GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
Ricmaniac schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:42:
Een beetje OT maar kan niet vinden waar ik dat kan toevoegen maar kan iemand mij op de lijst zetten met classes.. Tweaker: Ricmaniac, ingame name: Gkio , level 90 rogue
Ik heb je toegevoeg op het moment ben ik de enige met edit rechten om perongeluke wijzigingen te voorkomen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:44
Ik volg deze thread de afgelopen dagen al.. Gestopt na Cataclysm en ik wordt helemaal meegesleurd in het enthousiasme die iedereen hier heeft.. Zit toch erg te dubben of ik nu, na de kerst, ook me moet gaan registreren of niet.. Veel plezier iig met de guild en misschien versterk ik jullie volgend jaar wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Dahal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:06:
Ik volg deze thread de afgelopen dagen al.. Gestopt na Cataclysm en ik wordt helemaal meegesleurd in het enthousiasme die iedereen hier heeft.. Zit toch erg te dubben of ik nu, na de kerst, ook me moet gaan registreren of niet.. Veel plezier iig met de guild en misschien versterk ik jullie volgend jaar wel :)
Ik hoop dat je meegaat doen hoe meer zielen hoe meer vreugd (en slap geouweneel)
Laat het ons dan maar weten want we zijn bezig met langzaam aan dit topic te sluiten en verder te gaan op ons eigen forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:11
Voor mij zal het in het begin alleen voor de lols met m'n level 1 warlock rondhangen zijn. Misschien koop ik nog nog wel een 2e account voor 5 euro om raf mee te doen met dual box of zo. Mogelijk ga ik nog wel op zoek naar een raf partner anders, maar ben bang dat ik te weinig tijd ga hebben.

Heel misschien zet ik m'n dk nog wel over naar horde. Dan heb ik in ieder geval een ilvl 500+ char om mee te spelen. Nu is ze nog blood, maar kan natuurlijk dps gaan dan. Van de dk heb ik de professions niet echt nodig op m'n andere char. Zou het erg zonde vinden om m'n tailoring + enchanting te verliezen als ik m'n mage overzet. Wie weet ooit in WoD dat m'n paladin en mage ook nog wel komen. Is echter wel erg veel geld voor een spelletje. Hopen op een kortingsactie dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
IntToStr schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:09:
Voor mij zal het in het begin alleen voor de lols met m'n level 1 warlock rondhangen zijn. Misschien koop ik nog nog wel een 2e account voor 5 euro om raf mee te doen met dual box of zo. Mogelijk ga ik nog wel op zoek naar een raf partner anders, maar ben bang dat ik te weinig tijd ga hebben.

Heel misschien zet ik m'n dk nog wel over naar horde. Dan heb ik in ieder geval een ilvl 500+ char om mee te spelen. Nu is ze nog blood, maar kan natuurlijk dps gaan dan. Van de dk heb ik de professions niet echt nodig op m'n andere char. Zou het erg zonde vinden om m'n tailoring + enchanting te verliezen als ik m'n mage overzet. Wie weet ooit in WoD dat m'n paladin en mage ook nog wel komen. Is echter wel erg veel geld voor een spelletje. Hopen op een kortingsactie dan maar ;)
Als je een RAF partner nodig hebt zijn er genoeg mensen in de guild die dat willen doen (ik ben er 1 van)
Dan maak je een extra char zodat je samen kan lvlen maar helaas gaan we nu offtopic en worden anders de modjes weer boos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Zal er eens over denken, misschien vanavond wel even een char aanmaken om te proberen.
Vandaag is die patch uitgekomen voor cross-realm boa's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Nelusz en WambamNL,

Ik zou zeggen nu het forum open is dit topic toch echt een halt toe te roepen.
Open een nieuw topic op het forum voor de rafjes en de sor
en een topic voor wat is wijsheid om mee te gaan spelen
Krukar schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:20:
Zal er eens over denken, misschien vanavond wel even een char aanmaken om te proberen.
Ja :*)

[ Voor 38% gewijzigd door Consigliere op 11-12-2013 13:21 ]

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Krukar schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:20:
Yep vandaag uitgkomen om 12 uur.
Ik zie je vanavond dan wel op WoW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Consigliere schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:21:
Nelusz en WambamNL,

Ik zou zeggen nu het forum open is dit topic toch echt een halt toe te roepen.
Open een nieuw topic op het forum voor de rafjes en de sor
en een topic voor wat is wijsheid om mee te gaan spelen

[...]

