GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Krukar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:56:
[...]

Jij hebt nog nooit op hardcore niveau geraid, da's duidelijk :)

Voor casual content heb je idd geen RL nodig, voor de top-content wordt is je RL "make or break".
Heb in DS zeker Hardcore geraid.. en zelfs toen was de RL niet echt nodig en ging heel veel vanzelf.
Maar dat is mijn ervaring..

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Croga schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:52:
Is er überhaupt goed nagedacht over het doel van deze guild?

Is het de bedoeling te gaan raiden met de guild? Zo ja dan is Raid Leader zo'n beetje de belangrijkste rang die je nodig gaat hebben. Een raid guild staat of valt met raid leaders.
Is het de bedoeling vooral een sociaal guild te worden? Zo ja dan is de hele "leiding" structuur onbelangrijk. Je hebt dan alleen officers nodig en ook die alleen om te zorgen dat newbies ergens terecht kunnen met vragen.
Is het de bedoeling vooral PVP te gaan doen? Dan zijn zelfs officers volledige overbodig en heb je alleen een GM nodig omdat Blizzard dat nou eenmaal eist.

Al met al denk ik dat het heel belangrijk is om de structuur van de guild sterk af te stemmen op het doel van de guild. En heel eerlijk; dat is de voornaamste reden dat een GoT guild nooit werkt: De enige overeenkomst tussen de leden is dat ze op een zelfde forum zitten maar omdat speelstijl en voorkeur zo enorm verschillend is heb je in het spelletje weinig met elkaar te doen.

Ik zie in de OP vooral administratief leuk uitziende ideëen die in de praktijk weinig waarde behouden.
De guild zal mainly focussen op Raiding als ik zo alle intresses op een rijtje neem dus dat zal denk ik wel goed zitten.
Je moet ook een paar leuke ideen toevoegen zodat het meerwaarde heeft tegenover de mensen hun huidige guild en ook leuk lijkt om te joinen ondanks dat het weinig waarde in de praktijk heeft.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:56:
[...]

Ik zelf heb altijd op een pvp server gespeeld en ik heb hier nog nooit van gehoord of meegemaakt.
Het ergste wat ik heb meegemaakt is dat Honor Hold word afgeslacht maar dat heb je op iedere server (en dan bedoel ik dat alle npcs worden gekilled)
Heel veel mensen overdrijven dit of zeggen dat het heel erg is maar als je met een groep op een world boss aan het bashen bent, en er komt een horde groep aan (als je zelf alliance bent) laten ze je gewoon met rust zelfde met dailies.
Heel veel mensen hebben zelf het idee als ik ga pvpen ga ik wel in een BG ondanks dat het een pvp server is.
Dit is gebaseerd op MIJN ervaring.
Njah verschilt per server dan misschien (zal ook aan de faction balance liggen wellicht). De pvp server waar ik op gespeeld heb was 24/7 ganking in daily gebieden en in bepaalde leveling zones zoals STV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:09

SkyStreaker

Move on up!

Wat als ik nu een lonewolf ben, graag in een guild wil zitten voor een social spot om te helpen of om help te krijgen?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Krukar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:00:
[...]

Njah verschilt per server dan misschien (zal ook aan de faction balance liggen wellicht). De pvp server waar ik op gespeeld heb was 24/7 ganking in daily gebieden en in bepaalde leveling zones zoals STV.
Ik heb gister een uur op DB rond gekeken en het valt wel mee (een uur is geen uitsluitsel natuurlijk)
En een vriend van mij die heeft vorig jaar nog op DB gespeeld en die heeft nooit geklaagd over ganking terwijl hij echt een hekel had aan mensen die hem killen terwijl hij aan het questen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

SkyStreaker schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:02:
Wat als ik nu een lonewolf ben, graag in een guild wil zitten voor een social spot om te helpen of om help te krijgen?
Dan ben je naar mijn weten nog steeds van harte welkom, ik ben zelf geen raider, vind het misschien wel leuk om een keer mee te gaan ofzo, maar voor mij zal het vooral dungeons/achievements/pvp zijn:)

[ Voor 37% gewijzigd door -Mach!- op 10-12-2013 09:03 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
-Mach!- schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:03:
[...]

Dan ben je naar mijn weten nog steeds van harte welkom, ik ben zelf geen raider, vind het misschien wel leuk om een keer mee te gaan ofzo, maar voor mij zal het vooral dungeons/achievements/pvp zijn:)
Dan moer je juist mee gaan met de raids :+.
Krijg je die achievements ook binnen en heb je ook een beetje lol met de community :D
SkyStreaker schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:02:
Moet kunnen natuurlijk een guild is geen verplichting om te raiden of pvpen zolang je maar lol hebt en er plezier aan beleeft toch?

[ Voor 38% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:52

Croga

The Unreasonable Man

Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:54:
Als je gewoon netjes zelf de tactics doorleest en een beetje huiswerk doet en de ander iets gunt ( vooral het gunnen van iets ) dan heb je bijna geen RL nodig/
Raidleading heeft helemaal niets met tactics te maken en helemaal niets met gunnen.
Raidleading heeft te maken met tientallen wipes op progress fights en nogsteeds de mensen gemotiveerd houden om door te gaan.
Raidleading heeft te maken met mensen aanspreken op het feit dat ze te laat zijn of niet genoeg flasks bij hebben op een manier dat ze tóch met je willen raiden.
Raidleading heeft te maken met charisma en motivatie. En als je zo iemand niet bij hebt dan gaat de guild niet lang mee.

Ik heb een aantal jaren bij top guilds gespeeld. Laatste guild was #93 van de wereld. En stuk voor stuk vielen ze prompt uit elkaar zodra de leider vertrok. Allemaal bleven ze aanmodderen maar binnen een maand na vertrek was de guild gereduceerd tot ruziënde individuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Roleplayers verwachten niet dat jij ook roleplayed. Zo overdreven is het allemaal niet. Veel mensen doen gewoon RP in hun extra tijd. Enige wat zij van jou willen is dat je niet Goldshire in komt huppelen en midden in een RP scène gaat roepen : "trololol RP fag nubs, get a life. Im a helicopter vrot vrot. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Croga schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:06:
[...]

