Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443074

Ik heb er ook geen last van maar me roomm8 kon niks meer na die boss hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nog ele shamans hier? Klopt het dat als je elemental blast heb gespecced, je geen Unleash Flame in je rotatie gebruikt? Wat zo interpreteer ik dat wel als ik naar Icy Veins single target rotatie kijk. Is het misschien de global die je aan Unleash Flame kwijt ben niet waard ofzo? :?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

Dat klopt, unleash flame gebruik je met Elemental Blast alleen vóór de pull, samen met je elemental en prepot meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok thanks. En ele blast gebruik je wel in rotatie toch? Of bedoel je dat je die ook alleen pre cast voor een pull? Want dan zou je zeggen dat 't niet waard is om ele blast te speccen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Zondag heeft de guild 10/10 HC gehaald, best netjes! :)
temp00 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:11:
Nog ele shamans hier? Klopt het dat als je elemental blast heb gespecced, je geen Unleash Flame in je rotatie gebruikt? Wat zo interpreteer ik dat wel als ik naar Icy Veins single target rotatie kijk. Is het misschien de global die je aan Unleash Flame kwijt ben niet waard ofzo? :?
Ja Unleash Flame alleen pre-fight gebruiken als je elemental blast hebt.
Heb je Unleashed Fury dan gebruik je Unleash Flame zo snel mogelijk als hij van cooldown afkomt.

Heb zelf allebei een tijdje geprobeerd maar vond elemental blast niet de moeite waard eigenlijk, dit vooral omdat hij moeilijk in de rotatie viel en een lage prioriteit heeft.
Unleashed Fury daarin tegen is lekker makkelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
so, uiteindelijk met m'n alt monk naar HM normal gegaan.. 5/7 gecleared met de uber casuals van de guild. was trololol simpel. 3 nieuwe upgrades gekregen. heerlijk.

Vanavond met m'n vrouw LFR in, en dan hebben we een nieuwe tank erbij voor de main raid team

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Hallo allemaal :) vanavond misschien dan toch maar eens de nieuwe expansion aanschaffen om er eens door te spelen en wat te pvpen. Vroeger voornamelijk frost mage / resto druid / pally gespeeld. Zijn er in de huidige expansion weer classes die er net wat boven uitsteken in arena / battlegrounds?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-06 00:21

hmr

Kogel door de kerk... Heb besloten te stoppen met actief raiden in een semi hardcore guild groep. Dat wil zeggen, niet meer raiden waar 3 dagen ongeveer de attendance is wat van je wordt verwacht, en Mythic het doel.

Door wat drama en andere dingen heb ik gezien dat ik dat niet meer kan opbrengen.. moet maar eens kijken of ik nog een semi casual raid groep ga joinen of gewoon wow echt op de casual mode gooi. Had eigenlijk nog wel HC BRF willen clearen, maar ja.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

hmr schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:00:
Kogel door de kerk... Heb besloten te stoppen met actief raiden in een semi hardcore guild groep. Dat wil zeggen, niet meer raiden waar 3 dagen ongeveer de attendance is wat van je wordt verwacht, en Mythic het doel.

Door wat drama en andere dingen heb ik gezien dat ik dat niet meer kan opbrengen.. moet maar eens kijken of ik nog een semi casual raid groep ga joinen of gewoon wow echt op de casual mode gooi. Had eigenlijk nog wel HC BRF willen clearen, maar ja.
Ach, wij hebben vroegah met 2 dagen raiden heroic modes gecleared, het hoeft niet hardcore te zijn. Je moet dan alleen niet verwachten dat je server first bent.

Op dit moment gaat ons team steeds beter lopen, maar Imperator Heroic zit er nog steeds niet in. Iedere attempt is er wel iemand die de debuf te hoog op laat lopen. Of te langzaam uit de grope gaat in de transitions. Erg frustrerend, als het één persoon was dan kan je die er gewoon uit laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:05:
[...]

Ach, wij hebben vroegah met 2 dagen raiden heroic modes gecleared, het hoeft niet hardcore te zijn. Je moet dan alleen niet verwachten dat je server first bent.
Probleem is dat de ambities in onze groep hoog liggen, en men af en toe te veel hooi op de vork neemt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Probleem is dat de ambities in onze groep hoog liggen, en men af en toe te veel hooi op de vork neemt.
Tja, je doet het nooit goed. WIj hebben in MoP steeds duidelijk aangegeven dat normals clearen de ambitie was en als we aan heroic bosses toe zouden komen het een bonus was. Toch joinen er dan mensen die zodra normal cleared is weggaan naar heroic guilds :(

Op dit moment zijn de problemen net even anders. tot voor kort bestond onze ranged dps uit alleen maar hunters en de melee dps uit paladins en warriors. Niet ideaal zal ik maar zeggen. We hebben nu eindelijk 1 warlock, 1 mage en 1 feral druid en de rogue is wat vaker gaan spelen. Maar vooral de clothies lopen zwaar achter met gear en er is nu al twee weken geen cloth item gedropt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 16:12

Jumpiefox

Hoi ?

