Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Hoop dan wel dat je gaat voor een Female Undead, Female UD zijn imo namelijk de mooiste casters in game (van de Horde side)Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:31:
Human Warlock ..
zal wel Undead worden ivm racials
Vroeger waren bijna al m'n chars Tauren, maar bij m'n paladin was de racial passive extra meegenomen omdat ik in Cata (en nu nog steeds occasioneel) tank was en was ik daar dus specifiek voor gegaan. Moest ik echter ooit Alliance gaan, zou ik meteen een Human aanmaken, zelfs nu ben ik altijd op zoek naar Blingtrons en Saviate Dehide enzowambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:30:
Dat heb ik nu juist met mijn dwarf paladin (had ik gekozen IVM de racials)
Maar inderdaad paladin is eigenlijk human qua models en alles.
Op zich is de Belf racial nog wel handig hoor (zeker voor Holy Paladins), maar die AoE interrupt is zalig voor fights als Garrosh, Protectors, ... en in PvP natuurlijk! + Ze zien er nog goed uit ookDaar ga ik niet aan beginnen 1 keer gedaan vanwege de looks maar nooit meer ik kies tegenwoordig vanuit racials en niet vanuit looks
Niet alleen foor pve. Gister een arena match gewonnen door een clutch arcan torrent silence op de Resto Druid.JimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:37:
Op zich is de Belf racial nog wel handig hoor (zeker voor Holy Paladins), maar die AoE interrupt is zalig voor fights als Garrosh, Protectors, ... en in PvP natuurlijk! + Ze zien er nog goed uit ook
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Anders ga ik gewoon voor de looks dan maar.
Steam: Ryada.
Zou het puur voor mezelf moeten doen want de mensen waar ik tegenover kom te staan die zijn sneller dood dan dat ze alsjemenou kunnen zeggenJimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:37:
[...]
Hoop dan wel dat je gaat voor een Female Undead, Female UD zijn imo namelijk de mooiste casters in game (van de Horde side)

Kies dan voor Worgen, Goblin of Pandaren. Die gaan sowieso niet veranderen.wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:41:
Dan heb ik er nog niks aan want wat nu mooi is kan straks niet mooi zijn -.- lastig lastig
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bijna alles kan je doen one way of the other, maar content van bv Cataclysm op heroic 10man / 25 man dungeons is teminste voor mij niet te doen.Paterpor schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:41:
Heeft er iemand ervaring in het alleen doen van oude raids met een mage? Mage is voor mij wel een optie, altijd graag gespeeld en nooit echt moeite gedaan om hoog te levelen. Ik solo wel graag oude content dus is voor mij wel een must.
Verder alles eronder lukt aardig met oefening.
misschien dat ik ook wel kom anders met me PVP 90 monk(healer) of 90 Rogue.
tijd niet gespeeld maar begint af en toe wel erg te kriebelen
[ Voor 48% gewijzigd door Ricmaniac op 10-12-2013 10:48 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Een hoop brengen hun main mee, maar beginnen ook een alt om mee te doen met anderen.
Maar ben er wel blij mee een hoop mensen hun main mee willen nemen, dit maakt de kans op succes gelijk een stuk beter.
Ik ga denk hetzelfde doen.lanerios schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:48:
Ik ga even levellen, kijken hoe het bevalt, en dan misschien transfer
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Voor zover ik het in kan schatten gaat zowel een groot deel nieuwe characters aanmaken en ook een groot deel characters overzetten.Ricmaniac schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:47:
Gaan de meeste hier dan opnieuw levelen of gewoon over naar de gekozen server
Ik weet niet wat de rest doet maar ik ga lvlen denk ik. pas als ik weet hoe de server is ga ik over met de rest van mijn charsRicmaniac schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:47:
wambamNL is het maybe handig om een update te doen binnen het forum van iedereen die zich aangemeld heeft en wat de voorkeuren van classes zijn?
