GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
RaseriaN schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:26:
Inmiddels zon LvL88 en een half geworden! Eigenlijk alleen zondag wat kunnen spelen en gisteren nog wat tijd er aan kunnen spenderen. Niet gek, in krap 2 avonden van 85 naar 88 en half toe. Hopelijk vanavond een heel stuk in naar de 90 te kunnen zitten!

@jarnotjuh, join nou maar.. zeurkous ;)
Ja, jij bent al 2 jaar 150% rested :+ Das ook vals spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 18:48
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:28:
[...]

Met of zonder RAF? En dungeons of questen?
ben ik ook wel benieuwd naar.. ik doe er al eeuwen over om van 85 naar 90 te gaan met mn alt heb ik het gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:28:
Met of zonder RAF? En dungeons of questen?
Zonder RAF, en heb voornamelijk quests gedaan. Heb tot nu toe maar 3 instances gedaan, wel verschillende ivm rewards en quests :)
lolgast schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:49:
Ja, jij bent al 2 jaar 150% rested :+ Das ook vals spelen!
Haha, je mn Rogue was goed uitgerust in ieder geval :P Rested was ook pas net op toen ik stopte met spelen.. scheelt echt wel enorm :X
Evil Cowman schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:51:
ben ik ook wel benieuwd naar.. ik doe er al eeuwen over om van 85 naar 90 te gaan met mn alt heb ik het gevoel :P
Heb de gave om met muziek/Skype/TS gewoon doelloos te kunnen grinden en/of questen. Scheelt enorm als je gewoon doorgaat ipv constant die balk vooruit zit te staren ;)

[ Voor 25% gewijzigd door RaseriaN op 17-12-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even een check gedaan: we hebben inmiddels 133 unieke accounts!
Gedurende een avond zijn er constant 40 members online.
Teamspeak wordt (nog) niet door iedereen gebruikt, maar is ook altijd gezellig druk.

Kortom: zin om WoW nog een shot te geven of eens vers te beginnen? Kom een keer langs op Defias Brotherhood horde: Gathering of Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren was weer leuk. :)

Inmiddels is mijn Troll Mage geleveled naar 27 en 28 is aangetikt met nog maar 1 dungeon run. Het gaat dus best snel. Ik hoop eind van het weekend 40 te zijn of hoger. Chat was ook weer druk bezig zag ik en de guild is al op level 25. Ik ben benieuwd hoe snel de guild de nieuwe guild features van 'Warlords of Dreanor' weet te unlocken. Vast wel snel waarschijnlijk! :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Ben al bijna level 10 haha!
Ben zelf niet iemand die veel in de guildchat lult enzo maar het leeft wel in ieder geval en dat is goed om te zien.
Heb nog een maatje die al lange tijd is gestopt met WoW, maar heb hem bijna zover gekregen om nieuwe char te beginnen bij ons op de server en de guild te joinen..!
Heb nog een Tauren Hunter ergens staan met level 90 (crap gear) die ik misschien nog wel ga transferreren maar dan moet ik wel zeker weten hoelang ik het vol houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 18:30
Ik haat het om de zeikerd te zijn, maar wordt het niet weer eens tijd dat wij richting de 'echte' WoW-topic hier op tweakers gaan?
Die twee lopen nu zo in elkaar over dat ik een beetje de weg kwijt ben.

Even een rant hier: ik krijg maar geen goede daggers! Loop op lvl 23 nog steeds met basis daggers die ik krijg in de startwereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Gisteren even snel 1 dungeon gedaan. Meteen 2.5 level erbij, nu bijna level 18 :p Gaat als een malle.

Ook van 20 silver naar 220 gold gegaan alleen maar door m'n small eggs te verkopen op AH! Misschien toch maar die geldvoorraad gebruiken voor wat bags. Ook is er vast wel een tailor in de guild die netherweave bags kan maken voor me als ik alleen de cloth koop in het geval dat goedkoper is.