Ja :*)
Was al een soort van idee ja maar moet nog even verder uitgewekt worden op het moment hoe we dat allemaal aanpakken.
Dit topic is over het algemeen alleen voor nieuwe mensen en dan moeten we hopen dat die mensen de OP lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:33
Dahal schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:06:
Idem hier.

Ben sinds een paar maanden 'gestopt' omdat bijna al mijn ingame/RL vrienden zijn gestopt. Daarnaast speelde ik op Outland met 11 Horde character hetgeen dus een mega ramp is omdat de A/H ratio daar 10/1 is. Timeless Isle en SoO doen kun je dus wel vergeten. De lol is er dus af.

Hoewel ik pas sinds kort af en toe wat post op GoT lijkt het me ergens weer wel leuk om een bunch nieuwe mensen te leren kennen en samen wat te gamen. Twijfel nog het meest aangezien ik binnenkort thuis zit en ik mezelf inmiddels vrij goed ken, weet ik niet of dit het goede moment is om weer te beginnen. Het kriebelt wel moet ik zeggen.

Maar ik kan altijd toch instromen op een later moment? Ik heb 10 level 90's en priest van 87, alle classes. Heb er zo eentje naar DB getransferd. Class maakt me niet zo veel uit, heb sinds vanilla alles wel gespeeld in pve en pvp. Een rerol lijkt me daarentegen ook wel leuk. Argh lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Is geen probleem Ruud :) Het grote doel van de guild is: Fun! We gaan niemand forceren X of Y te doen. Dat verpest het idee :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
@Ianerios je was me net voor

@ruud wat Ianerios zegt klopt helemaal je kan ook instromen wanneer je wilt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Zo, de eerste setup voor challenge modes is gemaakt. Mocht iemand interesse hebben raad ik aan naar de GoT-WOW forums te gaan (forum.got-wow.nl) en daar bij het raid gedeelte te kijken. Daar kan je je opgeven en kan ik gaan inventariseren wie er allemaal wil

Oh, en voor de eerste raid van 21 december natuurlijk! Alles is vrijblijvend, niets moet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
lanerios schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:46:
Is geen probleem Ruud :) Het grote doel van de guild is: Fun! We gaan niemand forceren X of Y te doen. Dat verpest het idee :)
Luister naar deze man! Later aanschuiven is geen enkel probleem. Hou er wel rekening mee dat mocht je willen rerollen of een nieuwe char aanmaken is nu het leukste moment (aangezien er nu veel mensen zijn die gaan levelen).

Geen verplichtingen, doe waar je zin in hebt en kom voor de gezelligheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sorry als ik je lines heb gejat :p Ben zo gewend te recruiten en guild ideologen te bespreken met potentiele members haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:50:
Sorry als ik je lines heb gejat :p Ben zo gewend te recruiten en guild ideologen te bespreken met potentiele members haha
Maakt niet uit jij was gewoon sneller :P
Wou het alleen maar even zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
muwhahaha ik hou van sneller zijn.

On topic:

Vanavond warrior overzetten, en gaan levellen voor guild en vaderland! 80 warrior tank. Dus als iemand rond dat level vanavond wil gaan levellen via dungeons, schop me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:52:
muwhahaha ik hou van sneller zijn.

On topic:

Vanavond warrior overzetten, en gaan levellen voor guild en vaderland! 80 warrior tank. Dus als iemand rond dat level vanavond wil gaan levellen via dungeons, schop me maar
Ik reroll helemaal ga vanavond aan mijn paladin tank beginnen Muwhahahaha.
Die klass ken ik namelijk al dus dan kan ik mensen odersteunen met paladin die het voor het eerst spelen.
Daarna voor het eerst een monk levelen, gaat een uitdaging worden voor mij want daarna nog een mage en DK naar 90.
De rest van het jaar is mijn agenda al vol geplant met WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Wil op zich ook wel een altje aanmaken op de server, maar heb geen plannen om mn chars te gaan transferren (7 op lvl 90 momenteel, alle professions maxed), zit in een guild met diverse RL vrienden, dus hoe actief ik kan zijn op de server weet ik niet, maar wil op zich wel een char daar aanmaken om ook ns de horde kant te zien, en desnoods via die weg wat horde only pets bv te verzamelen :P

