GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
ValHallen schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:02:
[...]

Gruul's lair, de eerste boss.
Indeed

YouTube: M.A.G.E ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Schattige mages.......

Warlocks rock the world })
3 soorten fears... stuns
2 pets of 20 % extra dmg en 100k extra health

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Vrees dat ik de monk toch ga re-rollen, alleen géén idee in wat. Twijfel erg sterk tussen: Warrior, priest (heal in dungeon, heal / dps in arena en bg, rogue of warlock.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Warlock is saai man ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Consigliere schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:18:
[...]

Schattige mages.......

Warlocks rock the world })
3 soorten fears... stuns
2 pets of 20 % extra dmg en 100k extra health
:-( :-( :-( :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Jij bent saai!111111!!!!!!!!!!!!1!!11!!

Deze week ben ik even wat minder online, hoop ik. SOCIALE ISOLATIE EN AAN DE STUDIE! Urgentie: hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

hyptonize schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:29:
[...]

Jij bent saai!111111!!!!!!!!!!!!1!!11!!

Deze week ben ik even wat minder online, hoop ik. SOCIALE ISOLATIE EN AAN DE STUDIE! Urgentie: hoog!
Warlock begonnen zeker?

en mektheb .. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:03:
Pfoe waar is de tijd dat ik wow als mijn broekzak kende en zo als jij kon zeggen welke baas ik bedoelde.. Was vroeger nog raid leader met mijn paladin op Azjol-Nerub. Wel blij dat ik weer begonnen ben.
Dan had je gisteren eens moeten komen kijken naar het Guild Event, waren na afloop even naar Azshara gegaan naar die play area met de Goblins en hadden dan de Trivia Bot in gang gezet (een of andere addon die een quiz genereert die gaat over WoW, etc.). Waren er jongens bij die het antwoord op iedere vraag wisten binnen de 3 seconden :+

(De vragen gingen de helft van de tijd over TBC, en daar wist ik dus amper iets van + kon ook helemaal niet zo snel typen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:35:
[...]

Dan had je gisteren eens moeten komen kijken naar het Guild Event, waren na afloop even naar Azshara gegaan naar die play area met de Goblins en hadden dan de Trivia Bot in gang gezet (een of andere addon die een quiz genereert die gaat over WoW, etc.). Waren er jongens bij die het antwoord op iedere vraag wisten binnen de 3 seconden :+

(De vragen gingen de helft van de tijd over TBC, en daar wist ik dus amper iets van + kon ook helemaal niet zo snel typen :D)
Gisteren, wanneer ik eindelijk na 3 uur error 113 (connection error) online geraakte was er jammer genoeg niemand online voor een invite. Vanavond ben ik zeker van de partij ^^.

Zo, geregistreerd op het forum, nu maar wachten op activatie :)

[ Voor 4% gewijzigd door mathiasv91 op 16-12-2013 13:07 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

De guild gaat echt bizar snel in levels.. hebben ze dit generfed of is het echt normaal dat je level 25 hit binnen een aantal dagen? :D Mijn DK gaat ook snel, al moet ik zeggen dat het ook helpt dat mijn neefje er nogal actief op aan spelen is met in het vooruitzicht een leuk kado met kerst :P :P :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:22
hmr schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:25:
De guild gaat echt bizar snel in levels.. hebben ze dit generfed of is het echt normaal dat je level 25 hit binnen een aantal dagen? :D Mijn DK gaat ook snel, al moet ik zeggen dat het ook helpt dat mijn neefje er nogal actief op aan spelen is met in het vooruitzicht een leuk kado met kerst :P :P :P
Veel mensen die levelen als mafkezen dan kan het snel gaan met de guild levels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Na zoveel jaren eindelijk eens de Winter Veil achievements aan het doen op m'n main en wat vallen die tegen joh! Echt de meest irritante achievements ooit...

Straks maar eens verder levellen met m'n hunter, en hopelijk vanavond in Outlands aan belanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Is disc priest nog altijde de healing class voor pvp(bg/arena)? En is spriest nog haalbaar in pvp (bg/arene)?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Wow wel up?
HS en D3 is (wederom) niet in te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:12:
Is Wow wel up?
Blizzard suppor twittert
This is another symptom of the current #Bnet connection issues. We're doing all we can to fix the problem. =)
alsook
The issues affecting login to all EU games continue, we're working to provide a solution but we don't have an ETA just yet.

[ Voor 18% gewijzigd door mathiasv91 op 16-12-2013 14:16 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:03:
Is disc priest nog altijde de healing class voor pvp(bg/arena)? En is spriest nog haalbaar in pvp (bg/arene)?
Disc is nog altijd zeer sterk (Zowel in PvP als PvE), al is Holy tegenwoordig zeker ook niet te onderschatten (zie je trouwens vaker en vaker, vooral in 3s). Spriests waren in de eerste patches een must in RBGs en deden het ook zeer goed in 3s, al weet ik niet hoe ze er nu voor staan. Maw Priest doet het deze expansion over het algemeen zéér goed!
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:12:
Is Wow wel up?
Ik geraak er op, maar ik heb reeds verschillende mensen gezien waar het niet bij ging. Ook hier ligt trouwens de Battle.net Launcher gewoon plat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:17:
[...]