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Orc (Orgrimmar)
<--->
Human (Stormwind)
Tauren (Thunder Bluff)
<--->
Gnome (Gnomeregan Exiles)
Undead (The Undercity)
<--->
Night Elf (Darnassus)
Troll (Sen'jin)
<--->
Dwarf (Ironforge)
Blood Elf (Silvermoon)
<--->
Draenei (The Exodar)
Goblin (Bilgewater Cartel)
<--->
Worgen (Gilneas)
Huojin Pandaren
<--->
Tushui Pandaren
Dus ik word een orc..
20 faction change
25 server change
=
45 euro
als ik dan ook nog eens racial change ga doen words het wel erg prijzig
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als het RP-PVP Defias Brotherhood wordt dan ga ik opnieuw lvl'en. Kijken hoe alles zich ontwikkelt, dan kan ik altijd mijn andere chars nog over zetten.Ricmaniac schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:47:
Ik heb vroeger bij de launch van WoW bij de tweakers-guild (Ravenblood) gezeten en dat is precies wat ik de laatste jaren eigenlijk miste bij Warcraft.
Op dit moment is mijn account nog bevroren maar als het een beetje van de grond wil komen move ik wel een poppetje of ik level een nieuwe. Maar ik wil ik hier zeker wel aan meewerken.
Ik was daar al mee bezig door een spreadsheet in google docs op te zetten toch erg bedankt voor het meedenken ik stel het zeer op prijsMrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:50:
[...]
Ik weet niet wat de rest doet maar ik ga lvlen denk ik. pas als ik weet hoe de server is ga ik over met de rest van mijn chars
wambamNL is het maybe handig om een update te doen binnen het forum van iedereen die zich aangemeld heeft en wat de voorkeuren van classes zijn?
Doe dan StormscaleRicmaniac schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:51:
Ik zou graag een andee PvP server zien zoals bijvoorbeeld Outland of Twisting Nether. Maar is goed genoeg. heb wel weer zin om wat alliance te rapen.. no vaseline, maar misschien dat ik eerst ook ga levelen om te kijken hoe de server bevalt.
Vanavond na de skype conversatie en de keuze gaan we daadwerkelijk inventariseren. Dan hebben we ook keuzes om te presenteren en kunnen mensen daadwerkelijk kiezen of ze meegaan of niet.MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:50:
[...]
Ik weet niet wat de rest doet maar ik ga lvlen denk ik. pas als ik weet hoe de server is ga ik over met de rest van mijn chars
Hoe we het daarna uitvogelen van roles en classes moeten we nog even bekijken.
Ga waarschijnlijk ook een nieuw char beginnen, flex gaat namelijk toch cross realm dus dan kan ik nog steeds in het begin met een ander char komen. Eindelijk nog eens een kans om een nieuwe class uit te proberen en op max level te krijgen + dan kunnen we elkaar ook nog eens boosten door dungeonsRicmaniac schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:47:
Gaan de meeste hier dan opnieuw levelen of gewoon over naar de gekozen server.
Leipe shit.. wanneer en wie nodigt uit?
Stormscale is al heel lang niet meer wat het geweest is. in principe is dat nu outland imo . maar ik ga wel mee dan met de beslissing van dit forum
zoveel berichten?Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:54:
Haha dit is het probleem met zoveel berichten natuurlijk. WambamNL kan je de info misschien in de OP zetten of zal ik dat doen?
denk dat we top 1 staan deze dag met inkomende posts
Dan is er tenminste animo, wat een goed teken isConsigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:54:
[...]
denk dat we top 1 staan deze dag met inkomende posts
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Jij kan het wel doen ik ben bezig met een gevecht met een heroic ?? Spreadsheet van google docs ik ga wel steeds dood maar het gaat me lukkenNelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:54:
Haha dit is het probleem met zoveel berichten natuurlijk. WambamNL kan je de info misschien in de OP zetten of zal ik dat doen?
3 maal 90 1 maal 85. maar mijn 90dk kan mij niet minder boeien. rogue en pala zijn wel belangrijk voor mijRicmaniac schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:53:
[...]
