Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

lanerios schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:15:
ik vind het wel amusant vaak. Echt het niveau.. en dan nog volhouden dat het zo'n geweldige tool is. le sigh, nee ik hou het wel bij Openraids als ik pug. Moet binnenkort maar een keer Mythic pakken.
Word als DPS regelmatig geweigerd met AoTC, mythic kills en ilvl 663... Zijn waarschijnlijk mensen die dezelfde armor nodig hebben en loot horny zijn :-(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Flying schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:44:
[...]

Vraag me af of 10 ilvls nog veel zullen uitmaken voor de shaman... Die ene rogue staat (voor zijn ilvl) ook ontzettend laag. Misschien is er daar een spec/talent-probleem.
De shaman lag na 3:25 om en werd pas om ~08:10 geressed. Dat hij lager staat vind ik dus niet zo gek. Voor imperator vind ik zijn talents niet gek gekozen, hoewel ik waarschijnlijk voor Astral Shift zou gaan en niet voor Nature's Guardian. Daarmee mitigeer je zoveel meer damage tijdens de nova's.

Zijn glyphs zijn AoE based. Maar als hij zo snel omligt dan zou ik switchen naar de selfheal glyphs voor return health bij flame shock en extra health van spirit wolves. Je kunt bij Imperator toch niet Fire Nova'en tot je er bij neer valt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:19
Prx schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:17:
[...]

De shaman lag na 3:25 om en werd pas om ~08:10 geressed. Dat hij lager staat vind ik dus niet zo gek. Voor imperator vind ik zijn talents niet gek gekozen, hoewel ik waarschijnlijk voor Astral Shift zou gaan en niet voor Nature's Guardian. Daarmee mitigeer je zoveel meer damage tijdens de nova's.

Zijn glyphs zijn AoE based. Maar als hij zo snel omligt dan zou ik switchen naar de selfheal glyphs voor return health bij flame shock en extra health van spirit wolves. Je kunt bij Imperator toch niet Fire Nova'en tot je er bij neer valt. :(
Ik heb het niet over de laatste fight, maar over alles fights samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:48
Jumpiefox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:40:
Waar ik op al'akir soms wel een uur of twee bezig was om een pug te vinden om Heroics te doen gisteren op frostmane binnen 5min een groep. 6/7 HC gecleared, met een Seal van Butcher een heroic warforged ring gekregen..daarna weer ff een groep gejoined voor butcher en EINDELIJK de trinket gekregen hehe :P

Gisteren was een good day. Nu eens kijken of mijn apply door dude where s my mount wordt geaccept en dan maybe zondag Imp ownen \o/,
Welke class speel je? En voor welk team heb je een apply lopen? Heb wel weer zin in BRF. Ons eerste team heeft zondag een hele avond tactics besprekingen… Wij gaan er gewoon redelijk onbevangen in. Net als de overige 2 teams. Wel leuk om onderling te kijken wie het snelst kan progressen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Wij zien volgende week wel. Uiteraard wel even iets van tactics lezen, maar inderdaad niet hele meetings of PTR oefening etc.

Ben benieuwd hoe "makkelijk" BRF heroic is. Heb zelf nu ilvl 677, dus dat zit al op het ilvl dat je daar kunt winnen, maar setbonussen zullen wel weer mooie upgrades zijn!

En ik ga weer fire spelen ipv frost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er ook zin in! BRF wordt awesome denk ik. meer bosses, meer paden, en gewoon meer mogelijkheden qua tactics als ik het zo zie.

Hopelijk ook wat meer tank uitdagingen, want 5/7 is faceroll tanking in Highmaul heroic. Margok is dan klein beetje opletten, en Imperator is een leuke chaos :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben nu 640 qua ilvl. Ik kom echter geen HM Normal in omdat ze mij weigeren op iLvl. Echt frustrerend. Niet dat het veel gaat uitmaken want ik kom wel de lfr voor BRF in waardoor ik via de gear daarvan weer hoger kom, maar toch. Beetje jammer dat er zo simpel wordt gekeken; terwijl ik als hardcore mage al since TBC speel.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
IntToStr schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Deze view is soms echt goud waard voor elke fight die je wilt analyseren: https://www.warcraftlogs....w3LbTGFARn#view=execution

De mensen die gefocused worden door de mages in intermission moeten weg lopen van de rest en inderdaad die force nova gaat heel slecht. Je moet er doorheen lopen, niet stil blijven staan.

Edit: killen jullie de warmages niet trouwens? Volgens mij is dat de reden dat jullie ineens een hele hoop mensen kwijt raakten net voor 10 minuten omdat iedereen wordt geraakt door meerdere blasts.
Jawel, maar misschien was de DPS dan gewoon te laag. Gingen ook vaak mensen dood door verschillende redenen. Ben een healer, dus niet helemaal door wanneer DPS te laag is :p.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Auredium schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:30:
Ik ben nu 640 qua ilvl. Ik kom echter geen HM Normal in omdat ze mij weigeren op iLvl. Echt frustrerend. Niet dat het veel gaat uitmaken want ik kom wel de lfr voor BRF in waardoor ik via de gear daarvan weer hoger kom, maar toch. Beetje jammer dat er zo simpel wordt gekeken; terwijl ik als hardcore mage al since TBC speel.
Voor mij zou jij dan ook op de ondergrens liggen en geef ik voorkeur aan 645 mensen.
Mijn minimum voor normal ligt op 640 tot 645, voor HC 650 tot 655

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ondergrens? HM normal? Met 635 clear je die al zonder issues. Dit hebben wij gedaan in een overwegend casual guild waarbij 80% elkaar nog niet kende. (aka bijna pug). DPS checks zijn op normal toch al erg licht.

