![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Legend of Pandaria - Title - World of Warcraft - Wowheadhmr schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:53:
Is die titel account wide? Volgens mij heb ik hem nu alleen op mijn hunter en niet op mijn warrior ... Anyways ik heb gelukkig mijn titel the proven assailant gehaald gister en die zal ik voorlopig nog even dragen!
Heb je Chapter V achievement nou wel of nietlanerios schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:24:
En geen Legend of Pandaria titel..
Garrosh quest afgemaakt (obviously, anders geen cloak). En ik mis dus de achievement. Geen Wrathion meer voor de quest om te zien of ik hem heb gemist..
Dat denk ik zelf ook, maar denken de guilds dat tegenwoordig ook nog zo? Is het als terugkomende speler wel makkelijk om in guilds te komen? Ik zag destijds dat het toch best moeilijk was om jezelf te bewijzen voordat je in een guild kon komen. En dan bedoel ik niet die guilds die lvl 1 chars etc inviten.Maduth schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:01:
WoW is als fietsen, even wennen maar verleren doe je het niet
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Heel simpel om in guilds te komen.grote_oever schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:04:
[...]
Dat denk ik zelf ook, maar denken de guilds dat tegenwoordig ook nog zo? Is het als terugkomende speler wel makkelijk om in guilds te komen? Ik zag destijds dat het toch best moeilijk was om jezelf te bewijzen voordat je in een guild kon komen. En dan bedoel ik niet die guilds die lvl 1 chars etc inviten.
Een guild benaderen alsof het een bedrijf is, vind ik wel de grootste onzin die er bestaat.Mektheb schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
Heel simpel om in guilds te komen.
A ) Toon aan je loyaal ben
B ) Toon aan je goed ben met Log's
C ) Schrijf een motivatie zoals je sollicitatiebrief
D ) Leg uit waarom ze jouw moeten nemen en wat jij kan doen voor hun
En hoe zit het met correct Nederlands Mek? "Hun"?Mektheb schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 14% gewijzigd door Electromonkey op 15-10-2014 11:29 ]
Niet want het is in het Engelshmr schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
En hoe zit het met correct Nederlands Mek? "Hun"?
Als je in een "hele goede heroic guild wil" die realms firsts enzo doen dan mag je best wel je best er voor doen.Zeror schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:13:
[...]
Een guild benaderen alsof het een bedrijf is, vind ik wel de grootste onzin die er bestaat.
Succes om op die manier in een Servers first guild te komen.Kapteynn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:14:
Same here, ik heb een /w gestuurd toen ik een recruit msg zag. gezegt dat ik graag join en ik kreeg een invite, later nog wat vragen(leeftijd etc om mn note aan te vullen) en done. zo hoort het imo
Niemand "moet" alleen als je verwacht heroic / mythic content enz te raiden en bij een guild te willen die dat doet mag je toch best wat inzet verwachten.Electromonkey schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:26:
Ik word helemaal gek van die invites, minimaal 1x per uur krijg ik wel een melding. Wil er voorlopig nog niet aan, eerst maar is lekker richting de 60 lvlen.
Waarom moet sommige hier dan "solliciteren" ?
[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 15-10-2014 12:14 ]
Anoniem: 383331
Nou... Op de (US) fora is de shitstorm over de nieuwe modellen al weer flink aangeszwollenbitshady schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:29:
Ik ben wel erg benieuwd om de nieuwe character looks te zien in de game vanmiddag, ik denk wel dat het erg verfrissend gaat aanvoelen. Verder eens lekker spelen met de talents en nieuwe stats. Ben erg blij dat de patch nu gereleased is
[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 15-10-2014 12:36 ]
Voor zover ik weet is dit gewoon mogelijk. Zometeen maar is UBRS bekijken, ben benieuwdSquishie schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:32:
gezien er een nieuw topic iseven mijn vraag opnieuw stellen
@modjes sorry als dit niet mag!
Weet iemand of je nu ook meerdere malen loot kan krijgen over de verschillende difficulties per lockout? Normal/Heroic en Mythic delen namelijk geen lockout.
