er zijn genoeg groepen die minimaal 6/7 vragen icm Imp Normal ipv curve
http://www.curse.com/addons/wow/fake-achievement
Ik moet de PUG nog tegenkomen die daadwerkelijk armory controleert
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ook toevallig. Een druid healer (denk ik?) genaamd Groentje had ik laatst gepugged in mijn normal raid. Is dat een van jullie? Het was iig een goeie healer!hulkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:33:
[...]
Mocht je echt geinteresseerd zijn en de tijden + progress staan je aan: Schrijf een mooie apply en geef aan dat je voor ons komt (Pazcha en Groentje). Dan doe ik een goed woordje voor je
[ Voor 57% gewijzigd door Racemol op 02-02-2015 18:56 ]
Och tsja
Ik ga vanavond maar weer eens even afwachten. Dan eventueel morgen maar m'n geluk beproeven 
Geen man overboord hoor!
Geen man overboord hoor!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hey, dat is zeker toevallig! Ik ben geen druid healer, en dat is maar goed ook. Ik ben op mijn druid niet de beste healer ever (understatement of the year!) Mijn groentje = rogue!Racemol schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:53:
[...]
Ook toevallig. Een druid healer (denk ik?) genaamd Groentje had ik laatst gepugged in mijn normal raid. Is dat een van jullie? Het was iig een goeie healer!
Ah dan blijft het bij toeval! hahhulkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:28:
[...]
Hey, dat is zeker toevallig! Ik ben geen druid healer, en dat is maar goed ook. Ik ben op mijn druid niet de beste healer ever (understatement of the year!) Mijn groentje = rogue!
Laatste raid voor BFR toch nog ff Mythic Twins down
Kostte wel 40 tries, maar dan heb je ook wat lol.
En ik durf het bijna niet te zeggen... Maar ook ik heb Curve binnen... Gisteren een smooth kill op tweede try zelfs \o/ We hadden maar twee melee mee, that did the trick...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
GratsDennism schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:33:
Laatste raid voor BFR toch nog ff Mythic Twins downKostte wel 40 tries, maar dan heb je ook wat lol.
Wij zijn gisteren nog bezig geweest met mythic brackenspore.... ging alles behalve goed.. na 20 wipes zijn we niet verder dan 52 % gekomen
Doordat ik afgelopen zaterdag mijn 15e normaal highmaul kill te pakken had kreeg ik gisteren de missie voor een hc item. 95% slagingskans, en vanmorgen gelukkig kunnen complete met een super item. BIS legs voor mijn pala: http://eu.battle.net/wow/en/item/113648/raid-heroic
Daar had ik nog een blauw item, dus super blij!. Nu ilvl650. Nu alleen nog een ilvl630 chest vervangen.
Doelstelling nu is alle highmaul missies op 100% krijgen en daar heb ik dan nu nog 3 weken voor. Heb er 2 op 100%, 1 op 92% en 1 op 95%.
Gisteren ook mijn dk naar level 94, deze heeft nu ook een inn level 2. Komende woensdag mijn 2e scavenger follower en dan weer terug naar de trade post. Blijft een heerlijke class. Alle mobs gingen snel neer en vloog er echt doorheen.
Planning vanavond is warlock naar level 91
Daar had ik nog een blauw item, dus super blij!. Nu ilvl650. Nu alleen nog een ilvl630 chest vervangen.
Doelstelling nu is alle highmaul missies op 100% krijgen en daar heb ik dan nu nog 3 weken voor. Heb er 2 op 100%, 1 op 92% en 1 op 95%.
Gisteren ook mijn dk naar level 94, deze heeft nu ook een inn level 2. Komende woensdag mijn 2e scavenger follower en dan weer terug naar de trade post. Blijft een heerlijke class. Alle mobs gingen snel neer en vloog er echt doorheen.
Planning vanavond is warlock naar level 91
[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 03-02-2015 08:36 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Verwijderd
congratz! i wish i was thereRustStorm schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:15:
En ik durf het bijna niet te zeggen... Maar ook ik heb Curve binnen... Gisteren een smooth kill op tweede try zelfs \o/ We hadden maar twee melee mee, that did the trick...
vanavond voor de guildraid nog maar eens proberen om in een niet fail groep te geraken.
Lol, gister even inloggen.. We hebben nu 2 raid teams:
Alpha -> onze casual progress raid. Waar de wat meer serieuze raiders
Social Tide -> onze social raiding, voor de lol. We zien wel waar het schip strand.
Dus gister heeft social tide nog wat progress gepoogd. En met succes!
van 3/7 naar 7/7 N en 2/7 H
Alpha zit helaas nog met 1 tank te kort, maar daar zijn we mee bezig. M'n vrouw is nu druk een druid aan het levellen om te helpen hiermee. Wordt geweldig als we naast elkaar zitten te tanken. Geen gezeik, gewoon makkelijk communiceren en doorgaan.
Dus onze uiteindelijke score voor BRF release:
-1 tank
+1 levellende tank (93 atm)
Alpha: 7/7 + 6/7
Social: 7/7 + 2/7
En dan maar klagen dat je als social raiding guild niets kan bereiken
Social Tide -> onze social raiding, voor de lol. We zien wel waar het schip strand.
Alpha zit helaas nog met 1 tank te kort, maar daar zijn we mee bezig. M'n vrouw is nu druk een druid aan het levellen om te helpen hiermee. Wordt geweldig als we naast elkaar zitten te tanken. Geen gezeik, gewoon makkelijk communiceren en doorgaan.
-1 tank
En dan maar klagen dat je als social raiding guild niets kan bereiken
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
*knip*
Verkeerde topic*
Verkeerde topic*
[ Voor 93% gewijzigd door Darkfreak op 03-02-2015 08:57 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mocht je een keer een tank nodig hebben, ik kan onder voorbehoud een keertje mee.lanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:48:
Lol, gister even inloggen.. We hebben nu 2 raid teams:
-1 tank
En dan maar klagen dat je als social raiding guild niets kan bereiken![]()
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Gisteren avond nog even een HM HC PuG gedaan en zo waar bij de 4de try Imperator down en dus Curve gehaald!
Ook nog even de trinket van Imperator opgepakt. Zodoende nu dus een ilvl van 672, laat Blackrock Foundry normal maar komen
Ook nog even de trinket van Imperator opgepakt. Zodoende nu dus een ilvl van 672, laat Blackrock Foundry normal maar komen

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
komt goed, mocht het nodig zijn poke ik je wel
de komende maand zijn de 2 huidige tanks gegarandeerd (Warrior+Pala) dus dat lukt wel. Zit nu even beetje te zorgen dat die druid ook maar 100 wordt
liggen al een paar Highmaul BoE's klaar voor haar haha.
