Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Hoe zit het met die Seals of Twisted Faith?

Je mag er 3 per week bemachtigen, maar mag je er ook maar 3 gebruiken? Of kan je ze lekker opsparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
BlackMage schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:20:

Je mag er 3 per week bemachtigen, maar mag je er ook maar 3 gebruiken? Of kan je ze lekker opsparen?
Je kunt ze opsparen. Heb ik deze week ook gedaan. Heb er 6 uitgegeven volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

15 max toch (als je opspaart), op butcher als 2x bonus roll gebruikt (wil de 1h voor tanking) Geen geluk :F

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
IntToStr schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:26:
[...]

Je kunt ze opsparen. Heb ik deze week ook gedaan. Heb er 6 uitgegeven volgens mij.
Good :)

Ik ga hopelijk vandaag of anders morgen (mis nog garrison resources) mijn Bunker upgraden naar level 3 waardoor ik elke week er 1 gratis krijg. Dan koop ik er 1 met Garrison resources en 1 met Apexis kristallen en dan zit ik op 3.

Maar ik vind het een beetje zonde om ze te gebruiken op deze LFR :P Ik spaar ze liever op tot de BRF open gaat of dat ik een keertje in een normal raid terecht kom. Maar fijn dat dat dus kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Waywaith schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:30:
[...]

15 max toch (als je opspaart), op butcher als 2x bonus roll gebruikt (wil de 1h voor tanking) Geen geluk :F
Volgens mij is de huidige max 10 en niet 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Gisteren 3 nieuwe bosses down op heroic. Brackenspore, Tectus en Twin Ogrons allemaal in 2 of 3 tries plat :)

Ko'ragh ging helaas nog niet neer, maar dat zou toch niet zo'n probleem moeten zijn. De laatste boss daarentegen is er wel eentje om wat tijd in te steken ben ik bang :p

Zelf ondertussen op ilvl 653. De mage heeft nog steeds epic /roll skills. Altijd al gehad gek genoeg. Op paladin had ik altijd het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
DarthNeo schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:31:
[...]

Volgens mij is de huidige max 10 en niet 15.
Hmm ja 10 zie ik staan nu ik verder kijk dan mijn neus lang is. Dat is, beperkt :P

Maar gewoon 7 bewaren dus en de rest uitgeven op de best mogelijke plekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar koop je die dingen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
ook met een pug highmaul gedaan, enkel de eerste 2 bosses neergekregen.
Van de 15 man haalde slechts 2 man dps boven de 15k, al de rest zat eronder en kende geen tactics..
Dan gaat het ook niet vooruit.
In mijn guild ben ik meestal 4e healer ofzo met een gemiddelde van 22k healing, hier stond ik los bovenaan. een shaman kwam niet eens aan 8.5 k.. echt zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:42:
[...]

Waar koop je die dingen eigenlijk?
Naast de AH in Stormshield (denk ook in Warspear) heb je een questgiver die je 4 quests geeft, elk geeft 1 seal en kost een resource (gold, garrison resources, apexis of honor), elke keer als je een soort hebt gebruikt verdubbelt die, dus de tweede die je voor bijv. gold koopt kost 2x zoveel als de eerste. Dat reset elke week weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Ashtaria schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:45:
ook met een pug highmaul gedaan, enkel de eerste 2 bosses neergekregen.
Van de 15 man haalde slechts 2 man dps boven de 15k, al de rest zat eronder en kende geen tactics..
Dan gaat het ook niet vooruit.
In mijn guild ben ik meestal 4e healer ofzo met een gemiddelde van 22k healing, hier stond ik los bovenaan. een shaman kwam niet eens aan 8.5 k.. echt zielig.
De requirements zijn heftig inderdaad! Wij konden gisteren NET niet the butcher verslaan (4%). We hadden 2 tanks, 3 healers (34k, 34k en 30k) en 10 dps die allemaal 18-20k hadden. Kun je nagaan... We gingen kapot omdat de damage teveel was om te healen. Ik denk een kwestie van een keer geluk hebben en alle cooldowns goed afstemmen voor de laatste fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:50:
[...]

Naast de AH in Stormshield (denk ook in Warspear) heb je een questgiver die je 4 quests geeft, elk geeft 1 seal en kost een resource (gold, garrison resources, apexis of honor), elke keer als je een soort hebt gebruikt verdubbelt die, dus de tweede die je voor bijv. gold koopt kost 2x zoveel als de eerste. Dat reset elke week weer.
Ah cool thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Ik ben pas geleden 100 geworden met me warlock maar wat een bagger zeg! ze hebben de class echt generfed :(!
Nu wil ik waarschijnlijk me WW monk naar 100 levelen, iemand al wat pvp/pve met een 100 monk gedaan?
en is het toevallig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zijn er hier nog shadow-priests die me kunnen helpen met mijn rotatie ?
Ik zit met het probleem qua prioriteit.Mijn Rotatie (vanaf 0 orbs) is als volgt:

MB (1st orb) - 3*MS - MB (2th orb) - 3*MS - MB (3th orb)- 3*MS - MB (4th orb) - 2*MS - SWP - MB (5th orb) - VT - DP - MFI -MFI - MB (3th orb) - MFI -MFI - MF - MF rinse & repeat waarbij MB = mindblast, MS = mindspike, MF = mindflay, MFI = mindflay insanity

Informatie verkregen vanaf de site: "howtopriest"
Nu heb ik het probleem dat mijn MB (mindblast) beschikbaar komt vlak tussen de 2de en 3de MS-cast (1/3 van de 3de MS-cast). Is het nu verstandig te wachten na de 2de MS totdat MB van cooldown komt, en dan eerst MB te doen en dan weer 2*MS ivm GCD?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

Ashtaria schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:45:
een shaman kwam niet eens aan 8.5 k.. echt zielig.
Kan zelf bij ons in de guild wel merken dat de shaman's moeite hebben om met de rest mee te komen. Druids / Priest / Pala's zitten kwa healing done dicht bij elkaar. Shaman's daar wel een stukje onder.

