Acties:
  • 0 Henk 'm!
garagaholic schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:01:
[...]

Afhankelijk van hoe je speelt met talents (met dot-weaving of zonder), is mastery of haste/crit de beste stat. Kun je in simcraft ook aangeven welke speelstijl je speelt?
Met genoeg simcraft kennis kun je alles simmen qua rotions, je kan zelfs je eigen actions list maken, waarmee je bijv. een niet standaard rotatie kan simmen. Dit vereist echter wel veel meer kennis van het programma dan import > start sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Anoniem: 443074 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:03:
Het neemt je talents die je op armory hebt mee in de berekening. Dus als je de verschillen tussen talents wil testen, import je armory run je simulation. Log je daarna in verandert talents log weer uit kijken of armory refreshed is ( meestal instant tegenwoordig) import en simulation opnieuw draaien. Die vorig staat dan nog in je results als je niet hebt afgesloten. Dus dan kun je die twee sims vergelijken.

Je kan trouwens ook helemaal custom profiles bouwen waar je zelf al die dingen aangeeft. Maar ik doe het meestal zo, ben te lui om dat uit te vissen :P
Yep, op doe manier heb ik net ook even mijn holy gear optimized op H+APS.
Bleek dat ik 3 items nog ertussen had staan die voor zowel prot als ook holy niet meer nodig waren.
Voelt toch fijn, die gedachte dat je character optimized is op basis van zijn eigen gear en talents :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443074

Dennism schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:09:
[...]

Met genoeg simcraft kennis kun je alles simmen qua rotions, je kan zelfs je eigen actions list maken, waarmee je bijv. een niet standaard rotatie kan simmen. Dit vereist echter wel veel meer kennis van het programma dan import > start sim.
Zeker waar, je kunt hele profiles bouwen. Heb daar ook wel mee zitten spelen. Maar mijn actions volgen redelijk die van standaard sim. En voor mij geeft het me zo dus alle info die ik nodig heb en ik denk dat dat voor de meeste mensen zo is. Dan is het een makkelijke vrij gebruiksvriendelijke tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 21:51
garagaholic schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:01:
[...]

Afhankelijk van hoe je speelt met talents (met dot-weaving of zonder), is mastery of haste/crit de beste stat. Kun je in simcraft ook aangeven welke speelstijl je speelt?
Ik doe altijd met dot-weaving, mijn huidige spec is immers met CoP. Single target is dat altijd met dot-weaving. MultiTarget kan je er natuurlijk voor kiezen om op één mob MS&MB te doen en op de ander dots te doen, dan moet je alleen niet voor de insanity talent gaan denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gezien ik momenteel 22 followers op ilvl 654 heb, heb ik mijn salvage yard maar eens gesloopt en er een storage house voor in de plaats gezet. Lekker lui vanuit mijn garrison nu ook bank en xmog bij de hand XD. Nu hoef ik alleen één keer in de week naar Warspear voor mijn tokens :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Danny Canero schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:20:
Ik heb er veel profijt van gehad en standaard staan de meeste stats weight al goed ingesteld in Pawn.
Ik heb het tot nu toe alleen voor mijn Shadow Priest gebruikt en de standaard weights die de addon aangaf klopten voor geen meter :P
Thysiej schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:46:
Ziet er goed uit zeg! Waar heb jij de stat weights voor alle shadowpriest 'specs' vandaan? Ik heb dusver alleen die van CoP gevonden.
http://howtopriest.com/vi...php?f=19&t=6291#iStatPrio

Let op dat deze waardes iets kunnen veranderen wanneer 6.1 live gaat en in situaties waar het enkel single target is (zoals butcher) is mastery voor CoP bijvoorbeeld alweer meer waard maar bovenstaande zijn de gemiddelde weights voor spriest
Thysiej schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:51:
[...]

Toch vreemd, als ik naar howtopriest.com kijk staat er dat crit, haste en dan mastery het beste is. Als ik door simcraft heenwandel met mijn huidige gear, is mastery weer de beste upgrade... Ik zal het wel niet helemaal begrijpen
Voor de "Average stat weights" gaan ze op htp uit van de 2 beste talents gemiddeld op alle bosses. Crit heeft een hoge prio omdat het de absoluut beste stat is voor AS en niet perse slecht voor CoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 15-05 21:51
Twylight schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:00:
[...]
Ik heb het tot nu toe alleen voor mijn Shadow Priest gebruikt en de standaard weights die de addon aangaf klopten voor geen meter :P

[...]

http://howtopriest.com/vi...php?f=19&t=6291#iStatPrio

Let op dat deze waardes iets kunnen veranderen wanneer 6.1 live gaat en in situaties waar het enkel single target is (zoals butcher) is mastery voor CoP bijvoorbeeld alweer meer waard maar bovenstaande zijn de gemiddelde weights voor spriest
[...]

Voor de "Average stat weights" gaan ze op htp uit van de 2 beste talents gemiddeld op alle bosses. Crit heeft een hoge prio omdat het de absoluut beste stat is voor AS en niet perse slecht voor CoP
Dat ben ik helemaal vergeten. Crit wordt natuurlijk steeds belangrijker, naarmate we betere gear krijgen. Inherent hieraan, wordt AS ook een steeds betere talentkeuze. Immers: hoe meer crit, hoe meer spirits, hoe meer orbs en hoe meer DP's. Vandaar natuurlijk dat BiS crit veel hoger rated dan Mastery, naast het feit dat CoP eigenlijk alleen heel goed is op single target fights met weinig movement.

Voor zover mij bekend is CoP alleen maar goed ism Insanity talent. Voor insanity moet je stilstaan en als je het goed timed met CoP gebruik je alleen insanity als filler (geen mindflay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Darkfreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:10:
[...]

Yep, op doe manier heb ik net ook even mijn holy gear optimized op H+APS.
Bleek dat ik 3 items nog ertussen had staan die voor zowel prot als ook holy niet meer nodig waren.
Voelt toch fijn, die gedachte dat je character optimized is op basis van zijn eigen gear en talents :P
Tell me how, my precious!!!

Even serieus, ik gebruik zelf MMO-Champion + sacred Duty + AskMrRobot voor mijn Prot Paladin. Waarom, omdat Theck (de prot paladin simcrafter) alle stats weight 1 dag na een hotfix heeft berekend.

Er blijkt nog wel een error in zijn stat wieght te zittne voor Holy Shield, omdat de sim utgaat van 100% tanken. Dus je hebt de gehel fight de boss op je, dit moet hij nog eruit zien te krijgen...

En ja, als ik wist hoe Simcraft werkt, zou ik het zelf doen voor mijn Paladin.

@Darkfreak Zou je eens een sim op mijn paladin wilen doen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Danny Canero op 04-02-2015 14:27 ]

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231559

Danny Canero schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:26:
[...]

