 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
LabsTipJr schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:10:
kivanco schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:08:
Nog meer Sylvanas mensen, zie je wel dat deze realm ook tussen de keuzes zou moeten staan bij de poll! :)

Denk dat als we wat dungeons en al dat goeds met elkaar doen dat we meteen wat gold in de guild bank zullen hebben, kunnen we gelijk betalen voor iedereen z'n repairkosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:12:
[...]

[...]
Denk dat als we wat dungeons en al dat goeds met elkaar doen dat we meteen wat gold in de guild bank zullen hebben, kunnen we gelijk betalen voor iedereen z'n repairkosten :+
Dan mogen we flink dungeons doen, de gold income is volgens mij pas vanaf een level 5 guild :+

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:12:
[...]

[...]

Nog meer Sylvanas mensen, zie je wel dat deze realm ook tussen de keuzes zou moeten staan bij de poll! :)

Het zal waarschijnlijk inderdaad een optie worden bij de poll. Maar denk er wel om dat er aardig wat mensen zijn die afhaken op queue's. Reken jezelf dus niet meteen rijk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Zodra is besloten welke realm we gaan zal ik een mooi logotje maken denk ik gewoon omdat het leuk is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Nelusz schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:20:
[...]

Het zal waarschijnlijk inderdaad een optie worden bij de poll. Maar denk er wel om dat er aardig wat mensen zijn die afhaken op queue's. Reken jezelf dus niet meteen rijk ;) .
Sylvanas que's vallen wel mee, alhoewel ik moet zeggen dat ik laatste tijd wel que's tegen kom.
En als we een paar dagen nonstop arena doen lvlen we de guild ook een stuk sneller, terwijl ook meerdere mensen tijdens het lvlen van hun chars ook veel dungeons kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
kivanco schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:28:
Sylvanas que's vallen wel mee, alhoewel ik moet zeggen dat ik laatste tijd wel que's tegen kom
TBF, voor mij is een queue een queue en die heb ik niet meer gehad sinds 1ste helft van WotLK en samen met 'additional instances cannot be launched' wil ik die nooit meer zien. Ik log in om te spelen, niet om eten te koken terwijl ik wacht op entree :p

Het is gewoon een ontiechelijke dooddoener om voor queues te kiezen als het totaal niet nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
detheavn schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:32:
[...]Het is gewoon een ontiechelijke dooddoener om voor queues te kiezen als het totaal niet nodig is :)
Agree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Consigliere schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:08:
[...]10tje is alleen code..
en 21 euro is dvd/ boekje/ doosje en code
Ah oke man. Op heel veel CDkey sites waar ik wel eens games op koop staat de key zelfs op 15 a 20 euro. Strange.. Maar goed, genoeg offtopic!

Leden werven!

[ Voor 7% gewijzigd door Relative op 09-12-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
[...]

Sylvanas que's vallen wel mee, alhoewel ik moet zeggen dat ik laatste tijd wel que's tegen kom.
En als we een paar dagen nonstop arena doen lvlen we de guild ook een stuk sneller, terwijl ook meerdere mensen tijdens het lvlen van hun chars ook veel dungeons kunnen doen :P
houd er ook rekening mee dat je nu aan het einde van een expansion cycle zit. Bij mopp release stond o.a. mmo-champion vol met screenshots van 2000+ queue's op de verschillende high en full realms :)

Dat wil je gewoon echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zit er eigenlijk nog steeds een weekelijkse cap op de guildexp? Denk dat we anders wel heel vlug zouden levellen met al die nieuwe chars + de cross realm heirlooms :)
wambamNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:26:
Zodra is besloten welke realm we gaan zal ik een mooi logotje maken denk ik gewoon omdat het leuk is :p
Voor de Guild Tabard bedoel je dan of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Gaat iedereen dan opnieuw rerollen of gewoon migraten?

