GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Nelusz,

ik voelde me enkel gisteren wat aangevallen, maar da's door persoonlijke factoren (lange, drukke werkdag, moest nog poetsen en pas gegeten om 21u30 (terwijl ik gewend ben om om 18u te eten), niet door de uitspraken an sich.

Ik wil gewoon mijn excuses aanbieden voor het veroorzaken van het drama, ik ga de komende dagen eens bekijken of ik de overstap maak (en dan betaal ik ook de Xrealm van de andere 2, dus die hebben geen echte reden om nee te zeggen) of niet.

Met andere woorden: voorlopig zal ik wellicht een Rogue/Hunter levelen op DB en later volgt mijn mage wel, of level ik een nieuwe en betaal ik de Xrealm van de andere 2 en stuur ik m'n gold & items via hen mee...

We'll see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:56

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb niet veel van het guilddrama mee gekregen. Ik heb wel enorm veel guild drame beleefd in the good old day. Zo werd ik plotsklap zonder waarschuwing de eigenaar van een grote Mage-Only guild die langzaam zat te sterven.

Ook zag ik een redelijk grote Raiding guild kapot worden getrokken door een GL die oneerlijk loot ging verdelen.

Maar gisterenen? Nope ik zag wat voor komen over de WoW TCG en gooide wat over Magic TcG erbij. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:54:
Hallo,

zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden ben ik Komeenskijke van gisteren.

[...]

Groeten en bedankt om de WoT te lezen,
Komeenskijke.
Tof dat je toch reageerd. Had me kunnen voorstellen dat je daar helemaal geen zin in zou kunnen hebben na het akkefietje van gisteren. Ik wil bij deze dan ook mijn excuses aanbieden voor de enige onrust over dit onderwerp naar jou en naar anderen die er last van ondervonden hebben.

Neemt verder niet weg dat het wel een onderwerp is dat komende overleg goed besproken moet worden. Er moet een duidelijke lijn komen. Regels moeten opgesteld worden. Als dit gedaan is dan hoop ik dat we een super gezellige guild kunnen worden (of eigenlijk nu al zijn) en dat we dat lang kunnen blijven doen. Ik heb er iig erg veel zin in (heb een beetje dezelfde reden als Komeenskijke, want had graag ook zo'n guild zelf willen opzetten). Ik zal de guild dan ook ondersteunen in wat voor vorm dan ook (en mits ik daar tijd voor heb natuurlijk).

Let's do this!!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:17:
Dag Nelusz,

ik voelde me enkel gisteren wat aangevallen, maar da's door persoonlijke factoren (lange, drukke werkdag, moest nog poetsen en pas gegeten om 21u30 (terwijl ik gewend ben om om 18u te eten), niet door de uitspraken an sich.

Ik wil gewoon mijn excuses aanbieden voor het veroorzaken van het drama, ik ga de komende dagen eens bekijken of ik de overstap maak (en dan betaal ik ook de Xrealm van de andere 2, dus die hebben geen echte reden om nee te zeggen) of niet.

Met andere woorden: voorlopig zal ik wellicht een Rogue/Hunter levelen op DB en later volgt mijn mage wel, of level ik een nieuwe en betaal ik de Xrealm van de andere 2 en stuur ik m'n gold & items via hen mee...

We'll see...
Eigenlijk wil ik mij er helemaal niet mee bemoeien, maar vind wel dat het niet alleen aan jou lag.
Aangezien er meteen dingen werden geroepen zoals ja maar dit is een tweakers only guild enz enz.
Terwijl er ook even aan een officer gevraagd kon worden of dit daadwerkelijk ook zo was.

Wat er daarna allemaal is gebeurd in game / TS dat weet ik niet.

Maar zou leuk zijn als je terug komt
Zeror schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:20:
[...]

Regels moeten opgesteld worden.

Let's do this!!!
Check even het forum >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Consigliere op 13-12-2013 12:21 ]

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Guilddrama? Ooooooooh daar heb ik genoeg verhalen van. Zoals een guild waar een vrouwelijke raider een relatie begon met een andere officer nummer 1 (die ze puur kende van WoW) om uiteindelijk een affaire te krijgen met de guild leader (die in een ander land woonde) , en hiervan zwanger werd en ze vervolgens naar officer nummer 2 ging die haar steunde, terwijl iedereen behalve officer 1 niet wist dat ze dus zwanger was. En dat is nog maar het begin :p

Daarnaast vind ik het goed om te zien hoe dit afloopt, dat iedereen uiteindelijk zonder problemen terug op kan worden gekomen en het kan worden uitgewerkt. Topper :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anvesi op 13-12-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ik wens jullie alle succes met deze gilde.
Speel zelf weer sinds 2 maanden WoW maar speel alleen nog maar PVE servers dus ik kan helaas niet mee doen.
Had anders een wel eens een undead lock willen hebben :)

Speel nu op Dreanor(H) en Silvermoon(A) maar de wachttijden zijn wel weer een nachtmerrie.

Nogmaals succes !!