Tectus -> je kan 2 upheavals missen
Butcher -> Meh

640 zou ik alleen doen als ik doodsbang was om te wipen :+ En ach, de pugs die 7/7 halen zijn er toch bijna niet. Buiten het item level om, genoeg derps die de mines/mages niet snappen van Imp

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 30-01-2015 11:50 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:46:
ondergrens? HM normal? Met 635 clear je die al zonder issues. Dit hebben wij gedaan in een overwegend casual guild waarbij 80% elkaar nog niet kende. (aka bijna pug).
640 zou ik alleen doen als ik doodsbang was om te wipen :+ En ach, de pugs die 7/7 halen zijn er toch bijna niet. Buiten het item level om, genoeg derps die de mines/mages niet snappen van Imp
Guild casuals != Pug
Al ken je al die mensen niet, gezien ze bij je in de guild zitten gedragen ze zich net iets beter en serieuzer dan je gemiddelde Pug-member.
Als ik een 13-man pug run met 645+ ilvl krijgen ze het alsnog voor elkaar om 6 keer te wipen op 20% bij imp =/ .. Constant triggeren van mines, niet goed met debuff om gaan, te weinig DPS op add .. Noem maar op.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Gewoon lekker aanmelden op openraid ;). Ik raid daar al jaren en wod sinds ik level 100 ben en ilvl630 word gevraagd. soms moet je geluk hebben daar je geaccepteerd word maar ik heb zelf persoonlijk erg goede ervaringen. Raid elke week 1 keer en zijn genoeg dagen waaruit ik kan kiezen. Heb al goede ervaringen met verschillende raidleaders.

En als ik minder goede dps doe denk ik: Ken ze toch niet ;)

Maar heb nog nooit wat te horen gekregen over mijn dps. Zit met mijn ilvl645 rond de 20k.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wow-heroes is eindelijk geupdate, prot-paladins krijgen nu punten voor haste (was voorheen niet).
En een mooi nieuw 645 wapen op mijn mage gekregen met Crit en Vers (had liever MS en Crit, maar goed) + socket :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:50:
[...]

Guild casuals != Pug
Al ken je al die mensen niet, gezien ze bij je in de guild zitten gedragen ze zich net iets beter en serieuzer dan je gemiddelde Pug-member.
Als ik een 13-man pug run met 645+ ilvl krijgen ze het alsnog voor elkaar om 6 keer te wipen op 20% bij imp =/ .. Constant triggeren van mines, niet goed met debuff om gaan, te weinig DPS op add .. Noem maar op.
Imp is dan ook meer skill dan gear :p Blijft echt een klote gevecht voor pugs. 1 persoon kan alles verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Darkfreak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:10:
En een mooi nieuw 645 wapen op mijn mage gekregen met Crit en Vers (had liever MS en Crit, maar goed) + socket :D!
http://www.wow-heroes.com...entarg/g%C3%A4nd%C3%A4lf/

Begint langzaam wat te worden (en dat voor een alt :P) ..
25% unbuffed mutlistrike momenteel :3

@hierboven:
I know, maar juist om die reden heb ik dan dus liever een hogere ilvl requirement. Het ontbreken van skill proberen op te vangen door spelers met betere gear te pakken.
Als ik 2 idioten met ilvl 635 heb is dat net iets erger en lastiger dan 2 idioten met ilvl 645 :P
Grof gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Imperator Mythic is zo dichtbij. Beste try gisteren was 15%... P4 begint bij 5%.
Hopelijk gaat hij zondag/maandag neer, want dan kunnen we ons woensdag weer volledig focusen op BRF heroic :).

Wel grappig om de replay te bekijken :P

[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 30-01-2015 13:02 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

hulkie schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:23:
[...]

Welke class speel je? En voor welk team heb je een apply lopen? Heb wel weer zin in BRF. Ons eerste team heeft zondag een hele avond tactics besprekingen… Wij gaan er gewoon redelijk onbevangen in. Net als de overige 2 teams. Wel leuk om onderling te kijken wie het snelst kan progressen. :D
Rogue voor Kryptonite hehe. Yeah, nieuwe raids zijn altijd cool. Progress race :p helemaal als het vs guildies zijn hehe.

Maar heb begrepen dat de andere teams kwa gear etc ver voor lopen. Het beste ervan maken (als ik geaccepteerd word ;p)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Jumpiefox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:09:
[...]

Rogue voor Kryptonite hehe. Yeah, nieuwe raids zijn altijd cool. Progress race :p helemaal als het vs guildies zijn hehe.

Maar heb begrepen dat de andere teams kwa gear etc ver voor lopen. Het beste ervan maken (als ik geaccepteerd word ;p)
Bij voorbaat welkom in Dude ;)

Greetings Paszha :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Wat gezellig wordt het in Dude dan;)
Jumpiefox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:09:
[...]

Kryptonite is maar 3-4 weken geleden opgericht dus de andere teams zijn wat meer gevestigd.
Maar wij gaan ze vanzelf inlopen als we een vaste groep mensen hebben;)

[ Voor 88% gewijzigd door Awaken1 op 30-01-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Zelf een groep opstarten?

Gisteren voor het eerst Heroic geprobeerd in een PUG. Ik dacht dat wanneer mensen hier aan meedoen, dan ze toch weten wat de tactics zijn? Na 3 wipes op Kargath, heb ik het voor bekeken gehouden. De raidleader en healer had een ilvl van 634. Ik had dat beter eerst gecheckt, voor de 3 wipes. :|

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Toevallig iemand nog HM Heroic runs in de planning vandaag of dit weekend?

Mijn Mage (650, Horde) wil er wel eens in, en bij voorkeur een goed gecoördineerde run (liever met jullie dan met een pug :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
Heb zelf goede ervaringen met deze groep: http://openraid.eu/events/view/259451 kan zelf vandaag helaas (alhoewel whisky proeverij is natuurlijk een goed alternatief ;)) niet mee.