Tell me how, my precious!!!

Even serieus, ik gebruik zelf MMO-Champion + sacred Duty + AskMrRobot voor mijn Prot Paladin. Waarom, omdat Theck (de prot paladin simcrafter) alle stats weight 1 dag na een hotfix heeft berekend.

Er blijkt nog wel een error in zijn stat wieght te zittne voor Holy Shield, omdat de sim utgaat van 100% tanken. Dus je hebt de gehel fight de boss op je, dit moet hij nog eruit zien te krijgen...

En ja, als ik wist hoe Simcraft werkt, zou ik het zelf doen voor mijn Paladin.

@Darkfreak Zou je eens een sim op mijn paladin wilen doen _/-\o_
even de guide erbij halen ;-)

https://code.google.com/p...iki/StartersGuide#Results

gewoon naar het stuk stats scaling gaan. Daar staat alles uitgelegd en het is vrij simpel :)

iets lager in de manual staat ook simcraft voor tanks en healers. Gaat perfect voor zover ik het hier zelf zie en doe :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 231559 op 04-02-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

5/10 Heroic down. Zelfs Blast Furnace welke erg overtuned is :X.
Zo te zien zijn er nog maar 60 kills op Blast Furnace Heroic volgens wowprogress.
Ik zal morgen de video ervan posten, echt chaotisch dat gevecht :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hier ook 5/10hc maar wij hebben Blast Furnace nog niet geprobeerd.

Beastlord en Hans'gar & Franzok waren one-shot, Verder Gruul, Oregorger en Flamebender gedaan

Eigenlijk alleen wat moeite gehad met Oregorger, wat een kut boss :P Probleem was vooral dat mensen nog niet precies weten waar de boss soms heen kan gaan (om de hoek etc :P) gok dat zodra we dat wat doorhebben die boss wel makkelijk is.

Ik heb er iig een nieuw wapen met socket bij :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231559

Twylight schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:47:
Hier ook 5/10hc maar wij hebben Blast Furnace nog niet geprobeerd.

Beastlord en Hans'gar & Franzok waren one-shot, Verder Gruul, Oregorger en Flamebender gedaan

Eigenlijk alleen wat moeite gehad met Oregorger, wat een kut boss :P Probleem was vooral dat mensen nog niet precies weten waar de boss soms heen kan gaan (om de hoek etc :P) gok dat zodra we dat wat doorhebben die boss wel makkelijk is.

Ik heb er iig een nieuw wapen met socket bij :7
hoe wij het gaan doen is als de boss in de muur slammed, iedereen gaat dan staan in het path waar hij vandaan kwam. Daar gaat hij nooit in terug keren normaal gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51
Na het upgraden van de epic ring naar i690 even geen Wow meer aangeraakt.

Gisteren weer opgepakt en LFR gedaan en een warforged trinket erbij.

http://www.wowprogress.com/character/eu/nagrand/Caranten

dps wise begint het nu langzaan te komen.
Wat ik echter niet begrijp is dat ik tegenhetzelfde aanloop als bij einde Pandaria: bij custom raids Draoner kom ik uberhuabt niet in een team. Telkens een decline.

Heb met askmrrobot gekeken of ik nog wat zaken kan optimaliseren. Verder dan wat Crit erbij kom ik niet (ik zit op 98.5% optimaal ongeveer).

Iemand advies wat ik nu nog kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gisteren begonnen met normal om wat 'feeling' met de gevechten te krijgen. 6/10 toen ik offline ging.. waarmee we blast furnace hebben overgeslagen.

Oregorger was even doorhebben hoe deze bewoog (ik wil nog testen of je door z'n rol heen kunt blinken / displacer beast). Beastlord, Gruul, de Schwarzenegger boss en Kromog waren echt een walk in the park.. Flamebender was het voor de tanks blijkbaar lastig dat de wolven wisselden tussen 'empowered' maar dat ging ook snel neer.

Uiteindelijk zelf met 2 tier pieces en wat betere stat items de raid uit gekomen... 3 item levels ingeleverd, maar qua sim dps wel 2k op vooruit gegaan :P

Morgen heroic doen nadat men nu dus gezien heeft hoe het gaat.. kijken of we minstens 4/10 heroic halen op die avond.

[EDIT] ow en op Kromog de "Would you give me a hand?" achievement gehaald als bonus :D

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 05-02-2015 08:42 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was vergeten wat voor Toxic community WoW eigenlijk is. Wat een zielige reacties daar zeg. Laat duidelijk zien hoe de playerbase is tegenwoordig als het gaat om wat humor... :X

Vanavond even HM Heroic clearen (hopen we), en dan gelijk maar door naar BRF. Wordt awesome <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Wij hebben gisteren ook heroic BRF gedaan. Het is toch best pittig nog in vergelijking met heroic HM. Eerste boss moesten de tanks even het trucje doorkrijgen, maar die ging snel neer. De tweede boss, die is meteen een stuk lastiger met positioning, tanking en het rollen. Wel neer gekregen uiteindelijk, maar toen zijn we gestopt. Gelukkig zijn de andere bosses behalve furnace tot aan de iron maidens redelijk te doen volgens mij.

Zelf gewoon nog 3 items op kunnen pikken, geen slechte score op 2 bosses :)

Nu tijd voor vakantie en dan op woensdag maar weer verder kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:13:
Ik was vergeten wat voor Toxic community WoW eigenlijk is. Wat een zielige reacties daar zeg. Laat duidelijk zien hoe de playerbase is tegenwoordig als het gaat om wat humor... :X
Ik vindt vooral die comment ietswat later vet:
"Half of Silvermoon is destroyed. I think there are more pressing matters than Stormwind."
Dat is nou ongeveer 16 jaar geleden (in-game jaren dan).
De Cataclysm (en daarme dus de schade waar ze het over hebben) is net 2 jaar (in-game jaren) geleden :P

Geeft trouwens wel een goed beeld van hoe effectief Gazlow en zijn crew waren XD.
Die hebben ORG in minder dan één jaar volledig rebuilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep, maar gewoon dat standaard gezeik. "But you do have time for Twitter integration" Laat duidelijk zien wat de kennis van een gemiddeld bedrijf is bij dit soort.. volk :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:34:
Jep, maar gewoon dat standaard gezeik. "But you do have time for Twitter integration" Laat duidelijk zien wat de kennis van een gemiddeld bedrijf is bij dit soort.. volk :+
Ja maar .. ALS ZE TWITTER MAKEN KUNNEN ZE TOCH OOK SW MAKEN? WAAROM TIJD STEKEN IN TWITTUR EN SELFIES ALS SW KAPOET IS!??!!! oneone11!!?