Join je toch Kryptonite ;p lekker relaxt aandoen , progressen op ons gemakje zonder stress. Wel serieus tijdens raids maar geen pressure als in moeten eerste week zoveel mogelijk hc etc etc.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier nog warriors die scabbard of kyanos gebruiken? en hoeveel doet dat voor je dps? Ik heb het idee dat die trinket zelfs met brf gear nog steeds echt gruwelijk sterk is. Vooral wanneer je 4 set bonus hebt als fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scabbard is nog steeds bizar sterk van wat ik heb begrepen inderdaad. Zit er zelf ook al naar te kijken voor m'n off spec

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk dat hij redelijk unbeatable blijft omdat het al je temp buffs rampt. Zeker op pull en in execute phase. Is gewoon een dubbele potion erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scabbard is BIS totdat je BRF Mythic trinkets krijgt. Jammer dat de cooldown net niet lekker ligt op Bloodbath en Dragonroar, maar goed, sowieso elke Recklessness :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij wordt zelfs in veel gevallen gelijk gesteld met Tectus beating heart mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024

Mocht je willen, we hebben plek in onze guild 'Gathering of Tweakers' op Defias Brotherhood (Horde side).

We zijn momenteel bezig met BRF normal en de planning is ook op Heroic te gaan doen. We hebben momenteel:
HM Normal: 7/7
HM Heroic: 6/7
BRF Normal: 4/10

We raiden van 19:30 tot uiterlijk 23:00 uur. Mocht je meer willen weten neem contact op met Tanodal (ikzelf), Dendr of Innomine.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
normal viel me hardstikke mee. Meeste bosses lagen first try. Alleen oregorger/blastfurnace down op (2/3e pull) was even uitvogelen de rest viel redelijk snel om. Alleen nog blackhand over in normal.

Heroic beginnen we vrijdag mee in de guild. Zelf al gruul gepugged en dat was ook een oneshot. Vanavond of blackhand normal puggen of verder BRF HC in. ff checke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramon1984 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:13:
Zelf al gruul gepugged en dat was ook een oneshot
Dan ben jij lucky of ik unlucky, want ik kom alleen maar in fail groups... echt, utter and total fail ones

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
RustStorm schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:54:
[...]

Dan ben jij lucky of ik unlucky, want ik kom alleen maar in fail groups... echt, utter and total fail ones
Gisteren in een PuG terecht gekomen als tank voor BRF normal. Zelf heb ik allleen de volgende bazen gedowned:
- Gruul
- Oregorgon
- Hans'gar & Frankzer
- Beastmaster Darmac

Gisteren in de PuG de volgende bazen gedowned:
- Gruul
- Oregorgon
- Hans'gar & Frankzer
- Flamebender
- Gormog
- Beastmaster Darmac
- Operator

Op operator hebben we als guild raid groep, flink zitten wipen ivm met concentratie verlies. In de PuG hadden we deze down net voordat de 2de intermission begon al down op de eerste try... All in all a good day!

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister LFR gedaan om de druid van mn vrouw te gearen. Begon op 625 (Altijd lekker als je op 625 100 wordt), en zit nu op 640 zonder veel moeite.

Misschien toch maar een rogue gaan levellen en gearen. Gear krijgen is tegenwoordig toch trololol simpel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:35:
Gister LFR gedaan om de druid van mn vrouw te gearen. Begon op 625 (Altijd lekker als je op 625 100 wordt), en zit nu op 640 zonder veel moeite.

Misschien toch maar een rogue gaan levellen en gearen. Gear krijgen is tegenwoordig toch trololol simpel gelukkig.
Moet je wel nagrand doen... Anders is 615 echt een pain in the ass om te krijgen.... Ben meestal al 100 voor ik nagrand aanraak..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:52:
[...]

Moet je wel nagrand doen... Anders is 615 echt een pain in the ass om te krijgen.... Ben meestal al 100 voor ik nagrand aanraak..
Ik doe 2 levels per zone altijd :) zo kom ik precies goed uit

Elixir of shadow sight voor een wapen
Nagrand voor de armor

Uiteraard op level 91 3 crafted items, en gewoon zo doorgaan. En als je kijkt dat op mijn realm Normal HM items ongeveer 4k zijn dan wordt het erg makkelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Kleine update:

Nadat 5 core raiders de guild verlaten hadden, moeite gehad om alles weer op de rit te krijgen. Gelukkig goede vervanging gevonden. Dus nu staan we voor normal Blackhand na 7 uurtjes raiden. Deze week express gekozen om normal te doen om de tactics voor alle nieuwe mensen erin te krijgen. Aantal nieuwe mensen betekent ook opnieuw leren samenwerken dus voor een eerste week BRF niet verkeerd.

Gruul, Beastmaster, Flamebender, Hansl Fransl een 1 shot
Kromog, Oregoger en Thogar een try of 5
Furnace en Iron Maidens 9 tries voor een kill waarbij iron maidens eigenlijk te snel kwam waardoor sommigen niet wisten wat ze moesten doen de eerste 4/5 tries.

Komende week een paar Heroics doen en proberen om normal plat te krijgen.

Al met al gaat het lekker al kunnen we nog steeds retegoeie dps gebruiken. Ook een dps die het leuk vindt om zijn tank spec bij te houden is welkom. Mocht je willen joinen als social ben je ook van harte welkom bij Undone op Kazzak. Add me ingame op Langolier#2948 of op Vidamorte als je op Kazzak speelt en dan kunnen we het er nog even over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:54:
[...]