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Iusedto schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:30:
Ik wens jullie alle succes met deze gilde.
Speel zelf weer sinds 2 maanden WoW maar speel alleen nog maar PVE servers dus ik kan helaas niet mee doen.
Had anders een wel eens een undead lock willen hebben :)

Speel nu op Dreanor(H) en Silvermoon(A) maar de wachttijden zijn wel weer een nachtmerrie.

Nogmaals succes !!
Jammer om te horen dat je niet joined vanwege het feit dat het een PvP server is.
Misschien is het een idee om een nieuwe char aan te maken en het ven een weekje te proberen het kan namelijk zijn dat je het zo leuk vind dat je blijft nauurlijk :D

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach ik zie guilddrama toch wel een beetje als een standaard ingredient voor een guild. Het gebeurd altijd wel in enige mate, zelfs bij de hardcore raiding guilds.

Wat betrefd het subject; Het is een GoT guild wat betekend dat het gros van de guild van GoT zal afkomen. Ik denk ook dat het iig voorlopig een Nl sprekende guild moet blijven tot alles is uitgekristalliseerd. Momenteel moet er nog veel worden geregeld heb ik het idee, de boel staat in de steigers. Dat er een non-Tweakertje bij komt moet wel enigzins kunnen (alhoewel het gezien de start-up fase wenselijk is om voornamelijk Tweakers te hebben momenteel)

Ik kan het weten, ik zat bij een Mage-only guild die eigenlijk alleen maar klassen aan nam die mana hadden (dus geen rage etc. etc.) en al het andere blokte. Dat beperkte enorm het raiden dus uiteindelijk was je afhankelijk van mensen die non-mana based waren maar dan weer niet van je guild kwamen omdat ze er niet bij konden/mochten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:21:
Guilddrama? Ooooooooh daar heb ik genoeg verhalen van. Zoals een guild waar een vrouwelijke raider een relatie begon met een andere officer nummer 1 (die ze puur kende van WoW) om uiteindelijk een affaire te krijgen met de guild leader (die in een ander land woonde) , en hiervan zwanger werd en ze vervolgens naar officer nummer 2 ging die haar steunde, terwijl iedereen behalve officer 1 niet wist dat ze dus zwanger was. En dat is nog maar het begin :p
Speelde ze een Human Rogue waarvan de naam met de letter S begon?
In een Nederlandstalige guild (denk dat we toen nog NL waren... Of kort erna volgde een merge en werd het internationaal)?
Was Officer 2 een Night Elf Rogue waarvan de naam met de letter B begon?

If so: ik zat ook in die guild
If not: 2 keer identiek hetzelfde drama? What are the odds?

@ Zeror:
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Starflower? Bloodrazor? .Was alleen geen Nederlandse guild, maar voor zover ik me kon herinneren gewoon een voornamelijk Engelse guild.
Oh mijn god. And so it begins. "Eternal Night" ofzo? Server was Azjol-Nerub...raar dit :D

[ Voor 66% gewijzigd door Anvesi op 13-12-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:35:
[...]

Speelde ze een Human Rogue waarvan de naam met de letter S begon?
In een Nederlandstalige guild (denk dat we toen nog NL waren... Of kort erna volgde een merge en werd het internationaal)?
Was Officer 2 een Night Elf Rogue waarvan de naam met de letter B begon?

If so: ik zat ook in die guild
If not: 2 keer identiek hetzelfde drama? What are the odds?

@ Zeror:
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY!
Haha, what are the odds!

Ik heb ooit een keer trouwens een filmpje gepakt met een chick uit mn guild. Daarna voelde ik me echt vies en lame, maatje van me vond het hilarisch. :X Grappigste was dat we wat gezoend hadden etc (was serieus leuk meisje)... Toen 1 van de officers (een belg) erachter kwam kickte hij me uit de guild 8) Uiteindelijk niks meer mee gedaan, maar ach, het is een first |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:38:
Starflower? Bloodrazor? .
Oh mijn god. And so it begins. "Eternal Night" ofzo? Ok dit wordt echt freaky shit nu D:
Nee, dan zijn het andere mensen...
Ik weet niet of ik "Gelukkig maar" of "What the hell?" moet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha wat een soapserie op WoW! Ik heb eigenlijk niet dat soort leuke verhalen, maar wel het slap ouwehoeren tijdens het gamen met je guildmates en ik heb ook wel eens raids gehad die 's avonds waren waar hoe later het werd, hoe dronkener (zoiets) het team werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:42:
haha wat een soapserie op WoW! Ik heb eigenlijk niet dat soort leuke verhalen, maar wel het slap ouwehoeren tijdens het gamen met je guildmates en ik heb ook wel eens raids gehad die 's avonds waren waar hoe later het werd, hoe dronkener (zoiets) het team werd :P
En dat mijn beste, is genaamd de "bier-curve", waar een guildy van me ooit 'onderzoek' naar had gedaan. Lang verhaal kort; na 2-3 bier speel je beter, daarna ga je hard achter uit :P

Heb ik ook wel is gedaan, stomdronken op WoW (...en TS komen) met paar guildy's, om vervolgens te ranten over hoe een NPC me dingen wilden verkopen en of ik dat wel zou moeten kopen. Ondertussen lagen me guildy's dubbel van het lachen en in tranen. Goeie tijden :D
Nee, dan zijn het andere mensen...
Ik weet niet of ik "Gelukkig maar" of "What the hell?" moet zeggen...
Blijkbaar zit er een trend bij vrouwen in WoW die single zijn en raiden? :3

[ Voor 10% gewijzigd door Anvesi op 13-12-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Fiole schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:46:
[...]