Anoniem: 63072
Weet ik, en deed ik. Ik stond achter de pilaar en kon in mijn UI zien dat hij gewoon doorcaste. Ik stond altijd in range van mijn demonic portal en teleport zodra de cast begon, op de eerste paar pgingen na dan, toen was ik nog wel eens te laat.Twylight schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:24[/message]:
[...]
JE moet buiten LoS zijn op het moment dat de cast eindigt, niet als de chaos bolt al in de lucht is. Dat is met alle casts in het hele spel sinds vanilla, chaos bolt heeft alleen een hele trage traveltime
A) Zegt geen moer, hoe vaak hebben wij niet deze expansion spelers verloren aan hard core guilds die ons joinden omdat ze zgn casual wilde raiden. Maar zodra ze de eindbaas op normal hadden applyen bij een hard core guild.Mektheb schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Op de valreep, Gz !hmr schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:31:
Cheeeeeeeer > zojuist hmr the proven assailant gehaald
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Kan je TukUI of ElvUI daarom erg aanraden (http://www.tukui.org/); even installeren en je hebt meteen een behoorlijk complete UI. Zelf had ik daarnaast niet veel addons meer nodig, dus dat was makkeljik.Derr_Hans schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:00:
[...]
Op de valreep, Gz !![]()
Zo maar eens inloggen op mijn PC en beginnen met Addons >.>
Altijd het meest vervelendste gedeelte van zo'n patch.
Zo heb ik nog nooit een UI addon gebruikt. En ik heb tijdens WoTLK in een serieuze raiding guild gezeten.Morrar schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:25:
[...]
Kan je TukUI of ElvUI daarom erg aanraden (http://www.tukui.org/); even installeren en je hebt meteen een behoorlijk complete UI. Zelf had ik daarnaast niet veel addons meer nodig, dus dat was makkeljik.
Maar goed, niet iedereen is gecharmeerd van de minimalistische looks van beide UI's.
Ooo minimalistish is geen probleem..Morrar schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:25:
[...]
Kan je TukUI of ElvUI daarom erg aanraden (http://www.tukui.org/); even installeren en je hebt meteen een behoorlijk complete UI. Zelf had ik daarnaast niet veel addons meer nodig, dus dat was makkeljik.
Maar goed, niet iedereen is gecharmeerd van de minimalistische looks van beide UI's.
Vanwaar de keuze om te stoppen met je pala? Zelf heb ik ook een mage als alt, welke ik in WoD serieuzer bij wilt houden zodat ik makkelijker kan switchen als het kan, zorgt er ook voor dat het minder 'saai' is. Dan kan ik zowel als dps als tank dungeons en raids doenIntToStr schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:23:
Vanavond of morgen mag ik ook flink aan de bak met addons en ui en alles opnieuw instellen etc. Wil sowieso andere keybinds en bars gaan gebruiken en movement iets anders gaan doen.
Dan heb ik tot begin december of zo de tijd om alles weer onder de knie te krijgen![]()
En WoD ga ik als mage doen ipv paladin, dus dat wordt extra wennen. Ik denk dat het fire mage gaat worden.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Mja met ElvUI kun je dat allemaal redelijk instellen; grootte, transparantie, lettertypes, etc. Daarnaast zit er veel functionaliteit van andere addons al ingebouwd, zoals grid.Derr_Hans schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:33:
[...]
Ooo minimalistish is geen probleem..![]()
Ik heb mijn eigen UI in elkaar gezet.
Actionbars zijn niet zichtbaar, raid frames formaatje klein met grid en mijn en targets unit frame is voor 80% transparant.
[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 15-10-2014 14:49 ]
General Changes
Reforging is permanently going away and currently reforged gear will revert to its pre-reforged state.
Items are receiving a stat squish in the prepatch. You will not feel weaker, your stats will just be scaled down for visual purposes. You will still be able to solo old instances.
Removed Stats
Hit and Expertise are removed and have been converted into Critical Strike, Haste, or Mastery on existing gear. In addition, all players now have a 100% chance to hit and 0% chance to glance when fighting creatures up to 3 levels higher.