Ik doe 2 levels per zone altijd :) zo kom ik precies goed uit

Elixir of shadow sight voor een wapen
Nagrand voor de armor

Uiteraard op level 91 3 crafted items, en gewoon zo doorgaan. En als je kijkt dat op mijn realm Normal HM items ongeveer 4k zijn dan wordt het erg makkelijk :p
Moet idd maar eens kijken naar crafted items etc... :P ben een mage aan het levellen en die zit nu op 98... wil wellicht af en toe die was casual spelen en mijn priest een beetje onderhouden.. die zit op 674

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Na het fiasco van afgelopen maandag (20 wipes op Oregorger heroic omdat mensen moeite hebben met het ontwijken...... [rant] HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN!! [/rant] hebben enkele mensen de guild verlaten.
Hierdoor zijn we helaas ook onze main tank kwijt.. en zullen we vanavond maar weer Normal BRF gaan doen i.p.v. heroic. beetje jammer gezien we initieel goed begonnen.

Zelf ben ik nu 'in charge' voor de melee activiteiten.. waar wel het één en ander gaat veranderen. Kijken of het effect gaat hebben.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 18:38
Sabrac schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:30:
Na het fiasco van afgelopen maandag (20 wipes op Oregorger heroic omdat mensen moeite hebben met het ontwijken...... [rant] HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN!! [/rant] hebben enkele mensen de guild verlaten.
Hierdoor zijn we helaas ook onze main tank kwijt.. en zullen we vanavond maar weer Normal BRF gaan doen i.p.v. heroic. beetje jammer gezien we initieel goed begonnen.

Zelf ben ik nu 'in charge' voor de melee activiteiten.. waar wel het één en ander gaat veranderen. Kijken of het effect gaat hebben.
Wij hadden afgelopen zondag ook iets van 14 whipes op Oregorger (normal nota bene...). Volgens mij minimaal 8 vanwege tanking issues (huh, moet je een cooldown gebruiken op acid torrent... of 'oh, je kan geen 2 acid torrents achter elkaar hebben?'... zucht) en vervolgens whipes in phase 2 omdat we grotendeels rondrennen als kip zonder kop. Ik vind dit wel één van de leukere gevechten tot nu toe zeg, zit goed in elkaar. Wat zou het grappig zijn als Oregorger op Mythic in tweeën splitst in roll phase :P

Shadow priest vraagje: is Auspicious Spirits ondertussen al de betere shadow priest spec of is dit nog volledig afhankelijk van gear (crit)? De buff is toch al geweest dat de spirits naast de shadow orb ook 100% extra damage doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:44:
[...]
huh, moet je een cooldown gebruiken op acid torrent... of 'oh, je kan geen 2 acid torrents achter elkaar hebben?'... zucht
Waarom klinkt dat als mijn Off tank.. >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:45:
[...]

Waarom klinkt dat als mijn Off tank.. >_>
Dan vergeet ik er nog 2: 'Oh, ik moet het dichtst bij de boss staan?' en 'Oh, ik moet de boss op de ranged groep richten?'. Ik kan mij niet bedenken wat er nog meer mis kan gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig een Warrior? :D Dan is het plaatje helemaal compleet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Haha, de tanking en ranged issues hadden wij wel goed onder controle... de interrupts liepen niet echt lekker maar dat kwam meer door de onregelmatige casts van Blackrock Barrage... we hadden 3 interupters aangewezen en soms kwam het voor dat hij 2 blackrocks heel snel achter elkaar deed... dan 20 seconde niets en dan pas de 3.... direct gevolgt door een salvo 1,2,3...

Ik was dan verantwoordelijk voor interupt #3.. en m'n cd was dan nog niet klaar.. dus dan maar roepen dat iemand anders mijn interupt moet doen.. maar natuurlijk let dan niemand op..

Ben bang dat we vanavond weer veel gaan wipen omdat we nu dus een nieuwe tank op dat gevecht hebben en dan vrees ik voor de bovenstaande issues :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Thysiej schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:44:
[...]
Shadow priest vraagje: is Auspicious Spirits ondertussen al de betere shadow priest spec of is dit nog volledig afhankelijk van gear (crit)? De buff is toch al geweest dat de spirits naast de shadow orb ook 100% extra damage doen?
Ging dit niet pas gebeuren bij patch 6.1 ??

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
sabriel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:46:
[...]

Ging dit niet pas gebeuren bij patch 6.1 ??
Dat zou heel goed kunnen, als ik H2P zit te kijken zie ik er ook nog niets over. Ik begrijp overigens niets van de wijziging waardoor shadowpriests ineens massaal enchanten en gemmen voor crit. Als ik mijn character door simcraft haal is mastery nog steeds veruit de beste keus (als je CoP talented hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:30:

Haha, lijkt ons wel :P

Wij hadden ook iets van 15 tries ofzo nodig voor oregorger heroic, echt 12 teveel ofzo, 3de try geloof ik zat ie al op 10%, echt waardeloos,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoppa na iets minder dan een jaar elke week met 7-10 chars TK, eindelijk Ashes of Al'ar mogen looten :9~. Werd tijd ook want ik begon 't een beetje zat te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:54:
Hoppa na iets minder dan een jaar elke week met 7-10 chars TK, eindelijk Ashes of Al'ar mogen looten :9~. Werd tijd ook want ik begon 't een beetje zat te worden 8)7
Lol grats :) Zo heb ik nog steeds HH mount niet mogen looten.... :'(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
temp00 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:54:
Welcome to the club :9

Moet wel zeggen ik zie tegenwoordig heel mensen met deze mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

Dennism schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:15:
[...]