En dat mijn beste, is genaamd de "bier-curve", waar een guildy van me ooit 'onderzoek' naar had gedaan. Lang verhaal kort; na 2-3 bier speel je beter, daarna ga je hard achter uit :P

Heb ik ook wel is gedaan, stomdronken op WoW (...en TS komen) met paar guildy's, om vervolgens te ranten over hoe een NPC me dingen wilden verkopen en of ik dat wel zou moeten kopen. Ondertussen lagen me guildy's dubbel van het lachen en in tranen. Goeie tijden :D
Dat is misschien toch wel voor herhaling vatbaar dit weekend :P
Zouden wij ook doodgaan van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
wambamNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:32:
[...]
Jammer om te horen dat je niet joined vanwege het feit dat het een PvP server is.
Misschien is het een idee om een nieuwe char aan te maken en het ven een weekje te proberen het kan namelijk zijn dat je het zo leuk vind dat je blijft nauurlijk :D
Ben ooit begonnen is US beta en toen EU uitkwam zat ik op Magtheridon, toen nog een PVP server.
Misschien heb je gelijk en moet ik het weer eens gaan proberen maar vond dat gegank na een aantal jaren stom vervelend :)
Alhoewel de ganks naar en bij Molten Core ook wel weer leuk waren :)
Mind control in de lava FTW
Waar blijft de tijd :?

Misschien is op een RP PVP server het iets "beter"
Ik denk er over

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Iusedto schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:51:
[...]

Ben ooit begonnen is US beta en toen EU uitkwam zat ik op Magtheridon, toen nog een PVP server.
Misschien heb je gelijk en moet ik het weer eens gaan proberen maar vond dat gegank na een aantal jaren stom vervelend :)
Alhoewel de ganks naar en bij Molten Core ook wel weer leuk waren :)
Mind control in de lava FTW
Waar blijft de tijd :?

Misschien is op een RP PVP server het iets "beter"
Ik denk er over
Ik heb van de week 2 avonden bij elwynn forrest SW gates gestaan.. en 6/10 willen wel een potje rammen tegen je ja.. maar als je het niet opzoekt valt het wel mee volgens mij
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Mijn motto is en blijft Red = Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Mektheb schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:20:
Mijn motto is en blijft Red = Dead
En wat doe je dan met de shas die een pool of hatred maken die zwart zijn.
Daar ga je dus niet in dood volgens jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Als in horde vs alliance :P, elke alliance moet ik aanvallen als ik ze zie of ik win of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Mektheb schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:23:
Als in horde vs alliance :P, elke alliance moet ik aanvallen als ik ze zie of ik win of niet
Dat heb ik nou ook....Alleen nu op deze server met een level 11...... >:)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
skassie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:24:
[...]

Dat heb ik nou ook....Alleen nu op deze server met een level 11...... >:)
Be a man and stick it to them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Mektheb schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:24:
[...]

Be a man and stick it to them !
/YELL FOR THE HORDE

charge, attack , dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:14
Haha, welke class ik ook speel, ik word altijd afgemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lolgast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:28:
Haha, welke class ik ook speel, ik word altijd afgemaakt :+
Als mage zijnde is het echt een sport, of je word gewoon keihard afgemaakt.
Of je sloopt hun enorm snel, of je begint en komt er achter het niet gaat lukken..dan kan je nog blinken invis en wegrennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:49
Ha grappig dat ik nu pas over deze guild lees.. ben zelf al paar jaartjes actief op de Horde van Defias Brotherhood :P (maar nog vrij gelukkig in mijn huidige guild "Embers Rising")

Welkom op de server iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Evil Cowman schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:33:
Ha grappig dat ik nu pas over deze guild lees.. ben zelf al paar jaartjes actief op de Horde van Defias Brotherhood :P (maar nog vrij gelukkig in mijn huidige guild "Embers Rising")

Welkom op de server iig :D
Weten we in iedergeval wanneer we kunnen ,/wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Heb ik weer wat meer mensen die ik kan uitnodigen namens mn guild voor als we weer van plan zijn Stormwind aan te vallen of iets dergelijks :D (gebeurd(e) vrij regelmatig op deze server :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Naar welk char moeten dan /wave'en als we je tegenkomen, Evil Cowman?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Danimus of Dynfuwch :) (maar meestal die 1e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

/wave Danimus!!!! jeuj!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:14
Haha, guilds first }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Even ter informatie. Ik heb onlangs gepost dat m'n naam (Lugester) was geflagged om te veranderen.
Ik had hier Hirohito van gemaakt, totdat ik meekreeg dat dit niet echt een hele nette naam was;).

Ticket geopend bij Blizzard omdat ik begreep van ValHallen dat dit een bug moest zijn nadat een character is getransfered en faction change heeft ondergaan.