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Chibi2k schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:51:
Gaat iedereen dan opnieuw rerollen of gewoon migraten?
Als we Sylvana kiezen dan ga ik verder mijn alt... Op een andere Realm ga ik re-rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Er wordt zowel gererolled als gemigrate. Ikzelf migrate 1 character en reroll er ook nog 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Dennism schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:45:
[...]

houd er ook rekening mee dat je nu aan het einde van een expansion cycle zit. Bij mopp release stond o.a. mmo-champion vol met screenshots van 2000+ queue's op de verschillende high en full realms :)

Dat wil je gewoon echt niet :)
Ik ben bang dat dat ook zo met WoD gaat worden, ik heb ques van 2 uur gehad op Sylvanas toen.
Maar minder drukke realms voelen nu ook echt leeg aan nu ik op een vollere realm zit en de AH prijzen zijn ook wat gunstiger, veel trade chat, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik reroll in ieder geval. Mocht ik het goed volhouden en leuk blijven vinden allemaal dan migrate ik 1 of meerdere chars. Maar ja... punt is wel dat het dan een hoop geld gaat kosten aangezien het alliance chars zijn en zoals het er nu naar uit ziet het horde gaat worden :P

Overigens heb ik op Sylvanas, wat ik veel genoemd zie worden, nog wel een paar lvl 80's rondlopen geloof ik :+

Ik wacht het allemaal nog ff af. Woensdag dus uitsluitsel?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Ikzelf heb tot nu toe op Sylvanas gespeeld. Heb daar een 90 hunter. Ondanks dat het verder een prima server is (Alliance) heb ik me de laatste tijd kapot geërgerd aan queues.

Zondag was voor mij de genade klap toen ik rond een uur of kwart voor 8 wilde inloggen en in een queue van 680 man kwam met zo'n ETA van 34 mins.
Toen dus besloten om iets anders te zoeken.

Het is namelijk redelijk eind expac, minder mensen spelen actief en het is allemaal wat minder druk nu. Kan me dus niet indenken wat voor godsgruwelijke queue er komt te staan als WoD released is.
Waarom kiezen voor een realm met een queue als het niet nodig is? Henkie komt nog maar net op tijd thuis om mee te kunnen raiden, wilt inloggen.. BAM queue. Want het is raidtijd. Eerder inloggen? Zo makkelijk is het nou niet altijd.

Ik wil spelen wanneer ik inlog, daar betaal ik ook voor. Hoe leuk dit project ook is, ik ga niet mee naar een realm waar je alsmaar in een queue komt te staan. En iedereen die de queue van Sylvanas loopt goed te praten, heeft 'toevallig' daar ook chars staan waar hij verder mee wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Morgen ga ik proberen een poll optezetten om de realm te kiezen ik zal deze proberen om rond 12 uur te openen en graag zou ik willen vragen of mensen hun keuze kunnen baseren op de voor en nadelen van de realm ipv of diegene wel of niet zijn chars op die ene realm heeft staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:07:
Ikzelf heb tot nu toe op Sylvanas gespeeld. Heb daar een 90 hunter. Ondanks dat het verder een prima server is (Alliance) heb ik me de laatste tijd kapot geërgerd aan queues.

Zondag was voor mij de genade klap toen ik rond een uur of kwart voor 8 wilde inloggen en in een queue van 680 man kwam met zo'n ETA van 34 mins.
Soms begint het met een queue van 30+ min, maar uiteindelijk duurt het niet langer dan 10 minuten. En dat is alleen op zaterdag en zondagavond. Verder helemaal niet....ik wil best opnieuw beginnen, maar ik moet zeggen dat het echt gezellig druk is op Sylvanas. Altijd wat te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
LabsTipJr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:09:
[...]

