Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:41
heb trouwens het idee dat alles er een beetje gerevamped uit ziet. niet alleen de characters.
Maar ik lees nu hierboven dat dit ook met instellingen te maken kan hebben.
Nog niet gechecked maar had wel mn normale fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22
ye-roon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:24:
Waarom denkt iedereen dat blizzard dit gedaan heeft voor het geld? Tuurlijk het zal een gevolg zijn dat mensen dit doen, maar ik denk niet dat het de rede is.

Het spel begint niet bij 90 (straks 100). Het spel is tijdens het levelen ook leuk. Als je dit spel speelt om zo snel mogelijk max level te zijn, niet om je heen te kijken naar de rest van de game en gewoon paarse items wil halen dan weet ik niet of het gezond is dat je een mmo speelt. Het lijkt alsof je de game benaderd als werk en of prestaties het enige is wat telt. Kijk om je heen, geniet, speel een spelletje. Er is meer op de wereld dan paarse gear.

Een uitdaging in de content juig ik alleen maar toe. Okay het duurt wat langer, maar dat maakt de weg niet minder leuk. Okay als je dezelfde weg 4 keer achter elkaar bewandelt kan het saai worden, maar niemand verplicht je om 4 characeters back to back van 0-100 te levelen.
Volgens mij heeft Blizzard zelf vroeger al aangegeven dat het ze niet interesseert dat er geen balans is tijdens het levelen omdat het op max level eigenlijk pas begint (voor het grootste gedeelte van de spelers). Of dat op maxlevel nu is met pvp, pve, crafting, exploring, lore etc. maakt niet uit. Levelen is voor mij slechts een klein onderdeel van het spel, je leert het spel tijdens het levelen, daarnaast krijg je dingen mee als lore etc. maar ik vraag mij af hoeveel mensen het levelen daadwerkelijk ervaren als echt belangrijk onderdeel van de totale experience. Ja ik vind het een belangrijk onderdeel, maar ik vind het niet in verhouding staan met hoeveel tijd het kost. Dit vond ik sowieso al niet het geval, maar het is nu 'erger' geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-04 17:10
https://twitter.com/Celestalon/status/522444309283368960

Blijkbaar is de tuning rond low level dus niet goed gegaan. Ben benieuwd in hoeverre dit wordt teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het spel begint niet bij 90 (straks 100). Het spel is tijdens het levelen ook leuk. Als je dit spel speelt om zo snel mogelijk max level te zijn, niet om je heen te kijken naar de rest van de game en gewoon paarse items wil halen dan weet ik niet of het gezond is dat je een mmo speelt.
Na 10 jaar heb ik het levelen al vaak zat gezien, voor mij is endgame het deel van het spel wat mij aanspreekt. Gelukkig zijn er nu boosts zodat je het levelen grotendeels kan skippen.
Kijk om je heen, geniet, speel een spelletje. Er is meer op de wereld dan paarse gear.
Je hebt helemaal gelijk, maar ieder speelt het spel op zijn manier, en geniet er van op zijn manier. Jouw manier is niet de manier omdat jij dat zo vind. Wie ben jij om te bepalen hoe iemand anders invulling geeft aan zijn €13,- per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
@deTwisj: wb :) (they always come back...)
@Predje: Je bent toch niet heel toevallig... die gast die we altijd de schuld geven op AN? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-04 17:19

ye-roon

knaak

Kaap schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Na 10 jaar heb ik het levelen al vaak zat gezien, voor mij is endgame het deel van het spel wat mij aanspreekt. Gelukkig zijn er nu boosts zodat je het levelen grotendeels kan skippen.

[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar ieder speelt het spel op zijn manier, en geniet er van op zijn manier. Jouw manier is niet de manier omdat jij dat zo vind. Wie ben jij om te bepalen hoe iemand anders invulling geeft aan zijn €13,- per maand ;)
Ik bepaal toch ook helemaal niets? Ik probeer mensen er alleen van bewust te maken dat er meer op de wereld is dan helemaal in paarse gear rond te lopen.

Al wil ik wel kwijt dat als jij vind dat je paarse items moet hebben om je 13 euro in de maand betaald te verantwoorden, ik me afvraag of je nog plezier hebt in het spel.

Ik heb die tijd iig gehad, krijg ik wat paars, leuk, zo niet, dan niet.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
bitshady schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:30:
@Predje: Je bent toch niet heel toevallig... die gast die we altijd de schuld geven op AN? :)
De Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:46:
[...]
Ik bepaal toch ook helemaal niets? Ik probeer mensen er alleen van bewust te maken dat er meer op de wereld is dan helemaal in paarse gear rond te lopen.
Bepalen niet, maar je probeert men wel bewust te maken van jouw overtuiging, dat bedoel ik :)
ye-roon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:46:
[...]
Al wil ik wel kwijt dat als jij vind dat je paarse items moet hebben om je 13 euro in de maand betaald te verantwoorden, ik me afvraag of je nog plezier hebt in het spel.
Dat is dan toch nog steeds iedereen zijn keuze? Nogmaals, je trekt mensen hun mening/insteek in twijfel omdat het afwijkt van de jouwe. Hell, als iemand graag 13,- per maand wil betalen om de hele dag met een naakte male blood elf te dansen in Elwynn Forrest, en dat leuk vindt, dan moet hij dat toch lekker weten. Het is zijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

Ik persoonlijk HAAT levellen.... Vind end game het enige leuke aan het spel en de rest eromheen is een necessary evil.

Dat moet ik toch zelf weten? Ik had gewild dat die boost optie er eerder was geweest! En ja ik speel al sinds vanilla... Vind ik het spel leuk? Ja!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ik dacht trouwens dat MC ook bij deze patch zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:46
beebie121 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:37:
ik dacht trouwens dat MC ook bij deze patch zat.
MC komt pas als we allemaal de kans hebben gehad Lvl 100 te halen dus zal het einde van het jaar zijn denk ik

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ahh ok dan. ik dacht dat die samen met de invasie nu kwam.

en ik had ook ineens een goblin lawnmower mount in mn mou8nts staan. alleen begreep ik de omschrijving niet echt die bij de achievement hoort.

of..... had ik die mount al maanden en nog nooit opgevallen misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

We dachten gisteren avond nog even snel Normal Garrosh te doen. Helaas geen wings meer, dus we hebben tot Garrosh gecleared en maken het zondag af.

Was voor velen wennen, 6 maanden niet geraid en een volledig nieuwe rotation; dus maar niet meteen heroic gedaan. Dat komt volgende week.