[ Voor 6% gewijzigd door EelcoB op 11-12-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
lanerios schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:52:
Dit soort topics kunnen beter op ons eigen forum worden aangekaart :X.
(En mijn mage is ook precies lvl 80 dus ik doe graag mee!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

EelcoB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:56:
Wil op zich ook wel een altje aanmaken op de server, maar heb geen plannen om mn chars te gaan transferren, zit in een guild met diverse RL vrienden, dus hoe actief ik kan zijn op de server weet ik niet, maar wil op zich wel een char daar aanmaken om ook ns de horde kant te zien, en desnoods via die weg wat horde only pets bv te verzamelen :P
pfft, Fusion of Light kan je wel even missen hoor! Kom naar Defias Brotherhood >:)
Of neem ze allemaal mee! muahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:50
EelcoB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:56:
Wil op zich ook wel een altje aanmaken op de server, maar heb geen plannen om mn chars te gaan transferren (7 op lvl 90 momenteel, alle professions maxed), zit in een guild met diverse RL vrienden, dus hoe actief ik kan zijn op de server weet ik niet, maar wil op zich wel een char daar aanmaken om ook ns de horde kant te zien, en desnoods via die weg wat horde only pets bv te verzamelen :P
Een pets op je billen kun je krijgen. Gewoon migraten, hup, niet zo moeilijk doen. De rest volgt je wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:08:
[...]Laat het ons dan maar weten want we zijn bezig met langzaam aan dit topic te sluiten en verder te gaan op ons eigen forum.
Why, dit forum werkt toch uitstekend? Op die manier kunnen andere tweakers ook de activiteit zien, waardoor we 100% zeker meer leden kunnen werven en we andere niet spelende tweakers zeker enthousiast maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Relative schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:19:
[...]
Why, dit forum werkt toch uitstekend? Op die manier kunnen andere tweakers ook de activiteit zien, waardoor we 100% zeker meer leden kunnen werven en we andere niet spelende tweakers zeker enthousiast maken.
Omdat meeste tweakers erg enthousiast zijn en dan de neiging hebben om te gaan slowchatten. Het is zeker toegestaan om op dit forum nog een aantal dingen te posten. Maar specifieke dingen zoals een level maatje zoeken kan beter op ons eigen forum (Zie ook de waarschuwing van mods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Kan de tekstkleur op de Got-wow.nl forums even worden aangepast? Op de werk computer kan ik nauwelijks lezen wat er staat...

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou graag deze guild ook joinen maar kan hem niet vinden bij guilds kan iemand me toevoegen THEBEARNL bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:30:
zou graag deze guild ook joinen maar kan hem niet vinden bij guilds kan iemand me toevoegen THEBEARNL bvd
/who Gathering in-game doen en je hebt het al gauw gevonden haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff serieus, nu al op 42(!!) pagina's.... zit al ongeveer een week mee te lezen op dit forum over WoW, ben ook sinds een week weer begonnen, wil graag ook deze guild joinen. Zit nu op Eonar, ben een level 83 frost mage, en ben na een jaar of 5 weer begonnen met Wow.

Heb vanilla, TBC en Wotlk gespeeld tot level 75 geloof ik...

zou graag deze guild ook joinen zodra die van de grond af is dan level ik in deze guild gewoon verder naar 90 :)

zou graag raiden paar avonden in de week en PVP doe ik ook heel graag, vooral arena was ik altijd goed in met mn frost mage :D

maar hou ook van achievement runs en gewoon beetje mensen helpen, oftewel ben overal wel voor in..

zal ff het formulier invullen nu ik toch bezig ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:08:
zou graag deze guild ook joinen zodra die van de grond af is dan level ik in deze guild gewoon verder naar 90 :)
Dat is de guild in principe al, het is alleen nog het fine-tunen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Sjonge jonge, ben deze ochtend vertrokken aan pagina 34 :+

De Guild is trouwens al up and running met reeds 50+ leden, gaat dus lekker hard! (Al is de teamspeak server nog wel wat leegjes, zitten er nu met z'n tweeën :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
JimDB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:11:

De Guild is trouwens al up and running met reeds 50+ leden, gaat dus lekker hard! (Al is de teamspeak server nog wel wat leegjes, zitten er nu met z'n tweeën :p)
Moet je w8en tot ik thuis ben zijn we met zn 3en O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zodra ik thuis ben en mijn eten achter de kiezen heb, dan ben ik ook tot ongeveer half 8 aanwezig.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:10:
[...]