Soms begint het met een queue van 30+ min, maar uiteindelijk duurt het niet langer dan 10 minuten. En dat is alleen op zaterdag en zondagavond. Verder helemaal niet....ik wil best opnieuw beginnen, maar ik moet zeggen dat het echt gezellig druk is op Sylvanas. Altijd wat te beleven.
Het is alsnog een queue waar veel mensen totaal geen zin in hebben die willen inloggen op char klikken en bam spelen.
Hou er ook rekening mee dat als de nieuwe expansion komt je heel veel mensen krijgt die weer willen spelen waardoor er nog meer en langere queues komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:08:
Morgen ga ik proberen een poll optezetten om de realm te kiezen ik zal deze proberen om rond 12 uur te openen en graag zou ik willen vragen of mensen hun keuze kunnen baseren op de voor en nadelen van de realm ipv of diegene wel of niet zijn chars op die ene realm heeft staan
Je kent dit poll systeem:
http://poll.dezeserver.nl/

Kun je GoT (tweakers) layout, oude of nieuwe, kiezen voor je poll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
- Ragnaros: Queues
- Burning Legion: Veel polen/niet engelse buitenlanders
- Tarren Mill: Bijna geen Alliance
- Sylvanas: Queues

Poll: Op welke realm moet de GoT guild komen
Sylvanas
Ragnaros
Burning Legion
Tarren Mill
Defias Brotherhood
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388615&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Morgen avond zullen we de resultaten bekijken en beslissen welke realm het word.
Graag beslissen op bassis van de voor en nadelen en niet op of je een character op 1 van deze realms hebt staan.
De resultaten zullen niet meteen uitmaken welke realm het word maar we zullen wel de resultaten meenemen in ons besluit.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
De poll staat ook in de OP, het is dezelfde poll dus je hoeft niet twee keer te stemmen. Maar je hoeft dus ook niet bang te zijn dat de poll hier in de berichten verdrinkt.

Stem in de OP of in het bericht hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
JimDB schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:47:

Voor de Guild Tabard bedoel je dan of... ?
Nee gewoon een echt logo voor op de website als die van de grond komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook het formulier ingevuld. Lijkt mij een leuk idee. Ben zelf alweer dik 2 jaar geleden gestopt en MoP helemaal nooit gespeeld. Daarvoor van redelijk hardcore (Vanilla en TBC) en de rest lekker geraid op eigen tempo. Wil het spelen nu wel weer een beetje oppakken, maar zeker geen hardcore. Ik zal vermoedelijk een hunter gaan spelen. In Vanilla was ik healing priest en TBC shadow. Daarna beetje afgewisseld met een tank, wat er maar nodig was binnen de guild. Nooit een DPS gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 06:47:
Heb ook het formulier ingevuld. Lijkt mij een leuk idee. Ben zelf alweer dik 2 jaar geleden gestopt en MoP helemaal nooit gespeeld. Daarvoor van redelijk hardcore (Vanilla en TBC) en de rest lekker geraid op eigen tempo. Wil het spelen nu wel weer een beetje oppakken, maar zeker geen hardcore. Ik zal vermoedelijk een hunter gaan spelen. In Vanilla was ik healing priest en TBC shadow. Daarna beetje afgewisseld met een tank, wat er maar nodig was binnen de guild. Nooit een DPS gespeeld :)
Dus je denk dan neem ik nu maar een makkelijke dps class?? ;)
goede hunters zijn flink OP in pvp btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gekozen voor Brotherhood, denk dat dit toch het meest logische moet gaan worden.

En btw, lof voor de mannen die het allemaal versieren en de mensen opweg helpen en motiveren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:07:

Het is namelijk redelijk eind expac, minder mensen spelen actief en het is allemaal wat minder druk nu. Kan me dus niet indenken wat voor godsgruwelijke queue er komt te staan als WoD released is.
Waarom kiezen voor een realm met een queue als het niet nodig is? Henkie komt nog maar net op tijd thuis om mee te kunnen raiden, wilt inloggen.. BAM queue. Want het is raidtijd. Eerder inloggen? Zo makkelijk is het nou niet altijd.