2x mee geweest tot nu toe, 1e keer 7/7N en 4/7 HC, 2e keer 7/7 HC waarvan 6/7 oneshotted.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Als ik vanavond niet de stad in ga, dan wil ik wellicht wel een run op gaan zetten vanavond.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

hmr schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:26:
Als ik vanavond niet de stad in ga, dan wil ik wellicht wel een run op gaan zetten vanavond.
Darkfreak#2427 als je gaat :D. Kan desnoods ook tanken met mijn paladin, maar geef de voorkeur aan DPS met mijn mage voor de afwisseling :P.

@ Puc van S.
Helaas is dat een Alliance groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Darkfreak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:30:
[...]

Darkfreak#2427 als je gaat :D. Kan desnoods ook tanken met mijn paladin, maar geef de voorkeur aan DPS met mijn mage voor de afwisseling :P.

@ Puc van S.
Helaas is dat een Alliance groep :P
Zondagavond runnen we heroic met de Tweakers guild op defias brotherhood. 19.30 volgensmij. We zoeken nog dps denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Even een vraagje betreft 2/3 alts die ik verlopig niet ga levelen. Weten jullie of het mogelijk is om een inn level2 te nemen voor de Scavenger follower en daarna dit gebouw eruit gooien voor de trade post.

Ik weet namelijk dat het mogelijk is op level 92 om een level2 inn plan te krijgen. Dus het zou kunnen.

Behoud ik die Scavenger follower dan ? of raak je die kwijt wanneer je de inn eruit gooit ?

Op die manier krijgen mijn alts wel extra Garrison Resources binnen en die kan ik uitgeven aan mats voor mijn proffs.

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 30-01-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die hou je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

hmr schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:15:
[...]

Bij voorbaat welkom in Dude ;)

Greetings Paszha :D
Thanks ;p
Awaken1 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:06:
Wat gezellig wordt het in Dude dan;)

[...]

Kryptonite is maar 3-4 weken geleden opgericht dus de andere teams zijn wat meer gevestigd.
Maar wij gaan ze vanzelf inlopen als we een vaste groep mensen hebben;)
Dat sowieso 8) :+

Mag wel wat meer geluk hebben met die stones voor de epic ring...zit nog steeds op de 680versie. Gisteren 6/7 gecleared en 0 stones? Vorige week 25stuks...

Doh edit: After faction changing, "I went 2 weeks without any because I didn't know I had to pick up the quests again. I'm at 72 right now and still have much to clear this week."

Moet ik dus ook ff doen...niet gecheckt of ik de quest nog had. Handigggg :o

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpiefox op 30-01-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Thanks!, ga ik die procedure even doen op 3 chars :)

[ Voor 33% gewijzigd door MarcHealthy op 30-01-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Yessss

685 cloth shoulders uit m'n garrison mission box :D was m'n grootst mogelijke upgrade en de shoulders waren ook nog nooit gedropt dus alle andere cloth wearers moesten ze ook nog hebben _O_

680 ilvl nu :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
In het begin was elke upgrade goed, maar nu wordt het spannend met m'n highmaul missions, een hoop slots heb ik nu al een mythic item in zitten, dus kans op dubbele wordt steeds groter...

Woensdag maar weer hopen op een beetje geluk en dan kan ik met 678 BRF in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Inderdaad, vandaar mijn blijdschap dat ik precies het item kreeg wat ik het meest nodig had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Puc van S. schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:25:
Heb zelf goede ervaringen met deze groep: http://openraid.eu/events/view/259451 kan zelf vandaag helaas (alhoewel whisky proeverij is natuurlijk een goed alternatief ;)) niet mee.

2x mee geweest tot nu toe, 1e keer 7/7N en 4/7 HC, 2e keer 7/7 HC waarvan 6/7 oneshotted.
Hier heb ik mij voor ingeschreven! (Iznotank), maar zal vast niet geaccepteerd worden gezien de hoeveelheid paladins er zijn en gebrek aan ervaring.
Alliance en ergens in blade's edge server? Dan meldt ik mij graag aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Twylight schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:04:
Yessss

685 cloth shoulders uit m'n garrison mission box :D was m'n grootst mogelijke upgrade en de shoulders waren ook nog nooit gedropt dus alle andere cloth wearers moesten ze ook nog hebben _O_

680 ilvl nu :7
Gz! Jij zit ook wel in een lekker flow hé. Nieuwe guild, nieuwe Mythic kills, upgrades. :)

Nu mijn 2 chars boven de 650 zitten kriebelt het weer om een 3de alt te levelen. Zit nog wat te twijfelen tussen mijn Horde Druid, en NE Hunter. Morgen maar eens de knoop doorhakken. :)

[ Voor 18% gewijzigd door junglebeast op 30-01-2015 16:09 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
junglebeast schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:05:
[...]

Gz! Jij zit ook wel in een lekker flow hé. Nieuwe guild, nieuwe Mythic kills, upgrades. :)
Gaat wel lekker ja :P

Dit is voor mij ook de eerste expansion waarin ik PvE doe, deed voorheen enkel PvP.