Heb in ieder geval m'n basis opgezet in Orgrimmar. Verder ga ik alleen maar dungeons lopen denk ik. Zal nog wel even duren voordat ik 90 ben, maar ik vorder gestaag :)

@hierboven: koop er 1 op AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Ryur schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:19:
Ik haat het om de zeikerd te zijn, maar wordt het niet weer eens tijd dat wij richting de 'echte' WoW-topic hier op tweakers gaan?
Die twee lopen nu zo in elkaar over dat ik een beetje de weg kwijt ben.

Even een rant hier: ik krijg maar geen goede daggers! Loop op lvl 23 nog steeds met basis daggers die ik krijg in de startwereld!
Mijn monk zit op lvl 33 met starter gear *facepalm*

Maar ik vind dat we wel naar het andere topic terug moeten ja.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Ryur schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:19:
Je kan op wowhead.com specifiek zoeken naar questrewards voor jouw level, misschien zitten daar wel een paar wapens tussen die je kan gebruiken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Kapoen schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:24:
[...]

Je kan op wowhead.com specifiek zoeken naar questrewards voor jouw level, misschien zitten daar wel een paar wapens tussen die je kan gebruiken.
Ik heb net toevallig bij de eerste boss van SW Stockades een hele leuke dagger gewonnen!
Ben dus zeer blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:20:
Gisteren even snel 1 dungeon gedaan. Meteen 2.5 level erbij, nu bijna level 18 :p Gaat als een malle.

Ook van 20 silver naar 220 gold gegaan alleen maar door m'n small eggs te verkopen op AH! Misschien toch maar die geldvoorraad gebruiken voor wat bags. Ook is er vast wel een tailor in de guild die netherweave bags kan maken voor me als ik alleen de cloth koop in het geval dat goedkoper is.

Heb in ieder geval m'n basis opgezet in Orgrimmar. Verder ga ik alleen maar dungeons lopen denk ik. Zal nog wel even duren voordat ik 90 ben, maar ik vorder gestaag :)
Heb nu van level 50 tot 57 in Winterspring gequest (moest Loremaster achievement daar toch nog hebben en de dungeons die je kan doen op dat level zijn echt ***) en denk dat ik genoeg gold ga hebben voor een flightlicence! Straks dus maar eens naar Outlands trekken en daar lekker doorvliegen :D

Normaal gezien staan er trouwens ook nog wat bags op de Guild Bank, tenzij deze zijn opgebruikt, maar anders zijn er dus tailors genoeg in de guild (ook die low level stakkerds die beggen voor Cloth :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

als je een repairmount heb kan je 12 of 14 slots bags kopen voor 12 gold :D
heb al een paar keer voor kerst man gespreeld

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Jup jup, men makker en men vriendin overgehaald om met wow te beginnen. Dit komt goed :D.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

IntToStr schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:20:
Ook is er vast wel een tailor in de guild die netherweave bags kan maken voor me als ik alleen de cloth koop in het geval dat goedkoper is.
Meestal als er netherweave cloth in de bank ligt dan worden er ook wel bags gemaakt door mij.
Ik ga zelf wel farmen dit weekend zodat er weer bags in de bank liggen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
ValHallen schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:41:
[...]

Meestal als er netherweave cloth in de bank ligt dan worden er ook wel bags gemaakt door mij.
Ik ga zelf wel farmen dit weekend zodat er weer bags in de bank liggen.
Ik zie dat 20 netherweave cloth 10g kost, dat is in ieder geval de helft van een bag. Zal vanavond eens kijken of ik wat van de AH kan plukken.

