Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
hmr schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:03:
[...]

Jullie waren toch een casual guild? Dan snap ik niet waarom mensen sowieso niet speelde wat ze wilde spelen...

@Hulkie, GZ!

Gister op mijn main 9/10 normal BRF geone-shot met een pug. Dat is dus ook niet echt lastig met een goede groep ;).

Ook zaterdag met Tweakers mee in HM normal op mijn undergeared mage. Ging ook lekker :) alleen Imperator niet neer omdat een paar andere die meewaren hem nog nooit hadden gedaan.. :>
Minder mijntjes pakken en meer dps doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hulkie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:18:
Mijn team staat inmiddels op 5 HC. Gister hadden we redelijk snel de eerste 3 dood, daarmee zijn deze denk ik wel op 'farm'. Toen werd het tijd voor progress. Dat ging nog best aardig, beastlord ging vlot liggen en ook Oregorger wisten we na een try of 3 a 4 tegen de vlakte te werken!
Is beastlord dan niet een van de makkelijkste. zo niet, wat zouden jullie dan adviseren om als eerste in HC te killen ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:03:
[...]

Jullie waren toch een casual guild? Dan snap ik niet waarom mensen sowieso niet speelde wat ze wilde spelen...
De oude guild werkte op een geweldig principe:

1.) Logging mag niet, want we zijn casual
2.) Tactics bespreken buiten raids mag niet, want we zijn casual
3.) Class spelen die je wil? Dat mag niet, want we willen progress
4.) BoE's gingen in de volgende volgorde:

Main spec -> Heeft een officer een alt ervoor -> offspec -> andere raid team.

Allemaal onder het excuus casual. :+

Neh, was gezellig hoor, maar dat zijn gewoon de kleine dingetjes die voor spanningen zorgden. En ja, als je dan tijdens een progress raid mensen een guild kick gaat geven, dan explodeerd het al snel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:40:
En voordat mensen beginnen met "omg lol Hm is geen progress lolol" Ik ga niet met 630 geared tank en dps BRF in :+
Zolang je nog Ahead of the Curve krijgt is HM gewoon current content en dus progress. Zeker Mythic Highmaul is erg pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

Flying schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:07:
[...]

Minder mijntjes pakken en meer dps doen ;)
Je hoeft mij niet te vertellen hoe imperator werkt hoor.. :*) :*) Vertel dat liever aan de twee hunters die meewaren.. :F

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

lanerios schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:10:
[...]

Main spec -> Heeft een officer een alt ervoor -> offspec -> andere raid team.
ROFL

Juist bij casuals loggen natuurlijk. Toen ik korte tijd hardcore speelde was het niet nodig om logs te publiceren, iedereen zat uitgebreid zijn eigen logs te bekijken.

Nu kijken we af en toe met de officers uitgebreid naar de logs en helpen we anderen om beter te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
sabriel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Is beastlord dan niet een van de makkelijkste. zo niet, wat zouden jullie dan adviseren om als eerste in HC te killen ?
Gruul, Beastlord en Hans&Franz zijn de bosses waar ik mee zou beginnen! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:23:
[...]

Die zijn inderdaad faceroll, als iedereen een beetje gear heeft en weet wat hij/zij moet doen. Baal erg van het feit dat ik BRF hc niet heb neergelegd.. maar toch nog verstandige keuze om te stoppen met (actief) raiden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 08:14
Afgelopen weekend weer is goede progress gemaakt in BRF. Nu 8/10 N, 7/10 HC. Speel nu Retribution, zijn gemerged met andere guild en hun GM is ook een pala tank. Alleen is zijn DPS erg slecht maarja. We hebben mensen nodig, en mijn dps als retri is goed dus voorlopig maar zo doen. Op de train boss verloor de tank zijn threat op de adds met onze aoe, dan doe je toch iets fout denk ik.

Ben alleen bang dat Mythic nog wel is lastig kan worden met deze groep, meeste mensen zijn al snel na een aantal wipes: "Let's go heroic". We noemen onszelf een casual guild maar eigenlijk is het meer semi-hardcore maar sommige mensen willen casual zijn. Dus dat wordt nog interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:49
Gisteren mijn gnome rogue op level 100 gekregen. Direct alle 615 spullen die ik uit follower missions had gekregen equipped maar net niet genoeg voor LFR.
Dungeons zit ik met de rogue niet echt op te wachten dus maar even kijken dat ik op een andere manier naar 615 kan komen.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
hulkie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:23:
[...]

Goed om te weten. Hans & franz hebben we al 2* neegelegd op heroic, en gruul was onze eerste boss die we probeerden 2 weken geleden zonder tactics te weten en kwamen toen tot 50%. Nu we tactics weten zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
De Tweakers guild heeft gisteren weer progressie gemakt. Operator down en Blast Furnace komen we bij Phase 2. We hebben nog een aantal HC attempts gedaan op Beastlord, maar door concentratie gebrek niet neer kunnen krijgen.

Woensdag gaan we weer opnieuw beginnen en gaan we proberen om 7/10 in 1 avond neer te krijgen.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:17:
Gisteren mijn gnome rogue op level 100 gekregen. Direct alle 615 spullen die ik uit follower missions had gekregen equipped maar net niet genoeg voor LFR.
Dungeons zit ik met de rogue niet echt op te wachten dus maar even kijken dat ik op een andere manier naar 615 kan komen.
3x crafted (1k per stuk)
2x HM BoE (4k per stuk)
Rest 615

done :D

zo doe ik het op alts nu, lekker simpel. En je bent zo 630 :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:23

RMB

Nee, geen right mouse button!

@ Tweakers Guild:
Jullie kunnen beter eerst Gruul en Hanz/Franz proberen op HC, die zijn iets makkelijker dan Beast Lord HC!
Beast Lord is een erg lange fight waardoor het eind vaak wat lastiger te halen is met alle damage die rondvliegt.
Let er vooral goed op dat de spears snel neergaan en dat niemand behalve de tank die jump debuff krijgt!