Net bericht gekregen dat m'n orginele naam (Lugester) voor m'n Goblin hunter is hersteld:)

Mochten er meer mensen last hebben van deze bug, gewoon een ticket openen en vermelden dat je een realm/faction change gedaan hebt:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

-Mach!- schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:17:
Even ter informatie. Ik heb onlangs gepost dat m'n naam (Lugester) was geflagged om te veranderen.
Ik had hier Hirohito van gemaakt, totdat ik meekreeg dat dit niet echt een hele nette naam was;).

Ticket geopend bij Blizzard omdat ik begreep van ValHallen dat dit een bug moest zijn nadat een character is getransfered en faction change heeft ondergaan.

Net bericht gekregen dat m'n orginele naam (Lugester) voor m'n Goblin hunter is hersteld:)

Mochten er meer mensen last hebben van deze bug, gewoon een ticket openen en vermelden dat je een realm/faction change gedaan hebt:)
Inderdaad, kreeg vandaag ook antwoord van de GM. En daarnaast was dezelfde GM gelijk zo vriendelijk om 3 andere namen die ik graag wil voor mij vrij te maken :) Dus mocht ik in de toekomst nog chars willen transferren, dan heb ik in ieder geval 3 namen in mijn bezit die op vrijwel alle andere realms bezet zijn _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Las Vegas schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:20:
[...]

Inderdaad, kreeg vandaag ook antwoord van de GM. En daarnaast was dezelfde GM gelijk zo vriendelijk om 3 andere namen die ik graag wil voor mij vrij te maken :) Dus mocht ik in de toekomst nog chars willen transferren, dan heb ik in ieder geval 3 namen in mijn bezit die op vrijwel alle andere realms bezet zijn _/-\o_
en ik zit na 2 dagen nog steeds op antwoord van een GM te w8en.
In iedergeval nice dat die GM zo vriendelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wedden dat ze pissed zijn omdat jij voor de 0,5% traffic increase hebt gezorgd, met alle bijkomende kosten vandien. Straks eens snel naar lvl 15 spurten zodat ik instancegewijs kan progressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Evil Cowman schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:38:
Heb ik weer wat meer mensen die ik kan uitnodigen namens mn guild voor als we weer van plan zijn Stormwind aan te vallen of iets dergelijks :D (gebeurd(e) vrij regelmatig op deze server :) )
dat is tof, ik houd altijd wel van dat soort activiteiten, alleen is m'n hunter nog 82;) Love city raiding:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Helaas was mn account not eligible voor een SoR omdat ik niet lang genoeg geleden was gestopt...MAAAR we beginnen gewoon weer op level 1 :p ik heb alleen geen flauw idee wat ik ga spelen...iemand suggesties? pure dps lijkt me niet alles op het moment (graag meerdere rollen) al is een hunter vanaf 1 levelen dan wel weer leuk...sinds vanilla niet gedaan ^^

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:32
Zo, ik ben erook bij.. Werd gelijk een stuk minder gezellig '-_-

Ex alliance, waarschijnlijk meer voor social dan echt voor raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers, ik ga mijn hunter verder levelen! Die staat als alliance op Defias Brotherhood, level 85 (dus nog maar een klein stukje). Lijkt me leuk om jullie te joinen! Tot gauw :P

Edit: ben gejoined, Trapstar :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Tappone schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:50:
Helaas was mn account not eligible voor een SoR omdat ik niet lang genoeg geleden was gestopt...MAAAR we beginnen gewoon weer op level 1 :p ik heb alleen geen flauw idee wat ik ga spelen...iemand suggesties? pure dps lijkt me niet alles op het moment (graag meerdere rollen) al is een hunter vanaf 1 levelen dan wel weer leuk...sinds vanilla niet gedaan ^^
Al mijn level 90's (Paladin, Monk, Shaman) zijn hybrids, maar ben op Defias Brotherhood ook begonnen met een hunter (omdat m'n aller eerst char ook een hunter was en ik die eigenlijk gewoon compleet verwaarloosd heb na het maken van m'n Paladin :+).

En anders is het natuurlijk de vraag wat doe je zelf het liefst, healen, tanken, dps'en (range/melee) etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pak lekker wat je leuk vindt, hybrid = korte LFG queue, das wel lekker, mja: ik vind healen/ tanken zelf saai. Ben hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:51:
pak lekker wat je leuk vindt, hybrid = korte LFG queue, das wel lekker, mja: ik vind healen/ tanken zelf saai. Ben hunter :)
En daarnaast is er vast wel iemand in de guild van rond jouw lvl die het leuk vind om wel te tanken / healen; dan heb je als nog een korte queue:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Thysiej schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:34:
[...]

En daarnaast is er vast wel iemand in de guild van rond jouw lvl die het leuk vind om wel te tanken / healen; dan heb je als nog een korte queue:-)
tuurlijk zijn die er ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:39
Ik ben er ook lid van geworden.
Ben Radulfr (een UD Rogue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Buiten het eerste guildevent vanavond wordt er deze namiddag, omstreeks 14:00, ook een Ulduar 25 Off-Meta achievement event georganiseerd!

