Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan ook heus wel spelen zonder addons, maar heb wel een naakt gevoel zonder de addons.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:23
Ook daar ben ik het mee eens Zeror :). ik kan me (bijna) niet voorstellen om WoW te spelen zonder addons.
Maar je meld zo dat het lijtk alsof het een complete verrassing is dat je 2500 add-ons handmatig moet updaten.
terwijl dit helemaal niet hoeft, je kan toch via een client automatisch de updates doen.?
EN het lijtk alsof je zonder add-ons wow niet leuk vind.

Toch lijkt het me wel een keer een mooie uitdaging om een mythic te doen met een guild en dan helemaal zonder addons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
vind de default ui te druk 0o

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:23
ik kan niet wennen aan een andere ui dan die erbij zit. Het enige wat ikerbij zet is Titanpanel.
puur qua UI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elvui / Tukui nooit meer wat anders :).
http://i.imgur.com/tkbiRkC.jpg
( zelfde ui niet mijn char )

Maar ik zie potentie om dus een groep te maken en dat iedereen kaap 7k ofzo dokt omdat we Tweakers zijn.
En dan boosten hun ons er even doorheen :+ :+ :+

En ja ik maak het nu leuker dan het is, weet helemaal niet of je erop zit te wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 21:55
Ik gebruik TukUi met enkele persoonlijke aanpassingen en nog wat extra addons en ben er super blij mee, gebruik deze al enkele jaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:12:
Elvui / Tukui nooit meer wat anders :).
http://i.imgur.com/tkbiRkC.jpg
( zelfde ui niet mijn char )

Maar ik zie potentie om dus een groep te maken en dat iedereen kaap 7k ofzo dokt omdat we Tweakers zijn.
En dan boosten hun ons er even doorheen :+ :+ :+

En ja ik maak het nu leuker dan het is, weet helemaal niet of je erop zit te wachten.
Ik ben het echter wel met je eens, maar dan met Horde ? of wat ?
Ik betaal mee als Kaap zegt daar kunne we wel naar kijke _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:25:
[...]

Ik ben het echter wel met je eens, maar dan met Horde ? of wat ?
Ik betaal mee als Kaap zegt daar kunne we wel naar kijke _/-\o_
Zal voor mij Horde zijn, andere kant geen idee wat Kaap is haha :o :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48
Heh ja warrior en 2Her gaat goed samen. Ik heb nu nog 2x 1Her, maar dan voel ik me net een te logge rogue zonder stealth :P Wat mij betreft zouden ze TG ook de default mogen maken, maar dat even terzijde.

Over ElvUI / TukUI; ben ik ook al jaren fan van. Ziet er in de basis heel erg strak uit. Wel vind ik sommige UI-panels een beetje te simpel: groot zwart vlak met enkel tekst en dropdowns. Ze zouden de knoppen / sliders / dropdowns en dividers iets duidelijker mogen maken van mij. Niet over de top met 3D-effecten en skins zoals de default UI, maar beetje subtiele scheidingen (als iemand begrijpt wat ik bedoel :P).

Verder passen zaken als het glyphscherm en de kaart niet helemaal bij de superstrakke stijl van Tuk / Elv, maar daar is niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:26:
[...]

Zal voor mij Horde zijn, andere kant geen idee wat Kaap is haha :o :9
voor mij ook horde hoor, maar heb ook een 90 alliance, maar me main is horde ;)
Zou wel uber gaaf zijn als dit lukt hahah ! maar maar is horen wat de baas ervan zegt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Whoops ,had die tussen haakjes niet gezien haha xD

[ Voor 77% gewijzigd door Elim op 17-10-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:28:
Whoops ,had die tussen haakjes niet gezien haha xD
Hoe gaaf was Trial of the Crusader dan ook !!! <3 *; <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel gaaf :), maar zo ben ik ook nog steeds gecharmeerd van Scarab lord en Conquerer of Ulduar.

Maar die had ik net niet omdat iemand iemand een DC had bij Yog en zo dom was om weer terug in te loggen en dus instant mindcontrol had..

Maar verder naast "hand of adal" heb ik geen prestige titels behalve alles wat je gewoon kan halen.
"alles"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Ik moet zeggen dat ik geen groot fan ben geweest van ToC. Ik vond Ulduar echt geweldig, alleen miste ik dat gevoel compleet bij ToC. Tevens vond ik dat een paar maanden voor 5 extra bosses erg lang was.

@Mektheb, Conqueror of Champion of Ulduar was toen echt een prestatie, helaas had ik alleen nog Vezax nodig toen ToC uitkwam. De guild had hem wel gehaald, maar precies die avond begaf mijn videokaart het. Ik baalde als een stekker, m'n kameraden liepen allemaal met die title rond..

[ Voor 41% gewijzigd door Roflzor op 17-10-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roflzor schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:41:
Ik moet zeggen dat ik geen groot fan ben geweest van ToC. Ik vond Ulduar echt geweldig, alleen miste ik dat gevoel compleet bij ToC. Tevens vond ik dat een paar maanden voor 5 extra bosses erg lang was.
Ik ook, daarom toen ook een break gehouden tot aan ICC, wel op 10man dat gedaan met A Tribute to Insanity (10 player) dit was echter wel pas later geloof ik toen we het al zwaar outgearde.

Maar ToC kon me echt helemaal niks boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToC was gewoon uber gaaf, vind ik persoonlijk.
De hele sfeer met Lord Tirion die steeds staat te schreeuwen e.d.
En dat dan MR Lich king himself even langskomt, ja ik vond het heerlijk maarja is persoonlijk :)

Maar ik vind al die Arena like dingen gewoon gaaf :) heerlijk geen trash, lekker bosses knallen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Hmm ik heb Grand Crusader en Celestial Defender, spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn de avond dat Yog 1ste keer neer ging dus heb de Death's Demise gemist :( :( Nou ja heb er toch wel enkele die nu rare zijn:

Grand Crusader
Celestial Defender
Conqueror of Ulduar
the Immortal
the Undying
Champion of Ulduar
...