Overigens, die gegarandeerde heirloom drop, geldt die per difficulty? Dus als ik met 100% kans de normal heirloom heb, heb ik dan in heroic en mythic weer 100% kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617015

@ Omega

die heirloom drop is 100% droprate op je eerste heirloom item.
Dus maakt niet uit welke difficulty, gewoon eerste drop voor je .battlenet acc is 100% droprate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-04 10:57

MetalPool

Boe!

Ik ben er erg lang uitgeweest...Hierloom items droppen tegenwoordig? :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:19
Anoniem: 617015 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:52:
@ Omega

Dus maakt niet uit welke difficulty, gewoon eerste drop voor je .battlenet acc is 100% droprate ;)
In LFR toch niet?

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:38
Garrosh got an iron-tight grip on your heirloom? It’s time to Smash 'n Grab! Beginning Tuesday, October 14 and lasting until the launch of Warlords of Draenor on November 13, we’ll be giving players a bonus 100% chance to get their first Garrosh heirloom weapon in each difficulty* of Siege of Orgrimmar. If you have yet to claim an heirloom for your collection, here’s your chance. Once Warlords of Draenor goes live, these heirlooms will no longer be available, so get involved in the siege before it’s too late.

*Not available in Raid Finder. Note that the bonus only applies in raid difficulties in which you have not received an Heirloom already. If you have already received an Heirloom from a specific difficulty, the bonus will not have any effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee niet in LFR, in normal runs teminsten, dat was het .
en ja ze droppen tegenwoordig een lvl 90-100 item. Wapen wel te verstaan

de rest moet ik eerlijk zijn, gaat volgens mij momenteel via lucky charms. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-08-2024
De JP heirloom vendors zijn momenteel uit het spel gehaald tot ze het vernieuwde heirloom systeem gaan implementeren, je kan ze wel nog halen bij de darkmoon faire en de pvp heirlooms met honor maar die vendors in orgrimmar zijn voorlopig op vakantie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah dat was het inderdaad had er al iets over gelezen maar wist niet wat , maakte mij ook niet uit had al 3 setjes ervan haha :P

Wel even een vraagje, lees ik het nu goed dat wanneer je in WOD straks items gaat pakken, dat een Plate armor stuk voor Warrior / Pala / DK allemaal gelijk is.
Dus de stats staan er allemaal op, en het is maar net wat werkt voor je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Hmm er gaan bijvoorbeeld stukken plate droppen waar erop staat:
+54str
+56int
+67 stam
45 Crit
67 Haste

En als dps warrior staat die 56 int dan in het grijs = wil zegge dat deze niet werkt voor jou

terwijl een holy paladin ook dat stukje kan looten maar dan gaat die strength voor hem grijs staan en dus geen effect hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaa precies, ik las al zowiets ik dacht ook aan het bovenstaande wat je net benoemt.
Maar was me even onduidelijk :) thanks voor de opheldering!!

Betekend dus wel in een warrior tank / paladin healer / DK dps dat we weer met 3 man om 1 stukje loot gaan zitte needen ? :(

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 617015 op 16-10-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617015 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:52:
@ Omega

Ik denk toch dat bovenstaande niet van toepassing is gezien de tekst die int quote. Je krijgt de buff niet in difficulties waarin je al een wapen heb gehaald. Dat suggereert dat je per difficulty een gegarandeerde drop krijgt.

Met andere woorden deze week in normal even loot spec op windwalker zetten en volgende week in heroic op mistweaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

Ik denk toch dat bovenstaande niet van toepassing is gezien de tekst die int quote. Je krijgt de buff niet in difficulties waarin je al een wapen heb gehaald. Dat suggereert dat je per difficulty een gegarandeerde drop krijgt.

Met andere woorden deze week in normal even loot spec op windwalker zetten en volgende week in heroic op mistweaver.
Jup, lees het nu ook nog 3 keer en ben het met je eens :) haha ! sorry dan voor de verkeerde info, komt ook zoveel opeens op je af als je een X aantal classes hebt die helemaal op de schop gaan haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nee dus, anders had je het wel geweten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb de one handed Mace voor mijn Healers, zou mooi zijn als ik er een offhand bij kan krijgen.
Dan heb ik mijn 7 healers voor zien van weapons.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens wel grappig dat je nu staves kan transmoggen op 2-handers. Ik ga even honor farmen voor die merciless war staff. Ziet er funny als hell uit als je die dual wield op een warrior :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:20:
Trouwens wel grappig dat je nu staves kan transmoggen op 2-handers. Ik ga even honor farmen voor die merciless war staff. Ziet er funny als hell uit als je die dual wield op een warrior :P
Hmm ik vraag me af of je die dan nog kan gaan dual wielden, aangezien daar geen animaties voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:23:
[...]
Hmm ik vraag me af of je die dan nog kan gaan dual wielden, aangezien daar geen animaties voor zijn.
Jawel hoor. Zoek maar een staff op op wowhead en check hem in de model viewer. Dan kun je de animaties ook zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Ik zit nu met WoD toch te overwegen om weer WoW te gaan spelen, wel jammer dat er geen scroll of resurrection meer is. Is er niet een andere manier om eens te proberen of ik het nog steeds (of weer eigenlijk) leuk vind, ik wil eigenlijk voorkomen dat ik weer een impulsaankoop maak van 60 euro (WoD + minimaal 1 maand playtime)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Geen id of er bij de WoD DVD Versie 10dagen zit, online iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Anoniem: 315662 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:31:
Ik zit nu met WoD toch te overwegen om weer WoW te gaan spelen, wel jammer dat er geen scroll of resurrection meer is. Is er niet een andere manier om eens te proberen of ik het nog steeds (of weer eigenlijk) leuk vind, ik wil eigenlijk voorkomen dat ik weer een impulsaankoop maak van 60 euro (WoD + minimaal 1 maand playtime)
Anders neem je even een trial accountje, kun je in ieder geval checken of je een avondje levelen overleeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:42:
[...]

Anders neem je even een trial accountje, kun je in ieder geval checken of je een avondje levelen overleeft :)
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, dat is wel een slimme oplossing, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
lvl 20 is wel heel minimaal om te kijken of je het nog wel leuk vind..
Zo wat geen skills ter beschikking, daarnaast heb je wel tot sint juttemus de tijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:48:
lvl 20 is wel heel minimaal om te kijken of je het nog wel leuk vind..
Zo wat geen skills ter beschikking, daarnaast heb je wel tot sint juttemus de tijd ^^
ja dat snap ik, maar dan kan ik in ieder geval alle veranderde systemen etc. even bekijken, en dan heb ik net wat meer informatie over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Anoniem: 315662 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, dat is wel een slimme oplossing, thanks!
No problem, ik zit in hetzelfde schuitje als jij op dit moment. Ga vanavond ook eerst maar eens een trial doen voordat ik er weer wat euro's tegenaan smijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Lol Trash is best wel OP voor een Guardian. Deed net 66% van mijn dmg in SoO normal. Stond ook boven aan de dps lijst met 6.5k :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond SOO heroic ingedoken omdat we mensen te kort kwamen voor Mythic. Maar man oh man wat is dat triest geworden zeg. Nazgrim die nooit in defensive stance komt, Juggernaut kwam ook niet verder dan zijn openings stance. Protectors hebben we maar gecleaved. Op den duur werden we cocky en gingen maar stunts uithalen. Op de helft hebben we zelfs maar enkele casuals uit de guild opgepikt om te boosten. Na anderhalf uur klaar met de raid dus.