Heeft heus niets ermee te maken dat het twee volledig verschillende teams zijn waar ze het over hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk niet! Waarom zou dat. Iedereen doet toch alles daar tegelijk? Hoe durf je te insinueren dat Blizzard als een normaal bedrijf werkt. Ik betaal 13 euro per maand! IK EIS MYTHIC LOOT EN FIXED STORMWIND OMG UNSUB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Maar .. Horde racial garrisons zouden wel vet zijn. Ik zou nog een account erbij kopen als ik Belf-themed garrisons kreeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dan wel weer waar :p Maar dat kost een raid tier :+ Dus wat wil je haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:43:
Dat is dan wel weer waar :p Maar dat kost een raid tier :+ Dus wat wil je haha.
Doe maar die models dan, ik kan wel wachten op een tier ;DDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:11
Jerry schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:09:
5/10 Heroic down. Zelfs Blast Furnace welke erg overtuned is :X.
Zo te zien zijn er nog maar 60 kills op Blast Furnace Heroic volgens wowprogress.
Ik zal morgen de video ervan posten, echt chaotisch dat gevecht :P.
Grats met world 85th, eu23rd!
Wij hebben de server 2nd Gruul kill gepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:17

Prx

Gisteren met een OpenRaid gestart met BRF Normal. Gruul ging enorm snel neer, maar Oregorger hebben we niet down kunnen krijgen. Het hele rollen gaat toch nog verkeerd bij ons. Wel een upgrade van mijn 640 head naar een 671, maar wel weer verkeerde secondaries, maar die nemen we dan maar voor lief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-05 07:51
Goedemorgen,

Bij ons in de guild was het ook volle bak raiden gister. Wij (RBW) zijn uiteindelijk gestopt op 7/10 normal. Nummertje 8 hebben we inmiddels al wel door, dus zondag staat een normal clear en de eerste paar hc op de planning.

Team 1 zit op 6hc en de overige twee teams zijn op 3 normal gestrand.

Iedereen in onze groep was erg enthousiast over de nieuwe raidencounters en de entourage. Ik zelf vond het niet heel boeiend en een beetje chaotisch. Ik hoop dat dit komt door de ‘normal difficulty’. Veel dingen gingen eigenlijk niet goed, toch waren veel bosses een 1 of 2shot. Op heroic moeten zaken iets strakker geregeld worden dus is het als het goed is iets minder ‘walk in the park’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 20-05-2022
Gisteren 7/10H voor de guild in BFR.
Vanavond weer raiden maar dan met een totaal andere opstelling, geen idee waarom eigenlijk maar ik verwacht dat ze wel tot 9/10H komen :p

Wat vind men van BFR tot nu toe? ik heb gisteren alleen op de stream mee kunnen kijken maar echt warm werd ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

De gevechten zijn nu nog nieuw en 'interesant'

Gruuls - Verwacht dat je hier heel snel op uitgekeken raakt.. ontwijk spul en zolang tanks hun werk doen heb je een kill... ben wel benieuwd naar de mythic versie.

Oregorger - Leer de rol patronen... en je wint.. ook initieel leuk om alles te leren en door te hebben.. daarna niet zo.

Furnace - Niet gedaan, lijkt erg lastig te zijn.

Hans en grietje - Interesant gevecht, je blijft hier wel actief spelen vanwege de vele 'you die' mechanics als je niet op tijd bent.. voor de rest is dat het ook wel.

Flamebender - Leuk concept.. beetje chaotisch met de wolven en de fire chains en het niet stacken... ow toch wel voor die ene... en weer niet stacken..

Kromog - Te simpel in vergelijking met andere gevechten.. niet heel spannend qua mechanics.. zal waarschijnlijk snel vervelen.

Beastlord - Aoe gallore.. lijkt me ook weer te simpel

Rest van de gevechten nog niet gezien... maar dit zijn nou niet echt gevechten waarbij ik denk dat het lang interesant blijft. Wel erg benieuwd naar de mythic versies die het mogelijk wel leuker maken.. kijken of het genoeg is om men geïntereseerd te houden voor de volgende raid tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52
In een notendop: als je weet hoe het gevecht in elkaar zit dan gaat het vervelen.

Dat lijkt me niet anders dan Highmaul. Of de raids ervoor zoals Dragon Soul, ICC, MC, BWL... Op een gegeven moment ga je sowieso voor de loot en niet voor de challenge want die is er dan al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Flying schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:21:
In een notendop: als je weet hoe het gevecht in elkaar zit dan gaat het vervelen.

Dat lijkt me niet anders dan Highmaul. Of de raids ervoor zoals Dragon Soul, ICC, MC, BWL... Op een gegeven moment ga je sowieso voor de loot en niet voor de challenge want die is er dan al niet meer.
Nou nee hoor... ik ga voor de uitdaging... Meeste mensen gaan in het begin voor de loot. Op een gegeven moment ga je sowieso niet meer voor loot als het geen doel meer dient.

Maar goed, dat is het mooie van een MMO, ieder zijn ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-05 19:50

hmr

hulkie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:58:
[...]

Nou nee hoor... ik ga voor de uitdaging... Meeste mensen gaan in het begin voor de loot. Op een gegeven moment ga je sowieso niet meer voor loot als het geen doel meer dient.

Maar goed, dat is het mooie van een MMO, ieder zijn ding!
Ik begrijp niet hoe mensen moeilijkheden kunnen hebben met de treintjes... O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Wij hebben gisteren even op normal gekeken, 'wel' twee bazen down en een miljoen wipes op ... trash!

Onvoorzichtig pullen, dps die op de trash afloopt en eerder bij de mobs is dan de tanks. Hey, cleave damage_> dooie dps. En als ze het al overleven, dan stond de dps op de verkeerde plek en trok extra patrol mobs.

Triest dat ik na 30 minuten van dit geklooi echt boos moet worden voordat ze eens normaal gaan doen, waardoor de trash ineens probleemloos neer ging.

Voor de volgende raid ook nog eens wat mensen aanspreken op wat ik bedoel als ik wipe it roep. Beetje nutteloos om iederekeer een hoop tijd kwijt te zijn omdat de hunters en mages moeten aantonen dat ze kunnen kiten en de tanks dat ze best veel zelf healing hebben als de helft van de healers al dood ligt.

Kortom, ik was best pissig gisteren, het leek wel een kleuterschool.