Als ik echt heel cheap ga doen kan ik nog iemand met een alliance alt op DB door een dungeon / raid heen slepen op m'n paladin, alle cloth aan de alt geven en die op de neutral AH plaatsen en kopen met een horde char en dan bags laten maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren gejoind met m'n pandabeertje Sjaanie (wist geen naam :p). Lvl 12 alweer dus straks thuis snel ff wat dungeons doen.
Merk helaas wel dat ik het na een uur of anderhalf alweer redelijk zat ben. Monk vind ik ook niet zo boeiend. Verder is er best veel veranderd in 1,5 jaar tijd. Wordt nog maar ff wachten met die server transfer dus.. Guild is wel lekker actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Gisteren maar van lvl 9 tot 11 geraakt, vriendin had wat hulp nodig bij het studeren voor haar examens. Vanavond kan ik normaal non stop gamen :). Heb er een vriend bij dus gaan via RAF snel levelen, hij hunter of rogue ik warlock of warrior of mage. Weet nog niet.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand nog bags nodig hebben, whisper mij vanmiddag ff ingame :)
Netherweave bags zijn maar 20-25g ofzo, ik kan best 100g doneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:06:
Heb je een pm gestuurd :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

mathiasv91 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:08:
Gisteren maar van lvl 9 tot 11 geraakt, vriendin had wat hulp nodig bij het studeren voor haar examens. Vanavond kan ik normaal non stop gamen :). Heb er een vriend bij dus gaan via RAF snel levelen, hij hunter of rogue ik warlock of warrior of mage. Weet nog niet.
neem een tank voor de dungeons.. dan ga je als een dolle..
ik ga vanavond weer met zitonako geloof ik is zijn tweakers naam.. RaF lvlen
wij hebben tank heal..
dus insta pop en lvlen als een dolle

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:06:
Ik heb trouwens nog bakken low level cloth liggen, waarmee je ofwel bags zou kunnen maken ofwel voor de low level tailorrers onder ons. Zal ze dus maar gewoon bij op de G-Bank zetten samen met de lockboxes + recipes die ik al had gedeposit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Klinkt een beetje uit de hoek gekropen, maar is het ook mogelijk om erbij te komen als je pas net begint met WoW? :) - Heb het namelijk een maand geleden geprobeerd, maar geen vrienden is goed demotiverend.

[ Voor 27% gewijzigd door Chris van der G op 18-12-2013 14:13 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Juist dan is de tijd goed om je bij ons aan te sluiten:)
Welkom:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Dan zal ik vanavond eens een character aanmaken op de server! :D

edit:

Dankje voor het ontvangst!

[ Voor 29% gewijzigd door Chris van der G op 18-12-2013 14:24 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Chris van der G schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:14:
Dan zal ik vanavond eens een character aanmaken op de server! :D
Welkom alvast :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:10:
[...]

Ik heb trouwens nog bakken low level cloth liggen, waarmee je ofwel bags zou kunnen maken ofwel voor de low level tailorrers onder ons. Zal ze dus maar gewoon bij op de G-Bank zetten samen met de lockboxes + recipes die ik al had gedeposit :)
Men priest is tailor, cloth zou welkome zijn :) (Nakashima ingame)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik hou mij ook aanbevolen voor wat extra cloth
Die lowlevel cloth is niet te betalen als je net start op een nieuwe server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedragon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 13:41
Was al een tijdje niet meer gemotiveerd om dezelfde reden als de meesten: teveel bashing en kinderachtig gedrag. Maar ik denk dat ik mijn account maar weer eens ga afstoffen.
Moet alleen nog even kijken of ik verhuis of een nieuwe aanmaak.
Zal in ieder geval een Undead Warlock worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
LangeQuin schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:38:
Ik hou mij ook aanbevolen voor wat extra cloth
Die lowlevel cloth is niet te betalen als je net start op een nieuwe server
Alles staat ondertussen op de G-Bank (waardoor die nu helemaal vol staat, oeps :9), buiten een paar stacks die dus nog in m'n bags zitten. Waar dungeon spam wel niet goed voor is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:00:
[...]