Dodge and Parry are removed and have been converted into Critical Strike, Haste, or mastery on armor pieces, or Bonus Armor on non-armor pieces. In addition, all players now have 0% chance to be dodged and 3% chance to be parried. Tanks receive an additional 3% reduction in chance to be parried. You can still get dodge and parry via abilities or gems.
Modified Stats
Spirit is only found on non-armor pieces--necks, rings, cloak, trinkets. Spirit is removed from armor pieces, such as chests.
Bonus Armor is only found on tank-appropriate Non-Armor pieces (necks, rings, cloak, trinkets, shields). This increases the tank's armor.
Electromonkey schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:59:
Net even gespeeld, en erg verwarrend allemaal. Ik begreep het net een beetje na een week ...![]()
Wat is er gebeurd met het armor? Shield van bijv 983 armor is nu maar 83?
Een aantal talents van mijn warrior, bijv critical strike, is weg?
Help
[ Voor 71% gewijzigd door junglebeast op 15-10-2014 15:04 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
De getallen werden te groot op hoge levels dus hebben ze die omlaag gebracht. Alles is omlaag gegaan (alleen health relatief minder dan de rest). Je zou relatief net zo sterk moeten zijn.Electromonkey schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:59:
Net even gespeeld, en erg verwarrend allemaal. Ik begreep het net een beetje na een week ...![]()
Wat is er gebeurd met het armor? Shield van bijv 983 armor is nu maar 83?
Een aantal talents van mijn warrior, bijv critical strike, is weg?
Help
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
In ben begonnen met WoW einde cataclysm en de paladin was m'n enige toon toen. Helemaal aan het eind toen m'n mage aangemaakt (en in 3 weken na 85 was ze full normal DS gearThysiej schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Vanwaar de keuze om te stoppen met je pala? Zelf heb ik ook een mage als alt, welke ik in WoD serieuzer bij wilt houden zodat ik makkelijker kan switchen als het kan, zorgt er ook voor dat het minder 'saai' is. Dan kan ik zowel als dps als tank dungeons en raids doenMaar mijn pala blijft toch wel mijn main denk ik zo
[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 15-10-2014 15:43 ]
@lvl 100 zijn Resto Druids en Holy priests erg sterk (2 beste atm), Disc is stuk zwakker maar die wordt nog getuned. Paladins zijn eigenlijk altijd wel goed en als je mythic gaat raiden dan zijn er weer wat meer Healing Roles zoals tank healing waar de Paladin nog steeds 1 van de beste in is..sabriel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:47:
@Der Hans,
Volgens mij ben je de laatste expensions altijd al een healer priest geweest.
Ik ben gevraagd om in WoD het healer-team te gaan versterken. Weet jij wat de beste keuze gaat zijn in WOD. Ik zit in een luxe-positie.
We hebben een resto shaman, ik dan als healer priest (disc of holy). De derde healer wordt gerecruit als ik mijn keuze heb gemaakt. Na WoW vanilla eigenlijk nooit meer een echte healer in raids geweest, maar weet wel dat ik holy met chakra vrij moeilijk aan kon wennen. Ga deze expension als healer door zodat ik iig weer gewent ben om te gaan healen in mijn toekomstige raiding-spec.
Ja maar het is nooit zoals ik het precies wilt hebben, heb ooit in WotLK eens een ElvUi gehad, die ik uiteindelijk aangepast heb omdat ik iets anders wou hebben en toen werkte iets anders weer niet zoals het eerst deed, uiteindelijk ben ik zelf mijn eigen UI gaan bouwen en ben hier mee begonnen tijdens ICC. Mijn Huidige UI heb ik sinds MoP en tussen de patches door minimaal veranderd, laatst alleen mijn UI passend gemaakt voor 20man raidingMorrar schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:47:
[...]
Mja met ElvUI kun je dat allemaal redelijk instellen; grootte, transparantie, lettertypes, etc. Daarnaast zit er veel functionaliteit van andere addons al ingebouwd, zoals grid.