Zit wel te denken hoe we gaan beginnen met average ilevel in de Alpha raid van 658. Heroic of Normal.. tricky.
Zit wel te denken hoe we gaan beginnen met average ilevel in de Alpha raid van 658. Heroic of Normal.. tricky.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zou zeggen, ga lekker in Normal beginnen. Blijkt dat het te makkelijk gaat, switch je over naar HC of clear je eerst even normal en daarna HC.lanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:22:
komt goed, mocht het nodig zijn poke ik je welde komende maand zijn de 2 huidige tanks gegarandeerd (Warrior+Pala) dus dat lukt wel. Zit nu even beetje te zorgen dat die druid ook maar 100 wordt
Ik heb me gisteren in ieder geval even verdiept in de tactics en ik kan niet wachten op de Blast Furnace fight. Gruul is tank & spank ala Butcher styler. Maar dan moet de tank roteren in plaats van de DPS. Daarbij lijkt Oregorger ook een hele leuke fight
Veel verloop van spelers ofzo? Bij en 7/7N - 6/7H groep zou je na deze eerste halve tier toch een iets hoger average ilvl verwachten.lanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:22:
komt goed, mocht het nodig zijn poke ik je welde komende maand zijn de 2 huidige tanks gegarandeerd (Warrior+Pala) dus dat lukt wel. Zit nu even beetje te zorgen dat die druid ook maar 100 wordt
Ik weet niet hoeveel avonden je raid, maar ik zou denk ik de eerste avond op normal beginnen, als het makkelijk gaat heb ik altijd het gevoel dat het moraal van de groep beter is om na een paar kills een stapje omhoog te gaan, dan dat je direct voor heroic gaat en als het toch te lastig gaat om dan de focus terug te krijgen op normal, en als normal een challenge blijkt heb je in ieder geval geen tijd verspilt op heroic.
Zeer, zeer weinig geluk met loot helaas..
zo hebben we al tijden:
Kargath -> Plate helm + Str Ring
Butcher -> Cloth iets?
Tectus -> Staff
Bracken -> Str trinket
Elke reset, dezelfde loot.dat vertraagd heel erg helaas
en grotendeels normal gedaan, en een paar kills heroic pas.
zo hebben we al tijden:
Kargath -> Plate helm + Str Ring
Butcher -> Cloth iets?
Tectus -> Staff
Bracken -> Str trinket
Elke reset, dezelfde loot.dat vertraagd heel erg helaas
Eergisteren alle Hyper augment runes gekocht voor de +50agi buff (200+ in inv atm)voor BRF straks..staan ze er vandaag weer op voor 900+gold per stuk haha. Ze gingen voor 80g, alsof men ze nu opeens gaat kopen voor die prijs. fuck logics
The first casualty in war is always the truth...
Zooo ook maar even mijn druid naar mijn main server gehaald.. Status quo op Frostmane nu:
671 priest
663 warrior
638 druid
604 hunter
De vraag is wat ik als main altje ga gebruiken in BRF aangezien ik in mijn guild een van de main healers ben op mijn priest.
Moonkin of hunter (warrior beetje op uitgekeken).
671 priest
663 warrior
638 druid
604 hunter
De vraag is wat ik als main altje ga gebruiken in BRF aangezien ik in mijn guild een van de main healers ben op mijn priest.
Moonkin of hunter (warrior beetje op uitgekeken).
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarschijnlijk iemand die nu jij alle runes gekocht hebt de prijs in alle AH scanners omhoog te krijgen zodat hij ze na afloop voor bv 160 kan verkopen ipv 80.Jumpiefox schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:53:
Eergisteren alle Hyper augment runes gekocht voor de +50agi buff (200+ in inv atm)voor BRF straks..staan ze er vandaag weer op voor 900+gold per stuk haha. Ze gingen voor 80g, alsof men ze nu opeens gaat kopen voor die prijs. fuck logics
Ik heb een priest op Frostmane, enige probleem is dat de guild waar ik op dit moment in zit vrij dood is.
Als iemand iets leuks weet, een actieve guild of een groep mensen van hier. Ik ben vooral geintereseerd in PvP op die priest
Als iemand iets leuks weet, een actieve guild of een groep mensen van hier. Ik ben vooral geintereseerd in PvP op die priest
Dat Zal het wel zijn. Voorlopig heb ik genoeg, then de tijd dat ze op Zijn is de prijs vast weer normaalPuc van S. schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Waarschijnlijk iemand die nu jij alle runes gekocht hebt de prijs in alle AH scanners omhoog te krijgen zodat hij ze na afloop voor bv 160 kan verkopen ipv 80.
Net nog ff 60savage bloods verkocht, hopelijk nu genoeg gold om gelijk 2x een powerfull burnished essence en powerfull taladite amplifier te kopen. (Als ze gelijk op de Ah staan) . Drie i680 items zou lekker zijn voor brf.
Helaas geen Imperator Mythic neergekregen voor BRF
.
Een wipe op 7% en de transition van P4 wel gezien. Helaas kregen we bij de transition naar P4 nog 2 nova's, de timing was echt verschrikkelijk
.
Hopelijk kunnen we BRF heroic in 2 dagen clearen, zodat we nog 1-2 dagen aan Imperator kunnen werken.
Een wipe op 7% en de transition van P4 wel gezien. Helaas kregen we bij de transition naar P4 nog 2 nova's, de timing was echt verschrikkelijk

Hopelijk kunnen we BRF heroic in 2 dagen clearen, zodat we nog 1-2 dagen aan Imperator kunnen werken.
Verwijderd
gisteren met de guid leaders eens liggen kijken naar onze samenstelling van de raid members.
Blijkt dat voor de tokens dit een beetje fout kan lopen.
We zitten nu met het volgende
Token 1: 6 spelers
Token 2: 10 spelers
Token 3: 4 spelers
Zouden jullie dit zo laten of toch proberen om 2-3 mensen uit groep 2 te laten switchen naar een alt die in token 3 groep terrecht kan?
Blijkt dat voor de tokens dit een beetje fout kan lopen.
We zitten nu met het volgende
Token 1: 6 spelers
Token 2: 10 spelers
Token 3: 4 spelers
Zouden jullie dit zo laten of toch proberen om 2-3 mensen uit groep 2 te laten switchen naar een alt die in token 3 groep terrecht kan?
Waarschijnlijk de tier tokens?Prx schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:24:
Wat bedoel je precies met Tokens?
Mensen naar alts verschuiven kan.. maar daarentegen kan je er ook voor kiezen om tier tokens te prioritizeren op basis van welke class / spec er de grootste voordelen uithaalt. Ik weet dat we het op die manier gaan aanpakken voor onze guild.