Ik ben echt blij dat ik vorig jaar mei mijn guild gestart ben, eerst ging SoO erg lekker met op het eind wat pre 6.0 heroic kills en nu knallen we gewoon lekker door met 7/7n HM in week 1, een maandje later 7/7hc en nu lekker 5/10hc in BRF in week 1! Ik plan deze week nog Kromog en Operator neer te halen, eens zien hoe het loopt.

Nu het eind van BRF HC in zicht komt en de nieuwe raidtier wel even op zich laat wachten, moeten we ons team uitbreiden met een paar healers en DPS zodat we fatsoenlijk Mythic kunnen gaan. We hebben Kargath Mythic gedaan als guildrun, maar bij de Twins tries bleek dat we te weinig mensen hebben die er wat van kunnen en een aardige attendance hebben.
Onze progressruns zijn altijd op maandag, woensdag en vrijdagavond en we hebben een stuk of 25 raiders. Helaas zijn er een aantal niet echt skilled genoeg voor Mythic en een paar komen bijvoorbeeld maar 1x per week waardoor we nieuwe spelers nodig hebben.

Altijd heerlijk die progress avondjes op Teamspeak vol passie, frustratie, euforie en vooral heel (té?) veel lol. Ik geniet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

RMB schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:47:
@ Tweakers Guild:
Jullie kunnen beter eerst Gruul en Hanz/Franz proberen op HC, die zijn iets makkelijker dan Beast Lord HC!
Beast Lord is een erg lange fight waardoor het eind vaak wat lastiger te halen is met alle damage die rondvliegt.
Zelf hier niet mee eens... Hanz/Franz misschien wel, maar Gruul is (tenminste voor mijn guild) toch echt lastiger.
Beastlord hadden we in 2 pogingen neer (eerste was een 5 % wipe) zonder enige ervaring
Zelfde gelde voor Hanz/Franz...

Gruul koste ons toen echter zeker 10-15 pogingen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Als bij Gruul je tanks hun werk doen is hij vrij eenvoudig. Bij Beast Lord is bovendien de damage requirement wat hoger ivm adds en raak je sneller enrage :)
Wij hebben juist lang op Beast Lord gezeten (anderhalf uur) totdat we netjes besloten de spears te slopen en iedereen op die debuff ging letten.
Wat bij Beast Lord ook ontmoedigend werkt als je net met HC begint, is dat de laatste phase aanzienlijk zwaarder is door alle incoming damage. Hierdoor ben je soms bijna 10 minuten op de goede weg om bij de laatste 30% keihard afgestraft te worden.

Hoe dan ook, wil je aan HC proeven? Ga Hanz/Franz! :)

[ Voor 64% gewijzigd door RMB op 16-02-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:43:
[...]

3x crafted (1k per stuk)
2x HM BoE (4k per stuk)
Rest 615

done :D

zo doe ik het op alts nu, lekker simpel. En je bent zo 630 :p
Wow, gief die server economy... crafted boe's zijn wel iets duurder op Neptulon :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
hmr schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:46:
[...]

Wow, gief die server economy... crafted boe's zijn wel iets duurder op Neptulon :).
BoE kopen, niet equipen (meestal alleen handig als je een paar ilvls te kort komt)
9 van de 10x loot je dan vanzelf wel wat epics in LFR, en een uurtje later verkoop je de BoE weer, misschien met een paar honderd gold verlies, maar ach, beter dan je irriteren aan HC Dungeons waar gear niet wil droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
RMB schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:19:
Als bij Gruul je tanks hun werk doen is hij vrij eenvoudig. Bij Beast Lord is bovendien de damage requirement wat hoger ivm adds en raak je sneller enrage :)
Wij hebben juist lang op Beast Lord gezeten (anderhalf uur) totdat we netjes besloten de spears te slopen en iedereen op die debuff ging letten.
Wat bij Beast Lord ook ontmoedigend werkt als je net met HC begint, is dat de laatste phase aanzienlijk zwaarder is door alle incoming damage. Hierdoor ben je soms bijna 10 minuten op de goede weg om bij de laatste 30% keihard afgestraft te worden.

Hoe dan ook, wil je aan HC proeven? Ga Hanz/Franz! :)
Duidelijk verhaal, we hadden gisteren Beastord tot 20% dus we kunnen het halen. Alleen bleek de melee group vatbaar te zijn voor Immolate, wat de healing niet ten goede kwam.

We gaan in ieder geval Woensdag weer normal doen (Gruul. Oregorgon, Hans & Frans, Flamebender, Kormog, Beastlord en Operator) en daarna kunnen we zondag weer eens proberen om HC te doen met Hans & Frans en/of Gruul.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

hmr schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Je hoeft mij niet te vertellen hoe imperator werkt hoor.. :*) :*) Vertel dat liever aan de twee hunters die meewaren.. :F
Huntard meld zich. Was voor mij de eerste keer op Imperator en was ook niet helemaal gefocused op de mijntjes aan het letten ;)

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Ik zal me ook maar eens melden dan, ipv alleen maar te lurken. ;) Sinds een paar weken ook in de Tweakers guild op mijn disc priest (Leccie) maar niet veel meer dan LFR en een enkele HM normal pug gedaan vooralsnog. Misschien dat ik komende zaterdag mee kan rennen in de HM normal run, als er tenminste plaats is voor een Disc?

Op mijn main holy pala zit ik nu 3/7 HM mythic en 7/10 BRF heroic, gisteren Iron Maidens bijna neergekregen (1 neer, andere 2 ~10% geloof ik) dus verwacht dat die wel neergaan vanavond. Dan nog Furnace en Blackhand, ben benieuwd hoe die zullen gaan. In ieder geval gisteren mijn Tier helm kunnen looten, eindelijk! van mijn Ragnaros helm af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Firemages onder ons: wat is nou een ' ok ' ignite voor een combustion?

