GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Defias Brotherhood

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
We zitten op Defias Brotherhood langs de Horde kant! :)

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Horde is nog helemaal nieuw voor mij. Ik zit sinds BC bij WoW en op 1 low level karakter na die nog niet eens level 20 heeft aangetikt heb ik nog nooit Horde gespeeld. Dat zal wel helpen bij het levelen van mijn nieuwe karakter. Dat en natuurlijk dat tegenwoordig je eigenlijk constant battleground en dungeon duiken kan doen vanaf level X of zo.

O ja; Auredium - Level 1 Troll Mage - Defias Brotherhood. Pleased to meet. :P
(Ik ben al met een account op het forum)

[ Voor 18% gewijzigd door Auredium op 12-12-2013 12:43 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Auredium schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:40:
Horde is nog helemaal nieuw voor mij. Ik zit sinds BC bij WoW en op 1 low level karakter die nog niet eens level 20 heeft aangetikt heb ik nog nooit Horde gespeeld. Dat zal wel helpen bij het levelen van alles. Dat en natuurlijk dat tegenwoordig je eigenlijk constant battleground en dungeon duiken kan doen vanaf level X of zo.
Ik heb dat zelf ook hoor, ik heb dan een char overgehaald naar Defias Brotherhood (vanaf alliance) maar ik ben echt aan het zoeken waar ik overal heen moet, maar ook dat maakt het een nieuwe spel ervaring + guild chat:)

ut=life

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
JimDB schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:28:
[...]

Geloof dat het ranking systeem van het moment vooral zeer snel verloopt, in de zin dat iedereen op dit moment eigenlijk de rang Tweaker toegewezen krijgt. Maar wanneer iedereen heeft uitgemaakt welke char z'n main wordt en er Officers aangewezen worden om dit proces te begeleiden zal alles wel goed komen (ocharme Nelusz en VanHallen, die jongens worden volgens mij overspoeld met whispers :+)
Voeg lanerios ook maar toe :P echt zeer veel whispers inderdaad. Maar alleen maar goed! zo hoort het ook. Uiteindelijk een awesome social guild.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

vanavond ga ik mn 83 frost mage overgooien en dan even levellen naar 90, hoop dat ik zondag de 90 aantik :D

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

-Mach!- schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:42:
[...]

Ik heb dat zelf ook hoor, ik heb dan een char overgehaald naar Defias Brotherhood (vanaf alliance) maar ik ben echt aan het zoeken waar ik overal heen moet, maar ook dat maakt het een nieuwe spel ervaring + guild chat:)
Je bent niet de enige die er last van had, mijn priest stond in silvermoon, ik zocht gewoon om de uitgang, kon niet vliegen :+

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Mektheb
Meer PvP spelen dan kom je vaker in de steden om wat willekeurige AH medewerkers om te leggen :P

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:22
-Mach!- schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:42:
[...]

Die guild chat gaat zo snel af en toe inderdaad, moet ik ook aan wennen om naar te kijken :+

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zit nog zo te twijfelen om naar daar te verhuizen. net een shammy van 1 acc naar andere over gehevelt om die te lvl aan horde kant. probleem dan wel weer is realm waar ik zit is beetje dood. :(

kan zijn dat ik hem overzet.

hoe is de ah en totaal aantal spelers daar op dat realm ?

[ Voor 12% gewijzigd door B-BRAIN op 12-12-2013 14:09 ]

• JimDB
ValHallen schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:55:
Je bent niet de enige die er last van had, mijn priest stond in silvermoon, ik zocht gewoon om de uitgang, kon niet vliegen :+
Even de gps aanzetten, of iemand uit de guild vragen de kaart voor je te lezen :+
lolgast schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:05:
Die guild chat gaat zo snel af en toe inderdaad, moet ik ook aan wennen om naar te kijken :+
Die spam :D

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53

Zeror

Ik Henk 'm!

Check de topicstart van het WoW topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/41406273#tnetsharedplay

[ Voor 59% gewijzigd door Zeror op 12-12-2013 15:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

SkyStreaker

Move on up!

Hey, ik heb een alliance pally. Als ik nu verhuis naar Defias - krijg ik dan ook een gratis faction change?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

SkyStreaker schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:22:
Hey, ik heb een alliance pally. Als ik nu verhuis naar Defias - krijg ik dan ook een gratis faction change?
Dit kost je in totaal 45 euro, maar je kunt bij de transfer al aangeven dat je ook een faction change wil gaan doen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Da's mij een beetje te frickin' veel. Dan hevel ik mijn druidekoetje wel over

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• JimDB
Mooi werk alweer! Die vermelding over de Guild zit weeral prachtig in elkaar!
SkyStreaker schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:24:
Da's mij een beetje te frickin' veel. Dan hevel ik mijn druidekoetje wel over
Op zich is het natuurlijk ook altijd een optie om gewoon overnieuw te beginnen, net zoals vele anderen. Bovendien kunnen heirlooms nu ook gewoon cross realm dus :)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

True, maar daar heb ik niet zoveel zin in :3

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Dat ziet er zeer strak uit een overigens ook nog heel mooi.
Bedankt voor het vermelden van de guild in het WoW topic :D

Steam: Ryada.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

wambamNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:30:
[...]

Dat ziet er zeer strak uit een overigens ook nog heel mooi.
Bedankt voor het vermelden van de guild in het WoW topic :D
Is geen probleem. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Mektheb
Hulde !, zijn we niet FP waardig met zo'n 60+ tweakers die samen iets bereiken ? :+

• lolgast
Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:43:
[...]

Hulde !, zijn we niet FP waardig met zo'n 60+ tweakers die samen iets bereiken ? :+
Haha "Tweakers-leden houden WoW op de been"

• Mektheb
lolgast schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:50:
[...]

Haha "Tweakers-leden houden WoW op de been"
Denk zelf dat Blizzard het dan nog leest, want ook die komen hier ;)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:52:
[...]