Ik wil spelen wanneer ik inlog, daar betaal ik ook voor. Hoe leuk dit project ook is, ik ga niet mee naar een realm waar je alsmaar in een queue komt te staan. En iedereen die de queue van Sylvanas loopt goed te praten, heeft 'toevallig' daar ook chars staan waar hij verder mee wilt.
Daar ben ik het helemaal mee eens, je merkt altijd dat bij een release van een expansion een grote menigte terugkomt, een aangezien iedereen inclusief jezelf juist wilt spelen bij een release van een Exp lijkt het mij niet verstandig dit probleem op te zoeken nu we allemaal een keus hebben.

Misschien handig om de lijnk over de huidige status (https://docs.google.com/forms/d/1nm36RLihSMaEFlP49MsXkYF6v-kw6kyxFyNAotCe0KU/viewanalytics) even in de starterspost te zetten, ik zag hem er nog niet bijstaan namelijkj;).

Op dit moment zijn er 41 mensen die voor deze guild gaan met een 'Main' char, dat is eigenlijk een verdomd hoog aantal, laat er 30% afvallen door keuze server/faction en je houdt nog ruim 25 personen over om mee te beginnen, een fraai aantal, ondanks dat deze lobby misschien net 10 uur loopt ofzo _/-\o_

Ik heb trouwens voor mezelf besloten om maar eens voor een dps-er te gaan, en dan twijfel ik nog tussen een hunter en een rogue, en ik denk dat het de hunter wordt, is een keer totaal wat anders:)
Ik heb er toen nog wel een gelvled in WOtLK, maar daarna nooit meer aangeraakt:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Zit nu wel sterk te twijfelen.. om al mijn looms om te gooien van mijn warrior :) om opnieuw te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Is die patch er al dat je heirlooms cross server kan mailen?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:12:
Morgen hoorde ik iemand zeggen ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ja precies daarom denk ik er sterk aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 16:18
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:12:
http://www.mmo-champion.com/content/
Patch 5.4.2 is going live this week, with most of the changes being small fixes or assets for future use. The two bigger changes are the addition of cross-realm listing to the Raid Browser and cross-realm mailing of Account Bound items. The Karazhan changes are still reverted as of the latest build.
Ook denk ik er sterk over na om een wederkeer te maken naar WoW. Ik ga dan wel voor de Hunter. Wellicht dat ik mijn huidige hunter migrate van Ragnaros naar de realm die hier gekozen wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4nt0m op 10-12-2013 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb absoluut geen zin om op een RP realm te gaan spelen. Ik heb geen zin om een half realm over me heen te krijgen als je een keer per ongeluk iets out of character zegt (athans dat was mijn ervaring toen ik een RP realm probeerde).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:21:
Ik heb absoluut geen zin om op een RP realm te gaan spelen. Ik heb geen zin om een half realm over me heen te krijgen als je een keer per ongeluk iets out of character zegt (athans dat was mijn ervaring toen ik een RP realm probeerde).
Zie inderdaad het een RP-PVP realm is, weet niet wat ik me met RP moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ja dat spreekt me ook niet aan nee..

Met quotes al"s:

"schoft schavuit vlerk!"
"hier een chaoot bal op je neus "
:P nee das niets voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
VanHallen tegenwoordig valt dat nog wel mee want het word alleen in een paar steden gedaan waar toch niemand komt.
En de meeste mensen snappen dan ook dat je geen Roleplayer bent en laten je met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Laatst online: 02-09-2022
Valt allemaal wel mee volgens mij. Ben al een paar keer een character opgestart op een rp realm en tot nu toe valt het reuze mee (lees niks anders dan pvp realm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Langolier schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:25:
Valt allemaal wel mee volgens mij. Ben al een paar keer een character opgestart op een rp realm en tot nu toe valt het reuze mee (lees niks anders dan pvp realm).
Dan vertrouw ik daar maar op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

En anders de guild omdopen naar "The rebellions" en stug NL chatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik heb even gekeken bij de realm stats voor defias brotherhood om even het aantal spelers en faction balance voor mezelf in kaart te brengen.
Voor lvl 90 (de laatste 30 dagen) Alliance: 6637 Horde: 7470
lvl 10-lvl 90 Alliance: 13.560 Horde: 13.893