Hele raid geen loot, 2 bonus rolls ook niet. Toppie dat personal loot systeem in heroic. Garrosh dropte dan nu wel eindelijk een heirloom voor me. Een 1-hander, terwijl ik Titan's Grip speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren na veel wikken wen wegen eens even gekeken welke class ik nu als eerste helemaal (in mijn ogen dan haha) WOD Ready ga maken.
Mijn Deathknight was mijn main, en de hunter en paladin werden af en toe door een raidje gespeeld.

Ben nu toch gister aan de knutsel gegaan met Marksman Hunter, voel me wel een beetje een Turret (met die sniper training) maar heb het gevoel of hit ik ze uber hard, kan zijn omdat ik survial gewend ben van LvL 10-90, dat ik die aimed shot e.d. nooit ervaren heb! Maar denk dat ik als MM Hunter (main) verder ga.
Andere mensen ook ervaring met marksman hunter? hit ik echt zo hard of lijkt het zo haha!

p.s. : nu speel ik met een gun op mijn hunter, maar het ding klinkt momenteel of schiet ik met een nietjespistool. Iemand enig idee of ik de oude ''gunsound'' weer terug kan halen op me hunter?
Of wordt het transmorgen naar een bow :P

(2nd p.s. zijn er mensen actief op Defias-Brotherhood, wil wel een leuke Garrosh run doen, als ilvl 535 neemt niemand je blijkbaar mee, ongeacht hoevaak je garrosh ook gestompt hebt)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 617015 op 17-10-2014 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Kaap schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 06:25:

Hele raid geen loot, 2 bonus rolls ook niet. Toppie dat personal loot systeem in heroic. Garrosh dropte dan nu wel eindelijk een heirloom voor me. Een 1-hander, terwijl ik Titan's Grip speel :+
Als je zeker wil/wou zijn had je je Loot specification op arms moeten zetten. Dan krijg je er een 2h bij ^^

Voor sommige mensen die het zouden gemist hebben, je kan nu die quest waarvan je 3 extra rolls voor krijgt meerdere keren indiene waardoor je 20+ rolls kan halen in 1 week... wel handig als je nog stukken nodig hebt van meer dan 3 bazen.

Ik las ook op mmo champion dat men nu garrosh meerdere keren in 1 week kan neerhalen, hoe ze het juist doen ben ik nog niet 100% zeker van, ik denk dat het te maken heeft met alts saven voor de garrosh lockout en telkens een andere alt leader maken.
Zo las ik al dat mensen garrosh boosts verkopen tot wel 11 kills in 1 avond en dat elke raidmember ineens 200k gold rijker was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Elim. 20+ rolls ? volgens mij is 20 juist de max voor Warforged seals toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Ja maar je kan wel altijd even hearthstonen en er weer bij halen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh lol nooit in me opgekomen, kun je zien hoe sommige mensen maar 1 ding doen, en anderen even doordenken :P haha !! maar goed plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 12:25
Zo ben nu ook twee weken al terug in wow, na een pauze van meer dan een jaar. Dan wat is er veel veranderd, ook voor de patch hoor. Behoorlijk overwhelming allemaal. Ben vooral veel te vinden op The Timeless Isle, free epics. Nu ook al het geluk gehad om de tier gloves en pants van de celestials te looten, inmiddels is dat hc gear :p

Ben ook bezig met de legendary cloak, maar dat valt me vies tegen, sinds de patch. Ik moet nu nog 10 secrets, maar die krengen droppen nauwelijks, sinds die buff weg is en dan moeten die titanstones ook nog. Ergens snap ik wel dat veel mensen daar veel tijd in hebben moeten steken (al valt dat ook te betwijfelen vanwege die buff), maar nu is het juist voor de mensen die terugkomen niet meer te doen. Blizzard kondigde namelijk enthousiast aan dat ze het valor gedeelte (laat ik die vorige week juist wel hebben gehaald) zouden weghalen, nu maken meer mensen een kans, yeah right. Nu die buff weg is gaat dat niet meer, beetje valse hoop geven. Mja niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04 16:04

Maduth

Probeersel

Zoals vele hier, zit ik hier met een dilemma... wat ga ik in WoD spelen?

Gisteren met Shaman [90] even snel gespeeld met Elemental en Enhancement, beide zijn leuk. Dus snel op me Lock ingelogd [dies nog 88] en dat is ook nog steeds leuk. Plus de keuze voor de boost, Pally/Drood of Warrior tank... moet een tank worden en allen zijn leuk!

K@T Spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Hmm als je een tank wil spelen zou ik persoonlijk naar een warrior gaan, kan je als offspec gladiator stance nemen en gwn met dezelfde gear dps gaan doen voor op lvl 100 te questen of farmen of wat dan ook, en in raids / dungeons kan je dan gwn weer je echte tank spec activeren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:50:
Hmm als je een tank wil spelen zou ik persoonlijk naar een warrior gaan, kan je als offspec gladiator stance nemen en gwn met dezelfde gear dps gaan doen voor op lvl 100 te questen of farmen of wat dan ook, en in raids / dungeons kan je dan gwn weer je echte tank spec activeren ^^
De warrior changes zorgen er inderdaad voor dat ik ga rerollen naar warrior tank in WoD, het schijnt sowieso één van de leukere tanks te zijn vanwege de mobility en sowieso de wijzigingen die gedaan zijn aan tanks... ik mis mijn vengeance nu al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Gister op me Pally gelijk wat inkopen gedaan bij Shadowpan :+.

2k uitgegeven aan gear, donderdag begonnen en zit nu op 507 ilvl.
ToT helemaal gedaan dus nu op naar SoO.

Hebben er huidige Tweakers tips voor Holy spec / talents + Gem prio's.

Ik zag namelijk dat er meerdere zijn die "spirit gemmen" dat is toch tot je voor je gevoel een bepaalde mana pool bereikt heb ?.
Heb nu in iedergeval geen last gehad van geen mana te hebben.
Maar ik wil wel een beetje fatsoenlijk gemmen en niet overkomen als iemand die het verkeerde doet.