Verwijderd
inderdaad de tier tokens.Sabrac schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:28:
[...]
Waarschijnlijk de tier tokens?
Mensen naar alts verschuiven kan.. maar daarentegen kan je er ook voor kiezen om tier tokens te prioritizeren op basis van welke class / spec er de grootste voordelen uithaalt. Ik weet dat we het op die manier gaan aanpakken voor onze guild.
Nu valt het op dat de grootste groep allemaal dps'ers zijn, waardoor het best een lange tijd zou kunnen duren eer deze hun tier set halen. Wat niemand natuurlijk echt leuk zou vinden.
Vandaar deze vraag. Ik zal waarschijnlijk als officer ook naar mijn alt gaan (die om 1 of andere reden beter gegeared is) zodat de groep van 10 naar 9 al gaat, en de groep van 4 omhoog gaat naar 5.
Ahja, natuurlijk.. de tier gear komt nu om de hoek kijken. 
Gelijk maar weer even opgefrist hoe die voor Shaman eruit zag, maar het valt me dus gelijk op dat hij Wind animations heeft en geen Fire (wat ik 100 keer logischer vind bij de foundry
)
Gelijk maar weer even opgefrist hoe die voor Shaman eruit zag, maar het valt me dus gelijk op dat hij Wind animations heeft en geen Fire (wat ik 100 keer logischer vind bij de foundry

Tackle je dit niet al door het feit dat mensen gewoon kunnen coinen.... Zou volgens RNGsus toch niet zoveel uit moeten maken...Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:34:
[...]
inderdaad de tier tokens.
Nu valt het op dat de grootste groep allemaal dps'ers zijn, waardoor het best een lange tijd zou kunnen duren eer deze hun tier set halen. Wat niemand natuurlijk echt leuk zou vinden.
Vandaar deze vraag. Ik zal waarschijnlijk als officer ook naar mijn alt gaan (die om 1 of andere reden beter gegeared is) zodat de groep van 10 naar 9 al gaat, en de groep van 4 omhoog gaat naar 5.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan moet het token als nog wel droppen vanuit de bonus roll, ik heb vaak zat gehad dat er totaal niks dropt in tijden.hmr schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:42:
[...]
Tackle je dit niet al door het feit dat mensen gewoon kunnen coinen.... Zou volgens RNGsus toch niet zoveel uit moeten maken...
Daarbij is het niet zo dat de tokens droppen in een evenredige verdeling als hoe de raid eruit ziet (bijvoorbeeld er zijn 30% users voor token 1 / 50% users voor token 2 en 20% users voor token 3, waarbij token 2 dan vaker zou droppen).
Uiteindelijk blijft het lastiger voor raid composities waarbij bepaalde tokens veel meer users hebben dan andere tokens
Wat wij vroeger (Na de DKP-periode) deden was 1 tier piece pp per clear. En dan gewoon rollen. En de volgende clears de gene zonder tier pieces voorang op de personen met genoeg pieces voor de eerste set bonus..zodat de gear een beetje verspreid werd. Tanks altijd prio tho
En zo gewoon verder.
Dus 1 piece pp per clear. En de personen zonder pieces voorang op de personen met 2 pieces (2piece voor de eerste set bonus). En zo verder...iedereen 2 pieces dan weer 1 piece per week en de gene met minder dan 4 pieces voorang op de peep met 4 pieces. Tanks kregen eerst alle pieces.
Dunno hoe de guild waar ik nu in zit met loot omgaat. Vind het zelf allemaal wel best. als de hele groep er maar beter van wordt
Dus 1 piece pp per clear. En de personen zonder pieces voorang op de personen met 2 pieces (2piece voor de eerste set bonus). En zo verder...iedereen 2 pieces dan weer 1 piece per week en de gene met minder dan 4 pieces voorang op de peep met 4 pieces. Tanks kregen eerst alle pieces.
Dunno hoe de guild waar ik nu in zit met loot omgaat. Vind het zelf allemaal wel best. als de hele groep er maar beter van wordt
Wat weerhoudt je om tier-tokens net als gewone gear op basis van EPGP te verdelen binnen de guild =/?
Tier-Tokens hebben toch ook gewoon een Gear-Point waarde?
(Een vrij hoge zelfs dacht ik, waardoor EP hoarders dus niet zomaar al hun tier tokens kunnen krijgen)
Tier-Tokens hebben toch ook gewoon een Gear-Point waarde?
(Een vrij hoge zelfs dacht ik, waardoor EP hoarders dus niet zomaar al hun tier tokens kunnen krijgen)
[ Voor 24% gewijzigd door Darkfreak op 03-02-2015 12:34 ]
Verwijderd
epgp goed systeem. Wij laten loot tegenwoordig gewoon door officers verdelen. Wat de raid het meest nodig heeft krijg prio op gear. Hoef je nerges meer over na te denken geen rollen meer. Is wel prima. Wij zijn echter ook met een kleine groep dus dan kan dat.
Verwijderd
wij gebruiken geen epgp systeem. We laten de mensen die het nodig hebben rollen. We zijn een groepje vrienden en hebben op zich geen probleem om item X dat een veel grotere upgrade is voor persoon Y aan die persoon te geven, dan aan persoon Z waarvoor het maar een kleine upgrade is.
Maar die tokens op zich, omdat er zo een groot verschil is qua verdeling zal wel voor problemen zorgen denk ik zo... Vandaar mijn originele vraag
Maar die tokens op zich, omdat er zo een groot verschil is qua verdeling zal wel voor problemen zorgen denk ik zo... Vandaar mijn originele vraag
Gister weer een Mythic mission binnengeharkt. De tweede keer een dubbel item. Heb nu al twee keer dezelfde neck en ring gehad. Achja, aan de dps ligt het niet dat onze progress beter zou kunnen zijn. Execution points als team kun je niet winnen met missions
Verwijderd
Het begint een beetje vervelend te worden. Ik was er gisteren niet bij wegens problemen bij UPC, maar voor de derde avond is heroic imperator niet neergegaan.
Alle andere bosses gaan zonder enige moeite plat, maar deze boss blijft gewoon een probleem. Ergens pakt men toch te veel damage, het kan toch niet normaal zijn dat de healers bij de tweede intermissie al oom zijn, als je met een 2/4/6 setup die boss doet. Alle andere bosses gaan met 2/3/7 plat, maar als we imperator met 3 healers proberen dan komen we niet eens bij de tweede intermissie
En dat terwijl de raid toch grotendeels bestaat uit mensen die in WotLK en Cataclysm succesvol heroic difficulty deden, dus echt niet mensen die in vuur blijven staan enzo ...