Ik bij een kill van een goede firemage bij ons dat hij tussen de 4k en 9,5k zit met normal combustion ticks. Ik zat gister zelf tussen de 4,3 en 6,6k. Dat voelde alleen nog een beetje knullig en onwennig. ;)

Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:59
hulkie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:36:
Firemages onder ons: wat is nou een ' ok ' ignite voor een combustion?

Ik bij een kill van een goede firemage bij ons dat hij tussen de 4k en 9,5k zit met normal combustion ticks. Ik zat gister zelf tussen de 4,3 en 6,6k. Dat voelde alleen nog een beetje knullig en onwennig. ;)

Wat is jullie ervaring?
Ik ben pas net weer met fire begonnen, dus het is nogal een zootje op het moment, maar voor echt leuke ignites, zie http://altered-time.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zat op youtube beetje nostalgies naar vanilla WoW muziek te luisteren en kwam uiteindelijk hier terecht...

http://warcraftrealms.com/guilds/344012 _O_
Kon de Lowlanders niet meer vinden, maar volgens mij zijn we uiteindelijk Denial geworden toen.

Iemand die nu een klap met de nostalgie-hamer krijgt?
Jammer, dat de hele historie van mijn character niet meer te vinden is...
http://warcraftrealms.com/charsheet/42688452

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot zover casual...

4 uur wipen in totaal nu op treintjes boss normal omdat de raid blijkbaar motorisch gestoord is. Degenen die dat niet zijn beginnen te mopperen en terecht.

Woensdag de volgende raid en iedereen die nog door trein of bom wordt geraakt krijgt een raid kick. Ik raak uiteindelijk liever de fail raiders kwijt, dan dat degenen die wel wat kunnen weg gaan omdat we lopen te wipen op normal modes.

En tenslotte nog een bedankje aan Blizzard van een raider die tijdens de raid opeens afk was om te kotsen en 2 anderen die 15 minuten moesten liggen voor ze verder konden raiden. Godzijdank was die boss wel een one-shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FunkyTrip schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:07:
Zat op youtube beetje nostalgies naar vanilla WoW muziek te luisteren en kwam uiteindelijk hier terecht...

Kon de Lowlanders niet meer vinden, maar volgens mij zijn we uiteindelijk Denial geworden toen.
Exomna Trollbane O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:37:
En tenslotte nog een bedankje aan Blizzard van een raider die tijdens de raid opeens afk was om te kotsen en 2 anderen die 15 minuten moesten liggen voor ze verder konden raiden. Godzijdank was die boss wel een one-shot.
:').

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die nu een klap met de nostalgie-hamer krijgt?
Jammer, dat de hele historie van mijn character niet meer te vinden is...
http://warcraftrealms.com/charsheet/42688452
http://warcraftrealms.com/charsheet/80403951

Hoe tof is dat om te zien... Thanks voor het idee!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:34
Yup! Later nog uit elkaar gegaan, en wat er van over is zit/zat nu in Slack

Overigens nog gedurende vanilla getransfered naar Trollbane aangezien de performance daar niet vooruit te branden was. (en uiteraard vanwege hunscalp..)

En nu ga ik als een van de laatste actieve members wellicht ook weg naar een andere actieve guild op een andere server :'(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren in een pugje mee naar BRF HC en daar met gemak Gruul ge-oneshot. Helaas moest ik daarna weg.. had graag gezien hoever we hadden gekomen aangezien zowel beastlord als hans en frans veel makkelijker zijn en iedereen blijkbaar (gelukkig) wel iets kon ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:49
Aangezien de craftable gear op mijn realm nogal heel erg duur is gisteren maar even Ashran in gegaan om spullen te krijgen om op 615 te komen. Vanavond nog een sessie en dan heb ik het voor elkaar.
Dan eens kijken of het met een rogue een beetje leuk is in LFR.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister monk gespeeld, ik vind het niks meer.. klote class voor mij.

Dus nu maar bedenken wat handig is voor raiding

Ele/Enh Shaman
Rogue
DK

allemaal dps uiteraard.. maar geen idee wat te doen. Iemand ideeen wat efficienter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:58:
Gister monk gespeeld, ik vind het niks meer.. klote class voor mij.

Dus nu maar bedenken wat handig is voor raiding

Ele/Enh Shaman
Rogue
DK

allemaal dps uiteraard.. maar geen idee wat te doen. Iemand ideeen wat efficienter is?
Efficienter zou zijn om niet elke week van class te veranderen O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:52:
Gisteren in een pugje mee naar BRF HC en daar met gemak Gruul ge-oneshot. Helaas moest ik daarna weg.. had graag gezien hoever we hadden gekomen aangezien zowel beastlord als hans en frans veel makkelijker zijn en iedereen blijkbaar (gelukkig) wel iets kon ;)
Serieus... waarom, oh waarom... waarom lees ik heer zoooo gruwelijk vaak dat er even een pugje ie gedaan en dat bepaalde bosses zijn ge-one-shot; alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Frustreert mij enorm, omdat ALLE pugs waar ik in terecht kom echt g r u w e l i j k falen...

Ben overigens blij voor allen die bosses downen met pugs overigens hoor. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Efficienter zou zijn om niet elke week van class te veranderen O-)
Klopt :p gelukkig nieuwe raid setup, dus kan echt plannen wat ik wil. Is alleen wat trickier dan ik dacht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RustStorm schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Serieus... waarom, oh waarom... waarom lees ik heer zoooo gruwelijk vaak dat er even een pugje ie gedaan en dat bepaalde bosses zijn ge-one-shot; alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Frustreert mij enorm, omdat ALLE pugs waar ik in terecht kom echt g r u w e l i j k falen...