Heb wel ervaring met healen en dergelijke en naar mijn mening gaat het ook aardig goed en kan ik inspringen en actie's voor zijn.
Maar gear is nog niet optimaal met een char die 2 dagen oud is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heeft bijvoorbeeld een pally dat niet, is die meer spec/geared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Hmm een paladin tank zit je nu eenmaal met die tank spec en als je echt dps wil gaan doen die een beetje meekan met de rest moet je al onmiddellijk retri gaan.
Bij warrior moet je gwn 1 talent switchen en je kan met dezelfde gear = 1h + shield dps gaan doen op het zelfde niveau van een echte dps class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Hmmm interessant, nog niet zo bekeken. Zal vanavond eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Hou wel rekening dat Gladiator's Resolve (glad stance) een lvl 100 talent is en je hier dus niet kan mee levelen.

Maar dit veranderd natuurlijk niet dat die glad stance een heel groot voordeel kan worden op lvl 100 voor solo play

[ Voor 34% gewijzigd door Elim op 17-10-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik kom daar nu achter, nadat ik me boost gebruikt heb voor een Prot paladin....... en me helemaal zuur werk om een beetje normale Retri gear te krijgen!

Moet wel zeggen vind paladin wel leuk spelen, ook met de self heals e.d. maar heb het gevoel dat als je niet ivll 550 gear hebt, je echt weinig DPS doet.
Vandaar ook dat ik neig om mijn hunter als main te pakken, gewoon om dat ik het gevoel heb dat Paladin (Retri) het te zwaar krijgt met geen top tier gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:58:
Hou wel rekening dat Gladiator's Resolve (glad stance) een lvl 100 talent is en je hier dus niet kan mee levelen.
Dus eerst snel lvl 100 worden :)
Je hoeft geen aparte tank gear meer te halen, alleen spec changen en talent en je bent klaar voor tanken met DPS gear?
Heb DPS gear ilvl 551 en tank gear ilvl 547.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 17-10-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Hmm door de talent van Gladiator's Resolve heeft een warrior nu eigenlijk 3 DPS specs en 1 tank spec.

Alle 3 de dps specs zijn sterk genoeg om er uit vrije wil eentje te kunnen uitkiezen (niet zo dat 1 spec 20k dps meer doet dan de andere, het gaat hem om een paar honderd dps verschil).
Het voordeel gaat namelijk ook in beide richtingen, als men kiest om met Glad stance te gaan dpsen in raids etc wat zeker mogelijk is, heb je ook zo heel snel een offtank erbij, moet hij ook maar ff talent switchen en je hebt in 1 keer een tank erbij ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Anoniem: 209435 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Dus eerst snel lvl 100 worden :)
Je hoeft geen aparte tank gear meer te halen?
Heb DPS gear ilvl 551 en tank gear ilvl 547.
het is andersom. Gladiator stance is eigenlijk gelijk aan de tanking spec, maar dan zonder dat je kan tanken. Je hebt dus je revenge en devestate abilities bijvoorbeeld maar doet er gewoon dps mee. Het schijnt momenteel volgens preachgaming zelfs de goto spec te zijn voor AoE dps. Het is echter niet zo als met druids dat een cat even snel kan switchen naar bearform om te tanken als er een tank dood is, je mist de core tank abilities waardoor je zo dood bent. Desalniettemin lijkt de spec mij heel erg cool, in ieder geval een stuk leuker dan fury of arms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Probleem, mijn tank van 60 is een gare Dwerg :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-04 10:29
Ik ga ook weer aan de slag. Priest main! Daarna nog een keuze voor een alt (Lock of druid). Denk dat ik voor de lock ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
Toch maar terug gegaan naar de oude models. De nieuwe zien er goed uit, vooral orc, dwarf en draenei. Maar de loop animaties zijn echt dramatisch.
Zo lijkt me human male uit een disney film te komen en me tauren zwiept een beetje idioot met ze armen. Rest van me chars nog niet echt bekeken, weet wel dat me undead chars ook niet lekker aanvoelde.

Hopelijk krijgen we over 2 weken onze arena titels, zou mooi zijn. Ben benieuwd welke ik krijg, we hadden uiteindelijk 2360+/- rating gehaald.

[ Voor 10% gewijzigd door xavento op 17-10-2014 09:23 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 00:18
Ik vind mijn Orc ook een beetje huppelen. Maar ik denk dat ze nog wel wat bijgeschaafd gaan worden in de komende tijd. Voor de rest vind ik het een prima upgrade. Moest wel even wennen aan mijn nieuwe rotation op Warrior, maar dat was na een raid alweer dik in orde. Vermaak me zo even prima. Laat het maar snel 13 november zijn. Heb het wel gehad met Pandaland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Volgens mij is gisteren de eerste nerf geweest met health voor mobs, het levelen ging al een stuk makkelijker. Het is nog niet zo simpel als pre-6.0, maar het gaat mijn inziens nu weer snel genoeg:) Ook in dungeons leek het al iets beter te zijn, al had mijn healer nog steeds problemen om mij te healen met meer dan 8 mobs op me, vooral casters doen flink veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 20:10
Even wat meer info over gladiator stance aangezien de info wat voorbij komt niet helemaal klopt. Zoals gezegd is het een level 100 talent. Wat de talent geeft is een nieuwe stance (net zoals defensive and battle stance) die alleen beschikbaar is als je protection spec hebt. Het enige wat je doet is van stance wisselen om te dpsen/tanken. Je gebruikt dezelfde gear voor beide stances (je bent dus niet je spec aan het veranderen, alleen van stance). Wat niet mogelijk is, is om in combat te wisselen van stance (dus niet zoals fury/arms spec waar je tijdens combat wel nog gewoon kan wisselen voor defensive play). Begin je de combat in gladiator stance, betekent dat dat je het hele gevecht hierin gelocked bent. Je zal waarschijnlijk wel even kunnen tanken dan mocht het nodig zijn, maar niet permanent aangezien je bepaalde defensive stats zal missen.

Op dit moment ligt (in de laatste simcrafts, welke toch wel redelijk correct zijn ook al zegt Blizzard van niet) gladiator stance ligt voor op SMF en iets meer op TG/Arms op single target maar ik verwacht dat dit nog wat meer getuned gaat worden (als in, gladiator zal onder fury/arms eindigen). Tijdens aoe is er helaas al een tijdje geen nieuwe sims geweest, maar tijdens die laatste sims was Gladiator aoe ronduit belabberd. Fury en arms staken hier ver bovenuit. Mocht het allemaal blijven zoals het is, dan is Gladiator zeker een goede optie voor single target, maar voor gevechten waar aoe in gaat voorkomen wil je dan toch echt fury/arms gaan.