Alles staat ondertussen op de G-Bank (waardoor die nu helemaal vol staat, oeps :9), buiten een paar stacks die dus nog in m'n bags zitten. Waar dungeon spam wel niet goed voor is :+
Vanavond dan is kijken als ik thuis kom. Als er dan nog over zijn :p

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ik kan niks van de GB afhalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Dan heb je niet de rang Tweaker

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Rangen en dergelijke meer zullen later nog geoptimaliseerd worden, aangezien er nu nog steeds zeer veel chars bijkomen is het nogal hectisch om te bepalen wat een main is en wat niet. Maar als geen 1 van je chars de rang Tweakers heeft kan je natuurlijk altijd een whisper naar een van de Officers sturen om dit aan te passen en op die manier kan je wel aan de GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
voor de mensen die een sneak preview willen. Op Tackytangerine.com staat een leuke preview van de website. HTML5 en responsive design. Met dank aan een guildie (Siosha?) en Cofelia :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:45:
voor de mensen die een sneak preview willen. Op Tackytangerine.com staat een leuke preview van de website. HTML5 en responsive design. Met dank aan een guildie (Siosha?) en Cofelia :)
Ziet er ziek strak uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
de TS info hebben we wat meer dingen voor nodig, dus dat komt asap. Schijnt erg lastig te zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 15:37
Zie net deze topic! heb alleen geen zin om 58 pagina's terug te lezen. Is het de bedoeling om met deze guild te gaan raiden? Zoja wil ik wel joinen. Ik heb een mage en een shaman die ik eventueel zou kunnen transferen naar jullie realm. Ben dan wel niet goed gegeared mja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
pietz0r schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:28:
Zie net deze topic! heb alleen geen zin om 58 pagina's terug te lezen. Is het de bedoeling om met deze guild te gaan raiden? Zoja wil ik wel joinen. Ik heb een mage en een shaman die ik eventueel zou kunnen transferen naar jullie realm. Ben dan wel niet goed gegeared mja.
De guild is vooral als social guild opgericht met het doel de gezelligheid terug te brengen.
Waarschijnlijk gaan we ook raiden dus maak je geen zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 15:37
ik kom wel gewoon als het zo ver is :) heb toch niks te verliezen op huidige server dus waarom niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Character aangemaakt! Vanaf vrijdag mooi twee weken vrij van werk dus kan ik rustig aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Chris van der G schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:12:
Character aangemaakt! Vanaf vrijdag mooi twee weken vrij van werk dus kan ik rustig aan de slag!
Jij ook hier :P
Welkom bij de guild in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

wambamNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:14:
[...]

Jij ook hier :P
Welkom bij de guild in ieder geval :D
Haha ja, zag het topic zo vaak voorbij komen dat ik dacht toch WoW maar eens uit te proberen, als iemand me een Guild Invite kan sturen als het zo ver is? :). Zal morgen alles maar weer eens goed zetten zodat ik echt kan gaan spelen, nu even eerste paar levels doorquesten..

EDIT: Holy Moses, laatste 10 minuten 7 invites gehad voor Level 25 guilds enzo. Is dit normaal? _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Chris van der G op 18-12-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Chris van der G schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:19:
[...]

Haha ja, zag het topic zo vaak voorbij komen dat ik dacht toch WoW maar eens uit te proberen, als iemand me een Guild Invite kan sturen als het zo ver is? :). Zal morgen alles maar weer eens goed zetten zodat ik echt kan gaan spelen, nu even eerste paar levels doorquesten..

EDIT: Holy Moses, laatste 10 minuten 7 invites gehad voor Level 25 guilds enzo. Is dit normaal? _/-\o_
Dat is normaal ja als je de guild wilt joinen kan je /who gathering of tweakers typen in je chat en dan krijh je een lijst met mensen die online zijn en in de guild zitten.
Op het moment heeft iedereen nog de mogelijkheid om te inviten dus je kan iedereen whisperen.

[ Voor 23% gewijzigd door Ryada op 19-12-2013 08:02 ]

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteravond level 30 gedinged het begint ergens op te lijken. (Maak mij wakker als ik level 60 Dpng. :P)
Ik had gisteren wel 1 dungeon met een tank die een hunter constant de schuld zat te geven voor te veel te pullen (Wat wel klopte overigens) en in die dungeon twee wipes gehad ( in Scarlet Monestary, wut? ).