Raidleading heeft helemaal niets met tactics te maken en helemaal niets met gunnen.
Raidleading heeft te maken met tientallen wipes op progress fights en nogsteeds de mensen gemotiveerd houden om door te gaan.
Raidleading heeft te maken met mensen aanspreken op het feit dat ze te laat zijn of niet genoeg flasks bij hebben op een manier dat ze tóch met je willen raiden.
Raidleading heeft te maken met charisma en motivatie. En als je zo iemand niet bij hebt dan gaat de guild niet lang mee.

Ik heb een aantal jaren bij top guilds gespeeld. Laatste guild was #93 van de wereld. En stuk voor stuk vielen ze prompt uit elkaar zodra de leider vertrok. Allemaal bleven ze aanmodderen maar binnen een maand na vertrek was de guild gereduceerd tot ruziënde individuen.
Dus we moeten ook werk maken van woe de raidleader word *denkt*
Dan moeten we in principe eerst een paar flex raids doen zodat we kunnen kijken wie het sterkste in zijn schoenen staat en niet te hard de bocht door komt waardoor mensen zich aangevallen voelen.
Persoonlijk vind ik dat we gewoon moeten kijken wie zich van nature al als een raidleader gedraagt in een flex raid en daaruit beslissen of iedereen er mee eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:11:
[...]

Dus we moeten ook werk maken van woe de raidleader word *denkt*
Dan moeten we in principe eerst een paar flex raids doen zodat we kunnen kijken wie het sterkste in zijn schoenen staat en niet te hard de bocht door komt waardoor mensen zich aangevallen voelen.
Persoonlijk vind ik dat we gewoon moeten kijken wie zich van nature al als een raidleader gedraagt in een flex raid en daaruit beslissen of iedereen er mee eens is.
Dan val ik af :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Ik heb zelf op Tarren Mill gestemd maar ook DB is voor mij goed. PvP is ook niet mijn ding maar kan er wel mee leven, en heb het gevoel dat op een RP server zoals DB het niveau hoger ligt dan op andere realms (niet gecorpseganked worden bijvoorbeeld.) Anderzijds is de server keuze de eerste 80 levels toch niet belangrijk in verband met cross-realms.

Mijn class en rol weet ik nog niet. Zou graag mijn main transferen, niet omdat hij goede gear heeft maar wel dat hij veel vanity items heeft die ik niet kan missen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Als in dat je mee gaat raiden of als raidleader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Denk het doel gaat worden vooral.

A ) mekaar helpen en zorgen iedereen plezier in de game houd
B ) met de nieuwe uitbreiding als guild zijnde echt te gaan raiden
C ) nu achievment runs en andere misschien flex runs etc op te zetten en normals met de mensen die we hebben, maar dat ligt aan het aantal etc.
D ) Socials zijn welkom
E ) Misschien een RBG groep die daar wat in zien ?.

Met andere woorden, ik zou het graag een "raiding guild willen zien worden in de toekomst".
Maar dat betekend niet hardcore, want ook met een casual / raiding guild kan je content killen.
Je hoeft niet perse 3 avonden per week te raiden om content te clearen maar dat is afhankelijk van je group je skill en al dat soort ongein.

Maar ik zou graag zien in de toekomst dat er echt serieus geraid gaat worden, en als iemand dat niet wil hoeft het niet :), kan altijd je ding blijven doen en de uitbreiding is nog ver weg.
Maar dit is wel mijn "idee" imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Het makkelijkste blijft denk ik om gewoon PvE based guild te behouden, bepaalde mensen zien erg tegen op bij het pvp gedeelte (ik ben er daar geen van hou er wel van) zo bodig ga je gewoon 3 v 3 doen als we willen of een paar keer RBG te doen, maar de main focus nu en zal voorlopig zo blijven is het lvlen en de guild draaiende houden.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Naif0n schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:17:
Het makkelijkste blijft denk ik om gewoon PvE based guild te behouden, bepaalde mensen zien erg tegen op bij het pvp gedeelte (ik ben er daar geen van hou er wel van) zo bodig ga je gewoon 3 v 3 doen als we willen of een paar keer RBG te doen, maar de main focus nu en zal voorlopig zo blijven is het lvlen en de guild draaiende houden.
Precies, tot we genoeg hebben om dingen te kunnen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:15:
[...]

Als in dat je mee gaat raiden of als raidleader?
Raidleader
Aangezien ik heel direct ben.

Heb al een keer van de 20 aanmeldingen voor de raid er 11 weggeserveerd heb en een pug meegenomen

Had paar duidelijke regels ingesteld.
Juist gegeared
juist gegemd en enchant
juist gereforged
voldoende etenswaar
en ready to go.. om 19:45
heb toen zelfs de beste healer van de guild laten staan.. die dacht ik kom om 19:55 dan word ik wel gesummond

dus nee ik ben geen goede RL ondanks dat was Msv in die tijd zo neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:16:

C ) nu achievment runs en andere misschien flex runs etc op te zetten en normals met de mensen die we hebben, maar dat ligt aan het aantal etc.
D ) Socials zijn welkom

Met andere woorden, ik zou het graag een "raiding guild willen zien worden in de toekomst".
Maar dat betekend niet hardcore, want ook met een casual / raiding guild kan je content killen.
Je hoeft niet perse 3 avonden per week te raiden om content te clearen maar dat is afhankelijk van je group je skill en al dat soort ongein.

Maar ik zou graag zien in de toekomst dat er echt serieus geraid gaat worden, en als iemand dat niet wil hoeft het niet :), kan altijd je ding blijven doen en de uitbreiding is nog ver weg.
Ik zat ongeveer aan hetzelfde te denken maar ik denk wel dat de RBG gevormd moet worden buiten de guild om vanwege dat we anders een verspreiding gaan krijgen. (totaal geen idee hoe ik het moet uitleggen wat ik bedoel) 8)7
Maar ik zou het ook graag een raiding guild zien worden ook al is het alleen maar normals clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:16:

D ) Socials zijn welkom

Hetzelfde doel hier!