Disc is nog altijd zeer sterk (Zowel in PvP als PvE), al is Holy tegenwoordig zeker ook niet te onderschatten (zie je trouwens vaker en vaker, vooral in 3s). Spriests waren in de eerste patches een must in RBGs en deden het ook zeer goed in 3s, al weet ik niet hoe ze er nu voor staan. Maw Priest doet het deze expansion over het algemeen zéér goed!

[...]

Ik geraak er op, maar ik heb reeds verschillende mensen gezien waar het niet bij ging. Ook hier ligt trouwens de Battle.net Launcher gewoon plat...
Denk dat ik dan vanavond maar is een priest roll. Tenzij ik weer van gedacht verander 8)7

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:22
Wel grappig om zoveel mensen te zien in Orgrimmar. Het is lang geleden dat ik daar zoveel volk rond heb zien hangen.
Ik zit nu op level 26 en zal eens wat dungeons gaan spammen om zsm naar een hoger level te komen.

[ Voor 29% gewijzigd door Carthrax op 16-12-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Nu lvl 52 op mn mage, 38 op mn lock. zit een beetje te twijvelen welke ik lvl 90 wil hebben. kan ook altijd mijn 85 mage nog transferen als ik geen zin heb om verder te lvlen. Wat zeggen jullie?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

MrDustv schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:33:
Nu lvl 52 op mn mage, 38 op mn lock. zit een beetje te twijvelen welke ik lvl 90 wil hebben. kan ook altijd mijn 85 mage nog transferen als ik geen zin heb om verder te lvlen. Wat zeggen jullie?
Ik zou zeggen speel wat je zelf het leukste vind.

Kan iemand mij uitleggen wat openraid juist is?

[ Voor 6% gewijzigd door mathiasv91 op 16-12-2013 15:02 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:43:
[...]

Dat is het :P vind bijde even leuk maar ik neig het meest naar mijn lvl 90 paladin

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
[...]

Voor zover ik weet kan je je bij 'openraid' aanmelden en inschrijven op raids, de zogeheten open raids. Vervolgens wordt er een crossrealm invite gedaan en kan je samen raiden. Correct me if im wrong, maar ik dacht dat dit het was. Je kan natuurlijk altijd ff googlen op 'openraid'... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Thysiej schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:32:
[...]

Voor zover ik weet kan je je bij 'openraid' aanmelden en inschrijven op raids, de zogeheten open raids. Vervolgens wordt er een crossrealm invite gedaan en kan je samen raiden. Correct me if im wrong, maar ik dacht dat dit het was. Je kan natuurlijk altijd ff googlen op 'openraid'... ;)
Google'n op openraid geeft meteen Access Denied. Reason : Gaming. ;) daarom dat ik het hier even vroeg.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:27:
Denk dat ik dan vanavond maar is een priest roll. Tenzij ik weer van gedacht verander 8)7
Dan hoop ik wel dat je er meteen een Undead Female van maakt, beste casting animation van de Horde _/-\o_
MrDustv schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:06:
Dat is het :P vind bijde even leuk maar ik neig het meest naar mijn lvl 90 paladin
Paladin dream team! :D

Bij Paladins heb je natuurlijk ook gewoon het voordeel dat je zeer flexibel bent (om sneller queues te hebben, om te solo'en, om te PvP'en etc.) en dat heb je niet met een mage (al zijn ze natuurlijk nog steeds OP, PvE en PvP :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:43:
[...]
Dan hoop ik wel dat je er meteen een Undead Female van maakt, beste casting animation van de Horde _/-\o_
Tuurlijk! Undead racial FTW in pvp.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Hier nog even een linkje naar het topic op de Guild Website: http://forum.got-wow.nl/viewtopic.php?f=6&t=4
mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:46:
Tuurlijk! Undead racial FTW in pvp.
Pff, wie kijkt er nu naar racials :+
(Die dingen verdwijnen volgende expansion namelijk toch en dan zit je daar met een race die er niet uit ziet [hint] Lelijk Tauren model :( [/hint])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:53:
[...]

Hier nog even een linkje naar het topic op de Guild Website: http://forum.got-wow.nl/viewtopic.php?f=6&t=4

[...]

Pff, wie kijkt er nu naar racials :+
(Die dingen verdwijnen volgende expansion namelijk toch en dan zit je daar met een race die er niet uit ziet [hint] Lelijk Tauren model :( [/hint])
Gaan die racials echt verdwijnen? Jammer, komt er iets voor in de plaats?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

[...]

Bij Paladins heb je natuurlijk ook gewoon het voordeel dat je zeer flexibel bent (om sneller queues te hebben, om te solo'en, om te PvP'en etc.) en dat heb je niet met een mage (al zijn ze natuurlijk nog steeds OP, PvE en PvP :+)
Ik heb van WotLK t/m einde Cata met mijn pala getanked, als tank is het in veel situaties een zeer overpowerde tank (geweest?). Met bubble kon je stacks clearen op bosses waardoor je het twee keer zo lang vol kon houden. Dan had je ook nog de meest OP ability in het hele spel: 'Ardent Defender', kon je ranged silencen middels Avenger Shield. Ik heb het altijd een erg fijne tanking class gevonden, daarnaast was het ook wel fijn dps'en, met die coole animatie van crusader storm heette ie volgens mij.