Ik snap het niet meer
Alle andere bosses gaan zonder enige moeite plat, maar deze boss blijft gewoon een probleem. Ergens pakt men toch te veel damage, het kan toch niet normaal zijn dat de healers bij de tweede intermissie al oom zijn, als je met een 2/4/6 setup die boss doet. Alle andere bosses gaan met 2/3/7 plat, maar als we imperator met 3 healers proberen dan komen we niet eens bij de tweede intermissie

En dat terwijl de raid toch grotendeels bestaat uit mensen die in WotLK en Cataclysm succesvol heroic difficulty deden, dus echt niet mensen die in vuur blijven staan enzo ...
Ik snap het niet meer
Als je niet in de mines staat moet er iets mis zijn met branded of de debuff die de war mages uitdelen of worden de kleine adds in de intermission tegelijk gedood.
Kijk even in warcraftlogs op het Problems tab en hopelijk kun je daar al een hoop uithalen.
Kijk even in warcraftlogs op het Problems tab en hopelijk kun je daar al een hoop uithalen.
Verwijderd
laten jullie trouwens 1 warmage up in de laatste intermission of killen jullie allebei? Wij killen allebei, maar dan wordt het in de laatste intermission tikkie chaotisch en ik heb ook vids gezien waarbij men 1 warmage up laat en gewoon de raid uitloopt als ze focus hebben.
Wij laten de laatste warmage lekker up en spreiden allemaal uit. In verband met de nova moet iedereen toch uit elkaar staan...Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:35:
laten jullie trouwens 1 warmage up in de laatste intermission of killen jullie allebei? Wij killen allebei, maar dan wordt het in de laatste intermission tikkie chaotisch en ik heb ook vids gezien waarbij men 1 warmage up laat en gewoon de raid uitloopt als ze focus hebben.
Verwijderd
Ik gebruikte zelf altijf worldoflogs, maar warcraft logs ziet er een stuk overzichtelijker uit. En gelukkig dat één van onze hunters de raid gisteren daar heeft geplaatst.
Wat ik zag werd ik echter niet vrolijk van ...
Ik vraag me zelfs af hoe we ooit heroics hebben kunnen doen in cataclysm
Willen jullie mijn verdriet zien? Klik dan hier: https://www.warcraftlogs....f#view=execution&fight=10

Willen jullie mijn verdriet zien? Klik dan hier: https://www.warcraftlogs....f#view=execution&fight=10
Heroic Imperator zie ik?
2 melee geraakt door Chaos? Hoe doe je dat.. >_>
Nauwelijks healing items gebruikt
36 ticks nova Oo
Nee, ik snap je verdriet helemaal
2 melee geraakt door Chaos? Hoe doe je dat.. >_>
Nauwelijks healing items gebruikt
36 ticks nova Oo
Nee, ik snap je verdriet helemaal

Ik zit even naar die logs te kijken. Afhankelijk van het aantal whipes dat jullie hier al gehad hebben vind ik het nog niet zo heel erg hoor. Mensen rennen niet door de nova heen, mensen zijn te dicht bij de arcane wrath debuff, maar verder valt het me allemaal mee. Tenzij je hier natuurlijk al 80 whipes gehad hebt, dan moeten mensen toch wel wat meer op gaan letten...Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:13:
Ik gebruikte zelf altijf worldoflogs, maar warcraft logs ziet er een stuk overzichtelijker uit. En gelukkig dat één van onze hunters de raid gisteren daar heeft geplaatst.
Voor BRF heb ik besloten ook maar eens te gaan loggen.. En dan ga ik ook Warcraft Logs gebruiken...
Ik ben benieuwd hoe het aanstaande donderdag (onze eerste raiddag) er uit gaat zien... Eerst Gruul
Oh, heb ook bedacht dat ik nu maar eens m'n cute gnome monk naar level 100 ga brengen. is nu in Outlands bezig, dus helaas heb ik nog eventjes te gaan.
Ik ben benieuwd hoe het aanstaande donderdag (onze eerste raiddag) er uit gaat zien... Eerst Gruul

Oh, heb ook bedacht dat ik nu maar eens m'n cute gnome monk naar level 100 ga brengen. is nu in Outlands bezig, dus helaas heb ik nog eventjes te gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 03-02-2015 15:24 ]
Verwijderd
Wipe of 30 inmiddelsThysiej schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:22:
[...]
Tenzij je hier natuurlijk al 80 whipes gehad hebt, dan moeten mensen toch wel wat meer op gaan letten...
Ik denk dat ik tot gisteren uiteindelijk bijna 50 wipes heb gehad op Imp HeroicVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:25:
[...]
Wipe of 30 inmiddelsDit is meer dan we ooit op een normal boss hebben gehad voor WoD! Vroeger op heroic hebben we uiteraard wel meer gewiped, LK heroic en Spine geven me nog nachtmerries.
In dat geval is je frustratie begrijpelijk, vooral de mark of chaos debuff die je melee hit en het lijkt alsof je priest meeloopt met de nova in plaats van er tegenin...Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:25:
[...]
Wipe of 30 inmiddelsDit is meer dan we ooit op een normal boss hebben gehad voor WoD! Vroeger op heroic hebben we uiteraard wel meer gewiped, LK heroic en Spine geven me nog nachtmerries.
Ik vind anders het nauwelijks gebruiken van healing items echt een slecht iets.. melee die geraakt worden door mark of chaos. Dat zijn dingen die na 3 wipes niet meer mogen gebeuren imo.Thysiej schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:22:
[...]
Ik zit even naar die logs te kijken. Afhankelijk van het aantal whipes dat jullie hier al gehad hebben vind ik het nog niet zo heel erg hoor. Mensen rennen niet door de nova heen, mensen zijn te dicht bij de arcane wrath debuff, maar verder valt het me allemaal mee. Tenzij je hier natuurlijk al 80 whipes gehad hebt, dan moeten mensen toch wel wat meer op gaan letten...
Verwijderd
Wat bedoel je met healing items? Healing pots/healthstones? Ik was laatst al eens pissig omdat niemand de pots bij zich had, want healt healthstones. Alsof we een warlock in de raid hebbenlanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:27:
[...]
Ik vind anders het nauwelijks gebruiken van healing items echt een slecht iets.. melee die geraakt worden door mark of chaos. Dat zijn dingen die na 3 wipes niet meer mogen gebeuren imo.