Voor RaidLeader hou ik me wel aanbevolen. Ben zelf leader geweest in een SW:TOR guild en waren met 2 keer op een week raiden toch wel betere van de server. Anderzijds ben ik ook een leerkracht en motiveren, aanspreken doe ik dagelijks :).
Enige nadeel, ik heb totaal geen MoP ervaring. Speel wel al sinds Vanilla en hardcore gespeeld in TBC maar sinds Ulduar in WotLK niet hardcore geraid.

[ Voor 0% gewijzigd door Paterpor op 10-12-2013 09:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Naif0n schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:17:
I agree helemaal mee eens.

(sorry voor double post kan niet editen op mijn mobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:18:
heb toen zelfs de beste healer van de guild laten staan.. die dacht ik kom om 19:55 dan word ik wel gesummond
Volgens mij is dat niet persé verkeerd....
Aan de andere kant; ik ben ook geen goede raidleader :D Ik ben ook van het "duh, 3 keer gezegd, nog niet geluisterd, ik zoek wel iemand anders."

Overigens ben ik ook zeer fel tegen "class leaders" en "role leaders". Als je goede spelers hebt weten die een stuk beter wat ze moeten doen dan een role leader en vaak zelfs beter dan een class leader. Heb hele slechte ervaringen met "role leaders" die mij als, toenmalig, warlock gingen vertellen wat te doen terwijl ze zelf nog nooit een warlock gezien hadden en het gevecht vroeg om een warlock tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Paterpor schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:22:
[...]

Hetzelfde doel hier!

Voor RaidLeader hou ik me wel aanbevolen. Ben zelf leader geweest in een SW:TOR guild en waren met 2 keer op een week raiden toch wel betere van de server. Anderzijds ben ik ook een leerkracht en motiveren, aanspreken doe ik dagelijks :).
Enige nadeel, ik heb totaal geen MoP ervaring. Speel wel al sinds Vanilla en hardcore gespeeld in TBC maar sinds Ulduar in WotLK niet hardcore geraid.
Geen MoP ervaring maakt nie uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Paterpor schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:22:
[...]

Hetzelfde doel hier!

Voor RaidLeader hou ik me wel aanbevolen. Ben zelf leader geweest in een SW:TOR guild en waren met 2 keer op een week raiden toch wel betere van de server. Anderzijds ben ik ook een leerkracht een motiveren, aanspreken doe ik dagelijks :).
Ik heb "redelijk hardcore geraid" vanaf TBC / WOTLK in Catacysm wat rustiger maar niet minder slecht, en in MOP amper geraid.
Denk er genoeg oude garde mensen rondlopen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Croga schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:52:
Is er überhaupt goed nagedacht over het doel van deze guild?

....

Ik zie in de OP vooral administratief leuk uitziende ideëen die in de praktijk weinig waarde behouden.
Als je zulke dingen gaat spouwen neem ik je al nouwelijks serieus meer (in alle eerlijkheid).
Je denkt al veel te serieus. In eerste instantie is de guild bedoelt om casual te raiden en om gewoon plezier met elkaar te hebben (wat je als je het topic daadwerkelijk gelezen had ook mee had gekregen).

Als je jezelf zo goed vind en alles beter weet, zou je ook constructief kunnen meedenken en niet destructief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Croga schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:22:
[...]

Volgens mij is dat niet persé verkeerd....
Aan de andere kant; ik ben ook geen goede raidleader :D Ik ben ook van het "duh, 3 keer gezegd, nog niet geluisterd, ik zoek wel iemand anders."

Overigens ben ik ook zeer fel tegen "class leaders" en "role leaders". Als je goede spelers hebt weten die een stuk beter wat ze moeten doen dan een role leader en vaak zelfs beter dan een class leader. Heb hele slechte ervaringen met "role leaders" die mij als, toenmalig, warlock gingen vertellen wat te doen terwijl ze zelf nog nooit een warlock gezien hadden en het gevecht vroeg om een warlock tank.
Ken ik jou toevallig... :P
heerlijk die uitspraken! ik heb ook dezelfde insteek.. ik zeg NA een wipe LOPEN en niet wachten
die gasten knikkerde ik zonder pardon eruit..
en ja mijn RL heeft een discussie met mij gevoerd hoe ik destijds mijn mage moest spelen ( deed 10k meer dps ) en daarna mijn warlock waarmee ik altijd op 1 stond en het langst bleef leven en dood ging omdat alles al dood lag en ik wel moest sterven..
:D
Warlock tank... shadow resist.. ik zeg ICC die 3 gasten in een room met shadow ballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:26:
[...]

heerlijk die uitspraken! ik heb ook dezelfde insteek.. ik zeg NA een wipe LOPEN en niet wachten
en ja mijn RL heeft een discussie met mij gevoerd hoe ik destijds mijn mage moest spelen ( deed 10k meer dps ) en daarna mijn warlock waarmee ik altijd op 1 stond en het langst bleef leven en dood ging omdat alles al dood lag en ik wel moest sterven..
Warlock tank... shadow resist.. ik zeg ICC die 3 gasten in een room met shadow ballen?
Dat is ook precies waarom ik zeg Officers en geen Class Leaders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Damn wat gaat dit forum snel! Ik wou mij graag aanmelden om iniedergeval een char op de andere server te lvlen (ik ben niet zeker dat ik 1 van mijn main chars wil transferen)

Zelf heb ik voorkeur voor een Healer of Dps maar het is maar net wat nodig is (geen druid pala of rogue want die heb ik al max lvl)

Laat maar ff horen wat jullie het liefst hebben

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
[...]

