Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gisteren wat pogingen gedaan op Mythic Twins... ging niet heel lekker, maar gezien het onze eerste paar echte pogingen waren, door TS problemen van vorige week... kan ik niet klagen.

Veel lopen experimenteren met tactics (gezien er iets van 3 of 4 zijn die 'werken'). En uiteindelijk die van Fatboss gekozen gezien die voor onze raid het beste past. Helaas hadden we maar 18 man (2 healers disconnecte en kwamen niet terug) maar goed, het gevecht moet toch met maar 4 healers gedaan worden.

Qua dps zaten we nog aan de lage kant (380k raid dps nodig.. we zaten op 360k), maar wederom, 2 dps die ontbraken.. dus er is hoop. Uiteindelijk tot 65 % gekomen.. vanavond nog even weer oefenen, maar denk dat we zeker ver gaan komen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:41:
Klopt inderdaad, Imperator is wel een redelijke jump. Vind het zelf wel leuk hoor. Beetje jump tussen:

Opera -> Curator
Kalecgos -> Brutallus

Ik hou wel van dat soort jumps :D
Wij zaten in TBC met onze casual guild 1 tier achter de top, Heb weinig gezien van swp toen het current was, eigenlijk alleen de eerste boss.

Opera->curator was na de nerf een misschien een sprong, maar voor de Opera nerf hadden wij het lastiger met opera dan met curator :X Opera was eerst de 'grote' sprong. Dat was duidelijk niet blizzards bedoeling want de nerf kwam al na iets van 3-4 weken.

@lanerios hieronder: De mobs naar chess kregen stealth detectie omdat rogues en druids het toen al konden solo-en :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01

Maduth

Probeersel

Jongens/meisjes, help me even.. wil me 2de naar 100 lvl maar twijfel tussen Lock vs Shaman...

Puur op gevoel, wat zou jij doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SHAMAN! Sorry, blijft m´n favo class. En dankzij de post van Omega zit ik in TBC mentaliteit waar het een tier of 2 mijn main was.

@Omega,

Dat is waar. Compleet vergeten. Maar moet wel zeggen dat de jump van Chess (lololol) of Shade/Netherspite naar Prince echt groot was. Maar dat was meer vanwege de RNG van prince

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Gister met Dude Where's My Mount Mythic Twins neergekregen.. nu verder op Mythic Brackenspore :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik kan je vast verklappen dat mythic brackenspore > mythic twins qua complexiteit. Er gebeurt echt zo veel en constant switchen etc. Wel interessant gevecht, als iedereen netjes z'n prio blijft volgen zou alles moeten passen en win je. Voorlopig zijn we heel wat wipes verder en maar net onder de 60% gekomen volgens mij...

Het hele gevecht moet je constant alles op tijd dood hebben: mind fungus, anders zijn alle ranged screwed, shooters, anders is raid dood, big add, anders is tank dood. En ook qua healing: mushrooms zijn heel belangrijk. Groene, anders ga je dood tijdens infesting spores en de blauwe om die dps requirement te halen, al kan het zonder in principe ook. Doe je 1 ding niet goed: wipe! En er zijn dus altijd minimaal 2, soms 4, van die dingen up + nog de 2 mythic only abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Dit issue hebben wij ook. gisteren voor het eerst full guildrun hc. Alles one shot tot imperator. Daarna lekker wipen. Werd wel beter na een tijdje, maar ik heb vooral het idee dat rommelige uitvoering het probleem is.
Het erge bij ons is: 6/7 wordt ook niet eens ge-oneshot... Er zit altijd wel een wipe tussen, meestal wel eentje op bButcher, eentje op Brackenspore en meerdere op Ko'ragh -- en waarom? Ik heb geen idee... Ik heb echt werkelijk geen idee waarom "we" nog wipen op deze bosses... :-/

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Zaterdagochtend een willekeurige PUG voor Highmaul Normal gejoined. Voor mij was de 2e keer, nadat ik alle bazen een eerste keer zonder wipes had gedaan via een Openraid groep. Kargath ging erg snel neer. The Butcher eiste op het einde wel een aantal slachtoffers, maar ook deze werd plat gelegd. Idem met Brackenspore, al werd deze nogal chaotisch getankt. De Necrotic Breath dreigde veel te veel over de groep heen te gaan, waardoor onze positionering geregeld de mist in ging. Maar voor een PUG groep mag je toch niet te veel klagen, right? Tot een pippo daar anders over dacht toen we voor Tectus stonden. Hij begon de tank z'n huid vol te schelden en de tank verliet gelijk de groep. En daar begon het schip te zinken en was het gedaan met de raid.

Momenteel staat m'n teller op 10 boss kills in Highmaul en ik zou toch graag de 15 halen al is het al enkel maar voor m'n Garrison Heroic loot missions. ;)

Ik heb zelf geen curve-achievement en ik vind het ronduit belachelijk dat ze dit constant vragen voor een PUG voor normal mode, om nog maar te zwijgen over de ilvl requirements. Daarom wil ik zelf, als het past, groepjes leiden om dergerlijke situaties te voorkomen / modereren. Ik zou geen curve vragen en een 640 ilvl als requirement. Het grootste risico is wel veronderstellen dat iedereen de mechanics kent. Als DPS weet ik wat ik moet doen, maar de itty gritty details voor een tank en healer weet ik niet. Da's meteen het grootste risico.

Toch heb ik nog een groot aantal vraagtekens waarvoor ik elders niet direct een antwoord voor vond.
  • Wat is de ideale grootte voor een HM Normal raid? 2 tanks, 3 healers, 15 dps? Hoe moet de verdeling tussen ranged en melee dps zijn? Of misschien toch beter voor een 2 / 3 / 10 verdeling te gaan? Makkelijker te healen dan?
  • Hoe werkt Master loot qua interface als raidleader? Ik vind hier ook niet direct een tutorial van. Je loot de boss en krijg je dan een interface hoe je alles verdelen na de mensen hun roll?
  • Eerder een praktische The Butcher huntervraag. Als ik 3 stacks heb, ga ik uit de groep zodat de andere hunter naar de andere groep kan gaan. Mag ik er van uit gaan dat wanneer m'n 3 stacks weg zijn, ik terug in de groep kan? Of is de tijd dat je stack afloopt anders dan de intervallen waarop je je debuff krijgt?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Catscratch schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:31:
  • Eerder een praktische The Butcher huntervraag. Als ik 3 stacks heb, ga ik uit de groep zodat de andere hunter naar de andere groep kan gaan. Mag ik er van uit gaan dat wanneer m'n 3 stacks weg zijn, ik terug in de groep kan? Of is de tijd dat je stack afloopt anders dan de intervallen waarop je je debuff krijgt?
Wat mij uitgelegd is, is dat je pas weer terug je groep ingaat zodra de andere jumper 3 stacks heeft. de intervallen hoeven idd niet perse tegelijk te lopen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je klikt op loot, krijgt een menuutje waarin je kan kiezen wie de loot krijgt (menu vergelijkbaar met dungeon difficulty veranderen qua idee).

Ideaal? hangt per boss af. Mijn favoriet:

2 tanks
3 of 4 healers
8-10 dps

Dan blaas je overal makkelijk doorheen :) Als iedereen de tactics kent! Vooral bij Swirly orb channel boss en Imperator is dat belangrijk. En in mindere mate Twin ogron ivm Whirlwind.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Puc van S. schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:34:
[...]

Wat mij uitgelegd is, is dat je pas weer terug je groep ingaat zodra de andere jumper 3 stacks heeft. de intervallen hoeven idd niet perse tegelijk te lopen.
Da's dus wel een uitdaging zonder een teamspeak variant ...
Zaterdag ging ik steeds de groep terug in wanneer de 3 stacks weg waren. Het werkte wel, maar 'k had geen flauw idee of ik nu volgens de regels van de kunst bezig was.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Catscratch schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Da's dus wel een uitdaging zonder een teamspeak variant ...
Zaterdag ging ik steeds de groep terug in wanneer de 3 stacks weg waren. Het werkte wel, maar 'k had geen flauw idee of ik nu volgens de regels van de kunst bezig was.
Je kan je andere collega uiteraard /focus'en, dan zie je ook het aantal debuffs wat die heeft.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• Wat is de ideale grootte voor een HM Normal raid? 2 tanks, 3 healers, 15 dps? Hoe moet de verdeling tussen ranged en melee dps zijn? Of misschien toch beter voor een 2 / 3 / 10 verdeling te gaan? Makkelijker te healen dan?
  • Hoe werkt Master loot qua interface als raidleader? Ik vind hier ook niet direct een tutorial van. Je loot de boss en krijg je dan een interface hoe je alles verdelen na de mensen hun roll?
Mijn ervaring is dat je met 2/4/15 6/7 makkelijk neerlegt, voor Imperator zie ik meer 2/4/14.