Zou moeten inloggen om ze allemaal te zien xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook niet snel tevreden, in Wotlk heb ik eigenlijk alleen van Ulduar en Icc genoten en Icc duurde alweer te lang.

Dat het gewoon 11/12 killen was in een uur en dan een week wipen op LK >.<
Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:44:
Hmm ik heb Grand Crusader en Celestial Defender, spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn de avond dat Yog 1ste keer neer ging dus heb de Death's Demise gemist :( :( Nou ja heb er toch wel enkele die nu rare zijn:

Grand Crusader
Celestial Defender
Conqueror of Ulduar
the Immortal
the Undying
Champion of Ulduar
...

Zou moeten inloggen om ze allemaal te zien xD
Mooi lijstje hoor, helemaal DD !
The immortal en The undying heb ik nooit aan meegedaan er was altijd wel een Rtard die dood ging bij ons :+

[ Voor 61% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe er ff een H in , bij whipen, anders lees ik tot 3x toe (zonet) iets anders hahah!

Maar had ik inderdaad ook, tot en met gunship was het leuk en lache, en daarna had ik al snel zowiets van: RC and GO haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:46:
doe er ff een H in , bij whipen, anders lees ik tot 3x toe (zonet) iets anders hahah!

Maar had ik inderdaad ook, tot en met gunship was het leuk en lache, en daarna had ik al snel zowiets van: RC and GO haha
Officieel is het zonder h hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:44:
ToC was gewoon uber gaaf, vind ik persoonlijk.
De hele sfeer met Lord Tirion die steeds staat te schreeuwen e.d.
En dat dan MR Lich king himself even langskomt, ja ik vond het heerlijk maarja is persoonlijk :)

Maar ik vind al die Arena like dingen gewoon gaaf :) heerlijk geen trash, lekker bosses knallen!!
Ik vond ToC ook best nice :) echt wel leuke bosses ook en vooral de adrenaline kick van Anub 25HC eerste keer neer te hale, dat was pas een super boss fight. Healers moesten dispellen en niemand hoger dan 15% hp halen etc was echt super :D
Heb ook die Black Crusader's Warhorse ervan gehaald, volledig ToC 25HC clearen zonder dat 1 persoon mag doodgaan in 1 van de gevechten.
Ik denk dat maar 0.5% van alle wow spelers die mount hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elim schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

Ik vond ToC ook best nice :) echt wel leuke bosses ook en vooral de adrenaline kick van Anub 25HC eerste keer neer te hale, dat was pas een super boss fight. Healers moesten dispellen en niemand hoger dan 15% hp halen etc was echt super :D
Heb ook die Black Crusader's Warhorse ervan gehaald, volledig ToC 25HC clearen zonder dat 1 persoon mag doodgaan in 1 van de gevechten.
Ik denk dat maar 0.5% van alle wow spelers die mount hebben ^^
Dat is inderdaad echt masterlijk :).

Helaas heb ik daar niet iets van waarvan ik zeg : "fuck yeah"

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

Officieel is het zonder h hoor :P
hahaha en bedankt :P lekker solidair jij ! haha :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

Denk voor mij toch DE kill in mijn hele WoW carrière Archimond is, weken lang wipen en wipen.
Tot de avond er een GM ons kwam aanmoedigen omdat een guildie dat had gevraagd

Kregen we vuurwerk van die kleine gnome, en daarna hebben we hem gekilled !
Toen konden we eindelijk BT in en toen kwamen we de dag erna BT in zat die zelfde gnome in de sewer op de rotsen als je naar boven loopt en naar links moet !

Wat hebben wij toen schik gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Wrath was echt een super expansion. Ik vond het allemaal best wel balanced, weinig mensen die klaagden over hun class of spec etc, ICC duurde idd wel een beetje lang maarja dat had je wel ongeveer bij elke xpansion ..
Ik hoop zo hard dat er een legendary 2h komt in deze expansion :p weet nog dat iemand een legendary Gorehowl voorstelden en dat hij een blauw antwoord kreeg dat het best een goed idee lijkt... of het zo zal zijn is nog te bekijken natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

:P Zo ben ik. Althans wel op: YouTube: Friday - Rebecca Black - Official Music Video

Dus... Genoeg getrolled :)

Over ToC; het was in ieder geval wat anders en wel een gewaagde zet. Vond het best leuk uitgewerkt, maar mis toch het gevoel dat je steeds dieper een dungeon in gaat. De setting blijft de hele tijd hezelfde (totdat je door de vloer zakt natuurlijk), dus dat is wat minder spannend vond ik. De announcer en de binnenkomst van de bosses was wel tof gedaan inderdaad.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 17-10-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu nog nachtmerrie's van dat liedje.

Behalve mijn ringtone die blifjt epic YouTube: You FACE Jaraxxus - MrVoletron remix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:53:
Heb nu nog nachtmerrie's van dat liedje.