Nu maar voor een druid gekozen, zodat ik alles kan spelen wat ik wil. Ik heb echter nog steeds geen goede manier gevonden om als druid tank een ranged mob te silencen.. Krijg ik nog zoiets op later level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:56:
Gaan die racials echt verdwijnen? Jammer, komt er iets voor in de plaats?
Daar werd toch eerder over gesproken, vind er even geen linkje ervan.

Edit: Toch niet! Iemand had me dus op het verkeerde spoor gezet :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0UkL2oKbiOtXX5BOElWHvFqE/full.jpg
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:57
Ze worden niet verwijderd, maar voor een groot deel herzien. Nu kiezen top guilds massaal horde omdat die net dat beetje extra geven met racials. De bedoeling was geloof ik om het een beetje gelijk te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

[...]

[...]

Nah want ik wil de niet OP spec van mage spelen in pvp. Fire! burn shit all day! vereist wat meer skill als frost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Als je queue'd als dps voor dungeon finder (lvl 15 +) vind je dan ook gemakkelijk groepjes op Defias Brotherhood?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:27:
Als je queue'd als dps voor dungeon finder (lvl 15 +) vind je dan ook gemakkelijk groepjes op Defias Brotherhood?
Simpel vraag is simpel antwoord: yup.
Ik heb nog geen last van lange queues op Defias Brotherhood hooguit 2 minuten met mijn mage.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:27:
voor zover ik heb ervaren op mn lock en mage Circa 2-3 minutjes. en dat valt mee.

+ als er guilies rond jou lvl zijn willen ze vast ook wel samen de que in duiken

[ Voor 11% gewijzigd door MrDustv op 16-12-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Thysiej schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:59:
Ik heb van WotLK t/m einde Cata met mijn pala getanked, als tank is het in veel situaties een zeer overpowerde tank (geweest?).
Paladin tanks zijn van het moment nog steeds een van de meest gewilde/gespeelde tanks, aangezien ze ook nu weer zeer sterk zijn. En dan nog vooral omdat veel gevechten in SoO AoE gevechten zijn, en op zo'n moment schittert een Prot Pala wel met z'n AoE threat, damage en healing
Nu maar voor een druid gekozen, zodat ik alles kan spelen wat ik wil. Ik heb echter nog steeds geen goede manier gevonden om als druid tank een ranged mob te silencen.. Krijg ik nog zoiets op later level?
Geloof niet dat Druids automatisch een ranged silence krijgen, al heb je wel een optie met Glyph of Fae Silence en Skull Bash dat een iets grotere range heeft dan melee targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
What to level, what to level... Ik heb nog een 85 warrior,mage,druid en 80 shaman,paladin staan...

Ik hoor van de week of mijn neven ook komen, zo ja, dan ga ik weer WoW spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

IntToStr schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:13:
Ze worden niet verwijderd, maar voor een groot deel herzien. Nu kiezen top guilds massaal horde omdat die net dat beetje extra geven met racials. De bedoeling was geloof ik om het een beetje gelijk te trekken.
Niet zozeer gelijk trekken, maar Blizzard wil dat je niet meer een ras kies omdat die de sterkste racials heeft, maar dat je het ras kiest welke je het leukste vind.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JimDB schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:42:
[...]

Paladin tanks zijn van het moment nog steeds een van de meest gewilde/gespeelde tanks, aangezien ze ook nu weer zeer sterk zijn. En dan nog vooral omdat veel gevechten in SoO AoE gevechten zijn, en op zo'n moment schittert een Prot Pala wel met z'n AoE threat, damage en healing

[...]

Geloof niet dat Druids automatisch een ranged silence krijgen, al heb je wel een optie met Glyph of Fae Silence en Skull Bash dat een iets grotere range heeft dan melee targets.
Zo is het altijd wat:) Gelukkig speelt het alleen in de wat meer top-guilds dat echt de beste classes per gevecht uitgekozen worden. In de wat langzamere raiding guilds maakt het niet zoveel uit, daar proberen ze te roeien met de riemen die ze hebben.

Druid levelen gaat prima middels LFD. Gisteren samen met 'xxlocal' twee dungeons gedaan en toch weer 2 levels erboven op in een uurtje :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Thysiej op 17-12-2013 11:04 . Reden: Oeps, naamfoutje;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:30:
Niet zozeer gelijk trekken, maar Blizzard wil dat je niet meer een ras kies omdat die de sterkste racials heeft, maar dat je het ras kiest welke je het leukste vind.
En dat dus niet alle guilds die in de race zitten voor nummer 1 naar de Horde swappen zoals Method ea hebben gedaan :X Imo moet een class/race combinatie er gewoon goed uitzien, en dan zijn racials bijzaak/meegenomen :)
Thysiej schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:04:
Zo is het altijd wat:) Gelukkig speelt het alleen in de wat meer top-guilds dat echt de beste classes per gevecht uitgekozen worden. In de wat langzamere raiding guilds maakt het niet zoveel uit, daar proberen ze te roeien met de riemen die ze hebben.
True, wij zitten met ons raidteam momenteel op 5/14 HC, en dat met de 2 minst gespeelde tanks van deze patch, Blood DK en Guardian Druid. Op zich kom je er altijd wel, maakt niet uit met welke classes, alleen zijn sommige classes (zoals Warlocks, Prot Paladins, etc.) altijd wel dat ietsje beter :)
Druid levelen gaat prima middels LFD. Gisteren samen met 'xxlover' twee dungeons gedaan en toch weer 2 levels erboven op in een uurtje :-)
Goed om te horen, vond Guardian altijd wat klungelig op low level en ben dan ook gaan levellen als dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:29:
[...]