Masterlooter krijg je gewoon een dropdown aan wie je het item wil geven. Maar doe jezelf een lol en installeer epgp masterlooter.

Zelfs zonder epgp en zonder de roll uit deze addon te gebruiken (die verder alleen promoted mensen die de addon ook hebben zien) is het een stuk overzichtelijker om de loot te verdelen.

En inderdaad bij butcher pas terug lopen als de ander eruit loopt.

Zonder teamspeak is wat lastiger, maar ik neem aan dat je wel raidframes aan hebt staan? Je kan gewoon zien wanneer de andere groep een stack krijgt. Ik stop als raidleader de stacks ieder in hun eigen groep, (ook als het 4 + 4 is) je ziet dan een hele groep damage krijgen en je ziet het ook meteen als het mis gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Ik heb zelf geen curve-achievement en ik vind het ronduit belachelijk dat ze dit constant vragen voor een PUG voor normal mode, om nog maar te zwijgen over de ilvl requirements. Daarom wil ik zelf, als het past, groepjes leiden om dergerlijke situaties te voorkomen / modereren. Ik zou geen curve vragen en een 640 ilvl als requirement. Het grootste risico is wel veronderstellen dat iedereen de mechanics kent. Als DPS weet ik wat ik moet doen, maar de itty gritty details voor een tank en healer weet ik niet. Da's meteen het grootste risico.
Precies de reden dat wij het ook maar in eigen handen hebben genomen. Vanavond hebben we de eerste.
Toch heb ik nog een groot aantal vraagtekens waarvoor ik elders niet direct een antwoord voor vond.
Ik vind zelf wel wat te zeggen voor de tactic dat er uit één groep twee man in- en uitstappen. Werkt wat overzichtelijker. Moet je natuurlijk wel de ranged DPS in die groep hebben om dat te kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:35:
Je klikt op loot, krijgt een menuutje waarin je kan kiezen wie de loot krijgt (menu vergelijkbaar met dungeon difficulty veranderen qua idee).

Ideaal? hangt per boss af. Mijn favoriet:

2 tanks
3 of 4 healers
8-10 dps

Dan blaas je overal makkelijk doorheen :) Als iedereen de tactics kent! Vooral bij Swirly orb channel boss en Imperator is dat belangrijk. En in mindere mate Twin ogron ivm Whirlwind.
Hier sluit ik mij bij aan. Ik heb tot nu toe altijd 6/7 cleared met een 2-3-8 groep.
Waarbij wij dan meestal bij Imperator een a twee healer of een DPS erbij pakken afhankelijk waar het probleem ligt.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Thanks voor de feedback. Werkbare informatie! :)
Prx schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Precies de reden dat wij het ook maar in eigen handen hebben genomen. Vanavond hebben we de eerste.
Horde hier, anders had ik zeker een keertje meegeweest. Succes iig! :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool die openraid! Misschien maar een keer mee op m'n monk. Wordt die ook een keer gegeared :D (tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Jwlb schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:33:
Zo, was weer een goede run vanavond voor de horde Tweakers guild. Nadat we afgelopen woensdag Butcher HC voor het eerst downden hebben we vanavond zowel Brackenspore als Ko'ragh neer gekregen. Nu dus op normal 7/7 en op heroic 6/7.

Ondanks deze progressie hebben we wel gemerkt dat we nog (ranged) DPS te kort komen. Individuele spelers halen goede cijfers, alleen 4 a 5 man extra zou erg mooi zijn. Met onze 2/3/6 blijft het vechten tegen de (soft) enrage mechanics.

Dit gaat het wel lastig maken op Imperator, dus ben je DPS mocht nog je nog een nieuw thuis zoeken.... :)
Kan niet wachten op BRF! Ik hoop echt dat er nog een paar dps tweakers een nieuw thuis zoeken. Mensen die nog een leuke groep zoeken: Uw zoektocht eindigt hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Cambrium91 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:40:
[...]

Kan niet wachten op BRF! Ik hoop echt dat er nog een paar dps tweakers een nieuw thuis zoeken. Mensen die nog een leuke groep zoeken: Uw zoektocht eindigt hier ;)
Inderdaad, het probleem waar we als Tweakers guild tegen aan lopen is de DPS... (Hoe is het mogelijk!)

We hebben meestal een groep van 11 man mee (2 tanks, 3 healers, 6 DPS) waarbij we merken dat de DPS gewoon te laag is. In het beste geval hebben we nog 2 of 3 extra DPS erbij.

Mocht je dus als Horde Tweaker nog geen vaste groep hebben of wil je een keer mee met de raid van de tweakers guild, laat het weten! Wij zitten zelf op Defias Brotherhood, maar mocht je op een andere realm zitten, voeg mij toe via BTAG zodat we je een invite kunnen sturen cross-realm voor de raid.

Mocht je op Defias Brotherhood of Sporegar zitten als Horde, vraag een guild member om een guild invite, of stuur mij een berichtje ingame op mijn main char 'Tanodal'.

Voeg je me toe via B-tag, maak ook een account aan op de guild website (http://www.got-wow.nl) en stuur mij een PB via het forum of een in-game mail met je gebruikersnaam zodat ik je account kan activeren voor de website en dus ook de guild raid calender.
Je krijgt dan per mail melding wanneer je in de raid zit, mits je je daarvoor hebt aangemeld. Raid dagen zijn op Woensdag en Zondag van 19:30 tot 23:00 (uiterlijk).

Momenteel clearen we Normal in 1,5 a 2 uur en doen daarna HC. Voor komende woensdag is HC ingepland om Imperator voor BRF neer te krijgen.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je een keer een dps nodig hebben? :+ Ik biedt me aan. :P

Neh, even serieus, dps moeten toch wel te krijgen zijn? Bij ons op de server hebben we op dit moment ook iets van een dps tekort. Maar binnen de guild lossen we dat op dmv incentives. Gewoon de BOE's gaan naar die persoon, extra gold en bags etc. boosts. En zo heb je snel iemand.

Even off topic vraagje:

Waarom staat er DKP in de header van de GoT Website? Code error? :p

offtopic:
Rustig maar Stefan en Fiole, ik weet het. Ik ben niet welkom :9

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 26-01-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Danny Canero schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:52:
[...]

Inderdaad, het probleem waar we als Tweakers guild tegen aan lopen is de DPS... (Hoe is het mogelijk!)

Mocht je dus als Horde Tweaker nog geen vaste groep hebben of wil je een keer mee met de raid van de tweakers guild, laat het weten! Wij zitten zelf op Defias Brotherhood, maar mocht je op een andere realm zitten, voeg mij toe via BTAG zodat we je een invite kunnen sturen cross-realm voor de raid.

Momenteel clearen we Normal in 1,5 a 2 uur en doen daarna HC. Voor komende woensdag is HC ingepland om Imperator voor BRF neer te krijgen.
Als DPS het probleem is wil ik wel eens meetaggen op mijn alt (Mage) *click* :)

Ik tik toch een gemiddelde 20-25k DPS eruit ^^

(Ik raid niet veel op mijn mage, vandaar het schare progress. Heb 7/7 HC gecleared met mijn Paladin (zie ook de curve ach :))

[ Voor 36% gewijzigd door Darkfreak op 26-01-2015 12:05 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren een goede raid op Imperator Margok Mythic. We komen nu bijna elke keer goed in P3 terecht. We moeten alleen nog iets meer dps op de Reaver hebben, want die leeft nog iets te lang.

Ik ben samen met een hunter de branded aan het doen en dat is af en toe nog wel pittig. Je moet opletten dat je niet in de buurt van de raid komt, oppassen voor de offtank die explodeert, jezelf op 100% hp houden want 6 stacks is pijnlijk :P. Het gaat steeds beter ieder geval. Hopelijk komen we vanavond tot P4 of misschien een kill :D.

Waarschijnlijk zijn er een aantal mensen die streamen vanavond dus als er behoefte aan is, zal ik hier een linkje plaatsen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Over Mythic gesproken. Eindelijk heeft de guild Butcher plat gekregen. Staan nu op 4/7 met de ontwijk alles boss Tectus en Ko'ragh de verschrikkelijke nog te gaan. En dan hopelijk voordat BRF er is pogingen wagen op Margok.

