GoT World of Warcraft Guild [Formatie]

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoitijmen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-02 10:45
Ik start een Resto/Elemental Shaman op Defias en als het bevalt transfer ik een 90 Warlock erheen!

Ben nog een actieve speler maar sinds Jaedenar populatie zo goed als uitgestorven is, is er niet veel meer aan. Zal in-game een /w doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 09:43
Consigliere schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:40:
[...]

Ja daar heb je een punt.. maar als er een raidavond is.. en meneer de Gbank offie is er niet en de rl kan er nie bij...
dan weet ik dat zowel de gbank offie als de GM de eerst volgende keer ruzie met mij hebben :)
* ben niet licht aangebrand ofzo *..
Maar iets te vaak meegemaakt dat we ergens niet bijkonden.. vandaar
Voor meneer "je mag niet dubbelposten" doe je het verdacht vaak zelf :P.

Ontopic: Ik snap je punt, maar er zijn twee tegenargumenten. 1) We hebben samen besloten "voorlopig geen officers". 2) Het is nog steeds een kwestie van gokken wie er actief bij gaan dragen.

Edit: Welkom hoitijmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:26
[...]

Ja daar heb je een punt.. maar als er een raidavond is.. en meneer de Gbank offie is er niet en de rl kan er nie bij...
dan weet ik dat zowel de gbank offie als de GM de eerst volgende keer ruzie met mij hebben :)
Nouja, in principe zijn de afspraken nu gemaakt zoals ze besproken zijn bij Skype. Heel cru, maar anders had je er maar bij moeten gaan zitten en je stem moeten laten horen. Ik begrijp dat sommige mensen er niet bij konden zijn, maar zo gaat dat nou eenmaal.
Alles kan worden herzien, maar om nou meteen te zeggen dat er dan "ruzie" gemaakt gaat worden gaat een beetje ver, niet? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 14:24

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Het leuke is dat iemand zei 'als een schaap over de dam is ...." en dat ga je nu juist krijgen.
Er is een groot aantal tweakers nu over naar de DB realm en mensen die misschien twijfels hadden worden toch geprikkeld nu:) Op dit moment 54 chars in de guild, misschien een paar dubbele, maar ik verwacht zeker 40 personen dus:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

[...]

Tegen de tijd dat we toe zijn aan raiden, dan zullen er vast wel officers aangesteld zijn. Ik denk niet dat dit echt een probleem zal zijn op dit moment (laat staan dat er nu al consumables in de bank liggen).

Wat wel een optie is, is om de raidleaders een apparte rank te geven, welke toegang heeft tot de consumables.

En wat er gister allemaal besproken is, kan altijd nog veranderen als blijkt dat het handiger is. Maar dan wel democratisch besloten.

[ Voor 8% gewijzigd door ValHallen op 11-12-2013 09:47 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
ValHallen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:46:
[...]

Tegen de tijd dat we toe zijn aan raiden, dan zullen er vast wel officers aangesteld zijn. Ik denk niet dat dit echt een probleem zal zijn op dit moment (laat staan dat er nu al consumables in de bank liggen).

Wat wel een optie is, is om de raidleaders een apparte rank te geven, welke toegang heeft tot de consumables.
Dit is praktisch toch hetzelfde als Officer dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Nelusz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:47:
[...]

Dit is praktisch toch hetzelfde als Officer dan 8)7
Nee hoor, zonder officerchat en invite/demote etc.. Ik neem aan dat we dat tzt van de tweaker rank afhalen?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Nelusz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:44:
[...]

Voor meneer "je mag niet dubbelposten" doe je het verdacht vaak zelf :P.

Ontopic: Ik snap je punt, maar er zijn twee tegenargumenten. 1) We hebben samen besloten "voorlopig geen officers". 2) Het is nog steeds een kwestie van gokken wie er actief bij gaan dragen.

Edit: Welkom hoitijmen!
Wijsneus :P Voorlopig geen officers is wat mij betreft allemaal goed no probs..
"Zit er meer mee dat er niet zo een moment is van we kunnen ergens niet bij."
lolgast schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:44:
[...]