Wel 2 hele mensen hebben dit gebruikt. Echt applausje waard hoor.. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.Healthstone And Healing Tonic Use
En die priest, 22% van haar/zijn damage taken is Force Nova, dat is echt veel en veel te hoog.
https://www.warcraftlogs....ype=damage-taken&source=5
[ Voor 40% gewijzigd door corset op 03-02-2015 15:32 ]
Verwijderd
Zoals gezegd, ik heb al geroepen dat ze die mee moeten nemen. Vanaf volgende reset maar eens mensen wegsturen die ze niet hebben.lanerios schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:31:
[...]
Wel 2 hele mensen hebben dit gebruikt. Echt applausje waard hoor.. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
Ik moet wel zeggen, ik gebruik ze zelf bijna nooit, maar wat mij opvalt als ik bij in mijn eigen logs kijk is dat ik damage reduction cooldowns veel vaker gebruik. En als de halve raid al dood ligt, ga ik geen potion meer slikken

Ik ga eens even met de mensen praten die de force novas vol pakken. Want ik vermoed dat daarom alle healers voor het einde van het gevecht oom zijn.
Jep, het zijn bij imperator echt de kleine dingen die je healers door de mana jagen. Terwijl een groot deel te ontwijken is of tenminste een groot deel te negaten.
Nog twee dingetjes:Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:36:
[...]
Zoals gezegd, ik heb al geroepen dat ze die mee moeten nemen. Vanaf volgende reset maar eens mensen wegsturen die ze niet hebben.
Ik moet wel zeggen, ik gebruik ze zelf bijna nooit, maar wat mij opvalt als ik bij in mijn eigen logs kijk is dat ik damage reduction cooldowns veel vaker gebruik. En als de halve raid al dood ligt, ga ik geen potion meer slikken
Ik ga eens even met de mensen praten die de force novas vol pakken. Want ik vermoed dat daarom alle healers voor het einde van het gevecht oom zijn.
- zijn 4 healers niet een beetje overdreven op een totaal van 13 man?
- Ik heb begrepen dat de gemiddelde dps op dit gevecht toch wel 22k moet zijn, er zitten er een paar flink onder bij jullie...
Op onze eerste kill zaten we ruim onder de 22k gemiddeld, ander punt is dat Imperator voor zover ik weet geen echte enrage heeft, de soft enrage zit enkel in P4 waar als het te lang duurt gewoon de hele vloer vol ligt met runes door de dubbele runes. Dit maakt dat een healer, of 2 extra meer dan voor de andere bosses dit gevecht een stuk makkelijker maakt, je hebt dan nog steeds de ruimte om hem te killen voordat de vloer vol is (tenzij je echt shit dps hebt), terwijl je direct een stuk meer cd's hebt voor intermission 1 en 2 (raid heal) en P4 (external tank cd's) en je healer met meer mana de laatste phase in gaan.Thysiej schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:55:
[...]
Nog twee dingetjes:
- zijn 4 healers niet een beetje overdreven op een totaal van 13 man?
- Ik heb begrepen dat de gemiddelde dps op dit gevecht toch wel 22k moet zijn, er zitten er een paar flink onder bij jullie...
Onze eerste kill was bijv. ook maar met 20 man, 2 tank, 6 healers, 12 dps, en onze healers en tanks waren daar erg blij mee. Terwijl we op andere bosses zelfs geklaag horen wanneer ze 4 healen dat er soms niets te healen is.
Volgens mij zijn die 22k+ DPS en/of 30K+ HPS (m.u.v. Butcher qua DPS, terwijl ook dat maar iets van 18k is op heroic) meer PuG eisen daar ze denken dat ze dan betere spelers in de PuG krijgen. Terwijl juist op een boss als Imperator slim spelen veel belangrijker is dan je DPS/HPS, hier en daar een GCD laten lopen om zeker te zijn dat je veilig bent van een mechanic is een stuk belangrijker dan net dat extra beetje risico te nemen voor wat meer dps en perongeluk een rune te triggeren of niet uit tank range te lopen (als de jump net niet lekker is gegaan) en meer van dat soort zaken.
[ Voor 19% gewijzigd door Dennism op 03-02-2015 16:18 ]
Ik zet alvast m'n Moroes' Famous Polish klaar
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠

Zeer chille addon gevonden, je moet je stat weights invullen voor verschillende specs of talents (je kan zoveel presets maken als je wil) en dan toont hij onderin tooltips welk item beter is voor welk talent etc.
de text "(best)" in mijn equipped item betekent dat dat het beste item is wat ik in mijn bags heb.
Zoals je ziet is dat item met 10 meer ilvl dus beter voor CoP maar ik kan beter het andere item gebruiken als ik AS spec.
Addon heet Pawn
Dat kan nog zijn als je de oude mind-set hebt dat een int pot dezelfde CD pakt als een healing-potion.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:36:
[...]
Zoals gezegd, ik heb al geroepen dat ze die mee moeten nemen. Vanaf volgende reset maar eens mensen wegsturen die ze niet hebben.
Als DPS zou mijn focus dan uitgaan naar int-potion. Ikzelf had ook geen healing-potions bij me tot ik erop gewezen werd dat het nu geen shared cooldown meer heeft.
Helpt natuurlijk wel dat ik bij nova's reflective shield gebruik en natuurlijk desperate prayer
Is het een zware add-on ? Ziet er wel zeer interessant uit
[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 04-02-2015 08:15 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Het is geen zware addon, hij verbruikt nog niet eens 5MB geheugen. Daarbij zal met een icootje worden aangeven of je de item het beste kunt verkopen (Vendor trash) of dat het een update is. Heb je een betere item zal de addon dit ook aangeven.sabriel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:13:
[...]
Is het een zware add-on ? Ziet er wel zeer interessant uit
Ik heb er veel profijt van gehad en standaard staan de meeste stats weight al goed ingesteld in Pawn.
Zwaar issie inderdaad niet, stat weigts kloppen echter naar mijn ervaring lang niet altijd, tenzij je uitgaat van algemene stat weights uit een guide, bij zelf simcraften krijg ik eigenlijk altijd andere waardes dan dat Pawn heeft staan, maar dat is eigenlijk hetzelfde probleem dat je ook op bijv. MrRobot ziet, die simmen een bepaald profiel (ws BiS gear) en nemen die stat waardes voor hun voor ingestelde stat weights, zolang je niet zelf je eigen stat waarden regelmatig bepaald zullen die waardes dus eigenlijk nooit 100% correct zijn, tenzij je exact de gear hebt waarmee zij gesimmed hebben.Danny Canero schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:20:
[...]
Het is geen zware addon, hij verbruikt nog niet eens 5MB geheugen. Daarbij zal met een icootje worden aangeven of je de item het beste kunt verkopen (Vendor trash) of dat het een update is. Heb je een betere item zal de addon dit ook aangeven.