Behalve mijn ringtone die blifjt epic YouTube: You FACE Jaraxxus - MrVoletron remix
Jaraxxus.......... ToC............. Held die je bent _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

lol lachen :D

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo oud maar zo epic.Geüpload op 16 nov. 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:09:
Ook daar ben ik het mee eens Zeror :). ik kan me (bijna) niet voorstellen om WoW te spelen zonder addons.
Maar je meld zo dat het lijtk alsof het een complete verrassing is dat je 2500 add-ons handmatig moet updaten.
terwijl dit helemaal niet hoeft, je kan toch via een client automatisch de updates doen.?
EN het lijtk alsof je zonder add-ons wow niet leuk vind.
Ik ben iets te kritisch over hoe mijn spelervaring moet zijn, denk ik. Een kant en klare UI package zie je mij bijvoorbeeld al niet gebruiken. Ik stel eigenlijk iedere keer mijn eigen UI in elkaar met zorgvuldig ( O-) ) uitgekozen addons. Vaak ben ik zo'n anderhalf/twee uur bezig om de addons goed te zetten. Daar heb ik echt niet iedere keer zin in. Daarnaast zijn een groot deel van de addons niet op Curse te vinden dus dan 100% van de Curse client uitgaan kan ik dus ook niet. Heb er momenteel zelfs addons bij zitten die ik via LUA scripting in moet stellen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel add-ond gebruiken mensen hier in vredesnaam dat het een probleem is? Ik heb er best wel wat geinstalleeerd voor het gemak bij van alles en nogwat, maar voor om optimaal te kunnen raiden gebruik ik slechts:
* Shadowed Unit Frames (voor meer info en compactere frames)
* Bartender (Kleinere bars zonder schmuk)
* Deadly Boss Mods
* Vuhdo, alleen voor mijn healers

Ik gebruik op zich ook nog een addon om procs te tracken, maar dat kan ook door de spells die je wil tracken apart nog even op een button bar te zetten en deze op een handige plek op je scherm te zetten. Deze is dus niet nodig om fatsoenlijk te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat bij de meeste niet alleen om "de benodigdheden en dingen die je kan tracken" maar ook om "uiterlijk en design"

Liefst speel ik met alles verborgen, gebruik toch keybinds.
Maarja dan kan je niet alles tracken ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:41:
Hoeveel add-ond gebruiken mensen hier in vredesnaam dat het een probleem is? Ik heb er best wel wat geinstalleeerd voor het gemak bij van alles en nogwat, maar voor om optimaal te kunnen raiden gebruik ik slechts:
* Shadowed Unit Frames (voor meer info en compactere frames)
* Bartender (Kleinere bars zonder schmuk)
* Deadly Boss Mods
* Vuhdo, alleen voor mijn healers

Ik gebruik op zich ook nog een addon om procs te tracken, maar dat kan ook door de spells die je wil tracken apart nog even op een button bar te zetten en deze op een handige plek op je scherm te zetten. Deze is dus niet nodig om fatsoenlijk te kunnen spelen.
Als tank, maar naar mijn inziens ook DPS en tot op zeker hoogte misschien healers is Tidy Plates ook echt een verademing om te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Thysiej schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:49:
[...]

Als tank, maar naar mijn inziens ook DPS en tot op zeker hoogte misschien healers is Tidy Plates ook echt een verademing om te gebruiken
TidyPlates kan ik zeker aanraden.
Ik draai op dit moment:

- xLoot
- TidyPlates
- Bagnon
- Shadowed Unit Frames (op aanraden alhier)
- Grid
- Bartender
- DBM
- Carbonite (nog geen 6.0 versie voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Maar hoe wil je dan betalen voor die Garrosh kill als het Xrealm is? Je kan toch geen gold traden?

Oh en deze is meesterlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z8LBsLE.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door junglebeast op 17-10-2014 16:33 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:32:
Maar hoe wil je dan betalen voor die Garrosh kill als het Xrealm is? Je kan toch geen gold traden?

Oh en deze is meesterlijk :)

[afbeelding]
Kan dat niet ? dat is lame.

O en dan doe ik het via de AH dan zet hij iets erop voor die prijs en koop ik het van hem voor dat bedrag, die zijn toch connected nu xrealm enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Addons:

Voor Raiden: Bartender, Quartz, Grid, GridRaiddebuff, GridSide icons (werkt alleen niet), Pitbull4, Bigwigs Weak Auras en Tidy Plates.

Voor cosmetisch of dingen makkelijker te maken: SLDataText (werkt helaas niet meer), Altoholic, MoveAnything, kgPanels, eAlign (alleen actief als ik iets moet wijzigen), action bar saver, sexy map, CooLLine+ICD, Phanxbuffs en Mogit.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:41

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik probeer op mijn Rogue Yogg Saron te killen alleen kom ik niet langs de tentacle.. Iedere keer als hij me vast pakt kan ik er niet van los komen. Normaal gebruik je hier Fan of Knives voor maar die hebben combat rogues niet meer.. iemand een oplossing ? Ik ben me hele spellbook al langs gegaan en kan op internet niks vinden ..

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Kaap, doen jullie ook normal garrosh kill xrealm ? Voor een bedrag natuurlijk.
Wij spelen normaal Mythic (voorheen heroic), maar gisteren even Heroic (voorheen normal) gedaan en dat was too piss easy, 2 vingers in je neus met allerlei capriolen. Daar gaan we naar kijken of we daar Garrosh kills voor kunnen gaan verkopen.

Als we dit gaan doen, dan laat ik het weten ;) Maar zoals gezegd, xrealm betalen werkt niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-10-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:52:
[...]

Wij spelen normaal Mythic (voorheen heroic), maar gisteren even Heroic (voorheen normal) gedaan en dat was too piss easy, 2 vingers in je neus met allerlei capriolen. Daar gaan we naar kijken of we daar Garrosh kills voor kunnen gaan verkopen.

Als we dit gaan doen, dan laat ik het weten ;) Maar zoals gezegd, xrealm betalen werkt niet ;)
Ook niet via de nieuwe AH manier ?.

Bedoel die zijn nu toch allemaal gekoppeld aan elkaar ?, dan zou je dus in theorie een ding kunnen dropsteen voor het bedrag en dat ik het dan koop bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:13:
[...]

Ook niet via de nieuwe AH manier ?.