Zin in BRF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Normal of hc en horde of alliance? Misschien heb ik wel zin :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Filmpke van de Mythic Tectus kill van afgelopen woensdag. Let vooral op het einde. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FGMhQ4_eAkY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Sn3gG3l schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Normal of hc en horde of alliance? Misschien heb ik wel zin :)
Als het doorgaat moeten we even naar de groep kijken, het liefst HC, maar een leuke normal run met alts is ook prima.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 16:25
hmr schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:06:
[...]
Als het doorgaat moeten we even naar de groep kijken, het liefst HC, maar een leuke normal run met alts is ook prima.
Wel handig om er even bij te vermelden of het alli of horde is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Nu online
[...]

heb nu iets anders maar hou me aanbevolen voor volgende run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Enig idee of dit doorgaat? Als het ally is wil ik wel mee op mijn hunter altje: http://eu.battle.net/wow/...ebeard/Winchestery/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Triest nieuws vandaag:

http://wow.joystiq.com/20...-is-logging-off/#comments

Huilt verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja zonde. Kijk graag op die site naar WoW nieuws. Waarschijnlijk komen ze volgende week met iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ben er niet zo triest om. WoW Insider had echt waardeloze artikelen meestal waaronder deze die ik op reddit tegenkwam:

http://wow.joystiq.com/20...lizzards-april-fools-gag/

Het was ook nooit echt een side met waardevolle informatie maar meer een buzzfeed achtige clickbait website

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Ja zonde. Kijk graag op die site naar WoW nieuws. Waarschijnlijk komen ze volgende week met iets nieuws.
We zullen zien. Ik ben wel benieuwd. Ik keek regelmatig op die site.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Stone of Fire is van Mastery naar Versatility geswapped op de PTR. Link: http://ptr.wowhead.com/item=122604/stone-of-fire

Mastery = awesome, Versatility = meh. Veel personen zijn van profession geswitched voor de trinket, iedereen boos.

Discuss :)

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wahloh schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:17:
Stone of Fire is van Mastery naar Versatility geswapped op de PTR. Link: http://ptr.wowhead.com/item=122604/stone-of-fire

Mastery = awesome, Versatility = meh. Veel personen zijn van profession geswitched voor de trinket, iedereen boos.

Gezien je een alchemist MOET zijn om die trinket te kunnen gebruiken en mijn alchemist een Mage is:
GEWELDIGE CHANGE :D!
Versatility > Mastery als Frostmage :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das wel ruk voor mijn lock :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wahloh schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:17:

Hij was ook iets te goed :P.
Gelukkig heb ik er even mee gewacht :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:09:
[...]

Hij was ook iets te goed :P.
Gelukkig heb ik er even mee gewacht :X.
of ie te goed was weet ik niet, had de berekeningen nog niet gezien. maar waarom dan versatility, echt een stat die bijna iedere class / spec lijkt te mijden op volgens mij 1 mage? spec na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dennism schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:21:
[...]

of ie te goed was weet ik niet, had de berekeningen nog niet gezien. maar waarom dan versatility, echt een stat die bijna iedere class / spec lijkt te mijden op volgens mij 1 mage? spec na.
Yeah, weet niet hoe het met andere classes/specs zit.
Maar voor Frost Mages geldt:

Multistrike
Crit = Vers (met voorkeur naar crit meestal)
Mastery
Haste

Mastery is meestal een redelijk begeerde stat die in de top 2 staat voor veel classes.
Ik denk dat blizzard juist wil voorkomen dat driekwart van alle classes alchemy gaan rerollen alleen voor die ene trinket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, vanavond op mijn Shaman 100 aangetikt, meteen Resto gegaan. Voelt stukken aan beter dan mijn Holy Paladin. Nu rustig gearen en proberen aan te sluiten bij current content alvorens ik op zoek ga naar een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op zondag 01 februari 2015 @ 00:15:
[...]

Yeah, weet niet hoe het met andere classes/specs zit.
Maar voor Frost Mages geldt:

Multistrike
Crit = Vers (met voorkeur naar crit meestal)
Mastery
Haste

Mastery is meestal een redelijk begeerde stat die in de top 2 staat voor veel classes.
Ik denk dat blizzard juist wil voorkomen dat driekwart van alle classes alchemy gaan rerollen alleen voor die ene trinket.
Dat iedereen rerollen zal ook wel meevallen, "vroeger" toen andere professions een tijdje net iets beter waren qua min maxing waren, waren het ook grotendeels alleen de top guilds die mensen lieten rerollen maar LW in TBC als ik het goed heb, en veel spelers die BS namen voor de sockets in MoP als ik het goed heb. In de "normale" guilds kwam het amper voor.

Ik heb alchemy op mijn lock sinds vanilla en het is zeker een proff met ups en downs qua meerwaarde in de game, maar in WoD heeft alchemy eigenlijk geen meerwaarde meer, het zou jammer zijn als ze voor die (verwacht ik) 1-5% van de top spelers die daadwerkelijk gaat rerollen mocht de trinket daadwerkelijk competatief zijn in Mythic BFR, de enige meerwaarde die de proff zou krijgen nu te niet zouden doen voor de alchemists die al tijden wachten op wat meerwaarde uit de profession t.o.v. andere proffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Domme vraag ... tonen de standaard Raid Frames van WoW de debuff stacks? Zoals het aantal Gushing Wounds bij The Butcher?

Of moet ik op zoek naar een andere addon zoals Healbot?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mensen die nu zin hebben in HM Alliance Pug?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Nu online
hmr schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:21:
als je nou horde was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:21:
Ben je al bezig? En wat ga je doen? HC of normal? HC kan mogelijk ik wel komen op mijn huntertje, normal heb ik niet al te veel meer aan :) http://eu.battle.net/wow/...ebeard/Winchestery/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet van het opgeven, maar nu: ik geef het op -- HM Heroic ga ik niet clearen voor BRF er is... /zucht