Als ik dit met mijn huidige server (Xavius) dan komen zowel de horde als alliance van lvl 10-lvl 90 niet boven de 400 actieve spelers de laatste 30 dagen:P

Om eerlijk te zijn lijkt mij defias brotherhood een mooie keuze. Genoeg spelers, geen queue's, goede faction balance.
Ik heb ook op het realm forum gekeken of ik verdachte dingen zag, maar ook daar is mij niet echt iets opgevallen, tenzij ik iets over het hoofd gezien heb.
Het enige wat mensen als negatief kunnen beschouwen is dat het een RP server is, en je dus een beetje op je naamkeuze moet letten, voor mij totaal niet relevant, maar kan mij voorstellen dat er mensen zijn die daar iets meer moeite mee hebben.

But Defias Brotherhood it is for me.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Laatst online: 02-09-2022
Het blijft toch altijd afwachten wat er gebeurt, Er is geen zekerheid dat je het leuk gaat vinden. Beetje sprong in het diepe, en vertrouwen dat het wel goed komt.

Gewoon hand in hand in het diepe zeg maar :-). Hmm krijg nou wel het lemmings gevoel.

[ Voor 8% gewijzigd door Langolier op 10-12-2013 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach en meestal ignore ik toch 90% van de server xD.

Ik denk het dus DB gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:21:
Hier een quote van een speler op de DB realm.

"Role-play tends to be a bit more guild-centered these days (especially on the Horde side), that is why you might not see a lot of people role-playing in capital cities, but I can assure you the RP community is alive and kicking.
The best way to experience role-play is joining a guild."

Ik denk dat je dus niet zo bang hoeft te zijn hoor:)

En anders heb je toch altijd je eigen Guild chat waar je gewoon slap kan ouwehoeren, of ben je bang dat als je iets out of RP zegt dat de NSA op de stoep staat?:D

[ Voor 69% gewijzigd door -Mach!- op 10-12-2013 08:33 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik twijfel tussen 2 classes om aan te maken op dit moment:
Disc Priest (ook levelen als Disc) en Mage (Mage heb ik nog nooi > level 20 gekregen)
-Mach!- schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:29:
En anders heb je toch altijd je eigen Guild chat waar je gewoon slap kan ouwehoeren, of ben je bang dat als je iets out of RP zegt dat de NSA op de stoep staat?:D
Niet de NSA, wel de AIVD ;p

Of anders de Tweakers crew }:O

[ Voor 54% gewijzigd door _Peter2_ op 10-12-2013 08:31 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ik zelf ga lvlen als mijn offspec (retri) en op 90 switchen naar protection en zal dan ook in het begin als tank meegaan maar naarmate de tijd gaat vorderen ga ik ook als DPS mee raiden waardoor ik andere mensen ook een kans geef om te tanken in een raid en zichzelf te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik neem me Mage DPS mee die kant op, en ik ga een Druid levelen, voor als ik bored ben op me mage.
Al hoop ik Holyprott ook mee komt want ik denk hij een perfectmaatje is voor Achievments te hunten.

Pally & Mage VS rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:33:
Ik zelf ga lvlen als mijn offspec (retri) en op 90 switchen naar protection en zal dan ook in het begin als tank meegaan maar naarmate de tijd gaat vorderen ga ik ook als DPS mee raiden waardoor ik andere mensen ook een kans geef om te tanken in een raid en zichzelf te verbeteren.
Altijd goed z flexibel te zijn !.

ik ga toch maar mijn warrior aanmaken waarmee ik kan tanken/dpsen ( pvp :D )
Als er iets machtig is is het pvp wel. Echte skills testen

Razer Anansi
Razer Naga
en keybindings for the win
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Haha kom ik aan met mijn stealseries wow cata muis en mijn standaard acer laptop maar ik heb dan wel weer 3x 24 inch schermen om wow op te spelen :+ zorgt voor een goed overzicht in raids en pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mac mini keyboard + Magic mouse who needs buttonss ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Dus jij bent er zo een :p