Voor maandag maar even een heroic highmaul op het program, er zijn nog wat mensen die de gear nodig hebben. En daar doen we 6/7 in 1.5 uur ip 2 bosses in een hele avond en de gear is nog eens 5 punten hoger ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 05-02-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij ons ging wel aardig. We misten 1 healer toch 3 bosses down. 10m 2 healers. Ze moesten wel aanpoten aangezien bij het leren van fights het niet altijd van een leien dakje gaat. Die treintjes ging bij ons helemaal de mist in maar dat deden we ook best laat dus de concentratie was een beetje weg denk ik.
Ik heb me op hans en grietje helemaal kapot gelachen omdat er 3 van de 10 gewoon misselijk werden van die belt xD
Thogar en flamebender kregen we in eerste instantie niet neer maar dat lukt zondag wel. De rest van de fights heb ik nog niet gezien. Maar ik ben over deze scenery en fights al een stuk meer te spreken dan HM. Die instance vond ik ronduit boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk om MMO champion vandaag te lezen. Paar voorbeelden:

"We didn't kill X on our first night he's bugged or overtuned!"
"OMG this will be a fast world first, seeing as how easy most bosses are"
"OMG Blackhand not dead on heroic yet with the top guilds. He must be overtuned. Blizzard NERF!"

Iemand popcorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heerlijke contradicties ook altijd. Of et is te makkelijk of het is te moeilijk en die conclusie kan je uiteraard ook gelijk trekken na je eerste 2 uur in die raidinstance xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:23
Gisteren gruul en oregrogon met de tweakers guild down (op normal). Niet mega veel progress maar we hadden veel moeite met oregrogon. Ik (als healer) vond het een erg leuk gevecht, in het begin pakten we erg veel damage oa door fails tijdens het rollen en fails op de interrupts (en ik hoorde op TS al snel meerdere mensen overtuned for normal blablabla roepen), maar toen we het een beetje doorhadden ging het goed en was het echt een leuk gevecht (om te healen iig). Gruul ging trouwens erg slecht qua tactics, maar toch snel down omdat hij best wel makkelijk is. Ook nog wat wipes op blast furnace gehad maar die kill was toen nog ver weg.

Al met al vind ik het best een leuke raid (van wat ik gezien heb), en gaan we gewoon lekker rustig door de content progressen omdat de volgende raid toch wel lang op zich gaat laten wachten waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Goemies schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:52:
[...]

Grats met world 85th, eu23rd!
Wij hebben de server 2nd Gruul kill gepakt :)
Bedankt :D. Niet verwacht dat we een top 100 ranking op Blast Furnace gingen halen.

De video van het gevecht (met mumble deze keer):

Pittig gevecht :o.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Bartske schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:00:
Gisteren gruul en oregrogon met de tweakers guild down (op normal). Niet mega veel progress maar we hadden veel moeite met oregrogon. Ik (als healer) vond het een erg leuk gevecht, in het begin pakten we erg veel damage oa door fails tijdens het rollen en fails op de interrupts (en ik hoorde op TS al snel meerdere mensen overtuned for normal blablabla roepen), maar toen we het een beetje doorhadden ging het goed en was het echt een leuk gevecht (om te healen iig). Gruul ging trouwens erg slecht qua tactics, maar toch snel down omdat hij best wel makkelijk is. Ook nog wat wipes op blast furnace gehad maar die kill was toen nog ver weg.

Al met al vind ik het best een leuke raid (van wat ik gezien heb), en gaan we gewoon lekker rustig door de content progressen omdat de volgende raid toch wel lang op zich gaat laten wachten waarschijnlijk.
Ik stel voor blast furnace over de slaan en direct naar Beastloot.... uh.. lord.. te gaan.. op normal is dat echt een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Hoe is de tweakers guild eigenlijk ? is dat nog een beetje actief ?
Mijn huidige guild is sociaal op niveau kluizenaar.

Zat er over na te denken om een hunter te starten op defias en daar mijn lvl 90 boost op te gebruiken.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:34:
Wij hebben gisteren even op normal gekeken, 'wel' twee bazen down en een miljoen wipes op ... trash!
Daar hebben wij ook meerdere wipes op gehad (geen complete wipe maar een hoop dooien) Vooral tanks die yolo naar de trash chargen en direct ge-one-shot worden :D

Wat me opvalt is dat als je dood bent op een boss of trash het telkens wel erg ver lopen is naar je corpse -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Thrilseeka schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:30:
Hoe is de tweakers guild eigenlijk ? is dat nog een beetje actief ?
Mijn huidige guild is sociaal op niveau kluizenaar.

Zat er over na te denken om een hunter te starten op defias en daar mijn lvl 90 boost op te gebruiken.
De tweakers guild is nog flink actief, zeker in de avonduren! Overdag is het uiteraard minder doordat vrijwel iedereen een baan heeft of aan het studeren is.

We raiden momenteel 2 avonden in de week van 19:30 - 23:00 max. Met Highmaul normal 7/7 en 6/7 op heroic. Gisteravond zoals Bartske al gepost had 2/10 normal plat in BRF. De raids zijn doorgaans erg gezellig, soms iets te, maar de focus is er altijd met groep van 12-15 man op een avond. We zijn nog steeds op zoek naar (ranged) dps!

Je kunt wat nieuwtjes bekijken op got-wow.nl en je kunt altijd eerst de sfeer proeven door een (low level) char in de guild te laten inviten. Iedereen kan je inviten en je bent uiteraard van harte welkom!

Mocht je meer informatie willen dan kan je altijd ingame Tanodal (GM), Dendr (Officer) of mij (Innomine) whisperen of een PM kan ook altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-05 18:38
*cough* Geen hunters... we krijgen al zo weinig loot.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52
Toegegeven is hunter inderdaad een class waar we er meer dan genoeg van hebben net als rogues en druids. Een mage is een class die we helemaal niet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05
Cambrium91 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:55:
[...]

De tweakers guild is nog flink actief, zeker in de avonduren! Overdag is het uiteraard minder doordat vrijwel iedereen een baan heeft of aan het studeren is.

We raiden momenteel 2 avonden in de week van 19:30 - 23:00 max. Met Highmaul normal 7/7 en 6/7 op heroic. Gisteravond zoals Bartske al gepost had 2/10 normal plat in BRF. De raids zijn doorgaans erg gezellig, soms iets te, maar de focus is er altijd met groep van 12-15 man op een avond. We zijn nog steeds op zoek naar (ranged) dps!

Je kunt wat nieuwtjes bekijken op got-wow.nl en je kunt altijd eerst de sfeer proeven door een (low level) char in de guild te laten inviten. Iedereen kan je inviten en je bent uiteraard van harte welkom!

Mocht je meer informatie willen dan kan je altijd ingame Tanodal (GM), Dendr (Officer) of mij (Innomine) whisperen of een PM kan ook altijd!
Kan je ook mee als je niet in guild zit maar wel wil raiden? Ik heb twee ranged chars en zit op Shattered Hand maar wil niet hoeven migraten.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05 17:52

junglebeast

hier staat iets

Lol die trash in BRF. Vooral die bij Gruul is erg pijnlijk. Uiteindelijk hebben op de officiële raid (HC) avond Gruul na 2 wipes en Pac-Man op 13% gekregen. Dus zondag moet die 13% er ook wel af gaan.
Is een kwestie van Oregorger een stap vooruit zijn en snel de kistjes slopen.
Eerder had een klein guild groepje smiddags al Gruul en Pac-Man op normal neer gekregen. En dat was zelfs een realm first. :)

Mijn 'oude' guild zit op 6/10 HC. Maar die zijn dan ook 5/7 Mythic. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Sn3gG3l schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:30:
[...]