Dat soort dingen zullen ook wel gebeuren maar als er goede communicatie is tussen de mensen van tweakers komt het wel goed we kennen elkaar wel al een beetje en daardoor kunnen we ook beter inschatten hoe we elk ander moeten aanspreken en helpen en ik denk dat dit soort situaties niet snel zullen voorkomen hierzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:27:
Damn wat gaat dit forum snel! Ik wou mij graag aanmelden om iniedergeval een char op de andere server te lvlen (ik ben niet zeker dat ik 1 van mijn main chars wil transferen)

Zelf heb ik voorkeur voor een Healer of Dps maar het is maar net wat nodig is (geen druid pala of rogue want die heb ik al max lvl)

Wat jij het liefst speelt

heb meegemaakt dat iemand een Healer MOEST worden en die was er snel klaar mee..

Genoeg healers heb ik al gezien.. hopelijk ook beetje pvp ,.. zou mooi zijn voor Consigliere :)

http://eu.battle.net/wow/...oof/Blackscorpio/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:29:
[...]

heb meegemaakt dat iemand een Healer MOEST worden en die was er snel klaar mee..

Genoeg healers heb ik al gezien.. hopelijk ook beetje pvp ,.. zou mooi zijn voor Consigliere :)

Weet nu al jij me PvP maatje gaat worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:30:
[...]

..
O-) oh.. nog meer mensen dus :D WambamNL die wil ook al mee doen :D
:D :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Op het moment hebben we DPS hard nodig maar healers zijn nog altijd welkom (ik hou er niet van om mensen te forceren om bepaalde dingen tedoen)
Het liefst zien we dus DPS maar Healer mag ook kijk anders even in de OP naar wat iedereen zijn voorkeuren zijn en beslis op hand daarvan zodat we een goede class balance kunnen krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:30:
[...]

Ik ben ook wel voor PvP! Niet extreem veel ervaring maar wel altijd arena's gedaan voor fun. Wat zouden jullie graag erbij willen hebben? Heb hunter,druid,warrior,shaman,rogue gespeeld in PvP maar heb ook wel ervaring met priest en mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:31:
[...]

..
O-) oh.. nog meer mensen dus :D WambamNL die wil ook al mee doen :D
:D :D _/-\o_
Ik heb al redelijk wat gear geloof ilvl 500 ( nog vorige season ), maar ik heb eigenlijk altijd PvP gedaan.
Arena tot S3 daarna nooit meer.
Maar BG's ben ik echt wel fan van, lekkere Disturbed op en gaan 8)

RBG zie ik zeker wel zitten, die mount i need to have :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:23:
Je denkt al veel te serieus. In eerste instantie is de guild bedoelt om casual te raiden en om gewoon plezier met elkaar te hebben
Mooi. Stem daar dan ook de structuur op af.
Als je jezelf zo goed vind en alles beter weet, zou je ook constructief kunnen meedenken en niet destructief.
Volgens mij heb ik een aantal voorbeelden van guild-principes gegeven en daarbij behorende structuur. Volgens mij is dat behoorlijk constructief. Doe ermee wat je wilt.

Nee joh, veel eerder..... TBC, Serpentshrine Cavern, die demonhunter gast en later Kil'Jaeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:29:
[...]

Naja ik zat zelf al te denken om een Lock of een Hunter te lvlen (heb bijde op mn huidige server rond de lvl 70)

En op mijn huidige main focus ik vooral pvp dus daar ben ik altijd wel voor in!

moet maar even zien..
is er al een Server/faction besloten?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Haha dit gaat een beetje de Goede en Slechte kant op de guild staat nog niet eens en mensen gaan nu al groepjes maken :P

Mensen Vanavond om 8 uur gaan we de poll SLUITEN op dat moment gaan Nelusz en ik een skype call openen die voor iedereen te joinen is om 8 uur zal ik dan ook mijn skype informatie hier in dit topic posten zodat mensen die mee willen beslissen over de guild kunnen joinen iedereen is van harte welkom om mee te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Denk dat we aardig kunnen uitgaan dat het Horde gaat worden.
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:35:
Haha dit gaat een beetje de Goede en Slechte kant op de guild staat nog niet eens en mensen gaan nu al groepjes maken :P

Mensen Vanavond om 8 uur gaan we de poll SLUITEN op dat moment gaan Nelusz en ik een skype call openen die voor iedereen te joinen is om 8 uur zal ik dan ook mijn skype informatie hier in dit topic posten zodat mensen die mee willen beslissen over de guild kunnen joinen iedereen is van harte welkom om mee te praten.
Ik ga kijken of ik dit ga redden, moet nog wat dingen voor mijn cursus doen dus kan zijn ik er geen tijd voor heb.
Maar ik hou het forum wel in de gaten.

[ Voor 85% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:32:
[...]

Ik ben ook wel voor PvP! Niet extreem veel ervaring maar wel altijd arena's gedaan voor fun. Wat zouden jullie graag erbij willen hebben? Heb hunter,druid,warrior,shaman,rogue gespeeld in PvP maar heb ook wel ervaring met priest en mage.
Ligt eraan wat de opstelling word.
2v2 is opzich de combi niet relevant pas op high lvl..
3v3 is een healer handy maar hoeft niet bij flinke burst
5v5 healer prio !

en bg's of RBG is het afstemmen afstemmen.. maar gewoon wat je zelf leuk vind om te spelen
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:33:
[...]

Ik heb al redelijk wat gear geloof ilvl 500 ( nog vorige season ), maar ik heb eigenlijk altijd PvP gedaan.
Arena tot S3 daarna nooit meer.
Maar BG's ben ik echt wel fan van, lekkere Disturbed op en gaan 8)

RBG zie ik zeker wel zitten, die mount i need to have :*)
Nice :) en de season 14 HP gear is binnen een halve dag bij elkaar gefarmed.. dan no time gemmen ( ben JC dus komt goed ) en daarna rammen voor de CP gear 522 :)
ik heb een 10200 cap dus binnen een dag bijna complete set mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik ben zelf sinds vorige week een beetje meer hardcore geworden (warrior naam Azuchibvoor de mensen die het afvragen :P) ben dus een stikke competitive geworden daarmee, raiden heb ik zelf al een tijd niet meer echt veel gedaan puur door de mensen waarmee ik raide

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:35:

Is dit Skypegesprek voor 20:45 weer voorbij? Er is namelijk voetbal op TV O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:31:
[...]