Je hebt wel buttons nodig anders werkt toetsenbord niet :+

[ Voor 56% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:36:
Haha kom ik aan met mijn stealseries wow cata muis en mijn standaard acer laptop maar ik heb dan wel weer 3x 24 inch schermen om wow op te spelen :+ zorgt voor een goed overzicht in raids en pvp
Nee helaas moet ik het doen met 2x 24 inch.. maar dat neemt niet weg dat we dan minder goed pvpen :)

Hele goede motivator voor pvp ( VIND ik. ) de PvP sounds ( unreal tournament )
Elke match een aantal MAssacre's halen is toch wel machtig..:) en aangezien de tegenstander die teksten ook leest.... meer gefocussed op mij waardoor de rest van het team vrijuit gaat :)

en een lock met buff die 900k heeft :) die versla je nie zomaar :P O-) O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Meh, als het een PVP server wordt dan haak ik af..... Als ik wil pvp'en dan tag ik wel voor PVP.
Op een PVP server heb je dat geforceerde, als ik gewoon dailies ofzo wil doen zit ik niet te wachten op een horde kinderen die het leuk vindt om in die gebieden 5v1 iedereen om te leggen. En nee ik heb dan ook geen zin om een "tegenparty" samen te stellen. Als ik dailies wil doen wil ik dailies doen en geen PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:37:
Dus jij bent er zo een :p

Je hebt wel buttons nodig anders werkt toetsenbord niet :+
Ja ik ben er zo 1 en dat is waar :+
Krukar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:39:
Meh, als het een PVP server wordt dan haak ik af..... Als ik wil pvp'en dan tag ik wel voor PVP.
Op een PVP server heb je dat geforceerde, als ik gewoon dailies ofzo wil doen zit ik niet te wachten op een horde kinderen die het leuk vindt om in die gebieden 5v1 iedereen om te leggen. En nee ik heb dan ook geen zin om een "tegenparty" samen te stellen. Als ik dailies wil doen wil ik dailies doen en geen PVP.
Kan ik me inderdaad wel in vinden, al vind ik het wel dynamischer als ik iets aan het doen ben that i need to watch my back.

[ Voor 57% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Krukar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:39:
Dat valt mee ik heb altijd op een pvp realm gespeeld en ben in totaal nog maar 2keer gegankt en die mensen liepen daarna gewoon weer verder .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:42:
[...]

Dat valt mee ik heb altijd op een pvp realm gespeeld en ben in totaal nog maar 2keer gegankt en die mensen liepen daarna gewoon weer verder .
het enige voordeel/nadeel op een pvp server is dat er world pvp kan ontstaan.. niet meer niet minder..
als dat de enige reden is waarom er niet na toegegaan word is een beetje jammer.
denk dat van de 100% tijd dat je online bent.. je 3% gegankt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didactylos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 09:41
Ik haak ook af als het een pvp realm wordt, heb mn eerste characters geleveled op een pvp realm en dat doe ik niet weer. Op een pve realm heb je de keuze om pvp te aktiveren en zijn er altijd wel mensen die bereid zijn om je te ganken (of een poging daartoe te doen).

Things just happen, what the hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:46:
[...]

het enige voordeel/nadeel op een pvp server is dat er world pvp kan ontstaan.. niet meer niet minder..
als dat de enige reden is waarom er niet na toegegaan word is een beetje jammer.
denk dat van de 100% tijd dat je online bent.. je 3% gegankt word.
Niet iedereen zit te wachten op world pvp. 3% is overigens flink onzin, ik heb tijdens Cata ook op een 1:1 pvp realm gespeeld en de daily gebieden leken daar 24/7 meer op een outdoor pvp zone dan op een daily gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:52

Croga

The Unreasonable Man

Is er überhaupt goed nagedacht over het doel van deze guild?