Kan je ook mee als je niet in guild zit maar wel wil raiden? Ik heb twee ranged chars en zit op Shattered Hand maar wil niet hoeven migraten.
Die mogelijk is er altijd. We hebben dan ook verschillende tweakers die cross-realm met ons mee gaan met de raid.

Wees wel gewaarschuwd, we verwachten wel dat je inzet toen en niet mee komt om 'gedragen' te worden. Dit wordt namelijk bestraft met een linea directe kick van de raid.

Mocht je wat meer informatie willen, voeg mij toe via Btag: dannycanero#2948

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05
Danny Canero schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:34:
[...]

Die mogelijk is er altijd. We hebben dan ook verschillende tweakers die cross-realm met ons mee gaan met de raid.

Wees wel gewaarschuwd, we verwachten wel dat je inzet toen en niet mee komt om 'gedragen' te worden. Dit wordt namelijk bestraft met een linea directe kick van de raid.

Mocht je wat meer informatie willen, voeg mij toe via Btag: dannycanero#2948
Duidelijk, ik heb 5/7 normal en 6/7 heroic HM, ik zal je wel even toevoegen als ik thuis ben :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 06-02-2015 10:34 . Reden: had 5/7 normal ipv 6/7 :p ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:23
Flying schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:27:
Toegegeven is hunter inderdaad een class waar we er meer dan genoeg van hebben net als rogues en druids. Een mage is een class die we helemaal niet hebben ;)
En Shaman! We willen heroism bloodlust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodlust
Time Warp
Ancient Hysteria Ooops, geen hunters :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Mages e.d. vind ik geen leuke class om te spelen.
Ik hoef ook niet elke keer mee met raiden ( heb er de tijd niet voor)
Dus wat dat betreft mogen andere hunters gerust voorrang op mij krijgen :)

heb dus een Huntard aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier eigenlijk nog guilds die wat leuke raids doen op de vrijdag / zaterdag of dinsdag avond en nog wel eens een ranged dpsje kunnen gebruiken. Ik zoek voor mijn huntertje nog een wat vastere groep om gezellig mee te kunnen raiden, puggen is namelijk ook niet altijd wat.

http://eu.battle.net/wow/...ebeard/Winchestery/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:06

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik had niet uit moeten loggen...nu kan ik niets meer :P character not found...bah.dan maar wat anders gaan spelen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Gvd kan ik weer niet inloggen :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here... probleem bij blizzard servers... bla bla, usual stuff.

Gruul heroic is toch vrij vervelend met matige heroic gegearde mensen... haha... och, kijken of we vanavond uberhaupt nog kansen krijgen, anders is het jammer :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-05 21:14
Leuke raid night zo haha. Kan al een uur niet ingame komen met m'n halve guild.

[ Voor 51% gewijzigd door Valandin op 05-02-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandin schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:13:
Leuke raid night zo haha. Kan al een uur niet ingame komen met m'n halve guild.
En het erge is nog... "mijn" raidteamleaders die blijven nog een hele tijd wachten tot "we" iets kunnen gaan doen.... -_- echt... call het gewoon, dit is gewoon gruwelijk zonde tijd :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-05 21:14
Ik heb het inderdaad na een uur maar gecalled en doen we morgen maar een raid extra. Was toch maar een HM Normal run om wat slackers te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Toch nog iets meer dan een uur wat bosses kunnen killen in BRF normal. Flink wat plate/str items gedropped en dus 5 upgrades in de bags. :)

En toen we net Flamebender neer hadden crashde de server en kon de helft daarna niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Tot zover dus het avondje levelen met de huntard, kreeg eerst al onverwacht visite. kom ik vervolgens terug bij mijn laptop om erachter te komen dat de servers op hun kont liggen. wat een feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hier 2 bosses neer voordat de DC problemen begonnen :P 7/10hc nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ons eerste team zit ook op 8 hc zie ik. Volgens mij heeft TK (met tweaker) gister ook geraid en een nieuwe baas neergelegd.

Ik was van plan wat raids en instances te doen, maar de servers werkte niet mee. Kon nergens voor queuen, dus ben maar achter de buis gaan zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met "mijn" team voorzie ik weer endless wipes... ze willen per sé meteen BRF heroic doen, in plaats van eerst normal te clearen. Ondanks de 5 ilvls lager dan HM heroic, droppen er absoluut wel betere items stat-wise... en vergeet de awesome set bonussen van bepaalde classes niet... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gister endless wipes gehad op Brackenspore heroic of all things. Echt kansloos. Adds gingen te langzaam dood, niemand interrupte. Was een faal verhaal. Hoe ge eindigd? met 14 heroic kills. Dus 1 te kort >_> joy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

RustStorm schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:13:
Met "mijn" team voorzie ik weer endless wipes... ze willen per sé meteen BRF heroic doen, in plaats van eerst normal te clearen. Ondanks de 5 ilvls lager dan HM heroic, droppen er absoluut wel betere items stat-wise... en vergeet de awesome set bonussen van bepaalde classes niet... :|
Wie niet luisteren wil.. moet maar voelen :).
Gaat dan inderdaad geen leuke avond worden.

Wij gaan vanavond ook heroic BRF in, maar dat is nadat we in ieder geval 6 gevechten op normal gezien hebben. Denk dat er wel 2 of 3 kills in zitten (Gruul, Oregorger en Beastlord) en mogelijk hans en grietjes ook nog wel.

[EDIT] sowieso is normal clearen moeilijker dan sommige bosses op heroic... vooral Blackhand lijkt me lastiger dan heroic gruul / beastlord.

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 06-02-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:52:
gister endless wipes gehad op Brackenspore heroic of all things. Echt kansloos. Adds gingen te langzaam dood, niemand interrupte. Was een faal verhaal. Hoe ge eindigd? met 14 heroic kills. Dus 1 te kort >_> joy...
Dan pug je er toch één!

Had ik jouw battle tag niet al of was dat iemand anders, ik ben het spoor even bijster. Ik had notes moeten toevoegen toen ik het nog wist.

Wij gaan maandag een verse HM heroic in. Als het om een alliance character gaat kan je wel één bossje mee pakken (brackenspore bijvoorbeeld). Loot krijg je buiten de roll waarschijnlijk niet, aangezien we epgp gebruiken krijg je alleen wat niemand anders wil, maar dat moet je zelf even bekijken.