Dat is de guild in principe al, het is alleen nog het fine-tunen.
ooooh, dan zal ik morgenavond even transferren naar de goeie realm.

vanavond niet lang de tijd om te wow'en dus komt morgen wel :)

jullie kunnen nog wel een frostmage gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:16:
[...]

ooooh, dan zal ik morgenavond even transferren naar de goeie realm.

vanavond niet lang de tijd om te wow'en dus komt morgen wel :)

jullie kunnen nog wel een frostmage gebruiken toch?
Iedereen is vrij om te kiezen wat hij of zij speelt.
Net als welke profs je neemt.
Voor wat info kan je de OP doorlezen (ik denk dat je dat al wel gedaan heb maar just to be sure :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:19:
[...]

Iedereen is vrij om te kiezen wat hij of zij speelt.
Net als welke profs je neemt.
Voor wat info kan je de OP doorlezen (ik denk dat je dat al wel gedaan heb maar just to be sure :p)
jaa klopt al gedaan hehe..

nog 1 vraagje, wat kost zo'n realm transfer ook alweer? :p

ken hier niet op wow site ben nog aan het ''werk'' haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:21:
[...]

Als het goed is heb ik dat in de op gezet maar realm transver is volgens mij 20 euro en faction change is 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:21:
[...]

Wederom ;)

Realm change: €20
Faction change: €25

Edit: Neeeeuh! Te laat :o :'(

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 11-12-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hoe lang duurt zulk een change operatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Hurtebise schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:27:
Hoe lang duurt zulk een change operatie?
Het was bij mij gister tussen de 20 en 30 minuten klaar per character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Also, toevoeging. Mocht iemand nog vragen hebben omtrent joinen, guild etc, DM me anders even. of poke me ingame op Lanerios. Dan vervuilen we het topic niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Vanavond vrij gekregen van werk, dus ik kom sowieso dan ook op teamspeak.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Ik zal jullie vanavond opzoeken, heb m'n vaste prik flex-avond en dan nog even een mooie manier bedenken om mijn huidige guild de vinger te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

FotW schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:36:
Ik zal jullie vanavond opzoeken, heb m'n vaste prik flex-avond en dan nog even een mooie manier bedenken om mijn huidige guild de vinger te geven.
Kort bericht: Ik join een andere guild :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
ValHallen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:40:
[...]

Kort bericht: Ik join een andere guild :w
Dat is te makkelijk na maanden weigeren om mij mee te nemen in normal SoO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Dat wow guild forum is wel nice als start, maar zou mooi zijn als op die pagina ook duidelijk de gnaam wordt getoond, zoals in de OP hier.
Ik neem aan dat het deze link is: forum.got-wow.nl/index.php

[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 11-12-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:13:
Moet je w8en tot ik thuis ben zijn we met zn 3en O-)
Zitten er nu al met z'n vieren, denk dat het 's avonds wel wat drukker zal zijn :) De Guild zelf is op dit moment verbazingwekkend zeer actief (hoop dat mensen niet vergeten om naar werk/school te gaan door de Tweakers Guild :D)

(Guild Bank ziet er wel zeer mooi uit zo O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metonae
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 14:42
Ik zit inmiddels al anderhalf jaar op Defias Brotherhood en zag een collega van me ineens op 'mijn' realm. Na de "WAAROM ZIT JE HIER?!", kwam ik er dus achter dat GoT op de realm zat. Meteen joinen natuurlijk ^_^

Het werd dan ook echt eens tijd voor een fatsoenlijke nederlandse community op DB..!

Zelf nooit actief geweest hier, maar daar gaat nu dus verandering in komen.

Edit: Mocht er ooit nog een raiding team gevormt worden, dan heb ik een Mistweaver, Rogue, Warlock, Paladin tot m'n beschikking.

[ Voor 14% gewijzigd door Metonae op 11-12-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Pff ben hele dag vandaag niet thuis om te joinen, maar zit ondertussen wel met mn DK ook op Defias Brotherhood! Zin om wat te doen, ben benieuwd hoe actief het daadwerkelijk is / blijft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:54
Ok, ik ben om. Na 'vroeger' casual WoW te hebben gespeeld met af en toe een raidje erbij een tijd geleden alweer gestopt. Echter een keer een avond niks te doen en meteen maar een nieuw account aangeschaft ( Oude account is inmiddels gebanned -_-, dus meteen maar authenticator ervoor gezet ), kom ik ook de Tweakers groep 'vergezellen'. Ik kan niet beloven dat ik veel / vaak online zal zijn, maar volgens mij zit dat hier wel ok, en dat is precies wat ik wil: Wanneer het mij uitkomt een paar uurtjes spelen, en geen plichten om op te komen dagen.