Stormscale is al heel lang niet meer wat het geweest is. in principe is dat nu outland imo . maar ik ga wel mee dan met de beslissing van dit forumtransfer wel gewoon een character. heb er 3 op 90 en paar 85
Tesla M3LR '21
Dit is helemaal waar, maar vind het toch plezierig me main erbij te hebben.Las Vegas schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:55:
Ik start ook een nieuwe char. Heirlooms kan je versturen, dus dat is al een plus. Daarnaast zijn achievements/mounts/pets toch accountwide, en levellen en gearen doe je in notime tegenwoordig.
Maar ik ga zeker aan een alt beginnen ( druid )
En als we morgen beginnen dan kunnen we ook allemaal samen lvlen uiteraard.. het enige jammere gaat zijn dat sommige mensen meer vrije tijd hebben als anderenLas Vegas schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:55:
Ik start ook een nieuwe char. Heirlooms kan je versturen, dus dat is al een plus. Daarnaast zijn achievements/mounts/pets toch accountwide, en levellen en gearen doe je in notime tegenwoordig.
Dat sluit ik ook zeker niet uitMektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:56:
[...]
Dit is helemaal waar, maar vind het toch plezierig me main erbij te hebben.
Maar ik ga zeker aan een alt beginnen ( druid )
Tesla M3LR '21
DITLabsTipJr schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:57:
Een NL-guild vanaf de grond opgezet met alleen enthousiaste mensen die ook echt de moeite gaan nemen om op een nieuwe realm te re-rollen. Dit is precies waar ik zin in heb, voelde me een beetje eenzaam in WoW....
Thats the plan. verveel mij kapot op darksorrow aangezien de horde kant dood is....Las Vegas schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:57:
[...]
Dat sluit ik ook zeker niet uitMocht de hele boel aanslaan, dan zal ik ook zeker een van m'n 90's transferren. Horde
Op zich gaat levellen op je eentje tegenwoordig even snel als in groep, al is wat gezelschap natuurlijk wel leuk. De eerste paar levels zullen er toch nog wat mensen samen kunnen levellen, en eenmaal op level 15 is het toch dungeon spam + je zal altijd wel met een paar mensen rond hetzelfde level blijven hangenMrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:57:
En als we morgen beginnen dan kunnen we ook allemaal samen lvlen uiteraard.. het enige jammere gaat zijn dat sommige mensen meer vrije tijd hebben als anderen
Naja dungeon spam werkt beter als je een Healer/tank buddy hebben. als Dps zit je altijd met que'sJimDB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:59:
[...]
Op zich gaat levellen op je eentje tegenwoordig even snel als in groep, al is wat gezelschap natuurlijk wel leuk. De eerste paar levels zullen er toch nog wat mensen samen kunnen levellen, en eenmaal op level 15 is het toch dungeon spam + je zal altijd wel met een paar mensen rond hetzelfde level blijven hangen
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Super !Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:01:
De bovenkant van de OP wordt voorlopig even gebruikt als plaats voor aankondigingen. Hier staat ook de info voor de skype conversatie van vanavond (8 uur).
Ik doe beide! eerst een nieuwe char maken en als de server bevalt heb ik zo mijn lockje overgezetSkyStreaker schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:01:
Ik zou zeggen, maak een poll die laat zien hoeveel mensen een alt maken of 1 van hun mains transferren.
Dit soort polls staan als volgende op het plan. Evenals de classes en roles die mensen gaan kiezen.SkyStreaker schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:01:
Ik zou zeggen, maak een poll die laat zien hoeveel mensen een alt maken of 1 van hun mains transferren.
Maar het is beter om eerst echt even die server te kiezen en wat dingetjes te bespreken (denk ik).
Ben ik het wel mee eens ja, anders krijgen we 30 dingen tegelijk.Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:02:
[...]
Dit soort polls staan als volgende op het plan. Evenals de classes en roles die mensen gaan kiezen.
Maar het is beter om eerst echt even die server te kiezen en wat dingetjes te bespreken (denk ik).
En dan word het onoverzichtelijk en hebben mensen van ik mis iets en ik snap het nietMektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:03:
[...]