Wij doen normaal 6/7 in 1.5 uur en falen daarna gigantisch op imperator :X

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 06-02-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Even een nieuwtje, voor diegenen die MMO-Champ niet volgen:
WoW zit momenteel stabiel op 10M spelers.
Daarmee zit WoD nu op hetzelfde speler-niveau als MoP in September 2012.

Benieuwd hoe het uit gaat zien in Q2 :)

Ze verwachten een drop (niet gek). Zelf hoop ik dat ze interessant genoeg zijn met content dat het stable blijft.

(Ter vergelijking: WotLK zat over zijn gehel periode tussen de 11M en 12M spelers :)
WoD doet het dus niet bepaald slecht, voor het feit dat het een 10 jaar oud spel is ..)

[ Voor 40% gewijzigd door Darkfreak op 06-02-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:24:
[...]

Wie niet luisteren wil.. moet maar voelen :).
Gaat dan inderdaad geen leuke avond worden.

Wij gaan vanavond ook heroic BRF in, maar dat is nadat we in ieder geval 6 gevechten op normal gezien hebben. Denk dat er wel 2 of 3 kills in zitten (Gruul, Oregorger en Beastlord) en mogelijk hans en grietjes ook nog wel.

[EDIT] sowieso is normal clearen moeilijker dan sommige bosses op heroic... vooral Blackhand lijkt me lastiger dan heroic gruul / beastlord.
Ik zou beastlord als eerste pakken, op Gruul heroic hebben wij woensdag aardig wat tijd verprust doordat de damage best onverwacht hoog was. beast master is ook een stuk sneller te bereiken qua trash. Beastmaster heroic was echter een pushover eerste try 2%, 2de 11% ofzo, 3de try clean kill.

Bij onze guild progress zo: 1. Gruul heroic iets van 10 tries voor de kill (paar guildies hadden normal al gepugged, en dachten dat heroic ook faceroll zou zijn, viel iets tegen). gruul normal 1 shot, oregorger normal 1 shot, beastmaster normal 1 shot, schwarzenegger duo normal one shot, flamedingetje normal 2 shot, kologarn 2.0 normal 3 shot, beastmaster heroic 3 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zal het advies doorgeven aan onze officers... of ze willen luisteren zien we dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 08:08
Bartske schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:06:
[...]

En Shaman! We willen heroism bloodlust!
Hmm... ik zit in de guild en héb een Shaman... is alleen primair een Resto... en 19.30 raiden; houden jullie ook nog rekening met werkende mensen? Ben vaak om 19.00 thuis; iets later, en dan nog even eten... dus ik mis vaak de raids :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Soeski schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:35:
[...]

Hmm... ik zit in de guild en héb een Shaman... is alleen primair een Resto... en 19.30 raiden; houden jullie ook nog rekening met werkende mensen? Ben vaak om 19.00 thuis; iets later, en dan nog even eten... dus ik mis vaak de raids :/
Mocht dat het geval zijn, kunnen we altijd iets regelen zodat je wat later joint. Betekent dan wel dat je de eerste boss zult missen.

We hebben al rekening gehouden met mensen die werken, zodoende dat we om 19:30 beginnen in plaats van 18:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danny Canero schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:35:
[...]

Mocht dat het geval zijn, kunnen we altijd iets regelen zodat je wat later joint. Betekent dan wel dat je de eerste boss zult missen.

We hebben al rekening gehouden met mensen die werken, zodoende dat we om 19:30 beginnen in plaats van 18:30.
Damn, das bijna hardcore raiding ;) Ben blij dat wij pas om 20:30 first pullen hebben en maar tot 23:00 raiden.
al had ik 20:00 ook niet erg gevonden, maar eerder dan dat zou bij ons echt niet lukken, dan is echt de halve raid er nog niet :D

Gaat iemand vanavond nog een run doen, die nog een DPSje nodig hebben op Alliance (Experience 6 bosses down op normal, 2 heroics op main), anders ga ik maar een pugje zoeken denk ik.
Char: http://eu.battle.net/wow/...ebeard/Winchestery/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 13-05 22:40
Dennism schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Damn, das bijna hardcore raiding ;) Ben blij dat wij pas om 20:30 first pullen hebben en maar tot 23:00 raiden.
al had ik 20:00 ook niet erg gevonden, maar eerder dan dat zou bij ons echt niet lukken, dan is echt de halve raid er nog niet :D
Hij maakte een foutje, we beginnen om 19.30. Maar hardcore zijn we zeker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

en 3/10 heroic... en dat met heel veel trials en offspec mensen omdat er veel problemen waren met internet verbindingen..

Oregorger is nu een kwestie van patronen leren, maar daar zijn genoeg guides voor.. helaas hadden niet veel mensen die gelezen.

Zondag gaat deze zeker neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

Zoo,inmiddels paar pugjes gelead en oregorer-gruul-kromogg hc down. Vanacht misschien nog een late night pugje starten en voor hans-flamebender-beast master hc gaan. Gelijk ff een ts server kopen.
Twee daggers van oregor gehozzeld waarvan 1 warforged \o/.

Met de guild (groepje waar ik in zit) 4/10normal down. Zijn lekker rustig aan het doen iedereen de strats goed laten begrijpen en dan volgende week als de leaders het goed vinden hc met ze allen induiken.

Andere team van de guild heeft al 8/10 HC down volgens mij, die zijn lekker bezig (gooo team rocket).

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:33
Yeah feral buffs :D _/-\o_ :9~ :9~

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben op een paar characters bezig m'n professions in WoD te levelen (>600) en nu ben ik bij m'n Scribe uitgekomen maar het valt me op dat ik qua recipes alleen crafted gerelateerde dingen kan leren in m'n lvl1 scribe gebouw. Komt dat misschien omdat ik nog geen max. level ben qua char of profession? (char is 91, prof is 602). Want ik wil eigenlijk gewoon nieuwe glyphs leren ipv crafted dingen.

edit:
nvm, ik kijk met m'n neus 8)7 : Research Warbinder's Ink :)

[ Voor 11% gewijzigd door temp00 op 07-02-2015 22:17 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Iron Maidens Heroic ook down :). Dat was makkelijker dan verwacht. We hadden maar 6 tries nodig :X.
Blast Furnace Heroic is zeker lastiger dan Iron Maidens Heroic.

Het gaat ieder geval lekker deze week, morgen op naar Blackhand Heroic :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jerry schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:26:
Iron Maidens Heroic ook down :). Dat was makkelijker dan verwacht. We hadden maar 6 tries nodig :X.
Blast Furnace Heroic is zeker lastiger dan Iron Maidens Heroic.