Op een gezellige tijd! ( Ik zal één van jullie aanspreken ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16-09 17:05
Eindelijk een GoT guild. :o
Heb WoW maar weer aangeschaft voor 5 euro (mijn oude account is ook gebanned). Misschien is het nu een goed moment voor een Vanilla speler om weer een beetje te gaan spelen. :)

Op de graphics na is er wel een hoop veranderd in al die jaren, zal even wennen worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Ik denk, koop even snel wow + MoP op WOW via de IDEAL betaling. Staat er Order Status: Queued.

Kan dit lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Relative schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:00:
Ik denk, koop even snel wow + MoP op WOW via de IDEAL betaling. Staat er Order Status: Queued.

Kan dit lang duren?
Max 15 minuten over het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lachen een GOT WOW guild, misschien dat ik het weer een keer installeer! Voorlopig nog wat met de PS4 in de weer tho, maar ik ga deze bookmarken.
Succes met het levelen en de barrens chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:03:
[...]

Max 15 minuten over het algemeen
Wachten duurt lang wanneer je hem koopt en denkt gelijk te kunnen spelen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Relative schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:23:
[...]

Wachten duurt lang wanneer je hem koopt en denkt gelijk te kunnen spelen haha!
Ja dat begrijp ik helemaal in iedergeval veel plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Nu al zin in morgen, vanavond lekker film gekeken maar morgen weer volle bak wow !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:58:
[...]

Zitten er nu al met z'n vieren, denk dat het 's avonds wel wat drukker zal zijn :) De Guild zelf is op dit moment verbazingwekkend zeer actief (hoop dat mensen niet vergeten om naar werk/school te gaan door de Tweakers Guild :D)

(Guild Bank ziet er wel zeer mooi uit zo O-))
No worries ik ben helaas sinds vandaag Werkloos :'( , dus tijd zat tussen het soliciteren.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ben ik even een week niet in staat om het forum te lezen (cursus etc.) zie ik ineens dit. Heb mij al ingeschreven op het forum en zal ook even een char maken.

• Mektheb
Zoals al eerder aangegeven wil ik wel de charge nemen om de guildbank te sorteren en bij te houden etc.
Met controle van anderen in de log's zodat je kan weten ik niets "jat"

Kan op het moment niets doen omdat je beperkt naturlijk erin en eruit mag halen.
Als daar interesse voor is hoor ik het graag.
Heb ook Tailoring en Alchemy dus tasje en dergelijke verzorgen is no problem, en wil daar ook wel wat farm sessie's voor uit trekken.

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Gisteravond wel lol gehad was ik met Nelusz bezig met questen in Mount Hiyal. Werden we een paar keer gegankt door een lvl 85 Human hunter (Wij waren 81 ofzo). Dus op een gegeven moment in de guild chat gezegd dat we gegankt werden en gelijk kwamen er wat hulptroepen:D

Waarschijnlijk zag die ineens allemaal rode humanoid stipjes op z'n minimap want hij was ineens gevlogen. Zie ik hem in eens hoog in de lucht zweven op z'n mount, gelijk maar even de party geinformeerd.
Ging die allemaal emotes doen, maar wij hadden een mage en o.a. een priest dus hij werd op een gegeven moment belaagd door de rest, en ik als goblin hunter kon nog niet zoveel doen, totdat(!) hij op 20% health zat of zo, ik dismount, gooi al m'n shots erop en kilde hem, ondertussen viel ik naar beneden en vlak voordat ik bij de grond was gebruikte ik m'n goblin rocket jump racial en bleef ik gewoon leven na een lange val! haha!:D
Jammer dat m'n shadowplay (nvidia driver) niet werkte;(

[ Voor 7% gewijzigd door -Mach!- op 12-12-2013 08:54 ]

ut=life

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb vanmorgen mijn account weer geactiveerd en op de Defias Brotherhood Server een Troll Mage aangemaakt. Omdat de activatie echter best lang duurde (zeg maar een half uur) heb ik nog letterlijk nul missies kunnen doen. Daar gaat vanavond verandering in komen. Ik moet mij ook nog lid maken van de guild. Dus als je een Level 1 met mijn naam ziet op die server, dat ben ik. :+

