Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:07:
Ikzelf heb tot nu toe op Sylvanas gespeeld. Heb daar een 90 hunter. Ondanks dat het verder een prima server is (Alliance) heb ik me de laatste tijd kapot geërgerd aan queues.
Zondag was voor mij de genade klap toen ik rond een uur of kwart voor 8 wilde inloggen en in een queue van 680 man kwam met zo'n ETA van 34 mins.
Toen dus besloten om iets anders te zoeken.
Het is namelijk redelijk eind expac, minder mensen spelen actief en het is allemaal wat minder druk nu. Kan me dus niet indenken wat voor godsgruwelijke queue er komt te staan als WoD released is.
Waarom kiezen voor een realm met een queue als het niet nodig is? Henkie komt nog maar net op tijd thuis om mee te kunnen raiden, wilt inloggen.. BAM queue. Want het is raidtijd. Eerder inloggen? Zo makkelijk is het nou niet altijd.
Ik wil spelen wanneer ik inlog, daar betaal ik ook voor. Hoe leuk dit project ook is, ik ga niet mee naar een realm waar je alsmaar in een queue komt te staan. En iedereen die de queue van Sylvanas loopt goed te praten, heeft 'toevallig' daar ook chars staan waar hij verder mee wilt.
Daar ben ik het helemaal mee eens, je merkt altijd dat bij een release van een expansion een grote menigte terugkomt, een aangezien iedereen inclusief jezelf juist wilt spelen bij een release van een Exp lijkt het mij niet verstandig dit probleem op te zoeken nu we allemaal een keus hebben.
Misschien handig om de lijnk over de huidige status (
https://docs.google.com/forms/d/1nm36RLihSMaEFlP49MsXkYF6v-kw6kyxFyNAotCe0KU/viewanalytics) even in de starterspost te zetten, ik zag hem er nog niet bijstaan namelijkj;).
Op dit moment zijn er 41 mensen die voor deze guild gaan met een 'Main' char, dat is eigenlijk een verdomd hoog aantal, laat er 30% afvallen door keuze server/faction en je houdt nog ruim 25 personen over om mee te beginnen, een fraai aantal, ondanks dat deze lobby misschien net 10 uur loopt ofzo
Ik heb trouwens voor mezelf besloten om maar eens voor een dps-er te gaan, en dan twijfel ik nog tussen een hunter en een rogue, en ik denk dat het de hunter wordt, is een keer totaal wat anders:)
Ik heb er toen nog wel een gelvled in WOtLK, maar daarna nooit meer aangeraakt:)