Denk zelf dat Blizzard het dan nog leest, want ook die komen hier ;)
He? Waaruit blijkt dat? :)

• Mektheb
Blizzard staat erom bekend om game community forums af te lezen, en ook omdat blizzard vaker samen gewerkt heeft met Tweakers om actie's te promoten etc.

Ze weten bij Blizzard ook heus wel in welke landen welke forums hot zjin en not zijn.
En we hebben ook hier mensen van Method / Ensida etc op het forum gehad die nederlander waren.

Kortom aantrekking genoeg
EDIT : zeker weten weet ik dat niet, maar dat is wel aannemelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 12-12-2013 16:08 ]

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:02:
[...]

Blizzard staat erom bekend om game community forums af te lezen, en ook omdat blizzard vaker samen gewerkt heeft met Tweakers om actie's te promoten etc.

Ze weten bij Blizzard ook heus wel in welke landen welke forums hot zjin en not zijn.
En we hebben ook hier mensen van Method / Ensida etc op het forum gehad die nederlander waren.

Kortom aantrekking genoeg.
Zou wel interesant zijn als we een actie voor de guild kunnen organiseren in samenwerking met Blizzard!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Binnenkort dan ook maar een char aanmaken op deze server.

• Vortex1701
  • Laatst online: 15-09 20:48
Er werken ook Nederlanders bij Blizzard, ik neem aan dat die ook op forums rondkijken

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Na de eerste officiële dag van de Guild. Ben toch wel een klein beetje trots op mijn nr. 1 positie. ^_^

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/f29j7woad/wp_ss_20131212_0001.jpg

• Mektheb
LabsTipJr schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:44:
Na de eerste officiële dag van de Guild. Ben toch wel een klein beetje trots op mijn nr. 1 positie. ^_^

[afbeelding]
Haha ! goed bezig maar die WoW armory is echt goed in de war haha ik vertrouw hem niet meer :P

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:47:
[...]

Haha ! goed bezig maar die WoW armory is echt goed in de war haha ik vertrouw hem niet meer :P
Dan blijft het 'een fout van de bank in uw voordeel'....gewoon aanpakken en verder dobbelen ;)

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Leuk initiatief! Ik ga eens ergens een Scroll of resurrection scoren en kom ik kijken of het wat is om weer te beginnen :) Zijn er nog behoeften aan bepaalde classes /rollen?

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

• ToWi1989
  • Laatst online: 11:41
Nu ik dit lees begint het toch weer een beetje te jeuken om ook weer te gaan spelen. Ik heb echter geen enkele char op die server, en 0 horde chars.

Het is een flinke investering om 8 chars ofzo te transferen en faction changen.

• Mektheb
Dan kan je beter levelen, je kan in een week tegenwoordig echt wel al max level zijn.

• ToWi1989
Dat is niet alles. Gear level zit dan ook weer op niveau 0, een geen professions etc.

• lolgast
ToWi1989 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:53:
Dat is niet alles. Gear level zit dan ook weer op niveau 0, een geen professions etc.
Maakt toch niet uit. Ik begin ook gewoon opnieuw :D Pak meteen een voor mij nieuwe class. Gold heb je vanzelf, professions zijn echt een piece of cake tegenwoordig en als je elke week LFR en flex doet heb je in een maand tijd ilvl 520+ volgens mij

• ToWi1989
Ik zal er nog eens goed over na moeten denken. Ik heb jaren lang met veel plezier met veel mensen gespeeld.
Ik zou het echt gruwelijke zonde vinden om al m'n chars waar ik zo veel tijd in heb gestopt maar gewoon links te laten liggen. Daarnaast heb ik een paar 100k gold, denk niet dat ik dit zo 1-2-3 weer bij mekaar heb.

Ik geloof ook dat ik alle classes behalve warrior lvl 85+ ben. Een nieuwe char beginnen voegt dan weinig toe.

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:47:
Zo'n dingen als de guildbijdrage (in exp) die op de armory getoond worden, zijn bijna nooit 100% juist weergegeven, vooral omdat de armory pas upgedate wordt als je een keer uitlogd en dan nog doet ie af en toe raar (vooral met Glory achievements!). Them monks tho :(
ToWi1989 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:01:
Ik zal er nog eens goed over na moeten denken. Ik heb jaren lang met veel plezier met veel mensen gespeeld.
Ik zou het echt gruwelijke zonde vinden om al m'n chars waar ik zo veel tijd in heb gestopt maar gewoon links te laten liggen. Daarnaast heb ik een paar 100k gold, denk niet dat ik dit zo 1-2-3 weer bij mekaar heb.

Ik geloof ook dat ik alle classes behalve warrior lvl 85+ ben. Een nieuwe char beginnen voegt dan weinig toe.
Dan natuurlijk... Je kan natuurlijk altijd gewoon eens testen met 1 char en dan zien hoe het gaat? De Guild is namelijk zeer actief en ook op TS is het dolle pret! Bovendien is het eerste guildevent dit weekend al en kan je gewoon joinen met een level 1 dus kom maar meteen mee :)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ToWi1989 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:53:
Professions op 0 maakt niet uit. Daar heb je de guild voor. Heb je iets nodig, gewoon roepen. Er is altijd wel iemand die je iets kan bieden.

Verwijderd

Ik ga een poging doen een maatje te overtuigen bij jullie te starten, ben benieuwd! Als t lukt installeer ik 'm weer :)

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
shammy onderweg naar jullie. lvl 75 dus kan nog wat lvlen daar :P

transfer gelukt

[ Voor 12% gewijzigd door B-BRAIN op 12-12-2013 20:03 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Eerste guilddrama unleashed :+

Ik bracht wel een serieus punt naar voren.
Is iedereen welkom in de guild? Dus ook vriendengroepen van Tweakers. Of moet iedereen in de guild wel enigzins een link hebben met Tweakers.net. En hoe wil je gaan controleren of een lurkende tweaker (zonder account) ook inderdaad een tweaker is. Daar moet ff duidelijkheid geschept worden, denk ik.