Nog iets anders dan. Gisteren onze Mythic SoO clear gehad (raiden donderdag/zondag) en wat een teleurstelling. Alsof ik LFR aan het doen was, zo simpel was het. Garrosh stelde totaal niks voor meer :( En dat met toch wel aardig wat nieuwe mensen (waren 10m guild die nu met de patch pas de switch naar 20m hebben gemaakt) die de laatste bosses nog niet op (oude) heroic gedaan hadden.

[ Voor 11% gewijzigd door Noiz op 17-10-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Welke foute info is er dan gegeven geweest? Er is nooit echt gepraat geweest over in of uit combat etc? Enkel over het feit dat een warrior tank een goeje keuze is boven de andere omdat het nu eenmaal die heel makkelijke switch kan maken naar dps.
En voor zover ik gelezen heb, heeft glad stance baat aan dezelfde stats als een tank op vlak van bonus armor etc, enige dat je mss gaat missen is enkele gems die niet optimaal zijn maar als offtank gaat dit nu ook weer niet het grote verschil maken en voor te questen als je main spec tank is gaat het met glad ook best lukken.
De algemene indruk van gladiator stance is wel heel goed en ik denk niet dat blizzard zo ineens glad stance gaat nerfen ofzo dat hij niet meer viable is in raids etc. Dan had het geen nut van deze in het spel te brengen.
Er zal altijd een "beste" spec zijn maar blizz probeert zo veel mogelijk het verschil te minimaliseren.
Het gaat hem dan inderdaad meer over welke beter is op single target vs welke beter is op AoE intensieve fights.

Maar uiteindelijk ging het hem erover dat die persoon wou beslissen tussen Druid/Paladin en warrior tank, waarbij ik hem de tip gaf dat warrior op lvl 100 iets meer voordeel heeft met gladiator stance om toch tijdens de solo play ook dingen aan een degelijk tempo dood te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-04 10:13
Azerox schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:40:
Ik vind mijn Orc ook een beetje huppelen. Maar ik denk dat ze nog wel wat bijgeschaafd gaan worden in de komende tijd. Voor de rest vind ik het een prima upgrade. Moest wel even wennen aan mijn nieuwe rotation op Warrior, maar dat was na een raid alweer dik in orde. Vermaak me zo even prima. Laat het maar snel 13 november zijn. Heb het wel gehad met Pandaland.
Je moet eens een Night Elf zien.... 8)7

By the way voor mensen die op Linux draaien, even je config.wtf terug aanpassen om je FPS terug omhoog te krijgen. De patch zet heel config.wtf terug naar de originele waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Zeg ook niet dat er foute info is gegeven, alleen dat paar dingetjes niet klopten/volledig waren. Enige wat ik gedaan heb is het verhaal iets uitgebreider/vollediger verteld. Zal precies dezelfde gear gebruiken in beide stances. Denk zelfs dat gems gewoon optimaal voor beide gaan zijn aangezien het toch allemaal een stuk simpeler zal zijn.
Wat betreft het offtanken is het wel iets dat belangrijk is om te beslissen voor een bossfight. Je mist toch wel wat essentiële stats van defensive stance (increased threat generation & 20% less dmg taken) mocht je een gevecht beginnen in gladiator stance (20% more physical dmg done).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
MaykelH schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:26:
Zeg ook niet dat er foute info is gegeven, alleen dat paar dingetjes niet klopten/volledig waren. Enige wat ik gedaan heb is het verhaal iets uitgebreider/vollediger verteld. Zal precies dezelfde gear gebruiken in beide stances. Denk zelfs dat gems gewoon optimaal voor beide gaan zijn aangezien het toch allemaal een stuk simpeler zal zijn.
Wat betreft het offtanken is het wel iets dat belangrijk is om te beslissen voor een bossfight. Je mist toch wel wat essentiële stats van defensive stance (increased threat generation & 20% less dmg taken) mocht je een gevecht beginnen in gladiator stance (20% more physical dmg done).
Ik heb juist begrepen dat het wel verstandig is een aparte spec voor gladiator te hebben, omdat je als tank andere talent keuzes maakt dan als dps. Dit is wat ik begrepen heb, ik heb mij er verder niet in verdiept.

Hier het filmpje van preach gaming waar ik mij gebaseerd heb: YouTube: Gladiator Stance Preview - WoD Beta

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze niet besloten hebben dat je mid-fight kan wisselen tussen de stances. Het zou wel een immens groot voordeel zijn voor de warrior t.o.v. andere tanks, maar als je niet hoeft te tanken kunnen switchen naar dps geeft wel een leuke dynamiek aan de class denk ik.
Hoe zit dit met druids? Ik denk dat als een bear nu switcht naar catform dat zijn dps echt wel een stuk omhoog zal gaan, lijkt mij opzich wel leuk om dit voor de andere tanking classes ook toe te voegen (dk kan switchen naar een andere presence en een paladin kan een andere seal nemen bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobbertDs1 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:20:
[...]

Je moet eens een Night Elf zien.... 8)7

By the way voor mensen die op Linux draaien, even je config.wtf terug aanpassen om je FPS terug omhoog te krijgen. De patch zet heel config.wtf terug naar de originele waarden.
Als je het zo typt klinkt het gemakkelijk, maar ook ik heb FPS problemen, maar hoe ik me config .wtf terug ga zetten. Is voor mij beetje abra cadabra! :F sorry :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:52:
[...]
Als je zeker wil/wou zijn had je je Loot specification op arms moeten zetten. Dan krijg je er een 2h bij ^^
Ja leuk, alleen nu is die guaranteed drop al voorbij ;)
Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:52:
[...]
Ik las ook op mmo champion dat men nu garrosh meerdere keren in 1 week kan neerhalen, hoe ze het juist doen ben ik nog niet 100% zeker van, ik denk dat het te maken heeft met alts saven voor de garrosh lockout en telkens een andere alt leader maken.
Zo las ik al dat mensen garrosh boosts verkopen tot wel 11 kills in 1 avond en dat elke raidmember ineens 200k gold rijker was :p
Ze hebben het lockout systeem anders gemaakt zodat je niet altijd het probleem hebt om groepen te vormen omdat persoon X baas Y al gekilled heeft. Je kunt Garrosh, of welke baas dan ook, dus gewoon oneindig keer killen per week. Je kunt hem echter maar 1 keer per week looten.