Ayways tussen het LFD door ben ik momenteel aan het vissen omdat die bezigheid simpelweg veel tijd in beslag neemt en het eigenlijk af wil hebben als ik level 90 ding.

Vanavond weer LFD met alleen maar de zwaarste dungeons beschikbaar. Weer wat levels hoger proberen te komen. Zag ook nog wat guild achievements voorbij komen. Gaat hard daarboven, de top van de guild is goed de lat aan het leggen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Hoop vanavond weer is wat tijd te hebben om wat te doen, heb nog wel een paar achievments die ik wil halen !

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
heb ook niet alles doorgelezen maar zitten jullie op hord of ally?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
vegetto1983 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:45:
Horde

Verwijderd

vegetto1983 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:45:
Lees ff de TS door op pag 1 8)7 ... for the horde!

Gisteren nog ff snel naar lvl 15 gequest zodat ik de LFD in kon. Had instantly een groepje als dps, mooi!
15 mins later; leuke loot en 2,5 level gespeeld. _/-\o_

• freedragon
Gisteravond laat toch maar een nieuwe UD lock aangemaakt. Vond het wel weer leuk om vanaf de bodem te starten. Al weer lvl 17 dus dat schiet op. Ik zal trouwens wel blij zijn als ik lvl 20 ding: al dat geloop...

Toon heet trouwens Soulfree.

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Ik lijk echter niet in te kunnen loggen op het forum (?) - Account aangemaakt en vervolgens krijg ik het bericht:
De opgegeven gebruikersnaam is onjuist, controleer deze en probeer nogmaals. Als dit probleem zich blijft voordoen, contacteer dan de beheerder.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Wie o wie maakt de rest van het guildforum ook zichtbaar voor Ikke?

Verwijderd

Daar is een topic voor op het got forum..

• Ryada
Chris van der G schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:59:
Ik lijk echter niet in te kunnen loggen op het forum (?) - Account aangemaakt en vervolgens krijg ik het bericht:

[...]
Edit: het is al opgelost.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryada op 19-12-2013 09:43 ]

• Vegetto
ja sorry, ik net mijn account gechecked heb wel allies maar begint te kriebelen krijg ik ineens gevaarlijke activity daarom account gelocked, dus ik password change gedoe gedaan. Daarna zie ik ineens een koreanse standard wow onder mijn account staan?????????

ik wil weer inloggen erna weer suspicous activity weer gelocked ik weer password gechanged nu zit ik er weer in de vraag is voor hoelang. Heb al een ticket ingeschoten maar is dat gehacked ofz?

• Ryada
vegetto1983 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:49:
ja sorry, ik net mijn account gechecked heb wel allies maar begint te kriebelen krijg ik ineens gevaarlijke activity daarom account gelocked, dus ik password change gedoe gedaan. Daarna zie ik ineens een koreanse standard wow onder mijn account staan?????????

ik wil weer inloggen erna weer suspicous activity weer gelocked ik weer password gechanged nu zit ik er weer in de vraag is voor hoelang. Heb al een ticket ingeschoten maar is dat gehacked ofz?
Zou best wel eens kunnen wat je denk ik beter kan doen is een mobile authenticator erop aansluiten dan krijg je een sms als je account gelocked word en weet je meteen of iemand je account heeft gehacked.

• Vegetto
vieze honden joh hoe ken dat nou ik heb altijd super lange passwords en zoiets groots van blizzard is toch niet zomaar te hacken,

die authenticator is toch net zoiets als een RSA token? dan moet je toch een wisselende code invullen bij het inloggen dan valt het toch niet meer te hacken?

• Ryada
vegetto1983 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:53:
vieze honden joh hoe ken dat nou ik heb altijd super lange passwords en zoiets groots van blizzard is toch niet zomaar te hacken,

die authenticator is toch net zoiets als een RSA token? dan moet je toch een wisselende code invullen bij het inloggen dan valt het toch niet meer te hacken?
Meestal hacken ze je pc in plaats van blizzard maar dat erbuiten gelaten.
Ik heb geen idee hoe het precies werkt ik was van plan om het vanavond voor mijn account in te stellen namelijk.