Ik bedoel er natuurlijk verder niks vervelends mee. Het idee om een guild met Tweakers te hebben wil ik daar alleen maar mee beschermen.

En sorry Komeenskijke (lurker van T.net) dat je je hierdoor aangesproken voelde en daarom de guild verliet. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo.

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Zeror schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:27:

Is iedereen welkom in de guild? Dus ook vriendengroepen van Tweakers. Of moet iedereen in de guild wel enigzins een link hebben met Tweakers.net. En hoe wil je gaan controleren of een lurkende tweaker (zonder account) ook inderdaad een tweaker is. Daar moet ff duidelijkheid geschept worden, denk ik.

Ik bedoel er natuurlijk verder niks vervelends mee. Het idee om een guild met Tweakers te hebben wil ik daar alleen maar mee beschermen.

En sorry Komeenskijke (lurker van T.net) dat je je hierdoor aangesproken voelde en daarom de guild verliet. Was niet persoonlijk bedoeld ofzo.
Ik vind zelf dat vrienden best in de guild mogen. De guild is naar mijn mening opgericht om het sociale aspect terug binnen wow te brengen, dat doe je door met je vrienden te kunnen spelen. Waarschijnlijk moet er dan een nieuwe rang worden toegevoegt genaamd Social :D

Basically ze moeten een positieve invloed zijn binnen de guild en dan is er hoogstwaarschijnlijk geen bezwaar van iemand

[ Voor 5% gewijzigd door MrDustv op 12-12-2013 20:43 ]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zolang dat niet ten koste gaan van het hoofddoel, samen spelen met Tweakers, vind ik het prima. ;)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En zolang men maar gewoon Nederlands spreekt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Dit was in de skype-vergadering ook besproken, en hier kwam uit dat we om deze reden de "Tweaker" rank hebben, en daarnaast wél anderen gewoon kunnen joinen met als enige eis (voor nu) dat ze Nederlands zijn.

Overigens wil ik nog (nog eens) even onder aandacht brengen dat ZATERDAG 21 DECEMBER is de eerste GoT-WoW flex raid. Het doelwit: SoO! Er is een in-game event op de calender, en ik hoop dat iedereen er uiteindelijk vanaf weet, zodat we genoeg mensen hebben :)

Spread the word!

[ Voor 12% gewijzigd door Anvesi op 13-12-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Welk ilevel is nodig voor soo flex

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb al een ruime half jaar niet meer geraid. dus hoop dat ik hem kan doen qua ilvl . zojaa dan sign ik mezelf wel up :)

Moet wel dan even me rotations en uberhaupt dps weer oefenen want mertke ook in pvp dat ik echt slecht was geworden in de laatste 8 maanden haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Is er iemand wie voor mij een Scroll of Resurrection wil accepteren?

Ik bedoel andersom, die er 1 voor mij heeft? Zodat ik gratis mijn koetje kan transferren?

Voordeel voor jou en voor mij, wat dat betreft.

[ Voor 55% gewijzigd door SkyStreaker op 13-12-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Je hebt DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 06:05:
Welk ilevel is nodig voor soo flex
Er zijn nog geen requirements opgesteld voor de flexraid van 21 december, echter kan je al wel eens een kijkje nemen in het topic op de website. (Zelf had ik bijvoorbeeld gedacht aan een dps requirement van 100k dps voor mensen die meewillen in parts 2-4, part 1 is namelijk te doen met amper gear aan te hebben :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
JimDB schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:09:
[...]

Er zijn nog geen requirements opgesteld voor de flexraid van 21 december, echter kan je al wel eens een kijkje nemen in het topic op de website. (Zelf had ik bijvoorbeeld gedacht aan een dps requirement van 100k dps voor mensen die meewillen in parts 2-4, part 1 is namelijk te doen met amper gear aan te hebben :))
darn.. met 479 ga ik dat nog lang niet halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:51
Ha, ik had toch nog ergens een account liggen van Tweakers :)

Gisteravond gejoined en een nieuwe resto shaman gestart. Als het me bevalt ga ik mijn hunter en priest ook overhalen naar de server. Ik speel wel heel erg casual en kan nooit kiezen tussen PvE en PvP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren lid geworden van de guild met mijn mage en level 10 gedinged. Ik weet niet of ik de raid op 21.12 ga halen. :P

Vanavond wordt er niet veel gewowed maar ik hoop morgen level 20 tot 30 aan te kunnen tikken. Ik kan niet wachten tot level 15 aangezien ik dan de dungeons in kan duiken. Kan ook niet wachten tot level 20 omdat ik dan mijn eerste mount kan kopen. Kan wachten tot.... :P

Anyways. Het was wel gezellig op de chat gisteren. Blij dat ik gejoined ben met de guild. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Auredium schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:28:
Gisteren lid geworden van de guild met mijn mage en level 10 gedinged. Ik weet niet of ik de raid op 21.12 ga halen. :P

Vanavond wordt er niet veel gewowed maar ik hoop morgen level 20 tot 30 aan te kunnen tikken. Ik kan niet wachten tot level 15 aangezien ik dan de dungeons in kan duiken. Kan ook niet wachten tot level 20 omdat ik dan mijn eerste mount kan kopen. Kan wachten tot.... :P

Anyways. Het was wel gezellig op de chat gisteren. Blij dat ik gejoined ben met de guild. :)
Ik had gehoopt met een SoR weer te kunnen spelen. Blijkt dat ik meer dan een jaar te laat gestopt ben om überhaupt de scroll te kunnen gebruiken. Voor anderen die erover nadenken met een scroll weer te gaan spelen:
- jouw account mag niet meer actief geweest zijn na 4 maart 2012...