Maar ieder z'n ding natuurlijk. Ik was wel klaar met iedere keer veel addons bijhouden en instellen, dus dan is een alles-in-een-oplossing gewoon een stuk makkelijker. Zonder addons raiden kan wel, maar zeker als healer wil je gewoon goede raid frames.
En over healers gesproken; iemand die z'n licht kan laten schijnen over Druid of Monk healers? Wat is leuk om te spelen? Druid heb ik op 85 in Cata raid epics, Monk is ... net level 10
[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 15-10-2014 15:30 ]
Tja, Mistweavers waren op een gegeven moment in beta veruit de beste, dat is geen gezonde positie om dan te hebben. Keihard generft bij het tunen, wat op zich ook nodig was, maar iets te ver doorgeslagen.Derr_Hans schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:17:
Iig de Zwakkere healers @ Beta zijn Disc en Mistweavers, zou zelf bij priest blijven juist vanwege het feit dat Disc juist die ene fight het makkelijker kan maken (tenzij je een 2de priest krijg), en vooral omdat Chakra nu een CD van 10sec heeft is de grootste minpunt van Holy komen te vervallen.
Anoniem: 104748
Word al misselijk als ik dit lees. Ik kan fanatiek gamen maar enkel al op deze manier hier over praten draait me maag al om, en dat heeft niets te maken met hoe "serieus" ik met gamen ben.Mektheb schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door vhal op 15-10-2014 16:30 ]
Mwah is alleen bij de hardcore guilds zo.Anoniem: 104748 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:23:
[...]
Word al misselijk als ik dit lees. Ik kan fanatiek gamen maar enkel al op deze manier hier over praten draait me maag al om, en dat heeft niets te maken met hoe "serieus" ik met gamen ben.
Zal wel aan mij liggen...
Je leest ook alleen maar het gezeik op internet. De spelers die het wel goed vinden, het grootste gedeelte, hoor je niet.Morrar schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:32:
[...]
Nou... Op de (US) fora is de shitstorm over de nieuwe modellen al weer flink aangeszwollenZie o.a. http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12427362853 (met wat voorbeelden). Hier een vergelijking voor Human Female models: http://media.mmo-champion...ober/HumanFemaleFaces.jpg
Tja sommige modellen zien er ook wel wat anders uit qua uitdrukking en interpretatie. Vooral female gnomes vind ik ook wel minder geworden. Meer details is niet altijd beter
Dit invullen om bij ons aan de slag te kunnen.Anoniem: 104748 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:23:
[...]
Word al misselijk als ik dit lees. Ik kan fanatiek gamen maar enkel al op deze manier hier over praten draait me maag al om, en dat heeft niets te maken met hoe "serieus" ik met gamen ben.
En dat terwijl ik echt geen elitist jerk benAnoniem: 104748 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:23:
[...]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Rupsen, Rapsen.
Ja klopt. De kapper doet ook aan plastische chirurgie tegenwoordigMetian schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:24:
Ik weet niet of het hier al vermeld was, maar indien je het gezicht niks vind met de nieuwe models. Je kan het bij de "barber" aanpassen.
Met een schaarZeror schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:30:
[...]
Ja klopt. De kapper doet ook aan plastische chirurgie tegenwoordig
Op Kazzak kan ik niet eens komen, queue van 1500. Silvermoon ook enorme lag. Nu op darksorrow maar met een nieuwe toon bezigPredje schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:05:
Hebben jullie ook zo'n lag? Op Stormscale is werkelijk niet te spelen!
Anoniem: 617015
Stacks ghost iron ore voor kopen, die kopen voor shitloads nu iedereen nieuwe gems nodig heeft. Of als je jewelcrafter bent, prospecten en cutten.temp00 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:03:
Wat doen jullie met overgebleven Spirit of Harmony's? Ze zijn nu niet meer soulbound en ik heb nog een shitload van die dingen.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Juist niet, ik heb het idee dat alles juist soepeler is geworden, tenzij je in LAGbeach rondlooptRobbertDs1 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:17:
Nog mensen last dat hun FPS enorm achteruit is gegaan?