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:22:
Ik ben niet van het opgeven, maar nu: ik geef het op -- HM Heroic ga ik niet clearen voor BRF er is... /zucht
Met de gear op je warr moet je toch een zo een pug grp inkomen via de raid finder tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:26
Wij hebben afgelopen vrijdag avond een raid met een andere guild gedaan, om vanuit beide kanten te zien hoe de samenwerking e.d. ging. Dit beviel erg goed en uiteindelijk heeft er een samensmelting plaatsgevonden. Eindelijk weer structureel voldoende mensen om raids op te zetten!. Enige nadeel is dat hun oorspronkelijke raids pas om 20:45 starten... dus ik weet niet of ik er persoonlijk iets mee op ga schieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 16:25
Same. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboekje *
Na de samensmelting van 2 guilld eindelijk lekkere progress gehad (ik zit nu in team scrub LYF). Zat ik vorige maand nog op 5/7 normaal, gisteren tot met de guild mee op imperator HM en na 2 uur eindelijk de verlossende kill en de curve-achievement gehaald voordat BRF er is. Daarna nog even een uurtje Kargoth Mythic geprobeerd, maar beste try daarop was 25%. 3 mensen moesten daarna weg dus einde raid.
* einde dagboek *

Woensdag BRF in, wordt veel filmjes kijken eerstkomende 2 dagen. We gaan meteen voor de heroic mode dus gaat weer leuk worden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
sabriel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:01:
* dagboekje *
Na de samensmelting van 2 guilld eindelijk lekkere progress gehad (ik zit nu in team scrub LYF). Zat ik vorige maand nog op 5/7 normaal, gisteren tot met de guild mee op imperator HM en na 2 uur eindelijk de verlossende kill en de curve-achievement gehaald voordat BRF er is. Daarna nog even een uurtje Kargoth Mythic geprobeerd, maar beste try daarop was 25%. 3 mensen moesten daarna weg dus einde raid.
* einde dagboek *

Woensdag BRF in, wordt veel filmjes kijken eerstkomende 2 dagen. We gaan meteen voor de heroic mode dus gaat weer leuk worden.
Mooie progress en ook mooi dat je het zelf ook trok om op een trapje hoger mee te spelen.

<off-topic>waarom noemen zoveel mensen de eerste bos Kargoth? Zijn naam is voor zover ik weet nog steeds Kargath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Afgelopen zaterdag weer 6 bazen gedaan via openraid. Weer niet veel geluk met loot, alleen hc ring op 1e baas, rest op normaal gedaan. Ook voor het eerst 2 pogingen op laatste baas gedaan, niet neer gekregen. Die hebben zij op zondag afgemaakt maar toen kon ik weer niet. Pittig gevecht. Maar hij is leuk. Blijf nog steeds zitten met ilvl630 chest en legs..

Afgelopen zaterdag ook mijn hunter weer opgepakt naar level 94 ivm inn level 2 plan. Deze heeft hij nu dus 1e scavenger follower is binnen, komende woensdag de 2e en dan gaat hij weer terug naar trade post building.

Vanavond is dk aan de beurt. Bedoeling van 2 scavenger followers is dat ik veel meer resources binnen krijg en daar lekker mats van kan kopen voor al mijn proffs. Vooral dust heb ik een tekort, dus dat vooral is erg lekker dan.

Komende week druk en niet veel ruimte voor raiden, probeer week erna de nieuwe raid binnen te komen via openraid.

Morgenavond staat warlock op de planning naar level 92 ivm Alchemy en Tailoring en die extra mine.

[ Voor 4% gewijzigd door MarcHealthy op 02-02-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de guild staat op 6/7HC. Woop! Echt gister een heerlijke kill, geen deaths, alles verliep soepel. Gewoon geen enkel issue. Daarna nog even normal gecleared voor de alts. En vanaf woensdag gaan we doorhakken naar BRF! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here... ik ga vanavond waarschijnlijk het nog een paar pogingen geven... gisteren alle pogingen weer gefaald of course :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren mijn eerste raid met Team Kryptonite van wowdude en wat hulp van members van de andere team eindelijk een HC imp kill net voor BFR er is hehe.Komende dagen wat video's checken en woensdag er weer vol tegen aan.

Hoop dat er gelijk een aantal Powerfull burnished essences te koop zijn, heb er twee nodig + een powerfull taladite amplifier, lekkere ilvl boost is dat dan. En dat ze een beetje betaalbaar zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ik heb nu momenteel 2x een openraid Highmaul Normal run gedaan. Beiden gingen echt goed en ik denk dat ik de tactics goed onder de knie heb. Als ik de logs bekijk, vind ik toch m'n damage aan de lage kant.

Kargath - 22,5k
Butcher - 21,7k
Brackenspore - 21,2k
Tectus - 13,7k
Twin Ogron - 18k
Ko'ragh - 17,3k
Imperator - 17,7k

Ik ben een ilvl 655 MM Hunter met Focusing shot. M'n 2e spec is MM Hunter met Lone Wolf, maar die talent gebruik ik bijna niet. Het Tectus gevecht was echt laag, maar dat was omdat ik geregeld de rode wolk achter mij had en dat m'n vrouw mij kwam vertellen dat de buren hun wagen in de hare was gebold, omdat ze de handrem waren vergeten. Soit ... 'k vraag me af, moet m'n damage hoger? En zou ik Heroics aan durven?

'k moet wel zeggen, vooral met de laatste gevechten dat ik meer aandacht heb voor positionering dan aan DPS. En tegenover m'n eerste Highmaul normal scoor ik gemiddeld wel 2k damage meer.

Ik gebruik trouwens ook geen potions en flasks. Of toch bijna niet. Wat gebruiken jullie? Kan dat een groot verschil uitmaken?

[ Voor 10% gewijzigd door Catscratch op 02-02-2015 09:36 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

20K+ is opzich prima, echter zou een MM hunter imo meer dmg moeten kunnen doen.