Is het de bedoeling te gaan raiden met de guild? Zo ja dan is Raid Leader zo'n beetje de belangrijkste rang die je nodig gaat hebben. Een raid guild staat of valt met raid leaders.
Is het de bedoeling vooral een sociaal guild te worden? Zo ja dan is de hele "leiding" structuur onbelangrijk. Je hebt dan alleen officers nodig en ook die alleen om te zorgen dat newbies ergens terecht kunnen met vragen.
Is het de bedoeling vooral PVP te gaan doen? Dan zijn zelfs officers volledige overbodig en heb je alleen een GM nodig omdat Blizzard dat nou eenmaal eist.

Al met al denk ik dat het heel belangrijk is om de structuur van de guild sterk af te stemmen op het doel van de guild. En heel eerlijk; dat is de voornaamste reden dat een GoT guild nooit werkt: De enige overeenkomst tussen de leden is dat ze op een zelfde forum zitten maar omdat speelstijl en voorkeur zo enorm verschillend is heb je in het spelletje weinig met elkaar te doen.

Ik zie in de OP vooral administratief leuk uitziende ideëen die in de praktijk weinig waarde behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Croga schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:52:

Is het de bedoeling te gaan raiden met de guild? Zo ja dan is Raid Leader zo'n beetje de belangrijkste rang die je nodig gaat hebben. Een raid guild staat of valt met raid leaders.
}:O shit..
Als je gewoon netjes zelf de tactics doorleest en een beetje huiswerk doet en de ander iets gunt ( vooral het gunnen van iets ) dan heb je bijna geen RL nodig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Als jullie DB kiezen:

World PVP valt echt wel mee en RP hoef je je helemaal geen zorgen over te maken. Ja, je wordt af en toe geganked, maar die keren zijn op 1 hand te tellen. Veelal spelen horde en alliance gewoon rustig naast elkaar in leveling zones. Sowieso komt men door OQ relatief weinig uit Shrine tenzij je gaat herben/minen/dailies doen of wanneer je levelt.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mik! schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:54:
Als jullie DB kiezen:

World PVP valt echt wel mee en RP hoef je je helemaal geen zorgen over te maken. Ja, je wordt af en toe geganked, maar die keren zijn op 1 hand te tellen. Veelal spelen horde en alliance gewoon rustig naast elkaar in leveling zones. Sowieso komt men door OQ relatief weinig uit Shrine tenzij je gaat herben/minen/dailies doen of wanneer je levelt.
What the hell is dat OQ? zie veel mensen dat in de status hebben staan..
On Queue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Krukar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:52:
[...]

Niet iedereen zit te wachten op world pvp. 3% is overigens flink onzin, ik heb tijdens Cata ook op een 1:1 pvp realm gespeeld en de daily gebieden leken daar 24/7 meer op een outdoor pvp zone dan op een daily gebied.
Ik zelf heb altijd op een pvp server gespeeld en ik heb hier nog nooit van gehoord of meegemaakt.
Het ergste wat ik heb meegemaakt is dat Honor Hold word afgeslacht maar dat heb je op iedere server (en dan bedoel ik dat alle npcs worden gekilled)
Heel veel mensen overdrijven dit of zeggen dat het heel erg is maar als je met een groep op een world boss aan het bashen bent, en er komt een horde groep aan (als je zelf alliance bent) laten ze je gewoon met rust zelfde met dailies.
Heel veel mensen hebben zelf het idee als ik ga pvpen ga ik wel in een BG ondanks dat het een pvp server is.
Dit is gebaseerd op MIJN ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:54:
[...]

}:O shit..
Als je gewoon netjes zelf de tactics doorleest en een beetje huiswerk doet en de ander iets gunt ( vooral het gunnen van iets ) dan heb je bijna geen RL nodig/
Jij hebt nog nooit op hardcore niveau geraid, da's duidelijk :)

Voor casual content heb je idd geen RL nodig, voor de top raid-content is je RL "make or break".
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/