En dat dus niet alle guilds die in de race zitten voor nummer 1 naar de Horde swappen zoals Method ea hebben gedaan :X Imo moet een class/race combinatie er gewoon goed uitzien, en dan zijn racials bijzaak/meegenomen :)

[...]

True, wij zitten met ons raidteam momenteel op 5/14 HC, en dat met de 2 minst gespeelde tanks van deze patch, Blood DK en Guardian Druid. Op zich kom je er altijd wel, maakt niet uit met welke classes, alleen zijn sommige classes (zoals Warlocks, Prot Paladins, etc.) altijd wel dat ietsje beter :)

[...]

Goed om te horen, vond Guardian altijd wat klungelig op low level en ben dan ook gaan levellen als dps :)
Hmmm wilde eerst blood gaan met mijn DK maar denk dat het toch maar frost wordt dan... |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb mijn (nu level 80) druid ook als beetje in dungeons geleveld. Echt drama in het begin. Lastig threat houden op groepen omdat je beste aoe spul pas op hoog level komt. Maar met de instant queues gaat het wel lekker snel :)

Mijn warlock op DB kan nu ook de dungeons in! Ik begreep dat de queues wel meevielen voor dps, dus hopelijk gaat dat een beetje vlug. Misschien dat ik donderdag of vrijdag eens dungeons kan spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
[...]

[...]

Dat vind ik meevallen als Guardian Druid krijg je echt massive aggro (ik als paladin krijg de aggro dan echt niet van je af hoor)
En een vriend van mij speelt Blood DK en die heeft bijna geen heals nodig (op patch 5.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hmr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:36:
Hmmm wilde eerst blood gaan met mijn DK maar denk dat het toch maar frost wordt dan... |:(
Dat wilde ik helemaal niet zeggen, en dat zou je ook weten als je het tekstje had gelezen ;)
wambamNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:39:
Dat vind ik meevallen als Guardian Druid krijg je echt massive aggro (ik als paladin krijg de aggro dan echt niet van je af hoor)
En een vriend van mij speelt Blood DK en die heeft bijna geen heals nodig (op patch 5.3)
Ik zeg alleen dat instant AoE threat op een Bear toch een pak moeilijker is, dan op zeg maar een Prot Paladin of een Monk. En zelfde als wat ik hierboven zei, ik zeg helemaal niet dat die classes slecht zijn, ik noem alleen wat feiten op.
Onze MT is ook een Blood DK en op fights zoals Malkorok zijn ze ook helemaal OP, dit soort zaken zijn nu eenmaal situational.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Aww Yiss! Brewmaster Ningen staat er ook op _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HbPo9js.png

Bietje vaag, maar goed :p

Gisteren mijn monk naar 84 gehaald en m'n lock naar 83, gaat vandaag helemaal de 85 aantikken :p Ben me nog aan het bedenken wat ik naar 85 heen ga boosten. Ik denk dat ik gewoon een DK doe, scheelt wat levels en kan ik meteen aan wat professions....

Heb toch nog een chronisch tekort aan geld op deze server. Wil toch nog epic flying op mijn monk.

[ Voor 31% gewijzigd door detheavn op 17-12-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Gisteren monk gedelete, priest gerolled en level 9 gedinged. Ik wil graag verder level via LFD, is het level gewijs beter holy te speccen of disc voor te healen?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gold is wel echt een ding merk ik. Kan echt helemaal niets en omdat het levelen zo snel gaat zal flying later wel echt een bitch gaan worden. Voorlopig kan ik niet eens bags kopen :p

Bevalt me een stuk beter als ik allerlei professions max heb en > 100k gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Toen ik in Cata mijn priest levelde heb ik dat als disc gedaan. Op de vroegere levels maakt het denk ik nog niet zoveel uit, maar vooral met attonement (en de insane damage output van disc priests) vind ik het leuker levelen als disc. Heals + Damage = snellere runs :)

Daarnaast kon ik tot aan de cata dungeons iedereen makkelijk ophouden met shields en attonement :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:26:
Gisteren monk gedelete, priest gerolled en level 9 gedinged. Ik wil graag verder level via LFD, is het level gewijs beter holy te speccen of disc voor te healen?
Ik zou zeggen disc, aangezien op low level disc zelfs meer damage doet dan shadow en je dus mee kan helpen dps'en. Geloof trouwens dat je al op level 38 of iets in die buurt al atonement healing krijgt, dus dan kan je helemaal overschakelen op penance+smite spam :)
IntToStr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:30:
Gold is wel echt een ding merk ik. Kan echt helemaal niets en omdat het levelen zo snel gaat zal flying later wel echt een bitch gaan worden. Voorlopig kan ik niet eens bags kopen :p