Dit event kan je gewoon joinen met ieder char, zelfs als dat nog niet getransferd is en dit soort events zullen waarschijnlijk ook op een wekelijkse basis georganiseerd worden. Gewoon joinen dus als je nog op zoek was naar deze achievements :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ligt de login server der uit. bahhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
Hm, iemand nog tips met het snel kunnen resetten van een Battle.net account? Heb al jaren niet meer gespeeld maar met het slechte weer begint het nu toch wel weer te kriebelen. Zou dus graag weer een paar maandjes aanhaken.

Moet mijn mailadres en normale naam geven maar hij zegt dat dit niet klopt. Terwijl het mailadres wel klopt (heb de bevestigingsmail nog van mei 2010) en mijn naam denk ik ook nog wel te weten ;-)

Iemand tips?

Heb al een mailtje gestuurd naar info-en@blizzard.com maar vrees dat dit wel eens een week of wat kan gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
Bellen met support. Dat heb ik 4 jaar geleden gedaan toen ik gehackt was, en kon direct weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Na héééééééél lang gestopt te zijn met WoW, heb ik vandaag MoP gekocht en mijn subscription renewed om met mede-tweakers te spelen. Nu ingelogd geraken en dan is kijken welke race / class. Iets specifiek dat we te kort komen?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathiasv91 schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:56:
Na héééééééél lang gestopt te zijn met WoW, heb ik vandaag MoP gekocht en mijn subscription renewed om met mede-tweakers te spelen. Nu ingelogd geraken en dan is kijken welke race / class. Iets specifiek dat we te kort komen?
We hebben ruim voldoende van alles, dus de beste tip is: pak iets dat je leuk vindt!
Ik speel zelf hunter, toffe class, die is echt fors verandert (ooit had die nog mana, nu focus haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Altijd pala, rogue, priest en warlock gespeeld. Misschien wel is monk ken ik nog niet. Heb ook gehoord dat heel het talent systeem veranderd is?

Geraakt er eigenlijk iemand aangemeld?

[ Voor 12% gewijzigd door mathiasv91 op 15-12-2013 19:01 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Er zijn vandaag blijkbaar inderdaad problemen met de servers, al heb ik daar zelf nog geen last van gehad. Ligt dus niet aan jou hoor :)

Talent systeem is echt iets helemaals anders nu. Je krijgt nu om de 15 levels de keuze tussen 3 dingen die ofwel een extra spell zijn ofwel gewoon een passive effect hebben, dit zou zogezegd de keuze tussen verschillende talents interessanter maken (al zijn er zoals altijd wel gewoon "de beste" talents zeg maar :))

Over het algemeen is de hele game eigenlijk iets gans anders dan vroeger dus ik denk dat je je wel gaat amuseren, zeker in de tweakersguild en een class die je graag speelt :)

(Windwalker monk, de dps spec van de monks lijkt in speelstijl overigens zeer fel op dat van de retribution paladins! De healing en tanking spec daarentegen zijn iets compleet anders dan wat er al bestond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Geraak er nog steeds niet op hoor. Denk dat ik voor vanavond even opgeef. Beetje Dota gaan spelen ofzo ^^

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Ik moet zeggen dat ik na een collega gesproken te hebben die helemaal into WoW is en e.e.a. gelezen te hebben over de aankomende uitbreiding en dit topic, dat het toch wel weer is gaan kriebelen. Ben nooit een hardcore speler of raider geweest, altijd casual/social en plezier maken was het voornaamste. Ik heb voor het laatst echt gespeeld in WotlK en heb Cataclysm niet eens volledig benut, maar ik kwam de MoP voor € 12 tegen op kinguin dus kon het niet laten om deze maar aan te schaffen :) Dus ik kom er binnenkort aan :)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zo ben eindelijk aangemeld geraakt. Iemand online die kan inviten?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik geraak er ook niet op. Spijtig. Had er net zin in.
Als iedereen natuurlijk als een gek probeert te loggen, gaat het ook niet helpen. 8)
Jammer voor de geplande flexraid.

[ Voor 55% gewijzigd door Hurtebise op 15-12-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zo, mijn Mage is nu level 24. Leuk dat je een gros van je mount mee neemt naar je nieuwe karakter. Dat scheelt enorm veel met kopen. Zo heb ik nog mijn kameel van mijn Allience Mage.levelen gaat echt wel snel dankzij de LFD optie tegenwoordig. Ik hoop vanaaf wat tijd te hebben om flink door te levelen en uiterlijk morgenaaf de 30 aan te tikken (liever eerder).

