Afgelopen zaterdag weer 6 bazen gedaan via openraid. Weer niet veel geluk met loot, alleen hc ring op 1e baas, rest op normaal gedaan. Ook voor het eerst 2 pogingen op laatste baas gedaan, niet neer gekregen. Die hebben zij op zondag afgemaakt maar toen kon ik weer niet. Pittig gevecht. Maar hij is leuk. Blijf nog steeds zitten met ilvl630 chest en legs..
Afgelopen zaterdag ook mijn hunter weer opgepakt naar level 94 ivm inn level 2 plan. Deze heeft hij nu dus 1e scavenger follower is binnen, komende woensdag de 2e en dan gaat hij weer terug naar trade post building.
Vanavond is dk aan de beurt. Bedoeling van 2 scavenger followers is dat ik veel meer resources binnen krijg en daar lekker mats van kan kopen voor al mijn proffs. Vooral dust heb ik een tekort, dus dat vooral is erg lekker dan.
Komende week druk en niet veel ruimte voor raiden, probeer week erna de nieuwe raid binnen te komen via openraid.
Morgenavond staat warlock op de planning naar level 92 ivm Alchemy en Tailoring en die extra mine.
[
Voor 4% gewijzigd door
MarcHealthy op 02-02-2015 08:58
]