• Vegetto
na das knap die pc staat al maanden uit :D en de rest nergens wow of wat dan ook op geinstalleerd...

• Ryada
vegetto1983 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:56:
na das knap die pc staat al maanden uit :D en de rest nergens wow of wat dan ook op geinstalleerd...
Ach ja ik zeg ook maar wat de meest gebruikelijke methode is.
Maar ik zal wel aanraden dat je die authenticator erop zet en al je chars gaat controleren.

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
wambamNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:57:
[...]

Ach ja ik zeg ook maar wat de meest gebruikelijke methode is.
Maar ik zal wel aanraden dat je die authenticator erop zet en al je chars gaat controleren.
Ook met authenticator ben je niet veilig hè, je bent veiliger maar nog steeds niet bestand tegen de wat verder doorgewinterde hackers...

• Vegetto
ja idd, maar hord dus, is er nog vraag naar bepaalde classes ofzo? weet niet ofik ga moven of opnieuw beginnen weet niet of ik dan kan joinen als nieuwe char?

• Ryada
vegetto1983 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:59:
ja idd, maar hord dus, is er nog vraag naar bepaalde classes ofzo? weet niet ofik ga moven of opnieuw beginnen weet niet of ik dan kan joinen als nieuwe char?
Je kan moven of joinen als nieuwe char.
Bij ons geld het zo dat je gewoon mag spelen wat je leuk vind/lijkt dus class restricties hebben we niet :D

@degene hierboven.
Ik weet dat je niet compleet veilig bent maar het is in ieder geval een stuk veiliger.

• Vegetto
ja moven is natuurlijk weer prijskaartje :D en andere server en faction change

• Thysiej
vegetto1983 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:02:
ja moven is natuurlijk weer prijskaartje :D en andere server en faction change
Je kunt ook gewoon opnieuw beginnen en al je BoA items naar je nieuwe character toesturen, daar heb ik voor gekozen:) Ben nu in een paar uur spelen lvl 20, gaat allemaal snel genoeg:)

• Ryada
Thysiej schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:03:
[...]

Je kunt ook gewoon opnieuw beginnen en al je BoA items naar je nieuwe character toesturen, daar heb ik voor gekozen:) Ben nu in een paar uur spelen lvl 20, gaat allemaal snel genoeg:)
Vooral als je in de guild zit gaat het voor je gevoel nog eens een stuk sneller de gezelligheid maakt het allemaal veel makkelijker, en zorgt ervoor dat je je minder snel verveelt en denkt nope terug naar mijn main.

• Vegetto
ok dat is miss een idee dan

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

freedragon schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:54:
Gisteravond laat toch maar een nieuwe UD lock aangemaakt. Vond het wel weer leuk om vanaf de bodem te starten. Al weer lvl 17 dus dat schiet op. Ik zal trouwens wel blij zijn als ik lvl 20 ding: al dat geloop...

Toon heet trouwens Soulfree.
Goed dat je 17 gedinged bent kunnen we vanavond samen LFD doen ^^. Nog eens merci voor the tabard guy aan te duiden gisteren :p.

Uiteindelijk van 11 tot 19 geraakt, max Tailor, max Enchant, en 300+ cooking. Going good. Vanavond hopelijk 30 of zo.

Killboard--Eve-Board

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Ik ben van plan om volgende week een flex run op te gaan zetten. Wie is ook alweer de PVE officer?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ryada
Ik heb op dit moment de guild tabard design event geopend op het forum staan meer details van hoe je mee kan doen en de regels/richtlijnen om mee te doen.
Het staat in het subforum Aankondigingen en Nieuws.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

hmr schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:20:
Ik ben van plan om volgende week een flex run op te gaan zetten. Wie is ook alweer de PVE officer?
http://forum.got-wow.nl/viewtopic.php?f=12&t=27

• Ryada
Daar kan je niet in komen als je geen account of toegang hebt tot het forum.
Om antwoord te geven op wie de PvE officer is.
Dat is Fiole.