Nouja, in principe zijn de afspraken nu gemaakt zoals ze besproken zijn bij Skype. Heel cru, maar anders had je er maar bij moeten gaan zitten en je stem moeten laten horen. Ik begrijp dat sommige mensen er niet bij konden zijn, maar zo gaat dat nou eenmaal.
Alles kan worden herzien, maar om nou meteen te zeggen dat er dan "ruzie" gemaakt gaat worden gaat een beetje ver, niet? O+
Ruzie is een groot woord.. en ik was er wel bij gisteren alleen op laatst waren er zoveel door elkaar heen aan het kwaken dat ik meeluisterde :)

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
ValHallen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:48:
[...]

Nee hoor, zonder officerchat en invite/demote etc.. Ik neem aan dat we dat tzt van de tweaker rank afhalen?
Ja klopt maar voorlopig is het dan een officer alleen zonder promote/demote. Ik denk dat we gewoon meer mensen moeten horen over de kwestie, zoals gezegd het moet wel democratisch blijven.
En anders moet ik maar even door de zure appel heen bijten en het daadwerkelijk allemaal persoonlijk gaan managen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Als je een Alliance char transferred moet ja dan betalen voor zowel server move als faction change?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Nelusz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:50:
[...]

Ja klopt maar voorlopig is het dan een officer alleen zonder promote/demote. Ik denk dat we gewoon meer mensen moeten horen over de kwestie, zoals gezegd het moet wel democratisch blijven.
En anders moet ik maar even door de zure appel heen bijten en het daadwerkelijk allemaal persoonlijk gaan managen xD
Nu dubbelpost ik niet jij was eerst :P
Alles zelf managen of overleggen met andere via de whisper of op TS kan altijd he.
_Peter2_ schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:52:
Als je een Alliance char transferred moet ja dan betalen voor zowel server move als faction change?
ja 45 Euro

[ Voor 17% gewijzigd door Consigliere op 11-12-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Nelusz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:50:
[...]
Dit is de spirit, maar als je hulp nodig hebt, gewoon aan de bel trekken. Als je het niet trekt, dan is het handiger om wat sneller officer aan te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
_Peter2_ schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:52:
Ja dan moet je dubbel betalen. €20 server transfer, €25 faction change -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

ValHallen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:52:
[...]

Dit is de spirit, maar als je hulp nodig hebt, gewoon aan de bel trekken. Als je het niet trekt, dan is het handiger om wat sneller officer aan te stellen.
Inderdaad.. als je hulp nodig hebt laat het weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
lolgast schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:52:
[...]

Heb ik ook al gedaan :'( dag centjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

lolgast schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:52:
[...]

Het blijven uitbuiters dat ze nog altijd zoveel vragen voor dergelijke simpele handelingen..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Nelusz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:53:
[...]

Heb ik ook al gedaan :'( dag centjes!
Ik met 2 chars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38
Nelusz je hebt nu zowieso een groot aantal personen (waaronder ik) die je willen helpen als je het niet trekt met iets.
Dus gewoon roepen als je hulp wilt.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:02
Ik denk dat de guildbank ook niet zo'n groot issue is in het begin. Het zal niet moeilijk zijn voor mensen om even hun eigen consumables te regelen voor de eerste paar raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Ik denk erover mijn 85 priest over te gooien, (Heeft bijna max tailoring en max enchanting)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Btw ik ben van plan om op mijn paladin Jewelcrafting en Blacksmithing te nemen zou er dan misschien iemand zijn die voor mij de mats wil farmen dan zal ik daarna iedereen gratis Gems en Belt upgrades en dergelijke geven (misschien zelfs een mount verloting :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Dus je bent niet alleen rijk ingame maar ook in het echte leven! Als we nog vrouwen in de guild krijgen moet je oppassen voor golddiggers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:11
Duur grapje dat transferen inderdaad, zal er binnenkort ook aan moeten geloven :( nu is de vraag nog welke char, wacht er eerst wel even mee, maar waarschijnlijk mijn druid oid. Altijd handig een hybrid.

Hoe zat het trouwens met de TS gegevens? Had er niet iemand eerst een thuisservertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Had ook al eerder aangegeven zoieso flexraid de 21ste te organiseren en met challenge modes te beginnen zodra we wat 90's hebben, als mensen hier een officer post voor willen opstellen (dat werd gister volgens mij voorgesteld op skype) vind ik het prima, of een tijdelijke rank / raidleader achtige rank. Als iemand anders die ook graag wil, speak up! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
j.devreede schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:55:
Duur grapje dat transferen inderdaad, zal er binnenkort ook aan moeten geloven :( nu is de vraag nog welke char, wacht er eerst wel even mee, maar waarschijnlijk mijn druid oid. Altijd handig een hybrid.