Bedoel die zijn nu toch allemaal gekoppeld aan elkaar ?, dan zou je dus in theorie een ding kunnen dropsteen voor het bedrag en dat ik het dan koop bv.
Alleen als het connected realms zijn. Maar dan kun je gewoon gold en andere dingen traden. :)
Dus als je chars hebt die met DB zijn geconnect kun je gewoon alles doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op Draenor, een full pop Horde server, die krijgen never nooit niet een connection ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik had vanmiddag tijdens het spelen op mijn warrior een gigantische lag spike. Ik na een aantal minuten wachten op alt f4 geramd en sindsdien kan ik niet meer op mijn character spelen. Als ik inlog gaat het loading balkje tot 90% ongeveer, blijft hangen en daarna ben ik Disconnected van de server. Al mijn andere karakters werken wel gewoon. Is hier wat aan te doen of is het wachten tot blizzard mijn ticket beantwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36

Prx

Bekend probleem. Al mijn guild genoten hadden er ook last van. Het lijkt nu op onze server opgelost te zijn. Maybe dat het nog even uitgerold moet worden over alle servers heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Adimeuz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
- Shadowed Unit Frames (op aanraden alhier)
Dat was dan n.a.v mijn post? Ben wel benieuwd of die een beetje bevalt eigenlijk :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Laatst online: 04-09 06:53
temp00 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:52:
[...]

Dat was dan n.a.v mijn post? Ben wel benieuwd of die een beetje bevalt eigenlijk :)
Jup :)
Vind ze een stuk cleaner en lightweigter aanvoelen dan xperl, dus tot zover een tevreden gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ook leuk. Tijdens de mythic raid in SOO dropt er heroic loot en tiertokens, en tijdens de heroic raid droppen er mythic tokens.....

En dan heb je een mythic item, ga je hem upgraden en dan wordt hij opeens normal.

Wat js er met de loot aan de hand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag begint Hallow's End. Het worldevent heeft ook eindelijk nieuwe items om te bemachtigen. :D
De bekende ringen, helm en zwaard zijn nu item level 540.
Verder zijn er nog wat nieuwe pets en costumes om er bijvoorbeeld uit te kunnen zien als de Lich King.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 18-10-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:53:
Morgen begint Hallow's End. Het worldevent heeft ook eindelijk nieuwe items om te bemachtigen. :D
De bekende ringen, helm en zwaard zijn nu item level 540.
Verder zijn er nog wat nieuwe pets en costumes om er bijvoorbeeld uit te kunnen zien als de Lich King.
Is vandaag al begonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Kent iemand hier een goede minimap addon? Ik gebruikte altijd Carbonite maar de developer heeft aangegeven dat hij waarschijnlijk de addon niet klaar heeft voor WoD.

Wat de addon onder andere doet is dit: http://img.bhs4.com/b9/f/...9f7b5d8eb779e26_large.jpg

Een versleepbare interactieve minimap in je UI zetten die zich niet beperkt tot je huidige zone maar het hele continent dmv scrollen en slepen in 1 makkelijke map beschikbaar maakt. Ook is het tegelijk een questhelper binnen die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo Guardians zijn leuk in PvP. Lekker sterk in survival en lekker dmg. Kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hVsZ0C8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feihcretsam schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:28:
Kent iemand hier een goede minimap addon? Ik gebruikte altijd Carbonite maar de developer heeft aangegeven dat hij waarschijnlijk de addon niet klaar heeft voor WoD.

Wat de addon onder andere doet is dit: http://img.bhs4.com/b9/f/...9f7b5d8eb779e26_large.jpg

Een versleepbare interactieve minimap in je UI zetten die zich niet beperkt tot je huidige zone maar het hele continent dmv scrollen en slepen in 1 makkelijke map beschikbaar maakt. Ook is het tegelijk een questhelper binnen die map.
Sexy map gebruik ik :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat events altijd op zondag begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Meh. Kan nog steeds niet inloggen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Yay, daarstraks level 90 geworden. Mijn eerste level 90. Alleen dan nu de vraag. Waar kan ik heen, of wat moet ik doen om aan wat level 90 gear te komen? Ik heb nu ong 39k hp en ik werd getwoshot door een DK die best wel zielig aan het doen was. Om dat te voorkomen moet ik natuurlijk wel mezelf ff wat buffen. Ik heb al wel de mogelijkheid om te vliegen in pandaland.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
ye-roon schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:04:
Yay, daarstraks level 90 geworden. Mijn eerste level 90. Alleen dan nu de vraag. Waar kan ik heen, of wat moet ik doen om aan wat level 90 gear te komen? Ik heb nu ong 39k hp en ik werd getwoshot door een DK die best wel zielig aan het doen was. Om dat te voorkomen moet ik natuurlijk wel mezelf ff wat buffen. Ik heb al wel de mogelijkheid om te vliegen in pandaland.
Ga naar timeless isle, zoek daar de chests (zoek even een guide op google) en zo kan je snel aan wat gear komen. Als je itemlevel >496 is ga dan SOO LFR doen. Ook kun je nu een ring van de headless horseman halen (kun je voor queuen in LFG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Grats ye-roon! Timeless isle is idd een goede keuze en daarna lekker lfr/raids in. Ga je trouwens voor pvp of pve? (of een combinatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vergeet de 515 ring niet na killen van paar mobs in nieuwe q line in de blasted lands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azqi schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:16:
Vergeet de 515 ring niet na killen van paar mobs in nieuwe q line in de blasted lands.
De ring van Headless Horseman is op dit moment interessanter. Die is item level 540.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Zeror schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

De ring van Headless Horseman is op dit moment interessanter. Die is item level 540.
Is die ook 2 minuten werk? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Azqi schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:36:
[...]