Haha, lijkt ons wel :P

Wij hadden ook iets van 15 tries ofzo nodig voor oregorger heroic, echt 12 teveel ofzo, 3de try geloof ik zat ie al op 10%, echt waardeloos,
Wij begonnen nu op Oregorger. En haha jawel 1-shot. Dat ging een stuk beter dan die 15-18 wipes die we nodig hebben gehad. :)

En ook Flamebender is gevallen voor ons dus staan we 5/10 HC. Volgende week weer eens kijken naar HM Mythic. Twins moet ook wel eens plat gaan.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks. HH mount is ook lastig idd. Dat was eigenlijk m'n vorige favoriete mount die ik wilde hebben. Gelukkig heb ik die 1-2(?) jaar geleden mogen looten maar dat wilde daarvoor ook maar elk jaar niet.
Je ziet Ashes idd wel veel tegenwoordig, de exclusiviteit is er (helaas) wel een beetje vanaf. Zal ongetwijfeld wel komen omdat 't zo makkelijk is om te farmen (zelfs nubs zoals ik kunnen het :P). Je moet alleen wel tegen elke kéér die Kaelthas speech en het cc-fest kunnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:09:
[...]

Wij begonnen nu op Oregorger. En haha jawel 1-shot. Dat ging een stuk beter dan die 15-18 wipes die we nodig hebben gehad. :)

En ook Flamebender is gevallen voor ons dus staan we 5/10 HC. Volgende week weer eens kijken naar HM Mythic. Twins moet ook wel eens plat gaan.
Vandaag eerste 4 weer down, wel weer 6 wipes ofzo op oregorger rest binnen 1 of 2 tries.

Denk dat Mythic twins met de extra gear goed te doen is.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 11-02-2015 23:39 ]

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wij hebben het gisteren maar bij de 3 gehouden die wel al eens hadden omgelegt... en gezien onze main tank weg was.. ook wel handig.. nieuwe tank moest nog even 'wennen'.

Daarna normal gedaan voor wat Tier tokens... zelf een warforged wapen met socket weten te looten... leuke upgrade tegen de heroic tectus wapen qua stats (<3 crit / multi)

• Danny Canero
Gisteren heeft de Tweakers guild een goede start gemaakt en 6 kills in totaal behaald op normal difficulty, waarvan er 2 nieuwe kills zijn!

- Gruul (1 wipe)
- Oregorgon (0 wipe)
- Beastlord Darmac (0 wipe)
- Hans'gar & Franzok (0 wipe)
- Flamebender Ka'graz (3 wipes) - Nieuwe kill!
- Kromog (11 wipes) - Nieuwe kill!

Voor komende zondag Operator gepland & Iron Maidens. Misschein dat we nog Blast Furnace gaan doen.

Anoniem: 525104

Zijn er hier ook mensen die PVP spelen rond 2k rating + ?
Grumble.. gister LFR gedaan, en natuurlijk totaal geen loot. Wel 1 wipe om Imperator, want blijkbaar is de mijnen af laten gaan niet de tactic :+

Maar ja, we zaten met 90% guildies erin. Dus beetje rondkloten was wel geinig.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:37
Poeh hey… 90% guildies en toch nog wipen op Imp LFR is best lastig lijkt me…

Ik had gister ook helemaal 0 loot in LFR op mn mage (tokens nodig voor de ring). Ook Rukhmar was niet lief voor me. Ook niet met de coin.

Toch kon ik gister mee met de raid met ilevel 649. Is wel even wat anders dan mn rogue met 675, maar die geeft helaas te veel RSI achtige klachten. Het aftakelen is begonnen zullen we maar zeggen.

Ik moet zeggen, de mage is toch een stuk minder intens qua movement en dat is fijn! Wel even wennen om in de onderste regionen te staan op het dps lijstje. Gelukkig wel elke keer boven de tanks…

Ben er qua loot aardig op vooruit gegaan. 2 bonus rolls pants en head (1ste tier item!) gewonnen en een warforged staff. Allemaal upgrades van 630 items, dus dat schoot lekker op!

Maar het belangrijkste van de avond was de sfeer. Die was – in tegenstelling tot vorige week - weer goed! Erg blij mee, we hebben namelijk echt wel een leuke groep!
hulkie schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:19:
Poeh hey… 90% guildies en toch nog wipen op Imp LFR is best lastig lijkt me…
Mwoah, niet zo lastig hoor.

Alle mines laten afgaan
adds niet afmaken
niet tegen de nova inrennen

idee was om te kijken wat je allemaal moet doen om te wipen. Uiteindelijk best veel

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
Danny Canero schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:57:
Gisteren heeft de Tweakers guild een goede start gemaakt en 6 kills in totaal behaald op normal difficulty, waarvan er 2 nieuwe kills zijn!

- Gruul (1 wipe)
- Oregorgon (0 wipe)

Voor komende zondag Operator gepland & Iron Maidens. Misschein dat we nog Blast Furnace gaan doen.
Maar toch nog eens de logs nader bekeken en wat nam ik veel avoidable damage. Dat kan ook echt niet.

• hmr

hmr

:)

Mage is 100 met wat hulp van een oud huisgenootje:)! Ben alleen aan het twijfelen om weer die fucking legendary questchain te starten, die apexis crystals irriteren me namelijk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Danny Canero
hmr schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:26:
[...]

:)

Mage is 100 met wat hulp van een oud huisgenootje:)! Ben alleen aan het twijfelen om weer die fucking legendary questchain te starten, die apexis crystals irriteren me namelijk!
5 dagjes even 30 min spenderen voor de Apexis daillies en je bent klaar :)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:42
Danny Canero schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:27:
[...]