Ik zit nu te twijfelen tussen twee keuzes. Ik kan er voor kiezen om volledig opnieuw te beginnen, dan kan ik met RAF super snel levelen, of ik kan mijn oude account weer actief maken en een account maken op Defias Brotherhood. Dan kan ik nog een hele berg BoA items naar dat account sturen, heeft ook weer zn voordelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Oh..... Da's knudde haha, geen SoR voor mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:11:
darn.. met 479 ga ik dat nog lang niet halen :P
Haha, ja dan natuurlijk... Geloof zelfs dat je voor flex al 496 ilevel moet hebben om binnen te geraken :+
Auredium schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:28:
Zo lang we deze mindset houden komt alles goed :) Lekker social rondhangen in TS en Guild Chat maakt het levellen (wat ik normaal gezien haat) overigens ook pakken leuker, in plaats van altijd zo alleen te zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. gister weer een lekkere dag op TI gehad.

Ik land met FP, ben insta dood door een warlock. Na 4x doodgaan, uiteindelijk weg daar. Kom aan bij vendor. Dood door 10 alliance die daar alle horde afmaken >_>

Toen maar uitgelogged.. niet mijn dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:45:

Ik land met FP, ben insta dood door een warlock. Na 4x doodgaan, uiteindelijk weg daar. Kom aan bij vendor. Dood door 10 alliance die daar alle horde afmaken >_>

Word tijd dat we meerdere 90's krijgen doe in me eentje nie veel tegen 10 man hahah

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JimDB schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:40:
[...]

Haha, ja dan natuurlijk... Geloof zelfs dat je voor flex al 496 ilevel moet hebben om binnen te geraken :+

[...]

Zo lang we deze mindset houden komt alles goed :) Lekker social rondhangen in TS en Guild Chat maakt het levellen (wat ik normaal gezien haat) overigens ook pakken leuker, in plaats van altijd zo alleen te zijn :p
Het lijkt mij ook vele malen leuker om die dungeon finder met mensen te doen terwijl je gezellig zit te lullen via TS oid, in plaats van in een queue te komen en met random mensen door een dungeon heen te raggen waarin de hunter (het is altijd de de huntard) altijd pulled als het even niet snel genoeg gaat;-)

Ik maak dit weekend een druid aan om lekker casual te gaan levelen. Vanaf welk lvl is dualspec tegenwoordig mogelijk? Is het nog steeds 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lijkt me ook wel leuk met LFR bijvoorbeeld, gewoon met groepje in de queueueue (rotwoord) gaan hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Thysiej schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:49:
[...]

Het lijkt mij ook vele malen leuker om die dungeon finder met mensen te doen terwijl je gezellig zit te lullen via TS oid, in plaats van in een queue te komen en met random mensen door een dungeon heen te raggen waarin de hunter (het is altijd de de huntard) altijd pulled als het even niet snel genoeg gaat;-)

Ik maak dit weekend een druid aan om lekker casual te gaan levelen. Vanaf welk lvl is dualspec tegenwoordig mogelijk? Is het nog steeds 30?
Ik hoop het, want mijn shaman is nu level 28 en ik zit te wachten om Resto specc te activeren :9. Gisteren in een groep van andere guildies wat low-level dungeons gedaan en dat was wel weer leuk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:45:

Ik heb nog gezocht naar die "herpi" maar ik heb niemand gevonden, ik ga wel op jacht samen met onze lock ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:55:
Lijkt me ook wel leuk met LFR bijvoorbeeld, gewoon met groepje in de queueueue (rotwoord) gaan hangen :)
Ik zou het persoonlijk erg leuk vinden als de LFR een guildrun kan worden. Dan kan je veel beter ervaringen delen, tactics (ook al negeert iedereen deze) uitleggen etc. etc. Het voordeel daarvan is dat je mensen die willen raiden veel beter kan voorbereiden op de raid en dat de run zoveel fijner verloopt, geen schreeuwende mensen maar gewoon een groep tweakers die een partij lol hebben terwijl ze een geza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:08:
[...]

Ik zou het persoonlijk erg leuk vinden als de LFR een guildrun kan worden. Dan kan je veel beter ervaringen delen, tactics (ook al negeert iedereen deze) uitleggen etc. etc. Het voordeel daarvan is dat je mensen die willen raiden veel beter kan voorbereiden op de raid en dat de run zoveel fijner verloopt, geen schreeuwende mensen maar gewoon een groep tweakers die een partij lol hebben terwijl ze een geza
Inderdaad maar aan het aantal mensen te zien zit dit wel snor, dan zouden we gewoon een avond of 2 kunnen prikken om LFR leeg te plunderen.

Als er al 18 mensen van de guild meegaan is de que ook amper iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13

Ok tijd voor een break van mij. Zeror het volgende bericht moet je even niet persoonlijk nemen, maar je bent toevallig degene die het getriggered heeft.

Een groot punt van aandacht voor de guild is dat mensen uitspraken doen over zaken waar ze totaal geen weet van hebben. Er zijn een hoop dingen afgesproken tijdens de vergadering en op het forum (zie ook https://docs.google.com/d...5IpnMvfJOPNPqe367byY/edit).

Daar hoort dus bij dat Zeror toevallig nu de discussie (weer) opstart over het geen tweakers leden. Maar ik ben afgelopen dagen wel te vaak (figuurlijk) achter mensen aan het aanrennen om de troep op te ruimen die ze achter zich laten. Dit doen ze door dingen te zeggen die tegen gaan tegen de dingen die wij samen besloten hebben.
Gedeeltelijk ben ik daar zelf verantwoordelijk voor. Er zijn echter nog geen guild regels (die ga ik nu ook schrijven naar aanleiding hiervan). Maar voor een groot deel komt dat ook doordat de mensen de OP en de notulen niet lezen, maar wel uitspraken doen.
Over het niet leden punt. Helaas moet ik toegeven dat het niet in de notulen vermeld is, maar we hebben afspraken gemaakt over skype dat niet-tweakers die nederlandstalig zijn absoluut welkom zijn (En heel misschien in de toekomst ook internationalen).
Ook is er afgesproken dat er voorlopig wel een apart tweakers rank is (met invite rechten), maar in de toekomst verdwijnt deze rank waarschijnlijk en als hij niet verdwijnt dan is het zeker niet een rank die "superieur" is aan een normale member.