Ben overigens blij voor allen die bosses downen met pugs overigens hoor. :)
Het kan nog erger, ongeveer de helft van onze raiders heeft inmiddels ahead of the curve gepugged en meer bosses in BRF gedaan in pugs dan met de guild.

Zoals gezegd vanaf woensdag gaat het anders. Ik ga gewoon restricties opleggen hoever uit het midden van de kamer mensen mogen staan. Nu staan er mensen aan de andere kant van de rails , die moeten dan een heel eind lopen als er een trein komt. Hiermee heb ik twee problemen:
1. Ze lopen dus veel te ver wat dps kost
2. ze kijken niet zelf maar vertrouwen op mumble om te lopen. Hierdoor vertrekken ze al later wat in combinatie met de afstand betekent dat ze iedere poging wel een keer worden geraakt door treinen.

Het gevolg hiervan is weer dat de man-at-arms langer leven en de healers dus uit twee bronnen extra damage moeten healen. Hierdoor moeten we weer een extra healer meenemen omdat de healers oom gaan.

Dus woensdag: ieder die voorbij het midden van een rails komt -> raidkick wegens niet luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

lanerios schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:45:
[...]

Klopt :p gelukkig nieuwe raid setup, dus kan echt plannen wat ik wil. Is alleen wat trickier dan ik dacht haha.
Go enhancement shaman voor de pure fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!
precies mijn plan nu ja :)

Dagboek #1

Gister nieuwe guild, nieuw raid team. Nieuwe kansen

paar mensen met 620
Paar mensen met 630
paar mensen met 650

Dus we gingen er in met variatie.

Highmaul Normal, voor een deel mensen die nog niet eerder geraid hadden (1 tank, en 2 of 3 dps), slechte PC hebben (1 dps) en gewoon niet bekend waren met hun role (paar dps, waaronder ik).

kargath oneshot, uiteraard
Butcher oneshot
Tectus 1 wipe 1 kill
Brackenspore 4 wipes.

Op dit moment halen we de dps check niet helaas voor brackenspore. Can happen, we moeten gewoon wat meer focus, ik moet geen Monk meer spelen (trololol 14k met ilevel 644. Kansloos), en dan hebben we zo 7/7N en 6/7H, aangezien een groot deel daar toch gewend mee is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:37:
Woensdag de volgende raid en iedereen die nog door trein of bom wordt geraakt krijgt een raid kick. Ik raak uiteindelijk liever de fail raiders kwijt, dan dat degenen die wel wat kunnen weg gaan omdat we lopen te wipen op normal modes.
Hoop dat jij dan niet de eerste bent :p
Hetzelfde gebeurde met ons op beastlord HC. raidleader zegt: Iedereen die impaled wordt door de speer betaald 100G aan de guildbank. Raid-leader werd als eerste geraakt en net toen we hem vrij hadden kwam de tweede speer ook weer op hem. Nog nooit zo gelachen als in die try. En de 200G werd netjes betaald.

Maar frustratie is verklaarbaar, gelukkig hadden wij maar 1,5 uur nodig op die boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sabriel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:17:
[...]

Hetzelfde gebeurde met ons op beastlord HC. raidleader zegt: Iedereen die impaled wordt door de speer betaald 100G aan de guildbank. Raid-leader werd als eerste geraakt en net toen we hem vrij hadden kwam de tweede speer ook weer op hem. Nog nooit zo gelachen als in die try. En de 200G werd netjes betaald.

Maar frustratie is verklaarbaar, gelukkig hadden wij maar 1,5 uur nodig op die boss.
Haha, dat zou wel lachen zijn ja. Ik ben sinds de 4e poging al niet meer door treinen geraakt, dat is gewoon zo makkelijk te voorkomen. Heb wel nog een paar keer damage van een bom gehad, maar ja als ik moet kiezen tussen dode tank of heal af maken en zelf wat damage pakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
sabriel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:17:
[...]

Doet me denken aan onze raidleader een paar weken terug. 'iedereen die geraakt wordt door X betaalt 100G aan mij'.
HA! Speler x 100 G, spelers Y 100G'
Toen werd het stil en begon Hmr het stokje maar over te nemen met 100G callen. De raidleader werd namelijk zelf twee keer geraakt :D. Kon hij overigens niet zo goed hebben....

@ Combustion truc: ik zal eens kijken. Morgen eerst maar eens een beetje rondspelen met fire in normal BRF. Eens kijken of ik single target ook wat dps eruit kan krijgen. Dat is nog best lastig met huidige crit levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
RustStorm schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:40:
[...]
Er is een verschil tussen pug en pug.
Als meer dan de helft van 1 guild is vindt ik het niet terecht om het een pug te noemen maar is het meer een guild run met een aantal random players. Soms is het geluk hebben dat je in zo'n groep terecht komt, of je moet een paar vrienden hebben die je inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Als meer dan de helft van 1 guild is vindt ik het niet terecht om het een pug te noemen maar is het meer een guild run met een aantal random players. Soms is het geluk hebben dat je in zo'n groep terecht komt, of je moet een paar vrienden hebben die je inviten.
Dat is een feit natuurlijk. Helaas is het mij nog nooit overkomen dat ik in een guildgroup terecht ben gekomen via de premade groups finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:36

Prx

RustStorm schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:50:
[...]

Dat is een feit natuurlijk. Helaas is het mij nog nooit overkomen dat ik in een guildgroup terecht ben gekomen via de premade groups finder.
OpenRaid. Een mooi aantal guilds die daar hun run aanvullen of die daar worden samengesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
sabriel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Mja, bij ons in de guild had één van de main tanks van team 1 ook heroic Blackhand kill met een pug. En dat ongeveer een week geleden. Achteraf bleek dat natuurlijk niet een echte pug te zijn.