5 dagjes even 30 min spenderen voor de Apexis daillies en je bent klaar :)
Pak er ook nog de rare garrison missions bij waar je een 1000/2000 crystals krijgt en je bent nog sneller klaar!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• hmr

hmr

Puc van S. schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Pak er ook nog de rare garrison missions bij waar je een 1000/2000 crystals krijgt en je bent nog sneller klaar!
Garrison op mijn mage is level 1 met alleen maar low level followers... ga dat hele circus niet nog een keer doen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hulkie
hmr schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Garrison op mijn mage is level 1 met alleen maar low level followers... ga dat hele circus niet nog een keer doen!
Er is een Ashran quest voor 1000 Crystals.

Die moet je hebben!

Eén keertje 25 van die tokens farmen in een battle. Dan bij de vendor 4 keer een item kopen en weer ruilen. 4 x 25 = 100 tokens.

De eerste keer dat je dit doet kost het even tijd. De keren daarna ben je incl. hearthstone in 2 minuten klaar met je quest!

hmr schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Grappig, ik log 3x per dag heel kort in en start op al mijn characters missies. Zelfs mijn level 91 alts hebben level 100 followers en verdienen in rap tempo goud.

En aangezien ik deze expansion nog niets heb gevonden wat de moeite waard is om te kopen, dat ik niet ook zelf kan maken: het goud stroomt binnen!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:52
Puc van S. schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Hoe worden die eigenlijk getriggered? Op mijn eerste char heb ik geen follower missions gekregen die apexis geven en ook die weekly missions heb ik nog steeds niet gekregen na x maanden.

Op mijn tweede char had ik die 5k crystals al binnen toen ik 100 was dankzij de followers en een ketting van Garrison missions.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Puc van S.
Kapoen schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:30:
[...]

Hoe worden die eigenlijk getriggered? Op mijn eerste char heb ik geen follower missions gekregen die apexis geven en ook die weekly missions heb ik nog steeds niet gekregen na x maanden.

Op mijn tweede char had ik die 5k crystals al binnen toen ik 100 was dankzij de followers en een ketting van Garrison missions.
Zal een combinatie zijn van itemlevel/level van je followers? Ik weet dat je de bi weekly highmaul missie krijgt wanneer je 2 followers hebt die ilvl 645 (volgens mij) hebt. Daarnaast heb je nog de legendary quest missies en die krijg je wanneer je de quest ervoor geaccept hebt.

De rest, geen idee eigenlijk :X weet alleen dat al mijn followers inmiddels epic met een ilvl van rond de 650 zijn :P

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Gister solo ICC in gegaan om nog wat archievements te halen die ik schijnbaar nog niet had :P bijna alles in 25(HC) afgezien van de LK moest ik nog :+ zitten toch nog wat nadenk stukjes bij als je het solo doet moet ik zeggen, volgende week alleen nog met een guildie ofzo het healer gedeelte doen die ik nu oversloeg want die gaat niet echt solo,maar was wel geinig om te doen :)volgende week de mount :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:45

Osxy

Holy crap on a cracker

BRF bevalt me tot nu toe erg goed.

Met onze guild begonnen we vorige week woensdag gelijk op heroic aangezien we van 3/7 Mythic HM afkomen. Na 2,5 raid avond (donderdag konden we niet echt meetellen vanwege de server problemen) hadden we 6/10 heroic plat.

Op maandag (officieel geen raid avond) zijn we normaal ingedoken voor extra gear, hier hebben we 9/10 gehaald in 3 uur. Ook aardig was loot, ikzelf heb hier me 2s tier gehaald.

Toen we gister weer HC gingen doen merkte ik pas hoe bizar de set bonus is. Als shaman was AoE healing niet het meest ideale, single target was een stuk sterker. Nu met de 2s bonus ben ik van een single target healer gelijk naar een sterke aoe healer gegaan. Erg tof.

We hebben nu in 1 avond weer 6/10 HC plat gekregen dus kunnen morgen verder met progress en hier 2 volle avonden aan spenderen, moeten nu nog: Blast Furnace, Kromog, Iron Maidens en Blackhand.

http://eu.battle.net/wow/.../ravencrest/aliyya/simple

[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 12-02-2015 13:22 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-06 22:31
Gister in een pug met mn resto druid BRF normal in.

ik dacht dat ik me voor een HM raid had ingeschreven, werd ik gesummoned en toen dacht ik: WTF ben ik nu???
Bleek dat het dus BRF was. Er werd geacht de fights te kennen, nou ik kan je vertellen: ik wist helemaal niks! alleen dat de eerste boss gruul heet.
Heb 0 tactics gelezen of filmpjes gezien.
Het sneaky dacht ik: ok laten we het proberen. 4 bosses down: Gruul, Orgrorgon, Hansl & Fransl en die beastmaster!
Heb een staff kunnen looten en een WF bracers :D ik ben blij ermee!

Moet wel bekennen dat ik de trash voor Gruul lastiger vond dan de boss zelf :P

1 wipe op Oregorgon. De rest ging smooth!

• hmr

hmr

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:21:
[...]

Grappig, ik log 3x per dag heel kort in en start op al mijn characters missies. Zelfs mijn level 91 alts hebben level 100 followers en verdienen in rap tempo goud.

En aangezien ik deze expansion nog niets heb gevonden wat de moeite waard is om te kopen, dat ik niet ook zelf kan maken: het goud stroomt binnen!
Warrior > 20 epic followers ilevel 645+
Priest > 20 epic followers ilevel 630+
Druid + Hunter (100) gebruik garrison resources voor coins.
Mage net 100 maar geen zin meer in die Farmville shit.