Filmpje!! :) (er komt nog een betere, dit is ruw materiaal.)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:03:
Mocht je een keer een dps nodig hebben? :+ Ik biedt me aan. :P

Neh, even serieus, dps moeten toch wel te krijgen zijn? Bij ons op de server hebben we op dit moment ook iets van een dps tekort. Maar binnen de guild lossen we dat op dmv incentives. Gewoon de BOE's gaan naar die persoon, extra gold en bags etc. boosts. En zo heb je snel iemand.

Even off topic vraagje:

Waarom staat er DKP in de header van de GoT Website? Code error? :p

offtopic:
Rustig maar Stefan en Fiole, ik weet het. Ik ben niet welkom :9
Tuurlijk kunnen we dps erbij puggen, maar als tweakersguild doe je het liefst alles met tweakers toch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Tuurlijk kunnen we dps erbij puggen, maar als tweakersguild doe je het liefst alles met tweakers toch 8)
I know :+ was ook maar een geintje :p kans dat het gaat gebeuren ooit is ongeveer 0,1% (heb (nog) geen horde op goede gear, en redelijke WoW burnout na alle guild drama)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Is het iemand ook opgevallen dat looten nu een stuk sneller gaat. Maar kan ook aan mij liggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:19:
Is het iemand ook opgevallen dat looten nu een stuk sneller gaat. Maar kan ook aan mij liggen.. :)
Ik heb het nog niet gemerkt, maar zal er eens op letten. :)

Gisteren weer Imp H geprobeerd, en o m g -- 6% was de beste try! Volgende week, dan zou ie toch wel neer moeten gaan... Pfffff, wat een boss... En dan kwam er gisteren nog een serverwijde melding dat een guild Imp M had neergehaald. ;) Haha, met de neus op de feiten worden gedrukt, zo noemt dat dan zullen we maar zeggen. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 07:50:
[...]

Ik heb het nog niet gemerkt, maar zal er eens op letten. :)

Gisteren weer Imp H geprobeerd, en o m g -- 6% was de beste try! Volgende week, dan zou ie toch wel neer moeten gaan... Pfffff, wat een boss... En dan kwam er gisteren nog een serverwijde melding dat een guild Imp M had neergehaald. ;) Haha, met de neus op de feiten worden gedrukt, zo noemt dat dan zullen we maar zeggen. ;)
als je nog een dps of healer nodig zou hebben, laat maar weten :D
mijn beste attempt tot hiertoe is 0.2% echt zuuuuuuuuuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb net mijn Boomkin Alliance gemaakt ... :S had beter horde kunnen blijven, dan had ik meegekund met de Tweakers run :) Er komt een retridin aan naar de 100 ;)

Kan ook nog altijd mijn 663 warrior naar horde transferen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 27-01-2015 09:57 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0.2% is echt pijnlijk ja.. heb dat gehad op Curator, dat was ook zo'n drama gevecht voor nieuwe mensen.

Ik ga hopelijk donderdag weer raiden, even normal clearen en wat heroic bosses plat rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:44
Gisteren Magic Rooster Egg gekocht: http://www.wowhead.com/item=49290/magic-rooster-egg

283.000 na flink onderhandelen. Zit nu te twijfelen of ik em doorzal verkopen of zal houden. 283k vond ik redelijk goedkoop, wat zijn jullie meningen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Lekker zelf houden die mount :)
Hoeveel zijn ze waard op jou server? volgens mij gaan ze op mijn server rond de 300k namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
kowapanga schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:02:
Lekker zelf houden die mount :)
Hoeveel zijn ze waard op jou server? volgens mij gaan ze op mijn server rond de 300k namelijk.
goedkoopste is 332500 - 350000. Twee andere staan voor 475k en 525k buyout. Zit dus te twijfelen om te verkopen, maar ik heb deze mount andere andere kant altijd al willen hebben en heb nog 780k over. Had laatst ook al zo'n AH in mn garrison gekocht en koste ook al een vermogen. Geld vliegt eruit en verdien eigenlijk niks deze expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
En ik was al blij met mijn 180k :P

geld verdienen is deze expansion vrij lastig aangezien proffessions redelijk nutteloos zijn geworden.

Good old way om geld te verdienen blijft voor mij toch het solo'en van old content. Firelands en Dragonsoul geven per stuk al snel +- 2.5k aan gold drops en item drops, mits je deze op 25m hc doet. verdient vrij goed wanneer je dit per uur bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
arnocl schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:41:
En ik was al blij met mijn 180k :P

geld verdienen is deze expansion vrij lastig aangezien proffessions redelijk nutteloos zijn geworden.

Good old way om geld te verdienen blijft voor mij toch het solo'en van old content. Firelands en Dragonsoul geven per stuk al snel +- 2.5k aan gold drops en item drops, mits je deze op 25m hc doet. verdient vrij goed wanneer je dit per uur bekijkt.
Naxxramas uitkuisen geeft je ook nog +/- 2.5k aan vendorloot en duurt een half uurtje.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb juist nog nooit zoveel cash binnen gehaald als nu. Nauwelijks dingen om te kopen (raid gear die je in een heroic pug kan vervangen), en genoeg manieren om binnen te lopen qua cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb juist andere expansions veel goud verdiend, misschien die oude instances maar eens runnen maar denk dat ik dat snel beu ben :) Maar goed het gaat ook niet om het goud verdienen, daar heb ik wel wat van, weet alleen nog niet wat ik met die mount zal doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Gisterenavond hadden we de openraid Highmaul Normal. Ik moet zeggen dat het echt fenomenaal is gegaan. Elke boss was een 1-shot behalve Ko'ragh. Daar hebben we wat dingen zitten proberen om tot de juiste combinatie en strategie te komen. Al met al een leuke en gezellige groep gehad. Vrij weinig gezeik en ik denk dat er wel zijn die terug gaan komen. :)

Mijn progress is nu in ieder geval van 2/7N naar 6/7N gegaan. Ik wilde graag nog Kargath Heroic proberen, maar helaas waren er met een Heroic loot lockout die dat niet wilden.

Vanavond staat een groep op het programma waar ik niemand van ken, maar die beginnen op Imperator. De raidleader heeft me ingedeeld op mijn offspec, dus vanavond maar eens kijken hoe een Resto Shaman zich moet gedragen bij Imperator. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Prx schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:03:
Gisterenavond hadden we de openraid Highmaul Normal. Ik moet zeggen dat het echt fenomenaal is gegaan. Elke boss was een 1-shot behalve Ko'ragh. Daar hebben we wat dingen zitten proberen om tot de juiste combinatie en strategie te komen. Al met al een leuke en gezellige groep gehad. Vrij weinig gezeik en ik denk dat er wel zijn die terug gaan komen. :)

Mijn progress is nu in ieder geval van 2/7N naar 6/7N gegaan. Ik wilde graag nog Kargath Heroic proberen, maar helaas waren er met een Heroic loot lockout die dat niet wilden.

Vanavond staat een groep op het programma waar ik niemand van ken, maar die beginnen op Imperator. De raidleader heeft me ingedeeld op mijn offspec, dus vanavond maar eens kijken hoe een Resto Shaman zich moet gedragen bij Imperator. :9
1 algemene healer tip (weet niet precies voor shaman). Wees zuinig op je mana, het is een lang gevecht en in de eerste 2 phases is er niet veel dmg (als iedereen z'n ding goed doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Laatst online: 05-05 02:13
Iemand nog een tank nodig voor HC vanavond? Wil graag me tank HC in.. maakt me niet uit als het een fresh run is. Curve op main etc. http://eu.battle.net/wow/...gonblight/Syanaa/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Danny Canero schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:52:
[...]

We hebben meestal een groep van 11 man mee (2 tanks, 3 healers, 6 DPS) waarbij we merken dat de DPS gewoon te laag is. In het beste geval hebben we nog 2 of 3 extra DPS erbij.

Mocht je op Defias Brotherhood of Sporegar zitten als Horde, vraag een guild member om een guild invite, of stuur mij een berichtje ingame op mijn main char 'Tanodal'.

Voeg je me toe via B-tag, maak ook een account aan op de guild website (http://www.got-wow.nl) en stuur mij een PB via het forum of een in-game mail met je gebruikersnaam zodat ik je account kan activeren voor de website en dus ook de guild raid calender.
Je krijgt dan per mail melding wanneer je in de raid zit, mits je je daarvoor hebt aangemeld. Raid dagen zijn op Woensdag en Zondag van 19:30 tot 23:00 (uiterlijk).