Bevalt me een stuk beter als ik allerlei professions max heb en > 100k gold.
Zit bijna op 60 en ga dus echt nooit flying kunnen kopen hé :+ Misschien dat ik m'n monk maar eens over zet voor wat gold en een level 90 op de realm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:33:
Zit bijna op 60 en ga dus echt nooit flying kunnen kopen hé :+ Misschien dat ik m'n monk maar eens over zet voor wat gold en een level 90 op de realm :)
Kan je gold niet cross realm sturen?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
If only... Maar goed, gaat nooit™ gebeuren, aangezien dat de markt op elke realm gigantisch aan gort helpt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Wat is atonement healing ? Bestond niet toen ik quitte denk ik. (kan hier niets wow gerelateerd opzoeken stomme contect filter.)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als ik na de geboorte van IntToStr jr weer een beetje kan spelen zonder constant baby duty te hebben zet ik misschien m'n dk maar over met 10k gold of zo. Voorlopig moet ik het maar doen met hopen op geluk op de AH. Sta al op 21 gold nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Voor zover ik weet is dat dat je zoveel procent van je damage als heal doet.
Zelfde als een paladin die heeft daar een glyph voor die voor 10% van zn damage de member met de laagste hp healt (ik sta altijd 4de in heals in een raid met mn paladin :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Guardian is zeker klungelig op low level. Tot lvl 22 heb je 4 abilities:
- mangle
- maul
- taunt
- mitigation ability (die 60~100 rage kost)

Vanaf lvl 22 krijg je daar swipe bij, maar alsnog ben je continu aan het wachten tot er weer een ability van cooldown komt zodat je die kan gebruiken... Ik hoop inderdaad dat dat anders gaat worden, kan er altijd nog voor kiezen weer een pala te rollen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:35:
Kan je gold niet cross realm sturen?
Neen, omdat zoals detheavn zegt dat kan zorgen voor economische problemen :)
De enige manier om dus wat gold op een andere realm te krijgen is door middel van een char over te zetten, en dan nog zit er een maximum van 50k op als je een level 90 transfert (geloof dat er ergens een lijstje stond op de vorige pagina)
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:42:
Wat is atonement healing ? Bestond niet toen ik quitte denk ik. (kan hier niets wow gerelateerd opzoeken stomme contect filter.)
Atonement is een passive van Disc Priests die ervoor zorgt dat iedere keer je damaged met Smite, Penance, etc. een deel van je damage ook gaat omgezet worden in healing. Op die manier kan je dus gewoon damagen en terwijl nog healen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:47:
[...]

Dat wilde ik helemaal niet zeggen, en dat zou je ook weten als je het tekstje had gelezen ;)

[...]

Ik zeg alleen dat instant AoE threat op een Bear toch een pak moeilijker is, dan op zeg maar een Prot Paladin of een Monk. En zelfde als wat ik hierboven zei, ik zeg helemaal niet dat die classes slecht zijn, ik noem alleen wat feiten op.
Onze MT is ook een Blood DK en op fights zoals Malkorok zijn ze ook helemaal OP, dit soort zaken zijn nu eenmaal situational.
Lees wel meer negatieve verhalen over Blood DK's. Hmr leest zichzelf graag goed in in classes voordat hij aan de endgame begint. Ben benieuwd waar de guild behoeft aan heeft aangezien het tweakers guild me weer eens gemotiveerd heeft om te spelen. Tank of gewoon Melee DPS. Ik verwacht deze week nog 90 te dingen en vervolgens gelijk 2 pieces BOE 553 gear te kopen en volledige isle gear :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:45:
[...]
Atonement is een passive van Disc Priests die ervoor zorgt dat iedere keer je damaged met Smite, Penance, etc. een deel van je damage ook gaat omgezet worden in healing. Op die manier kan je dus gewoon damagen en terwijl nog healen ook :)
Healed dit dan heel de groep? Of is het een soort van buff dat je op iemand zet?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
wambamNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:43:
Zelfde als een paladin die heeft daar een glyph voor die voor 10% van zn damage de member met de laagste hp healt (ik sta altijd 4de in heals in een raid met mn paladin :D)
Tijdens de start van MoP, toen iedereen nog maar ilvl 465 had en zo was die glyph (en prot in algemeen) echt vet op. Ik stond op Stone Guards toen nr 1 in damage en in healing done volgens mij. Ging echt nergens over. Heb toen nog een 30 seconden of zo solo alle 3 de bosses getanked terwijl de rest van de raid dood in een hoekje lag. Vengeance ftw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

hmr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:45:
[...]
Tank of gewoon Melee DPS. Ik verwacht deze week nog 90 te dingen en vervolgens gelijk 2 pieces BOE 553 gear te kopen en volledige isle gear :D
Isle gear?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Atonement
Requires Priest (Discipline)
Requires level 38
When you deal damage with Smite, Holy Fire, and Penance, you instantly heal a nearby low health friendly target for 90% of the damage dealt.

If the Priest is healed through Atonement, the effect is reduced by 50%.

Op die manier dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
hmr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:45:
[...]