Op het moment hebben we DPS hard nodig maar healers zijn nog altijd welkom (ik hou er niet van om mensen te forceren om bepaalde dingen tedoen)
Mijn mainspec is Holy op mij priest, maar ik zou het niet erg vinden om Shadow als mainspec te gaan gebruiken. Na zo'n 8 jaar als healer te hebben gespeeld, is het wel fijn om eens wat anders te doen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:27:
Dat is ook precies waarom ik zeg Officers en geen Class Leaders/
Zelfde wat ik ervan denk, ook in onze guild hadden we eerst een Class Leader rank, maar die is uiteindelijk gewoon gedelete geweest doordat die helemaal geen nut had. Tegenwoordig zijn er genoeg sites om op te kijken, en anders weet iedereen toch wel iets af van zijn/haar class.
Heb het gevoel dat sommigen hier vergeten om te gaan slapen/om naar het werk te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Als ik even een tip mag geven;

stop met allerlei loze discussies aangezien er nog niets staat. Jullie discussiëren nu al over dingen, maar begin gewoon eens bij het begin. Vorm de guild, ga levelen en tegen die tijd probeer je een juiste manier te vinden hoe je de raids uitvoert. Zonder de ervaring te hebben om 'met elkaar te zijn' kun je domweg nog niet uitstippelen hoe je end-game eruit moet gaan zien. Op dit moment heb je niet meer dan een guildleader nodig, de rest komt wel.

Nu ga je discussies krijgen en daar gaat op dit moment niemand een knoop over doorhakken. Zoiets kun je beter aanvoelen en vervolgens een kijken hoe iedereen reageert/speelt/is. Nu komen er zowat frustraties en wellus/nietus spelletjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:37:
[...]

Is dit Skypegesprek voor 20:45 weer voorbij? Er is namelijk voetbal op TV O-)
Gesprek zal voorbij zijn wanneer er goede en concrete besluiten zijn genomen ik zal zelf tijdens het gesprek een samenvatting maken zodat ik die hier op het forum kan zetten voor iedereen die er niet bij was en dan kunnen we woensdag op de nieuwe realm beginnen.
Mensen zijn vrij om het gesprek te verlaten wanneer ze willen of om te joinen wanneer ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
douweegbertje schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:37:
Als ik even een tip mag geven;

stop met allerlei loze discussies aangezien er nog niets staat. Jullie discussiëren nu al over dingen, maar begin gewoon eens bij het begin. Vorm de guild, ga levelen en tegen die tijd probeer je een juiste manier te vinden hoe je de raids uitvoert. Zonder de ervaring te hebben om 'met elkaar te zijn' kun je domweg nog niet uitstippelen hoe je end-game eruit moet gaan zien. Op dit moment heb je niet meer dan een guildleader nodig, de rest komt wel.

Nu ga je discussies krijgen en daar gaat op dit moment niemand een knoop over doorhakken. Zoiets kun je beter aanvoelen en vervolgens een kijken hoe iedereen reageert/speelt/is. Nu komen er zowat frustraties en wellus/nietus spelletjes..
Hey, mijn leesplezier op het werk niet verstoren! Je weet toch ook dat er wat volk zijn main gaat over zetten. Als die plots er allemaal zijn en niet weten wat te doen zullen ze ook rap weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:37:

Heb het gevoel dat sommigen hier vergeten om te gaan slapen/om naar het werk te gaan :+
Dat is het juist! ik zit op het werk xD
Ik kan niet alles nonstop volgen :P
Het probleem wat ik heb voor een nieuw char op een nieuwe server is dat ik mijn BOA gear moet missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:40:
[...]

Het probleem wat ik heb voor een nieuw char op een nieuwe server is dat ik mijn BOA gear moet missen
BOA gear kan je vanaf morgen mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
[...]

Aankomende woensdag wordt de patch gereleased voor cross-realm heirlooms sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

[...]

hoezo missen..? wel goed lezen vriendje :P

vanaf woensdag is dat cross realm te versturen :)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
[...]

Dat heb je na woensdag dus niet meer, dan kun je BoA cross realm mailen.

[ Voor 0% gewijzigd door _Peter2_ op 10-12-2013 09:42 . Reden: spuit 11 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Wie begint er nu eigenlijk allemaal een nieuw char?
Zo op een gans nieuwe realm met cross realm heirlooms heb ik eigenlijk wel zin gekregen om een nieuwe class aan te maken! (Naar de eerste flex raids kom ik dan wel met m'n monk natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:33
Ik begin zeker op een nieuwe char! Heb niks staan op de realms die in de poll staan.

Ik zal er vanavond ook bij zijn bij het skype gesprek! Ik zie de details wel verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ik gooi mijn Lock om.. PvP
en ga een warrior lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:41:
[...]

Aankomende woensdag wordt de patch gereleased voor cross-realm heirlooms sturen.
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:41:
[...]

hoezo missen..? wel goed lezen vriendje :P

vanaf woensdag is dat cross realm te versturen :)
>:)
Paterpor schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:41:
[...]

BOA gear kan je vanaf morgen mailen ;)
`

FCKKKK waarom Wist ik dat nog niet!!!!!!!!!!!
Oke dan denk ik dat ik lock ga aangezien ik die nog nooit echt goed heb gespeeld (heb hem op lvl 70 maar dat komt vooral door grant lvls via RAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ik ga helemaal opnieuw beginnen met een paladin is wel leuk als mijn main class opnieuw lvlen en dan als we gaan raiden kan ik wat goede ondersteuning geven omdat ik weet hoe ik ToT moet tanken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Als je info wil over je lock..
add me ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Paterpor schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:40:
Hey, mijn leesplezier op het werk niet verstoren! Je weet toch ook dat er wat volk zijn main gaat over zetten. Als die plots er allemaal zijn en niet weten wat te doen zullen ze ook rap weg zijn.
Die hebben zich tot nu toe toch ook gewoon goed bezig kunnen houden? En wat staat ze tegen om hun dagelijkse routine niet te volgen? Wat douweegbertje zegt is dat het op dag 0 gewoon geen zin heeft om mensen aan te wijzen voor raid gerelateerde zaken en dat je dit beter gaandeweg kunt beslissen.