Maar het is al wat dat ik uberhaupt al LFD heb en weer een mount kan rijden. Lopend over de barrens van quest naar quest is echt belachelijk qua tijdsduur. Zo snel mogelijk door naar het max level voor de dungeons and instances op HC te kunnen doen iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Mijn druid is ondertussen lvl 25. Van 15 tot en met 25 geleveld via LFD; dat gaat echt wel een stuk sneller dan levelen middels questen. In iedergeval op low-level is een tank het snelst voor de queue. Tot en met lvl 30 er dus maar voor gekozen guardian te worden :-) Neem ik vanaf 30 dualspec naar resto of naar balance. Ik verwacht dat ik vanaf lvl 35 a 40 toch weer quests ga doen, dan zijn er minder dungeons per level en het is ongunstig om dungeons dubbel te doen, aangezien je de quests maar één keer doet en je juist van die quests bergen XP krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Ik dacht dat levelen via LDF altijd langzamer was? Als je quests in de betreffende dungeon hebt schiet het wel op maar de daarop volgende keren valt best tegen toch? Of valt dat op lagere level nog mee? (ik level nu in Pandaria mn mage van 85 naar 90 en krijg de indruk dat daar questen sneller gaat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:10
Evil Cowman schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:06:
Ik dacht dat levelen via LDF altijd langzamer was? Als je quests in de betreffende dungeon hebt schiet het wel op maar de daarop volgende keren valt best tegen toch? Of valt dat op lagere level nog mee? (ik level nu in Pandaria mn mage van 85 naar 90 en krijg de indruk dat daar questen sneller gaat..)
Ligt geheel aan de groep waar je mee gaat. Ging zelf met ene guild group en heb die instances echt gegrind en dan gaat het razend snel.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Joenino schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:13:
[...]

Ligt geheel aan de groep waar je mee gaat. Ging zelf met ene guild group en heb die instances echt gegrind en dan gaat het razend snel.
ik kreeg toch ook die indruk dat questen op een bepaald moment sneller ging dan dungeons. Dit weekend van level 20 naar 56 gegaan en moet zeggen dat van 20-40 dungeons idd erg veel exp op leverden (ook omdat je snel leveld en nieuwe dungeons krijgt met nieuwe quests die veel exp opleveren) Maar vanaf 40-45 gingen dungeons een heel stuk minder. Ben dan op level 50 naar winterspring getrokken en in korte tijd van 50 naar 56 gegegaan door een hoop grind quests daar. Straks outlands en dan ga ik terug dungeons in kruipen aangezien het daar zeker de eerste levels opnieuw een stuk sneller zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Ff dik compliment voor iedereen. Sfeer op de guild chat is super , men is altijd bereid om te helpen als er wat gevraagd wordt. TOT NU TOE DIKKE DUIM voor iedereen!

Gr
Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Ik begin steeds meer er aan te denken om dit weer te gaan opstarten... Als het echt zo'n goede groep is, en met leuke events e.d. , dan heeft de casual raider/speler er ook nog wat aan!

Moet ik alleen proberen of mijn neven ook willen migreren / nieuw beginnen...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
skassie schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:19:
Ff dik compliment voor iedereen. Sfeer op de guild chat is super , men is altijd bereid om te helpen als er wat gevraagd wordt. TOT NU TOE DIKKE DUIM voor iedereen!

Gr
Roy
Laten we hopen dat dit nog JAAAAREEEEEN voort gaat.
Maat idd een dikke duim voor iedereen d:)b jullie hebben het verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Het gaat ook nergens meer over, de guild is in een week tijd level 25 (vanmorgen nog 24, vanavond vast wel 25). Maar het gaat hard als er tussen de 40 en 60 man online zijn waarvan het gros aan het levelen is.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog maar weinig kunnen spelen dit weekend. Panda Monk begonnen, ben bijna door het starterslandje heen.
Wat ik me ff afvroeg; kun je gold versturen vanaf een andere Realm? Dacht zelf van niet.
Maar gold kun je wel meenemen met een character migrate? Ik heb al mn chars op Outland en nog een paar duizend gold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Grompie schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:18:
ik kreeg toch ook die indruk dat questen op een bepaald moment sneller ging dan dungeons. Dit weekend van level 20 naar 56 gegaan en moet zeggen dat van 20-40 dungeons idd erg veel exp op leverden (ook omdat je snel leveld en nieuwe dungeons krijgt met nieuwe quests die veel exp opleveren) Maar vanaf 40-45 gingen dungeons een heel stuk minder. Ben dan op level 50 naar winterspring getrokken en in korte tijd van 50 naar 56 gegegaan door een hoop grind quests daar. Straks outlands en dan ga ik terug dungeons in kruipen aangezien het daar zeker de eerste levels opnieuw een stuk sneller zou moeten gaan.
Hier ook van level 15 meteen LFD ingetrokken en zit nu reeds op level 46 (en dat met DPS queues, aangezien ik een hunter speel). Merk wel dat de dungeons op +- level 40 ten eerste echt niet leuk zijn en dat ze weinig exp opleveren dus ik denk dat ik ook even ga questen totdat ik wat nieuwe dungeons krijg (of in het beste geval zit ik dan al aan TBC content :)) Maar ik had echt wel langere queues verwacht voor dps eigenlijk, ze zijn bijna instant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:24
Ik ben tot nu toe ook zeer tevreden. Van het weekend met de guildies wat dungeon runs gedaan. Meer dan 30 man online, veel gchat en een goede sfeer.
Alleen die pvp scene is niet de mijne, zit de hele tijd paranoia om mij heen te kijken of ik niet geganked ga worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Carthrax schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:35:
Ik ben tot nu toe ook zeer tevreden. Van het weekend met de guildies wat dungeon runs gedaan. Meer dan 30 man online, veel gchat en een goede sfeer.
Alleen die pvp scene is niet de mijne, zit de hele tijd paranoia om mij heen te kijken of ik niet geganked ga worden :P
Ja dat gebeurd natuurlijk wel heel veel.. maar het voordeel is dat Defias Brotherhood wel een actieve World PVP community heeft/had (hou me er niet zo meer mee bezig laatste tijd)