Nu moet ik wel zeggen dat ik met mijn shaman ilvl 638 heb, en een mede shaman healer rond de 644, en ik hem d'r regelmatig uitheal. Met zijn ilvl zou ik de rest ook wel bij kunnen houden.. maar da's wel alles perfect doen, terwijl ik het idee heb dat de andere healers (druids, priests en pala's) makkelijker, meer healing eruit kunnen persen.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Nibbz schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:41:
[...]
Kan zelf bij ons in de guild wel merken dat de shaman's moeite hebben om met de rest mee te komen. Druids / Priest / Pala's zitten kwa healing done dicht bij elkaar. Shaman's daar wel een stukje onder.
In LFR vindt ik dit ook geen goede graadmeter tbh.
Waar in normal, heroic en mythic tatctics worden gevolgt en mensen bij elkaar staan voor AOE-healing (bv tectus), staat in LFR iedereen verspreid door de hele map en staan ze bij voorkeur niet in de healing-rain van de shaman. Bij ons doet de shaman vaak de meeste healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

sabriel schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:49:
[...]

In LFR vindt ik dit ook geen goede graadmeter tbh.
Waar in normal, heroic en mythic tatctics worden gevolgt en mensen bij elkaar staan voor AOE-healing (bv tectus), staat in LFR iedereen verspreid door de hele map en staan ze bij voorkeur niet in de healing-rain van de shaman. Bij ons doet de shaman vaak de meeste healing.
ik heb het ook niet over LFR, Highmaul Normal.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Healing meters zijn ook totaal niet interessant als je een encounter succesvol hebt gehaald. Pas als je steeds wiped omdat er te weinig healing is kan je kijken of er misschien iemand wat achter loopt. Er is maar zoveel te healen en dan is het op. Het laatste wat je wilt is dat healers onderling gaan zitten vechten om zo snel mogelijk een heal erdoor te krijgen. Is er even minder te healen? Ga gewoon efficient doen, laat die druid/priest maar lekker met de slimme AoE de kleine klusjes klaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duskwither
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 05:24
sabriel schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:37:
MB (1st orb) - 3*MS - MB (2th orb) - 3*MS - MB (3th orb)- 3*MS - MB (4th orb) - 2*MS - SWP - MB (5th orb) - VT - DP - MFI -MFI - MB (3th orb) - MFI -MFI - MF - MF rinse & repeat waarbij MB = mindblast, MS = mindspike, MF = mindflay, MFI = mindflay insanity
sabriel schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:37:
Ik ben geen expert maar hield zelf de volgende rotatie aan:
MB (1st orb) - 3*MS - MB (2th orb) - 3*MS - MB (3th orb)- 3*MS - MB (4th orb) - 1*MS - SWP - VT - MB (5th orb) - DP - MFI - MB (3th orb) - DP - MFI

Met "mijn" rotatie hebben VT en SwP nog een seconde of 3 over wanneer je weer met de eerste MS start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Mij ilvl op me hunter is nu 635 en ik moet zeggen wat heb ik een ongeluk. Heb maar 1 gear stuk gekregen terwijl ik 5/7 heb en twee keer dat gedaan. Lfr ook helemaal niks :'( :'( :'( . Maar ja kan hier niks aan veranderen.

Ben wel benieuwd wat jullie Ilvl nou allemaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Ik heb afgelopen weekend een gelukje gehad qua gearing. Ik kreeg voor het eerst een mission met ilevel 645 token als beloning. Helaas had ik 'maar' 98% kans omdat een van mijn minions op ilevel 628 zat, en uiteraard kreeg ik geen upgrades uit de zes crates die ik nog had :( Om nog maar te zwijgen van de bunker work orders...

Omdat dit soort missies meestal mislukken vreesde ik er al voor. Ik was heel blij toen het toch lukte. Gratis i645 2hander voor mijn lolret met multistrike en indestructable :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatwhat schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:11:
Mij ilvl op me hunter is nu 635 en ik moet zeggen wat heb ik een ongeluk. Heb maar 1 gear stuk gekregen terwijl ik 5/7 heb en twee keer dat gedaan. Lfr ook helemaal niks :'( :'( :'( . Maar ja kan hier niks aan veranderen.

http://eu.battle.net/wow/...20Dream/Krondorian/simple

Tectus LFR kill <3 nog steeds nieuwsgierig hoe ik dat gedaan heb Oo

En ja, dat zijn nog steeds een van de mooiste transmog shoulders :+

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 15-12-2014 13:20 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Duskwither schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:58:
[...]

[...]

MB (1st orb) - 3*MS - MB (2th orb) - 3*MS - MB (3th orb)- 3*MS - MB (4th orb) - 1*MS - SWP - VT - MB (5th orb) - DP - MFI - MB (3th orb) - DP - MFI

Met "mijn" rotatie hebben VT en SwP nog een seconde of 3 over wanneer je weer met de eerste MS start.
Hoe doen jullie beide het op de DPS meter? Ik ben mijn shadowpriest als een malle aan het levelen (nu lvl 94) om er straks mee te gaan raiden in plaats van mijn warrior (5 warriors in een groep van 20 man is wat aan de vele kant...) en als ik youtube filmpjes van shadowpriests kijk volgen ze vlak op de top dps, maar of die filmpjes ook echt de werkelijkheid zijn is maar de vraag natuurlijk (gear van die priest kan ook veel hoger zijn dan dat van de rest van de raid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ik heb nu ilevel 644 en nog geen raid aangeraakt (te weining tijd zelfs voor LFR).
Heb 2x trinket van 645 van missions, 1x weapon 645 van gold defender. 1x shield 665 van mobs.
En nu gisteren een chest van 650 van Talrna. Verder natuurlijk wat heroic WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
lanerios schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:20:
[...]
Tectus LFR kill <3 nog steeds nieuwsgierig hoe ik dat gedaan heb Oo
Hier hetzelfde, bug blijkbaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Thysiej schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:32:
[...]

