Er zijn best veel verschillende bronnen voor gear momenteel, maar een aantal worden met de voortgang van de expansie natuurlijk minder relevant. Mijn geluk met drops (veel heroic warforged in het begin) zet zich voort, 2 epic pieces van een worldboss, een 645 wapen van een garisson invasion (weegt zwaar als ret), een highmaul belt van een follower op 63% kans, en een heroic ring van de eerste baas uit een PuGje

Plus wat BoE's natuurlijk. Samen goed voor
644 afhankelijk van wat ik equip, en een stabiele 20k+ DPS(e).
Guild heeft in ieder geval voorzichtig de eerste raidstappen weer gezet, met een paar onervaren vrienden en vriendinnen van in het team. Ik heb weinig mogelijkheden voor raiden, maar heb woensdag kunnen helpen. Moeizame Kargath kill en een aantal pogingen op Butcher en toen waren de 3 uur en een kwartier weer vol. Gisteren zijn ze voort gegaan, nu met een tank en healer via de premade tool, en ging Butcher als nog neer. Toen ik inlogde kon ik helpen bij Brackenspore waar ze al een paar keer op gewiped waren. PuG healer ging er toen vandoor, maar drie tries later was ook Brackenspore dood

. Paar configuraties geprobeerd, maar uiteindelijk blijkt een
hunter het meest effectief met een flamethrower, die kon nog een goede 20k doen ondanks alle movement. Toen onze lock die rol had krijg hij er niet meer dan 12k uit.
Woensdag voor de repeat en progress op Tectus.