Weet wel dat mijn eigen guild laatst nog wou ondernemen om alle Alliance faction leaders aan te vallen voor die achievement (ben naam kwijt) maar hebben we nog niet gedaan door gebrek aan mensen. Als we weer een poging willen wagen (wss januari pas of iets dergelijks) zal ik het hier ook wel even vermelden en kijken of mensen meewillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
ValHallen schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:28:
Maar het gaat hard als er tussen de 40 en 60 man online zijn waarvan het gros aan het levelen is.
Sommige met 2 chars zelfs :p

Mijn monk en lock gaan echt keihard zo. Gisteren tegen het midden van de middag begonnen met chars van 52 en gisteravond heb ik de 75 aangetikt. Vanavond kijken of ik al een stuk door Cata heen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Laatst online: 27-08 09:46
skassie schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:19:

Gr
Roy
Zo willen we het ook graag zien! Ben zelf ook zeer tevreden met de sfeer en hoe de guild is uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

detheavn schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:04:
[...]

Sommige met 2 chars zelfs :p

Mijn monk en lock gaan echt keihard zo. Gisteren tegen het midden van de middag begonnen met chars van 52 en gisteravond heb ik de 75 aangetikt. Vanavond kijken of ik al een stuk door Cata heen kom :)
ik ben bezig met 11 chars...
waarvan 1 nog nie in de guild zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik mag aannemen dat je deze 11 chars azonderlijk levelt en niet dat je een dikke RAF chain multiboxed? :)

En ja, ik ga ze uitendelijk ook weer allemaal naar 90 schoppen :p
(maar dan moet ik wel het een en ander deleten ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Dat doe je snel Detheavn :o door gewoon te questen? Of truukjes met raf etc?

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Cheaters met RAF :+

Was zelf zeer snel vertrokken met het levellen, maar zit nu weer op het gedeelte waar ik altijd afhaak (stomme dungeons, en doordat ik nog niet gequest heb, geen acces tot questgebieden met flightpaths) al is het natuurlijk wel leuk om gewoon wat random stuff te doen en terwijl wat op TS te zitten, op die manier blijft het leuk. Denk dus dat ik maar eerst met m'n hunter verder ga alvorens andere chars te maken, anders geraak ik er denk ik nooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
RAF ofc. Samen met een (UK) kameraad van mij welke weer op een van onze onze oude servers rolled (Mazrigos). In dungeons is dat wel een beetje apart als je er 2 op follow hebt, maar ik heb een setup met het hotkeynet progje welke keys forward naar m'n 2de account, dus mijn warlock spamt wel shadow bolts ... wat nogal poep is ... maar op bossfights maakt hij zich wel nuttig als ie in demon form gaat :p

De 300% XP is wel echt heel erg nice en ik krijg ook het idee dat het sneller gaat als je gewoon puur quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:29:
Helaas nog maar weinig kunnen spelen dit weekend. Panda Monk begonnen, ben bijna door het starterslandje heen.
Wat ik me ff afvroeg; kun je gold versturen vanaf een andere Realm? Dacht zelf van niet.
Maar gold kun je wel meenemen met een character migrate? Ik heb al mn chars op Outland en nog een paar duizend gold...
Laat maar, gevonden:
Level / Max. Gold
10- 30 / 300g
31- 50 / 1,000g
51- 70 / 5,000g
71- 80 / 20,000g
81+ / 50,000g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
Ja gold is nogal een probleem inderdaad. Heb zelf al 10 silver :*)

Ik zou nog wat timeless tokens kunnen mailen voor een kleine voorraad. Nog meer ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:09:

Ik zou nog wat timeless tokens kunnen mailen voor een kleine voorraad. Nog meer ideeen?
Wow, zelf nog niet aan gedacht, m'n character zit nu zelf op 150g (lvl 45) en deel ervan is d.m.v Pet battles verkregen. elke supply bag heeft namelijk wel iets van waarde in zich (a 5-10g)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Gisteren met pandarian monk begonnen, ik moet zeggen da ik de eerste levels van deze class tot nu toe maar prul vind. Wordt dit beter? Vanavond proberen een invite te fixen van iemand van jullie ^^.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pluk bloemetjes en verkoop ze. Daarnaast verkoop ik alles op de ah. Zelfs mijn started gear, wat wel wat langzamer gaat :) Zit nu steeds rond de 100 goud. Heb gelijk mijn riding kunnen kopen toen ik 40 werd. Daarnaast heb ik enchanting wat ik toch bij wil houden, zodat ik gelijk spul uit de dungeon kan disenchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben alleen nog in dubio welke character ik zal migraten...

85 pally (miner / JC)
85 mage (enchanter / inscriptor)

Pally is wellicht handiger, kan 3 rollen vervullen en heeft een gathering prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:26:
Ben alleen nog in dubio welke character ik zal migraten...