Hoe doen jullie beide het op de DPS meter? Ik ben mijn shadowpriest als een malle aan het levelen (nu lvl 94) om er straks mee te gaan raiden in plaats van mijn warrior (5 warriors in een groep van 20 man is wat aan de vele kant...) en als ik youtube filmpjes van shadowpriests kijk volgen ze vlak op de top dps, maar of die filmpjes ook echt de werkelijkheid zijn is maar de vraag natuurlijk (gear van die priest kan ook veel hoger zijn dan dat van de rest van de raid)
Op de laatste kill van paragorn staat de SP eerst :p. Ik heb een Priest alleen ben hem healing aan het gearen, misschien toch ook shadowgear pakken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
In de raids welke heb ik gespeeld, kwamen meerdere spriests voorbij die dik bovenaan stonden zonder full epic te zijn. Weet niet meer wat hun ilvl was helaas.

Het kan wel, maar je zal een goede rotation moeten hebben :)

[ Voor 16% gewijzigd door patrickos85 op 15-12-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Duskwither schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:58:

Waarom maar 1 * MF insanity, het is een 6s buff, dus je zou er bijna 2 volledige MFI uit moeten kunnen halen ? Voor de rest ziet de rotatie er hetzelfde uit. Ben eigenlijk benieuwd welke glyphs je gebruikt.

Om over DPS terug te komen, ik deed laatste raids rond de 12k DPS, maar dat was omdat ik een verkeerde glyph had waardoor bovenstaande rotatie niet valid was (ik had de glyph dat eerste MB 3 orbs geeft, echter het verlengt de GCD van MB met 6s waardoor bovenstaande rotatie niet meer mogelijk was zonder DPS-verlies). MS-spike spam is nu valid omdat MS en MS een DPS-bonus krijgen als er geen dots op de target zitten. Ik vermoed dat mijn DPS nu rond de 15-16k zal gaan liggen, maar mis nogal wat BIS pre-raid gear. Ik kom er gelukkig mee weg dat ik eerst healer zou zijn dus dat ik nu in de omschakel-fase zit. En RNG is tegen me 5*coin gebruikt --> 0 loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55
Er zijn best veel verschillende bronnen voor gear momenteel, maar een aantal worden met de voortgang van de expansie natuurlijk minder relevant. Mijn geluk met drops (veel heroic warforged in het begin) zet zich voort, 2 epic pieces van een worldboss, een 645 wapen van een garisson invasion (weegt zwaar als ret), een highmaul belt van een follower op 63% kans, en een heroic ring van de eerste baas uit een PuGje :) Plus wat BoE's natuurlijk. Samen goed voor 644 afhankelijk van wat ik equip, en een stabiele 20k+ DPS(e).

Guild heeft in ieder geval voorzichtig de eerste raidstappen weer gezet, met een paar onervaren vrienden en vriendinnen van in het team. Ik heb weinig mogelijkheden voor raiden, maar heb woensdag kunnen helpen. Moeizame Kargath kill en een aantal pogingen op Butcher en toen waren de 3 uur en een kwartier weer vol. Gisteren zijn ze voort gegaan, nu met een tank en healer via de premade tool, en ging Butcher als nog neer. Toen ik inlogde kon ik helpen bij Brackenspore waar ze al een paar keer op gewiped waren. PuG healer ging er toen vandoor, maar drie tries later was ook Brackenspore dood :). Paar configuraties geprobeerd, maar uiteindelijk blijkt een hunter het meest effectief met een flamethrower, die kon nog een goede 20k doen ondanks alle movement. Toen onze lock die rol had krijg hij er niet meer dan 12k uit.

Woensdag voor de repeat en progress op Tectus.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zaterdag normal pug gedaan. Tot Tectus gekomen.
Telkens net niet in staat geweest op tijdens de eerste upheavel een kill te krijgen.
Dat ging 5 a 6 wipes lang zo en toen viel de raid uit elkaar.

Gister dan in een groep die bij tectus zat terecht gekomen, en gelijk de eerste try gekilled.
Helaas snapte de raid niet wat ze bij de Twins moesten doen. Zo renden ze bij de shout allemaal telkens naar Pol, gingen mensen teveel dood in vuur, en bracht de tweede tank de tweede twin dichtbij de raid op t moment dat die WW ging casten.

één upgrade gekregen uit een van mijn bonus rolls, rest allemaal goud :|

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste Upheaval geen kill is geen probleem. Maar daarna moet je elke andere Upheaval halen. Deze zijn natuurlijk wel stukken makkelijker :p

Tectus hebben wij gehaald na 5 seconden Berserk te hebben overleefd :P En dat was met 2x 2 upheavul (op Main tectus, en dan 1 van de eerste split Tectus).

Tectus vereist wel echt bijna perfecte play van de DPS qua bewegen uit bad shit. Heerlijk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08 17:47
Whatwhat schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:11:

Wees blij dat je niet in Vanilla / TBC tijden hebt geraid. Met een beetje geluk kreeg je van 2 of 3 complete raids één item.

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Nog niet super veel geraid. Eén 6/7 Heroic gedaan, en een Morgok normal.Uit die HC raid kreeg ik een wrist item. Wel wat HC trash runs gedaan, en daar een belt mogen ontvangen. Uit LFR kreeg ik dan nog gloves. En van de world bosses ook een belt die ik gebruik voor mijn dps spec. En gisteren eerste 645 grandiose trinket. Zit nu op 643 ilvl.