Lang verhaal kort: Lees (zodra deze af zijn) de guild regels! Doe geen uitspraken over zaken in de guild tenzij deze vermeld staan in de OP, in de guildregels of op het forum. Is dat niet zo neem dan contact op met mij.

Mocht je het niet eens zijn over de guildregels dan wordt dit natuurlijk besproken en er democratisch over gestemd. Maar mensen die uitspraken vanuit hun eigen mening doen hebben we niks aan. Ik betreur het dan ook ten zeerste dat er iemand de guild hierom verlaten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thysiej schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:08:
[...]

Precies!

Kijk, ik heb DS heroic getanked als paladin. Mage dps gedaan (crappily). Maar ik heb geen idee van de tactics in Mists.. ik zou graag gewoon een keer MSV normal oid doen, puur om de tactics te leren, gewoon doorkrijgen hoe het spel nou tegenwoordig qua tanking in elkaar zit.
Waarom MSV? Omdat door het content niveau, dat nu, mocht ik falen, het makkelijk te redden is. Hierdoor is er gewoon meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:15:
[...]

Precies!

Kijk, ik heb DS heroic getanked als paladin. Mage dps gedaan (crappily). Maar ik heb geen idee van de tactics in Mists.. ik zou graag gewoon een keer MSV normal oid doen, puur om de tactics te leren, gewoon doorkrijgen hoe het spel nou tegenwoordig qua tanking in elkaar zit.
Waarom MSV? Omdat door het content niveau, dat nu, mocht ik falen, het makkelijk te redden is. Hierdoor is er gewoon meer ruimte.
Wil ik prima in mee hoor, daarom juist ook het idee om Heart of Fear etc te doen.
Voor a de mensen die het niet kennen en b voor achievments en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt inderdaad, sorry als ik als een noob overkom :) Maar ik hou van tanken, en wil gewoon current content kunnen tanken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ok. Dat is dan duidelijk. Wel ik even aangeven dat wel moet uitkijken met vriendengroepen. Die hebben namelijk nog weleens de neiging om complete guilds over te gaan nemen. Dus ondanks dat iedereen welkom is, zou ik wel kritisch zijn tegenover vriendengroepen. Dat is wat ik uiteindelijk met deze hele discussie duidelijk wilde maken.
Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:13:
Ik betreur het dan ook ten zeerste dat er iemand de guild hierom verlaten heeft.
Ik vind dat zelf uiteraard ook jammer.

Komeenskijke, als je dit nog leest, kom gewoon terug. Je bent nog steeds welkom! :)

[ Voor 66% gewijzigd door Zeror op 13-12-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Thysiej schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:49:
Woops, schuldig O-) Als ik in een random groepje terecht kom zet ik er ook wel vaak wat gas achter, maar (zoals gisteren) is het zelf als je niet samen in een groep zit, gewoon leuk om op TS te zitten :) (Alhoewel, die haat jegens Belgen ;))
Inderdaad, duelspec staat nog steeds op level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:19:
[...]

Ok. Dat is dan duidelijk.
Gelukkig zijn we allemaal gelijk en kunnen we dit uit eindelijk straks als alles lekker opgang is democratisch beslissen en ook welke kant we op willen en dan mag iedereen ze stem / mening zeker gehoort worden.

Verder een duidelijke uitleg Nelusz bedankt daarvoor dan kan ik die vraag ook beantwoorden als er een keer weer om gevraagt word.
Helaas blijf je altijd wel iets houden zoals dit, neem bijvoorbeeld DKP / EGP discussie's nou dat is helemaal een gebed zonder eind :+

Moet verder ook wel zeggen ik gistere halverwege de discussie inlogde, maar ik vond ook dat die gene die wegging wel erg snel de benen nam om een "mening" van een ander.
Het was niet alsof er gezegt werd : ik ben de boss je moet weg ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Zeror schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:19:
[...]

Ok. Dat is dan duidelijk. Wel ik even aangeven dat wel moet uitkijken met vriendengroepen. Die hebben namelijk nog weleens de neiging om complete guilds over te gaan nemen. Dus ondanks dat iedereen welkom is, zou ik wel kritisch zijn tegenover vriendengroepen. Dat is wat ik uiteindelijk met deze hele discussie duidelijk wilde maken.

[...]
Ik vind dat zelf uiteraard ook jammer.

Komeenskijke, als je dit nog leest, kom gewoon terug. Je bent nog steeds welkom! :)
Bedankt Zeror voor je begrip! Ik ben blij dat je het doel van mijn bericht snapt. En Mektheb inderdaad alles gaat binnen deze guild democratisch (in ieder geval zolang ik de leiding heb).

Ik snap overigens je angst voor vriendengroepen (en dus een goed punt om omhoog te brengen). Persoonlijk kende ik niemand in de guild voordat dit alles begon (daar hoef je je dus geen zorgen over te maken).
Dat iedereen welkom is hoeft overigens niet te betekenen dat in de toekomst er regels komen om te voorkomen dat er vriendengroepen de guild overnemen. Maar dit is dan ook iets waar we het als guild over zouden kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:40:
[...]

Bedankt Zeror voor je begrip! Ik ben blij dat je het doel van mijn bericht snapt. En Mektheb inderdaad alles gaat binnen deze guild democratisch (in ieder geval zolang ik de leiding heb).