Allemaal alts van de top 20 guilds worldwide. Group Therapy ofzo? Pug is een relatief begrip dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren pugje gestart en maidens gekilled na 6tries. Twee uurtjes geduurd totaal..blackhand beetje lopen doen 21% wipe na 4tries toen maar gestopt was al laat. Beiden op HC

Zolang je de pugs zelf leadt en alles in de gaten houdt en ervoor zorgt dat je mensen die blijven failen vervangt valt het allemaal mee hehe.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand die vanavond met mijn UD mage arena points wilt cappen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:44
Prx schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:08:
[...]

OpenRaid. Een mooi aantal guilds die daar hun run aanvullen of die daar worden samengesteld.
Dat kan ik zeker beamen, heb nu een leuke groep gevonden op OpenRaid die 1/2x per week een uur of 3 HM of BRF NM doen en dat is gewoon fijn. Niet de extreme verplichtingen van een hardcore guild maar wel een in een groep mee die toch wel like-minded is en geen mensen die rage-quiten naar 1 wipe.

Toch progressie zonder de extreme eisen die in de Group Finder gesteld worden.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231559

Clueless schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:24:
[...]

Dat kan ik zeker beamen, heb nu een leuke groep gevonden op OpenRaid die 1/2x per week een uur of 3 HM of BRF NM doen en dat is gewoon fijn. Niet de extreme verplichtingen van een hardcore guild maar wel een in een groep mee die toch wel like-minded is en geen mensen die rage-quiten naar 1 wipe.

Toch progressie zonder de extreme eisen die in de Group Finder gesteld worden.
zou je mij een pm willen sturen wie die raids organiseert? ben hier wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:57:
Iemand die vanavond met mijn UD mage arena points wilt cappen?
Toch iemand die nog wel pvp'd.. Gelukkig!
Ik zal je misschien kunnen helpen met je cap, Pm me je btag ;) Speel overigens wel healer op Horde, dus je zal zelf wel iemand moeten doodmaken, weet niet of je beetje honor geared bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Veldje#2761 uit mijn hoofd, ben nu op werk. Ik ben zelf volledig honor geared, alleen nog niet heel bedreven in het spelen van de mage in arena :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Succes met iemand dood maken dan ^^
Mage hoort zws niet te spelen met een healer, maar ach. :)
Spelen wel rond 2k mmr dus word nog een leuke uitdaging voor je mage dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb je geen alt? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope dit is me alt, De rest zit op alliance ;)

Zijn er nog meer mensen die pvp'en? Ik ben nog op zoek naar partners in 3s, graag 1800+ CR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 657440

Hallo allemaal,

Ik ben echt pas begonnen. Ik weet ik loop ontzettend achter, maar dat moet niet uitmaken toch? ;) Gisteren level 15 geworden met mijn Human Mage. Alles is nog nieuw voor me, dus ik heb nog genoeg te doen voor ik Mists of Pandaria en Warlords of Draenor moet aanschaffen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentsfield
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-01-2023
Ik ben op zoek naar een leuke alliance guild op Defias Brotherhood. Iemand tips? Eentje die lief is voor newbs zoals ik. Voor namelijk om sneller het spel te leren kennen en uiteindelijk raids / pvp. En natuurlijk de ervaring...

Dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:18
Anoniem: 657440 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:14:
Hallo allemaal,

Ik ben echt pas begonnen. Ik weet ik loop ontzettend achter, maar dat moet niet uitmaken toch? ;) Gisteren level 15 geworden met mijn Human Mage. Alles is nog nieuw voor me, dus ik heb nog genoeg te doen voor ik Mists of Pandaria en Warlords of Draenor moet aanschaffen. ;)
Gewoon lekker rustig aandoen en vooral doen wat je wilt! Er zijn zo gigantisch veel verschillende dingen te doen dat je wel even bezig bent om uberhaupt te ontdekken wat er mogelijk is. Maar bedenk wel: als je vind dat er te weinig uitdaging in zit/het levelen soms saai kan zijn is dat de meeste mensen het vooral om de end game content spelen (pve of pvp).

En 1 tip, zoek een leuke gezellige guild, dat kan je spelplezier echt enorm bevorderen.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Hmm lekker, vanavond een extra raidje ingelast voor progress en nu 7/10 HC! :)
Nu nog dat Mythic team compleet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

guild is gisteren zowat uit elkaar gevallen. Een hoop guildies die leaven en overschakelen naar een andere server + faction. Ik ga hun wss volgen... Xfer zelf maar 1 karakter maar ben aan het twijfelen tussen mijn resto shammy en fury warrior.

Vanavond maar eens kijken welke horde race ik zou pakken voor beiden en van daar zien we dan weer.

Iemand suggesties voor een goede race combo met bovenstaande classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Go Orc Warrior Fury!:D

Edit: Vandaag Faction change ik mijn paladin die begin xpac pve gegeard is.
Ik had, zoals, elke xpac, teveel verwachtingen van pve, nu even faction changen naar Horde en dan runnen we PHP in 3s:) Real life maatje van me speelt een hunter dus dat is wel perfect, nu kijken of we duelist/glad halen deze season :+

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 18-02-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orc's zijn alleen van die hunchbacks, je ziet tabard ook nooit. Vind ik zo zonde, terwijl Thrall rechtop staat... Laat het dan een keuze zijn ofzo.

Mijn Warrior was ook Tauren, met de nadruk op was, want op dit moment wordt ie getransferred naar Alliance. Als ik opnieuw zou kiezen, dan werd ie een female belf :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:45:
Orc's zijn alleen van die hunchbacks, je ziet tabard ook nooit. Vind ik zo zonde, terwijl Thrall rechtop staat... Laat het dan een keuze zijn ofzo.