Hoe zat het trouwens met de TS gegevens? Had er niet iemand eerst een thuisservertje?
Lees voor informatie vooral de OP. Ik hou het geregeld bij! (De TS gegevens staan in de guild info (ingame))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
  • Laatst online: 13:11
Nelusz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:57:
[...]

Lees voor informatie vooral de OP. Ik hou het geregeld bij! (De TS gegevens staan in de guild info (ingame))
Ah juist, had wel gekeken, maar was op zoek naar een ip / hostname dus eroverheen gelezen. Goed bezig, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Woohoo, ik ben al level 5. Jaja, het gaat goed. :P :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Ik ben een nieuwe DK begonnen.. Was op stormscale al een tijdje bezig met een DK die op 68 zat, maar dit is een troll en had geen zin om 40 euro te betalen voor een server change en race chang aangezien ik een ORC DK wil hebben..

Altijd al een Orc willen hebben! Mijn Orc DK zit nu op level 60 en heet Doodt! Hoop dat die naam door de beugel kan ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Voor zij die een nieuw char rollen op Defias Brotherhood: je kan je overschot aan timeless island tokens ook xrealm sturen en die vendoren voor 5g/stuk. De armor caches kan je zelfs gebruiken en het item dat daar uit komt voor nog meer verkopen...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Eerlijk gezegd denk ik dat we een Einde moeten gaan breien aan deze topic.
Aangezien het ging over de formatie van de guild.
Deze is er nu en kan je alles vinden in de OP

Misschien extra info compact erin zetten?

GM is:
TS server is:
Kosten om zijn:
en mochten er nog ideeen en of vragen zijn deze stellen ingame of dm even de GM of onderstaande

Consigliere
VanHallen
WambamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Consigliere schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:07:

GM is:
TS server is:
Kosten om zijn:
en mochten er nog ideeen en of vragen zijn deze stellen ingame of dm even de GM of onderstaande

Consigliere
VanHallen
WambamNL
Goed idee! Echter wil ik nog wel heel even wachten met het "sluiten" van dit topic tot we een eigen forum hebben. Anders hebben mensen nog niet ergens waar ze ook (buiten in-game) even iets er over de guild kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Kapoen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:06:
Voor zij die een nieuw char rollen op Defias Brotherhood: je kan je overschot aan timeless island tokens ook xrealm sturen en die vendoren voor 5g/stuk. De armor caches kan je zelfs gebruiken en het item dat daar uit komt voor nog meer verkopen...
Kun je ze niet "uitpakken" op een low level char? Dan zijn ze meer gold waar namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Consigliere schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:07:

GM is:
TS server is:
Kosten om zijn:

Consigliere
VanHallen
WambamNL
GM staat al in de OP.
TS staat in de guild info ingame hebben we besloten in skype.
Kosten om zijn??? wat bedoel je hier precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
lolgast schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:09:
[...]

Kun je ze niet "uitpakken" op een low level char? Dan zijn ze meer gold waar namelijk :P
Nee dat lukt alleen met de 'cloth/leather/... armor cache' blijkbaar. De tokens die je krijgt van mobs kan je echt alleen maar gebruiken op level 90 jammer genoeg.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mocht er behoefte aan zijn, dan ben ik morgenavond in staat om mensen door instances heen te sleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
ValHallen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:17:
Mocht er behoefte aan zijn, dan ben ik morgenavond in staat om mensen door instances heen te sleuren.
Ikke Ikke Ikke :P
Ben wel lvl 0 op het moment maar komt goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nelusz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:09:
[...]