Ik snap overigens je angst voor vriendengroepen (en dus een goed punt om omhoog te brengen). Persoonlijk kende ik niemand in de guild voordat dit alles begon (daar hoef je je dus geen zorgen over te maken).
Dat iedereen welkom is hoeft overigens niet te betekenen dat in de toekomst er regels komen om te voorkomen dat er vriendengroepen de guild overnemen. Maar dit is dan ook iets waar we het als guild over zouden kunnen hebben.
Het lijkt mij van belang dat te allen tijde voor de beslissingen die genomen worden het oorspronkelijke doel van de guild in oog genomen wordt en dat dat de belangrijkste reden moet zijn om beslissingen wel of niet door te voeren. Het is immers het oorspronkelijke doel van de guild dat ervoor zorgt dat er zoveel Tweakers bij elkaar komen om plezier te hebben, het zo mijn inziens zonde zijn dat de guild uit elkaar zou vallen omdat er beslissingen gemaakt worden die dat doel tegengaan.

Ik heb al gezien dat er beslissingen gemaakt zijn in guilds die onder 'druk' gemaakt zijn van een bepaalde groep en niet helemaal in lijn vielen met de originele gedachte achter de guild. Meestal betekenen dit soort wijzigingen in visie en doel van een guild dat de groep juist uit elkaar gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb de discussie gister zelf niet meegemaakt (gelukkig maar), maar ik snap het wel ja.

Het eerste doel was een sociale guild opzetten (tenminste.. toen ik er nog bij betrokken was). Wat is een sociale guild als je je vrienden niet kan inviten?
Maar, dit levert weer op, wat zeror al goed aanstipt, de vriendengroepen.

Er zitten al een paar niet tweakers in de guild (Cofelia, en volgens mij anderen), en dat gaat allemaal goed. Maar de andere vraag is. Hoe definieer je een tweaker, voor de guild.

Karma amount?
Post amount?
User account alleen?

Het is een erg tricky onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:40:
[...]

Komeenskijke, dei user die gisteren vertrok door deze discussie, begon op gegeven moment dat ie nog 3 vrienden had die ook wel in de guild wilden. Die vrienden waren volgens hem ook lurkers hier op Tweakers. Zoals Lanerios al aangeeft, hoe definineer je een tweaker? Dat is namelijk best een grijs gebied. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik zeer actief ben gamer,nl, maar ja heb geen account, want ik lurk alleen maar. Dus of dat zo is zou je op mijn woord moeten geloven. Juist dat maakt het zo tricky, want men (ik zeg niet dat het gebeurd, maar dat zou kunnen gebeuren) kan daar misbruik van maken.
Ik stel voor dat iemand met Tweaker-rank minimaal een account op tweakers heeft en weleens gereageerd heeft in dit topic of het WoW topic. Dan kan er namelijk een Tweakers username aan je gekoppeld worden. Aan iemand die enkel lurkt kan geen Tweakernaam gekoppeld worden. De lijn daarin moet dus nog even goed bepaald worden. Wellicht is mijn voorstelling een idee. Zo niet, ben ik ook wel benieuwd waar anderen de lijn zouden trekken.
Zeker doen. Het is noodzakelijk dat duidelijk is wat ieders rol is en waar de grenzen liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 13-12-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb er nog wat over gedacht.

Misschien is een tweaker:

Registered tweakers account
minimaal 1 post in WoW topic
registered guild website account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Maar in essentie is een Tweaker niet meer of minder dan elke willekeurige andere member. Naar mijn mening zou er dus ook geen onderscheid gemaakt moeten worden kwa ranks.

Maar ik denk dat het goed is om deze discussie nu even hier te stoppen. We hebben afgesproken om niet-Tweakers toe te laten in de guild en ook dat deze niet "minder" zijn dan andere members.
Ik zet dit punt op de agenda van de volgende meeting (ik denk aan komende woensdag), dan kan dit nog een keer grondig besproken worden en kan het eventueel (indien democratisch beslist wordt) veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:19:
[...]

Maar in essentie is een Tweaker niet meer of minder dan elke willekeurige andere member. Naar mijn mening zou er dus ook geen onderscheid gemaakt moeten worden kwa ranks.

Maar ik denk dat het goed is om deze discussie nu even hier te stoppen. We hebben afgesproken om niet-Tweakers toe te laten in de guild en ook dat deze niet "minder" zijn dan andere members.
Ik zet dit punt op de agenda van de volgende meeting (ik denk aan komende woensdag), dan kan dit nog een keer grondig besproken worden en kan het eventueel (indien democratisch beslist wordt) veranderen.
Precies, helemaal mee eens dan kunnen we het er over hebben en de mensen die iets denken te hebben als oplossing ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Wel of niet Tweaker is opzich geen ramp, als de bedoeling (en integriteit) van de guild overeind blijft is er toch niks aan de hand? Als er maar serieus gespeeld wordt tijdens raids vind ik veel goed :Y)

Nou, eindelijk klaar om te gaan levelen! Paar AddOns eraan, nieuw scherm (gisteren is mn oude opgeblazen :/) Wel een stuk gezelliger nu ik ook de guildchat kan zien ipv. de spam van Lolgast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
RaseriaN schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:22:
(gisteren is mn oude opgeblazen :/) Wel een stuk gezelliger nu ik ook de guildchat kan zien ipv. de spam van Lolgast ;)
Is er correlatie tussen deze twee dingen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:24:
[...]

i c what y did thur ;), haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
RaseriaN schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:22:
Wel of niet Tweaker is opzich geen ramp, als de bedoeling (en integriteit) van de guild overeind blijft is er toch niks aan de hand? Als er maar serieus gespeeld wordt tijdens raids vind ik veel goed :Y)