Is die ook 2 minuten werk? :D
Afgezien van de queue wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerc
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 13:17
er dropte voor mij ook een blauwe lvl 550 ring in ubrs. Maar geen idee hoe die loot daar werkt, volgens mij beetje random drops, maar geen guaranteed op de drie "boss" jes die je nu kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Iuigi schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:33:
Ik had vanmiddag tijdens het spelen op mijn warrior een gigantische lag spike. Ik na een aantal minuten wachten op alt f4 geramd en sindsdien kan ik niet meer op mijn character spelen. Als ik inlog gaat het loading balkje tot 90% ongeveer, blijft hangen en daarna ben ik Disconnected van de server. Al mijn andere karakters werken wel gewoon. Is hier wat aan te doen of is het wachten tot blizzard mijn ticket beantwoord?
cache map leegmikken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thanks voor de tips. Heb inmiddels alle kistjes op timeless isle (lang leve stealth op een low pop horde server). Ik heb nu alleen nog geen nieuwe helm, necklace, bracers, 1 trinket en wapen.

necklace en trinket zijn te regelen in blasted lands.

dan hou ik helm, bracers en wapen over.

weet iemand hoe ik snel 14k timeless coins haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

ye-roon ik zou met die coins Mogu charms halen bij de vendors op het Isle. En dan LFR ToT runnen voor 502 items. Even dungeon journal checken waar je extra moet rollen. Zo had ik ook vrij snel een 502 wapen die je makkelijk kan upgraden naar 510. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 14:23
Eerste keer heroic scenario krijg je ook een ilvl 516 item. Op mijn pally had ik het geluk dat dit mn wapen was. Is heel lang nuttig gebleven tot in SOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
ye-roon schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 11:44:
Thanks voor de tips. Heb inmiddels alle kistjes op timeless isle (lang leve stealth op een low pop horde server). Ik heb nu alleen nog geen nieuwe helm, necklace, bracers, 1 trinket en wapen.

necklace en trinket zijn te regelen in blasted lands.

dan hou ik helm, bracers en wapen over.

weet iemand hoe ik snel 14k timeless coins haal?
Even de nieuwe questline doen (krijg je paar items), de headless horseman doen totdat je de ring hebt (je kunt 2 ringen equippen dus die ring van de questline is ook handig).

Er is een scenario waar je een wapen krijgt via een quest. Geen top item maar zou een upgrade kunnen zijn tegenover wat je had.

En je kunt de Celestials 1x per week doen. Dus elke week kans op een leuk item.

En ik weet niet wat voor class je bent maar de Headless Horseman dropte ook ooit een zwaard en plate helm. Wel een zeer lage drop kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kriebelt weer om WoW te beginnen. Gelukkig kost het geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe je het snelste als je gold heb wat gear kan halen, is naar Shadowpan te vliegen en daar de Quartermaster leeg te kopen 150 300g per item allemaal 522.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Sjonge... was is SoO kapot generfed :( Er is nog maar weinig van over en dat is zonde.

Zonde dat we Garrosh HC niet voor de patch hebben neergekregen, en wat mooi dat we siegecrafter en klaxxi nog wel 'oude stijl' hebben kunnen doen. Siege en Klaxxi nieuwe style slaan werkelijk helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag trouwens HC kill's al voor 7k gingen gister.

Maar alles is eigenlijk stuk, ik ging even kijken of ik firelands aly kon doen op heroic en hoe lastig dat was.
Dat was echt huilen met de pet op !

Je one shot nog net de mobs niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Iemand hier Blood DK die me een tip kan geven. Ik heb een Blood DK Alt die ik als tank gebruik, nu sinds de laatste patch ben ik wat spells,... kwijt en sta ik soms gewoon enkele seconden te wachten tot ik weer een aanval kan doen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:27:
Zag trouwens HC kill's al voor 7k gingen gister.

Maar alles is eigenlijk stuk, ik ging even kijken of ik firelands aly kon doen op heroic en hoe lastig dat was.
Dat was echt huilen met de pet op !

Je one shot nog net de mobs niet :P
Ik krijg een beetje het idee dat patch 6.0.2 niet helemaal lekker getest is :S In veel dungeons zitten bugs waadoor je bijvoorbeeld niet bij bosses kunt komen, daarnaast zijn nog veel abilities in de low level dungeons die niet gesquashed zijn (utgarde keep bijvoorbeeld, daar doen trash mobs random abilities van 3,5k; beetje lullig als er 4 mobs op je in staan te hakken en je zelf maar 20k hebt...)

Het levelen gaat ondertussen wel weer best goed, die balans lijkt wel weer aardig hersteld te zijn. Ik kan dan misschien niet meer one-shotten, maar dat is zo erg nog niet, ik kan iig weer packs aan van 4 a 5 mobs...

Blizz heeft vaker aangegeven dat ze met de pre-patch voor de xpac niets meer geven om balans in oude content, maar als ze zelfs de huidige content er zwaar mee generfd hebben snap ik niet wat ze precies gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Ach binnen 3 weken is de expansion er ... En btw, in zo goed als elke vorige expansion werden de raids generfed met 30% ofzo, nu hebben ze het niet echt rechtstreeks gedaan lijkt mij maar ik denk dat ze er niet echt mee zitten dat alles nu net iets makkelijker dood gaat..
Ik zie het als een stealth nerf.
Al de gear die je nu nog haalt is toch maar om mee te levelen en zal nog voor lvl 100 vervangen worden (behalve heirloom) dus maakt allemaal niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Thysiej schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:33:
[...]

Ik krijg een beetje het idee dat patch 6.0.2 niet helemaal lekker getest is :S In veel dungeons zitten bugs waadoor je bijvoorbeeld niet bij bosses kunt komen, daarnaast zijn nog veel abilities in de low level dungeons die niet gesquashed zijn (utgarde keep bijvoorbeeld, daar doen trash mobs random abilities van 3,5k; beetje lullig als er 4 mobs op je in staan te hakken en je zelf maar 20k hebt...)

Het levelen gaat ondertussen wel weer best goed, die balans lijkt wel weer aardig hersteld te zijn. Ik kan dan misschien niet meer one-shotten, maar dat is zo erg nog niet, ik kan iig weer packs aan van 4 a 5 mobs...