Vind garrisons eigenlijk maar een nutteloze timesink in WoW, het idee is leuk, maar wat doe je nou eigenlijk echt met die Garrisons?

Mjah 8)7

@beebie21 Lekker gecarried dus :p

ps. Nu mijn mage lekker op 100 is moet ik hem rustig maar eens gaan gearen. Sta nu alleen voor de keuze, aangezien ik uit mijn raidgroep ben gestapt. Zou graag casual mee gaan raiden in BRF, alleen mage staat op verkeerde server (maakt niet zoveel uit). Probleem is wel dat de gear achterstand groot is!

Zou ook kunnen komen op mijn main, alleen dan moet ik die horde maken :(.

Wat is een vette priest race bij de horde? :+

[ Voor 22% gewijzigd door hmr op 12-02-2015 13:35 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Puc van S.
hmr schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:31:
[...]

Vind garrisons eigenlijk maar een nutteloze timesink in WoW, het idee is leuk, maar wat doe je nou eigenlijk echt met die Garrisons?

Mjah 8)7
Lantresor of the Blade terug sturen naar de mijn natuurlijk! >:)

• beebie121
@hmr ik dacht dat als je gecarried werd dat je (bijna) niks hoefde te doen omdat je geen/slechte gear hebt.
Dat was nu niet het geval hoor :) ik volgde gewoon degene met de blok op zn kop die we moesten volgen :)
En ik stond 2e op de healing done :D
hmr schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:31:
[...]
Behalve dat ik de followers levelen leuk vind doe ik vooral gold genereren, heel veel gold genereren.

Ik lees deze expansion veel mensen klagen over dat ze amper gold verdienen, true professions zijn focked op tailoring en enchanting na. Die 2 en een paar chars met garrison level 2's, cashen like a boss :>

• beebie121
waarmee kan je geld verdienen met tailoring dan?
1 woordje; bags. Ik verdien me kapot nu aan netherweave/frostw

Ik heb op 2 chars tailoring. Enige recipe die ze kennen: hexweave bag :P

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Danny Canero schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:57:

- Gruul (1 wipe)
- Oregorgon (0 wipe)

En wanneer mag deze imbah tank nou eens mee om alle gear te looten? >:)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:21
Mistymo schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:15:
[...]

Zaterdag is er een highmaul normal run })

• Mistymo
Bartske schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:37:
[...]

Heb me al aangemeld bij Tano, neem ook een vriend mee en verwacht wel dat we 7/7 gaan ;) Ga denk ik ook eens stieken bfr proberen met pugs. heb toch niks te verliezen _/-\o_

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:21
Mistymo schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:40:
[...]

Heb me al aangemeld bij Tano, neem ook een vriend mee en verwacht wel dat we 7/7 gaan ;) Ga denk ik ook eens stieken bfr proberen met pugs. heb toch niks te verliezen _/-\o_
Top, we gaan het zien, als ik kan dan kom ik ook op mn main :)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vandaag ieder geval Blackhand Heroic neergekregen. We hadden deze hele week al healer problemen waardoor we hem niet voor de nerf hebben kunnen killen. Een andere resto druid is op vakantie en onze resto shaman is verdwenen (hoop dat er niets ergs is gebeurd). Hierdoor konden we geen mythic progressie doen :(. Wel hebben we na Blackhand met 19 man (4 healers + 1 offspec healer) Mythic Darmac geprobeerd. Viel nog reuze mee dus die moet zondag wel neer gaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *
Deze week gaat lekker in BRF. Vorige week begonnen met direct heroic version in te gaan, echter dit was geen succes. Deze week opwoensdag een verrassing. Ben van trial gepromofeerd tot core raider. Niet slecht, want een maand geleden begon ik nog op 12k DPS en zit nu op butcher-fights op 27k DPS. Was al blij geweest met back-up raider om zomijn raidjes mee te pakken. Maar mag dus mee op progress runs.

Besloten om alles maar een keer op normal te doen zodat we iig de fights leren kennen. Zitten nu op 8/10 normal en 1 heroic (convator-belt). Zitten nu even vast op blood-fornuce.
P1 gaat nu goed. Problemen hebben we momenteel met P2.

Wat isnu de prioriteit in P2. We gingen voor die channeling .... nadat we een molten in de nabijheid hebben afgemaakt. Echter, het leek wel of we helemaal geen damage deden.

Van mijn followers een mythic head-piece gekregen en via een coin een nieuwe cloak, en zit nu op een ilvl van 671. Met CoP haalik nu 27k DPS op stilstand fights en rond de 22k DPS op heavy movement fights, maar kan niet wachten op een goede aoe-upgrade en daar gaat de mind-sear buff van 100% tijdens insanity niet echt mee helpen. Shaman en warrior doen gewoon over de 100k DPS aoe op beast-lord adds. Kom ik aan met mijn 14k dps mind-sear. Halo is dan wel weer leuk natuurlijk mits goed gepositioneerd. Want to buy lower cd for halo :p

* einde dagboek *

Voor een quick review van de fights hebben we een mooie streamer gevonden naast Fatboss.
Vooral handig voor startende raiders. In 2 min een quick overview met posities voor ranged, melee, tanks en healers.
Zoek op youtube naar : "Wod raid basics" en dan de raid-boss-naam

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 13-02-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL! en dan stort je in. Heerlijk hoe sommige guild masters geen idee hebben hoe het werkt.

General chat Kyano: "I made an angry Poopoo"

Kyano has been kicked out of the guild by Jadranka

In het midden van een raid, geen waarschuwing, niks gewoon gelijk kick.