Nou, eindelijk klaar om te gaan levelen! Paar AddOns eraan, nieuw scherm (gisteren is mn oude opgeblazen :/) Wel een stuk gezelliger nu ik ook de guildchat kan zien ipv. de spam van Lolgast ;)
Pas erop jongen, ik heb je geïnvite en kan je ook wegpesten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:24:
Zou je wel zeggen inderdaad.. zal eens kijken of in de komende dagen nog meer stuk gaat :P
lolgast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:32:
Pas erop jongen, ik heb je geïnvite en kan je ook wegpesten! :P
Oh jeej, dat wegpesten is je al eerder gelukt :/ Zal me gedeist houden hoor haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Guild regels staan online!
http://forum.got-wow.nl/viewtopic.php?f=2&t=27

Graag hoor ik van jullie of er nog verdere onduidelijkheden zijn en of jullie nog dingen missen. Uiteraard als je het ergens niet mee eens bent dan kan je mij een PM/DM sturen en dan wordt het een agendapunt voor de volgende vergadering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
>_< zwarte letters op een donkere achtergrond werken niet :p

via copy pasta naar wordpad:

MEe eens :) goede regels. Alleen is de Gbank niet echt geordend te noemen :P

[ Voor 48% gewijzigd door corset op 13-12-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Aight,

Kan iemand mijn toon ff inviten :) "SkyStreaker" XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:57:

Wat bedoel je? Bij mij zijn ze wittig.
SkyStreaker schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:00:
Aight,

Kan iemand mijn toon ff inviten :) "SkyStreaker" XD
Jij hebt duidelijk niet de OP en de guildregels gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:57:

Ik heb de tekst nu naar wit veranderd op sommige schermen is de tekst inderdaad heel moeilijk te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:01:
[...]

[...]

Wat moet het goed voelen om dat te kunnen zeggen >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nelusz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:01:
[...]

[...]

Sorry! Was even te enthousiast :)

(was overigens al bezig met reggen :> )

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 13-12-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08
Hey Tweakers, ik lees vooral veel mee en heb zeker niet iedere dag tijd voor wow, maar dit initiatief vind ik erg goed en ik zal van het weekend ook een char starten op de nieuwe server!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
psych schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:07:
Hey Tweakers, ik lees vooral veel mee en heb zeker niet iedere dag tijd voor wow, maar dit initiatief vind ik erg goed en ik zal van het weekend ook een char starten op de nieuwe server!
Hey psych, leuk dat je ons komt joinen! Dat je niet elke dag kan spelen maakt natuurlijk niet uit. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProtoXide
  • Laatst online: 15-09 18:17
Dit lijkt me voor mijzelf de ideale manier om eens een horde char aan te maken :)

leuk initiatief

Botox #2586 / Botoxide - Doomhammer EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
En zo, beetje bij beetje, druppelt heel WoW spelend Tweakers binnen op DB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lolgast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:18:
Blizzard komt gelijk met nieuwe statestieken !

Players increased last month of 2013 ! 0.5% i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lolgast schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:18:
En word Blizzard blij van de mensen die terug komen van een jaar of meer gestopt te wezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Zo een paar dagen geleden las ik in het WoW topic over een eventuele GoT guild en een paar dagen later is er één en gaat dit topic ook alweer hard. Kans is groot dat ik ook join, moet ik wel even een char overgooien naar die server. Als dat zover is zien jullie me vanzelf verschijnen! Top initiatief in ieder geval :)

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik vindt het nu al gezellig in ieder geval. Leuk en enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden ben ik Komeenskijke van gisteren.

Allereerst mijn verontschuldigingen voor het veroorzaken van het drama gisteren. Ik volgde het topic al een paar dagen, maar had geen account, ik ben 2-3 weekjes terug beginnen spelen en geheel toevallig het WoW-topic tegengekomen, zowel hier als op 9Lives (min of meer de Belgische versie van gamer.nl) - op beide fora stond een post ivm het oprichten van een community-guild, hoewel het op forum A eerder in de richting ging van "dat lukt NOOIT", ging het op forum B eerder in de richting van "Ja, doen we! Ok, het kost wat tijd/moeite, maar we gaan ervoor!". En dat werkte min of meer aanstekelijk; hoewel ik pas (als in: dinsdag die 89ste 'DING!') een mage tot 90 heb geleveld, samen met mijn broer (dudu) en een kameraad (monk), kriebelde het toch lichtjes tot zwaar om over te schakelen naar Defias Brotherhood...

Dus dacht ik: voor we beslissen om alles wat we pas hadden 'opgebouwd' (toch een aardige collectie gold, en een paar bankalts vol mats voor professions) achter te laten, ga ik even kijken (en vandaar de naam "Komeenskijke"). Ik ging ervanuit dat het geen probleem was als ik niet in het bezit was van een gebruikersnaam hier op Tweakers, aangezien ik toch vooral in-game actief zou zijn en minder op dit (of het nieuwe) forum.

Na een lange, stresserende werkdag het nodige poetswerk gedaan en een char gemaakt om DB te 'verkennen'. Om dan de spreekwoordelijke wind van voren te krijgen, is op z'n zachtst gezegd niet bevorderlijk voor het humeur, vandaar mijn impulsieve reactie om te guildquitten. Na een (korte) nachtrust besef ik dat mijn reactie er wel lichtjes over was, nogmaals mijn excuses.

Verder zou ik nog willen benadrukken dat het helemaal niet de bedoeling is om de guild over te nemen; mijn broer en ik komen niet zo goed overeen (en da's inmiddels al 21 jaar zo, dus dat zal niet zo snel veranderen, helaas), maar we spelen allebei wel graag WoW en weten van elkaar dat we capabel zijn in de rol die we spelen... Die kameraad is dan ook een vriend van mijn broer die ik via WoW beter heb leren kennen, en sinds TBC vormen we een (min of meer) vast groepje, waardoor we redelijk goed op elkaar ingespeeld zijn. We spelen dan ook samen om te levelen, elkaar te boosten, Heroics en dergelijke, of gewoon om gold voor te schieten voor een mount/bags/materials - maar verder dan dat is het tot nog toe niet gekomen; de ene raidde op hoog niveau, de andere casual, de derde niet, en dat is door de jaren vaak gewisseld. Raids zijn nu een stuk toegankelijker (en sneller, ook al zijn de LFR-encounters niet veel moeilijker dan "sta stil en nuken maar!") sinds LFR, Flex, OQueue,... en het feit dat lockouts niet langer gedeeld zijn, betekent dat dat we nu ook dit alledrie samen kunnen doen.