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• -Mach!-

-Mach!-

Auredium schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:16:
Ik heb vanmorgen mijn account weer geactiveerd en op de Defias Brotherhood Server een Troll Mage aangemaakt. Omdat de activatie echter best lang duurde (zeg maar een half uur) heb ik nog letterlijk nul missies kunnen doen. Daar gaat vanavond verandering in komen. Ik moet mij ook nog lid maken van de guild. Dus als je een Level 1 met mijn naam ziet op die server, dat ben ik. :+
Zoek gewoon in /who naar Gathering of Tweakers en vraag een persoon of hij je kan inviten, ik denk niet dat we allemaal in de gaten houden wie lvl 1 is ;)

ut=life

• Mektheb
Ben wel verbaasd over hoeveel mensen we al hebben en ook aardig wat mensen die 90 zjin !.

Iemand vanaovnd een dungeon doen of een scenario ofzo ?.

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:37
-Mach!- schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:06:
Gisteravond begon meh, mijn naam voor m'n goblin hunter (Lugester) was flagged om te veranderen....
Dus nu heet die dus Hirohito, hopelijk dat ze deze goedkeuren;)
Waarom zou je je (fantasy)char naar zo'n omstreden persoon willen noemen? :?

• Ryada
Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:27:
Ben wel verbaasd over hoeveel mensen we al hebben en ook aardig wat mensen die 90 zjin !.

Iemand vanaovnd een dungeon doen of een scenario ofzo ?.
Dit graag op ons eigen forum houden :)

• Mektheb
wambamNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:30:
[...]

Dit graag op ons eigen forum houden :)
Ah sorry, heb nog geen toegang tot alles, maar ga ik doen

• Ryada
Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:32:
[...]

Ah sorry, heb nog geen toegang tot alles, maar ga ik doen
Over 10 min ben ik op mn werk dan zal ik even kijken hoe ik toegang moet geven.
Even geduld dus nog ;)

• FotW
Ik moet vanavond nog even alle guildrewards kopen die ik nog mis, daarna een /gquit en jullie opzoeken, ben in ieder geval geen Tweaker in Org of Shrine tegen gekomen gisteravond

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
FotW schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:39:
Ik moet vanavond nog even alle guildrewards kopen die ik nog mis, daarna een /gquit en jullie opzoeken, ben in ieder geval geen Tweaker in Org of Shrine tegen gekomen gisteravond
We zaten allemaal in UC voor de foto!

• -Mach!-

-Mach!-

NiteFly schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:29:
[...]

Waarom zou je je (fantasy)char naar zo'n omstreden persoon willen noemen? :?
Ehm, in alle onschuld ik kende de persoon (omstreden naam) echt niet.... ik google nu, en zie het :O
Nouja dan wacht ik wel totdat ik een nieuwe flag op m'n naam krijg.

ut=life

• Ryada
-Mach!- schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:47:
[...]

Ehm, in alle onschuld ik kende de persoon (omstreden naam) echt niet.... ik google nu, en zie het :O
Zouden jullie dit soort gekwebbel :P in het forum van de guild willen doen we hebben daar een appart sub forum genaamd huiskamer waar slowchat WEL is toegestaan.
Heel erg bedankt.
(dit doe ik om een modbreak te voorkomen niet om een partypooper te zijn)

Edit: ik heb iedereen permission gegeven om op het forum alles te zien, als je alsnog het niet kan zien plaats dan AUB nog een aanvraag want wij kunnen door de bomen het bos niet meer zien. Bij voorbaat dank.

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 12-12-2013 09:00 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

-Mach!- schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:47:
[...]

Wat is het toch treurig gesteld met het het onderwijs van tegenwoordig... |:( Anyways, ik begrijp de flag van je oorspronkelijk naam niet echt. Ben bang dat ik zelf ook een flag krijg dan. Ach, kan ik mijn char eens een andere naam geven!

Ben lekker aan het levellen met mijn Orc en het bevalt goed. Al moet ik zeggen dat ik het liefst een instant level 90 had gehad. Ik ben best bereid om daar 45,- voor te betalen o.i.d. O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:05:
Zoals al eerder aangegeven wil ik wel de charge nemen om de guildbank te sorteren en bij te houden etc.
Met controle van anderen in de log's zodat je kan weten ik niets "jat"
Hier hou ik me onderanderen al mee bezig ;)

Mijn beide characters waren ook flagged voor namechange gister, ik heb wat rondgekeken, en het schijnt ook een bug te kunnen zijn na transfer. Dus wacht nu op de responce van mijn gm ticket.