Edit: Misschien eens kijken wat andere hunter in de groep aan dps doen ? (mits ze ongeveer hetzelfde ilvl hebben) Of wat filmpjes op youtube kijken, Werkte wel aardig bij mij :)

[ Voor 53% gewijzigd door Kapteynn op 02-02-2015 09:48 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Laatst online: 17-09 20:07
Catscratch schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:34:
Ik heb nu momenteel 2x een openraid Highmaul Normal run gedaan. Beiden gingen echt goed en ik denk dat ik de tactics goed onder de knie heb. Als ik de logs bekijk, vind ik toch m'n damage aan de lage kant.

Kargath - 22,5k
Butcher - 21,7k
Brackenspore - 21,2k
Tectus - 13,7k
Twin Ogron - 18k
Ko'ragh - 17,3k
Imperator - 17,7k

Ik ben een ilvl 655 MM Hunter met Focusing shot. M'n 2e spec is MM Hunter met Lone Wolf, maar die talent gebruik ik bijna niet. Het Tectus gevecht was echt laag, maar dat was omdat ik geregeld de rode wolk achter mij had en dat m'n vrouw mij kwam vertellen dat de buren hun wagen in de hare was gebold, omdat ze de handrem waren vergeten. Soit ... 'k vraag me af, moet m'n damage hoger? En zou ik Heroics aan durven?

'k moet wel zeggen, vooral met de laatste gevechten dat ik meer aandacht heb voor positionering dan aan DPS. En tegenover m'n eerste Highmaul normal scoor ik gemiddeld wel 2k damage meer.

Ik gebruik trouwens ook geen potions en flasks. Of toch bijna niet. Wat gebruiken jullie? Kan dat een groot verschil uitmaken?
Ik had hetzelfde met mijn hunter (ilvl 656) en ben voor de laatste bazen overgestapt op survival. De lage DMG vanaf Tectus komt m.i. doordat te lage uptime van sniper training (te veel lopen). Zonder logs blijft het gissen though.

Het was even een dagje oefenen (toevallig gister gedaan) en mijn damage is nu veel stabieler. Gister heel HM gedaan op normal en had gemiddeld 21,5K DPS. Dat is met alle bij-taken zoals cleaves op Butcher, Flamethrower op Brackenspore en soaker op ko'ragh.

Als survival heb ik eigenlijk 2 specs. De eerste is met Steady Foucus en Focussing shot voor gevechten waar je redelijk stil kan blijven staan (kargath, butcher etc) en de ander is met Thrill of the hunt en LoneWolf voor gevechten waar mobility vereist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Catscratch schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:34:

Kargath - 22,5k
Butcher - 21,7k
Brackenspore - 21,2k
Tectus - 13,7k
Twin Ogron - 18k
Ko'ragh - 17,3k
Imperator - 17,7k

Je probleem zit hem juist in Focusing shot. Waardeloze talent in gevechten met veel movement (Tectus, Twins, koragh, imperator). In die gevechten ben je veel en veel beter af met Lone Wolf (gewoon pet dismissen, verder hoef je er niets voor te doen). En sowieso barrage gebruiken als je dat niet al doet (sowieso op tectus, twins en imperator)

Wil je op tectus echt shinen wissel je naar Survival voor de tectus fight (aoe dmg is insane daar en je hebt minder last van sniper-training uptime)

Focusing shot is vooral handig op gevechten waar je zo goed als niet hoeft te bewegen, niet echt het geval op de eerste twee bosses na. Dus je bent in 5/7 gevallen beter af met Lone Wolf

[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 02-02-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:18
Zijn er hier guilds die momenteel nog recruiten? Ik ben sinds afgelopen week terug WoW aan het spelen en het staat me erg aan! Ik speel(de) WoW sinds de vanilla closed beta maar ben gestopt tijdens Cataclysm, had het wel ff gezien toen...
Op gebied van ervaring kom ik iig niets te kort maar ik zoek nu dus een nieuwe guild om de heroic (mythical?) content mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Darkfreak schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:43:
[...]
Wil je op tectus echt shinen wissel je naar Survival voor de tectus fight (aoe dmg is insane daar en je hebt minder last van sniper-training uptime)
Er zaten nog een 3 andere survival hunters in de raid met gelijkaardige ilvl. In de eerste 3 gevechten moeten ze het afleggen qua damage. Bij de 4 laatste gevechten ben ik laatst of voorlaatst. M'n gear is voor 80% critgear, niet ideaal voor survival te gaan denk ik. M'n 2e spec is MM met Lone Wolf. Maar in de praktijk gebruik ik dit amper. Ga het toch proberen volgende keer.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Catscratch schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Er zaten nog een 3 andere survival hunters in de raid met gelijkaardige ilvl. In de eerste 3 gevechten moeten ze het afleggen qua damage. Bij de 4 laatste gevechten ben ik laatst of voorlaatst. M'n gear is voor 80% critgear, niet ideaal voor survival te gaan denk ik. M'n 2e spec is MM met Lone Wolf. Maar in de praktijk gebruik ik dit amper. Ga het toch proberen volgende keer.
Crit staat voor Surv op plaats 4 tov MM waar het op 3 staat in stat priority, zo een gigantisch verschil is er niet als je met crit-gear wisseld van MM naar Surv:P.
Je wilt sowieso Multistrike stacken in beide specs, dus daar zou ook nog eens een deel van je probleem kunnen liggen. Vooral op Barrage is een hoge multistrike goddelijk :D.

Marksmanship:
  1. Agility
  2. Multistrike
  3. Critical Strike
Survival:
  1. Agility
  2. Multistrike
  3. Versatility
  4. Critical Strike
Maar ookal is je gear niet ideaal voor Survival, het feit alleen al dat survival zo enorm aoe-intens is zorgt ervoor dat je DPS vanaf de eerste spil (en helemaal vanaf de tweede) gaat pieken bij Tectus. Simpelweg omdat je dan een barrage/multishot rotation gebruikt en je dmv multishot je Serpent Sting op alle targets blijft houden waardoor je constante DMG op alle targets doet.