Niet echt ideale stats nog maar daar kun je nu weinig aan doen. En ik pak gewoon wat ik pakken kan voor elke upgrade. Als je uiteindelijk allemaal bij elkaar optelt wordt je char ook steeds sterker.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Zijn er op dit forum mensen aanwezig die Hpala spelen? Hoeveel % Critt is er ongeveer nodig voor Holy Paladin als je een beetje redelijk een raid wilt doen? en hoe krijgen jullie zo snel holy power die nodig is voor Eternal Flame voor tank healing (of in ieder geval mensen die veel damage pakken)

Gear farmen van Epic 's gaat vrij moeizaam ten opzichte DLC Mist of Pandaria, ik ben bezig om gear te gaan craften van Blacksmithing BoE en LFR te doen, ook voor mijn officele main specc Reti paladin maar gaat allemaal zo slom helaas. Holy paladin is bijna ilvl 630, ik mis alleen nog Wrist, Shoulders, Ring, Trinket (Critt) en misschien nog andere items met critt.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Velandu schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:08:
[...]

Wees blij dat je niet in Vanilla / TBC tijden hebt geraid. Met een beetje geluk kreeg je van 2 of 3 complete raids één item.
Dat kan je nog steeds voorhebben als je die oude raids afloopt voor transmog gear. Bij de eerste twee resets van MC en BWL kreeg ik geen enkele drop voor mijn druid, en daarna een item per week ongeveer.

Meteen moest ik weer terugdenken aan mijn dagen als vanilla raider. Eén drop om de x weken delen met tig andere classes, zaaaaalig gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:01
@Kapoen: ik denk dat je dat helemaal niet zaaaaaalig vond.. maar (net zoals velen waaronder ik) bekijken we vanilla te rooskleurig ;)

ik heb nu op mn resto druid 641 ilvl. Vind resto druid echt een super mooie class. Echt goed in het healen van de raid en tijdens move fights.
maar ik ben eerlijk gezegd een beetje bang om een pug te doen voor Brackenspore en verder.. heb Brackenspore al wel geprobeerd maar dat was niks.
De eerste 2 bosses heb ik nu wel in de gaten en zijn prima te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
beebie121 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:57:
@Kapoen: ik denk dat je dat helemaal niet zaaaaaalig vond.. maar (net zoals velen waaronder ik) bekijken we vanilla te rooskleurig ;)
Ik had er waarschijnlijk een </sarcasm> tag achter moeten zetten ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Klopt het dat je een level 90 character boost alleen met een creditcard kan betalen? Via iDeal lukte het niet dus ik 50 euro overmaken naar Paypal. Blijkt het via Paypal ook niet te lukken zonder gekoppelde creditcard, ook al heb ik er 50 euro opstaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Hey hey,

Is er nog een Scroll of Ressurection o.i.d. beschikbaar?
Lijkt me wel leuk om het weer een paar daagjes uit te proberen om te zien of ik het nog leuk vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

bestaat niet meer

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
XtrmEend schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:34:
Klopt het dat je een level 90 character boost alleen met een creditcard kan betalen? Via iDeal lukte het niet dus ik 50 euro overmaken naar Paypal. Blijkt het via Paypal ook niet te lukken zonder gekoppelde creditcard, ook al heb ik er 50 euro opstaan....
Wat ik me kan herinneren is dat je niet direct met PayPal balance kan betalen, om fraude tegen te gaan. Er moet een creditcard aan je PayPal gekoppeld zijn.

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is om met PayPal Battle.net Balance te kopen en daarvan die character boost te kopen (zou moeten werken in de in-game shop, maar weet het niet 100% zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ook het kopen van battle.net tegoed vereist een creditcard gekoppeld aan je paypal account helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb de expansion met ideal gekocht via een webwinkel en deze geactiveerd in battle.net. Scheelde een paar euro's en kreeg de lvl 90 boost erbij. Geldt ook voor gametime. Ik heb voor 20euro 60 dagen gametime gekocht. Beter dan elke maand automatisch afschrijven van 13 euro :)

Naar mijn idee kan je dat het beste doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Pala onderhand level 96, gisteren de quests gedaan om salvage yard level 1 te kunnen bouwen en die geupgrade naar level 2. Onderhand ook al 2 level 640 items aan, een leuke JC neck en de BS shoulders. Over weekje kan mijn dk nog een item maken. Onderhand ook in het bezit van 15 followers en 4 level 10. Gaan hopelijk binnenkort al leuke gear binnen halen voordat ik level 100 word. Followers zijn echt verslavend om de missies te doen. Hopelijk met salvage de followers item level wat increasen.

Deze week ook de warlock naar level 92 voor de extra mine, red het toch net niet helemaal om alles te voorzien. Ook heeft hij alchemy en tailoring, dus heeft geen mines nodig.

Vanavond ook de herb unlocken op mijn pala, ben deze helemaal vergeten gisteravond.

Hunter en dk zijn level 92 en gaan wel rustig naar level 96, die hebben minder haast.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Laatst online: 17-09 20:07
patrickos85 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:32:
[...]

Ik heb de expansion met ideal gekocht via een webwinkel en deze geactiveerd in battle.net. Scheelde een paar euro's en kreeg de lvl 90 boost erbij. Geldt ook voor gametime. Ik heb voor 20euro 60 dagen gametime gekocht. Beter dan elke maand automatisch afschrijven van 13 euro :)

Naar mijn idee kan je dat het beste doen
Die boost zit bij elke WoD aankoop. Wat hij vraagt is het los kopen van een character boost, niet de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

XtrmEend schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:37:
Ook het kopen van battle.net tegoed vereist een creditcard gekoppeld aan je paypal account helaasch.
Doel je specifiek op paypal? Want je kan tegoed met iDeal kopen, maar alleen via de battle.net shop ipv via account management.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zoooo gister avondje raiden en lekkere progres!

7/7 highmaul normal nu neer.

3/7 Heroic (kargath, butcher en brackenspore)

42% mythic kargath try.

A.s. woensdag 7/7 in een avond clearen en hopelijk 3/7 zodat we verder kunnen met normal.

2x heroic gear gepakt tijdens raid :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Wellicht heeft iemand er iets aan:
Als ik opnieuw zou levelen zou ik in mijn garrison de barracks die je autoamtisch moet maken in het begin vervangen met een dwarven bunker. De verhoogde kans op een missie rewards vind ik veel te fijn. De extra 5 followers die je lvl 3 barracks geeft komt later wel, en de bodyguard functie is leuk maar niet echt nodig. In ieder geval dat ding neerzetten zodra je in Nagrand gaat questen zodat je gelijk klaar bent om heroic dungeons in te gaan. Nadat je 100 bent is die barrack wel fijn, je krijgt daardoor natuurlijk ook extra exploration missies voor je followers.

Gister met mijn guild ook Highmaul (normal) in gegaan. Bladefist was down op de tweede pull, The Butcher ging na een paar keer proberen ook down, al was dat wat chaotisch.. 3 man waren nog levend, maargoed hij was down. Daarna gewiped op Brackenspore. Te veel raid damage waarschijnlijk door niet goed genoeg gebruik te maken van de groene en blauwe mushrooms. Ook hadden we een paar druiven mee die adds probeerde te killen met die vlammenwerpers ipv het mos op de grond. Na dat recht gezet te hebben ging het iets beter, maar nog geen kill helaas.
Wellicht moet ik ook eens opzoek gaan naar een wat meer dedicated raiding guild. Stoor me nu al aan het geklooi van sommige spelers. Al is het ook wel fijn dat je niet hoeft te raiden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Racemol op 16-12-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Denk dat je je normal en heroic benamingen enigszins door elkaar hebt gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Een bodyguard is zeker handig, ik heb all mijn alt er mee geleveld
Heb nu 10 level 100s, nr.11 is via pet battles bezig

Persoonlijk ging ik Gorgrond voor de Sparring Groud, gewoon om dat quest in desert fijner vondt dan forest
In Taladoor, de Arsenal, die Artillery Strike is gewoon super op.
In Arak, de Brewery., die 20% zeker als alle quest gaat doen is meer dan waard, ik was meestal 100 bij de tijd dat in nagrand de outpost had gekozen.
Nargrand outpost is echt een personlijke voorkeur beide zijn erg goed.

En als je genoeg resource opspaart kun je tegen die tijd meteen een tier 3 gari maken en een bunker neer zetten voor de gear.

Moet wel zeggen dat die garrison veel tijd op eet, ben onder hand 2 uur per dag bezig om alle pet battles in garrison te doen + level char door panda land te vliegen. maar overal levert het ook 5-9 pets op level 25 (van 1) op dus meer dan waard voor mij op dit moment.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Teunis schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:13:
In Arak, de Brewery., die 20% zeker als alle quest gaat doen is meer dan waard, ik was meestal 100 bij de tijd dat in nagrand de outpost had gekozen.
Maar de food buffs die je van de smuggler krijgt zijn ook vrij goed. Zeker nu er nog een world boss bijkomt in Arak. Daarnaast kan je ook nog follower en 28 slot bag van hem kopen. Voor mezelf vond ik die perks belangrijker op lange termijn dan een tijdelijke XP buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Heeft iemand tips om battle pets snel naar level 25 te krijgen?
Mijn hoogste is level 10 momenteel.

Kan ik beter wild pets battlen of de battle finder gebruiken (PvP dus)?

Wil toch die zeik pet menagerie eindelijk hebben :P.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Lynx schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:08:
[...]

Denk dat je je normal en heroic benamingen enigszins door elkaar hebt gehaald :P
Klopt nu. 7/7 normal 3/7 hc.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Darkfreak schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:26:
Heeft iemand tips om battle pets snel naar level 25 te krijgen?
Mijn hoogste is level 10 momenteel.

Kan ik beter wild pets battlen of de battle finder gebruiken (PvP dus)?

Wil toch die zeik pet menagerie eindelijk hebben :P.
Je gaat helaas minstens een pet zelf moeten levellen naar 25, daarna kan je ze kopen op het AH. In Pandaria is er een makkelijke route van dagelijkse pet dailies waarmee je pets snel kan Joosten, maar dan moet je er al een paar andere hebben.

Must have pet boosters:
Anubisath Idol, terrible turnip, chrominius en een proto whelp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
Heb te horen gekregen dat je ook via garrison missions 645 items kan krijgen. Weet iemand hoe dit in zijn werking gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Vraag me dan alleen af hoe dat kan. Voordat je een bodyquard kan plaatsen moet je een barrack level 2 hebben, en barrack level 2 heb je level 100 nodig. Dan haal je toch geen voordeel meer uit het levelen van alts met een bodyquard omdat hij dan toch al level 100 is ?. Of mis ik hier iets ?

Ben zelf nu level 95 en zit echt in dubio om de barrack eruit te gooien voor de dwarven bunker. En dan op level 100 de barrack weer terug te nemen als 2e gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
  • Laatst online: 26-08 13:14
Whatwhat schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:34:
Heb te horen gekregen dat je ook via garrison missions 645 items kan krijgen. Weet iemand hoe dit in zijn werking gaat?
je wacht tot dergelijke mission langs komt in je mission dialog en dan stuur je er de juiste followers op af,
Zoals met alle andere rewards zal je dan bij het voltooien van deze mission een ilvl 645 item krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Whatwhat schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:34:
Zie deze link:
http://www.wowhead.com/guide=2573/guide-to-garrison-missions

Hier zie je op wat voor level followers wat voor gear missies kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Als je followers hebt die een ilvl hoger hebben dan 630, want die missies zijn 630 follower missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Let er wel op dat je die missies pas schijnt te krijgen als je een aantal followers op ilvl 645 hebt. Je zal ze dus eerst moeten gearen voordat je uberhaupt die missies krijgt.
Edit: of ilvl630 zoals hierboven gezegd wordt, zou best kunnen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Racemol op 16-12-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

GokuSsj schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:36:
[...]