Goed idee! Echter wil ik nog wel heel even wachten met het "sluiten" van dit topic tot we een eigen forum hebben. Anders hebben mensen nog niet ergens waar ze ook (buiten in-game) even iets er over de guild kunnen zeggen.
Lijkt me goed. Zodra die guild forum er is en dan kan dit topic dicht en zal ik de info ervan in de topicstart van het WoW topic zelf zetten. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

O wauw...een Gathering of Tweakers guild. Nu krijg ik toch weer zin om te gaan spelen als ik eerlijk be. Mss transfer ik zelfs wel mijn mage naar de server. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:10:
[...]
Kosten om zijn??? wat bedoel je hier precies mee?
Server change/ faction change kosten
;)

@nelusz: nee "sluiten"niet dat komt als het forum online is. maar het ik maak dit ik maak dat ik heb dit ik doe dat..

De slowchat gebeuren. voordat zo wel het topic hard word gesloten en we geen kant op kunnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Consigliere op 11-12-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Consigliere schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:21:
[...]

Server change/ faction change kosten
;)
Aha maar dat heeft toch niet echt directe betreking op de guild en ik denk dat de meeste mensen wel weten hoeveel het kost.
Anders is het gewoon even op de site kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:22:
[...]

Aha maar dat heeft toch niet echt directe betreking op de guild en ik denk dat de meeste mensen wel weten hoeveel het kost.
Anders is het gewoon even op de site kijken. ;)
Zoek even in de 63 pagina's op hoeveel posts erover zijn dan snap je het punt en je houd er slowchat mee tegen.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Consigliere schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:23:
[...]

Zoek even in de 63 pagina's op hoeveel posts erover zijn dan snap je het punt en je houd er slowchat mee tegen.
>:)
Het punt snap ik ook wel maar het heeft er niet echt directe betrekking op.
Desondanks is het een goed idee ik zal het in de OP verwerken.

Offtopic:
Slowchat is hier eigenlijk al niet te stoppen lees de laatste 3 paginas maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:01

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Met een uurtje heb ik ons eigen forum wel on-line. Dan hoeven we hier niet meer te slow-chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
HyperActivE schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:25:
Met een uurtje heb ik ons eigen forum wel on-line. Dan hoeven we hier niet meer te slow-chatten.
Mooi heel erg bedankt dat je het zo snel hebt kunnen regelen.
Ik zou zeggen d:)b heb je verdient :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:25:
[...]

Het punt snap ik ook wel maar het heeft er niet echt directe betrekking op.
Desondanks is het een goed idee ik zal het in de OP verwerken.

Offtopic:
Slowchat is hier eigenlijk al niet te stoppen lees de laatste 3 paginas maar ;)
Dat hebben we zelf in de hand toch?
Door zoveel mogelijk te tackelen in de OP post houd je heel veel tegen
je bent topper! d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 14:24

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Mooi:) _/-\o_

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tof HyperActivE!

Het lijkt me wel handig als iedereen die dan op dat forum komt iig of zijn Tweakersnaam of zijn characternaam (die in de guild zit) gebruikt. :)

offtopic:
En aub niet zo afgezaagde WoW skin op het forum, aub! Dat zijn zulke gedrochten.... :+

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 11-12-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik zou gewoon de charnaam van de main gebruiken, dit is via de guildnote dan wel te herleiden naar een Tweakersnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Zeror schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:33:
Tof HyperActivE!

Het lijkt me wel handig als iedereen die dan op dat forum komt iig of zijn Tweakersnaam of zijn characternaam (die in de guild zit) gebruikt. :)
Ja lijkt mij ook heel handig ;)
Voor mij is het handig ik wou Wambam als character naam nemen maar die was al bezet door een 85er die niet meer speelt 8)7
Dus is het Wambamnl geworden :o die verassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:34:
[...]

Ja lijkt mij ook heel handig ;)
Voor mij is het handig ik wou Wambam als character naam nemen maar die was al bezet door een 85er die niet meer speelt 8)7
Dus is het Wambamnl geworden :o die verassing :P
Als die al een hele tijd niet meer speelt, kan je een GM vragen of ze die naam voor je kunnen vrijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Scallius schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:38:
[...]

Als die al een hele tijd niet meer speelt, kan je een GM vragen of ze die naam voor je kunnen vrijmaken.
En dan krijg je te horen dat wambam geen RP naam is en dus niet is toegestaan.... :P /screwed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scallius schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:38:
[...]

Serieus hoe dan?
Dat wil ik wel weten want dat is mijn trademark naam :P
Zou je dat kunnen uitleggen?
(speel pas sinds MOP dus excuse me for being a total dumbass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:39:
[...]