Blizz heeft vaker aangegeven dat ze met de pre-patch voor de xpac niets meer geven om balans in oude content, maar als ze zelfs de huidige content er zwaar mee generfd hebben snap ik niet wat ze precies gedaan hebben...
Ik had het bij de headless horseman. (En ik denk dat het kwam omdat ik het deed met een boosted Char)
Kwamen we plots in de Clasic versie terecht. Die moesten we wel afmaken anders hadden we een 30min cooldown. Toen we klaar waren na 10min kregen we wel de pompoen in onze mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik denk dat het nu te maken heeft met de stat squish en de problemen daarantrent. Daardoor is "current/old" content een stuk makkelijker geworden. De balans is nog niet voor alle encounters even goed.

Voorbeelden zijn mensen die ge-oneshot worden in start gebied. Of zoals ik gister had in die eerste dungeon in vashir op mijn alliance druid: de 2de boss, doet een grote damaging attack. Voor meer hp dan ik heb, zelfs met survival instincts, barkskin kon ik het niet overleven. Dus ja, er zijn wat balance issues.

Verder heb ik besloten dat ik mijn alliance druid ga boosten naar 90. Ondanks dat hij al level 81 is. Gezien proffessions maxed worden, ik direct kan vliegen in panda land, 280% vliegen krijg is dat economisch gezien de beste keuze. Ik heb namelijk "niets" op de alliance, geen backup characters, geen geld wat ik gedurende expansions bij elkaar verzameld heb. Dus geld besparen door me boost daar te gebruiken is het beste :) Plus ik kan wat timeless leather something die ik gevonden heb oversturen naar me alliance druid, en vind ik stuff dubbel dan misschien kans dat mijn horde druid ook nog wat nieuws krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
RobbertDs1 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:32:
Iemand hier Blood DK die me een tip kan geven. Ik heb een Blood DK Alt die ik als tank gebruik, nu sinds de laatste patch ben ik wat spells,... kwijt en sta ik soms gewoon enkele seconden te wachten tot ik weer een aanval kan doen :s
Heart Strike, Rune Strike en Pestilence zijn de voornaamste spell die je kwijt bent. Dit houdt in dat je je frost/unholy/death runes op Death Strike gebruikt, je blood runes op Rune Tap (mocht je weten dat je er veel damage aankomt) of Blood Boil (ipv Heart Strike dus, in deze spell zitten nu de effecten van Pestilence en de talent Scarlet Fever) en als rune dump gebruik je Death Coil.
Dus verder is het inderdaad wachten af en toe, maar het is ook niet meer de bedoeling dat je Death Strike spamt zoals voorheen maar iets meer aanpast aan het gevecht zolang je maar een set van frost/unholy rune op cooldown houdt. Ik heb zelf altijd de talent Runic Corruption gebruikt. Dat zorgt er al een beetje voor dat je niet al te lang staat niks te doen. Verder kan je natuurlijk voor haste gearen/gemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Het is normaal dat er hier en daar nog wat dingen zijn die niet gefixed zijn.
Het is namelijk niet gwn in een vakje -90% intypen en dat alles dan gelijk 90% minder wordt :p en het komt ook een beetje door de deadline van WoD denk ik.
De expansion heeft al vertraging opgelopen dus zitten ze nu een beetje met een strakke deadline. Ik weet zeker dat tegen patch 6.1 (liefst vroeger natuurlijk) zeker alles gaat werken zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Elim schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:13:
Het is normaal dat er hier en daar nog wat dingen zijn die niet gefixed zijn.
Het is namelijk niet gwn in een vakje -90% intypen en dat alles dan gelijk 90% minder wordt :p en het komt ook een beetje door de deadline van WoD denk ik.
De expansion heeft al vertraging opgelopen dus zitten ze nu een beetje met een strakke deadline. Ik weet zeker dat tegen patch 6.1 (liefst vroeger natuurlijk) zeker alles gaat werken zoals het hoort :)
Ik denk ook dat ze hun uiterste stinkende best doen, maar dit is niet iets voor Blizzard. Juist aan het einde van de xpac worden meer characters geleveld omdat mensen door de content heen zijn en iets willen doen om de tijd te doden. Normaal zorgen ze er inderdaad voor dat content bijvoorbeeld makkelijker wordt door te nerfen, nu hebben ze dat op een andere manier gedaan. Het zorgt er echter vaker voor dat bepaalde content niet speelbaar is en het lijkt mij zeer irritant als je in starting zones ge-one-shot wordt vanwege balancing issues... Vanuit Blizzard begrijp ik dit gewoonweg niet, het lijkt alsof ze op het allerlaatste moment bedacht hebben dat ze nu al de itemsquash erin wilde hebben en het vervolgens helemaal niet meer getest hebben... Nu zijn ze met man en macht bezig middels realm-restarts en dergelijke om het alsnog allemaal te fixen. Hadden ze de pre-patch mijn inziens beter 3 weken later uit kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
MaykelH schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:11:
[...]

Heart Strike, Rune Strike en Pestilence zijn de voornaamste spell die je kwijt bent. Dit houdt in dat je je frost/unholy/death runes op Death Strike gebruikt, je blood runes op Rune Tap (mocht je weten dat je er veel damage aankomt) of Blood Boil (ipv Heart Strike dus, in deze spell zitten nu de effecten van Pestilence en de talent Scarlet Fever) en als rune dump gebruik je Death Coil.
Dus verder is het inderdaad wachten af en toe, maar het is ook niet meer de bedoeling dat je Death Strike spamt zoals voorheen maar iets meer aanpast aan het gevecht zolang je maar een set van frost/unholy rune op cooldown houdt. Ik heb zelf altijd de talent Runic Corruption gebruikt. Dat zorgt er al een beetje voor dat je niet al te lang staat niks te doen. Verder kan je natuurlijk voor haste gearen/gemmen.
Aha tnx voor de tip, vanavond maar eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:12
Wat mij vooral verbaasd is dat ze nu druk aan de slag zijn om alles te balancen voor hoe het nu is op lvl 90. Wat ik me nog van de prepatch van voorgaande expansions herinner, was dat er gewoon werd geaccepteerd dat er voor een korte periode bepaalde classes simpelweg niet 'kloppen'.
Het zou immers op lvl100 balanced moeten zijn.