Mijn Warrior was ook Tauren, met de nadruk op was, want op dit moment wordt ie getransferred naar Alliance. Als ik opnieuw zou kiezen, dan werd ie een female belf :9~
smaken verschillen, ik vind Taurens weer lame :9 Als echte lore fanboy ga ik voor een warrior 100% voor orc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Gisteren voor het eerst in 2 weken weer aangesloten bij een PuG. Ze waren al progressed gedurende de week, maar alsnog Flamebender en Kromog down. Thogar ging goed, maar we hadden helaas niet genoeg tijd meer om die down te krijgen. Maar wat een AoE heaven is treintjes zeg. Heer-lijk! :D

Het is dat de tank de aggro niet kon houden met mijn Flame Nova en ik dus regelmatig moest rennen voor mijn leven, maar eindelijk een enh shaman fight. =]

http://www.askmrrobot.com...070-eefc3d232bf8/overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Anoniem: 657440 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:14:
Hallo allemaal,

maakt echt niet uit,genoeg mensen die voornamelijk levelen of een nieuwe toon aangemaakt hebben.
zelf loop ik ook achter in mijn guild,aangezien ik direct nadat ik lvl100 was geworden op mijn main ik 2 maanden op vakantie ging en vanavond eindelijk voor het eerst lfr Inga :P en daarna gewoon mee kan raiden

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En mists hoef je niet meer te kopen. Die zit al in de basis variant voor zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Patch 6.1 volgende week ieder geval:

Zo vroeg had ik het niet verwacht.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Vandaag komt BRF toch beschikbaar in Looking for Raid ?

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:09:
En mists hoef je niet meer te kopen. Die zit al in de basis variant voor zover ik weet :)
Dat is wel tof, want die is ook bijna nergens meer te krijgen. ;) Dan ga ik nog even geld opzij leggen voor het laatste deel. Kan ik helemaal door tot het einde, maar nog tijd zat, want zo snel ga ik nu ook weer niet.

Mijn karakter heet overigens ook Ryuuvian zoals hier op het forum ook. Dus mocht iemand van jullie hem tegen komen zeg even hallo, vindt ie leuk. ;)

Ik had gisteren voor de eerste keer een tegenstand waar ik niets tegen in te brengen had. Zat ergens in een mine, deadlock mines geloof ik (uit mijn hoofd) en daar moest ik een filmpje over iets in het verleden bekijken. Dat deed ik en toen zag ik wat level 14 en 15 tegenstanders, maar die waren toch wel even wat minder standaard want 2 klappen en ik was dood. Goede les, niet meer doen. Niet in mijn uppie in ieder geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht ik zeg het maar, zaken als Game Mania etc proberen mensen nog steeds te naaien door hem te verkopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 657440 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:55:
[...]

Ik had gisteren voor de eerste keer een tegenstand waar ik niets tegen in te brengen had. Zat ergens in een mine, deadlock mines geloof ik (uit mijn hoofd) en daar moest ik een filmpje over iets in het verleden bekijken. Dat deed ik en toen zag ik wat level 14 en 15 tegenstanders, maar die waren toch wel even wat minder standaard want 2 klappen en ik was dood. Goede les, niet meer doen. Niet in mijn uppie in ieder geval. ;)
toevallig een gouden rand bij je target? Dat zijn elites ;) Get the hell outta there :+ althans, voor beginners

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 18-02-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-01 00:35
Iemand al lfr ingedoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:44
Thrilseeka schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:43:
Vandaag komt BRF toch beschikbaar in Looking for Raid ?
Klopt maar alleen de Slagworks-wing is beschikbaar (Gruul, Oregorger & The Blast Furnace).

Volgende week The Black Forge (Hans & Franz, Flamebender & Kromog ), 10 maart komt dan Iron Assembly (Beastlord, Operator Thogar & Iron Maidens) en als laatste dan 24 maart komt dan eindelijk Blackhand beschikbaar...

Al met al duurt het dus nog tot eind volgende maand voor dat je BRF in zijn geheel in LFR kan doen.

@xvampx: je hebt PM uitstaan. Overigens is het wel Alliance dus als je nu Horde bent of Horde gaat worden dan zal het niet gaan werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Clueless op 18-02-2015 12:51 ]

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat is de ilvl req en welk ilvel dropt er eigenlijk in BRF lfr.. wellicht voor mijn mage interessant!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04 22:42
hmr schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:59:
[...]

Wat is de ilvl req en welk ilvel dropt er eigenlijk in BRF lfr.. wellicht voor mijn mage interessant!
Req Ilvl is 635, er dropt ilvl650 gear en ilvl655 tier, deze tier is anders dan BRF normaal tier.

ben trouwens benieuwd of het weer net zo easy is als highmaul lfr. Hier vlieg je nog steeds doorheen.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:04:
[...]

toevallig een gouden rand bij je target? Dat zijn elites ;) Get the hell outta there :+ althans, voor beginners
Dat moet dan een mob zijn geweest die ik niet had geselecteerd. Er kwamen er drie tegelijk, hoewel ze vrij ver uit elkaar stonden. Had geen tijd om ze allemaal te tabben helaas. Denk dat je wel gelijk had, was in een deel waar je uiteindelijk meerder bosses zou moeten verslaan, dus de kans dat er elite mobs zijn lijkt me vrij groot. Ach ja, kon het proberen toch? ;) Het is ook nog maar mijn eerste personage en tot dan toe was alles simpel zat. Een volgende trapt daar niet meer in, zo slim zijn ze dan ook wel weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 657440 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:03:
[...]