Serieus hoe dan?
Dat wil ik wel weten want dat is mijn trademark naam :P
Zou je dat kunnen uitleggen?
(speel pas sinds MOP dus excuse me for being a total dumbass)
Ga naar Help > Open Ticket. Dan gewoon vertellen dat je graag de naam Wambam had gewild, maar dat ie bezet is door een character wat inactief is. Dat kan een GM dat voor je checken en als dat character inderdaad inactief is, dan maakt ie de naam vrij voor je. Je krijgt van de GM wel instructies dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
Zo zit ik nou ook vandaag op het werk :)
Nu hopen dat Zironako ook online is vanavond..
kunnen we van lvl 24 naar 40 ofzo vanavond
Ik kan vanavond spelen, ja. Level 40 klinkt een beetje laag, haha. Hoop toch wel 50 op zijn minst. Moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

_/-\o_
Zironako schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:42:
[...]

Ik kan vanavond spelen, ja. Level 40 klinkt een beetje laag, haha. Hoop toch wel 50 op zijn minst. Moet te doen zijn.
_/-\o_
Uber tank zal wel tanken.. als je me maar healt :D
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Zeror schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:42:
[...]

Ga naar Help > Open Ticket. Dan gewoon vertellen dat je graag de naam Wambam had gewild, maar dat ie bezet is door een character wat inactief is. Dat kan een GM dat voor je checken en als dat character inderdaad inactief is, dan maakt ie de naam vrij voor je. Je krijgt van de GM wel instructies dan.
Wow als ik dat had geweten. Mijn naam is op DB bezet door een level 1... Vandaar dat ik mijn tweede veelgebruikte naam maar heb genomen. Nu laat ik het hier wel bij overigens. Goed te weten voor een volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Hmm pvp server, ik meld mij bij deze dan af voor de guild, beweegredenen heb ik eerder al gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Cambrium91 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:46:
[...]

Wow als ik dat had geweten. Mijn naam is op DB bezet door een level 1... Vandaar dat ik mijn tweede veelgebruikte naam maar heb genomen. Nu laat ik het hier wel bij overigens. Goed te weten voor een volgende keer :)
Geef aan welke naam en misschien kan iemand een compromis sluiten met je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Krukar schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:46:
Hmm pvp server, ik meld mij bij deze dan af voor de guild, beweegredenen heb ik eerder al gegeven :)
Jammer maar helaas, misschien zou je het alsnog kunnen proberen het is heel gezellig in de guild dus dat maakt voor een hoop al heel veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Jammer, het is echt gezellig :) Misschien voor de grap toch kijken op het forum wat (blijkbaar) erg snel online komt. Misschien kunnen we je daar toch overtuigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Je bent altijd vrij om een nieuwe char aan te maken om te proberen, mocht het alsnog niet bevallen, dan kun je die char altijd nog links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Consigliere schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:48:
[...]

Geef aan welke naam en misschien kan iemand een compromis sluiten met je
Naam: Cambrium

Denk niet dat een tweaker die heeft gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zo, ik heb weer wat gametime ingekocht. Nu nog even WoW downloaden en installeren en ik kan beginnen. Mijn hoogst bereikte level is volgens mij een human warrior op lvl46 op Doomhammer, en dat is zo'n 2 jaar terug voor het laatst geweest. Volgens mij zijn er nu dusdanig veel veranderingen doorgevoerd dat ik echt met een schone lij kan beginnen.

Zijn er nog eisen voor race en class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
hyptonize schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:12:
Zo, ik heb weer wat gametime ingekocht. Nu nog even WoW downloaden en installeren en ik kan beginnen. Mijn hoogst bereikte level is volgens mij een human warrior op lvl46 op Doomhammer, en dat is zo'n 2 jaar terug voor het laatst geweest. Volgens mij zijn er nu dusdanig veel veranderingen doorgevoerd dat ik echt met een schone lij kan beginnen.

Jazeker. Het is verplicht een class te kiezen waar je plezier in hebt tijdens het spelen :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
hyptonize schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:12:

Mooi om te horen dat we nog een tweaker hebben overgehaald :P

Voor je vraag je kan hier: https://docs.google.com/s...bHhVSUZIWnlwcEZobFE#gid=0
Kijken welke classes er zijn opgegeven en daaruit je beslissing nemen er is niet echt een verplichting over alles zolang het maar Horde is.
Bovenal geniet ervan en veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:14:
[...]