Weet nog bij de prepatch voor TBC dat ik samen met 2 andere hunters alles kon neerknallen voordat het ook maar in de buurt kwam (pvp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Burlok86 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:25:
Wat mij vooral verbaasd is dat ze nu druk aan de slag zijn om alles te balancen voor hoe het nu is op lvl 90. Wat ik me nog van de prepatch van voorgaande expansions herinner, was dat er gewoon werd geaccepteerd dat er voor een korte periode bepaalde classes simpelweg niet 'kloppen'.
Het zou immers op lvl100 balanced moeten zijn.

Weet nog bij de prepatch voor TBC dat ik samen met 2 andere hunters alles kon neerknallen voordat het ook maar in de buurt kwam (pvp).
Klopt, het kwam er ook eigenlijk altijd op neer dat de meeste classes met de pre-patch overpowered werden ten opzichte van de op dat moment huidige content. Nu hebben ze door die item-squash het echter voor elkaar gekregen dat het niet alleen op max-level niet meer lekker zit maar dat het levelen bemoeilijkt wordt, iets dat ze zelf ook niet willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
vroeger was alles gewoon zoals het was .. nu begint iedereen onmiddellijk te klagen voor het minste ... ik denk dat 80% van de spelers zouden stoppen met spelen moest het spel eens echt terug keren naar vanilla. Het is allemaal een beetje een verwend kindjes gedrag van vele mensen.
Ok er zitten momenteel fouten in het spel die er niet horen te zijn maar die worden meestal binnen de week opgelost. Speel dan even een weekje niet op die low lvl alt of ga gwn die dungeon die bugged is niet binnen.
en blizzard is door al dat gezaag en gewhine verplicht om de dingen van lvl 90 te fixen. Zoals ik zei teveel verwende kindjes die hun zin willen krijgen en daardoor hele dagen forums gaan vol whinen.
Soms ligt het gwn aan de community zelf die uiteindelijk beslist waar blizzard prio moet op zetten.
Moesten al die mensen niet whinen over hoe de dingen nu zijn en gewoon voor de komende 3 weken alles accepteren zoals het is (behalve de echte low lvl en level content) zou blizz misschien wel tijd gehad hebben om belangrijkere dingen te fixen.

Nou ja dat is mijn mening, is mss omdat ik vanilla ook ervaren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Ben zelf fury warrior gegaan arms is niks meer :P lijkt net of je met een kussen iemand slaat. Fury daar in tegen is beest ik ren door de bgs en pve content heen als een grasmaaier :P Ben wel blij met de damage en de stat changes dit is stuk beter dan 100k+ crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Er zijn inderdaad wat hotfixes geweest om dingen iets meer te balanceren op lvl90 als het op dps aankomt. Maar de geschiedenis leert (zelfde is gebeurd voor MoP launch) dat dit tijdelijke fixes zijn en bij WoD launch weer veranderd zal worden (sims laten ook zien dat sommige classes iets te sterk worden met deze band-aid fixes).
Wat betreft de dingen die ze over het hoofd hebben gezien in oude content is niet iets wat ik ze echt kwalijk kan nemen. Ja, uiteindelijk wel aangezien ze het toch released. De stat squish was nodig, zo simpel is het. Maar dit betekent dat je alle huidige/oude content ook moet aanpassen, iedere mob/spell. Als er dan ergens iets is doorgekomen wat niet is generfed, report je het en wacht je op een fix wat op dit moment zeer snel gaat.
Verder vind ik het wel fijn dat ik nu op meer characters mijn mountruns kan doen :D Alleen had ik graag wat meer geluk gehad wat dat betreft :( Gister ook weer, guildie LK lockout aan het verspreiden onder paar mensen. Zit zelf al op aardig wat kills maar onze ret pala (die ook voor de patch al zowat ieder heirloom had gekregen) krijgt ff de mount op zijn 4e kill :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Ik speel Fury main spec nu (pve) en heb gisteren toch maar eens arms getest. Ik vond het best nog leuk, sommige momenten is het idd wel een beetje aan de trage kant maar ik deed er best nog wel goeje dps mee.
Tijdens de fight stond ik bij het gemiddelde en dan in de execute phase ineens als een rakket naar de eerste plaats. Best leuk als je zo 4 keer na mekaar een 100k execute crit doet :D
Maar ik ga het toch bij fury houden als main spec ^^ voor de zwaar aoe gerichte fights toch switchen naar arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Elim schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:44:
Ik speel Fury main spec nu (pve) en heb gisteren toch maar eens arms getest. Ik vond het best nog leuk, sommige momenten is het idd wel een beetje aan de trage kant maar ik deed er best nog wel goeje dps mee.
Tijdens de fight stond ik bij het gemiddelde en dan in de execute phase ineens als een rakket naar de eerste plaats. Best leuk als je zo 4 keer na mekaar een 100k execute crit doet :D
Maar ik ga het toch bij fury houden als main spec ^^ maar voor zwaar aoe gerichte fights toch switchen naar arms.
Haha ik vind fury voor beide wel redelijk goed. Die executes tussendoor zijn helemaal goud met je talent :P Execute is nu gewoon weer een finisher, het werkt weer voorheen ging niemand er mee dood en gebruikte je gewoon slam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Elim schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:34:
vroeger was alles gewoon zoals het was .. nu begint iedereen onmiddellijk te klagen voor het minste ... ik denk dat 80% van de spelers zouden stoppen met spelen moest het spel eens echt terug keren naar vanilla. Het is allemaal een beetje een verwend kindjes gedrag van vele mensen.
Ok er zitten momenteel fouten in het spel die er niet horen te zijn maar die worden meestal binnen de week opgelost. Speel dan even een weekje niet op die low lvl alt of ga gwn die dungeon die bugged is niet binnen.
en blizzard is door al dat gezaag en gewhine verplicht om de dingen van lvl 90 te fixen. Zoals ik zei teveel verwende kindjes die hun zin willen krijgen en daardoor hele dagen forums gaan vol whinen.
Soms ligt het gwn aan de community zelf die uiteindelijk beslist waar blizzard prio moet op zetten.
Moesten al die mensen niet whinen over hoe de dingen nu zijn en gewoon voor de komende 3 weken alles accepteren zoals het is (behalve de echte low lvl en level content) zou blizz misschien wel tijd gehad hebben om belangrijkere dingen te fixen.