Nu speel ik zelf op linux onder wine, en haal ik normaal tussen de 50-60 FPS buiten de stad.
In de stad 40-50 en in een raid of dicht bevolkt. 35-40.
Nu liep ik rond in timeless island (normaal 40-50) nu plots 25-30 fps...
Hmmm vanavond maar eens naar men wtf.config van WoW kijken. Misschien dat ze door de update wat hebben aangepast.Mektheb schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:19:
[...]
Juist niet, ik heb het idee dat alles juist soepeler is geworden, tenzij je in LAGbeach rondloopt
[ Voor 14% gewijzigd door bitpixl op 16-10-2014 08:42 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Door het verlies van de Ponytail (r.i.p.) heb ik de rest van mijn chars de grootste ponytail gegeven die ik kon vinden om het in balans te houden.Mik! schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 07:42:
Ondanks het (grote) verlies van de ponytail ben ik al met al best tevreden met de nieuwe looks van mijn draenei Death KnightDe speelstijl daarentegen moet ik ongelovelijk aan wennen. Met name omdat blood tap en plague leech blijkbaar the way to go zijn en daarvan merk ik nog dat ik zoekende ben naar hoe dit allemaal precies in elkaar valt. Komt vanzelf wel weer ^^ Vanavond de boel maar eens testen in SoO.
Ik wil nog steeds CoE casten als eerste...die dus niet meer bestaat....heb maar geen binding gemaakt op die toets die Ik er altijd voor gebruikte want dat ging niet goedWognummer schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:19:
na wat irritatie gister over de verloren skills op mn lock moet ik zeggen dat het wel lekker aanvoelt vanvavond maar eens wat gear scoren op mn lock kijken of het zo goed word als vroegah
wel suf dat je in de huidige content geen deuk in een pakje boter slaat maar in de oude content zie ik dezelfde waardes als vroegah weer voorbij komen qua dps...
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Pet battlesdeTwisj schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:25:
Toch weer een beetje zin gekregen in WoD en denk dat ik toch maar weer wat meer WoW ga spelen om me voor te bereiden. Nu moet ik even weer uitzoeken hoe je ook al weer aan lesser charms of good fortune komt want schijnbaar kost het upgraden van gear nu voort lesser charms. Gelukkig had ik er nog iets van 1100 op m'n main want ik was gestopt toen alles nog maar 2/2 upgrades had en dat is nu schijnbaar 4/4.
Al mijn female humans hebben nog steeds hun ponytail en die zullen ze ook houden. Das tenminste niet zo slap geval.Derr_Hans schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:15:
[...]
Door het verlies van de Ponytail (r.i.p.) heb ik de rest van mijn chars de grootste ponytail gegeven die ik kon vinden om het in balans te houden.
Met mijn ilvl iss UBRS echt geen bal aan. Damage is te verwaarlozen, we pullen hele kamers. Daarentegen merk je wel direct als er niet geinterrupt wordt. Bepaalde abilities op dps doen toch wel auw. Brain riep gister zelfs dat ie interrupts nodig vond, terwijl hij er normaal doorheen healt.Derr_Hans schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:15:
Healen is wel wennen, ik gebruik knoppen waar nu geen heal meer op zit.
De mobs slaan best hard in UBRS en had een redelijk Squishy tank mee waar ik zelfs nonstop op moest flash healen. Nu gaat mijn mana niet onder de 32k atm, maar toch.
Mis nu al mijn Void Shift
Vanavond ff in raid kijken, zal ingetwijfeld Spam heal galore worden..infinite mana weeeee
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Blizzard heeft dit opzettelijk gedaan;Thysiej schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:42:
Ik verwacht dat er redelijk snel een patch komt om een aantal zaken te herstellen. Op lvl 90 lijkt de scaling wel aardig gedaan te zijn, al is mythic soms wat makkelijk heb ik vernomen. Mijn paladin is lvl 67, maar in plaats van oneshots en 30 mobs tegelijk kunnen pullen heb ik nu problemen met meer dan 5 mobs en ben ik een stuk langer bezig om een mob neer te krijgen dan voorheen.