Ja, en als je dan al een guild hebt waarbij de helft denkt aan weggaan, is het snel geregeld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In die guild had ik het ongeveer 5 minuten en 30 seconden uitgehouden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, de main team is nu kwijt:

1 tank
1 healer

En 75% van een ander raid team.

De frictie was al enige tijd merkbaar, maar soms heb je maar 1 ding nodig om het te laten exploderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bartske schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:37:
[...]

Hoe laat? ;D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha zodra ik zie drama = exit /gquit lator. Ben in RL ook insta klaar met dramaqueens, dan zit ik er zeker niet nog eens op te wachten dat in een game ook nog te moeten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
same here, daarom zijn we met een grote groep weg gegaan, waren het zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Staat voor rond 14:00 gepland tot zo'n 16:00 uur. Kun je 's avonds je eigen ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Mistymo schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:15:
[...]

Wanneer ik klaar ben met looten en 4 piece tier set heb 8)7

Even alle gekheid op een stokje, probeer je ilvl op te krikken naar 655 (Highmaul Normal) en we gaan eens kijken hoe het tanken je vergaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje, wat is een goede Ventrilo hoster? Ik zit te kijken naar Typefrag, maar deze is redelijk prijzig. Wat gebruiken jullie allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 422350

@Tano Zorg er maar voor dat eerst je OT wat gear krijgt :) Men ilvl loopt al te ver achter ondertussen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

momenteel ts heeft guildie eigen server voor draaien. Mumble vink ook erg chill lang gebruikt. Vind geluidskwaliteit ventrilo beetje tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Anoniem: 422350 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:47:
@Tano Zorg er maar voor dat eerst je OT wat gear krijgt :) Men ilvl loopt al te ver achter ondertussen ^^
Ik ga wel DPS, wil wel eens zien hoe jullie tanken en hoe het dan gaat.
*schuilt weg voor de healers (Dendr, Innomine, Phacoid)*

@Mistymo
Net even je Armory bekeken en als je tijd hebt kan je zondag tanken...

EDIT:
@wimpie, wat nou gear voor OT. Je bent dezelfde ilvl als ik zelf (ilvl 671). Ik ga wel DPS met ilvl 667 en ik zie wel wat er gaat gebeuren, misschien nog wel even healing turret gaan als Holy Pala!

[ Voor 19% gewijzigd door Danny Canero op 13-02-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 422350

Danny Canero schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:50:
[...]

EDIT:
@wimpie, wat nou gear voor OT. Je bent dezelfde ilvl als ik zelf (ilvl 671). Ik ga wel DPS met ilvl 667 en ik zie wel wat er gaat gebeuren, misschien nog wel even healing turret gaan als Holy Pala!
667 Tank gear equipped tano ;) hehe Maakt niet uit we gaan lekker. Moet enkel nog men waist, shoulders en chest upppen naar een hoger ilvl. deze lopen nog achter. En dan alle gear gaan verwisselen die geen crit en/of mastery bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mochten jullie een undergeared mage willen meenemen, dan ga ik graag mee! Probeer voor die tijd nog wel even conquest pointe te halen voor een redelijk 660 setje.

AotC e.d. aanwezig ;). Dus tacs weet ik wel, alleen dps zal beetje achterblijven ben ik bang.

[ Voor 23% gewijzigd door hmr op 13-02-2015 13:19 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Danny Canero schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:50:
[
@Mistymo
Net even je Armory bekeken en als je tijd hebt kan je zondag tanken...
Zaterdag dan nog even snel wat ilvl 640 verwisselen voor 655 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Blackhand Heroic Kill video:

Een klein foutje aan het eind :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand vanavond toevallig nog een dpsje nodig voor BRF? Ik wordt gek van de fail pugs, en de normal runs in de guild zijn ff uitgesteld om mains nog wat meer te gearen qua tier e.d. Class: Hunter, ilvl 670 uit mijn hoofd, Alliance. Hoeft geen farm te zijn oid, lekker helpen progressen is ook leuk, ik begin echter een beetje een hekel te krijgen aan pugs waar je langer bezig bent om leavers te replacen dan dat je daarwerkelijk aan het raiden bent.

Experience op main 8/10 normal, 5/10 heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *

Wat is blastfurnace toch een .....
We maakten snel progressie maar duurde nog steeds 2 uur voordat tactics eindelijk klopten en blackfurnace was verslagen (normal). En zoveel mensen daarna... laten we deze boss niet meer doen :p. Omdat we geen zin hadden in de laatste boss qua learning besloten om beastlord op HC te gaan doen. Helaas ge-eindigd met een best try op 16%.

Als guild zijnde ge-eindigd op 7/7 HC, 9/10 N & 1/10 HC
Volgende week meer HC gaan proberen, tatctics tussen normal en HC zijn gelijk dus moet beter gaan dan eerste week.

[ Voor 6% gewijzigd door sabriel op 16-02-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, Gisteravond dan eindelijk de 5 nieuwe members kunnen uittesten... waarvan 2 tanks... altijd even wennen met andere tanks... plaatsen de boss net op een iets andere manier... maar ging wel goed

Flamebender heroic en Thogar heroic neer... en Kromog op 20 % (na 4 pogingen).
Vanavond Kromog even neerhalen en dan weer terug naar Oregorger...

Daarna beginnen de 'fun' bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, vanavond met de nieuwe guild Highmaul in. Wel geinig, was zelf bang dat we afgelopen donderdag na alle guild gezeik geen raiders zouden hebben. Dat valt nog vies tegen dus, we hebben er meer dan genoeg.