Mooi om te horen dat we nog een tweaker hebben overgehaald :P

Voor je vraag je kan hier: https://docs.google.com/s...bHhVSUZIWnlwcEZobFE#gid=0
Kijken welke classes er zijn opgegeven en daaruit je beslissing nemen er is niet echt een verplichting over alles zolang het maar Horde is.
Bovenal geniet ervan en veel plezier.
Blizzard zal blij met ons zijn :*)
Dan ga ik voor Paladin, vond ik altijd al een van de leukste/fijnste classes, alleen weet ik nog niet welk race. Ik heb voornamelijk Alliance gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
hyptonize schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:15:
[...]
Blizzard zal blij met ons zijn :*)
Dan ga ik voor Paladin, vond ik altijd al een van de leukste/fijnste classes, alleen weet ik nog niet welk race. Ik heb voornamelijk Alliance gespeeld.
Race moet je gewoon doen wat je leuk vind en paladin is goed.
Ik denk dat Blizzard wel blij is met de 60 personen op het moment.
Een deel heeft Realm transfer en Faction change gedaan, Sommige hebben hun account weer geactiveerd en sommige mensen hebben de nieuwe expansion gekocht en dergelijke.
We zijn weer goed voor de zaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

wambamNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:17:
[...]
Ik denk dat Blizzard wel blij is met de 60 personen op het moment.
Iets minder dan 60, er zijn al een paar die meerdere chars in de guild hebben (zoals ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:01

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Ok. Het forum, nog volop in ontwikkeling, is op dit moment live.

Zie hier: got-wow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

HyperActivE schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:20:

Zie hier: got-wow.nl
Ga saai doen en je pmén anders word het hier een chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind geen PM of reply button in het nieuwe forum. Of mis ik het ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nog een laatste vraag voor ik ga spelen:

Zijn er nog must-have mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
HyperActivE schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:20:

Zie hier: forum.got-wow.nl
Fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 08:42
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:26:
Ha dan ben ik niet alleen, vind het ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:26:
Daar zat ik ook al mee maar hij zij dat het nog in ontwikkeling was dus misschien moet die er nog ingezet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Paterpor schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:27:
[...]

Ha dan ben ik niet alleen, vind het ook niet!
Hij zit onder het pijltje naast iedereens naam. Onderste optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Ben al bezig met Hyper om het te fixen... en addons vragen ingame mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ga mee doen mensen. Ik zal vanavond gametime halen geloof dat de mijne net op is) en maak dan een nieuw karakter aan op de server. Dit omdat ik normaal altijd Allience speel en niet op de genoemde server zit met een bestaand karakter.

Het wordt een troll want trollen zijn cool. Het wordt een mage omdat ik dat ook ben omdat ik die cool vind. Ik heb al een Level 86 Human Mage op een andere server dus ik ben geen totale noob. :P

Als professions zal ik Herbalism en Alchemy gaan volgen. Ik zal ook even wat strategie guides doorlezen voor mages aangezien ik wat opfrissing nodig heb. Tevens even kijken of ik mijn headset werkend krijg voor voicechat.

Ik laat vanaaf nog wel wat weten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

Zie veel bekende namen vanuit het oude WoW topic hier voorbij komen, leuk zeg! Toch maar besloten om het dan maar te gaan doen, vanavond WoW installeren, MoP kopen en ondertussen mezelf weer inlezen op Rogue's aangezien dat altijd al mn favo class is geweest :>

Nu mezelf nog inhouden om niet te transferren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Zeror en Phantom ow ow ow good old memories ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
OP is aangepast. Heb wat dingen er uit gehaald en een verwijzing naar het forum toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Sta als lid op het forum, maar heb nog geen rechten om berichten achter te laten. Kan iemand dat even voor me fixen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