Bij ons op de server gaat Garrosh heroic nu dus voor 10K weg. Ik heb het ook geopperd, we kunnen makkelijk 5 tot 10 man carry'en. Als die allemaal 10K betalen, kassa >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Thysiej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:36:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze niet besloten hebben dat je mid-fight kan wisselen tussen de stances. Het zou wel een immens groot voordeel zijn voor de warrior t.o.v. andere tanks, maar als je niet hoeft te tanken kunnen switchen naar dps geeft wel een leuke dynamiek aan de class denk ik.
Hoe zit dit met druids? Ik denk dat als een bear nu switcht naar catform dat zijn dps echt wel een stuk omhoog zal gaan, lijkt mij opzich wel leuk om dit voor de andere tanking classes ook toe te voegen (dk kan switchen naar een andere presence en een paladin kan een andere seal nemen bijvoorbeeld)
Het probleem zit hem er in dat gladiator stance een volledig op zichzelf staande dps spec in feite is. Als je dit balanced wil krijgen met andere tankclasses zal je voor deze classes hetzelfde moeten gaan doen. Oftewel, heel veel werk en dan moet je het ook nog gelijk zien te krijgen met elkaar.

Wat betreft het hebben van een aparte spec ervoor kan ik begrijpen. Heb op mijn DK lange tijd ook met 2 blood specs rondgelopen omdat ik te lui was om voor Dark Shamans talents/glyphs te wijzigen. Maar uiteindelijk maak je 2 specs aan omdat je te lui bent om even talents aan te passen (Tome of the Clear Mind is niet echt duur dus dat kan het niet zijn :P). Kan bijvoorbeeld ook handig zijn om een fury/arms spec erbij te hebben voor aoe fights. Uiteindelijk zie ik mensen die ervoor kiezen om echt voor gladiator dps (rotatie/gameplay is nagenoeg hetzelfde als MoP fury) te gaan ook niet heel veel switchen naar tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NVM :D

Ik wil wel voor 5k op Normal Garrosh killen hoor ! :D voor 7k ook nog wel.

Dus zeg maar wie ik het kan betalen ( horde ) dan wil ik dat zeker doen ! en mee hobbelen.

[ Voor 225% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Ik heb wel iets opgemerkt ook. Als je op wowhead of armory of wat dan ook kijkt, staan alle heirlooms nu op ilvl 620. Wil dit dan zeggen dat uiteindelijk eender (normal, heroic of mythic) versie je nu hebt ,het op lvl 100 toch allemaal op het zelfde neerkomt?

[ Voor 7% gewijzigd door Elim op 17-10-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-04 10:13
Anoniem: 617015 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:44:
[...]

Als je het zo typt klinkt het gemakkelijk, maar ook ik heb FPS problemen, maar hoe ik me config .wtf terug ga zetten. Is voor mij beetje abra cadabra! :F sorry :F
Als je op Windows draait hoef je dit ook niet aan te passen. Maar op Linux staat deze standaard op Direct X v9 ingesteld en nog wat andere aanpassingen die je meestal vanuit WoW kunt beheren. Voor linux moet je in dat bestandje meestal wat waarden tweaken en aanpassen naar iets dat niet standaard is om het te laten werken. Moest je Linux draaien vind je hier een handige handleiding: https://help.ubuntu.com/community/WorldofWarcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:47:
Ik heb wel iets opgemerkt ook. Als je op wowhead of armory of wat dan ook kijkt, staan alle heirlooms nu op ilvl 620. Wil dit dan zeggen dat uiteindelijk eender (normal, heroic of mythic) versie je nu hebt ,het op lvl 100 toch allemaal op het zelfde neerkomt?
Jep, op level 100 komen alle heirlooms op hetzelfde itemlevel uit, dus heel veel maakt het nu ook weer niet uit welke versie je nu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobbertDs1 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:52:
[...]

Als je op Windows draait hoef je dit ook niet aan te passen. Maar op Linux staat deze standaard op Direct X v9 ingesteld en nog wat andere aanpassingen die je meestal vanuit WoW kunt beheren. Voor linux moet je in dat bestandje meestal wat waarden tweaken en aanpassen naar iets dat niet standaard is om het te laten werken. Moest je Linux draaien vind je hier een handige handleiding: https://help.ubuntu.com/community/WorldofWarcraft
Ok bedankt, maar speel inderdaad op windows. Merk alleen dat de nieuwe models enzo me pctje wel beetje meer pesten. Maar ik kan de oude models laden begrijp ik?
ene kant zonde, andere kant als het soepeler speelt waarom niet :)
Maar iemand die weet hoe je dan oude models laad ingame? en krijg je dan ook je oude gunsound weer terug of ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Die optie staat gewoon bij interface options ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
MaykelH schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:46:
[...]
......

Uiteindelijk zie ik mensen die ervoor kiezen om echt voor gladiator dps (rotatie/gameplay is nagenoeg hetzelfde als MoP fury) te gaan ook niet heel veel switchen naar tanken.
Dit zou natuurlijk een mooie reden zijn om spelers bekend te maken met de 'rotation' van tanks. Daarnaast heb je ook nog eens tanking gear, waardoor het in principe mogelijk zou zijn dat je gaat tanken. natuurlijk is er veel meer voor nodig om te leren tanken, mar het zou een mooi opstapje kunnen zijn voor spelers om bekend te raken met tanken. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd en zal daarom de switch maken naar warrior voor mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Naa een redelijk break, weer geraid.
Grid was net een uur voor de raid geupdate op curse, dus ff snel downloaden en klaar.

Menu is anders en settings zijn (volgorde van het sorteren van groepen) is weg.
mmmmm minder handig voor de raid, maar ja dat fix ik vanavond wel ff denk ik.

Action bar saver gebruik ik om mijn priests allemaal de zelfde bars te krijgen.
Gister mijn alt dus mee genomen in de raid en had mijn action bars klaar op main priest.

Die addon werkt ook niet meer zoals het hoort ^^

Illidan voice... I was not Prepared !!!

Holy is gelukkig niet al te veel veranderd, vergeleken met Disc heb ik de meeste skills nog behouden.
Mis Void Shift wel gigantisch en zo ook mijn instant PoM :(

Was een beetje behelpen met een wel heel erg basic Grid, maar verder wel tevreden.
Alleen is SoO niet echt meer een graad meter om te kijken hoe goed of slecht mijn spells zijn.
Het is wachten op damage, en dan kijken wie het snelst op hun instant heal kan drukken.

Was iig blij dat ik op mijn pvp geared alt was, deze heeft dus geen infinite mana als holy spec in tegenstelling tot mijn Main priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:02:
Die optie staat gewoon bij interface options ingame.
Sorry :) ben kwa instellingen en dingetjes echt een drama! Khou ervan om te gamen, maar als er aan genknutselt moet worde dan gaat het me soms boven de pet haha!

* heeft nog geen tweaker diploma * }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:15
Thysiej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:53:
[...]