Vraag me dan alleen af hoe dat kan. Voordat je een bodyquard kan plaatsen moet je een barrack level 2 hebben, en barrack level 2 heb je level 100 nodig. Dan haal je toch geen voordeel meer uit het levelen van alts met een bodyquard omdat hij dan toch al level 100 is ?. Of mis ik hier iets ?

Ben zelf nu level 95 en zit echt in dubio om de barrack eruit te gooien voor de dwarven bunker. En dan op level 100 de barrack weer terug te nemen als 2e gebouw.
Als je de outpost questline in een zone complete krijg je een boek die je kan inruilen voor een level 2 blueprint. Op deze manier kan je dus voor je 100 bent al aan baracks level 2 komen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Blitzdoctor schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:58:
[...]

Als je de outpost questline in een zone complete krijg je een boek die je kan inruilen voor een level 2 blueprint. Op deze manier kan je dus voor je 100 bent al aan baracks level 2 komen.
Thanks!, dat wist ik nog niet. Weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
en om een follower te gearen zijn er volgens my 3 mogelijkheden:
* warmill door het plaatsen van werk-orders (garrizon item required)
* follower quests
* salvage yard

Ik zou zeker weten de salvage yard neerzetten, krijg van de 10 missions minimaal 5 greater salvage bags.
Hierin zitten regelmatig items voor followers and veel random wat weer verkoopt voor gold.
btw, het is geen 100% drop van follower-gear. gemiddeld zou ik zeggen zo rond de 20-30%.

[ Voor 10% gewijzigd door sabriel op 16-12-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5N4aDww.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Als je in een raiding guild zit, is het alsnog optional. Mijn alt doet niet vele meer in een garrison, mijn main overigens ook niet en voor mijn derde level 100 heb ik niet eens de moeite genomen om iets aan de garrison te doen. |:(

Lame ass farmville-achtige toevoeging O-)

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 16-12-2014 13:45 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
hmr schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:44:
[...]

Als je in een raiding guild zit, is het alsnog optional. Mijn alt doet niet vele meer in een garrison, mijn main overigens ook niet en voor mijn derde level 100 heb ik niet eens de moeite genomen om iets aan de garrison te doen. |:(

Lame ass farmville-achtige toevoeging O-)
Ik vind garrisons super leuk. Ik heb dan ook geen plannen om te gaan raiden, dus dan is het goed tijds verblijf. En heb dankzij garrisons heb ik al op level 95 allemaal ilvl640 items zonder op ah te hoeven kijken. Gaat toch wel stuk sneller dan alleen met een proff. Maar snap dat raiders wel zonder kunnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 16-12-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
Ik vind de garissons ook wel leuk, maar gezien de rol die het speelt in deze expansion vind ik het alles behalve optioneel. Je kan het wel skippen, maar dan mis je wel een hoop content en features van deze expansion.
Het is optioneel in de zin dat je het niet hoeft te doen... zoals raiden of pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

GokuSsj schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:48:
[...]

Ik vind garrisons super leuk. Ik heb dan ook geen plannen om te gaan raiden, dus dan is het goed tijds verblijf. En heb dankzij garrisons heb ik al op level 95 allemaal ilvl640 items zonder op ah te hoeven kijken. Gaat toch wel stuk sneller dan alleen met een proff. Maar snap dat raiders wel zonder kunnen :)
Op level 95 alleen maar 640 items? Hoe doe je dat? Ik farm al weken gear voor followers en zijn nog niet allen boven de 630.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hmr schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:04:
[...]

Op level 95 alleen maar 640 items? Hoe doe je dat? Ik farm al weken gear voor followers en zijn nog niet allen boven de 630.
Ik denk dat hij craftables bedoelt. Sommigen zijn inderdaad heel eenvoudig te verkrijgen (zoals de engineering goggles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kapoen schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:05:
[...]

Ik denk dat hij craftables bedoelt. Sommigen zijn inderdaad heel eenvoudig te verkrijgen (zoals de engineering goggles).
Crafted items inderdaad. Die kunnen al worden ge equipped vanaf level 91. En die had ik al super snel dankzij garrisons op 3 alts. Nadeel is dat je er maar 3 tegelijk mag equippen, maar het helpt zeker met de weg naar level 100 :)

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 16-12-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Je kan toch maximaal 3 crafted items tegelijk aan hebben?
Edit: moet refreshen voordat ik post :P

[ Voor 26% gewijzigd door BlackMage op 16-12-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ging ik Gorgrond voor de Sparring Groud, gewoon om dat quest in desert fijner vondt dan forest
In Taladoor, de Arsenal, die Artillery Strike is gewoon super op.
Nargrand outpost is echt een personlijke voorkeur beide zijn erg goed.

En als je genoeg resource opspaart kun je tegen die tijd meteen een tier 3 gari maken en een bunker neer zetten voor de gear.

Moet wel zeggen dat die garrison veel tijd op eet, ben onder hand 2 uur per dag bezig om alle pet battles in garrison te doen + level char door panda land te vliegen. maar overal levert het ook 5-9 pets op level 25 (van 1) op dus meer dan waard voor mij op dit moment.
speel je wow of pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Als je snel quest ben je in 2 a 3 dagen wel lvl 100. De tijd besteed ik op alts dan ook om ze snel op lvl 100 te krijgen, niet om met die garrison bezig te zijn :P

Als je drie weken doet om naar 100 te lvlen (ik zeg niet dat het bij jou zo is, je kan ook 10 alts hebben) kan ik het begrijpen dat er tijd genoeg is om die craftables alvast te maken. Sowieso slim om alts mee te laten doen met de professions daily cooldowns natuurlijk. Ik zou die craftables alleen verkopen, gear zat helemaal met de dwarven bunker terwijl je quest. Alleen op m'n hunter heb ik die engineering gun gemaakt, gewoon omdat je dan iig even klaar bent voor heroics.