Ik heb er veel profijt van gehad en standaard staan de meeste stats weight al goed ingesteld in Pawn.
[ Voor 20% gewijzigd door Dennism op 04-02-2015 08:41 ]
Maar dit lijkt me toch iets dat je checked voordat je gaat raiden? Ik ga er vanuit dat raiders patchnotes lezen, en op de hoogte blijven van de veranderingensabriel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:13:
[...]
Ikzelf had ook geen healing-potions bij me tot ik erop gewezen werd dat het nu geen shared cooldown meer heeft.
Maar wat serieuzer, bij ons in de guild is dit ook nog een probleem hoor. Ik geef het zelf vaak aan, en dan wordt er wat meer op gelet. Merk wel dat ik als tank nog wat lastig te timen vind wanneer nou die healthstone te gebruiken. Gebeurt vaak. "oh veel damage!" *pops healthstone* "FUCK! nog meer damage had ik hem maar bewaard"
Je kunt zelf weights aangeven bij Pawn.Dennism schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:38:
[...]
Zwaar issie inderdaad niet, stat weigts kloppen echter naar mijn ervaring lang niet altijd, tenzij je uitgaat van algemene stat weights uit een guide, bij zelf simcraften krijg ik eigenlijk altijd andere waardes dan dat Pawn heeft staan
Ik heb de addon net installed en de weights aangepast op basis van Sacredduty en Holybouch.
Wonders boven wonder had ik blijkbaar (sinds de haste-buff voor pala's) nog wat items uit mijn holy-set die beter waren voor mijn protection-spec dan de gear die ik in prot had
Een haste buff van ~4% die ik over het hoofd gezien had :O!
Dat klopt, dat was ook wat ik wilde aangeven, je kan in de meeste gevallen niet uitgaan van de standaard waarden, wil je zeker zijn van de beste waarden voor je char, dan zul je zelf je eigen char moeten simcraften na iedere (of in ieder geval iedere paar upgrades). Guide waardes invullen kan uiteraard ook, maar dan zullen de waardes niet altijd volledig correct zijn voor jouw specifieke char.Darkfreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:24:
[...]
Je kunt zelf weights aangeven bij Pawn.
Ik heb de addon net installed en de weights aangepast op basis van Sacredduty en Holybouch.
Wonders boven wonder had ik blijkbaar (sinds de haste-buff voor pala's) nog wat items uit mijn holy-set die beter waren voor mijn protection-spec dan de gear die ik in prot had.
Een haste buff van ~4% die ik over het hoofd gezien had :O!
Ziet er goed uit zeg! Waar heb jij de stat weights voor alle shadowpriest 'specs' vandaan? Ik heb dusver alleen die van CoP gevonden.Twylight schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:53:
[afbeelding]
Zeer chille addon gevonden, je moet je stat weights invullen voor verschillende specs of talents (je kan zoveel presets maken als je wil) en dan toont hij onderin tooltips welk item beter is voor welk talent etc.
de text "(best)" in mijn equipped item betekent dat dat het beste item is wat ik in mijn bags heb.
Zoals je ziet is dat item met 10 meer ilvl dus beter voor CoP maar ik kan beter het andere item gebruiken als ik AS spec.
Addon heet Pawn
Ben ik ook benieuwd naar.Thysiej schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:46:
[...]
Ziet er goed uit zeg! Waar heb jij de stat weights voor alle shadowpriest 'specs' vandaan? Ik heb dusver alleen die van CoP gevonden.
De stat weights zoals op MaxDPS.com zijn zwaar achterhaald voor veel (als niet alle) classes
Wow-heroes, noxxic (ugh) en icy-veins geven geen weights aan (alleen priority) en ik weet niet hoe je (als het al kan) de weights bij AMR kunt inzien =/ ..
Gaat me net iets te ver XD.
Of ik ben te dom om te snappen hoe dat ding werkt, of gewoon te ongeduldig
Geen idee hoe ik dat ding b.v. voor Protection moet gebruiken om een ideale build of weights als antwoord te krijgen
'Vroeger' kon je vertrouwen op sites als maxdps en elitistjerks voor regelmatige updates na iedere hotfix met nieuwe weights etc. Er zijn altijd mensen mee bezig, en die mensen maakten er vroeger een hobby van hun vondsten meteen te sharen. Dat is tegenwoordig een extreem stuk minder naar mijn gevoel

EDIT:
En ik weet, als je er tijd in steekt kun je het waarschijnlijk zelf ook achterhalen.
Maar zo dedicated ben ik niet (meer). Ik heb er de tijd, aandacht en discipline niet voor om mij zo ver te verdiepen in de materie. Wat dat betreft val ik gewoon meer onder de categorie 'casual' denk ik.
Ik weet hoe mijn class werkt en weet alle in-game theorie goed toe te passen. Maar Theorycraften en Simcraften was nooit echt aan mij besteed, en tegenwoordig al helemaal niet (vroeger dook ik nog wel eens in de spreadsheets, maar toen deed ik ook nog aan progress-raids 7/week
[ Voor 30% gewijzigd door Darkfreak op 04-02-2015 10:13 ]
Je geeft zelf al aan dat je niet hardcore er mee bezig bent maar je wil wel alle stat weights enz enz weten? Spreekt elkaar een beetje tegen denk ik. Als je niet super serieus bezig bent heb je aan priorities ook wel genoeg.Darkfreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:04:
[...]
Gaat me net iets te ver XD.
Of ik ben te dom om te snappen hoe dat ding werkt, of gewoon te ongeduldig.
Geen idee hoe ik dat ding b.v. voor Protection moet gebruiken om een ideale build of weights als antwoord te krijgen.
'Vroeger' kon je vertrouwen op sites als maxdps en elitistjerks voor regelmatige updates na iedere hotfix met nieuwe weights etc. Er zijn altijd mensen mee bezig, en die mensen maakten er vroeger een hobby van hun vondsten meteen te sharen. Dat is tegenwoordig een extreem stuk minder naar mijn gevoel
EDIT:
En ik weet, als je er tijd in steekt kun je het waarschijnlijk zelf ook achterhalen.
Maar zo dedicated ben ik niet (meer). Ik heb er de tijd, aandacht en discipline niet voor om mij zo ver te verdiepen in de materie. Wat dat betreft val ik gewoon meer onder de categorie 'casual' denk ik.
Ik weet hoe mijn class werkt en weet alle in-game theorie goed toe te passen. Maar Theorycraften en Simcraften was nooit echt aan mij besteed, en tegenwoordig al helemaal niet (vroeger dook ik nog wel eens in de spreadsheets, maar toen deed ik ook nog aan progress-raids 7/week)
Naaah, naar mijn mening is er toch nog een stap tussen casual en hardcoreBartske schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:18:
[...]