Ik kan me best voorstellen dat er veel mensen zijn die officer willen zijn, of raidleader willen zijn, maar een persoon moet die kwaliteiten ook hebben en de positie ook verdienen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
detheavn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:47:
[...]

Die hebben zich tot nu toe toch ook gewoon goed bezig kunnen houden? En wat staat ze tegen om hun dagelijkse routine niet te volgen? Wat douweegbertje zegt is dat het op dag 0 gewoon geen zin heeft om mensen aan te wijzen voor raid gerelateerde zaken en dat je dit beter gaandeweg kunt beslissen.

Ik kan me best voorstellen dat er veel mensen zijn die officer willen zijn, of raidleader willen zijn, maar een persoon moet die kwaliteiten ook hebben en de positie ook verdienen :p
+1

Ben het hier helemaal mee eens maar een beetje afspraken maken kan ook juist in het voordeel werken omdat mensen dan iets hebben om naar uit te kijken en op te focussen en zich aan te passen gaandeweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:46:
Als je info wil over je lock..
add me ingame :)
Thnx Ik zal het onthouden (ik ga mensen pas toevoegen als ik thuis ben)

Heb al een aantal tweakers in mijn friend list staan
Hortz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:45:
Ik begin zeker op een nieuwe char! Heb niks staan op de realms die in de poll staan.

Ik zal er vanavond ook bij zijn bij het skype gesprek! Ik zie de details wel verschijnen
Ik denk dat ik Skype om 8u wel kan redden
detheavn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:47:
[...]

Het zou mij werkelijkwaar een worst wezen wat mijn rang word, ben al Officer in de guild op mijn main dus heb het druk genoeg daarmee.

[ Voor 3% gewijzigd door MrDustv op 10-12-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb even zitten nadenken, en ik wordt fulltime warrior/paladin tank. Ik begin met een warrior en daarnaast een pala tank. Ik hou teveel van tanken :p

warrior misschien zelfs transfer <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:46:
Ik ga helemaal opnieuw beginnen met een paladin is wel leuk als mijn main class opnieuw lvlen en dan als we gaan raiden kan ik wat goede ondersteuning geven omdat ik weet hoe ik ToT moet tanken :P
Hmm, ik heb echt al veel paladins gelevelled tot level 10, maar alleen m'n main is tot level 90 geraakt :+ Denk dus dat ik maar is voor een compleet nieuwe class ga, misschien een rogue of druid, wie weet. Ambetante is wel dat ik m'n rogue een Goblin zou willen maken, en heirlooms of niet je zit tot het einde van de questline vast op dat eiland |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:52:
Heb even zitten nadenken, en ik wordt fulltime warrior/paladin tank. Ik begin met een warrior en daarnaast een pala tank. Ik hou teveel van tanken :p

Same here alleen dan maak ik alleen een Pala tank en meer om de guild te ondersteunen in het opstarten van raids.
Daarna ben ik van plan om naar DPS of Healer te switchen (retri word offspec) maar dan denk ik erover om een monk of shaman te gaan lvlen als alt.
JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:53:
[...]

Hmm, ik heb echt al veel paladins gelevelled tot level 10, maar alleen m'n main is tot level 90 geraakt :+ Denk dus dat ik maar is voor een compleet nieuwe class ga, misschien een rogue of druid, wie weet. Ambetante is wel dat ik m'n rogue een Goblin zou willen maken, en heirlooms of niet je zit tot het einde van de questline vast op dat eiland |:(
Ja dat is waar ik ga een Tauren Paladin maken vanwege de HP buff van taurens (weet niet of die er nog steeds inzit)

[ Voor 34% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Retri pally is ook uber in PvP trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

lanerios schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:52:

Ik wil eerst zien hoe de server is en of ik uberhaupt wil transferen. Darksorrow is toch aan het doodgaan dus transferen is een mogelijkheid... alleen heb ik het al een keer geprobeerd op de Emerald Dream en om heel eerlijk te zijn miste ik dat het geen PVP server was.
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:55:
[...]

Same here alleen dan maak ik alleen een Pala tank en meer om de guild te ondersteunen in het opstarten van raids.
Daarna ben ik van plan om naar DPS of Healer te switchen (retri word offspec) maar dan denk ik erover om een monk of shaman te gaan lvlen als alt.
Ben zelf een PVE (nog niet super gegeared) Tank op mijn pala en PVP Retri (bijna Full Cp gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Ik neem aan dat gear niet het grootste probleem is. Zelf heb ik al niet echt meer actief gespeeld sinds ToT dus qua gear loop ik op meeste chars goed achter, mja dat is zo gehaald. Ben eerder bang voor de classes, als ik naar de OP kijk zie ik veel van dezelfde classes / roles, hopelijk komt daar een redelijke balans in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Daarom ben ik ook op het idee gekomen om een overzicht te maken en hopen dat er ook mensen flexibel genoeg zullen zijn om te veranderen ik zelf ga ook als DPS maar in het begin toch een Protection paladin om de Raids te ondersteunen en of mensen te helpen met gearen in dungeons (tank is insta queue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Het scheelt in WoD natuurlijk wel dat je raids (afgezien van Mythic) gewoon scalen tot 25 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:33
Fiole schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:01:
Ik neem aan dat gear niet het grootste probleem is. Zelf heb ik al niet echt meer actief gespeeld sinds ToT dus qua gear loop ik op meeste chars goed achter, mja dat is zo gehaald. Ben eerder bang voor de classes, als ik naar de OP kijk zie ik veel van dezelfde classes / roles, hopelijk komt daar een redelijke balans in
Dat is zeker zo, maar het zijn voorkeuren.
Ik speel bijv. het liefste Healing shammy, maar wil alles wel doen eigenlijk. Ik beleef altijd wel plezier in het spel!
En denk dat het voor de meeste zo is. Iedereen heeft een voorkeur maar als het niet goed uitkomt zijn de meeste altijd wel bereid om iets anders te doen (spec of zelfs een class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Voor mij geld prot pala is mijn voorkeur maar ik stap net zo lief over op een andere class dan maak ik wel een pala tank alt :P
Ik zelf ben nog even aan het kijken hoe we de classes het makkelijkste aan kunnen pakken (hulp is zeer gewenst advies ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Denk dat tanks vrij snel gevuld zijn. Als je er maar 2 nodig hebt is er weinig kans voor...healers / dps daarintegen zijn vrijwel altijd nodig :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Hortz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:03:
[...]