Ben ik het wel mee eens ja, anders krijgen we 30 dingen tegelijk.
True, maar zoals ik al zei, als je met een paar mensen rond hetzelfde level zit (zelfs al zijn het allemaal DPS) queues zullen toch zeer snel gaan hoorMrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:01:
Naja dungeon spam werkt beter als je een Healer/tank buddy hebben. als Dps zit je altijd met que's
Start ik natuurlijk net met raiden om 8 uurNelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:01:
De bovenkant van de OP wordt voorlopig even gebruikt als plaats voor aankondigingen. Hier staat ook de info voor de skype conversatie van vanavond (8 uur).

Snapte het al niet naar zullen we een tweakers guild starten... dus geen paniekwambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:04:
[...]
En dan word het onoverzichtelijk en hebben mensen van ik mis iets en ik snap het niet

Gathering of Tweakers heeft mijn voorkeur wel.MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:07:
Guildnaam ook Tweakers?
GoTMrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:07:
Guildnaam ook Tweakers?
Gathering of Tweakers
Tweakers Rebels
verzin het of doe vanavond een duit in het zakje
De eerste tweakers-guilds had ook geen "tweakers" in de naam.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Van hetzelfde hier. Dacht eerst dat die naam te lang was maar heb net even rond gekeken en het character limit is 24 en daar valt de naam dus nog binnen!ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:07:
Gathering of Tweakers heeft mijn voorkeur wel.
+1ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:07:
[...]
Gathering of Tweakers heeft mijn voorkeur wel.
Het is toch waar de guild ontstaan is en vind het nog een redelijk toffe naam. Maar in essentie maakt het mij geen reet uit wat de naam is. Al heten we "My little pony" zolang het maar gezellig
Kan er zelf niet op wachten, heb echt zin in een gezellige goede guild om raids mee te doen. (ik mis raiden
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je hoeft ook geen hardcore raider te zijn mijn insteek met deze guild is dat iedereen mee mag ook al zijn ze geen vaste raider en willen mee om de content te zien.
+1lanerios schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:12:
Gathering of Tweakers heeft mijn voorkeur ook.
Kan er zelf niet op wachten, heb echt zin in een gezellige goede guild om raids mee te doen. (ik mis raiden)
Mee eens de guild waar ik nu in zit doet al SoO HC dus ik heb echt 0,0 kans om ooit meetedoen
Maar gezelligheid heeft bij mij een voorkeur ik kan namelijk altijd gaan puggen
[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 11:15 ]
Yap, nadeel van laat erbij komen is dat je vaak niet op progressie runs word meegenomenwambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:13:
[...]
+1
Mee eens de guild waar ik nu in zit doet al SoO HC dus ik heb echt 0,0 kans om ooit meetedoen
Maar gezelligheid heeft bij mij een voorkeur ik kan namelijk altijd gaan puggen
Inderdaad en dat wil ik gaan voorkomen in deze guild door ook nog gewoon de lagere raids te organiseren zodat iedereen de content kan zien en ook een manier heeft om te gearen zonder problemen en een hecte groep ontstaat.MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:15:
[...]
Yap, nadeel van laat erbij komen is dat je vaak niet op progressie runs word meegenomen
[ Voor 20% gewijzigd door Ryada op 10-12-2013 11:18 ]
Wat ik belangerijk vind is dat men tijd vrij maakt om mekaar te helpen. Dus als je bijv op je mijn al gelocked bent bijv op een alt mee gaanScallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:16:
Houd aub even in de gaten wat de opkomst is en hoe je het raid team wilt gaan indelen. Kan me indenken dat er niet voor iedereen plaats is en uiteindelijk misschien zelfs 2 groepen moeten worden opgesteld.
Ik zet hem wel over wanneer bekend is welke realm het is geworden, ben gelukkig géén arme student
[ Voor 50% gewijzigd door hmr op 10-12-2013 11:19 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Speel zelf al vanaf 2006 wow maar telkens als ik max level ben stop ik er weer mee. Wat dus als resultaat heeft dat ik wel snel kan levelen maar totaal geen ervaring heb met end game toestanden.