4-5 tanks
5-6 healers
zooi dps

Dus vanavond eerst HM Normal clearen om mensen weer te laten wennen, nieuwe raid setup, nieuwe classes (iedereen speelt nu ook echt wat ze willen spelen ipv wat nodig was voor de progress).

Tanks:

Warrior (Dacht ik?)
Druid

Healers

Shaman
Priest
Priest

Dps

Monk
en nog een zooi anderen, stuk of 6/7

Heb er zin in. Weer jaren dat ik zelf een guild heb geleid waarin we echt kunnen progressen.

En voordat mensen beginnen met "omg lol Hm is geen progress lolol" Ik ga niet met 630 geared tank en dps BRF in :+

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 16-02-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mogguh,

Jerry: gefeliciteerd met de kill! Ons eerste team heeft hem gister ook gehaald. Op naar de Mythics!

Mijn team staat inmiddels op 5 HC. Gister hadden we redelijk snel de eerste 3 dood, daarmee zijn deze denk ik wel op 'farm'. Toen werd het tijd voor progress. Dat ging nog best aardig, beastlord ging vlot liggen en ook Oregorger wisten we na een try of 3 a 4 tegen de vlakte te werken!

Zelf ben ik nog lucky geweest met loot ook. Twee nieuwe trinkets en de heroic tier chest gewonnen! Het begint ergens op te lijken. Inmiddels al weer een duivels ilevel van 666 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:26
Wij hebben nu 3 x 3 uur BRF heroic gedaan in de afgelopen 2 weken, andere dag was mythic brackenspore. Resultaat is 7/10 heroic en heb zelf mooi heroic 2-set binnen :) Ondertussen ilvl 680 (681 max).

Nu nog de "leuke" bosses :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Afgelopen vrijdag was ik een beetje aan het vervelen dus besloot een random pug te joinen.
Bleek naderhand de beste pug te zijn die ik tot nu toe had meegemaakt.

Wat bleek nu?
Ik was een 30 man pug gejoind welke werd geleid door de raidleader van Prime-Tarren Mill.
De manier waarop hij een random groep van 30 man door BRF HC heen leidde was ongelooflijk goed.
Vooral de manier waarop Oregorger werd gedaan. We waren opgesplitst in 3 groepen en hij wist exact waar welke groep was, waar ze nog niet waren geweest, welke kant ze op moesten om niet in gevaar te komen en welke healer welke cooldown tot zijn beschikking had (inclusief tijdsduur van cooldown en wanneer deze weer beschikbaar was)

Uiteindelijk hebben we 5 bosses gedood en toen vond hij het laat genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:40:

Dus vanavond eerst HM Normal clearen om mensen weer te laten wennen, nieuwe raid setup, nieuwe classes (iedereen speelt nu ook echt wat ze willen spelen ipv wat nodig was voor de progress).
Jullie waren toch een casual guild? Dan snap ik niet waarom mensen sowieso niet speelde wat ze wilde spelen...

@Hulkie, GZ!

Gister op mijn main 9/10 normal BRF geone-shot met een pug. Dat is dus ook niet echt lastig met een goede groep ;).

Ook zaterdag met Tweakers mee in HM normal op mijn undergeared mage. Ging ook lekker :) alleen Imperator niet neer omdat een paar andere die meewaren hem nog nooit hadden gedaan.. :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
hmr schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:03:
[...]

Jullie waren toch een casual guild? Dan snap ik niet waarom mensen sowieso niet speelde wat ze wilde spelen...

@Hulkie, GZ!

Gister op mijn main 9/10 normal BRF geone-shot met een pug. Dat is dus ook niet echt lastig met een goede groep ;).

Ook zaterdag met Tweakers mee in HM normal op mijn undergeared mage. Ging ook lekker :) alleen Imperator niet neer omdat een paar andere die meewaren hem nog nooit hadden gedaan.. :>
Minder mijntjes pakken en meer dps doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
hulkie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:18:
Mijn team staat inmiddels op 5 HC. Gister hadden we redelijk snel de eerste 3 dood, daarmee zijn deze denk ik wel op 'farm'. Toen werd het tijd voor progress. Dat ging nog best aardig, beastlord ging vlot liggen en ook Oregorger wisten we na een try of 3 a 4 tegen de vlakte te werken!
Is beastlord dan niet een van de makkelijkste. zo niet, wat zouden jullie dan adviseren om als eerste in HC te killen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:03:
[...]

De oude guild werkte op een geweldig principe:

1.) Logging mag niet, want we zijn casual
2.) Tactics bespreken buiten raids mag niet, want we zijn casual
3.) Class spelen die je wil? Dat mag niet, want we willen progress
4.) BoE's gingen in de volgende volgorde:

Main spec -> Heeft een officer een alt ervoor -> offspec -> andere raid team.

Allemaal onder het excuus casual. :+

Neh, was gezellig hoor, maar dat zijn gewoon de kleine dingetjes die voor spanningen zorgden. En ja, als je dan tijdens een progress raid mensen een guild kick gaat geven, dan explodeerd het al snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:40:
En voordat mensen beginnen met "omg lol Hm is geen progress lolol" Ik ga niet met 630 geared tank en dps BRF in :+
Zolang je nog Ahead of the Curve krijgt is HM gewoon current content en dus progress. Zeker Mythic Highmaul is erg pittig.
Pagina: 1 ... 88 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.