In dungeons moet ik zelfs weer ouderwets per pack pullen in plaats van per room of meer omdat de healer mij anders niet kan healen. Daarnaast had ik het idee dat een aantal abilities van mobs in dungeons niet gescaled zijn...
Levelen duurt al redelijk lang (niet zo lang als vroeger en heel erg vind ik het niet), maar op deze manier duurt het nog langer. De stats squash lijkt ergens niet helemaal goed gegaan m.i.
Ik herinner me deze application nog wel, zag er indrukwekkend uitAnoniem: 383331 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:15:
Ikzelf had in de TBC periode een website gemaakt als application met verschillende pages voor pve experience, pvp experience en persoonlijke info etc. Ja ik was er een middag mee bezig, maar toendertijd waren ze een world top 10 guild en wilde ik die extra moeite wel doen om mijn kansen te vergroten. Als ik een guild join ben ik van plan daar zo lang mogelijk te blijven dus het is een kleine investering om deel te worden van een guild waar je meerdere avonden per week en hopelijk jaren mee door zal brengen.
Ondertussen ben ik guildmaster van de desbetreffende guild.
[ Voor 19% gewijzigd door Notlupus op 16-10-2014 11:02 ]
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Het heeft zeker zijn voordelen en charmes, ik vind de dungeons zelf ook leuker geworden. Het nadeel is dat levelen en dungeons doen nu een stuk langer gaat duren en dat lijkt mij niet de bedoeling - al helemaal als je in het achterhoofd houdt dat we straks van 1-100 moeten levelen.Notlupus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:59:
[...]
Blizzard heeft dit opzettelijk gedaan;
1. Zo raken nieuwe spelers sneller en beter in tune met het spel. Als alles faceroll is in de dungeons omdat je met 3 full heirloom gastjes staat krijg je niet echt een goed beeld van hoe het spel is. Heb meerdere malen tijdens het levelen gehad dat ik en een andere DPS in full heirloom gewoon de hele dungeon maar doet, terwijl de tank in zijn leveling greens ergens verdwaald rondloopt in een ander deel van de dungeon. Erg lullig voor die gast, maar ik maak me niet zo druk daarom.
2. 50€ per level 90 boost. Wil je snel naar 90, mag je betalen.
[...]
Ik herinner me deze application nog wel, zag er indrukwekkend uit
Van mijn paar minuten test gisteren, vergeleken met een premade lvl 100 character in heroic tier gear op de beta: ik merkte niet heel veel verschil in speelstijl. Dit als in: met mijn crappy gear op lvl 90 speelde het qua stijl niet heel veel anders. Op de beta had ik wel het idee dat haste wel eens een stuk zinvoller kan zijn. Dit vanwege wat tests met verschillende weapon enchants. Je hebt er met "+500 crit/mastery for 10 seconds" en je hebt er een met "+1000 haste for 10?? seconds, reducing by 100??/200?? each second" (weet even niet exact meer wat het was). Met die laatste enchant op beide wapens was mijn dps aanzienlijk hoger dan met b.v. 2x crit enchant. Crit blijft denk ik wel (in het begin) de main stat, omdat er redelijk wat procs afhankelijk zijn van crit. Tegen het einde van de expansion gok ik dat mastery dit zal overnemen van crit (als je een bepaalde hoeveelheid crit hebt).Predje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:20:
Voor de warriors onder ons; Is Fury nou minder gear afhankelijk?
In MoP kon ik enkel arms spelen omdat ik voor fury veel te weinig crit had (zelfde met firemage).
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Je kan ze toch gewoon doen op level 90? Krijg je ook nog goed geld voorPrx schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:34:
Heb persoonlijk gisteren even zitten vloeken toen ik zag dat mijn char geboost was naar 99,9% van mijn huidige level. Zit voor het eerst in pandaland en vind het echt vervelend dat ik zoveel quests niet kan doen omdat het levelen zo snel gaat.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq