Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awaken1 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:52:
Dames en Heren,

Ik ben op zoek, op zoek naar mensen die mythic willen raiden.
Ik zie namelijk wekelijks posts voorbij komen met, waar zit de GoT guild of waar zitten veel Nederlanders? of Wie wil er met mij spelen? Nou, ik heb het antwoord.
De GoT guild zit op Defias Brotherhood maar de grootste Nederlandse guild zit op Frostmane.
Dude where is my mount is (volgens mij) de grootste Nederlandse guild en ik van Team Kryptonite ben op zoek naar mensen die mythic willen raiden.

We hebben 4 raidteams en Team kryptonite is het nieuwste team.
Wij hebben vanavond heroic gecleared en gaan nu over naar Mythic.
Hier hebben wij nog een man of 5-6 nodig die zondag, woensdag en donderdag kunnen raiden.
Help us out! kijk op wowdude.nl of voeg Jurgen#2946 toe (onze raidleader).

Groeten, Jari van Frostmane!
Ik had ook wel interesse in Dude, flink grote guild zeg met bizarre progress als je ziet hoeveel raidteams. Ik had al even met Kraator gesproken. Momenteel is mijn sub gecancelled totdat ik door mijn wow-blues heen ben. Concreet: ik ben na 9 jaar mijn Warrior beu, mijn Holydin bevalt niet en dus moet ik eerst maar eens bedenken wat ik wil gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:33:
Als ik terugdenk aan de early days van WoW voor mij. Al m'n vrienden werden zot over het zoveelste gehypte game dat ging uitkomen. Het interesseerde me weinig, maandelijks lidgeld enzo. Uiteindelijk dan toch maar het concept geprobeerd en 'k was direct verslaafd. Ik heb dan ook uren versleten in Molten Core, Blackwing Lair en Naxxramas, de level 60 variant dan. Onze eerste stappen met onze gemergde guild (EN/FR) met 40 man samen ... onbeschrijflijk!

Op persoonlijk vlak heb ik rond die tijd ook een revalidatie gehad van 6 maanden en op die tijd heb ik dan ook nog m'n High Warlord titel binnengehaald. Een titel die met The Burning Crusade niets meer waard was. De zin om verder te spelen was dan ook direct gedaan. Ik vond TBC ook gewoon veel minder sfeervol dan Vanilla.

Nu met WOD ben ik 7 jaar later teruggekomen ... 'k heb terug een nieuwe hunter van 0 geleveled. Nu heb ik daar wel zonde van, want m'n level 70 High Warlord hunter staat stof te vergaren op een andere server. Nu met de geboorte van onze dochter probeer ik alles meer casual te houden ... maar toch, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. ;)

Terwijl TBC en Cataclysm voor mij persoonlijk missers van formaat zijn, vind ik toch WoTLK, MoP en WoD toch super geslaagd! 'k vind het nog altijd wel zonde dat de talenttree is gesloopt. Ik heb ook nog een tijdje RIFT gespeeld wat aardig in de buurt komt van WoW ... vooral de talenttree daar is iets om jaloers op te zijn.
Talent trees, die mis ik ook ontzettend. Al moet ik zeggen dat de huidige oplossing wel gebruiksvriendelijk is en je wat sneller laat customizen per fight bv. Maakt het wat flexibeler.
Maar deep down talent trees ftw. Werd daar idd in rift ook behoorlijk vrolijk van toen ik het net begon te spelen. Maar na een week vond ik de rest dermate lacking in vergelijking met wow dat de trees dat niet goed konden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Komende zaterdag weer mijn 3e openraid op planning sinds ik level 100 ben. Heb weer het geluk dat ik overal word geaccepteerd ondanks dat heel veel betere gear heb. Dat komt als je eenmaal 100% attendance hebt, dat vinden mensen belangrijker dan gear :). Zo hoop ik ook spoedig in blackrock foundry mee te kunnen als die uitkomt.

Verder niet zo veel meer gedaan. Doe zoveel mogelijk follower missies. En probeer de 10 daylies van de inn te doen voor de level3 plann. Moet er nog 5. Heb bijna alle missies 100% succesvol maar er zijn er nog 2, 1 op 83% en 1 op 92%. Dus naar de abilities moet ik nog even kijken.

Wil zaterdag ook weer wat oude achievements gaan doen want daar kom ik steeds niet aan toe.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
GokuSsj schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:15:
Komende zaterdag weer mijn 3e openraid op planning sinds ik level 100 ben. Heb weer het geluk dat ik overal word geaccepteerd ondanks dat heel veel betere gear heb. Dat komt als je eenmaal 100% attendance hebt, dat vinden mensen belangrijker dan gear :). Zo hoop ik ook spoedig in blackrock foundry mee te kunnen als die uitkomt.

Wil zaterdag ook weer wat oude achievements gaan doen want daar kom ik steeds niet aan toe.
Welk event join je? Ik ben zelf Horde en heb zondag m'n 2e openraid event. Highmaul normal geleid door Drake. Ik hoop binnenkort met z'n Heroics mee te kunnen zaterdag.

Zaterdag wil ik in één run m'n Glory of the Ulduar Raider (25) achievement halen voor m'n Ironbound Proto-Drake. Moet te doen zijn ... ik ken de achievements ondertussen vanbuiten. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik tijdens WoD vaker met een schuin oog naar mijn gold ben gaan kijken. Heb nooit problemen met gold gehad maar ik zie het nu toch sneller verdwijnen en nauwelijks komt er iets bij.

Mijn professions zijn Alchemy/Herbalism. In MoP ging de verkoop van flasks als een trein omdat ik vaker een rare zat te farmen die ~20 Golden Lotus kon droppen. En nu heb ik het idee dat de mats moeilijker te krijgen zijn en de flasks op mijn realm redelijk goedkoop verkocht worden (17g per stuk)...

In het begin heb ik mijn garrison een beetje links laten liggen maar dat ben ik nu weer op het pakken. Work orders maxen geeft wel wat mats maar ik blijf het een beetje matig vinden.

De crafting professions lijken me een betere keuze om gold te verkrijgen gezien de AH prijzen (echter zijn deze ook de laatste tijd gekelderd). Toch maar eens mijn alt levelen met LW/Skinning!

Iemand van jullie dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Gisteren de OpenRaid gedaan waarbij we zijn begonnen met een Imperator. De eerste poging was gelijk 44%, maar de opeenvolgende pogingen kwamen we eigenlijk niet verder dan 33-36%. Teveel mensen die in mines blijven staan en niet ideaal gebruik van cooldowns lagen daar aan ten grondslag.

Uiteindelijk zijn we met normals maar weer van voorafaan begonnen en hadden we tijd om Kargath, Butcher, Brackenspore en Tectus om te leggen.

Mijn HPS lag maar rond de 20K, maar voor een offspec (ilvl 642) zat ik midden tussen anderen van wie het mainspec is, dus weinig om me voor te schamen. Op Brackenspore en Tectus teruggeschakeld naar Enhancement en respectievelijk 20K en 22K gehaald (ilvl 644). Dat, samen met het feit dat ik beter heb gelet op positioning en interrupts, geeft me een goed gevoel dat ik stijg qua skill en het aanpakken van Highmaul raids.

Helaas had ik een loot lockout, want heb nog geen enkel 655 item van de raids. :'( En natuurlijk dropt bij deze loot lockout wel het trinket van butcher. Bah.

Volgende week gaan we in onze eigen OpenRaid aan de slag met Heroic Kargath en Butcher. Kijken hoe dat gaat. Heb er echt zin in. :D

[ Voor 10% gewijzigd door Prx op 28-01-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Awaken1 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:05:
[...]

Zodra wij 23 vaste mensen hebben gaat het zwaar voor jullie worden;)
Ik ben benieuwd :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Catscratch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Welk event join je? Ik ben zelf Horde en heb zondag m'n 2e openraid event. Highmaul normal geleid door Drake. Ik hoop binnenkort met z'n Heroics mee te kunnen zaterdag.

Zaterdag wil ik in één run m'n Glory of the Ulduar Raider (25) achievement halen voor m'n Ironbound Proto-Drake. Moet te doen zijn ... ik ken de achievements ondertussen vanbuiten. :)
Ben helaas ally, anders had ik je zeker opgezocht ;).

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor het eerst sinds bijna een half jaar weer aan het recruiten. Voelt toch raar. Maar helaas, een semi competente tank vinden die ook nog snapt wat het concept casual is, is toch lastiger dan verwacht. Maakt op zich niet uit, we vinden ze wel.
Maar helaas toch teveel applications van mensen die denken dat Social gelijk staat aan "We willen geen Realm first, maar wel realm top 10 halen!" En nee, die mentaliteit willen we juist niet xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag voor het eerst met m'n Shaman LFR kunnen doen, na ilvl 615 te hebben gehaald zonder ook maar één Heroic Dungeon te doen... En wat denk je? Één hele item mogen looten van de 7 bosses. Toch wel weer aardig van Blizzard en haar RNG hè... ;) Hopelijk op m'n Paladin iets meer geluk deze week :) Komt wel goed! Zijn toch maar alts. <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RNG is echt klote ja >_> Afgelopen week LFR op mijn pala gedaan en Monk

Pala heeft 654, dus geen LFR items nodig. Elke boss loot
Monk heeft 635, dus heeft veel baat bij LFR. 1 item, die ik al had.

Had liever gezien dat ze een check deden. "Deze heb je al? Dan krijg je een ander!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Inderdaad een goed idee dat van die memorabele momenten in wow. In chronologische volgorde:

1. My first steppes
Al halvewege december 2004. Om onverklaarbare redenen had ik een beta key voor de US versie van wow. Ik kwam van Dark Age of Camelot en speelde daar een paladin, dit was mijn goodie 2 shoes periode, dus ik wilde ook een paladin starten in wow. Om mij zelf niet te spoilen begon ik daarom een night elf hunter.

Wow, wat is Teldrassil mooi, de muziek past zo goed, daarna darkshore. Maar daarna, oh oh oh, Ashenvale Forest. M'n mond viel letterlijk open. Wat een mooie plek, de sfeer die daar hing. Mijn WC3 hart ging sneller kloppen.

2. EU Release
In de beta had ik ook een paladin gespeelt, ik kon niet begrijpen dat er maar iemand die class wilde spelen. Wat een saaie meuk. Ik heb dus gewoon weer een Nelf hunter gemaakt. Ik was daarnaast aan het koken, vissen, minen en engineeren.

Zoals iedereen in die tijd heb ook ik ongeveer 2.5 maanden gedaan om mijn character level 60 te maken. Maar wat een mooie tijd. Zoveel mogelijk in Kalimdor gedaan met als fantastische afsluiter Winterspring. Nog steeds 1 van mijn favoriete zones.

3. Molten Core
Van de guild waarmee ik naar wow was gegaan vanaf daoc, waren er maar 3 max level. We wilden verder, maar de guild was redelijk dood en we zijn op zoek gegaan naar een raid guild. Daar kwamen we terecht en as they say, all loot is hunter loot.

De euforie toen we als eerste van de realm Ragnaros hadden verslagen, priceless.

4.The way of the Druid
Na wat drama in die guild en opnieuw beginnen op een andere server, ben ik een druid begonnen op mijn "chat server". De server waar de andere helft van mijn guild naar toe verhuisd was om Horde te spelen. Dit was in de TBC pre-patch toen feral spec eindelijk viable was.

Ik was direct verliefd op die class, het had alles, stealth, tanken(ik miste vooral tanken wat ik in daoc deed), self heals, movement speed. In no time was hij level 35.

De beslissing gemaakt om toch maar een night elf te maken, op mijn toenmalige "main" server. Ik had daar meer resources en vooral bag space. Die night elf was in no-time level 70. Gegrind als een malle en de swift flight form quest gedaan. Beste knop in het spel.

Ik vond het toen zonde om mijn horde druid achter te laten op 35. Ook deze ging toen naar level 70. Ook daar de grind naar swift flight form. Het tweede character waar ik de Salty Title op haalde.

I am a druid.

5. Nagrand
Wat een geweldige zone. nuff said.

6. For the Horde
Inmiddels was ik meer op mijn horde characters aan het spelen en was mijn gnome mage een troll geworden. Mijn main was nog steeds mijn druid. Van de Boring Tundra kwam ik terecht in Dragonblight. Daar ontmoete ik mijn verre neven de Taunka. Ik hielp ze met het bevrijden van hun leider en begeleide ze richting The Horde.

De Chieftain werdt gevraagd the blood oath of the horde te lezen en zich trouw te zweren aan The Horde.
Lok'tar ogar! Victory or death - it is these words that bind me to the Horde. For they are the most sacred and fundamental of truths to any warrior of the Horde.

I give my flesh and blood freely to the Warchief. I am the instrument of my Warchief's desire. I am a weapon of my Warchief's command.

From this moment until the end of days I live and die - For the Horde!
Het gevoel dat ik kreeg bij het lezen van die tekst in de chat. Ik wist waar mijn plek was in de wereld van warcraft.

FOR THE HORDE

7. Shaman
Als primair Alliance speler voor Wrath was de enige optie een spacegoat voor een shaman. Nu ik mijn blood oath had afgelegd ben ik een Shaman begonnen. So much fun. Enhancement shaman is snel, gevarieerd en de enige true hybrid in de game. Helft van de damage is physical, de andere helft is magical. Als Orc had ik ook echt het gevoel bij de Horde te horen en vooral latere missies in Cataclysm met The Earthen Ring waren een genot vanaf een Shaman perspectief.

8. Goblin!
Cataclysm gaf ons speelbare Goblins. Goblins die ook Hunter kunnen worden. Mijn allereerste liefde in dit spel in goblin vorm. Het eerste wat ik gedaan heb is het levelen van een Goblin van niks naar 85. Met Goblin Engineering, Survival spec van day 1. EXPLOSIONS. Ik hou van mijn kleine explosive expert. Goblin en Hunter en Engineering is voor mij echt de beste combinatie ooit.

9. LFR
Inmiddels wat ouder, misschien wat wijzer. Maar wel wat minder tijd. Toen aan het einde van Cata kwam het. Looking for Raid. Fucking geniaal. Samen met vrienden en neefjes veel gedaan. Voor mij nog steeds een geweldige toevoeging.

10. WoD en level 100 Molten Core
Ik heb MoP overgeslagen, niet omdat ik niets had met panda's maar meer omdat ik GW2 aan het spelen was en een beetje WoW moe was.

Totdat Blizzard het weer flikte. Garrisons. Super tof. Dus toch maar WoD aangeschaft.

Geweldige level ervaring, quests zijn goed, doorlopende verhaal fantastisch en die climax van de quest story in Nagrand was alles waard. Dungeons zijn weer uitdagend, geen face roll, aoe everything.

Mijn druid is nog mijn main, maar mijn hunter explodeerd lekker door.

LFR Molten Core was een geweldige nostalgia trip. In het begin ging het echt behoorlijk klote. Dus ik ging maar beetje leiden. Tot ik de hele raid aan het leiden was en we geen wipes meer hadden. Aangekomen bij Ragnaros boodt ik de andere tanks de optie om hem te tanken. Niemand wilde.

Ik ging Ragnaros tanken. Ik een tank in hart en nieren. Ik die geen tank had toen ragnaros end game content was. Dat gevoel was echt niet te beschrijven.

De hoeveelheid wisps van mensen en thank yous in de raid chat na de run maakte het helemaal af.

Thanks blizz voor WoD en een geweldige tijd in de Wereld van Warcraft.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:11:
RNG is echt klote ja >_> Afgelopen week LFR op mijn pala gedaan en Monk

Pala heeft 654, dus geen LFR items nodig. Elke boss loot
Monk heeft 635, dus heeft veel baat bij LFR. 1 item, die ik al had.

Had liever gezien dat ze een check deden. "Deze heb je al? Dan krijg je een ander!"
hahahahahahaahha... moet niet veel gekker worden... Kijk eens naar: https://www.youtube.com/watch?v=pHLvI-i1BhI

Asmongold verwoordt het weer perfect, en ook Preach had er een filmpje over!

Gister mijn hunter op 100 gekregen, dus wordt tijd om die eens even asap naar het LFR level te krijgen... wellicht wat kopen en maken op alts!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I'm happy with Proving Grounds cause I'm learning a lot on how to use my class.
Youtube comments, you never dissapoint me. Kan iemand trouwens het punt van die gast samenvatten erover? Heb geen geluid op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Proving grounds silver is een van de beste keuze die blizzard ooit gedaan heeft. Normal mode is moeilijker nu dan HC vanwege het grote aantal bizar slechte spelers die niets meer kunnen doen dan normal mode. Jammer voor die personen.. maar terecht :)

[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 28-01-2015 10:49 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich mee eens, alleen is het wel zo dat (als ik tanking als voorbeeld neem) de PG totaal geen fuck met je role te maken hebben.

Tanken:

Tauntswaps? Nope
Positioning? Nope
Adds op pakken die binnenkomen? Nope
Aggro van domme dps afhalen? Nope
Debuffs in de gaten houden? Nope

ik had er zelf meer van verwacht denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:51:
Op zich mee eens, alleen is het wel zo dat (als ik tanking als voorbeeld neem) de PG totaal geen fuck met je role te maken hebben.

Tanken:

Tauntswaps? Nope
Positioning? Nope
Adds op pakken die binnenkomen? Nope
Aggro van domme dps afhalen? Nope
Debuffs in de gaten houden? Nope

ik had er zelf meer van verwacht denk ik..
Hij zegt ook niet dat je er iets van leert, alleen dat het een mooie retard check is. Als je niet door silver heen kan komen, heb je niets te zoeken in een HC en ga je alleen maar spelers tegenhouden die wel effort in hun char en speelstijl stoppen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is waar. Daar kan ik niet tegen ingaan :) Moet ik wel zeggen dat ik zelf als tank daar weinig last van had. Derps erin? Ik eruit. Alleen ja, het gevoel (of het ook zo is, dat weet ik niet) heb ik wel dat de heroic mensen nu wat meer verstand hebben dan vorige expansions. Nog zijn de heroics te makkelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Fijn om te zien dat men mijn idee toch leuk vond en zelf even nadenkt :D!
Natuurlijk missen er enorm veel dingen in die lijst, 10 is te weinig om verschillende jaren te omvatten.

Leuk ook om jullie ervaringen en recaps te lezen :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Danny Canero schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:25:
@ramon1984
Voeg me toe op B-tag en het kan zomaar zijn dat je morgen avond mee kunt. We hebben namelijk nog wat mensen nodig, vooral als ik zo de inschrijvingen op de guild website zie...
Heb je gister toegevoegd. Heb mage/dk(unholy)/warrior(prot) mage raid ik alleen in guild mee. Rest kan overal mee naar toe beide boven ilvl 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:55:
Dat is waar. Daar kan ik niet tegen ingaan :) Moet ik wel zeggen dat ik zelf als tank daar weinig last van had. Derps erin? Ik eruit. Alleen ja, het gevoel (of het ook zo is, dat weet ik niet) heb ik wel dat de heroic mensen nu wat meer verstand hebben dan vorige expansions. Nog zijn de heroics te makkelijk :p
Niet geheel mee eens dat de heroics "te" makkelijk zijn. Wellicht nu, maar dat is logisch. Echter, vlak na release waren er echt wel de nodige wipes te voortduren... :) Vind ik alleen maar goed en leuk to be honest!

Net LFR op m'n paladin gedaan, en RNG op deze was toch iets fijner. Nieuwe head, chest en weapon (na bonus roll) mogen looten. En ja... Bonus roll in LFR... :-/ Tis een alt ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
RustStorm schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:24:
[...]

Niet geheel mee eens dat de heroics "te" makkelijk zijn. Wellicht nu, maar dat is logisch. Echter, vlak na release waren er echt wel de nodige wipes te voortduren... :) Vind ik alleen maar goed en leuk to be honest!

Net LFR op m'n paladin gedaan, en RNG op deze was toch iets fijner. Nieuwe head, chest en weapon (na bonus roll) mogen looten. En ja... Bonus roll in LFR... :-/ Tis een alt ;)
Ik ben het niet helemaal met je eens, de heroics waren vlak na de release al best wel goed te doen (misschien ook omdat er dus minder retards heroics deden ivm de silver proving grounds). Ik kan me nog begin cata herinneren dat er echt bij elk trashpack gecced moest worden (vooral die heroic in de wolken in uldum, kan de naam niet meer herinneren). Het enige dat ik had als healer is dat ik flink moest drinken tussen de trashpacks maar echt veel gewiped ben ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens, de heroics waren vlak na de release al best wel goed te doen (misschien ook omdat er dus minder retards heroics deden ivm de silver proving grounds). Ik kan me nog begin cata herinneren dat er echt bij elk trashpack gecced moest worden (vooral die heroic in de wolken in uldum, kan de naam niet meer herinneren). Het enige dat ik had als healer is dat ik flink moest drinken tussen de trashpacks maar echt veel gewiped ben ik eigenlijk niet.
Daar zit een kern van waarheid in. :) "nodige wipes" was wellicht wat overdreven, maar om te zeggen dat ze pure eenvoud waren, daar kan ik me niet helemaal in vinden. Maar inderdaad; Proving Grounds heeft wel voor de nodige verbetering gezorgd als het gaat om de PuGs in de LFG tool. :D

Aan de mensen met een Inn in de Garrison: maken jullie wel eens gebruik van de Follower Recruitment feature? Ik probeer een panda te krijgen... Maar wil me nog niet echt lukken. Vorige week wel een hozen aan m'n team toegevoegd! Ken-Ken! ^_^

Misschien dat ik maar eens ga zoeken op de Ability Magic Debuff counter... Daar heb ik nog maar 5 followers mee, waarvan er twee inactief zijn door werk of gewoon, inactiviteit. ;D

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 28-01-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep, probeer het elke week. Vergeet hem alleen vaak :( Heb zelf grotendeels Night elves gekregen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er schijnt een Pandaren Death Knight follower te zijn <3 Hoe tof is dat om die te hebben ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Wat heeft het voor nut om een panda follower te hebben? Heb al nu 23 followers die allemaal epic zijn + minimaal 630 ilvl en kan alle missies doen die er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 panda followers. 1 monk , 2de weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Taenadar schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:49:
Wat heeft het voor nut om een panda follower te hebben? Heb al nu 23 followers die allemaal epic zijn + minimaal 630 ilvl en kan alle missies doen die er zijn :)
Ooit een Pandaren Death Knight gezien? ;) Gewoon voor de heb! En daarbij komt dat enkele followers ook een trait hebben waarbij mission succes kans hoger wordt bij samenwerking met een Pandabeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
ramon1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:17:
[...]

Heb je gister toegevoegd. Heb mage/dk(unholy)/warrior(prot) mage raid ik alleen in guild mee. Rest kan overal mee naar toe beide boven ilvl 650
Mocht je tijd en zin hebben, we hebben voor vanavond een normal clear staan + wat HC bosses.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Toch maar even geprobeerd. Helaas zonder geluk. :|
Vraag me wel af waar hij die Matthew vandaan haalt ...
Hi,

I played WoW in the early days and managed to acquire the High Warlord status. After a break of 7 years and with the release of WoD, I started playing again. Because so many things have changed, I started a hunter from scratch which is level 100 for a while. Something I regret deeply now ...

Is it possible to transfer the High Warlord title on my new hunter?

New hunter: Aggrammar - Tyrgan
Old hunter: Bloodscalp - Tyrian

Thank you in advance for any feedback!

Best regards,
Frank
Hi there Matthew,

Thank you for contacting us through the Battle.net ticket system. I am sorry that it took a while before I was able to reply. We are doing our best to answer as quickly as possible.

I have read your ticket concerning your Title transfer request, but unfortunately cannot transfer this for you. Nicely done on that title though, that is extremely rare and was hard to obtain. Unfortunately it is character specific, and is tied to the character that earned it.

I hope I understood the reason behind your ticket, and that my response was clear and helpful as well. Have a great day

.___.
(O,o)
/)__)
-"-"- (Moonkin overlord, where we get all our wisdom from)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Kan je niet gewoon je character transferren / renamen en op die hunter verder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Goemies schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:54:
Kan je niet gewoon je character transferren / renamen en op die hunter verder spelen?
Dacht ik ook aan, maar 'k zit nu op ilvl654. Toch een hele verwezenlijking voor iemand met weinig tijd en geen guild. Daarbij m'n Garrison zit ook zo goed als op level 3.

Ik zou er ook een PVP toon van kunnen maken, nadat m'n Priest op level 100 zit. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Catscratch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:51:
Toch maar even geprobeerd. Helaas zonder geluk. :|
Jammer.
Het is niet een kwestie van 'het kan niet' voor zover ik weet (als ik me niet vergis kun je namelijk min of meer een vinkje in de back-end voor jou character aanzetten en je hebt de titel). Maar meer een kwestie van 'we mogen niet'.

Mij valt de laatste tijd op dat Blizzard/GMs stukken minder soepel zijn dan ten tijden van WotLK bijvoorbeeld.
Toen kon je met gemak even een babbeltje maken met een GM door een random fun ticket, en kwam de GM ook even langs en /killde even een raid-boss omdat reasons.

Toen ik nét pas terug was in MoP (alles was nieuw voor me) wist ik niet dat een item 'needen' het ook soulbound maakte (de laatste keer dat ik een need rollde was in wotlk). Dus ik kreeg een skull-flame shield die ik neede omdat de hele party het ermee eens was. Helaas op het verkeerde character. Party legde me de soulbound feature uit, ik maakte screenshots van alles (dus waarin bleek dat de hele party het cool vond dat ik de item pakte) en maakte een ticket met het verzoek de shield (die oorspronkelijk BoE was) te transferren en binden naar mijn paladin.

Antwoord: Neuh, doen we niet. Die feature is er om ninja te voorkomen.
Hele uitleg en bewijs dat de hele party mij die shield gunde boeide hem niet.

EDIT:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een RBG rating van 2400 halen en je hebt de title weer x).
Niet dezelfde prestigieuze achievment, maar dat zien mensen aan de buitenkant niet x)

[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 28-01-2015 14:00 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:32:
Moet zeggen dat ik tijdens WoD vaker met een schuin oog naar mijn gold ben gaan kijken. Heb nooit problemen met gold gehad maar ik zie het nu toch sneller verdwijnen en nauwelijks komt er iets bij.

Mijn professions zijn Alchemy/Herbalism. In MoP ging de verkoop van flasks als een trein omdat ik vaker een rare zat te farmen die ~20 Golden Lotus kon droppen. En nu heb ik het idee dat de mats moeilijker te krijgen zijn en de flasks op mijn realm redelijk goedkoop verkocht worden (17g per stuk)...

In het begin heb ik mijn garrison een beetje links laten liggen maar dat ben ik nu weer op het pakken. Work orders maxen geeft wel wat mats maar ik blijf het een beetje matig vinden.

De crafting professions lijken me een betere keuze om gold te verkrijgen gezien de AH prijzen (echter zijn deze ook de laatste tijd gekelderd). Toch maar eens mijn alt levelen met LW/Skinning!

Iemand van jullie dezelfde ervaring?
Als je een paar toons op lvl 100 hebt met een lvl 3 garisson en dus ook lvl 3 mine en garden, dan verzuip je een beetje in de mats voor potions en flasks.
die garden en mine zorgt er ook voor dat hun prijzen op AH regelmatig laag zijn.
(sub 50s voor ores, sub 75s voor herbs) en dat er ook wat sorcerous varianten goed beschikbaar zijn.

ps: doordat de Alchemical Catalysts niet BoP zijn, kan je bv ook op alts zo'n gebouw zetten als 3de klein gebouw en zo er dus nog meer per dag produceren ;)

Doe ik met enchanting gebouwen:
mbv 2x lvl 100 met lvl 3 gebouw met follower in, en 2x lvl 94 met lvl 1 gebouwen zonder follower, en 2x de daily van 700/700 enchanters kom ik aan 5 à 7 Temporal Crystals per dag, en dan heb ik nog geen gear vanuit bv lfr/normal/hc gedesenchant ;-)
(met het extra voordeel dat je BoP-gear op all die toons kunt DE'en naar dust of shards aan resp.3a4 of 50a60g)
Dat geeft dus 3 neck, back of ring enchant van rond de 2k per 2 dagen mbv 'gratis' mats.
of 1 weapon enchant per 2 dagen aan ong. 6k/enchant...

je kunt natuurlijk nog altijd je tuin in Pandaria onderhouden, golden lotussen plukken en er potions of luck van maken (die gaan alsnog voor rond de 30g/elk op mijn server, en met de bots die rondlopen in het nu bijna lege Pandaria heb je vaak toch nog wat omzet ;)

skinning blijft een beetje de enige gathering prof die gold maakt in dreanor, want de enige andere bron is de Barn, en die wordt dan eerder gebruikt voor Savage Feest + Savage Blood, dan voor leather en fur ;)

(herbalisme kan natuurlijk nog gold maken in classic tot en met cata herbs)

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 28-01-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:23:
[...]
Als je een paar toons op lvl 100 hebt met een lvl 3 garisson en dus ook lvl 3 mine en garden, dan verzuip je een beetje in de mats voor potions en flasks.
Yep :')

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/mats.jpeg

Foto is n week of 3 oud en van één van mijn toons (soortelijke bank maar dan met JC en ENCH op andere toon). Vooral die Catalysts ben ik aan t opsparen, ik vindt het niet profitable genoeg om er flasks van te maken en te verkoepn.

Maar dat blijkt goed nieuws, want in 6.1 ga ik ze nodig hebben voor transmutations en savage blood transmutations :D

inb4 'waarom foto en geen screenshot' -> ik maakte even snel een foto die ik via Whatsapp doorstuurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
WAAROM EEN FOTO EN GEEN ohhhhh :p

Netjes opgespaard hoor, ik heb tot het nieuws van 6.1 alles gewoon steeds verkocht in de AH, beetje spijt van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

kowapanga schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:38:
WAAROM EEN FOTO EN GEEN ohhhhh :p

Netjes opgespaard hoor, ik heb tot het nieuws van 6.1 alles gewoon steeds verkocht in de AH, beetje spijt van :(
Yeah, ben eigenlijk sinds release alles aan t sparen (oftewel niet verkopen).
Ik heb mijn gearsprings gebruikt om alle toys etc te maken, en 3 guns voor vrienden gemaakt die een hunter aan het levelen waren.
Ook heb ik een paar duizend herbs aan een vriendin gegeven zodat ze haar inscription kon power-levelen.
Een set Primal spirits uitgegeven zodat ik een necklace kon upgraden, en that's about it :P.

Hier en daar een stack flasks voor guildies gemaakt (free of charge).
Ik heb tot nu toe geen ene cent verdiend aan mijn professions omdat ik alles aan vrienden en guildies voor niks geef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Darkfreak schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Hier en daar een stack flasks voor guildies gemaakt (free of charge).
Ik heb tot nu toe geen ene cent verdiend aan mijn professions omdat ik alles aan vrienden en guildies voor niks geef :P
Herkenbaar. Geef eigenlijk alles aan mijn GF. Spaar het wat op en dan een vloedgolfje aan mats. :P
Alleen wat ik nodig heb om LW te leven (die ik nu op 700 heb) hield ik aan.

Het wordt pas leuk als je echt alts hebt, maar die heb ik niet (op 90+), dus ik hoef me alleen te focussen op wat ik nu aan professions heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Prx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Herkenbaar. Geef eigenlijk alles aan mijn GF. Spaar het wat op en dan een vloedgolfje aan mats. :P
Alleen wat ik nodig heb om LW te leven (die ik nu op 700 heb) hield ik aan.

Het wordt pas leuk als je echt alts hebt, maar die heb ik niet (op 90+), dus ik hoef me alleen te focussen op wat ik nu aan professions heb.
Ja ik heb dus twee toons:

Paladin - Jewelcrafting & Enchanting
Mage - Alchemy & Engineering

Beiden met Barn, profession buildings en Salvage Yard

Maar moet toegeven dat ik de afgelopen twee dagen nauwelijks iets gedaan heb ermee om dat ik even vies hard hooked ben aan Heroes of the Storm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef niets uit en maak zelf in al mijn Garrisons.

Ik heb maar 3 level 100 characters, maar wel nog 8 characters die een level 2 garrison hebben en alles levert genoeg mats op. Wat ik kan stuur ik op naar de 3 level 100's met inscription, enchanting, jewelcrafting. En de resultaten ruil ik tegen andere profession items in de guild. (meestal ruil ik tegen enchants en flasks).

Het gevolg is dat ik buiten repairs geen gold uitgeef. Maar met 11 garrisons en de follower missions (2x per dag paar minuten) stroomt het goud langzaam binnen.

Met die alleen 11 garrisons kom ik nu op zo'n 10k gold per week waar ik vrijwel niets voor doe :X Daarnaast doe ik in het weekend wat oude raids voor transmog items wat met verkoop van alle drops ook wekelijks zo'n 5k bijvangst oplevert. Wat dat betreft is het goed dat sommige items al maanden niet willen droppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:47:
Ik geef niets uit en maak zelf in al mijn Garrisons.

Ik heb maar 3 level 100 characters, maar wel nog 8 characters die een level 2 garrison hebben en alles levert genoeg mats op. Wat ik kan stuur ik op naar de 3 level 100's met inscription, enchanting, jewelcrafting. En de resultaten ruil ik tegen andere profession items in de guild. (meestal ruil ik tegen enchants en flasks).

Het gevolg is dat ik buiten repairs geen gold uitgeef. Maar met 11 garrisons en de follower missions (2x per dag paar minuten) stroomt het goud langzaam binnen.

Met die alleen 11 garrisons kom ik nu op zo'n 10k gold per week waar ik vrijwel niets voor doe :X Daarnaast doe ik in het weekend wat oude raids voor transmog items wat met verkoop van alle drops ook wekelijks zo'n 5k bijvangst oplevert. Wat dat betreft is het goed dat sommige items al maanden niet willen droppen :X
Het 'probleem' dat je hierdoor krijgt is dat je behoorlijk lang bezig bent om alle toons af te gaan met al hun garisson taken (als je het hele pakket afloopt). Ik stoor me nu soms al eraan als ik van 2 level 100 toons en een lvl 92 toon alles volledig moet nalopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:55:
[...]

Het 'probleem' dat je hierdoor krijgt is dat je behoorlijk lang bezig bent om alle toons af te gaan met al hun garisson taken (als je het hele pakket afloopt). Ik stoor me nu soms al eraan als ik van 2 level 100 toons en een lvl 92 toon alles volledig moet nalopen :P
Het is maar hoe je het bekijkt, in vorige expansions had ik twee manieren van gold verdienen.

Begin van de expansion: darkmoon cards met zelf gefarmde mats. De rest van de expansion mats farmen en op AH verkopen.

Ik verdien nu vergelijkbaar gold met toen, maar geef veel minder uit door de ruilhandel. Daarnaast kost 11x garrison me minder tijd dan het verzamelen van alle mats in vorige expansions. Om hetzelfde inkomen te genereren moet ik nu dagelijks zo'n 45 minuten aan mijn Garrison besteden, waar ik vroeger door de weeks dezelfde tijd kwijt was en in het weekend wel 1,5-2 uur per dag aan het farmen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:15
Gisteren weer wat tries op M imperator gehad. Met als resultaat deze geweldige video van onze warrior tank :D

http://www.twitch.tv/ayum1x/c/5979986

We komen in ieder geval tot intermission 2, maar nog te veel random deaths helaas.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Heeft iemand een idee waarom de boss in madness of deathwing ( dus de final boss )( 25 HC) ineens weg is als ik probeer deze te solo killen. Ik wou net aan de laatste arm beginnen en ineens verwijnt de boss :-/
gebeurde nu al twee keer achter elkaar :(

[ Voor 4% gewijzigd door HStyles op 28-01-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Weet niet wat voor class je bent maar dingen als spectral guise, vanish, feign death etc resetten de boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Twylight schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:22:
Weet niet wat voor class je bent maar dingen als spectral guise, vanish, feign death etc resetten de boss
Dat snap ik wel. Ik probeer hem als Retri paladin te verslaan. Niet eens devine shield gebruikt.
Vorige week met 2 man. ( ik en een hunter) had het probleem niet. enige verschil is dat hij sneller tegen verslagen was. Probleem ook niet eerder gezien solo op 10 man en 25 man normal modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Leuke avond gehad. Nieuwe guild gejoined. Fijne HC clear, en Kargoth Mythic one-shot. Ben van 648 naar 653 gegaan. En vooral leuke sfeer tijdens het raiden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 29-01-2015 12:37 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

junglebeast schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:58:
Leuke avond gehad. Nieuwe guild gejoined. Fijne HC clear, en Kargoth Mythic one-shot. Ben van 548 naar 553 gegaan. En vooral leuke sfeer tijdens het raiden. :)
Dat ze je met zo'n belachelijk laag ilvl binnen lieten. ;)

Maar aangezien ik weet wat je neer wilde zetten kan ik zeggen: mooi werk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
HStyles schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:08:
Heeft iemand een idee waarom de boss in madness of deathwing ( dus de final boss )( 25 HC) ineens weg is als ik probeer deze te solo killen. Ik wou net aan de laatste arm beginnen en ineens verwijnt de boss :-/
gebeurde nu al twee keer achter elkaar :(
Misschien een open deur, maar ik neem aan dat je per platform eerst de corrupted tentacle afmaakt voordat je aan de werkelijke arm gaat beginnen ? Het niet killen van de mutated tentacle reset de fight na een bepaalde tijd. Ik vermoed dat het te maken heeft met de impale die de tentacle niet kan casten, waardoor hij evade.Het is ook een vrij buggy fight. Heb 3 resets moeten doen voordat hij eindelijk mijn achievement wou toekennen.

* dagboek *
Gisteren een goede raid gehad. Ipv een warm-up ronde normal gingen we meteen voor HC-mode. Tot gisteren had ik pas 3/7 HC op mijn naam staan, echter na vannacht staat de teller op 6/7 HC en moest ik helaas na een aantal tries de rest uitzitten. Imperator helaas nog niet neer door de guild, maar vermoed dat het vanavond wel gaat gebeuren.

Overall DPS nu 20+ substained, echter op imperator wel veel foute rotaties gedaan waardoor ik op een schamele 17k uitkwam. Ik zie in ieder geval progressie. Zit nog wel steeds in de lagere regionen qua DPS maar het verschil tot nr 4 qua DPS is nog maar 1-2k. Nu iliv 663.
* einde dagboek *

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 29-01-2015 07:51 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mocht gisteren nog eens sinds 2 maanden dps'n als warrior. Butcher ging goed als Glad spec. Bracken ging goed als arms. . Toen tectus... Ik dacht full beast mode als arms.... Pull.... 3 seconden en deze dood. Krijg BR bij shards. Ik pop weer alles en ga als een gek..... 10 seconden en deze dood... haha Als tank heb ik toch een beter overzicht van wat er gebeurt en moet ik niet nadenken over men rotatie en spells. Als dps te weinig ervaring en hierdoor weining overzicht van wat er rond me gebeurt.Zal nog een wat LFR of dungeons moeten doen om me meer op men gemak te zetten tijdens het spelen van arms of fury. Op Korgath speelde ik opnieuw als Glad en dit gaat dan wel omdat ik die rotatie in men vingers heb zo lijkt het.
Imperator heb ik dan getankt omdat ik en Tano hier redelijk op elkaar ingespeeld zijn. Laatste phase ben ik toch blij met de victory rush spell. Deze heeft me paar keer gered .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 13-09 19:44
Gisteren doorgegaan waar we vorige week waren gebleven; Heroic Ko'ragh. We hadden vorige week issues om genoeg magic dps te doen. Gisteravond hadden we een warlock en een mage extra; met 3 of 4 tries was ie down.

Vervolgens doorgegaan naar imperator heroic. De meeste dps is gewoon te laag nog voor dat gevecht. Dusver had ik het alleen als tank gedaan en ik dacht dat dps het moeilijker had met mines en debuffmanagement. Het viel mij heel erg mee, imperator is prima te doen als dps. Helaas hadden we te veel falende mensen mee dus na een uurtje whipen besloten maar een reset te doen en weer vanaf Kargath te starten. Kargath en butcher nog neergehaald en het toen maar gecalled; het downen van Ko'ragh zorgde er duidelijk voor dat er geen concentratie meer was...

Wel 3 nieuwe items mogen looten, item level zit nu op 650. Ik deed op butcher heroic (https://www.warcraftlogs.com/reports/G9fmtKB8RrJYCybg) toch even lekker 23,7k dps met toen nog 646 gear. Gisteren op mmo-champion zag ik ook al buffs voor shadowpriests aankomen, de facemelting kan weer beginnen vanaf 6.1 hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond met een random group 6/7 heroic gedaan. Twee items mogen looten waardoor mijn ilvl nu 657 is. Daarnaast ben ik een casual/social guild gejoined met allemaal oldschool spelers die geen tijd of zin meer hebben om hardcore te raiden. Hoop dat ik met deze guild binnenkort met mythic kan beginnen en een goede progressie krijg met BRF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren een transfer en een faction chance naar Frostmane alliance..kom je laat thuis start de pc niet meer op. Resultaat: GFX overleden, echt zuur hehe. Was mijn 'game avond" De vrouw vond het uiteraard niet zo erg hehe.

Maar eens opzoek naar een nieuwe.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Goedemorgen allemaal,

Wij hebben gister ook alleen HC gecleared. Viel me nog niet eens tegen. We hadden 1 offspec tank die voor het eerst in WoD een raid tankte. Ook hadden we 2 offspec healers en 2 mainspec healers om de 19 raiders in leven te houden. Tot 6/7 HC ging het helemaal prima, Imperator was net even iets lastiger. Gelukkig kwamen er net 2 mainhealers (Hmr en een ander) online. Toen die er eenmaal bij waren en Chris zijn goede gear aan was hadden we een nette kill te pakken!

Ik zit net dat ik op sommige gevechten net niet de top100 binnen kom qua rankings… Had ik nou toch maar die trinket (Lucky double sided coin?) gekocht!

Achja, volgende raid heeft betere gear voor mijn assa rogue.

Mijn mage begint ook aardig in de gear te komen. Inmiddels ilevel 635 ofzo. Bijna goed genoeg om de eerste pugs te proberen mocht ik een keer een avondje niks te doen hebben!

@ Dude wheres my Mount: sinds gister het raidlead stokje overgegeven aan twee nieuwe mensen. Leuk om meteen een beetje te stangen met irritante vragen die we normaal zelf voor onze kiezen kregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
gisteren wegens late tijdstip waarop ik online kon zijn en uit elkaar vallende raidgroep maar een pug gaan zoeken.
ik had geluk, want er was een heroic guild op zoek naar een extra magic dps voor ko'ragh.
ko'ragh vervolgens in 2 pogingen neer gekregen.
Vervolgens Imperator down na 3 pogingen. Hij dropte 1 staff terwijl we 7 casters hadden. ik rolde een 97 waarop vervolgens een priest 98 voor elkaar kreeg. Nadat hij naar mijn gear zag (hij had al 670 1h & 670 offhand) vond hij dat ik de staf mocht hebben aangezien ik nog rondliep met een 645 wapen.

Vervolgens nog een beetje gepraat en heb hem toegevoegd via battle-tag.

Alles bij elkaar mooi avondje. Heroic wapen en mogelijk een nieuwe groep om mee op raids te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Jumpiefox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:41:
Gisteren een transfer en een faction chance naar Frostmane alliance..kom je laat thuis start de pc niet meer op. Resultaat: GFX overleden, echt zuur hehe. Was mijn 'game avond" De vrouw vond het uiteraard niet zo erg hehe.

Maar eens opzoek naar een nieuwe.
Nieuwe vrouw ? :)

Wel zuur inderdaad, krijg je er nu geen avond voor terug dan omdat je nu een "bonus" avond met de vrouw had ? Zo krijg ik het soms wel voor elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Prx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:10:
[...]

Dat ze je met zo'n belachelijk laag ilvl binnen lieten. ;)

Maar aangezien ik weet wat je neer wilde zetten kan ik zeggen: mooi werk! :)
Voor HC ging dat prima. Paar kleine foutjes gemaakt, maar op zich waren ze best tevreden met mijn eerste optreden. DPS was nog niet optimaal, hopelijk krijg ik een beter wapen deze week, en kan ik dit verbeteren.

En ja voor Mythic is 653 zeker aan de lage kant. Maar Kargoth is al een maand of zo op farm. Ik zal er niet bij zijn op de Twins dat weet ik wel zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
junglebeast schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Voor HC ging dat prima. Paar kleine foutjes gemaakt, maar op zich waren ze best tevreden met mijn eerste optreden. DPS was nog niet optimaal, hopelijk krijg ik een beter wapen deze week, en kan ik dit verbeteren.

En ja voor Mythic is 553 zeker aan de lage kant. Maar Kargoth is al een maand of zo op farm. Ik zal er niet bij zijn op de Twins dat weet ik wel zeker. :)
voor een normal is 553 al veel te laag, aan gezien je voor LFR al 614 nodig hebt. Daarom denk ik dat Prx een grapje maakte omdat 653 natuurlijk prima voor heroic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
653 is meer dan genoeg. Zit nu op 658 (bloody trinket, neck shoulders nog steeds op 640, want die droppen maar niet >_>) en kan redelijk goed tanken. Enige wat nog hard mept is Butcher, maar dat is ook zijn gehele gimmick :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Bartske schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:05:
[...]

voor een normal is 553 al veel te laag, aan gezien je voor LFR al 614 nodig hebt. Daarom denk ik dat Prx een grapje maakte omdat 653 natuurlijk prima voor heroic is.
Ik was inderdaad een grapje aan het maken i.v.m. het ilvl. :P

Overigens vanochtend mijn 630 offhand weapon kunnen vervangen voor een 645 grandiose. Helaas van Haste/Multistrike naar Critical Strike/Versatility, maarja... de 15 ilvls (en bijbehorende primaire stats) kan ik iets te goed gebruiken. Zit nu op 646 en dat lijkt me wel zo het maximum. Heb nog steeds geen enkele loot uit Normals, dus dat zal moeten geschieden alvorens ik wat meer kan stijgen.

De logs van mijn vorige run zijn nu ook online gezet, dus kan mijn 21,6K op Tectus en 20,5K op Brackenspore wat beter analyseren. De 650ilvl enh shaman mag zich wel wat schamen met 13,2K op Tectus.

[ Voor 87% gewijzigd door Prx op 29-01-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bartske schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Hehe las het. Denk ook wel dat we eerder zo'n discussie hadden over ilvls. *wink*

Ik zal zelf ook eens gaan loggen denk ik. De guild gebruikt AskMrRobot en die logs zijn ruk.
Prx schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:10:
[...]

Ik was inderdaad een grapje aan het maken i.v.m. het ilvl. :P

Overigens vanochtend mijn 630 offhand weapon kunnen vervangen voor een 645 grandiose. Helaas van Haste/Multistrike naar Critical Strike/Versatility, maarja... de 15 ilvls (en bijbehorende primaire stats) kan ik iets te goed gebruiken. Zit nu op 646 en dat lijkt me wel zo het maximum. Heb nog steeds geen enkele loot uit Normals, dus dat zal moeten geschieden alvorens ik wat meer kan stijgen.

De logs van mijn vorige run zijn nu ook online gezet, dus kan mijn 21,6K op Tectus en 20,5K op Brackenspore wat beter analyseren. De 650ilvl enh shaman mag zich wel wat schamen met 13,2K op Tectus.
OK jullie gebruiken ook AskMrRobot logs. En ik zie ineens heel wat bekende namen voorbij komen. Ik heb namelijk in SoO wat raids van Revulse gejoined op mijn Resto Druid. :)

[ Voor 66% gewijzigd door junglebeast op 29-01-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]
Overigens vanochtend mijn 640 offhand weapon kunnen vervangen voor een 645 grandiose. Helaas van Haste/Multistrike naar Critical Strike/Versatility, maarja... de 15 ilvls (en bijbehorende primaire stats) kan ik iets te goed gebruiken. Zit nu op 646 en dat lijkt me wel zo het maximum. Heb nog steeds geen enkele loot uit Normals, dus dat zal moeten geschieden alvorens ik wat meer kan stijgen.
Dit is helemaal afhankelijk van het aantal ilvls dat je stijgt. Op mijn shadowpriest heb ik al gemerkt dat ik minimaal 10 ilvls moet stijgen voordat de primary stats het verlies van secundaire stats überhaupt gelijk trekken qua dps. Met theorycrafting kan je redelijk goed bepalen of het daadwerkelijk een upgrade voor je is; een stijging in ilvl kan zomaar een loss in dps betekenen.
[...]
13.2k dps is wel heel erg laag inderdaad... Nu weet ik wel dat enh. shamans pas met bepaalde gear ineens heel hard omhoogschieten (naar top dps). Het is niet echt te vergelijken natuurlijk, maar een alt enhancement shaman deed op butcher HC gister met 642 ilvl bij ons iets meer dan 17k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 16-09 08:51
junglebeast schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Hehe las het. Denk ook wel dat we eerder zo'n discussie hadden over ilvls. *wink*
Dat ging over iemand die aangeeft wel HM gear te hebben. Jij zegt nog rond telopen in Siege of orgrimmar gear :P.

Thats a different cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Thysiej schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Dit is helemaal afhankelijk van het aantal ilvls dat je stijgt. Op mijn shadowpriest heb ik al gemerkt dat ik minimaal 10 ilvls moet stijgen voordat de primary stats het verlies van secundaire stats überhaupt gelijk trekken qua dps. Met theorycrafting kan je redelijk goed bepalen of het daadwerkelijk een upgrade voor je is; een stijging in ilvl kan zomaar een loss in dps betekenen.

[...]

13.2k dps is wel heel erg laag inderdaad... Nu weet ik wel dat enh. shamans pas met bepaalde gear ineens heel hard omhoogschieten (naar top dps). Het is niet echt te vergelijken natuurlijk, maar een alt enhancement shaman deed op butcher HC gister met 642 ilvl bij ons iets meer dan 17k dps.
Ik deed mijn DPS met 644 gear en hij zat in 650 gear. Ik vraag me ook reuze af waar die omslag ligt. Ik moet zeggen dat het voor mij gevoel makkelijker werd toen ik wat meer Haste had gestacked. Maar die ben ik sinds 2 dagen weer wat kwijt, dus even zien wat ik nu doe. Hopelijk maakt de meer damage van de nieuwe offhand dat verlies weer goed. :)
junglebeast schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:22:

Ik zal zelf ook eens gaan loggen denk ik. De guild gebruikt AskMrRobot en die logs zijn ruk.

[...]

OK jullie gebruiken ook AskMrRobot logs. En ik zie ineens heel wat bekende namen voorbij komen. Ik heb namelijk in SoO wat raids van Revulse gejoined op mijn Resto Druid. :)
Wat is er precies mis met de AskMrRobot logs? Ik log namelijk zelf nog niet, maar wil dat graag wel gaan doen zodat ik het kan blijven analyseren en niet afhankelijk ben van anderen. Binnen mijn guild is het overigens verboden om logs te delen, omdat ze niemand willen afrekenen op DPS. (ja, rare regel vind ik het)

Gisteren was mijn allereerste raid met deze groep, maar ik heb me zo goed vermaakt dat ik voor volgende week gelijk weer signup heb gedaan. :D

[ Voor 29% gewijzigd door Prx op 29-01-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Helaas zit ik op dit moment in een ZEER casual guild en hebben ze eens gezamelijk geraid waar ze een paar bosses neer hebben kunnen halen. Ondertussen ben ik zelf verder gekomen en op ilvl 652 dankzij blacksmithing en pugs, maar ik wil een leukere guild die meer raids doen. Begrijp mij niet verkeerd, ik wil geen vaste raid avonden en die 'verantwoordelijkheid' dat ik moet raiden. Als ik tijd heb wil ik weleens een raid meedoen. Helaas zijn er weinig guilds die kwaliteit en casual mixen.

Toevallig tweakers aan alliance kant op Blade's Edge server met een leuke guild? Ik ben een retri/holy paladin genaamd iznotank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:46:
Er schijnt een Pandaren Death Knight follower te zijn <3 Hoe tof is dat om die te hebben ^_^
Die heb ik. Via de Inn gekregen.

http://www.wowhead.com/follower=239.2/gravewalker-gie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Prx schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:30:

[...]

Wat is er precies mis met de AskMrRobot logs? Ik log namelijk zelf nog niet, maar wil dat graag wel gaan doen zodat ik het kan blijven analyseren en niet afhankelijk ben van anderen. Binnen mijn guild is het overigens verboden om logs te delen, omdat ze niemand willen afrekenen op DPS. (ja, rare regel vind ik het)

Gisteren was mijn allereerste raid met deze groep, maar ik heb me zo goed vermaakt dat ik voor volgende week gelijk weer signup heb gedaan. :D
Ik is niks mis mee, ik log zelf via askmrrobot en mijn guild (tweakers guild) logt via worldoflogs (volgensmij of die andere). Het ding is dat de analysis tool van askmrrobot nog niet online is en dat je dus alles zelf zou moeten analyseren. Maar nu ben ik daar niet zo van, dus vind het niet zo erg. askmrrobot geeft net wat makkelijker de dps aan en geeft ook aan hoe vergelijkbare specs met een vergelijkbaar ilvl het doen op die fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje: als jullie mochten kiezen uit de setup:

Speler #1 Warrior Tank
Speler #2 DK/Druid Tank
Speler #3 Druid/Monk/Paladin Tank

Wat zou jullie ideale setup zijn voor deze 3 spelers? Heroic content! GEEN mythic. En nee. "Speel wat je leuk vind" is geen optie :9

Mijn idee:

Warrior
Druid
DK

of

Warrior
DK
Monk

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 29-01-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Prx schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Ok AMR logs is nog in beta geloof en je mist daarom best wat features. Ik vind de User Interface/website ook niet echt fijn werken. Ik ga mijn logs uploaden naar warcraftlogs.com. Veel ontwikkeling voor die logs en de UI is een stuk prettiger.

Ja die Revulse groep is wel gezellig. Ik ga waarschijnlijk ook weer aansluiten op mijn Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:08:

Speler #1 Warrior Tank
Speler #2 DK/Druid Tank

Wat zou jullie ideale setup zijn voor deze 3 spelers? Heroic content! GEEN mythic. En nee. "Speel wat je leuk vind" is geen optie :9
Warrior Tank
DK (DPS?)
Druid (Healz?)

imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:53
Gisteren eindelijk Curve gehad. Ook even wat HC loot erbij gekregen. Mag nu met de guild mee op farm days, dus dat is wel mooi. Mythic mag nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:11:
[...]

Warrior Tank
DK (DPS?)
Druid (Healz?)

imo
Alle 3 zijn tanks :) Waar het om gaat:

We willen graag 3 tanks in raid team Alpha (Don't ask), is het progress team. Dit omdat sommige mensen (bijvoorbeeld de warrior op 1 dag) niet elke dag kunnen.

Mijn doel is nu een efficiente combo van 3 spelers neerzetten om zoveel mogelijk te clearen.

Ik ben zelf de Druid/Monk/Paladin. mijn vrouw is de DK/Druid. maakt ons niet uit wat we spelen. Efficient is waar het om gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:17:
[...]

Alle 3 zijn tanks :) Waar het om gaat:

We willen graag 3 tanks in raid team Alpha (Don't ask), is het progress team. Dit omdat sommige mensen (bijvoorbeeld de warrior op 1 dag) niet elke dag kunnen.

Mijn doel is nu een efficiente combo van 3 spelers neerzetten om zoveel mogelijk te clearen.

Ik ben zelf de Druid/Monk/Paladin. mijn vrouw is de DK/Druid. maakt ons niet uit wat we spelen. Efficient is waar het om gaat
In dat geval:
Warrior
Druid
Pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, dat zijn net de best gegearde chars, op de Druid na, die is vanavond 90 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speler #1 Warrior Tank
Speler #2 DK/Druid Tank

Mijn idee:

Warrior
Druid
DK

of

Warrior
DK
Monk
imo

Monk + warrior
DK + pala
Druid + monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:29:
[...]

imo

Monk + warrior
DK + pala
Druid + monk
Hij wil een setup van drie hebben die moet bestaan uit zowel speler 1, 2 en 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:34:
[...]

Hij wil een setup van drie hebben die moet bestaan uit zowel speler 1, 2 en 3 :P
waarom zou je 3 tanks meebrengen? Of zie ik het nu verkeerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 van de 3 zal dan dps'en op de dagen dat we alle 3 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:50:
[...]

waarom zou je 3 tanks meebrengen? Of zie ik het nu verkeerd? :p
Er is een leuke tactic om een 3de tank (Monk) mee te nemen op Imperator en die de hele raid alleen maar adds laten pullen en kiten (dus zonder te killen, met als gevolg geen raid-wide dmg). Daar kan ik het me nog bij voorstellen ja. :P

Mijn keuze voor 3 tanks zou Warrior/DK/Monk zijn. Maar een goede fundering daarvoor mist, anders dan wat ik hoor van anderen (wat nu goede tanks zouden zijn).

[ Voor 16% gewijzigd door Prx op 29-01-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:51:
[...]

1 van de 3 zal dan dps'en op de dagen dat we alle 3 hebben :)
dan blijf ik bij mijn setup. Dan heb je steeds 1 speler over die kan dps'en :)

En van die brewmaster monk tactics wist ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero

Speler #1 Warrior Tank
Speler #2 DK/Druid Tank

Mijn idee:

Warrior
Druid
DK

of

Warrior
DK
Monk
1. Warrior
2. DK
3. Paladin

Reden
1. Gewoon een badass tank als deze goed wordt gespeeld + lekker veel DPS.
2. Goede self heal en niet afhankelijk van zijn/haar dodge rating...
3. Because, Paladin!!! Even serieus, goede mitigation met skills en een hele goed add tank + DPS'er wanneer deze meerdere targets tankt.

Waarom geen monk en/of druid tank?

Druid te veel afhankleijk van dodge wat erg schaars is. Hele leuke AE DPS, maar mitigation of self heal bijna geen spraken van.

Monk, gewoon compleet vermijden. Gearing voor Monk is momenteel bar en bar slecht. Wanneer je T18 krijgt nog maar eens evalueren of dit een goede tank zou zijn.

*Dropping 2 cents on the floor*

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Wat is er mis met paladin tanks volgens jullie momenteel dan? Of is dat in principe niets maar zijn de andere tanks gewoon sterker? Wij hebben een dk en warrior als main tanks en ik (pala) kan tanken wanneer één van de twee maintanks niet kan. Op elk gevecht waarmee ik mij vergelijk met anderen kom ik er volgens de logs onderaan de streep beter uit; danwel doordat ik minder damage taken hebt of omdat ik meer healing gedaan heb. Warriors zijn op papier momenteel de beste tanks voor zover ik weet. Maar een goed getimede lay on hands, hand of protection, bubble, hand of sacrifice e.d. zijn zo relaxt tijdens raids :) Natuurlijk heeft iedere tank zijn voor en nadelen.

Ik begreep overigens gisteren van de dk en warrior tank dat zij op imperator soms problemen hadden om alle adds tijdens transition op te pakken; daar heb ik bij lange na geen last van op mijn paladin. Daarnaast schiet mijn dps omhoog als ik met die adds bezig ben en heb ik 100% uptime van shield of the righteouss buff dus is mijn damage intake ook goed te managen lijkt mij zo.

Ik zou gaan voor warrior, dk en de derde tank maakt dan niet zoveel uit. warriors (druids ook trouwens) zijn zo ongeveer een must op imperator. Dk's hebben zo gruwelijk veel selfhealing en een battle ress, das ook handig; de derde tank en verder lijkt mij een beetje om het even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Thysiej schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:52:
Wat is er mis met paladin tanks volgens jullie momenteel dan? Of is dat in principe niets maar zijn de andere tanks gewoon sterker? Wij hebben een dk en warrior als main tanks en ik (pala) kan tanken wanneer één van de twee maintanks niet kan. Op elk gevecht waarmee ik mij vergelijk met anderen kom ik er volgens de logs onderaan de streep beter uit; danwel doordat ik minder damage taken hebt of omdat ik meer healing gedaan heb. Warriors zijn op papier momenteel de beste tanks voor zover ik weet. Maar een goed getimede lay on hands, hand of protection, bubble, hand of sacrifice e.d. zijn zo relaxt tijdens raids :) Natuurlijk heeft iedere tank zijn voor en nadelen.

Ik begreep overigens gisteren van de dk en warrior tank dat zij op imperator soms problemen hadden om alle adds tijdens transition op te pakken; daar heb ik bij lange na geen last van op mijn paladin. Daarnaast schiet mijn dps omhoog als ik met die adds bezig ben en heb ik 100% uptime van shield of the righteouss buff dus is mijn damage intake ook goed te managen lijkt mij zo.

Ik zou gaan voor warrior, dk en de derde tank maakt dan niet zoveel uit. warriors (druids ook trouwens) zijn zo ongeveer een must op imperator. Dk's hebben zo gruwelijk veel selfhealing en een battle ress, das ook handig; de derde tank en verder lijkt mij een beetje om het even
slechte tank dan ;) 1 thunderclap en je heb alle adds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
ramon1984 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:18:
[...]

slechte tank dan ;) 1 thunderclap en je heb alle adds
Dat lijkt mij ook, maar dat is wel afhankelijk van de plaatsing van de mines ook. Ik heb het al een aantal keer gehad dat de mines precies voor de spawnplek van die kleine adds liggen. Dan gaat er ook standaard één add richting de healers omdat die niet door consecration opgepakt wordt. Gelukkig heb je als paladin op die kleine adds volop avenger shield procs, dat werkt dan wel erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wij hebben voor M-Imperator 3 tanks, een warrior en monk voor normale "tank duty" en een DK die enkel de adds voor zijn rekening neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Thysiej schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:26:
[...]

Dat lijkt mij ook, maar dat is wel afhankelijk van de plaatsing van de mines ook. Ik heb het al een aantal keer gehad dat de mines precies voor de spawnplek van die kleine adds liggen. Dan gaat er ook standaard één add richting de healers omdat die niet door consecration opgepakt wordt. Gelukkig heb je als paladin op die kleine adds volop avenger shield procs, dat werkt dan wel erg goed :)
Wij tanken de adds op de ranged group, dan pakt Consecration automatisch alle adds op. Dan nog wel even goed en rustig de adds 1 voor 1 neerhalen, maar dat gaan we zondag zien wanneer we voor het eerst Imperator HC gaan proberen. Ik mag dan geen kaboem meer doen zoals ik dat in normal doe 8)7

Voor logs en fight replay (cary group) check: https://www.warcraftlogs....6pbR73dyYMnmwr9h#fight=25

[ Voor 10% gewijzigd door Danny Canero op 30-01-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liep gister wat anders allemaal. Hadden redelijk goede setup, dus gelijk maar Heroic Highmaul ingedoken.

5/7 oneshot (en dan waren Brack en Butcher onze 2e kill) en Margok naar 2% gekregen. Dus die kill komt zondag.

Wel goed eigenlijk. 1 paladin tank (ik) en een Warrior tank die niet veel ervaring hadden.

ik: Heroic Kargath
hij: Heroic Kargath en butcher

Warrior tank is ook ergens in de 60, dus heeft niet de 100% focus die de jongeren wel hebben. Maar ging geweldig!

http://eu.battle.net/wow/...20Dream/Krondorian/simple

Gear wise gaat het weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, woensdag uiteindelijke Mythic Twins neergehaald.. we hadden verschillende tactics geprobeerd (Fatboss, Gabestah etc).. uiteindelijk hebben we besloten het gewoon hetzelfde te doen als dat we het op heroic deden (Beide bij de 'ingang' parkeren... ranged op een afstandje stacked.. en ontwijken die blaze!).

Ging zoveel makkelijker omdat we dat gewend waren. stuk of 5 of 6 pogingen en het was neer (10/9/8 en 6 % wipes eraan voorafgaand.. :()

Waarschijnlijk aankomende zondag naar Brackenspore... yey

[EDIT] daarna nog de mythic legs van Margok uit een follower cache gekregen.. erg leuke upgrade want ik had nog ilvl 630 legs :P zit nu op 673 :D (http://eu.battle.net/wow/...r/draenor/Zabrac/advanced)

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 30-01-2015 08:55 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Sabrac, gefeliciteerd! Ik denk dat jullie net te laat zijn voor Mythic Brackenspore... net als wij.

Maar, let the race continue in BRF!

Vanavond ben ik op zoek naar een pugje voor HM normal. mijn mage heeft itemlevel 635 ish. Raidervaring = 7/7 hc en 2/7 M. Iemand toevallig van plan om vanavond een groepje te vormen (Alliance)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:05:
Sabrac, gefeliciteerd! Ik denk dat jullie net te laat zijn voor Mythic Brackenspore... net als wij.

Maar, let the race continue in BRF!

Vanavond ben ik op zoek naar een pugje voor HM normal. mijn mage heeft itemlevel 635 ish. Raidervaring = 7/7 hc en 2/7 M. Iemand toevallig van plan om vanavond een groepje te vormen (Alliance)?
De focus van de guild zit ook meer op BRF :) veel problemen gehad met mensen vinden.. de guild is namelijk in het begin van WoD gemaakt.. dus vooral in het begin veel mensen die weggingen en joinde. Op het moment zijn het nog steeds wel 3 of 4 nieuwe gezichten per week. Maar puur op basis van de wowprogress rankings zijn we al begonnen aan een inhaal slag :).

De officers zijn al op de PTR aan het oefenen dus dan voorkomen we ook dat we eerst niet weten hoe we precies met bepaalde gevechten moeten omgaan. Ben benieuwd hoe het gaat :P

Maar ja, we hebben nog 2 raid avonden.. en om dan mythic brackenspore te gaan halen... ik betwijfel het ten sterkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Wij gaan nog 1 avond een poging doen op mythic brackenspore. Al tegen de 50 wipes geloof ik nu. Beste try zou 30% zijn geweest als boss niet even in de moss had gestaan. Het moet in principe kunnen, maar er zit zoveel rng in dit gevecht. Echt niet grappig als je spore shooters ergens ver weg krijgt terwijl je op een groene mushroom probeert te stacken :( Of een wave met een gat helemaal aan de andere kant op het verkeerde moment, etc.

Tip voor degenen die er nu aan beginnen: target prio is by far het belangrijkste en probeer het midden van de ruimte telkens als uitgangspunt te nemen zodat je sneller overal naar toe kunt en je minder snel moss in de weg hebt liggen.

Maar goed, op naar Blackrock Foundry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Waar ik op al'akir soms wel een uur of twee bezig was om een pug te vinden om Heroics te doen gisteren op frostmane binnen 5min een groep. 6/7 HC gecleared, met een Seal van Butcher een heroic warforged ring gekregen..daarna weer ff een groep gejoined voor butcher en EINDELIJK de trinket gekregen hehe :P

Gisteren was een good day. Nu eens kijken of mijn apply door dude where s my mount wordt geaccept en dan maybe zondag Imp ownen \o/,

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:38:
Wij gaan nog 1 avond een poging doen op mythic brackenspore. Al tegen de 50 wipes geloof ik nu. Beste try zou 30% zijn geweest als boss niet even in de moss had gestaan. Het moet in principe kunnen, maar er zit zoveel rng in dit gevecht. Echt niet grappig als je spore shooters ergens ver weg krijgt terwijl je op een groene mushroom probeert te stacken :( Of een wave met een gat helemaal aan de andere kant op het verkeerde moment, etc.

Tip voor degenen die er nu aan beginnen: target prio is by far het belangrijkste en probeer het midden van de ruimte telkens als uitgangspunt te nemen zodat je sneller overal naar toe kunt en je minder snel moss in de weg hebt liggen.

Maar goed, op naar Blackrock Foundry!
Hmm nu ben ik lichtelijk ontmoedigt voor aankomende zondag.

Ik voorzie het omgaan met de moss namelijk als ons grootste probleem. Voorheen hadden we 2 hunters die het deden... overal moss... daarna heb ik het als melee het overgenomen van één van de hunters.. toen ging het al stukken beter. Woensdag deed ik het samen met een hunter (Op heroic) die er erg was hierin.. zo veel makkelijker en de hunter deed 55k dps.

Met mythic en 3 flamethrowers ben ik dus erg benieuwd hoe het gaat.. Het liefst zie ik onze 3 hunters het doen zodat ik zelf me kan focussen op de Adds van Brackenspore (interrupts etc). Maar op basis van eerdere ervaring... misschien beter van niet.. deden de andere 2 hunters maar zoveel damage als de nieuwe hunter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL! geweigerd via de Blizzard dungeon finder ding.. 660 zou te laag zijn voor normal <3

Ik hou van de community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Haha, geweldig.. en dat terwijl we zelf een ilvl 650 tank / healer meenemen naar Mythic... geweldig die dungeon finder tool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind het wel amusant vaak. Echt het niveau.. en dan nog volhouden dat het zo'n geweldige tool is. le sigh, nee ik hou het wel bij Openraids als ik pug. Moet binnenkort maar een keer Mythic pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 16:25
Yay, eindelijk mijn Reins of the Crimson Water Strider.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MW6CDDo.jpg

Nu ben ik ook wel even klaar met fishing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Danny Canero schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:48:
[...]

Wij tanken de adds op de ranged group, dan pakt Consecration automatisch alle adds op. Dan nog wel even goed en rustig de adds 1 voor 1 neerhalen, maar dat gaan we zondag zien wanneer we voor het eerst Imperator HC gaan proberen. Ik mag dan geen kaboem meer doen zoals ik dat in normal doe 8)7

Voor logs en fight replay (cary group) check: https://www.warcraftlogs....6pbR73dyYMnmwr9h#fight=25
Vraag me af of 10 ilvls nog veel zullen uitmaken voor de shaman... Die ene rogue staat (voor zijn ilvl) ook ontzettend laag. Misschien is er daar een spec/talent-probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Normaal gesproken one-shotten we HC Imp, gisteren hadden we echter een groot aantal nieuwe mensen en is het niet gelukt.. Buiten de Force Nova hits die mensen te veel pakken kan ik niet echt zien waar het fout gaat, mensen die nog tips hebben?

https://www.warcraftlogs.com/reports/qMfaCHw3LbTGFARn

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Forn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:00:
Normaal gesproken one-shotten we HC Imp, gisteren hadden we echter een groot aantal nieuwe mensen en is het niet gelukt.. Buiten de Force Nova hits die mensen te veel pakken kan ik niet echt zien waar het fout gaat, mensen die nog tips hebben?

https://www.warcraftlogs.com/reports/qMfaCHw3LbTGFARn
Deze view is soms echt goud waard voor elke fight die je wilt analyseren: https://www.warcraftlogs....w3LbTGFARn#view=execution

De mensen die gefocused worden door de mages in intermission moeten weg lopen van de rest en inderdaad die force nova gaat heel slecht. Je moet er doorheen lopen, niet stil blijven staan.

Edit: killen jullie de warmages niet trouwens? Volgens mij is dat de reden dat jullie ineens een hele hoop mensen kwijt raakten net voor 10 minuten omdat iedereen wordt geraakt door meerdere blasts.

[ Voor 11% gewijzigd door IntToStr op 30-01-2015 11:10 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.