Lees wel meer negatieve verhalen over Blood DK's. Hmr leest zichzelf graag goed in in classes voordat hij aan de endgame begint. Ben benieuwd waar de guild behoeft aan heeft aangezien het tweakers guild me weer eens gemotiveerd heeft om te spelen. Tank of gewoon Melee DPS. Ik verwacht deze week nog 90 te dingen en vervolgens gelijk 2 pieces BOE 553 gear te kopen en volledige isle gear :D
Speel gewoon wat je leuk vind zou ik zeggen de raid teams vormen zich vanzelf wel (als ze komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

wambamNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:47:
[...]

Speel gewoon wat je leuk vind zou ik zeggen de raid teams vormen zich vanzelf wel (als ze komen)
Ik vind beide prima om te doen :*)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:46:
Atonement
Requires Priest (Discipline)
Requires level 38
When you deal damage with Smite, Holy Fire, and Penance, you instantly heal a nearby low health friendly target for 90% of the damage dealt.

If the Priest is healed through Atonement, the effect is reduced by 50%.

Op die manier dus :)
Low health friendly? Dit is dus niet zeker dat het de tank is? Dus in een boss fight zou ik toch spells als flash heal e.d. moeten gebruiken?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
hmr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:47:
[...]

Ik vind beide prima om te doen :*)
We hebben nu al zon 10 tanks denk ik?
In ieder geval hebben we al 5 tanks die hun main ervan maken en 30 DPSers.
Dus je hebt gwn vrije keuze je kan altijd bijde in dual spec doen zoals ik ga doen met retri en prot pala (ik ga prot mainen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
wambamNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:43:
Al zorgt dat voor Retribution Paladins wel voor een grote DPS loss doordat je ervoor in Seal of Insight moet staan, maar inderdaad Prot Paladins met Glyph of Battle Healer doen echt bakken HPS :)
Gear dat je krijgt op het Timeless Isle, en dus 496 ilevel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

wambamNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:50:
[...]

We hebben nu al zon 10 tanks denk ik?
In ieder geval hebben we al 5 tanks die hun main ervan maken en 30 DPSers.
Dus je hebt gwn vrije keuze je kan altijd bijde in dual spec doen zoals ik ga doen met retri en prot pala (ik ga prot mainen)
Hoeveel daarvan zijn al 90? :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:50:
[...]

Al zorgt dat voor Retribution Paladins wel voor een grote DPS loss doordat je ervoor in Seal of Insight moet staan, maar inderdaad Prot Paladins met Glyph of Battle Healer doen echt bakken HPS :)

[...]

Gear dat je krijgt op het Timeless Isle, en dus 496 ilevel is.
Laat ik nou net een prot pala zijn :P
hmr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:50:
[...]

Hoeveel daarvan zijn al 90? :p
Om eerlijk te zijn ik heb geen flauw idee ik denk dat er 3 90 zijn ivm transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Thysiej schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:04:
[...]

Druid levelen gaat prima middels LFD. Gisteren samen met 'xxlover' twee dungeons gedaan en toch weer 2 levels erboven op in een uurtje :-)
"xxlover" ? xxlocal ben ik :P

Moet zeggen dat de sfeer in de guild echt super is !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:49:
Low health friendly? Dit is dus niet zeker dat het de tank is? Dus in een boss fight zou ik toch spells als flash heal e.d. moeten gebruiken?
In low level dungeons zou je normaal gezien moeten kunnen vertrouwen op de healing die je doet door Atonement, maar aangezien je die pas krijgt op level 38 is het in het begin eigenlijk gewoon: shield, shield, shield :) Flash Heal en dergelijke zal je alleen moeten gebruiken als de tank te veel gepulled heeft.
Thysiej schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:44:
Guardian is zeker klungelig op low level. Tot lvl 22 heb je 4 abilities:
- mangle
- maul
- taunt
- mitigation ability (die 60~100 rage kost)

Vanaf lvl 22 krijg je daar swipe bij, maar alsnog ben je continu aan het wachten tot er weer een ability van cooldown komt zodat je die kan gebruiken... Ik hoop inderdaad dat dat anders gaat worden, kan er altijd nog voor kiezen weer een pala te rollen ;-)
Moet zeggen: heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vrees ervoor uit verhalen die ik heb gehoord, maar kom dat is weeral bij iedereen anders, dus ik hoop voor jou dat je 'm leuk blijft vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Het enige wat me tot nu toe stoort is de beperkte bagspace. Gold valt nog mee aangezien ik toch niet met RAF level.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Local Host schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:52:
[...]

"xxlover" ? xxlocal ben ik :P

Moet zeggen dat de sfeer in de guild echt super is !!!
Whoops, foutje;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:05:
Het enige wat me tot nu toe stoort is de beperkte bagspace. Gold valt nog mee aangezien ik toch niet met RAF level.
Bagspace stoor ik me al aan snids begin van TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:05:
Transmog heeft dat er ook echt niet beter op gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:56:
[...]

In low level dungeons zou je normaal gezien moeten kunnen vertrouwen op de healing die je doet door Atonement, maar aangezien je die pas krijgt op level 38 is het in het begin eigenlijk gewoon: shield, shield, shield :) Flash Heal en dergelijke zal je alleen moeten gebruiken als de tank te veel gepulled heeft.

[...]