[ Voor 22% gewijzigd door ValHallen op 12-12-2013 09:57 ]

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
hmr schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:42:
[...]

Wat is het toch treurig gesteld met het het onderwijs van tegenwoordig... |:( Anyways, ik begrijp de flag van je oorspronkelijk naam niet echt. Ben bang dat ik zelf ook een flag krijg dan. Ach, kan ik mijn char eens een andere naam geven!

Ben lekker aan het levellen met mijn Orc en het bevalt goed. Al moet ik zeggen dat ik het liefst een instant level 90 had gehad. Ik ben best bereid om daar 45,- voor te betalen o.i.d. O-)
Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik WoW gespeeld heb (gestopt na cataclysm), maar met dit initiatief kom ik begin 2014 weer terug. Ik zie er helemaal niet zo tegenop om weer te levelen. Sowieso ben ik altijd alliance geweest en heb ik de nieuwe horde quests maar tot lvl 35 oid gedaan. Daarnaast gaat levelen toch extreem snel, al helemaal met de BoA items die je nu accountwide kunt sturen:)

• -Mach!-

-Mach!-

Nou mijn naam mag nu wel flagged worden iig, misschien dat iemand dat van de guild wil doen?

ut=life

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Kan iedereen mensen inviten of alleen bepaalde mensen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Ryada
Zeror schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:40:
Kan iedereen mensen inviten of alleen bepaalde mensen?
Iedereen met de tweakers rank.

• Thysiej
Het is vast al ergens toegelicht, maar ik kan het niet in de startpost vinden. Wat is precies de bedoeling van de guild? Gezamenlijk raiden oid?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

wambamNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:41:
[...]

Iedereen met de tweakers rank.
En die krijg je nadat je geverifieerd bent als Tweaker?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zeror schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:04:
[...]

Een whisper naar Nelusz of ondergetekende is wel voldoende.

• lolgast
Thysiej schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:02:
Het is vast al ergens toegelicht, maar ik kan het niet in de startpost vinden. Wat is precies de bedoeling van de guild? Gezamenlijk raiden oid?
Het idee is om met zijn allen een gezellige guild te maken, met ruimte voor gezamenlijk questen, dungeons, raids, challenges en simpelweg gezellig met elkaar omgaan tijdens het gamen. Dit omdat een aantal mensen het sociale gevoel in WoW kwijt zijn/waren :)

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

lolgast schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
[...]

Het idee is om met zijn allen een gezellige guild te maken, met ruimte voor gezamenlijk questen, dungeons, raids, challenges en simpelweg gezellig met elkaar omgaan tijdens het gamen. Dit omdat een aantal mensen het sociale gevoel in WoW kwijt zijn/waren :)
Dit.
Met randoms dungeons in huppelen is vaak saai. Vrijwel geen echt contact e.d. Guilds zijn vaak redelijk 'meh' geworden.

Ik hoop dat er ook een raid kalander volgt e.d. bij de GoT guild.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

lolgast schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
[...]

Jep, en veel mensen die gestopt waren vinden dit een goede, en vooral leuke, reden om weer eens te beginnen.

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
hyptonize schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:16:
[...]

Jep, en veel mensen die gestopt waren vinden dit een goede, en vooral leuke, reden om weer eens te beginnen.
Daarom ben ik ook weer begonnen :) , nu hoop ik voor vanavond een groepje te krijgen om veel dungeons te kunnen doen , meer info zie het guildforum :)

• Mektheb
Zeker, en daarom ook als mensen iets voelen iets willen organiseren, vraag het op het forum van de guild of maak een calender event aan ingame !

En durf te vragen durf jezelf "kwetsbaar op te stellen".
Vaak willen mensen anderen niet lastig vallen etc, maar als we allemaal open naar elkaar blijven dan kunnen we er echt een hecht team van maken.

• Ryada
Mektheb schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:18:
Zeker, en daarom ook als mensen iets voelen iets willen organiseren, vraag het op het forum van de guild of maak een calender event aan ingame !