Zironako schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:01:
Sta als lid op het forum, maar heb nog geen rechten om berichten achter te laten. Kan iemand dat even voor me fixen? :)
Hyperactive kan dat maar volgens mij zijn we allemaal gelijk dus moet je even refreshen CTRL + F5 de knop was nie zichtbaar schijnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51
Local Host schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:42:
Zeror en Phantom ow ow ow good old memories ^_^
Jazeker Gekkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Werkt nu inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Ziet er goed uit maar voor mensen met een lage resolutie zijn die 2 banners in het begin van Your Guild en Guild message of the day een beetje te groot.
Ik weet niet of hier wat aan gedaan kan worden maar op mijn laptop is het in iedergeval een beetje te groot.
(is er ook een mobile versie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Die confirmation code is vet irritant. Heb echt 20 keer moeten refreshen voor ik er een tegen kwam die mijn ogen niet liet exploderen :(

Heb gewoon als Ningen geregistreerd. Makkelijker voor wanneer er uiteindelijk ook non-GoTers bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik ga denk ik mijn warrior overzetten, samen met een char van mn vriendin. Hebben we nog bepaalde professions hard nodig?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Op dit hebben we niet specifiek proffesions nodig, maar een herbalist + alchemist zou héél handig zijn om alvast flasks / potions te farmen voor (flex)raids / invis potions for challenge modes (daar ga je hard door heen, geloof me maar :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
lanerios schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:07:
Ik ga denk ik mijn warrior overzetten, samen met een char van mn vriendin. Hebben we nog bepaalde professions hard nodig?
Niet echt iedereen kan kiezen voor zichzelf welke profs ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Fiole schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:09:
Op dit hebben we niet specifiek proffesions nodig, maar een herbalist + alchemist zou héél handig zijn om alvast flasks / potions te farmen voor (flex)raids / invis potions for challenge modes (daar ga je hard door heen, geloof me maar :p)
cool! Ik ben skinner/LW voor mn warrior (voor de stam boost van de LW only perks). Vriendin wordt dan denk ik Alch/Herb

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Hmm een paar dagen afwezig en ineens is er een tweakers guild met 43 man.
Concept klinkt leuk. Zal binnenkort even kijken welke class ik ga nemen. Zie dat er al genoeg verschillende class en spec combos zijn. Leuke kans om eens een keer iets nieuws te spelen.
Caster ofzo

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mijn warrior heeft inscription/alchemy, dus die zal ik wel overzetten

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 21:25

Nessuno

io sono nessuno

lolgast schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:33:
[...]

Maaaaaaaat. Gewoon opnieuw beginnen joh, heb ik ook. Blijkbaar kun je sinds vandaag heirlooms cross-realm sturen. Beter dan €45 opofferen. Vind ik dan he O-)
Hoe willen ze dat doen dan ik heb nl 2 chars met de zelfde naam (echter is de 1e wel op een frozen account)

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Nessuno schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:24:
[...]

Hoe willen ze dat doen dan ik heb nl 2 chars met de zelfde naam (echter is de 1e wel op een frozen account)
Je moet je mail sturen naar character - server. In mijn geval moet ik ze dus ingame mailen naar "Fartball - Defias-Brotherhood"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 21:25

Nessuno

io sono nessuno

Nice zo eens even proberen :D
Heb aardig wat hirelooms for mn huntard :D

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Een beetje OT maar kan niet vinden waar ik dat kan toevoegen maar kan iemand mij op de lijst zetten met classes.. Tweaker: Ricmaniac, ingame name: Gkio , level 90 rogue

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb ook alle leather meuk en de agility straf geupgrade liggen. De BoA polearm it de dread wastes een heel veel timeless rommel, inclusief trinkets en de crafted agility staff van inscription. Well prepared <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Fiole schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:09:
Ik heb mijn 98% (van vanilla -> MoP) recipie Alchemist/Transmute master en mijn herbalist in de guild. Ik ga alvast een begin maken, door flink te herben/craften dit weekend.

[ Voor 3% gewijzigd door ValHallen op 11-12-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere

Consigliere

Engineer

ValHallen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:46:
[...]

Ik heb mijn 98% recipie Alchemist/Transmute master en mijn herbalist in de guild. Ik ga alvast een begin maken, door flink te herben/craften.
ik ben een 100% jewelcrafter( niet de low lvl jewels meegerekend ) en miner..
dus mocht je bars nodig hebben of gems om te transmuten. let me know

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Let op:
Inmiddels in de guild website online op de volgende locatie: http://www.got-wow.nl/