Het gaat ieder geval lekker deze week, morgen op naar Blackhand Heroic :D.
Nice

Hebben jullie ge-MC'd in Blast Furnace? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Twylight schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:46:
[...]
Nice

Hebben jullie ge-MC'd in Blast Furnace? :p
Nope, dachten dat het een exploit was :D.

Kill video van The Iron Maidens Heroic:

[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 08-02-2015 00:41 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
man-oh-man, wat ben ik soms toch jaloers op enkele lui hier... gosh... Ik zie erg op tegen vanavond, dan wil men weer HC BRF gaan proberen... /zucht (lees: een raidteam dat ongeveer 60 wipes nodig had op Imp HC voor een kill...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo flink wat wipes nog weer op Oregorger, maar toch eindelijk plat gekregen. Daarna 2 shot Hans en Grietjes, en wat tries nodig gehad op Beastlord. Die was toch net wat lastiger dan we dachten. :)

Maar 4/10 HC met nog wat leuke bosses voor de boeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-05 16:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Zijn er eigenlijk nog proffesions waarmee je nog wat kan verdienen? Net mijn eerste lvl100 char, een mage. Wil me nu gaan verdiepen in gear verzamelen en in een proffesion waarmee nog wat te verdienen valt. Heb momenteel weinig gold tot mijn beschikking. Zeg maar iets van 3.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Helaas geen raids meer deze week dus Blackhand moet een weekje wachten ;(

Wel 9/10HC d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door jmxd op 09-02-2015 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wij hebben gister twee baasjes normal omgelegd en staan daarmee op 9/10 normal.
Daarna zijn we heroic in gedoken. Gruul en Hans en Grietje zijn niet meer. Allebei erg sloppy, maar wel allebei een kill :)

Vanavond gaat de groep verder, ben benieuwd hoe het zal gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Vrouw was gaan shoppen zaterdag en ik had een babysit. Impulsief begonnen met het PUG'gen van Heroic HM. Met momenten moet je hier toch ijzeren zenuwen voor hebben. Ook al zijn de minimum criteria geregeld ilvl650, dat wil niet altijd iets zeggen. Het nadeel is dat na een bosskill of een wipe tot 50%-70% weg gaat en dat je weer kan wachten op nieuwe spelers ... en afwachten hoe de kwaliteit van het gevecht is.

Kargath ging snel neer. Dat was vorige week best anders ...
The Butcher had 2 tries nodig. De eerste keer ging de positionering volledig de mist in. Het was de eerste keer dat ik als hunter mee mocht stack-wisselen. Best geinig.
Brackenspore blijf ik het leukste en relatief makkelijk gevecht vinden. Van de eerste keer ging hij neer.
Twin Ogron heb ik 4 keren geprobeerd met 2 verschillende pugs. De 4e keer voor mij zijn ze neer gegaan. Ik blijf dit toch ook een makkelijk gevecht vinden als iedereen een beetje zijn ogen openhoudt.

Maar Tectus ..... arf! Geen enkele groep gevonden waar het goed ging. De positionering is nooit goed gegaan. Volgens mij is dit een onmogelijke baas met een PUG.

Van de 4 boss kills is er genoeg hunter loot gedropt. Spijtig genoeg kwam geen enkele roll boven de 10 uit en bonus loot gaf enkel maar gold. Ergerlijk :)

Soit in totaal zit ik nu aan 5 Heroic boss kills. Nog 10 te gaan voor m'n Garrison missions.

Vraagje ... stel je voor dat ik op 1 week 15x Kargath neer leg. Telt dat dan ook? Of is het 1 kill per baas per week wat telt?

BRF blijft nog even een ver van m'n bed show :)
Da's voor wanneer ik grotendeels in 670 gear zit.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1/10 normal.. Weer een "leuke" raid gehad.

Wipen op trash omdat de raidleader wil pullen, en dus teveel pulled.
Tank die halverwege trash clearen gewoon weg gaat, en dan na 15 minuten een keer terug komt

Gruul was even de tanking doorkrijgen
Oregorger... Ja.. waar te beginnen:

1.) Mensen staan te lang in puddles
2.) Tank staat niet tussen raid en MT en dus alle toxic zooi vol op de raid.

Ik heb echt wat tegen mijn OT, maar helaas. Ik moet het ermee doen... Gewoon de fouten, complete negeren van tactics. Maar ja, casual guild. Dus accepteer het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
lanerios schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:09:

Tank die halverwege trash clearen gewoon weg gaat, en dan na 15 minuten een keer terug komt

Ik heb echt wat tegen mijn OT, maar helaas. Ik moet het ermee doen... Gewoon de fouten, complete negeren van tactics. Maar ja, casual guild. Dus accepteer het maar.
Klinkt ergelijk ja, misschien wat kan helpen is voor dat je aan boss begint even met ze alle nog tactics kijken van deze lui: https://www.youtube.com/channel/UCrI3O5hJbLkiT21PHjYPYtA

2 tot 3min filmpjes dan moet het wel duidelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:09:

Toxic zooi komt altijd op de raid? Of ben ik nou een idioot.... Volgens mij moet je de tacs nog een keertje doornemen O-).

Die toxic zooi moet je elke keer een cooldown voor gebruiken.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
hmr schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:49:
[...]

Toxic zooi komt altijd op de raid? Of ben ik nou een idioot.... Volgens mij moet je de tacs nog een keertje doornemen O-).

Die toxic zooi moet je elke keer een cooldown voor gebruiken.
Toxic zooi wordt altijd gecast naar de ranged groep. De OT dient dan ook tussen de boss en de raid te staan, melee tussen de OT en MT (zijkanten).

De OT dient dan de eerste toxic op te vangen en proberen zijn mitigation op te krikken naar max. De damage is physical dus shield block is mogelijk. Gaarne ook een persoonlijke cooldown gebruiken (Divine Protection voor Paladins).

Zo hebben wij dus na 15 wipes Oregorgon down gekregen met een paar leuke mitigations van 90% van de toxic. Shield of the Righteous (30%), Divine Protection (20%) en Shield block (40%).

Wij hebben met de GoT guild momenteel 4/10 down op normal:
- Gruul
- Oregorgom
- Beastmaster
- Hans en Grietje

[ Voor 6% gewijzigd door Danny Canero op 09-02-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ok half goed dus :D ik ben ook maar een healer! idd gewoon een cooldown rotatie van iedereen op de tanks en dan is het prima.

Wij gebruiken:

Vigilance
HoS
Die druid cooldown
pain suppresion
alle eigen cooldowns van tank.
En nog een paar die ik waarschijnlijk vergeet.

[ Voor 37% gewijzigd door hmr op 09-02-2015 11:02 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wij zitten op 7/10 normal. Gaat wel lekker, me eerste t17 piece was warforged ook leuk. Hans en grietje is hilarisch bij ons drie in de raid die daar misselijk van worden hahaha.