Moet zeggen: heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vrees ervoor uit verhalen die ik heb gehoord, maar kom dat is weeral bij iedereen anders, dus ik hoop voor jou dat je 'm leuk blijft vinden :)
Ik denk dat ik het begrijp, nu extra vraagje. Ga ik voor DPS gear of healing gear? Aangezien hogere DPS meer healing geeft neig ik naar dps gear? Of redeneer ik fout?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:06:
[...]

En de Void Starage al helemaal niet, daar past echt amper iets in :P.

Zou graag zien ik een eigen guild bank kon hebben waar ik me sets in kwijt kon, maar dat gaat hem niet worden ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
detheavn schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:06:
Denk dat ze daarom ook gekozen hebben voor de nieuwe gear changes met WoD, op die manier zitten hybrids tenminste niet met 4 soorten sets ofzo in hun bags, wat dus ook wat plek uitspaart (of ze zouden het Wardrobe idee van Zeror moeten implimenteren :))
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:07:
Ik denk dat ik het begrijp, nu extra vraagje. Ga ik voor DPS gear of healing gear? Aangezien hogere DPS meer healing geeft neig ik naar dps gear? Of redeneer ik fout?
Healing gear, je hebt namelijk wel degelijk spirit nodig om de hele tijd die spam vol te kunnen houden, anders zit je snel zonder mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:14:
[...]

Denk dat ze daarom ook gekozen hebben voor de nieuwe gear changes met WoD, op die manier zitten hybrids tenminste niet met 4 soorten sets ofzo in hun bags, wat dus ook wat plek uitspaart (of ze zouden het Wardrobe idee van Zeror moeten implimenteren :))

[...]

Healing gear, je hebt namelijk wel degelijk spirit nodig om de hele tijd die spam vol te kunnen houden, anders zit je snel zonder mana.
Alleen al een speciaal ding voor tabards gimmicks etc zou al helpen, dat maakt echt +- 50 bagspace / bankspace vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
De fun items pakken ze al aan, tabards zijn waarschijnlijk het volgende. Ik hoop ook echt dat wat ze op Blizzcon vertelden ook gaat komen. Bij de transmog in Diablo 3 (die met reaper of souls komt wat ik begrijp) kun je items transmoggen naar alles wat je hebt gehad, dus een soort van database.

Wat ik in WoW bijvoorbeeld zou willen zien is dat je ook zoiets kunt doen:
Als je bijvoorbeeld Tier 1 bij elkaar gesprokkeld hebt, of deel daarvan, dat je dan naar de void storage vendor gaat ... Dit zou ook voor onofficiele sets moeten kunnen (geen set bonus maar wel gelijke looks) en losse items:
  1. 'Store item in the void' -> item verwijderen uit bags of bank zodat het geregistreerd staat als transmoggable.
  2. 'Set designer' -> op basis van deze items in een dressing room custom sets samenstellen. Tier en andere sets vormen al een standaard set.
Daarnaast zouden ze de transmog vendor kunnen uitbreiden zodat je de geregistreerde sets kunt transmoggen (alles in 1 keer) of kunt previewen zodat je ook nog enkele items kunt aanpassen. Ook wil ik meer items kunnen transmoggen :p

Waarschijnlijk wishful thinking, maar goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

detheavn schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:31:
De fun items pakken ze al aan, tabards zijn waarschijnlijk het volgende. Ik hoop ook echt dat wat ze op Blizzcon vertelden ook gaat komen. Bij de transmog in Diablo 3 (die met reaper of souls komt wat ik begrijp) kun je items transmoggen naar alles wat je hebt gehad, dus een soort van database.

Als je bijvoorbeeld Tier 1 bij elkaar gesprokkeld hebt, of deel daarvan, dat je dan naar de void storage vendor gaat ... Dit zou ook voor onofficiele sets moeten kunnen (geen set bonus maar wel gelijke looks) en losse items:
  1. 'Store item in the void' -> item verwijderen uit bags of bank zodat het geregistreerd staat als transmoggable.
  2. 'Set designer' -> op basis van deze items in een dressing room custom sets samenstellen. Tier en andere sets vormen al een standaard set.
Daarnaast zouden ze de transmog vendor kunnen uitbreiden zodat je de geregistreerde sets kunt transmoggen (alles in 1 keer) of kunt previewen zodat je ook nog enkele items kunt aanpassen. Ook wil ik meer items kunnen transmoggen :p

Deathvn, we moetten jou zien binnen te loodsen bij blizzard, ze kunnen wat van je opsteken.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

detheavn schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:31:

Of ze maken er achievements van voor alle tier sets en dat je die vervolgens gewoon kan transmo-en zonder dat het bagspace kost.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:35:
[...]

Of ze maken er achievements van voor alle tier sets en dat je die vervolgens gewoon kan transmo-en zonder dat het bagspace kost.
Dan krijg ik instant een hoop achievments erbij haha.

Maar ja er zijn genoeg mogelijkheden in iedergeval, ach we wachten het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Hoe verkoop je die timeless coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:55
Die kun je inwisselen links van die panda op het beeld, aan de achterkant van het plein. Op Timeless Isle that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

lolgast schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:29:
[...]