Je geeft zelf al aan dat je niet hardcore er mee bezig bent maar je wil wel alle stat weights enz enz weten? Spreekt elkaar een beetje tegen denk ik. Als je niet super serieus bezig bent heb je aan priorities ook wel genoeg.
Ik zeg dat ik 'meer' onder casual val dan hardcore. Maar ik zie mezelf niet dusdanig casual dat ik alleen ilvl upgrade pak en af en toe naar priority kijk.
Ik ben er genoeg mee bezig om wel zo goed mogelijke/optimale gear en rotation te willen gebruiken.
Ik lees mijzelf regelmatig in op blogs en mmo-champ over wat eraan komt.
Maar zaken als zelf met simcraft aan de slag gaan bijvoorbeeld of uren lang in-game op een dummy inslaan gaan mij dan weer net een stap te ver. Ik twijfel eerlijk gezegd ook of ik ooit de binnenkant van een Mythic raid ga zien
Beetje duidelijker wat ik bedoel
Verwijderd
bovendien is simcraften totaal niet ingewikkeld of wat dan ook. Het staat al standaard op een patchwork fight. Je zet scale factors aan import je char van armory en laat hem simulaten.
Uiteraard kan je nog allemaal verschillende dingen in stellen. Maar om een beter beeld van jouw eigen stat prio te krijgen heb je daar al genoeg aan.
Heb jullie GM bernadette even gesimmed aangezien dat ook een pally is.
BonusArmor > Avoidance > Armor ~= Str > Mastery > Crit > Vers > Mult > Haste ~= AP > Sta > Leech ~= Wdps
dat zijn statweights voor die pally. ^^
zie je kost geen uren, voldoet prima aan de moeite die je erin wil steken. Maar als je te lazy bent om simcraft te begrijpen dan zul je het met default stat prios van mr robot enz moeten doen. Mr robot gebruikt ook simulationcraft trouwens. Maar dan met een BiS profile
Uiteraard kan je nog allemaal verschillende dingen in stellen. Maar om een beter beeld van jouw eigen stat prio te krijgen heb je daar al genoeg aan.
BonusArmor > Avoidance > Armor ~= Str > Mastery > Crit > Vers > Mult > Haste ~= AP > Sta > Leech ~= Wdps
zie je kost geen uren, voldoet prima aan de moeite die je erin wil steken. Maar als je te lazy bent om simcraft te begrijpen dan zul je het met default stat prios van mr robot enz moeten doen. Mr robot gebruikt ook simulationcraft trouwens. Maar dan met een BiS profile
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 10:26 ]
Bernadett is mijn MainVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:23:
bovendien is simcraften totaal niet ingewikkeld of wat dan ook. Het staat al standaard op een patchwork fight. Je zet scale factors aan import je char van armory en laat hem simulaten.
Maar als ik het over weights heb, dan heb ik het over de daadwerkelijke cijfers bij de bijbehorende priority die ik b.v. bij Wowhead of Pawn kan invullen.
Ik denk dat het bij Simcraft vooral een gevoel van 'Shit dit is veel' is. Ik heb het op mijn PC staan en ben er een paar keer ingedoken, heb ook imports gedaan.
Maar er staat gewoon zoveel informatie dat ik gelijk moedeloos wordt om te moeten uitzoeken wat alles is. Ik ben dan veel te bang dat ik iets over het hoofd zie en vervolgens de plank daardoor helemaal mis sla.
Wil dan eerder vertrouwen op iemand anders die het wel goed heeft uitgezocht zeg maar
Erg, I know. Dat zie ik zelf ook wel in
Wat jij aangeeft verward mij gelijk. Hoe komt Avoidance daar bijvoorbeeld ineens tussen?
En hoe kan het dat haste zoveel lager staat dan Mastery, terwijl haste toch momenteel volgens alles en iedereen DE stat voor Tankadins is?
[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 04-02-2015 10:28 ]
Dan kun je inderdaad beter waardes gebruiken van bewezen theory crafters. Ze zullen dan niet altijd kloppen met jouw char maar zullen mogelijk beter zijn dan waarden waarin je zelf een foutje gemaakt.
Grote valkuil zijn wel sites/guides/theorycrafters die niet direct (of helemaal niet) bij tussentijdse hotfixes de waardes checken en waar nodig updaten. Een aantal sites doet namelijk alleen updates bij releases van een nieuwe tier / patch en niet na iedere hotfix die mogelijk invloed heeft.
Grote valkuil zijn wel sites/guides/theorycrafters die niet direct (of helemaal niet) bij tussentijdse hotfixes de waardes checken en waar nodig updaten. Een aantal sites doet namelijk alleen updates bij releases van een nieuwe tier / patch en niet na iedere hotfix die mogelijk invloed heeft.
Precies, dat bedoel ik dus. Vroeger kon je er op vertrouwen dat MaxDPS up2date was op hotfixes. Tegenwoordig liggen ze ook op simcraft achter (hebben momenteel u7 op de site staan terwijl simcraft op u26 of zo staat inmiddels).Dennism schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:29:
Wat mijn paladin betreft heb ik het geluk dat Sacredduty de belangrijke hotfixes bijhoudt. Dus mijn main char/build heb ik gelukkig een veilige source voor. Mijn mage helaas niet, dus daar ben ik zelf wat aan het gissen en gokken met weights.
Shit die is idd vet =/ ..Zeror schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:37:
OMFG Wat een vette mount dit
[afbeelding]
Jammer dat hij een reward is voor Recruit-A-Friend in patch 6.1.
Wat is tegenwoordig de vereiste van RaF? Moet de vriend gewoon een maandabo kopen, of ook echt alle expensions etc?
Anders is het een investering van €13 voor een vette mount en een enorme exp-buff voor een alt
Was het niet dat een RAF vriend 2 of 3 maanden moest kopen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zeror schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:41:
Was het niet dat een RAF vriend 2 of 3 maanden moest kopen?
SourceEarn Rewards
If your friend purchases a full copy of World of Warcraft and pays for a month of subscription time, you'll get 30 days of game time FREE!
if your friend pays for two full months of game time, you'll receive a choice of EPIC in-game mounts or special pets.
klopt ja. Gewoon 3 maanden, en je hebt hem
Twee, blijkbaar
Hmmm vraag mij dan eigenlijk het volgende af:
Blizzard is kennelijk bezig om gametime ingame te kunnen verkopen voor gold. Zou je dan als je RaF gebruikt, 2 maanden gametime kunnen kopen, deze vervolgens naar je main kunnen traden en dan toch de mount kunnen krijgen?
cool! misschien toch maar een keer kijken
Zag het ook net staan ja. Je vriend moet dus 3 maanden kunnen spelen inclusief de gratis maand wanneer hij/zij WoW koopt. Dus voor 2 maanden moet extra betaald worden.