Dat is zeker zo, maar het zijn voorkeuren.
Ik speel bijv. het liefste Healing shammy, maar wil alles wel doen eigenlijk. Ik beleef altijd wel plezier in het spel!
En denk dat het voor de meeste zo is. Iedereen heeft een voorkeur maar als het niet goed uitkomt zijn de meeste altijd wel bereid om iets anders te doen (spec of zelfs een class)
Ik vind alles wel leuk om te spelen behalve Druid (om 1 of andere manier staat de manier van spelen mij niet aan)

Mijn voorkeur gaat uit naar een lock maar zoals ik zei wil ik ook best een andere class lvlen (wel ranged dps aangezien ik al een lvl 90 pala/dk en rogue heb)
Fiole schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:07:
Denk dat tanks vrij snel gevuld zijn. Als je er maar 2 nodig hebt is er weinig kans voor...healers / dps daarintegen zijn vrijwel altijd nodig :3
Zelfs healer lijkt mij leuk om eens te spelen. Ben altijd Dps of Tank eigenlijks

[ Voor 18% gewijzigd door MrDustv op 10-12-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Daarom neem ik ook retri als offspec :P
Maar inderdaad tanks zijn heel snel gevuld maar healers ook op het moment hebben we een tekort aan dps (voor zover ik kan beoordelen)
Daarom ga ik denk ik ook een mage maken nadat ik mijn paladin naar 90 heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Fiole schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:01:
Op zich is classstacking nog nooit echt een probleem geweest, gaande van Vanilla (8 rogues in een raid) tot nu (Method zit met zo'n 5 Locks geloof ik), denk dus niet dat dat echt een probleem gaat vormen bij het clearen van content, alleen maakt dat het gearen wat moeilijker, maar denk dat iedereen dat er wel bij rekent. Uiteindelijk komt het er toch gewoon op neer dat we alles kunnen omleggen en dat terwijl iedereen speelt wat hij/zij wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Affli of demo lock is uitdagend.. net zoals fire en frost mage
Hunter is 2 knoppen spam geloof ik.
of boomkin alleen druid vind je niets zeg je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:06:
Ik zelf ben nog even aan het kijken hoe we de classes het makkelijkste aan kunnen pakken (hulp is zeer gewenst advies ook)
Ik weet niet of die up to date is, maar wij gebruikten ooit http://raidcomp.mmo-champion.com/ om te kijken of we met een bepaalde setup geen buffs of debuffs misten. Is een heel klein tooltje, maar het bied ook overzicht in hoeveel mensen er voor dezelfde tokens gaan zonder dit apart op te hoeven zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
detheavn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:11:
[...]

Ik weet niet of die up to date is, maar wij gebruikten ooit http://raidcomp.mmo-champion.com/ om te kijken of we met een bepaalde setup geen buffs of debuffs misten. Is een heel klein tooltje, maar het bied ook overzicht in hoeveel mensen er voor dezelfde tokens gaan zonder dit apart op te hoeven zoeken :p
Zou jij of iemand anders kunnen kijken deze site is op mijn stage geblokkeerd namelijk de suggesties staan in de OP.
Ik kan ook even alles in een Excel bestand zetten voor de mensen die dat zouden willen om mij te ondersteunen met de goede class comps maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Volgens mijn telefoon werkt hij nog, alleen loopt dat een beetje te kloten met de drag en drop. Op het werk zit ik achter een dikke proxy, dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Heb mij ook aangemeld met mijn hunter, speel al 9 jaar op Defias, prima server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Moet ik mij ergens aanmelden dan ?
Tijd voor rook pauze! dus ik ben even 10min afk. niet te veel spammen he!

[ Voor 52% gewijzigd door MrDustv op 10-12-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Als je een voorkeur heb voor class mag je mij een DM sturen en dan zet ik dat in de OP en het google docs document invullen helpt ook met keuzes maken staat ook in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:17:
Moet ik mij ergens aanmelden dan ?
Wist je dat nog niet dan?
:P
je kan bij Wambam aangeven met welke class je graag speelt.. en de poll invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:18:
Als je een voorkeur heb voor class mag je mij een DM sturen en dan zet ik dat in de OP en het google docs document invullen helpt ook met keuzes maken staat ook in de OP.
Done and done! Btw in overleg wil ik alles wel spelen maar ik heb mijn voorkeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:04:
[...]

Dan moer je juist mee gaan met de raids :+.
Krijg je die achievements ook binnen en heb je ook een beetje lol met de community :D

[...]

Moet kunnen natuurlijk een guild is geen verplichting om te raiden of pvpen zolang je maar lol hebt en er plezier aan beleeft toch?
True, en dat laatste mis ik een beetje. Was destijds (4 jaar geleden) de GM van "H a v o C" op Sylvanas en vond de buzz wel lekker en dat iedereen elkaar hielp. Deed zelf nooit mee met de raids. Meer dan 5 man is voor mij te chaotisch en te onoverzichtelijk.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik neem me Mage mee als 90, en dan ga ik een Druid levelen en als de exp eraan komt breng ik me 89 priest over.
En dan maak ik met de free lvl 90 een pally zodat ik 4 leuke char's heb voor me zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Zo, dat was een stortvloed aan nieuwe berichten :P

Maar goed, je hoeft niet bang te zijn voor rp. Ik zit nu ook op rp server en daar merk je niets van buiten een paar afgelegen plaatsen waar je nooit komt. Qua naamgeving zijn ze ook al veel minder streng, want ik zie de gekste namen langskomen. Let wel op dat als iemand je report voor een naam die eigenlijk niet kan volgens de policy dat blizzard dan wel kan handelen. Heb ik echter nog nooit van gehoord op onze realm dat het voorkwam.