Terwijl ik dit hele verhaal ben gaan typen en ik toch nog eens logs gaan nachecken en zie dat op vrijwel ieder ilvl survival inmiddels als top uitkomt. Heb ik iets gemist? Since wanneer is survival overal beter geworden dan MM+LW in terms of DPS op vrijwel ieder ilvl?

Je zie heel sporadisch op sub-660 ilvl nog wat MM hunters, maar grotendeels Survival nu :O!?

[ Voor 14% gewijzigd door Darkfreak op 02-02-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Laatst online: 17-09 20:07
Je kan inderdaad MM met LoneWolf proberen. Je verliest natuurlijk nog altijd je uptime wat snipertraining betreft, zo mobiel als een survival hunter word je gewoon niet als MM.

Multistrike en crit liggen bij MM erg dicht bij elkaar. In het begin van de exp was crit net iets beter voor MM dat is echter achterhaald. Zoals Darkfreak hierboven al zegt wil je voor MM ook multistrike stacken (survival is multistrike ook het beste).

@Darkfreak: Dat is sinds serpent sting een flinke buff heeft gehad. Zover ik weet is survival nu inderdaad de beste raid spec voor Hunter (mits correct uitgevoerd natuurlijk). M.i. wordt survival goed zodra je redelijk wat multistrike gestacked hebt. Vandaar dat mensen rond ilvl 650-660 switchen naar survival. Voordat je redelijk wat multistrike hebt is MM weer beter, helemaal als je een goed wapen kan scoren.

[ Voor 33% gewijzigd door Racemol op 02-02-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Oh leuk, vandaar dat ik tegenwoordig in 5 mans weer aangekeken als "huntard' or "oh great, another hunter".

Ik heb recent wel wat andere talents geprobeerd. Elemental ammo was niet heel effectief. Ik denk met hoge Mastery(Survival Mastery increased all magic damage done) dat het dan beter word, maar volgens mij is niemand dat aan het testen.

Ook nu die ability waardoor de volgende 3 arcane shots/multi shots minder focus kosten. Wat resulteerd in multishot spam in aoe situaties.

Barrage ipv Glaive toss. Ik denk dat ik Glaive toss beter vind. Barrage sta je gewoon te lang niets te doen en alleen maar Barrage te schieten. Glaive toss zit er gewoon veel toffer uit imho. Plus dat krijgt een buff in 6.1 dus word dat misschien single target weer de beste.

Ik heb iig altijd een pet met Multistrike party buff mee, want meer multistrike = meer kans op Lock and Load. Voor de mensen die afvragen waarom: Lock and Load kan proccen van elke tick van Black Arrow, met multistrike kan dat dubbel ticken = meer lock and load. Ook 1 pet bij me met combat revive voor waneer er al een andere party member is die multistrike buffed.

Maja, Survival for Life! Mijn goblin must shoot EXPLOSIONS.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Gisteren helaas net niet meer Brackenspore mythic neer. Beste try was 10% en door een ongelukkige samenloop van allerlei dingen toen een aantal mensen inclusief tank neer en dan is het over :(

Binnenkort nog maar eens Highmaul mythic proberen af te ronden. Met wat BRF gear moet 5/7 mythic in no time geregeld zijn en 6/7 moet vast ook goed kunnen. En wie weet ooit ook Imperator :)

Voor nu in ieder geval op naar de volgende raid. Gaat nog leuk worden, want ga fire + arcane mage spelen en beide heb ik al heel lang of nooit gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 16-09 08:51
Phaex schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:06:
Zijn er hier guilds die momenteel nog recruiten? Ik ben sinds afgelopen week terug WoW aan het spelen en het staat me erg aan! Ik speel(de) WoW sinds de vanilla closed beta maar ben gestopt tijdens Cataclysm, had het wel ff gezien toen...
Op gebied van ervaring kom ik iig niets te kort maar ik zoek nu dus een nieuwe guild om de heroic (mythical?) content mee te doen.
De Tweakers guild op Defias Brotherhood is momenteel nog opzoek naar ranged DPS. Volledig Nederlands raiding team wat momenteel tot 6/7 Heroic is gekomen en woensdag begint met Blackrock Foundry.

Voel je vrij mij (Dendr) of onze GM Tanodal te whisperen op Defias Brotherhood voor meer info of check www.got-wow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
arnocl schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:32:
[...]
Mooie progress en ook mooi dat je het zelf ook trok om op een trapje hoger mee te spelen.

<off-topic>waarom noemen zoveel mensen de eerste bos Kargoth? Zijn naam is voor zover ik weet nog steeds Kargath.
Was eigenlijk meer gedwongen. Door het vertrek van een aantal key-players te weinig mensen over voor raiding, en 5/7 Norm maakt recruiten niet echt makkelijk. Tevens was de atmosfeer vrij slecht vanwege tegenvallende prestaties. Ben in 4 weken qua DPS omhoog geschoten van 12k naar 21k, gedeeltelijk vanwege gear en anderzijds betere bekendheid met bosses en lekkere atmosfeer.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Team RBW van Dude is overigens ook weer op zoek naar goede spelers!

Een goede healer en wat sexy dps (prefer ranged) om ons roster te versterken voor BRF kan geen kwaad! In HM zijn we tot 2/7 Mythic gekomen. We starten meteen met HC BRF. Interesse, vraag even na bij Hmr of mij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Morgenavond een OpenRaid waarbij we weer starten op Imperator Normal. Hopelijk gaat dat de avond worden dat ik 7/7N ga behalen. Woensdagavond een BrF OpenRaid gejoined waarbij we beginnen op Normal en kijken hoever we kunnen komen.