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 19:12
Ik ga thuis even weer WoW op mijn PC installeren en mijn abonnement weer verlengen. Ik zal ingame vanavond dan gelijk iemand Pm'en!

[ Voor 15% gewijzigd door mark0172 op 19-12-2013 11:53 ]

• Ryada
mark0172 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:42:
Ik ga thuis even weer WoW op mijn PC installeren en mijn abonnement weer verlengen, ik heb alleen tot MoP, is dit een probleem ? Ik zal ingame vanavond dan gelijk iemand Pm'en!
Volgens mij is dit geen probleem alleen als je cata hebt word je lvl cap lvl 85 en kan je niet meer hoger.
Voor de rest kan je alles wat de rest ook kan.

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

mark0172 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:42:
Ik ga thuis even weer WoW op mijn PC installeren en mijn abonnement weer verlengen, ik heb alleen tot MoP, is dit een probleem ? Ik zal ingame vanavond dan gelijk iemand Pm'en!
Ik zou als ik jou was dan ook MoP aanschaffen, het kost tot 31 december maar 10 euro dan.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• mark0172
wambamNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:43:
[...]

Volgens mij is dit geen probleem alleen als je cata hebt word je lvl cap lvl 85 en kan je niet meer hoger.
Voor de rest kan je alles wat de rest ook kan.
Oké top! Zal wel weer wennen worden, heb echt al een tijdje niet meer gespeeld, en dit wordt ook de eerste keer Horde voor mij, heb er zin in! ;)

• mark0172
ValHallen schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:44:
[...]

Ik zou als ik jou was dan ook MoP aanschaffen, het kost tot 31 december maar 10 euro dan.
Ik bedoelde eigenlijk tot en met MoP :X

[ Voor 5% gewijzigd door mark0172 op 19-12-2013 11:47 ]

• Ryada
mark0172 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:46:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk tot en met MoP :X (dit is de laatste toch 8)7 )
Ja dat is de laatste dan word je lvl cap gwn lvl 90 we hadden een misverstand :P
Maar als je het nog niet hebt gedaan is het aan te raden een account op ons forum te maken, dan kan je alvast even rondsnuffelen en ook kennismaken met de rest van de mensen die actief op het forum zitten.
Ook kan je jezelf dan alvast inlezen over de guild.

• mark0172
wambamNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:49:
[...]

Ja dat is de laatste dan word je lvl cap gwn lvl 90 we hadden een misverstand :P
Maar als je het nog niet hebt gedaan is het aan te raden een account op ons forum te maken, dan kan je alvast even rondsnuffelen en ook kennismaken met de rest van de mensen die actief op het forum zitten.
Ook kan je jezelf dan alvast inlezen over de guild.
Ik had wellicht ook beter het iets anders kunnen neerzetten, maargoed, dat is altijd achteraf :)

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

mark0172 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:51:
[...]

Ik had wellicht ook beter het iets anders kunnen neerzetten, maargoed, dat is altijd achteraf :)
Tweakers know how to /edit O-)

Killboard--Eve-Board

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

wambamNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:20:
Ik heb op dit moment de guild tabard design event geopend op het forum staan meer details van hoe je mee kan doen en de regels/richtlijnen om mee te doen.
Done! Heb mijn idee geplaatst.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

mathiasv91 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:01:
[...]

Goed dat je 17 gedinged bent kunnen we vanavond samen LFD doen ^^. Nog eens merci voor the tabard guy aan te duiden gisteren :p.

Uiteindelijk van 11 tot 19 geraakt, max Tailor, max Enchant, en 300+ cooking. Going good. Vanavond hopelijk 30 of zo.
Ben gister ook tot 17 gekomen en zal begin avond wel rond de 20 zijn.. Dus als jullie LFD gaan doen ;)

Toon heet Sjaanie.

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:28:
[...]

Ben gister ook tot 17 gekomen en zal begin avond wel rond de 20 zijn.. Dus als jullie LFD gaan doen ;)

Toon heet Sjaanie.
Add Nakashima maar ingame.