Wat is het min ilevel voor raids? Me Beertje kan wel normals in, maar me huntard nog niet denk. Maar dit is voor mij als enige horde op mijn server op zich wel een idee. Zal niet deze week worden, heb vrijdag een examen en moet leren en voor zondag heb ik denk niet genoeg gear, of garrison missions moeten me geluk op brengen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Bug? Mijn eigen gemaakte pants heeft een ilvl van 670. Terwijl armory (en de mobile app) anders zeggen.

http://screencast.com/t/ymHgwZBr

http://eu.battle.net/wow/.../aggramar/Tyrgan/advanced

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Laatst online: 17-09 20:07
Ja dat is een bugje. Die 3/3 crafted gear was eerst 665 en is later geupgrade naar 670 meen ik. Hoef je je iig geen zorgen over te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de guildmeet is geplanned! Weekend Eemhof. Lekker fout, lekker chaotisch. Kan niet beter. Nu nog even alles regelen en de drank inslaan voor Juli. Maar dat komt wel goed. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Imperator heroic pogingen. Uiteindelijk kwamen we in de tweede intermission, maar toen werd het wat mensen blijkbaar te veel en plofte er steeds weer mijnen.

Heb echter goede hoop dat het snel gaat gebeuren. Woensdag in ieder geval een fresh start en hopen dat twee pechvolgels nu ook eens wat gear krijigen. Toch wel triest als je twee clothies maar in je raid hebt en er nooit cloth dropt, waardoor juist die twee nu undergeared zijn :(
Kaap schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:14:
Had jij niet genoeg van alle guild drama?
Die gaat íe weg drinken!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:14:
Had jij niet genoeg van alle guild drama?
Zeker, daarom is dit met de kern guildies die al langer samen zijn en elkaar goed kennen :) Iedereen is vrij te komen uiteraard, maar je merkt wel dat de kern echt komt, en vooral de wat meer social members een "meh, whatever" instelling hebben.
En ach, in Center Parcs gaan raiden op het brakke wifi daar. Wordt een uitdaging.

Mensen denken bij guild drama dat het gelijk om alle members gaat, maar dat is meestal maar een paar mensen. in dit geval 1 tank die gewoon is weg gegaan. Meh, shit happens. Zitten daar nog genoeg mannen/vrouwen bij in Eemhof straks die gewoon lol hebben :p

(En het feit dat de guild nu een redelijke 0 tolerance beleid op zulk soort mensen heeft. Je accepteerd dat we social zijn, en gewoon relaxed rustig raiden op eigen tempo. of je gaat het niet naar je zin hebben. not that hard)

[ Voor 34% gewijzigd door corset op 27-01-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:16:
[...]

En ach, in Center Parcs gaan raiden op het brakke wifi daar. Wordt een uitdaging.
Dat gaat je zeker niet lukken. Tijdens Bungalup kon je niet eens muziekstreamen via die WiFi verbinding.. Weet niet of er ook een betaaloptie is, maar het is - net als bungalowparken uberhaupt - een treurige bende..

Ben echt met het idee aan het spelen om mijn warrior een Orc te maken en af en toe mee te gaan raiden als tank of dps ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
hmr schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Dat gaat je zeker niet lukken. Tijdens Bungalup kon je niet eens muziekstreamen via die WiFi verbinding.. Weet niet of er ook een betaaloptie is, maar het is - net als bungalowparken uberhaupt - een treurige bende..

Ben echt met het idee aan het spelen om mijn warrior een Orc te maken en af en toe mee te gaan raiden als tank of dps ;)
Money sink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb money-g ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Vorige keer redelijk op kunnen gamen (denk aan online shooters). Gelukkig voor mij en kompanen gratis. hebben via via nog wat KPN keys kunnen regelen :D (ik en alle NL guildies hebben al gratis WiFi daar ivm KPN producten. de buitenlanders is via omweg gegaan)

En je weet dat het bij de VIP huisjes er standaard bij zit? Je weet wel, die huisjes die iedereen neemt :D

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 27-01-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:47:
[...]

Vorige keer redelijk op kunnen gamen (denk aan online shooters). Gelukkig voor mij en kompanen gratis. hebben via via nog wat KPN keys kunnen regelen :D (ik en alle NL guildies hebben al gratis WiFi daar ivm KPN producten. de buitenlanders is via omweg gegaan)

En je weet dat het bij de VIP huisjes er standaard bij zit? Je weet wel, die huisjes die iedereen neemt :D
Geen idee wat we hadden, hadden een Bungalup huisje, dacht idd een luxe. Die wifi was rete traag...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, met zo'n festival wil het wel crashen. Volgens mij (even snel terugdenkend aan de 3 huisjes die ik vorige keer had) was het 1 repeater per 3 bungalows. Dan wil het wel droppen qua snelheid. Buiten zo'n festival is het meer dan genoeg :p

En ach, altijd beter dan Port Zelande. Wifi daar is 100% ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
ramon1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:53:
Iemand nog een tank nodig voor HC vanavond? Wil graag me tank HC in.. maakt me niet uit als het een fresh run is. Curve op main etc. http://eu.battle.net/wow/...gonblight/Syanaa/advanced
ilvl 650 in HC gaat hem niet worden, dan moet je wel verdomd veel geluk hebben om een drop te krijgen...

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Danny Canero schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:57:
[...]

ilvl 650 in HC gaat hem niet worden, dan moet je wel verdomd veel geluk hebben om een drop te krijgen...
Huhm... you serious? ik kan ez hc full clearen op 650 ilvl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[...]

Ik sluit me bij bovenstaande aan :P.
Ik heb mijn curve met ilvl 650 behaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[...]

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
ye-roon schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Wat is het min ilevel voor raids? Me Beertje kan wel normals in, maar me huntard nog niet denk. Maar dit is voor mij als enige horde op mijn server op zich wel een idee. Zal niet deze week worden, heb vrijdag een examen en moet leren en voor zondag heb ik denk niet genoeg gear, of garrison missions moeten me geluk op brengen.
We houden de standaarden van Blizzard aan. Normal = 630 minimaal, Heroic = 655. Mocht het zo zijn dat je goed presteert kan het zo zijn dat we de ilvl droppen naar 645.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
ramon1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Huhm... you serious? ik kan ez hc full clearen op 650 ilvl....
We hebben het hier over een tank class, niet een DPS class O-)

Al ben je DPS ilvl 630, kan me geen hol schelen. Maar Tank + Healers een minimale ilvl requirment. Anders red je het gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Grootste onzin die ik ooit gehoord heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb gisteren 7/7HC gecleared met een 646 paladin tank die geen tank trinkets/rings had omdat hij normaal holy is. Shield was 630

En holy pala is ook nog eens een alt die hij bijna nooit speelt en hij had nog nooit getanked

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Bij ons gearen we juist de dps eerst en daarna pas de healers.

Morgen maar weer aan de shrooms op Brackenspore... Hopelijk krijgen we die nog net neer voordat BRF uit komt!

Nog maar 1 week en dan kunnen we weer nieuwe pixels verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Twylight schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:07:
Grootste onzin die ik ooit gehoord heb
'The math' en ervaring ondersteunen het helaas. Met de tweakers guild hebben we met een ilvl average van 650 Imperator op normal geprobeerd en gewoon niet de DPS/Healing ervoor om er door te komen met de gear.

Zodoende dus eerst een paar weken (3 in totaal) HC gedaan en 3/7 gefarmed om gear te halen en zodoende nogmaals Imperator gedaan. Was binnen 4 tries down, daarna meteen doorgestoofd naar 6/7 HC. Deze week gaan we proberen om Imperator op HC down te krijgen voor Curve.

Het feit is gewoon dat je te weinig healing / DPS hebt met een lage ilvl. En het is algemen bekend dat Imperator kwa fight en gear een treedje hoger ligt dan de gemiddelde bazen in Highmauil normal.

[ Voor 14% gewijzigd door Danny Canero op 27-01-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Danny Canero schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:12:
[...]

Het feit is gewoon dat je te weinig healing / DPS hebt met een lage ilvl. En het feit dat Imperator een hele groot sprong kwa gearing is, is helaas een feit wat maar al te bekend is...
Spreek jij jezelf nou niet tegen?
Danny Canero schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:06:
[...]

We hebben het hier over een tank class, niet een DPS class O-)

Al ben je DPS ilvl 630, kan me geen hol schelen. Maar Tank + Healers een minimale ilvl requirment. Anders red je het gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Darkfreak schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:14:
[...]

Spreek jij jezelf nou niet tegen?

[...]
Was meer een uitdrukking. Kijk niet te nauw naar de harde cijfers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
[...]

'The math' en ervaring ondersteunen het helaas. Met de tweakers guild hebben we met een ilvl average van 650 Imperator op normal geprobeerd en gewoon niet de DPS/Healing ervoor om er door te komen met de gear.

Zodoende dus eerst een paar weken (3 in totaal) HC gedaan en 3/7 gefarmed om gear te halen en zodoende nogmaals Imperator gedaan. Was binnen 4 tries down, daarna meteen doorgetoofd naar 6/7 HC. Deze week gaan we proberen om Imperator op HC down te krijgen voor Curve.

Het feit is gewoon dat je te weinig healing / DPS hebt met een lage ilvl. En het feit dat Imperator een hele groot sprong kwa gearing is, is helaas een feit wat maar al te bekend is...
Dat is 100% een skill probleem en geen ilvl probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Rustig jongens! geen strijd. ik presteer bovenmaats ;) ken alle game mechanics en raid mechanics die er zijn. Raid al jaren op het hoogste niveau met diverse classes/specs. Dus ik weet zeker dat ik me in elke group kan handhaven ;).

Gewoon geen zin om de halve avond opzoek te zijn naar een decent grp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Je moet niet te sterk naar iLvL kijken nu. Je kan verschrikkelijke verkeerde stats hebben en een illvl van 670 en er worden uitgedpsed door iemand van 660 die wel de juiste stats heeft.
Ik kijk altijd toch naar juist skills, talents, cooldowns, (pre-)pot gebruik, enchants en dat soort dingen.
En ja trinkets, wapens en zo hebben een zeer groot aandeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat jullie guild het niet kan (kan door van alles komen), wil niet zeggen dat het uberhaupt niet mogelijk is. Wij hebben hem gekilled met dacht ik 648 als ilevel oid. Dus ja, het is goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Ik doe hetzelfde. iLvl is voor mij meer een indicatie. Ik wil het gearsdcore tijdperk uit WotLK en Cata dan ook als de pest vermeiden. Mij gaat het meer om de skills en gebruik ilvl als initiële indicatie.

@ramon1984
Voeg me toe op B-tag en het kan zomaar zijn dat je morgen avond mee kunt. We hebben namelijk nog wat mensen nodig, vooral als ik zo de inschrijvingen op de guild website zie...

@lanerios
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik kijk naar hoe het raid team van GoT presenteert en wat de ervaring daar van zijn. Daar trek ik ook mijn conclusies van :)

Ik geloof het meteen dat een volledige ilvl 645 raid groep HC kan clearen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Danny Canero op 27-01-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:21:
wapens en zo hebben een zeer groot aandeel..
En helaas moet ik dat aan den levende lijven ondervinden... :( Hol nog steeds rond met een normal en LFR versie van de Butcher's Cleaver, en dat terwijl ik de Butcher Heroic "al" 5 keer gedood heb (dus 10 kansen op het wapen met de bonus rolls erbij)... En de ene keer dat het wapen dropte, kreeg de tank hem... -_-

Met m'n huidige wapens zit ik op ongeveer 22-23k, maar weet 100% zeker dat dit omhoog zal schieten als ik beide of in ieder geval één van de twee kan vervangen voor de heroic versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

oke ik heb WoD gekocht en ben momenteel lvl 95.

in WotLK was ik altijd healer met mn pally alleen is dat alleen maar achteruit gegaan. hebben ze dat alweer een beetje opgekrikt of moet ik gewoon alleen voor retridin gaan ?

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thrilseeka schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:48:
oke ik heb WoD gekocht en ben momenteel lvl 95.

in WotLK was ik altijd healer met mn pally alleen is dat alleen maar achteruit gegaan. hebben ze dat alweer een beetje opgekrikt of moet ik gewoon alleen voor retridin gaan ?
Holydin´s zijn nog steeds onverslagen tank-healers naar mijn mening. Met de level 100 talent kun je 2 beacon of faith targets hebben (dus beide tanks).
Holydin is, voor zover ik tot nu toe door heb, wel een Holy Power-spel geworden. HP-management is cruciaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
WotLK is 5-7 jaar geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ramon1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:21:
Rustig jongens! geen strijd. ik presteer bovenmaats ;) ken alle game mechanics en raid mechanics die er zijn. Raid al jaren op het hoogste niveau met diverse classes/specs. Dus ik weet zeker dat ik me in elke group kan handhaven ;).

Gewoon geen zin om de halve avond opzoek te zijn naar een decent grp ^^
Daarnaast ben je ook bescheiden O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hmr schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:55:
[...]

Daarnaast ben je ook bescheiden O-)
Wat heeft dat er mee te maken dan. Je kan het of je kan het niet. Je bent er zeker over of je bent het niet. Tsja raiden blijft raiden, en tanken blijft tanken. Niet zo lastig allemaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wotlk alweer zo lang geleden. ik mis et xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:03:
is wotlk alweer zo lang geleden. ik mis et xD
Tijdens slapeloze nachten rondvliegen in Storm Peaks op zoek naar de Lost Proto-Drake geeft wel een sterk gevoel van nostalgie hoor. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:09:
[...]

Tijdens slapeloze nachten rondvliegen in Storm Peaks op zoek naar de Lost Proto-Drake geeft wel een sterk gevoel van nostalgie hoor. ;)
Haha klinkt bekend. Ik zat op dat moment even te denken aan die good old arm pen stack fury warr xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh wat mis ik het.. daily dungeon quests, daily reputation hubs, uninspired of rehashed content (Naxxramas, Crusader). Ow wait.. nee dat mis ik totaal niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:25:
Oh wat mis ik het.. daily dungeon quests, daily reputation hubs, uninspired of rehashed content (Naxxramas, Crusader). Ow wait.. nee dat mis ik totaal niet :+
Free Epix for everyone, ow wacht dat was er toen nog niet 😊

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:31:
[...]

Free Epix for everyone, ow wacht dat was er toen nog niet 😊
oh nee? badges? easy mode HoR? PoS? FoS? was ook wotlk.

En Naxxramas was puggable, dus redelijk makkelijk epix :9

of was het sarcasme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:28
Moet overigens zeggen dat ik het idee heb dat mn DPS priorities niet helemaal goed liggen. Kom amper een pug in en zelfs daar mekkert men over lage DPS. In LFR kan ik redelijk meekomen (top 5 algemeen) maar in Normal heb ik het idee dat ik of iets verkeerd doe ofzo?

Iemand die suggesties kan doen of me de goede kant op kan wijzen? Elitist Jerks is best een aardige bron maar qua rotation/priority kom ik daar niet echt verder mee. Heb al geprobeerd om met SimCraft daar wat aan te doen maar het ontbreekt me even aan hoe ik dat moet gebruiken/lezen...

Zit overigens niet in een Raid guild maar als ik de kans krijg om wat mee te pakken dan doe ik dat

Mocht iemand suggesties hebben naar aanleiding van mn char dan hoor ik graag: Terenas - Evo

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja cata en mop waren veel boeiender -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:48:
ja cata en mop waren veel boeiender -.-
zegt iemand dat? Ik vind alleen dat die bizar roze bril afmoet bij mensen.. En dat bedoel ik algemeen, maar het meeste zie je dit bij Reddit, en MMO champion (de afvoerputjes van de community)

Vanilla: Resistance farming, insane gold grinding, raids waren voor zeer kleine groep bereikbaar.
TBC: Resistance farming, reputation grinds, raids die weer een zeer kleine groep zag

etc
etc

Elk deel heeft z'n nadelen. Zeggen dat de 1 100% beter is dan de ander is zeer subjectief.

En nee, Blizzard gaat niet de raids terugbrengen naar TBC dagen. Ze bouwen de raids niet voor 2% van de playerbase. Dan zou teveel geld kosten.
En vergeet niet: Geld > QQ'ing minority

Op dit moment is voor mijzelf de raiding content precies waar het moet zijn. Iedereen heeft zijn content, en je ziet aan de armor wie welke content doet (vooral straks met de tier sets) dus de unieke looks zijn terug.

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 27-01-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Leuke discussie. Doet me denken aan de warcraftlogs die ik gisteravond zat te bestuderen van onze mythic Twins kill (40 seconden sneller dan ons team 1 overigens! Ha!)

Bij problem analysis (of iets dergelijks) zie je dan staan: average raid itemlevel 670,X. Minimum itemlevel to beat the encounter: 646,X.

OUCH!

Skills > gear. Dat geldt nog steeds gelukkig. Maar gear helpt wel degelijk! Ik weet nog wel dat we rond onze eerste butcher HC tegen de enrage aan zaten omdat we gemiddeld net onder de 18,5k dps zaten.

Nu zitten de lage dpsers daar rond de 23k en de top rond de 31/31k dps. Gear helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin gewoon met alle geinteresseerde guildies in mijn raid. Ze weten dat als we wipen op een boss er een analyse komt. Als daaruit blijkt dat iemands dps ondermaats is en we daardoor enrage e.d. niet halen gaat die eruit.

Ongeacht of het skill of gear is, in beide gevallen hebben ze een week om eraan te werken, waarna ik ze weer mee neem. Tenzij ze zelf (en ja dat gebeurt) aangeven dat ze geen tijd hebben gehad om aan het probleem te werken.

Helaas betekent dat ook wel eens dat je dan ook mensen die wel presteren moet droppen vanwege de healer/dps verhouding. Gaat al 7 jaar goed en zonder drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ga hier even schaamteloos de discussie onderbreken onderstaand, gigantisch, bericht posten :P
(David is trouwens een vriend van mij die ik inmiddels al ruim 12 jaar ken en met die ik bijna al mijn game-ervaringen gedeeld heb)

Het lezen van een artikel over 10 jaar World of Warcraft heeft mij even aan het denken gezet over mijn ervaringen met deze game waar ik ook al talloze uren besteed heb. Nou heb ik dan niet de prime-time van Classic en TBC meegemaakt, maar je ontkomt er niet aan bepaalde herinneringen te vormen die je altijd bij blijven. Dus ook al heb ik geen 10 jaar World of Warcraft meegemaakt, hier toch mijn 10 most memorable moments in WoW:

1. Mijn eerste ontmoeting met een Orc:
Het was mijn eerste character, een Human Warlock die ik op aandringen van David ooit gemaakt heb en nooit verder dan level 18 gekomen was. Vroeg of laat kwam ik in Westfall tegen. Toen was dat nog 'contested' territorium, waarvan ik niet wist wat dit inhield. Daar rende ik dus vrolijk rond met mijn Warlockje om vervolgens een groep orcs tegen te komen die onverstaanbaar aan het praten waren, naar mij zwaaiden (ik zwaaide terug) en met mij mee renden. Dit hielden ze een paar minuten vol totdat ze me in een mep afmaakten. Ja. Dat was mijn eerste ontmoeting met de tegenpartij. Dit speelde zich nog af tijdens Classic als ik mij niet vergis (ik herinner me nog dat David helemaal trots was om laterna door de Dark Portal te lopen terwijl die het FRAPSte)

2. Mijn terugkeer naar Azeroth:
Inmiddels zijn een expansions verder en stond Arthas voor de deur (einde TBC dus, ik heb WoW lang niet aangeraakt omdat het me niet trok'). Wederom gaf ik WoW een kans op aandringen van David. Deze keer bleek ik toch beduidend langer in het spel te blijven. Deze keer begon ik een Tauren Shaman (Horde dus) die ik tot level 48 geleveld had. Deels geboost en vooral veel zelf grinden op lange questlines en dungeons. Vooral de dungeons zorgden ervoor dat ik deze keer veel meer interesse in de game kreeg en de leuke elementen van WoW begon te zien.

3. Mijn eerste 'alt' (die geen alt bleek te zijn):
Rond de tijd dat mijn shaman op level 46-48 kwam begon ik een tweede character op diezelfde server, een Troll Hunter (even een tijdsindicatie: WotLK was net uit rond deze tijd) om 'wat afwisseling' te hebben van mijn Shaman. Al snel kwam ik erachter dat deze class mij veel en veel beter lag en voor ik het wist speelde ik alleen nog maar op mijn Hunter welke ik behoorlijk snel tot level 80 kon brengen, mijn eerste alt werd al snel mijn main.

4. Mijn eerste raid die geen normale raid was:
Zo, daar zit je dan, een level 78 hunter waar je gek op bent. Achievments en titles waren toen nog een stuk specialer dan tegenwoordig en de bekende 'For The Horde' raids waren nog een server-wide event dat met veel plezier gepland werd (cross-realm bestond nog niet). Zo kwam ik in mijn eerste raid-groep terecht. Een Raid-Groep van 40 man waar ik Azeroth mee afreisde om alle leiders van de tegenpartij te doden. Ik was meer dood dan alles andere op sommige momenten, maar het was wel een enorm leuke en spannende ervaring in mijn game-carrière. Deste trotser was ik dan ook toen we op het einde in stormwind de laatste leider afmaakten en ik mijn achievment en mount kreeg. Mijn WoW verslaving en liefde nam die dag een nieuw niveau aan.

5. Mijn eerste max level:
Dit is toch wel een van mijn mooiste herinneringen. Een ieder die MMORPGS speelt kent het gevoel. Dat gevoel dat je krijgt als je een character voor het eerst op het hoogste level krijgt. Een gevoel van voltooiing en vervulling. Je bent er. Max level. En nu? Nu begint de pret pas echt (zo zeggen ze), dus je bent gelijk (als nieuwe speler zoals ik toen) benieuwd naar wat iedereen zo geweldig vind aan het 'end-game' wat zoveel male beter moet zijn dan de reeds geweldige ervaring van 1 tot 80.

6. Mijn eerste 'echte' raid:
(Hier weer een tijds-indicator: Naxxramas was momenteel standaard raid-content, maar ulduar was nog niet in zicht, niet eens op PTR).
Ook dit was een fantastische ervaring. Mijn eerste keer Naxxramas met de guild (Ocularis Infernum, remember David?). Ik kwam daar dus binnen als jonge en onervaren speler/raider. Nooit een raid in geweest, en de dag en uren voor de raid hard zitten leren op tactics van de gevechten. spuugnerveus om voor de eerste keer met deze mensen die dagelijks raiden en op teamspeak zitten te raiden. Ik moest presteren en mocht niet falen, dit was mijn moment om me te profileren. En hoe ik dat deed. Mijn hoop was dat ik niet faalde, wat gebeurde was nog veel geweldiger. De toenmalige ClassLeader van de Hunters werd door de GM aangesproken om beter te moeten presteren omdat ik als (gemiddeld slechter gegeared dan de rest) nieuwe hunter beter presteerde dan hij. Vanaf die dag kreeg ik dan ook iedere dag een invite tot raids, gearde ik razendsnel en werd ik alleen maar beter. Inmiddels was ik volledig hooked aan deze game.

7. Promotie tot Classleader:
Inmiddels is Ulduar al een tijdje uit en begon onze guild (Inmiddels merged tot 'Permanent Solution') langzaam met Hardmodes en achievment-runs. Het was onze zoveelste poging op XT-002 Deconstructer Hardmode en ik nam het sleeptouw in handen om deze raid (ongevraagd dan wel) assistentie te leveren op Teamspeak met het aansturen van onze raid. Ik was die avond meer focused dan ooit en gebruikte mijn 'overschot' aan focus om raidmembers aan te sturen, te herinneren wanneer ze moesten lopen etc etc, alles terwijl ik mijn eigen DPS top hield en in leven bleef. En die avond hadden wij onze eerste Hardmode kill ooit binnen. Ik werd die avond dan ook in een party met de GM, RL en overige officers uitgenodigd (waardonder de toenmalige Hunter CL) met de vraag of ik interesse heb om de Hunter CL te vervangen, hij zelf gaf aan niet meer de tijd en aandacht te kunnen besteden en iedereen vond dat ik me de afgelopen maanden wel bewezen had. Paar minuten later werd ik promoted tot Hunter CL. Dit was welliswaar in een van de Top Progress Raid-Guilds op onze realm.

8. Mijn eerste Algalon kill:
Dit was vroeger nog een hele prestatie. Je moest eerst 5 hard-modes in Ulduar voltooien (wat al rampzalig genoeg was) om überhaupt toegang te krijgen tot Algalon. En dan kwam het: Algalon zelf. Deze hele encounter was een en al hard-mode en echt geen lachertje. We hadden het al enkele keren tevergeefs geprobeerd. Ik geloof het was de 6e of 7e keer dat we daadwerkelijk de kill kregen. Los van het feit dat het gevecht reuze uitdagend en vet was, is de hele dialoog rondom Algalon fantastisch en mooi als je het voor de eerste keer meemaakt en van de lore houdt.

9. Mijn eerste volwardige raid-leading:
Ondanks dat ik behoorlijk vroeg in mijn guild promotie tot officer maakte, en regelmatig assisteerde in het leiden van raids duurde het tot ICC (first wing) tot ik daadwerkelijk zelf een raid onder handen nam als Raidleader. Mijn ervaring met die raid zal mij dan ook altijd bij blijven als uniek. Het is toch even wat anders als je verantwoordelijk bent voor het aansturen en coördineren van 25 man dan dat je aan de zijlijn staat en hier en daar wat hulp biedt. Ik kwam er echter snel achter dat ik het behoorlijk leuk vond (echter niet lang deed omdat ik de neiging had te elitair en perfectionistisch te worden tijdens onze progress-runs).

10. Mijn eerste volwaardige Highmaul clear:
Yep, we maken nu een sprong van WotLK ICC tot helemaal naar WoD (Want Cata speelde ik niet en MoP deed ik alleen op t einde en heeft geen noemenswaardige memories voor mij), deze keer kwam ik niet door David terug, maar doordat ik de bevlieging kreeg terug te keren naar WoW na het zien van het veelbelovende Warlords of Draenor en we toen dachten dat het niet meer mogelijk zou zijn oude content eenvoudig te clearen.
Maar goed, daar sta je dan. De hunter in vergetenheid geraakt en in raids aan de slag gegaan met je nieuwe main: Protection Paladin. Cross-realm is inmiddels het normaalste van de wereld en een raid ga je dan ook meestal in met 90% mensen van andere realms. Ik heb Highmaul raid al een paar keer gedaan, maar vaak tevergeefs en niet verder dan 6/7 (onder leiderschap van anderen). Een avond besloot ik dan toch maar zelf het RLing weer onder handen te nemen. Om het allemaal goed te laten verlopen was een vereiste dat iedereen in mijn raid in staat was om op Teamspeak te komen en zodoende vormde zich na 1 uur dan een 13-man raid. Ik heb het in een eerdere post al eens over deze raid gehad. Het was fantastisch, het duurde lang, maar iedereen was focused en het lukte ons om de hele raid in een avond te clearen. De euforie was gigantisch en was te vergelijken met de vreugde die je hoorde als je guild voor het eerst een Ulduar Hardmode haalde. Ook ben ik erachter gekomen dat ik tegenwoordig (omdat ik zelf meer casual raid nu) een veel 'rustigere' raidleader geworden ben en ook geduldiger (wat je wel moet zijn als casual/pug).

He, he .. Dat waren mijn 10 meest memorable momenten en ervaringen in World of Warcraft. Grotendeels allemaal 'eerste dit' en 'eerste dat' ervaringen. Maar dat is denk ik vaak het geval. Al bij al moet ik zeggen dat ik World of Warcraft nog steeds een van de beste games ooit gemaakt vind. En de WoD uitbreiding mijn verwachtingen tot nu toe zwaar overtroffen heeft (en de eerste content-patch moet er nog aankomen).

WoW heeft in de afgelopen 10 jaar enorm veel veranderingen ondergaan, waarvan ik er een groot deel niet meegemaakt heb. De ervaringen die ik meegemaakt hebt zijn vaak ronduit k*t naar mijn gevoel (de vele hunter veranderingen die ervoor zorgden dat ik naar Paladin wisselde), maar ook veel middelmatig (cross-realm, voor en nadelen en nog steeds niet zeker wat ik ervan vind) of gewoon geweldig (Garrison, Heirlooms, diverse andere class changes).

Al bij al heb nooit het gevoel gehad dat het verspilde tijd, moeite of geld was gezien ik op het totaalplaatje altijd veel plezier eraan gehad heb. En dan heb ik het nog niet eens over de vele nachten in de guild-chat en teamspeak, de vele hilarische en serieuze gesprekken, en de vele leuke mensen die ik over heel de wereld heb mogen leren kennen (nouja, vooral russland, zweden en engeland :P).
Zo. En nu maak ik een einde aan deze gigantische post. Ik hoop dat iemand zich hierin kan vinden en misschien net als ik even een moment neemt om aan zijn ervaringen en herinneringen te denken van een long-term dedication zoals ik met WoW

Het is een lang bericht, maar ik dacht dit kan ik hier wel met jullie delen. Ongetwijfeld dat jullie ook veel vergelijkbare momenten en kostbare herinneren te danken hebben aan WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
lanerios schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:25:
Die reputationgrind was bij lange na niet zo lang als die in MoP en naast Naxx waren er raids die zeer zeker wel tot de verbeelding spraken (met name Ulduar en ICC)..

Ach, WotLK.. Voor mij en vele anderen bovenal leuk vanwege het kunnen omleggen van Arthas. Er waren (zijn) zoveel spelers die WC3 gespeeld hebben en deze zo directe verbinding met het verhaal van 'toen' als een echte afsluiter daarvan hebben ervaren.. Daarna is er geen expo meer geweest die dit kon, omdat de meeste mensen niet bereid zijn om 'lore-ervaring' op te doen door boeken e.d. te lezen.

Wat ik fijn zou vinden (en waar volgens mij al een beetje op gezinspeeld is), is een game van blizzard die wat lore overbrengt. Een WC4-lite zogezegd. Zo tegen het eind van de expo aan, een game waarin veranderingen in de wereld worden uitgelegd, wie de hoofdrolspelers zijn, en daarmee een band opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:
[...]

zegt iemand dat? Ik vind alleen dat die bizar roze bril afmoet bij mensen.. En dat bedoel ik algemeen, maar het meeste zie je dit bij Reddit, en MMO champion (de afvoerputjes van de community)

Vanilla: Resistance farming, insane gold grinding, raids waren voor zeer kleine groep bereikbaar.
TBC: Resistance farming, reputation grinds, raids die weer een zeer kleine groep zag

etc
etc

Elk deel heeft z'n nadelen. Zeggen dat de 1 100% beter is dan de ander is zeer subjectief.

En nee, Blizzard gaat niet de raids terugbrengen naar TBC dagen. Ze bouwen de raids niet voor 2% van de playerbase. Dan zou teveel geld kosten.
En vergeet niet: Geld > QQ'ing minority

Op dit moment is voor mijzelf de raiding content precies waar het moet zijn. Iedereen heeft zijn content, en je ziet aan de armor wie welke content doet (vooral straks met de tier sets) dus de unieke looks zijn terug.
Niks met een roze bril te maken. Ik vond TBC en WotLK in veel opzichten awesome en uiteraard heeft elke expansion zijn hiaten gehad. Maar cata en mop vond ik ronduit regelrechte bagger. Heb niet voor niks in beide expansions misschien 2 maandjes gespeeld.

Deze expansion daarentegen ben ik weer wel aardig over te spreken. En het toegankelijk maken van raidcontent voor casuals vind ik een prima ontwikkeling. Ik heb een aantal maten die al net zo lang spelen als ik, maar nooit de zin commitment of wat dan ook hadden voor een raidguild. En dus ook nooit endgame content zagen behalve als ik ze meesleepte. Die vermaken zich nu ook een stuk beter, dus das prima.

Maar vooralsnog blijven mijn best memories in wow, de eerste ontmoeting met wow in vanilla. En verder de die hard raiding in TBC en WotLK.

once again cata en mop hadden ze van mij achterwege mogen laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel erg leuk om te lezen moet ik zeggen. Ga er eens over denken wat mij top 10 momenten zijn, vanaf beta WoW tot en met nu... Of ik het ga posten; wellicht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Clueless schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:40:
Moet overigens zeggen dat ik het idee heb dat mn DPS priorities niet helemaal goed liggen. Kom amper een pug in en zelfs daar mekkert men over lage DPS. In LFR kan ik redelijk meekomen (top 5 algemeen) maar in Normal heb ik het idee dat ik of iets verkeerd doe ofzo?

Iemand die suggesties kan doen of me de goede kant op kan wijzen? Elitist Jerks is best een aardige bron maar qua rotation/priority kom ik daar niet echt verder mee. Heb al geprobeerd om met SimCraft daar wat aan te doen maar het ontbreekt me even aan hoe ik dat moet gebruiken/lezen...