Dat moet dan een mob zijn geweest die ik niet had geselecteerd. Er kwamen er drie tegelijk, hoewel ze vrij ver uit elkaar stonden. Had geen tijd om ze allemaal te tabben helaas. Denk dat je wel gelijk had, was in een deel waar je uiteindelijk meerder bosses zou moeten verslaan, dus de kans dat er elite mobs zijn lijkt me vrij groot. Ach ja, kon het proberen toch? ;) Het is ook nog maar mijn eerste personage en tot dan toe was alles simpel zat. Een volgende trapt daar niet meer in, zo slim zijn ze dan ook wel weer. ;)
je bent wss the deadmines ingestapt solo, dit is een dungeon voor 5 spelers ;-)
Vandaar dat je in een paar klappen door was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:02:
Ik dacht ik zeg het maar, zaken als Game Mania etc proberen mensen nog steeds te naaien door hem te verkopen :p
Ja dank je, ik heb hem bij BS mee genomen, dus dat zou goed moeten zijn. Is ook die nieuwe BattleChest verpakking met het boek erbij, twee cds etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231559 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:05:
[...]

je bent wss the deadmines ingestapt solo, dit is een dungeon voor 5 spelers ;-)
Vandaar dat je in een paar klappen door was.
Wist wel dat het niet aan mij lag. ;) Ben dan geen super speler, maar zo slecht ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tis normaal dat je 1shotted word als je lonely een dungeon instapt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

GokuSsj schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:02:
[...]

Req Ilvl is 635, er dropt ilvl650 gear en ilvl655 tier, deze tier is anders dan BRF normaal tier.

ben trouwens benieuwd of het weer net zo easy is als highmaul lfr. Hier vlieg je nog steeds doorheen.
Ah! Zeer intressant voor mijn 3 lesser altjes dus.. al heeft de hunter nog lang niet het requirede ilevel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
GokuSsj schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:02:
[...]

Ja.

Aantal mechanics uit normal zijn weggelaten in LFR. Zonder ook maar enige tactiek te gebruiken zijn de eerste 3 bazen eenvoudig te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben benieuwd wat er veranderd is. Dungeon Journal laat niet veel anders zin, en mensen die roepen "ja op die ene stream zag ik X of Y" is nou ook niet echt betrouwbaar :+

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Gisteren LFR gedaan, maar het stelt inderdaad niet veel voor. Bij Gruul gingen een paar mensen dood (geen idee hoe) en bij Furnace, waar nog de meeste aoe dmg is. Voor de rest stelde het niet veel voor, maar alsnog 2 items geupgrade met een paar ilvls :)
Ging op zich wel lekker. 1 wipe op furnace omdat niemand wist wat er most gebeuren. Voor de rest lekker simpel.

Wel weer heerlijk MMO champion lezen. Stelletje kleuters die moord en brand schreeuwen omdat de Iron Docks niet in 6.1 zit. <3

Vanavond maar even veel ancestral coins farmen om te zorgen dat ik weer wat heirloom upgrades kan kopen volgende week, en ik ben er klaar voor :D

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 19-02-2015 08:59 ]

Gisteren de eerste raid na het wipefest op normal mode Thogar. Ik had de gear van iedereen bekeken en op 2 man na had niemand meer dan 3 items lager dan 670 en alles hoger dan 655.

Geen excuses dus, we gaan BRF heroic in! Gruul is een 75 minuten wipefest geworden we kwamen niet eens op 50% en toen was ik het zat. Raid gekrompen van 17 naar 12 man door twee underperformers te verwijderen, helaas was daardoor de hele balans ook weg en heb ik nog 3 man verwijderd om een goede mix van ranged, melee en healers te krijgen. Daarna oneshot en opweg naar oregorger. Helaas hadden we daar weinig tijd meer voor omdat één van de tanks erg vroeg op moest vandaag, maar de 3 pogingen die we deden zagen er goed uit en waren steeds beter.

Nu dus voornamelijk even de vraag wat te doen met onze warlock. Hij is één van de mensen die nog echt highmaul gear nodig heeft (heeft zelfs nog een 608 item), maar hij doet ook nog eens minder damage dan voor zijn gear verwacht mag worden. (de ene poging doet hij 17k dps, het max wat hij ooit gedaan heeft, de volgende 8k dps!)

Anoniem: 422350

Gisteren een goede Normal BRF met de Tweakers guild. Als melee dps mee dit keer en ging me allemaal goed maar op Thogar blijf ik problemen hebben. Elk gevecht word ik wel 2-3 keer gehit door een train. Het is al zover gekomen dat ik 10 seconden voor Transmission al op men plek ga staan. Ken de movements van buiten en nog krijg ik een hit op me. Snap het met momenten niet. Ik sta soms verder van die trein weg dan andere. Komt het omdat ik niet stil sta als de trein passeert , of met men rug naar de trein sta die achter me door komt ? Men laatste death ben ik op de boss met de melee group op lane 2 en trein komt op lane 4. We kwamen van lane 4 en ik word als enigste gehit terwijl er nog ranged op lane 3 staat. Ik ben ff het noorden kwijt op deze boss. Ik moet iets mis doen en weet niet wat. Kan het zijn dat als ik van een lane naar de andere loop en niet stop of stil heb gestaan voor de trein passeert dat het spel mijn plek niet registreerd ofzo ? Dat hij nog denkt dat ik op de vorige lane sta ?
Of komt het door mijn lompe tauren racial ? :D

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
als je door treinen wordt geraakt sta je gewoon niet op de goede plek. Of je beweegt te laat of je staat gewoon op de plek waar een trein komt.

Langolier schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:36:
als je door treinen wordt geraakt sta je gewoon niet op de goede plek. Of je beweegt te laat of je staat gewoon op de plek waar een trein komt.
Hoef je mij niet te vertellen, dat zeg ik de raid ook. Desondanks zijn er iedere poging meerdere mensen die door treinen geraakt worden.