Beiden zal ik als Enhancement DPS (646) aan de bak gaan. Heb vanavond als ik thuis kom van het werk ook mijn eerste Highmaul Cache terug (Normal). Dus met een beetje geluk ga ik mijn eerste 655 item equippen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:14:
Team RBW van Dude is overigens ook weer op zoek naar goede spelers!

Een goede healer en wat sexy dps (prefer ranged) om ons roster te versterken voor BRF kan geen kwaad! In HM zijn we tot 2/7 Mythic gekomen. We starten meteen met HC BRF. Interesse, vraag even na bij Hmr of mij. :D
wat zijn jullie raid tijden? :) ik zie de dagen wel maar de uren niet op jullie website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:59:
[...]

wat zijn jullie raid tijden? :) ik zie de dagen wel maar de uren niet op jullie website :)
8 tot 11 :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slecht design dus :+

Ben ik nou de enige die Highmaul wel een beetje zat is? Kan zijn omdat ik de afgelopen maanden alleen maar normal heb gedaan met sporadisch wat heroic er tussen in. Maar ik heb het wel een beetje gezien ;p voor mij dus, perfecte timing met BRF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

ik ben net 2 dagen lvl 100 en zit momenteel op ilevel 610. heb er momenteel erg moeite mee om een goede rotatie te vinden met mijn retridin. ik kom nog erg vaak tegen dat alles op cooldown staat omdat ik weer een verkeerde rotatie gebruik.

Zijn hier nog andere Retridins die tips hebben ?

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retri heeft niet echt een rotation meer een proc prio. Icy veins legt de basics wel redelijk uit. Maar met lagere gear is het sowieso zo dat je minder procct en dan valt ie stil. Gebeurt bij fury warr en frost DK ook. Als je eenmaal richting 640 ilvl gaat ongeveer en de juiste stat prio aanhoudt gaat het een beetje lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunstige tijden. Ik ben vorige week van mijn 655 Fury Warr gererolled naar Resto Shaman. Die heeft nog wat tijd nodig om in te halen en ik moet er in leren komen. Maar ik ben wel van plan richting Frostmane te komen na een eventuele apply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Kaap schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:51:
[...]

Gunstige tijden. Ik ben vorige week van mijn 655 Fury Warr gererolled naar Resto Shaman. Die heeft nog wat tijd nodig om in te halen en ik moet er in leren komen. Maar ik ben wel van plan richting Frostmane te komen na een eventuele apply.
Huh ? kan je naar een andere class rerollen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:42
Kapteynn schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:00:
[...]

Huh ? kan je naar een andere class rerollen ? :?
Nee er is inderdaad geen paid service om je Warrior om te toveren naar een Shaman :9 . Denk dat je het moet lezen in de content van 'van mijn shaman alt mijn main gemaakt' :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ooh haha :P Ik dacht al, dat is leuk! maar helaas. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
lanerios schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:12:

Ben ik nou de enige die Highmaul wel een beetje zat is? Kan zijn omdat ik de afgelopen maanden alleen maar normal heb gedaan met sporadisch wat heroic er tussen in. Maar ik heb het wel een beetje gezien ;p voor mij dus, perfecte timing met BRF!
Echt totaaaaal mee eens! :) Wij hebben wel Normal/Heroic gecleared maar kunnen de stap naar Mythic niet echt maken (voorheen 10 man guild, recruitment loopt wat achter..) maar vind het eigenlijk ook wel prima zo. We raiden 2 avonden per week en kan in de tijd eromheen nog genoeg andere dingen doen op verschillende alts maar BRF komt echt als geroepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Ik ben geef officer, maar we zoeken een goede healer. Indien je apply goed is en je moeite in je char lijkt het mij het gearen geen probleem. Dan kan je gewoon mee naar BRF normal etc ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat jullie dezelfde dagen raiden als mijn huidige guild waar al mijn vrienden in zitten. Anders had ik zeker mijn resto shammy willen transferen :)
maarja friends > epic loot i guess ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epic loot > sleep, friends, food, life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

in de categorie eat, sleep, raid, repeat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:46:
Epic loot > sleep, friends, food, life
haha maar dan krijg ik eindeloos IRL gezeur van al mijn vrienden... :p het zijn ook mensen die ik alle dagen zie ;) hoe minder gezeur hoe beter :p
Ben het gezeur over de loot verdeling soms al beu genoeg, laat staan dat ik nog gezeur hoor over dat ik een andere guild zou joinen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:48:
[...]

haha maar dan krijg ik eindeloos IRL gezeur van al mijn vrienden... :p het zijn ook mensen die ik alle dagen zie ;) hoe minder gezeur hoe beter :p
Ben het gezeur over de loot verdeling soms al beu genoeg, laat staan dat ik nog gezeur hoor over dat ik een andere guild zou joinen :p
Daarom heb ik ook geen vrienden xD nah maar is meer als me maten potje de casual uit willen hangen vind ik dat prima. Maar zij vinden het op hun beurt ook prima als ik het wat serieuzer aan wil pakken.
Mijn vrienden zeuren alleen nooit, doen allemaal waar ze zin in hebben en ik ook ^^
Prx schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:48:
in de categorie eat, sleep, raid, repeat :P
yarrrrr

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
[...]

Net als Hmr ben ik ook geen officer. Sinds afgelopen woensdag ook geen raidleader meer, maar heb nog wel een vinger in de pap :D

Mocht je echt geinteresseerd zijn en de tijden + progress staan je aan: Schrijf een mooie apply en geef aan dat je voor ons komt (Pazcha en Groentje). Dan doe ik een goed woordje voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:27:
[...]

Met de gear op je warr moet je toch een zo een pug grp inkomen via de raid finder tool?
Een woord: Curve... :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Pagina: 1 ... 85 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.