Nou ja dat is mijn mening, is mss omdat ik vanilla ook ervaren heb.
Blizzard heeft hier zelf naar toegestuurd natuurlijk hè, ze willen zelf dat WoW toegankelijk is voor een breed publiek. Dat zorgt er dan vervolgens ook voor dat er idd mensen zijn die over het minste of geringste beginnen te zeuren.

Natuurlijk hebben ze een berg wijzigingen door moeten voeren naar aanleiding van die item squish, welke ook naar mijn mening echt nodig was. Als je als software leverancier toch zo'n belangrijke patch uitleverd, dan zorg je er toch voor dat deze beter getest is? Er zitten naar mijn mening teveel bugs in die normaal bijvoorbeeld op de PTR gevonden worden (al vraag ik me af of er op PTR überhaupt geleveld wordt) maar die ze eigenlijk al hadden moeten vinden tijdens het maken van de patch.

Het zal mij verder een zorg zijn, ze lossen het inderdaad over het algemeen snel genoeg op en ik heb er maar één dag last van gehad dat ik slechts één mob tegelijk aan kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Mvandenberg91 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:47:
[...]

Haha ik vind fury voor beide wel redelijk goed. Die executes tussendoor zijn helemaal goud met je talent :P Execute is nu gewoon weer een finisher, het werkt weer voorheen ging niemand er mee dood en gebruikte je gewoon slam.
Jah ik ben heel blij dat execute eindelijk weer aanvoelt als een execute zoals in the old days :) in MoP was het gwn een extra knopje die er plots bij kwam die mss iets meer dmg deed maar niet echt veel verschil ging maken. Nu is het eindelijk terug iets om naar uit te kijken en idd met de SD talent heb je weer het gevoel dat er iets leuk gebeurt =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Klopt inderdaad van de Execute. In MoP deed mijn Slam vaak meer damage dan Execute wat toch wat vreemd aanvoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
In MoP was me Execute soms zelfs een miss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend weer productief dagje gehad in WoW. m'n DK begint nu redelijke gear te krijgen vind ik zelf (ilvl 516) :P Nu nog maar snel SoO clearen op LFR zodat ik nog voor de patch flex in kan duiken. Verder nog mijn Paladin gelvld naar 88, dus die is straks ook klaar voor WoD. Nu ben ik momenteel bezig met halen van Glory of the Ulduar raider. In 1 run 7 van de 13 achievements gehaald. Vind het erg fijn dat het nu makkelijk is om legacy raids groepen te vinden :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:51
Wow, gisteren voor het eerst mythic gedaan. Dat gaat echt helemaal nergens over. Het voelt bijna letterlijk aan als LFR en we hadden iets van 8 personen die nog nooit Thok en verder hadden gedaan in de groep. Alleen Garrosh was niet neer omdat de mensen die dat nog nooit hadden gedaan P4 om zeep hielpen, maar zelfs Garrosh was echt een grap. Ach ja, we gaan nog 2 of 3 keer SoO doen voor wat heirlooms, maar we vielen echt van de ene verbazing in de andere. Bijna elke boss lag in 2 a 3 minuten plat en dat dus met een hoop mensen met minder ervaring/gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
IntToStr schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:03:
Wow, gisteren voor het eerst mythic gedaan. Dat gaat echt helemaal nergens over. Het voelt bijna letterlijk aan als LFR en we hadden iets van 8 personen die nog nooit Thok en verder hadden gedaan in de groep. Alleen Garrosh was niet neer omdat de mensen die dat nog nooit hadden gedaan P4 om zeep hielpen, maar zelfs Garrosh was echt een grap. Ach ja, we gaan nog 2 of 3 keer SoO doen voor wat heirlooms, maar we vielen echt van de ene verbazing in de andere. Bijna elke boss lag in 2 a 3 minuten plat en dat dus met een hoop mensen met minder ervaring/gear.
Hier precies hetzelfde... Siegecrafter lag binnen 2 minuten, dus de helft van de mechanics konden worden overgeslagen. Klaxxi ging zo hard neer dat de hele timing om zeep geholpen werd. Garrosh is vanavond aan de beurt. Ik verwacht een kill ookal hebben we veel mensen die hem nog nooit HC hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Jah hoorde van een vriend dat ze Mythic siegecrafter neer hadden in 42 seconden
Dus in 1 belt phase ... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Lekker handig, denk ik te beginnen aan nieuwe char.. helemaal vergeten dat de Heirloom vendors op vakantie zijn :x.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Je kunt nog heirlooms kopen via de guild rewards. Moet je wel een guild hebben die de rewards heeft uiteraard en een zak geld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben nu verschillende manieren aan het proberen om snel gold te verdienen. Wil graag boven de 100k hebben voordat WoD begint. zit nu op 14k dus heb nog even te gaan ;p

Wat doen jullie zoal om veel gold te verdienen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 3 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.