Killboard--Eve-Board

• IntToStr
Als ik niet met de (alliance) guild even mee flex ga doen probeer ik ook wel mee te gaan met dungeons. Mijn warlock is nu level 17 of 18. Devvox is de naam daar.

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

IntToStr schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:38:
Als ik niet met de (alliance) guild even mee flex ga doen probeer ik ook wel mee te gaan met dungeons. Mijn warlock is nu level 17 of 18. Devvox is de naam daar.
Cool hebben we al
Ik : healer - priest
Sjaanie: Monk - DPS
Devvox : DPS - Lock
Soulfree : DPS - Lock

Killboard--Eve-Board

Verwijderd

Ik ben Monk dps

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Fixed. Nog een tank en we kunnen echt hard levelen :)

Killboard--Eve-Board

• freedragon
Kan er pas rond 10 uur zijn maar dan kan ik wel een paar uurtjes doortrekken.

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

freedragon schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:56:
Kan er pas rond 10 uur zijn maar dan kan ik wel een paar uurtjes doortrekken.
Ben zelf ook pas rond 20:30 thuis.

Killboard--Eve-Board

• Thysiej
mathiasv91 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:41:
[...]

Cool hebben we al
Ik : healer - priest
Sjaanie: Monk - DPS
Devvox : DPS - Lock
Soulfree : DPS - Lock
Geef maar een seintje als jullie rond de lvl 30 zijn, kan ik met mn druid helpen:)
- Druid: Alirix
- Mage: Alirax

Momenteel bezig met het lvlen van mijn mage, maar die lvl ik niet in dungeons zodat ik mijn professions bij kan houden. Mn druid level ik eigenlijk alleen door LFD:)

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
@Tank Kaeshi maar als het nodig is vanaf lvl 29 . Hoop vanavond ook wel online te zijn

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

@Skassie en Thysiej heb jullie ook opgeschreven.

Killboard--Eve-Board

Verwijderd

Ik ben al wat eerder online (rond 18.00), maar ga nog ff wat mods downloaden. Doe anders wel vast een runnetje of ga ff wat anders doen. Geef maar een gil in de g-chat of een whisper. :)

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

xxlocal ( resto druid ) is vanaaf of morgen avond ook wel paraat :) ( level 29 btw )

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:23:
Ik ben al wat eerder online (rond 18.00), maar ga nog ff wat mods downloaden. Doe anders wel vast een runnetje of ga ff wat anders doen. Geef maar een gil in de g-chat of een whisper. :)
Komt in orde :Y

Killboard--Eve-Board

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Local Host schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:41:
xxlocal ( resto druid ) is vanaaf of morgen avond ook wel paraat :) ( level 29 btw )
Hey Local :w
Lang geleden. Kan mij je shopje in Rose Online nog wel herinneren. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Zeror schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:08:
[...]

Hey Local :w
Lang geleden. Kan mij je shopje in Rose Online nog wel herinneren. :P
hehehe helaas staat mijn wow niet 24/7 aan :P

• JimDB
offtopic:
Posts over het opstellen van dungeon groepen worden denk ik best behandeld op het Guild Forum of via DM, dan wordt het hier niet zo'n spam :)
wambamNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:20:
Kijk er echt naar uit wat de mensen ervan gaan maken, al is het misschien ook wel een plan om de huidige guild tabard er tussen te zetten voor de mensen die die al zo mooi vonden :)

• Ryada
JimDB schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:41:
[...]

offtopic:
Posts over het opstellen van dungeon groepen worden denk ik best behandeld op het Guild Forum of via DM, dan wordt het hier niet zo'n spam :)

[...]

Kijk er echt naar uit wat de mensen ervan gaan maken, al is het misschien ook wel een plan om de huidige guild tabard er tussen te zetten voor de mensen die die al zo mooi vonden :)
Dan maak jij em toch en doe jij er aan mee met de huidige Tabard ;)
En als jij wint gaat de prijs naar de guild toe.

• corset
cool! vanavond maar even meedoen! :P

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/