We zitten op dit moment een beetje verspreid op een druk realm (queue van 1000 toen ik terug op m'n mage wou inloggen nadat ik DB even bekeken had...), maar vinden niet waar we naar op zoek zijn; een Guild die nog het gevoel heeft/geeft van een Vanilla guild, waar elkaar helpen geapprecieerd wordt en spontaan aangeboden wordt, met leuke events en dergelijke, maar ook een "serieuzer" kantje op het gebied van raiden/dungeons/... Ik heb zelf geprobeerd om een soortgelijke guild op te starten, met de bedoeling om nieuwe mensen de basics te leren; hoe zorg ik als tank dat mijn healer minder moeite moet doen, hoe zorg ik dat ik als DPS geen Parry Parry Parry te zien krijg, waar moet ik op letten als healer, of de basis-basis als Line of Sight voor castermobs en dergelijke. Helaas was hier 0,0 interesse voor op Stormscale, en enkele dagen later zag ik dat er een voorstel werd opgeworpen om vanuit de Tweakers-community een (Nederlandstalige dan nog wel!) guild op te starten met dezelfde ideologie... Dat heb ik dan ook op de voet gevolgd, maar ik vond 't niet op z'n plaats om me te bemoeien met het oprichten van de guild en voorstellen te doen (en een beetje luiheid om een account aan te maken)...

Dus ben ik een Tweaker?
Ik heb een account gemaakt - check
Ik heb een post gemaakt in dit topic - check
Ik heb een interesse in electronica, gadgets, games,... - check
Ik heb een nuttige bijdrage geleverd aan de community als een geheel op basis van voorgaande posts, comments,... - negatief

Maar:
Ik ben wél iemand die graag WoW speelt, die graag de mechanics van het spel (ver)kent en ze gebruikt in zijn voordeel, zonder daarbij de bugs te exploiten.
Ik ben wél iemand die graag afwisselt, ik heb zowat elke class intussen gespeeld, op Hunter, Monk en Rogue na.
Ik ben wél iemand die graag wat minder serieuze dingen doet en een lading alts door een dungeon boost.
Ik ben wél iemand die graag achievements haalt.

Ik heb vele rollen gespeeld in dit spel, van (main) tank tot Warlock class leader. Ik ben beginnen spelen in de bèta (2004-2005? Toen was ik 15, damn...) en ben geëvolueerd van een "IK HEAL VOOR 6000! IK KAN WEL MAAR 3 HEALS GOOIEN MAAR IK HEAL VOOR 6000!!" (voor mensen die pas spelen: in Vanilla was dat véél.) Holy Pally naar een speler met (gelukkig) iets meer inzicht in het spel en de onderliggende mechanics ervan... Van halve chaos in raids (in Molten Core out of combat blijven om mensen mid-fight te rezzen) naar soepele finesse in 25 Heroic Bastion of Twilight... Helaas zorgde dat ervoor dat ik minder begrip had voor mensen die net zoals ik ooit aan een spel begonnen waar kleine nummertjes na een tijdje groot werden, waar al die groene stukjes gear stuk voor stuk vervangen werden door (in die tijd) blues en epics of zelfs legendaries, voor mensen voor wie het begrip hitcap net zo duidelijk was als quantumfysica, voor mensen die gewoon speelden om zich te amuseren, in plaats van als doel hadden om Cho'Gall & Co. om te leggen, en dat liefst zo moeilijk mogelijk...

Maar de rol die ik nu in dit spel wil vertolken, is niet nieuw voor mij, maar wél nu ik "kennis van zaken" heb... Ik wil naast dat raiden en PvP'en en farmen ook mensen wegwijs maken in dit spel, om ze net zoveel plezier te laten ervaren als ik de voorbije 7-8 jaar heb gehad (en da's een hoop) en een beetje te begeleiden om er 'goed' in te worden en de Deaths by Fire te beperken...

Sorry voor de Wall of Text, ik heb me wat laten gaan... Misschien vandaar dat ik niet veel post? :)

Inmiddels zijn er alweer 15 nieuwe reacties toegevoegd, die ga ik dan ook lezen...

Groeten en bedankt om de WoT te lezen,
Komeenskijke.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 12:18 . Reden: Me guud at spelling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Beste komeenskijke,

Bedankt voor je reactie en erg vervelend hoe het gisteren gelopen is. Ik was er helaas gisteren zelf niet dus weet totaal niet hoe het precies gelopen is.
Blijkbaar heb ik als GM niet goed genoeg de afspraken die samen besloten waren naar buiten gecommuniceerd. Het is vervelend dat dit is gebeurt maar hopelijk voorkomt het wel soortgelijke "drama's" in de toekomst.
Laat ik duidelijk zijn dat we als guild hadden besloten dat je niet per se tweaker hoeft te zijn om bij de guild te komen en ook dat tweakers niet meer rechten zouden hebben als andere leden.
Ja de guild is door tweakers gemaakt, ja het is de bedoeling dat de guild voor het grootste deel "in handen" blijft van tweakers en de kernwaarden gelijk blijven. Maar dit betekend niet dat andere mensen geen lid zouden kunnen worden.

Ik zou je daarom ook willen uitnodigen om terug in de guild te komen, ondanks de slechte ervaring die je nu hebt gehad. Zoniet vind ik dat erg jammer maar wens ik je erg veel plezier in je verdere WoW avontuur!
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/