Die kun je inwisselen links van die panda op het beeld, aan de achterkant van het plein. Op Timeless Isle that is :)
inwisselen voor gold? of items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Consigliere schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:30:
[...]

inwisselen voor gold? of items?
Je kunt er items van kopen.
Wowhead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ah okey dacht dat iemand zei je kan ze verkopen voor gold..
maar 50k munten..:S damn doelloos op dat eiland rondlopen heet dat
hoop ik voor de alliance dat ze in groepjes lopen... anders vreet ik ze op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mja, 50k voor de 535 Trinkets en een Burden, voor de gewone 496 items is het maar 7.5k coins (als heb je dan wel weer die RNG factor die meespeelt met welk piece je krijgt van het zakje...)

Op zich gaat het farmen van die Timeless coins trouwens über snel, mijn favoriete spotje is bij de Frogs aan de rechterkant van het eiland. Die hebben weinig HP, maar hebben wel een stacking debuff die je insta killed bij 10 stacks, maar die gaan dus lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:44:
Mja, 50k voor de 535 Trinkets en een Burden, voor de gewone 496 items is het maar 7.5k coins (als heb je dan wel weer die RNG factor die meespeelt met welk piece je krijgt van het zakje...)

Op zich gaat het farmen van die Timeless coins trouwens über snel, mijn favoriete spotje is bij de Frogs aan de rechterkant van het eiland. Die hebben weinig HP, maar hebben wel een stacking debuff die je insta killed bij 10 stacks, maar die gaan dus lekker snel :)
Misschien eens daar kijken dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mektheb schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:05:
[...]

Bagspace! Dat is altijd een crime vind ik. Mijn level 24/25 heeft nu nog van die mega kleine bags. Meh, ik moet daar snel een oplossing voor vinden want ik puil uit van de flasks voor mijn Alchemie. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
JimDB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:44:

Tip:
http://www.curse.com/addons/wow/moprares en dan rondjes lopen ;) Bijv. Evermaw dropt 1000+ coins per kill. Dan gaat het best hard hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lolgast schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:13:
[...]

Tip:
http://www.curse.com/addons/wow/moprares en dan rondjes lopen ;) Bijv. Evermaw dropt 1000+ coins per kill. Dan gaat het best hard hoor :P
dat zijn 100 kills voor de mount :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je kunt constant het eiland rond blijven rennen. De hele tijd door spawnen rares. Niet allemaal geven ze 1000 coins, maar meestal wel een hoop. Heb zelfs gezien dat dezelfde rare 2x actief was :p Weet niet of dat een bug was, maar was wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
IntToStr schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:31:
Je kunt constant het eiland rond blijven rennen. De hele tijd door spawnen rares. Niet allemaal geven ze 1000 coins, maar meestal wel een hoop. Heb zelfs gezien dat dezelfde rare 2x actief was :p Weet niet of dat een bug was, maar was wel apart.
Dat moet een bug geweest zijn, want op alle rares zit een timer. Ik loop inderdaad ook rondjes. De lvl 61+ rares droppen niet zo heel veel coins, maar alle andere toch aardig wat. Daarbij heb je kans op burden of eternity en de normale isle epic drops voor jouw character. Volgens mij had ik in 2 uur genoeg coins voor de 2-h van 20k. Vond ik niet tegenvallen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Nee, dat is geen bug, dat heeft met hoeveel players er in een zone zitten, dus als je server een high population heeft gaat dat vaak rapper, omdat de rares sneller gekilled worden.

Een tijd terug heeft Blizzard uitgelegd hoe dat werkt toen crossrealm geimplementeerd werd. Als het goed is zou dit tevens ook effect hebben op hoe snel mining veins en herbs spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat viel me gisteren op ja in het starterslandje. Niet normaal hoeveel herbs ik kon farmen!
Binnen 2 minuten waren de meesten alweer gerespawned, dus dat ging lekker snel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:30:
dat zijn 100 kills voor de mount :(
Mja, eer dat je op Exalted zit heb je zowiezo al bakken Coins. Heb zelf in totaal al meer dan 100k coins gefarmd hoor, en dan was het gewoon om gear te kopen voor m'n monk + zit nog maar op honored geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Werkdag halfweg nog 4 uurtjes en we kunnen weer naar huis. Hopelijk vanavond van level 9 tot 20.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

mathiasv91 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:05:
Werkdag halfweg nog 4 uurtjes en we kunnen weer naar huis. Hopelijk vanavond van level 9 tot 20.
ik moet nog tot 9u werken. kan niet wachten om thuis te zijn! Moet vanavond op mn pala lfr nog ff induiken en cp cappen. genoeg te doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Inmiddels zon LvL88 en een half geworden! Eigenlijk alleen zondag wat kunnen spelen en gisteren nog wat tijd er aan kunnen spenderen. Niet gek, in krap 2 avonden van 85 naar 88 en half toe. Hopelijk vanavond een heel stuk in naar de 90 te kunnen zitten!

@jarnotjuh, join nou maar.. zeurkous ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

RaseriaN schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:26:
Inmiddels zon LvL88 en een half geworden! Eigenlijk alleen zondag wat kunnen spelen en gisteren nog wat tijd er aan kunnen spenderen. Niet gek, in krap 2 avonden van 85 naar 88 en half toe. Hopelijk vanavond een heel stuk in naar de 90 te kunnen zitten!

@jarnotjuh, join nou maar.. zeurkous ;)
Met of zonder RAF? En dungeons of questen?

Killboard--Eve-Board

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/