Nu ben ik sinds een paar weken weer wat aan het spelen maar zoals veel mensen hier al aangeven is dat soms wat eenzaam in je eentje.
Zijn die ook welkom?
Helemaal mee eens en eerlijk gezegd denk ik dat dit ook de reden is dat er zoveel enthousiasme is. De WoW community is (gedeeltelijk door Blizz) een stuk meer gefocussed op de persoon. Nauwelijks zie ik nog mensen die /wave doen of elkaar helpen.MrDustv schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:17:
[...]
Wat ik belangerijk vind is dat men tijd vrij maakt om mekaar te helpen. Dus als je bijv op je mijn al gelocked bent bijv op een alt mee gaan
Kort antwoord: Iedereen is welkom!PietjeP89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:19:
Misschien een domme vraag maar hoe zit het met complete noobs?
Speel zelf al vanaf 2006 wow maar telkens als ik max level ben stop ik er weer mee. Wat dus als resultaat heeft dat ik wel snel kan levelen maar totaal geen ervaring heb met end game toestanden.
Nu ben ik sinds een paar weken weer wat aan het spelen maar zoals veel mensen hier al aangeven is dat soms wat eenzaam in je eentje.
Zijn die ook welkom?
Zoals al eerder gezegd is iedereen welkom en persoonlijk zou ik iedereen proberen te helpen wie ik kan helpenPietjeP89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:19:
Zijn die ook welkom?
Noobs kunnen wat mij betreft ook wel in de guild, we kunnen je altijd helpen om beter te worden.PietjeP89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:19:
Zijn die ook welkom?
en indd iedereen is welkom
Ik denk dat het eerst gewoon een kwestie zal zijn van iedereen eerst tot level 90 te krijgen en dat we daarna wel zien wat er gebeurt. Nu al over raiden spreken heeft namelijk geen nut, vooral niet aangezien we niet weten wat iedereen gaat spelen. Er zullen onderweg ook nog wat mensen afhaken, ben ik nu al zeker van, dus alles op z'n tijd zou ik zeggen!Scallius schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:16:
Houd aub even in de gaten wat de opkomst is en hoe je het raid team wilt gaan indelen. Kan me indenken dat er niet voor iedereen plaats is en uiteindelijk misschien zelfs 2 groepen moeten worden opgesteld.
Dat is net de bedoeling van de guild
Consigliere schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:20:
Dubbel posten is niet toegestaan
en indd iedereen is welkom

En denk we hier allemaal lang genoeg spelen om toch degelijke kills te moeten kunnen maken met raiden uit eindelijk
Ik speel pas sinds de release van MOP en ben alweer een jaar gestopt dus niet iedereen heeft lang genoeg gespeeldMektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:23:
Precies, we gaan de basis weer terug brengen bij de MMO en dat is plezier in de game hebben, het moet geen 2e job worden.
En denk we hier allemaal lang genoeg spelen om toch degelijke kills te moeten kunnen maken met raiden uit eindelijk
Dat is het probleem niet. Als er een core aan members is die wel de 'ervaring' heeft, dan kun je daar prima meeliften en zelf wat van leren.wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:25:
[...]
Ik speel pas sinds de release van MOP en ben alweer een jaar gestopt dus niet iedereen heeft lang genoeg gespeeld
Komt vanzelf wel !wambamNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:25:
[...]
Ik speel pas sinds de release van MOP en ben alweer een jaar gestopt dus niet iedereen heeft lang genoeg gespeeld
als iedereen een gemmetje bij draagt komen we er wel
Maar het moet niet een ik doe niks en de rest alles voor mij worden, iedereen kan mekaar helpen op elke Manier.
En dus niet items die gepost worden in een Gbank op AH verkopen.
hoe is de AH op DB eigenlijk?
Echt niet? Damn daar gaat mijn plan om rijk te worden.Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:28:
Imo, hebben officers alleen toegang om er iets uit te halen.Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:28:
Haha je zult verbaast zijn hoevaak dat dus wel gebeurt.Nelusz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:29:
[...]