Voor een Alt zou dat dus: €14,99 + 2x €12,99 = €40,97 totaal zijn. Dure mount

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waar haal je die eerste €14.99 vandaan? Is vanilla niet gratis tegenwoordig?Zeror schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:48:
[...]
Zag het ook net staan ja. Je vriend moet dus 3 maanden kunnen spelen inclusief de gratis maand wanneer hij/zij WoW koopt. Dus voor 2 maanden moet extra betaald worden.
Voor een Alt zou dat dus: €14,99 + 2x €12,99 = €40,97 totaal.
Nope, gewoon via G2play of een andere site goedkoop een 60 day key halen, en je bent een stuk goedkoper uitZeror schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:48:
[...]
Voor een Alt zou dat dus: €14,99 + 2x €12,99 = €40,97 totaal zijn. Dure mount![]()
Nee want in de bron staat dat je 2 maanden moet spelen, niet gametime kopen.Puc van S. schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:45:
[...]
Hmmm vraag mij dan eigenlijk het volgende af:
Blizzard is kennelijk bezig om gametime ingame te kunnen verkopen voor gold. Zou je dan als je RaF gebruikt, 2 maanden gametime kunnen kopen, deze vervolgens naar je main kunnen traden en dan toch de mount kunnen krijgen?
Nee, je moet WoW nog steeds gewoon kopen. Je krijgt er wel alle exp gratis bij (met uitzondering van WoD).Darkfreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:50:
[...]
Waar haal je die eerste €14.99 vandaan? Is vanilla niet gratis tegenwoordig?
De prijzen zijn van de Blizzard store.
Bartske schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:52:
[...]
Nee want in de bron staat dat je 2 maanden moet spelen, niet gametime kopen.
? Staat toch echt betalen?if your friend pays for two full months of game time
ik haal ze van wow.howtopriest.comThysiej schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:46:
[...]
Ziet er goed uit zeg! Waar heb jij de stat weights voor alle shadowpriest 'specs' vandaan? Ik heb dusver alleen die van CoP gevonden.
Onder het tabje van shadowpriest vindt je in de bovenste post een post van dry,
Deze heeft oa hierin een item-weigth gedaan per lvl100 aspect, rotaties etc
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik ben even simcraft weer eens een kans gaan geven, deze keer voor mijn mage.sabriel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:10:
[...]
ik haal ze van wow.howtopriest.com
Voor een DPSer is simcraft dus echt piss-easy te gebruiken.
Opstarten, scales aanzetten, je DPS-char uit armory inladen, simulate drukken en klaar.
Krijg je ideale stat-weights op je eigen char toegespitst voor optimale DPS.
Kun je vervolgens iedere keer wanneer je een item vervangt binnen één klik updaten.
Voor tanks en healers is dat uiteraard een volledig ander verhaal (ik keek er altijd vanuit mijn tank naar, en dan is het nogal een ietswat verwarrend en overweldigend iets).
Maar voor een DPS kan ik het nu iig wel aanraden. Optimale weights voor jouw hero. zoals Sheev zegt: 'niet afhankelijke van defaults'. Je krijgt echt weights die optimaal voor jouw build en gear op dat moment zijn.
Na even wat te puzzelen heb ik Simcraft wonders, boven wonders redelijk door voor mijn tank (het helpt als iemand je het een en ander toelicht *big thx to sheev*).
Heb nu in Pawn 3 zaken ingesteld voor mijn Tankadin: TMI, Absorb+Healing en DTPS.
Kom ik op onderstaande upgrade-info uit

(Ik draag momenteel Incarnadine Legplates)
[ Voor 18% gewijzigd door Darkfreak op 04-02-2015 12:23 ]
Toch vreemd, als ik naar howtopriest.com kijk staat er dat crit, haste en dan mastery het beste is. Als ik door simcraft heenwandel met mijn huidige gear, is mastery weer de beste upgrade... Ik zal het wel niet helemaal begrijpensabriel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:10:
[...]
ik haal ze van wow.howtopriest.com
Verwijderd
das heel simpel howtopriest gaat uit van een default. Simcraft kijkt naar wat voor jouw priest met je huidige gear en talents de hoogste dps increase geeft. In jou geval dus mastery. Afhankelijk van je talents kan dat dus ook weer anders zijn.Thysiej schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Toch vreemd, als ik naar howtopriest.com kijk staat er dat crit, haste en dan mastery het beste is. Als ik door simcraft heenwandel met mijn huidige gear, is mastery weer de beste upgrade... Ik zal het wel niet helemaal begrijpen
Ik moet echt weer eens gaan verdiepen in simcraft, deze expansion nog niet gedaan eigenlijk >_< darn you people
Verwijderd
Leuk om mee te spelen. Mijn stat prio is nu ook mastery > multi > crit volgens simcraft. En dat is leuk maar waar het kan zal ik sowieso crit blijven stacken vanwege het feit dat me hele dps rotation valt en staat met het critten van bloodthirst. Maar het is voor mij dus niet ongunstig om een crit + haste item te vervangen met een multistrike mastery item, wat ik dus onlangs gedaan heb. ^^
Afhankelijk van hoe je speelt met talents (met dot-weaving of zonder), is mastery of haste/crit de beste stat. Kun je in simcraft ook aangeven welke speelstijl je speelt?Thysiej schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Toch vreemd, als ik naar howtopriest.com kijk staat er dat crit, haste en dan mastery het beste is. Als ik door simcraft heenwandel met mijn huidige gear, is mastery weer de beste upgrade... Ik zal het wel niet helemaal begrijpen
Verwijderd
Het neemt je talents die je op armory hebt mee in de berekening. Dus als je de verschillen tussen talents wil testen, import je armory run je simulation. Log je daarna in verandert talents log weer uit kijken of armory refreshed is ( meestal instant tegenwoordig) import en simulation opnieuw draaien. Die vorig staat dan nog in je results als je niet hebt afgesloten. Dus dan kun je die twee sims vergelijken.
Je kan trouwens ook helemaal custom profiles bouwen waar je zelf al die dingen aangeeft. Maar ik doe het meestal zo, ben te lui om dat uit te vissen
Je kan trouwens ook helemaal custom profiles bouwen waar je zelf al die dingen aangeeft. Maar ik doe het meestal zo, ben te lui om dat uit te vissen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 13:05 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.