En durf te vragen durf jezelf "kwetsbaar op te stellen".
Vaak willen mensen anderen niet lastig vallen etc, maar als we allemaal open naar elkaar blijven dan kunnen we er echt een hecht team van maken.
En als je het niet durft kan je het altijd via mij spelen :P
Ik wil altijd wel mensen helpen iets leuks op te zetten.

Verwijderd

Alle nonstalgische gevoelens komen weer naar boven in dit topic ;) Dus ben om, ga vanavond sinds 2 jaar mn account weer eens activeren! Vanilla en TBC heb ik vrij hardcore gespeeld, daarna wat minder. Ben gestopt tijdens Cataclysm.
Ik heb die 10 dagen free MoP trial en 7 days gametime dus kan mooi een nieuwe char beginnen op Defias Brotherhood ;) en als het bevalt schaf ik MoP gewoon aan. En eventueel een char migrate..
Hebben de lvl 1's / lowbees nog een tekort/behoefte aan een bepaalde class? :)

• lolgast
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:20:
Alle nonstalgische gevoelens komen weer naar boven in dit topic ;) Dus ben om, ga vanavond sinds 2 jaar mn account weer eens activeren! Vanilla en TBC heb ik vrij hardcore gespeeld, daarna wat minder. Ben gestopt tijdens Cataclysm.
Ik heb die 10 dagen free MoP trial en 7 days gametime dus kan mooi een nieuwe char beginnen op Defias Brotherhood ;) en als het bevalt schaf ik MoP gewoon aan. En eventueel een char migrate..
Als je een SoR laat sturen, kun je instant level 85 doen op 1 char. Mocht je daar interesse in hebben :)

• Mektheb
Vraag iemand voor een Scroll ! dan heb je geloof ik een gratis lvl 85 zelfs !

• Thysiej
Heb je niet om een scroll of resurrection gevraagd? Dan krijg je een instant lvl 80 character en alle expansions t/m cataclysm. Ik roll binnenkort een druid, de enige class die ik (naast monk dan) nooit op max level gespeeld heb

--edit
lol, niet de enige met die gedacht :)

• -Mach!-

-Mach!-

Leuk dat er zoveel mensen hun account weer activeren speciaal als reden de GoT guild.
Het sociale aspect wat ik nu al 2 dagen proef in de guild is heel aanstekelijk:)
Er is genoeg te doen voor mensen, ik wil bijvoorbeeld straks ook wat oude instances door gewoon voor het clearen en eventueel achievements:)

ut=life

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Net mail van blizzard, gezien mijn chars onterrecht getagged waren voor namechange.

Ik moet de namen zoals ik ze had doorgeven, en het wordt gefixed :D

• Ryada
ValHallen schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:34:
Net mail van blizzard, gezien mijn chars onterrecht getagged waren voor namechange.

Gratz misschien een idee om even een topic in de guild forum te maken over hoe je het hebt gedaan want ik heb meerdere mensen erover horen praten gister die het ook hadden.

Verwijderd

SoR oh ja natuurlijk, zal ik ff aan een vriend vragen straks. Heb nog een pally en mage op 85, shammy op 80.
Kun je ook een (panda) Monk rollen naar 85 met die scroll?

• corset
Mensen! PM me even voor netherweave bags. Heb er nog een stuk of 20 :)

Heb een 80 warrior en 90DK beschikbaar nu.

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:52:
Mensen! PM me even voor netherweave bags. Heb er nog een stuk of 20 :)

Heb een 80 warrior en 90DK beschikbaar nu.
Ik heb de bank vanmorgen ook gevuld met 20 :P

• -Mach!-

-Mach!-

ValHallen schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:34:

Nice:), kun je zoals Wambam aangaf een topic openen hoe je dit gedaan hebt, aangezien ik mijn naam ook terug wil (Lugester) ;)

ut=life

• JimDB
Zeror schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:04:
Geloof dat het ranking systeem van het moment vooral zeer snel verloopt, in de zin dat iedereen op dit moment eigenlijk de rang Tweaker toegewezen krijgt. Maar wanneer iedereen heeft uitgemaakt welke char z'n main wordt en er Officers aangewezen worden om dit proces te begeleiden zal alles wel goed komen (ocharme Nelusz en VanHallen, die jongens worden volgens mij overspoeld met whispers :+)

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Welke server zit deze guild?

EDIT: Laat maar.

[ Voor 26% gewijzigd door Metalbuster op 12-12-2013 12:29 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/