Echt niet? Damn daar gaat mijn plan om rijk te worden.
Bedoel je hoeft geen verklaring af te geven waarom je X of Y pakt hoor, dat wil ik ook niet ga echt geen politie spelen de hele dag
Maar gebruik maken of hulp vragen van vind ik wel iets verschillends.
En niet iedereen heeft altijd zin en tijd ervoor dat begrijp ik, maar het is bedroevend als je vraagt in een chat wie wil er een dungeon doen en er zijn 40 man online en er reageert niet eens iemand met : nah sorry im busy.
hoevaak het dan wel niet leeg is bij veel guilds en leeg blijft
Gewoon ZSM alle tabs kopen en 1 of 2 tabs gebruiken voor "zooi dumping en using voor anderen"ValHallen schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:30:
[...]
Imo, hebben officers alleen toegang om er iets uit te halen.
Dan ben je er zo
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2013 11:31 ]
Ga voor een volledige reroll, nog geen idee wat. Vanavond eens kijken wat er uit dat skype gesprek komt :-)
Life is simple, make choices, don't look back...
Vandaar dat er, eenmaal er een raidteam opgesteld is, een raidleader moet zijn met genoeg exp. Mag je nog zo goed zijn in je class raidleaden is een kunst op zich en is niet voor iedereen weggelegd!Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:28:
Wou net zeggen dat moet allemaal wel voor elkaar te boxen zijn.
Maar het moet niet een ik doe niks en de rest alles voor mij worden, iedereen kan mekaar helpen op elke Manier.
De belangrijke tabs van de G-Bank zou ik persoonlijk deposit only maken voor iedereen buiten de GM en de Officers, en dan de Tweaker/Raider/PvP'er rank voor guildrepairs, met daaronder de Social/Recruit rank die zich nog moeten bewijzen om te genieten van al dat goeds.
Helaas weet ik maar al te goed dat het gebeurt. In mijn optiek is er 1 (of een paar) guild tab(s) die vrij beschikbaar zijn voor iedereen. De belangrijke loot moet gewoon verdeeld worden door officers.Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:31:
[...]
Haha je zult verbaast zijn hoevaak dat dus wel gebeurt.
Bedoel je hoeft geen verklaring af te geven waarom je X of Y pakt hoor, dat wil ik ook niet ga echt geen politie spelen de hele dag![]()
En niet iedereen heeft altijd zin en tijd ervoor dat begrijp ik, maar het is bedroevend als je vraagt in een chat wie wil er een dungeon doen en er zijn 40 man online en er reageert niet eens iemand met : nah sorry im busy.
Volgens mij is iedereen het juist zat dat er geen sociale mensen meer zijn. Ik heb vroeger echt uren gespendeerd met 2 gasten om op het dak van Deadmines te komen (voor flying mounts) om daar te dansen.
Als je dan door Strangelthorn ging werd je wel is aangevallen haha.
ook erg leuk zie je nu ook nie meer..
nu is het meteen wat is je PR
Daarintegen zijn er ook genoeg guild leaders die misbruik maken van het inkomen van de Guild en dat voor hunzelf gebruiken...Mektheb schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:31:
[...]
Haha je zult verbaast zijn hoevaak dat dus wel gebeurt.
Bedoel je hoeft geen verklaring af te geven waarom je X of Y pakt hoor, dat wil ik ook niet ga echt geen politie spelen de hele dag![]()
[...]
Gewoon ZSM alle tabs kopen en 1 of 2 tabs gebruiken voor "zooi dumping en using voor anderen"
Dan ben je er zo
Zonder dat hij direct GM is.
Zo heb je ondersteunende rollen en iedereen kan dat zien wie wat inneemt en eruit haalt.
Officers etc
Dan lvl je opnieuwZironako schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:38:
Hoe doen jullie dit? Transferen jullie poppetjes of levelen jullie helemaal opnieuw? Ik heb hier best interesse in, maar geen geld voor een transfer op het moment.
ik doe eerst lvlen en als alles leuk is transferren..
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/