De warrior changes zorgen er inderdaad voor dat ik ga rerollen naar warrior tank in WoD, het schijnt sowieso één van de leukere tanks te zijn vanwege de mobility en sowieso de wijzigingen die gedaan zijn aan tanks... ik mis mijn vengeance nu al...
De mobility van de warrior, en dan vooral 'charge' is voor mij altijd de reden geweest om deze klasse te spelen (sinds vanilla). Ook in WoD zal dat niet anders zijn, en de toevoeging van gladiator stance zal ongetwijfeld ook wel vet zijn.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-04 22:26
Kapoen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

De mobility van de warrior, en dan vooral 'charge' is voor mij altijd de reden geweest om deze klasse te spelen (sinds vanilla). Ook in WoD zal dat niet anders zijn, en de toevoeging van gladiator stance zal ongetwijfeld ook wel vet zijn.
Hier ook tijden warrior als main gespeeld, maar was in WoD van plan om naar druid te switchen. Ik wil eigenlijk van tanken naar healen gaan, omdat rond tanks altijd teveel drama is. Voor 5-mans kun je als tank zo aan de bak, maar in raids zijn tanks amper nodig... Als je in raids wilt tanken moet je iedere raid aanwezig zijn en daar heb ik gewoon geen tijd voor. Vooral rond de TBC-tijd altijd zoveel gedoe over gehad; als "invaltank" best een aantal FK's op m'n naam gezet, maar als de MT er was moest je op de "DPS-bank" gaan zitten want dan kreeg hij voorrang. Beetje afwisselen was er niet bij...

Gladiator stance lijkt me echter vooral geboren uit het "one gearset fits all"-principe. Leuk dat je met je tankset kunt gaan DPSen, maar vraag me af hoe leuk het is om te spelen. De prot-rotatie is niet heel spannend. Voor tanken is dat prima want je hebt genoeg om op te letten, maar voor DPS weet ik het niet. We zullen zien als we level 100 hebben aangetikt :)

Overigens doet mijn Fury warrior in FL epics echt belachelijk veel schade in MoP content. Ik krijg amper de kans om er een Execute uit te gooien zo snel gaat alles plat. Bloodthirst zonder CD is ook echt sterk; rage komt binnen als een malle en procs vliegen om je oren.

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 17-10-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:05
Het schalen van sommige mobs klopt nog niet helemaal :+

Gisteren met een nieuwe dwarf gequest, krijg ik in 1x hits van 800 damage :D ik heb maar 600hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Die rankings van Mythic slaan ook nergens meer op. :)

http://www.warcraftlogs.com/rankings/5

Norushen 48 seconden, Blackfuse onder de 1 minute enzo.. :)
Maar zullen nog wel fouten in zitten zoals Galakras, die lijkt mij gebugged.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:15
Morrar schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
Overigens doet mijn Fury warrior in FL epics echt belachelijk veel schade in MoP content. Ik krijg amper de kans om er een Execute uit te gooien zo snel gaat alles plat. Bloodthirst zonder CD is ook echt sterk; rage komt binnen als een malle en procs vliegen om je oren.
Helaas geeft Blizzard je gelijk:
Just to keep everyone updated, we're progressing on the first big round of balance tuning changes. Coming in the new couple days will be adjustments to Assassination, Subtlety, Fury, Protection Warrior, All Death Knights, All Monks, All Mages, All Hunters, Shadow, Protection Paladins, Retribution, Guardian, Feral, Affliction, Demonology. Lots of number changes. To set expectations, our general strategy will be to nerf the couple OP specs (Fire, Fury, Demon), and buff the others to be competitive. Slight correction to that: A few others are coming down a tiny bit too, but those changes were already announced in my beta forum post.
quote op mmo-champion

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Morrar schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:11:
[...]

Hier ook tijden warrior als main gespeeld, maar was in WoD van plan om naar druid te switchen. Ik wil eigenlijk van tanken naar healen gaan, omdat rond tanks altijd teveel drama is. Voor 5-mans kun je als tank zo aan de bak, maar in raids zijn tanks amper nodig... Als je in raids wilt tanken moet je iedere raid aanwezig zijn en daar heb ik gewoon geen tijd voor. Vooral rond de TBC-tijd altijd zoveel gedoe over gehad; als "invaltank" best een aantal FK's op m'n naam gezet, maar als de MT er was moest je op de "DPS-bank" gaan zitten want dan kreeg hij voorrang. Beetje afwisselen was er niet bij...

Gladiator stance lijkt me echter vooral geboren uit het "one gearset fits all"-principe. Leuk dat je met je tankset kunt gaan DPSen, maar vraag me af hoe leuk het is om te spelen. De prot-rotatie is niet heel spannend. Voor tanken is dat prima want je hebt genoeg om op te letten, maar voor DPS weet ik het niet. We zullen zien als we level 100 hebben aangetikt :)

Ik vind dit persoonlijk heerlijk. Ik ben zelf de maintank en we hadden altijd maar één andere tank. Ik heb al aangegeven dat ik graag een derde tank erbij zou willen hebben zodat we alledrie kunnen roteren. Ik zou bijvoorbeeld heel graag mijn mage brengen als ik een avond niet 'hoef' te tanken. Het werkt inderdaad vaak niet zo, maar het is toch raar dat er vaak maar twee tanks in een raiding guild zijn? Als één van de twee ziek is of even niet kan, zou de raid normaal niet door kunnen gaan. Met Dps en healers heb je dit issue over het algemeen niet, die zijn wat meer uitwisselbaar.

Wellicht is het vanwege tactics en dergelijke niet makkelijk om meer dan twee tanks te hebben? Omdat tanks maar met zn tweeen zijn kan je heel snel het verschil zien tussen een tank die het gevecht al keer op keer gedaan heeft en een tank die het net doet (ook al kent ie de tactics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
@Kapoen: Ok, tja ik had het over verouderde content, maar Fury is dus ook echt te sterk. Hoop dat het wel leuk speelbaar blijft, maar we zullen zien.

@Thysiej: Tja als iemand een gevecht al kent scheelt dat wel een beetje. Maar goed, lees de tactics of kijk een video en je komt een heel eind. Het kost hooguit 2 a 3 tries om het idee door te krijgen (destijds Illidan op de eerste avond als inval-MT neer). Probleem was niet zozeer wat je kon, maar meer wie goede vriendjes was met guild- en raidleaders helaas.