85 pally (miner / JC)
85 mage (enchanter / inscriptor)

Pally is wellicht handiger, kan 3 rollen vervullen en heeft een gathering prof.
Ik denk dat het belangrijkste is dat je een char pakt dat je graag speelt.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

IntToStr schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:09:

Hoe verkoop je die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Als je nog mooie battle pets dubbel hebt -> cagen en cashen op de AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

detheavn schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:36:
Hoe krijg je die pets? Na héééél lang gestopt te zijn gisteren weer begonnen. Heb de laatste 2 expansies niet gepseeld.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:37:
[...]

Hoe krijg je die pets? Na héééél lang gestopt te zijn gisteren weer begonnen. Heb de laatste 2 expansies niet gepseeld.
Spelen :)
detheavn schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:36:
Ik heb ze erop staan alleen de AH begint verziekt te worden.. Gems voor 7 goud.. en sommige pets van 40g naar 2 :S

heb de darkmoon rabbit erop staan voor 27,5k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Wat betreft gold was ik al blij met die broken charity buttons wat ik voor nop kreeg in Orgrimmar van een speciale NPC dat leverde mij 15G op. Ook fijn is dat je je eigen mounts van andere karakters over neemt tegenwoordig. Kan ik mooi mijn Green Proto Drake weer mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Lol, dit is hetzelfde alsof ik op uw vraag van waar de tokens te verkopen: de vendor zou antwoorden.

[ Voor 3% gewijzigd door mathiasv91 op 16-12-2013 11:44 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:43:
[quote]Consigliere schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:40:
[...]
Spelen :)
[...]
Lol, dit is hetzelfde alsof ik op uw vraag van waar de tokens te verkopen: de vendor zou antwoorden.
:P
die pets heb je al.. dat zijn je companions.. Shift + P drukken :)
en dan tijdens de battle's je pets vangen met cages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Mooi om te zien dat de guild aardig bezig is!
Heb geprobeerd om zaterdag te starten maar net op het moment dat ik WoW wilde opstarten werd ik weer gebeld om naar de kroeg te gaan, dusja kon helaas geen 'nee' zeggen.
Vanavond misschien een nieuwe kans om eens te beginnen, ook winterstop met de voetbal nu dus dat scheelt weer een hoop vrije tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Consigliere schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:44:
[...]

:P
die pets heb je al.. dat zijn je companions.. Shift + P drukken :)
en dan tijdens de battle's je pets vangen met cages
Lol 8)7 voel me echt dom want snap er nog niets van. Kan het dat je op het starteiland geen pets tegen komt?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:45:
[...]

Lol 8)7 voel me echt dom want snap er nog niets van. Kan het dat je op het starteiland geen pets tegen komt?
check mini map en zoek naar "groene voetjes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:32:
[...]

Ik denk dat het belangrijkste is dat je een char pakt dat je graag speelt.
Geen idee, heb 2 jaar niet gespeeld. Maar Pally is wel lekker veelzijdig. Een mage kan hoe dan ook alleen maar dps-en :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:58:
[...]

Geen idee, heb 2 jaar niet gespeeld. Maar Pally is wel lekker veelzijdig. Een mage kan hoe dan ook alleen maar dps-en :'(
Ik kan mij toch echt een boss herinneren in een grot waar een mage een zware add moest tanken / kiten. :9

edit: kan ook een lock zijn geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door mathiasv91 op 16-12-2013 12:01 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:01:
[...]

Ik kan mij toch echt een boss herinneren in een grot waar een mage een zware add moest tanken / kiten. :9

edit: kan ook een lock zijn geweest.
Gruul's lair, de eerste boss.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

ValHallen schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:02:
[...]

Gruul's lair, de eerste boss.
Pfoe waar is de tijd dat ik wow als mijn broekzak kende en zo als jij kon zeggen welke baas ik bedoelde.. Was vroeger nog raid leader met mijn paladin op Azjol-Nerub. Wel blij dat ik weer begonnen ben.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja klopt... Ach, 'vroeger' was alles beter he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sabrac schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:16:
Wow, zelf nog niet aan gedacht, m'n character zit nu zelf op 150g (lvl 45) en deel ervan is d.m.v Pet battles verkregen. elke supply bag heeft namelijk wel iets van waarde in zich (a 5-10g)
Zit hier op 200G op level 48, gewoon door dungeons te runnen. Maar goed, tijdens het levellen is gold toch niet echt van belang dus we zien later wel hoe het loopt op deze realm qua economie :)
mathiasv91 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:16:
Gisteren met pandarian monk begonnen, ik moet zeggen da ik de eerste levels van deze class tot nu toe maar prul vind. Wordt dit beter? Vanavond proberen een invite te fixen van iemand van jullie ^^.
Uhm, ik zou zeggen ja, maar dat hangt van persoon tot persoon af. Zoals ik in een van m'n vorige posts zei: de dps spec van de monks (Windwalker) lijkt zeer sterk op de Retribution Paladins in speelstijl, vandaar dat ik daardoor ook aangetrokken werd. De Tanking en Healing spec van de monks zijn echter iets helemaal nieuws, dus misschien is dat wel iets voor jou :)
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/