De engineering/crafting helm (niet upgraded) kan je makkelijk vervangen (meer ipv dan vervangen) door een keertje de LFR versie van MC te doen. Gegarandeerd een 640 helm en mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben nu op zakenreis met een crappy laptop dus raiden en shit gaat niet werken. Maar een altje levelen moet nog wel lukken zo.. Hopen dat het WiFi in het hotel een beetje goed is en het niet blokkeerd XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:19
XtrmEend schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:37:
Dat is vreemd, ik kan met mn Paypal wel gewoon betalen ook al hangt er geen creditcard aan vast.
Maargoed,
Kan zijn als je ooit problemen had met betalen dat ze wat opties voor je hebben uitgeschakeld.
Et kan lonen om even met Blizzard te babbelen mocht je ze te pakken krijgen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
na 27 wipes imperator hc neer _O_

7/7hc nu :D

met pug nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast, wat praat je, ik heb nog nooit een level 100 druid in pokemon gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Twylight schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:03:
na 27 wipes imperator hc neer _O_

7/7hc nu :D

met pug nog wel
Dat is een goede PUG geweest, de meeste die ik gehad heb die zijn het al zat na 2-5 whipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeuuuj Rogue buffs :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16:18
heel erg veel hoef je niet van de "buffs" te verwachten. voor assassin is dit slechts 2%.... YAY! Men is al bezig (grote rogue community). Om er meer buffs uit te krijgen. de Rogue +class (aka windwalker monks). Lijkt nu hun favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Het geluk zit in de kleine dingen :)
http://screencast.com/t/YRAMAmU6

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tectus is roflcopter op LFR.. Geen Upheavals. Echt tourist Mode
Twin Ogron is een glorified trash mob, dus zoals normal.
Hmm, 10+ mensen krijgen de shield toegewezen, maar de orbs doen geen damage
Expel Arcane doet geen damage

Ignore all the mechanics :D

En dat met 3 dps die rustig 6,5k dps doen...

[ Voor 39% gewijzigd door corset op 17-12-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Wat is een beetje de norm in een Highmaul normal raid qua DPS? Ik vraag dit puur om te vergelijken met wat wij als guild gedaan krijgen. Nog vrij weinig namelijk :P

Ik zit zelf op zo'n 17 a 18k met ilvl636 gear (MM Hunter) op een single target boss zoals The Butcher. Bij gevechten waar ik zelf ook veel moet bewegen en wisselen van target zak ik snel terug naar 15K. Voelt vrij weinig maar we hebben ook spelers met een hoger ilvl die slechts 13K doen etc. Zijn die nou aan het slacken of is mijn hunter nog iets overpowered? Al hebben we ook een mage die met lage gear al 19K weet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Racemol schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:25:
Wat is een beetje de norm in een Highmaul normal raid qua DPS? Ik vraag dit puur om te vergelijken met wat wij als guild gedaan krijgen. Nog vrij weinig namelijk :P

Ik zit zelf op zo'n 17 a 18k met ilvl636 gear (MM Hunter) op een single target boss zoals The Butcher. Bij gevechten waar ik zelf ook veel moet bewegen en wisselen van target zak ik snel terug naar 15K. Voelt vrij weinig maar we hebben ook spelers met een hoger ilvl die slechts 13K doen etc. Zijn die nou aan het slacken of is mijn hunter nog iets overpowered? Al hebben we ook een mage die met lage gear al 19K weet te halen.
Ik heb begrepen dat hunters momenteel aan top van de dps-chain staan.
Dit vooral vanwegen hun mogelijkheid om hoge dps te doen icm veel bewegen vanaf grote afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ben ik de enige die het vertikt om als MM voor Lone Wolf te gaan? Druist gewoon in tegen het principe van een hunter. Ik ben voor Focusing Shot gegaan. Beperkt enerzijds wel je bewegingsvrijheid, maar de focus regen is hemels.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen weer twee wings van LFR achter de rug: no loot! <3 RNG is nooit in mijn voordeel... "nooit" ....

Oh well, tijd om weer andere dingen te doen; voor normal HM word ik nog steeds declined. Dus, shit happens. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Catscratch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:44:
Ben ik de enige die het vertikt om als MM voor Lone Wolf te gaan? Druist gewoon in tegen het principe van een hunter. Ik ben voor Focusing Shot gegaan. Beperkt enerzijds wel je bewegingsvrijheid, maar de focus regen is hemels.
Focusing Shot zag er ook goed uit, ik ben inderdaad voor Lone Wolf gegaan omdat dit op het moment de beste DPS geeft bij mij. Het is in het begin inderdaad vreemd, zonder pet.. Maar na een tijdje dit gedaan te hebben voelt het al een stuk vertrouwder aan. In een groups omgeving zoals een raid of dungeon mis ik de pet niet meer.

Zodra ik buiten de instances ben respec ik terug naar BM hoor, daar ligt toch mijn hart :)
En met de laatste hotfixes, nerfs voor MM and buffs voor BM verschilt het niet zo veel meer. Voor AOE dmg pak ik sowieso een BM spec.

[ Voor 8% gewijzigd door Racemol op 17-12-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hoera! Mijn horde druid uit de Tweakersguild is nu ook 100.

Dus heb nu mijn main (warrior) een priest en een druid!