Maar goed, beetje roteren lost een hoop problemen op. Wellicht staan spelers en guilds er nu anders in, en wordt afwisseling meer gewaardeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 17-10-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-04 10:29
Hoe doen warlocks het nu volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Ik denk dat we momenteel niet zoveel kunne zegge over hoe goed welke class is, zoals Kapoen al quote, op mmo champion staat dat de komende dagen veel changes zullen gebeuren en veel classes hun dmg en of abilities zullen aangepast worden.
Ik denk dat we binnen 1 à 2 weken al veel duidelijker zullen kunnen zeggen hoe goed elke class het doet. Je moet er ook op letten dat blizzard in het algemeen niet zo erg veel moeite meer zal steken om alles te balancen rond lvl 90.
Ik denk dat ze nu voor een maandje zullen zorgen dat er niet al te grote verschillen zijn in dps tss verschillende classes maar dat de echte balancing issues zullen verholpen worden in de expansion wss met patch 6.1 of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nerf op Fury Warriors is alleen maar goed. Je zag de laatste weken heel veel mensen rerollen. Die mensen kunnen mooi weer opzouten. Alleen echte liefhebbers mogen Warrior spelen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde net ook maar eens aan de prepatch beginnen (nog geen tijd voor gehad). Best leuk dat ik nu alle addons weer opnieuw mag gaan doen. Ik heb nu eigenlijk geen zin meer om te spelen daardoor. :+ :')

Ik snap nog steeds niet waarom het updaten/vernieuwen van addons nog zo'n gedoe is in WoW. Blizzard mag dat echt wel iets makkelijker maken wat mij betreft. Dealtje met Curse.com zodat je ingame addons kan installeren bijv. En makkelijker characterprofiles maken van addons mag er ook wel in.

[ Voor 45% gewijzigd door Zeror op 17-10-2014 13:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Er is al veel over gezegd maar ik moet 't ook even kwijt: wat een schijtzooi die ability pruning. Zoveel iconische, handige of leuke spells zijn er uitgehaald. Vind 't maar niks.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Want de addons heb je nodig om te spelen......
En het zou toch geen verrassing moeten zijn dat alle add-ons vervangen moeten worden?

Gister mn druid even een LFR egdaan. erg leuk om te healen in een raid, maar wel ff opletten.
als dps kan je makkelijker letten op dingen waar je uit moet gaan etc.
Bij healen let ik meestal teveel op de healthbard van mn mede-spelers dan op de dingen die direct om me heen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Ik heb zo het gevoel dat Arms nog the way to go zal worden voor warriors, het is superieur in AoE en was in single target ook al best competitief.
Enorm veel mensen klagen over hoe saai arms wel niet is enzo ...
Nou ik vind persoonlijk als je in vanilla warrior speelde dat het best weer die richting uit gaat en ik vond dat zeker niet slecht :) het was best leuk om mensen te bashen met zo een dikke mortal strike ^^
Uiteindelijk was het in classic ook zoals nu, hadden sommige specs zelf nog minder knopjes in te drukken. En waren heel veel specs zelf helemaal "onbruikbaar" in raids en dergelijke. vb Shamans waren altijd healers, druids zelfde, warriors op enkele uitzonderingen na tanks, enzovoort..
Ik krijg wel een beetje een nostalgisch gevoel bij de changes ^^ ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:10:
Want de addons heb je nodig om te spelen......
Nodig niet, alhoewel ik jou wel eens bepaalde boss fights zonder DBM wil zien doen ;) Maar addons maken een heleboel dingen wel heel veel makkelijker. Ik ben blij dat Blizzard de community de mogelijkheid geeft addons te maken en zij zelf enkel een basis met een framework geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
@Elim: Een opleving van Arms, dat zou wel geinig zijn ja. Voor mij kleeft daar toch nog een beetje te veel het PVP-gevoel aan, maar zou graag zien dat zowel Fury als Arms competitief mee kunnen in raids. Desnoods met beiden hun eigen niche.

Sowieso is het aantal bruikbare specs best goed inderdaad; iedere klasse heeft meerdere opties die redelijk tot goed meekunnen. Rerollen voor FOTM classes heb ik nooit gedaan; zonde van je tijd. Spec aanpassen wel, maar dat vind ik ook niet zo'n probleem.

Wel was het balanceren van warriors altijd al lastig (o.a. door rage-mechanic) en ik denk dat het nu nog een flink stukje lastiger is geworden door o.a. Gladiator stance. TG vs SMF was altijd al een klus, dan nog Fury vs Arms, en nu dus ook nog die twee vs Gladiator.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 17-10-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

Nodig niet, alhoewel ik jou wel eens bepaalde boss fights zonder DBM wil zien doen ;) Maar addons maken een heleboel dingen wel heel veel makkelijker. Ik ben blij dat Blizzard de community de mogelijkheid geeft addons te maken en zij zelf enkel een basis met een framework geven.
Kaap, doen jullie ook normal garrosh kill xrealm ? Voor een bedrag natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Liefst vanal zou ik het zo willen: Fury + Arms spec en dan naar gelang het gevecht met al dan niet AoE gewoon switchen zodat je op zowel single target bosses als op aoe bosses meekan met de rest. Voor mezelf denk ik dat ik het zo ga proberen, tenzij die Glad stance heel erg leuk wordt en dan heb je natuurlijk het voordeel dat je altijd voor jezelf of voor iemand anders heel vlug de rol van tank kan invullen.

Maar ik heb het nog steeds voor 2-Handers, ziet er altijd epic uit en deel je nog eens dikke meppen mee uit ook :D (moet je eens in de dungeon journal kijken naar de 2h's die droppen in de eerste Draenor raids, die zien er gwn huuuuge uit :D vooral die 2h mace van blackhand, daarvan zou ik echt geen mep tegen m'n gezicht wille krijgen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Kaap, doen jullie ook normal garrosh kill xrealm ? Voor een bedrag natuurlijk.
Mis ik iets? crossrealm garrosh kill?
Denk dat ik ECHT iets heb gemist :P hoe geef jeje daar voor op als zowiets gaande is dan ? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 617015 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Mis ik iets? crossrealm garrosh kill?
Denk dat ik ECHT iets heb gemist :P hoe geef jeje daar voor op als zowiets gaande is dan ? haha
Nou ik heb gelezen hij zei dat het wel iets zou kunnen zijn wat hun guild kon verkopen, als ze dat wouden.

Bijvoorbeeld een kill voor een bepaald bedrag, en als dat zo is wil ik best een normal kill garosh only kopen voor 7k ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan doe ik met je mee Mektheb, koop ik er ook graag 1 haha

Kzit op horde en alliance dus alle kans :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 617015 op 17-10-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
helemaal mee eens Kaap. maar om nu te vertellen 9dat was dus @Zeror) aan iedereen die het wel (en niet) horen wil dat je na een update de addons moet downloaden en nu al geen zin in spelen meer hebt dan denk ik.. speel dan zonder addons...

ben er superblij mee dat er addons zijn en dat Blizzard die mogelijkheid laat.
Kan heus wel spelen zonder add-ons, alleen wordt dat wel compleet wennen.

En ja ik wil ook wel een garrosh kill kopen :D zit wel op horde hehe
Pagina: 1 2 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.