Aangezien het horde is zal ik een alt moeten levelen. Gelukkig heb ik wel heirlooms uiteraard. Misschien maar een warlock doen of zo.

Gear doet er uiteraard niet toe op level 90. Gewoon samen de timeless isle rondje doen en je hebt zo weer een hoop tokens. En die tokens zijn sowieso account bound, dus die zou je moeten kunnen mailen toch? Met de 490 ish gear kun je meteen flex gaan doen en je bent klaar voor eerste paar normals etc.

Het pvp server gedeelte schrikt me nog een beetje af. Vandaar eerst maar eens aankijken met een alt. Wie weet dan met de start van WoD mogelijk wel een overstap met meer chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:55:
[...]
Ja dat is waar ik ga een Tauren Paladin maken vanwege de HP buff van taurens (weet niet of die er nog steeds inzit)
Ja hoor, de 5% passive Stamina boost die Taurens krijgen van hun Racial (Endurance geloof ik) zit nog steeds in game. Ben zelf ook Tauren Paladin op m'n main, maar vind het Tauren model na zoveel tijd wel een beetje tegenvallen (Paladins zijn nu eenmaal voorbestemd om Humans te zijn, "Defenders of the Alliance" :+), al is die Racial natuurlijk wel zeer handig voor het tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Ik kan je vertellen dat de world pvp, in ieder geval op Defias, enorm meevalt. Ja je zal af en toe eens een ganker tegenkomen, maar over het algemeen laat men elkaar met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

IntToStr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:25:
Maar goed, je hoeft niet bang te zijn voor rp. Ik zit nu ook op rp server en daar merk je niets van buiten een paar afgelegen plaatsen waar je nooit komt. Qua naamgeving zijn ze ook al veel minder streng, want ik zie de gekste namen langskomen. Let wel op dat als iemand je report voor een naam die eigenlijk niet kan volgens de policy dat blizzard dan wel kan handelen. Heb ik echter nog nooit van gehoord op onze realm dat het voorkwam.
Ik heb toch een hele andere ervaring. Ik had een keer character aangemaakt op een RP realm met een non-RP naam. Ik kreeg binnen 10 minuten nadat ik ingelogd was met mijn net aangemaakte character al een whisper van een GM dat ik dringend een andere naam moest kiezen, omdat dit niet gepast was.

Btw. Ik wil wel meedoen met een Mage of Hunter. Maar ben ook wel bereid om een andere class te proberen. Speel wel bij voorkeur DPS (en eigenlijk nog het liefste ranged DPS). :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:28:
[...]

Ja hoor, de 5% passive Stamina boost die Taurens krijgen van hun Racial (Endurance geloof ik) zit nog steeds in game. Ben zelf ook Tauren Paladin op m'n main, maar vind het Tauren model na zoveel tijd wel een beetje tegenvallen (Paladins zijn nu eenmaal voorbestemd om Humans te zijn, "Defenders of the Alliance" :+), al is die Racial natuurlijk wel zeer handig voor het tanken.
Belf Pally's <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:28:
[...]

Dat heb ik nu juist met mijn dwarf paladin (had ik gekozen IVM de racials :P)
Maar inderdaad paladin is eigenlijk human qua models en alles.
Daar ga ik niet aan beginnen 1 keer gedaan vanwege de looks maar nooit meer ik kies tegenwoordig vanuit racials en niet vanuit looks :P

[ Voor 17% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Human Warlock ..
zal wel Undead worden ivm racials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Damn.. dit klinkt wel weer vet... ben alleen al 2 jaar gestopt met WoW en nu eigenlijk te druk met andere games... Misschien dat ik ook weer even kom kijken in WoW ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:31:
Human Warlock ..
zal wel Undead worden ivm racials
O yeah !, zie ons al samen 2 undead's mage en lock wat een irritante combo om tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rann schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:31:
Damn.. dit klinkt wel weer vet... ben alleen al 2 jaar gestopt met WoW en nu eigenlijk te druk met andere games... Misschien dat ik ook weer even kom kijken in WoW ;-)
Dat druk zijn ken ik. Niet zozeer met andere games, maar wel met andere dingen. Studie, werk etc. Hopelijk kan ik WoW daar enigszins mee combineren, dat is me eigenlijk nooit zo goed gelukt :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Rann schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:31:
Ik zou zeggen als je komt je bent van harte welkom :)

Offtopic:
EINDELIJK heb ik een plaatje op het forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Las Vegas schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:32:
[...]

Dat druk zijn ken ik. Niet zozeer met andere games, maar wel met andere dingen. Studie, werk etc. Hopelijk kan ik WoW daar enigszins mee combineren, dat is me eigenlijk nooit zo goed gelukt :P
Oh ik heb vroeger altijd casual gespeeld, wel 5 jaar lang O-) .. Af en toe raiden, maar wel veel characters geleveled naar 85.. :)

Tegenwoordig een huis, vriendin, Battlefield 4 met vrienden, LoL met vrienden, en nog wat Terraria met andere vrienden... Kost veel tijd allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:32:
[...]

O yeah !, zie ons al samen 2 undead's mage en lock wat een irritante combo om tegen te komen.
hell yeah
fear
blood fear
howl of terror
stun

interrupt
frost
deepfreeze
en denk dat er dan al 4 doorzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het wordt dus een horde-guild he? Als ik de financiën heb, kan ik anders ook wel mijn druidekoetje overzetten, die is dan wel lvl 66 o.i.d., scheelt verdomd wat werk imho.

@Rann/Las Vegas,

Dat heb ik dus ook. Vandaar die social spots :)

[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 10-12-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Het lijkt wel alsof iedereen een lock wil... GreenFire mutch

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/