Zit overigens niet in een Raid guild maar als ik de kans krijg om wat mee te pakken dan doe ik dat

Mocht iemand suggesties hebben naar aanleiding van mn char dan hoor ik graag: Terenas - Evo
Zonder logs kan ik helaas weinig advies geven. Ik zou zeggen bekijk eens de video's van Preacher (Preach Gaming). Die heeft gisteren 2 video's geplaatst over de Retri Paladin.

Linkje: https://www.youtube.com/watch?v=dmWe-9oljOY

Ik zelf speel veel met Sactified Wrath + Seraphim voor lekkere bursts phases. Hiermee haal ik zo rond de 26 tot 27k DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Goed idee, Darkfreak!
Hier is mijn top 10 meest memorabele momenten (vooral van raiden :)):

1. De heroic dungeons in TBC

Wow, dat was wel even andere koek dan het levelen en de normale dungeons die ik gedaan had. Ik weet nog goed dat ik als warrior tank alles moest marken in elke trashpack voor de CC. Timen van die CC, want je pullde in die tijd de groep als je iets CC'de :P. Leuke herinneringen aan overgehouden.

2. Mijn eerste raid: Karazhan

Wat een ervaring. Daar sta je dan als warrior tank die alleen nog maar dungeons heeft getanked. Ineens moet je samenwerken met een andere tank en ben je met nog 9 anderen een stuk langer aan het vechten.
Grappig om die screenshots weer terug te halen. Dit was mijn UI tijdens die periode: http://i.imgur.com/xVngpHT.jpg. Geweldige gevechten in Kara. De respawns van de trash was wat minder :P.

3. Heigan dance doen met 3 mensen, want de rest was dood

Duurde even als je met 3 mensen bent, maar dan heb je ook wat :P. Een healer, ik als tank en een boomkin dps was nog over aan het eind. Hierdoor duurde het gevecht 21 minuten :X.
Screenshot van de kill: http://i.imgur.com/pjZCxQa.jpg.

4. Eerste kill op Kel'thuzad 10 man (Naxx WoTLK)

Onze main tank ging dood door een ring (one-shot) waardoor ik Kel'thuzad en de 2 adds over moest nemen. Geen idee hoe de healers mij overeind hebben kunnen houden, maar we waren weer een kill rijker. Hier is een oude video van de kill (slechte kwaliteit, video uit 2009 :P): https://www.youtube.com/watch?v=I8E1nIsc_XE (geupload om te bewaren voor later).

5. Ulduar

Beste raid ooit. Alle gevechten waren apart en hadden verschillende mechanics. Hele fijne herinneringen van deze raid. Vooral het switchen naar hardmode was niet een simpele click, maar je moest daadwerkelijk iets doen in het gevecht/de instance om het te activeren :).

6. Anub'arak Heroic Realm First 50 tries left (Grand Crusader)

Ik was de enige tank die wat block gear had dus ik moest de adds tanken. Elke week gingen we naar Ulduar om alsnog wat block gear te kunnen verzamelen, hierdoor was ik block capped voor de adds. Dit was belangrijk, want zonder die block gear was je in 2 seconden dood :P.
Onze mage heeft er een video van gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=r8ZrUOzHQsk
Helaas zelf geen video ervan gemaakt door de lage fps die ik had. Hier is nog wel een screenshot: http://i.imgur.com/2OXUXyS.jpg

7. Lich King Heroic 25 man

Fantastisch gevecht. Eén van de zwaarste gevechten ooit tijdens WoTLK doordat hij zo tightly tuned was. Ik was de offtank die zorgde voor de adds in P1 en de adds tijdens de intermissies. Aan het eind ging onze main-tank dood en moest ik het afmaken als tank :).

8. Sinestra 25 man Realm First

Om de zoveel tijd bekijk ik weer onze kill video en komen de gevoelens weer helemaal terug :D.
Mijn eerste (redelijke) edit van wow videos: https://www.youtube.com/watch?v=V9QyA57oasU.

9. Ragnaros Heroic 10 man

We moesten helaas een stap terug zetten naar 10 man ipv 25 man. We hadden niet genoeg mensen om 25 man vol te kunnen houden. Ragnaros was nog steeds een zwaar gevecht op elke difficulty dus het duurde nog even voordat we het voor elkaar hadden (wel korter dan de alliance guild die onze realm first weg kaapten :(). De kill kwam op de dag voordat patch 4.3 arriveerde. Kill video: https://www.youtube.com/watch?v=bjMs4Kv-r3o.

10. Sha of Fear Heroic 10 man Realm First

Mijn eerste realm first met een healer ;). Wat een lang en pittig gevecht.
Kill vid: https://www.youtube.com/watch?v=S24PteNGvsA.

Bonus: Lei Shen Heroic 10 man
Voor mijn favoriete intro tot nu toe :P (Comicbook style).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Lachen die Karazhan screenshots. Wat zien die gear "sets" er uit zeg, en die UI, verschrikkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Dames en Heren,

Ik ben op zoek, op zoek naar mensen die mythic willen raiden.
Ik zie namelijk wekelijks posts voorbij komen met, waar zit de GoT guild of waar zitten veel Nederlanders? of Wie wil er met mij spelen? Nou, ik heb het antwoord.
De GoT guild zit op Defias Brotherhood maar de grootste Nederlandse guild zit op Frostmane.
Dude where is my mount is (volgens mij) de grootste Nederlandse guild en ik van Team Kryptonite ben op zoek naar mensen die mythic willen raiden.

We hebben 4 raidteams en Team kryptonite is het nieuwste team.
Wij hebben vanavond heroic gecleared en gaan nu over naar Mythic.
Hier hebben wij nog een man of 5-6 nodig die zondag, woensdag en donderdag kunnen raiden.
Help us out! kijk op wowdude.nl of voeg Jurgen#2946 toe (onze raidleader).

Groeten, Jari van Frostmane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Jari, gz met de kill!

Zelfde progress als Fairy Tail :) Wordt een leuke race in de nieuwe instance! Eens kijken of wij van RBW en TR jullie voor kunnen blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

hulkie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:03:
Jari, gz met de kill!

Zelfde progress als Fairy Tail :) Wordt een leuke race in de nieuwe instance! Eens kijken of wij van RBW en TR jullie voor kunnen blijven...
Zodra wij 23 vaste mensen hebben gaat het zwaar voor jullie worden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Twylight schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:00:
Lachen die Karazhan screenshots. Wat zien die gear "sets" er uit zeg, en die UI, verschrikkelijk :P
Hehe, praat me er niet van :D. Wel grappig om weer eens mijn screenshot folder te bekijken. Rond de 650mb aan screenshots vanaf dat ik begonnen ben.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:10:
[...]

Hehe, praat me er niet van :D. Wel grappig om weer eens mijn screenshot folder te bekijken. Rond de 650mb aan screenshots vanaf dat ik begonnen ben.
Door formats ben ik heel veel kwijt ;( Had er niet over nagedacht deze map eens te backen voor ik begon met... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Als ik terugdenk aan de early days van WoW voor mij. Al m'n vrienden werden zot over het zoveelste gehypte game dat ging uitkomen. Het interesseerde me weinig, maandelijks lidgeld enzo. Uiteindelijk dan toch maar het concept geprobeerd en 'k was direct verslaafd. Ik heb dan ook uren versleten in Molten Core, Blackwing Lair en Naxxramas, de level 60 variant dan. Onze eerste stappen met onze gemergde guild (EN/FR) met 40 man samen ... onbeschrijflijk!

Op persoonlijk vlak heb ik rond die tijd ook een revalidatie gehad van 6 maanden en op die tijd heb ik dan ook nog m'n High Warlord titel binnengehaald. Een titel die met The Burning Crusade niets meer waard was. De zin om verder te spelen was dan ook direct gedaan. Ik vond TBC ook gewoon veel minder sfeervol dan Vanilla.

Nu met WOD ben ik 7 jaar later teruggekomen ... 'k heb terug een nieuwe hunter van 0 geleveled. Nu heb ik daar wel zonde van, want m'n level 70 High Warlord hunter staat stof te vergaren op een andere server. Nu met de geboorte van onze dochter probeer ik alles meer casual te houden ... maar toch, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. ;)

Terwijl TBC en Cataclysm voor mij persoonlijk missers van formaat zijn, vind ik toch WoTLK, MoP en WoD toch super geslaagd! 'k vind het nog altijd wel zonde dat de talenttree is gesloopt. Ik heb ook nog een tijdje RIFT gespeeld wat aardig in de buurt komt van WoW ... vooral de talenttree daar is iets om jaloers op te zijn.

Frank Lenaerts

Pagina: 1 ... 83 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.