Trouwens voor mensen die problemen hebben op thogar. Is de addon thogar assist echt een grote hulp. Dan krijg je ook van tevoren te zien waar wat voor trein komt. Is makkelijker dan kijken welke deur open gaat.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 443074 op 09-02-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Anoniem: 443074 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:48:
wij zitten op 7/10 normal. Gaat wel lekker, me eerste t17 piece was warforged ook leuk. Hans en grietje is hilarisch bij ons drie in de raid die daar misselijk van worden hahaha.

Trouwens voor mensen die problemen hebben op thogar. Is de addon thogar assist echt een grote hulp. Dan krijg je ook van tevoren te zien waar wat voor trein komt. Is makkelijker dan kijken welke deur open gaat.
Of gebruik Big Wiggs ;)
Zie je op welke 'lane' de trein komt. Lane 1 is Boss en verder naar het zuiden 2, 3 en 4.

We hebben zelf +/- 20 wipes gehad, vanwege verschillende problemen. De treinen ging over het algemeen goed. De beste try was 13%, maar wat een shitload aan damage na de 2de intermission (split) zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Danny Canero schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:57:
[...]

Of gebruik Big Wiggs ;)
Zie je op welke 'lane' de trein komt. Lane 1 is Boss en verder naar het zuiden 2, 3 en 4.

We hebben zelf +/- 20 wipes gehad, vanwege verschillende problemen. De treinen ging over het algemeen goed. De beste try was 13%, maar wat een shitload aan damage na de 2de intermission (split) zeg...
Wij hebben hem down na 4 tries ofzow. Firemenders zijn belangrijk. En bij de split heel goed afstemmen welke tank de boss meeneemt, plus meer healers aan boss tankende kant. Dat fixte het voor ons. Plus alle defensive cooldowns bewaren voor split phase.
Moet zeggen dat die bombs ook wel een probleem waren de eerste paar keer, je ziet ze niet goed en als melee ze midden in de track dropt dan ouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

GIsteren meerdere pogingen gehad op Operator Thorgar HC..
Uiteindelijk niet neer gekregen omdat alles net niet goed ging.. constant een poging waar wel iets fout ging.

Helaas was onze op één na laatste poging een 1 % wipe (2 mil health over).

Als Feral voel ik me ook zo waardeloos op dat gevecht.. enige wat ik kan doen zijn de Flamebender/Man-at-war/Operator single target nuken.. en zorgen dat er geen cauterize afgaat. (samen met een rogue).

Vanavond gaat deze waarschijnlijk wel neer en dan naar Flamebender of Oregorger . Ik hoop beide, maar om een of andere reden denkt de RL / Officers dat we Oregorger niet kunnen omdat een paar mensen de Rol mechanic niet doorhebben.... ja als we niet oefenen leren ze het ook niet.. zelf geen moeite mee.. die mechanic is echt zo simpel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 13:10
Anoniem: 443074 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:10:
[...]

Wij hebben hem down na 4 tries ofzow. Firemenders zijn belangrijk. En bij de split heel goed afstemmen welke tank de boss meeneemt, plus meer healers aan boss tankende kant. Dat fixte het voor ons. Plus alle defensive cooldowns bewaren voor split phase.
Moet zeggen dat die bombs ook wel een probleem waren de eerste paar keer, je ziet ze niet goed en als melee ze midden in de track dropt dan ouch
De baas tijdens intermission zorgde bij ons ook voor problemen inderdaad. We hadden 1 kant met 2 healers en ik stond alleen. Toen gingen net bij de intermission de taunt/stacks mis waardoor ik adds+boss moest solo healen. Die phase overleven lukte dan misschien nog net maar wel met een Incarnation Regrowth spam, oftewel keihard oom gaan.

En hoe meer wipes we hadden hoe lager de focus door de hele groep werd en aan het einde van de avond was het een gebed zonder eind, helaas. Ondanks dat vind ik het overigens wel een leuke fight. Sowieso bevallen de bazen tot nu toe me erg goed met leuke mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Anoniem: 443074 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:48:
Hans en grietje is hilarisch bij ons drie in de raid die daar misselijk van worden hahaha.
Wat een hel is die boss zeg. Ik had de grootste bek met: kots boss dit en dat. Helaas vond mijn lichaam het nodig om misselijk te worden. Gelukkig ging die bij ons dood na 3 tries. Het was wel mn laatste try, want ik had echt even pauze nodig gehad daarna.

Word er op andere forums geadviseerd om pillen te slikken voor die boss. Dat ga ik dus nooit doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cambrium91 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:40:
[...]

Wat een hel is die boss zeg. Ik had de grootste bek met: kots boss dit en dat. Helaas vond mijn lichaam het nodig om misselijk te worden. Gelukkig ging die bij ons dood na 3 tries. Het was wel mn laatste try, want ik had echt even pauze nodig gehad daarna.

Word er op andere forums geadviseerd om pillen te slikken voor die boss. Dat ga ik dus nooit doen...
Haha ik had de tranen in me ogen van het lachen. Maar even on a side note is een bekend probleem. Gebeurde bij mensen met half life 2 ook. Het beste was je kunt doen is je zicht richten op een vast punt, misschien zelfs topdown waardoor je minder met een realistische kamer wordt geconfronteerd.

Wat er gebeurt is dat je hersenen fictie niet van werkelijkheid kunnen onderscheiden op dat moment. Daarom gaat je evenwichtsorgaan zich aanpassen aan een bewegende kamer, ondanks het feit dat je stil zit en word je dus misselijk.

Dit gebeurt ook als je zeeziek wordt. De illusie dat je stilstaat ondanks dat je beweegt zorgt dat je evenwichtsorgaan haywire gaat en je misselijk wordt. (andersom dus)

enige wat je kunt doen is zorgen dat je zo min mogelijk met de illusie van een echt bestaande kamer wordt geconfronteerd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb er zelf niet zoveel last van.... Ondertussen ben ik mijn horde mage een beetje aan het levellen om uiteindelijk af en toe mee te kunnen gaan met de tweakers raid :) (als dat een keer kan met eigen raid schedule enzo. Lijkt me wel weer grappig. In SOO al vrij ver gekomen met Tweakers :D.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Waarvan worden mensen dan misselijk bij deze boss?

Heb deze boss gisteren gedaan en zou geen flauw idee hebben waar je misselijk van moet worden.
Normaal gesproken ben ik juist heel gevoelig voor zulke dingen, zet bij mij een occulus rift op en hij is binnen een minuut weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond 6/7 HM HC voor de gear en dan woensdag weer wat pogingen in BRF. Hopelijk nu eindelijk ook een die imperator neer, als mensen u eens wat minder avoidable damage pakken heb je kans dat ik nog mana heb in de laatste phase :X
Pagina: 1 ... 87 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.