Ze leggen ook allemaal kilometers te veel af. Ik stap behoudens de splits slechts over het middenrandje heen en ga verder met healen. De ranged dps loopt soms zelfs volledig over de rails! Dat wil zeggen dat ze als ze lopen voor een trein ze de breedte van 2 sporen lopen, en volgens mij doen de meeste ranged classes nog steeds minder dps on the move. Dubbele faal dus!

Dat is inderdaad de logische redenering. Maar als ik op mijn beeld in de melee group sta op de boss. Op lane 2 terwijl we van 4 ( waar trein komt ) komen en nog word ik weg gekatapulteerd. Aan wat ligt dit dan ? Ik beweeg op tijd weg. Soms uit voorzorg nog voor de rest zich verplaatst. Zijn nog mensen die dit ondervinden merk ik in forums maar is niet bevestigd. Zou dit volgende week is moeten frapsen. Kan ik nadien in herhaling bekijken waar ik iets mis doe of wat ik verkeerd doe. Is geen rocket science e. Ka het zijn dat het komt omdat ik strave ? ipv move forward ? Ik bedenk maar dingen...

Anoniem: 422350 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:42:
Dat is inderdaad de logische redenering. Maar als ik op mijn beeld in de melee group sta op de boss. Op lane 2 terwijl we van 4 ( waar trein komt ) komen en nog word ik weg gekatapulteerd. Aan wat ligt dit dan ? Ik beweeg op tijd weg. Soms uit voorzorg nog voor de rest zich verplaatst. Zijn nog mensen die dit ondervinden merk ik in forums maar is niet bevestigd. Zou dit volgende week is moeten frapsen. Kan ik nadien in herhaling bekijken waar ik iets mis doe of wat ik verkeerd doe. Is geen rocket science e. Ka het zijn dat het komt omdat ik strave ? ipv move forward ? Ik bedenk maar dingen...
Ik weet niet welke class je speelt, maar er zijn een aantal belangrijke zaken die je moet onthouden:
  • Een hunter die disengaged staat nog op de plek van vertrek tot het moment dat hij landt
  • een warrior die leapt idem
  • een speler die ge-lifegripped wordt idem
  • een normale sprong geldt hetzelfde voor
Blink en vergelijkbare geldt hetzelfde voor, maar omdat dat instant is merk je het niet. Omdat je wel de movement van de ability afmaakt krijg je niet het knockback effect, maar je pakt dus wel de damage alsof je nog op je oude plek stond.

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:48:
[...]

Ik weet niet welke class je speelt, maar er zijn een aantal belangrijke zaken die je moet onthouden:
  • Een hunter die disengaged staat nog op de plek van vertrek tot het moment dat hij landt
  • een warrior die leapt idem
  • een speler die ge-lifegripped wordt idem
  • een normale sprong geldt hetzelfde voor
Blink en vergelijkbare geldt hetzelfde voor, maar omdat dat instant is merk je het niet. Omdat je wel de movement van de ability afmaakt krijg je niet het knockback effect, maar je pakt dus wel de damage alsof je nog op je oude plek stond.
Ik speel warrior. Gebruik men leap enkel bij bv intermission als ik van te ver moet komen om naar men lane te gaan die voorzien is. Andere keren verplaats ik me gewoon zoals de rest. Maar iets moet er anders zijn want ben de treinkopper van de guild ondertussen. :D

• Puc van S.
Anoniem: 422350 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:52:
[...]

Ik speel warrior. Gebruik men leap enkel bij bv intermission als ik van te ver moet komen om naar men lane te gaan die voorzien is. Andere keren verplaats ik me gewoon zoals de rest. Maar iets moet er anders zijn want ben de treinkopper van de guild ondertussen. :D
Toevallig een laggy verbinding?

Over het lange lopen/2 lanes lopen van ranged DPS trouwens, lopen ze niet zoveel omdat ze in range van die canonneers moeten komen?

Puc van S. schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:01:
[...]

Toevallig een laggy verbinding?

Over het lange lopen/2 lanes lopen van ranged DPS trouwens, lopen ze niet zoveel omdat ze in range van die canonneers moeten komen?
Dan moet je wat verder lopen ja, maar ze doen het altijd, cannons of niet. Bovendien lopen ze ook verder dan strikt noodzakelijk voor de cannons.

Ze klagen dat ze de deuren niet kunnen zien en daarom laat reageren, maar als ik het kan (monk healer met een channeled heal waar je duizellig van wordt) en onze shadow priest met zijn channeled spell, dan moeten zij dat toch ook kunnen?

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-04 18:02
Anoniem: 422350 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:42:
Op mijn scherm stond je nog voor de trein. Dus misschien laggy verbinding.

• Puc van S.
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Dan moet je wat verder lopen ja, maar ze doen het altijd, cannons of niet. Bovendien lopen ze ook verder dan strikt noodzakelijk voor de cannons.

Ze klagen dat ze de deuren niet kunnen zien en daarom laat reageren, maar als ik het kan (monk healer met een channeled heal waar je duizellig van wordt) en onze shadow priest met zijn channeled spell, dan moeten zij dat toch ook kunnen?
Waar in de ruimte staan jullie? Tegen de deuren of in het midden? In dat eerste geval is het idd lastiger om de deuren te zien. (verklaart nog steeds niet het velen lopen though..).

Gisteren trouwens voor de lol LFR gedaan (en voor de buff tokens uiteraard!) Blast furnace is toch wel leuk als niemand weet wat die moet doen/luistert... Vrolijk in P2 adds blijven afmaken ipv de primalists ^^ (en uiteindelijk de boss in enrage krijgen met burn ticks iedere 2s van 150k :X)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Prx

Prx

*knip* To the next one..

[ Voor 97% gewijzigd door Prx op 19-02-2015 10:40 ]

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
Knip :)

[ Voor 98% gewijzigd door DarthNeo op 19-02-2015 12:15 ]

Pagina: 1 ... 88 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.