Nu is het wel even mooi geweest met altjes! Wellicht af en toe mee met de Tweakers nu!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwiep666 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:55:
Ik vind de garissons ook wel leuk, maar gezien de rol die het speelt in deze expansion vind ik het alles behalve optioneel. Je kan het wel skippen, maar dan mis je wel een hoop content en features van deze expansion.
Het is optioneel in de zin dat je het niet hoeft te doen... zoals raiden of pvp
dus.. het is gewoon optioneel. Ik zie het probleem niet. Ze zeiden dat het optioneel zou worden, en dat is het ook. Je hebt het totaal nergens voor nodig, het is een leuke extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
Racemol schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:54:
[...]

Focusing Shot zag er ook goed uit, ik ben inderdaad voor Lone Wolf gegaan omdat dit op het moment de beste DPS geeft bij mij. Het is in het begin inderdaad vreemd, zonder pet.. Maar na een tijdje dit gedaan te hebben voelt het al een stuk vertrouwder aan. In een groups omgeving zoals een raid of dungeon mis ik de pet niet meer.

Zodra ik buiten de instances ben respec ik terug naar BM hoor, daar ligt toch mijn hart :)
En met de laatste hotfixes, nerfs voor MM and buffs voor BM verschilt het niet zo veel meer. Voor AOE dmg pak ik sowieso een BM spec.
Dat had ik op het begin ook maar als je eenmaal aan het raiden bent dan kijk merk je die pet niet eens. Als ik niet aan het raiden ben dan ga ik meestal BM vind ik lekker questen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:58:
[...]
heel erg veel hoef je niet van de "buffs" te verwachten. voor assassin is dit slechts 2%.... YAY! Men is al bezig (grote rogue community). Om er meer buffs uit te krijgen. de Rogue +class (aka windwalker monks). Lijkt nu hun favoriet.
Geen idee of rogues een buff in PvE nodig hebben, maar ze kunnen je nu al binnen binnen een stunlock afmaken, en trinketten helpt niets aangezien ze kunnen vanishen en het hele ritje kunnen herhalen met een cooldown reset, terwijl jouw trinket dan nog gewoon op CD zit.

Ik ben op alle drie mijn classes (monk, druid en priest) op dit moment kansloos tegen een rogue. Als ik gestunt wordt ga ik even snel wat drinken inschenken, aangezien ik toch dood ben voor ik een ability kan gebruiken.

Hopelijk doen ze daar ook meteen wat aan als ze de damage gaan buffen. Leuk dat ik op mijn windwalker in PvE rogues makkelijk outdps, maar daar heb je niets aan als je stunlocked bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
bvr1986 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:24:
[...]

Dat is een goede PUG geweest, de meeste die ik gehad heb die zijn het al zat na 2-5 whipes.
Geen 27 wipes in één avond maar toch zeker een stuk of 10 gisteren voor dat hij neer ging :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 18-09 13:19
Catscratch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:44:
MM zonder Lone Wolf is niet echt een optie, dan lever je veel te veel dps in.

Ben wel eens dat het even wennen is maar ik wil nu niets anders meer (in raids iig). Als het gaat vervelen of voor solo play kun je switchen naar BM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:32:
[...]

Geen idee of rogues een buff in PvE nodig hebben, maar ze kunnen je nu al binnen binnen een stunlock afmaken, en trinketten helpt niets aangezien ze kunnen vanishen en het hele ritje kunnen herhalen met een cooldown reset, terwijl jouw trinket dan nog gewoon op CD zit.

Ik ben op alle drie mijn classes (monk, druid en priest) op dit moment kansloos tegen een rogue. Als ik gestunt wordt ga ik even snel wat drinken inschenken, aangezien ik toch dood ben voor ik een ability kan gebruiken.

Hopelijk doen ze daar ook meteen wat aan als ze de damage gaan buffen. Leuk dat ik op mijn windwalker in PvE rogues makkelijk outdps, maar daar heb je niets aan als je stunlocked bent.
Voor PvP ben ik het met je eens. Op level 98 kon ik ook een level 100 warrior aan... ging echt nergens over!

Maar PvE moet blizzard wel iets aan de damage doen. Dus ik ga er vanuit dat blizzard daar zeker een balans in weet te vinden. Toekomst zal t uit moeten wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ga mijn horde dr00d denk ik boomkin maken, dan heb ik tank/meleedps/rangeddps en een healer als level1 00 :D

Mensen tevreden over balance?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gelijk voor Lone Wolf gegaan als MM hunter, zonder te weten of het top is. Ik was gelijk verkocht, eindelijk af van die pet. Wat ik wel heel vreemd vind is dat je een echte kiter bent maar op het moment dat je blijft bewegen kakt je damage dus in.
Is het niet vreemd dat je een stil staan buff hebt bijeeen classe/spec die heel goed is in kiten? :s
Juist omdat je al je pet inlevert zou je zeggen dat je nog meer richting kiten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:39:
Ik ben gelijk voor Lone Wolf gegaan als MM hunter, zonder te weten of het top is. Ik was gelijk verkocht, eindelijk af van die pet. Wat ik wel heel vreemd vind is dat je een echte kiter bent maar op het moment dat je blijft bewegen kakt je damage dus in.
Is het niet vreemd dat je een stil staan buff hebt bijeeen classe/spec die heel goed is in kiten? :s
Juist omdat je al je pet inlevert zou je zeggen dat je nog meer richting kiten gaat.
Dat is gewoon gedaan voor de balans. Je kan natuurlijk niet alles hebben ;) Anders is er helemaal geen andere optie meer dan MM + LW.

[ Voor 67% gewijzigd door Racemol op 17-12-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm minder dps is een optie, ik vraag niet om alles. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Derde solo run FL25HC, gelijk de mount van Ragnaros _O_ Vorige week ook al voor de 2de keer de mount van Alysrazor. RNG soms _O_

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 68 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.